Ik wil er nog wel even aan toevoegen dat die 51 het maximale aantal effectieve skills aangeeft. Als je geen conjures gebruikt heb je nog steeds je 20 wapenskills, heal, elite en drie utility skills. Is ook genoeg om leuk mee te spelen.Sneezzer schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:55:
Kijk, dat bedoelde ik dus (zat ik er met 50 niet ver naast).
Ja unlocken, je begint niet gelijk met alle skills. Die moet je door veel de wapens te gebruiken unlocken.Skizzik0 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:44:
[...]
Hoezo wapens unlocken?
Elementalist heeft de keuze uit:
Staff
Dagger/Dagger
Dagger/Focus
Scepter/Dagger
Scepter/Focus
En maar 1 set tegelijk, je "hoeft" als ele dus minder wapens in je inventory te hebben dan andere professions.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
die 50 is als je wapens kunt switchen als ele, maar ik heb gehoord dat je dat niet in combat schijnt te kunnen met een elementalist...Sneezzer schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:55:
Kijk, dat bedoelde ik dus (zat ik er met 50 niet ver naast).
Maar out of combat zul je nog altijd moeten kiezen wat de beste setup is voor je team.
Dus zul je je toch moeten verdiepen in het gros van je skills.
Dus zul je je toch moeten verdiepen in het gros van je skills.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ook heeft de Ele per wapenset maarliefst 4x5 weaponskills aangezien je wel van element kan switchen. Een goeie ele hoeft dus nooit op een recharge te wachten door continu te wisselen! Daar ook nog een weaponswitch aan toevoegen is wel heel erg overpowered.
Je kan wapens summonen: Magnetic Shield, Lava Axe, Bow of Frost en als elite skill Fiery Greatsword. Deze hebben allemaal hun eigen skills. Je hebt ook nog voor de elite skill tornado aparte skills, maar dan kan je Fiery Greatsword niet gebruiken.
en vergeet niet! de ele switch geeft ook een bepaald effect, dus die abilities heb je ook nog
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ah dit hoor ik nu voor het eerst, lees het inderdaad ook op de wiki.lanerios schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:06:
[...]
Ja unlocken, je begint niet gelijk met alle skills. Die moet je door veel de wapens te gebruiken unlocken.
Als een Elementalist 20 skills moet unlocken met de staff bijvoorbeeld, kan dat wel eventjes duren.
Je unlocked er maar 5 per wapen (voor staff dus) de rest unlock je voor al je wapens (2de helft skillbar).
Die heb je alleen als je daarvoor kiest mbv traitslanerios schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:43:
en vergeet niet! de ele switch geeft ook een bepaald effect, dus die abilities heb je ook nog
niet helemaal correct, je unlocked er 5 voor de staf per attunement (vuur, water, wind en aarde) en per attunement moet je die per wapen ook nog eens unlocken.ov3rkill schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:46:
Je unlocked er maar 5 per wapen (voor staff dus) de rest unlock je voor al je wapens (2de helft skillbar).
En voor onder water juist hetzelfde, weet wel niet of dat ook nog eens per wapen verschilt.
En unlocken doe je door met dat wapen te vechten. Er staan een paar leuke videos op youtube daarover.
Verwijderd
Als ik die skill build calculator zie, dan kan ik al helemaal niet wachten. Meeste skills nu toch wel gezien via yogscast, maar elke keer als ik een skill aanwijs en zie de omschrijving, dan denk ik weer eens: dit wordt echt vet!!!
Ik ga zeker weten een engineer met een rifle + turret build maken.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:46:
Als ik die skill build calculator zie, dan kan ik al helemaal niet wachten. Meeste skills nu toch wel gezien via yogscast, maar elke keer als ik een skill aanwijs en zie de omschrijving, dan denk ik weer eens: dit wordt echt vet!!!
trouwens, by Mycom staat mijn pre-purchase nog steeds "in bestelling"... schiet niet op zo
Snip. Foutje
[ Voor 98% gewijzigd door Paterpor op 17-04-2012 19:09 ]
Cool, wist niet dat dit Diablo 3 was
Zojuist van de GW support gehoord dat je gewoon nog mee kan doen met het on-going beta event als je de key ontvangt tijdens het event. Dus voor de mensen van Zavvi, we hoeven ons geen zorgen te maken als de key tijdens het event arriveerd!
Ik heb een berg andere games ingeslagen als afleiding.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:17:
Moet stoppen met filmpjes kijken. Verpest het hele spel voor mezelf
http://guildwars.incgamer...ementalists-skill-unlocksSkizzik0 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:44:
[...]
Hoezo wapens unlocken?
Elementalist heeft de keuze uit:
Staff
Dagger/Dagger
Dagger/Focus
Scepter/Dagger
Scepter/Focus
En maar 1 set tegelijk, je "hoeft" als ele dus minder wapens in je inventory te hebben dan andere professions.
The Elementalist is not a profession for people with little patience. It takes a while to unlock the skills across many weapons & attunements.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
IK kan niet wachten op de beta
Helaas lijkt het toch maar de 27e te worden
Vind ik op dit moment nog niet zo erg. Mijn pre-purchase box van Zavvi CE is namelijk nog niet binnen.lanerios schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:48:
IK kan niet wachten op de betaHelaas lijkt het toch maar de 27e te worden
Precies! Ik heb ze maar even een vraag gestuurd of ik me kan lekker maken met de beta of dat ik die op m'n buik kan schrijvenRevenNL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:51:
[...]
Vind ik op dit moment nog niet zo erg. Mijn pre-purchase box van Zavvi CE is namelijk nog niet binnen.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Daar kunnen hun toch niets over zeggenWailing_Banshee schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:55:
[...]
Precies! Ik heb ze maar even een vraag gestuurd of ik me kan lekker maken met de beta of dat ik die op m'n buik kan schrijven
M'n dispatch date staat nog op gisteren en ik heb geen email gehad dat het al verstuurd zou zijn.RevenNL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:02:
[...]
Daar kunnen hun toch niets over zeggenZij hebben het immers al verstuurd en het postbedrijf staat natuurlijk niet onder hun controle.
[ Voor 8% gewijzigd door Wailing_Banshee op 18-04-2012 09:14 ]
oww die van jouw is nog niet verstuurd. Dat sta je waarschijnlijk in de (hopelijke) backorder als je de CE heb besteld. Wat is de status bij Zavvi?Wailing_Banshee schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:14:
[...]
M'n dispatch date staat nog op gisteren...
[ Voor 4% gewijzigd door BinaryRun op 18-04-2012 09:15 ]
Valt an sich nog wel mee, offhand dagger unlock voor 2 wapen sets (dagger/scepter main), net als focus.
Eerste set kan je makkelijk unlocken nog bij de intro-demo, desnoods kan je daar tijdje blijven om ook andere elements vrij te spelen. Mobs in intro gebied blijven altijd spawnen, geven amper exp, maar wel unlock voor je wapens.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik hoop echt dat ze dat veranderen. Want dat zou het echt veels te makkelijk maken.
Maakt mij weinig uit, ook daarna heb je nog genoeg plekken waar je rustig je skills kan leren, respawn bestaat ook gewoon in de game
Maarja, per saldo ben je wel minimaal 2x langer bezig dan welke andere set dan ook
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2012 09:50 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sorry hoor, maar als je op level 1-2 al je skills kan unlocken wordt het wel erg saai
Ik vind het juist geweldig om op hogere levels nog steeds skills te unlocken
Ik denk dat ze de skill unlocks snel doen zodat iedereen kan spelen zoals hij/zij het fijn vind.lanerios schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:56:
Sorry hoor, maar als je op level 1-2 al je skills kan unlocken wordt het wel erg saaiIk vind het juist geweldig om op hogere levels nog steeds skills te unlocken
Je punten om te speccen komen wel veel langzamer.
Verwijderd
Als je op hoge levels nog skill unlocks zou moeten hebben dan zouden degenen met een hoger level je in PvP/WvWvW kapot maken, dat is juist niet wat ze willen. Gelijke kansen voor iedereen 
En indd, zoals ov3rkill zei, je tweede bar gaat per level en heeft skills die niet afhankelijk zijn van je wapen
En indd, zoals ov3rkill zei, je tweede bar gaat per level en heeft skills die niet afhankelijk zijn van je wapen
De weapon skills zullen waarschijnlijk wel rap gaan, maar de utility skills (even belangrijk) moet je unlocken met skill points. Volgens mij krijg je die niet allemaal tussen level 1 en 10... ==> Je zal ook wel nog wat te doen hebben wanneer je al met een hoge level zitlanerios schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:56:
Sorry hoor, maar als je op level 1-2 al je skills kan unlocken wordt het wel erg saaiIk vind het juist geweldig om op hogere levels nog steeds skills te unlocken
[ Voor 6% gewijzigd door AndrewBourgeois op 18-04-2012 10:22 ]
Het duurt een aantal levels voordat alle skill slots zijn vrijgespeeld. Je kunt je utility slots gebruiken op resp. level 4, 10 en 20. Daarna is het nog doorlevelen tot 30 voordat er een eliteskill gebruikt mag worden.
Voor de elementalist duur het ook een aantal levels (4??? weet ik niet zeker) totdat je alle attunements kan gebruiken. Ook begin je in principe met 1 wapen. Dus het leren van skills zal natuurlijk aanvoelen door de levels heen als je weer een nieuw wapen vindt en dat gaat gebruiken.
Voor de elementalist duur het ook een aantal levels (4??? weet ik niet zeker) totdat je alle attunements kan gebruiken. Ook begin je in principe met 1 wapen. Dus het leren van skills zal natuurlijk aanvoelen door de levels heen als je weer een nieuw wapen vindt en dat gaat gebruiken.
Alvast een tip voor de engineer, kijk érg goed naar welke setups je wil hebben. Koop je snel elke set beschikbaar (turrent, grenade kit, mine kit etc), zal je daarna toch tijdje zonder je flametrower of elixer gun moeten doen.AndrewBourgeois schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:21:
De weapon skills zullen waarschijnlijk wel rap gaan, maar de utility skills (even belangrijk) moet je unlocken met skill points. Volgens mij krijg je die niet allemaal tussen level 1 en 10... ==> Je zal ook wel nog wat te doen hebben wanneer je al met een hoge level zit
kan je dan geen respec doen?SinergyX schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:34:
[...]
Alvast een tip voor de engineer, kijk érg goed naar welke setups je wil hebben. Koop je snel elke set beschikbaar (turrent, grenade kit, mine kit etc), zal je daarna toch tijdje zonder je flametrower of elixer gun moeten doen.
Je koopt die skills met skill points ==> Géén refunds.
Een respec kan bij attribute points en trait points.
EDIT: Ik ben vrij zeker, maar indien iemand beter weet (ik heb géén beta mogen spelen tot nu toe), I'm all ears
Een respec kan bij attribute points en trait points.
EDIT: Ik ben vrij zeker, maar indien iemand beter weet (ik heb géén beta mogen spelen tot nu toe), I'm all ears
[ Voor 35% gewijzigd door AndrewBourgeois op 18-04-2012 10:38 ]
Er zijn genoeg skillpoints in de wereld te krijgen om alle skills te unlocken, dus daar hoef je geen zorgen over te maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Xeiji op 18-04-2012 10:54 ]
Er zijn inderdaad genoeg punten, maar maar scheelt je toch even wat tijd als je vooraf bekijkt welke je wil hebben, dan achteraf nog skillpunten vrij spelen om die juist die skill vrij te spelen die je graag wilde. En zeker bij engineer is dat iets belangrijker dan andere professions, omdat engineer juist draait rond deze skill-packs.
als deze game qua houdbaarheid in de schaduw staat van WoW dan hebben we tijd genoeg ....;)maar maar scheelt je toch even wat tijd
Het was ook meer een tip dan een 'eis'
Aantal sets lijken geweldig, maar doen of erg matige damage of zijn eigen niet zo bijzonder nuttig (mine pack in party is zo goed als nutteloos, med pack is ook al erg twijfelachtig als je ook een water-elementalist bij je hebt).
Verwijderd
Ik hoop echt waar dat we vandaag te horen krijgen van arenanet dat we dit weekend de Beta mogen spelen..
Verwijderd
Die kans neemt met de minuut af en als we rond 12:00 hun tijd nog niks gehoord hebben, dan zal het ook niks worden voor dit weekend.
Ik vrees ook dat het niets wordt dit weekend. Toch blijf ik stiekem hopen dat we morgen een mail in de inbox hebben met een client om te downloaden zodat we vrijdag kunnen gaanVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:58:
Die kans neemt met de minuut af en als we rond 12:00 hun tijd nog niks gehoord hebben, dan zal het ook niks worden voor dit weekend.
Het wachten is gewoon vervelend..

Knowledge is my Weapon
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:38 ]
Ik ben benieuwd naar de cash-shop.
Normaal koop ik liever niets maar aangezien er geen maandelijkse kosten zijn is het nu wellicht wel de moeite om eens te kijken.
Normaal koop ik liever niets maar aangezien er geen maandelijkse kosten zijn is het nu wellicht wel de moeite om eens te kijken.
Weet er iemand of minipets in je inventory komen te staan? 't zou leuk zijn moest het gewoon een menu zijn waar je kan kiezen tussen dewelke je nu gebruikt, zonder dat het weer allemaal plaats inneemt.Fantasma schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:03:
Wel grappig, begin al direct met 5 minipets... Hopelijk krijg je genoeg storage ruimte!![]()
(Ben nogal een hamster voor de rest)
Er is een storage tab in je bank account waar je je (unieke) mini's kunt bewaren. Er is er ook een voor boeken en een voor PvP equipment (maar daar heb ik 0.0 verstand van). Aangezien ik geen mini's had tijdens de beta, weet ik ook niet hoe het precies werktAndrewBourgeois schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:09:
[...]
Weet er iemand of minipets in je inventory komen te staan? 't zou leuk zijn moest het gewoon een menu zijn waar je kan kiezen tussen dewelke je nu gebruikt, zonder dat het weer allemaal plaats inneemt.
Het is gewoon een groot 'overzicht' waar alle mini's zichtbaar zijn, als je die hebt, licht hij op en zit hij in je storage.
weeeeeeeee 27e dus
anders hadden we nu wel iets gehoord xD Jammer, op mn verjaardag GW2 zou wel loeuk zijn geweest. Dan maar met Tera bezig
Ik heb nooit de lol begrepen van die mini pets, het hobbelt maar een beetje achter je aan zonder enig nut.
Wat voor boeken kan je vinden?
Lore boeken, index pagina's over mobs, NPC's of bepaalde events.Ashilh schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:24:
Neemt die dan een storage slot in beslag waar je normaal een andere item zou kunnen in stoppen?SinergyX schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:18:
Het is gewoon een groot 'overzicht' waar alle mini's zichtbaar zijn, als je die hebt, licht hij op en zit hij in je storage.
Niet in je bank nee. (vergelijkbaar met de material storage in je Xunlai box)AndrewBourgeois schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:28:
[...]
Neemt die dan een storage slot in beslag waar je normaal een andere item zou kunnen in stoppen?
[ Voor 10% gewijzigd door Wailing_Banshee op 18-04-2012 13:53 ]
Bah, MyCom even gebeld hoe het nou zit met m'n bestelling (GW2 Pre Purchase) maar ze weten dus geen leverdatum en mijn bestelling was al geannuleerd voordat ik er zelf wat van wist. Heb er ook geen e-mail van gekregen en m'n geld is ook nog niet terug gestort. Lekker bezig.
Verwijderd
Bah dat is stom natuurlijk..Disfigured schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:43:
Bah, MyCom even gebeld hoe het nou zit met m'n bestelling (GW2 Pre Purchase) maar ze weten dus geen leverdatum en mijn bestelling was al geannuleerd voordat ik er zelf wat van wist. Heb er ook geen e-mail van gekregen en m'n geld is ook nog niet terug gestort. Lekker bezig.
weapon skills unlock je echt met een paar kills per skill ,skill points gaat vrij langzaam maar dat is niet erg je moet de slots ook unlocken dus in begin heb je meer skills dan slots ik had trouwens ook wel verwacht dat het beta weekend dit weekend zou zijnh aangezien volgend weekend guildwars 1 7 jaar bestaat en dat word waarschijnlijk uitbundig. er van uit gaand dat ze op beide events graag mensen zien komen lijkt het me niet dat ze die in 1 weekend proppen
en de cash shop zit volgens mij vol met items voor extra xp per kill en dingetjes om het ene armor setje de stats van een andere te geven . dingen die ik niet ga gebruiken ,ik wil lekker rustig van het spel genieten en dan wil ik niet als een tornado door die lvls vliegen
en de cash shop zit volgens mij vol met items voor extra xp per kill en dingetjes om het ene armor setje de stats van een andere te geven . dingen die ik niet ga gebruiken ,ik wil lekker rustig van het spel genieten en dan wil ik niet als een tornado door die lvls vliegen
[ Voor 22% gewijzigd door Freakiebeakie op 18-04-2012 15:11 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
De shop bevat ook bag slots en bank slots. En character slots, costumes (stadse kleding) en nog een aantal van dat soort dingen.Freakiebeakie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:07:
character slots ga ik wel hjalen
YO! fucknuts! It's Probing time!
Hoewel ik eigenlijk tegen ingame purchase ben, ga ik denk ik wel genoeg slots kopen om van alle classes 1 te hebben. Is gewoon tof om elke class 1x te hebben en met de mogelijkheid om gratis van server te ruilen enzo heb je ook niet meer nodig
wat? gratis server transfer? WTF? waar kan ik dat vinden? Dat zou het spel echt zo awesome maken.
waarom:
omdat oude guild X <Unity> op server PVE gaat
en oude guild Y <Northern Terror> op server PVE 2 gaat. Ze gaan elkaar juist ontwijken omdat het anders 1 groot drama wordt. En ik was officer in allebei in oude games.
waarom:
omdat oude guild X <Unity> op server PVE gaat
en oude guild Y <Northern Terror> op server PVE 2 gaat. Ze gaan elkaar juist ontwijken omdat het anders 1 groot drama wordt. En ik was officer in allebei in oude games.
[ Voor 54% gewijzigd door corset op 18-04-2012 15:37 ]
Ik had dat ergens een keer gelezen. Volgens mij een developer blog oid.
Je kon dan btw ook een week lang niet mee doen aan guild PvP, WvWvW of andere group activities dacht ik.
Je kon dan btw ook een week lang niet mee doen aan guild PvP, WvWvW of andere group activities dacht ik.
[ Voor 43% gewijzigd door Gropah op 18-04-2012 15:37 ]
Verwijderd
Ik denk toch niet dat dit correct is hoor ;-)Gropah schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:33:
Hoewel ik eigenlijk tegen ingame purchase ben, ga ik denk ik wel genoeg slots kopen om van alle classes 1 te hebben. Is gewoon tof om elke class 1x te hebben en met de mogelijkheid om gratis van server te ruilen enzo heb je ook niet meer nodig
In GW1 kun je zonder restricties op Amerikaanse, Europese en Internatonale servers spelen. Zo werkt het ook in GW2, A.Net heeft meerdere malen gezegd dat je zonder restricties met al je vrienden moet kunnen spelen. Er is maar echter één server die je als 'home' server hebt. De 'home' server is je WvWvW server. Deze kun je niet zomaar wisselen. Volgens mij is wel gezegd dat er een 'grace' period is waarin je vrij van home server kunt verwisselen. Misschien dat het erna ook tegen betaling oid kan.
In PvE kun je dus op iedere server spelen.
Volgens mij (zoals ik het las) kun je probleemloos van server wisselen, maar ben je dan als "gast" aanwezig (en krijg je dus niet de WvWvW bonus).Sagaris schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:42:
In GW1 kun je zonder restricties op Amerikaanse, Europese en Internatonale servers spelen. Zo werkt het ook in GW2, A.Net heeft meerdere malen gezegd dat je zonder restricties met al je vrienden moet kunnen spelen. Er is maar echter één server die je als 'home' server hebt. De 'home' server is je WvWvW server. Deze kun je niet zomaar wisselen. Volgens mij is wel gezegd dat er een 'grace' period is waarin je vrij van home server kunt verwisselen. Misschien dat het erna ook tegen betaling oid kan.
Je krijgt de WvWvW bonus van je home server, die blijft altijd bepalend waar je dan ook bent.Wailing_Banshee schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:46:
Volgens mij (zoals ik het las) kun je probleemloos van server wisselen, maar ben je dan als "gast" aanwezig (en krijg je dus niet de WvWvW bonus).
Verwijderd
Ja, ik had dit ook al opgemerkt, maar dit kan ook gewoon zijn omdat het even kost om een nieuwe client uit te proberen voordat ze hem live gooien.
Kortom, volgende week. Anders hebben we de link al in de mailbox
Ja, het is pas 7 uur in de morgen voor hun nuVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:09:
Nog niet zeker, is pas zeker als hun werkdag erop zit, dus ergens in de nacht voor ons
Verwijderd
Inderdaad dus als we nu al een mail zouden hebben, zou er iemand zijn binnengedrongen in hun bedrijf
Och, ze hebben ook een behoorlijk kantoor in Brighton (GB) hoor.
Verwijderd
Dat is ook weer waar, maar ik denk toch dat zo'n dingen vanuit het hoofdkantoor worden verstuurd
en post #1000! In het beste topic van GoT.
Ik weet niet of de Beta Weekend nu komt. Ik hoop het echt, maar ben bang van niet. Vergeet niet dat de spelers ook de client moeten downloaden. En nee, niet iedereen heeft onze snelheid. (zie: nieuws: Akamai: Nederlandse internetverbindingen snelste in Europa Verouderd onderzoek, maar kon geen nieuwere vinden)
Ik denk zelf meer dat het de 27e wordt.
Ik weet niet of de Beta Weekend nu komt. Ik hoop het echt, maar ben bang van niet. Vergeet niet dat de spelers ook de client moeten downloaden. En nee, niet iedereen heeft onze snelheid. (zie: nieuws: Akamai: Nederlandse internetverbindingen snelste in Europa Verouderd onderzoek, maar kon geen nieuwere vinden)
Ik denk zelf meer dat het de 27e wordt.
Brighton zover ik weet is puur nog ondersteunend, BWE's gaan nog steeds via hoofdkantoor.
Andere kant, rond GW1 is het ook bijzonder stil, buiten de melding dat grootste deel van A.net team werkt aan GW2 maar dat de GW1 event ook nog iets is waar naar uitgekeken moet worden.
Andere kant, rond GW1 is het ook bijzonder stil, buiten de melding dat grootste deel van A.net team werkt aan GW2 maar dat de GW1 event ook nog iets is waar naar uitgekeken moet worden.
BWE voor aankomend weekend was toch al bevestigd door Arenanet op twitter gisteravond ?
Dit weekend is er geen BWE omtrent de 'stress test'. Volgende week gasten, dan kunnen we los!
Dit weekend is er geen BWE omtrent de 'stress test'. Volgende week gasten, dan kunnen we los!
er is nog totaal niks bevestigd voor zover ik weet.
Verwijderd
Op twitter is alleen bevestigd dat er geen stress test is dit weekend, hiermee wordt een BWE dus niet uitgesloten
inderdaad, dat is voor zover bekend het enige wat is getweet. Ga gewoon uit van mei, dan is het altijd positief
Inderdaad, ik hou vast aan mijn voorspelling, laatste week GW1 event, week erop GW2
Mwah, Mei zou ik niet direct als iets positiefs zien. Ze zeiden steeds eind April.
Dat een beta stuk kan lopen is inherent aan het feit dat het een beta is (al zien veel mensen het als demo).
Ik verwacht volgende week vrijdag vanaf 13:00.
Dat een beta stuk kan lopen is inherent aan het feit dat het een beta is (al zien veel mensen het als demo).
Of ze gaan echt stunten en ze geven alle GW1 spelers ook 1x toegang tot de beta
Belofte was om 1 BWE per maand te houden. Als het dus niet volgende week is, dan is die belofte al verbroken.
Eind april komt voor mij het beste uit, maar hoop dat ze aan hun schema kunnen vasthouden en dat ze wat meer duidelijkheid kunnen scheppen welke data de beta's zullen komen.
Ben ook zeer benieuwd hoe de servers het gaan houden als iedereen massaal probeert in te loggen tijdens zo een weekend. Zal wel een hel voor het Anet team worden
Eind april komt voor mij het beste uit, maar hoop dat ze aan hun schema kunnen vasthouden en dat ze wat meer duidelijkheid kunnen scheppen welke data de beta's zullen komen.
Ben ook zeer benieuwd hoe de servers het gaan houden als iedereen massaal probeert in te loggen tijdens zo een weekend. Zal wel een hel voor het Anet team worden
Verwijderd
Ook omdat A.net zelf heeft gezegd dat het een beetje bedoelt is als demo.Sneezzer schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:35:
Mwah, Mei zou ik niet direct als iets positiefs zien. Ze zeiden steeds eind April.
De kans bestaat dat je char behouden blijft gedurende BWE's maar voor het zelfde geld resetten ze hem (zal liggen aan de noodzaak, het blijft beta).Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:35:
wordt het dan ook tot aan juni 3 x bwe? En daarnaast, resetten ze je characters bij elke bwe?
En ja, ze willen een maandelijkse BWE dus wellicht t/m december elke maand een weekendje spelen ;-)
Verwijderd
afhankelijk van de release date natuurlijk.Sneezzer schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:37:
[...]
De kans bestaat dat je char behouden blijft gedurende BWE's maar voor het zelfde geld resetten ze hem (zal liggen aan de noodzaak, het blijft beta).
En ja, ze willen een maandelijkse BWE dus wellicht t/m december elke maand een weekendje spelen ;-)
Shit, mn Mycom order is gecancelled 
Nu maar een andere goedkope winkel zoeken
edit: hm elke winkel die het voor 40 euro had lijkt te zijn uitverkocht
Nu maar een andere goedkope winkel zoeken
edit: hm elke winkel die het voor 40 euro had lijkt te zijn uitverkocht
[ Voor 31% gewijzigd door Basekid op 18-04-2012 18:13 ]
Ze doen het waarschijnlijk volgende week, omdat met name de CE's bij veel mensen wereldwijd nog niet bezorgd zijn en ze willen deze spelers (die dus het meeste geld uitgeven) waarschijnlijk niet uitsluiten. Daarnaast kan het natuurlijk ook zijn dat ze het pas last-minute aankondigen, om zo de serverload lager te houden.
Ik denk het ook. Wel balen zeg, ik lees dat Bol.com lastig doet, zavvi lastig, nu Mycom met gekloot. Echt irritant
Misschien de volgende keer gewoon in de winkel kopen ?
Verwijderd
Ik heb 'm gewoon op de 10e op buy.guildwars2.com gekocht, beste oplossing die er is IMHO. Dan maar geen CE, welke mij ook te duur was.
@lasteraar... wow.. dus je zegt dat zulk soort dingen fout mogen gaan omdat het niet in de winkel is?
Mycom heeft fysieke winkels. Bol.com IS een winkel, zavvi ook.
Mycom heeft fysieke winkels. Bol.com IS een winkel, zavvi ook.
Misschien vragen die te veel geld? We blijven Nederlanders, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk (en goedkoper) kan?Lasteraar schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:52:
Misschien de volgende keer gewoon in de winkel kopen ?
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.