Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Kijk een daarom vraag ik dit soort dingen hier :)
Op de site van guildwars kan ik niks vinden over de reccommended system requirements.

Ik zit zelfs op 3,4 ghz quad core
8 gb geheugen w7
Videokaart weet ik even niet meer.

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:16
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:32:
Op de site van guildwars kan ik niks vinden over de reccommended system requirements.

8 gb geheugen w7
Heb er zelf ook weinig verstand van, maar met zo'n systeem hoef je je atm volgens mij voor geen enkele game zorgen te maken...

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-11 18:45

yzx

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:32:

8 gb geheugen w7
Zonder video kaart weten we vrij weinig :P

Althans tijdens een stresstest liep ik met 1% gpu load(6870) in WvWvW tegen 20-25fps
Hoe dat gebeurde weet ik niet 8)7

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-11 18:03
@ iedereen

Bedankt voor het verduidelijken van de aankoop verschillen :)

Het wordt dus een pre order voor mij. 15 euro voor een drie dagen headstart vind ik een beetje too much. Bovendien ken ik de game nog niet zo goed, en zal dus snel die headstart verliezen waardoor ik toch weer in de mass terecht kom.

Maareh guys, welke class gaat volgens jullie het meest en het minst gespeeld worden? Ik heb het idee dat engineer sowieso het minst gespeeld gaat worden. Die class valt zo buiten de boot in vergelijking met de andere classes.. (imo)

En welke class ga jij spelen en waarom?

[ Voor 3% gewijzigd door IngamerX op 20-08-2012 12:34 ]

Verwijderd

aah heb het, me videokaart.
Even de gegevens van de nvidia site gehaald.

GPU Engine Specs:
128CUDA Cores
738MHzGraphics Clock (MHz)
1836MHzProcessor Clock (MHz)
47.2Texture Fill Rate (billion/sec)
Memory Specs:
1100MHzMemory Clock
GDDR3Memory Interface
256-bitMemory Interface Width
70.4Memory Bandwidth (GB/sec)
Feature Support:
3.0OpenGL
YesCertified for Windows 7
3D Vision, SLI, PhysX, CUDASupported Technologies
2-way, 3-waySLI Options
Display Support:
YesMulti Monitor
2560x1600Maximum Digital Resolution
2048x1536Maximum VGA Resolution
YesHDCP
YesHDMI
Two Dual Link DVIStandard Display Connectors
SPDIFAudio Input for HDMI
Standard Graphics Card Dimensions:
9 inches (228.6 mm)Length
4.376 inches (111 mm)Height
Dual-slotWidth
Thermal and Power Specs:
105 CMaximum GPU Temperature (in C)
150 WMaximum Graphics Card Power (W)
450 WMinimum System Power Requirement (W)
6-pinSupplementary Power Connectors

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ikzelf ga voor een male Norn Warrior, ben normaal van het casten/healen, alhoewel ik bij WoW/AoC/Diablo ookallemaal melee characters heb gespeeld, vind ik de Warrior echt een heerlijke class. Het switchen van wapens vind ik echt heerlijk werken bij Warrior.

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:36:
En wat is de naam van de videokaart?
IngamerX schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:33:
@ iedereen

Bedankt voor het verduidelijken van de aankoop verschillen :)

Het wordt dus een pre order voor mij. 15 euro voor een drie dagen headstart vind ik een beetje too much. Bovendien ken ik de game nog niet zo goed, en zal dus snel die headstart verliezen waardoor ik toch weer in de mass terecht kom.

Maareh guys, welke class gaat volgens jullie het meest en het minst gespeeld worden? Ik heb het idee dat engineer sowieso het minst gespeeld gaat worden. Die class valt zo buiten de boot in vergelijking met de andere classes.. (imo)

Er zijn wel polls te vinden op internet die aangeven welke rassen en classes het meest en minst populair zijn, maar uiteindelijk maakt het niet zo heel veel uit. Geen enkele class is noodzakelijk. Uiteindelijk draait het erom wat jij prettig vindt.

Ik heb alle classes geprobeerd (in meer en mindere mate) en vind de egineer het minst bij mij passen. Misschien in de toekomst als ik het spel beter ken, maar nu vond ik het absoluut niets.

Mijn favoriet is en blijft de Ranger. Ben gewoon helemaal gek van die pets. Ik heb GW1 voor bijna 99% met m'n Stalker gedaan (op m'n main) en al mijn characters, of ze nu ranger zijn of niet, hebben een pet.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:36:

GPU Engine Specs:
saaie boel
By any chance ene GTS250?

Verwijderd

Xylon schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:39:
[...]

En wat is de naam van de videokaart?
sorry , GeForce GTS 250

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-11 10:07
Mijn lijstje tot nu toe:

Sylvari Ranger
Asura Elementalist
Human Gaurdian
Charr Warrior
Norn Mesmer

Zit allen nog te twijfelen of dat ik een Gaurdian of een Thief aan maak wat vinden jullie leuker spelen ?
Ben ik GW 1 als main een Monk geweest en Gaurdain is toch wat meer support is toch weer een twijfel geval.

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

Wailing_Banshee schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:06:
[...]

Je kunt over in de wereld de client opstarten. De client is niet regio gebonden. Als je het spel gekocht hebt bij een Europese leverancier (of online vanuit Europa) dan heb je een GW2 client.

Lees het hier maar :D

http://en.support.guildwa.../answers/detail/a_id/9184

"I travel frequently. Will I be able to play Guild Wars 2?

Yes. The one-time verification system simply confirms that you have purchased the correct version of the game for your area of the world. Once that has been confirmed, you may play from any location you desire."

en

"How does regional restriction affect my Guild Wars 2 home world?

The very first time you start the game you will be asked to select your home world. Although by default we display the worlds that are hosted in your regional data center, you are free to select a home world from either region at this time. So if you are a European player who prefers to play on the North American worlds, please feel free to do so."
Ik buig nederig mijn hoofd. Mijn informatie was verouderd. Er is nog een derde quote op deze support pagina te vinden die aangeeft dat de one-time verification plaatsvind als je de game registreert. Dat zal meestal meteen na de aankoop zijn en niet pas wanneer je voor het eerst gaat spelen.
Hulde voor deze oplossing die rekening houdt met zowel de belangen van de publisher, de lokale verkopers als de spelers. Echt klasse :)
RoseSolane schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:44:
[...]
Hulde voor deze oplossing die rekening houdt met zowel de belangen van de publisher, de lokale verkopers als de spelers. Echt klasse :)
ja, vind ik ook. Het is een goed voorbeeld hoe het ook anders kan. Wel de lokale markt behouden en toch een internationaal spel maken, waar het absoluut niet uit maakt waar je op dat moment bent. Ik weet dat het een zorgen puntje was voor heel veel mensen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Sorry hoor, maar waarom nu een zo een brakke kaart kopen? had je beter een 5850 kunnen kopen...

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Of een 7770 daarmee zou je hem toch ook aardig kunnen draaien. Nieuw in de honderd euro ofzo ?

Verwijderd

Wie zei dat ik die kaart nu gekocht had?
Die kaart heb ik ondertussen alweer een jaar of ...anderhalf oid.

Maar dat was mijn vraag niet, mijn vraag was of het daarmee lukt.

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
IngamerX schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:33:

Ik ga voor de necromancer, aangezien de necro ook mijn main was in GW1 en het gewoon een fijne profession is. De engineer lijkt mij een ideale profession wanneer je alle andere hebt geprobeerd of je iets totaal anders wilt in GW2. Kan verfrissend werken als je moe bent van je main character, en je eens iets anders wilt ;)

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Seditiar schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:38:
Ikzelf ga voor een male Norn Warrior, ben normaal van het casten/healen, alhoewel ik bij WoW/AoC/Diablo ookallemaal melee characters heb gespeeld, vind ik de Warrior echt een heerlijke class. Het switchen van wapens vind ik echt heerlijk werken bij Warrior.
Me too! Welke wapens ga je voor? Ik ga voor de rifle, en twijfel nog tussen 2h sword of dual axe. Waarschijnlijk de eerste, maar de whirlwind van dual axe is zo retegaaf.

• Seditiar
  • Niet online
DeepSeven schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:38:
[...]

Me too! Welke wapens ga je voor? Ik ga voor de rifle, en twijfel nog tussen 2h sword of dual axe. Waarschijnlijk de eerste, maar de whirlwind van dual axe is zo retegaaf.
Haha, precies hetzelfde! In WvWvW Dual Axe/Rifle tenminste, heb PvE eigenlijk vrijwel niet gedaan op zo'n 2-3 events na.
Bij mij komen er een light, een medium en een heavy armor toon.

Light: Sylvari necro of ele, ben ik nog niet uit maar lichte voorkeur voor necro.
Medium: Human of Norn engineer (ranger vond ik niet veel aan en thief heb ik niet geprobeerd maar trekt me niet.) Dual pistols ftw.
Heavy: Charr warrior, dual axes en rifle vond ik beiden wel lekker spelen.

Ik heb nog geen pvp geprobeerd, alleen pve.

[ Voor 10% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-08-2012 13:46 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Xylon
Al eens eerder gepost, maar gezien we het er weer over hebben.

Ik had enkele eisen waar m'n karakters aan moeten voldoen:
  • Elke profession moet er tussen zitten
  • Elk ras moet er tussen zitten
  • Geen ras moet twee professions hebben die van dezelfde armor gebruik maken
Hier is de volgende lijst uit voort gekomen:
  • Human Mesmer
  • Human Thief
  • Human Warrior
  • Sylvari Elementalist
  • Sylvari Ranger
  • Norn Guardian
  • Charr Engineer
  • Asura Necromancer
In eerste instantie wilde ik Norn Warrior en Norn Guardian, maar dan heb ik dus twee Norns die heavy armor gebruiken. Twee maal dezelfde armor dus, niet erg interessant. Daarom heb ik nu voor drie humans gekozen. Misschien dat de warrior nog Charr wordt, maar dat weet ik op dit moment nog niet zeker.

Waarschijnlijk zullen de Human Warrior en Human Mesmer het meeste gespeeld worden in het begin.

Verwijderd

ik heb zelf in beta weekend 2 een mesmer gespeeld tot lvl 32, maar vond haar niet zo... kweet niet... het leek alsof alle andere classes veel meer dmg konden doen ivm mijn mesmer...
Misschien lag het aan mijn gear of zo, maar op een bepaald moment begon het zeer moeilijk te worden voor mij...
Maar ik hou erg veel van de class (ze is gewoon super fun om te spelen) en misschien deed ik wel iets fout ofzo waardoor deze zwakker aanvoelde dan ze eigenlijk was, maar toch wordt deze mijn main, samen met een guardian en elementalist.
daarnaast mss nog later een thief of engineer aanmaken.
Kan haast niet wachen tot dit weekend!

• microoo
Kan je eigenlijk ergens op de site van Guild Wars 2 zien, wat voor editie (deluxe of normaal) aan je account gekoppeld is enzo. Want ik krijg constant mails dat ik het moet kopen, maar ik heb allang GW2 aan mijn account gekoppeld en ik vind dat een beetje gek...
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:46:
Kan haast niet wachen tot dit weekend!
Mijn eerste gedachte toen ik dit las:

"is er een beta weekend?"

Het duurde zeker een seconde voordat het kwartje viel... Het is gewoon nog te onrealistisch!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:29
Wailing_Banshee schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

Het duurde zeker een seconde voordat het kwartje viel... Het is gewoon nog te onrealistisch!
Hahaha, en doordat ik er ook niet op kan wachten lijkt het ook zo lang te duren, heeft wel 1 voordeel, zo lijkt het ook langer te duren voordat school weer begint.

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:54:
[...]

ja, vind ik ook. Het is een goed voorbeeld hoe het ook anders kan. Wel de lokale markt behouden en toch een internationaal spel maken, waar het absoluut niet uit maakt waar je op dat moment bent. Ik weet dat het een zorgen puntje was voor heel veel mensen.
Inderdaad super! Thanks voor al jullie reacties.

Ik ben in ieder geval gerust gesteld. Kan ik gewoon lekker vanuit Aruba mijn chars aanmaken! :D is voor mij wel tussen 12 en 3 s nachts op die inlogknop rammen :P maar heb het ervoor over.

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

haha :D
nu persoonlijk kijk ik ook zeker een keer of 10 per dag op hun twitter account of er niet nog een stresstest komt :D
het is inderdaad vrij "onrealistisch" dat het bijna uit is!
Het spel waar ik al jaren op wacht :D
Saturday is D-day :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:06:
[...]

haha :D
nu persoonlijk kijk ik ook zeker een keer of 10 per dag op hun twitter account of er niet nog een stresstest komt :D
het is inderdaad vrij "onrealistisch" dat het bijna uit is!
Het spel waar ik al jaren op wacht :D
Saturday is D-day :D
Zit net met wat vrienden te bespreken: Wat als het spel nou zwaar kut is als ie uitkomt etc.. (net als Star wars episode 1 :P)... wat dan te spelen :P?

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:10:
[...]

Zit net met wat vrienden te bespreken: Wat als het spel nou zwaar kut is als ie uitkomt etc.. (net als Star wars episode 1 :P)... wat dan te spelen :P?
Dat lijkt me stug, maar stel dat het waar zou zijn: dan heb je altijd nog meerdere classes om naar level 80 te werken. Tenzij je niet mee gedaan hebt aan de BWE's, dan weet je ook niet of dat wel leuk is.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
[...]
Mocht het echt gaan zuigen, dan ben ben ik bang dat ik toch maar weer WoW: MoP ga proberen.. Aangezien er op MMORPG gebied verder echt niks intressants de komende tijd uit gaat komen..
Of ik ga maar weer eens wat tijd ga steken in League of Legends.

[ Voor 28% gewijzigd door Uhmmie op 20-08-2012 16:28 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
YouTube: Guild Wars 2 - Gem Store Armor Skins

3 skins die je met gems ( reallife money ) kan kopen vanaf de start as Za.

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:36
Uhmmie schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:24:
[...]

Mocht het echt gaan zuigen, dan ben ben ik bang dat ik toch maar weer WoW: MoP ga proberen.. Aangezien er op MMORPG gebied verder echt niks intressants de komende tijd uit gaat komen..
Helemaal mee eens. En straks in september wordt het met "Mist of Pandarian" toch wel weer interessant om te spelen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
Ga deze spelen naast Mists (hardcore raider) dus mocht het zuigen, dan ga ik gewoon weer hardcore knallen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik denk eerlijk gezegd dat wanneer je 2 a 3 maanden GW2 gespeelt heb WoW erg gaat terugvallen bij terugkeer.

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Lasteraar schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:26:
YouTube: Guild Wars 2 - Gem Store Armor Skins

3 skins die je met gems ( reallife money ) kan kopen vanaf de start as Za.
Zullen bij het begin niet interessant zijn lijkt mij, omdat de stones toch een 1x use hebben?

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Uhmmie schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:24:
[...]

Of ik ga maar weer eens wat tijd ga steken in League of Legends.
Toevallig logte ik dit weekend in op de MoP Beta... 2 tellen gekeken.. yep.. still same old wow --> Exit.

Ik ben gewoon echt uitgespeelt met WoW :)
[...]

? Star Wars Episode 1? of bedoel je de Star Wars MMO? 1 van de betere RP mmo's als je het mij vraagt ;-)

[ Voor 26% gewijzigd door Dakreal op 20-08-2012 17:25 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Loadichus schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:02:
[...]

Zullen bij het begin niet interessant zijn lijkt mij, omdat de stones toch een 1x use hebben?
Inderdaad, het wordt pas interessant als je de gear hebt die je uiteindelijk op lvl80 wilt hebben.
Anders ga je continue transmutation stones moeten gebruiken zodra je betere armor gevonden hebt.

Steam: Grim

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
NuCl3aR schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:27:
[...]

Inderdaad, het wordt pas interessant als je de gear hebt die je uiteindelijk op lvl80 wilt hebben.
Anders ga je continue transmutation stones moeten gebruiken zodra je betere armor gevonden hebt.
Volgens mij zijn deze gewoon vrij te verkrijgen bij een bepaalde npc.

• yzx

yzx

Twitty said :
There's some false/incorrect info circulating about certain #GW2 features. Colin Johanson commented about it here: http://ow.ly/d60ZO ^RB
hier te vinden

M.a.w

Als je gaat powerlevellen, you're going to have a bad time ;)

[ Voor 11% gewijzigd door yzx op 20-08-2012 18:53 ]

• Seditiar
  • Niet online
yzx schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:52:
Twitty said :

[...]

hier te vinden

M.a.w

Als je gaat powerlevellen, you're going to have a bad time ;)
Valt reuze mee, zoals je ziet is het gewoon stom geblaat van iemand die lekker herrie wilt schoppen. Niks aan de hand.

• microoo
microoo schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:17:
Kan je eigenlijk ergens op de site van Guild Wars 2 zien, wat voor editie (deluxe of normaal) aan je account gekoppeld is enzo. Want ik krijg constant mails dat ik het moet kopen, maar ik heb allang GW2 aan mijn account gekoppeld en ik vind dat een beetje gek...
Iemand?

Verwijderd

Je kan op de GW2 site http://account.guildwars2.com zien of je GW2 geregistreerd hebt of niet. Alleen niet welke versie.

Er staat trouwens een erg mooi nummer van Jeremy Soule (de componist van de GW2 muziek) gezongen door Asja op iTunes. Het liedje heet "Fear not this night".

Linkje: http://itunes.apple.com/u...s-night-guild/id552042587

Meer info: https://www.guildwars2.co...night-song-now-available/

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 21:07

Dawn

..Sworn to the Dark..

Als je je account inlogd en naar download client gaat, is dan de coverart niet anders bij de verschillende versies?
ik heb een standaard versie en ik zie bijvoorbeeld alleen de GW2 cover, zonder fancy tekst erbij o.i.d.
Op andere plekken zou ik me niet kunnen bedenken waar het zou moeten staan muv je bon.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Verwijderd

Ik heb de digital deluxe versie en ik zie ook alleen maar de GW2 cover :)

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 21:07

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:45:
Ik heb de digital deluxe versie en ik zie ook alleen maar de GW2 cover :)
Tot zover die theorie dan.... :/

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Verwijderd

Sorry that was a bad joke at attempting to mock the misinformation

Colin Troll will see you in game Friday!

Wat een slechte humor :p .

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 01:59
Welke crafting beginnen jullie mee ? Ik start denk ik met de Chef discipline eigenlijk omdat deze zo uitgebreid is en je er leuke buffs van kunt krijgen zoals de Bananen room taart 8) = 30min iedere sec hp +10 xp bonus na iedere kill. Of misschien wel een lekker Chocolade koekje = 30min +50 healing +40 precision 10+ xp bonus :+

Zal er denk daarnaast "mining" doen voor het vergaren van ore. Zag in iedere BWE ore bovenaan staan op de most wanted lijst van de AH. Hopen dat ik daar enigzins wat geld mee kan verdienen.

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 11:44
Ik heb nog geen idee, aan de ene kant wil ik alle filmpjes en skills gaan bekijken, maar aan de andere kant wil ik het graag allemaal nieuw laten zijn.

-

• Xylon
xeple schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 21:10:
Zal er denk daarnaast "mining" doen voor het vergaren van ore. Zag in iedere BWE ore bovenaan staan op de most wanted lijst van de AH. Hopen dat ik daar enigzins wat geld mee kan verdienen.
Gathering valt niet onder de crafting disciplines. Foraging, logging en mining staan compleet los van de rest. Deze kun je dus altijd gebruiken ;) .

De respectievelijke wiki linkjes:

[ Voor 27% gewijzigd door Xylon op 20-08-2012 21:31 ]

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-11 14:39
Mining is geen crafting profession maar een gathering skill, die heb je dus sowieso. Houd er rekening mee dat Chef ook de duurste crafting profession is, veel ingrediënten zul je moeten kopen, het is misschien handiger om hier later mee te beginnen.

ik ga met mijn main character (human mesmer) in ieder geval beginnen met Tailoring en als secondary zit ik nog te twijfelen over Chef n.a.v. eerste alinea.

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 11:44
Zijn die crafting skills te veranderen op een later moment?

-

• MonkeySandwich
Ja, Voortgang blijft ook bewaard, je kan het alleen niet gebruiken totdat je het weer terug zet naar 1 van je crafting professions.

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:29
Centurion schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 21:24:
Ik heb nog geen idee, aan de ene kant wil ik alle filmpjes en skills gaan bekijken, maar aan de andere kant wil ik het graag allemaal nieuw laten zijn.
Dit heb ik ook! xD

• Seditiar
  • Niet online
Ligt het aan mij, of ligt de registratie site van Guild Wars 2 eruit?

• MonkeySandwich
Ik kan er gewoon bij komen, ik heb verder niks te registreren dus kan daar niks over zeggen.

https://register.guildwars2.com/

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 01:59
Xylon schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 21:28:
[...]

Gathering valt niet onder de crafting disciplines. Foraging, logging en mining staan compleet los van de rest. Deze kun je dus altijd gebruiken ;) .

De respectievelijke wiki linkjes:
Misschien had ik het er in engels moeten neerzetten. "Zal er denk daarnaast "mining" doen voor het vergaren (gatheren) van ore". :9 Het staat er idd los van maar ik zie crafting en gathering toch als een gezamenlijk iets. Ik wil slim craften en vergaren met als doel snel een cashflow te generen zodat ik direct mijn bag space kan vergroten voor al mijn groente en vleesch ;) Ik wil er ook niet 100% mee bezig zijn zodat al mijn eerste uren in het craften gaan. Gewoon lekker on the side centen verdienen 8) Ik denk dat dat dus het beste gaat met crafting discipline "Chef" en gatheren met "Mining" zonder dat ik elke sec. moet stoppen om iedere boom, plant, rots te moeten bewerken.

• Seditiar
  • Niet online
Ja, de site zelf werkt wel. Maar zojuist van een vriend van me gehoord dat ook hij z'n key niet kan registreren door een time-out bij de laatste pagina om te bevestigen.

Verwijderd

De launcher downloaden via GW2.com gaat wel, maar als je het installeert en de launcher online wil gaan krijg ik al de hele dag "a fatal error has occured". Meer mensen last van?

Ik heb het over een cleane install. De beta launcher is inmiddels al verwijderd.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 22:15 ]

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 22:13:
De launcher downloaden via GW2.com gaat wel, maar als je het installeert en de launcher online wil gaan krijg ik al de hele dag "a fatal error has occured". Meer mensen last van?

Ik heb het over een cleane install. De beta launcher is inmiddels al verwijderd.
Geen last van gehad. Vanmiddag om exact 15:15 begonnen en 16:17 klaar. Ik had het even van m'n storage disk naar m'n SSD verschoven (dus un-install + install, niet copy paste).

Edit: Maar wel dezelfde gw.exe gebruikt, die heb ik dus wel copy paste gedaan, mischien dat dat het is. Of het werkte gewoon bij mij.

[ Voor 10% gewijzigd door Seditiar op 20-08-2012 22:17 ]

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-11 18:03
2 vragen:

1. Hoe is de ondersteuning voor SLI? Heeft iemand hier wellicht recente ervaring mee?

2. In hoeverre ben je afhankelijk van crafting/gathering? Is het spel goed te doen zonder?

• yzx

yzx

IngamerX schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 22:20:
2 vragen:

1. Hoe is de ondersteuning voor SLI? Heeft iemand hier wellicht recente ervaring mee?

2. In hoeverre ben je afhankelijk van crafting/gathering? Is het spel goed te doen zonder?
1) de drivers kunnen beter zowel voor Nvidia en AMD voor multi GPU :P

2) beetje moeilijk te zeggen op stresstest niet? :P zal altijd wel fijn zijn wat crafting te doen al dan niet voor eigen gebruik

• Seditiar
  • Niet online
Seditiar schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 22:04:
Ja, de site zelf werkt wel. Maar zojuist van een vriend van me gehoord dat ook hij z'n key niet kan registreren door een time-out bij de laatste pagina om te bevestigen.
Werkt weer.

• Uhmmie
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 22:13:

De beta client wordt toch automatisch de Retail client of moet ik nu alles weer opnieuw downloaden?

• Seditiar
  • Niet online
Uhmmie schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:30:
[...]

De beta client wordt toch automatisch de Retail client of moet ik nu alles weer opnieuw downloaden?
Je hoeft niet alles opnieuw te downloaden, prtprt? had waarschijnlijk het spel nog nooit eerder geïnstalleerd.

• Uhmmie
Seditiar schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:32:
[...]

Je hoeft niet alles opnieuw te downloaden, prtprt? had waarschijnlijk het spel nog nooit eerder geïnstalleerd.
Maar omdat hij aangaf de beta client te hebben verwijderd, was ik dus bang dat je die niet meer kon gebruiken ofzo ;)

• Seditiar
  • Niet online
Ach zo, geen idee waarom hij dat gedaan had ;p

[ Voor 4% gewijzigd door Seditiar op 20-08-2012 23:46 ]

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
IngamerX schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 22:20:
Craften en gathering is compleet optioneel, er zijn tal van andere manieren om aan bijvoorbeeld je weapons en armor te komen: karma-rewards, dungeon-rewards, kopen van andere spelers, loot etc.

• Xylon
Stroopwafel Inc schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:58:
[...]

Craften en gathering is compleet optioneel, er zijn tal van andere manieren om aan bijvoorbeeld je weapons en armor te komen: karma-rewards, dungeon-rewards, kopen van andere spelers, loot etc.
Helemaal correct.

Crafting en gathering geven echter wel een zeer merkbare XP boost. Vooral als je het goed levelt door steeds nieuwe items te ontdekken.

Dit zijn drie youtube filmpjes over crafting en in de eerste wordt ook uitgelegd hoe je het beste XP kunt verdienen:

[ Voor 31% gewijzigd door Xylon op 21-08-2012 00:33 ]

Verwijderd

Seditiar schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:46:
Ach zo, geen idee waarom hij dat gedaan had ;p
Had nog ff tevergeefs naar de bron gezocht, maar ik had van de week ergens gelezen dat aangeraden werd om bij de release de client opnieuw te downloaden ipv te updaten. Aangezien mijn Windows toch al oud was, heb ik een format C gedaan en alles vers geïnstalleerd (behalve GW2 nu dus).

Zal de beta-file van GW2.exe morgen bij een vriend vandaan halen.

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 01:27:
[...]

Had nog ff tevergeefs naar de bron gezocht, maar ik had van de week ergens gelezen dat aangeraden werd om bij de release de client opnieuw te downloaden ipv te updaten. Aangezien mijn Windows toch al oud was, heb ik een format C gedaan en alles vers geïnstalleerd (behalve GW2 nu dus).

Zal de beta-file van GW2.exe morgen bij een vriend vandaan halen.
Hm, raar. Heb het nergens gelezen, het is algemeen bekend (of mensen denken het te weten) dat de beta client gewoon genoeg is om met de echte launch te spelen. Op wat laatste updates na uiteraard.

• yzx

yzx

Zie net iets raar via tweety bird.

Mensen willen dat je GW2 met een console kunt spelen :S
In theorie moet dat gaan maar dat speelt toch niet lekker?

Guild Wars 2 ‏@GuildWars2
We're having a stress test tomorrow from 12:00 Noon PACIFIC Time to 4:00 PM PACIFIC Time. Details here: http://ow.ly/d6IuU ~RB2 #GW2

[ Voor 38% gewijzigd door yzx op 21-08-2012 02:01 ]

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-11 16:42
oew stresstest :)
ga ik weer verder met de thief die ik de vorige stresstest starte
die vond ik vrij verrassend in wow vond ik de thief zeer onhandig te spelen hier in gw2 vind ik hem veel interactiever

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Umbra69
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05:44
Ik heb mij ook aangemeld bij de guildwebsite, ben veelal een lurker en dus nog nauwelijks gereageerd op het forum. Ik hoop met GW2 er verandering in te brengen :).

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Trently schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:27:
[...]

Helemaal mee eens. En straks in september wordt het met "Mist of Pandarian" toch wel weer interessant om te spelen.
als er een mmo zuigt is het wel wow, dat spel was vroegah misschien de bom maar zeg nou eerlijk de laatste expansions stellen toch niks voor , spel is totaal verneukt . alleen blizzard fanboys zeggen nog dat het tegek is . ik denk dat als je guildwars 2 een echte kans geeft , dus even gewend raken aan de gameplay etc, dat je wow dan echt niks meer aan vind . ik ben destijds gestopt met gw1 (na 5 jaar) en heb toen jaartje wow gespeeld , ben huilend terug gerend naar me gw1 . gratis game met meer content updates dan wow waar je 12e per maand voor moet dokken. ik had echt meer verwacht van wow . ga straks echt helemaal los in gw2 ik weet ondertussen zeker dat ik het helemaal te gek vind >:)

YO! fucknuts! It's Probing time!

• phrenicsk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-12-2023
Vanavond Stress TEST

bron: www.gw2status.com

Op welk uur begint deze voor ons? ;)

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:09
Staat bij de link die je zelf post

Tue 21st Aug, 19:00 GMT; Tue 21st Aug, 20:00 BST; Tue 21st Aug, 21:00 CEST

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• phrenicsk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-12-2023
JohnnyV76 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:19:
Staat bij de link die je zelf post

Tue 21st Aug, 19:00 GMT; Tue 21st Aug, 20:00 BST; Tue 21st Aug, 21:00 CEST
Wou even checken als het wel degelijk om 21h was voor ons ;)

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-11 18:22
Helemaal top, toch nog even de kans om wat meer te testen voor de echte keuze.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Dat is mooi, vanavond nog ff snel wat testen met de ranger en de guardian, misschien nog wat engineer. Gewoon even een feel krijgen van de game. Zaterdag gaat er sowieso een ranger een thief en een warrior gemaakt worden. Voor de overige 2 slots blijven Mesmer, guardian en engineer over. De necro en elementist lijken me niet zo tof. Maja, ik ben dan ook nooit echt een caster speler geweest. Meer een adventurer en tank :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:45:
Dat is mooi, vanavond nog ff snel wat testen met de ranger en de guardian, misschien nog wat engineer. Gewoon even een feel krijgen van de game. Zaterdag gaat er sowieso een ranger een thief en een warrior gemaakt worden. Voor de overige 2 slots blijven Mesmer, guardian en engineer over. De necro en elementist lijken me niet zo tof. Maja, ik ben dan ook nooit echt een caster speler geweest. Meer een adventurer en tank :)
ik zou dan toch zeker een mesmer aanmaken :)
ze hebben een leuke speelstijl en zijn volgens mij niet bepaald erg makkelijk om zeer goed met te spelen.

Ikzelf maak zondag zeker de volgende al aan:
Mesmer
Thief
Guardian
Elementalist

laatste slot wordt wss engineer als deze mij aanstaat. Dit ga ik vanavond testen :)

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Had ik gisteren toch nog even 3/4 nieuwe test builds uitgewerkt zeker :p

Ideaal voor deze even te testen :) Is er al ergens een changelog ontdekt hierover?

Verwijderd

Ik denk toch dat mij lijstje als volgt zal zijn:

Elementalist
Guardian
Thief
Necro

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:31:
[...]

ik zou dan toch zeker een mesmer aanmaken :)
ze hebben een leuke speelstijl en zijn volgens mij niet bepaald erg makkelijk om zeer goed met te spelen.

Ikzelf maak zondag zeker de volgende al aan:
Mesmer
Thief
Guardian
Elementalist

laatste slot wordt wss engineer als deze mij aanstaat. Dit ga ik vanavond testen :)
Mesmer heb ik al uitvoerig *kuch* getest. Een norn male in de vorige twee stress tests. Leuke class, al maak ik geen norn denk ik. Maar ja aan de andere kant, als je een groot ras bent en je hebt 3 evengrootte clones van jezelf dan klikken enemies sneller de verkeerde aan. Maar hetzelfde word met een Asura Mesmer waar je 3 clones hebt die heel klein zijn en het daardoor moeilijker is om een klein target aan te klikken. Plus een asura male in een jurk past beter dan een norn B.A.M.F. in een jurk :)

Ranger is nog steeds mijn eerste liefde, maar de warrior speelde afgelopen stress test ook zo heerlijk. En lekker easy met maar een F ability. En sword/dagger + shortbow thief is ook zeer nice. Ranger nog niet veel getest omdat ik bezig was met de mesmer, omdat die me meer moest overtuigen. Verder ziet guardian er echt zeer tof uit. Enige jammer is dat ik graag een Sylvari Ranger met Fernhound wil spelen, wat dus heel de wereld al speelt :p

De engineer nog niet gespeelt, dus geen idee, maar ik denk dat die pas interessant word als je wat turrets hebt en die unlock je pas later als je genoeg skill points hebt. Dus ik weet niet of ik daar vandaag wel tijd aan wil spenderen. Tot dusver kom ik op het volgende lijstje:

Sylvari Ranger (male)
Norn Warrior (male)
Human Thief (female)
Asura Mesmer (gender maakt niet veel uit, zien er praktisch hetzelfde uit)

Norn Guardian (female) of Asura Engineer (gender maakt niet uit)

Verwijderd

@Seditiar
Bedankt nog voor het linken van die code op ebay! Heb er ook een gekocht en nu maar hopen dat het werkt zaterdag ( de code werkt al maar je kan niet zien of het pre-order is of pre-purchase). Hopelijk kunnen we vanavond die stress test in dan weten we het !

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:53:
[...]

Mesmer heb ik al uitvoerig *kuch* getest. Een norn male in de vorige twee stress tests. Leuke class, al maak ik geen norn denk ik. Maar ja aan de andere kant, als je een groot ras bent en je hebt 3 evengrootte clones van jezelf dan klikken enemies sneller de verkeerde aan. Maar hetzelfde word met een Asura Mesmer waar je 3 clones hebt die heel klein zijn en het daardoor moeilijker is om een klein target aan te klikken. Plus een asura male in een jurk past beter dan een norn B.A.M.F. in een jurk :)

Ranger is nog steeds mijn eerste liefde, maar de warrior speelde afgelopen stress test ook zo heerlijk. En lekker easy met maar een F ability. En sword/dagger + shortbow thief is ook zeer nice. Ranger nog niet veel getest omdat ik bezig was met de mesmer, omdat die me meer moest overtuigen. Verder ziet guardian er echt zeer tof uit. Enige jammer is dat ik graag een Sylvari Ranger met Fernhound wil spelen, wat dus heel de wereld al speelt :p

De engineer nog niet gespeelt, dus geen idee, maar ik denk dat die pas interessant word als je wat turrets hebt en die unlock je pas later als je genoeg skill points hebt. Dus ik weet niet of ik daar vandaag wel tijd aan wil spenderen. Tot dusver kom ik op het volgende lijstje:

Sylvari Ranger (male)
Norn Warrior (male)
Human Thief (female)
Asura Mesmer (gender maakt niet veel uit, zien er praktisch hetzelfde uit)

Norn Guardian (female) of Asura Engineer (gender maakt niet uit)
zelf heb ik heel veel met de guardian gespeeld, maar als je dan toch warrior en guardian maakt, zou ik persoonlijk 2 verschillende rassen pakken. anders speel je echt met hetzelfde armor...
Ik vind persoonlijk voor female guardian sylvari armor heeel erg vet, samen met de human guardian armors :)

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Heb er zin in, vanavond hopelijk die test nog meepakken. De afgelopen 2 maanden niet meer ingelogd, om straks met launch weer een nieuw gevoel te hebben :). Ik zoek nog een EU / NL guild die zich primair richt op WvW en Spvp. Weet iemand zo een guild? dank!

• GuardMoony
in PvP. Als ik mesmer zie aanlopen. Is het direct ctrl+T spam u clones maar :p da groot rood target icoontje blijft mooi boven je hoofd en als iemand uit de pvp group op T drukt ben je direct hun target :D

Daarbuiten blijft mesmer toch nog sterk hoor :)

Denk dat ik deze avond eens me kill steal thief build probeer :p

3.1k attack
55% crit chc
45% crit dmg
35% extra dmg vs 50%hp or less
assassin signet voor 1x 150% dmg :p

Echt zo een pure fun PvP build :p voor de laatste hits te gaan stelen ;)

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:58:
[...]

zelf heb ik heel veel met de guardian gespeeld, maar als je dan toch warrior en guardian maakt, zou ik persoonlijk 2 verschillende rassen pakken. anders speel je echt met hetzelfde armor...
Ik vind persoonlijk voor female guardian sylvari armor heeel erg vet, samen met de human guardian armors :)
Vandaar een norn male en female. Maar voor mijn roleplay gevoel moet een warrior of guardian groot en sterk zijn. Het gevoel bij een asura guardian zou niet echt goed zijn bij mij.

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:58
ye-roon schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:45:
[...]

Vandaar een norn male en female. Maar voor mijn roleplay gevoel moet een warrior of guardian groot en sterk zijn. Het gevoel bij een asura guardian zou niet echt goed zijn bij mij.
Klein van postuur, groot in geest! :P

Ik had vorige test een Asura gespeeld, best een grappig volkje.
Oh, en LELIJK! :+

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:45:
[...]

even een referentie naar WoW maar goed :)
In WoW speelde ik het liefst met mijn Gnome Warrior tank :) ook al had ik ook een draenei warrior tank, de Gnome vond ik leuker spelen aangezien ik zo iets had van, klein maar dapper :D

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:57:
@Seditiar
Bedankt nog voor het linken van die code op ebay! Heb er ook een gekocht en nu maar hopen dat het werkt zaterdag ( de code werkt al maar je kan niet zien of het pre-order is of pre-purchase). Hopelijk kunnen we vanavond die stress test in dan weten we het !
Volgens mij ben ik echt de enige die een niet werkende code heeft gehad, apart :) Iemand toevallig GW2 bij gamecardwinkel besteld en enige info gehad over wanneer de key wordt verstuurd?

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:58:
[...]

even een referentie naar WoW maar goed :)
In WoW speelde ik het liefst met mijn Gnome Warrior tank :) ook al had ik ook een draenei warrior tank, de Gnome vond ik leuker spelen aangezien ik zo iets had van, klein maar dapper :D
Dat klopt, maar spacegoats zijn gewoon lelijk. behalve de females, maar die hebben zo'n raar loopje. oh enuh: alliance schmalliance..

Ook 1 van de redenen dat ik gaan Charr gaan spelen, het is een tauren druid die permanent in cat form zit. Een beetje matig ras tbh en niet mijn speel stijl (al heb ik een tauren druid, pala, priest en warrior in wow). En de rede dat ik geen sylvari warrior/guardian ga spelen: pak een mes en snij door een plantje, probeer vervolgens met dezelfde beweging door vlees te snijden met hetzelfde mes. Het plantje begeeft het direct, het vlees is steviger en heeft meer hits nodig. Niet echt plate armor bad ass material imho :)

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:35:
[...]

Dat klopt, maar spacegoats zijn gewoon lelijk. behalve de females, maar die hebben zo'n raar loopje. oh enuh: alliance schmalliance..

Ook 1 van de redenen dat ik gaan Charr gaan spelen, het is een tauren druid die permanent in cat form zit. Een beetje matig ras tbh en niet mijn speel stijl (al heb ik een tauren druid, pala, priest en warrior in wow). En de rede dat ik geen sylvari warrior/guardian ga spelen: pak een mes en snij door een plantje, probeer vervolgens met dezelfde beweging door vlees te snijden met hetzelfde mes. Het plantje begeeft het direct, het vlees is steviger en heeft meer hits nodig. Niet echt plate armor bad ass material imho :)
haha true true :)
Maar toch, die plantjes krijgen wel vette armor imo :) enkel daarvoor al ga ik er 1tje maken :)
ye-roon schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:35:
[...]

Probeer jij dat boompje maar eens om te halen met dat mes van je! En trouwens, ik vind plate niet mooi, ben meer van de chain....

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
Weet iemand trouwens of ik al ergens wat ingame armors kan bekijken van medium armor classes (thief en ranger). Ik zie namelijk dat bij heel veel ingame footage van mensen de armors allemaal lange coats zijn, en daar houd ik nou eigenlijk eerlijk gezegd niet van. Ik had bij Guild Wars altijd al een hekel aan lange jassen of jurken van dervish, of lange mesmer of elementalist jurken, omdat die tijdens het rennen voor mijn gevoel altijd heel raar naar achter wapperen, en dat maakt het lopen een stuk minder elegant (en ik ben zoiemand die zich daar dan voortdurend aan aan het ergeren is).

Ik hoop daarom dus dat er ook endgame thief armors zijn die niet zo'n lange jas zullen hebben. :P

Verwijderd

PhysicalMagic schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:47:
Weet iemand trouwens of ik al ergens wat ingame armors kan bekijken van medium armor classes (thief en ranger). Ik zie namelijk dat bij heel veel ingame footage van mensen de armors allemaal lange coats zijn, en daar houd ik nou eigenlijk eerlijk gezegd niet van. Ik had bij Guild Wars altijd al een hekel aan lange jassen of jurken van dervish, of lange mesmer of elementalist jurken, omdat die tijdens het rennen voor mijn gevoel altijd heel raar naar achter wapperen, en dat maakt het lopen een stuk minder elegant (en ik ben zoiemand die zich daar dan voortdurend aan aan het ergeren is).

Ik hoop daarom dus dat er ook endgame thief armors zijn die niet zo'n lange jas zullen hebben. :P
dulfy.net/2012/07/21/gw2-armor-previews/

ziezo :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 11:51 ]

PhysicalMagic schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:47:

Geen idee, ik kom niet verder dan dit:

http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:Medium_armor_render.jpg

En anders vanavond maar eens kijken (als je in de stress test kunt komen)

• GuardMoony
Het leuke is ook dat je gewoon elke stat op elk uiterlijk van armer kan zetten. Zelfs als is het een klein laptje stof. Je kan er nog altijd de lvl 80 stats op zetten

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-11 15:06
Baroshir schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:24:
[...]

Volgens mij ben ik echt de enige die een niet werkende code heeft gehad, apart :) Iemand toevallig GW2 bij gamecardwinkel besteld en enige info gehad over wanneer de key wordt verstuurd?
1 licentie(s) wacht(en) op levering (pre-order) Release rond 28 aug. 2012
dat staat er bij mij bij.

voor het eerst dat ik echt met een MMO aan de slag ga.
wel eens van die gratis MMO's geprobeert maar dat is het allemaal net niet.

ik heb wat filmpjes van totalhalibut bekeken en heeft mijn intresse gewekt.
ik ben heel benieuwd
Dat zijn alleen de dungeon en race armours. Dat zijn ze dus niet allemaal!

Pagina: 1 ... 87 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.