Is dit aantal dan al bevestigd, want voor zover ik weet wat er nog niks bekend over het aantal char slots in de release...SnoeiKoei schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:05:
Je hebt toch maar 5 character slots? Of kun je er meer krijgen?
ik had deze http://img215.imageshack.us/img215/7947/gw013pr.jpg aangemaakt en was meteen helemaal weg van asura`s. dit word dan ook mijn main
YO! fucknuts! It's Probing time!
Yep! Maar ik begin met de 5 rassen. Die extra 4 rangers komen later. Ik moet alleen nog zien of ik de naam van m'n Sylvari Thief kan gebruiken, aangezien ik zag dat ANet hem ook gebruikt heeft...Xylon schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:07:
[...]
Begrijp ik het goed dat je sowieso vijf rangers wilt?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Waarom gelijk zo veel chars vooruit plannen?Xylon schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:03:
Potverdorie. Ik had hier echt een referral link neer moeten zetten voor Green Man Gaming, als ik zie hoe veel mensen gebruik maken van die aanbiedingen die ik hier neer zet.
Ik had enkele eisen waar m'n karakters aan moeten voldoen:Hier is de volgende lijst uit voort gekomen:
- Elke profession moet er tussen zitten
- Elk ras moet er tussen zitten
- Geen ras moet twee professions hebben die van dezelfde armor gebruik maken
In eerste instantie wilde ik Norn Warrior en Norn Guardian, maar dan heb ik dus twee Norns die heavy armor gebruiken. Twee maal dezelfde armor dus, niet erg interessant. Daarom heb ik nu voor drie humans gekozen. Misschien dat de warrior nog Charr wordt, maar dat weet ik op dit moment nog niet zeker.
- Human Mesmer
- Human Thief
- Human Warrior
- Sylvari Elementalist
- Sylvari Ranger
- Norn Guardian
- Charr Engineer
- Asura Necromancer
Blijkbaar duurt een char lvl-en +/- 120 uur en dan ben je pas max-ed. Dit zou dus 8x 120 uur = 960uur zijn. Gedeeld door 5 uur gemiddeld per dag = 192 dagen ...
Begin er maar aan
Ik weet niet hoe het met Xylon zit, maar ik houd wel van wat keuze. Daarom maak ik in ieder geval gelijk mijn 5 characters, en zullen de overge 5 snel volgen (ik wil ook nog een warrior, rad en geslacht nog onbekend).Maduth schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:13:
[...]
Waarom gelijk zo veel chars vooruit plannen?
Blijkbaar duurt een char lvl-en +/- 120 uur en dan ben je pas max-ed. Dit zou dus 8x 120 uur = 960uur zijn. Gedeeld door 5 uur gemiddeld per dag = 192 dagen ...
Begin er maar aan
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Op /r/GuildWars2 hadden ze afgelopen weekend twee enquetes gehouden. Een over welke ras en professions men zou kiezen, waar meer dan vijfduizend mensen aan mee hebben gedaan, en een over welke biography keuzen mensen zouden maken, waar net wat meer dan duizend mensen aan mee hebben gedaan.
Hier kun je de resultaten van de enquete over ras en profession vinden.
Hier kun je de resultaten van de enquete over biography keuzes vinden.
Beide zijn via de enquete functie van Google gemaakt en er staan dus ook linkjes in naar overzichtelijke plaatjes die aangeven hoe er is gekozen. Ik vond het zelf wel interessant om te zien.
Hier kun je de resultaten van de enquete over ras en profession vinden.
Hier kun je de resultaten van de enquete over biography keuzes vinden.
Beide zijn via de enquete functie van Google gemaakt en er staan dus ook linkjes in naar overzichtelijke plaatjes die aangeven hoe er is gekozen. Ik vond het zelf wel interessant om te zien.
Dat klopt maar ik kijk naar tijd... gewoon een simpel sommetjuhWailing_Banshee schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:15:
[...]
Ik weet niet hoe het met Xylon zit, maar ik houd wel van wat keuze. Daarom maak ik in ieder geval gelijk mijn 5 characters, en zullen de overge 5 snel volgen (ik wil ook nog een warrior, rad en geslacht nog onbekend).
120 x 8 = 960 uur... om end game te halen [dus nog niet end game spelen]
196 dagen = 6 - 7 maanden [met 5 uur spelen per dag gemiddeld]...
Ieder voor zich natuurlijk maar hoe realistisch is zo opzet
ik ga ook zeker alle classes maken , haalde in 1 weekend ongeveer lvl 25 dus lvl 80 is echt wel te doen aangezien de lvling curve gelijk bliijft.
Nou, twee redenen eigenlijk.Maduth schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:13:
[...]
Begin er maar aan
De eerste is dat de kans groot is dat je characters in Guild Wars 2 ook verjaardagscadeaus zullen krijgen. In Guild Wars 1 konden deze af en toe zeer zeldzaam en waardevol zijn, vooral naarmate je character ouder werd.
Ten tweede kun je altijd direct in sPVP springen, ongeacht je level. Door elke profession te hebben kan ik ook met elke profession ervaring op doen zodat ik alles beter kan counteren in PVP. Naar mijn mening ben je simpelweg op je best als je zo goed mogelijk weet wat je kunt verwachten en wat je er tegen kunt doen.
Ik zal natuurlijk wel een main hebben welke ik voornamelijk zal gaan levelen en gebruiken, maar ik doe graag toch een beetje ervaring op met elke profession.
[ Voor 7% gewijzigd door Xylon op 13-08-2012 15:23 ]
hihi... heb van het weekend mijn GW1 geactiveerd. Mooi 7 verjaardagscadeaus!!
Iemand nog tips om de achevements daar te halen voor de hall of monuments? Ik heb GW1 al zo lang niet gespeeld dat ik geen idee heb wat ik allemaal aan het doen ben. Zit op 3/50 nu. Mocht iemand ergens een lijstje oid weten dan houd ik mij aanbevolen.
Iemand nog tips om de achevements daar te halen voor de hall of monuments? Ik heb GW1 al zo lang niet gespeeld dat ik geen idee heb wat ik allemaal aan het doen ben. Zit op 3/50 nu. Mocht iemand ergens een lijstje oid weten dan houd ik mij aanbevolen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Die drie punten heb je volgens mij altijd. Je moet sowieso Eye of The North gaan uitspelen. Vergeet de verhaalboeken niet die je kunt inleveren voor geld.
Ik heb eindelijk maar toch een keuze kunnen maken in de characters die ik wil gaan spelen.
1: Human - Guardian
2: Asura - Elementalist
3: Sylvari - Ranger
4: Charr - Engineer
5: Norn - Warrior
Dan heb ik van elke ras minstens één character.
Ik heb eindelijk maar toch een keuze kunnen maken in de characters die ik wil gaan spelen.
1: Human - Guardian
2: Asura - Elementalist
3: Sylvari - Ranger
4: Charr - Engineer
5: Norn - Warrior
Dan heb ik van elke ras minstens één character.
[ Voor 59% gewijzigd door Nfear op 13-08-2012 15:49 ]
Ik denk dat ik wel langer dan 120 uur bezig zal zijn om 80 te halen... En dat met 1 character. Mijn hele manier van spelen is gewoon.... chaotisch? Ik doe waar ik zin in hem en volg m'n neus. En als ik ergens plezier heb, zal ik er langer blijven hangen... (daarom vind ik GW2 zo briljant met die level-scaling).Maduth schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:19:
[...]
Dat klopt maar ik kijk naar tijd... gewoon een simpel sommetjuh
En ik heb gewoon behoefte aan variatie. In professie en in ras. (en ik ben nou eenmaal gek van rangers... Ik heb er nu ook 6...)
Maar goed dat de focus van dit spel niet de race naar lvl 80 is, maar het lol hebben in het spel op de weg er naar toe. Je kan eigenlijk vanaf lvl 30 alles wel doen en je loopt niet achter op andere spelersMaduth schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:19:
[...]
Dat klopt maar ik kijk naar tijd... gewoon een simpel sommetjuh
Oh en interesante read: http://www.guildwarsinsid...d-wars-2-mmo-busy-adults/ precies wat ik ben, busy adult.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Trouwens, als je lekker wilt levelen moet je tijdens het spelen niet vergeten gewoon alle bloemen te plukken, veins te minen en hout te hakken. Met crafting professions kun je namelijk ook zeer goed levelen.
Ziet er niet gek uit. De meeste Asura's die ik tot nu toe gezien heb vond ik nu niet echt mooi, maar deze welFreakiebeakie schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:11:
ik had deze http://img215.imageshack.us/img215/7947/gw013pr.jpg aangemaakt en was meteen helemaal weg van asura`s. dit word dan ook mijn main
Ziet eruit alsof het haar menens is (volgens mij is het een haar!)RoseSolane schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:03:
[...]
Ziet er niet gek uit. De meeste Asura's die ik tot nu toe gezien heb vond ik nu niet echt mooi, maar deze welWat gaat ie doen? Tis toch een hij?
Verwijderd
Bij Asura's is dat nogal moeilijk te zien 
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Physical_appearance/Asura
http://wiki.guildwars2.com/wiki/AsuraMale and female asura are very similar in appearance; they are mostly differentiated by voice and ear structure.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 16:12 ]
Voor de mensen die echt geen idee hebben wat ze willen maken gebruik dit 
http://diyguild.org/gw2/chargen.php
http://diyguild.org/gw2/chargen.php
Bij mijn Sylvari dame is dat een stuk eenvoudiger. En die hebben geen geslachtskenmerken nodig als plantVerwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:10:
Bij Asura's is dat nogal moeilijk te zien
[...]
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Asura
GW2 heeft een "make a guess" functie nodig! Deze zit dan voordat je nog maar een keuze voor professie of geslacht gemaakt hebt. Je voert alleen je naam in en komt in de eerste cutscene terecht...
Hoe onlogisch ook, ik ga voor een Asura Guardian. Ik vind Asura verreweg de leukste race
het is een female elementalistRoseSolane schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:03:
[...]
Ziet er niet gek uit. De meeste Asura's die ik tot nu toe gezien heb vond ik nu niet echt mooi, maar deze welWat gaat ie doen? Tis toch een hij?
Heb je leuk gedaan manFreakiebeakie schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:11:
Ik heb er helaas helemaal niets mee..dus het zal voor mij een Human worden of een Charr.
Anyways
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik zat wat filmpjes te kijken van de racial armors. Maar nu vraag ik mij af of het ook mogelijk is om die armor te halen met een andere race. Ik vind de charr heavy tier 3 namelijk echt super vet eruit zien, maar wil met een asura spelen zou het dan mogelijk zijn om die charr heavy bij een asura aan te trkken?
Anyone?HardCoreGamer schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:03:
Weet iemand trouwens of Guild Wars 2 op Mac OS X zal draaien?
An a day keeps the doctor away.
Denk het niet.
Nooit is een arenanet game op osx geweest.. misschien dat crossover de game gaat ondersteunen?
Zou het zelf ook graag zien in verband met macbook, maar heb voor games gewoon windows ernaast draaien
edit*
Status bronze op crossover, dus ik zou niet al te veel verwachten van de performance.. misschien dat dit nog beter wordt na launch.
http://www.codeweavers.co.../browse/name/?app_id=7951
[ Voor 22% gewijzigd door Hydrosine op 13-08-2012 18:58 ]
Bron: FAQWill I be able to play the game on a Mac or Linux PC?
Not officially. ArenaNet has not given any indication that they will offer support for those platforms. A number of players have installed Guild Wars 2 on Wine and successfully participated in one or more Beta Weekend Events.
[ Voor 48% gewijzigd door Nfear op 13-08-2012 19:00 ]
Ik draai GW2 op mijn Imac onder windows7 met bootcamp. Er is geen mac versie..
groeten,
Alveus
Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com
Misschien ook wel interessant: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Guild_Wars_2_on_Wine
Hier komt ooit nog wat te staan..
Hmmm van mij mag er wel weer een stress-test komen eigenlijk.
Ik vind het combatsysteem van GW2 erg leuk, leuk uitgewerkt hoe de skills die je kunt gebruiken afhankelijk zijn van de wapens die je equipped hebt (wel of geen ranged/AoE-attack enzo) en je ervaring met dat wapen. Wordt nog wel ff puzzelen wat het lekkerst speelt denk ik. Op mijn Charr warrior beta-toon speelde ik meestal met 2 axes of met een rifle.
Enige wat ik niet helemaal snap is dat trait point systeem, ik had op een gegeven moment 2 trait points te besteden maar die kon ik nergens in stoppen? Moest dat nog unlocked worden of was het gewoon niet functioneel in de beta / stress tests?
Ik vind het combatsysteem van GW2 erg leuk, leuk uitgewerkt hoe de skills die je kunt gebruiken afhankelijk zijn van de wapens die je equipped hebt (wel of geen ranged/AoE-attack enzo) en je ervaring met dat wapen. Wordt nog wel ff puzzelen wat het lekkerst speelt denk ik. Op mijn Charr warrior beta-toon speelde ik meestal met 2 axes of met een rifle.
Enige wat ik niet helemaal snap is dat trait point systeem, ik had op een gegeven moment 2 trait points te besteden maar die kon ik nergens in stoppen? Moest dat nog unlocked worden of was het gewoon niet functioneel in de beta / stress tests?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Trait points kon je weldegelijk gebruiken, er was een tab onder slot skills die traits heet.SnoeiKoei schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:25:
Hmmm van mij mag er wel weer een stress-test komen eigenlijk.![]()
http://wiki.guildwars2.co...ro_panel_%28traits%29.jpg
Door op het plusje te drukken bestede je de trait point.
Meer informatie: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Traits
[ Voor 3% gewijzigd door Xyzer op 13-08-2012 19:36 ]
Hier komt ooit nog wat te staan..
Nou ja, die tab heb ik gevonden en het plusje ook, maar er gebeurde niks. Maar ik lees in je wiki-link:Xyzer schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:35:
Door op het plusje te drukken bestede je de trait point.
Ik neem aan dat ik dus nog een training manual moest zien te vinden.Trait lines are split into three tiers, each of which requires the purchase of a training manual to unlock.
Je class trainer verkoopt deze manuals. De eerste kost 10 silver. Als je dat had gekocht had je het wel geweten, 10 silver op level 10 is niet niks.SnoeiKoei schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:39:
[...]
Nou ja, die tab heb ik gevonden en het plusje ook, maar er gebeurde niks. Maar ik lees in je wiki-link:
[...]
Ik neem aan dat ik dus nog een training manual moest zien te vinden.
Die manuals kun je zo'n beetje bij de eerste vendors kopen die je tegen komtSnoeiKoei schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:39:
[...]
Ik neem aan dat ik dus nog een training manual moest zien te vinden.
Bedankt voor de linken en tips.Alveus schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:00:
[...]
Ik draai GW2 op mijn Imac onder windows7 met bootcamp. Er is geen mac versie..
groeten,
Alveus
Waarschijnlijk word ik dus wel verplicht om Windows 7 op mijn aanstaande MacBook te installeren, omdat ik anders behoorlijk veel programma's moet missen.
Maar daarvoor krijg ik een laptop met een zeer mooi design voor terug, dus zo erg vind ik het ook weer niet.
An a day keeps the doctor away.
Ok bedankt voor de tips! Class trainer, check.
Heeft iemand hier trouwens een sword/pistol Mesmer gespeeld? Dual swords zijn een beetje crap imo en ik weiger shields te gebruiken dus ben ik maar naar andere classes gaan kijken.
Flinke patch uitgebracht vandaag.
Hoe zijn de controls in vergelijking met WoW? Werkt het lekker soepel? Het lopen, camera gebruik, e.d. bedoel ik dan.
Verwijderd
Sword/pistol vond ik niks aan. Vooral het pistol gedeelte niet.Creqaw schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:42:
Heeft iemand hier trouwens een sword/pistol Mesmer gespeeld? Dual swords zijn een beetje crap imo en ik weiger shields te gebruiken dus ben ik maar naar andere classes gaan kijken.
Sword/torch is wel leuk, maar het leukste blijft de greatsword en staff.
Verwijderd
Jep, geen enkel probleem.Ozjifu schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:56:
Hoe zijn de controls in vergelijking met WoW? Werkt het lekker soepel? Het lopen, camera gebruik, e.d. bedoel ik dan.
Veel mensen klagen wel over cameralag. ArenaNet leek het een goed idee om een soort van smoothing in te bakken bij de camera. Een beetje zoals je bij sommige spellen mouse smoothing hebt. Hierdoor vinden veel mensen het wat minder responsief.Ozjifu schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:56:
Sommige mensen vinden het echter weer helemaal niet erg. Het ligt er dus maar net aan wat je bevalt.
Verder is het cameragebruik exact hetzelfde als bij WoW.
ja er staat ergens een trait npc waar je een boek van kan kopenSnoeiKoei schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:25:
Hmmm van mij mag er wel weer een stress-test komen eigenlijk.![]()
Oh, ik vond offhand pistol juist wel leuk. Je 4 skill summoned die phantasmal duellist en die doet best wel pijn. Als ging hij wel snel dood. Enige nadeel was dat het maar 2 keer schoot voordat het weer weg was. En de 5 skill is meer gericht op pvp met 3 targets die een condition krijgen (met een trait kan je daar een 4de van maken).Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 22:00:
[...]
Sword/pistol vond ik niks aan. Vooral het pistol gedeelte niet.
Sword/torch is wel leuk, maar het leukste blijft de greatsword en staff.
Die torch is wel leuk idd, vooral die stealth, de 5de skill nog niet gezien, nog niet unlocked.
MH sword nog niet geprobeerd, nog geen sword gevonden. Maar Greatsword lijkt me inderdaad geweldig op een mesmer en ik denk de combi van staff/greatsword of sword+pistol/greatsword is wat mijn focus gaat worden. Maar ja, dat is het mooie, lekker experimenteren wat leuk is en dan gebruiken wat je wil
Ik twijfel nog steeds tussen Ranger en Mesmer. Gezien de poll die hier eerder gepost is neig ik naar mesmer te gaan gezien dat inderdaad de minst played proff lijkt te worden en je met een ranger another face in the croud bent
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
my character list:
human thief
asura mesmer
silvari guardian
human/silvari elementalist
(en dan nog beslissen wat de main wordt....)
human thief
asura mesmer
silvari guardian
human/silvari elementalist
(en dan nog beslissen wat de main wordt....)
in guildwars 1 was mesmer in het begin ook de minst gespeelde class , tot mensen doorkregen wat je allemaal wel niet kon met die class nu zie je ze overal rondrennen
Ze verkopen ook echte laptops met een mooi design, en het scheelt je ook nog direct in de prijs;)HardCoreGamer schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:08:
Bedankt voor de linken en tips.
Waarschijnlijk word ik dus wel verplicht om Windows 7 op mijn aanstaande MacBook te installeren, omdat ik anders behoorlijk veel programma's moet missen.
Maar daarvoor krijg ik een laptop met een zeer mooi design voor terug, dus zo erg vind ik het ook weer niet.
Op het moment neig ik naar een Asura engineer, een Charr warrior en een Silvari necromancer. Dan heb ik een light, medium en heavy armor character en zowel de rassen als de professions die me het meest aanspreken. Misschien nog 2 placeholders maar meer dan 3 toons ga ik toch niet beurtelings levelen.
ik ben benieuwd hoe het armor eruit ziet dat ik heb unlocked in de hall of monuments (GW1)
altijd leuk als je er meteen al een beetje cool uitziet
altijd leuk als je er meteen al een beetje cool uitziet
Ik denk dat het heel erg van je speelstijl afhangt.Maduth schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:13:
[...]
Begin er maar aan
Ik speel veel WvWvW, daar (deed ik in de beta) pak je circa 2lvl's per uur als er fatsoenlijke gevechten zijn.
Nu is het niet altijd zo dat je het maximale haakt (tenzij je daar echt naar opzoek wilt gaan) dus ik verwacht met circa 2 weken mijn eerste lvl 80 te hebben, tenzij ik afdwaal en ga farmen/craften
edit: voor de duidelijkheid, ik doe niet aan powerlevellen maar enkel dingen waar ik ook daadwerkelijk plezier aan beleef.
[ Voor 7% gewijzigd door Sneezzer op 14-08-2012 10:03 ]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
De 5 race/profession combo's die ik ga spelen zijn als volgt:
1. Charr Warrior (M)
2. Human Mesmer (F)
3. Asura Engineer (M)
4. Norn Ranger (F)
5. Sylvari Elementalist (M)
Alleen over de laatste combo twijfel ik nog, vindt een Sylvari (plant) die met vuur schiet een beetje raar.
1. Charr Warrior (M)
2. Human Mesmer (F)
3. Asura Engineer (M)
4. Norn Ranger (F)
Alleen over de laatste combo twijfel ik nog, vindt een Sylvari (plant) die met vuur schiet een beetje raar.
ga je toch earth dat past wel bij plantjesXato schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:06:
De 5 race/profession combo's die ik ga spelen zijn als volgt:
1. Charr Warrior (M)
2. Human Mesmer (F)
3. Asura Engineer (M)
4. Norn Ranger (F)
Lore-wise is een vuur elementalist charr ook vreemd. De Flame Legion is namelijk een outcast geworden na het verhaal van de Eye of the North...Xato schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:06:
Elke vorm van magie is vreemd in de Charr lore, sinds flame legion is verslagen word elke vorm van magie gewantrouwd.
Natuurlijk, wat dom van mijFreakiebeakie schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:31:
[...]
het is een female elementalistdat zie je toch meteen!!
Ja, daarom wordt mijn Charr een elementalistMonkeySandwich schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:17:
Elke vorm van magie is vreemd in de Charr lore, sinds flame legion is verslagen word elke vorm van magie gewantrouwd.
ja lijkt me leuk bij ongeveer lvl 25 komen de areas soiezo een beetje bij elkaar ,maar we kunnen voor die tijd ook een keer via een asura gate elkaar opzoeken .RoseSolane schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:25:
[...]
Natuurlijk, wat dom van mijIk hoop haar over twee weken ingame te laten kennis maken met mijn Sylvari female ranger. Tot dan.
Ja, een van de beste features van GW2: er zijn geen restricties (behalve gezond verstand*) in waar je heen kunt gaan.Freakiebeakie schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:34:
[...]
ja lijkt me leuk bij ongeveer lvl 25 komen de areas soiezo een beetje bij elkaar ,maar we kunnen voor die tijd ook een keer via een asura gate elkaar opzoeken .
*gezond verstand, want het is misschien niet altijd even verstandig om met ene lvl10 character naar een lvl50 gebied te gaan, maar het is niet geblokkeerd!
Komt er nog een Tweakers clan/guild?
Heb hem ook maar gekocht, kon mezelf echt niet inhouden.
[ Voor 46% gewijzigd door hexta op 14-08-2012 12:05 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
/Sneezzerwijstnaardesearchknopomspamtevoorkomenhexta schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:59:
Komt er nog een Tweakers clan/guild?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Sneezzer schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:07:
[...]
/Sneezzerwijstnaardesearchknopomspamtevoorkomen
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
haha heb hier ook constant de twitter-page openstaanVerwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:57:
Waar blijft de tweet/faceboek melding voor de volgende stress test?
Geduld is een schone zaak
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Verwijderd
Ik zie dat aardig wat mensen GW2 al spelen (beta). Als ik de pre-purchase versie koop kan ik dus deelnemen aan 'stress-tests' en 3 dagen eerder starten.
Kan je al levelen tijdens de stress-tests en blijft deze progress dan ook bewaard wanneer de echte release is?
Kan je al levelen tijdens de stress-tests en blijft deze progress dan ook bewaard wanneer de echte release is?
Te snel gelezen, stress test chars worden gewoon verwijderd.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:15:
Ik zie dat aardig wat mensen GW2 al spelen (beta). Als ik de pre-purchase versie koop kan ik dus deelnemen aan 'stress-tests' en 3 dagen eerder starten.
[ Voor 10% gewijzigd door Iryl op 14-08-2012 13:17 ]
Verwijderd
De progress (chars, achievements, etc) van tijdens de beta's wordt gewist. Progress van tijdens de headstart natuurlijk niet. Meer info, lees de FAQ op www.guildwars2.comVerwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:15:
Verwijderd
Jah dat van de head-start had ik wel enigszins geschotenVerwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:18:
[...]
De progress tijdens de beta's wordt gewist. Progress van tijdens de headstart natuurlijk niet. Meer info, lees de FAQ op www.guildwars2.com
Ik heb zelf niks aan de head-start aangezien ik op vakantie ben t/m begin september.
Dus ik stel mijn aankoop nog even lekker uit. Het is iig /exit Diablo 3 bij de release van deze game.
En eindelijk is hij er dan bijna, na een dikke 3000 uur in Guild Wars te hebben gestoken zit ik hier al lang op te wachten. Nog maar anderhalf weekje
. Eerste wat ik doe tijdens release is 3 character slots kopen en alle professions aanmaken en vanaf daar zie ik wel, heb al een hele lijst van alle keuzes van elk character behalve het uiterlijk.
Tijdens de stresstesten afgelopen tijd vooral in WvW rondgehangen. Erg leuk, vooral als je niet 3 uur tegen een deur staat te beuken en met een paar mensen uit de guild op voicechat zit en ook echt tactisch kan spelen.. Voor zover ik heb gezien is het deurbeuken ook afgenomen sinds de eerste beta.
Tijdens de stresstesten afgelopen tijd vooral in WvW rondgehangen. Erg leuk, vooral als je niet 3 uur tegen een deur staat te beuken en met een paar mensen uit de guild op voicechat zit en ook echt tactisch kan spelen.. Voor zover ik heb gezien is het deurbeuken ook afgenomen sinds de eerste beta.
Holy crapPreau schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:20:
na een dikke 3000 uur in Guild Wars te hebben gestoken
Toen zat ik nog op de middelbare school dus tijd teveel, dit keer zal ik zoveel (helaas) bij lange na niet halen
Heb dit thread trouwens afgelopen jaar helemaal over het hoofd gezien denk ik, toch maar eens gaan volgen.
[ Voor 19% gewijzigd door Preau op 14-08-2012 13:36 ]
Skyrim heeft een memory leak en een fout design (elk item dat je ooit tegen komt gaat memory in). Niet echt een goed voorbeeld. Civilization komt bij mij niet boven de 870mb ram en dan praat ik over 40 steden (wat erg veel is voor civ5).RoseSolane schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:23:
[...]
- Om een RPG te noemen: Skyrim. Ik heb dat eerst gespeeld met 4GB RAM en 1GB video RAM. Op bepaalde plaatsen (bv voor de deur van je huis in Whiterun) was het geheugen de beperkende factor (mbv task manager gecontroleerd). Onder andere daarom een nieuwe pc gekocht, nu met 8 GB RAM en 3 GB video RAM. Geen beperkingen meer.
- Vele simulatie spellen gebruiken veel meer dan 1 GB geheugen. Hoe meer geheugen, hoe beter. Fifa Manager van EA is hier een voorbeeld van. Ik denk dat Civilization 5 ook wel een voorbeeld is (niet zelf gespeeld, maar de snelheid in CIV 4 is al beperkt door RAM).
24 GB is wel wat overkill. Ik verwacht trouwens niet dat GW 2 heel veel geheugen vraagt, maar meer dan 2 GB is waarschijnlijk wel aan te raden. Moderne besturingssystemen gebruiken zelf ook heel wat geheugen.
Daarnaast hadden we het over 24GB ram en niet over 8 GB (3x minder)
Iets heel anders:
Welke world gaat iedereen... Kreeg tijdens stress teste de melding dat je keuze permanent is en een transfer geld kost. Beetje jammer dat ze niet het voorbeeld van Rift volgen (elke week gratis transfer).
[ Voor 11% gewijzigd door sdk1985 op 14-08-2012 13:52 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Meeste Nederlands gaan op Far Shiverpeaks dacht ik.
Zie hier het servertopic: Guild Wars 2 server topicNiekjuh schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:58:
Meeste Nederlands gaan op Far Shiverpeaks dacht ik.
Ga zelf op Piken Square spelen. Laatste stress test daar rondgelopen kwam positief over.
Role play, no thanksIryl schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:00:
[...]
Zie hier het servertopic: Guild Wars 2 server topic
Ga zelf op Piken Square spelen. Laatste stress test daar rondgelopen kwam positief over.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Je HOEFT niet de heletijd grom geluiden te maken als Charr hoor
Ben zelf ook niet heel erg van het roleplayen maar lijkt me gewoon een wat "rustige" server.
Dit snap ik nou niet he, het is free to play.. dus waarom moet je er dan direct mee stoppen. Als je je sub stop zet bij een bepaalde MMO snap ik het.. maar dit is echt onzinnigVerwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:19:
[...]
Jah dat van de head-start had ik wel enigszins geschoten. Ging me meer om de stress-tests.
Ik heb zelf niks aan de head-start aangezien ik op vakantie ben t/m begin september.
Dus ik stel mijn aankoop nog even lekker uit. Het is iig /exit Diablo 3 bij de release van deze game.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
"Eerste wat ik doe tijdens release is 3 character slots kopen"
Heb ik iets gemist?
Moet je character slots kopen????
Heb ik iets gemist?
Zelf zal ik naar Far Shiverpeaks gaan samen met de Guild of Tweakers. Mocht je nog kameraten zoeken om mee te spelen (alleen is nooit/maar tijdelijk leuk) dan ben je welkom!
Je begint met 5 charracter slots, hij wil alle proffs ( 8 ) dus moet er 3 bij kopenbeve schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:14:
Heb ik iets gemist?
Er word aangenomen dat je standaard 5 character slots krijgt, extra valt bij te kopen met gems. Die kun je voor irl money kopen of verdienen in-game.beve schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:14:
Heb ik iets gemist?
Verwijderd
Je kan char slots bij kopen. En in de beta waren er 5 slots, dus waarschijnlijk ook in de release. Maar er is nog niks officieel bekend geloof ik, dus ik wacht gewoon af. Voor hetzelfde geld hebben we er 8, voor elke proff een.beve schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:14:
Heb ik iets gemist?
Ik maak er wel meerdere aan in het begin, maar begin er echt maar op 1tje, eerst maar eens het hele spel door spelen.
Je weet wanneer je echt zit te wachten op GW2 als je met zn 3en in 1 minuut tijd op de zelfde post reageerd! haha.
Begin zelf met een Ranger, denk Norn.
Begin zelf met een Ranger, denk Norn.
hmm, goed punt, volgende week zaterdag, om 8:50 even een screenshot maken van m'n /age in GW1!Preau schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:20:
En eindelijk is hij er dan bijna, na een dikke 3000 uur in Guild Wars te hebben gestoken zit ik hier al lang op te wachten. Nog maar anderhalf weekje. Eerste wat ik doe tijdens release is 3 character slots kopen en alle professions aanmaken en vanaf daar zie ik wel, heb al een hele lijst van alle keuzes van elk character behalve het uiterlijk.
(hey, klinkt goed! "volgende week zaterdag"!)
Verwijderd
Ik snap hem/haar wel hoor. D3 mag dan wel FTP zijn (imo free to play shit), maar als er iets beter voorbij komt, laat ik een soortgelijk spel gewoon liggen. Bijv een FPS speel ik dan wel nog, maar voor rpg is er dan maar 1 en dat is gw2. De planning voor mij was om D3 als opvulling te spelen tot de release van gw2, maar heb er met moeite 1 char op lvl 32 kunnen uitpersen. Nu speel ik eigenlijk niks, zo erg vind ik D3. Maar ook een beetje nu rust nemen omdat ik weet dat ik straks bij release veel ga spelen en nu nog een sociaal leven heb
In Guild Wars had je ook altijd 2 slots minder dan professions, dus ik verwacht dat het gewoon bij 5 zal blijven.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:16:
[...]
Je kan char slots bij kopen. En in de beta waren er 5 slots, dus waarschijnlijk ook in de release. Maar er is nog niks officieel bekend geloof ik, dus ik wacht gewoon af. Voor hetzelfde geld hebben we er 8, voor elke proff een.
Verwijderd
Hoezo onzinnig? Het is een keuze. Krijg weinig voldoening uit het spel en die tijd besteed ik liever aan een game waar ik wel plezier uit kan halen.Dakreal schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:12:
[...]
Dit snap ik nou niet he, het is free to play.. dus waarom moet je er dan direct mee stoppen. Als je je sub stop zet bij een bepaalde MMO snap ik het.. maar dit is echt onzinnig
Ik snap dat het 'free-to-play' is. Maar om het te spelen moet je het zelf wel als leuk ervaren
Guild Wars had natuurlijk 6 professies. En je kon er twee kiezen per character. Dus met 3 characters kon je het hele spel spelen, met alle professies. De 4e was voor PvP. Dat was de oorspronkelijke gedachte.Preau schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:20:
[...]
In Guild Wars had je ook altijd 2 slots minder dan professions, dus ik verwacht dat het gewoon bij 5 zal blijven.
In GW2 heb je 5 rassen. Elk ras heeft zijn eigen story-line (in ieder geval is het begin van alle rassen anders). Dus om het gehele spel te kunnen spelen, heb je 5 characters nodig. Aangezien elke professie "gelijk" is aan elkaar (geen holy trio meer...) maakt het niet uit wat je speelt. Daarom zullen er waarschijnlijk geen 8 sloten zijn.
Mooie lap tekstVerwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:19:
Ik snap hem/haar wel hoor. D3 mag dan wel FTP zijn (imo free to play shit), maar als er iets beter voorbij komt, laat ik een soortgelijk spel gewoon liggen. Bijv een FPS speel ik dan wel nog, maar voor rpg is er dan maar 1 en dat is gw2. De planning voor mij was om D3 als opvulling te spelen tot de release van gw2, maar heb er met moeite 1 char op lvl 32 kunnen uitpersen. Nu speel ik eigenlijk niks, zo erg vind ik D3. Maar ook een beetje nu rust nemen omdat ik weet dat ik straks bij release veel ga spelen en nu nog een sociaal leven heb
Diablo 3 is net uit(in relatieve termen) 1.04 bied al meer improvements, veel meer.
Diablo 3 = H&S en GW2 = een MMO.
Ik speeld Diablo3 op het moment ook niet veel, maar dat komt niet omdat het een slecht spel is. Dat komt omdat de duurzaamheid op dit moment laag is. maar toch, 180 uur played voor een H&S is bijzonder veel.
Guildwars 2 gaat voor mij ook zeker veel tijd innemen, maar gelukkig kan ik prima afwisselen met social life en heb ik niet zo een verplichtings drang in games om het te MOETEN spelen
Ja maar toch speelde je als secondary profession niet 'echt' de profession. Als je bijvoorbeeld secondary Necromancer was had je toch geen soul reaping en zo ook voor andere primary attributes. Je kan veel dingen inderdaad wel maar zeker minder efficiënt (en natuurlijk waren er ook gevallen waar het efficiënter was).Wailing_Banshee schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:25:
[...]
Guild Wars had natuurlijk 6 professies. En je kon er twee kiezen per character. Dus met 3 characters kon je het hele spel spelen, met alle professies. De 4e was voor PvP. Dat was de oorspronkelijke gedachte.
In GW2 heb je 5 rassen. Elk ras heeft zijn eigen story-line (in ieder geval is het begin van alle rassen anders). Dus om het gehele spel te kunnen spelen, heb je 5 characters nodig. Aangezien elke professie "gelijk" is aan elkaar (geen holy trio meer...) maakt het niet uit wat je speelt. Daarom zullen er waarschijnlijk geen 8 sloten zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Preau op 14-08-2012 14:28 ]
Ja, maar je moet het spel even in z'n tijd plaatsen: de PvE was met name bedoeld om je PvP te ondersteunen. Dus skills + mods unlocken. En daar had je maar 3 characters voor nodig. Met die 4e kon je dan gebruik maken van die skills en mods. Redelijk snel na release kwam Anet er pas echt achter dat er ook een hele grote groep mensen was die met name PvE deden en de PvP als "leuk als ik even geen zin in PvE heb" bestempelde.Preau schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:26:
[...]
Ja maar toch speelde je als secondary profession niet 'echt' de profession. Als je bijvoorbeeld secondary Necromancer was had je toch geen soul reaping en zo ook voor andere primary attributes. Je kan veel dingen inderdaad wel maar zeker minder efficiënt (en natuurlijk waren er ook gevallen waar het efficiënter was).
Die groep blijft er altijd bij zitten.
Ik geniet er ook veel meer van als een omgeving er mooi uit ziet en daar dan lekker met een groepje door heen te lopen.
Ik geniet er ook veel meer van als een omgeving er mooi uit ziet en daar dan lekker met een groepje door heen te lopen.
Verwijderd
Dan moet je met vrienden naar een mooi land op vakantie gaanNiekjuh schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:34:
Die groep blijft er altijd bij zitten.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:57:
[...]
Dan moet je met vrienden naar een mooi land op vakantie gaan.. of naar de dierentuin.
Budapest had niet z'n mooie omgeving, dorre en dooie troep daar.
Nah, zo'n dierentuin is veel te tam! En ik denk dat het niet op prijs gesteld wordt, wanneer je met je pijl en boog door de Beekse Bergen gaat lopen...Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:57:
[...]
Dan moet je met vrienden naar een mooi land op vakantie gaan.. of naar de dierentuin.
Ik denk dat ik dit wel kan waarderen, aangezien je geen healthpots kunt gebruiken ga je vast bij de eerste tijger doodWailing_Banshee schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:15:
[...]
Nah, zo'n dierentuin is veel te tam! En ik denk dat het niet op prijs gesteld wordt, wanneer je met je pijl en boog door de Beekse Bergen gaat lopen...
Ik hoop eigenlijk dat er iets uitkomt van een starters edition om het spel gewoon eventjes te proberen of het wel op mijn computer geschikt is. Ik zou namelijk niet weten of hij wel werkt op mijn pctje
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Als je WoW kunt spelen moet je dit ook kunnen spelen. Ik draai dit op max graphics met een 4 jaar oude computer. Het is volgens mij erg goed geprogrammeerd.Oxigeon schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:28:
Ik hoop eigenlijk dat er iets uitkomt van een starters edition om het spel gewoon eventjes te proberen of het wel op mijn computer geschikt is. Ik zou namelijk niet weten of hij wel werkt op mijn pctje
Ik heb het dan over de BETA het eindproduct kan zwaarder of lichter zijn...
Misschien helpt het als je je specs neerzet.
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.