Kan het beste gewoon naar een PvP guild kijken, 20-30 man kunnen met gemak ervoor zorgen dat hun server wint.eSCe schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:03:
Weet er iemand of er een server is die zich vooral op WvW richt?
Necromancer? Heeft toch ook wel wat magie? Dode magie?RoseSolane schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:07:
[...]
De mesmer heb ik niet gespeeld, de elementalist wel in een stress test. Ik vond elementalist niet echt lekker spelen, maar kan niet precies aangeven waar dat in zit. Wat ik van de mesmer heb gezien doet mij vermoeden dat ze lastig zijn om goed onder de knie te krijgen. Dat gevoel heb ik ook bij de elementalist. Het kan ook zijn dat het beide professions zijn waarvan de eerste levels minder interessant zijn.
Ik begin zelf met een profession die ik eenvoudiger vond om onder de knie te krijgen, de ranger. Maar ja, als het echt iets met magie moet zijn zul je toch tussen mesmer en elementalist moeten kiezen
Je hebt helemaal gelijk. Dom, dom, domDraakje5 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:25:
[...]
Necromancer? Heeft toch ook wel wat magie? Dode magie?
zomg! mijn warrior werd al een norn male, maar helemaal nu ik dit weet:
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ja grappig, alsof die dans zelfs voor dat liedje is gemaakt.ye-roon schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:30:
[video]
Maar waar ik wel benieuwd naar ben: waarom warrior?
Ik twijfel zelf tussen warrior en mesmer.
Eigenlijk was mijn eerste keus warrior, maar iets zegt me dat het toch een soort van disadvantage heeft ten opzichte van andere professions omdat die meeste ranged zijn. Guns met warrior lijkt me niet heel erg efficiënt.
omg omg! meteen weer zin om dit te kijken idd..ye-roon schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:30:
[video]
Het is de Carlton dance dus hij is er eigenlijk ook voor gemaakt.
YouTube: CARLTON DAAAAANCE!
YouTube: CARLTON DAAAAANCE!
Voor de niet GW1 spelers, de dansen in GW1 waren ook gebaseerd op echte dansen of liedjes. 
Gebaseerd op (vanaf 45 seconden):
En zo was de necromancer female gebaseerd op het dansje van Thriller van Michael Jackson:
Edit nog even een paar:
Paragon male dance, Beat it - Michael Jackson:
Gebaseerd op (vanaf 45 seconden):
En zo was de necromancer female gebaseerd op het dansje van Thriller van Michael Jackson:
Edit nog even een paar:
Paragon male dance, Beat it - Michael Jackson:
[ Voor 14% gewijzigd door PhysicalMagic op 22-08-2012 22:48 ]
Met wat voor CPU?Draakje5 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:54:
[...]
Klopt niet helemaal.
Met mijn ati radeon 4800hd series kwam ik tegen de 50 fps aan met alles op high details.
Denk dat je dus wel wat fps bij deze lijst mag optellen. Dan wel sowieso een fps of 10-20 als je alles op low details zet.
Ik denk dat je die van jou onderaan moet plaatsen, als voorlaatste oid. Rond de 20-30 fps.
Een tijdmachine zou vies bom patat zijn nuRicmaniac schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 00:03:
Maar Carlton is de bom
In correct Nederlands, een tijdmachine zou heel goed zijn nu
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Echt ff eh.
Deze game lijkt gewoon iedere bestaande game weg te gaan blazen.
Het lijkt een echt oprecht hele goeie game te worden waarvan de makers ook nog eens ongekend goed naar haar achterban luistert en er ook nog wat mee doet. Ik bedoel, die dans filmpjes alleen al. Het zijn de details die 't 'm doen
Als bovenstaande zo is zou je haast willen dat de game pay 2 play zou zijn, puur omdat het dat dan verdient. Maar goed, nu is de drempel om dan eens gems aan te schaffen ook al een stuk lager.
Het lijkt een echt oprecht hele goeie game te worden waarvan de makers ook nog eens ongekend goed naar haar achterban luistert en er ook nog wat mee doet. Ik bedoel, die dans filmpjes alleen al. Het zijn de details die 't 'm doen
Als bovenstaande zo is zou je haast willen dat de game pay 2 play zou zijn, puur omdat het dat dan verdient. Maar goed, nu is de drempel om dan eens gems aan te schaffen ook al een stuk lager.
Als je graag geld kwijt wilt zijn kun je natuurlijk ook gewoon elke maand voor 12 euro gems kopen heIngamerX schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 00:22:
Echt ff eh.
Het lijkt een echt oprecht hele goeie game te worden waarvan de makers ook nog eens ongekend goed naar haar achterban luistert en er ook nog wat mee doet. Ik bedoel, die dans filmpjes alleen al. Het zijn de details die 't 'm doen![]()
Hmm... Nu wist ik zeker dat ik elementalist ging en dan zie ik dat mesmer filmpje weer... Zo moeilijk!!
Ik denk dat ik het dan toch maar bij elementalist houdt, gewoon omdat ik daar al voor gekozen had
Ik denk dat ik het dan toch maar bij elementalist houdt, gewoon omdat ik daar al voor gekozen had
Verwijderd
Is deze al gepost? Geweldig wat ze hiermee doen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QZslirlM36A]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QZslirlM36A]
WoW dance vind ik leuker, past beter
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Moet ik de client opnieuw downloaden of wordt de beta client geupdate? Zag net iets in een mailtje van GW namelijk over het downloaden van client
Sowieso vind ik GW een van de beste uitgewerkte mmo's eigenlijk.ph4nt0m schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 07:32:
En dan vind ik die van Guildwars 2 het beste gelukt in vergelijking met WoW
Ik heb zelf heel veel Aion gespeeld. Maar ik denk dat GW toch iets unieks heeft waardoor je het langer blijft spelen.
Ik zie GW meer als een sociale mmo in tegenstelling tot de andere mmo's waar het meer om grinden enzo gaat.
gewoon opstarten en laten updaten. Mijne was net in 5 min klaar.shoombak schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 07:52:
Moet ik de client opnieuw downloaden of wordt de beta client geupdate? Zag net iets in een mailtje van GW namelijk over het downloaden van client
Zag gister ook iets op de twitter van GW2, dat je gewoon de beta client kan updaten. Hoeft niets nieuws te downloaden.
Voor de mensen die niks te doen hebben, er is NU een stresstestje!
We will be conducting another stress test IN 10 MIN from 09:10 PM PDT to 10:10 PM PDT.
All characters from previous stress tests have been wiped.
We will be actively working on the game during the event, so you might experience connectivity problems or discover features that are not working as designed.
Any issues you experience are a result of the rigorous conditions of the stress test, and are in no way representative of the state of the game at launch.
By participating in this stress test, you’re helping us make Guild Wars 2 a better game.
Please note:
- The stress test is open to anyone who has pre-purchased Guild Wars 2.
- You will not be able to buy gems during this stress test.
Thanks for your cooperation—we’ll see you in-game!
Was dat niet 3 uur geleden ofzo?MonkeySandwich schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:00:
Voor de mensen die niks te doen hebben, er is NU een stresstestje!
[...]
daar ging ik al lang van uit dat gw2 alles weg gaat blazen ,maarja das mijn mening ik hoop dat het ook echt zo is . ik vind het iig zeer verdient als het lukt. ik vond gw1 al stuk beter dan wow maar sommige mensen vonden gw1 geen echte mmo omdat alles instanced was en je met heroes kon spelenIngamerX schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 00:22:
Echt ff eh.
Het lijkt een echt oprecht hele goeie game te worden waarvan de makers ook nog eens ongekend goed naar haar achterban luistert en er ook nog wat mee doet. Ik bedoel, die dans filmpjes alleen al. Het zijn de details die 't 'm doen![]()
YO! fucknuts! It's Probing time!
en je noemt hem carlton de skullbasher ? ;Dye-roon schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:30:
[video]
Gewoon, ik probeer zoveel mogelijk verschillende rassen te spelen en die norn males zijn heel groot en breed en dat vind ik bij een warrior passenDraakje5 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:33:
[...]
Ja grappig, alsof die dans zelfs voor dat liedje is gemaakt.
Maar waar ik wel benieuwd naar ben: waarom warrior?
Ik twijfel zelf tussen warrior en mesmer.
Eigenlijk was mijn eerste keus warrior, maar iets zegt me dat het toch een soort van disadvantage heeft ten opzichte van andere professions omdat die meeste ranged zijn. Guns met warrior lijkt me niet heel erg efficiënt.
En Carlton Skullbasher! Geniaal! Dat word rushen om dat aan te maken om 6 uur in de ochtend
Is er de mogelijkheid om online alles te zien wat zich in de GEM store zal bevinden?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Ze hebben de online gemstore offline gehaald. Die was heel even bereikbaar op https://gemstore.ncplatform.net
Thx voor de info!DrParanoid schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:35:
Ze hebben de online gemstore offline gehaald. Die was heel even bereikbaar op https://gemstore.ncplatform.net
Misschien heb je hier ook iets aan?
http://imgur.com/r/Guildwars2/QuL2v

Is die gem shop direct aanwezig in gw2 op de 25e?
Dan moet ik toch maar wat van die exp boost kopen.

[ Voor 52% gewijzigd door Draakje5 op 23-08-2012 08:54 ]
Ja, is meteen aanwezig, je kan ook gems met ingame gold kopen als het goed is, ik ga exp boost enzo skippen en alleen char slots / bag slots / bank slots kopen in het begin.Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:50:
Misschien heb je hier ook iets aan?
[afbeelding]
Bag en bank slots lijken me ook wel erg handig. Zijn dit bag en bank slots die je de maximale slots geven?
Ik had gister toevallig gezien dat je ook bags kan craften met 8 slots bijv. Het lijkt me niet bevorderend als de gecrafte bags of andere in-game gevonden bags meer slots kunnen geven dan de bags uit de cash shop.
Ik had gister toevallig gezien dat je ook bags kan craften met 8 slots bijv. Het lijkt me niet bevorderend als de gecrafte bags of andere in-game gevonden bags meer slots kunnen geven dan de bags uit de cash shop.
Die bag slots zijn slots waar je een bag in kan stoppen. Dus je moet er zelf nog een bag in stoppen. Dus ipv 4 bags kan je dan 5 of meer bags equippen.
Je bank wordt met inhoud en al geshared met al je characters, begrijp ik dat goed? Dus als ik op 1 toon aan het minen ben en die ores deposit, heb ik er op mijn andere characters beschikking over?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Áh oke. Na zo'n bag slot moet je dus nog een bag er in zetten die je dmv craften bijv. kan krijgen.ye-roon schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:00:
Die bag slots zijn slots waar je een bag in kan stoppen. Dus je moet er zelf nog een bag in stoppen. Dus ipv 4 bags kan je dan 5 of meer bags equippen.
Jup. Netzoals bij gw1.SnoeiKoei schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:01:
Je bank wordt met inhoud en al geshared met al je characters, begrijp ik dat goed? Dus als ik op 1 toon aan het minen ben en die ores deposit, heb ik er op mijn andere characters beschikking over?
Je hebt volgens mij wel items die dus gelimiteerd aan je char zijn, zoals dyes.
[ Voor 10% gewijzigd door Draakje5 op 23-08-2012 09:04 ]
Thnx! Mooi systeem. GW1 heb ik nooit gespeeld, ik ben slechts bekend met MMO's waar je per character een bank account hebt.
Van dyes begreep ik idd dat ze per character zijn, omdat je ze moet unlocken. Bummer...
[ Voor 14% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-08-2012 09:08 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Mailthe gehad vanmorgen over early access. Maar... kan iemand van jullie de client momenteel al updaten? Ik krijg een "cannot connect to server" error.
Ik heb niet meegedaan aan de beta en de stresstests, en ik vraag me af: In GW2 is je level niet enorm belangrijk zoals ik het begrijp, en is je gear allemaal gelijk op lvl 80. Wat zijn dan de hoofdmotivaties om straks lang te blijven spelen? Waar streef je naar als speler? De enorme nadruk op gear zoals in WoW en Diablo bevalt mij niet zo, maar het geeft wel voldoening om een nieuwe set te verzamelen die je een stuk sterker maakt. Wat zijn in GW2 de hoofddoelen (in pve en pvp)?
Hallo allemaal,
Misschien een gekke vraag he, maar ik heb een GW1 account met een mailadres dat niet meer bestaat (@lycos.nl).
Nu kan ik daar wel op inloggen dus heb ik er nooit zo'n probleem van gemaakt.
Hoe kan ik nu mijn GW1 account te koppelen aan mijn nog aan te schaffen GW2 account?
Alvast bedankt.
Misschien een gekke vraag he, maar ik heb een GW1 account met een mailadres dat niet meer bestaat (@lycos.nl).
Hoe kan ik nu mijn GW1 account te koppelen aan mijn nog aan te schaffen GW2 account?
Alvast bedankt.
Ik heb echt geen flauw idee hoe het werkt. Binnenkort komt het account linking systeem online. Maar, je kan gewoon je mailadres veranderen in guild wars 1 zelf toch? Dan kan je hem in ieder geval veranderen naar een bestaand mailadres.DelinQ schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:17:
Hallo allemaal,
Alvast bedankt.
Hoofddoel blijft plezier maken, op wat voor manier dan ook. Wat betreft gear zijn de basic stats van lvl 80 gear gelijk, maar een unieke look krijg je niet zomaar, evenals sommige bonussen. Tevens zijn er legendary weapons, die een grote hoeveelheid tijd vragen. Je kunt ook verder gaan voor achievements, de wereld verder verkennen, op zoek gaan naar nieuwe events, je maten helpen, een nieuwe profession beginnen, de meest epic events eindeloos herhalen, etc. etc. Stap af van het afwerken van lijstjes met 'dit is de end game', en doe vooral waar je zelf zin in hebt.geert1 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:16:
Ik heb niet meegedaan aan de beta en de stresstests, en ik vraag me af: In GW2 is je level niet enorm belangrijk zoals ik het begrijp, en is je gear allemaal gelijk op lvl 80. Wat zijn dan de hoofdmotivaties om straks lang te blijven spelen? Waar streef je naar als speler? De enorme nadruk op gear zoals in WoW en Diablo bevalt mij niet zo, maar het geeft wel voldoening om een nieuwe set te verzamelen die je een stuk sterker maakt. Wat zijn in GW2 de hoofddoelen (in pve en pvp)?
ph4nt0m schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 07:32:
En dan vind ik die van Guildwars 2 het beste gelukt in vergelijking met WoW
Helaas moet ik Ianerios gelijk geven dat ik die van WoW ook beter vind uitgevoerdlanerios schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 07:36:
WoW dance vind ik leuker, past beter
Why? In WoW snap ik nog wel dat mensen naar de cap willen rushen om zo snel mogelijk aan raiden te beginnen. Ik zie hier echter totaal geen reden voor in Guild Wars 2.Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:50:
Maar volgens mij ben ik 1 van de weinige in dit topic die nog niet 200% overtuigd is van GW2 (maar dat kan ook best door de stresstest komen
Pluspunten:
Ik vind voor een MMO de wereld van wat ik tot nu toe gezien er goed uitzien.
Personal story line.
Keuze binnen quests (feit dat je zo'n hearth event op kan lossen op je eigen manier).
WvWvW: FOR CAMELOT!!!!!!!!! (oh wacht nee, het is geen DAoC, maar hopelijk gaat het veel op RvRvR lijken).
Die spring uitdagingen! (altijd al een hobbie van me geweest in andere MMO's en nu word het beloond
Twijfel:
Droppen van de holy-trinity.. Ik snap de voordelen ervan.. Maar ik ben er nog niet overuit of het ook nadelen heeft.
Minpunten:
Combat... Geen autoattack? Maar wat is de skill onder 1 dan? [edit: Ik bedoel hier dus mee dat er wel gewoon auto-attack is, in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen.]. Verder lijken skills geen impact te hebben. Bij sommige games voelt het echt als of je 'klappen' uitdeelt. In GW2 ontbreekt (voor mij) dat gevoel.
Daarnaast leken de meeste events meer op ren, tab en skill spam.. Hopelijk veranderd dit nog later in het spel.. Maar in de stresstest vond ik het echt maar button smashen.. Terwijl je de ene na de andere gold medal binnen harkt.
Final verdict so far:
Twijfel.. De game doet zoveel dingen goed, maar de combat is een van de belangrijkere dingen voor mij in een MMO (naast het sociale aspect).. En op een of andere manier ben ik daar bij GW2 nog niet helemaal van overtuigd (ik heb nu Guardian, Ranger en Mesmer tot lvl6 ofzo gespeeld).. Het kan best zijn dat het nog beter gaat worden.. En ik ga GW2 ook zeker spelen.. Maar ik ben voor nu toch nog iets minder laaiend als de rest in de topic
Currently playing: MTG Arena (PC)
Hoofddoel: plezier hebbengeert1 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:16:
Dat is natuurlijk voor een ieder verschillend maar voor mij zou het ongeveer zo gaan: oh wat is hier te doen? oh wat is daar te doen? oh kan ik hier gaan springen? En boven op de keep muur staan en schreeuwen YOU SHALL NOT PASS! en met man en macht die keep defenden etc. Doe waar je zin in hebt. Wil je dungeons exploren en gear halen met specifieke looks, ga je gang. Wil je met 5man structured pvp doen succes!
Voor mij is het gewoon hangen met vrienden en proberen moeilijke shit te halen gewoon omdat het kan. En achievements halen in dit spel levert tenminste wat op naast alleen maar puntjes. Haal je een deel van een achievement, en je krijgt exp. Haal je de daily, een kistje met money/items (en een vage gold coin, nog niet achter wat ik daar mee kan). Zelfde voor monthly en jumping puzzles.
Maar even voor de duidelijkheid, gear heeft wel stats. Alleen de stats op elk stukje is gelijk.
Kortom: doe waar je zin in hebt
Ik moet bekennen dat mijn hype na de eerste pre-purchase beta test afgezwakt is, maar ik besef me pas net dat het overmorgen toch echt zover is. Dat na jaren eindelijk het spel uitkomt waar ik al zo lang op wacht. Best unreal.
How?Seditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:24:
[...]
Ik heb echt geen flauw idee hoe het werkt. Binnenkort komt het account linking systeem online. Maar, je kan gewoon je mailadres veranderen in guild wars 1 zelf toch? Dan kan je hem in ieder geval veranderen naar een bestaand mailadres.
Ik kan echt geen nadelen verzinnen. Ik neem World of Warcraft even als voorbeeld: Ik vond healen in PvP en in Heroic Dungeons geweldig. Maar in raids vond ik er echt helemaal niets aan, alleen maar stilstaan en naar je UI kijken (als er geen addons in WoW zouden zijn, zou PvE een stuk moeilijker en leuker zijn).Uhmmie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:25:
Twijfel:
Droppen van de holy-trinity.. Ik snap de voordelen ervan.. Maar ik ben er nog niet overuit of het ook nadelen heeft.
Tanken precies hetzelfde, zo mogelijk nog wel een stuk saaier dan healen in PvE. Ook vind ik tanks in PvP belachelijk, en op deze manier is dat gelukkig in Guild Wars 2 niet meer mogelijk.
Je hebt wel een auto-attack, de "skill onder 1" blijft automatisch aan staan, zolang je maar in range zit van je vijand, dus vooral als melee heel goed op je target letten, maar dit raak je heel snel gewend.Uhmmie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:25:
Minpunten:
Combat... Geen autoattack? Maar wat is de skill onder 1 dan? Verder lijken skills geen impact te hebben. Bij sommige games voelt het echt als of je 'klappen' uitdeelt. In GW2 ontbreekt (voor mij) dat gevoel.
Zodra je op wat hoger level komt, zijn er minder mensen, waardoor iedereen zich in moet spannen om alle delen van de event op te lossen (in plaats van alleen button mashen moet je dan bijvoorbeeld supplies jatten/beschermen).Uhmmie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:25:
Daarnaast leken de meeste events meer op ren, tab en skill spam.. Hopelijk veranderd dit nog later in het spel.. Maar in de stresstest vond ik het echt maar button smashen.. Terwijl je de ene na de andere gold medal binnen harkt.
Zie de reactie in dit bericht iets naar boven, als er nog een stress test komt, is het mischien een idee om even sPvP te doen (soort battlegrounds), ook al hou je totaal niet van PvP(?) is het toch handig om te zien hoe combat werkt op max level.Uhmmie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:25:
Final verdict so far:
Twijfel.. De game doet zoveel dingen goed, maar de combat is een van de belangrijkere dingen voor mij in een MMO (naast het sociale aspect).. En op een of andere manier ben ik daar bij GW2 nog niet helemaal van overtuigd (ik heb nu Guardian, Ranger en Mesmer tot lvl6 ofzo gespeeld).. Het kan best zijn dat het nog beter gaat worden.. En ik ga GW2 ook zeker spelen.. Maar ik ben voor nu toch nog iets minder laaiend als de rest in de topic.
Dat bedoelde ik dus ook. Ik zie vaak mensen zeggen dat er geen auto-attack is (als een pluspunt) maar de game heeft gewoon auto attackDraakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:29:
Autoattack kun je zelf aanzetten hoor. Alt + rechter muisknop op je skill
Ik bedoel meer bijvoorbeeld doordat je geen echte thread management hebt (als dps kan je dus altijd vol uit gaan?). Dingen als stack switchen als in wow zal dus ook niet kunnen.. Het enige waar ik dus bang voor ben is dat hierdoor veel encounters op elkaar gaan lijken..Seditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:33:
Ik kan echt geen nadelen verzinnen. Ik neem World of Warcraft even als voorbeeld: Ik vond healen in PvP en in Heroic Dungeons geweldig. Maar in raids vond ik er echt helemaal niets aan, alleen maar stilstaan en naar je UI kijken (als er geen addons in WoW zouden zijn, zou PvE een stuk moeilijker en leuker zijn).
Tanken precies hetzelfde, zo mogelijk nog wel een stuk saaier dan healen in PvE. Ook vind ik tanks in PvP belachelijk, en op deze manier is dat gelukkig in Guild Wars 2 niet meer mogelijk.
Dat bedoelde ik dus ook.Seditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:33:
Je hebt wel een auto-attack, de "skill onder 1" blijft automatisch aan staan, zolang je maar in range zit van je vijand, dus vooral als melee heel goed op je target letten, maar dit raak je heel snel gewend.
Dat hoop ik dus inderdaad ook.. Maar zover ben ik dus (opzettelijk) nog niet gekomenSeditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:33:
Zodra je op wat hoger level komt, zijn er minder mensen, waardoor iedereen zich in moet spannen om alle delen van de event op te lossen (in plaats van alleen button mashen moet je dan bijvoorbeeld supplies jatten/beschermen).
Ik zie het allemaal wel tijdens de retailSeditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:33:
Zie de reactie in dit bericht iets naar boven, als er nog een stress test komt, is het mischien een idee om even sPvP te doen (soort battlegrounds), ook al hou je totaal niet van PvP(?) is het toch handig om te zien hoe combat werkt op max level.
[ Voor 76% gewijzigd door Uhmmie op 23-08-2012 09:40 ]
Omdat de auto-attack in Guild Wars 1 (waar naar gerefereerd word) gewoon met je zwaard hakken is. Geen bepaalde skill, gewoon een slag met je zwaard of pijl uit je boog. Dit zit er in GW2 niet meer in, je kunt niet aanvallen zonder een skill te gebruiken. Maar ik ben het met je eens, de optie die in GW2 zit is ook gewoon een 'auto-attack'.Uhmmie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:33:
[...]
Dat bedoelde ik dus ook. Ik zie vaak mensen zeggen dat er geen auto-attack is (als een pluspunt) maar de game heeft gewoon auto attack.
[ Voor 7% gewijzigd door Sagaris op 23-08-2012 09:38 ]
Maar vind jij zelf de aanwezigheid van auto-attack een plus- of een minpunt? Dat is uit jouw opsomming niet op te maken.Uhmmie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:33:
[...]
Dat bedoelde ik dus ook. Ik zie vaak mensen zeggen dat er geen auto-attack is (als een pluspunt) maar de game heeft gewoon auto attack.
Van mij had er geen auto-attack in hoeven te zitten. Dit was dus ook een reden van mij dat ik na de monk class in WoW uitkeek, maar ook daar heeft blizzard helaas weer auto-attack in gestopt.RoseSolane schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:38:
[...]
Maar vind jij zelf de aanwezigheid van auto-attack een plus- of een minpunt? Dat is uit jouw opsomming niet op te maken.
Verwijderd
Je kan hem volgens mij ook uitzetten..zodat je zelf kan kiezen of je een auto-attack wil of niet?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 09:43 ]
Inderdaad!Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:42:
Je kan hem volgens mij ook uitzetten..?
Het pluspunt is dat je zelf kan kiezen of je autoattack gebruikt of niet
Ook is het zo dat elke 'auto-attack-skill' gewoon een unieke skill is met eigen stats, acties en resultaten, in plaats van simpel 'doe zo en zoweinig dmg'
Is er nog stuctueel iets veranderd aan de mesmer dan vergeleken met BWE3? Toen heb ik tot ongeveer level 10 een mesmer gespeeld, maar die voelde toch erg zwak aan. Die illusions zijn erg leuk en kan voor enorm uitdagende gameplay zorgen, maar ik had niet echt 't gevoel dat ik veel damage aan 't doen was.
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Dan moet ik dat nog even uitzoeken hoe dat werkt, want dan mag het van mij gewoon uit!Stroopwafel Inc schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:43:
Het pluspunt is dat je zelf kan kiezen of je autoattack gebruikt of nietOok is het zo dat elke 'auto-attack-skill' gewoon een unieke skill is met eigen stats, acties en resultaten, in plaats van simpel 'doe zo en zoweinig dmg'
Verwijderd
Trouwens iemand die van plan is op Gunnar's Hold te spelen ? ik zoek nog een buddy om gezellig mee te beginnen zaterdag
Verwijderd
Heb al 25 keer een naam bedacht en weer doorgestreept omdat ik een "betere" bedacht had. Ik vind het wel mooi dat je in GW ook met spaties kunt werken wat de originaliteit van de namen flink vergroot.ye-roon schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:20:
[...]
Gewoon, ik probeer zoveel mogelijk verschillende rassen te spelen en die norn males zijn heel groot en breed en dat vind ik bij een warrior passenEn van wat ik van de warrior gespeeld en gezien hebt vind ik het echt een leuke class. Helemaal met een rifle
M'n main word een Sylvari Ranger, maar norn warrior gaat ook direct gemaakt worden
En Carlton Skullbasher! Geniaal! Dat word rushen om dat aan te maken om 6 uur in de ochtend
Maar is het al vanaf zaterdag 6.00 dat we kunnen spelen? Dat wordt vroeg opstaan dan!
Nee, je kunt niet vanaf 6 uur spelen, niet zeker althans. De servers openen officieel om 9 uur, maar kunnen tot 3 uur eerder open gaan omdat ze wille nzorgen dat om 9 uur alles ook werkt. Ergens tussen 6 en 9 kun je dus beginnen. Al moet je dan wel om 6 uur klaarzitten om je namen te snipen
Nee, je kunt "mogelijk" vanaf 6 uur spelen. De officiele start tijd is 9:00, maar het zou kunnen dat de servers tot 3 uur daarvoor geopend worden...Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:45:
[...]
Heb al 25 keer een naam bedacht en weer doorgestreept omdat ik een "betere" bedacht had. Ik vind het wel mooi dat je in GW ook met spaties kunt werken wat de originaliteit van de namen flink vergroot.
Maar is het al vanaf zaterdag 6.00 dat we kunnen spelen? Dat wordt vroeg opstaan dan!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Verwijderd
Ik ga in ieder geval een beetje op tijd naar bed vrijdag. Mijn guild heeft om 6 uur 's ochtends een TS3 launch party, dus wij zitten allemaal klaar
Uhmmie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:44:
[...]
Dan moet ik dat nog even uitzoeken hoe dat werkt, want dan mag het van mij gewoon uit!
Fresh van de GW2 wiki. ^^Disabling auto-attack
You can disable auto-attacking temporarily or permanently:
Temporarily: in the options panel, under Interactions, choose, "Stop attacking on target change." The next time you select TAB, you will stop auto-attacking the previous target.
Permanently: CTRL + Right-Click the currently-designated auto-attack skill (by default, skill #1).
Verwijderd
Ah, ok. Maar je hebt 19 karakters en met de spaties en hoofdletters moet het vast wel lukken om een originele naam te krijgen.
Ben erg nieuwsgierig naar de namen die ik tegen ga komen. Heb er in WoW meerdere gezien die op zijn minst erg dubbelzinnig waren maar er bij Blizz waarschijnlijk doorgeglipt waren omdat het Nederlands was. Ik weet niet wat het beleid van ArenaNet hierin is. Overigens wil ik het netjes houden
Ben erg nieuwsgierig naar de namen die ik tegen ga komen. Heb er in WoW meerdere gezien die op zijn minst erg dubbelzinnig waren maar er bij Blizz waarschijnlijk doorgeglipt waren omdat het Nederlands was. Ik weet niet wat het beleid van ArenaNet hierin is. Overigens wil ik het netjes houden
En dan blijven dus alleen het gebrek aan impact van je attacks en het button smashen op lagere levels over als minpuntenUhmmie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:44:
[...]
Dan moet ik dat nog even uitzoeken hoe dat werkt, want dan mag het van mij gewoon uit!
Maar ik heb in de startgebieden van de Sylvari en de Humans al zoveel leuke events en hearts gezien dat dat geen enkel probleem moet zijn. Koeien en honden die me verliefd aankijken. En als Charr heb je cubs rondlopen en als Asura al die vroeg wereldwijze opdondertjes. Ik ga me daarmee zeker vermaken
Verwijderd
Ik denk dat het onbegonnen werk is om in alle talen dat beleid vol te houden.. in GW1 zie ik tenminste genoeg Nederlandse namen die toch echt niet door de beugel kunnen in het Engels.
Over het algemeen doen Nederlanders niet zo moeilijk over namen. Je ziet zo vaak dat mensen met engelse scheldwoorden binnen een paar dagen al gebanned zijn of een andere naam hebben. Terwijl dat bij Nederlanders echt nooit gebeurt, als je de armory bezoekt zie je bijna alle ziektes in het woordenboek langskomen op characters die level 85 zijn.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:53:
Ik denk dat het onbegonnen werk is om in alle talen dat beleid vol te houden.. in GW1 zie ik tenminste genoeg Nederlandse namen die toch echt niet door de beugel kunnen in het Engels.
Ik snap ook echt niet dat mensen moeilijk doen, gooi hem desnoods op je ignore list en ren gewoon door?
Verwijderd
Ik had een Engelse guildie die zijn rogue Peterfile genoemd had en die had binnen twee dagen het verzoek van Blizz om die naam te wijzigen. Maar als Nederlander glip je er makkelijker tussendoor.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:53:
Voor mij geen gamen dit wknd. Sta de gehele dagen op een feesie + nasleep in amsterdam en dan maandag mijn gewone werk weer en instorten van het wknd.
Ach, dan kan ik daarna rustig beginnen.
Heb een pre-order, maar in maar 1 beta mee kunnen doen door mijn drukke leventje.
Ach, dan kan ik daarna rustig beginnen.
Heb een pre-order, maar in maar 1 beta mee kunnen doen door mijn drukke leventje.
Verwijderd
Ik heb in BWE2 met mijn mesmer tot lvl 30 gespeeld. Deze voelde inderdaad precies iets zwakker aan dan de rest, maar de gameplay maakte het wel goed voor mijPotame schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:43:
Is er nog stuctueel iets veranderd aan de mesmer dan vergeleken met BWE3? Toen heb ik tot ongeveer level 10 een mesmer gespeeld, maar die voelde toch erg zwak aan. Die illusions zijn erg leuk en kan voor enorm uitdagende gameplay zorgen, maar ik had niet echt 't gevoel dat ik veel damage aan 't doen was.
De class is gewoon iets tactischer en moeilijker om goed te spelen volgens mij.
Thnx
En ze moeten nog even fixen dat die optie 'Join In' werkt, zodat je vrijwillig na de overflow server kan indien een van je groupmaten in de overflow zit.RoseSolane schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:53:
[...]
En dan blijven dus alleen het gebrek aan impact van je attacks en het button smashen op lagere levels over als minpunten
Het moet dus nog gefixt worden.ArenaNet plans to address the issue of players getting separated when moved to overflow servers.
[ Voor 11% gewijzigd door Uhmmie op 23-08-2012 10:31 ]
Ik vraag me nog af wat betreft de namen: Door de optie spaties in je naam te hebben, zullen veel mensen geneigd zijn iets te doen met een titel (in de trand van Gandalf The Grey ofzo, maar dan iets origineels). Bij mij reist de vraag dan: Heeft GW2 van zichzelf ook al de mogelijkheid om titels te behalen, zoals dat in WoW zit? Dan zou je namelijk uit kunnen komen op een dubbele titel uiteindelijk, wat nogal onhandig overkomt (Gandalf The Grey The Conquerer zeg maar). Kan iemand hier duidelijk over geven?
Titels in GW1 (en waarschijnlijk ook in GW2) zijn geen onderdeel van je character naam. Je kon uit je behaalde titels er 1 kiezen, welke in zijn geheel onder je naam werd weergegeven.
Hoe titels in GW1 werkte was dat het onder je naam kwam te staan. Zie ook http://wiki.guildwars.com/wiki/Title#Displaying_a_title
In GW2 is het (volgens mij) nog niet bekend maar ik verwacht een soortgelijk systeem, in ieder geval niet recht achter je naam geplakt.
In GW2 is het (volgens mij) nog niet bekend maar ik verwacht een soortgelijk systeem, in ieder geval niet recht achter je naam geplakt.
Ik meende dat ik ergens gelezen had dat het hetzelfde werkte.Preau schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:28:
Hoe titels in GW1 werkte was dat het onder je naam kwam te staan. Zie ook http://wiki.guildwars.com/wiki/Title#Displaying_a_title
En trouwens, in GW1 moest je een spatie gebruiken, het is voor GW1 spelers ongewoon dat je deze kunt weg laten!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik heb toch dik een paar honderd uur gespeeld, maar ik ergerde me altijd kapot aan het feit dat je persé twee namen moest nemen. Ik heb liever dat ze de keus bij de speler leggen, zoals ze nu doen.Wailing_Banshee schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:33:
[...]
Ik meende dat ik ergens gelezen had dat het hetzelfde werkte.
En trouwens, in GW1 moest je een spatie gebruiken, het is voor GW1 spelers ongewoon dat je deze kunt weg laten!
Voor niet GW spelers is het juist heel verwarrend dat je spaties in je naam kan plaatsenWailing_Banshee schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:33:
[...]
Ik meende dat ik ergens gelezen had dat het hetzelfde werkte.
Ik zit nu erg te twijfelen of ik voor de namen ga die ik altijd gebruik of dat ik er nog leuke achternamen bij ga verzinnen
Ik heb er nooit problemen mee gehad... Ik heb de naam die ik oorspronkelijk bedacht had, iets aangepast. En me daarna nooit meer gerealiseerd dat het ongewoon was dat je een dubbele naam moest gebruiken. Pas toen ik daarna eens WoW (met zo'n trial) geprobeerd had, drong het tot me door dat wat GW1 had, niet de standaard was...Seditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:34:
[...]
Ik heb toch dik een paar honderd uur gespeeld, maar ik ergerde me altijd kapot aan het feit dat je persé twee namen moest nemen. Ik heb liever dat ze de keus bij de speler leggen, zoals ze nu doen.
Hehe, bij mij was het precies andersom. (Op de trial na dan, heb alle delen van Guild Wars). Maar goed, voor ieder wat wils dit keer!Wailing_Banshee schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:37:
[...]
Ik heb er nooit problemen mee gehad... Ik heb de naam die ik oorspronkelijk bedacht had, iets aangepast. En me daarna nooit meer gerealiseerd dat het ongewoon was dat je een dubbele naam moest gebruiken. Pas toen ik daarna eens WoW (met zo'n trial) geprobeerd had, drong het tot me door dat wat GW1 had, niet de standaard was...
Verwijderd
Ik heb zojuist ook maar de pre-purchase gedaan.
Nu heb ik even zitten zoeken in het topic (startpost?) Maar kon eigenlijk niet 1,2,3 vinden waar de meeste van Tweakers.net zullen spelen.
Is er überhaupt al een server aangewezen waar de mensen naar toe gaan ?
Nu heb ik even zitten zoeken in het topic (startpost?) Maar kon eigenlijk niet 1,2,3 vinden waar de meeste van Tweakers.net zullen spelen.
Far Shiverpeaks met de guild Guild of Tweakers.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:38:
Hiervoor is een server topic aangemaakt:Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:38:
(en de meeste gaan naar far shiverpeaks volgens mij)
Guild Wars 2 server topic
Ik vond het idee van tabula rasa ook wel intressant, waarbij je per account 1 achternaam had. En je je characters vrij naar keuze een voornaam kon geven
.
de 2 servers die je het meest voorbij hoort komen zijn far shiverpeaks en piken square (zie ook in de guildwars2 server topic)
opzich wel grappig maar geeft grote beperkingen, mijn main heet freakie beakie en beakie is eigenlijk alleen leuk met freakie ervoorUhmmie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:40:
Ik vond het idee van tabula rasa ook wel intressant, waarbij je per account 1 achternaam had. En je je characters vrij naar keuze een voornaam kon geven.
[ Voor 8% gewijzigd door Freakiebeakie op 23-08-2012 10:43 ]
God, dat zou vervelend zijn. Een Asura en een Sylvari kun je toch niet dezelfde achternaam geven. Wat dat betreft ben ik blij dat ze het zo hebben gedaan.Uhmmie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:40:
Ik vond het idee van tabula rasa ook wel intressant, waarbij je per account 1 achternaam had. En je je characters vrij naar keuze een voornaam kon geven.
1 achternaam voor al mijn chars is wat ik meestal doe in games als ik meerdere mag maken. Dat was ook wat ik voor GW2 van plan was totdat ik wat lore ging lezen. Nu ga ik proberen om namen te kiezen die passen binnen de lore. Ik begin op Piken Square en enigszins rekening houden met de lore zal waarschijnlijk wel gewaardeerd worden door de RP-ers op deze serverUhmmie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:40:
Dus alleen als ik twee humans ga spelen zullen deze dezelfde achternaam gaan krijgen. Alle andere namen zullen nog steeds verwijzen naar deze achternaam. Nu alleen hopen dat de namen waarmee ik wil beginnen nog niet weg zijn.
Dat bedoel ik.Xylon schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:45:
God, dat zou vervelend zijn. Een Asura en een Sylvari kun je toch niet dezelfde achternaam geven. Wat dat betreft ben ik blij dat ze het zo hebben gedaan.
[ Voor 14% gewijzigd door RoseSolane op 23-08-2012 10:48 ]
Het heeft ook inderdaad zijn nadelen.. Het enige voordeel was dat als je iemand aan de hand van die lastname toevoegde, je dus meteen al zijn/haar characters kende.. Iets wat nu door blizz en guildwars opgelost is door die account name (of hoe het ook nu ook heet).Xylon schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:45:
[...]
God, dat zou vervelend zijn. Een Asura en een Sylvari kun je toch niet dezelfde achternaam geven. Wat dat betreft ben ik blij dat ze het zo hebben gedaan.
Kon het zo snel niet terug vinden met de zoekfunctie dus vraag ik het maar.
(sorry als de vraag al gesteld is)
Misschien weten jullie dit ik heb een collectors edition pre-purchase gekocht.
De code in dit (pre-purchase) doosje werd gezegd dat dat de game was en de extra's kwamen later de client moest ik downloaden.
Nu heb ik de complete doos maar hier zit ook een gamedisc met opnieuw een code heb ik nu de verkeerde (tweede code extra game) of was die eerste code alleen voor de beta events ?
*edit vraag terug gelezen en even wat duidelijker beschreven
De code in dit (pre-purchase) doosje werd gezegd dat dat de game was en de extra's kwamen later de client moest ik downloaden.
Nu heb ik de complete doos maar hier zit ook een gamedisc met opnieuw een code heb ik nu de verkeerde (tweede code extra game) of was die eerste code alleen voor de beta events ?
[ Voor 11% gewijzigd door HADES2001 op 23-08-2012 11:04 ]
Ik vermoed dat de eerste code was om in de headstart te kunnen spelen en de tweede code om je account voor de komende tig jaar te activeren. Ik heb dat dacht ik ergens gelezen.
Uit mijn geheugen: Eerste code is voor de headstart. Deze blijft 5 (of 8 vanaf de headstart?) dagen geldig. Daarna heb je de code van de collectors edition nodig om verder te kunnen spelen. Geen idee of je meteen de tweede code kunt gebruiken voor de headstart.HADES2001 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:54:
De code in dit doosje werd gezegd dat dat de game was en de extra's kwamen later de client moest ik downloaden.
Nu heb ik de doos maar hier zit ook een gamedisc met opnieuw een code heb ik nu de verkeerde of was die eerste code alleen voor de beta events ?
/edit
Geheugen nog steed goedStroopwafel Inc schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:04:
De code die je in eerste instantie kreeg was voor de beta, de headstart en voor maximaal 5 dagen na de release. Hierna gaat je account op slot totdat je de code uit de CE box hebt ingevoerd.
[ Voor 17% gewijzigd door RoseSolane op 23-08-2012 11:05 ]
De code die je in eerste instantie kreeg was voor de beta, de headstart en voor maximaal 5 dagen na de release. Hierna gaat je account op slot totdat je de code uit de CE box hebt ingevoerd.
damn dat is jammer ben verwend collectors edition verzamelaar en wou juist die doos dicht laten dan maar een losse game kopen om te spelen.
Denk wel dat je een gewoon lose editie code kan gebruiken bij de pre-codes. Je was niet verplicht je CE code in te vullen.
Openmaken en alleen de key eruit halen kan toch niet veel kwaad? Ik snap dat je het leuk vindt om die dingen te verzamelen maar dit vind ik zondeHADES2001 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:07:
damn dat is jammer ben verwend collectors edition verzamelaar en wou juist die doos dicht laten dan maar een losse game kopen om te spelen.
Helemaal gesloten blijven ze later meer waard. Zoiets kan vaak nog een redelijke investering zijn.DiedB schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:12:
[...]
Openmaken en alleen de key eruit halen kan toch niet veel kwaad? Ik snap dat je het leuk vindt om die dingen te verzamelen maar dit vind ik zonde![]()
Kleine vraag, sta op het punt om de Pre-Purchase te bestellen, alleen vroeg me af of het de moeite waard is om de Digital Deluxe versie te halen ?..
Zag dat je aantal in-game items kreeg, alleen sommige zijn ook maar 'one-time-use'. Dus ik twijfel, mening graag
Zag dat je aantal in-game items kreeg, alleen sommige zijn ook maar 'one-time-use'. Dus ik twijfel, mening graag
Rupsen, Rapsen.
wtf hoe kan je nu al je doos binnen hebben dan die zouden pas de 25ste of 28ste binnen komenHADES2001 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:54:
grrrrr ik wil um ook binnen krijgen!!!!
Aan de CE code zitten ook nog wat goodies gekoppeld toch? zonde als je dan een normal code koopt ziou ik denken
[ Voor 6% gewijzigd door Freakiebeakie op 23-08-2012 11:18 ]
In de guild was er ook iemand die gisteren de melding had gekregen dat zijn CE onderweg was. Dus het kan wel dat deze vandaag/morgen al aankomen
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.