Dat is een al veel gestelde vraag en lastig te beantwoorden. Ik begin zelf met een Ranger, omdat ik die makkelijk vind. Maar daarmee moet ik naast mezelf ook nog een pet aansturen en is dus misschien niet wat je vrouw zoekt. Necromancer heb ik ook geprobeerd, maar die gebruikt inderdaad een extra stance.Uhmmie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:44:
Nog een vraagje. In WoW speelde mijn vrouw Arcane Mage, zodat ze zich wat beter kon contreren op wat er gebeurde ipv welke skill ze moest gebruiken.. Nu viel me op dat sommige classes maar 5 skills hadden terwijl andere continue tussen stances aan het springen waren? En daardoor dus effectief veel meer skills gebruikte.. Nu is mijn vraag wat de simpelste class is om te spelen?
Edit: In aanvulling op Martijntb1991: Elementalist is waarschijnlijk ook erg lastig, vier elementen die allemaal 5 skills hebben.
Rollen hebben we niet meer in GW2. De MMO die de heilige drieenheid doorbreekt! Iedere profession heeft een heal meteen beschikbaar en krijgt later andere healing opties.Daarnaast kan iedere class iedere roll? Maar zijn er nu wel classes die beter in support/healen zijn dan andere? Of is dit allemaal goed gebalanceerd?
[ Voor 5% gewijzigd door RoseSolane op 15-08-2012 11:57 ]