Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:31:
[...]
ik zou dan toch zeker een mesmer aanmaken
ze hebben een leuke speelstijl en zijn volgens mij niet bepaald erg makkelijk om zeer goed met te spelen.
Ikzelf maak zondag zeker de volgende al aan:
Mesmer
Thief
Guardian
Elementalist
laatste slot wordt wss engineer als deze mij aanstaat. Dit ga ik vanavond testen

Mesmer heb ik al uitvoerig *kuch* getest. Een norn male in de vorige twee stress tests. Leuke class, al maak ik geen norn denk ik. Maar ja aan de andere kant, als je een groot ras bent en je hebt 3 evengrootte clones van jezelf dan klikken enemies sneller de verkeerde aan. Maar hetzelfde word met een Asura Mesmer waar je 3 clones hebt die heel klein zijn en het daardoor moeilijker is om een klein target aan te klikken. Plus een asura male in een jurk past beter dan een norn B.A.M.F. in een jurk
Ranger is nog steeds mijn eerste liefde, maar de warrior speelde afgelopen stress test ook zo heerlijk. En lekker easy met maar een F ability. En sword/dagger + shortbow thief is ook zeer nice. Ranger nog niet veel getest omdat ik bezig was met de mesmer, omdat die me meer moest overtuigen. Verder ziet guardian er echt zeer tof uit. Enige jammer is dat ik graag een Sylvari Ranger met Fernhound wil spelen, wat dus heel de wereld al speelt
De engineer nog niet gespeelt, dus geen idee, maar ik denk dat die pas interessant word als je wat turrets hebt en die unlock je pas later als je genoeg skill points hebt. Dus ik weet niet of ik daar vandaag wel tijd aan wil spenderen. Tot dusver kom ik op het volgende lijstje:
Sylvari Ranger (male)
Norn Warrior (male)
Human Thief (female)
Asura Mesmer (gender maakt niet veel uit, zien er praktisch hetzelfde uit)
Norn Guardian (female) of Asura Engineer (gender maakt niet uit)