Ja dat klopt wel hoor. In alle BF games heb je zelfde soldiers. Niet de rank of level. Gewoon de naam
Gewoon alleen je EA account is hetzelfde dus, verder 0,0.Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:11:
Ja dat klopt wel hoor. In alle BF games heb je zelfde soldiers. Niet de rank of level. Gewoon de naam
Huh? Nee hoor... Je soldier uit Battlefield 2 wordt niet meegenomen naar BC2 of iets dergelijks.Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:11:
Waarschijnlijk moet je gewoon weer een nieuwe soldier maken.
Videooo!
Eindelijk na het geouwehoer!
Sorry
Eindelijk na het geouwehoer!
Sorry
[ Voor 42% gewijzigd door dutch_camel op 07-06-2011 23:12 ]
~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~
Weer die MP knip en plak trailer... Teleurstellend hoor 
Je ziet het aantal viewers ook alweer snel dalen.
[ Voor 31% gewijzigd door EnigmaNL op 07-06-2011 23:13 ]
Ik gebruik dezelfde account en soldier in BC2 en BC2 Vietnam
wat zegt die gast nou:o, hetzelfde als mw2 ....
Hoop dat mijn oude BF2 naam er nog is ... Heb al jaren niet meer gespeeld.
Zou wel weer leuk zijn.
Zou wel weer leuk zijn.
Nogal logisch. BC2 Vietnam is DLC voor BC2...Jovas schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:13:
[...]
IT'S A TRAP!EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:12:
Weer die MP knip en plak trailer... Teleurstellend hoor
Suh dude
Ja duh, dat is omdat Vietnam een expansion is. Voor de rest is het voor elk spel een nieuwe account registeren.Jovas schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:13:
[...]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee, je houdt echt je naam hoor! Ik heb BF2142 en daar heb ik zelfde soldiers als BFBC2.
Dat is knap, dan ben jij de enige van de hele wereld die dat kan! Nice...Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:14:
Nee, je houdt echt je naam hoor! Ik heb BF2142 en daar heb ik zelfde soldiers als BFBC2.
Lolol i play wii with my 10 year old a lot. Wii bitches have been owned!
Oh en alweer oude gameplay.
[ Voor 15% gewijzigd door EnigmaNL op 07-06-2011 23:16 ]
Grappig als je ziet dat je bijna niets hoord en dat die gast met de micro plots na een heel eind de micro iets dichter houd. Ze spreken waarschijnlijk in van, houdt nu GVD die micro wat dichter!
Dat dacht ik dus ookQlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:14:
Nee het is gewoon echt! Geen level ofzo. Maar wel de soldiernamen. Dus ik maak in BC een soldier genaamd blablabla. Dan komt die zelfde soldier ook in BF2142. Maar dan wel van lv1 beginnen.
hoe zit het met de key?Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:16:
Nee het is gewoon echt! Geen level ofzo. Maar wel de soldiernamen. Dus ik maak in BC een soldier genaamd blablabla. Dan komt die zelfde soldier ook in BF2142. Maar dan wel van lv1 beginnen.
Volgens mij ben je aan het trollen.Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:16:
De key niet ofzo. Het is gekoppeld aan je EA-account he.
Kijk, stel ik koop BF2142. Dan registreer ik de key aan mijn EA-account. Ik maak een soldier en als ik dan bv. BFBC2 koop en die key aan diezelfde EA-account koppel dan krijg ik automatisch zelfde soldiers als bij BF2142. Maar die zijn allemaal level 1 enzo. En als je dit niet geloofd kan ik het je morgen laten zien. Dat is gewoon zo!
Kijk, stel ik koop BF2142. Dan registreer ik de key aan mijn EA-account. Ik maak een soldier en als ik dan bv. BFBC2 koop en die key aan diezelfde EA-account koppel dan krijg ik automatisch zelfde soldiers als bij BF2142. Maar die zijn allemaal level 1 enzo. En als je dit niet geloofd kan ik het je morgen laten zien. Dat is gewoon zo!
ach okQlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:18:
Ja precies, je koppelt je soldier aan je EA account, zo word je dus ook Veteran..Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:18:
Helaas, het is niet zo. Maar het is prima als jij gelooft dat het wel zo is hoor.Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:18:
Je wordt veteran door de GAME, oftewel de serial, te koppelen aan je EA account. Dat staat volledig los van je soldier.
[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 07-06-2011 23:20 ]
Ik zal het morgen eens laten zien 
Of was het misschien toeval dat ik alle 3 dezelfde soldiers al had op BFBC2 toen ik hem voor het eerst speelde als de soldiers die ik gemaakt heb op BF2142?
Of was het misschien toeval dat ik alle 3 dezelfde soldiers al had op BFBC2 toen ik hem voor het eerst speelde als de soldiers die ik gemaakt heb op BF2142?
[ Voor 68% gewijzigd door Qlii256 op 07-06-2011 23:21 ]
ALS dat al zo is dan is het de uitzondering voor 2142, voor geen enkel ander Battlefield spel werkt dat zo.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Oke.
Ik hou op met 'trappen'
Maar weet een van jullie mischien of de beta geld voor gewone MOh 2010 bezitters
of alleen voor de special edition bezitters.
Ik hou op met 'trappen'
Maar weet een van jullie mischien of de beta geld voor gewone MOh 2010 bezitters
of alleen voor de special edition bezitters.
Suh dude
Het is niet zo, mijn BF2142 soldiers staan gewoon niet in BC2...Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:20:
ALS dat al zo is dan is het de uitzondering voor 2142, voor geen enkel ander Battlefield spel werkt dat zo.
die interview suckt zo hard....... ze praten over dingen die we allemaal al weten... dat is iig niet de bedoeling van een interview
Nou, je kan iig wel andere wapens dan de snipers mounten op allerlei objecten voor betere accuracy.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Omg je moet de game starten vanuit de battlelog site? FAIL
Zegt hij nou dat je de game op moet starten vanaf de website?
Yes, E-Sports optimised
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Hoorde het ook net, geniaal! DICE denkt aan de community.
@ Hieronder zie nog steeds een goeie 25900
[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 07-06-2011 23:26 ]
Haha het aantal viewers is al onder de 25k.
,oet je hem nou echt via battlelog openen of is het ook een optie om het via battlelog op te starten?
Lol, parachute verhaal is erg herkenbaar, ik had dat in BF1942 ook in het begin
zijn het verschillende servers? ik zit rond 27000EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:25:
Haha het aantal viewers is al onder de 25k.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Je ziet een klein stukje MP, ziet er toch redelijk uit qua graphics etc
Hier rond 26k viewers.OMD schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:28:
[...]
zijn het verschillende servers? ik zit rond 27000
Man, waarom tonen ze niet gwn een live demo van een van die gasten die aan het spelen is.
net gespot, als je dood gaat val je op je zei, verder klein beetje blur bloed aan de randen volgens mij
[ Voor 10% gewijzigd door Adel_F16 op 07-06-2011 23:31 ]
De opmerking dat het herkenbaar is qua speelstyle bevestigd dat het echt helemaal goed komt met dit spel!
Hij rent wel snel. Of is dat het verschil PC/playstation 3?
zie die graphics! zelfs in zo'n low res video ziet het er een zeer grote stap voorwaarts uit!!
Snelheid zal veronderstel ik wel gelijk zijn. Het zal het draaien zijn dat veel sneller is op pc.walletje-w schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:31:
Hij rent wel snel. Of is dat het verschil PC/playstation 3?
haha, die gast denk waarschijnlijk. FOCK OFF guy! Laat me spelen en ga weg!
Opgelet: vrouwen aan het gamen!
Dat zou inderdaad goed kunnen!Asgaro schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:31:
[...]
Snelheid zal veronderstel ik wel gelijk zijn. Het zal het draaien zijn dat veel sneller is op pc.
Nou goed ik ben afgehaakt, het is niet echt boeiend. Trusten iedereen
Verwijderd
Ziet er wel redelijk ziek uit, nu al van zo'n afstandje...
Zijn die headsets die ze allemaal op hebben trouwens speciaal voor de E3 daar, of komen die ook op de markt, zien er heel vet uit...
Zijn die headsets die ze allemaal op hebben trouwens speciaal voor de E3 daar, of komen die ook op de markt, zien er heel vet uit...
Ik vraag me eerder af welk type monitors het zijn! Die zien er geweldig uit!Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:33:
Ziet er wel redelijk ziek uit, nu al van zo'n afstandje...
Interviewer verdient een standbeeld, met zijn vragen. Hij vraagt nog net niet: did you pooped in your pants?
wat zijn dat voor driehoekjes linksboven de monitoren?
en rennen gaat nou echt snel, iig niet zo sticky als bij bfbc2
[ Voor 37% gewijzigd door Adel_F16 op 07-06-2011 23:36 ]
kijk het verschil tussen dat meisje en die jongen!
En daar buiten ziet het er erg goed uit. Ook in de metro trouwens die lichteffecten!
En daar buiten ziet het er erg goed uit. Ook in de metro trouwens die lichteffecten!
Wel jammer om te zien dat de bosjes nog steeds net zo slecht zijn, gewoon statische textures waar je doorheen kan lopen.
Verwijderd
gewoon stickers die erop geplakt zijn lijkt mij..l166 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:35:
wat zijn dat voor driehoekjes linksboven de monitoren?
Beter toch, wat wil je dan? Dat je er om heen moet? Dat je tank tegengehouden wordt door een bosje? prima oplossing dit.Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:36:
Wel jammer om te zien dat de bosjes nog steeds net zo slecht zijn, gewoon statische textures waar je doorheen kan lopen.
ik ga slapen gasten, vindt dit niks... (dan bedoel ik de methode van zijn interview hé, niet bf3
[ Voor 44% gewijzigd door Adel_F16 op 07-06-2011 23:39 ]
Dat het dan op z'n minst zo is dat de bosjes bewegen zoals in Crysis 1 het geval was?
Dat de bosjes daadwerkelijk meebewegen? Volgens mij had FarCry dit al.dutch_camel schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:37:
[...]
Beter toch, wat wil je dan? Dat je er om heen moet? Dat je tank tegengehouden wordt door een bosje? prima oplossing dit.
Denk dat ik toch al BF3 ga preorderen
Die belichting in die Metro map die ze net aan het spelen waren ziet er echt goed uit, die map wordt echt sick..
Maps die ze spelen zijn Parijs en Metro zo te zien?
Ziet er wel onwijs tof uit. Wat hebben die gasten daar een werelddag!
Ziet er wel onwijs tof uit. Wat hebben die gasten daar een werelddag!
Dit ziet er ook al goed uit in verband met bugs enzo.
Had toch wel verwacht dat we konden meekijken met enkele spelers in multiplayer, op deze manier was er niet super veel te zien
Het zag er allemaal wel vloeiend uit, jammer dat de baanbrekende beelden nog een beetje weg bleven, misschien dat we morgen meer zien
Wilde gaan slapen, maar er staat dat er nog meer multiplayer beelden komen
Laat nu eens wat spectaculairs zien

Het zag er allemaal wel vloeiend uit, jammer dat de baanbrekende beelden nog een beetje weg bleven, misschien dat we morgen meer zien
Wilde gaan slapen, maar er staat dat er nog meer multiplayer beelden komen
[ Voor 18% gewijzigd door Andyk125 op 07-06-2011 23:42 ]
Parij en Metro. Tot nu toe wel kleine maps. Kan niet wachten tot de eerste big maps voor pc multiplayer te komen! Die worden zeker super vet!
Verwijderd
Ze zijn helaas meer bezig met alle shit eromheen te promoten dan die fucking game te laten zien, waar iedereen op zat te wachten... Jammer
More gameplay about the multiplayer pit coming soon
Het is Operation Métro, geen twee maps. Dit is een rush map waar je eerst via een park aanvalt en daarna de ondergrondse in moet om daar verder te vechten.
Ik zag het, maar ik ben bang dat het bij die Pit blijft ... Wat ingame MP beelden lijkt me wel erg prettig.Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:41:
More gameplay about the multiplayer pit coming soon
Leuk detail je kan naar beneden glijden ipv de roltrap af te lopen
whooha
En nu is er natuurlijk geen multiplayer te zien, iedereen moet ruilen van plaats en krijgt waarschijnlijk korte uitleg dat je niet mag filmen enzo. Dus die tijd moeten ze vol maken met sfeerbeelden van de E3
Nou, tegenvaller van de dag dit. Had er wel wat meer van verwacht. MP ziet er wel goed uit vanaf het scherm, jammer van die interviewer, die gast is echt irritant aan het rekken.
Ik kijk het morgen wel, kan ik fijn 95% skippen
Ik kijk het morgen wel, kan ik fijn 95% skippen
En de interviewer is door zijn vragen heen?
Wie wil nu een vraag stellen aan hem? Hij praat al genoeg.
Heb maar ff via men nooit gebruikte Twitter geplaatst dat ik meer gameplay wil.Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:44:
Wie wil nu een vraag stellen aan hem? Hij praat al genoeg.
Ik ook, daarom blijf ik nog even. Man, morgen om 6:15 op staanvinom schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:46:
Ik heb nog hoop op goede MP footage.
Ze doen wel erg geheimzinnig over de SP? Moet wel een toffe verhaallijn in zitten.
Lijkt erop dat ze met BF:BC en iets van een verhaallijn de goede weg zijn ingeslagen.
SP wordt volgens mij ook deels neergezet als oefening voor MP.
Argh, walgelijk, ik wil ook spelen!
Lijkt erop dat ze met BF:BC en iets van een verhaallijn de goede weg zijn ingeslagen.
SP wordt volgens mij ook deels neergezet als oefening voor MP.
Argh, walgelijk, ik wil ook spelen!

Haha some people like to charge for things, we don't. Hehehe.
http://www.ustream.tv/channel-popup/battlefield3 @ The Great Hood.
Het zijn net mensenNemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:51:
Haha some people like to charge for things, we don't. Hehehe.
Bulletdrop is nu bevestigd, zo te horen.
Single Player is voor mij niet van belang ik heb het niet zo met leveltjes doorlopen.
Multiplayer all the way
Multiplayer all the way
We duiken onder de 20k viewers!
Verder veel BF talk, more of the same, maar dan beter.
Hmm, krijg ergens het idee dat ze nog bezig zijn om de SP af te ronden, omdat ze zelfs niets willen vertellen over het aantal uren SP. Kan een goed teken zijn. Aan de andere kant, kan ook weer reden zijn voor vertraging ...
Verder veel BF talk, more of the same, maar dan beter.
Hmm, krijg ergens het idee dat ze nog bezig zijn om de SP af te ronden, omdat ze zelfs niets willen vertellen over het aantal uren SP. Kan een goed teken zijn. Aan de andere kant, kan ook weer reden zijn voor vertraging ...
[ Voor 55% gewijzigd door dutch_camel op 07-06-2011 23:56 ]
meeh ik haak zo ook af, teveel gelul en teveel gepromoot van omliggende dingen.
en een interviewer die het niet zo leuk brengt. heb geen één keer gelachen
daarnaast beeldmateriaal die we al de afgelopen 3 maanden hebben gezien.
en een interviewer die het niet zo leuk brengt. heb geen één keer gelachen
daarnaast beeldmateriaal die we al de afgelopen 3 maanden hebben gezien.
[ Voor 19% gewijzigd door osmosis op 07-06-2011 23:58 ]
Blijft maar zakken die viewcount, en kan dat wel begrijpen.
Idd, veel reruns van oud materiaal. Wel leuk om het Karkand muziekje weer te horen!Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:56:
Blijft maar zakken die viewcount, en kan dat wel begrijpen.
Trouwens, zouden die raketwerpers van het Tank clipje ook beschikbaar komen als voertuig in SP of MP? Zou wel een erg vet wapen zijn.
''We see your Tweets, more MP footage coming soon!''
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien