WOEEEI Gekkehuis ,ik wil um ik wil um ik wil um !!!GuardMoony schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:18:
In de guild was er ook iemand die gisteren de melding had gekregen dat zijn CE onderweg was. Dus het kan wel dat deze vandaag/morgen al aankomen
als ik me gamehoekje heb versiert met me guildwars goodies post ik wel een keer me gamehoekje hiero
[ Voor 12% gewijzigd door Freakiebeakie op 23-08-2012 11:21 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
En nee ik regel geen deals via private messages ik behoud graag mijn baan.
jij boefje !!HADES2001 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:21:
Voordat mijn comment een complete riot start ik heb ook nog niet van een winkel gekregen maar werk zelf bij een tussen leverancier dus daarom heb ik soms tot vaak een paar dagen eerder toegang tot games.
En nee ik regel geen deals via private messages ik behoud graag mijn baan.
En freakiebeakie ruimt zijn boormachine weer op
Ik weet alleen van mensen in de UK dat ze hem binnen hebben. En mensen die hem bij MediaMarkt gekocht hebben.Seditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:18:
Zijn al meerdere mensen die ze binnen hebben gekregen, waren voor zover ik weet wel mensen in de VS.
Die van mij zijn onderweg...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Die one time use dingen heeft mij er van doen weerhouden geen Deluxe te halen, tevens werkt de banker maar 5dagen (ik denk 5x24h in use). de €20 meer vond ik dat niet waard.Metian schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:15:
Kleine vraag, sta op het punt om de Pre-Purchase te bestellen, alleen vroeg me af of het de moeite waard is om de Digital Deluxe versie te halen ?..
Zag dat je aantal in-game items kreeg, alleen sommige zijn ook maar 'one-time-use'. Dus ik twijfel, mening graag
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
en daar bovenop komt nog dat je deze items waarschijnlijk nog wel weer in de store met gems kan gaan kopen..Dawn schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:36:
[...]
Die one time use dingen heeft mij er van doen weerhouden geen Deluxe te halen, tevens werkt de banker maar 5dagen (ik denk 5x24h in use). de €20 meer vond ik dat niet waard.
Verrek, dat van de 'banker' heb ik niet eens gelezen. Nou dan is het voor mij nu ook wel duidelijk, goedkoopste versie it is.Dawn schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:36:
[...]
Die one time use dingen heeft mij er van doen weerhouden geen Deluxe te halen, tevens werkt de banker maar 5dagen (ik denk 5x24h in use). de €20 meer vond ik dat niet waard.
[ Voor 7% gewijzigd door Metian op 23-08-2012 11:40 ]
Rupsen, Rapsen.
De collector's editions zijn al ver van tevoren gemaakt. Felicia Day - die een van de stemmen heeft ingesproken - had op 7 augustus al een CE binnen (youtube).Freakiebeakie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:16:
[...]
wtf hoe kan je nu al je doos binnen hebben dan die zouden pas de 25ste of 28ste binnen komen
ja dat weet ik en dat zij hem eerder krijgt snap ik ook wel maar ik wil hem ook NU!!!!kladblokje schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:42:
[...]
De collector's editions zijn al ver van tevoren gemaakt. Felicia Day - die een van de stemmen heeft ingesproken - had op 7 augustus al een CE binnen (youtube).
Precies de reden dat ik de normale versie heb gehaald.. Als die banker een permanent item was geweest had ik de digital deluxe genomen..Metian schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:39:
Verrek, dat van de 'banker' heb ik niet eens gelezen. Nou dan is het voor mij nu ook wel duidelijk, goedkoopste versie it is.
Currently playing: MTG Arena (PC)
dit dus...Uhmmie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:59:
[...]
Precies de reden dat ik de normale versie heb gehaald.. Als die banker een permanent item was geweest had ik de digital deluxe genomen..
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Voor zover ik weet het enige dat je permanent kan gebruiken die wolf pet. Dus je betaalt extra voor 1 hebberdingetje.
Mistfire Wolf elite skill, Rytlock miniature en die ring zijn allemaal permanent.Phntm schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:04:
[...]
Voor zover ik weet het enige dat je permanent kan gebruiken die wolf pet. Dus je betaalt extra voor 1 hebberdingetje.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
De ring krijg je ook bij pre-purchase (welke je bij A.net nog steeds kan halen), dus valt af.SnoeiKoei schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:05:
[...]
Mistfire Wolf elite skill, Rytlock miniature en die ring zijn allemaal permanent.
EDIT: die andere twe eblijven dus over, maar voor €20 extra ietwat te gortig.
[ Voor 11% gewijzigd door Dawn op 23-08-2012 12:06 ]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
SnoeiKoei schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:05:
[...]
Mistfire Wolf elite skill, Rytlock miniature en die ring zijn allemaal permanent.
Inderdaad ik vind 20 euro voor een skill die je waarschijnlijk uit eindelijk nooit meer gebruikt en een non-combat pet ook aan de te hoge kant..Dawn schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:06:
[...]
De ring krijg je ook bij pre-purchase (welke je bij A.net nog steeds kan halen), dus valt af.
EDIT: die andere twe eblijven dus over, maar voor €20 extra ietwat te gortig.
Yeap, al een poosje online. Maar heb je eigenlijk nog vrij weinig aan. Tenminste, ik heb nog nergens m'n accounts kunnen linken.
Verwijderd
Asus P5 board en E6600 Intel met 9500GT 1GB kaartje met 4gb ram.
Ondanks dit toch gemiddeld 20-30 frames op de stress kunnen krijgen. WvWvW rond de 20
Natuurlijk is dit geen garantie op de dag des Oordeel zelf. Dus vraag ik mij af, gezien de GPU een bepalende factor is wat dit mobo aan maximale GPU aankan zodat de CPU niet de bottleneck wordt.
ps. Nieuwe pc is in delen in aantocht, duurt alleen nog even een aantal maanden
Ik heb daar nog steeds een ticket over lopen, ik heb die CE preorder key al in mn account zitten, maar ik kan nu geen reguliere client meer toevoegen. Ik ga mijn CE verkopen en koop er een normale client voor in de plaats, maar blijkbaar mag je maar 1x 'linken' aan je GW1 account.Seditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:16:
Yeap, al een poosje online. Maar heb je eigenlijk nog vrij weinig aan. Tenminste, ik heb nog nergens m'n accounts kunnen linken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hmm, die post is van vandaag, en ik had die link nog niet gezien hier! En tuurlijk heb je er nog weinig aan, aangezien GW2 nog niet live is... Maar het beantwoord wel de vraag hoe je je spulletjes uit de HoM kunt krijgen...Seditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:16:
[...]
En ik kon mijn accounts gelijk linken toen ik de codes invoerde...
Dat is waar ja, op zich een handig systeem hoe je je spullen kan halen. Sommigen (inclusief ik) kregen de vraag of we onze accounts wilden linken helemaal niet, is een bekende bug maar als het goed is fixen ze dat voor de headstart.Wailing_Banshee schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:19:
[...]
Hmm, die post is van vandaag, en ik had die link nog niet gezien hier! En tuurlijk heb je er nog weinig aan, aangezien GW2 nog niet live is... Maar het beantwoord wel de vraag hoe je je spulletjes uit de HoM kunt krijgen...
En ik kon mijn accounts gelijk linken toen ik de codes invoerde...
Verwijderd
Een vriend en ik maken dezelfde keuze bij de characterselectie. Als ik dan help met zijn Personal Story, heb ik deze dan ook automatisch bij mijn eigen PS gedaan? Of moeten we dan 2x dezelfde PS doen, 1x voor hem en 1x voor mij?
Ik zou je adviseren om in zijn geheel te wachten, zeker als je een nieuwe PC in gedachte hebt die eraan zit te komen. dit om te voorkomen dat je dadelijk een bottleneckende GPU hebt in je nieuwe systeem en dus voor dubbele kosten zou komen.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:18:
Ik heb met mijn oude machine de stresstests en BWE redelijk doorlopen allemaal met mijn 6 jaar oude machine
Ondanks dit toch gemiddeld 20-30 frames op de stress kunnen krijgen. WvWvW rond de 20
Natuurlijk is dit geen garantie op de dag des Oordeel zelf. Dus vraag ik mij af, gezien de GPU een bepalende factor is wat dit mobo aan maximale GPU aankan zodat de CPU niet de bottleneck wordt.
Beter om het in een keer goed te doen dan twee keer half
Verwijderd
Zover ik weet hangt die PS af van de keuzes die je bij het aanmaken van je karakter maakt. Als je hetzelfde ras hebt en dezelfde keuzes hebt gemaakt zal het best wel zo zijn dat het voor beide werkt.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:26:
Stel:
Een vriend en ik maken dezelfde keuze bij de characterselectie. Als ik dan help met zijn Personal Story, heb ik deze dan ook automatisch bij mijn eigen PS gedaan? Of moeten we dan 2x dezelfde PS doen, 1x voor hem en 1x voor mij?
Indien niet, dan mag iemand mij verbeteren
Ligt er aan hoe je het doet.. Ik doe meestal iets als:Dawn schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:26:
[...]
Ik zou je adviseren om in zijn geheel te wachten, zeker als je een nieuwe PC in gedachte hebt die eraan zit te komen. dit om te voorkomen dat je dadelijk een bottleneckende GPU hebt in je nieuwe systeem en dus voor dubbele kosten zou komen.
Nieuwe PC, nieuwe videokaart, nieuwe videokaart, Nieuwe PC, nieuwe videokaart, nieuwe videokaart, etc, etc
Waarbij ik dus als ik een nieuwe pc aanschaf mijn videokaart niet vervang..
Dat werkt prima hoor.. En zo update ik 1x in de 6 maanden mijn pc.
[ Voor 4% gewijzigd door Uhmmie op 23-08-2012 12:31 ]
Verwijderd
Het is niet zozeer de dubbele kosten.Dawn schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:26:
[...]
Ik zou je adviseren om in zijn geheel te wachten, zeker als je een nieuwe PC in gedachte hebt die eraan zit te komen. dit om te voorkomen dat je dadelijk een bottleneckende GPU hebt in je nieuwe systeem en dus voor dubbele kosten zou komen.
Gezien het nieuwe systeem compleet zal zijn en alles wat hier in dit oude beestje zit wordt verkast naar de logeerkamer voor de normale gebruik
Daarom de vraag of de FPS iets op te schroeven zodat het op minimaal/medium even wat soepel gaat als het wat drukker gaat worden.
Verwijderd
Dit klopt inderdaad nog steeds. Als je met iemand meespeelt krijg je aan het eind van ieder gedeelte de optie om ook je eigen story te "updaten", als je het eens was met de keuzes van de hoofdpersoon. Had je zelf iets anders willen doen, kan je ervoor kiezen je PS te laten waar het was.Stroopwafel Inc schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:31:
Voor zover ik weet is er gesteld dat, indien jouw Personal Story compatible is met die van de persoon met wi je mee bent, je er voor kunt kiezen om de instance ook bij jouw personal story te betrekken. Dit stamt echter alweer van een tijd geleden, dus wellicht iets om van het weekend uit te proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 12:33 ]
Inderdaad, dit. Vroeg me net ook af of ik mijn accounts al had gelinked. Toevallig daarna even op GW1 ingelogd en krijg een verkeerde wachtwoord melding. Mijn wachtwoord gerest en ik krijg een link naar de wachtwoord reset functie van GW2. Dit is dus een eenvoudige manier om te kijken of je accounts gelinked zijn, je GW1 wachtwoord is hetzelfde als je GW2 wachtwoord (er van uitgaande dat je GW1 wachtwoord voor het linken anders was dan het wachtwoord dat je in hebt gegeven voor GW2).Freakiebeakie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:21:
moest bij het invoeren van mijn code van gw2 mijn username en pasw van gw1 invoeren en gelinked was de boel.
Ik ga ook met een E6600 en 4GB ram spelen, en een HD5750 GPU dan.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:18:
Ik heb met mijn oude machine de stresstests en BWE redelijk doorlopen allemaal met mijn 6 jaar oude machine
BWE2 ging prima op medium settings, en ik las dat de performance nu nog beter zou moeten zijn, dus ben benieuwd.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Gelukkig ben ik niet de enige die met achterhaalde apparatuur zitOn_E schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:38:
[...]
Ik ga ook met een E6600 en 4GB ram spelen, en een HD5750 GPU dan.
BWE2 ging prima op medium settings, en ik las dat de performance nu nog beter zou moeten zijn, dus ben benieuwd.
Dank voor toelichting.
Verwijderd
Heb je helemaal gelijk in. Zag ook verbetering in zelfs de laatste stresstest. Rustige gebieden kwam ik zelfs op 40 fps Begon alleen te knijpen op de wvwvw ervaring achter een katapult. van knalt die steen op mijn groep of wordt het toch die deur...Wailing_Banshee schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:39:
Ik zou sowieso een wachten tot zaterdag. En dan kijken hoe het draait. Ik merkte al een behoorlijke verbetering tussen de verschillende stress testen.
Bij lange na niet zelfs, volg GW2 topics op meerdere fora, en er zijn best een hoop mensen die met gelijkwaardige systemen gaan spelen.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:41:
[...]
Gelukkig ben ik niet de enige die met achterhaalde apparatuur zitDus een HD5750 zou nog een laatste upgrade kunnen zijn om er nog wat redelijks van te maken
![]()
Dank voor toelichting.
Enige probleem wat we zullen hebben (denk ik), is als je in een main city staat met veel mensen, of in WvWvW.
Maar dat is op te lossen door een minder drukke stad te kiezen als ''thuisbasis'', en WvWvW misschien te laten voor wat het is, ben zelf sowieso meer van kleinschaliger PvP, dus ga ik me vooral daarop focussen tot ik ook een nieuwe PC kan gaan kopen.
Maar goed, wie weet valt het allemaal mee en kunnen we alles gewoon doen en bekijken met aanvaardbare FPS.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
-
Verwijderd
We zullen het dan allemaal meemakenOn_E schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:53:
[...]
Enige probleem wat we zullen hebben (denk ik), is als je in een main city staat met veel mensen, of in WvWvW.
En ach! Dan maar de underdog zijn en de transport ossen van de tegenstander lastigvallen.
Hooguit zet je de settings op low voordat je aan WvWvW begintCenturion schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:56:
Heb nog geen WvWvW gespeeld zelf, hoop dat dat een beetje draait op een 6850 en Amd Phenom II x4 op 3.4 Ghz
Man op ultra ga je tegen de 30fps halenCenturion schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:56:
Heb nog geen WvWvW gespeeld zelf, hoop dat dat een beetje draait op een 6850 en Amd Phenom II x4 op 3.4 Ghz
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Had tijdens de strest in zo'n event wel dat het ongelooflijk langzaam ging. Waar het bij mijn vrouw soepel liep.
Dat gedeelte hing zwaar op de CPU (zij heeft een i7 laptop namelijk).
Then you know what you shall have to do!Arunia schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:05:
Ik heb een x2 6000+ en een HD5770 Vapor-x
Had tijdens de strest in zo'n event wel dat het ongelooflijk langzaam ging. Waar het bij mijn vrouw soepel liep.
Dat gedeelte hing zwaar op de CPU (zij heeft een i7 laptop namelijk).
Niets erger dan laggen in pvp of end game pve toch?
Yup, I know what to do. I need to kick her out and steal her laptop!yzx schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:09:
[...]
Then you know what you shall have to do!![]()
Mijn PC upgraden naar een i7 met 16GB ram en op dat moment nog even de HD5770. Denk dat daar het probleem helemaal niet ligt. Dit omdat die sneller is dan de GPU in mijn vrouw d'r laptop.
Ik vond het daar al iri, maar als ik endgame zou zitten, dan is het echt tenenkrommend.
[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 23-08-2012 13:11 ]
Was bij Aion bij grote castle fights. Zoveel lag omdat er wel haast duizend mensen op een paar vierkante meter stonden.yzx schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:09:
[...]
Then you know what you shall have to do!![]()
Ik heb wvwvw slechts gezien in video's in aantallen van 10-20. Wordt dit ook verwacht 100 vs 100 te zijn of blijven de aantallen laag?
-
Denk als een van de grote kastelen neer gaat dat er wel meer dan 10-20 man staat.Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:11:
[...]
Was bij Aion bij grote castle fights. Zoveel lag omdat er wel haast duizend mensen op een paar vierkante meter stonden.
Ik heb wvwvw slechts gezien in video's in aantallen van 10-20. Wordt dit ook verwacht 100 vs 100 te zijn of blijven de aantallen laag?
In de laatste stresstest was het vooral 10 tegen 10 en dan het kasteel in het midden
Ligt er maar net aan waar je vecht, outposts zullen inderdaad een stuk of 10-20 man trekken. Als je echter om het centrale kasteel gaat vechten moet je niet verwachten dat je met minder dan 100 man ver zult komen.Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:11:
[...]
Was bij Aion bij grote castle fights. Zoveel lag omdat er wel haast duizend mensen op een paar vierkante meter stonden.
Verwijderd
Dat word dan 1 gold, zelfde hardware, max grapics, 30 a 40 fpsyzx schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:03:
[...]
Man op ultra ga je tegen de 30fps halendaar wed ik je voor op 1gold
Arunia schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:11:
[...]
Yup, I know what to do. I need to kick her out and steal her laptop!
Mijn PC upgraden naar een i7 met 16GB ram en op dat moment nog even de HD5770. Denk dat daar het probleem helemaal niet ligt. Dit omdat die sneller is dan de GPU in mijn vrouw d'r laptop.
Ik vond het daar al iri, maar als ik endgame zou zitten, dan is het echt tenenkrommend.
Tot nu toe lijkt het hele spel zwaar afhankelijk te zijn van CPU. Ik las gisteren een stuk van een kwaliteitspersoon van ArenaNet over de performance verbeteringen die ze hebben doorgevoerd (en zullen blijven doen). Daarbij stonden wat grafiekjes met prestaties van spelers tijdens de stress tests. Eén daarvan toonde de FPS van verschillende GPU's met daarbij de opmerking dat ze alleen hebben gekeken naar pc's met minimaal een i5. Dus die afhankelijkheid van CPU zal niet meteen weg zijn denk ik, ook niet in de release client.Centurion schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:12:
Misschien heeft de release client wel veel betere optimalisaties voor GPU belasting.
Verwijderd
ik zou eens even lekker wachten met geld uitgeven want ze hebben al aangegeven dat de beta client vooral op de CPU draait omdat optimalisatie pas in het laatste stadium gebeurt.Arunia schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:11:
[...]
Yup, I know what to do. I need to kick her out and steal her laptop!
YarrrrVerwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:15:
[...]
Dat word dan 1 gold, zelfde hardware, max grapics, 30 a 40 fps
Guild wars twitter is vrij still
Mwoah, Ik ga niet nu al geld uitgeven.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:16:
[...]
ik zou eens even lekker wachten met geld uitgeven want ze hebben al aangegeven dat de beta client vooral op de CPU draait omdat optimalisatie pas in het laatste stadium gebeurt.
Heb wel een lijstje op het oog. Upgrade is niet alleen voor GW2 iig.
D3, FFXIV, Skyrim etc vallen daar ook onder.
Denk ook niet dat er veel aan mijn keuze gaat veranderen wat betreft iets wel of niet upgraden.
Verwacht dat het nog wel een paar maanden gaat duren voordat de upgrade er komt. Kan GW2 spelen, maar moet nog even wat tweaken aan de instellingen.
Ik wacht in ieder geval de best buy guide af van september. En dan ergens in Oktober updaten (in ieder geval voor eind November, want dan komt ACIII uit...)Arunia schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:19:
[...]
Mwoah, Ik ga niet nu al geld uitgeven.
Denk ook niet dat er veel aan mijn keuze gaat veranderen wat betreft iets wel of niet upgraden.
Verwacht dat het nog wel een paar maanden gaat duren voordat de upgrade er komt. Kan GW2 spelen, maar moet nog even wat tweaken aan de instellingen.
Kun je dan niet beter tot begin november wachten voor de BBG en het dan direct kopenWailing_Banshee schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:21:
[...]
Ik wacht in ieder geval de best buy guide af van september. En dan ergens in Oktober updaten (in ieder geval voor eind November, want dan komt ACIII uit...)
Ik heb zelf een upgrade gedaan van E6+, 4GB, HD5830 naar i5 2500, 8GB en HD7950 en Skyrim vond dat erg fijnArunia schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:19:
[...]
Mwoah, Ik ga niet nu al geld uitgeven.
Jup, heel kort ook.Creqaw schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:27:
Er was een stresstest om 6 uur 's ochtends...?
-
Nee, aangezien ik hem in oktober wil kopen en niet in november (en trouwens, wie zegt dat er in november ook een game system BBG komt!)Xylon schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:26:
[...]
Kun je dan niet beter tot begin november wachten voor de BBG en het dan direct kopen?
-
Zonder BBG kun je ook wel een goed systeem samenstellen toch? Vergt alleen wat meer researchWailing_Banshee schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:31:
[...]
Nee, aangezien ik hem in oktober wil kopen en niet in november (en trouwens, wie zegt dat er in november ook een game system BBG komt!)
-
Ik besef me net dat vandaag de 23e is... De hele week lang dacht ik dat de opening op vrijdag was.... /facepalm
Tis vrijdagCreqaw schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:32:
...
Ik besef me net dat vandaag de 23e is... De hele week lang dacht ik dat de opening op vrijdag was.... /facepalm
Verwijderd
Vreselijk heb ik me vermaakt het eerste BwE, prima fps'sje voor mijn wensen en amper lag.
Echter elk daaropvolgend BwE werd ik verast door een freeze van mijn pc, het beeldscherm komt vol met artifacts en de enige oplossing is een hard restart.
Dit ook gemeld op het forum en ik bleek niet de enige te zijn, honderden andere hadden een soortgelijk probleem. En arenanet heeft zover ik weet geen reactie geleverd op het snel groeiende topic. ( heb het over 't laatste BwE)...
Setup:
Saphire Radeon HD4870 512mb
4gb ram
intel duo 2 (Dacht ik) 3.2ghz
6 jaar geleden had ik gezegd: ja. Nu.... Ik heb al 6 jaar helemaal niet meer naar hardware gekeken! Ik zou echt niet weten wat nu goed is en wat niet. Daar heb ik nu m'n mannetjes voor (kuchtweakerskuch) die dat allemaal voor mij uitzoeken en dan hoef ik alleen nog maar te kiezen!Centurion schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:32:
[...]
Zonder BBG kun je ook wel een goed systeem samenstellen toch? Vergt alleen wat meer research.
Toen ik 3 jaar geleden m'n grafische kaart moest vervangen (meestal niet goed als er onderdelen van je grafische kaart in je kast liggen...) had ik al problemen met iets fatsoenlijks uitkiezen... En toen wilde ik alleen een goedkope, maar goede, vervanging....
Dan kan je net zo goed gewoon de topic in de gaten houden waar de BBG wordt samengesteld..Wailing_Banshee schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:21:
[...]
Ik wacht in ieder geval de best buy guide af van september. En dan ergens in Oktober updaten (in ieder geval voor eind November, want dan komt ACIII uit...)
[BBG] Mainstream gamesysteem september 2012
of
[BBG] High-end gamesysteem september 2012
En als je ergens in oktober update, dan staat de BBG topic voor November alweer online, dus kan je daar gewoon de informatie uit halen. De BBG is gewoon elke 2 maanden een momentopname van wat er continu in die topics besproken wordt.
Ja, die heb ik al bekeken. En dan worden er met kaarten, processoren, en moederborden gegooid, waarbij de ene zegt dat hij goed is en de andere niet... Ik ben lui en wacht wel even op het eind oordeel. En ik wil in oktober beginnen met bestellen zodat ik eind november m'n systeem up-and-running heb. Waarom niet september? Tja, er is altijd nog iets als een bankrekening die niet altijd mee wil werken (en ik wacht liever een maandje langer als ik daarmee iets meer te besteden heb!)PhysicalMagic schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:38:
[...]
Dan kan je net zo goed gewoon de topic in de gaten houden waar de BBG wordt samengesteld..
[BBG] Mainstream gamesysteem september 2012
of
[BBG] High-end gamesysteem september 2012
En als je ergens in oktober update, staat dan de BBG topic voor November alweer online, dus kan je daar gewoon de informatie uit halen, de BBG is gewoon elke 2 maanden een momentopname van wat er continu in die topics besproken wordt.
Ik was ook lui en heb in april de high-end gaming system van maart 2012 besteld bij een leverancier. Alleen de DVD brander is een andere geworden, omdat ze die niet meer konden leveren. Nog geen moment spijt gehad. De één tweakert er op los in hardware, anderen besteden hun spaarzame tijd liever aan gamenWailing_Banshee schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:41:
[...]
Ja, die heb ik al bekeken. En dan worden er met kaarten, processoren, en moederborden gegooid, waarbij de ene zegt dat hij goed is en de andere niet... Ik ben lui en wacht wel even op het eind oordeel. En ik wil in oktober beginnen met bestellen zodat ik eind november m'n systeem up-and-running heb. Waarom niet september? Tja, er is altijd nog iets als een bankrekening die niet altijd mee wil werken (en ik wacht liever een maandje langer als ik daarmee iets meer te besteden heb!)
Jaa dat snap ik, je moet de topic inderdaad wel even goed bestuderen om te beslissen wat je neemt.. Uiteindelijk is het toch ook weer de beslissing van degene die de BBG online zet wat er uiteindelijk in komt te staat en daar zullen andere kenners het op sommige vlakken weer niet mee eens zijn.Wailing_Banshee schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:41:
[...]
Ja, die heb ik al bekeken. En dan worden er met kaarten, processoren, en moederborden gegooid, waarbij de ene zegt dat hij goed is en de andere niet... Ik ben lui en wacht wel even op het eind oordeel. En ik wil in oktober beginnen met bestellen zodat ik eind november m'n systeem up-and-running heb. Waarom niet september? Tja, er is altijd nog iets als een bankrekening die niet altijd mee wil werken (en ik wacht liever een maandje langer als ik daarmee iets meer te besteden heb!)
Maar ik zou wanneer je hem halvewege oktober begint te bestellen toch even kijken naar de topics, aangezien de vorige dan dus alweer anderhalve maand oud is.
En zelf een topic starten bij complete systemen, en zeggen wat je tot dan toe hebt samengesteld en wat je ermee wilt doen helpt ook altijd.
Burst. Hoe goed is die burst damage die adrenaline gebruikt? En is het een aparte skill of wordt het toegevoegd aan een van je volgende attacks?
Ik ga voor de artificer en tailor op mijn Necromancer.
-
Verwijderd
Wil er namelijk een vanavond ophalen...
Hebben trouwens meer mensen last van dat de hom calculator niet werkt?
http://hom.guildwars2.com
Verwijderd
ik heb niet hoger als lvl 15 gespeeld. Word het een wereld vergelijkbaar met Azeroth(Vanilla wow)? Ik heb geen andere mmo tot end-game gespeeld.. Dus buiten WoW heb ik geen ander referentie kader.
Alle 8.Centurion schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:55:
Welke professions gaan mensen hier kiezen?
Ik ga gelijk alle 5 m'n sloten vullen. Ik ga ze niet gelijk alle 5 echt spelen, 4 zullen niet of nauwelijks uit de stad komen (zeker in het begin), maar wel gelijk beginnen met craften.
Nope, geen van accounts werkt... Ik denk dat ze iets gebroken hebben met de koppeling van de HoM aan GW2! (mijn tweede account is niet gelinked dus daar ligt het niet aan)Roydaboy schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:58:
Zo eindelijk de 30 puntjes binnen in hom.
Hebben trouwens meer mensen last van dat de hom calculator niet werkt?
http://hom.guildwars2.com
Misschien is het handiger om het 'crafting disciplines' te noemen. Als je het bij Guild Wars namelijk over professions hebt, dan heb je het over warrior, mesmer, necromancer, et ceteraCenturion schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:55:
Welke professions gaan mensen hier kiezen?
Ik ben de ene "class" gaan noemen en de andere "profession"... Anders werd het wel veel te ingewikkeld!Xylon schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:04:
[...]
Misschien is het handiger om het 'crafting disciplines' te noemen. Als je het bij Guild Wars namelijk over professions hebt, dan heb je het over warrior, mesmer, necromancer, et cetera.
Verwijderd
Zijn de verschillende skillniveau's niet level afhankelijk?Wailing_Banshee schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:59:
[...]
Alle 8.
Ik ga gelijk alle 5 m'n sloten vullen. Ik ga ze niet gelijk alle 5 echt spelen, 4 zullen niet of nauwelijks uit de stad komen (zeker in het begin), maar wel gelijk beginnen met craften.
Heb me verder nog helemaal niet in crafting verdiept maar wel handig om dat nog te gaan doen voor zaterdag.
Nee, alleen de producten die je maakt. Dus het kan best zijn dat mijn Sylvari een armour maakt voor m'n Human en deze zelf absoluut nog niet kan dragen ook al hebben de beide medium armour.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:23:
[...]
Zijn de verschillende skillniveau's niet level afhankelijk?
Heb me verder nog helemaal niet in crafting verdiept maar wel handig om dat nog te gaan doen voor zaterdag.
Verwijderd
Ik heb in de BWE1 met een warrior gespeeld en was erg tevreden over die burst. Volgens mij is het een aparte skill maar ik weet niet of er wat damage betreft nog wat veranderd is sindsdien.Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:48:
Ja, ik ben wel benieuwd wat jullie van de warrior profession specific skill vinden die met adrenaline in verband staat.
Burst. Hoe goed is die burst damage die adrenaline gebruikt? En is het een aparte skill of wordt het toegevoegd aan een van je volgende attacks?
Warrior wordt een van mijn twee professions waar ik mee start, ras weet ik echter nog niet.
Verwijderd
Dat is perfect. Want dan kun je idd alles levelen zonder die chars zel te spelen.Wailing_Banshee schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:26:
[...]
Nee, alleen de producten die je maakt. Dus het kan best zijn dat mijn Sylvari een armour maakt voor m'n Human en deze zelf absoluut nog niet kan dragen ook al hebben de beide medium armour.
Dan zul je ze wel moeten vragen! En misschien krijg je dan zelfs antwoord op je vragenthermisol schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:28:
hee mensen, ik heb een aantal "noob" vragen over guildwars 2. Is er hier iemand die ze graag willen antwoorden voor mij? want ik ben namelijk nog aan het twijfelen over welke profession ik wil gaan spelen. En welke race
Verwijderd
Welke klasse je wilt spelen kun je het beste zelf beantwoorden denk ik.thermisol schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:28:
hee mensen, ik heb een aantal "noob" vragen over guildwars 2. Is er hier iemand die ze graag willen antwoorden voor mij? want ik ben namelijk nog aan het twijfelen over welke profession ik wil gaan spelen. En welke race
Als je op youtube op gameplay van GW2 zoekt en filmpjes van Totalhalibut bekijkt wordt je snel veel duidelijk.
Het ras is een kwestie van smaak van wat je er het mooiste of leukste uit vindt zien.
Anders besteed je de eerste paar dagen eens aan het uitproberen van de verschillende rassen en professions? Je hoeft heus niet meteen je definitieve character te maken, als een character je niet bevalt gooi je hem / haar weg.thermisol schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:28:
[ Voor 43% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-08-2012 14:34 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
gewoon paar classes aanmaken en proberen , ik begon met mellee denkende dat dat het leukst was en ga nu elementalist als eerste spelenthermisol schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:28:
Das grappig, ik dacht eerst ook aan een guardian spelen, maar nu ik toch wat verder ben, zit ik toch te twijvelen... en dan zit ik te twijvelen tussen Mesmer, Guardian en Warrior. Waarschijnlijk toch de mesmer, zit wat uitdaging in, vergeleken met de andere 2Freakiebeakie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:36:
[...]
gewoon paar classes aanmaken en proberen , ik begon met mellee denkende dat dat het leukst was en ga nu elementalist als eerste spelen
Bah, yogscast kan ik echt niet uitstaan. Maar goed, zou zelf gewoon lekker rondlezen op de guild wars wiki en kijken wat je bevalt.ye-roon schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:35:
thermisol: Zoek op youtube naar the yogscast en kijk hun class filmpjes. zeer leerzaam en goede uitleg over de classes. Kwa ras, mja kies wat je leuk vind, er zijn geen stat verschillen. Dus gewoon puur kiezen wat je leuk vind
Zelf heb ik nog nooit een Guildwars gespeeld en weet er ook vrij weinig vanaf. Heb een paar jaar geleden wel veel WoW gespeeld. Maar Guildwars is totaal anders in mijn opinie.
Is er in Guildwars ook zoiets als bazen verslaan voor goed armor (PvE content) wat diepgaand is. Of draait het vooral om PvP.
Is het makkelijk om met vrienden te questen ook al zijn ze een ander ras?
zit er per ras verschil tussen stats (toevallig was dit bij WoW wel het geval) of maakt ras totaal niets uit. (behalve de lore, en hoe ze eruit zien).
Alvast bedankt! (ps. gaat iemand van jullie op gandara spelen?)
[edit]
Pardon? Mesmer slecht in PvP/WvW?
[ Voor 17% gewijzigd door MonkeySandwich op 23-08-2012 14:42 ]
Verwijderd
Overigens ik speel nu een paar jaar Guild Wars 1 en ik heb nog nooit één voet in PvP gezet. GW1 en GW2 zijn heel verschillend, maar is is meer dan genoeg PvE content. Dynamic Events, Dungeons met verschillende modes en verhaallijnen, etc.
Iedereen heeft trouwens makkelijk toegang tot level 80 gear, het gaat uiteindelijk om de skins, niet om de stats.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 14:45 ]
Dat sommige classes in WvWvW slecht zijn, is natuurlijk onzin. Je kan zoveel verschillende dingen doen in WvWvW dat geeneen class slecht kan zijn. Is je class (of jouw build) slecht in large scale PvP? Dan ga je gewoon met een paar vrienden (liefst 10-15) kleinere gevechten doen toch? Gewoon lekker keeps overnemen behind enemy lines.thermisol schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:40:
Ik zit te twijfelen tussen Ranger,Thief,Mesmer, Necromancer. Alleen nu hoor ik van veel mensen dat het vooral om pvp draait. en dat bijvoorbeeld Thief en mesmer er erg slecht in zijn (WvW).
Zelf heb ik nog nooit een Guildwars gespeeld en weet er ook vrij weinig vanaf. Heb een paar jaar geleden wel veel WoW gespeeld. Maar Guildwars is totaal anders in mijn opinie.
Is er in Guildwars ook zoiets als bazen verslaan voor goed armor (PvE content) wat diepgaand is. Of draait het vooral om PvP.
Is het makkelijk om met vrienden te questen ook al zijn ze een ander ras?
zit er per ras verschil tussen stats (toevallig was dit bij WoW wel het geval) of maakt ras totaal niets uit. (behalve de lore, en hoe ze eruit zien).
Alvast bedankt! (ps. gaat iemand van jullie op gandara spelen?)
In Guild Wars heb je wel degelijk PvE, of het diepgaand is... dat weet ik niet, je hebt wel Story mode en Exploration mode (dit laatste kan vergeleken worden met heroic mode in WoW voor zover ik weet).
Het is zeer makkelijk om te questen met vrienden, je kan letterlijk binnen een minuut van het createn van je character bij je vriend staan die een ander ras is (en dus een andere start area), je begint, drukt op "B" (WvWvW) dan join je het, teleport naar Lion's Arch en vanaf daar kan je naar elke hoofdstad teleporten, die tegen de starting areas aan liggen.
Stats verschillen voor zover ik weet niet, wel heb je racial skills, maar die zijn automatisch uitgeschakeld in PvP.
Ik ga ook op Gandara spelen, ja.
Ik zat in hun guild (Ye Olde Goon Squad) op World of Warcraft, zijn nogal zelfingenomen terwijl ze, zoals je al zei, vrij slecht zijn.MonkeySandwich schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:41:
Ik vond die lui van yogscast best briljant. Het zijn echt geen goeie gamers, maar ze hebben wel lol in wat ze doen
[edit]
Pardon? Mesmer slecht in PvP/WvW?
[ Voor 9% gewijzigd door Seditiar op 23-08-2012 14:46 ]
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.