Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
Heeft hier iemand ervaring met de Ranger op een wat hoger level? In Guild Wars is ranger altijd mijn favoriete profession geweest, en ik heb altijd gezegd dat ik als eerste een Ranger aan zou maken in Guild Wars 2, maar toen ik de eerste 8 levels met een Ranger heb gespeeld (en ook een tijdje WvWvW) merkte ik dat mijn pet eigenlijk alleen maar aan het dood gaan was. Je kan je pet dan ook niet van afstand ressen dus moet je weer wachten tot hij bij je is en je moet hem weer reviven enzo, dus dit koste me als Ranger alleen maar tijd, en ik was eigenlijk alleen maar met m'n pet bezig de hele tijd. Ook had ik het idee dat mijn pet niet de hele tijd direct aanviel als ik een nieuw target had en op F1 klikte om m'n pet m'n target aan te laten vallen.

Wordt dit op een later level iets beter of blijft je pet gedurende de hele game eigenlijk een grote issue? Ik zit nu sterk te twijfelen of ik niet bijvoorbeeld een thief aan zal maken en die voornamelijk ranged zal gaan spelen, zodat ik niet met die pet zit..

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
PhysicalMagic schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:39:
Heeft hier iemand ervaring met de Ranger op een wat hoger level? In Guild Wars is ranger altijd mijn favoriete profession geweest, en ik heb altijd gezegd dat ik als eerste een Ranger aan zou maken in Guild Wars 2, maar toen ik de eerste 8 levels met een Ranger heb gespeeld (en ook een tijdje WvWvW) merkte ik dat mijn pet eigenlijk alleen maar aan het dood gaan was. Je kan je pet dan ook niet van afstand ressen dus moet je weer wachten tot hij bij je is en je moet hem weer reviven enzo, dus dit koste me als Ranger alleen maar tijd, en ik was eigenlijk alleen maar met m'n pet bezig de hele tijd. Ook had ik het idee dat mijn pet niet de hele tijd direct aanviel als ik een nieuw target had en op F1 klikte om m'n pet m'n target aan te laten vallen.

Wordt dit op een later level iets beter of blijft je pet gedurende de hele game eigenlijk een grote issue? Ik zit nu sterk te twijfelen of ik niet bijvoorbeeld een thief aan zal maken en die voornamelijk ranged zal gaan spelen, zodat ik niet met die pet zit..
1) Beer is een pet met hogere hitpoints.
2) Switch van pet gaat sneller dan reviven (iig in voorgaande beta's)
3) Pet + AoE-soup = niet leuk voor je pet.
4) Als pets wilt spelen, spendeer dan punten in de daarbij horende traits, worden ze sterker/beter van.

[ Voor 3% gewijzigd door Sneezzer op 16-08-2012 11:42 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Skizzik0 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:38:
[...]

Alleen profession items (stackables) en miniatures kun je zo naar je bank sturen.
Deze eindigen dan in een aparte tab in je bank, links in je bank venster kun je wisselen tussen je "gewone" bank en je "stackables" bank.

p.s. ik ben niet 100% zeker dat je miniatures ook zo naar je bank kunt sturen, ze gaan echter wel bij je stackables in de tab.
Antwoord op je tweede vraag: ja die kun je ook op die manier naar je bank sturen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• PhysicalMagic
Sneezzer schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:41:
[...]

1) Beer is een pet met hogere hitpoints.
2) Switch van pet gaat sneller dan reviven (iig in voorgaande beta's)
3) Pet + AoE-soup = niet leuk voor je pet.
4) Als pets wilt spelen, spendeer dan punten in de daarbij horende traits, worden ze sterker/beter van.
Maar is het probleem niet, dat je sowieso met een pet moet spelen? Want als je ranger speelt en je gaat je pet niet gebruiken, kan je toch nooit het volledige uit je profession halen?

Btw, hoe bedoel je switch van pet gaat sneller? Kan je net als weapon switch ook pets switchen dan?

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
PhysicalMagic schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:44:
[...]

Maar is het probleem niet, dat je sowieso met een pet moet spelen? Want als je ranger speelt en je gaat je pet niet gebruiken, kan je toch nooit het volledige uit je profession halen?

Btw, hoe bedoel je switch van pet gaat sneller? Kan je net als weapon switch ook pets switchen dan?
Je kan (correct me if i'm wrong) 2 pets tegelijkertijd hebben waar je tussen kan switchen net zoals je wapens idd.

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
Let alleen wel op! Pets gaan in events sneller dood dan de mobs, slaat echt nergens op ><

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023

Na een aantal levels wennen aan je pet's wordt je er een heel stuk behendiger in.
Net zoals je wapens kunt wissellen kun je na een bepaald level (7of 8 als ik me niet vergis) ook je pets gaan wisselen in combat. Zodra je hier aan gewend bent kun je echt massive combos gaan maken.

Zelf speelde ik longbow / shortbow. Beginnend met de shortbow poison en pet skill van een van je pets, gevolgd door de "jump-back" skill van shortbow --> pet wisselen en skill gebruiken hierna doornuken met je longbow. Na 2 of 3 cooldowns kun je de pet weer wisselen en kun je de combo opnieuw beginnen.

Nadeel is en blijst Aoe-soup je kunt je pets beter in dat soort gevallen kort houden of ervoor kiezen om een ranged pet te pakken (bijv. een spider)
Iryl schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:45:
[...]

Je kan (correct me if i'm wrong) 2 pets tegelijkertijd hebben waar je tussen kan switchen net zoals je wapens idd.
Correct.. heel erg makkelijk om veel dmg output te krijgen (zie boven)

[ Voor 7% gewijzigd door Yvilthi op 16-08-2012 11:49 ]

• Sneezzer
lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:46:
Let alleen wel op! Pets gaan in events sneller dood dan de mobs, slaat echt nergens op ><
Daarom is de beer het beste begin pet. Na level 10 kun je je traits speccen voor je pet. Dan worden de andere pets ook beter.
Ook de flamingo is een fijne pet, die kan mensen ressen/healen.

Maw. elke pet heeft zijn voor en nadelen, check de abilities per pet op de Wiki en kijk wat het beste bij je past.

Had ik niet zoveel problemen mee. Maar ik speel al 7 jaar met een pet in GW1 en ben dus gewend om m'n pet te micro-managen.
Iryl schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:45:
[...]
Je kunt ze allemaal "hebben", alleen kies je er twee uit die je kunt switchen tijdens gevechten. Je kunt alleen kiezen zolang je niet in een gevecht zit (net zoals wapens en armour).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Verwijderd

Gister een ranger gespeelt tot level 7. Wat mij erg hielp was het gebruik van de heal over time ipv de direct heal... Hierdoor bleef mijn pet lange tijd zo goed als max healh, terwijl hij grote klappen op ving...

Nadeel, is de heal over time over, dan lag hij bij zware gevechten soms binnen een paar seconden... Dan is het een kwestie van snel naar een andere pet wisselen...

• PhysicalMagic
Dit vind ik idd ook een beetje jammer, ik merkte dat het echt best hard was om m'n pet levend te houden, en ook best wel jammer dat je gewoon je pet MOET gebruiken. In Guild Wars was het bij sommige barrage builds, of IWAY of andere PVP hammer/pet builds ook wel handig om een pet te gebruiken, maar daar gebruikte je dan je pet als de helft van je hele build als een soort van combo met jezelf.

Nu heb ik het idee dat je je pet wel moet managen, maar dat je pet eigenlijk niet toevoegt wat je in je pet steekt om hem levend te houden enz, tenzij je dus een soort van beastmaster build gaat maken en je je op je pet focust.. Maarja, dat is juist wat ik niet wil. Ik wil dat ik eigenlijk zo weinig mogelijk omkijken heb naar mijn pet, maar dat hij toch nog wat zou kunnen toevoegen.

Eigenlijk vind ik het jammer dat je pet niet gewoon automatisch revived als je out of combat bent bijvoorbeeld. Ik zit er erg aan te denken om een thief te gaan gebruiken, maar ik weet niet hoe effectief een ranged thief is, of dat dat juist een beetje underpowered is als je hem (behalve in PVP enzo dan) vooral ranged gaat gebruiken -shortbow/dual pistol-..

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11 22:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik had een sylvari ranger met fern hound. int begin keek ik er niet naar om, dus ging hij vrijwel snel dood..
een tijdje later managde ik mijn pet beter, en het ging redelijk vlot. kon et gemak 2/3 mobs aan zonder dat mn pet enigszins verzwakte. drukte ook met regelmaat op F2.( heal for pet). Ik vind de pet wel een toevoeging, en wel beter dat hij niet zo overpowered is..

• ZenMonkey
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:11
Gisteren voor het eerst ingelogd. Performance vond ik toch ook wel tegen vallen, zeker in verhouding met hoe mooi het spel is.
Draaide gisteren ong 30fps op medium settings op mijn laptop met i7-2630QM, 4gb ram en gt 540m videokaart. Lijkt me een keurig systeem voor medium settings maar in gevechten kreeg ik flinke framedrops waardoor het spel eigenlijk niet fijn vloeiend te spelen is.

Denken jullie dat dit nog beter wordt met de officiele release of moet ik toch voor een andere laptop gaan kijken (of misschien videokaart upgraden) ?

Was natuurlijk ook wel extreem druk gisteren in de startgebieden, dat helpt ook niet mee.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
renewilbers schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:18:
Gisteren voor het eerst ingelogd. Performance vond ik toch ook wel tegen vallen, zeker in verhouding met hoe mooi het spel is.
Draaide gisteren ong 30fps op medium settings op mijn laptop met i7-2630QM, 4gb ram en gt 540m videokaart. Lijkt me een keurig systeem voor medium settings maar in gevechten kreeg ik flinke framedrops waardoor het spel eigenlijk niet fijn vloeiend te spelen is.

Denken jullie dat dit nog beter wordt met de officiele release of moet ik toch voor een andere laptop gaan kijken (of misschien videokaart upgraden) ?

Was natuurlijk ook wel extreem druk gisteren in de startgebieden, dat helpt ook niet mee.
Die cijfers vind ik wel tegenvalllen, op medium haal ik ongeveer 40Fps in het starter gebied van de humans.

En mijn systeem lijkt toch een stuk minder core2duo van een paar jaar oud.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
renewilbers schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:18:

Er komt een dezer dagen een nieuwe driver van Nvidia die de performance voor Fermi en Kepler kaarten flink moet verbeteren.

Zonnepanelen

Sneezydevil schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:21:
[...]

Die cijfers vind ik wel tegenvalllen, op medium haal ik ongeveer 40Fps in het starter gebied van de humans.

En mijn systeem lijkt toch een stuk minder core2duo van een paar jaar oud.
Ik heb ook een C2D van een paar jaar oud maar ik haal echt geen 40fps, op rustige plekken zonder veel medespelers en events zat ik rond 25fps terwijl dat inkakte naar 10fps bij een event in het Sylvari L1-15ish gebied.

Ik ben benieuwd of dat nog veel beter wordt, speel al op tamelijk lage settings namelijk. Anders maar eens zien of het zin heeft mijn graka (9800 GT) te vervangen door bv een HD6670 ofzo. Wil niet teveel geld meer aan deze PC uitgeven eigenlijk, maar een nieuwe PC heeft geen financiele prioriteit in de nabije toekomst.

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-08-2012 12:28 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Enige performance probleem dat ik tegen ben gekomen is dat hij v-sync op 120 ipv 60 zet als ik met crossfire aan in fullscreen game. Iemand een idee of dat zelf op te lossen is, of dat dit een kwestie van drivers is?
SnoeiKoei schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:27:
[...]

Ik heb ook een C2D van een paar jaar oud maar ik haal echt geen 40fps, op rustige plekken zonder veel medespelers en events zat ik rond 25fps terwijl dat inkakte naar 10fps bij een event in het Sylvari L1-15ish gebied.

Ik ben benieuwd of dat nog veel beter wordt, speel al op tamelijk lage settings namelijk. Anders maar eens zien of het zin heeft mijn graka (9800 GT) te vervangen door bv een HD6670 ofzo. Wil niet teveel geld meer aan deze PC uitgeven eigenlijk, maar een nieuwe PC heeft geen financiele prioriteit in de nabije toekomst.
Zie mijn post van vanmorgen. Twee identieke processoren (C2D, 2.13Ghz), twee verschillende kaarten (GTX260 vs GTX550 Ti) En bijna geen verschil in FPS, zelfs niet toen ik die GTX550 PC dezelfde grafische instelling gaf als de GTX260 (dus alles op low of none). In alle gevallen bleef hij hangen tussen de 10 en 20 FPS (rondlopend in Granite Citadel). Dus het was (tijdens de laatste stress test in ieder geval) nog erg afhankelijk van processor.

Ik wacht nog even de release af en ga dan nog eens vergelijken. En dan ga ik eens kijken hoe ik m'n PC ga upgraden.

Edit:

Hmm, ik denk dat ik sowieso moet upgraden... Zie net dat ik onder de specs van Assassin's Creed III zit!

[ Voor 4% gewijzigd door Wailing_Banshee op 16-08-2012 12:37 ]

• Xufuja
  • Laatst online: 16-11 20:25
Wat ik niet snap is waarom ze het spel zo maken dat het afhankelijk is van de CPU ipv de GPU en dat pas bij release veranderen. Is dat echt simpelweg gewoon omdat developer computers betere CPUs hebben dan GPUs?
Creqaw schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:38:
Wat ik niet snap is waarom ze het spel zo maken dat het afhankelijk is van de CPU ipv de GPU en dat pas bij release veranderen. Is dat echt simpelweg gewoon omdat developer computers betere CPUs hebben dan GPUs?
Ik heb absoluut geen verstand van het ontwikkelen van dit soort dingen, maar ik kan me voorstellen dat het een proces is dat je elke keer moet herhalen na (grote) wijzigingen (het optimaliseren bedoel ik dan). Dus dat wil je niet continue doen want dat kost elke keer tijd.

Er zijn wel degelijk optimalisatie slagen geweest tussen de eerste beta en deze laatste stress test (mijn eerste beta, de press beta, kwam ik vaak niet boven de 2 FPS uit...). We weten alleen niet hoever ze nu zijn...

De ontwikkelaars zullen we state-of-the-art systemen hebben, maar ik denk niet dat maar iets met de optimalisatie te maken heeft...

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:09
Mwa... als ja als developer met code aan het prutsen bent hoef je echt geen Triple cross-fire 7990's te hebben :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Sneezzer
Creqaw schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:38:
Dit heeft denk ik twee redenen:
1) Optimalisatie van het gebruik van de graca door a.net én specifieke drivers door Nvidia en AMD.
2) Het is makkelijker om later te tweaken voor de graca performance, door de load van de CPU te halen als het middels de CPU al acceptabel draait.

[ Voor 3% gewijzigd door Sneezzer op 16-08-2012 12:58 ]

• PhysicalMagic
Ik heb sinds de eerste beta tests trouwens wel wat extra opties gezien qua video settings. Verwachten jullie dat er bij of na de release misschien nog meer settings bijkomen, dus dat er misschien nog wat higher settings komen?

• Xufuja
Ah ok, zo is het best wel logisch.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
SnoeiKoei schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:27:
[...]

In het sylvari gebied blijft er van die 40 ook nog maar de helft over, daarom dat ik het er ook bij zette.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-11 18:45

yzx

Sneezzer schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:57:
[...]

Dit heeft denk ik twee redenen:
1) Optimalisatie van het gebruik van de graca door a.net én specifieke drivers door Nvidia en AMD.
2) Het is makkelijker om later te tweaken voor de graca performance, door de load van de CPU te halen als het middels de CPU al acceptabel draait.
Gisteren tijdens de stresstest draaide ik alleen op me cpu >:) gpus deden niets meer na een reeks alt tabs :P

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-11 18:22
Het is zover! Guild wars 2 spelen op de toilet via je tablet!

YouTube: Wartower Spotlight - gamescom 01 - Guild Wars 2 Chill like Crazy

• Sneezzer
Volgens mij slechts een hoax... of een mooie link naar apps voor bijv. craften en AH.

• yzx

yzx

Sneezzer schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:42:
Volgens mij slechts een hoax... of een mooie link naar apps voor bijv. craften en AH.
Tis zo dat je je ipad of tablet aan je PC hangt dan hoor ;) je pc doet al het werk en je tablet laat alles gewoon zien

Sneezzer schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:42:
Moet je het filmpje even af kijken :P

Gewoon Wartower.de die even een paar pootjes wilden uitdraaien.

Maar wat is dat voor een ding op de achtergrond aan het einde van dat filmpje?

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-11 18:22
Volgens mij geen hoax, en zou me niets verbazen als ze streamen via arenanet.
Ryatzu schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:48:
Volgens mij geen hoax, en zou me niets verbazen als ze streamen via arenanet.
Hij zegt het zelf dat het nep is...

En die waterval!

YouTube: Guild Wars 2 Chillout Lounge at Gamescom 2012

• Iryl
Ja die waterval is awesome ;). Was ik daar maar, ff relaxen op hun booth.

Iryl schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:57:
[...]

Ja die waterval is awesome ;). Was ik daar maar, ff relaxen op hun booth.
Ja, ziet er fantastisch uit. Zal er ook niet zo hectisch zijn als de voorgaande jaren.

• yzx

yzx

Lees net op twittah dat ze elk uur codes weg gaan geven op gamescon :P retail codes

En je ziet hier en daar ook al een wedstrijd voor een code te winnen van een fansite of wiki etc

• Sneezzer
yzx schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:07:
Lees net op twittah dat ze elk uur codes weg gaan geven op gamescon :P retail codes

En je ziet hier en daar ook al een wedstrijd voor een code te winnen van een fansite of wiki etc
1) het is twitter (niet iedereen spreekt een randstad dialect 8) ).
2) Het zijn codes voor ingame items.

We will be giving away 100 in-game item codes (at gamescom) every hour starting at 2pm. #gw2gc #gw2iscoming ^AT

[ Voor 4% gewijzigd door Sneezzer op 16-08-2012 14:40 ]

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Een zeer interessante poll van Reddit. Hier kun je zien hoe de verdeling is over de servers wat betreft sPvP, PvE, WvW en RP.

Far Shiverpeaks is op dit moment nog de een na drukste.

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Xylon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:57:
Een zeer interessante poll van Reddit. Hier kun je zien hoe de verdeling is over de servers wat betreft sPvP, PvE, WvW en RP.

Far Shiverpeaks is op dit moment nog de een na drukste.
Ook maar even de poll beantwoord. Gaat er een GoT guild opgericht worden? Zo ja, welke server? Mischien dat ik het als tweede guild join.

• yzx

yzx

Sneezzer schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:36:
[...]

1) het is twitter (niet iedereen spreekt een randstad dialect 8) ).
2) Het zijn codes voor ingame items.

We will be giving away 100 in-game item codes (at gamescom) every hour starting at 2pm. #gw2gc #gw2iscoming ^AT
Je mexcuse :P maar die andere sites geven wel ingame retail codes weg met wedstrijden zoals foto's en videos heb ik al gezien :9

• Sneezzer
Seditiar schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:03:
[...]

Ook maar even de poll beantwoord. Gaat er een GoT guild opgericht worden? Zo ja, welke server? Mischien dat ik het als tweede guild join.
Gebruik de search even

• Xylon
Seditiar schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:03:
[...]

Guild of Tweakers op Far Shiverpeaks.

• Seditiar
  • Niet online
Heb de search functie maar even gebruikt. Bedankt. Zou geen kwaad kunnen om dit in de OP te zetten, bovenaan bijvoorbeeld.
Seditiar schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:08:
[...]

[...]

Heb de search functie maar even gebruikt. Bedankt. Zou geen kwaad kunnen om dit in de OP te zetten, bovenaan bijvoorbeeld.
OP is sowieso inmiddels wel wat verouderd of incompleet zag ik pas. Meldingen als:
In totaal zullen er in Guild Wars 2 acht speelbare professions zijn, daarvan zijn er nu zeven bekend.
en
Volgens de ontwikkelaar, ArenaNet, zal het uitkomen 'wanneer het klaar is'. Het zal pas vlak voor de release zijn dat we een datum krijgen. ArenaNet wil het project niet afraffelen om de release date te halen. Sterker nog, als Arenanet maanden aan iets werkt maar het het is toch niet het beste wat ze hadden kunnen maken, dan schrappen ze het en beginnen ze helemaal opnieuw. Dit levert onvoorspelbare vertragingen op. De enige zekerheid die we hebben is dat de closed beta in 2011 komt.
zijn niet erg actueel meer :P

• Seditiar
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:15:
[...]

OP is sowieso inmiddels wel wat verouderd of incompleet zag ik pas. Meldingen als:

[...]

en

[...]

zijn niet erg actueel meer :P
Dat zeker, zou geen kwaad kunnen om dat ook te updaten, maarja... dat kost waarschijnlijk uren en ik zou er zelf ook geen zin in hebben, hehe.
Dat kost idd een boel tijd denk ik... zeker als je alle belangrijke facetten van het spel in de TS wil behandelen (zoals PvP-basisprincipes, de spelwereld en crafting, 3 dingen die in de huidige OP niet eens genoemd worden geloof ik). Zo uitgebreid als de OP van de WoW-topics hoeft ook weer niet maar de huidige OP heeft niet erg veel naslagwerk-waarde als ik eerlijk mag zijn.

• Sneezzer
Ik denk dat een weekje na launch sowieso wel een nieuwe/vers topic gestart mag worden.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:35
itsleon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:14:
Eerste keer dat ik guild wars 2 opstarte.

Game laad - character creation screen en alles is zwart.
Reboot game weer alles zwart
online gekeken dat je dan alles op low moest zetten
game weer opgestart en ja kan eindelijk me character aanmaken.
Daarna laad scherm en alles blijft weer zwart
weer reboot.
Nu ging die wel door en was ik in de speelwereld.
Daar alles gelijk weer op Max gezet en kon eindelijk beginnen
Daarna ook geen zwarte schermen meer gehad alleen dat af en toe het laden niet door bleef gaan. Alt + f4 game opnieuw opstarten en dan kon ik wel naar een instance of ander gebied.

Dus hoop echt dat ze dit nog fixen want relax game kan je zo niet. Maar wanneer het wel werkte was het ook ontzettend gaaf.
Dit had te maken met de server. Heb hetzelfde probleem gehad... Heeft me ongeveer 5 pogingen gekost om een nieuwe character te maken. Mijn vriendin had exact hetzelfde probleem. Kwetsie van blijven proberen.

(Ik had overigens een zwart scherm en dan de guild wars muis.).

[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 16-08-2012 15:33 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• sdk1985
Wailing_Banshee schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:32:
[...]

Zie mijn post van vanmorgen. Twee identieke processoren (C2D, 2.13Ghz), twee verschillende kaarten (GTX260 vs GTX550 Ti) En bijna geen verschil in FPS, zelfs niet toen ik die GTX550 PC dezelfde grafische instelling gaf als de GTX260 (dus alles op low of none). In alle gevallen bleef hij hangen tussen de 10 en 20 FPS (rondlopend in Granite Citadel). Dus het was (tijdens de laatste stress test in ieder geval) nog erg afhankelijk van processor.

Ik wacht nog even de release af en ga dan nog eens vergelijken. En dan ga ik eens kijken hoe ik m'n PC ga upgraden.

Edit:

Hmm, ik denk dat ik sowieso moet upgraden... Zie net dat ik onder de specs van Assassin's Creed III zit!
De test is niet echt zinnig om twee redenen: ten eerste heb je geen meerdere pc's nodig om te kijken waar je bottleneck ligt. Pak gewoon msi afterburner of gpu-z om je gpu load te checken. Druk vervolgens op ctrl+shift+escape om je cpu load te checken. Is je gpu load boven de 89% dan ben je gpu limited zo niet dan heb je waarschijnlijk last van een cpu bottleneck.

Tweede reden is dat de GTX260 en de GTX 550 Ti vrijwel identiek mbt performance zijn...(de 6 zat dan ook rond de €220 en de 5 zit daar altijd flink onder):

GeForce GTX 550 Ti 1884
GeForce GTX 260 1750

ter vergelijking:
GeForce GTX 460 2371
GeForce GTX 560 2715
GeForce GTX 560 Ti 2992

Niet heel vreemd dus dat je dezelfde resultaten haalt!

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 16-08-2012 15:41 ]

sdk1985 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:39:
[...]

De test is niet echt zinnig om twee redenen: ten eerste heb je geen meerdere pc's nodig om te kijken waar je bottleneck ligt. Pak gewoon msi afterburner of gpu-z om je gpu load te checken. Druk vervolgens op ctrl+shift+escape om je cpu load te checken. Is je gpu load boven de 89% dan ben je gpu limited zo niet dan heb je waarschijnlijk last van een cpu bottleneck.

Tweede reden is dat de GTX260 en de GTX 550 Ti vrijwel identiek mbt performance zijn...(de 6 zat dan ook rond de €220 en de 5 zit daar altijd flink onder):

GeForce GTX 550 Ti 1884
GeForce GTX 260 1750

ter vergelijking:
GeForce GTX 460 2371
GeForce GTX 560 2715
GeForce GTX 560 Ti 2992

Niet heel vreemd dus dat je dezelfde resultaten haalt!
Toch zijn er spellen die ik op mijn GTX260 bijna niet kan spelen (en zeker niet met een fatsoenlijke setting) en m'n partner met zijn GTX550 Ti met gemak op de hoogste resolutie kan draaien.

Daarnaast, als ik zijn instellingen (in GW2) gebruikte met mijn kaart, kwam mijn PC tot stilstand. Het vreemde was dus alleen dat hij met mijn instellingen niet een betere score haalde.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Ik kwam trouwens nog dit tegen op een ander forum:
In the image below you can see a gravestone with some sort of symbols carved into.

Afbeeldingslocatie: http://www.chroniclesoftyria.com/wp-content/uploads/2012/08/I-played-WoW-and-look-at-me-now.If-only-I-had-been-like-you-and-stuck-to-playing-GW2.1.jpg

These symbols come from the New Krytan alphabet and when translated you get:
"I played WoW and look at me now, if only I had been like you and stuck to playing Guild Wars 2."
Persoonlijk vind ik het wel humor.. En de beste verklaring die ik tot nu toe tegen ben gekomen is het feit dat als je in WoW doodgaat je opzoek moet naar je grafsteen in tegenstelling tot GW2 waar je gewoon respawned.. Hoe dan ook levert het op dat andere forum een hoop commentaar op, omdat mensen meteen weer gaan refereren naar het feit dat er helaas ook mensen echt zijn overleden door/tijdens het spelen van WoW. Nu vroeg ik me af wat tweakes van deze humor vinden? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Uhmmie op 16-08-2012 16:13 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Seditiar
  • Niet online
Uhmmie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:10:

[...]

Persoonlijk vind ik het wel humor.. En de beste verklaring die ik tot nu toe tegen ben gekomen is het feit dat als je in WoW doodgaat je opzoek moet naar je grafsteen ipv dat je de game aan het spelen bent.. Hoe dan ook levert het op dat andere forum een hoop commentaar op, omdat mensen meteen weer gaan refereren naar het feit dat er helaas om ook echt mensen (al dan niet indirect) dood zijn gegaan door het spelen van WoW. Nu vroeg ik me af wat tweakes van deze humor vinden? :)
Ik vind in ieder geval dat de gamers die dood zijn gegaan door het spelen van World of Warcraft dom zijn, en ik snap echt niet dat mensen erover gaan zaniken als anderen indirect een goede grap maken.
Ik vind het wel grappig, huilies hou je toch en soms is het gewoon grappig hoe hard mensen gaan freaken als je een spel met WoW vergelijkt. Ik had gisteravond een test-toon (human engineer) met de naam Huge Gnome, stond meteen iemand hatelijk te doen. Ik vind dat vermakelijk en overweeg na de release een PvP-only-toon te maken met een duidelijke WoW-referentie, haters gonna hate.

• sdk1985
Wailing_Banshee schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:46:
[...]

Toch zijn er spellen die ik op mijn GTX260 bijna niet kan spelen (en zeker niet met een fatsoenlijke setting) en m'n partner met zijn GTX550 Ti met gemak op de hoogste resolutie kan draaien.

Daarnaast, als ik zijn instellingen (in GW2) gebruikte met mijn kaart, kwam mijn PC tot stilstand. Het vreemde was dus alleen dat hij met mijn instellingen niet een betere score haalde.
Toen ik mijn nieuwe systeem (i5 2500k) in elkaar had gezet heb ik eerst een paar maanden mijn gtx 260 gebruikt. In combinatie met een 1680x1050 monitor was er geen spel dat niet lekker liep...

Sterker nog die GTX260 werd door mijn e6750@ 3.4 Ghz in vrijwel elke spel maximaal 55% belast (zelfs in modern warfare 2). Pas met de 2500k werd hij 99% belast. De enige uitzondering hierop waren Ruse en Split second (die hadden altijd al maximale load met de gtx260), en ik speel heel wat spellen door elkaar heen :+ .

Jou cpu is nog zwakker dus kan me niet voorstellen dat het bij jou anders is.
http://www.techpowerup.com/gpuz/

[ Voor 11% gewijzigd door sdk1985 op 16-08-2012 17:04 ]

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Uhmmie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:10:

[...]

Persoonlijk vind ik het wel humor.. En de beste verklaring die ik tot nu toe tegen ben gekomen is het feit dat als je in WoW doodgaat je opzoek moet naar je grafsteen in tegenstelling tot GW2 waar je gewoon respawned.. Hoe dan ook levert het op dat andere forum een hoop commentaar op, omdat mensen meteen weer gaan refereren naar het feit dat er helaas ook mensen echt zijn overleden door/tijdens het spelen van WoW. Nu vroeg ik me af wat tweakes van deze humor vinden? :)
Sowieso vind ik het leuk dat er dit soort ingame grapjes verborgen zitten in een game.
Voor de rest, don't take life to seriously.

Verwijderd

Off topic, maar probeer het toch stiekem; kan het kwaad om een pc een week of 3 niet op het stroomnet aangesloten te hebben? Er zit me iets bij dat je het beter niet kunt doen?
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:24:
Off topic, maar probeer het toch stiekem; kan het kwaad om een pc een week of 3 niet op het stroomnet aangesloten te hebben? Er zit me iets bij dat je het beter niet kunt doen?
Dat lijkt me idd best wel gigantisch offtopic in een topic over 1 specifiek spel... :D Maar ik zou niet weten waarom dat kwaad kan, computers hebben wel vaker in hun bestaan 3 weken zonder netstroom gezeten. Het enige slechte eraan is dat je dan geen GW2 kunt spelen. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-08-2012 22:27 ]

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:24:
Hmm idd een aparte plek voor je vraag, maar het enige wat kan gebeuren is dat als je batterij/accu op je mobo niet meer goed is je je bios opnieuw in moet stellen.. Het wordt pas kwalijk als je hardware voor zeer lange tijd uit staat.. Daar kunnen je condensators van gaan lekken..

Maar terug ontopic.. Ik zag in die char builders dat je dus punten in traits stopt (bv fire/water/air/etc bij een elementelist).. Zijn deze te resetten? Zoja hoe werkt dat? Ik vind het namelijk wel leuk dat je meerdere roles kan spelen (iets wat afhankelijk van je spec zoals water voor healing etc), maar dan moet je neem ik aan wel ook die traits kunnen veranderen?

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-11 13:05
ik heb gisteren niet zo gelet op mn prestaties met mn laptop maar het liep soepel, en geen inkakkers stabiele 30 fps volgens mij instellingen stonden dacht ik op medium.
Ik heb 8gb ddr 3 en de radeon hd 7730 2gb (dacht ik) laptop is een dell inspirion 15r SE met 32gb ssd.
edit: ik heb ook een i7 derde generatie erin zitten van 3.1hz
Heb me vermaakt met ranger greatsword en gegeven moment shortbow gevonden. Ik vind de animaties met sommige attacks echt super! Oja en met horn spelen kon ik al leuk spelen alleen 1h sword kan ik niet mee uit de voeten.

O en heeft je pet nog traits of zitten die bij je eigen traits inbegrepen en moet je dus kiezen of je voor meer pet focus gaat of niet?

[ Voor 4% gewijzigd door Sjenker op 16-08-2012 22:48 ]

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-11 20:29
Hey, even een vraagje: Weet iemand heel toevallig of er nog een stress test komt? Zoja, wanneer dan? :p

• yzx

yzx

DivineNL schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:05:
Hey, even een vraagje: Weet iemand heel toevallig of er nog een stress test komt? Zoja, wanneer dan? :p
Tweety bird heeft nog niets laten weten :*)

• Xufuja
DivineNL schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:05:
Hou de GW2 reddit in de gaten, het word meestal een dag ofzo van te voren aangekondigt.

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-11 20:29
Oké, bedankt voor de snelle reacties :)

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Uhmmie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:34:
[...]
Maar terug ontopic.. Ik zag in die char builders dat je dus punten in traits stopt (bv fire/water/air/etc bij een elementelist).. Zijn deze te resetten? Zoja hoe werkt dat? Ik vind het namelijk wel leuk dat je meerdere roles kan spelen (iets wat afhankelijk van je spec zoals water voor healing etc), maar dan moet je neem ik aan wel ook die traits kunnen veranderen?
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Trait
In PvE and WvW, however, resetting trait points has to be done by:

Using a Training Manual, or
Paying 71 Bronze coin/point to a trainer (at L80, this could cost 49 Silver coin 70 Bronze coin).

Steam: Grim

Verwijderd

Ik weet niet of het al was opgemerkt, maar de timer op de site laat nu de juiste resterende tijd zien.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:16
Is de tijd op de site in- of exclusief de 3 days early acces?

• Iryl
"Guild Wars 2 Headstart
Begins on August 25"

Deze tijd is dus voor de pre-purchase editions.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is er al iets geregeld voor de invites van de GoT guild? Wie aan te spreken wanneer de game live gaat of gaat iemand van de guild de aanmelders aanspreken en uitnodigen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Bor de Wollef schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:58:
Is er al iets geregeld voor de invites van de GoT guild? Wie aan te spreken wanneer de game live gaat of gaat iemand van de guild de aanmelders aanspreken en uitnodigen?
Bedoel je de Guild of Tweakers? Zo ja, tijdens de headstart moeten we wachten tot RevenNL de guild aanmaakt en kun je je het beste melden op teamspeak. Wanneer je geen toegang hebt tot teamspeak zou je op het forum een post kunnen maken waarin je je accountnaam of characternaam schrijft met de vraag om je te inviten.

Btw, zou je dit soort vragen niet beter op het guildforum kunnen schrijven?

• Xylon
Trouwens, voor de mensen die bang zijn dat ze de verkeerde server kiezen. Nadat het spel live is kun je een tijd gratis van homeworld wisselen.
Can I change my home world?
Changing Home Worlds

Yes, you can change your home world. At launch players will be able to transfer freely between worlds. Once server populations have largely settled and stabilized, world transfers will be restricted to once a week and each transfer will have a variable cost in gems that will be based on the population of the world to which you wish to transfer.
Bron

• Iryl
Xylon schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:09:
Trouwens, voor de mensen die bang zijn dat ze de verkeerde server kiezen. Nadat het spel live is kun je een tijd gratis van homeworld wisselen.

[...]

Bron
Thanks _/-\o_ ! Dat is wel een goede regeling, veel mensen gaan hier gebruik van maken denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Iryl op 17-08-2012 11:12 ]

• Nickrsd

Nickrsd

Far Shiverpeaks....?

Verwijderd

[...]

Bron
Zo dan, ik heb nog geen andere ontwikkelaar meegemaakt die zo onbaatzuchtig is :o . De meeste slaan een slaatje waar ze een slaatje kunnen slaan. Ben heel erg benieuwd wat/of voor impact dit spel gaat hebben op de scene.

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 11:44
Dit wordt mijn eerste MMORPG ooit :D.

Ben erg benieuwd.

-

Verwijderd

Voor de mensen die hem nog niet kennen, kom gezellig op het Tweakers Guild Wars 2 IRC kanaal

Zo kunnen we hopelijk de komende 7 dagen, 21 uur, 23 minuten en 48 seconden met wat gezelligheid vullen :)

• Xufuja

[...]

Bron
Ah mooi, dan kijk ik toch maar even op Far Shiverpeaks. Ik was er niet van plan heen te gaan vanwege drukte maar dan kan ik net zo goed even kijken of het meevalt.

• Zantiath
  • Laatst online: 18-11 15:34
Zojuist maar even aangemeld op GoT, zin in!

• PhysicalMagic
SCIxX schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:50:
Is de tijd op de site in- of exclusief de 3 days early acces?
Je hebt je antwoord al maar het is misschien leuk om deze even te bekijken (is official van arenanet):
Guild Wars 2 Countdown

Wanneer er eventueel weer een stresstest wordt aangekondigd, staat de tijd tot de volgende stress test er (meestal met 2 uur vertraging ten op zichte van de aankondiging op facebook) ook altijd op.

• Centurion
Weet nog niet welk ras en profession ik ga doen voor mijn eerste character, erg lastig om te kiezen.

-

• sdk1985
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:24:
[...]

Zo dan, ik heb nog geen andere ontwikkelaar meegemaakt die zo onbaatzuchtig is :o . De meeste slaan een slaatje waar ze een slaatje kunnen slaan. Ben heel erg benieuwd wat/of voor impact dit spel gaat hebben op de scene.
Bij Rift kun je (sinds patch 1.4 oid) elke week gratis transferen.

http://www.ign.com/games/rift/pc-14347517

• maartend
  • Laatst online: 22:49
sdk1985 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:13:
[...]

Bij Rift kun je (sinds patch 1.4 oid) elke week gratis transferen.

http://www.ign.com/games/rift/pc-14347517
Maar Rift doet het uit andere overwegingen denk ik. Namelijk omdat het overal zo lekker druk is

• PhysicalMagic
Centurion schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:05:
Weet nog niet welk ras en profession ik ga doen voor mijn eerste character, erg lastig om te kiezen.
Same problem. Gelukkig dat een level 80 maken 'maar' 120 uur kost, en het dus niet super erg is wanneer je eerste character op level 80 toch niet blijkt te zijn wat je er van verwacht had. In guild wars 1 (waar je vooral nadat EotN uit was gekomen) zo in een paar uur max level kon worden, had bijna iedereen ook een stuk of 6 level 20 characters. Ik heb sinds 2005 daar misschien in totaal wel een stuk of 30 keer een max level character aangemaakt, omdat ik bijvoorbeeld een male character had en ineens meer zin in had in een female (gelukkig kon je later met 'real life' geld je uiterlijk en zelfs je gender veranderen, wat in GW2 waarschijnlijk ook wel zo zal zijn??).

• sdk1985
maartend schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:17:
[...]

Maar Rift doet het uit andere overwegingen denk ik. Namelijk omdat het overal zo lekker druk is
Nee hoor was gewoon een service van Trion. Toen het geintroduceerd werd waren er zowel drukke als minder drukke shards.

Rift beviel me uberhaupt wel. Weinig grinding, goedkope (of zelfs gratis) talent respecs, 5 specs op te slaan, één character kan dmv 8 souls altijd 3 roles vervullen vd 4 (tank, healer, support, dps), en goed gelaagde endgame content. Hiermee bedoel ik Tier1 heroics>Tier2 heroics>Tier 10 10man raids>Tier 1 20man raids>Tier2 20 man raids. Voor elk niveau is een bepaalde "hit" rating vereist dat dient als gear check. Het is dus niet zo (zoals bij WoW) dat elke heroic gear dropped waarmee je de nieuwste raids kunt doen.

Veel (endgame) PvE content dus!

Het endgame raiden werd alleen een beetje te die hard dus toen ben ik maar gestopt (na wel eerst Hammer Knell te hebben gecleared of course O-) ).

[ Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 17-08-2012 12:30 ]

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 01:53
Het is dus niet zo (zoals bij WoW) dat elke heroic gear dropped waarmee je de nieuwste raids kunt doen.
Is dat recent gewijzigd dan? (dat was namelijk niet het geval in het begin van de huidige expansie).

mbt GW2, ik lees weinig over end-game pve, iemand enig idee of dat een beetje in orde is (ik neem aan dat dat al getest is in de beta)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• PhysicalMagic
blouweKip schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:47:
[...]

Is dat recent gewijzigd dan? (dat was namelijk niet het geval in het begin van de huidige expansie).

mbt GW2, ik lees weinig over end-game pve, iemand enig idee of dat een beetje in orde is (ik neem aan dat dat al getest is in de beta)
Wat hij denk ik bedoelt is dat er alleen gear komt die er mooier en meer pro uit gaat bij de endgame dungeons, maar die potentieel niet sterker kunnen zijn dan een wat minder item. In principe werkt dit net zoals bij Guild Wars 1. Je kon daar bij een NPC een wapen kopen en dan de juiste upgrades erop gooien en dan had je net zo'n goed wapen als een mega rare wapen, alleen minder aanzien. Het idee hierachter is dat het niet aankomt op hoe goed je gear is (omdat iedereen dus vrijwel dezelfde gear heeft qua stats in de endgame), maar hoe goed jijzelf bent (ook in PvP).

Endgame PvE kon in de beta volgens mij niet alles getest worden omdat er maar een beperkt aantal gebieden open waren in de beta, om zo de content nog een beetje geheim te houden (en misschien wel omdat ze daar nog aan werkten).

• SCIxX
PhysicalMagic schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:58:
[...]

Wat hij denk ik bedoelt is dat er alleen gear komt die er mooier en meer pro uit gaat bij de endgame dungeons, maar die potentieel niet sterker kunnen zijn dan een wat minder item. In principe werkt dit net zoals bij Guild Wars 1. Je kon daar bij een NPC een wapen kopen en dan de juiste upgrades erop gooien en dan had je net zo'n goed wapen als een mega rare wapen, alleen minder aanzien. Het idee hierachter is dat het niet aankomt op hoe goed je gear is (omdat iedereen dus vrijwel dezelfde gear heeft qua stats in de endgame), maar hoe goed jijzelf bent (ook in PvP).

Endgame PvE kon in de beta volgens mij niet alles getest worden omdat er maar een beperkt aantal gebieden open waren in de beta, om zo de content nog een beetje geheim te houden (en misschien wel omdat ze daar nog aan werkten).
Kleine nuancering, het puntentotaal van de stats zal bij endgame gear altijd hetzelfde zijn. Maar de verdeling verschilt onderling, het kan dus zijn dat je toch verder moet zoeken naar hetzelfde wapen omdat de statverdeling je niet ligt.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

waarom moeten we nog een week wachten :( Ik heb zo zin in WvW. Het is alleen jammer dat ik me oude DAoC maten nog niet gevonden heb. Dat zou zo tof zijn om met hun te spelen :D nu maar hopen dat ze op de zelfde server eindigen ^^

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• PhysicalMagic
SCIxX schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:10:
[...]

Kleine nuancering, het puntentotaal van de stats zal bij endgame gear altijd hetzelfde zijn. Maar de verdeling verschilt onderling, het kan dus zijn dat je toch verder moet zoeken naar hetzelfde wapen omdat de statverdeling je niet ligt.
Ah oke nice, dat wist ik nog niet, dat het zo ging werken. :) Maar in principe zal dus dat wapen met die skin, al deze variaties kunnen bezitten? Het zal nooit zo zijn dat je een wapen met een bepaalde skin wilt, maar dat de stats van dat wapen met die skin niet te verkrijgen is?

En zijn wapens trouwens niet zo aan te passen dat je de stats kan veranderen met behulp van bepaalde items (zoals je dat met inscriptions/dagger handles/bow grips enz. in Guild Wars had), zodat je alsnog het wapen kan creëren dat jij wilt, of zijn er bepaalde stats in je weapon en gear die niet veranderbaar zijn (behalve de damage enzo dan)?

[ Voor 8% gewijzigd door PhysicalMagic op 17-08-2012 15:39 ]

PhysicalMagic schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:30:
[...]

Ah oke nice, dat wist ik nog niet, dat het zo ging werken. :) Maar in principe zal dus dat wapen met die skin, al deze variaties kunnen bezitten? Het zal nooit zo zijn dat je een wapen met een bepaalde skin wilt, maar dat de stats van dat wapen met die skin niet te verkrijgen is?

En zijn wapens trouwens niet zo aan te passen dat je de stats kan veranderen met behulp van bepaalde items (zoals je dat met inscriptions/dagger handles/bow grips enz. in Guild Wars had), zodat je alsnog het wapen kan creëren dat jij wilt, of zijn er bepaalde stats in je weapon en gear die niet veranderbaar zijn (behalve de damage enzo dan)?
Per item zijn er upgrade slots waarin je wapen- en armor-enhancements kunt stoppen om stats te verbeteren.

• SCIxX
[...]

Hier een goede uitleg:
http://www.guildwars2guru...tributes-and-you-updated/

• Grim
[...]

Zoals je in je 2de deel al vermeld kan je de stats van 1 wapen combineren met de skin van een ander weapon. Dit gebeurt door middel van Transmutation stone.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Transmutation_Stone

• PhysicalMagic
NuCl3aR schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:50:
[...]

Zoals je in je 2de deel al vermeld kan je de stats van 1 wapen combineren met de skin van een ander weapon. Dit gebeurt door middel van Transmutation stone.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Transmutation_Stone
Aah dat ziet er wel nice uit. Als je dus een lelijk wapen vindt met perfect stats, en daarna een mooi wapen met slechte stats, kan je er een mooi wapen met perfect stats van maken. :)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 01:53
Wat hij denk ik bedoelt is dat er alleen gear komt die er mooier en meer pro uit gaat bij de endgame dungeons,
Iets wat dus bij alle mmo's met pve end-game progressie het geval is.
In wow kan je niet zomaar vanuit heroic dungeons ineens meerdere tiers overslaan (leek me al vreemd dat ze dat veranderd zouden hebben)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Grim
PhysicalMagic schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:59:
[...]

Aah dat ziet er wel nice uit. Als je dus een lelijk wapen vindt met perfect stats, en daarna een mooi wapen met slechte stats, kan je er een mooi wapen met perfect stats van maken. :)
Yup, dat is de bedoeling ervan. Werkt trouwens ook met armor.

Edit: kort filmpje van hoe het werkt - YouTube: Guild Wars 2 Beta Fine Transmutation Stone

[ Voor 16% gewijzigd door Grim op 17-08-2012 16:31 ]

PhysicalMagic schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:59:
[...]

Of (leuk voor PvP) je maakt van een bruut wapen / armour piece met goeie stats een shabby looking piece of junk met goeie stats >:)

• PhysicalMagic
blouweKip schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:14:
[...]

Iets wat dus bij alle mmo's met pve end-game progressie het geval is.
In wow kan je niet zomaar vanuit heroic dungeons ineens meerdere tiers overslaan (leek me al vreemd dat ze dat veranderd zouden hebben)
Wat ik hiermee wilde zeggen was, dat om een goed wapen te hebben (perfect stats), je niet persee dat ene beste legendary weapon uit die ene dungeon moet hebben. De tekst kan misschien op meerdere manieren geïnterpreteerd worden, maar ik bedoelde het dus anders dan de conclusie die jij hieruit trekt. :P

• Centurion
Ik denk dat ik een Asura necromancer ga worden. Ben normaal altijd de grootste char in de game, ga nu maar eens wat anders doen.

-

Verwijderd

Centurion schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:02:
Ik denk dat ik een Asura necromancer ga worden. Ben normaal altijd de grootste char in de game, ga nu maar eens wat anders doen.
Ik ga ook voor de Asura necromancer, was voor de laatste stress test helemaal weg van de gaurdian maar dat is helemaal omgedraaid na de skill fixes

• Xufuja
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:22:
[...]

Ik ga ook voor de Asura necromancer, was voor de laatste stress test helemaal weg van de gaurdian maar dat is helemaal omgedraaid na de skill fixes
Gewoon een vraagje maar waarom? Hebben ze alles de grond ingenerfd voordat het spel uitkwam ofzo?

• Nickrsd

Nickrsd

ik wil een Sylvari Ranger Female met fern hound. hebben ze deze ook vernakt?

Creqaw schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:26:
[...]

Gewoon een vraagje maar waarom? Hebben ze alles de grond ingenerfd voordat het spel uitkwam ofzo?
Tsja om nou al van nerfen te spreken terwijl het spel nog niet eens uit is gaat wat ver denk ik. Hopelijk hebben ze de verschillende classes wel een beetje in balans bij release maar ik ken geen MMO waar de classes (professions whatever) NIET met enige regelmaat worden aangepast. Maar het spel is nog niet eens live, ik reken er eigenlijk wel op dat er aan iedere profession nog van alles en nog wat kan veranderen.

Pagina: 1 ... 85 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.