Heeft hier iemand ervaring met de Ranger op een wat hoger level? In Guild Wars is ranger altijd mijn favoriete profession geweest, en ik heb altijd gezegd dat ik als eerste een Ranger aan zou maken in Guild Wars 2, maar toen ik de eerste 8 levels met een Ranger heb gespeeld (en ook een tijdje WvWvW) merkte ik dat mijn pet eigenlijk alleen maar aan het dood gaan was. Je kan je pet dan ook niet van afstand ressen dus moet je weer wachten tot hij bij je is en je moet hem weer reviven enzo, dus dit koste me als Ranger alleen maar tijd, en ik was eigenlijk alleen maar met m'n pet bezig de hele tijd. Ook had ik het idee dat mijn pet niet de hele tijd direct aanviel als ik een nieuw target had en op F1 klikte om m'n pet m'n target aan te laten vallen.
Wordt dit op een later level iets beter of blijft je pet gedurende de hele game eigenlijk een grote issue? Ik zit nu sterk te twijfelen of ik niet bijvoorbeeld een thief aan zal maken en die voornamelijk ranged zal gaan spelen, zodat ik niet met die pet zit..
Wordt dit op een later level iets beter of blijft je pet gedurende de hele game eigenlijk een grote issue? Ik zit nu sterk te twijfelen of ik niet bijvoorbeeld een thief aan zal maken en die voornamelijk ranged zal gaan spelen, zodat ik niet met die pet zit..