Uhm bah, ik was weer eens véél te laat in Nederland (net zoals bij Star Wars: The Old Republic) maar waarschijnlijk toch wel weer een CE weten te bemachtigen... aangezien ik ook de CE's heb van alle eerdere edities van GW kon ik het echt niet laten
En nee, niet bij Zavvi... want die schijnt nogal wat problemen te hebben met leveren (net zoals bol.com trouwens, zo ver ik heb begrepen)
For those interested:
http://www.barkman.com/gu...se-collectors-edition-pc/
Ik heb net even wat posts gelezen van mensen die de CE daar hebben besteld en daar lijkt het op dit moment goed te gaan... de preorder kits hebben ze zelfs gewoon in voorraad, en zolang ze die hebben lijkt het me dat ze ook de mogelijkheid hebben om een boxed CE bij de lokale uitgever van ArenaNet te bestellen \o/
Ik heb in totaal 167,20 euro betaald voor de preorder kit, de CE én het verzenden naar Nederland. Geen gekke prijs aangezien de CE ook hier in Nederland zo'n 150 euro kost. Daarnaast moet je (verplicht) via Paypal betalen, da's misschien wel wat om rekening mee te houden.
Maar goed, *ik* ben (tot zover) erg blij
Met dank aan de jongens en meisjes in
http://www.guildwars2guru...wars-2-ce-pre-t34710.html voor de gouden tip!
Zavvi stuurt als je momenteel naar de status van je Collectors Edition bestelling informeert cut and paste mails met de volgende strekking (blijkbaar):
Thank you for getting in touch asking for an update on your order.
I am sorry for the delay in sending your order and I understand how frustrating this must be for you.
We are actively chasing this with our suppliers to provide us with your Beta code and this should be despatched within the next 2 working days.
Thanks again for getting in touch and thank you for your patience.
If there is anything else I can help with, please let me know.
Kind regards,
James
Aangezien ze op dezelfde schaalgrootte zitten als bol.com (of eigenlijk nog wel een slag groter...) zou ik zeker álles rond dispatch status met een flinke korrel zout nemen. Ze hebben blijkbaar gewoon geen voorraad meer, proberen nog wat los te peuteren bij leveranciers en de mensen die daar besteld hebben en nog steeds (!) op hun preorder kit lopen te wachten hebben daar de bestelling geannuleerd en laten hem nu lopen via Barkman. (Overigens ook een 100% legit shop, men heeft vanuit bovenstaande forum contact gezocht met ArenaNet en die hebben aangegeven dat Barkman inderdaad CE's mag en kan leveren).
Dus voordat je erachterkomt dat Zavvi een bol.com doet (blijkbaar hebben ze daar qua logistiek ook niets van het TOR fiasco geleerd) is het wellicht handig om eens te kijken of je je Zavvi order kan annuleren en er eentje bij Barkman het systeem in schiet, Het gaat daar echter wel vrij rap zo, dus het kan best zijn dat ze daar ook (écht) niets meer hebben over een paar dagen
[
Voor 46% gewijzigd door
mindcrash op 19-04-2012 00:20
]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)