Ras is lore, hoe ze eruit zien en waar je begint. Maar je kunt al heel snel naar andere gebieden om bijvoorbeeld te questen met iemand van een andere ras.thermisol schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:40:
Ik zit te twijfelen tussen Ranger,Thief,Mesmer, Necromancer. Alleen nu hoor ik van veel mensen dat het vooral om pvp draait. en dat bijvoorbeeld Thief en mesmer er erg slecht in zijn (WvW).
Zelf heb ik nog nooit een Guildwars gespeeld en weet er ook vrij weinig vanaf. Heb een paar jaar geleden wel veel WoW gespeeld. Maar Guildwars is totaal anders in mijn opinie.
Is er in Guildwars ook zoiets als bazen verslaan voor goed armor (PvE content) wat diepgaand is. Of draait het vooral om PvP.
Is het makkelijk om met vrienden te questen ook al zijn ze een ander ras?
zit er per ras verschil tussen stats (toevallig was dit bij WoW wel het geval) of maakt ras totaal niets uit. (behalve de lore, en hoe ze eruit zien).
Alvast bedankt! (ps. gaat iemand van jullie op gandara spelen?)
Wat van PVE, PVP en WvWvW het meest gespeeld gaat worden weet nog niemand. Geen is belangrijker dan de ander. Doe wat je leuk vind. Of bijvoorbeeld thief slechter is dan ranger in PVP is ook nog niet te zeggen.
De meesten hier gaan naar Far Shiverpeaks, anderen gaan naar Piken Square en nog wat anderen kiezen een andere server. Er is een server topic op tweakers als je meer wilt weten. Heeft ook een poll met verdeling van tweakers (diegene die gestemd hebben tenminste) over servers.
En afsluitend mijn keuze: Ik begin als een Sylvari female Ranger. Ja, ook het geslacht zul je moeten kiezen
/edit: en vergeet niet de verhaaltjes hierboven en hieronder te lezen. Natuurlijk waren er weer mensen sneller dan ik. Toch eens leren 10 vinger typen
[ Voor 4% gewijzigd door RoseSolane op 23-08-2012 14:51 ]