Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good news!First Beta Weekend Event will be from April 27-29. We will let you know once the client is ready for download. ^MK

Bron twitter

1 ding is zeker meivakantie kan niet stuk!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:47:
Good news!First Beta Weekend Event will be from April 27-29. We will let you know once the client is ready for download. ^MK

Bron twitter

1 ding is zeker meivakantie kan niet stuk!
Nice! Weet niet hoe druk het dan is met werk, maar kunnen we in ieder geval gaan plannen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel fijn, een datum om naar toe te leven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice! Bea viert aansluitend haar verjaardag. Is handig, kan dan uitslapen aangezien de dagen ervoor niet veel slaap zullen zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ha. Prachtig. 26e deadline van mijn onderzoeksvoorstel. Hoopte al vurig op echt eind april. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:02:
Nice! Bea viert aansluitend haar verjaardag. Is handig, kan dan uitslapen aangezien de dagen ervoor niet veel slaap zullen zien :9
"é'(§verdomme! Ik heb dan geen vrij, stomme belgische vakanties :( (ik ben wel een Nederlander |:( ).

Maarja, gelukkig vallen de weekenden in België wel op dezelfde datum 8)7, en mijn nieuwe glasvezel is dan net aangesloten, het komende weekend nog niet.

[ Voor 8% gewijzigd door po1son op 18-04-2012 20:09 ]

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff laat ik nu net de 28 - 01 in het buitenland zitten 8)7 .. pff heb ik weer :P.. hopelijk doen ze ook iets volgende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Wolfos schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:15:
[...]

Misschien vragen die te veel geld? We blijven Nederlanders, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk (en goedkoper) kan?
Ik zeg het maar.
Zelf haal ik altijd mijn games in de Gamestore.
Ik betaal inderdaad wat meer dan online, maar als ik iets reserveer dan ligt het altijd netjes voor me klaar op de releasedag. Nu kun je een keer pech hebben ( zelf nog nooit gehad ). Maar als ik al dat 'gekeutel' lees over leveringen die nooit op tijd lijken te zijn bij internetwinkels..

Het was maar een opmerking.
Zou mij die paar euro aan verschil niet waard zijn aan frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
Nice, had al gehoopt op dat weekend, komende maandag en dinsdag tentamens, dus dit weekend beta zou echt niet goed uitkomen voor mij! Nu kan ik het hele weekend gaan beta testen, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 21:49
Nouja, je hebt al snel €20 verschil als je goed winkelt. Dat is het mij zeker wel waard.

Beta is dus inderdaad eind van de maand, kan echt niet wachten.
https://twitter.com/guildwars2/status/192685470528966656

Dat kwartier spelen heeft op mij zo'n indruk gemaakt dat ik het nu nog weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:10
Als kleine toevoeging op de BWE datum tweet hierboven (hoewel het announcement voor een announcement gehalte weer hoog is in deze tweet), nog iets om vandaag/morgen in de gaten te houden:
@GuildWars2
We'll have a blog post with details about what you can play later today or tomorrow.If you haven't already: pre-purchase to participate! ^MK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Mooi, volgende week moet mij Zavvi wel binnen zijn, aangezien deze afgelopen zaterdag al is verzonden. ;)

Edit:

Beta-forums gaan halverwege volgende week ook open. :P

https://twitter.com/#!/GuildWars2/status/192684610025566209
We will open the forums a day or two in advance of the Beta Event. ^MK

[ Voor 52% gewijzigd door BinaryRun op 18-04-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ov3rkill
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 13:52
Later vandaag, of morgen (weer zo vaag met hun tijdsbepaling) komt er een blog met meer informatie (zoals start/eind tijden). Hij komt volgens de twitter hier bij te staan: http://www.arena.net/blog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Uhm bah, ik was weer eens véél te laat in Nederland (net zoals bij Star Wars: The Old Republic) maar waarschijnlijk toch wel weer een CE weten te bemachtigen... aangezien ik ook de CE's heb van alle eerdere edities van GW kon ik het echt niet laten ;)

En nee, niet bij Zavvi... want die schijnt nogal wat problemen te hebben met leveren (net zoals bol.com trouwens, zo ver ik heb begrepen)

For those interested: http://www.barkman.com/gu...se-collectors-edition-pc/

Ik heb net even wat posts gelezen van mensen die de CE daar hebben besteld en daar lijkt het op dit moment goed te gaan... de preorder kits hebben ze zelfs gewoon in voorraad, en zolang ze die hebben lijkt het me dat ze ook de mogelijkheid hebben om een boxed CE bij de lokale uitgever van ArenaNet te bestellen \o/

Ik heb in totaal 167,20 euro betaald voor de preorder kit, de CE én het verzenden naar Nederland. Geen gekke prijs aangezien de CE ook hier in Nederland zo'n 150 euro kost. Daarnaast moet je (verplicht) via Paypal betalen, da's misschien wel wat om rekening mee te houden.

Maar goed, *ik* ben (tot zover) erg blij :)

Met dank aan de jongens en meisjes in http://www.guildwars2guru...wars-2-ce-pre-t34710.html voor de gouden tip!
RevenNL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:56:
Mooi, volgende week moet mij Zavvi wel binnen zijn, aangezien deze afgelopen zaterdag al is verzonden. ;)
Zavvi stuurt als je momenteel naar de status van je Collectors Edition bestelling informeert cut and paste mails met de volgende strekking (blijkbaar):
Thank you for getting in touch asking for an update on your order.

I am sorry for the delay in sending your order and I understand how frustrating this must be for you.

We are actively chasing this with our suppliers to provide us with your Beta code and this should be despatched within the next 2 working days.

Thanks again for getting in touch and thank you for your patience.

If there is anything else I can help with, please let me know.

Kind regards,
James
Aangezien ze op dezelfde schaalgrootte zitten als bol.com (of eigenlijk nog wel een slag groter...) zou ik zeker álles rond dispatch status met een flinke korrel zout nemen. Ze hebben blijkbaar gewoon geen voorraad meer, proberen nog wat los te peuteren bij leveranciers en de mensen die daar besteld hebben en nog steeds (!) op hun preorder kit lopen te wachten hebben daar de bestelling geannuleerd en laten hem nu lopen via Barkman. (Overigens ook een 100% legit shop, men heeft vanuit bovenstaande forum contact gezocht met ArenaNet en die hebben aangegeven dat Barkman inderdaad CE's mag en kan leveren).

Dus voordat je erachterkomt dat Zavvi een bol.com doet (blijkbaar hebben ze daar qua logistiek ook niets van het TOR fiasco geleerd) is het wellicht handig om eens te kijken of je je Zavvi order kan annuleren en er eentje bij Barkman het systeem in schiet, Het gaat daar echter wel vrij rap zo, dus het kan best zijn dat ze daar ook (écht) niets meer hebben over een paar dagen :)

[ Voor 46% gewijzigd door mindcrash op 19-04-2012 00:20 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:52:
Misschien de volgende keer gewoon in de winkel kopen ?
We hebben niet zoveel winkels hier die de CE hadden... Ik had hem graag bij een echte winkel besteld maar die is helaas gesloten (Dimension Plus).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
We’re closing in quickly on 500,000 Facebook followers for Guild Wars 2. That’s a half-million, and we want to thank you all with some special gifts along the home stretch. Beginning with 460,000 followers, we’re going to share some new GW2 art with you for every 10,000 new followers. When we hit the half-million mark, we’ll unveil a final epic piece of art that we guarantee you’ll love!

We’d love to hit that goal by the anniversary of the original Guild Wars game: April 28th. Want to help? Share GW2 with your Facebook friends! If they’re MMO fans and haven’t seen our MMO manifesto video yet, it’s time to show them why Guild Wars 2 is going to be something truly special. (http://ow.ly/an429) If they lean more toward RPGs, introduce them to our teaser trailer that highlights how much GW2 has to offer them. (http://ow.ly/an3se)

Let’s head for 500,000: ready, set go! ~RB2
Om 43K likes te halen op 1 week gaan ze toch nog hun best mogen doen...
http://www.facebook.com/GuildWars2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:20
Grrr via de buy.guildwars2.com lukt het bestellen niet, moet toch echt een NL visa hebben blijkbaar, mijn NZ kaart werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
mindcrash schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:02:
Uhm bah, ik was weer eens véél te laat in Nederland (net zoals bij Star Wars: The Old Republic) maar waarschijnlijk toch wel weer een CE weten te bemachtigen... aangezien ik ook de CE's heb van alle eerdere edities van GW kon ik het echt niet laten ;)

En nee, niet bij Zavvi... want die schijnt nogal wat problemen te hebben met leveren (net zoals bol.com trouwens, zo ver ik heb begrepen)

For those interested: http://www.barkman.com/gu...se-collectors-edition-pc/

Ik heb net even wat posts gelezen van mensen die de CE daar hebben besteld en daar lijkt het op dit moment goed te gaan... de preorder kits hebben ze zelfs gewoon in voorraad, en zolang ze die hebben lijkt het me dat ze ook de mogelijkheid hebben om een boxed CE bij de lokale uitgever van ArenaNet te bestellen \o/

Ik heb in totaal 167,20 euro betaald voor de preorder kit, de CE én het verzenden naar Nederland. Geen gekke prijs aangezien de CE ook hier in Nederland zo'n 150 euro kost. Daarnaast moet je (verplicht) via Paypal betalen, da's misschien wel wat om rekening mee te houden.

Maar goed, *ik* ben (tot zover) erg blij :)

Met dank aan de jongens en meisjes in http://www.guildwars2guru...wars-2-ce-pre-t34710.html voor de gouden tip!

[...]

Zavvi stuurt als je momenteel naar de status van je Collectors Edition bestelling informeert cut and paste mails met de volgende strekking (blijkbaar):

[...]

Aangezien ze op dezelfde schaalgrootte zitten als bol.com (of eigenlijk nog wel een slag groter...) zou ik zeker álles rond dispatch status met een flinke korrel zout nemen. Ze hebben blijkbaar gewoon geen voorraad meer, proberen nog wat los te peuteren bij leveranciers en de mensen die daar besteld hebben en nog steeds (!) op hun preorder kit lopen te wachten hebben daar de bestelling geannuleerd en laten hem nu lopen via Barkman. (Overigens ook een 100% legit shop, men heeft vanuit bovenstaande forum contact gezocht met ArenaNet en die hebben aangegeven dat Barkman inderdaad CE's mag en kan leveren).

Dus voordat je erachterkomt dat Zavvi een bol.com doet (blijkbaar hebben ze daar qua logistiek ook niets van het TOR fiasco geleerd) is het wellicht handig om eens te kijken of je je Zavvi order kan annuleren en er eentje bij Barkman het systeem in schiet, Het gaat daar echter wel vrij rap zo, dus het kan best zijn dat ze daar ook (écht) niets meer hebben over een paar dagen :)
Zavvi doet / deed niet wat bol.com doet. De CE's die al verzonden zijn (zoals die van mij) kwamen al uit een backorder. (Mijn CE komt zoiezo dus binnen, gelukkig) Ze verwachten nog een backorder, want die schijnt voor A.net toegezegt te zijn. Mocht dit echter niet gebeuren, dan kan je hun de schuld niet geven.

Off-topic: Ze hebben idd. wel de prijs bij Zavvi verhoogd. Ik betaalde nog €156,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Is het niet makkelijker de shop-issues in het problemen topic te houden?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
SinergyX schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:14:
Met ^^

Dat geneuzel over bestellingen wordt nu echt saai. Daar is speciaal het problemen topic voor in het leven geroepen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
SinergyX schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:14:
Sorry, je hebt gelijk. Had dat topic even over het hoofd gezien.

My bad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
YouTube: ► Guild Wars - GW2 Beta - Jumping Puzzle

Heerlijk, kan niet wachten op dit soort puzzels.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Sneezzer schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:23:
[...]

Met ^^

Dat geneuzel over bestellingen wordt nu echt saai. Daar is speciaal het problemen topic voor in het leven geroepen.
Mee eens, maar als ik wordt gequote moet ik toch reageren. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
vraagje over HoM. Is er een guide hierover voor een kneus (ik dus) die nog nooit GW1 heeft gespeeld? Ik snap er echt niks van, waar moet ik beginnen etc.
Ik hoef echt niet alles te unlocken, maar een deel zou leuk zijn. (Grotendeels solo trouwens, maar die henchmen schijnen te helpen)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://wiki.guildwars.com...Hall_of_Monuments_rewards

Zou ik mee beginnen om te lezen =) Wiki is je beste vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shol
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-10 22:20
lanerios schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:53:
vraagje over HoM. Is er een guide hierover voor een kneus (ik dus) die nog nooit GW1 heeft gespeeld? Ik snap er echt niks van, waar moet ik beginnen etc.
Ik hoef echt niet alles te unlocken, maar een deel zou leuk zijn. (Grotendeels solo trouwens, maar die henchmen schijnen te helpen)
ja die is er:

http://wiki.guildwars.com...Hall_of_Monuments_rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ben benieuwd wanneer dat blog gaat verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gok rond 9 uur onze tijd, dan is het daar noon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
zo volgende week eindelijk spelen.Heb de hele dag al wel vrij ( niet voor de beta hoor )

Dus dat kwam wel mooi uit. Alleen jammer dat waarschijnlijk de beta pas laat online komt.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel de vrijdag vrij voor de beta omdat de volgende beta waarschijnlijk aan mij voorbij zal gaan vanwege Diablo en ik volgend weekend waarschijnlijk deels moet werken. En ik weet dat ik de tijd nodig ga hebben om de klassen te bekijken. Hoe meer ik zie op youtube des te meer ik ga twijfelen over de te spelen klassen.
Ik wilde eerst alleen maar casters maar nu ik de warrior bekeken heb begin ik toch wel sterk te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ov3rkill
Gw2 twitter:
"The first Beta Weekend Event is coming! Here's a blog post with details: http://ow.ly/aowFY ^RB"
De site is enkel down bij mij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Zal de tekst even pasten, voor het weer plat ligt:
We’re counting the days until the first public Guild Wars 2 Beta Weekend Event, which begins on Friday, April 27, at noon PDT (GMT-8) and ends on Sunday, April 29, at 11:59 p.m. PDT (GMT-8). Hundreds of thousands of players from around the world will get their first taste of Guild Wars 2—and rest assured, we’ll be playing alongside them!

There are a couple important things you need to know about this Beta Weekend Event:

The only way to absolutely guarantee your access to this or any future Beta Weekend Events is to pre-purchase any edition of Guild Wars 2.
Customers who have pre-purchased the game will receive an e-mail next week with instructions on how to download the client and participate in the Beta.
This is a public event, which means that you’re not bound by a Non-Disclosure Agreement (NDA). So go ahead, feel free to take screenshots, shoot video, blog, tweet, write, or compose a rock opera to share your Guild Wars 2 experience with the world.

Let’s take a look at all the cool stuff you’ll be doing during the Beta Weekend Event.

Choices, Choices – You’ll create your own personalized charr, human, or norn character and pick from our eight powerful professions. Your choice of race is vital to your personal story, and it determines in which of the huge starting areas you begin as well. A noble human mesmer will have a radically different game experience than a charr engineer in the service of the Iron Legion. Fortunately, you can roll more than one character and sample each starting area for yourself!

Worlds Collide – If you want your PvP on an epic scale, look no further than World vs. World, where three teams comprising hundreds of players wage open war across four vast maps. You’ll lay siege to castles, raid supply camps, build devastating weaponry, ambush your foes, and leap into truly massive PvP battles—all for the glory of the server. We’re warning you: WvW is so addictive that you may spend the entire Beta Weekend Event there!

PvP For You and Me – After you’ve gotten your feet wet, put your newfound skills to the test in Guild Wars 2 PvP, where small teams battle for points on a variety of challenging, compact maps. We adjust the level of PvP combatants so that all players are on equal footing. If you’ve got a competitive streak or you like playing first-person shooters online, you owe it to yourself to try out Guild Wars 2 PvP!

I Love L.A. – For the first time ever, we’re opening the metropolis of Lion’s Arch to beta players. Wander the streets of this cosmopolitan trade hub, chat with traders and travelers from every corner of Tyria, hop through one of the many asura gates to points beyond, or discover the famed diving platform at Diverse Ledges. Lion’s Arch is a city like no other!

As you can see, there’s a ton of stuff to do in the upcoming Beta Weekend Event on April 27-29. It’s honestly way more content than one person can experience in 60 hours of playing—and we haven’t even included the asura and sylvari in this beta! Fortunately, this will not be the last Beta Weekend Event before launch—stay tuned for more news regarding the next event.

We’ll see you in-game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed begrijp is de beta van het begin van de vrijdagmiddag tot het eind van de zondagmiddag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Nee, de beta is van 9 uur 's avonds vrijdag tot 9 uur maandagochtend voor onze timezone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 23:00
Dat is dus hier van 21.00 uur 's avonds op vrijdag tot 1 voor 9 uur 's ochtend op maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is goed nieuws :) Eerst GW2 béta-en en en dan Koninginnedag vieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan heb ik precies de verkeerde kant uitgerekend :)

Jammer dat het vrijdagavond pas is maar er blijft nog tijd genoeg over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intense
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:07
Er zit trouwens een countdown timer op de officiële site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
lanerios schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:53:
http://massively.joystiq....ll-of-monuments-progress/
http://massively.joystiq.com/tag/the-road-to-50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Dit zijn inderdaad goede artikels.

Mijn raad over het algemeen: De officiële wiki is géén tijdsverlies. Als je daar 150uur op zit te lezen spaar je waarschijnlijk 500u uit in-game. Gebruik ook TexMod voor de cartographer titles. Ikzelf heb 5 accounts met 50/50 en GWAMM en de wiki heeft ervoor gezorgd dat de laatste 2 keer dat ik 2 accounts kocht, ik die op 380u (met AFK tijd en kopen/verkopen van spullen) per 2 accounts kon afwerken. Ik ben net begonnen met 3 extra accounts, we zien wel hoe ver ik geraak tegen dat GW2 speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Intense schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:21:
Er zit trouwens een countdown timer op de officiële site.
De Countdown Timer laat ook de doos van de retail en Collector's edition zien. Nice!

[ Voor 20% gewijzigd door Sagaris op 20-04-2012 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 07:55:

Mijn raad over het algemeen: De officiële wiki is géén tijdsverlies. Als je daar 150uur op zit te lezen spaar je waarschijnlijk 500u uit in-game. Gebruik ook TexMod voor de cartographer titles. Ikzelf heb 5 accounts met 50/50 en GWAMM en de wiki heeft ervoor gezorgd dat de laatste 2 keer dat ik 2 accounts kocht, ik die op 380u (met AFK tijd en kopen/verkopen van spullen) per 2 accounts kon afwerken. Ik ben net begonnen met 3 extra accounts, we zien wel hoe ver ik geraak tegen dat GW2 speelbaar is.
Oh, gelukkig, er zijn mensen die gekker zijn dan ik :P

Ik denk niet dat ik m'n 3e HoM naar 50 breng. Ik heb een bloedhekel aan kopen (en verkopen) aan spelers. Maar we zien wel, misschien kom ik nog wel een eindje :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 07:55:

Als je het zo leuk vind en nog een account wil 50/50'en/GWAMM'en, mijn account is in dat geval ook beschikbaar. Ik ben al 40/50, dus zo lang zou dat niet moeten duren. :P

*edit: Foto van de retail boxen:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/t5rpmq.png

[ Voor 5% gewijzigd door Sagaris op 20-04-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:18:
Dit is goed nieuws :) Eerst GW2 béta-en en en dan Koninginnedag vieren :)
Kan je dan je ogen met koninginnendag nog open houden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 08:19

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

RevenNL schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:53:
[...]

Kan je dan je ogen met koninginnendag nog open houden? 8)7
Koninginnedag vieren kan ook op je rug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
och. 8:00 AM uitloggen en naar bed.
om 14:00 weer op en aan het bier, moet lukken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartisik
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-10 09:01
Sneezzer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:12:
och. 8:00 AM uitloggen en naar bed.
om 14:00 weer op en aan het bier, moet lukken toch?
Dit zal het ook wel voor mij worden, aangezien ik pas vanaf zondag middag ergens kan spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Zijn er trouwens al plannen voor een GoT GW2 faction/ guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynare
  • Laatst online: 28-09 15:05
Yes, eindelijk me Pre Purchase bij Mycom is binnen, gelijk maar even op halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb GW (met alle expansions) sinds Aug 2010 nog steeds 3 punten voor HoM. Omdat mijn eerste guild zo goed als dood is moest ik het maar doen met de heroes. Met Ranger/Elementalist kwam ik ook niet ver en vond t al een ruk spel. Dus ben sinds kort begonnen met een nieuwe class dervish/Warrior en tot zover ben ik tevreden. Het spel is een stuk leuker op geworden. Dus naast mijn examen even bikkelen voor die puntjes. En genieten van het spel :D

Vrijdag 27e na school direct slapen tot 20:30 , 21:00 knallen tot maandag ochtend 09:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Loadichus schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:23:
Zijn er trouwens al plannen voor een GoT GW2 faction/ guild?
Ben hier ook benieuwd naar, met SWTOR december vorig jaar 1 opgezet met 3-tal andere tweakers, loopt nog steeds goed. Als er interesse is, help ik graag. Als er andere NL of EU guilds zijn, wellicht goed om deze op te nemen in de startpost, zonder dat we hier weer een zelfde discussie krijgen over "geen gespam voor guilds ect". Feit is wel dat mensen graag in groepsverband spelen, vooral bij MMO ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:51:
Vrijdag 27e na school direct slapen tot 20:30 , 21:00 knallen tot maandag ochtend 09:00.
/me ziet de WoW-aflevering van Southpark voor zich

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
tweakers guild zou awesome zijn. beter dan een zooi random muppets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
lanerios schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:00:
tweakers guild zou awesome zijn. beter dan een zooi random muppets :P
Erm.... http://www.gotguildwars.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ja zou leuk zijn als we tijdens de beta met z'n allen een beetje kunnen WvWvW ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik denk niet dat je tijdens de beta al Guilds kan aanmaken, anngezien er een wipe na elke BWE is.

https://twitter.com/#!/GuildWars2/status/193286310323175425

[ Voor 26% gewijzigd door BinaryRun op 20-04-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
RevenNL schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:21:
Ik denk niet dat je tijdens de beta al Guilds kan aanmaken, anngezien er een wipe na elke BWE is.
Hm klinkt wel logisch, maakt het toch wat lastiger allemaal dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
RevenNL schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:21:
Bij mijn weten kon je in de vorige beta('s) wel Guilds aan maken, alle dev's en pers zaten in Heroes of Tyria (HOT). Ik kan me herinneren dat ik ook andere guild tags heb zien rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Sagaris schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:25:
[...]

Bij mijn weten kon je in de vorige beta('s) wel Guilds aan maken, alle dev's en pers zaten in Heroes of Tyria (HOT). Ik kan me herinneren dat ik ook andere guild tags heb zien rondlopen.
Dan kan het wel, voor mij is het ook maar gokken. Ik zal eens een tweet produceren naar GuildWars.

Edit:

We kunnen Guilds maken: https://twitter.com/#!/GuildWars2/status/193286310323175425

[ Voor 10% gewijzigd door BinaryRun op 20-04-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Zijn ze nog actief? Zie weinig indicatie dat ze zich volop voorbereiden op GW2, maar kan het mis hebben en dat er achter de schermen al wel iets wordt opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Mooi, kan ik tenminste met mijn guildies samen dingen proberen, of WvWvW onveilig maken ;) De bèta begint erg interessant uit te zien, maar vrijdagavond zal het volgens mij niet soepel gaan lopen om in te loggen. Dan maar zaterdagochtend opstaan om wat rustiger te kunnen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Doler schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:55:
[...]

Zijn ze nog actief? Zie weinig indicatie dat ze zich volop voorbereiden op GW2, maar kan het mis hebben en dat er achter de schermen al wel iets wordt opgezet.
Geen idee. Ik zit er momenteel aan te denken om een mooie guild site te maken genaamd Guild of Tweakers. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ov3rkill
Het lijkt mij wel leuk om een tweakers guild te joinen, in gw1 heb ik het altijd erg naar mijn zin gehad samen met mijn guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie is dat je in GW2 toch meerdere guild kan joinen, je kan er slechts 1 presenteren tijdens WvWvW, dus een Tweakers Guild zal altijd werken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
RevenNL schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:14:
[...]

Geen idee. Ik zit er momenteel aan te denken om een mooie guild site te maken genaamd Guild of Tweakers. Wat denken jullie?
Lijkt me goed idee, zou je Enjin guild site aanraden! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Enjin is zeker goed, en klinkt wel erg leuk ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Doler schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:55:
[...]

De kern van de GoT GW1 guild is nog actief, al is het op dit moment meer met andere dingen dan GW :P Het plan is om inderdaad gewoon door te gaan in GW2, al zijn de details nog niet uitgewerkt omdat we in principe nog zo weinig weten over guilds. In de beta zullen we het een en ander uitproberen, dus ik verwacht niet lang daarna wat meer informatie te kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Doler schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:37:
[...]

Lijkt me goed idee, zou je Enjin guild site aanraden! :-)
Inderdaad, Enjin werkt prettig met gotswtor. (Ben zelf member)

Zal ik maar een siteje aanmaken dan jongens? (Met echt domein obv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
Lijkt me nice, om met een GoT guild te spelen (in de beta en na de release)!
Waar ik echt naar uitkijk is om Lions Arch te zien, ben echt benieuwd wat ze daar van hebben gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
GoT guild is mij ook goed bevallen bij SWTOR.

Ik wil der sowieso bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Is het misschien leuk om een poll mbt. de races te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Sneezzer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:12:
Is het misschien leuk om een poll mbt. de races te maken?
Gaan we doen op de site!

Ik wou even 2 suggesties voor een url / domein posten, maar heb geen zin in kapingen. Als je de keuzes wilt horen, stuur dan even een DM voor 18:00 van registreer ik daarna. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Haha ik bedoelde eigenlijk hier.

ps. hoe maak ik een poll op t.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

dat gebeurd meestal via BOOTZ omdat tweakers dit niet ondersteunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Vandaar dat ik het niet kon vinden ;-p

Poll: Welk ras wil je als main spelen?
Asura
Charr
Human
Norn
Sylvari
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=379968&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 255% gewijzigd door Sneezzer op 20-04-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 22:54
Sneezzer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:41:
Kijk 1x in de topic start..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:12
Iemand nog een adresje voor een GW2 pre-purchase voor minder dan €54,99? Vind die prijs opzich prima voor wat je ervoor terug krijgt maar elke bespaarde euro is er één. :) Mycom heeft het geld alweer teruggestort want ze krijgen ze waarschijnlijk niet meer. Zelfde geldt voor Dynabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Lang leve de pricewatch en Dynabyte met kortingspas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynare
  • Laatst online: 28-09 15:05
Disfigured schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:51:
Iemand nog een adresje voor een GW2 pre-purchase voor minder dan €54,99? Vind die prijs opzich prima voor wat je ervoor terug krijgt maar elke bespaarde euro is er één. :) Mycom heeft het geld alweer teruggestort want ze krijgen ze waarschijnlijk niet meer. Zelfde geldt voor Dynabyte.
Probeer deze eens:
http://www.gamergames.nl/...s%202%20Pre%20Purchase%20
http://www.12game.com/catalog/product/view/id/5881?ref=21

[ Voor 42% gewijzigd door Dynare op 20-04-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Al een paar DM's gehad, mooi ;)

Edit: Erg leuk die stemmen! Wil je ook mee stemmen voor de Guild of Tweakers domein, stuur mij dan even een DM. Om +/- 18:00 wordt de uitslag na registratie bekend gemaakt! :+

[ Voor 74% gewijzigd door BinaryRun op 20-04-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
RevenNL schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:04:
Al een paar DM's gehad, mooi ;)

Edit: Erg leuk die stemmen! Wil je ook mee stemmen voor de Guild of Tweakers domein, stuur mij dan even een DM. Om +/- 18:00 wordt de uitslag na registratie bekend gemaakt! :+
Om maar even de spelbreker te zijn: op dit moment zijn er dus 2 plannen voor een aan dit forum gerelateerde guild: de originele Gathering of Tweakers en de nieuwe Guild of Tweakers? Het lijkt mij een beter idee om het gewoon bij 1 guild te houden, zou een stuk gezelliger zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ja, maar de vraagw as of die orginele nog wel actief was omdat daar niet echt activiteit te ontdekken was en ook helemaal geen aanwijzingen of ze wel GW2 gaan doen...

[ Voor 149% gewijzigd door Gropah op 20-04-2012 16:26 . Reden: nonobvious dubbelpost is nonobvious ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:13:
[...]

Om maar even de spelbreker te zijn: op dit moment zijn er dus 2 plannen voor een aan dit forum gerelateerde guild: de originele Gathering of Tweakers en de nieuwe Guild of Tweakers? Het lijkt mij een beter idee om het gewoon bij 1 guild te houden, zou een stuk gezelliger zijn :+
Gropah schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:18:
Ja, maar de vraagw as of die orginele nog wel actief was omdat daar niet echt activiteit te ontdekken was en ook helemaal geen aanwijzingen of ze wel GW2 gaan doen...
Daarom wordt er inderdaad een nieuwe gemaakt. Op een moderner Guild platform etc. De huidige guild site is namelijk voor het laatst in Januari 2011 geupdate en in het publieke forum las ik ook dat jullie bijna niet meer spelen. Daarnaast is GW2 natuurlijk een andere game, dus is er altijd ruimte voor nieuwe uitdagingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ov3rkill
Het lijkt mij het beste om gewoon met ze alle in 1 guild te gaan, voor de beta lijkt het me slim om die van RevenNL te kiezen omdat we niet eens weten of 'officiële' GoT guild van gw1 ook naar gw2 gaat. Op die manier hebben we in de beta's gewoon een gezellige guild (hopelijk :p). Bij de release kunnen we altijd nog wel kijken of RevenNL geschikt is als guild leader en of gw1 GoT guild naar 2 gaat of niet en welke we dan kiezen, dit duurt toch nog wel even. Het belangrijkste is nu denk dat we niet opgesplitst raken in 2 (of meer) verschillende guilds die allemaal zeggen de officiële te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Gropah schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:18:
Zoals ik vandaag al eerder aangaf (ergens aan de onderkant van pagina 115), is de kern nog wel actief en zijn er gewoon plannen om verder te gaan met GoT in GW2. De reden dat het forum haast niet gebruikt wordt is omdat we praktisch altijd met elkaar op teamspeak zitten. De site wordt inderdaad niet meer geupdate, voor de informatie gebruiken we nu een wiki pagina: http://wiki.guildwars.com/wiki/Guild:Gathering_Of_Tweakers.

En uiteraard is GW2 een nieuwe game en wordt het een hele andere guild, maar dat neemt niet weg dat we beter met elkaar een guild kunnen maken dan afzonderlijk meerdere guilds. Is het wellicht een idee om op het huidige GoT forum een topic open te stellen waar iedereen kan meedenken over 1 gezamenlijke GoT-Guild in GW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
ov3rkill schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:31:
Het lijkt mij het beste om gewoon met ze alle in 1 guild te gaan, voor de beta lijkt het me slim om die van RevenNL te kiezen omdat we niet eens weten of 'officiële' GoT guild van gw1 ook naar gw2 gaat. Op die manier hebben we in de beta's gewoon een gezellige guild (hopelijk :p). Bij de release kunnen we altijd nog wel kijken of RevenNL geschikt is als guild leader en of gw1 GoT guild naar 2 gaat of niet en welke we dan kiezen, dit duurt toch nog wel even. Het belangrijkste is nu denk dat we niet opgesplitst raken in 2 (of meer) verschillende guilds die allemaal zeggen de officiële te zijn.
Bedankt voor het compliment. ;)
Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:32:
[...]

Zoals ik vandaag al eerder aangaf (ergens aan de onderkant van pagina 115), is de kern nog wel actief en zijn er gewoon plannen om verder te gaan met GoT in GW2. De reden dat het forum haast niet gebruikt wordt is omdat we praktisch altijd met elkaar op teamspeak zitten. De site wordt inderdaad niet meer geupdate, voor de informatie gebruiken we nu een wiki pagina: http://wiki.guildwars.com/wiki/Guild:Gathering_Of_Tweakers.

En uiteraard is GW2 een nieuwe game en wordt het een hele andere guild, maar dat neemt niet weg dat we beter met elkaar een guild kunnen maken dan afzonderlijk meerdere guilds. Is het wellicht een idee om op het huidige GoT forum een topic open te stellen waar iedereen kan meedenken over 1 gezamenlijke GoT-Guild in GW2?
Het lijkt mij handiger omdat gewoon hier te bespreken zodat niemand opnieuw hoeft te registreren. (Of in een nieuw topic als dat handiger is voor de mods) Persoonlijk vind ik het updaten van de hoofdpagina altijd belangrijk is om zo actief over te komen. Verder zal de site vanavond en anders uiterlijk morgen live gaan. :D (Voor Guild of Tweakers)

Anyhow, looking forward to the Guild of Tweakers & BETA!

Update:
Domein is gekozen, de meerderheid (lees iedereen) is voor guildoftweakers.com gegaan & deze is het dus ook gaat worden. Site is snel live! ... nu dus nog niet. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door BinaryRun op 20-04-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 11:26
^_^ Super veel zin in de beta van volgende week.

Ik wil de guild ook wel joinen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Nog een weekje! En dan kunnen we aan de slag. :D
Heb er zin in.

Ook maar eens zien of ik tegen de tijd dat de game uit is, een guild ga joinen :)

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nu meerdere guilds joinen ;)

Nou ja, vanavond Diablo 3 beta-en. Ook handig dat de twee beta's niet tegelijkertijd zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
De website is klaar, iedereen is welkom!

http://guildoftweakers.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig!

Maar hoe kan het nou zijn dat ik al een account heb...
Zal vast op een magische wijze aan t tweakers account gekoppeld zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:10:
[...]

Geweldig!

Dat vond ik zelf ook erg vaag ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=tracko=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 11:18
Mooie site! , meteen geregistreerd als member :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:10:
[...]

Geweldig!

Zal vast op een magische wijze aan t tweakers account gekoppeld zijn.
Als je een Enjin account hebt (bijvoorbeeld door de SWTOR guild van Doler) dan heb je ook een guild of http://guildoftweakers.com door het achterliggende platform. Je account wordt echter pas aan de GoT site gekoppeld wanneer je een interactie maakt (zoals een post).
-=tracko=- schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:17:
Mooie site! , meteen geregistreerd als member :-)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
Nice, ziet er goed uit! Gelijk maar even geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-10 21:18
site ziet er erg goed uit! ook meteen geregistreerd als member :D

hope to see you all ingame!

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Snyder schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:55:
site ziet er erg goed uit! ook meteen geregistreerd als member :D

hope to see you all ingame!
Nog even te gaan ^.^

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NTR1t.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Sneezzer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:41:

Poll: Welk ras wil je als main spelen?
Asura
Charr
Human
Norn
Sylvari
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Beetje late reactie, maar waar is het puntje: weet ik nog niet?

Zelf heb ik me totaal nog niet verdiept in de rassen en hun achtergronden, maar denk dat ik voor Charr ga met alles behalve Elementalist en Necromanser... dat past gewoon niet bij zo'n ruig beest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Gropah schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:04:
[...]

Beetje late reactie, maar waar is het puntje: weet ik nog niet?

Zelf heb ik me totaal nog niet verdiept in de rassen en hun achtergronden, maar denk dat ik voor Charr ga met alles behalve Elementalist en Necromanser... dat past gewoon niet bij zo'n ruig beest :)
Plus het is ook nogal blasphemy om met magie te spelen als Charr zijnde gezien de geschiedenis met Flame Legion :P

Battlelog

Pagina: 1 ... 29 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.