Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
thermisol schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:40:
Ik zit te twijfelen tussen Ranger,Thief,Mesmer, Necromancer. Alleen nu hoor ik van veel mensen dat het vooral om pvp draait. en dat bijvoorbeeld Thief en mesmer er erg slecht in zijn (WvW).

Zelf heb ik nog nooit een Guildwars gespeeld en weet er ook vrij weinig vanaf. Heb een paar jaar geleden wel veel WoW gespeeld. Maar Guildwars is totaal anders in mijn opinie.

Is er in Guildwars ook zoiets als bazen verslaan voor goed armor (PvE content) wat diepgaand is. Of draait het vooral om PvP.

Is het makkelijk om met vrienden te questen ook al zijn ze een ander ras?

zit er per ras verschil tussen stats (toevallig was dit bij WoW wel het geval) of maakt ras totaal niets uit. (behalve de lore, en hoe ze eruit zien).

Alvast bedankt! (ps. gaat iemand van jullie op gandara spelen?)
Ras is lore, hoe ze eruit zien en waar je begint. Maar je kunt al heel snel naar andere gebieden om bijvoorbeeld te questen met iemand van een andere ras.

Wat van PVE, PVP en WvWvW het meest gespeeld gaat worden weet nog niemand. Geen is belangrijker dan de ander. Doe wat je leuk vind. Of bijvoorbeeld thief slechter is dan ranger in PVP is ook nog niet te zeggen.

De meesten hier gaan naar Far Shiverpeaks, anderen gaan naar Piken Square en nog wat anderen kiezen een andere server. Er is een server topic op tweakers als je meer wilt weten. Heeft ook een poll met verdeling van tweakers (diegene die gestemd hebben tenminste) over servers.

En afsluitend mijn keuze: Ik begin als een Sylvari female Ranger. Ja, ook het geslacht zul je moeten kiezen :)

/edit: en vergeet niet de verhaaltjes hierboven en hieronder te lezen. Natuurlijk waren er weer mensen sneller dan ik. Toch eens leren 10 vinger typen :)

[ Voor 4% gewijzigd door RoseSolane op 23-08-2012 14:51 ]

Verwijderd

Ik zit te twijfelen tussen Ranger,Thief,Mesmer, Necromancer. Alleen nu hoor ik van veel mensen dat het vooral om pvp draait. en dat bijvoorbeeld Thief en mesmer er erg slecht in zijn (WvW).

Zelf heb ik nog nooit een Guildwars gespeeld en weet er ook vrij weinig vanaf. Heb een paar jaar geleden wel veel WoW gespeeld. Maar Guildwars is totaal anders in mijn opinie.

Is er in Guildwars ook zoiets als bazen verslaan voor goed armor (PvE content) wat diepgaand is. Of draait het vooral om PvP.

zit er per ras verschil tussen stats (toevallig was dit bij WoW wel het geval) of maakt ras totaal niets uit. (behalve de lore, en hoe ze eruit zien).

PvP is optioneel zoals in WoW. Welke profession je kiest maakt niets uit. Er zal sowieso nog naar een goede balans tussen de verschillende professions gezocht gaan worden na de release. Dus gewoon spelen wat je leuk lijkt. :)

Je hebt ook bazen maar dat is vooral via de grote evenementen. Raids zoals in WoW zijn er niet zover ik weet, wel instances voor groepen.

Het draait zeker niet vooral om PvP! Er is een goede evenwicht tussen PvE en PvP (vind ik).

Het draait in GW2 niet om de statistieken van je armour en wapens. Deze zijn gecapped en kun je ook gewoon kopen bij een merchant (of zelf maken natuurlijk). Je kunt dus niet, in tegenstelling tot bijvoorbeeld WoW, steeds betere wapens en armour krijgen, als je eenmaal je maximale level bereikt hebt. Het draait dan met name om het uiterlijk. Die unieke skin die bijna niemand anders heeft.

Alle rassen kunnen vanaf het eerste moment naar alle hoofdsteden van de andere rassen en vanuit daar verder de wereld in. Je hoeft dus niet eerst een bepaald niveau gehaald te hebben of een bepaalde quest gedaan te hebben om met je vrienden te kunnen spelen, die misschien ergens anders begonnen zijn.

En alle rassen zijn hetzelfde, met uitzondering van de racial skills (die je volgens mij niet in PvP kunt gebruiken). En elk ras heeft 3 eigen unieke skins voor armour. Maar, dat is alleen maar looks en geen functionality verschil.

Alle rassen beginnen wel in hun eigen gebied, en hun persoonlijke storyline zal in het begin anders zijn. Op een bepaald moment komen alle lijnen (dus van de 5 rassen) bij elkaar. Je kunt altijd iemand helpen met zijn verhaallijn, ook al ben jij van een totaal ander ras.

Zie het als een boek met 5 verschillende hoofdpersonen. Het boek vertelt het verhaal van die personen. Elk begint bij zijn eigen begin, en ergens halverwege het boek komen ze samen en trekken ze met hun 5-en op. Vanaf dat moment lopen de verhaallijnen dan ook parallel.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Ok, in iedergeval hartelijk bedankt voor jullie antwoorden. Dit maakt het weer een stukje duidelijker voor me!

Gelukkig maakt ras keuze dan niet veel uit. Erg goed gedaan van Guildwars!

toch fijn als je met een man of 8 gaat spelen dat iedereen zijn eigen ras kan kiezen. Maar toch samen kan gaan spelen.

iig bedankt voor jullie antwoorden

En om even terug te komen over de professions: ik zag nu net dat er inderdaad nog niets vast staat. dat er vele buffs en nerfs zijn geweest in de beta's. (Dat maakt het dus makkelijker om te kiezen omdat nog niemand weet wat er te wachten staat).

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:55
thermisol schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:53:

En om even terug te komen over de professions: ik zag nu net dat er inderdaad nog niets vast staat. dat er vele buffs en nerfs zijn geweest in de beta's. (Dat maakt het dus makkelijker om te kiezen omdat nog niemand weet wat er te wachten staat).
Sowieso kiezen voor de 'beste' profession is niet mogelijk. Als de ene overpowered zal zijn, zal die generfed worden. Als de ene profession slecht is zullen ze die buffen zodat ze altijd enigszins even sterk blijven.

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Mesmer en Thief zijn gewoon aan de zwakkere kant op low level. Ze zijn zeer afhankelijk van traits. Je merkt dit ook als je builds maakt voor deze in PvP. Daarmee dat de meeste zeggen dat ze zwak zijn in PvE en WvW omdat ze nooit hoger lvl zijn geworden

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

M'n wow guild waar ik casual was gaat spelen op Gandara dus daar ik waarschijnlijk ook heen, maar omdat ik die gasten(de meeste waren hardcore) niet goed ken. Wacht ik nog even op de server waar vrienden van me naar toe gaan. Waarschijnlijk Gandara/Desolation ivm de internationale nature van de guild waar hun in zitten.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik ben in pvp (geen wvwvw) zat thiefs tegen het lijf gelopen die mijn ele zeer snel sloopte . denk dat je gewoon moet weten wat je doet bij die classes . thief is heel snel met het uitdelen van damage ,gecombineerd met shadow steps etc kan het echt een uber pvper zijn.
en inderdaad overpowerd classes worden waarschijnlijk hard aangepakt met patches , in guildwars 1 bleven ze skills continue aanpassen . op een gegeven moment hebben ze bepaalde skills gesplitst die hadden in pve een andere werking dan in pvp simpel omdat er gewoon te hard mee gepwned werd in pvp

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Freakiebeakie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:13:
in guildwars 1 bleven ze skills continue aanpassen . op een gegeven moment hebben ze bepaalde skills gesplitst die hadden in pve een andere werking dan in pvp simpel omdat er gewoon te hard mee gepwned werd in pvp
Gaan ze bij GW2 ook weer doen indien dit nodig is voor de balance.

Steam: Grim

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:41

On_E

Housemusic

Je moet je niet laten leiden door wat mensen nu roepen over de sterkte van classes in WvWvW, kies gewoon wat JOU het leukste lijkt, je komt heus wel mee in PvP, met iedere class.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Draakje5
Als warrior moet je natuurlijk (is het verstandig) om ook een bow of 2 guns te dragen voor verre afstand combat.

Zijn er mensen die dit getest hebben met een warrior? Hoe effectief is een gun of een bow bij een warrior? Zet je bijv. een warrior en een thief tegenover elkaar, beide met zelfde guns. Wie zou er winnen puur technisch gezien?

Ik heb namelijk het gevoel (slechts gevoel) dat een thief of een class die meer voor bijv. guns is voorbestemd (een engineer wellicht?) sterkere skills heeft voor guns dan bijv. een warrior waarbij zijn main business eigenlijk swords zijn.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:19
De rage van warrior kan je een sterke singleshot mee doen, single target doen ze behoorlijk wat damage, veel meer dan engineer met zijn gun.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Draakje5
SinergyX schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:27:
De rage van warrior kan je een sterke singleshot mee doen, single target doen ze behoorlijk wat damage, veel meer dan engineer met zijn gun.
Interessant om te weten.

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:26:
Als warrior moet je natuurlijk (is het verstandig) om ook een bow of 2 guns te dragen voor verre afstand combat.

Zijn er mensen die dit getest hebben met een warrior? Hoe effectief is een gun of een bow bij een warrior? Zet je bijv. een warrior en een thief tegenover elkaar, beide met zelfde guns. Wie zou er winnen puur technisch gezien?

Ik heb namelijk het gevoel (slechts gevoel) dat een thief of een class die meer voor bijv. guns is voorbestemd (een engineer wellicht?) sterkere skills heeft voor guns dan bijv. een warrior waarbij zijn main business eigenlijk swords zijn.
Yeap, ik zou zelfs zo ver willen gaan dat Rifle een must-have is in WvWvW op een Warrior.

• Draakje5
Seditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:28:
[...]

Yeap, ik zou zelfs zo ver willen gaan dat Rifle een must-have is in WvWvW op een Warrior.
Uiteraard (lijkt me ook iets effectiever dan een bow). Want wat doe je als warrior wanneer het 50 vs 50 is in wvwvwvw. Uiteraard moet er iemand front line staan van je eigen team, maar om helemaal tegen de front lines van de vijand te gaan vechten maakt je zo dood.

• Seditiar
  • Niet online
Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:31:
[...]

Uiteraard (lijkt me ook iets effectiever dan een bow). Want wat doe je als warrior wanneer het 50 vs 50 is in wvwvwvw. Uiteraard moet er iemand front line staan van je eigen team, maar om helemaal tegen de front lines van de vijand te gaan vechten maakt je zo dood.
Yeap, en het zorgt er ook voor dat je NPC's kan soloen. En inderdaad, iedereen focused je gelijk neer als jij als enige naar voren springt.

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26

Ik heb anders heeeel wat geowned in WvWvW met een thief, maar het gaat erom dat je je rol goed speelt. Een thief kan dual-pistol met and secondairy shortbow bijvoorbeeld nog behoorlijk wat damage doen in WvWvW. Zo kan je als thief ook dagger/pistol gaan om overal tussendoor te sneaken en lonely players te ganken die in hun eentje naar hun kasteel lopen om dat te verdedigen bijvoorbeeld of anderen te onderscheppen.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:31:
[...]

Ik speelde ook met rifle op mijn warrior, maar is de bow niet beter voor WvW? Rifle is echt een single hit wapen, de bow is meer van de aoe, aangezien je in WvW heel veel groepen tegenstanders tegenkomt, doe je met een bow veel meer gemiddelde dmg.

[ Voor 44% gewijzigd door DeepSeven op 23-08-2012 15:36 ]

• Seditiar
  • Niet online
DeepSeven schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:36:
Ik speelde ook met rifle op mijn warrior, maar is de bow niet beter voor WvW? Rifle is echt een single hit wapen, de bow is meer van de aoe, aangezien je in WvW heel veel groepen tegenstanders tegenkomt, doe je met een bow veel meer gemiddelde dmg.
Ik pluk liever mensen één voor één weg, tenzij iedereen tegelijk AoE op groepen gooit, krijg je ze nooit dood. En sowieso heb je zeer vaak kleine gevechten.

• Draakje5
DeepSeven schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:36:
[...]

Zou je dan inderdaad moeten afwegen.
Ik heb er geen verstand van, heb het niet gespeeld met bow of rifle en ook nog niet te veel over gelezen. Maar als bow voor aoe is en rifle in principe 1on1 dan lijkt het me vanzelfsprekend dat je bow het beste kan gebruiken voor wvwvwv en rifle voor pvp met andere pvp onderdelen via the mists zoals capturing points.

Wat Seditar zegt zit ook wel weer wat in. Met Aoe deal je wellicht minder dmg waardoor ze in grote gevechten snel naar achter kunnen lopen en hunzelf healen. 1on1 doe je meer dmg en meer kans dat ze sneller dood gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Draakje5 op 23-08-2012 15:39 ]

• Seditiar
  • Niet online
Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:38:
[...]

Zou je dan inderdaad moeten afwegen.
Ik heb er geen verstand van, heb het niet gespeeld met bow of rifle en ook nog niet te veel over gelezen. Maar als bow voor aoe is en rifle in principe 1on1 dan lijkt het me vanzelfsprekend dat je bow het beste kan gebruiken voor wvwvwv en rifle voor pvp met andere pvp onderdelen via the mists zoals capturing points.
Rifle/Bow zijn beiden best slecht in PvP, daar heb je nooit grote gevechten (zelfs in theorie maximaal 10vs10), dus dan kan je als Warrior makkelijk in melee range blijven.

Edit: Dat wil niet zeggen dat je gelijk geen Warrior moet spelen als je persé ranged in PvP wilt zijn, ik probeer alleen te zeggen dat je als melee een stuk meer waard bent in PvP (en met PvP bedoel ik sPvP).

[ Voor 13% gewijzigd door Seditiar op 23-08-2012 15:41 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:58:
Zijn er hier ook mensen die Guild Wars 2 met een Logitech G13 spelen? En zo ja, wat zijn de ervaringen?

Wil er namelijk een vanavond ophalen...
Niemand ervaring met een G13 ism Guild wars of andere MMO's?

Zelf lijkt het me veel fijner spelen, en op den duur ook sneller, je hebt namelijk alle toetsen bij de hand, en als het goed is, is hij nog comfortabel ook...

• Draakje5
Seditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:39:
[...]

Rifle/Bow zijn beiden best slecht in PvP, daar heb je nooit grote gevechten (zelfs in theorie maximaal 10vs10), dus dan kan je als Warrior makkelijk in melee range blijven.

Edit: Dat wil niet zeggen dat je gelijk geen Warrior moet spelen als je persé ranged in PvP wilt zijn, ik probeer alleen te zeggen dat je als melee een stuk meer waard bent in PvP (en met PvP bedoel ik sPvP).
Zit wat in. Van de PvP gevechten die ik ook heb gezien gaat het inderdaad vaak om een klein aantal spelers. 10v10 lijkt me nog erg veel als ik heb gezien hoe het er aan toe gaat bij capturing points pvp.

• Seditiar
  • Niet online
Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:42:
[...]

Zit wat in. Van de PvP gevechten die ik ook heb gezien gaat het inderdaad vaak om een klein aantal spelers. 10v10 lijkt me nog erg veel als ik heb gezien hoe het er aan toe gaat bij capturing points pvp.
Yeap, vandaar "in theorie" ;-) Over het algemeen kom je 1v1 tot 4v4 tegen.

• Draakje5
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:40:
[...]

Zelf lijkt het me veel fijner spelen, en op den duur ook sneller, je hebt namelijk alle toetsen bij de hand, en als het goed is, is hij nog comfortabel ook...
Ik heb de g19. Geen idee wat het verschil is. Opzich tevreden mee, enige commentaar dat de f1-f10 knoppen wat onhandig zijn geplaatst.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Seditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:39:
[...]

Alleen melee vind ik niks, je wordt veel te makkelijk gekite, en andere classes hebben teveel tools om je op afstand te houden, waardoor je zelf een hoop utlility skills moet opofferen om ze weer dichtbij te houden.

Verwijderd

Klopt het dat je via crafting niets kunt maken wat vendors ook niet maken of heb ik dat verkeerd gelezen/begrepen? Als dat zo is snap ik de toegevoegde waarde niet helemaal.

• Seditiar
  • Niet online
DeepSeven schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:43:
[...]

Alleen melee vind ik niks, je wordt veel te makkelijk gekite, en andere classes hebben teveel tools om je op afstand te houden, waardoor je zelf een hoop utlility skills moet opofferen om ze weer dichtbij te houden.
Heb zelf eigenlijk maar een uur of tien gespeeld in sPvP, maar had daar eigenlijk geen moeite mee, ik gebruikte Bull's Strike + Dual Wield Axe en Greatsword.

Verwijderd

Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:43:
[...]

Ik heb de g19. Geen idee wat het verschil is. Opzich tevreden mee, enige commentaar dat de f1-f10 knoppen wat onhandig zijn geplaatst.
G19 is gewoon een keyboard. Ik bedoel zelf deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/assets/17680/17680.png

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik heb op een thief met crafting zeer leuke gear gemaakt voor mijn lvl wat absoluut beter was dan bij de vendor

YO! fucknuts! It's Probing time!

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:44:
Klopt het dat je via crafting niets kunt maken wat vendors ook niet maken of heb ik dat verkeerd gelezen/begrepen? Als dat zo is snap ik de toegevoegde waarde niet helemaal.
Wat ik begreep is dat je met crafting net iets beter spul maakt dan wat de NPCs aanbieden.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• ixl85
  • Laatst online: 21-10 19:58
[...]

Jawel, is veel over te vinden op het interwebs (u kent het wel, www). Ik heb er een besteld, hopelijk is ie op tijd binnen!

Verwijderd

ixl85 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:48:
[...]

Jawel, is veel over te vinden op het interwebs (u kent het wel, www). Ik heb er een besteld, hopelijk is ie op tijd binnen!
Vandaar dat ik er dus ook een koop. Maar was ff benieuwed naar de ervaring van mijn mede-tweakers :P

• Draakje5
Dat schermpje is wel handig. Zit ook op mijn g19. Kun je je HP zien enzo :P

• ixl85
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:49:
[...]

Vandaar dat ik er dus ook een koop. Maar was ff benieuwed naar de ervaring van mijn mede-tweakers :P
Kunnen we straks samen spammen en macros delen :+
DeepSeven schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:43:
[...]

Makkelijk kiten? Dan is je speelstijl slecht. Kijk een naar de guardian. Die heeft heel veel skills die knockdown veroorzaken, barrière maken en zelfs kan teleporteren.
GW(1) had balans in alles. GW2 gaat dit ook zeker weer hebben.

Verwijderd

Hoe grooooot is de weeeeereeeld???!?!?!?

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:33
Ik vind het net de omgekeerde wereld met deze release...
I.p.v. RedBull / Monster in te slaan en pizza bestellen is het broodjes uit de oven met verse koffie _/-\o_

MW | BF1 Stats

• Seditiar
  • Niet online
Zephyer schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:53:
I.p.v. RedBull / Monster in te slaan en pizza bestellen is het broodjes uit de oven met verse koffie _/-\o_
Maar na een poosje spelen moet je alsnog energy drank halen en een Pizza bestellen ;-)

• Draakje5
Zephyer schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:53:
En als dat de kern is van de vergelijking van GW2 met andere MMO's dan denk ik dat vele heel tevreden zijn.

Meer social en minder hardcore.

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Het nut van energy drank zie ik niet echt in aangezien het je niet echt energy geeft (ok misschien met placebo effect wel)

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Creqaw schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:55:
Het nut van energy drank zie ik niet echt in aangezien het je niet echt energy geeft (ok misschien met placebo effect wel)
En dan daarbij ... een tree red bull of misschien wel 2 ?!?
Zoveel cafeine kan nooit goed voor je zijn :P

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:53

Phntm

Tlingelingeling

Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:55:
[...]

En als dat de kern is van de vergelijking van GW2 met andere MMO's dan denk ik dat vele heel tevreden zijn.

Meer social en minder hardcore.
Ik ben namelijk niet van plan diehard items te gaan farmen en te grinden. Alles op zijn tijd en gezellig met mensen spelen. Ik heb ook begrepen dat iedereen zijn/haar eigen drops ziet. Dus geen hyena gedrag om items wanneer mensen dungeons ofzo completen.

Verwijderd

Yvilthi schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:56:
[...]

En dan daarbij ... een tree red bull of misschien wel 2 ?!?
Zoveel cafeine kan nooit goed voor je zijn :P
het brengt je misschien wel in een flinke trance die je net dat beetje extra geeft om te ownen in PvP :)

• Seditiar
  • Niet online
Creqaw schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:55:
De energie die je ervan krijgt haalt me ook niet uit. Maar na 18 uur gamen is het wel handig om caffeïne naar binnen te werken, als je nog wat langer door wilt gaan.

• Grim
Phntm schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:56:
[...]
Ik heb ook begrepen dat iedereen zijn/haar eigen drops ziet. Dus geen hyena gedrag om items wanneer mensen dungeons ofzo completen.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Loot
Each character who participates in killing a monster will have the opportunity to loot the body. Each monster has a damage table and a threshold value of damage done to it by the player before it will give full credit for the kill. This value is about 5% to 10% of the monster's health.[1] Each player will have their own loot 'roll' which determines what they get, which doesn't diminish the loot others might get from the body, the one monster might drop the same rare item multiple times. In this way there is no possibility of stealing another player's loot as their drops are only for them and they cannot see or know what has been given to another character.

Phntm schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:56:
[...]

Ik ben namelijk niet van plan diehard items te gaan farmen en te grinden. Alles op zijn tijd en gezellig met mensen spelen. Ik heb ook begrepen dat iedereen zijn/haar eigen drops ziet. Dus geen hyena gedrag om items wanneer mensen dungeons ofzo completen.
Ja, dat vind ik ook een voordeel. Geen scheve blikken als jij dat ultieme ding krijgt en de rest niet...

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Hoe groot is dat ongeveer vergeleken met de WoW World map? (De eerste 2 eilanden van WoW)

Verwijderd

Seditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:01:
[...]

De energie die je ervan krijgt haalt me ook niet uit. Maar na 18 uur gamen is het wel handig om eens even naar buiten te gaan.

Verwijderd

waarom niet een combinatie? Bij mooi weer slapen buiten in een hangmat ;)

• PhysicalMagic
Nog even een vraagje.. Ik weet nog dat er een hele tijd geleden (meer dan een jaar geleden volgens mij) een blogpost van Arenanet kwam, waarbij ze zeiden dat er een speciale Guild Wars app zou komen waarbij je bijvoorbeeld live je minimap kon bekijken of kon guildchatten enzo, weet iemand of hier de afgelopen tijd nog nieuws over is geweest en of dit nog in de planning van guild wars zit?

Verwijderd

Stofbal schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:04:
[...]

Hoe groot is dat ongeveer vergeleken met de WoW World map? (De eerste 2 eilanden van WoW)
Voor mijn gevoel is het groter... En is er veel meer te doen, en veel meer leven. Plus er zijn bijna geen lege gebieden in gw waar je alleen maar door heen reist...

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Ik heb maar 1 beta event aangeraakt, maar is de wereld seamless (als in, je kunt aan 1 stuk doorlopen), of zijn het allemaal losse zones die aan elkaar verbonden zijn?

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-11 10:07
Stofbal schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:04:
[...]

Read it ;)

http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/306052

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:08:
waarom niet een combinatie? Bij mooi weer slapen buiten in een hangmat ;)
Het gaat hozen dit weekend...
WAGENINGEN - Het komend weekend kan plaatselijk zeer veel neerslag vallen, vooral in de kustprovincies. Dat meldt Meteo Consult donderdagochtend.

Het weerbureau verwacht zowel zaterdag als zondag stevige regen en onweersbuien.

Binnen 48 uur kan lokaal zelfs meer dan 100 millimeter regen vallen, dat is meer dan normaal gesproken in de hele maand valt.
Perfect weer om binnen te blijven, en achter die PC te zitten :D

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Dit is een goede beschrijving van hoe je 48 uur kunt gamen, inclusief een mooie planning met oefeningen, tukjes, wat te eten, rekoefeningen, et cetera.

Dit is nog een kleine uitbreiding daar op.

Ik kan iedereen die heel lang wilt gaan gamen beide links aanraden. Ze gaan beide ook toevallig over GW2 ;) .

• Seditiar
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:07:
18 uur non-stop gamen is niet bepaald gezond.
Met die 18 uur heb ik wel het tussendoor eten en roken (niet dat dat nou gezond is, maar goed) inbegrepen. Dus van die 18 zullen er uiteindelijk 15 over blijven.

Verwijderd

Ook weer typisch Nederland... maar inderdaad mooi om te gamen :P

• PhysicalMagic
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:08:
[...]

Voor mijn gevoel is het groter... En is er veel meer te doen, en veel meer leven. Plus er zijn bijna geen lege gebieden in gw waar je alleen maar door heen reist...
De mappen zijn inderdaad behoorlijk anders ingedeeld, en veel voller. Dit kan natuurlijk ook aangezien ze er (godzijdank) voor hebben gekozen geen mounts te gebruiken. Bij WoW zijn de gebieden groter, maar daar had ik het vaak in een gebied wel snel gezien en wilde naar het volgende gebied. Bij de afgelopen beta en stress tests heb ik me vaak heel goed kunnen vermaken in 1 gebied, en daarbij komt dan ook nog kijken dat je van die jump puzzles en kleine verborgen grotten hebt enzo.

Verwijderd

Seditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:12:
[...]

Met die 18 uur heb ik wel het tussendoor eten en roken (niet dat dat nou gezond is, maar goed) inbegrepen. Dus van die 18 zullen er uiteindelijk 15 over blijven.
Had ik maar de tijd om zolang te kunnen gamen op een dag.. Moet daarbij wel zeggen dat ik t na t een aantal uurtjes ook wel wwer gezien heb ff...

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:41

On_E

Housemusic

Xylon schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:12:
Dit is een goede beschrijving van hoe je 48 uur kunt gamen, inclusief een mooie planning met oefeningen, tukjes, wat te eten, rekoefeningen, et cetera.

Dit is nog een kleine uitbreiding daar op.

Ik kan iedereen die heel lang wilt gaan gamen beide links aanraden. Ze gaan beide ook toevallig over GW2 ;) .
Waarom zou je in godsnaam. :o

Zelf alleen zaterdagochtend/middag tijd, en dan pas doordeweeks weer.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Draakje5
Misschien on topic gaan :P

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:21:
[...]

Had ik maar de tijd om zolang te kunnen gamen op een dag.. Moet daarbij wel zeggen dat ik t na t een aantal uurtjes ook wel wwer gezien heb ff...
Ach, het begint op een zaterdag toch? Gewoon even de klusjes vandaag/morgen opknappen en knallen maar!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:58

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dit topic is niet bij te houden ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:27

yzx

Maja straight 24uur gamen is niet slecht maar je moet wel goed uitslapen daarvoor :P en dan nog :P liefst 2 x 12 uur

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

yzx schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:23:
Maja straight 24uur gamen is niet slecht maar je moet wel goed uitslapen daarvoor :P en dan nog :P liefst 2 x 12 uur
Onzin.
Zowel het uitslapen als gamen verneukt ten eerste je ritme, daarbij je eetgewoontes en daarbij vergeet niet de sociale schade die je mogelijk oploopt wanneer je 48 'gone' bent. (12+12+24)...

Wil niet zeiken maar imo gamen een hoop mensen teveel :p

• pleinolijf
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 14:37
PhysicalMagic schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:08:
Nog even een vraagje.. Ik weet nog dat er een hele tijd geleden (meer dan een jaar geleden volgens mij) een blogpost van Arenanet kwam, waarbij ze zeiden dat er een speciale Guild Wars app zou komen waarbij je bijvoorbeeld live je minimap kon bekijken of kon guildchatten enzo, weet iemand of hier de afgelopen tijd nog nieuws over is geweest en of dit nog in de planning van guild wars zit?
Ik heb dat indertijd ook zien voorbij komen, maar sindsdien niets meer van gehoord. Het moest effectief een mobile app worden waarin je zoals je zegt de world map kan raadplegen, en de progressie van je character opvolgen.
Spijtig dat dit ogenschijnlijk een stille dood is gestorven. Wie weet maken ze er nog werk van enkele maanden na de launch bvb. ? Let's hope so.

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-11 10:07
Spatlap schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:28:
[...]

Ik heb dat indertijd ook zien voorbij komen, maar sindsdien niets meer van gehoord. Het moest effectief een mobile app worden waarin je zoals je zegt de world map kan raadplegen, en de progressie van je character opvolgen.
Spijtig dat dit ogenschijnlijk een stille dood is gestorven. Wie weet maken ze er nog werk van enkele maanden na de launch bvb. ? Let's hope so.
In een video van Wooden Potatoes had ik gehoord dat deze app er wel kwam maar pas na de release van de game.

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:27:
[...]

Onzin.
Zowel het uitslapen als gamen verneukt ten eerste je ritme, daarbij je eetgewoontes en daarbij vergeet niet de sociale schade die je mogelijk oploopt wanneer je 48 'gone' bent. (12+12+24)...

Het sociale leven speelt zich toch op fb af? :P geen probleem toch? :+ niet dat ik een fb mens ben.

Imma ik leef van 2 uur smidaags tot 6-7uur smorgens nu, over 2weken begint te school, omschakellen dan maar? ;w ik vind dat ritme veel fijner dat het andere ritme dat ik heb tijdens het schooljaar

en je gaat me niet zeggen dat je nooit een game hebt gehad en dacht fuck this nachtje door. Of dat je het niet weet en het is al 10 uur smorgens

[ Voor 10% gewijzigd door yzx op 23-08-2012 16:35 ]

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:38

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik werk 5-ploegen dienst, dat is pas ritme.. not! maar welke elke x variatie wanneer je lekker kan gamen.
Social life lijdt er soms onder.. want ja, als ik in de nacht thuis kom, ben ik klaar wakker.. maar de rest slaapt.. dus ga ik nog een paar uurtjes GW2 spelen. Wel ideaal.. vind ik

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 10:36
yzx schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:30:
[...]

Het sociale leven speelt zich toch op fb af? :P geen probleem toch? :+ niet dat ik een fb mens ben.

Imma ik leef van 2 uur smidaags tot 6-7uur smorgens nu, over 2weken begint te school, omschakellen dan maar? ;w ik vind dat ritme veel fijner dat het andere ritme dat ik heb tijdens het schooljaar

en je gaat me niet zeggen dat je nooit een game hebt gehad en dacht fuck this nachtje door. Of dat je het niet weet en het is al 10 uur smorgens
Know the feeling mate.

Bij mij is mijn natuurlijke ritme van 3u snachts tot 12u smiddags slapen. Alles daaromheen maakt dat ik als een brakke, lamme, chagrijnige, voor het verkeer gevaarlijke eend uit bed stap. Verschrikkelijk, elke ochtend weer... (behalve tijdens mij vakanties dus).

• Draakje5
Nickrsd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:33:
ik werk 5-ploegen dienst, dat is pas ritme.. not! maar welke elke x variatie wanneer je lekker kan gamen.
Social life lijdt er soms onder.. want ja, als ik in de nacht thuis kom, ben ik klaar wakker.. maar de rest slaapt.. dus ga ik nog een paar uurtjes GW2 spelen. Wel ideaal.. vind ik
Vind je?

Zit je dan niet met het probleem dat veel van je vrienden/guildies offline zijn.

Rond 7-11 uur 's avonds is vaak toch de meeste activiteit in games. Leukste tijd ook voor wvwvwv lijkt me.

• yzx

yzx

Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:40:
[...]

Vind je?

Zit je dan niet met het probleem dat veel van je vrienden/guildies offline zijn.

Rond 7-11 uur 's avonds is vaak toch de meeste activiteit in games. Leukste tijd ook voor wvwvwv lijkt me.
Time zones. Time zones ;)
De server die je joint gaat niet alleen vol Nederlanders zitten he :P nu weet ik niet tot hoe ver de "EU servers" gaan volgens guild wars maar zal wel over wat timezones gaan

[ Voor 19% gewijzigd door yzx op 23-08-2012 16:42 ]

• Draakje5
yzx schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:41:
[...]

Time zones. Time zones ;)
De server die je joint gaat niet alleen vol Nederlanders zitten he :P nu weet ik niet tot hoe ver de "EU servers" gaan volgens guild wars maar zal wel over wat timezones gaan
Ja, nja dan moet je bij amerikanen gaan willen spelen.

• PhysicalMagic
Ehh EU servers gaan toch tegen elkaar spelen, dus heb je uiterlijk +1 of -1 ofzo?

Nvm, je hebt je reactie geëdit.. :P

[ Voor 31% gewijzigd door PhysicalMagic op 23-08-2012 16:43 ]

Verwijderd

Op aanraden van een maat die helemaal gek was van gw1 en de betas van 2 heeft gespeeld heb ik gw2 vorige week ook maar gekocht. Ik heb jaren lang Warcraft gespeeld, en had het gevoel dat ik moest flossen spelen, want ik had immers ook voor de speeltijd betaald. Het free to play systeem zoals in gw2 wordt aangeboden lijkt perfect voor mij. Ik heb de afgelopen dagen non-stop filmpjes over de verschillende classes bekeken, ik voel me als een kind wat uitkijkt naar pakjesavond :p

Ik was eerst vrij zeker van mijn keuze om een Charr warrior te rollen, maar sinds kort is mijn oog ook op een Asura engineer gevallen. De engineer lijkt me een leuke alternatieve manier van spelen die ik nog niet eerder in een mmo heb gespeeld. Ik heb heb wel gehad met petclasses en magie (hoewel de mesmer me ook heel interessant lijkt), en met de engineer heb ik het idee up close en ranged aardig uit de voeten te kunnen komen. Ik heb me opzettelijk nog niet te diep in alles verdiept, zodat ik lekker alles zelf uit kan gaan vinden zo.

Verwijderd

Nickrsd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:33:
Apart, niks voor mij..
Althans, als voeding rust en sport een prioriteit in je leven heeft lijkt met dit lastig te combineren

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11 17:21

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

ik weet het echt niet meer :s veel fimpjes gekeken van de elementalist en mesmer,
hebben beide toffe spells en veel nutteloze ( in mijn ogen )

heb nu echt geen idee meer welke ik moet gaan kiezen :S
en nog maar een dag te gaan :O (ongeveer dan )

• PhysicalMagic
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:27:
[...]

Onzin.

Ik weet nog dat de oudste mens ter wereld (toen nog) ergens in Azië in de bergen woonde, die was elke keer 48 uur wakker, en dan sliep hij 24 uur. Volgens mij ooit ergens in de quest gelezen enzo. Natuurlijk wel hele andere omstandigheden, maar het is net hoe je je eigen ritme indeelt, zolang het maar wel een ritme is.. :P

• IngamerX
WishmasterNL schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:46:
ik weet het echt niet meer :s veel fimpjes gekeken van de elementalist en mesmer,

Mesmer lijkt mij idd ook interessant. Alleen veel mensen geven aan dat ie lastig te beheersen is, wat voor mij gewoonweg betekend dat deze class underpowered is en mensen er gewoon niet mee kunnen winnen. Dus zit nog te twijfelen. Sowieso magic voor mij. Heb dusver van alle mmo's nu één keer warrior (gladiator) gespeeld in Aion, en dat was echt gaaaap**. Bashen is niet mijn ding.

En guys, qua slaap en ritme is allang aangetoond wat gezond is. Alles daaromheen is persoonlijk :P

Verwijderd

PhysicalMagic schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:46:
[...]

Ik weet nog dat de oudste mens ter wereld (toen nog) ergens in Azië in de bergen woonde, die was elke keer 48 uur wakker, en dan sliep hij 24 uur. Volgens mij ooit ergens in de quest gelezen enzo. Natuurlijk wel hele andere omstandigheden, maar het is net hoe je je eigen ritme indeelt, zolang het maar wel een ritme is.. :P
True...

Maar ik ging er eigenlijk vanuit dat PhysicalMagic geen bijstandstrekker is ^^

Verwijderd

Gewoon ergens mee beginnen, wat kan er misgaan? Je ziet vanzelf wel of het je bevalt of niet. Zo niet dan wissel je. Geen haast, het spel blijft er nog wel even hoor :P

• yzx

yzx

IngamerX schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:48:
[...]

En guys, qua slaap en ritme is allang aangetoond wat gezond is. Alles daaromheen is persoonlijk :P
Iets zoals dit dus :P

Afbeeldingslocatie: http://dailyoftheday.com/wp-content/uploads/2012/08/dies-ist-meine-wassermelone-German-watermelon-kitten-.jpg

Ik blijf er maar op lachen :P

Maar hoe dan ook school met guildwars and dit ritme ;w ;w

• Draakje5
[...]

Mesmer lijkt mij idd ook interessant. Alleen veel mensen geven aan dat ie lastig te beheersen is, wat voor mij gewoonweg betekend dat deze class underpowered is en mensen er gewoon niet mee kunnen winnen. Dus zit nog te twijfelen. Sowieso magic voor mij. Heb dusver van alle mmo's nu één keer warrior (gladiator) gespeeld in Aion, en dat was echt gaaaap**. Bashen is niet mijn ding.

Warrior in Aion gaap?
Als je sorcerers en spiritmasters met gemak kon doden dan mag je zeggen dat het gaap was :P

• IngamerX
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:49:
[...]

Gewoon ergens mee beginnen, wat kan er misgaan? Je ziet vanzelf wel of het je bevalt of niet. Zo niet dan wissel je. Geen haast, het spel blijft er nog wel even hoor :P
Naja het is net als (straks) je eerste kind. Je besteed daar toch het meeste aandacht aan. In dit geval qua looks/character/equipment etc.. Als dan blijkt dat ie je niet bevalt..
Draakje5 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:50:
[...]

Warrior in Aion gaap?
Als je sorcerers en spiritmasters met gemak kon doden dan mag je zeggen dat het gaap was :P
Hehe, sorcs kan ik wel hebben, SM's is een ander verhaal (OPOPOP). Maar het was gewoon saai om te levelen vs npc's, dat is wat ik bedoel. In PvP is het wel een grappige class, maar door de lack of range niet leuk om mee te siegen o.i.d. imo. Dus niet mijn ding..

• Seditiar
  • Niet online
PhysicalMagic schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:42:
[...]

Ehh EU servers gaan toch tegen elkaar spelen, dus heb je uiterlijk +1 of -1 ofzo?

Nvm, je hebt je reactie geëdit.. :P
De russen zitten gewoon bij ons op de servers hoor, en dat gaat gewoon richting GMT +8/9. Ook zullen er genoeg US spelers op EU zitten, en andersom.

• Draakje5
IngamerX schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:54:
[...]

Naja het is net als (straks) je eerste kind. Je besteed daar toch het meeste aandacht aan. In dit geval qua looks/character/equipment etc.. Als dan blijkt dat ie je niet bevalt..

[...]

Hehe, sorcs kan ik wel hebben, SM's is een ander verhaal (OPOPOP). Maar het was gewoon saai om te levelen vs npc's, dat is wat ik bedoel. In PvP is het wel een grappige class, maar door de lack of range niet leuk om mee te siegen o.i.d. imo. Dus niet mijn ding..
Heb je enigszins gelijk in. Maar wat dacht je nu van rifle en bow voor warrior? Stukken beter en totaal niet vergelijkbaar met een bow van een gladiator op aion.

• WishmasterNL

WishmasterNL

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:49:
[...]

alleen één probleem: ik wil een bepaalde naam gebruiken :P
en dan word het deleten van je char wat lastiger. aangezien je dan weer, ik dacht ergens gelezen te hebben 24 uur, moet wachten tot de naam weer word vrij gegeven :P

Verwijderd

De naam wordt juist 24 uur voor jou vastgehouden ;) zodat jij je character kan deleten en opnieuw aan kan maken zonder je zorgen te maken dat iemand er mee wegrent

• Seditiar
  • Niet online
WishmasterNL schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:57:
[...]

alleen één probleem: ik wil een bepaalde naam gebruiken :P
en dan word het deleten van je char wat lastiger. aangezien je dan weer, ik dacht ergens gelezen te hebben 24 uur, moet wachten tot de naam weer word vrij gegeven :P
Jouw naam blijft alleen voor anderen 24u lang gelocked, zelf kan je gewoon gelijk je oude naam weer gebruiken.

• WishmasterNL

WishmasterNL

Seditiar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:59:
[...]

Jouw naam blijft alleen voor anderen 24u lang gelocked, zelf kan je gewoon gelijk je oude naam weer gebruiken.
Ahh, verkeerd begrepen dus.
Dan ga ik gewoon eentje proberen, bevalt hij niet dan gaat hij de prullenbak in ;)

Edit: Ik denk dat het dan toch een Elementalist gaat worden

[ Voor 7% gewijzigd door WishmasterNL op 23-08-2012 17:04 ]

• Draakje5
WishmasterNL schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 17:03:
[...]

Ahh, verkeerd begrepen dus.
Dan ga ik gewoon eentje proberen, bevalt hij niet dan gaat hij de prullenbak in ;)

Edit: Ik denk dat het dan toch een Elementalist gaat worden
Zo had ik het indd ook begrepen. Volgens mij hadden ze dat op twitter o.a. gezet.
Opgehelderd dus.!

• ixl85
Juist, in jouw ogen.
Niet aanvallend bedoeld hoor.
Maar toen ik GW 1 speelde (ele) dacht ik "wtf heb ik aan deze skill?". Tot je de juiste build tegen komt, andere dungeon gaat doen etc. Het leuke is dat door een kleine verandering heel je speelstijl aangepast kan worden. Kies 1 ding en probeer er ver mee te komen. Dan zie je pas echt wat een class kan.

In GW 1 waren er geen slechte proffesions, alleen slechte spelers. Het lijkt er op als of dit voor GW 2 ook zo gaat zijn. You can't go wrong! They are all fun! Dat is wat ik maten aan raad dit nog nooit GW1 hebben gedaan. :)

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-11 20:50
[...]

Heb sinds zijn release altijd wow met een g13 gespeeld en alle GW2 beta's. Persoonlijk kan ik niet meer zonder, vind het bijzonder prettig werken.
Sterker nog ik gebruik hem zelfs voor werk doeleinden als ik met databases moet werken.

Als je niet ditsoort pads gewend bent, moet je er wel rekening mee houden dat je de eerste 2 weken pijn/stijve hand gaat hebben aangezien het een heel andere houding is die je hand aanneemt tov een keyboard.

• WishmasterNL

WishmasterNL

ixl85 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 17:26:
[...]

Juist, in jouw ogen.
Niet aanvallend bedoeld hoor.
Maar toen ik GW 1 speelde (ele) dacht ik "wtf heb ik aan deze skill?". Tot je de juiste build tegen komt, andere dungeon gaat doen etc. Het leuke is dat door een kleine verandering heel je speelstijl aangepast kan worden. Kies 1 ding en probeer er ver mee te komen. Dan zie je pas echt wat een class kan.

In GW 1 waren er geen slechte proffesions, alleen slechte spelers. Het lijkt er op als of dit voor GW 2 ook zo gaat zijn. You can't go wrong! They are all fun! Dat is wat ik maten aan raad dit nog nooit GW1 hebben gedaan. :)
Daarom zeg ik er ook expliciet bij dat dit in mijn ogen zo is ;)
Wil dus inderdaad niet zeggen dat een ander hetzelfde over denkt.

Wat jij zegt klopt ook wel degelijk. Het ligt ook aan je build en de manier waarop je gaat spelen.

Nog wat leesvoer:
Een interview met een ontwikkelaar: http://www.gamer.nl/inter...-leuker-als-je-samenwerkt

En de verhaallijnen die na de launch verder ontwikkeld gaat worden ( waarschijnlijk )
http://www.gamer.nl/nieuw...ncering-verder-uitgediept

Edit: typo

• Grim
[...]

Mesmer lijkt mij idd ook interessant. Alleen veel mensen geven aan dat ie lastig te beheersen is, wat voor mij gewoonweg betekend dat deze class underpowered is en mensen er gewoon niet mee kunnen winnen.
Dit was exact hetzelfde in GW1. In het begin zag je niet veel mesmers rondlopen omdat het een moeilijke profession was. Eenmaal toen de mensen zagen dat je met wat oefening en de juiste skills andere persoon van een volledige 'shutdown' kunt voorzien. Voornamelijk bij casters was dit het geval.

Weet nog bij een random arena match (ik was toen ele), dat een mesmer een skill gebruikte waardoor ik redelijk wat energy bij kreeg. Nog geen seconde erna een skill die x dmg doet per energy point dat ik had. In één klap dood. :(

• IngamerX
Vind het wel tof dat bij iedere character die je maakt de verhaallijn anders kan zijn als je daar voor kiest. Dit maakt dat niet alleen de drempel voor het maken van alts weg wordt genomen, maar juist zelfs dat het stimulerend werkt om meer characters te maken.

@NuCl3aR

Dat is dan wel weer tof om te lezen :P Ik neig naar Mesmer als zijnde een underdog class :)
Pagina: 1 ... 94 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.