PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Je bent zeker kloontje van Stewie....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Just an FYI...BF3 is releasing a boatload of new alpha invites today for their "wave 2" of testing.
This is my 2nd alpha invite I received from DICE and they seem to cater heavily towards keeping the press engaged from the start.
Dit samen met de i3d server listing welke vandaag ook in 1 keer online stond (230 BF3 servers) lijkt het me niet voor een klein select groepje bestemd.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Je moet zowiezo wel bijna een maand rekenen voor het drukken van retails en shipping over heel de wereld.
Voor de Battlefield 3 beta wil ik wel een andere computer hebben die het spel maximaal goed kan draaien. Ik las in de TS dat met een Geforce 570 het spel op redelijk hoge graphics gespeelt kan worden, maar als je max wilt draaien, moet je nog een betere kaart hebben? Ik zit er aan te denken om een ATi (AMD) 6990 aan te schaffen, alleen ben ik nog erg in dubio wat nu de beste keuze is. Ik heb namelijk altijd NVidia kaarten gehad.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Picture/video/source or it did not happen.fast-server schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:37:
Dit kreeg ik net te horen:
Just an FYI...BF3 is releasing a boatload of new alpha invites today for their "wave 2" of testing.
This is my 2nd alpha invite I received from DICE and they seem to cater heavily towards keeping the press engaged from the start.
Dit samen met de i3d server listing welke vandaag ook in 1 keer online stond (230 BF3 servers) lijkt het me niet voor een klein select groepje bestemd.
Wacht gewoon af totdat het spel uitkomtDAMAGE schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:03:
Hmm interessant. Ik heb de juiste veteran status voor de Alpha, kwam alleen te laat achter deze mogelijkheid. Wel jammer opzich. Kan niet wachten totdat ik het ook eens kan testen. Ik heb op dit moment een beetje een outdated systeem denk ik voor BF3. Ben wel benieuwd hoe het draait op mijn pc, daar ik soms al wat framedrops in Oasis heb met Battlefield BC2.
Voor de Battlefield 3 beta wil ik wel een andere computer hebben die het spel maximaal goed kan draaien. Ik las in de TS dat met een Geforce 570 het spel op redelijk hoge graphics gespeelt kan worden, maar als je max wilt draaien, moet je nog een betere kaart hebben? Ik zit er aan te denken om een ATi (AMD) 6990 aan te schaffen, alleen ben ik nog erg in dubio wat nu de beste keuze is. Ik heb namelijk altijd NVidia kaarten gehad.
Idd, maar aan de andere kant, ze prakken die downloads er toch wel doorheen met Origin..unfor schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:02:
Ze noemen het trouwens wel steeds Alpha en Beta's, maar als de release datum 25 october is moet de game inmiddels wel bijna in gold-status zijn.
Je moet zowiezo wel bijna een maand rekenen voor het drukken van retails en shipping over heel de wereld.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Van 14:00 tot 15:00 zullen wij als Benelux community de mogelijkheid krijgen om Battlefield 3 te gaan spelen in de community lounge. Graag treffen we jullie dus even voor vier uur bij de ingang van de lounge. Om 16.00 hebben wij voor jullie een exclusieve Behind Closed Doors presentatie voor jullie geregeld. Graag spreken we met jullie af voor de community lounge, om 15:55 vertrekken we dan naar de BCD.
Waar is dit? Gamescom?joshje schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 20:23:
Ben blij vandaag e-mail gehad van EA met dit als volgt!
Van 14:00 tot 15:00 zullen wij als Benelux community de mogelijkheid krijgen om Battlefield 3 te gaan spelen in de community lounge. Graag treffen we jullie dus even voor vier uur bij de ingang van de lounge. Om 16.00 hebben wij voor jullie een exclusieve Behind Closed Doors presentatie voor jullie geregeld. Graag spreken we met jullie af voor de community lounge, om 15:55 vertrekken we dan naar de BCD.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
That thread is so much win, check these:Hello Ladies and Gentlemen!
You´re welome to join me and Gustav Halling on a livestream at 11:40 from the 18th to the 20th of August live from Gamescom!
Other than that, I will use my iphone filming skillz0rz to bring you updates on what´s being done, said and what is going on over at gamescom
The EAUK has a very special place in a very black and cold part of my heart but since we love you with a lot of passion, we will do our best to answer your questions .
http://forums.electronica...ugust-3.html#post19685858
http://forums.electronica...-august.html#post19685760
"no dodging questions" => COMMOROSE: finally we'll have an answer!
http://forums.electronica...ugust-2.html#post19685841
i lol'ed
http://forums.electronica...ugust-3.html#post19685859
most funny post i've seen in weeks
Haha nice, ik vond vooral de komma-roos grappigAsgaro schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:26:
Uit gemak copy-paste ik hier m'n post van op Neogaf:
[...]
That thread is so much win, check these:
http://forums.electronica...-august.html#post19685760
"no dodging questions" => COMMOROSE: finally we'll have an answer!
http://forums.electronica...ugust-2.html#post19685841
i lol'ed
http://forums.electronica...ugust-3.html#post19685859
most funny post i've seen in weeks
Denk dat ze nog 1 maandje hebben, ik zou die koppen wel eens willen zien van de developers, die maken hele lange dagen.unfor schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:02:
Ze noemen het trouwens wel steeds Alpha en Beta's, maar als de release datum 25 october is moet de game inmiddels wel bijna in gold-status zijn.
Inderdaad, en sinds een maand of 2 werken er ook redelijk wat devs in het weekend.NLsandman schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 06:33:
[...]
Denk dat ze nog 1 maandje hebben, ik zou die koppen wel eens willen zien van de developers, die maken hele lange dagen.
Langs de ene kant zou ik later ook richting game development willen gaan eventueel, maar als je zoiets dan leest.

Nieuwe engine + SP + MP + Co-op: dan is het logisch dat het crunch time is momenteel...
http://www.insidegamer.nl...efield-3-via-Origin-.html
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
geldt deze actie alleen op een bepaalde periode dan?
Ik heb zo'n vermoeden dat het terug een US/Canada only offer zal zijn...
ik vraag het zo na!
Countdown naar EA press conf http://www.timeanddate.co...=16&hour=16&min=00&p0=311
Gametrailers.com zegt dat ze live Co-op mode gaan tonen + nieuwe MP gameplay trailer
Is dit dan ook de link naar de press conf of is dit alleen de countdown.Asgaro schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:00:
Ok, laat ons iets weten!
Countdown naar EA press conf http://www.timeanddate.co...=16&hour=16&min=00&p0=311
Gametrailers.com zegt dat ze live Co-op mode gaan tonen + nieuwe MP gameplay trailer
Edit: laat maar...al gevonden.
[ Voor 3% gewijzigd door Jackal131 op 16-08-2011 11:14 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
ea/chat
Ashley Y.: It was a week offer for those who were part of the alpha trial and lived in the US or Canada
Dat klopt inderdaad, maar als ik de forums moet geloven worden nu ook zulke mails verzonden naar mensen die gepre-ordered hebben, en die niet in de alpha zaten.martijn24 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:41:
reactie op de vraag voor gratis game naar keuze
ea/chat
Ashley Y.: It was a week offer for those who were part of the alpha trial and lived in the US or Canada
EA support, altijd een beetje achter op het nieuws
En wat is de link dan?Jackal131 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:10:
[...]
Is dit dan ook de link naar de press conf of is dit alleen de countdown.
Edit: laat maar...al gevonden.
Canon Digital Ixus V2
http://www.livestream.com/eavinom schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:48:
Iemand een livestream van de persconferentie van EA?
Volgens mij
[ Voor 14% gewijzigd door Asskicker op 16-08-2011 11:50 ]
Volgens mij begint die om 16.00 uur.vinom schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:48:
Iemand een livestream van de persconferentie van EA?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik kan me E3 nog herinneren.
We konden een uur wachten op BF3 en we hadden met ze allen dit topic volgespamt over al die "shitty"games die voor BF3 kwamen.
Stel je voor zegmartijn24 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:51:
ja gewoon naar de timer blijven kijken tot het 16.00 is
haha, the memories. BF3 topic nog nooit zo snel zien gaan, en zo off topic xDDanielWW2 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:51:
[...]
Ik kan me E3 nog herinneren.
We konden een uur wachten op BF3 en we hadden met ze allen dit topic volgespamt over al die "shitty"games die voor BF3 kwamen.
edit: dat was bij de livestream van de BF3 booth. jammergenoeg gaat er niet terug zo'n live event zijn waar ze gameplay tonen + devs interviewen.
Wel zal er 3maals een Q&A zijn met de community managers, de komende dagen
[ Voor 64% gewijzigd door Asgaro op 16-08-2011 12:00 ]
Als je naar de site van EA gaat, dan spreekt het voor zich
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Het was haast een wonder dat we niet allemaal gebanned werden.Asgaro schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:57:
[...]
haha, the memories. BF3 topic nog nooit zo snel zien gaan, en zo off topic xD
Laten we het dit keer maar wat meer ontopic houden.

Verwijderd
iemand informatie over een open beta? of een source voor het bericht dat de beta alleen voor preoders zal zijn?
Er zou een open beta zijn voor alle platformen en bij Orgin staat toch echt 48 uur exclusieve beta toegang. Als die beta niet open is dan krijgt EA echt een storm van kritiek over zich heen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:06:
Hoorde net op GK dat de beta voor de pc alleen voor pre-oders zal zijn.
iemand informatie over een open beta? of een source voor het bericht dat de beta alleen voor preoders zal zijn?
bad company 3? ik denk dat je battlefield 3 bedoelt?martijn24 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:33:
iemand al een email voor de gratis game naar keuze als je battlefield bad company 3 besteld via origin?
http://www.insidegamer.nl...efield-3-via-Origin-.html
Verwijderd
Idd dit was bij mij ook bekent, maar omdat hun dit zeggen zonder bronnen te noemen wou ik het eens even navragen..DanielWW2 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:08:
[...]
Er zou een open beta zijn voor alle platformen en bij Orgin staat toch echt 48 uur exclusieve beta toegang. Als die beta niet open is dan krijgt EA echt een storm van kritiek over zich heen.
oeps sorry my badimacbest schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:16:
[...]
bad company 3? ik denk dat je battlefield 3 bedoelt?

PS: die site met die timer, die gaat ook live streamen of moet ik dan een andere link hebben?
PPS: Good old times tijdens de E3, wat was ik excited
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dus ergens rond 5 uur intunen, tegen die tijd heb je het gezeik over de andere games wel gehad
Tenzij ze beginnen met BF3, dan heb je dat net gemistUniciteit schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:23:
[...]
Dus ergens rond 5 uur intunen, tegen die tijd heb je het gezeik over de andere games wel gehad
Dus van woensdag tot zaterdag, om 11u40. I'll be readyHello Ladies and Gentlemen!
You´re welome to join me and Gustav Halling on a livestream at 11:40 from the 18th to the 20th of August live from Gamescom!
Other than that, I will use my iphone filming skillz0rz to bring you updates on what´s being done, said and what is going on over at gamescom
The EAUK has a very special place in a very black and cold part of my heart but since we love you with a lot of passion, we will do our best to answer your questions .
Zhinto heeft gezegd geen vragen meer onbeantwoord te laten (!) dus dan hebben we antwoord op commorose, en een beta datum!

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 16-08-2011 13:30 ]
Ik zou niet verwachten dat je alles te weten komt wat je wilt weten.
Maar t zou mooi zijn!
Inderdaad, bijvoorbeeld in een interview met Barack Obama.priemt schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:34:
Een antwoord hoeft niet perse duidelijk te zijn?
Maar t zou mooi zijn!
Ofzoiets. Een heel lang antwoord geven en eigenlijk gewoon de hele vraag ontwijken.Q: Sir, what are you going to do about unemployment? How are you going to make sure everyone will be able to get a job?
A: That's a very good question. I garantuee you that I, and my government, will do everything in our power to look over this issue and find an appropriate solution. Therefore, there's also no doubt about the fact that I will re-elect my self for the elections in 2012. That's why I am asking you, to help me. Vote for me in the 2012 elections! Do it for the poor.
Inderdaad; "daar kan ik niks over zeggen" is ook een antwoord.priemt schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:34:
Een antwoord hoeft niet perse duidelijk te zijn?
Maar t zou mooi zijn!
Minstens 10 attachments per wapen... Dat wordt lekker gevarieerd dus
"@Demize99 On average, how many attachments are available per weapon? Are we talking, 7-13? Or even more?"
"@KirbKirb20 I think the smallest number is 10."
Als je 3 attachments slots per wapen hebt dan mogen het er ook wel 10+ zijn.priemt schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:39:
WoW
Minstens 10 attachments per wapen... Dat wordt lekker gevarieerd dus
[...]
Wooot...ik hoop op een 12 minuten durende MP map, in het midden oosten.Asgaro schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:00:
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ja, op die olievelden hoop ik (waar nog maar 3 seconden beeld van is vanuit een straaljager). Of in dat gebied met die groene heuvels.Indy91 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:52:
[...]
Wooot...ik hoop op een 12 minuten durende MP map, in het midden oosten.

Nee, ik wil een wapen met extended duel mags, een ACOG en een red dot, een tube eronder en een silencer. Kan dat niet?DanielWW2 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:42:
[...]
Als je 3 attachments slots per wapen hebt dan mogen het er ook wel 10+ zijn.

Overkill much?bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:16:
[...]
Nee, ik wil een wapen met extended duel mags, een ACOG en een red dot, een tube eronder en een silencer. Kan dat niet?
Reserveringsactie Battlefield 3 - Play4Free-baret en -wapen
Was het niet zo dat pre-order dat je gratis map en acces tot beta test 24 uur eerder , maar daar zie je niets over .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
je moet even op meer weergeven dan krijg je ditMaFFia schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:22:
Ga hem nu ook maar orderen bij origin zelf , maar daar kom ik het volgende tegen nu .
Reserveringsactie Battlefield 3 - Play4Free-baret en -wapen
Was het niet zo dat pre-order dat je gratis map en acces tot beta test 24 uur eerder , maar daar zie je niets over .
Battlefield 3 – Limited Edition
Als je nu Battlefield 3 Limited Edition reserveert via Origin, ontvang je:
BATTLEFIELD 3 BETA: 48 UUR VERVROEGDE TOEGANG
Begin de strijd met een voorsprong van 48 uur wanneer je reserveert bij Origin
* Let op, klanten die de Medal of Honor Limited Edition of Tier 1 Edition gekocht hebben, profiteren al van dit voordeel.
+ BATTLEFIELD 3: PHYSICAL WARFARE PACK
Zoals je ziet in de bovenstaande trailer, krijg je flink wat extra vuurkracht wanneer je reserveert bij Origin
• Type 88 LMG met Bipod
• Flechette-munitie voor DAO-12
• Directe toegang tot DAO-12 Shotgun
• Flash Suppressor voor SKS Sniper Rifle
+ BATTLEFIELD 3: BACK TO KARKAND
Ontvang een volledige Battlefield expansion pack wanneer je reserveert bij Origin
• 4 Legendarische maps uit Battlefield 2, opnieuw opgesteld in HD
+ BATTLEFIELD PLAY4FREE BONUS VOORWERPEN
Keer in stijl terug naar de Karkand-maps in Battlefield Play4Free, wanneer je reserveert bij Origin
• 870 Combat Shotgun
• Baret voor Battlefield Play4Free

Krijg nog steeds nergens die optie zichtbaar , maar dan geloof ik het welmartijn24 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:25:
[...]verhaal
Dank voor de info
Edit Ze willen bij Origin zelf je telefoonnummer hebben wtf

[ Voor 12% gewijzigd door MaFFia op 16-08-2011 15:35 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Waarom geven ze de mensen niet die het spel voor een bepaalde datum al ge-preorded hebben niet wat meer extra's
[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 16-08-2011 15:41 ]
Bij Bol.com krijg je ook Karkand en het Phisical Warfare pack.Andyk125 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:40:
Heb het spel al een hele tijd ge-oprorded bij Bol.com en nu komen ze steeds meer met al die extra's..![]()
Waarom geven ze de mensen niet die het spel voor een bepaalde datum al ge-preorded hebben niet wat meer extra's
Ik heb MoH LE al en die baret en shotgun kunnen me gestolen worden.
Zo kan ik niet teleurgesteld zijn straks
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op een EMP vanuit Rusland, een aanslag op het internet vanuit Iran en het droppen van een kernbom op Keulen door China. Kortom: ik zal rustig blijven als nieuws over Battlefield 3 Nederland niet kan bereiken.Asgaro schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:45:
Ik ben me nu mentaal aan het voorbereiden op het idee dat de trailer niet aan de hype zal voldoen.
Zo kan ik niet teleurgesteld zijn straks
Dat word dus weer dit topic volspammen.Uniciteit schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:51:
Andy Katkin: - BF3 will be closing out the show. But stick around for the whole thing -- there's a LOT of exciting news about to hit.
Andy Katkin is van EA, live vanaf de Gamescom.
Laten we dat toch maar niet doen mensen.

DanielWW2 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:53:
[...]
Dat word dus weer dit topic volspammen.![]()
Laten we dat toch maar niet doen mensen.
Ren, ren voor je leven.Uniciteit schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:54:
[...]
Ik moet naar de WC maar nu beginnen ze in die livestream te praten
bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:47:
Voor de duidelijkheid: 4 uur begint het dus?
Uniciteit schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:48:
[...]
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op een EMP vanuit Rusland, een aanslag op het internet vanuit Iran en het droppen van een kernbom op Keulen door China. Kortom: ik zal rustig blijven als nieuws over Battlefield 3 Nederland niet kan bereiken.
Het werkt hier perfect in chrome.Jo... schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:56:
Nog iemand dat de livestream niet werkt in Google Chrome? Ik las bij de comments dat het soms niet in Firefox werkte en wel in IE, dus ik probeerde het daar even, en daar zie ik zo'n EA logo en hoor wat muziek, terwijl ik dat niet in Chrome zag/hoorde. Iemand hetzelfde probleem?
Firefox werkt bij mij gewoon.Jo... schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:56:
Nog iemand dat de livestream niet werkt in Google Chrome? Ik las bij de comments dat het soms niet in Firefox werkte en wel in IE, dus ik probeerde het daar even, en daar zie ik zo'n EA logo en hoor wat muziek, terwijl ik dat niet in Chrome zag/hoorde. Iemand hetzelfde probleem?
En die EMP en nuke zijn wel heel erg extreem.
kan ieder moment beginnen maar battlefield 3 komt pas op het einde (duurt in totaal ongeveer een uur).
bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:47:
Voor de duidelijkheid: 4 uur begint het dus?
[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 16-08-2011 15:59 ]
Ja, om 4 uur begint het, is hier toch al vaak genoeg gezegd? Wel komt Battlefield 3 pas aan't einde.bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:58:
*Blijft volhouden totdat iemand ja of nee zegt*
[...]
Terug, precies op tijd! Gelijk ook maar wat te vreten gepakt.
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Meer BF3 yay.
En geen België.
Wát is dat Bhééllgie-uh? Dit lijkt trouwens op een nieuwe FIFA street.Jo... schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:05:
[...]
Inderdaad, vele mensen vergeten dat er zoiets als België bestaat precies
[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 16-08-2011 16:06 ]
Het is toch maar een klein onbelangrijk landje zonder regering.Jo... schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:05:
[...]
Inderdaad, vele mensen vergeten dat er zoiets als België bestaat precies
Lol, zeg is, wat was de context?
Mn klein landje terug vergeten
[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 16-08-2011 16:08 ]
Ik ben een echte Hollander.Asgaro schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:07:
[...]
Mn klein landje terug vergeten![]()
België is niet belangrijk.
Zullen we weer naar BF3 gaan?
Hela, het wordt wel centrum van EU genoemd + Brussel is quite importantDanielWW2 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:06:
[...]
Het is toch maar een klein onbelangrijk landje zonder regering.
(maar ik weet dat het wat sarcastisch was haha)
nuja die regering, daar verbaas ik me ook nog altijd over. Vlamingen en Walloniërs zijn zo anders op zovele vlakken, en als je dan wat keikoppen hebt in de regering.
Niet dat ik ermee akkoord ben, met de toestand nu... verre van.
In welke landen de livestream is.Asgaro schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:07:
[...]
Mn klein landje terug vergeten![]()
Ik vraag me trouwens af hoelang deze persconferentie gaat duren, één uur? Dan zou het nog zo'n halfuurtje wachten zijn op BF3 denk ik.
XD, net zo offtopic als toen op de E3 XDAsgaro schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:10:
[...]
Hela, het wordt wel centrum van EU genoemd + Brussel is quite important
(maar ik weet dat het wat sarcastisch was haha)
nuja die regering, daar verbaas ik me ook nog altijd over. Vlamingen en Wallioners zijn zo anders op zovele vlakken, en als je dan wat keikoppen hebt in de regering.
Niet dat ik ermee akkoord ben, met de toestand nu... verre van.
Dit topic is gesloten.
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien