Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:53
Voordeel bij GW2 is natuurlijk geen maandelijkse lasten. En imo de WvWvW is gewoon tof om te doen.
Het mooiste is nog wel je komt ingame en je kan direct met van alles mee doen.

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Thysiej schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

Werkt ook niet, zojuist even getest. Initieel was ik niet van plan guildwars2 te kopen, nu lijkt het er toch wel sterk op dat er eindelijk eens een vernieuwing komt in de MMORPG wereld en wil ik toch wel even bekijken of ik het leuk(er) vind. Momenteel speel ik nog WoW, al begint dat steeds meer te vervelen. Zelfs met de nieuwe uitbreiding ben ik bang dat het alsmaar meer van hetzelfde blijft. GW2 zou wel eens de leuke afwisseling kunnen zijn:)
Verwacht niet te veel van die 'vernieuwing', veel oude wijn in nieuwe zakken. Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat dit een slecht spel is. Mijn hoop gaat vooral uit naar het PvP gedeelte. PvE gedeelte vond ik ruk, maar ik heb er dan ook niet veel tijd ingestoken, so maybe it will grow on me...

Verwijderd

Sneezzer schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:19:
[...]

Waarschijnlijk GW1... komt hier vaker voorbij als mensen het over de HoM hebben.
Jep. Zaishen is een "guild" die alle competitieve dingen in GW1 regelen. (Zaishen Order)

Meer info: http://wiki.guildwars.com/wiki/Zaishen

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:21
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:27:
Damned ... actie van greenmangaming is afgelopen :(
Nergens anders een pre-purchase aanbieding?
-20% voucher op greenmangaming onbeperkt geldig op alle games tot 16/08 : PCGMR-GREEN-SUMMR

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

lees net op de guildwars 2 site het volgende nieuws

Regina Buenaobra announces a stress test on August 10 starting at 4:00 P.M. Pacific time

ze gaan helemaal los met stresstests

YO! fucknuts! It's Probing time!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-11 22:16
Freakiebeakie schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:50:

Regina Buenaobra announces a stress test on August 10 starting at 4:00 P.M. Pacific time

Jep is al paar uur bekend, maar nogmaals: http://www.timeanddate.co...o=20120810T16&p1=137&ah=4

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:41

yzx

Freakiebeakie schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:50:

Was direct na het einde van de stresstest van gisteren bekent gemaakt via twitter

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Hoe laat is dat dan hier ? 22.00 ?

• yzx

yzx

Lasteraar schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:23:
Hoe laat is dat dan hier ? 22.00 ?
1 uur morgen vroeg :+

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-11 13:05
Is zo´n stress test voor echt iedereen of alleen de mensen wie al hebben gekocht enzo?

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Allleen voor Pre Purchase.

• Sjenker
OK, maar 3 day headstart betekend dat je op je in de nacht van vrijdag naar zaterdag al kunt spelen toch..?
want deze deal ziet er wel interessant uit https://www.g2play.net/st...tal-Standard-Edition.html nu met deus ex er ook bij, wat opzich ook geen verkeerd spel is.

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-11 21:05

riffey#4

aka Beever#4

Ik heb geen pre-purchase, maar kon gisteren meedoen omdat ik in de beta zit.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Boomhunta schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:36:
OK, maar 3 day headstart betekend dat je op je in de nacht van vrijdag naar zaterdag al kunt spelen toch..?
want deze deal ziet er wel interessant uit https://www.g2play.net/st...tal-Standard-Edition.html nu met deus ex er ook bij, wat opzich ook geen verkeerd spel is.
Waar jij naar linkt is de Pre-order. Alleen de pre-purchase krijgt de headstart, niet de pre-order.

Daarnaast start je niet vrijdag op zaterdag, maar zaterdag 9:00 in de ochtend.

53 euro is trouwens geen goede prijs voor pre-order en Deus Ex. Deus Ex is goedkoop te verkrijgen en Guild Wars 2 pre-order ook wel. Ik zou als ik jou was lekker bij een vertrouwde shop de pre-purchase gaan halen.

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Zo lekker weekend en geen last van de vriendin en van de ouders.Vannacht mooi even de bèta spelen en kijken of de performance al wat beter is.

hehe gek onnie

• Sjenker
IK weet niet maar er staat op de achtergrond van de site pre order now en als je aan klikt kom je op de zelfde link uit.

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 20:55
Remz schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:55:
[...]

Waar jij naar linkt is de Pre-order. Alleen de pre-purchase krijgt de headstart, niet de pre-order.

Daarnaast start je niet vrijdag op zaterdag, maar zaterdag 9:00 in de ochtend.

53 euro is trouwens geen goede prijs voor pre-order en Deus Ex. Deus Ex is goedkoop te verkrijgen en Guild Wars 2 pre-order ook wel. Ik zou als ik jou was lekker bij een vertrouwde shop de pre-purchase gaan halen.
dit is gewoon de versie met headstart enzo, staat er toch behoorlijk duidelijk bij.
Pre-order geeft 1 dag headstart, niet 3.
En inderdaad geen goede deal. Best duur zelfs.

Ook al “krijg” je er dan nog wel een spel bij wat je eigenlijk niet wilt.

Je kunt hem wel voor +- 42 euro vinden als wie weet als je de komende tijd aanbiedingen in de gaten houd misschien wel voor iets over de 30.

Wat daar bij staat klopt niet, of ze verkopen de pre-purchase, maar dat denk ik niet want die krijg je nergens meer.

Edit: ik zie het al.. "Guild Wars 2 EU Digital Standard Edition Pre-Order" De digitale versie is wel pre-purchase. Het betreft dus een andere versie dan ze zeggen.

Dan is het dus het zelfde als deze: https://buy.guildwars2.com/en/buy/digital-edition
Als je het met die vergelijkt is het nog een nette prijs.. maar in princiepen betaal je dan wel 10 euro voor 2 dagen extra en de hero's band. in de winkel kost hij namelijk 10 euro minder maar heb je een 1 dag headstart en geen hero's band.

[ Voor 79% gewijzigd door Devata op 10-08-2012 20:06 ]

• Sjenker
Tja hebben jullie dan tips? Graag wel met ideal mogelijkheid, en als het kan pre purchase want ik ben helemaal nieuwe in die cd keys online kopen enzo, Ben met console opgegroeid en niet zo zeer met pc gaming omdat we altijd nog een matige pc hebben gehad..
Als je perse pre-purchase wilt dan is die waar ej naar verwijst wel goed.. greenmangaming schijnt ook nog een actie te hebben met deze key erbij PCGMR-GREEN-SUMMR

Maar daar heb je geen ideal.

• Sjenker
Ja ik zag ook in dit topic waar je online creditcards kunt kopen, zoals die wallie kaarten en paysafe spul.

edit: Voila:
Xzito schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 02:05:
Heb je geen credit card koop dan een prepaid creditcard , of een creditcard voucher.

https://www.3vcard.nl/

http://www.g2play.net/sto...tal-Standard-Edition.html

g2play biedt de pre order digitaal ook aan deze kan je betallen via ideal.
edit2.0: Hoe zit het eigenlijk met account en die cd keys gebruiken? En moet je ook niet iets van ncsoft ofzo hebben of hoe zit dat?

[ Voor 76% gewijzigd door Sjenker op 10-08-2012 20:33 ]

• yzx

yzx

Boomhunta schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:06:
Tja hebben jullie dan tips? Graag wel met ideal mogelijkheid, en als het kan pre purchase want ik ben helemaal nieuwe in die cd keys online kopen enzo, Ben met console opgegroeid en niet zo zeer met pc gaming omdat we altijd nog een matige pc hebben gehad..
Ken je niemand met een visa kaart of ene paypal account?

Toch direct opgelost dan

Verwijderd

Boomhunta schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:06:
Ik heb hem zelf gekocht bij G2PLay, is een paar posts hiervoor genoemd. Op de site zeggen ze pre-order, maar het is gewoon een pre purchase. Kwam er gewoon de beta en alles mee in, vooraf betaald, met ideal. Nog nooit problemen met hun gehad, en goede service...

• Sjenker
Nou me broer is net hier gekomen en wil wel betalen. Het wordt dus greenman gaming met 43 euro en pre purchase

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

hmmm, ik was van plan om voor een sylvari ranger te gaan. Maar na wat filmpjes over mesmers en specifiek mesmer met een longsword, WOW! dat lijkt me eigenlijk toch best wel heel tof :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-11 12:06
Pfff, ben elke dag aan het wisselen van profession/race. Kom er maar niet uit.

Ik besluit wel op launch...

PSN: Deltoidius

Je kunt ze uiteindelijk allemaal pakken toch;)

Volgens google zijn we overigens allemaal een stelletje gameverslaafde.

[ Voor 44% gewijzigd door Devata op 10-08-2012 22:42 ]

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:57

Grvy

Bot

Volgens facebook komt er nog een stresstest.. vandaag?

Deze zou gericht zijn op USA en daarom dus heel erg laat voor ons iig.

Dit is een account.

• Nfear
Ja, 01:00-05:00 vannacht.

• JoeyDewd
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-06 13:29
Heeft iemand nog een beta key over? Wilde samen met mijn bro gaan spelen vanavond, maar schijnbaar kan je met paypal maar één betaling om de 3 - 6 dagen doen als je 't via gekoppelde bankrekening doet. Gezien ik mijn pre purchase 2 dagen geleden heb gekocht krijg ik het niet voor elkaar om ook een versie voor mijn bro te kopen en gaat 't feest dus niet door ><

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:22
Hmm ik denk toch nog maar proberen wat speeltijd mee te pakken vanavond ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil gaan spelen :P

Twijfel tussen
Necromancer
Elementalist
Thief
ranger

• microoo
JoeyDewd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:18:
Heeft iemand nog een beta key over? Wilde samen met mijn bro gaan spelen vanavond, maar schijnbaar kan je met paypal maar één betaling om de 3 - 6 dagen doen als je 't via gekoppelde bankrekening doet. Gezien ik mijn pre purchase 2 dagen geleden heb gekocht krijg ik het niet voor elkaar om ook een versie voor mijn bro te kopen en gaat 't feest dus niet door ><
Dat klopt niet helemaal volgens mij hoor. Ik heb mijn bankrek. ook gekoppeld aan mijn paypal en tijdens bijv. de steam sale kon ik prima meerdere aankopen per dag doen hoor..

Verwijderd

Ik heb het vermoeden dat dit niet de laatste stresstest is. Volgens mij willen ze voor elk tijdvak een stresstest doen. Gisteren van 12:00pm tot 04:00pm, vandaag 04:00 tot 08:00pm, het zou me dan ook niets verbazen als ze morgen voor 08:00 tot 12:00am gaan, op een zaterdag, wat over het algemeen de drukste dag/tijdvak zal zijn in de VS. Correct me if I'm wrong.

Uiteraard kan ik er helemaal naast zitten, dus pin me er niet op vast :p.

• JoeyDewd
microoo schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:32:
[...]

Dat klopt niet helemaal volgens mij hoor. Ik heb mijn bankrek. ook gekoppeld aan mijn paypal en tijdens bijv. de steam sale kon ik prima meerdere aankopen per dag doen hoor..
Hmm, ik kreeg het bericht dat mijn rekening niet direct betalen ondersteunt bij de poging van een tweede aankoop. Hierop lopen googlen en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat PayPal graag nog extra controles uitvoert of alles echt klopt wat 3 - 5 dagen kan duren. Waardoor ik op dit moment niet meer direct kan betalen en dus via creditcard moet betalen. Als het een andere oorzaak heeft dan ben ik daar ook nieuwsgierig naar, maar heb geen flauw idee :-(

*Edit*
Uiteindelijk maar een editie gekocht met een geleende creditcard :) Dan maar zo.

[ Voor 5% gewijzigd door JoeyDewd op 10-08-2012 23:47 ]

• microoo
JoeyDewd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:37:
[...]

Hmm, ik kreeg het bericht dat mijn rekening niet direct betalen ondersteunt bij de poging van een tweede aankoop. Hierop lopen googlen en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat PayPal graag nog extra controles uitvoert of alles echt klopt wat 3 - 5 dagen kan duren. Waardoor ik op dit moment niet meer direct kan betalen en dus via creditcard moet betalen. Als het een andere oorzaak heeft dan ben ik daar ook nieuwsgierig naar, maar heb geen flauw idee :-(
Ah ja dan moet je wss nog verifiëren, dit gaat dmv dat paypal twee kleine random bedragen op je rekening stort en die moet jij dan invullen. Daarna kan je volgens mij zoveel en zo vaak betalingen doen als je wilt :)

Edit: voor iedereen die wacht op stresstest, kom nog even hangen in: http://irc.tweakers.net/guildwars2

[ Voor 6% gewijzigd door microoo op 10-08-2012 23:48 ]

• JoeyDewd
microoo schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:47:
[...]

Ah ja dan moet je wss nog verifiëren, dit gaat dmv dat paypal twee kleine random bedragen op je rekening stort en die moet jij dan invullen. Daarna kan je volgens mij zoveel en zo vaak betalingen doen als je wilt :)
Dat is al gedaan. Ik heb namelijk ook eerder een betaling kunnen doen dat succesvol is afgerond en op 'voltooid' staat in PayPal dus dat kan het niet zijn. Ik heb 't uiteindelijk gedaan via een creditcard, omdat PayPal niet meewerkte, maar de reden van de error is mij nog steeds vreemd o.O.

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Zo, de stresstest begint over een paar minuten. Ik hoop dat je vandaag niet elke paar minuten word disconnected voor een uur ofzo zoals gisteren.

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Hmm ik blijf maar error 48 krijgen :( Maar op twitter zie ik dat andere al wel ingelogd zijn.

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-11 11:32
Ik kan wel inloggen maar het is erg vreemd. Op me human guardian in divinity's reach kan ik zonder problemen het spel in. Op me Sylvari mesmer in caledon forest blijf ik in loading screen hangen (geen error maar staat al 5min te draaien).

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Roeland007 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:23:
Ik kan wel inloggen maar het is erg vreemd. Op me human guardian in divinity's reach kan ik zonder problemen het spel in. Op me Sylvari mesmer in caledon forest blijf ik in loading screen hangen (geen error maar staat al 5min te draaien).
Met Sylvari waren de afgelopen stress test volgens mij ook al wat problemen. Zou dus ook zo maar kunnen dat het niet aan jou ligt.

• CenturyStorm
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03-2023
Ik heb hetzelfde probleem met de black citadel als charr guardian. Dan maar met asura mesmer spelen

• dragoni
  • Laatst online: 11-08-2012
net gestopt met spelen na 2h en 2desktopscarshes toch even wvw gespeeld met men mesmer en moet zeggen laat het maar snel de 25ste zijn met minder crashes dan wel :p

• Xufuja
Zo, geen enkele crash en 3 uur gespeelt. Ik stop nu maar want de controls zijn echt slecht. Ik moet altijd een m'n hand op de muis houden want anders doet de camera retarded. Ik moet ook altijd op movement knoppen een hand houden en op skills. Dus ik heb 3 handen nodig wat niet kan dus ik word gedwongen een hand te gebruiken voor movement en skills en daar krijg je toch wel een pijnlijke hand van.

• yzx

yzx

Creqaw schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 03:04:
Zo, geen enkele crash en 3 uur gespeelt. Ik stop nu maar want de controls zijn echt slecht. Ik moet altijd een m'n hand op de muis houden want anders doet de camera retarded. Ik moet ook altijd op movement knoppen een hand houden en op skills. Dus ik heb 3 handen nodig wat niet kan dus ik word gedwongen een hand te gebruiken voor movement en skills en daar krijg je toch wel een pijnlijke hand van.
Keybindings anders zetten? :>

Tis zowieso wat wennen hoor altijd

• Xufuja
yzx schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 03:08:
[...]

Keybindings anders zetten? :>

Tis zowieso wat wennen hoor altijd
Werkt niet echt. Je hebt sowieso de muis nodig om snel te kunnen draaien dus dat blijft al. Dan moet je dus met 1 hand skills en movement doen tenzij je kan dodgen met muis natuurlijk.

• yzx

yzx

Creqaw schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 03:10:
[...]

Werkt niet echt. Je hebt sowieso de muis nodig om snel te kunnen draaien dus dat blijft al. Dan moet je dus met 1 hand skills en movement doen tenzij je kan dodgen met muis natuurlijk.
Heb je nog een simpele muis dan?

Je zal toch wel 1 of 2 extra knoppen hebben voor evt te dodgen niet?

• Xufuja
yzx schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 03:11:
[...]

Heb je nog een simpele muis dan?

Je zal toch wel 1 of 2 extra knoppen hebben voor evt te dodgen niet?
Heb ik wel maar keyboard knoppen indrukken voelt beter dan de zijkant van de muis.

• yzx

yzx

Ik heb E voor het dodgen en dan wasd voor het wandelen en de aanvallen heb ik op 123 en G3 en G4 ( dit zijn 4 en 5 ) en dan healing op G9

heb een G19

• Xufuja
Waarschijnlijk ben ik slaperig aan het worden maar ik snap niet hoe auto-attack werkt...
Soms auto-attack ik wel en soms weer niet.

//edit Ah, heb het door en ik ben eindelijk gewend aan de camera controls, valt best mee eigenlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Xufuja op 11-08-2012 04:26 ]

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Creqaw schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 03:49:
Waarschijnlijk ben ik slaperig aan het worden maar ik snap niet hoe auto-attack werkt...
Soms auto-attack ik wel en soms weer niet.
Als je een mob aanvalt en je eerste skill gebruikt dan zal hij gaan auto-attacken. Als je dan een van de andere skills gebruikt gaat auto-attack van 1 uit en moet je hem daarna weer opnieuw je eerste skill gebruiken

• Xylon
Zoals sommige van jullie al hebben gemerkt is de code voor 25% korting niet meer geldig op Green Man Gaming, maar niet getreurd! Ze hebben gister een nieuwe code uitgegeven voor 20% korting!

Dit is dus je kans om Guild Wars 2 nog te kopen voor een mooie prijs!

Na het toevoegen aan je mandje moet je de code PCGMR-GREEN-SUMMR gebruiken.

Beide zijn pre-purchase, dezelfde versie als op de officiële Guild Wars 2 site, inclusief de head-start dus.

Guild Wars 2: Digital Edition -- €54.95 --> €43.96
Guild Wars 2: Digital Deluxe Edition -- €74.95 --> €59.96

Deze code geldt voor alle digitale games op GreenManGaming, dus als je ook nog andere wilt, dit is je kans!

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:32
Houdt het aub nuttig :)

[ Voor 64% gewijzigd door psychoclown op 12-08-2012 11:00 ]

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:08
Performance nog beter geworden laatste stresstest?

Verwijderd

Ik ben er niet bij geweest, maar de stress test hoort geen indicatie te geven over performance van ons maar meer over de performance van hun servers. Dus als de performance nu goed of slecht is, m.i. zegt dat niet veel over de status op moment van release. Het zal tzt wel prima in orde zijn.

Ik hoop op nog een stress test begin komende week, kan ik nog even mee doen voor mijn vakantie.

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:41

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:42:
Ik ben er niet bij geweest, maar de stress test hoort geen indicatie te geven over performance van ons maar meer over de performance van hun servers. Dus als de performance nu goed of slecht is, m.i. zegt dat niet veel over de status op moment van release. Het zal tzt wel prima in orde zijn.

Ik hoop op nog een stress test begin komende week, kan ik nog even mee doen voor mijn vakantie.
Nouja, de stresstest kan wel een indicatie geven of dingen beter geworden zijn in performance hoor. Bij de laatste stresstests gebruiken ze een van de laatste builds (vaak ook nog met wat opvallende bugs) waarbij ze server-side en client-side dingen testen. In de laatste stresstest van vannacht had ik een aanzienlijke boost in FPS (ongeveer 20 of iets dergelijks), en het bleef stabiel tijdens grote gevechten, terwijl dit in de laatste BWE dat niet zo was. Dit kan natuurlijk ook komen doordat er geen kip online was vergeleken met het weekend. Een van de bugs die ik tegenkwam die iedereen scheen te hebben, was terrein dat steeds scheen te verdwijnen. Dit is neem ik aan dus een van de laatste builds (a.k.a. niet de meest stabiele).

• yzx

yzx

SCIxX schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:32:
Performance nog beter geworden laatste stresstest?
CFX en SLI lopen nog altijd poep :P

Moet zeggen met 1 6870 liep ik op alles max en supersample of default op FHD rustig op 35-40 fps in drukke gebieden zoals de start plaats met die event op het einde >:)

[ Voor 29% gewijzigd door yzx op 11-08-2012 22:45 ]

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
Crossfire loopt hier goed hoor, heb ook 6870 Crossfire, heb je de GW2 CAP wel geïnstalleerd?

• yzx

yzx

Manabrew schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:49:
Crossfire loopt hier goed hoor, heb ook 6870 Crossfire, heb je de GW2 CAP wel geïnstalleerd?
Nee, is er een nieuwe cap uit? :o

Hoeveel fps had je dan? Had negatieve scaling :+

Edit: 1dag te vroeg me drivers geupdate zie ik 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door yzx op 11-08-2012 22:50 ]

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
yzx schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:50:
[...]

Nee, is er een nieuwe cap uit? :o

Hoeveel fps had je dan? Had negatieve scaling :+
Alles maximaal en aan en zat rond de 60 FPS gemiddeld, kan het me niet helemaal meer herinneren maar zeker verbetering t.o.v. geen CAP. Dit was wel in de starter gebieden en niet WvW, kon namelijk niet echt verder omdat er een bug zat in de Sylvari storyline, toen was ik maar gestopt.
Inmiddels is CAP3 uit voor wat extra games, GW2 werd toegevoegd in CAP2.
http://sites.amd.com/us/g...Pages/radeon_win7-64.aspx

[ Voor 13% gewijzigd door Moonborne op 11-08-2012 22:55 ]

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Raar dat ik dit topic met de hand op moet zoeken in het subforum Role-Playing Games.

Zelfs als ik letterlijk zoek op [MMORPG] Guild Wars 2 is het pas de 9e hit,

• Xufuja
riffey#4 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:59:
Raar dat ik dit topic met de hand op moet zoeken in het subforum Role-Playing Games.

Zelfs als ik letterlijk zoek op [MMORPG] Guild Wars 2 is het pas de 9e hit,
Maakt het uit? Zo ver scrollen is het niet.

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Creqaw schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:00:
[...]

Maakt het uit? Zo ver scrollen is het niet.
Als ik op de letterlijke tekst zoek verwacht ik het wat hoger. Als je gewoon op Guild Wars 2 zoekt is het zelfs pas de 24e hit, na een aantal WoW en Everquest topics.

Waarom ik het meld is dat het voor iemand die "gewoon" even zoekt op Guild Wars 2 het waarschijnlijk niet vindt.

• yzx

yzx

riffey#4 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:07:
[...]

Als ik op de letterlijke tekst zoek verwacht ik het wat hoger. Als je gewoon op Guild Wars 2 zoekt is het zelfs pas de 24e hit, na een aantal WoW en Everquest topics.

Waarom ik het meld is dat het voor iemand die "gewoon" even zoekt op Guild Wars 2 het waarschijnlijk niet vindt.
Problem solved

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Moet je wel eerst deze pagina vinden ;)

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11 09:13
Gekocht via green man gaming!
ben benieuwd :)

thanks voor de tip

[ Voor 19% gewijzigd door shalaka op 12-08-2012 01:06 ]

• yzx

yzx

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 23:09
Volgens mij is het maar een uurtje hoor. Als ik goed gerekend heb dus van 20:00 tot 21:00 onze tijd.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Verwijderd

Voor 1 uur ga ik niet eens de moeite nemen om in te loggen.

Verwacht komende dagen wel nog een normale ST.

Verwijderd

Ik help ze wel door in te loggen :) . Alles wat de eerste dag soepeler maakt ben ik een voorstander van :p .

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Holy shit.....
Ik kijk elke dag even de Daily countdown van woodenpatatoes en af en toe ook een jumping puzzel. Maar die hij er gister op heeft gezet is wel heel vet. Kijk hoeveel aandacht anet aan de architectuur van 1 puzzel geeft, ik ben echt helemaal weggeblazen.

YouTube: Guild Wars 2 Puzzle Achievements - Spekks Lab

Verwijderd

Weet niet of deze al gepost is: YouTube: Guild Wars 2 Voice Cast Video

Op zich wel grappig denk ik zo. Ik dacht dat de stem van Rytlock gepitched was, maar dat is blijkbaar niet zo :*)

Verwijderd

martijntb1991 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 10:29:
Holy shit.....
Ik kijk elke dag even de Daily countdown van woodenpatatoes en af en toe ook een jumping puzzel. Maar die hij er gister op heeft gezet is wel heel vet. Kijk hoeveel aandacht anet aan de architectuur van 1 puzzel geeft, ik ben echt helemaal weggeblazen.

Superleuk!!

Weet iemand of (heb er namelijk niet opgelet) je ook achievements krijgt voor het verslaan van een champion tijdens een dynamic boss event?

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 13:04
martijntb1991 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 10:29:
Holy shit.....

Wat zijn die jump puzzles toch geweldig! :D

Battlelog

• Xufuja
1 uur stresstest... Was leuk geweest maar ik ben er jammer genoeg niet rond die tijd.

• Lasteraar
Ik heb de 25ste al vrij genomen van mijn werk >_>'' ..........................

• Lasteraar

• yzx

yzx

JohnnyV76 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 08:01:
Volgens mij is het maar een uurtje hoor. Als ik goed gerekend heb dus van 20:00 tot 21:00 onze tijd.
Dacht dat 12 noon middernacht was :P vergisingkje

Maar het lijkt erop dat er nog meer testen komen

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:07
Heeft iemand hier een specifieke van - tot tijd? In het NL? Ik heb ze al een keer getwitterd dat voor europeanen GMT wel lekker zou zijn of zoiets, en niet Noon.. gewoon 11.00-21.00 PST of zoiets, converten we zelf wel.

@yzx

Ja ik ben er heilig van overtuigd. Zo zullen ze ook GPU support nog toe moeten voegen. AMD is al goed op weg, maar vraag me af of dit nou nog client side of server side getweaked moet worden...

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

Xun

Een paar pagina's terug werd deze handige site neergezet met de tijden uit verschillende regio's :)

http://gw2status.com/

Misschien een idee om deze in de TS te verwerken?

• Crazy-Al
Handige site! Ff naar de favorieten. Het is trouwens inderdaad maar 1 uurtje... als het net zoals de vorige ST is dan kunnen we na een half uur eindelijk inloggen eeeen... niks opschieten. Ik denk dat ik hem oversla.

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

Xun

Ik had de vorige stresstest juist weinig tot geen problemen (diegene die om 1 uur 's nachts begon). Maar de stresstest is juist ervoor bedoelt om problemen op te zoeken :P

Heb trouwens de laatste stresstest wel wat meer ervaring kunnen op doen in de 2 uur dat ik gespeeld heb. Misschien dat ik vanavond nog even kijk met een andere character. Ben nu een Elementist en dat bevalt me prima, maar de Guardian class klinkt ook wel interessant :)

Ik heb tot nu toe alleen WoW gespeeld als MMO, maar ik vind het hele Event methode erg prettig werken tot nu toe :D Gewoon je ding doen en plots worden meegesleurd in een groots evenement waar veel mensen op af komen :)

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem dat wanneer je de GW2 start het patcher scherm kort verschijnt en erna niet meer zichtbaar is?

• Xylon
Als je client al meerdere beta events mee gaat, dan blijkt het handig te zijn om even het spel opnieuw te installeren of te repareren. Dit kan onder andere zorgen voor betere stabiliteit en hogere framerates, voornamelijk als je client al zeer oud is.

Hier onder een beschrijving hoe je het spel kunt repareren of opnieuw installeren.
To reinstall, simply delete everything in your GW2 folder except gw2.exe. Then launch gw2.exe.

To run the -repair function;
  1. Navigate to your Guild Wars 2 installation folder.
  2. Right-click on “GW2.exe” and select “Create Shortcut.”
  3. Rename this shortcut to “Guild Wars 2 Repair.”
  4. Right-click on this shortcut and select “Properties.”
  5. Edit the “Target” line to include -repair at the end.
Note: Please make sure -repair is outside of the quotes
Correctly Formatted Example: “C:\Games\Guild Wars 2\GW2.exe” -repair
Incorrectly Formatted Example: “C:\Games\Guild Wars 2\GW2.exe -repair”
  • Once completed, click “Ok” to save your changes.
If you get an error trying to save, your target line may not have the correct format. Please try step 5 again.
Double click “Guild Wars 2 Repair” to start the repair process.
  • Once completed, please try starting Guild Wars 2 again.
With so many patches over so much time it's highly likely something didn't update correctly. Save yourself some pain and verify your install now, before the game launches.
Voor sommige mensen kan dit tevens meerdere gigabytes schelen aan schijfgebruik.

Ik ga het zodadelijk ook even doen. Hoewel m'n client nog niet zo heel oud is, is het het proberen waard.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb ook meteen maar gedaan. Zat nog met een geupdate variant van de game waarvan ik nooit zal mogen zeggen dat ik hem ooit heb gespeeld

• Nfear
Xylon schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 16:07:
Als je client al meerdere beta events mee gaat, dan blijkt het handig te zijn om even het spel opnieuw te installeren of te repareren. Dit kan onder andere zorgen voor betere stabiliteit en hogere framerates, voornamelijk als je client al zeer oud is.

Hier onder een beschrijving hoe je het spel kunt repareren of opnieuw installeren.

[...]

Voor sommige mensen kan dit tevens meerdere gigabytes schelen aan schijfgebruik.

Ik ga het zodadelijk ook even doen. Hoewel m'n client nog niet zo heel oud is, is het het proberen waard.
Wat is de bron hiervan?

• Crazy-Al
Even geuninstalled en opnieuw de installer aangegooid. Always worth a shot.

Heb toch vrij weinig te doen tot de 12... Kan ik iig nog een beetje goed gamen tijdens de ST's. zal wel op de 24e hetzelfde nog een keer doen voor de zekerheid.

dus.... Wat doen jullie om de tijd te doden?

• Bias
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
fellow medetweakers,

is er nog een manier om alvast een klein voorproefje te krijgen van de game? heb geen betakey maar wel een de game al op me pc staan? iemand suggesties of word het gewoon wachten tot de 25e?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Crazy-Al
Afbeeldingslocatie: http://medias.luna-atra.fr/gw2/char_tool/CT_imageGenerator.php?pseudo=Adrian%20Tilllane&lang=EN&code=TSwtLDMsLSw3LC0sOCw5LDE2LDE3LDE4LC0sMzMsMzUsNTksNjMsNjU%3D

Afbeeldingslocatie: http://medias.luna-atra.fr/gw2/char_tool/CT_imageGenerator.php?pseudo=Adrian%20Tilllane&lang=EN&code=TSwtLDMsLSw3LC0sOCw5LDE2LDE3LDE4LC0sMzMsMzUsNTksNjMsNjU%3D&small=true

Leuk voor RP :D

• no00waa
  • Laatst online: 14-10 13:50
Begrijp de relevantie niet helemaal, het is niet dat je iets kapot maakt ofzo maar hier;

http://www.reddit.com/r/G...le_beta_weekends_want_to/

Verwijderd

Hoe kom je hier aan en wat is RP?

• Crazy-Al
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 17:18:
[...]

Hoe kom je hier aan en wat is RP?
http://gw2.luna-atra.fr/character_tool/

dan rechtsboven het engelse vlaggetje :)

RP is Roleplaying, een soort manier van het spel spelen waar je 'acteert' alsof de ingame wereld het echte leven is. Erg leuk tijdverdrijf :3

Verwijderd

Kwam dit gister al tegen, zij hebben voor mijn gevoel een van de beste (meest overzichtelijke) tools op dit moment.

Character Creation Tool van Luna-Atra

Character Skill Build Tool van Luna-Atra
http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/

Site waarop diverse build gedeeld worden
http://en.gw2codex.com/

• Crazy-Al
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 17:23:
Kwam dit gister al tegen, zij hebben voor mijn gevoel een van de beste (meest overzichtelijke) tools op dit moment.

Character Creation Tool van Luna-Atra

Character Skill Build Tool van Luna-Atra
http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/

Site waarop diverse build gedeeld worden
http://en.gw2codex.com/
Heb de Skill Build Tool geprobeerd....

http://gw2.luna-atra.fr/s...msn2kluu0a085898d8l8m8sjj

• Xylon
De herinstalleer / repareer suggestie kwam van een ArenaNet developer (Ashley Segovia), namelijk hier. Maar dat lijkt op dit moment niet meer toegankelijk te zijn.

• Bias
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
CorneVisser schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 17:07:
fellow medetweakers,

is er nog een manier om alvast een klein voorproefje te krijgen van de game? heb geen betakey maar wel een de game al op me pc staan? iemand suggesties of word het gewoon wachten tot de 25e?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 15:08
Er is vanavond weer een stresstest van 1 uur. Van 8 - 9 uur. Wie weet dat je het dan kan spelen ;)
Ja, snel het spel pre-orderen en dan heb je straks bij dat ene uurtje stress testen gewoon een key om mee te spelen _O- Je eigen post kicken na 39 minuten is best wel "not done" op Tweakers.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Afbeeldingslocatie: http://medias.luna-atra.fr/gw2/char_tool/CT_imageGenerator.php?pseudo=xusem&lang=EN&code=TSwtLDIsLSwyLC0sMyw5LDEzLDE0LDE1LC0sOSwzNSw0OSw1MCw1Nw%3D%3D&small=true

hehe wel een leuk tijdverdrijf ja....Straks maar even proberen in de game te komen met een clean w7 install en de goede drivers ( zaterdag waren mijn drivers kapot dus kon ik niet heel erg optimaal spelen.)

hehe gek onnie

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Xylon schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 16:07:

[...]

Bedankt voor de hulp, ik ben nu GW2 opnieuw aan het installeren. Echter lag het probleem bij nvidia, die de patcher niet goed deed weergeven. Terug gaan naar een oudere versie heeft het probleem verholpen.
Pagina: 1 ... 78 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.