Tot nog toe bevalt het me.
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:30 ]
Als ik het zo lees is je videokaart juist het zwakst..destroye schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:27:
GVD heb maar 8 fps hoe kan dit heb een HD 5450 AMD videokaart 2000gb HDD 8GB RAM en een i5 intel quad core processor
How are you doing?
Als ik op sites zoals canyourunit enzo kijk staat ook dat mijn pc het aankan
[ Voor 34% gewijzigd door destroye op 15-08-2012 23:36 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Piken square?DeepSeven schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:47:
Haha dat was cool, 10 sec voor server restart gate down, met 50+ man op dat ding staan bashen. Ze mogen WvW wel iets duidelijker uitleggen echter, snap er de ballen van...
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Hier ook 12 keer crash in char creation.Boomhunta schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:47:
Jeuj goeie ervaring gehad, op character creation na, gigantisch veel vast lopers... Ik moest het maar doen met de standaard en skippen naar het filmpje daar liep hij ook 1x vast. Ik ga er maar vanuit dat het bij de stresstest hoort,,,
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
De hd 5450 is geen 3dkaart te noemen...destroye schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:27:
GVD heb maar 8 fps hoe kan dit heb een HD 5450 AMD videokaart 2000gb HDD 8GB RAM en een i5 intel quad core processor
Radeon HD 5450 311
Vergelijk met integrated graphics van je Intel...:
Intel HD 3000 415
Intel HD 4000 576
en nu een echte 3dkaart:
GeForce GTX 560 Ti 2992
GeForce GTX 670 4058
Radeon HD 7770 2063
Radeon HD 7870 3460
Vandaar dus... Je kunt nog beter je igp gebruiken (maar ook dat is natuurlijk huilen met de pet op)
[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 15-08-2012 23:49 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Verwijderd
Ik heb nu het idee dat op 1 drukken volstaat om elke vijand te verslaan (op level 3 sla je al level 6 vijanden neer). Om nu 100 uur op 1 te drukken en dat gameplay te noemen...
(Zeg overigens niet dat de game slecht is, vraag het me gewoon af).
[ Voor 13% gewijzigd door sdk1985 op 16-08-2012 00:01 ]
Gecompliceerder in die zin, alles op cooldown houdensdk1985 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:50:
Wordt de gameplay later nog wat gecompliceerder?
Ik heb nu het idee dat op 1 drukken volstaat om elke vijand te verslaan (op level 3 sla je al level 6 vijanden neer). Om nu 100 uur op 1 te drukken en dat gameplay te noemen...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Combat vond ik (net als hierboven) vrij eentonig.. Maar dat kan misschien nog iets veranderen?
Daarnaast nog een enorm irritante graphic bug (mijn vrouw op den duur ook) dat de grassprieten als een gek staan te knipperen.. Dit was echt enorm irritant.. Na reloggen was het soms wel weg en soms niet..
Overal nog niet helemaal zeker of dit wel de game voor mij gaat worden, maar we zullen zien
[ Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 16-08-2012 00:12 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Steam: Grim
Ik moest regelmatig attacks dodgen (vuurspugende draak bijvooorbeeld), vooral bij de "eindbaas". Je bleek ook guards te kunnen reviven om je te helpen. Daarnaast moest ik ook slim "pullen". Zodat ik de baas zonder "adds" kon verslaan.
Geinig!
Alles op cooldown houden is overigens niet zon goede tip. In mijn geval doet mijn 1 de hoogste damage per seconde (ivm hoe vaker je raakt, hoe meer damage). Twee is een AoE met korte range... dus alleen bij multimob. Drie is een ranged met low damage dus die alleen om te pullen. De laatste 2 zijn stuns/debuffs bij het shield of vergelijkbaar maar dan knockback bij dual wielden.
Weet iemand overigens waar je extra bags kunt kopen?
[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 16-08-2012 01:07 ]
Verwijderd
Mob voor mob is vrij simpel soms, gewoon groepjes pullen... Laatste 15 minuten ontstond er spontaan een groepje van een engeneer, guardian en ik als ranger, lekker het land door rennend, continu mobs pullen en afmaken... Erg geinig, en gaf nog aardig wat xp ook...sdk1985 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 00:29:
Ok combat verandert dus wel... zojuist story missie gedaan (recommended level 6, was 5).
Ik moest regelmatig attacks dodgen (vuurspugende draak bijvooorbeeld), vooral bij de "eindbaas". Je bleek ook guards te kunnen reviven om je te helpen. Daarnaast moest ik ook slim "pullen". Zodat ik de baas zonder "adds" kon verslaan.
Geinig!
Alles op cooldown houden is overigens niet zon goede tip. In mijn geval doet mijn 1 de hoogste damage per seconde (ivm hoe vaker je raakt, hoe meer damage). Twee is een AoE met korte range... dus alleen bij multimob. Drie is een ranged met low damage dus die alleen om te pullen. De laatste 2 zijn stuns/debuffs bij het shield of vergelijkbaar maar dan knockback bij dual wielden.
Vlak daaarvoor zat ik op een baas, onder mijn level, was downscaled, maar ging echt continu dood. Gelukkig een waypoint dichtbij, maar die was toch wel pittig... Waarschijnlijk te weinig mensen ofzo, want alle andere 3 keer dat ik hem deed was het nog aardig te doen...
Edit: er zijn veel vendors die bags verkopen van 4 slots... Die verkopen ook alle materialen voor gathering...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 01:11 ]
-
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
Dat is altijd de grote vraag... De 25e weten we het antwoordCenturion schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 01:12:
Was dit de laatste stresstest voor de release?
Vaak geven ze een dag vantevoren de stresstest aan... Dus word er de 23e niks meer gemeld dan was dat het dus...
Voor de volgende stress test waarschijnlijk wel. Voor de headstart niet.Centurion schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 01:27:
Character progress blijft staan?
Gewoon in een party gaan met je vrouw, dan zie je constant een stipje op de map en raak je elkaar veel minder snel kwijt.Uhmmie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 00:12:
Vanavond mijn eerste ervaring met GW2 gehad en ik moet zeggen het valt me nog niet helemaal mee.. Ik struikelde van het 1 in het andere event (Human Ranger) en aangezien het steeds als een gek achter npcs aan rennen was liep ik dus steeds op een hele andere plek dan mijn vrouw (door dat bijvoorbeeld 2 events elkaar kruiste).. Dus echt vriendelijk met samen spelen is het (tot nu toe) niet?
Combat vond ik (net als hierboven) vrij eentonig.. Maar dat kan misschien nog iets veranderen?
Daarnaast nog een enorm irritante graphic bug (mijn vrouw op den duur ook) dat de grassprieten als een gek staan te knipperen.. Dit was echt enorm irritant.. Na reloggen was het soms wel weg en soms niet..
Overal nog niet helemaal zeker of dit wel de game voor mij gaat worden, maar we zullen zien.
Heb denk ik in totaal een uurtje gespeeld. 1 maal crash naar desktop en 2 maal zelfs een BSOD gehad! Ik hoop maar dat dit nog opgelost gaat worden.
Twee PC's, beide een Intel Core2Duo E6400 (2.13Ghz) processor.
PC 1: 3Gb intern, GTX260 grafische kaart, XPSP3
PC2: 4Gb intern, GTX550 Ti graische kaart, Win7
Beide keer grafische instellingen op automatisch.
Op PC1 werd alles op Low en None gezet. In de Granite Citadel had ik daar een FPS (lopend) tussen de 10 en 20.
Op PC2 waren de instellingen iets meer gevarieerd, maar alles zo'n beetje halverwege, met wat uitschieters beide kanten op. In de Granite Citadel had ik daar een FPS (lopend) tussen de 10 en 20.
Toen op PC2 de grafische instellingen van PC1 over genomen (dus alles op low en none). En weer de FPS tussen de 10 en 20.
Het lijkt er dus op dat, in ieder geval in mijn geval, de processor (nog steeds) de vertragende factor is.
[ Voor 0% gewijzigd door Wailing_Banshee op 16-08-2012 07:44 . Reden: 6400 ipv 6500! ]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Join the clubNickrsd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 01:12:
ff heerlijk met een ranger kunnen spelen, dat gaat hem worden voor mij.. met een longbow / greatsword
Intel Core i7 2630QM (2ghz)
6GB DDR3
GeForce GT540M
1920x1080
Auto-detect gaf alles medium aan en lag het aantal fps tussen de 20/30.
Best preformance gaf low aan en de fps lagen rond de 60/70 fps.
Auto-detect werd snel onspeelbaar bij drukte.
Best preformance was verder prima speelbaar.
Verwijderd
Dit moet je zelf doen in de opties.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Controls
1 is een soort auto-attack, en moet je dus niet spammen. 1 keer is genoegsdk1985 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:50:
Wordt de gameplay later nog wat gecompliceerder?
Op het begin had ik last van crashes wanneer er een nieuwe map deed laden. Dat bleef dan hangen.
Wat me opviel is dat de Character-customisation ingeperkt is. Je hebt minder opties als voorheen.
De game liep bij mij vrij smooth. Grafisch eerst auto-detect gedaan. Maar vond dat het grafisch nog wat sterker kon. Dus ik had sommige dingen op high , zoals effecten, shadings en textures. En de rest auto-detect.
Ik zat zo rond de 35-40fps in drukkere speelmomenten. En dat vond ik prima.
De game ziet er met deze instelling goed uit ! En het speelt gewoon soepeln.
( ik gebruik een nieuwe M14x alienware laptop met i5 250gb videokaart, 6gb geheugen. )
Na wat settings uitgeprobeerd te hebben op oude characters heb ik een Norm Engineer aangemaakt. Speelt ook erg lekker weg. Ondanks dat ik de Class niks leek te vinden, viel ook dit mee.
De Class die me het minst aansprak qua spelen is op dit moment de Ranger.
Maar er is genoeg te doen..
Het vervelende is dat ik ook geen idee heb welke Class ik nou mee ga beginnen gezien er meerdere zijn die gewoon erg lekker weg spelen.
Waar ikzelf ook op let, en wat misschien niet juist is, is hoe de gear eruit komt te zien. Zo is een ( Charr of Norm ) Warrior wel erg lekker wanneer ze wat aangekleed zijn. Een Mesmer is qua gameplay wel interessant, maar de kleding is crap.
Ik heb nog wat tijd om erover na te denken.
Laat het maar snel de 25ste worden..
Kritiek ? Ja.. ik zeur niet snel. Maar heb wel één punt.
Arenanet was/is zo vol over het feit dat je in GW2 gelijk in de actie komt. Dus je maakt je character aan en gelijk krijg je een grote bossfight. En daarbij wordt je doodgegooid met dynamisch dit en open wereld dat.
Klopt ook wel. Alleen ik krijg er nu al de schijt van dat wanneer ik een character aan heb gemaakt ik , verplicht , dat ( in mijn ogen ) introstukje moet spelen. Dus elke keer weer die baas verslaan en het stukje ervoor afraffelen, om simpelweg maar 'in de wereld' te komen.
Dat staat me nu al tegen eerlijk gezegd. Het voegt ook weinig toe want de bosses zijn zo makkelijk dat het niet spannend is, het is gewoon een vervelende mob waar je in een gescenereerd stukje GW2 voorbij moet zien te komen.
Gelukkig is het daarna wel vrijheid-blijheid.
Deze was op iedere server tegelijk te zienNuCl3aR schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 00:23:
Hebben jullie deze ook gekregen? Zit wel op de Gandara server voorlopig. Zat in Kessex Hills toen de eerste boodschap tevoorschijn kwam. Vond het wel leuk om zo een serverwide message te zien.
[afbeelding]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
O god, die plantenNoFearz schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:56:
Ik had nog steeds last van de bug als je een character hebt aangemaakt en de introfilmpje skipt, het blijft hangen. Daarnaast had ik nu last van rare schokkende animaties bij planten.
Verwijderd
Dat hadden wij ook.. Gewoon 5x geprobeerd en toen mochten we wel inloggenDakreal schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:56:
Gister een poging gedaan om met een maat te spelen. We hebben bij de gepre-purchased, maar hij kreeg de melding dat zijn account niet geactiveerd was voor Stresstests. Uiteindelijk dus helemaal niet gespeelt. Helaas, maar het is nog maar 8 dagen, dan heeft het spelen ook wat meer nut
Yup ik had het al meteen als je de wereld in komt.. al het gras wat je daar ziet was geheel aan het flippen.. Na een paar keer reloggen was het weg.. maar op den duur kwam het toch weer terug..Iryl schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:59:
[...]
O god, die planten. Viel niet zo op eerst totdat ik door een veld liep toen werd het me wel te veel
.
[ Voor 30% gewijzigd door Uhmmie op 16-08-2012 10:05 ]
Misschien is dat de reden dan mijn character opeens een andere kleur heeft gekregen. Ik ben van een groene plant naar een blauwe plant gegaanLasteraar schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:37:
Wat me opviel is dat de Character-customisation ingeperkt is. Je hebt minder opties als voorheen.
Lol!Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:59:
Ik vraag me wel af of ze WvW ooit soepel draaiend krijgen. PvE had ik 70 fps, in WvW als iedereen een Gate staat te rammen, dropt het echt tot rond de 25. Voelt echt laggie aan.
Ik was al blij als ik 20 haalde in normale omgevingen! Je bent gewoon verwend...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Verwijderd
Het maakt me niet heel veel uit of ik er ee ndoosje bij heb of niet.
Mag best in een onlineshop zijn, zolang maar een betrouwbare
Vast bedankt!
Kan niet meer wachten trouwens
Hehe ik denk dat hij het wel minimaal 20x geprobeerd heeft, zelfs na het aanmaken van ticket.Uhmmie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:03:
[...]
Dat hadden wij ook.. Gewoon 5x geprobeerd en toen mochten we wel inloggen
Geen succes, maar geen ramp. we weten toch al dat de game vet is, en vanaf 25 aug kunnen we los.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ze hebben het al moeilijk om een gebied met heel veel npc's goed werkend te krijgen... Weet je hoeveel moeilijker alles wordt als je er 40 mensen bij propt? Probeer maar eens met 40 mensen 3 computers in elkaar te zetten, dat duurt langer dan meet 3 mensen die 3 pc'sVerwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:59:
Ik vraag me wel af of ze WvW ooit soepel draaiend krijgen. PvE had ik 70 fps, in WvW als iedereen een Gate staat te rammen, dropt het echt tot rond de 25. Voelt echt laggie aan.
Apart misschien was het bij ons dan wel toeval. Ik heb het iig pas geprobeerd vanaf een uur of 22:00.Dakreal schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:07:
[...]
Hehe ik denk dat hij het wel minimaal 20x geprobeerd heeft, zelfs na het aanmaken van ticket.
Geen succes, maar geen ramp. we weten toch al dat de game vet is, en vanaf 25 aug kunnen we los.
Gister dan eindelijk een 2h sword gevonden voor m'n mesmer, en damn wat ziet dat er vet uit
Wel wat kleine bugs meegemaakt. Een aantal keer liep de game gewoon vast in een laad scherm. Wel weer de eerste keer WvW gedaan en dat het laad scherm dan laat zien welke kleur je bent (in mijn geval blauw) dat is wel erg handig. En slim bedacht. Maar ja, dat is dus alleen handig als dat laad scherm niet voor een game crash zorgt
Een andere kleine bug was dat de plantjes(stukken omhoogstaand gras e.d.) ineens helemaal plat waren soms en dan probeerde vaag te bewegen. Als je dan ff in een mijn of andere plek was geweest waar geen plantjes zijn, en daarna weer terug komt dan was het weer goed.
Oh en weet iemand waar de bank is? Zijn die alleen in steden te vinden? Je kan namelijk je resources naar een bank sturen, maar ik kon dus de bank niet vinden
Vandaar dat me plant nu rood was ipv blauwish.Eldeon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:05:
[...]
Misschien is dat de reden dan mijn character opeens een andere kleur heeft gekregen. Ik ben van een groene plant naar een blauwe plant gegaan
[ Voor 7% gewijzigd door ye-roon op 16-08-2012 10:11 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Gewoon in de GW2 shop?Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:06:
Iemand nog goede tips waar ik het spel een beetje voordelig kan pre puchasen??
Vast bedankt!
Verwijderd
Vind het wel jammer dat de laatste stress testen meer glitches enzo lieten zien dan dat ik met BW heb meegemaakt. Hoop dat het allemaal dik in orde komt met de launch..
Ben zo wie zo klaar met al die stress testen en beta's, go go 25 augustus!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 10:12 ]
Verwijderd
Verder denk ik dat ze ook iets met het renderen gedaan hebben. Eerst stond er bij options iets met DX9 maar nu kon ik dat nergens meer vinden. Wellicht dat het nu in DX10 gaat.. zou mij niets verbazen want had ook het gevoel dat alles er nog mooier uitzag dan voorheen.
verder heb ik niet meer lopen levelen omdat ik toch wel weet wat/hoe ik het op de 25ste ga aanpakken. Wel heb ik even alle mining/herb nodes in het norn 1-15 gebied in kaart gebracht
Nou nu een tijdmachine naar de 25ste en ik ben super happy
Wat ook kan( en wat mij opviel ) is dat ze grafisch meer unlocken qua details. Dat betekend dus ook dat je fps omlaag gaat ;-) wees blij dat dergelijke issues nu nog ff worden getest ipv bij de releaseVerwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:10:
De boel draaide behoorlijk rot gister bij mij, met name de flikkerende grfx op plaatsen was storend, na wat onderzoek bleek het met de shadows te maken te hebben.
Vind het wel jammer dat de laatste stress testen meer glitches enzo lieten zien dan dat ik met BW heb meegemaakt. Hoop dat het allemaal dik in orde komt met de launch..
Ben zo wie zo klaar met al die stress testen en beta's, go go 25 augustus!
Game laad - character creation screen en alles is zwart.
Reboot game weer alles zwart
online gekeken dat je dan alles op low moest zetten
game weer opgestart en ja kan eindelijk me character aanmaken.
Daarna laad scherm en alles blijft weer zwart
weer reboot.
Nu ging die wel door en was ik in de speelwereld.
Daar alles gelijk weer op Max gezet en kon eindelijk beginnen
Daarna ook geen zwarte schermen meer gehad alleen dat af en toe het laden niet door bleef gaan. Alt + f4 game opnieuw opstarten en dan kon ik wel naar een instance of ander gebied.
Dus hoop echt dat ze dit nog fixen want relax game kan je zo niet. Maar wanneer het wel werkte was het ook ontzettend gaaf.
Verwijderd
De bank zit idd in steden.. ff goed op de map kijken. Heeft het icoontje van een grote plunjezak. Grotere bags kan je maken met professies en gisteren heb ik ook 4 bags gevonden met 5 slots. dit was denk ik nieuw want heb voorheen nog nooit bags gevonden.ye-roon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:09:
Oh en weet iemand waar de bank is? Zijn die alleen in steden te vinden? Je kan namelijk je resources naar een bank sturen, maar ik kon dus de bank niet vindenEn heeft iemand een idee waar ik bags kan kopen, een vendor oid? Want die paar slots + die 4 van de eerste quest zijn hellaas zo vol als je net als ik iemand ben die F loopt te spammen.
[...]
Vandaar dat me plant nu rood was ipv blauwish.
Trouwens je kan je bank ook benaderen bij elke crafting professie. Dit is makkelijker :d
Dit heeft niets met de settings te maken van low of high. Dit heeft te maken met je catalyst control center. En waarschijnlijk dat je iets forceerd(FSAA of zo) vanuit je control center. Ik heb gewoon reset to factory default gedaan in control center en het probleem was opgelost. (ik had hetzelfde probleem bij PS2 beta, dat was hiermee ook opgelost).itsleon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:14:
Eerste keer dat ik guild wars 2 opstarte.
weer reboot.
Daarna ook geen zwarte schermen meer gehad alleen dat af en toe het laden niet door bleef gaan. Alt + f4 game opnieuw opstarten en dan kon ik wel naar een instance of ander gebied.
Dus hoop echt dat ze dit nog fixen want relax game kan je zo niet. Maar wanneer het wel werkte was het ook ontzettend gaaf.
Edit: Oh ik draai de 12.7 beta versie van catalyst.
Edit1:
Thanks.Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:20:
[...]
De bank zit idd in steden.. ff goed op de map kijken. Heeft het icoontje van een grote plunjezak. Grotere bags kan je maken met professies en gisteren heb ik ook 4 bags gevonden met 5 slots. dit was denk ik nieuw want heb voorheen nog nooit bags gevonden.
Trouwens je kan je bank ook benaderen bij elke crafting professie. Dit is makkelijker :d
En wat bedoel je met je bank benaderen bij elke crafting professie? Dat als je aan het craften bent je mats direct uit je bank kan halen en ze daarvoor niet in je inventory hoeven zitten?
Edit2:
@hierbeneden, uhmmie: je bedoeld minstrel?
[ Voor 30% gewijzigd door ye-roon op 16-08-2012 10:27 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Enige wat ik totnu kon vinden was:
Thief: Signet of shadows: Passive: Grants a 25% increase in movement speed.
Ranger: Signet of the Hunt: Passive: Grants 10% increased movement speed to you and your pet.
Elementalist: Signet of Air: Passive: Grants a 10% increase in movement speed.
Maar misschien zijn er nog andere dingen?
[ Voor 60% gewijzigd door Uhmmie op 16-08-2012 10:29 ]
Mwah, Necro kaneen summoner zijn, maar als condition Necro gebruik je eigenlijk geen pets en ben je behoorlijk sterk als caster.NoFearz schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:11:
[...]
Elke combinatie is een goede keus
Elementalist is de professie die je moet kiezen als je het leuk vind om te vechten met elementen. Als Mesmer ben je als het ware een illusionist. Als Necromancer ben je een summoner natuurlijk
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Het is idd vreemd dat er met een beta weekend nog problemen in de game zitten voor sommige gebruikers... schande eigenlijk of niet?itsleon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:14:
Eerste keer dat ik guild wars 2 opstarte.
weer reboot.
Lasteraar schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:37:
Bedoelen jullie dat de mogelijke kleuren van een Sylvari zijn verminderd? Ik heb mijn eerder aangemaakte Sylvari gisteren niet geprobeerd dus ik heb dat niet zelf gezien. Ik heb een vermindering van de character customisations bij de Charr, Norn en Asura niet gemerkt.Eldeon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:05:
Misschien is dat de reden dan mijn character opeens een andere kleur heeft gekregen. Ik ben van een groene plant naar een blauwe plant gegaan
Als je het scherm gelezen had wat je voor je kreeg na inloggen: ze waren aan het stress testen en er konden problemen optreden omdat ze daar actief mee bezig waren.Dakreal schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:33:
[...]
Het is idd vreemd dat er met een beta weekend nog problemen in de game zitten voor sommige gebruikers... schande eigenlijk of niet?
Verwijderd
Bij elke professie trainer (cooking/armorsmith etc. etc.) heb je de mogelijkheid om spullen te maken. Als je dit opent zie je ook je bank tab en kan je dus op deze manier ook je bank benaderen.ye-roon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:22:
[...]
En wat bedoel je met je bank benaderen bij elke crafting professie? Dat als je aan het craften bent je mats direct uit je bank kan halen en ze daarvoor niet in je inventory hoeven zitten?
Dit is wat ik online als fix tegen kwam. Draai zelf overigens de laatste nVidia drivers. Maar van wat ik las is dat het probleem bij de draw distance ligt. En in mijn nVidia control panel staat alles op default.ye-roon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:22:
[...]
Dit heeft niets met de settings te maken van low of high. Dit heeft te maken met je catalyst control center. En waarschijnlijk dat je iets forceerd(FSAA of zo) vanuit je control center. Ik heb gewoon reset to factory default gedaan in control center en het probleem was opgelost. (ik had hetzelfde probleem bij PS2 beta, dat was hiermee ook opgelost).
Edit: Oh ik draai de 12.7 beta versie van catalyst.
Kun je uitzetten volgens mij. Ik denk met H, want het is een soort van uitrusting.marijnvtg schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:38:
even snel een Necromancer vraagje: Waarom krijg ik zo'n (lelijk imo) schmink masker op? kan je dat uitschakelen?
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Movement_speedUhmmie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:25:
Welke race/prof heeft de snelste movement speed? (Kortom wat kom het dichste in de buurt bij een DAoC bard?)
Enige wat ik totnu kon vinden was:
Thief: Signet of shadows: Passive: Grants a 25% increase in movement speed.
Ranger: Signet of the Hunt: Passive: Grants 10% increased movement speed to you and your pet.
Elementalist: Signet of Air: Passive: Grants a 10% increase in movement speed.
Maar misschien zijn er nog andere dingen?
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Swiftness
Ik gok Elementalist. Na wat rekenen kom ik op 99% extra movement speed, maar dat is alleen in air attunement en incl de 33% van swiftness.
Dat denk ik ja. Sylvari had namelijk overdreven veel op elkaar lijkende kleuren. Ik denk dat ze dat gewoon verminderd hebben.RoseSolane schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:34:
Bedoelen jullie dat de mogelijke kleuren van een Sylvari zijn verminderd? Ik heb mijn eerder aangemaakte Sylvari gisteren niet geprobeerd dus ik heb dat niet zelf gezien. Ik heb een vermindering van de character customisations bij de Charr, Norn en Asura niet gemerkt.
[ Voor 24% gewijzigd door Eldeon op 16-08-2012 10:47 ]
en mensen die het schandelijk vinden dat er nog problemen zijn (DUH) het is een beta wat verwacht je dan, zat spellen komen uit met meer bugs dan dit spel heeft in de beta, battlefield 3 viel 90% van de mensen dwars door de map heen, diablo 3 heeft zeker 2 weken kut gespeeld , ik vind deze beta echt super draaie vergeleken met andere beta`s die ik heb gespeeld. sommige mensen moeten gewoon wat te zeiken hebben denk ik dan maar . van mij mag het snel de 25ste worden ,ga meteen gold sparen om een guild te starten en dan met me eerste character lekker rustig lvlen en craften. de rest van mijn characters rush ik waarschijnlijk wel maar voor de eerste neem ik altijd de tijd
YO! fucknuts! It's Probing time!
Verwijderd
idd.. het was een stress test en dat hebben ze goed gedaan.Wailing_Banshee schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:36:
[...]
Als je het scherm gelezen had wat je voor je kreeg na inloggen: ze waren aan het stress testen en er konden problemen optreden omdat ze daar actief mee bezig waren.
Weet niet of jullie dat nog mee hebben gekregen, maar tegen het einde van de test werden spelers gevraagd om massaal naar een bepaald gebied te gaan om de boel te laten crashen.... Dus ja dat er veel fout kon gaan was meer dan logisch. Vond dit trouwens erg leuk en gaf toch echt het gevoel dat je veel actiever betrokken bent bij het hele testen.
Zelf had ik ook wel irritatie toen 2 charcaters bijna 10min vast zaten omdat ik via een portal naar het norn startgebied was gegaan, maar ja het is stress test... gedurende de beta's is dit mij nog nooit overkomen en heb er alle vertrouwen in dat het de 25ste prima loopt... lol het is geen blizzard waarbij ze een waardeloos product genaamd D3 uitbrengen en waar je daarna vervolgens bijna 3 weken inlogprobelemen hebt.... Nee denk toch dat A'net dit testen best serieus neemt en daar heb ik bewondering voor
Ah via die site kom ik er net achter dat geen van de passives stacked.. Dus Thief en elementelist kunnen beide max 25% uit passives krijgen en ik gok dat daarboven op nog wel die Swiftness stacked.Eldeon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:40:
[...]
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Movement_speed
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Swiftness
Ik gok Elementalist. Na wat rekenen kom ik op 99% extra movement speed, maar dat is alleen in air attunement en incl de 33% van swiftness.
volgens mij zijn er ook nog consumables waar je sneller van wordUhmmie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:47:
[...]
Ah via die site kom ik er net achter dat geen van de passives stacked.. Dus Thief en elementelist kunnen beide max 25% uit passives krijgen en ik gok dat daarboven op nog wel die Swiftness stacked.
YO! fucknuts! It's Probing time!
Ja, naar je Hero tab en dan het vinkje uitzetten. Ik heb begrepen dat je de schouder armour dingen ook uit kunt zetten. (je draagt ze dan nog wel, maar je ziet ze niet meer).RoseSolane schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:39:
[...]
Kun je uitzetten volgens mij. Ik denk met H, want het is een soort van uitrusting.
en over die laatste vraag van ANet tijdens de stress test: nee, toen lag ik al een paar uur te slapen
P.S. Hier kun je zien welke skills zijn aangepast: http://www.guildwars2guru...its-recipes-achievements/
Beide opzich leuke classes met naar mijn mening vrij hoge survivability. Qua tijd helaas maar tot level 6-7 kunnen spelen.
Blijf uiteindelijk toch bij de keuze om een Ranger als main te nemen.
Ik gebruik deze traits om mijzelf sneller te maken in mijn build:Uhmmie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:47:
[...]
Ah via die site kom ik er net achter dat geen van de passives stacked.. Dus Thief en elementelist kunnen beide max 25% uit passives krijgen en ik gok dat daarboven op nog wel die Swiftness stacked.
http://www.gw2builds.org/....13.2-0.20.0.0.10-11.7.11
Edit: Ik zie nu wat je bedoelt.. Jammer, had mijzelf wel 2x zo snel willen zien rennen.
[ Voor 11% gewijzigd door Eldeon op 16-08-2012 11:28 ]
Zo sheldon, moeite met het inschatten van sarcasme?Wailing_Banshee schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:36:
[...]
Als je het scherm gelezen had wat je voor je kreeg na inloggen: ze waren aan het stress testen en er konden problemen optreden omdat ze daar actief mee bezig waren.
Sarcasme op het internet werkt niet goed.Dakreal schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:58:
[...]
Zo sheldon, moeite met het inschatten van sarcasme?
Zelfs na het nog een paar keer gelezen te hebben: ja.Dakreal schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:58:
[...]
Zo sheldon, moeite met het inschatten van sarcasme?
---
Over skills, traits, etc gesproken, ik heb er nauwelijks nog naar gekeken. Ik kom er wel achter hoe dat nou allemaal precies werkt wanneer het spel uit is en ik werkelijk (eindelijk!) eens aan het spelen ben.
Afgelopen stress tests niet mee gedaan, ik wil het spel niet voor mezelf verpesten
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Volgens mij is dat het gevolg van 1 van de keuzes die je gemaakt hebt tijdens character creation. Bij iig een aantal professions heb je daar een vraag die wat toevoegt aan je character's uiterlijk. Bijvoorbeeld, bij het maken van een engineer kreeg ik afhankelijk van mijn keuzes een ander goggletje, bij een warrior kreeg ik de keus uit 2 helmen of niks etc.marijnvtg schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:38:
even snel een Necromancer vraagje: Waarom krijg ik zo'n (lelijk imo) schmink masker op? kan je dat uitschakelen?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Daar kom ik inderdaad toch ook weer uit. De eerste stress test (geen BWE gespeeld) een Sylvari Ranger gemaakt. Daarna in de volgende stress test een Human Necromancer en gisteren nog wat andere combinaties geprobeerd. Maar die Sylvari Ranger heeft toch mijn voorkeur. Necromancer vond ik ook wel leuk en Human beviel me ook, maar ik blijf bij mijn eerste ingevingLoadichus schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:55:
Gister toch nog even 2 classes getest. Ik heb de Necromancer en Guardian nogmaals bekeken.
Beide opzich leuke classes met naar mijn mening vrij hoge survivability. Qua tijd helaas maar tot level 6-7 kunnen spelen.
Blijf uiteindelijk toch bij de keuze om een Ranger als main te nemen.
Over Guardian gesproken: Gisteren een Char Guardian geprobeerd, maar ik kon daar niet lekker mee uit de voeten. Char voelde niet lekker aan en Guardian deed mij te weinig schade voor een melee character. Zou de combinatie misschien niet goed werken? Of moet ik voor melee toch uitwijken naar een Warrior? Ik weet dat dit voor iedereen weet anders is, maar wat zijn jullie ervaringen? Zowel Char als Guardian.
Maar volgens mij kun je die uiterlijkheden wel uitschakelen in het H menu zonder dat je de bijbehorende voordelen kwijt raakt. Voor een necro maakt de schmink aan of uit niets uit voor wat je kunt doen.SnoeiKoei schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:08:
[...]
Volgens mij is dat het gevolg van 1 van de keuzes die je gemaakt hebt tijdens character creation. Bij iig een aantal professions heb je daar een vraag die wat toevoegt aan je character's uiterlijk. Bijvoorbeeld, bij het maken van een engineer kreeg ik afhankelijk van mijn keuzes een ander goggletje, bij een warrior kreeg ik de keus uit 2 helmen of niks etc.
EDIT: Oeps, dubbel post. Sorry
Guardian (en warrior ook) zijn als melee te spelen, maar een guardian kan ook goed als medium range support gespeeld worden. Eigenlijk kunnen de volgende klassen goed als melee spelen (en range).RoseSolane schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:09:
[...]
Daar kom ik inderdaad toch ook weer uit. De eerste stress test (geen BWE gespeeld) een Sylvari Ranger gemaakt. Daarna in de volgende stress test een Human Necromancer en gisteren nog wat andere combinaties geprobeerd. Maar die Sylvari Ranger heeft toch mijn voorkeur. Necromancer vond ik ook wel leuk en Human beviel me ook, maar ik blijf bij mijn eerste ingeving![]()
Over Guardian gesproken: Gisteren een Char Guardian geprobeerd, maar ik kon daar niet lekker mee uit de voeten. Char voelde niet lekker aan en Guardian deed mij te weinig schade voor een melee character. Zou de combinatie misschien niet goed werken? Of moet ik voor melee toch uitwijken naar een Warrior? Ik weet dat dit voor iedereen weet anders is, maar wat zijn jullie ervaringen? Zowel Char als Guardian.
-Warrior
-Thief
-Guardian
-Ranger
-Necromancer
Het is maar net de speelstijl die het beste bij je past, alle klassen zijn op meer dan 1 afstand te spelen.
Over stresstest zelf: Logde pas in om 0.00 nou, geen vuiltje aan de lucht. spel liep lekker, geen gedonder met flashing bosjes ofzo wat ik hier lees.. Liep vloeiend.
Alleen mn gathering loot. deed ik elke x naar de bank sturen( rechtste muisknop en dan iets van bank bla bla).
Hoe kom ik hier weer bij de crafting items? in de stad zelf waar een een professie kan beoefenen?
zal wel denk he? wil me veel bezig houden met craften van wapens/gear enzo:)
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ranger als melee? Daar heb ik toch geen boog voorSneezzer schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:13:
[...]
Guardian (en warrior ook) zijn als melee te spelen, maar een guardian kan ook goed als medium range support gespeeld worden. Eigenlijk kunnen de volgende klassen goed als melee spelen (en range).
-Warrior
-Thief
-Guardian
-Ranger
-Necromancer
Het is maar net de speelstijl die het beste bij je past, alle klassen zijn op meer dan 1 afstand te spelen.
Meer to the point. Ranged past absoluut beter bij mij. Op het moment dat ik het oogwit van mijn tegenstander kan zien ga ik veel slechter spelen. Is ook zo in andere spellen.
Gebruik je aIs medium ranged Guardian die orb als je iets van een staf in je hand hebt? Daar deed ik ook weinig schade mee en het support deel werkte niet echt lekker. Maar is misschien beter als je met wat anderen speelt die de schade kunnnen doen en jij vooral support.
Tja, mijn stukje tekst was als antwoord op je melee vraag...RoseSolane schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:21:
[...]
Ranger als melee? Daar heb ik toch geen boog voorOf een soort werpbijl
En hoe steel ik als thief als ik op afstand blijf? Telepathie of zo
![]()
Meer to the point. Ranged past absoluut beter bij mij. Op het moment dat ik het oogwit van mijn tegenstander kan zien ga ik veel slechter spelen. Is ook zo in andere spellen.
Gebruik je aIs medium ranged Guardian die orb als je iets van een staf in je hand hebt? Daar deed ik ook weinig schade mee en het support deel werkte niet echt lekker. Maar is misschien beter als je met wat anderen speelt die de schade kunnnen doen en jij vooral support.
Processor is een AMD Phenom 2 X4 op 3.4 Ghz.
-
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
En had je een HD 5450 kaart?Centurion schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:26:
Ik had ongeveer 40 fps in de starting area van de Charr. Vrijwel alle settings op high.
Processor is een AMD Phenom 2 X4 op 3.4 Ghz.
Laat ik mezelf nog maar eens quoten.Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:06:
Iemand nog goede tips waar ik het spel een beetje voordelig kan pre puchasen??
Vast bedankt!
Misschien dat andere mensen er ook nog wat aan hebben.Xylon schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:03:
Zoals sommige van jullie al hebben gemerkt is de code voor 25% korting niet meer geldig op Green Man Gaming, maar niet getreurd! Ze hebben gister een nieuwe code uitgegeven voor 20% korting!
Dit is dus je kans om Guild Wars 2 nog te kopen voor een mooie prijs!
Na het toevoegen aan je mandje moet je de code PCGMR-GREEN-SUMMR gebruiken.
Beide zijn pre-purchase, dezelfde versie als op de officiële Guild Wars 2 site, inclusief de head-start dus.
Guild Wars 2: Digital Edition -- €54.95 --> €43.96
Guild Wars 2: Digital Deluxe Edition -- €74.95 --> €59.96 - Niet meer beschikbaar.
Deze code geldt voor alle digitale games op GreenManGaming, dus als je ook nog andere wilt, dit is je kans!
Maar wel een GreatswordRoseSolane schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:21:
[...]
Ranger als melee? Daar heb ik toch geen boog voorOf een soort werpbijl
En hoe steel ik als thief als ik op afstand blijf? Telepathie of zo
![]()
Ik gok van niet, high end proc met low end graca.. zou een rare aanschaf zijn (voor een game pc iig.)
Om op je vraag terug te komen: de 5450 zal inderdaad niet heel best presteren in GW2.
Als ik het goed heb, is het een gerelablede 4650. Als je het geld ervoor hebt zou ik een 5770 kopen voor zo'n 5 tientjes, dat maakt al een aardig verschil (even ervan uitgaande dat je pc ongeveer van hetzelfde nivau is als je grace, zou ik er waarschijnlijk niet heel zwaar in investeren)
Deze PC 2 maanden geleden samengesteld voor ongeveer 300 euro. HDD's en DVD brander zijn gerecycled.
[ Voor 18% gewijzigd door Centurion op 16-08-2012 11:31 ]
-
Heb zelf een Sapphire 6850, tutorial area alles high 60 fps, volgens mij zakte dat wel een beetje in daarna. (alleen PvP gedaan en in WvW werd het stukken minderCenturion schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:30:
[...]
nope. 6850 van Asus, standaard heel klein beetje overclocked.
Deze PC 2 maanden geleden samengesteld voor ongeveer 300 euro. HDD's en DVD brander zijn gerecycled.
Alleen profession items (stackables) en miniatures kun je zo naar je bank sturen.SnoeiKoei schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:26:
Kun je op ieder moment / plaats spullen vanuit je inventory naar je bank mailen? Handig!
Deze eindigen dan in een aparte tab in je bank, links in je bank venster kun je wisselen tussen je "gewone" bank en je "stackables" bank.
p.s. ik ben niet 100% zeker dat je miniatures ook zo naar je bank kunt sturen, ze gaan echter wel bij je stackables in de tab.
[ Voor 13% gewijzigd door Skizzik0 op 16-08-2012 11:38 ]
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.