Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Ik zit nog steeds te twijfelen welke professie mijn main gaat worden. Ik heb in de bèta en stresstest een aantal professie gespeeld.

In de laatste bèta heb ik Elementalist, Mesmer en Necromancer geprobeerd. Als Elementalist ben je een damage dealer en ik vind het tof dat je tussen verschillende elementen kan switchen. De Mesmer leek mij leuk, maar het deelde niet veel damage uit aan vijanden. De Necromancer had wel goede aanvallen, maar ik wil mij nu niet richten op het beheren van minions en dergelijke.

In de stresstest na de laatste bèta heb ik Thief geprobeerd en in pvp werd ik in elkaar gemaakt. Nou weet ik dat een Thief gebruikt maakt van stealth, maar er zijn te weinig skills die deze buff hanteren en de duration is ook niet al te lang. De special ability (F1) is nou ook niet zo heel bijzonder en dat is voor mij een minpunt.

In de volgende stresstest heb ik Engineer geprobeerd en dat was op zich wel leuk, maar het plaatsen van turrets en dergelijke begon al snel saai te worden. Het is niet efficiënt om een aantal turrets steeds bij de frontlinies op de grond te gooien. Ik geloof nu ook dat het puur om te verdedigen is in de achterhoede.

Op het moment zit ik te denken aan Guardian. Ik weet niet of het leuk gaat worden om steeds achter vijanden aan te gaan rennen. Ik kies voor een Guardian i.p.v. een Warrior, omdat ik het leuker vind om ook veel support-skills te hebben.

Wat is jullie idee over de bovenstaande professies?

• Bias
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
aangezien het opeens wat drukker was in het topic en niemand reageerde vond ik een "bump" niet misplaatst maar bedankt voor de reactie :/
SnoeiKoei schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 17:48:
[...]

Ja, snel het spel pre-orderen en dan heb je straks bij dat ene uurtje stress testen gewoon een key om mee te spelen _O- Je eigen post kicken na 39 minuten is best wel "not done" op Tweakers.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

Verwijderd

Lol, mijn dag is weer gemaakt. Zo hilarisch dit filmpje....

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:07
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:05:

[video]
Napoleon Dynamite much? :P

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
hehe ik zat er net al even in... helaas nu weer disconect

hehe gek onnie

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:20
Zit al 2 minuten op het load screen van defense of Shaemoor (medium population world). Hoe lang hoort het te duren :+ ?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:01
tooter schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:02:
hehe ik zat er net al even in... helaas nu weer disconect
Bij mij loopt de launcher vast :p. Kan niet eens een pass of wat dan ook in voeren, gewoon direct freeze bij laden van de launcher sinds 20:00.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik ga wederom niet stress(test)en. Wacht geduldig nog 14 daagjes om vervolgens hardcore aan de slag te gaan :-p

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Zo, even uurtje gespeeld. Ik ging wel overal underleveled heen vanwege tijdsdruk en blijkbaar was een "recommended level 10" quest een beetje te veel voor m'n level 7.

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Net ff WvWvW @Piken Square gedaan, erg grappig :D Nu nog wachten tot de 25e :(

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Verwijderd

Lasteraar schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:41:
Ik ga wederom niet stress(test)en. Wacht geduldig nog 14 daagjes om vervolgens hardcore aan de slag te gaan :-p
Dan ben je al een dag te laat :+

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Creqaw schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:03:
Zo, even uurtje gespeeld. Ik ging wel overal underleveled heen vanwege tijdsdruk en blijkbaar was een "recommended level 10" quest een beetje te veel voor m'n level 7.
Jep, met enkel heart events ga je het niet redden. Tussendoor zul je toch ook nog een aantal dynamic events moeten doen of gewoon dingen exploren.

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Zo gewoon een vol uur lekker gespeeld :) zonder lag ef slechte framerates :) ( helaas wel bijna alles op medium en geen shadows) maarja speel ook op een laptop.

hehe gek onnie

• sdk1985
Heb uiteindelijk 45 minuten kunnen spelen.

Waypoint systeem is wel leuk. Events ook wel aardig. Toch was het niet altijd helemaal duidelijk wat je moest doen (denk aan water bucket en water corn maar corn was niet te vinden...).

Framerate was wel matig.. drops naar 26 (op hoogste details). Dus die engine moet beter kunnen (gezien framerate Rift met vergelijkbare graphics).

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik vond de FPS een beetje om te treuren. Nu weet ik dat mijn bak geen monster is (X6 2.8GHz, HD 5850 ref en 8GB RAM) maar deze hardware kan BF3 op High draaien ik heb nog met geen enkel spel echt problemen gehad (behalve als het aan de game zelf lag en het een massaal probleem was), maar deze game die op een HD3000 en een laag geclockte dualcore moet kunnen werken, draaide bij mij op medium (1680 x 1050) op gem 30 FPS. Laag naar mijn idee...

• Bias
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
zo me eerste gelijk volle uur GW2 zit erop. alleen nog niet op mijn fps gelet maar die moet ik zeggen was meer als goed in een high populated area. had ik nou maar gewacht met perchasen :9 addict :D

nu alleen wachten tot de 25e :/ en daarna vollebak ertegen aan >:)

[ Voor 28% gewijzigd door Bias op 12-08-2012 21:15 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Xufuja
Ik denk dat ik verkeerd speel met m'n Warrior. De manier waarop ik PvE was monster aanvallen en er de hele tijd om heen circelen en skills afvuren tot het dood was alleen daar word je toch wat draaierig van.

• Xylon
Gropah schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:12:
Ik vond de FPS een beetje om te treuren. Nu weet ik dat mijn bak geen monster is (X6 2.8GHz, HD 5850 ref en 8GB RAM) maar deze hardware kan BF3 op High draaien ik heb nog met geen enkel spel echt problemen gehad (behalve als het aan de game zelf lag en het een massaal probleem was), maar deze game die op een HD3000 en een laag geclockte dualcore moet kunnen werken, draaide bij mij op medium (1680 x 1050) op gem 30 FPS. Laag naar mijn idee...
Het spel draaide eerste voornamelijk op de CPU en zou later meer naar de GPU schuiven. In hoe verre dat dat al gebeurt, geen idee.

Verwijderd

Ik heb nog me oude setup: 8800GT Q6700 4 gig ram en zit op 1920x1080 met 50% med 50% high .. tussen de 25-70 met gemiddeld 40...

niet echt gespeeld gewoon dingen nagekeken ter voorbereiding op de grote opening.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Op mijn systeem heeft GW2 het tijdens de stresstest bijna perfect gedaan. Ik had een steady fps van 60 (vsync + sli).

Echter is mij wel opgevallen dat er af en toe lagspikes plaats vonden. Op een gegeven moment had ik nog 3k hp over en het volgende moment lag ik stervend een eind verder op.

• Eldeon
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-11 21:27
Had vandaag rond de 80 FPS met alle instellingen op high, maar dan wel de reflections en AA uit

Systeem:
Processor: Core i7 940 draaiende op 3.5ghz
Videokaart: 2x HD4870x2
Geheugen: 24 GB
Resolutie: 2560x1600

• Xufuja
btw, hadden jullie ook het gevoel alsof het spel ingezoomd leek?

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:41

yzx

Creqaw schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:31:
btw, hadden jullie ook het gevoel alsof het spel ingezoomd leek?
FOV misschien niet toegoei ingestteld?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Heb ruim een uur (20:00 tot 21:07) kunnen spelen, ruim anderhalf leveltje bij mijn Charr warrior erbij en weer lekker effe kunnen verkennen. Heb d'r zin in gekregen. Geen technische problemen of lage framerate hier op mijn paupersysteempje (Core2Duo met 3 GB ram) (maar settings natuurlijk niet bepaald high)...

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• sdk1985
Eldeon schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:25:
Had vandaag rond de 80 FPS met alle instellingen op high, maar dan wel de reflections en AA uit

Systeem:
Processor: Core i7 940 draaiende op 3.5ghz
Videokaart: 2x HD4870x2
Geheugen: 24 GB
Resolutie: 2560x1600
Moet wel een beetje lachen om die 24 GB geheugen... Heb je al een spel gesignaleerd dat meer dan 1 GB pakt?

• Xufuja
yzx schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:32:
[...]

Hoe bedoel je?

• yzx

yzx

Als je FoV in stelt ga je meer zien of minder ( hoe minder FoV hoe platter alles lijkt )

http://en.wikipedia.org/wiki/Field_of_view

• Xufuja
yzx schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:35:
[...]

Als je FoV in stelt ga je meer zien of minder ( hoe minder FoV hoe platter alles lijkt )

http://en.wikipedia.org/wiki/Field_of_view
Ah, dat vroeg ik verkeerd. Ik weet wat FoV maar kan je dat zelf instellen?

• Xylon
Voor zo ver ik weet staat de FoV in dit spel op 60 en is er op dit moment geen mogelijkheid om dit aan te passen.

• yzx

yzx

Creqaw heb je proberen te zoomen met je muisscrol? :P

• Xufuja
60? Is dat niet voor console game...? i.e. voor als je ver weg zit.
yzx schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:40:
Creqaw heb je probren te zoomen met je muisscrol? :P
Ik kan niet verder uitzoomen.

[ Voor 59% gewijzigd door Xufuja op 12-08-2012 21:41 ]

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Leuke interview met wat extra info

We Talk to ArenaNet About Professor Yakkington, Mobile App Development Progress, Lore and Structured PvP in Guild Wars 2
http://digitalgaudium.com/?p=10924

Steam: Grim

• Xylon
Creqaw schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:41:
60? Is dat niet voor console game...? i.e. voor als je ver weg zit.
Jep, daarom heb ik er ook al meerdere keren geklaag over gehoord. Als je er echter een FoV slider in zet, zou je in principe altijd op het maximum moeten spelen om geen nadeel te hebben in bijvoorbeeld PvP. Dat is misschien een van de redenen waarom ze dit op dit moment nog niet toevoegen.

• Xufuja
Xylon schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:42:
[...]

Jep, daarom heb ik er ook al meerdere keren geklaag over gehoord. Als je er echter een FoV slider in zet, zou je in principe altijd op het maximum moeten spelen om geen nadeel te hebben in bijvoorbeeld PvP. Dat is misschien een van de redenen waarom ze dit op dit moment nog niet toevoegen.
Als ze het gewoon op ~90 zetten en geen slider geven is er geen issue. Een andere oplossing is natuurlijk GW2 spelen op een TV en op de bank gaan zitten met een wireless keyboard/mouse, lol

• yzx

yzx

Creqaw schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:43:
[...]

Als ze het gewoon op ~90 zetten en geen slider geven is er geen issue. Een andere oplossing is natuurlijk GW2 spelen op een TV en op de bank gaan zitten met een wireless keyboard/mouse, lol
Zoals ik dus :P

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018

[video]
Echt lachen het filmpje. Geweldig opgezet. :D

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

• Eldeon
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-11 21:27
sdk1985 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:33:
[...]

Moet wel een beetje lachen om die 24 GB geheugen... Heb je al een spel gesignaleerd dat meer dan 1 GB pakt?
Guild Wars 2 gebruikt bij mij ongeveer 1.1gb.

Het klopt dat ik waarschijnlijk nooit zoveel geheugen ga gebruiken, maar omdat geheugen bijna niets meer kost lijkt het mij geen probleem een beetje extra te kopen.

Ik gebruik al dat geheugen dan ook niet alleen om te gamen. Naast gamen maak ik vaak gebruik van photoshop, visual studio, veel open browser schermen etc. Al kom ik dan ook niet hoger dan 10gb.

Verder hoef ik met zoveel geheugen geen gebruik meer te maken van virtueel geheugen wat weer wat extra ruimte vrij maakt op mijn SSD.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Toch nog een uurtje kunnen spelen net, norn mesmer. Best wel tof, en ook leuk om een stealth te unlocken als een caster :) Levelen ging best wel snel, lvl 4 of zo geworden en totally hooked. Het is gewoon: Oh ik kan hier heen, oh een event, oh daar heen, nog een event. etc. Geniaal :) Jammer dat ik geen andere main hand gevonden had, wilde wel een 2h sword proberen :) En een paar van die vista's gehaald.

Oh man mijn rpg hart gaat sneller kloppen. Ik weet gewoon dat ik pas naar een andere zone ga zodra ik ALLES heb :s toch maar goed dat we om 9u kunnen beginnen in de 25ste :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Xufuja
Over wapens, ik heb wel ontdekt dat dual swords niet al te best werkt. Bleeding effects zijn niet echt m'n ding alleen de "block next attack" skill is wel handig en alleen shields hebben die dan weer maar als ik een shield zou willen doe ik wel guardian. Dus maar even een betere offhand zoeken, ik lees dat mace en de stun skills wel cool zijn.

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
NuCl3aR schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:41:
Leuke interview met wat extra info

We Talk to ArenaNet About Professor Yakkington, Mobile App Development Progress, Lore and Structured PvP in Guild Wars 2
http://digitalgaudium.com/?p=10924
Snif snif:
Sadly, no. Professor Yakkington has gone to the wide fields and joyful plains of the Mists. But he hasn’t been forgotten! If you visit the Ascalonian fortress of Ebonhawke, you will find a memorial to him — and to Nicholas, who loved him so well. Much like you, we never forget our loyal and beloved friends.
Afbeeldingslocatie: http://guildwars.com/images/gameplay/traveler/gw_wallpaper-yakkington-1600x1200.jpg
Altijd klikte ik em nog aan: *Yakkington sniffs at your pockets a bit, and then nuzzles his head underneath your hand for a pet.*

Hopelijk komen ze in de toekomst met een afstammeling, zou wel leuk zijn ;)

Verwijderd

[video]
"There's no healer. But what if the tank dies? Who does he blame? There's no tank" hilarisch! :D

• sdk1985
Eldeon schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 22:54:
[...]

Guild Wars 2 gebruikt bij mij ongeveer 1.1gb.

Het klopt dat ik waarschijnlijk nooit zoveel geheugen ga gebruiken, maar omdat geheugen bijna niets meer kost lijkt het mij geen probleem een beetje extra te kopen.

Ik gebruik al dat geheugen dan ook niet alleen om te gamen. Naast gamen maak ik vaak gebruik van photoshop, visual studio, veel open browser schermen etc. Al kom ik dan ook niet hoger dan 10gb.

Verder hoef ik met zoveel geheugen geen gebruik meer te maken van virtueel geheugen wat weer wat extra ruimte vrij maakt op mijn SSD.
Die 10 GB is vermoedelijk met windows cache rommel erbij ik heb nu ook 5 GB gechaced maar als ik bij proccessen ga optellen kom ik daar lang niet aan.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
yzx schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:32:
[...]

Wut??

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Nog een zeer vette Jumping puzzel gevonden

YouTube: Guild Wars 2 - Hardest Jumping Puzzle in Beta!

EDIT: Ze falen wel een beetje

[ Voor 9% gewijzigd door martijntb1991 op 13-08-2012 11:01 ]

• Xufuja
Zo, 450 MB update. Ik kan de stresstest al voelen aankomen.

Verwijderd

Creqaw schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:38:
Zo, 450 MB update. Ik kan de stresstest al voelen aankomen.
Zo'n gevoel had ik ook al... Ik zeg laten we stress testen tot de 25e >:)
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:40:
[...]

Zo'n gevoel had ik ook al... Ik zeg laten we stress testen tot de 25e >:)
Elke dag een uurtje?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Verwijderd

Ik hoop dat ze weer een normale doen van 4 uur. Liefste tussen 7 en 11 in de avond onze tijd :+

Verwijderd

Ik heb 'm ook ge-preordered, kan niet wachten. Is het al mogelijk om alvast te preloaden met de client? En mee te doen aan eventuele opkomende stress-testen? Zo ja, waar doen ik de client?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 12:49 ]

• Iryl
Hoop ook op een stress test van een paar uur, gisteren voor het eerst ff kunnen spelen. Maar snel in een WvWvW gesprongen, erg leuk :D. Moest wel wennen aan de besturing vond met WASD maar stroef aanvoelen, met rechtermuis ging het al stukken beter.
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:49:
Ik heb 'm ook ge-preordered, kan niet wachten. Is het al mogelijk om alvast te preloaden met de client? En mee te doen aan eventuele opkomende stress-testen? Zo ja, waar doen ik de client?
Stresstest is volgens mij tot nu toe alleen voor pre-purchase geweest.

[ Voor 43% gewijzigd door Iryl op 13-08-2012 12:50 ]

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja even lekker pvpe :) was leuk bezig met me ele kreeg na paar rondjes een rabit chest :) goodies waren niet voor mijn class maar toch leuk om te zien wat je zoal kan krijgen
alleen met een Pre-purchase versie mag je meedoen met de stresstests

YO! fucknuts! It's Probing time!

Je kunt wel alvast downloaden, maar spelen alleen met een pre-purchase (dit is anders dan een pre-order!)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Verwijderd

Ik heb het spel gisteren besteld op de website, is dat pre-order of pre-purchase?

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:52:
Ik heb het spel gisteren besteld op de website, is dat pre-order of pre-purchase?
je kan de gewone versie bestellen en de pre-purchase , zou je even moeten kijken welke je heb gekocht

• Xufuja
Als het een pre-purchase is krijg je je serial code gelijk.

• Iryl
Dat is volgens mij een pre-purchase. Als het goed is heb je dan al een key gekregen die je moet koppelen aan een account.

EDIT: besteld klinkt meer als pre-order

[ Voor 6% gewijzigd door Iryl op 13-08-2012 12:54 ]

Verwijderd

pre-order - alleen reserveren
pre-purchase - vooraf betalen, en je krijgt direct een key

Verwijderd

Ja, ik heb inderdaad een key gekregen, en moest mijn bestaande (GW1) account invoeren.

Edit: ok dan zou ik dus mee kunnen doen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 12:54 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:54:
Ja, ik heb inderdaad een key gekregen, en moest mijn bestaande (GW1) account invoeren.
Als je dan alles registreerd op de site kan je gewoon mee doen aan de stress tests mochten die nog komen...

Edit: ik heb de key niet op hun site gekocht, dus kan zijn dat jij dit nu niet hoeft te doen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 12:56 ]

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:54:
Dan heb je de pre-purchase. En kun je meedoen met de eventuele stress tests (wanneer die er zijn). Als je dan naar www.guildswars2.com gaat, en dan naar "account", kun je daar ergens de link vinden naar de client.

• Sneezzer
yzx schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 03:16:
Ik heb E voor het dodgen en dan wasd voor het wandelen en de aanvallen heb ik op 123 en G3 en G4 ( dit zijn 4 en 5 ) en dan healing op G9

heb een G19
Het kan nog makkelijker hoor. Door 2x snel op je wsad toetsen te drukken dodge je ook, kun je tenminste dodgen naar de kant waar je heen wilde.

edit: pff nog niet wakker, quoten van 2 dagen oude berichten -> gaat koffie halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Sneezzer op 13-08-2012 13:02 ]

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Sneezzer schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:01:
[...]

Het kan nog makkelijker hoor. Door 2x snel op je wsad toetsen te drukken dodge je ook, kun je tenminste dodgen naar de kant waar je heen wilde.
Maar dan zit je nog altijd met het feit dat je heel even stilstaat, wat eigenlijk vreemd is als je van iemand weg wil komen.
Als je het op een knop bind kan je het gewoon tijdens het bewegen doen.
En je dodged met je keybind dan ook in de kant waar je naartoe beweegt.

[ Voor 7% gewijzigd door Hydrosine op 13-08-2012 13:05 ]

• Sneezzer
Hydrosine schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:05:
[...]

Maar dan zit je nog altijd met het feit dat je heel even stilstaat, wat eigenlijk vreemd is als je van iemand weg wil komen.
Als je het op een knop bind kan je het gewoon tijdens het bewegen doen.
En je dodged met je keybind dan ook in de kant waar je naartoe beweegt.
Valt mee hoor, gewoon de w ingedrukt houden en dan bijv. snel twee x de d indrukken, dan dodge je schuin naar voren zonder stil te staan.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Ik zet double tap to dodge altijd uit, omdat ik dan dodge als ik het niet wil (klein stapje naar voor op een richel, om de sprong te kunnen halen naar de andere kant -> dodge lig onder :p).

Ook wil ik niet stoppen met lopen, omdat ik wil dodgen.
sdk1985 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:33:
[...]

- Om een RPG te noemen: Skyrim. Ik heb dat eerst gespeeld met 4GB RAM en 1GB video RAM. Op bepaalde plaatsen (bv voor de deur van je huis in Whiterun) was het geheugen de beperkende factor (mbv task manager gecontroleerd). Onder andere daarom een nieuwe pc gekocht, nu met 8 GB RAM en 3 GB video RAM. Geen beperkingen meer.
- Vele simulatie spellen gebruiken veel meer dan 1 GB geheugen. Hoe meer geheugen, hoe beter. Fifa Manager van EA is hier een voorbeeld van. Ik denk dat Civilization 5 ook wel een voorbeeld is (niet zelf gespeeld, maar de snelheid in CIV 4 is al beperkt door RAM).

24 GB is wel wat overkill. Ik verwacht trouwens niet dat GW 2 heel veel geheugen vraagt, maar meer dan 2 GB is waarschijnlijk wel aan te raden. Moderne besturingssystemen gebruiken zelf ook heel wat geheugen.

• Xufuja
Ik ga zelf iniedergeval mijn RAM en graphics card upgraden voordat GW2 uitkomt. 8GB RAM en een graphics card waarbij de pc niet uitvalt op default settings lijkt me een must have.
Creqaw schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:29:
Ik ga zelf iniedergeval mijn RAM en graphics card upgraden voordat GW2 uitkomt. 8GB RAM en een graphics card waarbij de pc niet uitvalt op default settings lijkt me een must have.
Dat lijkt me wel makkelijker spelen :)
8GB kost niet zoveel meer, een goede videokaart is wel wat duurder.
Creqaw schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:29:
Nog minder dan twee weken te gaan dan :D

Ik stel m'n hardware aankopen nog even uit. Eerst eens kijken hoe het allemaal loopt wanneer het spel echt uit is en 100% zeker weten geoptimaliseerd is.

Ik kan gewoon spelen, alles werkt, het ziet alleen misschien uit zoals het ook zou kunnen, maar nog steeds fantastisch. En een FPS van 60+ op hoogste settings kan ik toch alleen maar van dromen...

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:51

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Beste GoT'ers,

Ik ben over.

Ik heb echt ontzettend zin in dit spel maar nu wil ik hem nog pre-purchasen.
Alleen was bij de Game Mania de Pre-Purchase versie uitverkocht.

Weet iemand waar ik nog ergens deze versie kan komen?

En weet iemand nog een goede youtube video die de verschillen tussen de professions uitlegt?

Alvast bedankt!
Awaken1 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:45:
Beste GoT'ers,

Ik ben over.

En weet iemand nog een goede youtube video die de verschillen tussen de professions uitlegt?

Alvast bedankt!
Wil je een doos? Of vind je een digitale download genoeg? Anders ben ik bang dat je hem nergens meer kunt krijgen (als pre-purchase dan)

• Awaken1

Awaken1

Wailing_Banshee schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:47:
[...]

Wil je een doos? Of vind je een digitale download genoeg? Anders ben ik bang dat je hem nergens meer kunt krijgen (als pre-purchase dan)
Ik wil het liefste een doos, al dan niet online besteld. Maar mocht dat niet mogelijk zijn dan een digitale download. Ik kom veel sites tegen waar niet staat vermeld of het prepurchase is of niet en sommige sites waar het wel op staat vertrouw ik niet.

Misschien dat jullie me kunnen helpen.

Verwijderd

Xylon schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:03:
Zoals sommige van jullie al hebben gemerkt is de code voor 25% korting niet meer geldig op Green Man Gaming, maar niet getreurd! Ze hebben gister een nieuwe code uitgegeven voor 20% korting!

Dit is dus je kans om Guild Wars 2 nog te kopen voor een mooie prijs!

Na het toevoegen aan je mandje moet je de code PCGMR-GREEN-SUMMR gebruiken.

Beide zijn pre-purchase, dezelfde versie als op de officiële Guild Wars 2 site, inclusief de head-start dus.

Guild Wars 2: Digital Edition -- €54.95 --> €43.96
Guild Wars 2: Digital Deluxe Edition -- €74.95 --> €59.96

Deze code geldt voor alle digitale games op GreenManGaming, dus als je ook nog andere wilt, dit is je kans!
Probeer deze eens? Is volgens mij geen doosje.
Awaken1 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:45:
Beste GoT'ers,

Ik ben over.

Alvast bedankt!
Fysiek (met doos) waarschijnlijk nergens meer.
Digitaal kan via http://www.guildwars2.com of zie Xylon in "[MMORPG] Guild Wars 2"

EDIT: Zie hierboven. Ik ben te traag. Zal wel ouderdom zijn :P

[ Voor 5% gewijzigd door RoseSolane op 13-08-2012 13:58 ]

• TheSpanjard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08-2024
Ik heb 'm 2 weken geleden gekocht bij e-plaza in Alkmaar (55 euro, ik had een cadeaubon vandaar...).
Voor dat bedrag kreeg ik een leeg hoesje met een code daar in (geen disk dus).
Wil je ook een leeg doosje? Die zijn er vast nog wel. Toch kan je 'm beter online kopen, namelijk goedkoper!

Intel core I5 2500K | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | 2x Crucial m4 64GB (dual boot Win7/Hackintosh) | XFX HD 6870

• Awaken1

Awaken1

TheSpanjard schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:59:
Ik heb 'm 2 weken geleden gekocht bij e-plaza in Alkmaar (55 euro, ik had een cadeaubon vandaar...).
Voor dat bedrag kreeg ik een leeg hoesje met een code daar in (geen disk dus).
Wil je ook een leeg doosje? Die zijn er vast nog wel. Toch kan je 'm beter online kopen, namelijk goedkoper!
Bedankt allen, vooral bovenstaande comment.

Had gehoopt op een mooi boekje of zo maar lees inderdaad dat het veelal alleen een hoesje is.
Heb hem zojuist besteld.

• Sneezzer
Heeft mycom/dynabyte er niet nog wat staan? Die verkochten ze voor 35 euro namelijk.

(zie ze niet meer voor die prijs in de pricewatch, misschien even rondbellen?)

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-11 12:30
Gisteren ook nog maar even ingelogd om nog even snel te proeven van de game. "Ik dacht, laat ik voor de grap eens een Guardian proberen". Ik speel echt altijd ranged classes in games en het was nu toch maar één uurtje dus eens voor de grap proberen.

Ben ik toch eens een partijtje enthousiast geworden over de Guardian. Dat speelt echt heerlijk. Veel abilities waarbij je wat healing ontvangt, wat shields en andere buffs. Speelt erg leuk! Wat mij vooral opviel, helemaal in vergelijking met ranger, is dat je zeer sterk bent. Ik denk gaat de hogere gebieden eens voor de grap opzoeken kijken tot hoever boven mijn eigen level ik mobs aan kan. Op level 2 kon ik vrij gemakkelijk een level 6 aan. Een level 7 mob kwam net op een verkeerd moment, healing op cooldown, dus dat ging niet lukken.

Maar ik ben nu al over. Met de launch ga ik eens niet voor een ranged profession maar voor een Guardian. Ik kan niet wachten!

• Nfear
Splendid schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:13:
Gisteren ook nog maar even ingelogd om nog even snel te proeven van de game. "Ik dacht, laat ik voor de grap eens een Guardian proberen". Ik speel echt altijd ranged classes in games en het was nu toch maar één uurtje dus eens voor de grap proberen.

Ben ik toch eens een partijtje enthousiast geworden over de Guardian. Dat speelt echt heerlijk. Veel abilities waarbij je wat healing ontvangt, wat shields en andere buffs. Speelt erg leuk! Wat mij vooral opviel, helemaal in vergelijking met ranger, is dat je zeer sterk bent. Ik denk gaat de hogere gebieden eens voor de grap opzoeken kijken tot hoever boven mijn eigen level ik mobs aan kan. Op level 2 kon ik vrij gemakkelijk een level 6 aan. Een level 7 mob kwam net op een verkeerd moment, healing op cooldown, dus dat ging niet lukken.

Maar ik ben nu al over. Met de launch ga ik eens niet voor een ranged profession maar voor een Guardian. Ik kan niet wachten!
Ik heb gisteren de Human Guardian geprobeerd en ik ben ervan overtuigd dat dit mijn main gaat worden. Enige nadeel is dat de Guardian over geen long-range wapen bezit zoals de Warrior. De Guardian heeft wel hele vette counter-skills tegen ranged.

Ik vind het leuk om een lijstje te maken met de meest logische professie/race combinaties. Ik weet dat alles mogelijk is, maar zo is een Charr Warrior waarschijnlijker dan een Norn Thief. Wat is jullie gedachte over het volgende?

Warrior: Charr, Human, Norn,
Guardian: Human, Norn
Engineer: Charr, Human, Asura
Ranger: Human, Sylvari
Thief: Human
Elementalist: Human, Sylvari, Asura
Mesmer: Human, Sylvari, Asura
Necromancer: Human, Sylvari, Asura

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
NoFearz schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:25:
[...]

Warrior: Charr, Human, Norn,
Guardian: Human, Norn
Engineer: Charr, Human, Asura
Ranger: Human, Sylvari
Thief: Human
Elementalist: Human, Sylvari
Mesmer: Human, Sylvari, Asura
Necromancer: Human, Sylvari
Asura's zijn dus useless volgens jou ;)
mij lijken asura's zeer geschikt als elementalist mesmer en necro.. oftewel de light armor classes :)

never mind kben scheel :P dacht dat je asura nergens noemde :+

[ Voor 6% gewijzigd door Hydrosine op 13-08-2012 14:31 ]

Verwijderd

NoFearz schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:25:
[...]

Ik heb gisteren de Human Guardian geprobeerd en ik ben ervan overtuigd dat dit mijn main gaat worden. Enige nadeel is dat de Guardian over geen long-range wapen bezit zoals de Warrior. De Guardian heeft wel hele vette counter-skills tegen ranged.
Volgens mij kan guardian scepter + torch gebruiken voor ranged.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

maakt geen moer uit, een asura guardian is net zo sterk als een norn guardian

[ Voor 6% gewijzigd door Freakiebeakie op 13-08-2012 14:33 ]

Sowieso vind ik humans niet zo bijster interessant in GW2 eigenlijk. De andere rassen trekken me stuk voor stuk meer dan humans.

• Nfear
Hydrosine schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:30:
[...]

Asura's zijn dus useless volgens jou ;)
mij lijken asura's zeer geschikt als elementalist mesmer en necro.. oftewel de light armor classes :)

never mind kben scheel :P dacht dat je asura nergens noemde :+
Nu ik het nalas was ik toch een aantal Asura's vergeten ;)
Freakiebeakie schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:32:
Daar gaat het niet om.

"Ik weet dat alles mogelijk is, maar zo is een Charr Warrior waarschijnlijker dan een Norn Thief."

Het gaat om wat logischeris en beter in het verhaal past qua lore en niet wat het sterkst is.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

niks is logisch het is een fantasy game :D dus niks past beter dan een ander.
vind het juist uber grappig om een asura guardian te maken , zo`n klein ventje met een diks child en een bijl o.i.d lache toch, je beperkt je eige alleen maar door in boxjes te denken. dan mag een norn alleen nog maar guardian of warrior zijn als je het verhaal van de norn kent uit guildwars 1 terwijl een engineer ook prima past bij norn

[ Voor 34% gewijzigd door Freakiebeakie op 13-08-2012 14:40 ]

Verwijderd

Mijn lijst met chars komt er zo uit te zien:

Asura Thief
Norn Guardian
Sylvari Elementalist
Charr Warrior
Human Mesmer
Asura Engineer
Sylvari Ranger
Human Necromancer

Hierbij heb ik rekening gehouden met lore en mijn eigen smaak. Ik wou namelijk een zo'n klein mogelijke thief, dus asura. Lore-based past het wat minder, maar met een goed verhaal zijn alle combinaties mogelijk.

Dit is tevens in de volgorde waarop ik ze nu wil levelen (en ja denk dat ik wel meerdere tegelijk speel. Beetje afwisseling enzo)
Freakiebeakie schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:32:
En toch maakt het wel uit. Als jij je niet lekker voelt bij een bepaalde combinatie, zal je toch minder zin hebben om te spelen. Dus qua spel maakt het niet uit, qua spelen wel :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:31:
[...]

Volgens mij kan guardian scepter + torch gebruiken voor ranged.
Klopt. De laatste BWE en ST veel mee gespeeld. Het blauwe
vuur spuwen (torch) is wel grappig en effectief :9

• Nfear
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:42:
[...]

Klopt. De laatste BWE en ST veel mee gespeeld. Het blauwe
vuur spuwen (torch) is wel grappig en effectief :9
Hoe groot is de range hiervan? Heeft het ook een standaard attack skill zonder cost/cooldown?

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Wailing_Banshee schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:42:
[...]

En toch maakt het wel uit. Als jij je niet lekker voelt bij een bepaalde combinatie, zal je toch minder zin hebben om te spelen. Dus qua spel maakt het niet uit, qua spelen wel :D
ja lol als jij bij asura denk WTF lijkt wel een gesmolten E.T dan moet je hem lekker niet maken hehehehe

Ben trouwens wel benieuwd of je een boel nerdrage over je heen krijgt als je kakt op lore en gewoon gaat spelen alsof het WoW is, zoals die gast in het filmpje wil... Charr character maken met een naam als "Tauren Lookalike" of Asura "Gnome Tinkerer" ofzo :D

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-08-2012 14:57 ]

Verwijderd

NoFearz schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:50:
[...]

Hoe groot is de range hiervan? Heeft het ook een standaard attack skill zonder cost/cooldown?
Die is redelijk. In ieder geval genoeg om bij boss niet de 1-hit-K.O. te krijgen. De eerste skill is ook gewoon ranged en zonder cooldown c.q. cost. Dus die kun je op afstand blijvem spammen.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Weet iemand trouwens of Guild Wars 2 op Mac OS X zal draaien?

An  a day keeps the doctor away.

• Xylon
Potverdorie. Ik had hier echt een referral link neer moeten zetten voor Green Man Gaming, als ik zie hoe veel mensen gebruik maken van die aanbiedingen die ik hier neer zet :P .

Ik had enkele eisen waar m'n karakters aan moeten voldoen:
  • Elke profession moet er tussen zitten
  • Elk ras moet er tussen zitten
  • Geen ras moet twee professions hebben die van dezelfde armor gebruik maken
Hier is de volgende lijst uit voort gekomen:
  • Human Mesmer
  • Human Thief
  • Human Warrior
  • Sylvari Elementalist
  • Sylvari Ranger
  • Norn Guardian
  • Charr Engineer
  • Asura Necromancer
In eerste instantie wilde ik Norn Warrior en Norn Guardian, maar dan heb ik dus twee Norns die heavy armor gebruiken. Twee maal dezelfde armor dus, niet erg interessant. Daarom heb ik nu voor drie humans gekozen. Misschien dat de warrior nog Charr wordt, maar dat weet ik op dit moment nog niet zeker.
Xylon schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:03:
Potverdorie. Ik had hier echt een referral link neer moeten zetten voor Green Man Gaming, als ik zie hoe veel mensen gebruik maken van die aanbiedingen die ik hier neer zet :P .

Ik had enkele eisen waar m'n karakters aan moeten voldoen:
  • Elke profession moet er tussen zitten
  • Elk ras moet er tussen zitten
  • Geen ras moet twee professions hebben die van dezelfde armor gebruik maken
Hier is de volgende lijst uit voort gekomen:
  • Human Mesmer
  • Human Thief
  • Human Warrior
  • Sylvari Elementalist
  • Sylvari Ranger
  • Norn Guardian
  • Charr Engineer
  • Asura Necromancer
In eerste instantie wilde ik Norn Warrior en Norn Guardian, maar dan heb ik dus twee Norns die heavy armor gebruiken. Twee maal dezelfde armor dus, niet erg interessant. Daarom heb ik nu voor drie humans gekozen. Misschien dat de warrior nog Charr wordt, maar dat weet ik op dit moment nog niet zeker.
Hmmm, daar heb ik totaal nog niet eens over nagedacht! Aangezien ik van elk ras in ieder geval een ranger wil en ik ook een Sylvari Thief wil, zal ik minimaal 1 armour-type dubbel hebben....

• Xylon
SnoeiKoei schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:05:
Je hebt toch maar 5 character slots? Of kun je er meer krijgen?
Je kunt inderdaad meer character slots krijgen. Deze moet je met gems kopen.

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-11 22:16
SnoeiKoei schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:05:
Je hebt toch maar 5 character slots? Of kun je er meer krijgen?
Ja kan je kopen met Gems. Die je weer kan kopen met euro's of via ingame gold kan bemachtigen

• Xylon
Wailing_Banshee schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:06:
[...]

Hmmm, daar heb ik totaal nog niet eens over nagedacht! Aangezien ik van elk ras in ieder geval een ranger wil en ik ook een Sylvari Thief wil, zal ik minimaal 1 armour-type dubbel hebben....
Begrijp ik het goed dat je sowieso vijf rangers wilt?

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 18:53
Ik ga voor Sylvari Guardian :) Wat vinden jullie daar van?
Pagina: 1 ... 79 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.