Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:36

Oxigeon

En zo is dat!

Wow kan ik op redelijke graphics draaien. Maar veel zwaarder moet hij niet worden :P.

Manufacturer:Acer
Processor:AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.6GHz
Memory:2048MB RAM
Hard Drive:630 GB
Video Card:NVIDIA GeForce 7650 GS
Monitor:Plug en Play-monitor
Sound Card:Realtek HD Audio output
Operation System:Windows 7

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Even een vraagje, zijn hier oud DAoC spelers? Een van de dingen van dit spel waarom ik zin krijg om dit te spelen is WvWvW wat natuurlijk er in DAoC natuurlijk ook was, al waren het dan 3 facties die op dezelfde server streden om de controle. Ik speelde zelf op Excalibur als een Paladin en Friar. En ik had een Elementist? Iig de elemental caster die niet die pets castte. Maar de Friar was me favoriet. En ik zat daar in de guild Defectu Virium Elite. En later in Dragon Knights. Iemand bekend daarmee?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Oxigeon schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:35:
Wow kan ik op redelijke graphics draaien. Maar veel zwaarder moet hij niet worden :P.

Processor:AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.6GHz
Ik heb een Core2Duo, 2.13Ghz. En dat draait ook. Dus qua CPU zit je wel goed. Alleen die grafische kaart is minder... Ze geven minimaal een Geforce 7800 aan.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Oxigeon schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:35:

Ik denk dat ie het wel gaat draaien afgezien van 2 punten:
1: 2048MB geheugen is te weinig, minimaal 3gb en voor Dualchannel moet je 4gb (en om 4gb te gebruiken moet je een 64-bit windows versie hebben)
2. Ik denk dat je videokaart tekort schiet, ik weet niet hoeveel onboard geheugen erop zit, maar ik zou op minimaal 1024mb mikken.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:32:
[...]

Als je WoW kunt spelen moet je dit ook kunnen spelen. Ik draai dit op max graphics met een 4 jaar oude computer. Het is volgens mij erg goed geprogrammeerd.

Ik heb het dan over de BETA het eindproduct kan zwaarder of lichter zijn...

Misschien helpt het als je je specs neerzet.
Dit hoeft niet zo te zijn. Wow draait goed op mijn laptop, echter wel op laagste instellingen. En Guild Wars draait wel, maar met maximaal 5 fps, geen doen dus. Probleem, geen goede videokaart, (standaard onboard HD graphics). Die heeft 64mb dedicated geheugen.

Een goede site om dit te controlleren is http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx Die vergelijkt je systeem met de eisen, en dat kwam voor mijn laptop goed overeen. Zat onder het minimum. Denk zelf als je op het minimum zit je met 30fps op minimum instellingen kan spelen.
Dakreal schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:46:
[...]

Ik denk dat ie het wel gaat draaien afgezien van 2 punten:
1: 2048MB geheugen is te weinig, minimaal 3gb en voor Dualchannel moet je 4gb (en om 4gb te gebruiken moet je een 64-bit windows versie hebben)
2. Ik denk dat je videokaart tekort schiet, ik weet niet hoeveel onboard geheugen erop zit, maar ik zou op minimaal 1024mb mikken.
Het minimum wat ANet aangeeft is 256. Ik heb zelf 768. Het draait bij mij wel soepel, alleen niet in hogere settings.

Core2Duo E6400 (2.13Ghz), Nvida GTX260, 3Gb en WinXP SP3.

(eerlijk gezegd, ik zou Win7 niet eens willen installeren voordat ik 4Gb intern zou hebben :P maar met mijn 32bit XP heeft dat geen zin, want met die 768Mb van m'n grafische kaart zit ik op het maximum wat 32 bit aan kan...)

Ik denk dat GW2 wel draait met die grafsiche kaart, maar dat het er gewoon niet uit ziet of slecht speelbaar zal zijn. Maar een betere grafische kaart hoeft niet zo heel veel te kosten hoor. Toen ik mijn GTX260 kocht, was het model een jaar oud en de helft van de prijs van de nieuwe "vergelijkbare" kaart...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Misschien is het dan ook verstandig dat ik mijn windows 7 ga vervangen voor windows XP. Ik heb zoon idee dat mijn pc daardoor iets sneller wordt.Ik zou Arma 2 ook moeten kunnen draaien maar dat loopt ook niet soepel.

Het schijnt dat Windows 7 al veel van mijn geheugen op slobbert

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

windows 7 gebruikt iets meer geheugen dan XP, als je kijkt bij taakbeheer lijkt het alsof ie heel veel gebruikt maar dat komt omdat windows 7 geheugen reserveerd zodat hij het snel kan gebruiken als hij het nodig heb.
maar goed als jij geen dx 10 of 11 kaart heb en maar 4gb geheugen dan kan je net zo goed xp draaien ja.
dat een spel minder soepel draait als verwacht kan aan zoveel factoren leggen dat hoeft niks met je OS te maken te hebben, als jij hardware heb die op de 1 of andere manier net niet lekker samenwerkt of je heb oude drivers kan het ook zijn dat spellen niet soepel draaien.

[ Voor 29% gewijzigd door Freakiebeakie op 14-08-2012 16:06 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dan ga ik toch maar eens XP draaien ;)

Freakiebeakie schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:03:
windows 7 gebruikt iets meer geheugen dan XP, als je kijkt bij taakbeheer lijkt het alsof ie heel veel gebruikt maar dat komt omdat windows 7 geheugen reserveerd zodat hij het snel kan gebruiken als hij het nodig heb.
maar goed als jij geen dx 10 of 11 kaart heb en maar 4gb geheugen dan kan je net zo goed xp draaien ja.
dat een spel minder soepel draait als verwacht kan aan zoveel factoren leggen dat hoeft niks met je OS te maken te hebben, als jij hardware heb die op de 1 of andere manier net niet lekker samenwerkt of je heb oude drivers kan het ook zijn dat spellen niet soepel draaien.
2Gb bedoel je!

En als je OS al niet soepel draait, is de kans dat applicaties binnen dat OS ook niet soepel zullen draaien. Andersom hoeft natuurlijk niet!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mensen aanraden om Xp te installeren is echt zo 2009 :P Kom op. Win XP is EOL, oftewel, hou lekker Windows 7. Heb je ook geen gemekker met drivers.

Tevens heb je ook een 64-bit versie van WIndows XP ( welke ik helemaal niet zou gebruiken ivm slechte stabiliteit). Lekker Windows 7 blijven draaien, werkt snel, drivers heb je zo ( doet windows zelf ). In XP kan je lekker alles handmatig installeren.

de reden die freakiebeakie neerzet is een statement uit 2008/2009 in combinatie met vista.

Uiteraard ben je zelf vrij om te kiezen welk OS je installeerd. maar dat er op tweakers aanbevolen wordt om XP te installeren is wel een beetje jammer...

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dakreal schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:17:
Mensen aanraden om Xp te installeren is echt zo 2009 :P Kom op. Win XP is EOL, oftewel, hou lekker Windows 7. Heb je ook geen gemekker met drivers.

Tevens heb je ook een 64-bit versie van WIndows XP ( welke ik helemaal niet zou gebruiken ivm slechte stabiliteit). Lekker Windows 7 blijven draaien, werkt snel, drivers heb je zo ( doet windows zelf ). In XP kan je lekker alles handmatig installeren.

de reden die freakiebeakie neerzet is een statement uit 2008/2009 in combinatie met vista.

Uiteraard ben je zelf vrij om te kiezen welk OS je installeerd. maar dat er op tweakers aanbevolen wordt om XP te installeren is wel een beetje jammer...
Denk dat dat komt omdat ik vroeg naar wat ik beter kon instaleren. Heb namelijk vaker gehoord dat ik beter XP kan instaleren.

Dakreal schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:17:

Persoonlijk ben ik van mening dat je een OS moet installeren wat bij je hardware past. En Windows7 vraagt gewoon van zichzelf veel geheugen. En als je niet veel geheugen in je PC hebt (2Gb is echt weinig hoor...) dan zou je eens kunnen overwegen om een iets ouder OS te installeren. Drivers zijn geen probleem omdat deze allang beschikbaar zijn (want de hardware is dermate oud dat deze drivers standaard voor XP gemaakt zijn.

Maar dit is wel heel erg off topic...

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Voor een game als Guildwars 2 zou ik altijd voor windows 7 kiezen boven xp. Alleen al doordat windows 7 veel beter omgaat met multi-threaded applicaties en memory allocation aangezien GW2 heel erg cpu limited is.

Het valt me op dat veel tweakers/gamers niet weten hoe het geheugen gebruikt/verdeeld wordt in windows 7.
Je kunt eigenlijk totaal niets met de gegevens die de taskmanager je geeft.

En dan ben ik het dus volledig met Dakreal eens.

[ Voor 33% gewijzigd door ErikRedbeard op 14-08-2012 16:26 ]

ErikRedbeard schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:23:
Voor een game als Guildwars 2 zou ik altijd voor windows 7 kiezen boven xp. Alleen al doordat windows 7 veel beter omgaat met multi-threaded applicaties en memory allocation.

Het valt me op dat veel tweakers/gamers niet weten hoe het geheugen gebruikt/verdeeld wordt in windows 7.
Je kunt eigenlijk totaal niets met de gegevens die de taskmanager je geeft.

En dan ben ik het dus volledig met Dakreal eens.
Alleen jammer dat mijn processor geen multi-threading ondersteunt...

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:26:
[...]

Alleen jammer dat mijn processor geen multi-threading ondersteunt...
Guildwars 2 is dan ook heel erg cpu afhankelijk (al willen de devs het iets minder maken zal het niet veel veranderen).
Ik verwacht dan ook dat je met XP geen performance verschil gaat merken tegenover 7.

pas als je echte perfomance verschillen merkt met de graphics hoger/lager zetten (o.a. texture qualiteit, geometry(meshes), anti-aliasing, anastropic filtering) heb je een andere bottleneck dan de cpu.

[ Voor 20% gewijzigd door ErikRedbeard op 14-08-2012 16:33 ]

Oxigeon schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:21:
[...]

Denk dat dat komt omdat ik vroeg naar wat ik beter kon instaleren. Heb namelijk vaker gehoord dat ik beter XP kan instaleren.
Als je al Windows 7 hebt zou ik die niet verwijderen om XP te installeren. Waarom zou je het op dit moment best ondersteunde besturingssysteem van Microsoft gaan vervangen door één waarvan de ondersteuning bijna afloopt?
ErikRedbeard schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:29:
Ik verwacht dan ook dat je met XP geen performance verschil gaat merken tegenover 7.
Precies. Dat verwacht ik ook niet.

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
martijntb1991 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:50:
Ik zat wat filmpjes te kijken van de racial armors. Maar nu vraag ik mij af of het ook mogelijk is om die armor te halen met een andere race. Ik vind de charr heavy tier 3 namelijk echt super vet eruit zien, maar wil met een asura spelen zou het dan mogelijk zijn om die charr heavy bij een asura aan te trkken?
Zou wel moeten lukken. Je zal wel mss met een char eerst die armer moeten verzamelen. ( Als je de armer kan doorgeven) kan jet met http://wiki.guildwars2.com/wiki/Transmutation_Stone er een draagbaar armer voor jou van maken.

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Volgens mij zijn er tussen de armors voor verschillende races geen verschillen (alleen in grootte natuurlijk). Dus een charr kan dezelfde heavy armor als asura dragen etc.

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Preau schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:03:
Volgens mij zijn er tussen de armors voor verschillende races geen verschillen (alleen in grootte natuurlijk). Dus een charr kan dezelfde heavy armor als asura dragen etc.
Je hebt ook Cultural Armor. Deze zijn uniek per ras. Je hebt drie light armors, drie medium armors en drie heavy armors.

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Zo, video kaart en extra RAM aangekomen en geïnstaleerd, laat die stress testen maar komen.... als ze nog komen dan.

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Nieuwe stress test om 20:00 vandaag? Iemand ook email gekregen?

[ Voor 28% gewijzigd door stime op 14-08-2012 18:29 ]

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11 21:35
stime schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:24:
Nieuwe stress test om 20:00 vandaag
Bron?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Xufuja
stime schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:24:
Nieuwe stress test om 20:00 vandaag? Iemand ook email gekregen?
Hun facebook page zegt anders niks.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11 21:35
In de mail (edit van stime) stond zeker dat je je username en password moest invullen om mee te mogen doen aan de stresstest O-) 8)7 ... Gefeliciteerd jij al voor de game uitkomt je account kwijt aan hackers :+ .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Xufuja
sdk1985 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:32:
In de mail (edit van stime) stond zeker dat je je username en password moest invullen om mee te mogen doen aan de stresstest O-) 8)7 ... Gefeliciteerd jij al voor de game uitkomt je account kwijt aan hackers :+ .
Het zijn niet echt hackers als ze dat doen want ze hacken dan niet.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11 22:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

tot heden lees ik niks over een stresstest, dus zal wel hoax zijn.
hopen dat je niet je username/password geeft, dat is niet zo slim.

maar wie weet dat er nog snel is een paar uurtjes testen komt, zou leuk zijn..

ik twijfel tussen een Human Guardian / Human Ranger..

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 19:48

Cogency

Ginnunga

Weet niet of dit al voorbij was gekoment:

Apparently new drivers (305.58) beeing released tomorrow are bumping performance by quite alot in GW2.
Quote:
This driver is mainly for Kepler regarding GW2. It will boost certain Fermi based card performance (read: GTX 560 Ti and 570 the most of the bunch)

The GTX 670 and 680 will run properly and boost properly using the new driver, and their performance will be more in equilibrium.

Basically, you Fermi users are looking at a healthy 5-45% performance boost, but not necessarily on minimum fps only (so the overall impact might not be quite as significant as perhaps you're hoping). You Kepler users are looking at a more sizable 20-70% performance boost, but that boost will generally be in the area of minimum fps, not maximum, so your averages should improve well.

As for 8000/9000 and GT200 series owners? You're looking at a very minor bump, approx 3-10% in most situations. Unfortunately, the unified driver tweaks don't carry as well to the much older architectures.

However, it might be time to lay down a few bucks for a new GTX 650 or GTX 660 (Ti or otherwise). That would probably be a dramatic upgrade if you're still rocking a GTX 285 or below.

As for specific fixes...

All I can say is, most of those are focused on optimizing and tweaking internal features to match up with GW2's engine features, which will smooth out performance even more, especially with more options enabled (super-sampling, FXAA, shadow settings, etc)

One specific fix that I can mention is nVidia implementing an override to use their own FXAA3 technology instead of the built in engine's, which is superior not just in image quality, but in performance and is better optimized for nVidia's architecture.
http://www.guildwars2guru.com/topic/48375-best-nvidia-geforc e-driver-for-gw2/#entry1726302

According to the same poster the final client will also see an increase in reliance on graphic cards, which is good news since the game has been severly CPU-dependant in beta.

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-11 13:05
Ik ben op moment steeds meer bezig met gw2 info enzo. Nu heb ik de vraag heeft iemand een goed filmpje waar het hele skills en trait systeem in wordt uitgelegd?

• Lasteraar
  • Laatst online: 25-09 09:34

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
Helaas begint mijn systeem toch een beetje te verouderen en ik wil (zoals velen) voor Guild Wars 2 mijn PC toch wel een beetje gaan upgraden. Ik weet niet of er van jullie nog mensen zijn die een beetje weten wat mijn PC zou kunnen gebruiken zodat ik Guild Wars 2 wat meer op high met een redelijke fps kan runnen. Ik post deze post hier maar even omdat jullie de Tweakers zijn die behalve van PC's ook verstand hebben van Guild Wars 2. ;)

Ik heb daarom hier even een topic aangemaakt:
Upgraden van huidige Game-PC met 2 x ~€250,- budget.

Dus als er mensen zijn die mij hierin een beetje zouden kunnen helpen, zou dit fantastisch zijn!

• Sjenker
Nou mn laptop is hem nu aan het downloaden. Kun je nog ergens zien of je 3 day headstart hebt? IK heb hem gekocht op greenman gaming

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-11 20:31
stond er niet vermeldt bij de site of het een pre purchase was? (krijg je gelijk een code ?)

Anders even de volgende (als die er nog komt) stresstest afwachten, als je daar aan mee kan doen heb je ook een 3 day headstart :P

Verwijderd

Zo game is binnen. Best wel spijt dat ik niet heb mee gedaan aan de betas... Ook vergeten eigelijk. Maar nu kan ik niet wachten om het te spelen :( Hoop zo op een stresstest.

• Sjenker
Ik kreeg gelijk een code, maar ik dacht je sowieso wel kon downloaden alleen dan je account pas op release date wordt geactiveerd ipv 1 of 3 dag(en) eerder. Begrijp je het :P?

• Niekjuh
Boomhunta schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:13:
Ik kreeg gelijk een code, maar ik dacht je sowieso wel kon downloaden alleen dan je account pas op release date wordt geactiveerd ipv 1 of 3 dag(en) eerder. Begrijp je het :P?
Ja ik begrijp je :P
Waarschijnlijk heb je een pre purchase dan en kun je gewoon 3 dagen van te voren spelen.
Verwacht overigens dat ze morgen of overmogen wel een stresstest de deur uitgooien vanwege de nieuwe Nvidia drivers.

• Sjenker
Ja wat ik las zeiden de mensen dat het wel pre purchase was op greenman gaming

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Boomhunta schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:33:
Ja wat ik las zeiden de mensen dat het wel pre purchase was op greenman gaming
Ik heb hem daar net voor mij en mijn vrouw gekocht en daar staat inderdaad bij dat het inc. 3 day pre-head start is.

Nog wel een vraagje die ik niet goed kan vinden. Als ik een ander ras ga spelen als mijn vrouw, kunnen we dan wel snel bij elkaar komen zodat we alles samen kunnen spelen? Verder las ik dat er geen groepen waren? Maar ik neem aan dat dat geen probleem is voor samen spelen?

[ Voor 30% gewijzigd door Uhmmie op 14-08-2012 20:45 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Uhmmie schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:43:
[...]

Ik heb hem daar net voor mij en mijn vrouw gekocht en daar staat inderdaad bij dat het inc. 3 day pre-head start is.

Nog wel een vraagje die ik niet goed kan vinden. Als ik een ander ras ga spelen als mijn vrouw, kunnen we dan wel snel bij elkaar komen zodat we alles samen kunnen spelen? Verder las ik dat er geen groepen waren? Maar ik neem aan dat dat geen probleem is voor samen spelen?
Je kunt al heel snel vanuit iedere startlocatie bij een stad komen met portals naar de startgebieden van de andere rassen dus inderdaad, als je verschillende rassen speelt kun je heel makkelijk naar elkaar toe reizen. Groepen bestaan volgens mij voor instances wel? Maar voor dynamic events enzo niet, daar krijgt gewoon iedereen beloning naar bijdrage.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Uhmmie
SnoeiKoei schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:49:
[...]

Je kunt al heel snel vanuit iedere startlocatie bij een stad komen met portals naar de startgebieden van de andere rassen dus inderdaad, als je verschillende rassen speelt kun je heel makkelijk naar elkaar toe reizen. Groepen bestaan volgens mij voor instances wel? Maar voor dynamic events enzo niet, daar krijgt gewoon iedereen beloning naar bijdrage.
Ben benieuwd hoe dat gaat dan :) Bij rift was dat zo flawed.. Maarja we zien wel :) zolang we qua level maar dicht bij elkaar in de buurt blijven vind ik het wel best :)

• Niekjuh
Dat werkt prima hoor, zolang jij een melding krijgt van een dynamic event doe je al mee en krijg je al exp.
Kunt overigens wel gewoon een party vormen hoor.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Uhmmie schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:43:
[...]
Filmpje dat toont hoe het werkt:
YouTube: Guild Wars 2 BWE - Asura Portals

Normaal kun je ook rechtstreeks vanuit je hoofdstad naar de andere steden gaan ipv via Lions Arch (correct me if i'm wrong.).

Steam: Grim

Verwijderd

Misschien even iets anders, maar ik hoop dat ze de phoenix skill van elementalist weer terugzetten hoe het was: vogel was in beta 1 veel groter, nu heb je een soort van mus.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11 22:23

Nickrsd

ik weet echt niet wat voor char. ik moet maken,
twijfel tussen een guardian of een ranger. zit beetje naar die elite skills te kijken.
maar ook welke race je neemt, elke race heeft eigen elite skills.
zo vind ik die charr. charrzooka wel gaaf:P of die forms van de norn..
maar norn vind ik niks

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:49
niet te veel op de racial elites letten, die zijn over het algemeen net iest minder krachtig dan de profession elites. Uiteraard zal dit ook een beetje aan de situatie liggen.
Die elite skills hebben sowieso allemaal flink lange cooldowns :X Leuk extraatje maar een coole elite skill compenseert imho nauwelijks voor een lelijk ras ofzo.

Ben trouwens wel nieuwsgierig naar wat die Summon Mistfire Wolf elite skill van bepaalde game editions gaat doen. :9

[ Voor 27% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-08-2012 22:27 ]

• Lasteraar
  • Laatst online: 25-09 09:34
10 days......................................................................................
Verveel me :-/

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
We will be conducting a stress test tomorrow Wednesday, August 15 from 12:00 Noon PACIFIC Time to 4:00 PM PACIFIC Time.

We will be actively working on the game during the event, so you might experience connectivity problems or discover features that are not working as designed.

Any issues you experience are a result of the rigorous conditions of the stress test, and are in no way representative of the state of the game at launch.

By participating in this stress test, you’re helping us make Guild Wars 2 a better game. Thanks for your cooperation—we’ll see you in-game!
--
Please note:
* The stress test is open to anyone who has pre-purchased Guild Wars 2.
* Characters will not be wiped from the previous Stress Test.

Dat is van 9 tot 1 s'avonds

Kan ik voor het eerst eindelijk spelen. Gisteren toch maar het spel gekocht, wacht er echt al jaren op.

[ Voor 8% gewijzigd door Exphy op 14-08-2012 23:25 ]

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

• Preau
  • Niet online
Weer een avondje vermaak :D Zo komen we de week wel door.

Verwijderd

Ik wist het!:-) ze zijn voorspelbaar geworden.

• Xufuja
Yay~!
Meer kansens om classess te testen!
//edit Ik voorspel een 01:00 tot 05:00 stress test voor overmorgen =X

[ Voor 45% gewijzigd door Xufuja op 14-08-2012 23:34 ]

Verwijderd

Creqaw schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:33:
Yay~!
En dan vrijdag nog een test van een heel uur lang _/-\o_

Verwijderd

Creqaw schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:33:
Yay~!
Hoe kom je daarbij? *sarcasm*

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik had serieus een voorgevoel dat er vandaag nog een tweet zou komen voor een stress test.
Heb Gw2 vandaag nog op me laptop gedownload omdat mijn pc ergens anders staat.
Heb er zin in!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-11 18:45

yzx

Lasteraar schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:15:
10 days......................................................................................
Verveel me :-/
Het kon erger :P over 10 daagjes komt mijn nieuwe tv aan O-) _/-\o_
martijntb1991 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 00:18:
Ik had serieus een voorgevoel dat er vandaag nog een tweet zou komen voor een stress test.
Heb Gw2 vandaag nog op me laptop gedownload omdat mijn pc ergens anders staat.
Heb er zin in!
Enige stressrelated tweet die ik zag vandaag was dat er geen bekende info was over een stresstest :+

Vers van de pers : Launch tijden

[ Voor 62% gewijzigd door yzx op 15-08-2012 01:00 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• martijntb1991
Dit betekent dus dat we rond 6 uur ipv 9 uur kunnen spelen de 25ste

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-11 18:45

yzx

martijntb1991 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 01:04:
[...]

Doubt dat je de eerste momenten goed kunt inloggen, wie weet moet je je patcher nog es laten patchen etc

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:15
[...]

Ik zou er vanuit gaan dat je vanaf 9 uur kunt spelen. In het geval van 6 uur zouden ze de servers 3 uur eerder up brengen, die kans is er natuurlijk maar ga er maar niet vanuit. Daarnaast geloof ik niet dat alles helemaal smooth gaat bij headstart launch :)

Uiteindelijke lijst van beschikbare worlds bij de headstart: https://www.guildwars2.co...e-worlds-of-guild-wars-2/

[ Voor 13% gewijzigd door DiedB op 15-08-2012 03:39 ]

Verwijderd

Are you kidding me!! Waarom mis ik dit allemaal, pfff. En waarom krijg ik daar geen mail van?? Waarom stond dat gistermiddag nog op niet Gw2status dan. Leuk hoor.

Edit: woops het is dus vannavond :X . Dan maar niet naar de kroeg :9~

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 07:51 ]

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-11 10:44
[...]

Onthoud -7:00 GMT in LA = +9:00 In Amsterdam. Geen idee waar de 6:00 uur vandaan komt maar goed :? Maar goed. Nog even wachten heren, en dan kunnen we er weer een tijdje tegenaan ;)

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
ph4nt0m schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 07:44:
[...]

Onthoud -7:00 GMT in LA = +9:00 In Amsterdam. Geen idee waar de 6:00 uur vandaan komt maar goed :? Maar goed. Nog even wachten heren, en dan kunnen we er weer een tijdje tegenaan ;)
Dat komt door dit stukje tekst:
However, please note that in order to ensure that we’re fully prepared for that fateful hour we may bring servers online up to 3 hours prior.

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-11 10:44
Sneezydevil schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:02:
[...]

Dat komt door dit stukje tekst:

[...]
ok, Thanks! Misschien moet ik volgende keer de hele tekst lezen, ipv scannen |:( My bad!
Ach, gewoon niet uitslapen en vanaf 6 uur de login button spammen...

Maar die stresstest van vanavond is een goede mogelijkheid om het verschil tussen grafische kaarten te testen. Twee identieke processoren (Core2Duo E6400), de ene met een GTX260, de andere met een GTX550 Ti. Er zit alleen nog een verschil in intern geheugen: 3Gb vs 4Gb (en XP vs Win7)

• Freakiebeakie
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik ga weer ff lekker rondje pvpe met mn ele :) es even kijken of we nog wat groepjes kapot kunne AoEe.
met me asura val ik niet zo op en als er dan 5 of 6 aan het knokke zijn BOEM aoe erop en kijken wat er gebeurd :D , vorige keer vlogen de punten me om de oren.

net even de client geupdated , was 455mbtjes

[ Voor 8% gewijzigd door Freakiebeakie op 15-08-2012 09:09 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Freakiebeakie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:05:
ik ga weer ff lekker rondje pvpe met mn ele :) es even kijken of we nog wat groepjes kapot kunne AoEe.
met me asura val ik niet zo op en als er dan 5 of 6 aan het knokke zijn BOEM aoe erop en kijken wat er gebeurd :D , vorige keer vlogen de punten me om de oren.

net even de client geupdated , was 455mbtjes
Ga ik ook doen (WvW of PvP) maar dan dit keer eerst wat levelen in PvE, want de vorige keer in WvW had ik maar 2 skills. Uiteindelijk wel tot de 4e unlocked maar dat ging niet echt vlot :(. Nu hebben we wel weer meer tijd, dat scheelt.

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Hebben jullie de pre-purchase allemaal op de GW2 site zelf gekocht?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Heb net over crafting en gathering zitten lezen. Begrijp ik goed dat je maximaal 2 van de crafting professions tegelijk kunt hebben en dat gathering daar los van staat? En dat je zo lang je de juiste gathering tools bij je hebt alles kunt gatheren wat je tegenkomt?

Wel fijn dat gathering nodes per speler zijn en je dus niet concurreert tegen andere spelers om dezelfde resources. In WoW werd ik nog wel eens flauw van het feit dat een ander er met je mining node vandoor ging als je mobs aan het clearen was.

Ik vraag me wel af of craften nog een beetje zinnig is, aangezien het puur voor cosmetische producten is (items die je craft zien er anders uit dan de items die je loot maar hebben dezelfde specs begrijp ik).
hexta schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:16:
Ik heb mijn pre-purchase van greenmangaming.com

[ Voor 13% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-08-2012 10:22 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
Heb net over crafting en gathering zitten lezen. Begrijp ik goed dat je maximaal 2 van de crafting professions tegelijk kunt hebben en dat gathering daar los van staat? En dat je zo lang je de juiste gathering tools bij je hebt alles kunt gatheren wat je tegenkomt?

Klopt helemaal.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Mooi! Blij dat gathering geen eigen professions zijn dus (en ja, ik weet dat er bij GW2 iets anders wordt bedoeld met "profession" ;) ).

Verwijderd

Heeft het uberhaupt zin om anderen dingen te gatheren dan?

• hexta
[b]SnoeiKoei schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:18:Ik heb mijn pre-purchase van greenmangaming.com
Daar wilde ik hem eerst halen, maar die hebben geen Ideal.

• corset
AiChan, jep, geld, fun, en omdat het kan

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Paypal is handig ;)

Verwijderd

hexta schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:16:
G2play.com

G2play, kon er gewoon met ideal betalen :)

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Craften is uiteraard nuttig. Ten eerste krijg je er een redelijke hoeveelheid xp voor (1 discipline maxen is 10 levels aan xp). Verder zijn er ook items te craften die ik in d ewereld nog niet tegen ben gekomen, zoals een inventory box die niet zichtbaar is bij de merchant (handig voor je voorraad wapens en consumables) of een box waarin automatisch je verzamelde crafting materials komen. Ook bied craften je de kans om je weapon qua mods precies zo te maken als je dat zelf wilt, een mooie skin kun je later toevoegen met een transmutation stone.

Het gatheren zelf is ook nuttig: je krijgt er xp voor en materials die je niet gebruikt kun je gewoon verkopen
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:33:
Heeft het uberhaupt zin om anderen dingen te gatheren dan?
Als je craften leuk vindt heeft het zin, of als je geld wil verdienen door materialen te verkopen aan crafters.
Paypal is handig, een credit card is handig. iDeal is alleen handig als je bij Nederlandse winkels shopt eigenlijk, al wordt dat langzaam beter.

• corset
Paypal faalt heel erg in hun customer support. Dat is zo irritant. Ik ben tijden geleden gehacked, en heb geen toegang tot mn account + bank nummer. Wat zeggen ze "maak maar nieuwe aan" wat niet kan omdat nummer al gekoppeld is aan ander account. "Ja, maak toch maar een ander aan" Dat werkt niet "ow.. dan moet je kopie van X en Y opsturen" Gedaan. "Ja, dit werkt zo niet, je moet een nieuw account aanmaken"

Ben er nu al een half jaar mee bezig, Paypal mag wat mij betreft gewoon weg.

• hexta
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:36:
[...]

G2play.com

G2play, kon er gewoon met ideal betalen :)
En dat is pre-purchase? Geen pre-order? (Die fout heb ik al gemaakt. :') :P )
Eerst kijken dan vragen. :P

Thnx voor de tip :D Nu hopen dat ik mijn preorder bij game-card.net nog ongedaan kan maken.

[ Voor 15% gewijzigd door hexta op 15-08-2012 10:43 ]

• hexta
lanerios schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:37:
Paypal faalt heel erg in hun customer support. Dat is zo irritant. Ik ben tijden geleden gehacked, en heb geen toegang tot mn account + bank nummer. Wat zeggen ze "maak maar nieuwe aan" wat niet kan omdat nummer al gekoppeld is aan ander account. "Ja, maak toch maar een ander aan" Dat werkt niet "ow.. dan moet je kopie van X en Y opsturen" Gedaan. "Ja, dit werkt zo niet, je moet een nieuw account aanmaken"

Ben er nu al een half jaar mee bezig, Paypal mag wat mij betreft gewoon weg.
Ik heb het ook een beetje opgegeven. Als het echt nodig is, en echt op geen andere manier kan, dan vraag ik wel of een vriend het voor me kan kopen, dat ik het geld naar die persoon overmaak.

• Tidir
  • Laatst online: 20-11 19:27
Even een vraagje tussendoor. Ik heb hierboven het een en ander zien staan maar niet wijzer uit geworden. Ik wil graag guild wars 2 pre-orderen. Het liefst wil ik meteen de code en het spel zelfs later erbij krijgen en ook de 25 augustus kunnen beginnen. Bij welke winkel kan ik die het beste bestellen? Bij pricewatch staat die al vanaf 40 euro. Maar denk dat daar geen extra's bij zitten?
Of is het de moeite niet waard om het spel erbij te willen en gewoon voor de download te gaan?

• hexta
Tidir schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:56:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb hierboven het een en ander zien staan maar niet wijzer uit geworden. Ik wil graag guild wars 2 pre-orderen. Het liefst wil ik meteen de code en het spel zelfs later erbij krijgen en ook de 25 augustus kunnen beginnen. Bij welke winkel kan ik die het beste bestellen? Bij pricewatch staat die al vanaf 40 euro. Maar denk dat daar geen extra's bij zitten?
Of is het de moeite niet waard om het spel erbij te willen en gewoon voor de download te gaan?
Ik had een download van 40 euro,. maar daar zit dus niet de head start bij.
Nu heb ik hem via de link van BlackTiger7, en gelijk een key toegestuurd gekregen en ingevuld. :)

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Als je de basis versie in een doosje wil is het niet de moeite waard.
Dit is een doosje met een kartonnen kaartje erin. verder niks.

• Xylon
Ik had laatst het volgende gepost. Het is echter wel alleen een code, dus je krijgt later geen doosje. Daar staat dan wel tegen over dat het prepurchase is en je dus direct met de head-start kunt beginnen.
Xylon schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:03:
Zoals sommige van jullie al hebben gemerkt is de code voor 25% korting niet meer geldig op Green Man Gaming, maar niet getreurd! Ze hebben gister een nieuwe code uitgegeven voor 20% korting!

Dit is dus je kans om Guild Wars 2 nog te kopen voor een mooie prijs!

Na het toevoegen aan je mandje moet je de code PCGMR-GREEN-SUMMR gebruiken.

Beide zijn pre-purchase, dezelfde versie als op de officiële Guild Wars 2 site, inclusief de head-start dus.

Guild Wars 2: Digital Edition -- €54.95 --> €43.96
Guild Wars 2: Digital Deluxe Edition -- €74.95 --> €59.96

Deze code geldt voor alle digitale games op GreenManGaming, dus als je ook nog andere wilt, dit is je kans!

[ Voor 22% gewijzigd door Xylon op 15-08-2012 11:08 ]

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Vanavond toch nog maar even spelen. Zal deze keer de Necromancer nog even uitproberen als Class, dan heb ik alles al eens tot level 10 gespeeld.

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Die counter op GuildWars2.com, telt die af naar het moment dat de servers open gaan, of gewoon naar 0.00AM (onze tijd) op 25 augustus?

Want bij mij geeft ie aan nog 9dagen, 12uur en 35min (het is nu 11:25). Als ik dat uitreken komt ie dus op 25aug om 0:00 precies en niet op 9:00 uur de 25e.

Verwijderd

Morti schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:25:
Die counter op GuildWars2.com, telt die af naar het moment dat de servers open gaan, of gewoon naar 0.00AM (onze tijd) op 25 augustus?

Want bij mij geeft ie aan nog 9dagen, 12uur en 35min (het is nu 11:25). Als ik dat uitreken komt ie dus op 25aug om 0:00 precies en niet op 9:00 uur de 25e.
Tip: niets aan trekken van de counter, head start is voor ons om 9 uur s morgens en wellicht dat de servers eerder open gaan (6 uur s morgen).

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:28:
[...]

Tip: niets aan trekken van de counter, head start is voor ons om 9 uur s morgens en wellicht dat de servers eerder open gaan (6 uur s morgen).
Ok, helder. Wordt dus de wekker zetten op zaterdag ;)
Deze counters (voor 3 day head start, 1 day head start en official launch, maar ook voor het eerstvolgende stress test even als dat bekend is) kloppen wel, en de Europese tijden staan er gewoon bij zodat je zelf niet hoeft te rekenen:

http://gw2status.com/

• Uhmmie
Wie weet er een goede uitleg over gear? Want ik heb wel wat dingen gevonden, maar het is me niet helemaal duidelijk? Soms lees ik dat gear alleen voor uiterlijk is, maar iets later zie ik weer gewoon stats op gear vermeld staan?

Kwam net dit tegen, wat anderwoord gaf op mijn vraag:
Kinda, all gear is the same ilvl and stats are in the same ratio, so there is a piece of gear that will have more toughness than power and a piece of gear that will have more power then toughness ex:

Lvl 80 gear headpiece:

Power 50
Toughness 75

Lvl 80 gear headpiece 2:

Power 75
Toughness 50.

So get the stats you want to optimize for your build.

[ Voor 49% gewijzigd door Uhmmie op 15-08-2012 11:37 ]

Verwijderd

hexta schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:42:
[...]

En dat is pre-purchase? Geen pre-order? (Die fout heb ik al gemaakt. :') :P )
Eerst kijken dan vragen. :P

Thnx voor de tip :D Nu hopen dat ik mijn preorder bij game-card.net nog ongedaan kan maken.
Je krijgt een 3 dagen headstart, en ik kon met alle beta's en stress tests mee doen, dus gewoon pre-purchase...

Edit: Eerst ff de rest van de nieuwe berichten doorlezen en dan reageren... Je wist het antwoord al :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 11:38 ]

• Xylon
De servers voor de head-start zijn bekend. Far Shiverpeaks en Piken Square staan er nog mooi tussen.

• hexta
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:35:
[...]

Je krijgt een 3 dagen headstart, en ik kon met alle beta's en stress tests mee doen, dus gewoon pre-purchase...
Ja, gedaan en idd gelijk een key gekregen, maar dat kreeg ik dus niet bij game-card.net.
Bedankt voor de goede tip. :)

[ Voor 4% gewijzigd door hexta op 15-08-2012 11:39 ]

Verwijderd

hexta schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:38:
[...]

Ja, gedaan en idd gelijk een key gekregen, maar dat kreeg ik dus niet bij game-card.net.
Wat wel verwarrend is is dat ze het een pre-order noemen, maar je koopt hem toch echt direct... Maar goed, zij kennen / gebruiken de term pre-purchase nooit, alleen pre-order...

• Xufuja
hexta schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:34:
[...]

Daar wilde ik hem eerst halen, maar die hebben geen Ideal.
Jawel, via rixty (hun payment option), dan krijg je via moneybookers een iDeal optie. Nadeel is dan wel dat je 50 euro betaalt ipv ~42.

• hexta
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:39:
[...]

Wat wel verwarrend is is dat ze het een pre-order noemen, maar je koopt hem toch echt direct... Maar goed, zij kennen / gebruiken de term pre-purchase nooit, alleen pre-order...
Ja, erg onhandig. Daarom is het heel onduidelijk welke sites pre-orders en welke pre-purchases hebben.

• Xufuja
hexta schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:42:
[...]

Ja, erg onhandig. Daarom is het heel onduidelijk welke sites pre-orders en welke pre-purchases hebben.
Alle sites doe pre-purchase doen staan toch op de website van GW2?
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:39:
[...]

In Amerika is hiet niet gewoon dat je bij een pre-order al het volledige bedrag betaalt. In Nederland vaak al wel (zeker als je bij een webshop koopt). Daarom komt het bij ons wat vreemd over. Ik heb gisteren bij bol.com een ook een pre-order gedaan. En ik had daar ook de keuze gelijk te betalen (maar na de sof van GW2, heb ik deze keer gekozen voor accept giro bij levering!)

• Uhmmie
Nog een vraagje ;). In WoW speelde mijn vrouw Arcane Mage, zodat ze zich wat beter kon concentreren op wat er gebeurde ipv welke skill ze moest gebruiken.. Nu viel me op dat sommige classes maar 5 skills hadden terwijl andere continue tussen stances aan het springen waren? En daardoor dus effectief veel meer skills gebruikte.. Nu is mijn vraag wat de simpelste profession is om te spelen?

Daarnaast kan iedere class iedere roll? Maar zijn er nu wel classes die beter in support/healen zijn dan andere? Of is dit allemaal goed gebalanceerd?

Ik keek namelijk net bij zo'n proffession builder ding. En bij een water elementalist zag ik echt healing skills, terwijl ik die bij een ranger niet terug kon vinden?

[ Voor 13% gewijzigd door Uhmmie op 15-08-2012 11:50 ]

• martijntb1991
Uhmmie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:44:
Nog een vraagje ;). In WoW speelde mijn vrouw Arcane Mage, zodat ze zich wat beter kon contreren op wat er gebeurde ipv welke skill ze moest gebruiken.. Nu viel me op dat sommige classes maar 5 skills hadden terwijl andere continue tussen stances aan het springen waren? En daardoor dus effectief veel meer skills gebruikte.. Nu is mijn vraag wat de simpelste class is om te spelen?

Daarnaast kan iedere class iedere roll? Maar zijn er nu wel classes die beter in support/healen zijn dan andere? Of is dit allemaal goed gebalanceerd?
Persoonlijk vind ik de warrior het simpelst om te spelen omdat gewoon veel burst damage hebben zoals hundred blades met 2h zwaard. Ik zal in ieder geval mesmer necro en engineer afraden. Vooral engineer vond ik lastige met pvp. Maar het is ook de vraag wat je gaat doen. Veel pvp of juist Pve want engineer vond ik pve juist weer heel fijn omdat ze veel crowd control skills hadden.

Ik denk dat het het beste is om gewoon alles even te testen en anders filmpjes kijken op youtube om beetje idee te krijgen de skills. Kijk vooral naar Yogcast daar bespreken ze alle classes met alle wapens en krijg je een beetje een idee van wat alle classes kunnen
Pagina: 1 ... 81 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.