Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zoals ik al zei: ik heb me gewoon nog niet in kunnen/ge-lezen in de lore, helaas. Wil het nog wel doen. Iemand nog tips waar te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 22:57
Mhwa ik ga toch altijd voor de coolness factor mits mogelijk, ze hebben in GW2 geen racials etc waar ik me druk over hoef te maken ^^
Dus gewoon wat er het best uitziet ;) fuck de lore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Gropah schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:15:
Zoals ik al zei: ik heb me gewoon nog niet in kunnen/ge-lezen in de lore, helaas. Wil het nog wel doen. Iemand nog tips waar te beginnen?
guildwars2.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Echt weer NCsoft.. maak account aan. Je krijgt activation e-mail. Nee dus. Totaal niet >_>

Hoe moet ik nu in godesnaam GW1 activeren.. al paar dagen aan het kloten om uberhaupt mn e-mail te verifien

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha dit gaat om GW1 :p nu gelukt. Krijg nu in 1x alle verify mailtjes van de afgelopen dagen lol

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Moeten we eigenlijk bij de GW2 beta een bepaalde server kiezen? Zodat alle tweakers bij elkaar zitten (kan je uberhaupt wel een server kiezen?) ;)

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
wtf Oo dubbelpost opeens. Sorry!

en nu is de dubbelpost weg >_< erg raar

On topic:

over de rassen

Sylvari Guardian voor mij
Sylvari Elementalist voor m'n vriendin

<3 plant people

[ Voor 71% gewijzigd door corset op 20-04-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Alleen voor PvP moet je een server kiezen, PvE mag crossserver. in het begin schijn je ook gratis server te kunnen switchen, omdat ze weten dat iedereen het liefst met elkaar speelt, maar daar is verder nog niks over gezegd, behalve dat ze het van plan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ov3rkill
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 13:52
het Guild Wars 2 forum werkt, soort van https://forum.guildwars2.com/forum#
Er is bij accout een 'download clients' link, deze gaat echter naar de gw2 shop.
Ik gebruik mijn gw1 gegevens om in te loggen (heb mijn accounts gelinkt).
Er werkt eigenlijk nog vrijwel niets, maar je kan wel zien hoe het eruit gaat zien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 07:40
po1son schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:26:
Moeten we eigenlijk bij de GW2 beta een bepaalde server kiezen? Zodat alle tweakers bij elkaar zitten (kan je uberhaupt wel een server kiezen?) ;)
Dusver moest je wel een server kiezen zonder dat je kan switchen in de beta geloof ik, maar dat is niet meer zo bij de release.
Gropah schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:27:
Alleen voor PvP moet je een server kiezen, PvE mag crossserver. in het begin schijn je ook gratis server te kunnen switchen, omdat ze weten dat iedereen het liefst met elkaar speelt, maar daar is verder nog niks over gezegd, behalve dat ze het van plan zijn
Er schijnt een "grace period" te komen voor wat je wil hebben als je thuisserver, de server waarvoor je uitkomt in World vs World. Echter kan je vrij bewegen tussen elke server voor gewoon spelen zodat je met al je vrienden kan spelen, ongeacht hun thuisserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wel raar dat bij het GW2 forum/account management nu staat dat je geen game hebt (bij Download Client: pre Purchase now)

lastige bug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Laatst online: 05-09 16:59
Gropah schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:27:
Dit blijft (als ik het goed begrepen heb) gewoon gratis, heeft een dev zelf gezegd maar je moet inderdaad wel een server representen bij WvWvW. Ze willen gewoon dat je altijd met vrienden kan spelen ongeacht welke server inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derherp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 16:34
lanerios schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:11:
Wel raar dat bij het GW2 forum/account management nu staat dat je geen game hebt (bij Download Client: pre Purchase now)

lastige bug :P
Lastig om geduldig te zijn met deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
ov3rkill schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:30:
het Guild Wars 2 forum werkt, soort van https://forum.guildwars2.com/forum#
Er is bij accout een 'download clients' link, deze gaat echter naar de gw2 shop.
Ik gebruik mijn gw1 gegevens om in te loggen (heb mijn accounts gelinkt).
Er werkt eigenlijk nog vrijwel niets, maar je kan wel zien hoe het eruit gaat zien :P.
Officieel komt het forum pas halverwege volgende week beschikbaar overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Heb me ook aangemeld :) Misschien een idee om een link naar de guild site in je signature te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Derherp schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:22:
[...]

Lastig om geduldig te zijn met deze game :)
dat is zeker waar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Xeiji schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:36:
Heb me ook aangemeld :) Misschien een idee om een link naar de guild site in je signature te zetten?
Done, jij ook? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Filmpje al eerder gepost waarschijnlijk, maar blijft kwijl kwijl deze Teaser:

YouTube: GuildWars 2 Teaser Trailer

PvP / WvWvW filmpje ook vast al gepost, van de press beta:

YouTube: Guild Wars 2 - World vs. World PvP Walkthrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-10 19:30
Zo

Even aangemeld.

Heb nog niet aangeschaft, hoop toch gewoon op een echt doossie met een echte game, ik wacht wel af. Heb toch geen tijd voor de beta's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook even aangemeld voor de guild, heb na lang nadenken toch maar GW2 gekocht aangezien ik toch wel veel lol met deel 1 heb gehad en dan is het toch wel leuk om een groep mensen te hebben om mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alveus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-01 11:41
Doler schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:19:
Filmpje al eerder gepost waarschijnlijk, maar blijft kwijl kwijl deze Teaser:

PvP / WvWvW filmpje ook vast al gepost, van de press beta:
Het is een echte teaser inderdaad.. en wachten duurt lang.

Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
maartend schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:21:
Zo

Even aangemeld.

Heb nog niet aangeschaft, hoop toch gewoon op een echt doossie met een echte game, ik wacht wel af. Heb toch geen tijd voor de beta's
Hij kost nu niet meer dan later, als je niet mee wilt doen aan de beta is het idd een keuze tussen headstart en misschien boekjes.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:25:
ook even aangemeld voor de guild, heb na lang nadenken toch maar GW2 gekocht aangezien ik toch wel veel lol met deel 1 heb gehad en dan is het toch wel leuk om een groep mensen te hebben om mee te spelen
Welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Laatst online: 12-10 21:49
Zo, meteen even op guildoftweakers.com ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Heb de guild ook maar gejoined onder de naam Draigh.
Zal het de site in de gaten houden ^^

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoniera
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05-2019
Zijn er hier nog mensen die voor de hall of monuments rewards gaan in eye of the north? ik zit eraan te denken die misschien nog aan te schaffen, maar dan moeten er wel mensen zijn om mee te spelen, aangezien het laatst in gw nightfall uitgestorven was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
als je je hero`s even goede builds geeft dan kun je eotn redelijk goed doorlopen.Ik zelf had zo`n 3 maand geleden ook niet echt veel hulp nodig.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VSteeman
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-10 08:08
Ook maar aangemeld op de guild website :) Nick is Xzenit. Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Mijn CE is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Ook maar even aangemeld op het forum. Nog 6 dagjes wachten op beta trouwens. Wacht nu al, wat is het, 2-3 jaar? Wat duurt zo'n week in vergelijking dan toch erg lang, voor je gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneCleaver
  • Laatst online: 11-10 17:09
Mijn CE is ook binnen van Zavvi.nl. Nouja alleen het DVD hoesje met de code dan, de rest sturen ze later op bij release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadylog
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-10 09:47
Ik ook gejoined op de website, lache om met mijn medetweakers de beta te doorgronden :) Ik neem aan dat we dingen afspreken zoals servers etc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
shadylog schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:34:
Ik ook gejoined op de website, lache om met mijn medetweakers de beta te doorgronden :) Ik neem aan dat we dingen afspreken zoals servers etc??
Yup.

Weet iemand trouwens of de GW2 support ook op zaterdagen werkt? Mijn Digital Deluxe is namelijk niet goed gedeactiveerd. Nu kan de de CE niet activeren met koppeling aan mijn GW1 account. (Zonder koppeling natuurlijk niet geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook weer ingelogd op GW2 site (account en forum).

Iemand al de Code of Conduct van het forum geaccepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadylog
  • Registratie: November 2008
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:24:

Ja gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Nee. Er staat namelijk dat je maar 1 account mag aanmaken en aangezien ik nog niets van support heb gehoord (zijn ze er wel op zaterdag?) weet ik niet zeker of ik opnieuw moet registreren of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:24:

Naar beneden scrollen, vinkje, accept, klaar. Niemand leest die troep toch?

offtopic:
* Xanaroth mompelt iets over south park en een human centiPad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Net aangemeld op het forum van de guild :)

Nick: Ginkeltjes

[ Voor 19% gewijzigd door Brummetje op 21-04-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quipp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-07-2024
Naar beneden scrollen, vinkje, accept, klaar. Niemand leest die troep toch?
zou maar oppassen straks heb je net zo iets al bij South park human centipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ov3rkill
RevenNL schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:38:
[...]

Nee. Er staat namelijk dat je maar 1 account mag aanmaken en aangezien ik nog niets van support heb gehoord (zijn ze er wel op zaterdag?) weet ik niet zeker of ik opnieuw moet registreren of niet.
Ik zou gewoon wachten tot je wat van support heb gehoord, de beta begint toch pas over een week dus tijd zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
ov3rkill schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:11:
[...]

Ik zou gewoon wachten tot je wat van support heb gehoord, de beta begint toch pas over een week dus tijd zat.
Ik heb gewoon de key onder een andere email & niet aan GW1 gekoppeld geregistreerd. Volgende het volgende uit hun FAQ moeten ze het later alsnog kunnen koppen. ;)
Q. Can I still link Guild Wars with Guild Wars 2 if I already registered my copy of Guild Wars 2 without linking?
A. You will get another chance to link your accounts later, but not right now. Don't worry, you're not locked out of the Hall of Monuments forever or anything like that. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ook ik zal maar eens reageren.
Ik heb GW 1 (redelijk) gespeeld, diverse tot lvl 20 getraind, maar het is me jammer genoeg nooit gelukt om een campaign volledig uit te spelen.
Vrienden speelden het spel niet, en met alleen heroes en henchmen lukte het met niet.

Ik kijk uit naar GW2, ben erg benieuwd naar het spel en heb enkele dingen uit de beta gezien, vooral de grafische kwaliteiten en keuzes bij character creation lijken me geweldig.
Natuurlijk is ook de gameplay apart, met hun random events en de afwijking van de 'holy trinity'
Ben erg beniewd hoe het gaat worden :)

Heb me ook al aangemeld bij het GoT van GW2 (Icarus)
Ik had nog wel een vraagje, bij die pre-purchase, krijg je dan alleen een hoesje en een key?

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ov3rkill
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:52:
Ik had nog wel een vraagje, bij die pre-purchase, krijg je dan alleen een hoesje en een key?
Ja, een hoesje met daarin een code die je dan via internet moet activeren. Al bestel je via de officiële GW2 site dan krijg je alleen de code in je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
uiteindelijk toch maar de stap gemaakt om de pre purchase editie te kopen, ondanks dat er maar weinig animo voor is vanuit mijn swtor guild. Het afgelopen weekend veel footage gezien van de game en moet zeggen dat arena net veel dingen anders aan het doen is dan je standaard hotkey mmo. Vooral de dynamic events en de combat (wapens wisselen = nieuwe skills) spreekt me erg aan.
Vraag me wel af hoe het zit met 'end game' zonder raids. Natuurlijk is er de exploration mode van dungeons (wel maar 5 man) en de grote dynamic events. Maar je kunt natuurlijk niet afspreken voor een event want die moet maar net beschikbaar zijn, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:28
Ik hoop dat er een elite area wordt toegevoegd zoals ook bij GW1 gebeurde, daar was het de iron forge man. Daarnaast komt er natuurlijk een expansion die misschien hopelijk ook weer zo iets heeft. Ik kan me niet voorstellen dat er geen high end pve inzit op een enkele dungeon na. Want de meeste dungeons zullen geen end game content meer zijn als dus echt geleveled hebt.

Zullen er weer zulke epische questlines inzitten als de cross campaing scavenger hunt? Daar heb ik me zo mee vermaakt, allemaal gebieden afzoeken naar dat ene item om zo in de lava te springen om op die manier je black moa mini te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Exill schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:10:
Vraag me wel af hoe het zit met 'end game' zonder raids. Natuurlijk is er de exploration mode van dungeons (wel maar 5 man) en de grote dynamic events. Maar je kunt natuurlijk niet afspreken voor een event want die moet maar net beschikbaar zijn, of zie ik dat verkeerd?
Afspreken voor een specifieke event zal inderdaad lastig zijn, maar er zullen altijd wel een aantal grote dynamic events of meta events aan de gang zijn. Je kan dus altijd gewoon afspreken om events te gaan doen en dan ter plekke beslissen aan welke je gaat deelnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
LeVortex schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:15:
Ik hoop dat er een elite area wordt toegevoegd zoals ook bij GW1 gebeurde, daar was het de iron forge man. Daarnaast komt er natuurlijk een expansion die misschien hopelijk ook weer zo iets heeft. Ik kan me niet voorstellen dat er geen high end pve inzit op een enkele dungeon na. Want de meeste dungeons zullen geen end game content meer zijn als dus echt geleveled hebt.
Ik neem aan dat je het al weet, maar just in case: Je bent je bewust van het feit dat elk gebied in GW2 een level cap heeft waar je naar toe wordt gescaled als je hoger bent dan dat level? Je zal door geen enkele dungeon "heen walsen" omdat je "een hoog level hebt", Dus eigenlijk is de hele game "endgame". Vind ik persoonlijk een slimme zet van ANet. Andere MMO's walsen mensen altijd door de game heen voor hun "endgame", endgame wat bij de meeste beginnende MMO's vaak in de kinderschoenen staat omdat de devs te druk waren met de content waar mensen in 1 week doorheen walsen. ANet kan nu door level scaling dezelfde content gebruiken voor beide doeleinden.

Van wat ik heb begrepen zijn de stats op gear makkelijk te verkrijgen, echter zitten door het hele spel heen "looks" voor je gear die jij misschien wilt hebben. Dus je kan maar zo een speler hebben die een lv40 dungeon doet omdat hij die "look" van de gear uit die dungeon wil hebben, terwijl iemand anders een lv80 dungeon doet voor zijn "look".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:28
AppieNL schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:54:
[...]

Ik neem aan dat je het al weet, maar just in case: Je bent je bewust van het feit dat elk gebied in GW2 een level cap heeft waar je naar toe wordt gescaled als je hoger bent dan dat level? Je zal door geen enkele dungeon "heen walsen" omdat je "een hoog level hebt", Dus eigenlijk is de hele game "endgame". Vind ik persoonlijk een slimme zet van ANet. Andere MMO's walsen mensen altijd door de game heen voor hun "endgame", endgame wat bij de meeste beginnende MMO's vaak in de kinderschoenen staat omdat de devs te druk waren met de content waar mensen in 1 week doorheen walsen. ANet kan nu door level scaling dezelfde content gebruiken voor beide doeleinden.

Van wat ik heb begrepen zijn de stats op gear makkelijk te verkrijgen, echter zitten door het hele spel heen "looks" voor je gear die jij misschien wilt hebben. Dus je kan maar zo een speler hebben die een lv40 dungeon doet omdat hij die "look" van de gear uit die dungeon wil hebben, terwijl iemand anders een lv80 dungeon doet voor zijn "look".
Ja dat weet ik, maar je wapen wordt wel beter evenals je skills die je unlocked (rechterzijde bar) en ik kan me slecht voorstellen dat explorable mode bij alle dungeons zo moeilijk wordt dat je het kunt zien als endgame content
Edit: tenminste ik verwacht dat je op level 60 nog niet het beste wapen hebt, al zullen we het wel gewoon moeten afwachten

[ Voor 4% gewijzigd door LeVortex op 22-04-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Dat denk ik eigenlijk ook niet voor een klein gedeelte van de content dat het "endgame" wordt, maar zelfs daarbij verwacht ik niet dat we er doorheen gaan walsen. Denk dat ANet de beta's ook wil benutten om de difficulty setting vast te zetten, aangezien wat zij denken dat moeilijke content is en wat wij moeilijk content vinden niet per se hetzelfde hoeft te zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door AppieNL op 22-04-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik dacht in een video van TB te hebben gezien/gehoord te hebben dat alle dungeons 3 "standen". 1 voor de eerste keer, meestal gerelateerd aan een quest, dit is redelijk makkelijk. 2e is normal, normale gear passend bij dat level en een 3e die beter gear had, maar ook een stuk moeilijk.

Maar het gaat in GW2 inderdaad een stuk minder om gear en een stuk meer om traits, skills en het switchen van stances/weapons en het combineren daarvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:24:
Ik dacht in een video van TB te hebben gezien/gehoord te hebben dat alle dungeons 3 "standen". 1 voor de eerste keer, meestal gerelateerd aan een quest, dit is redelijk makkelijk. 2e is normal, normale gear passend bij dat level en een 3e die beter gear had, maar ook een stuk moeilijk.

Maar het gaat in GW2 inderdaad een stuk minder om gear en een stuk meer om traits, skills en het switchen van stances/weapons en het combineren daarvan
Kan me zoiets herinneren. Zoals TB zei er is een Story Mode voor een dungeon en een explorable mode met vaak meerdere wegen die je kan op gaan wat invloed kan hebben op de bosses die je vecht. Elke pad heeft zo zijn eigen onderdeel van een armor set die in die dungeon dropped geloof ik. Dus als je een full armor set wil kan je elke pad doen met een groep en toch een nieuwe verhaallijn zien of in iedergeval andere bossfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen.. zo ik heb maar even een youtube vid gemaakt hoe je maximaal voorbereid kan zijn voor komende vrijdag :D heb er echt SUPER veel zin in. Mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:25:
Hoi mensen.. zo ik heb maar even een youtube vid gemaakt hoe je maximaal voorbereid kan zijn voor komende vrijdag :D heb er echt SUPER veel zin in. Mzzls
[video]
Kijk, dat is dedication, mooi gemaakt :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik moet ff op mijn stufi wachten die komt de 23e maar als ik hem daarna koop, mag ik dan alsnog met de beta's mee doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:13:
Ik moet ff op mijn stufi wachten die komt de 23e maar als ik hem daarna koop, mag ik dan alsnog met de beta's mee doen ?
Jep, al zou je 'm tijdens de beta kopen en activeren kun je nog meedoen.. staat volgens mij ook in de FAQ of op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit even op GW2builds.org te spelen, maar het is wel echt behoorlijk complex en uitgebreid dat traitsysteem :) Men kan hier in ieder geval niet klagen dat er te weinig mogelijkheden zijn om je character te customizen. Gelukkig is het nog een beetje te overzien doordat je wel steeds uit dezelfde set traits moet kiezen voor iedere stat, maar toch...

En bovenop het traitsysteem heb je dus ook nog eens de keuze uit een flinke berg skills. Zowel door verschillende wapens / wapensets, maar ook nog je utility skills. Ben benieuwd hoe dat allemaal gebalanceerd moet gaan worden :)

Overigens wel echt strak gemaakt die buildwebsite! Hoop trouwens ook dat we redelijk tijdig de betaclient kunnen gaan downloaden en dat het niet allemaal op de laatste dag aan gaat komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 22-04-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LeVortex schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:00:
[...]

Ja dat weet ik, maar je wapen wordt wel beter evenals je skills die je unlocked (rechterzijde bar) en ik kan me slecht voorstellen dat explorable mode bij alle dungeons zo moeilijk wordt dat je het kunt zien als endgame content
Edit: tenminste ik verwacht dat je op level 60 nog niet het beste wapen hebt, al zullen we het wel gewoon moeten afwachten
De level scaling geldt niet alleen voor de speler. Stel dat 4 lvl40's een een lvl20 event zitten. De oppositie zal dan sterker zijn dan wanneer er alleen 4 lvl20's in het event zitten. De scaling wordt zo gedaan dat de moeilijkheidsgraad altijd "gelijk" zal zijn, ongeacht het aantal mensen en de levels van die mensen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Morrar schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:41:
Zit even op GW2builds.org te spelen, maar het is wel echt behoorlijk complex en uitgebreid dat traitsysteem :) Men kan hier in ieder geval niet klagen dat er te weinig mogelijkheden zijn om je character te customizen. Gelukkig is het nog een beetje te overzien doordat je wel steeds uit dezelfde set traits moet kiezen voor iedere stat, maar toch...
In een recent interview stond dat je niet teveel op de stats moet letten, maar meer voor de bepaalde traits moet gaan. Op maximum level zijn je stats al zo hoog dat die paar extra punten uit het traitsysteem geen groot verschil gaan maken, terwijl de traits zelf wel een grote invloed op je speelstijl hebben. Uiteindelijk zul je waarschijnlijk wel min/maxed builds krijgen waarbij je precies de goede stats uit je traitsysteem krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Sneezzer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:41:
Vandaar dat ik het niet kon vinden ;-p

Poll: Welk ras wil je als main spelen?
Asura
Charr
Human
Norn
Sylvari
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=379968&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Grappig, ik zat er met mijn verwachting, dat de Charr het meest gekozen zou worden, helemaal naast.

[ Voor 5% gewijzigd door Sneezzer op 23-04-2012 09:32 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Laatst online: 21-07 11:39
ligt eraan, hebben sommige rassen voordelen mbt skill points ofzo? als voorbeeld dat dwergen meestal goed kunnen smithen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Nog even een verzoek, kunnen jullie je guildspam misschien elders doen (is niet toegestaan op t.net).

Maak dan aub een topicreport in plaats van zelf als moderator proberen op te treden :)

[ Voor 32% gewijzigd door psychoclown op 26-04-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56
Ik ga voor de Asura of Sylvari... Hopelijk zijn ze binnenkort in 1 van de aankomende CB's te testen.

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:30:
[...]

Asura
Charr
Human
Norn
Sylvari
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Grappig, ik zat er met mijn verwachting, dat de Charr het meest gekozen zou worden, helemaal naast.
Hoi maak er daar maar +1 van :) iedereen zijn eigen keuze, maar humans op 1 (zeker allemaal mensen die vrouwelijke characters gaan maken.. dan snap ik de uitslag wel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
roeltjow schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:36:
ligt eraan, hebben sommige rassen voordelen mbt skill points ofzo? als voorbeeld dat dwergen meestal goed kunnen smithen.
Ik ben voor Asura gegaan omdat ik ze er gewoon leuk uit vind zien. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B1Ok8.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door BinaryRun op 23-04-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Laatst online: 21-07 11:39
als het om uiterlijk gaat, neem ik ook een asura en dan engineer ofzo. dat filmpje dat er een asura uit zon huge robot komt vind ik zo gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nog te twijfelen tussen Charr en Human. Beide worden in ieder geval gemaakt vanaf dag 1. Ik ben alleen nog niet zeker of ik gelijk een Norn ga maken of niet....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:10
Nee, geen enkel ras zal beter of slechter zijn in een van de professions. Je bent volledig vrij in de keuze van een combinatie, zonder nadelige gevolgen.

[ Voor 3% gewijzigd door KoekjevanLU op 23-04-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
NIEKler schreef op maandag 23 april 2012 @ 07:48:
[...]

In een recent interview stond dat je niet teveel op de stats moet letten, maar meer voor de bepaalde traits moet gaan. Op maximum level zijn je stats al zo hoog dat die paar extra punten uit het traitsysteem geen groot verschil gaan maken, terwijl de traits zelf wel een grote invloed op je speelstijl hebben. Uiteindelijk zul je waarschijnlijk wel min/maxed builds krijgen waarbij je precies de goede stats uit je traitsysteem krijgt
Klopt, traits zijn veel groter voordeel (zoals gratis skill-proc als je <25% hp komt, dat kan wel verschil maken).

Enige uitzondering is specifieke min/max builds, zoals heel erg crit-georienteerd. Dan kan het wel interessant zijn om de bijbehoorende stat (in dit geval precision) ook zo hoog mogelijk te krijgen.
Ze zijn allemaal identiek. Er zijn wel wat racial skills/elites, maar waarschijnlijk worden die niet toegestaan in PvP (net zoals in het huidige GW1). Ze zijn zwakker dan normale skills, dus ze zullen geen ongelijk voordeel geven.
They may have various effects, such as condition removing or changing to a bear form, but they are all projected to be fairly weaker than their counterparts from professions that are specialized in similar skills.

[ Voor 29% gewijzigd door Xanaroth op 23-04-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Leoniera schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:29:
Zijn er hier nog mensen die voor de hall of monuments rewards gaan in eye of the north? ik zit eraan te denken die misschien nog aan te schaffen, maar dan moeten er wel mensen zijn om mee te spelen, aangezien het laatst in gw nightfall uitgestorven was :(
Valt wel mee met hoe uitgestorven het is. Belangrijkste is dat je voor meer medespelers gaat zitten op Amerikaanse servers. Die zitten nog propvol, dit komt voornamelijk omdat daar alles verhandelt wordt en men niet terug wisselt. Maar als je de hele HOM vol wil hebben of in ieder geval alle unlockables eruit wil halen mag je nog flink aan de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ghewoon je heroes goed pimpen dan rag je zo door dat hele spel heen ,heb je echt geen hulp voor nodig
10 titles is een makkie daarna gaat het wel wat lang duren

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hoe lang gaat 10/50 duren? Ik wil namelijk die eerste armor hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:59:
Hoe lang gaat 10/50 duren? Ik wil namelijk die eerste armor hebben :P
Niet zo heel moeilijk... 3 punten krijg je gratis... En je hebt maar 6 punten nodig voor het eerste armour. 1 gewone pet, mox en 1 mini-pet geven je de overige 3 punten. Alles wat daarna komt zijn de extra wapens, minis en titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik ben echt zo'n nerd...
Bijna elke avond zit ik op de bank en dan komt de gedachte weer bij me op dat ik wat mis.
Voorheen was dat mezelf vermaken in WoW..

Nu hoop ik dat GW2 dat gaat oplossen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hmm vanavond maar beginnen met Prophecies. Het schijnt dat campaigns completen ook punten geeft, dan daar maar aan beginnen, kan nooit zo lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:40:
Hmm vanavond maar beginnen met Prophecies. Het schijnt dat campaigns completen ook punten geeft, dan daar maar aan beginnen, kan nooit zo lang duren.
Klopt. Maar je moet er wel meerdere hebben om een punt in je HoM te krijgen (behalve de eerste, die geeft gelijk 2 punten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga ze gewoon allemaal doen (prophecies, Factions, Nightfall en dan EOTN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:25:
[video]
Gaat voor mij niet op, bij mijn setup (cloak and dagger thief) kun je permanent in stealth blijven zolang er iets roods in leven is. Wordt gegarandeerd binnen een dag of 2 aangepakt als die setup bekend wordt en WvWvW domineert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Myrdreon schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:31:
[...]

Gaat voor mij niet op, bij mijn setup (cloak and dagger thief) kun je permanent in stealth blijven zolang er iets roods in leven is. Wordt gegarandeerd binnen een dag of 2 aangepakt als die setup bekend wordt en WvWvW domineert.
Heb je daar wel genoeg initiative voor? Kan mij herinneren dat die skills niet de goedkoopste waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 20:20
Ik moet factions en nightfall ook nog af maken, dus als iemand dat samen wil doen, gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-10 19:30
Oke, we moeten wat gaan regelen. Ik ga ook alles afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Sneezydevil schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:23:
[...]

Heb je daar wel genoeg initiative voor? Kan mij herinneren dat die skills niet de goedkoopste waren.
Meer dan genoeg. Zal kijken of ik het filmpje terug kan vinden.
Youtube: Is the thief OP now?

Moet je kijken hoe lang die in stealth weet je blijven en hoe hoog zn ini blijft.

O.a. dankzij traits (zoals: skills that cloak you give you 2 initiative - cloak and dagger wordt dus 'slechts' 3 ini cost).

[ Voor 37% gewijzigd door Xanaroth op 23-04-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Myrdreon schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:41:
[...]

Meer dan genoeg. Zal kijken of ik het filmpje terug kan vinden.
Youtube: Is the thief OP now?

Moet je kijken hoe lang die in stealth weet je blijven en hoe hoog zn ini blijft.

O.a. dankzij traits (zoals: skills that cloak you give you 2 initiative - cloak and dagger wordt dus 'slechts' 3 ini cost).
Kan je dit trouwens niet direct counteren met een guardian (mace)? Die block elke inkomende attack met een knockback, plus natuurlijk de standaard AoE's.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Vast wel, maar als je hem niet ziet... Bovendien heeft die een 15s CD, terwijl de thief geen CD heeft.

Ook kan de thief, als ie de cast ziet, een utility gebruiken voor stealth en de 5s dat de guardian buff duurt gewoon uitzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik denk dat het OP zijn van de Thief erg mee gaat vallen in WvW. Solo vs Solo zal het een erg moeilijke klasse zijn om neer te krijgen. Maar in een warband zal AOE-soup belangrijker zijn dan spike damage van een, als melee gespeelde, klasse.

In Warzones zal de Thief wel echt maximaal tot zijn recht komen als je met kleinere groepjes of solo aan de slag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Sneezzer schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:02:
Ik denk dat het OP zijn van de Thief erg mee gaat vallen in WvW. Solo vs Solo zal het een erg moeilijke klasse zijn om neer te krijgen. Maar in een warband zal AOE-soup belangrijker zijn dan spike damage van een, als melee gespeelde, klasse.

In Warzones zal de Thief wel echt maximaal tot zijn recht komen als je met kleinere groepjes of solo aan de slag gaat.
Ik vind het nog vroeg om nu al te zeggen dat een klasse OP is. Pas als de massa er mee aan de slag is gegaan zul je genoeg info hebben om te bepalen of een klasse echt te goed is.

En dan nog is het zo dat 1 tegen 1 natuurlijk altijd een beetje vreemd blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

^ dit.

Er kunnen nu wel klassen of abilities OP zijn maar daarom is het spel nog maar in beta. Komend weekend wordt er veel info vergaard, en dan worden er weer aanpassingen gedaan. Enkele weken later terug beta weekend, aanpassingen. En zo zullen er wel enkele iteraties volgen.

Eindelijk volgend weekend Guild Wars 2 spelen!

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4bit schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:43:
^ dit.

Er kunnen nu wel klassen of abilities OP zijn maar daarom is het spel nog maar in beta. Komend weekend wordt er veel info vergaard, en dan worden er weer aanpassingen gedaan. Enkele weken later terug beta weekend, aanpassingen. En zo zullen er wel enkele iteraties volgen.

Eindelijk volgend weekend Guild Wars 2 spelen!
Laten we niet hopen dat er veel iteraties volgen! Elke iteratie duurt een maand... 3 iteraties is 3 maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ach in elke MMO in elke fase wordt er een class weer eens OP genoemd. Je ziet wat footage, je ziet iemand paar kills maken.. OMG OP NERF PLX! Blijken ze per saldo redelijk in balans in WvW merk je er niets van :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:58:
Ach in elke MMO in elke fase wordt er een class weer eens OP genoemd. Je ziet wat footage, je ziet iemand paar kills maken.. OMG OP NERF PLX! Blijken ze per saldo redelijk in balans in WvW merk je er niets van :P
Het grappigste is dat het nog geen eens in de winkel ligt. Dus dat het OP in beta is kan lekker boeien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:00:
[...]

Het grappigste is dat het nog geen eens in de winkel ligt. Dus dat het OP in beta is kan lekker boeien ...
Als het echt zo is, dan wordt dat snel duidelijk in de BETA en zal het vast voor de release worden aangepast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Van het weekend uiteindelijk me pre-purchase bevestigd, duurde wat langer door Bol.com maar gelukkig ben ik nu helemaal set voor komend weekend. And so it begins....

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-08 19:18
Ik heb inmiddels mijn serienummer geregistreerd op de guildwars pagina, maar nog geen linkje ontvangen (2 dagen later) met waar ik het kan downloaden. Iemand enig idee hoe lang er zit tussen registreren en ontvangen van downloadlink?

[ Voor 3% gewijzigd door Annedouwe op 23-04-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Annedouwe schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:17:
Ik heb inmiddels mijn serienummer geregistreerd op de guildwars pagina, maar nog geen linkje ontvangen met waar ik het kan downloaden. Iemand enig idee hoe lang er zit tussen registreren en ontvangen van downloadlink?
Woensdag zeer waarschijnlijk, eind van onze middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Doler schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:18:
[...]

Woensdag zeer waarschijnlijk, eind van onze middag.
Was dat ook het moment voor de closed beta? Ik kan me voorstellen dat ze die vandaag of morgen al open gooien, aangezien er veel meer mensen gecatered moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Dus als ik het goed begrijp aankomend weekend weer een beta event.
Nice!
Heb em zelf via gamemania gehaald.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Sagaris schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:23:
[...]

Was dat ook het moment voor de closed beta? Ik kan me voorstellen dat ze die vandaag of morgen al open gooien, aangezien er veel meer mensen gecatered moeten worden.
Ze gaven aan dat ze halverwege deze week de forums opening & download link verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
RevenNL schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:25:
[...]

Ze gaven aan dat ze halverwege deze week de forums opening & download link verspreiden.
I stand corrected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
Ik ben ook bezig met eye of the north aan het doorspelen!
Als er meerdere mensen hiermee bezig zijn voeg me dan zeker toe op je friendslist!

Hydro Sine heet ik ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 20:20
Grrr krijg de campaigns van GW1 gewoon niet uitgespeeld....

Vind het spel niet eens echt leuk, maar wil graag mn HoM zo vol mogelijk maken voor GW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Basekid schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:05:
Grrr krijg de campaigns van GW1 gewoon niet uitgespeeld....

Vind het spel niet eens echt leuk, maar wil graag mn HoM zo vol mogelijk maken voor GW2
No offence, maar waarom doe je het dan. ;) Die HoM rewards zijn ook niet heilig en je character is net zo goed zonder die dingen.
Pagina: 1 ... 30 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.