Currently playing: MTG Arena (PC)
Ik ga de ranger even uitproberen.
En ga wat klooien met het traitsystem en kijken waar alles zit in de homecity's.
Voor de rest zo min mogelijk map ontdekking, zodat de verrassing groot blijft.
Ik had wel een paar in de guild die vooral met traps speeldeUhmmie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:51:
[...]
Maar dat was dus niet vanwege hun traps, maar vanwege het feit dat 9 v/d 10 mensen niet naar hun debuffs keken en dan in eens de volle lading kregen van 5(10) charges.
maar we zullen zien hoe traps werken in GW qua pvp vlak, wss zullen ze wel handig zijn in support icb met een andere speler ofz
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Trap spam was echt sick in PvEyzx schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:53:
[...]
Ik had wel een paar in de guild die vooral met traps speeldemaar die charges waren ftw
[ Voor 16% gewijzigd door Uhmmie op 15-08-2012 16:03 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Bij rift had ik dat gedaan en vond het iets minder fijn om te experimenteren
Volgens mij is de snelste manier om aan alle wapens te komen, human aanmaken -> proloog uitspelen -> in het nieuwe gebied direct naar die grote stad -> als je binnenkomt links omhoog de trap op, stuk verder zit een wapen merchant die alle type wapens verkoopt voor 30c tot 70c, en daar tegenover een bank zodat je makkelijk je wapens kunt uitwisselen met andere chars.Dakreal schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:05:
[...]
Vanavond is ff lekker rondklooien met een Ranger, kijken of ik snel een longbow kan regelen.
edit ; oke, retetraag valt mee. Gaat om ong. 80 MB.
[ Voor 24% gewijzigd door maartend op 15-08-2012 16:12 ]
Bedankt voor de tip en we downloaden hem binnen tegen normale snelheid voor mij ? mss is je internet gewoon ergens belastmaartend schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:10:
En download nu alvast de updates. Gaat nu al retetraag, kin je je vanavond voorstellen.
edit ; oke, retetraag valt mee. Gaat om ong. 80 MB.
Twijfel tussen de volgende, wie kan helpen mij de keuze definitief te maken! ;-)
Sylvari - Ele
Norm - Warrior
Asura - Thief
(Races/Profs zijn uitwisselbaar).
Ikzelf ga hoogst waarschijnlijk voor Warrior, het feit dat je puur melee kan gaan, melee met een ranged special of vol ranged vind ik heerlijk. Hoewel ik alleen maar Necromancer, Ranger en Warrior gespeeld heb tot nu toe.Vecodo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:20:
Ik speel de stresstesten niet (Geen tijd)! Al zou ik het wel moeten doen om er eindelijk achter te komen wat mijn main gaat worden.
Twijfel tussen de volgende, wie kan helpen mij de keuze definitief te maken! ;-)
Sylvari - Ele
Norm - Warrior
Asura - Thief
[ Voor 75% gewijzigd door Seditiar op 15-08-2012 16:22 ]
Sylvari EleVecodo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:20:
Ik speel de stresstesten niet (Geen tijd)! Al zou ik het wel moeten doen om er eindelijk achter te komen wat mijn main gaat worden.
Sylvari - Ele
Norm - Warrior
Asura - Thief
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
De laatste stress events waren er nogal wat problemen met de Sylvari gebieden volgens mij. NPCs die niet wilden spawnen, events die niet verder wilden, et cetera. Hopelijk gaat dat dit maal dan beter.SnoeiKoei schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:27:
Ik ga vanavond Sylvari elementalist testen, heb zowel ras als profession nog niet geprobeerd.
Heb het al gespeeld, ben benieuwd naar jou ervaring ermee!SnoeiKoei schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:27:
Ik ga vanavond Sylvari elementalist testen, heb zowel ras als profession nog niet geprobeerd.
Overigens heb ik alle races en profs tot lvl 5 gespeeld! (Zodat ik niet te veel voor mezelf zou verklappen).
Arghhh, de keuzes! haha
Des te belangrijker daar te gaan stress testen dus. Als het echt onspeelbaar is, heb ik wel een plan BXylon schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:41:
[...]
De laatste stress events waren er nogal wat problemen met de Sylvari gebieden volgens mij. NPCs die niet wilden spawnen, events die niet verder wilden, et cetera. Hopelijk gaat dat dit maal dan beter.
Ik ben ook benieuwd! Ik heb alleen van de humans en sylvari helemaal nog niks van de startgebieden gezien.Vecodo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:48:
[...]
Heb het al gespeeld, ben benieuwd naar jou ervaring ermee!
Overigens heb ik alle races en profs tot lvl 5 gespeeld! (Zodat ik niet te veel voor mezelf zou verklappen).
Arghhh, de keuzes! haha
[ Voor 33% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-08-2012 16:50 ]
edit: o is al gemeld. Nja voor de mensen die het gemist hadden
[ Voor 30% gewijzigd door sdk1985 op 15-08-2012 17:25 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik heb sowieso geen zin om veel progessie te maken op een character. Bij elke stresstest verwijder ik mijn characters, omdat ik elke keer andere professies uitprobeer.
[ Voor 32% gewijzigd door Nfear op 15-08-2012 17:50 ]
ik heb erg veel zin in de stress test van vanavond. het is voor mij de eerste keer dat ik deze wereld zal binnen stappen. ( shame on me )
ik denk dat ik ga voor een Sylvari Elementalist.
goede combinatie en keus?
speel zelf graag met magiërs. in WoW bijvoorbeeld altijd een mage en warlock gespeeld.
nogmaals, ik ben heel nieuwsgierig naar hoe de wereld eruit zal zien vanavond
ik heb er zin in!
PS, ook maar gelijk aangemeld op guildoftweakers.com
Elke combinatie is een goede keusWishmasterNL schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:03:
na dit topic al een tijdje gevolgd te hebben, nu maar eens een reactie.
ik heb erg veel zin in de stress test van vanavond. het is voor mij de eerste keer dat ik deze wereld zal binnen stappen. ( shame on me )
speel zelf graag met magiërs. in WoW bijvoorbeeld altijd een mage en warlock gespeeld.
ik heb er zin in!
Elementalist is de professie die je moet kiezen als je het leuk vind om te vechten met elementen. Als Mesmer ben je als het ware een illusionist. Als Necromancer ben je een summoner natuurlijk
Qua combinatie maakt het niet uit. Elk ras is net zo goed als de andere ivm profession. Zelf vind ik de human starting area het gaafst,maar dat is zeer persoonlijk.WishmasterNL schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:03:
na dit topic al een tijdje gevolgd te hebben, nu maar eens een reactie.
ik heb er zin in!
Ik had eerste BWE een human gemaakt omdat ik nooit zo van de humans ben en graag de andere races starting area's voor de release wilde bewaren. Toen toch maar van alle 1 gemaakt en ben het wel met je eens. Vond de human area wel het leuksteBasekid schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:12:
[...]
Qua combinatie maakt het niet uit. Elk ras is net zo goed als de andere ivm profession. Zelf vind ik de human starting area het gaafst,maar dat is zeer persoonlijk.
Ik heb het spel ge pre-purchased, code werkte op de site.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ben je aan het proberen in te loggen in de client of wat?hexta schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:45:
Ik blijf maar errorcode 28:46:7003:166 krijgen. "The email address is not a valid email address" terwijl dat zelfde emailadres het op de guildwars site perfect doet. Iemand tips?
Ik heb het spel ge pre-purchased, code werkte op de site.
Ja. Forum en site werken wel. Of krijgt iedereen dit bericht wanneer de servers nog niet up zijn?Xylon schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:48:
[...]
Ben je aan het proberen in te loggen in de client of wat?
Ik heb btw een gmail account.
[ Voor 5% gewijzigd door hexta op 15-08-2012 18:50 ]
Servers zijn niet up.hexta schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:50:
[...]
Ja. Forum en site werken wel. Of krijgt iedereen dit bericht wanneer de servers nog niet up zijn?
Guild Wars 2 has encountered an error
(en dan uitleg dat er eventueel geen event is)
Dat weet ik, maar krijgt iedereen het bericht dat dan jouw email adres niet correct is?
Shit. heb ik weer.sdk1985 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:52:
Nee hoor ik krijg:
Guild Wars 2 has encountered an error
(en dan uitleg dat er eventueel geen event is)
Heeft iemand nog suggesties? Ik zou graag vanavond willen kijken of mijn computer het goed draait en of ik nog aanpassingen moet maken voor de release.
[ Voor 13% gewijzigd door Nfear op 15-08-2012 18:56 ]
Aaah op die manier. Nee, ik krijg een andere. Geen idee waarom je dat krijgt als je wel gewoon op de site in kunt loggen.hexta schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:53:
[...]
Dat weet ik, maar krijgt iedereen het bericht dat dan jouw email adres niet correct is?
En als ik met een ander email adres in log, ook al heb ik daar geen account op, krijg ik een andere error.
"The email adres was not found."
[ Voor 23% gewijzigd door hexta op 15-08-2012 18:59 ]
Support van NCsoft? Dit is inderdaad weer een andere account.hexta schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:56:
Hmm. ik merk nu wel dat als ik in wil loggen bij support, dat ik een speciale support account moet hebben? Is dat een andere account, of klopt dit bericht: The username or password you entered is incorrect or your account has been disabled.
Zoals ik net al aangaf, volgens mij maakt NCsoft een potje ervan met de manier hoe zij met allerlei verschillende accounts omgaan. Zo kun je gebruik maken van normale e-mail adressen als je geen master account hebt. Daarnaast heb je ook @plaync of @ncsoft als achtervoegsel.
[ Voor 14% gewijzigd door Nfear op 15-08-2012 19:01 ]
Ik heb een account aangemaakt bij support, en daar hetzelfde email adres gebruikt, en toen werkte hij.
(Lijkt me geen toeval, aangezien ik al een week dezelfde error kreeg)
Nu geeft hij gewoon weer het juiste bericht aan, dat er geen event is.
Allemaal bedankt voor het meedenken!
http://www.gamesync.nl/guild-wars-2-digital-key-version.html
En waar kan ik dan de game downloaden?
Het is alleen een beetje vaag qua headstart:
Dit product is een bestelling voor de 1 day headstart code + volledig game key voor Guild Wars 2.
U ontvangt voor 25 augustus per email de headstart code en op de release dag per email de volledige product code van Guild Wars 2.
[ Voor 79% gewijzigd door Nfear op 15-08-2012 19:32 ]
Deed hij bij mij ook maar bij het opnieuw opstarten van de updater doet hij het weerSCIxX schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:09:
Downloaden van updates loopt hele tijd terug naar 0 kb/s
hehe gek onnie
Meerdere keren force restart gedaan maar blijft stoppen, zal wel met de drukte te maken hebben..martijntb1991 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:14:
[...]
Deed hij bij mij ook maar bij het opnieuw opstarten van de updater doet hij het weer
-
Neuh hoor haal je game gewoon afCenturion schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:31:
Pre purchase gedaan, denk ik wat te laat voor de stress test vanavond.
en die is al voorbij? ah nee die van 3 dagen gelee ... :]Centurion schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:31:
Pre purchase gedaan, denk ik wat te laat voor de stress test vanavond.
[ Voor 7% gewijzigd door PipoDeClown op 15-08-2012 20:40 ]
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Probeer het eerst eens te repareren!SCIxX schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:38:
Wat een schijt, zodra ik local.dat uit het mapje haalt, gaat de client gewoon vrolijk alles downloaden full speed, als ik mijn orginele local.dat weer terugzet gaat die weer binnen enkele seconden naar 0kb/s. Mag ik dus alles opnieuw downloaden.
Hiervoor kun je je shortcut aanpassen, van bijvoorbeeld
"C:\Program Files (x86)\Guild Wars 2\Gw2.exe"
naar
"C:\Program Files (x86)\Guild Wars 2\Gw2.exe" -repair
[ Voor 17% gewijzigd door Xylon op 15-08-2012 20:43 ]
Dat is wel redelijk arelaxed kwartier voor de startSCIxX schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:38:
Wat een schijt, zodra ik local.dat uit het mapje haalt, gaat de client gewoon vrolijk alles downloaden full speed, als ik mijn orginele local.dat weer terugzet gaat die weer binnen enkele seconden naar 0kb/s. Mag ik dus alles opnieuw downloaden.
* klikt ondertussen druk verder op de login button *
Moet alles nog downloaden, hoe lang duurt hij dan?PipoDeClown schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:39:
[...]
en die is al voorbij? ah nee die van 3 dagen gelee ... :]
-
Stop met de server al te vernielenLasteraar schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:45:
* klikt ondertussen druk verder op de login button *
hehe gek onnie
Betakeys zijn niet aan 1 event gebonden en werken gewoon voor voor alle beta's en stress tests volgens mij.Numilex schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:47:
Hopen dat ik nog kan inloggen met een beta key van BWE3. Anders is het jammer
Stresstest toch ?
* klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik *
En, werkt je stress goed?Lasteraar schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:51:
[...]
Stresstest toch ?
* klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik * * klik *
Geprobeerd, repair voltooid, hierna loopt hij naar 1.27 mb meteen weer terug naar 0 en stopt.. Iemand nog iedeeen?Xylon schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:42:
[...]
Probeer het eerst eens te repareren!
Hiervoor kun je je shortcut aanpassen, van bijvoorbeeld
"C:\Program Files (x86)\Guild Wars 2\Gw2.exe"
naar
"C:\Program Files (x86)\Guild Wars 2\Gw2.exe" -repair
Probeer het eens als adminSCIxX schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:53:
[...]
Geprobeerd, repair voltooid, hierna loopt hij naar 1.27 mb meteen weer terug naar 0 en stopt.. Iemand nog iedeeen?
900 KB van mijn 3MB wordt maar gebruikt.
-
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
ik wacht wel een half uurtjeIryl schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:05:
Gewoon rustig afwachten/restart geven, zit zelf vast op loading screen van Lion's arch.
* yzx yabzie wilt nieuwe caps en drivers
EDIT: cfx aanzetten helpt waarschijnlijk
[ Voor 23% gewijzigd door yzx op 15-08-2012 21:17 ]
Moet netwerk gerelateerd zijn want GW2 staat op de SSD.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Anyway, eternal loading screen na het "this is my story" gedeelte.
Edit: nu weer.
Zodra je van map changed gaat het fout.
[ Voor 32% gewijzigd door Lasteraar op 15-08-2012 21:33 ]
Haal je niet
Hoe maak je een WvW lvl 80 dude aan?
[ Voor 11% gewijzigd door yzx op 15-08-2012 21:37 ]
Gewoon WvW ingaan.yzx schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:33:
[...]
Haal je niet
Hoe maak je een WvW lvl 80 dude aan?
[ Voor 10% gewijzigd door Jonwel op 15-08-2012 21:39 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:31 ]
Komzt ervanLasteraar schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:55:
Ìk blijf hangen elke keer als ik van map change.* stresssss *
Ach, na een paar honderd keer inloggen nog steeds niet door de drukte heen zijn is ook geen pretjeLasteraar schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:55:
Me too.Lasteraar schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:55:
Eerst kon ik een kwartier niet spelen omdat ik een zwart scherm kreeg na het klikken van create (new character).
Vervolgens blijkt dat in die world er bij elke "quest" minstens 30 anderen rondlopen...
Als klap op de vuurpijl blijf ik hangen bij het laden van de map voor het vervolg van de quest... Sindsdien niet meer in kunnen loggen
[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 15-08-2012 22:05 ]
Dat is raar ik kon met elke keer meteen inloggen.Seditiar schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:32:
Pffff, dit is nog erger dan de launch bij Diablo 3. Gelukkig dat dit een stress test is en niet de echte launch... nog steeds niet binnen na minstens 5x per minuut inloggen, 1,5 uur lang.
Hm, ik heb alleen een normale beta key, heb het gepre-ordered bij gamecardwinkel voor €41, vond het bij arenanet zelf veel te duur namelijk. Mischien dat dat het is? Dat alleen mensen die het bij arenanet pre-purchased hebben het mogen spelen onder stress tests?Kalton schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:36:
[...]
Dat is raar ik kon met elke keer meteen inloggen.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Xylon op 15-08-2012 22:48 ]
Zag een paar pagina's terug ook al iemand zeggen dat hij het spel bij GreenManGaming had besteld. Maar tenzij je een kortingscode hebt, is het daar ook gewoon €54,99.Xylon schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:47:
Pre-order != Pre-purchase. Alleen met die laatste kun je mee doen. Op GreenManGaming had je voor 43 euro een pre-purchase editie kunnen kopen, exact dezelfde als op de site van Guild Wars 2. Het is dus niet nodig om het per se bij Guild Wars 2 zelf te kopen, zo lang het een pre-purchase versie is.
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:30 ]
ps warrior + gun is best wel sterk ( rifle 2 handed )
hehe gek onnie
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.