Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 20:20
Sagaris schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:16:
[...]

No offence, maar waarom doe je het dan. ;) Die HoM rewards zijn ook niet heilig en je character is net zo goed zonder die dingen.
Good point :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

No offence, maar waarom doe je het dan. ;) Die HoM rewards zijn ook niet heilig en je character is net zo goed zonder die dingen.
Pure nostalgie.. het is allemaal cosmetisch, maar voor mij als oud gw-er echt onbetaalbaar dat ik straks met een fellblade baddies in elkaar ga hakken 8). Daarom hoop ik ook dat de HoM rewards er echt gruwelijk mooi uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:14
GW1 is een goed spel en ik vind het erg leuk van arenanet dat ze het nog een impuls geven dmv HoM dingen voor GW2. Ik ben ook weer helemaal verslingerd aan GW1 nu om maar zo veel mogelijk HoM te krijgen en afentoe nog wat fort aspenwood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:15
Hydrosine schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:42:
Ik ben ook bezig met eye of the north aan het doorspelen!
Wil ik ook doen, maar is zo moeilijk zonder die laatste twee attribute points, en die zijn dan weer heel moeilijk te behalen.
Trouwens, ik geloof dat Arenanet expres de WINE compatibility hoog houd.
http://forum.winehq.org/viewtopic.php?p=74204

Gewoon weer platinum zo te horen. Was natuurlijk ook een dikke hoeveelheid mensen die de game onder WINE speelde.

[ Voor 29% gewijzigd door Wolfos op 23-04-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
nou wie zin heeft, mijn character heet "Basekid Dib" als mensen samen willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van me wil toch ook een pre-purchase standard edition. Iemand die een goedkope site heeft die ook snel levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:15:
Een vriend van me wil toch ook een pre-purchase standard edition. Iemand die een goedkope site heeft die ook snel levert?
Alle goedkope websites zijn op. Dit is atm de goedkoopste:

http://www.12game.com/catalog/product/view/id/5881?ref=24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-10 19:30
Dixons ed. voor 40 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niks vinden bij dixons op de site. Heb je misschien een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 08:19

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

[...]
Inderdaad.

En waar ik me nu al aan stoor zijn al die gasten (en daarmee bedoel ik niet iemand hier specifiek) met te veel vrije tijd die nooit GW hebben gespeeld nu dagenlang lopen te grinden voor wat shit in Gw2 en een title zodat ze met geheven borst in Gw2 kunnen rondlopen alsof ze heel wat zijn. Je ziet zometeen de helft van de bevolking rond lopen er mee en het betekent meteen niets meer voor de mensen die echt jarenlang GW hebben gespeeld.

Ze hadden mijns inziens die HoM requirements nooit vrij moeten geven. en waarom ze zoiets niet doen op subscription basis en/of play time zal mij een raadsel blijven. Gw2 promoten ze juist als anti-grind maar om je titles/awards te winnen moet je je wezeloos grinden :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InflatableMouse schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:47:
[...]

Inderdaad.

En waar ik me nu al aan stoor zijn al die gasten (en daarmee bedoel ik niet iemand hier specifiek) met te veel vrije tijd die nooit GW hebben gespeeld nu dagenlang lopen te grinden voor wat shit in Gw2 en een title zodat ze met geheven borst in Gw2 kunnen rondlopen alsof ze heel wat zijn. Je ziet zometeen de helft van de bevolking rond lopen er mee en het betekent meteen niets meer voor de mensen die echt jarenlang GW hebben gespeeld.

Ze hadden mijns inziens die HoM requirements nooit vrij moeten geven. en waarom ze zoiets niet doen op subscription basis en/of play time zal mij een raadsel blijven. Gw2 promoten ze juist als anti-grind maar om je titles/awards te winnen moet je je wezeloos grinden :s.
Ben ik het wel mee eens, maar ze laten wel zien hoe goed GW1 nou eigenlijk was. Ik vermaak me er mee. Sterker nog, ik begon te spelen voor de HOM en kwam er snel achter dat dat niet leuk is. Ik ben gewoon COOP missions aan het spelen en het doorspelen van de verhaallijn, veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
en waarom ze zoiets niet doen op subscription basis en/of play time zal mij een raadsel blijven.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fRmPf.png
Laat maar komen zou ik zeggen :P

Ben dus begonnen met spelen in 2006 blijkbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Wolfos op 24-04-2012 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 120% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfos schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:19:
[...]

[afbeelding]
Laat maar komen zou ik zeggen :P

Ben dus begonnen met spelen in 2006 blijkbaar.
Ik win :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d4gIz4mq79xT3SbLOpVO3Idh/full.jpg
Mainchar :)

GW was voor mij een tijdlang het enigste spel wat ik speelde, dus ja..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 07:19:
[...]

Ik win :+

[afbeelding]
Mainchar :)

GW was voor mij een tijdlang het enigste spel wat ik speelde, dus ja..
Ik geloof dat ik al boven de 10K zit...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Guys, de oude beta client wordt automatisch geüpdate naar de nieuwe beta client. Je kunt ook al beginnen met downloaden van het spel. Althans, ik ben nu 190,000 files aan het binnen halen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 24-04-2012 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:09:
Guys, de oude beta client wordt automatisch geüpdate naar de nieuwe beta client. Je kunt ook al beginnen met downloaden van het spel. Althans, ik ben nu 190,000 files aan het binnen halen. :P
Dit was het nieuws dat ik wilde horen!

EDIT: Nieuwe client ziet er netjes uit!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Proof for the non-believers:
http://puu.sh/rd1C
The client is about 20 gigs. It was 2 gigs at 10% so simple math tells you so. There's a patch out for the old client to update to the newer one and start downloading the new .dat file. Just a heads up. Also servers are getting HAMMERED.

http://www.guildwars2guru...hp?p=1374597&postcount=22

[ Voor 10% gewijzigd door Sagaris op 24-04-2012 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagaris schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:09:
vannacht m'n pc dan maar eens aan zetten om m'n client the patchen...

(oh, waar heb je die informatie vandaan, eigenlijk?)

Edit; duh! Ninja'd!

[ Voor 9% gewijzigd door Wailing_Banshee op 24-04-2012 08:19 ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat even duren met 200kb/s. Ach, we hebben nog tot vrijdag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officieel is de nieuwe client eigenlijk nog niet beschikbaar of wel (zonder de oude te patchen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 09-10 13:26
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:29:
Officieel is de nieuwe client eigenlijk nog niet beschikbaar of wel (zonder de oude te patchen)?
Ik heb de oude client nog niet eens. Is daar nog een link voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:29:
Nee inderdaad. ArenaNet heeft hem nog niet gereleased.
ActualFantasy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:41:
[...]

Ik heb de oude client nog niet eens. Is daar nog een link voor ?
Er staat een link in dit topic, even op client zoeken en hij moet meerdere keren voorbij komen.

*edit 2: Voor degene die niet via de oude client de nieuwe willen binnenhalen, de account pagina van Guild Wars 2 heeft een nieuw kopje 'Download Clients'. Guild Wars 2 staat daar op dit moment nog als 'Not Available', maar het lijkt dus dat dat de plek wordt waar je het spel vandaan trekt.

https://account.guildwars2.com/download#

[ Voor 58% gewijzigd door Sagaris op 24-04-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Maar zoals al meerdere keren gewaarschuwd: De oude client is waarschijnlijk niet geschikt voor het komende betaweekend. Je zal dus toch nog de nieuwe client (die ze deze week beschikbaar stellen) moeten downloaden. Verwacht vandaag of morgen (of donderdag vroeg, aangezien US time) een blogpost met de nieuwe client en wat meer info over servers ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
qanar schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:53:
Maar zoals al meerdere keren gewaarschuwd: De oude client is waarschijnlijk niet geschikt voor het komende betaweekend. Je zal dus toch nog de nieuwe client (die ze deze week beschikbaar stellen) moeten downloaden. Verwacht vandaag of morgen (of donderdag vroeg, aangezien US time) een blogpost met de nieuwe client en wat meer info over servers ed.
Wel raar, ik heb net die client gevonden in de posts hierboven, en hij is hem nu aan het downloade, met een nieuw spalshscreen over het eerste open beta weekend.

Ach, ik download hem gewoon en dan zie ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Maar dat is het dus, de oude client update zich naar de nieuwe client. Dit is de tekst die op die client staat:
We're excited that you're joining us for our first ever Beta Weekend Event. As this is no longer a "closed" beta, you're not bound by a Non-Disclosure Agreement, so feel free to talk about your Guild Wars 2 experience with your friends, family, and total strangers. We'll see you in-game!
Dat ziet er niet uit als een oude client. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:27
Het lukt me echt niet om via bovenstaande pagina in te loggen. Begint nu toch wel lang te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Arunia schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:05:
Het lukt me echt niet om via bovenstaande pagina in te loggen. Begint nu toch wel lang te duren.
Ik kan me niet eens herinneren dat ik ergens een wachtwoord heb moeten opgeven ? alleen een mail adres na het registreren van mijn pre-purchase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Sagaris schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:56:
[...]

Maar dat is het dus, de oude client update zich naar de nieuwe client. Dit is de tekst die op die client staat:

[...]

Dat ziet er niet uit als een oude client. ;)
Maar aan de hoeveelheid data die hij binnenhaalt te zien haalt hij gewoon de hele client opnieuw binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gropah schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:09:
[...]

Maar aan de hoeveelheid data die hij binnenhaalt te zien haalt hij gewoon de hele client opnieuw binnen
De oude client was 11Gb, wat ik begrijp is de nieuwe groter dan 20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hmmmz, ik ben hem nu aan het binnenhalen. zit op 4% met 1GB, dus het zou zelfs 25GB zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56
20 gb? de vorige was idd 11gb en miste 2 rassen... Hmm... :)

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik wacht nog even op de officiële client ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
RevenNL schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:17:
Ik vind het wel spannend ;) Laat hem lekker downloaden, en dan zien we wel. Nog een keertje extra downloaden boeit dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:27
ActualFantasy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:07:
[...]

Ik kan me niet eens herinneren dat ik ergens een wachtwoord heb moeten opgeven ? alleen een mail adres na het registreren van mijn pre-purchase.
Kun jij wel op die bovenstaande pagina inloggen of ook niet?

edit:
Nvm,
Ik kom er wel op. Met mijn Guild Wars 1 inlog... Bedacht het me net ineens dat dat wel een mogelijkheid zou zijn.

Voor mij staat er uberhaupt geen client beschikbaar, dus duurt nog even.

[ Voor 23% gewijzigd door Arunia op 24-04-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ik wacht ook wel nog even op de officiële client net als RevenNL :D.
Deze vrijdag om 21h onze tijd start de beta right?

Grz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje naive he? Als je het geprobeert had, zag je dat alleen de gamebestanden helemaal overnieuw gedownload moeten worden. Je client update zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
ActualFantasy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:07:
[...]

Als je je gw1 account aan je gw2 account gebonden hebt delen ze hun login en wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eierdopje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-04-2022
Gropah schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:12:
Hmmmz, ik ben hem nu aan het binnenhalen. zit op 4% met 1GB, dus het zou zelfs 25GB zijn?
Ik denk persoonlijk dat het percentage terugslaat op het aandeel binnengehaalde files. De bestandsgrootte van de files varieert nogal onderling, dus het is lastig om met 4% al een schatting te maken. Zelf zit ik met 37% op 7,1 GB. Voor de rest durf ik er niets over te zeggen.

Denk trouwens dat dit wel de echte launcher wordt, gezien de tekst en het dezelfde is als het eerder gelekte plaatje.

*EDIT*: Volgens andere fora is het totale bestand 13GB. Overigens is er ook door Anet gesteld dat er geen nieuwe rassen speelbaar zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Eierdopje op 24-04-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:33:
[...]

Beetje naive he? Als je het geprobeert had, zag je dat alleen de gamebestanden helemaal overnieuw gedownload moeten worden. Je client update zichzelf.
Moet beter leren lezen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

RevenNL schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:17:
Het is ook de officiele client via Anet binnengehaald, vanwege dingen waar ik niet over mag praten enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand op welke tijdstippen de beta start en stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:00:
Weet iemand op welke tijdstippen de beta start en stopt?
Ik dacht dat die nu vrijdag start om 21h onze tijd? Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 25-09 09:34
Potverdikkeme, toch wel vet hoor !

YouTube: Guild Wars 2 Thief PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dan dat rode team wordt echt uber afgedroogd zeg!! niet normaal meer.. moet zeggen dat ik mij totaal nog niet in the thief heb verdiept, maar dat stealth in pvp is wel erg handig. dacht dat thiefs erg squishy zouden worden, maar als je dit ziet dan is het echt een moordmachine.

Nog 3 dagen !!!! en dan kunnen we lossss :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:06:
[...]

Ik dacht dat die nu vrijdag start om 21h onze tijd? Kan iemand dit bevestigen?
Bij deze. Vrijdag 21.00u tot maandag 09.00u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:22:
[...]

Dankje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:22:
[...]

Oh, dat maakt het weer goed. Dat het zondagnacht nog zal zijn. Ik ga zondagnacht diehard spelen. Opzouten met koninginnenacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Laatst online: 09-10 08:19

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:25:
[...]

Oh, dat maakt het weer goed. Dat het zondagnacht nog zal zijn. Ik ga zondagnacht diehard spelen. Opzouten met koninginnenacht :P
alleen zondag nacht? Watje .... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 25-09 09:34
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:18:
[...]

Zo dan dat rode team wordt echt uber afgedroogd zeg!! niet normaal meer.. moet zeggen dat ik mij totaal nog niet in the thief heb verdiept, maar dat stealth in pvp is wel erg handig. dacht dat thiefs erg squishy zouden worden, maar als je dit ziet dan is het echt een moordmachine.

Nog 3 dagen !!!! en dan kunnen we lossss :D
Ziet er erg fijn uit idd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-10 21:18
Ben de "oude" client ook aant downloaden.. lijkt er toch op dat deze gewoon de upgrade uitvoert. :)

je ziet eerst de oude download client. na enkele sec. start de download opnieuw en zie je een nieuw splash screen.

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
En waar kan je die oude client krijgen? Ik heb hier wel een link gezien, maar nadat iedereen zei dat je niet kon updaten leek het mij niet zo nuttig om die te installeren.

[ Voor 62% gewijzigd door Wolfos op 24-04-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
Wolfos schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:58:
En waar kan je die oude client krijgen? Ik heb hier wel een link gezien, maar nadat iedereen zei dat je niet kon updaten leek het mij niet zo nuttig om die te installeren.
Client (9 mb)

[ Voor 61% gewijzigd door Snyder op 24-04-2012 11:01 ]

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
Download is hier nu op 15% en heeft 3GB gedownload. dan kom je bij 100% dicht bij de 20 GB :)

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaTTeD
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-10 09:22
Hier ook nog een keer de geposte GW2.exe opgestart daarbij is de vorige GW2.dat verwijderd en is opnieuw gaan downloaden.

Afbeeldingslocatie: http://i1076.photobucket.com/albums/w456/SaTTeD/gw2kleiner.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Grrrr net die hele client van mijn pc gegooid ;-p

Vanavond maar weer aanzetten.

ps. er is geen uninstaller?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Sneezzer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:16:

Nope, heeft Guild Wars 1 ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Laatst online: 13:50
Gaat de installer (de oude die nu net is gepost) nu nog vragen waar je GW2 wilt installeren of doet hij dat automagisch op de locatie waar de installer ook staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneezzer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:16:

Niet nodig, hij installeert niets, waarschijnlijk hooguit een regel in je registry (die hij zelf weer aanpast wanneer je de folder verplaatst). Inderdaad hetzelfde als in GW1 (ideaal, kan ik hem weer op een externe HDD zetten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
no00waa schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:53:
Gaat de installer (de oude die nu net is gepost) nu nog vragen waar je GW2 wilt installeren of doet hij dat automagisch op de locatie waar de installer ook staat?
Het tweede. Maar bij mijn weten kun je (na het downloaden) de map overal neerzetten waar je wil.

Ha. Ninja'd. Afbeeldingslocatie: http://rambofirstblood.republika.pl/shinobi%5Cemoticon_ninja.gif

[ Voor 11% gewijzigd door Sagaris op 24-04-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Sagaris schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:54:
[...]

Het tweede. Maar bij mijn weten kun je (na het downloaden) de map overal neerzetten waar je wil.

Ha. Ninja'd. [afbeelding]
Ik ga dit weekend Ninja'en. Nouja thief, but who cares ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaTTeD
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-10 09:22
Download speed is er aan het terug lopen, begonnen met ong 3 MB/sec nu nog rond de 500 KB/sec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees nu al die berichten, maar is het kort gevat gewoon zo dat ik via de bovenstaande link moet downloaden en hij doet voor de rest alles automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
SaTTeD schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:59:
Download speed is er aan het terug lopen, begonnen met ong 3 MB/sec nu nog rond de 500 KB/sec :P
Wel vreemd hoor, ik begon op 450 kb, en dat heeft hij constant volgehouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:03:
[...]

Lees nu al die berichten, maar is het kort gevat gewoon zo dat ik via de bovenstaande link moet downloaden en hij doet voor de rest alles automatisch?
Correct. Je installeert de oude client, het eerste wat hij doet is de nieuwe client downloaden en dan begint het echte werk.

*edit: En guys, voordat ons lieftallige moderatorsteam weer in actie moet komen, graag de berichten over downloadsnelheden achterwege laten. ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Sagaris op 24-04-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Sagaris schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:04:
[...]

Correct. Je installeert de oude client, het eerste wat hij doet is de nieuwe client downloaden en dan begint het echte werk.

*edit: En guys, voordat ons lieftallige moderatorsteam weer in actie moet komen, graag de berichten over downloadsnelheden achterwege laten. ;)
De client is totaal ongeveer 13.5 gb. ik zit op 85 procent nu, en heb 12.1 gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mensen, graag de topic niet vervuilen met "Ik heb al X gedownload" echt, het boeit niemand en is totaal niet on topic. Ook zoals al door Sagaris gemeld, geen snelheid e-peen measurements.

On topic: Gister maar besloten. Charr Guardian en Asura Engineer. Kan niet wachten op het weekend <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
lanerios schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:45:
Mensen, graag de topic niet vervuilen met "Ik heb al X gedownload" echt, het boeit niemand en is totaal niet on topic. Ook zoals al door Sagaris gemeld, geen snelheid e-peen measurements.

On topic: Gister maar besloten. Charr Guardian en Asura Engineer. Kan niet wachten op het weekend <3
Er zijn anders al 10-tallen vragen gesteld over hoe groot de client is. Maar goed, dat is dan nu bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Laatst online: 06-10 10:47
Als ik vandaag de prepurchase nog aanschaf, mag ik dan de beta nog in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morphix schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:51:
Als ik vandaag de prepurchase nog aanschaf, mag ik dan de beta nog in?
Ja dit kan zelfs tijdens het weekend zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Ah, fijn. Wist het niet zeker omdat de clients al uitgedeeld worden. Ga mezelf er toch maar aan wagen denk ik. Mooi weer wordt het dit weekend toch niet. Wil eigenlijk liever de retail box kopen, maar het kriebelt te erg om die beta's te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Krijg een melding bij het inloggen.

Your account is all prepared but there is no beta event running. Lijkt er dus op dat het toch de goede client is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
De clients worden (nog) niet uitgedeeld. De client die je hier ziet is van een NDA covered beta :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morphix schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:53:
Ah, fijn. Wist het niet zeker omdat de clients al uitgedeeld worden. Ga mezelf er toch maar aan wagen denk ik. Mooi weer wordt het dit weekend toch niet. Wil eigenlijk liever de retail box kopen, maar het kriebelt te erg om die beta's te laten lopen.
hehe, ik zat met net hetzelfde dilemma, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat we er spijt van gaan krijgen :*) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Aah! account.guildwars2.com heeft nu weer een download client knop. Met Not Available onder de GW2 box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
lanerios schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:55:
De clients worden (nog) niet uitgedeeld. De client die je hier ziet is van een NDA covered beta :)
Niet helemaal. De client die je download wel, maar na de eerste keer opstarten past hij hem gelijk aan, naar een, wat lijkt, officiele open beta client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog vragen heeft omtrent alles wat met gw2 te maken heeft, mogen deze gesteld worden en zal ik proberen deze zo goed mogelijk te beantwoorden! ;)

Aangezien ik toch wel al een half jaar alles van gw2 aan het volgen ben, ben ik wel tamelijk goed op de hoogte :9

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Wel, ik dacht dat er op een bepaalde datum clients zouden worden verstuurd. Maargoed, is nie belangrijk verder.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:55:
[...]

hehe, ik zat met net hetzelfde dilemma, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat we er spijt van gaan krijgen :*) !
Ik begin er alleen aan als ik 'm nog ergens in de winkel voor €40 kan vinden. Maargoed, dat houdt het spannend I guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
ik vraag mij af hoe het PvE gedeelte is in GW2. Ik ben meer een PvE'er dan een PvP'er. Ik hoop dat er genoeg te doen is voor de PvE mensen. In Aion gaven ze aan dat er genoeg was voor de PvE mensen, maar dat viel goed tegen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lanithro schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:02:
ik vraag mij af hoe het PvE gedeelte is in GW2. Ik ben meer een PvE'er dan een PvP'er. Ik hoop dat er genoeg te doen is voor de PvE mensen. In Aion gaven ze aan dat er genoeg was voor de PvE mensen, maar dat viel goed tegen.
Ligt eraan wat je precies associeert met PVE, eigenlijk is heel de story mode en alle instances + dynamic events PVE. Als je op zoek bent naar 20 man raids enzovoort, wel dit gaat niet terug te vinden zijn in gw2 (toch niet bij de release).

Beantwoord dit uw vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:08:
[...]

Ligt eraan wat je precies associeert met PVE, eigenlijk is heel de story mode en alle instances + dynamic events PVE. Als je op zoek bent naar 20 man raids enzovoort, wel dit gaat niet terug te vinden zijn in gw2 (toch niet bij de release).

Beantwoord dit uw vraag?
Jawel. Maar ik hoop dat het Endgame toch wel beter word dan andere recente MMO's. Het enige spel dan imho goede endgame had is Vanilla WoW.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Lanithro schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:02:
Je kunt helemaal levellen tot 80 via PVE, verwacht echter wel dat, als je eenmaal 80 bent, de nadruk voor end-game op WvWvW zal liggen (gok ik) met daarbij dungeonruns voor de lol/uitdaging in PVE.

edit: verwacht hier een soort van Warhammer online style.

[ Voor 5% gewijzigd door Sneezzer op 24-04-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lanithro schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:10:
[...]

Jawel. Maar ik hoop dat het Endgame toch wel beter word dan andere recente MMO's. Het enige spel dan imho goede endgame had is Vanilla WoW.
Daar heb je volkomen gelijk in, recente MMO's hebben duidelijk een gebrek aan end-game. De end-game op vlak van PVP is heel duidelijk aanwezig, hoe de PVE end-game contant zal uitdraaien is nog altijd moeilijk te zeggen op dit moment. Zeker als we de dungeons en dynamic events buiten beschouwing laten..

Meer vragen? Laat maar komen >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneezzer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:10:
[...]

Je kunt helemaal levellen tot 80 via PVE, verwacht echter wel dat, als je eenmaal 80 bent, de nadruk voor end-game op WvWvW zal liggen (gok ik) met daarbij dungeonruns voor de lol/uitdaging in PVE.

edit: verwacht hier een soort van Warhammer online style.
Ik denk dat dat meevalt, door de scaling die gedaan wordt... (betere foes bij berere spelers, en het terugscalen van de speler in level als hij in een lager-level gebied zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:57:
[...]

Niet helemaal. De client die je download wel, maar na de eerste keer opstarten past hij hem gelijk aan, naar een, wat lijkt, officiele open beta client.
Dat had ik net ook gezien, hij download nu een gw2.dat ipv een stream.dat. Dus ja, dit is de officiële.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Kan niet wachten op het weekend, worden denk ik slapeloze nachten O-)
Ik ga toch maar de sylvari mesmer, human guardian en de charr engineer proberen. Hoewel ik denk ik het meest op de sylvari zal spelen. Zoals mesmer er nu uit ziet lijkt het mij de leukste profession :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

als ze het net als guildwars 1 doen krijgen we meer endgame content als er een nieuw deel word gereleased
ik ga er van uit dat het spel 1x per jaar een uitbreiding krijgt met leuke dingen erin en dan misschien net als eye of the north toen in gw1 een berg dungeons etc , ik maak me er niet echt druk om dat komt vast wel goed
ik heb in wow in een raid guild gezeten maar mis het totaal niet als ik gw1 speel
het idee dat je het in gw2 met maar 5 moet doen vind ik juist wel uitdagend ,niet net als in wow een 25 man raid met 3 noobs erin en het dan toch nog halen maar gewoon 5 man die zn best moet doen of keihard faalt

sylvari zat niet in de closed dus hoop voor bovenstaande dat dat nu wel zo is ;P

[ Voor 6% gewijzigd door Freakiebeakie op 24-04-2012 14:07 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarluXiaXl schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:04:
Kan niet wachten op het weekend, worden denk ik slapeloze nachten O-)
Ik ga toch maar de sylvari mesmer, human guardian en de charr engineer proberen. Hoewel ik denk ik het meest op de sylvari zal spelen. Zoals mesmer er nu uit ziet lijkt het mij de leukste profession :)
Salvari zal niet in deze BWE zitten, sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:07:
[...]

Salvari zal niet in deze BWE zitten, sorry..
Hmm oh ja, had de blog beter moeten lezen :P Dan maar Human mesmer en Norn guardian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarluXiaXl schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:09:
[...]

Hmm oh ja, had de blog beter moeten lezen :P Dan maar Human mesmer en Norn guardian :)
Haha np, ik dacht ik zeg het nu even, anders is de teleurstelling vrijdag misschien grote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Nog een poll:

Poll: Welke klasse ga je als main spelen?
Nog geen idee (wil ze allemaal!)
Elementalist
Warrior
Ranger
Necromancer
Guardian
Thief
Engineer
Mesmer
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=380115&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanoontje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-09 18:20
Wellicht een stomme (en misschien al gestelde vraag) maar: wanneer kan je kiezen op welke server je komt te zitten? Ik heb me zojuist aangemeld op guildwars2.com (met de pre-purchase code) maar ben daarmee toch niet automatisch bij de amerikaanse server aangemeld toch?

Ik neem toch nog steeds aan dat ik wel zometeen ergens EU kan selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ha, ook die weet ik nog niet. Of een Guardian, Ranger of Thief.
daanoontje schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:18:
Wellicht een stomme (en misschien al gestelde vraag) maar: wanneer kan je kiezen op welke server je komt te zitten? Ik heb me zojuist aangemeld op guildwars2.com (met de pre-purchase code) maar ben daarmee toch niet automatisch bij de amerikaanse server aangemeld toch?

Inderdaad. Je kunt in het spel op iedere beschikbare server spelen, of die nu in Amerika of Europa is. Er is echter maar 1 server die je 'home' server is. Voor deze server speel je WvWvW. Deze is echter ook te switchen, maar grote kans dat dat niet eindeloos of gratis kan.

[ Voor 85% gewijzigd door Sagaris op 24-04-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je vanuit Europa op buy.guildwars2.com / register.guildwars2.com koopt/registreert heb je automatisch een EU account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer

Wordt een keuze als je voor de eerste keer inlogt. Tevens kies je alleen voor een home server voor WvWvW (en customer care), PVE kun je switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel bij de release als bij de beta werkt dit met region locks :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:20:
[...]

Zowel bij de release als bij de beta werkt dit met region locks :D.
Incorrect. Je kunt ook op een amerikaanse server PVE spelen als je dat wilt. Je homeserver is alleen wel europeesch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Region-lock heeft bij mijn weten alleen met de login-servers te maken. Je kan inderdaad vrij van PvE server wisselen wanneer je wil. Ook je homeserver kan later nog (geloof ik tegen kleine vergoeding oid) veranderd worden.
Pagina: 1 ... 31 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.