dan kun je beter queuen en wat anders gaan doen. Nog steeds beter op een te drukke server dan op een server waar je met 100 man erin zit.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:56:
[...]
"Player limits are not yet finalized, but current estimates are that each of the four maps will support up to 500 players, split across the three worlds, for a total upper limit of 2,000 players across the entire WvW match."
Via de wiki. Er zijn 3 servers in een match, dat is dus ~666 mensen per server.
Verwijderd
500 mensen per server, max 1500 actieve mensen tijdens een WvW event.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:56:
[...]
"Player limits are not yet finalized, but current estimates are that each of the four maps will support up to 500 players, split across the three worlds, for a total upper limit of 2,000 players across the entire WvW match."
Via de wiki. Dat zou dus ~666 mensen per server zijn.
De 2000 cap is ingesteld voor verscheidene redenen:
queue-ing, als je in een queue zit dan word je bij de resterende 500 ingedeeld.
toekomstige mogelijkheden:
er was sprake van wvw consolidatie, als er te weinig animo was, dan kon het uitgebreid worden naar 4 servers die tegen mekaar spelen.
Misschien iets van een spectator mogelijkheid.
Ik heb ff opgezocht hoe het zit met die WvWvW-bonus. Die is gebaseerd op de war effort van de server over een bepaalde periode en heet Power of the Mists.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Power_of_the_Mists
Die 1% of 2% bonus kun je wel missen als je PvP niet zo boeiend vindt. Zie het als een leuk extraatje als dank voor je inspanning, maar niet als doel.Rewards
Power of the Mists offers the following rewards:
• Artisan: 2% increased chance of crafting critical success.
• Defender: 1% increased defense against monsters.
• Energetic: 1% endurance bonus.
• Gatherer: 2% chance of additional gathering node uses
• Medic: Healing effectiveness increased by 1%.
• Robust: Maximum health increased by 1%.
• Scavenger: 1% bonus coin per kill.
• Wisdom: 1% bonus experience per kill.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Je moet er dan wel rekening mee houden dat je tegen servers gematcht wordt van ongeveer dezelfde sterkte. Dus het zou nog steeds uitdagend moeten blijven... Als alles goed is in ieder geval.DrParanoid schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:58:
[...]
dan kun je beter queuen en wat anders gaan doen. Nog steeds beter op een te drukke server dan op een server waar je met 100 man erin zit.
En bovenstaande limiet op de servers is inderdaad waarom ik zei dat je dan minder in WvW zou komen.
Deze bonus is voor je hele server. Onafhankelijk dus of je wel of niet mee doet aan WvW. Door je formulering wist ik niet zeker of je dit ook bedoelde.SnoeiKoei schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:01:
Ik heb ff opgezocht hoe het zit met die WvWvW-bonus. Die is gebaseerd op de war effort van de server over een bepaalde periode en heet Power of the Mists.
[...]
Die 1% of 2% bonus kun je wel missen als je PvP niet zo boeiend vindt. Zie het als een leuk extraatje als dank voor je inspanning, maar niet als doel.
[ Voor 36% gewijzigd door Xylon op 22-08-2012 15:04 ]
Ah ok, dan is het inderdaad wat minder dan ik dacht. Nog steeds leuk voor de min/maxers, maar niet persé nodig. Maar goed, ik denk dat ze gewoon blijven bij servers voor bepaalde talen, RP servers en voor de rest niets. Je wordt inderdaad niet gedwongen te PvPen, dus je kan net zo goed een PvE-only guild maken.SnoeiKoei schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:01:
[...]
Die 1% of 2% bonus kun je wel missen als je PvP niet zo boeiend vindt. Zie het als een leuk extraatje als dank voor je inspanning, maar niet als doel.
Ah nee, dan drukte ik me misschien ongelukkig uit, want dat die bonus voor de hele server is begreep ik. Ik ageerde alleen tegen het statement dat PvE-servers niet gaan werken omdat ze de WvW-bonus zouden missen en dat is bullshit. Zonder die bonus valt er prima te spelen.Xylon schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:02:
Deze bonus is voor je hele server. Onafhankelijk dus of je wel of niet mee doet aan WvW. Door je formulering wist ik niet zeker of je dit ook bedoelde.
Edit: zonder world-pvp ben ik het wel eens met het statement dat het eigenlijk totaal onnodig is om aparte pve-servers te maken hoor! Pvp is hoe dan ook een vrijwillige keus, je wordt nergens geganked tijdens het levelen.
[ Voor 17% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-08-2012 15:16 ]
Die 1% of 2% bonus is per tier. Een tweede tier wordt in de wiki al genoemd met een verdubbeling van de bonus. Of er ook een derde tier komt en wat daarvan de bonus is, is nog niet bekend. Dus het kan wel degelijk oplopen. Ik ben wel met je eens dat deze bonus als een extraatje gezien moet worden en niet als een doel. Maar ik verwacht wel dat sommige servers er harder op zullen jagen dan anderen.SnoeiKoei schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:01:
[...]
Aye, excuses voor de verwoording. Maar goed, alles is weer duidelijk zo te zien.SnoeiKoei schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:15:
[...]
Ah nee, dan drukte ik me misschien ongelukkig uit, want dat die bonus voor de hele server is begreep ik. Ik ageerde alleen tegen het statement dat PvE-servers niet gaan werken omdat ze de WvW-bonus zouden missen en dat is bullshit. Zonder die bonus valt er prima te spelen.
Edit: zonder world-pvp ben ik het wel eens met het statement dat het eigenlijk totaal onnodig is om aparte pve-servers te maken hoor! Pvp is hoe dan ook een vrijwillige keus, je wordt nergens geganked tijdens het levelen.
Ja, en die servers die er harder op zullen jagen, zullen ook meer tegen elkaar gezet gaan worden. Dat is toch wel een leuk systeem. Casuals tegen casuals en hardcore tegen hardcore. Daardoor blijft het voor iedereen interessant.RoseSolane schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:19:
[...]
Die 1% of 2% bonus is per tier. Een tweede tier wordt in de wiki al genoemd met een verdubbeling van de bonus. Of er ook een derde tier komt en wat daarvan de bonus is, is nog niet bekend. Dus het kan wel degelijk oplopen. Ik ben wel met je eens dat deze bonus als een extraatje gezien moet worden en niet als een doel. Maar ik verwacht wel dat sommige servers er harder op zullen jagen dan anderen.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Hoe zit het met de rewards voor een pvp match, twee groepen tegen elkaar waar je punten moet capturen?
Dat klopt. Eén van de dingen waar ze goed over nagedacht hebbenWailing_Banshee schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:23:
[...]
Ja, en die servers die er harder op zullen jagen, zullen ook meer tegen elkaar gezet gaan worden. Dat is toch wel een leuk systeem. Casuals tegen casuals en hardcore tegen hardcore. Daardoor blijft het voor iedereen interessant.
Toch lachen als dan straks een pve-rp server boven aan zou staanRoseSolane schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:34:
[...]
Dat klopt. Eén van de dingen waar ze goed over nagedacht hebben
Currently playing: MTG Arena (PC)
Ik snap best dat mensen alleen PvE willen doen en heb zelf nooit aan RP gedaan, maar het lijkt me juist heerlijk om te RPen in PvP?Uhmmie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:49:
[...]
Toch lachen als dan straks een pve-rp server boven aan zou staan.. Maar ik gok dat ze op deze manier gewoon mensen met dezelfde intresses bij elkaar brengen. Ook al maakt het qua technisch aspect geen onderscheid.
Verwijderd
Als het goed en eerlijk gespeeld word wel, maar...ik neem als voorbeeld AoC ( Zelf een tijd op een rp-pvp server gespeeld ) en ik heb zo vaak gezien dat een bepaald soort 'spelers' geen moer geeft om rp en de rp/pvp mogelijkheid misbruikt puur om te ganken en de rp-ers te irriteren, wachten op plekken waar spelers aankomen en ze direct aanvallen met een groep van 10 of meer, nee....in theorie is rp-pvp prachtig, maar in de praktijk werkt het niet.Seditiar schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:53:
[...]
Ik snap best dat mensen alleen PvE willen doen en heb zelf nooit aan RP gedaan, maar het lijkt me juist heerlijk om te RPen in PvP?
Ah ok, gok dat je dan bij Guild Wars al helemaal een probleem hebt. Of je zit altijd tegen dezelfde servers (alleen RP vs RP) of je wordt inderdaad helemaal achterlijk van het ganken en mensen die totaal niet RPen (en dus sneller kunnen vechten, omdat ze niet RPen?)Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:23:
[...]
Als het goed en eerlijk gespeeld word wel, maar...ik neem als voorbeeld AoC ( Zelf een tijd op een rp-pvp server gespeeld ) en ik heb zo vaak gezien dat een bepaald soort 'spelers' geen moer geeft om rp en de rp/pvp mogelijkheid misbruikt puur om te ganken en de rp-ers te irriteren, wachten op plekken waar spelers aankomen en ze direct aanvallen met een groep van 10 of meer, nee....in theorie is rp-pvp prachtig, maar in de praktijk werkt het niet.
Verwijderd
Kijk, het punt is...en ik heb een tijdje aan roleplay gedaan, was leuk maar ik ben er nu wel op uitgekeken...roleplayers zien een game(world) met andere ogen als PvP-ers. Ze besteden de meeste tijd aan roleplay (duh.. :-) ) en sommigen af en toe PvP.
De hardcore PvP-ers hebben veel meer gevoel in hun vingers met PvP en een PvE speler, of in dit geval rp-PvP speler is gewoon geen match tegen een hardcore PvP-er, dus de balans zal altijd negatief uitvallen voor de rp-PvP speler...
De hardcore PvP-ers hebben veel meer gevoel in hun vingers met PvP en een PvE speler, of in dit geval rp-PvP speler is gewoon geen match tegen een hardcore PvP-er, dus de balans zal altijd negatief uitvallen voor de rp-PvP speler...
Ah ok. Maar roleplayen de mensen ook onder het PvPen dan? Wat eigenlijk de reden was voor mijn vraag, of non-RPers sneller kunnen vechten dan RPers. En anders lijkt het me dat je met een aantal macro's (5-10) voor verschillende zinnen een aardig eind komt in de meeste situaties.
Maar inderdaad, als een andere speler meer tijd heeft om te oefenen, en als je, op oefentijd na, even goed bent haal je het gewoon niet.
Maar inderdaad, als een andere speler meer tijd heeft om te oefenen, en als je, op oefentijd na, even goed bent haal je het gewoon niet.
Verwijderd
Oh ja hoor, een goed voorbeeld hiervan is...een kroeggevecht, of ...een gevecht in een arena met publiek. Allerhande scenarios zijn mogelijk, rp-ers spelen dit graag, Mits het realistisch gespeeld wordt.Seditiar schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:36:
Ah ok. Maar roleplayen de mensen ook onder het PvPen dan?
Des te verstandiger om een rp server aan te maken. Die mensen gooien gewoon roet in de pvp.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:50:
[...]
Oh ja hoor, een goed voorbeeld hiervan is...een kroeggevecht, of ...een gevecht in een arena met publiek. Allerhande scenarios zijn mogelijk, rp-ers spelen dit graag, Mits het realistisch gespeeld wordt.
Verwijderd
Hm..heeft iemand ervaring met pre-orders bij de Mediamarkt? Zag dit staan: http://gamesdownload.medi...dard-Edition-1975-37.html
Gaat dus om een digitale download. Normaal zou ik -nooit- iets bij de Mediamarkt pre-orderen maar ik heb hier een cadeaukaart van mijn oud-stageverlener liggen. Als de ervaringen van mensen niet zo goed zijn (ook wel, je moet een week extra wachten ofzo) dan kan ik net zo goed even naar een fysiek filiaal gaan. Vandaar dus mijn vraag.
Als je RP'ed heb je eigenlijk twee speelstijlen. 'In-Character' (IC) en 'Out-of-character' (OOC). Meestal zijn we gewoon OOC wanneer we losjes onze quests, instances, raids etc aan het doen zijn. Op dat moment spelen we dus net zoals een willekeurige PvE/PvP server, alhoewel RP servers (en spelers) vaker meer 'mature' zijn aangezien de gemiddelde leeftijd een stuk hoger ligt. Tijdens deze momenten communiceren we ook 'normaal' met elkaar als op een willekeurige PvE/PvP server.
Wanneer we IC zijn zijn we daadwerkelijk aan het RPen. Dit betekent dat we praten (vaak in /local, /say etc) als onze ingame avatars/characters. Dit betekend dus dat je praat alsof je daadwerkelijk dat character bent. In WoW waren er bijvoorbeeld guilds die een onderdeel van het Stormwind Army speelde of een guild van Crusaders van de Argent Dawn/Crusade. Vaak organiseren RP'ers ook events met elkaar. Zo ken ik wat events op mijn huidige Old Republic RP server waar we de oorlog tussen the Republic en the Empire speelde op Hoth, inclusief zelf gemaakte verhaallijn en plot. Deze events kunnen, als ze goed zijn georganiseerd, behoorlijk groot zijn. Het event op The Old Republic RP server werd door zo'n 70 mensen bijgewoond.
Vaak zijn we alleen IC onder gecontroleerde omstandigheden, dus juist -niet- tijdens WvWvW, PvP, PvE etc. Tijdens dat soort omstandigheden gaat de game veel te snel om goed te RP'en. Als we dus willen RP'en dan doen we dat op een wat rustiger stuk van de map of instance. Grappig detail: Omdat RP'ers over het algemeen een stuk ouder/mature zijn dan 'the masses' zijn deze groepen vaak extreem goed in PvP/PvE omstandigheden waar teamwork is verreist. Ik zou bovenstaande reactie van Draakje5 dus met een korreltje (misschien een berg) zout nemen. Hoewel het tegendeel ook kan gebeuren: RP'ers die niet goed zijn in PvP/WvWvW waardoor ze in de pan worden gehakt door ervaren PvP'ers.
Zo ver ik weet krijgen we met Guild Wars 2 echter geen RP servers. Toch wel jammer, en een gemiste kans van ArenaNet aangezien de RP'ers -juist- veel fluff kopen zoals cosmetics en vanity gear. ArenaNet zou dus -juist- op deze groep moeten inspelen door een aparte RP server te openen zodat RP'ers elkaar kunnen vinden en een community kunnen vormen. En met community zorg je dat een game leeft en mensen er eerder geneigd zijn om nog meer fluff/vanity gear uit de gemshop te kopen.
Bovenstaand is trouwens al vaak op de forums tegen ArenaNet gezegd maar zij willen juist alle servers zoveel mogelijk hetzelfde houden waardoor een aparte RP server niet met hun strategie overeenkomt. Jammer.
Gaat dus om een digitale download. Normaal zou ik -nooit- iets bij de Mediamarkt pre-orderen maar ik heb hier een cadeaukaart van mijn oud-stageverlener liggen. Als de ervaringen van mensen niet zo goed zijn (ook wel, je moet een week extra wachten ofzo) dan kan ik net zo goed even naar een fysiek filiaal gaan. Vandaar dus mijn vraag.
Grappig om deze discussie te zien. Ik zal het principe effe uitleggen (speel zelf al 5 jaar op RP servers).Seditiar schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:26:
[...]
Ah ok, gok dat je dan bij Guild Wars al helemaal een probleem hebt. Of je zit altijd tegen dezelfde servers (alleen RP vs RP) of je wordt inderdaad helemaal achterlijk van het ganken en mensen die totaal niet RPen (en dus sneller kunnen vechten, omdat ze niet RPen?)
Als je RP'ed heb je eigenlijk twee speelstijlen. 'In-Character' (IC) en 'Out-of-character' (OOC). Meestal zijn we gewoon OOC wanneer we losjes onze quests, instances, raids etc aan het doen zijn. Op dat moment spelen we dus net zoals een willekeurige PvE/PvP server, alhoewel RP servers (en spelers) vaker meer 'mature' zijn aangezien de gemiddelde leeftijd een stuk hoger ligt. Tijdens deze momenten communiceren we ook 'normaal' met elkaar als op een willekeurige PvE/PvP server.
Wanneer we IC zijn zijn we daadwerkelijk aan het RPen. Dit betekent dat we praten (vaak in /local, /say etc) als onze ingame avatars/characters. Dit betekend dus dat je praat alsof je daadwerkelijk dat character bent. In WoW waren er bijvoorbeeld guilds die een onderdeel van het Stormwind Army speelde of een guild van Crusaders van de Argent Dawn/Crusade. Vaak organiseren RP'ers ook events met elkaar. Zo ken ik wat events op mijn huidige Old Republic RP server waar we de oorlog tussen the Republic en the Empire speelde op Hoth, inclusief zelf gemaakte verhaallijn en plot. Deze events kunnen, als ze goed zijn georganiseerd, behoorlijk groot zijn. Het event op The Old Republic RP server werd door zo'n 70 mensen bijgewoond.
Vaak zijn we alleen IC onder gecontroleerde omstandigheden, dus juist -niet- tijdens WvWvW, PvP, PvE etc. Tijdens dat soort omstandigheden gaat de game veel te snel om goed te RP'en. Als we dus willen RP'en dan doen we dat op een wat rustiger stuk van de map of instance. Grappig detail: Omdat RP'ers over het algemeen een stuk ouder/mature zijn dan 'the masses' zijn deze groepen vaak extreem goed in PvP/PvE omstandigheden waar teamwork is verreist. Ik zou bovenstaande reactie van Draakje5 dus met een korreltje (misschien een berg) zout nemen. Hoewel het tegendeel ook kan gebeuren: RP'ers die niet goed zijn in PvP/WvWvW waardoor ze in de pan worden gehakt door ervaren PvP'ers.
Zo ver ik weet krijgen we met Guild Wars 2 echter geen RP servers. Toch wel jammer, en een gemiste kans van ArenaNet aangezien de RP'ers -juist- veel fluff kopen zoals cosmetics en vanity gear. ArenaNet zou dus -juist- op deze groep moeten inspelen door een aparte RP server te openen zodat RP'ers elkaar kunnen vinden en een community kunnen vormen. En met community zorg je dat een game leeft en mensen er eerder geneigd zijn om nog meer fluff/vanity gear uit de gemshop te kopen.
Bovenstaand is trouwens al vaak op de forums tegen ArenaNet gezegd maar zij willen juist alle servers zoveel mogelijk hetzelfde houden waardoor een aparte RP server niet met hun strategie overeenkomt. Jammer.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 17:01 ]
Kijk, weer wat geleerd vandaag, bedankt voor de uitgebreide uitleg! Overigens: hier een uitgebreide server list, met unofficial tags erbij. Zo te zien wordt dit de unofficial RP server. Als er genoeg RP guilds op gaan zitten, met een beetje geluk wordt het een official RP server, je weet maar nooit.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:53:
Hm..heeft iemand ervaring met pre-orders bij de Mediamarkt? Zag dit staan: http://gamesdownload.medi...dard-Edition-1975-37.html
Gaat dus om een digitale download. Normaal zou ik -nooit- iets bij de Mediamarkt pre-orderen maar ik heb hier een cadeaukaart van mijn oud-stageverlener liggen. Als de ervaringen van mensen niet zo goed zijn dan kan ik net zo goed even naar een fysiek filiaal gaan. Vandaar dus mijn vraag.
[...]
Grappig om deze discussie te zien. Ik zal het principe effe uitleggen (speel zelf al 5 jaar op RP servers).![]()
Vaak zijn we alleen IC onder gecontroleerde omstandigheden, dus juist -niet- tijdens WvWvW, PvP, PvE etc. Tijdens dat soort omstandigheden gaat de game veel te snel om goed te RP'en. Als we dus willen RP'en dan doen we dat op een wat rustiger stuk van de map of instance. Grappig detail: Omdat RP'ers over het algemeen een stuk ouder/mature zijn dan 'the masses' zijn deze groepen vaak extreem goed in PvP/PvE omstandigheden waar teamwork is verreist. Ik zou bovenstaande reactie van Draakje5 dus met een korreltje (misschien een berg) zout nemen.
Piken Square it is! heerlijk een RP server, en hopelijk wat hoger niveau dan de gemiddelde dutch servers
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Deze opmerking snap ik niet helemaal, leg eens uit?Draakje5 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:51:
[...]
Des te verstandiger om een rp server aan te maken. Die mensen gooien gewoon roet in de pvp.
slaat ook nergens op, is het standaard anti RP gedrag.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik was daar dus ook en zag wat mensen daar omhoog springen en veel omlaag donderen.. ik dacht ik ga ook even proberen.. en hoppa in een keer gehaald.ninc schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:00:
Gisteren met 2 guildies wat samen gespeeld. Inviten in de guild en andere guild functies was bugged, en vaak genoeg ook de radar die niet aangaf waar je teamgenoten waren, was bugged.
Maar desondanks hebben we ons erg vermaakt met de jumping puzzle in Caledon (weet naam niet precies) forest in het sylvari start gebied. Was een grote spiraal die je moest rondjumpen. Na vele malen dood te zijn gevallen, zweterige vingers en veel gevloek, toch bovenaan de puzzel gekomen en de award gekregen.
We liepen gewoon rond en als iemand zei: OOhh, daar is iets leuks! Dan liepen we daar naartoe. Heerlijk om gewoon te kunnen doen wat je zelf wiltGelukkig nog maar 3 daagjes
Mooi gemaakt zo die rewards voor exploreren.
Verwijderd
Ik snap wel een beetje wat Draakje5 bedoeld. Correct me if I'm wrong maar volgens mij zit deze gedachte erachter: Draakje5 denkt dat RP'ers tijdens WvWvW/PvP opeens naar IC (zie mijn vorige post voor uitleg) omschakelen waardoor zij dus langzamer zullen reageren/spelen en waardoor de server dus een WvWvW/PvP match kan verliezen. Ik snap waar de angst vandaan komt maar in de praktijk komt dit (bijna) nooit voor. Eigenlijk heb ik het (als omstander en RP'er) nog nooit meegemaakt.
Verwijderd
Ah, ik kan me daar iets bij voorstellen, maar Draakje, geloof je nu echt dat een rp-er tijdens WvWvW, waar een grote groep spelers vechten, een rp-er ineens een IC verhaal gaat ophangen over de taktiek? Daar is toch geen tijd voor..buiten dat, haar/zijn zogeheten 'emotes' gaan verloren in de voorbijscrollende text.
99% van de rp-ers ( ik heb op veel rp servers gespeeld , dus ik spreek uit ervaring ), respecteren de manier waarop anderen spelen en zullen echt de boel niet gaan verzieken met rp...
99% van de rp-ers ( ik heb op veel rp servers gespeeld , dus ik spreek uit ervaring ), respecteren de manier waarop anderen spelen en zullen echt de boel niet gaan verzieken met rp...
Verwijderd
Helemaal gelijk. Helaas is het in de praktijk juist precies andersom. Het zijn dan juist de kiddies die de RP lopen te verzieken door rond te springen als een gek.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:29:
Ah, ik kan me daar iets bij voorstellen, maar Draakje, geloof je nu echt dat een rp-er tijdens WvWvW, waar een grote groep spelers vechten, een rp-er ineens een IC verhaal gaat ophangen over de taktiek? Daar is toch geen tijd voor..buiten dat, haar/zijn zogeheten 'emotes' gaan verloren in de voorbijscrollende text.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 17:38 ]
Tja, dat hou je altijd. Mensen die het niet begrijpen waarom andere mensen een bepaalde keuze maken en daarom het maar gaan verzieken voor de ander. Live and let live hebben ze nog nooit van gehoord.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:38:
[...]
Helemaal gelijk. Helaas is het in de praktijk juist precies andersom. Het zijn dan juist de kiddies die de RP lopen te verzieken door rond te springen als een gek.
kutzooi man nu kan ik echt niet meer wachten nadat ik gister tijdje gespeeld heb XD denk er de hele dag aan =p wil niets anders meer spelen nu
Wat betekenen al die termen die hier voorbij komen?
RP'en? Ganken?
RP'en? Ganken?
-
Roleplayen, dus de rol innemen van je character.Centurion schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:49:
Wat betekenen al die termen die hier voorbij komen?
RP'en? Ganken?
Ganken heb je niet in Guild Wars, maar in andere MMO's betekende dit dat een andere speler jou onverwachts aanviel terwijl je met iets anders bezig was.
Hoe kan je ingame meer RP'en dan gewoon het spel te spelen?Seditiar schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:51:
[...]
Roleplayen, dus de rol innemen van je character.
Ganken heb je niet in Guild Wars, maar in andere MMO's betekende dit dat een andere speler jou onverwachts aanviel terwijl je met iets anders bezig was.
-
Tja, ik ben niet de expert (nog nooit RP gedaan, niet van plan ook), maar in principe gewoon terugpraten tegen NPC's en andere mensen (in plaats van dit via skype te doen denk ik?).Centurion schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:51:
[...]
Hoe kan je ingame meer RP'en dan gewoon het spel te spelen?
In teamspeak u echt uitlevenCenturion schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:51:
[...]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
RP'ers gaan gewoon verder, je bent echt je karakter. Praten over dingen die niet in het universum thuishoren, auto, gsm,... is daar meestal not done. En mogelijks ban op de RP-server.
I'll do what I can, but expect very little.
Stadskleding aandoen in steden ipv in heavy armor rondlopen, Engels typen met toepasselijk dialect, een complete geschiedenis bij je character bedenken en daar naar handelen, geen beslissingen nemen die je character niet zou nemen etc. Kan zo ver gaan als je zelf wil.
Praten alsof je echt in die wereld zit en dus niks wat er in het echte leven gebeurd.Centurion schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:51:
[...]
in de steden gewoon lopen ipv rennen omdat je in het echt ook niet constant rent bijvoorbeeld.
Gewone kleren aandoen in de steden ipv dikke armor waarmee je zou vechten en zo zijn er nog wat dingetjes
In WvW kun je mensen nog steeds gankenSeditiar schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:51:
[...]
Roleplayen, dus de rol innemen van je character.
Als iemand bijvoorbeeld zoon supply beest aanvalt (heb zelf nog niet gespeeld dus heb niet echt gecheckt hoe ze heten en hoe ze precies werken
Als je vrijwillig een PvP area joined, kan je het niet echt meer een onverwachte aanval noemenDivineNL schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 18:15:
[...]
In WvW kun je mensen nog steeds ganken
Als iemand bijvoorbeeld zoon supply beest aanvalt (heb zelf nog niet gespeeld dus heb niet echt gecheckt hoe ze heten en hoe ze precies werken) dan kun je hem onverwachts met een groepje aanvallen, heb dit al aantal keer op youtube filmpjes gezien
Ik weet niet of anderen deze ervaring delen maar sommige geluidseffecten vallen me wat tegen. Toen ik gister elementalist speelde viel dit vooral op, bijvoorbeeld de meteoor regen..
Verwijderd
Waarom doen mensen dit? Ik snap het echt totaal niet.Ricmaniac schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:58:
[...]
Praten alsof je echt in die wereld zit en dus niks wat er in het echte leven gebeurd.
in de steden gewoon lopen ipv rennen omdat je in het echt ook niet constant rent bijvoorbeeld.
Gewone kleren aandoen in de steden ipv dikke armor waarmee je zou vechten en zo zijn er nog wat dingetjes
Waarom niet? Je kan toch aangevallen worden wanneer je het niet verwacht? xPSeditiar schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 18:17:
[...]
Als je vrijwillig een PvP area joined, kan je het niet echt meer een onverwachte aanval noemen
Hehe dat kan, maar dat hoort niet te gebeuren, hehe.DivineNL schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 18:33:
[...]
Waarom niet? Je kan toch aangevallen worden wanneer je het niet verwacht? xP
Weet iemand toevallig of de pre-purchase nog beschikbaar zijn? Ik had even bij de retailers gekeken die de makers van GW2 erkennen, maar heb het gevoel dat het overal al uitverkocht is (Bartsmit, Bol.com en game mania). Begin toch wel erg warm te lopen voor dit spel!
Met andere woorden RP voor de echte dweeps , en normaal voor de Geeks
Ah, goed dat ik even in dit topic langskom want hierop weet ik het antwoord.Centurion schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:51:
[...]
Zo...
Btw: kijk vanaf 7:00 tot het einde, het is hilarisch
edit: ik hoop dat ik hiermee niemand beledig, want ik weet niet hoe serieus mensen RPing nemen. Maar dit is dus puur komisch bedoeld.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lnZSROAhBWs]
[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 22-08-2012 18:53 ]
Verwijderd
De client is toch regio gebonden? Weet iemand hoe ik aan de client van regio Other kom (dl file)? Heb op dit moment even geen toegang tot een pc, dus kan niet zoeken. Iemand die mij even wil helpen?
Verwijderd
Iemand enig idee in hoeverre systemrequirementslab (a.k.a. Can YOU run it) accuraat is wat betreft GW2? Er staat dat mijn systeem de minimumeisen ruim haalt.
Wel belangrijk om te weten voor ik de aankoop doe, uiteraard.
Verwijderd
De client is voor iedereen hetzelfde, alleen de login servers zijn regio gebonden en je wordt automatisch gedirigeerd naar de juiste login servers.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:08:
De client is toch regio gebonden? Weet iemand hoe ik aan de client van regio Other kom (dl file)? Heb op dit moment even geen toegang tot een pc, dus kan niet zoeken. Iemand die mij even wil helpen?
Can You Run It is nooit echt geweldig. Als je je systeem specs hier even post kunnen wij je wel helpen, als je er zelf niet uit komt.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:09:
Iemand enig idee in hoeverre systemrequirementslab (a.k.a. Can YOU run it) accuraat is wat betreft GW2? Er staat dat mijn systeem de minimumeisen ruim haalt.
Weet iemand waarom de client alle files weer opnieuw aant het binnen halen is? Ik dacht laat ik even m'n client up to date houden en hij is nu alles opnieuw aan het binnen harken en er staan totaal 3 files in me guild wars 2 folder. Een daarvan is een .dat van 14.3Gb, dus hij zal die ruimte vast hebben gereserveerd of zo. Maar waarom?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Zeker dat het opnieuw is? Er zijn vandaag namelijk 2 patches dacht ik.
Mja, hij is nu zo'n 4800 files aan het binnen harken, en dat was bij de eerste installatie ook het geval
Het klinkt alsof de client precies dat aan het doen is wat ie moet doen. Het enige wat je nodig hebt om het te spelen zijn Gw2.exe en Gw2.dat. Deze laatste kan inderdaad 14.3GB groot zijn.ye-roon schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:16:
Weet iemand waarom de client alle files weer opnieuw aant het binnen halen is? Ik dacht laat ik even m'n client up to date houden en hij is nu alles opnieuw aan het binnen harken en er staan totaal 3 files in me guild wars 2 folder. Een daarvan is een .dat van 14.3Gb, dus hij zal die ruimte vast hebben gereserveerd of zo. Maar waarom?
Verwijderd
Vertrouwde het zelf ook niet helemaal. Dit is mijn systeem (laptop):Sagaris schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:12:
[...]
Can You Run It is nooit echt geweldig. Als je je systeem specs hier even post kunnen wij je wel helpen, als je er zelf niet uit komt.
Intel(R) Core(TM) i5-2430M CPU @ 2.40GHz
4.0 GB RAM
NVIDIA GeForce GT 540M
Echt k*t.
3 september begint school weer, dat betekend slechts 5 dagen pret exclusief eventuele verplichtingen en voorbereidingen omtrent school. Laten we het dus houden op hooguit 3 dagen T.T
Begin te twijfelen of ik misschien toch die pre-purchase moet nemen voor 3 dagen eerder toegang...
Mareh guys, is de PvP mode een goeie manier om uit te vinden welke class je als main wilt gaan spelen? Of is het juist zonde om al meteen in de PvP te storten en leuker om eerst de wereld eens te exploren?
@Espressio
Die laptop kan GW2 sowieso handelen, de vraag is op welke settings.
3 september begint school weer, dat betekend slechts 5 dagen pret exclusief eventuele verplichtingen en voorbereidingen omtrent school. Laten we het dus houden op hooguit 3 dagen T.T
Begin te twijfelen of ik misschien toch die pre-purchase moet nemen voor 3 dagen eerder toegang...
Mareh guys, is de PvP mode een goeie manier om uit te vinden welke class je als main wilt gaan spelen? Of is het juist zonde om al meteen in de PvP te storten en leuker om eerst de wereld eens te exploren?
@Espressio
Die laptop kan GW2 sowieso handelen, de vraag is op welke settings.
@IngamerX, volgens mij heb je de headstart van 3 dagen alleen als je 3 dagen voor de 28e pre-ordered. Dat zou betekenen dat vandaag de laatste dag is om de headstart te ontvangen.
Maar dat je het weet..
Maar dat je het weet..
Wat IngamerX zegt inderdaad, je kunt hem gerust spelen. Op welke settings weten we nog niet, volgens mij zijn in de afgelopen beta's en stress testen nog niet alle optimalisaties toegepast.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:21:
[...]
Vertrouwde het zelf ook niet helemaal. Dit is mijn systeem (laptop):
Intel(R) Core(TM) i5-2430M CPU @ 2.40GHz
4.0 GB RAM
NVIDIA GeForce GT 540M
Hallo allemaal, net geregistreerd met een vraag over mijn systeem.
Iemand enig idee of ik met mijn huidige laptop van 2 jaar oud in staat zal zijn om GW2 degelijk te spelen? Ik twijfel vooral aan mijn grafische kaart. Bij diablo 3 had ik problemen met FPS, kon enkel in windowed mode spelen. Can you run it zat toen nipt boven de minimum. Bij GW2 zit ik een pak boven het minimum maar ik kan moeilijk geloven dat GW2 grafisch minder veeleisend is dan Diablo 3?
Windows 7 64 bit SP1
Intel core i5 520M 2,4GHz
4GB RAM DDR3@532MHz
ATI mobility radeon HD 5450
1GB video RAM
1366x768
Alvast bedankt!
Iemand enig idee of ik met mijn huidige laptop van 2 jaar oud in staat zal zijn om GW2 degelijk te spelen? Ik twijfel vooral aan mijn grafische kaart. Bij diablo 3 had ik problemen met FPS, kon enkel in windowed mode spelen. Can you run it zat toen nipt boven de minimum. Bij GW2 zit ik een pak boven het minimum maar ik kan moeilijk geloven dat GW2 grafisch minder veeleisend is dan Diablo 3?
Windows 7 64 bit SP1
4GB RAM DDR3@532MHz
1GB video RAM
1366x768
Alvast bedankt!
Verwijderd
De .dat is een soort van zip bestand, hier wordt door de client bestanden in weggeschreven en gelezen. In het dat bestand staan dan ook vele duizenden bestandenye-roon schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:16:
Op de laagste instellingen zou het goed kunnen. Misschien een mix van Low-Medium.Infreno schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:34:
Hallo allemaal, net geregistreerd met een vraag over mijn systeem.
Windows 7 64 bit SP1
4GB RAM DDR3@532MHz
1GB video RAM
1366x768
Alvast bedankt!
Verwijderd
Dank beiden. Dat nog niet alle optimalisaties zijn toegepast is dan ook gelijk de reden waarom CYRI nog geen juiste informatie kan geven, lijkt me dan?Sagaris schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:34:
[...]
Wat IngamerX zegt inderdaad, je kunt hem gerust spelen. Op welke settings weten we nog niet, volgens mij zijn in de afgelopen beta's en stress testen nog niet alle optimalisaties toegepast.
Kan niet wachten om met GW2 te beginnen maar een overhaaste beslissing is nooit verstandig natuurlijk. Er is nog geen ETA voor een trial, toch?
ik weet wat een dat file is, maar meestal word dat bij het downloaden gebruikt om vast ruimte te reserveren, maar in dit geval is het dus blijkbaar de hele gameVerwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:39:
[...]
De .dat is een soort van zip bestand, hier wordt door de client bestanden in weggeschreven en gelezen. In het dat bestand staan dan ook vele duizenden bestanden
En het was uiteindelijk een bug in de client of zo. Want de download was ineens p00f klaar. ah well. Ze hebben nog ff
Je kon 'm kopen en een refund krijgen als het je niet aanstond.. Maar daar lijkt het me nu een beetje te laat voor.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:45:
[...]
Dank beiden. Dat nog niet alle optimalisaties zijn toegepast is dan ook gelijk de reden waarom CYRI nog geen juiste informatie kan geven, lijkt me dan?
Kan niet wachten om met GW2 te beginnen maar een overhaaste beslissing is nooit verstandig natuurlijk. Er is nog geen ETA voor een trial, toch?

bron:
https://www.guildwars2.co...mization-and-performance/
Nu heb ik een 1GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GT 650M , maar heb geen idee waar ik dit moet plaatsen in bovenstaande tabel. ( laptop videokaart )
Verwijderd
Kan iemand me zeggen wat de prijs van de standard edition is in EUR (via gw2 site)? Ben niet in Europa.
55 euroVerwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:51:
Kan iemand me zeggen wat de prijs van de standard edition is in EUR (via gw2 site)? Ben niet in Europa.
-
€54,99Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:51:
Klopt niet helemaal.Lasteraar schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
bron:
Nu heb ik een 1GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GT 650M , maar heb geen idee waar ik dit moet plaatsen in bovenstaande tabel. ( laptop videokaart )
Met mijn ati radeon 4800hd series kwam ik tegen de 50 fps aan met alles op high details.
Denk dat je dus wel wat fps bij deze lijst mag optellen. Dan wel sowieso een fps of 10-20 als je alles op low details zet.
Ik denk dat je die van jou onderaan moet plaatsen, als voorlaatste oid. Rond de 20-30 fps.
[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 22-08-2012 19:54 ]
Natuurlijk "klopt" die grafiek niet voor iedereen. Het spel is grotendeels CPU-afhankelijk, en ze hebben een behoorlijk breed assortiment aan cpu's meegenomen (alle i5's en sneller) en dit in één grafiek gezet. Deze geldt dus vooral om een algemeen idee te krijgen van videokaarten onderling. In de praktijk zal het voor elke pc anders uitvallen.
[ Voor 77% gewijzigd door geert1 op 22-08-2012 20:02 ]
Ok , dan valt de realiteit meeDraakje5 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:54:
[...]
Klopt niet helemaal.
Met mijn ati radeon 4800hd series kwam ik tegen de 50 fps aan met alles op high details.
Denk dat je dus wel wat fps bij deze lijst mag optellen. Dan wel sowieso een fps of 10-20 als je alles op low details zet.
Ik denk dat je die van jou onderaan moet plaatsen, als voorlaatste oid. Rond de 20-30 fps.
Ik heb zo'n Alienware M14x , waar deze videokaart ook in zit ( was overigens wel net een update van 600 naar 650 ofzo ).
Gisteren zat ik in de stresstest rond de 45-55 fps met medium/high settings.
Het speelde overigens allemaal lekker vloeiend zonder klagen. Ook in drukkere gevechten geen of nauwelijks waarneembare framedrops.
Edit: @Geert, daar heb je uiteraard gelijk in.
Nu heb ik me laten wijsmaken dat zo'n Alienware een goed afgestelde/stemde laptop is.
Heb me ook een beetje later verleiden door het advertentieplaatje

Ik bedoel, dat kan niet missen toch
[ Voor 23% gewijzigd door Lasteraar op 22-08-2012 20:04 ]
De GT650M is iets beter dan de GT540M die ik in mijn i7 laptop heb. Ik speel met een resolutie van 1600*900 op Low met redelijke fps. Medium is ook nog wel speelbaar.Lasteraar schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
bron:
Ik heb met een 6850 toch aardig verschil in FPS tussen rustige en drukke stukken. Het varieert tussen de 30 en 60 fps.
CPU is een AMD Phenom II X4 965 Black Edition.
Settings zijn vooral high.
-
Is het een berekend risico om met een i5 520M 2.40GHz en ATI mobility radeon hd 5450 de game te kopen of beter wachten op feedback en tests na release? Ik wil best op low spelen met mindere grafics maar heb een hekel aan stutters en lag tijdens gevechten...
Gewoon doen, als de instellingen niet lager willen zet je de resolutie iets lagerInfreno schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:06:
Is het een berekend risico om met een i5 520M 2.40GHz en ATI mobility radeon hd 5450 de game te kopen of beter wachten op feedback en tests na release? Ik wil best op low spelen met mindere grafics maar heb een hekel aan stutters en lag tijdens gevechten...
Doe ik toch beter met een 1075T en een luie 6870Centurion schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:06:
Ik heb met een 6850 toch aardig verschil in FPS tussen rustige en drukke stukken. Het varieert tussen de 30 en 60 fps.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Gisterenavond was de laatste ( i think ) stress-test.
Helaas niet erg veel screenshots gemaakt.
Maar niet erg veel is toch een beetje. Bij deze:

Dit was in Lion's Arch. Details waren schitterend. Kreeg het niet lekker op de screenshot ( to big ! ) Van dichtbij erg veel gedetailleerde graphics..
Zelfs het standbeeld van de Lion was erg gedetailleerd.........
Helaas niet erg veel screenshots gemaakt.
Maar niet erg veel is toch een beetje. Bij deze:

Dit was in Lion's Arch. Details waren schitterend. Kreeg het niet lekker op de screenshot ( to big ! ) Van dichtbij erg veel gedetailleerde graphics..
Zelfs het standbeeld van de Lion was erg gedetailleerd.........
Voor de mensen geïnteresseerd in server keuzes (en dan vooral over uitwijk/alternatief voor FS) heb ik net iets geschreven in RoseSolane in "Guild Wars 2 server topic". Het heeft indirect ook verbanden met de discussie over RP en WvWvW (maar alleen indirect
).
Ik heb het daar met opzet gezet. Hier verwijs ik er alleen naar, omdat hier meer mensen actief zijn. Eventuele reacties dus niet hier, maar graag daar.
Ik heb het daar met opzet gezet. Hier verwijs ik er alleen naar, omdat hier meer mensen actief zijn. Eventuele reacties dus niet hier, maar graag daar.
Wat voor CPU heb jij dan? Ik heb een Sapphire HD 4890 Toxic en met alles op High zit ik zo rond de 35 FPS. En dan heb ik de dingen die heel veel invloed hebben op FPS nog uit staan.Draakje5 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:54:
[...]
Klopt niet helemaal.
Ik twijfel nog tussen Asura en Human. Waarschijnlijk wordt in ieder geval mijn human Elementalist en de Asura thief, maar ik moet er nog eens goed over nadenken of ik het niet andersom doe.
Het punt waarop ik twijfel is de starting area. Ik vind de lore en area van de Asura leuker dan die van de Human, maar aan de andere kant vind ik de Human mooier dan de Asura.
Ik heb tijdens de stresstest gisteren wel een ontwerp gemaakt hoe ze eruit zouden zien als Elementalist:
Asura:

Human:

Hebben jullie nog ideeën over het punt waar ik over twijfel? Is gaan voor de mooiste character slim omdat het na een tijd toch niets meer uitmaakt (dan loop je niet meer echt in je eigen area) of heeft je starting area altijd nog een hoop invloed?
Het punt waarop ik twijfel is de starting area. Ik vind de lore en area van de Asura leuker dan die van de Human, maar aan de andere kant vind ik de Human mooier dan de Asura.
Ik heb tijdens de stresstest gisteren wel een ontwerp gemaakt hoe ze eruit zouden zien als Elementalist:
Asura:

Human:

Hebben jullie nog ideeën over het punt waar ik over twijfel? Is gaan voor de mooiste character slim omdat het na een tijd toch niets meer uitmaakt (dan loop je niet meer echt in je eigen area) of heeft je starting area altijd nog een hoop invloed?
Denk dat de starting area niet zal uitmaken, personal story speelt echter wel een grote rol. Hier zal tussen Asura en Human wel een groot verschil in zitten.DiedB schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:50:
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Je kan naar een andere starting area gaan zelfs voor je nog maar iets deftig doet in je eigen gebied dus daar ligt het probleem niet. Enkel zoals sanderev66 zegt dat het verschil maakt in je personal story (vanwege ander race). Ook heb ik tijdens de stresstest gisteren gemerkt dat cultural armor ook race gebonden is.
Steam: Grim
Verwijderd
Bij de eerdere beta's had ik alleen 4 humans en 1 norn. (Charr vond ik echt niks) Echter sinds de laatste BWE heb ik ook minimaal 1 Sylvari en Asura.
Dus voor mijn zes (heb genoeg gems gekocht tijdens de beta) chars:
1. Human Ele
2. Human Mesmer.
3. Sylvari Ele
4. Asura Ele
5. Norn Ele of Guardian of Warrior
6. Sylvari Memser of Ranger of Necro.
Dus iig een Ele voor mijn 3 main rassen
Dus voor mijn zes (heb genoeg gems gekocht tijdens de beta) chars:
1. Human Ele
2. Human Mesmer.
3. Sylvari Ele
4. Asura Ele
5. Norn Ele of Guardian of Warrior
6. Sylvari Memser of Ranger of Necro.
Dus iig een Ele voor mijn 3 main rassen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 21:05 ]
Gistermiddag bij Eplaza in Alkmaar zag ik er nog een paar staan. 55 euro.TomBigz schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 18:38:
Weet iemand toevallig of de pre-purchase nog beschikbaar zijn? Ik had even bij de retailers gekeken die de makers van GW2 erkennen, maar heb het gevoel dat het overal al uitverkocht is (Bartsmit, Bol.com en game mania). Begin toch wel erg warm te lopen voor dit spel!
Ik denk dat ze elders dus ook nog wel te vinden zijn.
Intel core I5 2500K | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | 2x Crucial m4 64GB (dual boot Win7/Hackintosh) | XFX HD 6870
ik begin serieus te twijfelen.
ik had mijn beslissing al vast staan om voor een elementalist te gaan.
heb gister ook alleen maar gespeeld, en alleen een elementalist.
maar begin echt te twijfelen of het niet iets anders gaat worden.
elementalist beviel me niet zo heel erg goed als ik zou denken.
na wat youtube filmpjes te hebben bekeken ben ik uitgekomen bij een mersmer.
nu word het lastig.
wordt het een elementalist of een mesmer.....
het moet in ieder geval iets met magie hebben
dat is het belangrijkste...
iemand een idee?
nu word het lastig.
iemand een idee?
Je krijgt 5 charslots dus je kan in het beginnen ze allemaal proberen (of één voor één indien specifieke naam wilt hebben). Daarna kijken welke je het beste bevalt en daar mee spelen.WishmasterNL schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:15:
ik begin serieus te twijfelen.
nu word het lastig.
iemand een idee?
Steam: Grim
Ik heb een i7 intel core processor @ 2.67 ghz met 6gb ram.Xylon schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:48:
[...]
Wat voor CPU heb jij dan? Ik heb een Sapphire HD 4890 Toxic en met alles op High zit ik zo rond de 35 FPS. En dan heb ik de dingen die heel veel invloed hebben op FPS nog uit staan.
Is dat de CPU? Ik heb er vrij weinig verstand van..
Dat is inderdaad de CPUDraakje5 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:26:
[...]
Ik heb een i7 intel core processor @ 2.67 ghz met 6gb ram.
Is dat de CPU? Ik heb er vrij weinig verstand van..
Achja, waarschijnlijk zal ik gewoon ergens net een setting aan hebben staan welke nog goed FPS vreet.
kijk, dat is het dus.NuCl3aR schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:19:
[...]
Je krijgt 5 charslots dus je kan in het beginnen ze allemaal proberen (of één voor één indien specifieke naam wilt hebben). Daarna kijken welke je het beste bevalt en daar mee spelen.
ik wil één naam gebruiken
maar ik heb de skills eens bekeken van de mesmer, en vind deze misschien wel vetter dan die van een elementalist.
based on het volgende youtube filmpje: http://youtu.be/CuW-qoCa_OI
edit: typo
Ik vind Mesmer ook zeer interessant lijken en heb het ook geprobeerd in de vorige stresstest. Nou, ik had niet al te veel informatie en qua skills wist ik er niks van (puur op melee gefocusd) en zo ging ik checken.
Resultaat; ik had niet door dat het clones waren en dacht dat er continue Mesmers om me heen liepen, lol
Resultaat; ik had niet door dat het clones waren en dacht dat er continue Mesmers om me heen liepen, lol
Ik heb zowel de elementalist als de mesmer in alle beta events gespeeld en ik vind de ele toch een stuk anders spelen dan de mesmer. Ik vind ze beide wel tof en weet ook nog niet precies welke ik ga kiezen.WishmasterNL schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:30:
[...]
kijk, dat is het dus.
ik wil één naam gebruikenhaha
maar ik heb de skills eens bekeken van de mesmer, en vind deze misschien wel vetter dan die van een elementalist.
based on het volgende youtube filmpje: http://youtu.be/CuW-qoCa_OI
edit: typo
Wou eerst voor de mesmer gaan, maar helaas vind ik de unlockable skills van de mesmer zeer zeer slecht en er zit niks van mijn gading bij wat ik leuk vind. Zelfs de elite skills vind ik niet de moeite waard.
Verwijderd
De gem shop was toch ook online te vinden? En zo ja waar?
Kan hem namelijk nergens vinden, en was benieuwd wat er zoal te koop is.
Kan hem namelijk nergens vinden, en was benieuwd wat er zoal te koop is.
De mesmer heb ik niet gespeeld, de elementalist wel in een stress test. Ik vond elementalist niet echt lekker spelen, maar kan niet precies aangeven waar dat in zit. Wat ik van de mesmer heb gezien doet mij vermoeden dat ze lastig zijn om goed onder de knie te krijgen. Dat gevoel heb ik ook bij de elementalist. Het kan ook zijn dat het beide professions zijn waarvan de eerste levels minder interessant zijn.kaasaanfiets schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:48:
[...]
Ik heb zowel de elementalist als de mesmer in alle beta events gespeeld en ik vind de ele toch een stuk anders spelen dan de mesmer. Ik vind ze beide wel tof en weet ook nog niet precies welke ik ga kiezen.
Wou eerst voor de mesmer gaan, maar helaas vind ik de unlockable skills van de mesmer zeer zeer slecht en er zit niks van mijn gading bij wat ik leuk vind. Zelfs de elite skills vind ik niet de moeite waard.
Ik begin zelf met een profession die ik eenvoudiger vond om onder de knie te krijgen, de ranger. Maar ja, als het echt iets met magie moet zijn zul je toch tussen mesmer en elementalist moeten kiezen
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.