Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 14:24
Weet iemand ook of de Collector's Edition die je op amazon.de kunt krijgen gewoon in het Engels is (dus de boekjes etc. die je er bij krijgt) of hebben die een eigen Duitse versie?

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-11 18:45

yzx

marcrenzo schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:23:
Weet iemand ook of de Collector's Edition die je op amazon.de kunt krijgen gewoon in het Engels is (dus de boekjes etc. die je er bij krijgt) of hebben die een eigen Duitse versie?
Uit aankoop vaak uit duitsland weet ik dat 90% van alles ALLEEN in het duits is qua games related ;)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:22:
[...]

Ik ga ook voor de Asura necromancer, was voor de laatste stress test helemaal weg van de gaurdian maar dat is helemaal omgedraaid na de skill fixes
Tip: Speel wat je leuk vindt om te spelen, en niet ga niet uit van welke profession er op dit moment owned ofzo, want uiteindelijk gaan ze er voor zorgen dat elke profession ongeveer gelijkwaardig wordt qua sterkte enzovoort. Je merkt heel vaak dat er een bepaalde profession is die behoorlijk overpowered aanvoelt, vervolgens gaat bijna iedereen die aanmaken en dan komt er een nerf en dan begint iedereen te janken over de nerf. Het liefst speel ik zelf juist een ondergewaardeerde klasse (vooral als ik hem leuk vind spelen). Omdat ik weet dat deze waarschijnlijk in de toekomst nog wel een buff gaat krijgen (of in ieder geval niet verder wordt generfed).

Bij Guild Wars zijn ze trouwens sowieso continu bezig met balancing hoor. Guild Wars had ook regelmatig skill changes of buffs en nerfes. Speel dus vooral wat je fijn vindt om te spelen, en wees niet bang dat je nu minder damage doet of minder owned dan iemand anders, want waarschijnlijk komt dat nog wel.

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:57

Thermometer

Whoop Whoop!

marcrenzo schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:23:
Op hun site staat zelfs: Sprache: Deutsch, Deutsch :9

Jammer dat die niet beschikbaar is bij de engelse Amazon, anders had ik hem daar wel gehaald.

Verwijderd

PhysicalMagic schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:30:
[...]

Tip: Speel wat je leuk vindt om te spelen, en niet ga niet uit van welke profession er op dit moment owned ofzo, want uiteindelijk gaan ze er voor zorgen dat elke profession ongeveer gelijkwaardig wordt qua sterkte enzovoort. Je merkt heel vaak dat er een bepaalde profession is die behoorlijk overpowered aanvoelt, vervolgens gaat bijna iedereen die aanmaken en dan komt er een nerf en dan begint iedereen te janken over de nerf. Het liefst speel ik zelf juist een ondergewaardeerde klasse (vooral als ik hem leuk vind spelen). Omdat ik weet dat deze waarschijnlijk in de toekomst nog wel een buff gaat krijgen (of in ieder geval niet verder wordt generfed).

Bij Guild Wars zijn ze trouwens sowieso continu bezig met balancing hoor. Guild Wars had ook regelmatig skill changes of buffs en nerfes. Speel dus vooral wat je fijn vindt om te spelen, en wees niet bang dat je nu minder damage doet of minder owned dan iemand anders, want waarschijnlijk komt dat nog wel.
Dit is ook niet de rede dat ik nu met necromancer ga spelen. Ik had nog niet zoveel met necro gespeeld en probeerde hem uit. Toen vond ik hem eigenlijk veel leuker dan de gaurdian. Maar dit kwam ook omdat er meer mogelijkheden zijn gekomen voor de necro. Dat de gaurdian generfed is was niet de rede dat ik er nu uiteindelijk voor kies.
Als ik zou kiezen voor een overpowerde class dan was ik wel voor warrior gegaan, maar die vind ik te simpel en ik word ook een beetje gek van die mensen die die Moldran van Team paradigm aan het prijzen zijn. Die gast bakt er in mijn ogen niet zoveel van :P

Verwijderd

PhysicalMagic schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:30:
Ik vermoed dat ze idd gewoon het update beleid van GW aanhouden, dus maandelijks skill balances, weekend events, nieuwe content, etc.

Zo is het nu al de hele levensloop van GW gegaan, en zelfs na het uitkomen van GW2 zullen er nog patches voor GW komen.

Zo is er nu bv een event om de launch van GW2 te vieren in GW :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 07:18 ]

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
sigh...
Ik had mezelf overtuigd om Warrior te gaan maar dan begin ik toch weer te twijfelen. Ik dacht na over Mesmer maar ze hadden zo'n gigantisch lelijk masker maar dat kan je blijkbaar uitzetten...

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Das zoals bij WvW die gaat de eerste maand alleen maar 1/2 dagen duren ipv 2weken. Puur om alles beter in balans te brengen en te wachten tot de server bevolking stabiel is.

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Creqaw schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:35:
sigh...
Ik had mezelf overtuigd om Warrior te gaan maar dan begin ik toch weer te twijfelen. Ik dacht na over Mesmer maar ze hadden zo'n gigantisch lelijk masker maar dat kan je blijkbaar uitzetten...
Al die optionele items die je krijgt bij het kiezen van het verleden van je karakter kun je uit zetten. Duurde bij mij ook even voordat ik dit door had, maar ik vind het wel fijn zo.
Xylon schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:02:
[...]

Al die optionele items die je krijgt bij het kiezen van het verleden van je karakter kun je uit zetten. Duurde bij mij ook even voordat ik dit door had, maar ik vind het wel fijn zo.
Bij sommige classes is het wel leuk dat je meteen wat op je kop hebt. Engineers kunnen een geinig goggletje krijgen en warriors een helm (puur voor de looks, draagt vziw niks bij aan stats), zien er beiden wel leuk uit. Maskertjes van de casters zien er dan weer cheesy uit helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-08-2012 10:05 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Bij de necromancer zijn ze wel leuk!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-10 22:37
SnoeiKoei schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:04:
[...]

Bij sommige classes is het wel leuk dat je meteen wat op je kop hebt. Engineers kunnen een geinig goggletje krijgen en warriors een helm (puur voor de looks, draagt vziw niks bij aan stats), zien er beiden wel leuk uit. Maskertjes van de casters zien er dan weer cheesy uit helaas.
Er zitten wel wat stats op dacht ik. Vandaar dat die items ook maar een paar levels bruikbaar zijn. Je kunt ze wel bewaren en er later met een transmutation stone betere stats op zetten.

• ZenMonkey
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:11
Omdat er veel discussie over was, hier een chart voor met welke grafische kaart je met wat voor settings ongeveer kunt spelen:

http://img28.imageshack.us/img28/941/gw2chart.jpg

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-11 14:53
Weet iemand of je na het maken van een character het uiterlijk nog kunt veranderen (dus bijvoorbeeld een maand later) of de naam kunt wijzigen?

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
In principe is dit niet mogelijk. Echter, in GW1 werd het na lange tijd wel mogelijk, echter alleen door daar met echt geld voor te betalen. In GW2 zal dit dus waarschijnlijk met gems gedaan worden, er is alleen nog geen manier om te zeggen wanneer (en uberhaupt of) het geimplementeerd wordt.

• Xufuja
renewilbers schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:55:
Omdat er veel discussie over was, hier een chart voor met welke grafische kaart je met wat voor settings ongeveer kunt spelen:

Maar is zo'n chart wel betrouwbaar? De final client met de nodige GPU optimalizaties is nog niet released.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Creqaw schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:31:
[...]

Maar is zo'n chart wel betrouwbaar? De final client met de nodige GPU optimalizaties is nog niet released.
Niet echt, dit zijn oude aannames van een jaar terug oid. Het geeft een indicatie, maar daarmee is ook alles gezegd.

• Xylon
renewilbers schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:55:

Hier is het in ieder geval al niet accuraat. Ik heb een 4890 en spelen op Very High zou waarschijnlijk resulteren in een fps rond de 30, maar vaak lager.

Dat is naar mijn mening toch net wat te laag, als je rekening houdt met fps drops et cetera.

En even een PSA, gebruik imgur voor het uploaden van foto's. Zo veel beter , sneller en zo veel minder reclame bij links.

[ Voor 13% gewijzigd door Xylon op 18-08-2012 12:54 ]

• ZenMonkey
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:11
Xylon schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:52:
[...]

Hier is het in ieder geval al niet accuraat. Ik heb een 4890 en spelen op Very High zou waarschijnlijk resulteren in een fps rond de 30, maar vaak lager.

Dat is naar mijn mening toch net wat te laag, als je rekening houdt met fps drops et cetera.

En even een PSA, gebruik imgur voor het uploaden van foto's. Zo veel beter , sneller en zo veel minder reclame bij links.
Ze hebben deze afbeelding gemaakt bij gw2guru op basis van ervaringen van meerdere gebruikers.
Maar inderdaad het zijn maar schattingen en volgens mij dateert het inmiddels al van een halfjaartje terug.
Nou, als ik met mijn nvidia 9800 GT de settings op very high zette (even gedaan uit nieuwsgierigheid tijdens de laatste stress test) op 1280x720 dan heb ik een diashow van 2 dia's per seconde. Misschien dat very high haalbaar is als de rest van je systeem dan geen enorme bottleneck is, maar op het moment staan de meeste settings op low om een beetje speelbaar te blijven.

• JB Zimmerman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 13:53
Het is al een tijdje bekend van de "Relase date" en tijd is. Maar aan het begin van dit topic staat dat "it's done when it's done". Het zou wel handig zijn om dit voor geinteresseerde die alleen het begin topic lezen dit aan te passen.

Meer info:
https://www.guildwars2.co...uild-wars-2-launch-times/

release date en tijd voor 3day head start
zaterdag 25 augustus om 9:00

release date en tijd
dinsdag 28 augustus om 9:00

• Xylon
JB Zimmerman schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:14:
Het is al een tijdje bekend van de "Relase date" en tijd is. Maar aan het begin van dit topic staat dat "it's done when it's done". Het zou wel handig zijn om dit voor geinteresseerde die alleen het begin topic lezen dit aan te passen.

Meer info:

release date en tijd
maandag 28 augustus om 9:00
De kans bestaat tevens dat de servers drie uur eerder open gaan.

Maar er is al eerder gezegd dat de hele OP eens een update nodig heeft. Dit zal waarschijnlijk gebeuren als het spel eenmaal uit is.

[ Voor 9% gewijzigd door Xylon op 18-08-2012 15:17 ]

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:37:
[...]

Tsja om nou al van nerfen te spreken terwijl het spel nog niet eens uit is gaat wat ver denk ik. Hopelijk hebben ze de verschillende classes wel een beetje in balans bij release maar ik ken geen MMO waar de classes (professions whatever) NIET met enige regelmaat worden aangepast. Maar het spel is nog niet eens live, ik reken er eigenlijk wel op dat er aan iedere profession nog van alles en nog wat kan veranderen.
Nee het is meer dat de necromancer meer opties hebben gekregen. Eerst was er voor pvp maar 1 goede build en dat was dmv bleeding. Ze hebben de necromancer wat omgegooid waardoor er veel meer opties zijn gekomen. Daarnaast vond ik het al een tijdje raar dat de gaurdian zo weinig hp had. Toen ik met de necromancer ging spelen kwam ik erachter dat ik heel simpel tegen de 30k aan zat wat veel opties geeft om te gaan "tanken" en in mijn ogen meer dan de gaurdian (bijvoorbeeld voor punten houden). Ook kwam ik er achter dat de necromancer een goed warriors kan counteren iig de hundred blade build (waar ik echt een stront hekel aan heb).

• Xylon
Er zijn enkele nieuwe items toegevoegd aan de gemstore in GW2.

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07

Meer info:

release date en tijd
maandag 28 augustus om 9:00
De normale release is trouwens dinsdag, niet maandag, nu is het geen 3-day headstart :X

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 11:44
Myrdreon schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:49:
[...]

De normale release is trouwens dinsdag, niet maandag, nu is het geen 3-day headstart :X
Juist wel :P.

-

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:39:
Nou, als ik met mijn nvidia 9800 GT de settings op very high zette (even gedaan uit nieuwsgierigheid tijdens de laatste stress test) op 1280x720 dan heb ik een diashow van 2 dia's per seconde. Misschien dat very high haalbaar is als de rest van je systeem dan geen enorme bottleneck is, maar op het moment staan de meeste settings op low om een beetje speelbaar te blijven.
Ja die chart is heeel oud, was te vinden op GWGuru.
Er is een nieuwere, ook met de AMD 7000 en Nvidia 600 kaarten: Hiero
Die is het laatst geupdate in april, dus niet echt nauwkeurig. Met de kennis van de laatste stresstest lijken de prestaties van de kaarten wat overschat volgens deze kaart.
Was eerst een sticky op GWGuru, maar ze hebben hem weggedaan omdat er nog geen peil op te trekken was qua specs denk ik, omdat het spel nog in beta was.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Creqaw schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:31:
[...]
GPU optimalizaties? Ik heb liever dat ze eerst die gigantische CPU bottleneck wegwerken. 8)7

Met een Q6600 op 3.2Ghz en een GTX670, hikt de framerate tegen de 15fps aan zodra er een hoop spelers in de buurt komen, ook al zijn ze uit beeld. Zeker in WvWvW was dit behoorlijk storend.
De GPU loopt in de tussentijd een beetje duimen te draaien.

Het zal mij benieuwen in hoeverre ze dat voor de launch nog verbeterd zullen krijgen.

@hieronder
Daarnaast kan het natuurlijk ook zijn dat veel shader effects en dergelijke allemaal door de cpu berekened worden en dit kan ook door de GPU gedaan worden, maar daar is nog niets meer gedaan.
Shaders en andere dergelijke gpu-taken worden vast niet op de CPU gedraaid, dan zou de framerate bij de meeste machines in single-digits zitten. ;)

Waarschijnlijk zal het probleem eerder aan inefficiente draw-calls, een bloated rendering-thread of/en de occlusion-culling liggen, maargoed, dat blijft allemaal speculatie. (en doet er TBH ook niet zoveel toe, zolang ze het maar oplossen :X )

[ Voor 34% gewijzigd door SirNobax op 18-08-2012 23:33 ]

Pentaxiaan

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

SirNobax schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:52:
[...]

GPU optimalizaties? Ik heb liever dat ze eerst die gigantische CPU bottleneck wegwerken. 8)7

Met een Q6600 op 3.2Ghz en een GTX670, hikt de framerate tegen de 15fps aan zodra er een hoop spelers in de buurt komen, ook al zijn ze uit beeld. Zeker in WvWvW was dit behoorlijk storend.
De GPU loopt in de tussentijd een beetje duimen te draaien.

Het zal mij benieuwen in hoeverre ze dat voor de launch nog verbeterd zullen krijgen.
Ik denk ook dat ze CPU optimalizatie bedoelen als ze spreken over het meer op GPU willen hebben.

Daarnaast kan het natuurlijk ook zijn dat veel shader effects en dergelijke allemaal door de cpu berekened worden en dit kan ook door de GPU gedaan worden, maar daar is nog niets meer gedaan.

Ik zeg trouwens maar wat, want natuurlijk weet ik ook niet hoe resource management werkt enzovoorts.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Ik hoor net dat die nieuwe van Greenmangaming niet meer werkt. Heeft iemand nog een andere plek waar je de pre-purchase goedkoper kan kopen?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Roboroach
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-11 20:55
gewoon op green man gaming met deze code: DERHE-RRDER-RINGE
die code veranderd om de zoveel tijd.

[ Voor 25% gewijzigd door Roboroach op 18-08-2012 23:25 ]

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:16
Roboroach schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 23:25:
gewoon op green man gaming met deze code: DERHE-RRDER-RINGE
die code veranderd om de zoveel tijd.
Op GMG kan je ook niet meer prepurchases doen met 3 day headstart. Als je hem daar nu nog gaat kopen, krijg je de code pas op 28 aug.

• Xylon
microoo schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 00:20:
[...]

Op GMG kan je ook niet meer prepurchases doen met 3 day headstart. Als je hem daar nu nog gaat kopen, krijg je de code pas op 28 aug.
Dit is correct. Hier de quote voor de geïnteresseerden.
PURCHASES ON OR AFTER 17TH AUGUST WILL NOT INCLUDE THE 3 DAY EARLY ACCESS OR ACCESS TO BETA WEEKENDS!

ACTIVATION KEYS WILL BE SENT OUT IN TIME FOR THE RELEASE DATE OF 28TH AUGUST 2012!
Heeft wel even geduurd, in Amerikaanse GMG shop was ie de 8ste al uitverkocht.

Verwijderd

Ik neem aan dat je op de officiele site wel nog gewoon de pre purchase kunt kopen tot aan de 28ste?

• Xylon
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 00:28:
Ik neem aan dat je op de officiele site wel nog gewoon de pre purchase kunt kopen tot aan de 28ste?
Lijkt het wel op.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:09
Lijkt er dus idd op dat als je het spel nog niet hebt en alsnog de headstart wil hebben je het rechtstreeks via de officiele site moet bestellen toch?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Lasteraar

Meer info:

release date en tijd
dinsdag 28 augustus om 9:00
09.00 in de ochtend dus ? ( neem aan van wel anders is het 21.00 >_< )

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-11 14:39
9:00 's ochtends en het is mogelijk dat de servers tot wel 3 uur eerder open gaan.

• Xufuja
En uiteraard zitten we als goede fans al om 6 uur te log in button te spammen.

• MonkeySandwich
Ik hoop dat mijn computerkast op tijd geleverd is, heb hier een hele doos nieuwe onderdelen maar de behuizing ontbreekt nog... 1e winkel kon helaas niet snel leveren, 2e winkel had 'm op voorraad maar zo bleek later, toch niet, dus maandag mogelijk weer annuleren en dan bij winkel 3 proberen...

• Xufuja
Je kan ook gewoon losse onderdelen inelkaar zetten zonder kast, lol en wat voor kast is het dan? Moet wel heel speciaal zijn als je 3 winkels doorgaat.

• Xylon
MonkeySandwich schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 10:49:
Ik hoop dat mijn computerkast op tijd geleverd is, heb hier een hele doos nieuwe onderdelen maar de behuizing ontbreekt nog... 1e winkel kon helaas niet snel leveren, 2e winkel had 'm op voorraad maar zo bleek later, toch niet, dus maandag mogelijk weer annuleren en dan bij winkel 3 proberen...
Wil je een specifieke kast? Anders ga je toch gewoon even bij wat daadwerkelijke computer winkels langs. Kun je hem direct meenemen.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Creqaw schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 10:52:
Je kan ook gewoon losse onderdelen inelkaar zetten zonder kast, lol en wat voor kast is het dan? Moet wel heel speciaal zijn als je 3 winkels doorgaat.
Dat kan maar...

A) Het is niet zo goed voor de onderdelen (veel stof ed)
B) Je moederbord kan beschadigen als je hem niet op een goed geisoleerd oppervlak legt
C) Het is een stuk kwetsbaarder

Daarnaast is het ook weer een heel gedoe om hem dan uiteindelijk weer in de kast te krijgen, dus het is gewoon handiger om hem meteen in te bouwen

• MonkeySandwich
Ja ik wil perse deze kast :P Ik verwacht ook gewoon dat ik woensdag alles compleet heb en kan bouwen, maar wel irritant dat het allemaal weer op één onderdeel vertraagd.

• Xufuja
Laat is zien welke het is, ben nu wel nieuwsgierig aan het worden.

• MonkeySandwich

• ipl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10-2019

ipl

is er al gezegt dat `t op de 24ste begint ? ;p
bedoel op de guildwars twitter is het vermeld, maar weet geen exacte tijden. er stond ook iets van dat `t een paar uurtjes eerder zou beginnen of zo.
maar ja, hoe dat zit met nederlandse tijd weet ik niet, voor `t zelfde ged is het nog steeds de 25ste nl tijd

• Xufuja
ipl schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 11:30:
is er al gezegt dat `t op de 24ste begint ? ;p
bedoel op de guildwars twitter is het vermeld, maar weet geen exacte tijden. er stond ook iets van dat `t een paar uurtjes eerder zou beginnen of zo.
maar ja, hoe dat zit met nederlandse tijd weet ik niet, voor `t zelfde ged is het nog steeds de 25ste nl tijd
Gewoon 25e toch? 9 uur 's ochtends.

Verwijderd

Klopt, maar de servers kunnen tot 3 uur van tevoren open gaan, vanaf 6 uur dus ;)

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:35
Lijkt me dat een CM 690 II veel meer value for money geeft of mis ik iets?

pricewatch: Cooler Master CM 690 II Advanced

[ Voor 17% gewijzigd door sdk1985 op 19-08-2012 11:52 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• MonkeySandwich
Er is al tijd wel iets beters, nieuwers, goedkopers... Uiteindelijk wilde ik gewoon een compact, vlot en stil systeem en was dit voor mij de beste keus en viel in het budget.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
MonkeySandwich schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 12:04:
Er is al tijd wel iets beters, nieuwers, goedkopers... Uiteindelijk wilde ik gewoon een compact, vlot en stil systeem en was dit voor mij de beste keus en viel in het budget.
Mocht je hem echt niet kunnen vinden dan kan je ook voor Fractal Design ARC MINI gaan. Die heb ik zelf pas geleden gekocht en ik vind het echt een prettig kast :).

Maar terug naar GW2.. Mijn vrouw heeft net te horen gekregen dat ze de 25ste moet werken ;w.. Maar als ik nu gewoon bijvoorbeeld overdag het human start gebied doe.. Dan kan ik s'avonds als zij begint haar gewoon joinen in het Azura begin gebied? En dan kunnen we toch als nog gewoon lekker samen spelen ondanks dat ik (misschien al) een flink aantal levels hoger ben? Dat was toch een selling point van GW2?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

Dat kan, je level wordt naar beneden geschaald maar je krijgt wel nog steeds exp voor alles wat je daar doet.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Zéér interessant filmpje van Wooden Potatoes met vele kleine beetjes aan informatie.
Bijvoorbeeld: Guild Emblem Creator | Overlay GW1 --> GW2, de locaties van outpost/missions

Van alles waar hij over praat staat een link in de beschrijving.

YouTube: Guild Wars 2: Community Bits and Bobs

Steam: Grim

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zou er nog een stress test komen? Ik hoop van wel...
Voor de cheapskates onder ons (net als ik dus), je kan voor zeer weinig hier en hier een 3-day headstart only key kopen, betrouwbare verkoper, had zelf binnen 10 uur de key in m'n inbox zitten. Let op: is puur voor de 3-day headstart, moet uiteraard nog wel zelf het spel kopen.
Seditiar schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 14:17:
Zou er nog een stress test komen? Ik hoop van wel...
Voor de cheapskates onder ons (net als ik dus), je kan voor zeer weinig hier en hier een 3-day headstart only key kopen, betrouwbare verkoper, had zelf binnen 10 uur de key in m'n inbox zitten. Let op: is puur voor de 3-day headstart, moet uiteraard nog wel zelf het spel kopen.
Als je het spel toch al koopt, waarom dan nog extra geld uitgeven aan een 3-day headstart code?

• Seditiar
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

Als je het spel toch al koopt, waarom dan nog extra geld uitgeven aan een 3-day headstart code?
Ik heb het spel gekocht bij de goedkoopste in de pricewatch (€42,-), samen met de 3-day headstart code, ben ik €45,- in totaal kwijt, in plaats van €55,- bij ArenaNet zelf.

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Seditiar schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 15:19:
[...]

Ik heb het spel gekocht bij de goedkoopste in de pricewatch (€42,-), samen met de 3-day headstart code, ben ik €45,- in totaal kwijt, in plaats van €55,- bij ArenaNet zelf.
Goede tip, voor 3 euro wil ik dat risico ook nog wel nemen, was laat met bestellen en wilde ook geen 55 euro neertikken voor de incl. headstart versie op de website, scheelt toch 10 euro zo! Nu maar wachten of ik de info ook binnen krijg ;)

• yzx

yzx

Seditiar schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 15:19:
[...]

Moest je maar sneller zijn :P had voor 53euro de limit edition gedoe op greenmangaming

• Seditiar
  • Niet online
yzx schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:03:
[...]

Moest je maar sneller zijn :P had voor 53euro de limit edition gedoe op greenmangaming
Ach, limited edition boeit me vrij weinig. Plus nu ben ik nog €8,- minder kwijt ook ;)

• MonkeySandwich
Voor de mensen die deze week nog tijd hebben en hun HoM nog snel willen aandikken lees dit:

http://www.guildwars2guru...s-with-the-reverie-event/

• sdk1985
MonkeySandwich schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 12:04:
Als je hem nog kan aanpassen dan zou ik een goedkopere voeding pakken (€120 euro voor 560W is beetje absurd, o.a. corsair en xfx hebben kwalitatief vergelijkbare voedingen) en de cpu omwisselen voor een 3570k (+€39). Met die unlocked multiplier kun je zelfs met de stock koeler zonder enige kennis van oc naar 4+ Ghz. Kwetstie van 1 getal in de bios veranderen en je cpu gaat jaren mee.

• yzx

yzx

sdk1985 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:54:
[...]

Als je hem nog kan aanpassen dan zou ik een goedkopere voeding pakken (€120 euro voor 560W is beetje absurd, o.a. corsair en xfx hebben kwalitatief vergelijkbare voedingen) en de cpu omwisselen voor een 3570k (+€39). Met die unlocked multiplier kun je zelfs met de stock koeler zonder enige kennis van oc naar 4+ Ghz. Kwetstie van 1 getal in de bios veranderen en je cpu gaat jaren mee.
Meen dat hij een seasonic had ?
Voor hetzelfde geld is dat een passieve voeding dus geen fan :P geen idee

Hoe dan ook terug ontopic maar weer? ;)

• sdk1985
Niet passief wel 0 rpm bij weinig load (maar de meeste goede voedingen hoor je niet onder de 40%, zeker niet bij bottem mounted).

Vond overigens vrij groot verschil zitten tussen de framerate van auto (high, 60fps met vsync) en ultra (dips naar 26 fps). Wat dat betreft draait Rift beter (bij vergelijkbare graphics).

[ Voor 43% gewijzigd door sdk1985 op 19-08-2012 20:24 ]

Verwijderd

Hallo mensen,

Graag een bevestiging of ontkenning van het volgende:

Ik ben de 25ste niet thuis om mijn chars te reserveren en een tijd geleden is in dit topic al gesproken over het niet kunnen spelen vanuit een ander werelddeel als je een Europese exemplaar hebt geregistreerd (zoals ik bij de PP al heb gedaan).

Maar van de week lees ik het artikel op de gw2 site (https://www.guildwars2.co...-regions-of-guild-wars-2/), waaruit ik de conclusie trek dat je na het registreren van een Europese account overal ter wereld kunt inloggen om te spelen? Dus dat je vanaf dat moment niets meer te maken hebt met region? Dan zou ik dus met mijn EU account in bijv een Other gebied kunnen inloggen? Ik hoor graag hoe jullie dit hebben opgevat?

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 02:26:
Hallo mensen,

Ik ben de 25ste niet thuis om mijn chars te reserveren en een tijd geleden is in dit topic al gesproken over het niet kunnen spelen vanuit een ander werelddeel als je een Europese exemplaar hebt geregistreerd (zoals ik bij de PP al heb gedaan).

Maar van de week lees ik het artikel op de gw2 site (https://www.guildwars2.co...-regions-of-guild-wars-2/), waaruit ik de conclusie trek dat je na het registreren van een Europese account overal ter wereld kunt inloggen om te spelen? Dus dat je vanaf dat moment niets meer te maken hebt met region? Dan zou ik dus met mijn EU account in bijv een Other gebied kunnen inloggen? Ik hoor graag hoe jullie dit hebben opgevat?
Als je in de Eu bent geregistreerd, kun je niet zomaar op een US wereld gaan spelen. Maakt dus niks uit wat betreft je eigen fysieke locatie op de wereld.

Als je in <insert land> dus inlogt ga je nog steeds op een Europese wereld spelen. Dat kan wel gevolgen hebben voor bijvoorbeeld lag.

[ Voor 6% gewijzigd door Xanaroth op 20-08-2012 07:44 ]

Myrdreon schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 07:43:
[...]

Als je in de Eu bent geregistreerd, kun je niet zomaar op een US wereld gaan spelen. Maakt dus niks uit wat betreft je eigen fysieke locatie op de wereld.

Als je in <insert land> dus inlogt ga je nog steeds op een Europese wereld spelen. Dat kan wel gevolgen hebben voor bijvoorbeeld lag.
Als je in de EU geregistreerd bent, kun je zonder problemen op een NA server spelen. Geen enkel probleem. Een aantal guildies en alliance peeps hebben dat al gedaan tijdens de betas. Het enige wat je niet kunt doen, is het spel kopen buiten je regio.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Xylon
Ik zie dat het hier nog niet genoemd is, maar waarschijnlijk komt er weer een stress test, namelijk komende woensdag. De tijden zijn op dit moment nog niet bekend.

De tweet is echter niet van Guild Wars 2 zelf, maar van Guild Wars 2 Status. Dus het is nog even afwachten of het ook daadwerkelijk klopt.

[ Voor 32% gewijzigd door Xylon op 20-08-2012 09:53 ]

• Lasteraar
Mja, heb nu echt zoiets van 'boeiend' ....
Zaterdag >> release !! Afbeeldingslocatie: http://www.4smileys.com/smileys/birthday-smileys/party_smiley.gif

• Xylon
Tja, misschien gaat het wel helemaal niet over een stress test en in plaats van dat de servers 3 uur eerder open gaan voor de headstart, gaan ze 3 dagen eerder open. Dat valt mooi samen met die woensdag!

Maar... dat zal wel niet zo zijn.

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Xylon schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:02:
Tja, misschien gaat het wel helemaal niet over een stress test en in plaats van dat de servers 3 uur eerder open gaan voor de headstart, gaan ze 3 dagen eerder open. Dat valt mooi samen met die woensdag!

Maar... dat zal wel niet zo zijn.
Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Anders hadden ze geen reclame moeten maken voor 3 dagen/1 dag headstart. Het zou wel leuk zijn :)

[ Voor 12% gewijzigd door Nfear op 20-08-2012 10:09 ]

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik ben nu toch echt wel aan het aftellen hoor...

Woensdag een stresstest zou voor mij nu geen meer waarde hebben, ik wil nu gewoon los!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

idd stresstests heb ik nu ook wel weer gezien, 25ste kan mij niet snel genoeg komen. echt zo`n zin in dat spel
ben ook benieuwd hoe snel bol.com gaat zijn met het versturen van de CE doos :) ben na dat filmpje dat ik tijdje terug heb gezien toch wel heel erg blij dat iki voor de CE heb gekozen. >:)

[ Voor 46% gewijzigd door Freakiebeakie op 20-08-2012 10:23 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
Vergeet niet Load, dat een stress test ook niet bedoelt is om waarde voor jou te hebben. Ze doen dit voor de servers :p

Kan niet wachten op zaterdag, moet ff wat boodschapopen inslaan, maar gamen ga ik

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Nickrsd
  • Laatst online: 25-11 22:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb zaterdag avonddiest van 16.00 tot 0.00 daarna een feest van een maat. Vriendin blijft slapen, zondag weer avonddienst van 16.00 tot 0.00.. weinig headstart voor mij :P

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
lanerios schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:24:
Vergeet niet Load, dat een stress test ook niet bedoelt is om waarde voor jou te hebben. Ze doen dit voor de servers :p

Kan niet wachten op zaterdag, moet ff wat boodschapopen inslaan, maar gamen ga ik
I know, zo is het uiteraard ook niet bedoeld. Alleen heb ik mijn keuzes gemaakt, een extra stresstest zou dan alleen voor GW2 bedoeld zijn om bijvoorbeeld een extra login server testen in geval er iets mis loopt. Daarnaast mag je nu wel hopen dat ze genoeg informatie van de laatste stresstesten/ BWE's hebben gehad voor een redelijke launch.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
was ook niet bedoelt als kritiek :) mn vriendin komt net ook met het idee om een weekendje door te halen met gamen. Wordt een leuk weekend.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-11 20:29
Stress testje is voor mij wel leuk, aangezien ik nog aan geen enkele stress test/Beta heb meegedaan :p
Als het weer een 21:00 tot 1:00 test is, zal ik de login server weer even testen en niet veel meer dan dat. Misschien Character Creation...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Verwijderd

Hallo iedereen,
Ik zag op die ebay website die code dus 3 day only code maar ik heb al een 1 day code ingevuld. Zou ik deze er nog overheen kunnen gooien?

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:00:
Hallo iedereen,
Ik zag op die ebay website die code dus 3 day only code maar ik heb al een 1 day code ingevuld. Zou ik deze er nog overheen kunnen gooien?
Ik kon de code er overheen gooien, geen probleem.

• yzx

yzx

Nickrsd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:47:
ik heb zaterdag avonddiest van 16.00 tot 0.00 daarna een feest van een maat. Vriendin blijft slapen, zondag weer avonddienst van 16.00 tot 0.00.. weinig headstart voor mij :P
Zorg maar dat uwe vriendin ook ne copie heeft he :+

Of wordt het bedsport? :+ _O-

Ontopic : als er nog een stresstest komt denk ik dat ik em over sla, want anders gaat het donderdag en vrijdag beetje te hectisch worden

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 02:26:
Hallo mensen,

Volgens mij heb je nog niet een compleet antwoord gehad. Je kunt inloggen/spelen op twee manieren uitleggen. Je hebt de client waarmee je het spel opstart en je hebt de servers waarop je speelt. Ik vermijd het woord inloggen omdat dat volgens mij verwarrend is.
Je kunt in principe overal op de wereld op elke server spelen, dat is niet regio gebonden. Je kunt echter niet overal in de wereld de client opstarten. De client is regio gebonden. Als je het spel gekocht hebt bij een Europese leverancier (of online vanuit Europa) dan heb je de Europese client.
Ik heb nog nergens gelezen dat hiervan wordt afgeweken. Volgens mij geeft het geciteerde artikel alleen maar aan welke servers er beschikbaar zijn bij de start van het spel en zegt het niets over de client waarmee je het spel moet opstarten.

Edit: Bovenstaande klopt niet, zie Wailing_Banshee in "[MMORPG] Guild Wars 2" en RoseSolane in "[MMORPG] Guild Wars 2"

[ Voor 5% gewijzigd door RoseSolane op 20-08-2012 12:49 ]

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
Het schijnt dat in de gemstore de upgrade van normale editie naar Digital deluxe Edition mogelijk is voor 2000 gems. Dit komt neer op ongeveer 25 euro.

Zijn er hier mensen die erover denken om dit te gaan doen? Enigste permanente items zijn de Mistfire wolf elite skill en de mini rytlock, de andere zijn one use items.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DlY3G3I7Cn8]

Nog even nadenken wat ik ga doen ;)
Nog 5 daagjes!!! ^_^

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ninc schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:00:
Het schijnt dat in de gemstore de upgrade van normale editie naar Digital deluxe Edition mogelijk is voor 2000 gems. Dit komt neer op ongeveer 25 euro.

Zijn er hier mensen die erover denken om dit te gaan doen? Enigste permanente items zijn de Mistfire wolf elite skill en de mini rytlock, de andere zijn one use items.
[video]

Nog 5 daagjes!!! ^_^
25 euro voor 2 items is wel erg prijzig. Ik ga het iig niet doen, met de pre-purchase krijg je 1 of andere ring. Dat is voor mij meer waard dan een summon en een pet :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

ninc schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:00:

[video]

Nog 5 daagjes!!! ^_^
Als je die extra items had willen hebben had je beter meteen de digital deluxe edition kunnen kopen, was maar 10 euro duurder dan de gewone ofzo :X

• yzx

yzx

Dakreal schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:02:
[...]

25 euro voor 2 items is wel erg prijzig. Ik ga het iig niet doen, met de pre-purchase krijg je 1 of andere ring. Dat is voor mij meer waard dan een summon en een pet :P
Ach toen met die greenman gaming kortin was de limited edition voor de prijs van de normale dus kon je die makkelijk meepakken >:)

RoseSolane schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:28:
[...]

Volgens mij heb je nog niet een compleet antwoord gehad. Je kunt inloggen/spelen op twee manieren uitleggen. Je hebt de client waarmee je het spel opstart en je hebt de servers waarop je speelt. Ik vermijd het woord inloggen omdat dat volgens mij verwarrend is.
Je kunt in principe overal op de wereld op elke server spelen, dat is niet regio gebonden. Je kunt echter niet overal in de wereld de client opstarten. De client is regio gebonden. Als je het spel gekocht hebt bij een Europese leverancier (of online vanuit Europa) dan heb je de Europese client.
Ik heb nog nergens gelezen dat hiervan wordt afgeweken. Volgens mij geeft het geciteerde artikel alleen maar aan welke servers er beschikbaar zijn bij de start van het spel en zegt het niets over de client waarmee je het spel moet opstarten.
Je kunt over in de wereld de client opstarten. De client is niet regio gebonden. Als je het spel gekocht hebt bij een Europese leverancier (of online vanuit Europa) dan heb je een GW2 client.

Lees het hier maar :D

http://en.support.guildwa.../answers/detail/a_id/9184

"I travel frequently. Will I be able to play Guild Wars 2?

Yes. The one-time verification system simply confirms that you have purchased the correct version of the game for your area of the world. Once that has been confirmed, you may play from any location you desire."

en

"How does regional restriction affect my Guild Wars 2 home world?

The very first time you start the game you will be asked to select your home world. Although by default we display the worlds that are hosted in your regional data center, you are free to select a home world from either region at this time. So if you are a European player who prefers to play on the North American worlds, please feel free to do so."

• Seditiar
  • Niet online
yzx schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:05:
[...]

Ach toen met die greenman gaming kortin was de limited edition voor de prijs van de normale dus kon je die makkelijk meepakken >:)
Behalve dat de normale ook korting kreeg ;-)

• microoo
  • Laatst online: 22:16
yzx schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:05:
[...]

Inderdaad, hulde voor het aan het licht brengen hiervan! 56 euro betaald uiteindelijk! :D

Nu weer aan de twijfel gebracht door wat gameplay vids. Dacht ga een Human Guardian en nu lees/ zie ik wat de Elementalist allemaal kan en weer hevig aan het twijfelen. Lastig lastig lastig :O

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-11 18:03
Maar guys, wat is nou pre purchase? Ik snap er geen hout meer van.. Als ik nu gewoon de game bestel bij de goedkoopste shop die ik kan vinden (ik geloof gamercard), dan is het een pre purchase en kan je 3 dagen eerder beginnen?

• Seditiar
  • Niet online
IngamerX schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:08:
Maar guys, wat is nou pre purchase? Ik snap er geen hout meer van.. Als ik nu gewoon de game bestel bij de goedkoopste shop die ik kan vinden (ik geloof gamercard), dan is het een pre purchase en kan je 3 dagen eerder beginnen?
Ga ervan uit dat arenanet alleen zelf pre-purchases (3-day headstart) verkoopt. De rest is allemaal pre-order (en dus 1-day headstart).

• Xufuja
Nee, pre-purchase heeft altijd een prijs van 54.99 (uitzondering als je kortingscodes hebt) en word alleen verkocht door de GW2 site en de lijst van winkels op hun site.
Bij een pre-purchase koop je het spel gelijk (betaalt dus gelijk). Bij een pre-order betaal je zodra het spel verzonden wordt. In Nederland is het een beetje hetzelfde, aangezien wij vaak al betalen bij bestelling en niet pas bij verzending. In Amerika is dat echter niet normaal en betaal je pas bij verzending. Daarom het verschil.

Verwijderd

Wat zijn de 'aanbevolen requirements' ?
Voor minimum is het dit :

Minimum System Requirements*

* Due to potential changes, system requirements may change over time, and you may be required to upgrade your current system (or obtain a new system) to continue to play the game.
Windows® XP Service Pack 2 or better
Intel® Core™ 2 Duo 2.0 GHz, Core i3, AMD Athlon™ 64 X2 or better
2 GB RAM
NVIDIA® GeForce® 7800, ATI Radeon™ X1800, Intel HD 3000 or better (256MB of video RAM and shader model 3.0 or better)
25 GB available HDD space
Broadband Internet connection
Keyboard and mouse

p.s. deze informatie heb ik van www.guildwars2.com
Ik ben niet verantwoordelijk voor deze text.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:20:
Wat zijn de 'aanbevolen requirements' ?
Voor minimum is het dit :

Minimum System Requirements*

* Due to potential changes, system requirements may change over time, and you may be required to upgrade your current system (or obtain a new system) to continue to play the game.
Windows® XP Service Pack 2 or better
Intel® Core™ 2 Duo 2.0 GHz, Core i3, AMD Athlon™ 64 X2 or better
2 GB RAM
NVIDIA® GeForce® 7800, ATI Radeon™ X1800, Intel HD 3000 or better (256MB of video RAM and shader model 3.0 or better)
25 GB available HDD space
Broadband Internet connection
Keyboard and mouse

p.s. deze informatie heb ik van www.guildwars2.com
Ik ben niet verantwoordelijk voor deze text.
Via google(2 min werk)

Guild Wars 2 Recommended System Requirements:

Processor: Intel Core2Duo E7500 2.93 GHz, AMD Athlon 64 X2 or better.
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 260 or ATI Radeon HD 4000 series

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Thanks.
BRON?

• Seditiar
  • Niet online
Dakreal schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:23:
[...]

Via google(2 min werk)

Guild Wars 2 Recommended System Requirements:

Processor: Intel Core2Duo E7500 2.93 GHz, AMD Athlon 64 X2 or better.
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 260 or ATI Radeon HD 4000 series
Lijkt me nogal lage reccommended system requirements.. kan me niet voorstellen dat dat ver boven de 20 fps draait op low.
Seditiar schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:25:
[...]

Lijkt me nogal lage reccommended system requirements.. kan me niet voorstellen dat dat ver boven de 20 fps draait op low.
Hij draait met de minimum al rond de 15-20... En die zijn toch echt een stuk lager dan de recommended!

• Seditiar
  • Niet online
Wailing_Banshee schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:27:
[...]

Hij draait met de minimum al rond de 15-20... En die zijn toch echt een stuk lager dan de recommended!
Ook in WvWvW? Lijkt me toch dat dat onderdeel voor een hoop mensen belangrijk is, en daar de FPS al flink omlaag gaat?
Pagina: 1 ... 86 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.