Oké, Top! Bedankt voor de antwoorden. Ik ga nu wel even opzoeken wat WvWvW betekend want kennelijk loop ik dramatisch achter.
(is toch een beetje gerust gesteld)
(is toch een beetje gerust gesteld)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ik bedoelde met mijn antwoord dat de homeserver rekening houdt met region locksSneezzer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:22:
[...]
Incorrect. Je kunt ook op een amerikaanse server PVE spelen als je dat wilt. Je homeserver is alleen wel europeesch.
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:37 ]
Verwijderd
Daar is nog niets over vrijgegeven.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:25:
Region-lock heeft bij mijn weten alleen met de login-servers te maken. Je kan inderdaad vrij van PvE server wisselen wanneer je wil. Ook je homeserver kan later nog (geloof ik tegen kleine vergoeding oid) veranderd worden.
Verwijderd
Idd en vergis je niet.. naast end content op dungeon gebied zijn er ook nog zat mogelijkheden zoals die open wereld bosses waar je echt met Tig gasten tegelijk kan spelen (100+ ofzo).Freakiebeakie schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:06:
als ze het net als guildwars 1 doen krijgen we meer endgame content als er een nieuw deel word gereleased
ik ga er van uit dat het spel 1x per jaar een uitbreiding krijgt met leuke dingen erin en dan misschien net als eye of the north toen in gw1 een berg dungeons etc , ik maak me er niet echt druk om dat komt vast wel goed
ik heb in wow in een raid guild gezeten maar mis het totaal niet als ik gw1 speel
het idee dat je het in gw2 met maar 5 moet doen vind ik juist wel uitdagend ,niet net als in wow een 25 man raid met 3 noobs erin en het dan toch nog halen maar gewoon 5 man die zn best moet doen of keihard faalt
sylvari zat niet in de closed dus hoop voor bovenstaande dat dat nu wel zo is ;P
[ Voor 26% gewijzigd door Sneezzer op 24-04-2012 14:42 ]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Verwijderd
"Some of our more astute fans asked about the complications involved with switching servers and how it would interact with world bonuses. Every account has a home server where your characters are created. You can only fight for your home world in WvW. You can visit other servers, and while you are visiting, you still get the world bonus from your home world instead of the bonus for the world you are visiting. If you switch your home server, you lose the bonus from your previous home world and are not eligible for the bonus for your new server at least until the beginning of the next battle for the Mists. We may extend this disqualification into the next match or possibly even longer to discourage people from switching servers right before a battle ends in order to get an awesome bonus. You will have to pay a fee to change your home server (price undetermined), and that will also discourage people from server hopping to chase world bonuses.
Verwijderd
Oh toch al! Bedankt!Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:43:
[...]
"Some of our more astute fans asked about the complications involved with switching servers and how it would interact with world bonuses. Every account has a home server where your characters are created. You can only fight for your home world in WvW. You can visit other servers, and while you are visiting, you still get the world bonus from your home world instead of the bonus for the world you are visiting. If you switch your home server, you lose the bonus from your previous home world and are not eligible for the bonus for your new server at least until the beginning of the next battle for the Mists. We may extend this disqualification into the next match or possibly even longer to discourage people from switching servers right before a battle ends in order to get an awesome bonus. You will have to pay a fee to change your home server (price undetermined), and that will also discourage people from server hopping to chase world bonuses.
http://www.arena.net/blog...stions-here-and-on-reddit
Verwijderd
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Verwijderd
Niet dat ik weet maar ik gok zoiezo duitsland of londen..Sneezzer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:57:
Is er eigenlijk al officieel bekent gemaakt waar de servers komen te staan in de EU?
Volgens mij wel, Frankfurt. Aion heeft zijn Europese servers daar ook staan en bij mijn weten staan de GW1 servers daar ook.Sneezzer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:57:
Is er eigenlijk al officieel bekent gemaakt waar de servers komen te staan in de EU?
We have an office in Europe, NCsoft in Brighton (I should know, I worked there for 3 years).
Also - all European servers are based in Frankfurt.
http://www.guildwars2guru...php?p=226427&postcount=31
[ Voor 36% gewijzigd door Sagaris op 24-04-2012 15:01 ]
Niet alleen resident duitser, ook lead van het CM teamSagaris schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:59:
[...]
*edit: Confirmation van ArenaNet's resident Duitser, Frankfurt it is.
[...]
Voor WvWvW heb je er al drie nodig dus dat zal toch wel het minimum zijn. Maar ik denk eerder richting een server of 15 of zo ?InflatableMouse schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:10:
maar weten we mischien ook al een server naam of is er tijdens het beta weekend maar 1 server?
Verwijderd
Minstens 15 denk ikActualFantasy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:11:
[...]
Voor WvWvW heb je er al drie nodig dus dat zal toch wel het minimum zijn. Maar ik denk eerder richting een server of 15 of zo ?
Dat is em ook:Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:30:
[...]
over echte eindcontent gesproken.. dat fimpje met die robot die aan het einde nog even al die emmers met lava laat leeglopen.. dat lijkt mijn verdacht veel op Sorrow Furnace.. lvl 80 dungeon.. kan niet wachten om hem weer te slopen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ernstig veel klappen gehad daar door die fire-imps / fire-nimfs of wat die dingen ook waren
Verwijderd
ja precies.. just dit soort dingen kijk ik erg naar uit.. allemaal herrineringen aan het oude gw.. zo zag ik ook een fimpje waarin TOA helemaal onder water stond.. en je zag al die beelden verspreid over de bodem liggen.. ja dat is net als de HoM items.. gewoon pure nostalgie. idd waarschijnlijk gewoon leuk.. voor nieuwe mensen, maar net even iets meer speciaal voor de veteranenninc schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:20:
[...]
Dat is em ook:
Vond het jammer dat je niet direct tegen de Forgeman vocht in GW1, hopelijk komt daar nu verandering in. De referenties naar GW1 vind ik persoonlijk erg leuk, en hoop er veel tegen te komen. Nieuwe GW2 spelers zullen er niks van merken, maar de 'oudjes' wel
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 15:46 ]
Verwijderd
Zitten nog veel dingen niet in bij de Beta, net zoals de beta alleen met DirectX9 werkt..no00waa schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:55:
Ligt het aan mij of lijkt de game (beta) niet echt geoptimaliseerd voor 2560x1600?Ziet er niet zo super strak uit als ik had gehoopt in het log in menu/settings menu. Ook de giant draak heeft geen scherpe lijntjes.
Ik hoop wel dat er iets van UI-scale is anders wordt mijn actionbar wel heel grootVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:08:
[...]
Zitten nog veel dingen niet in bij de Beta, net zoals de beta alleen met DirectX9 werkt..
Jawel!Splendid schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:11:
[...]
Ik hoop wel dat er iets van UI-scale is anders wordt mijn actionbar wel heel groot
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Xanaroth op 24-04-2012 18:00 ]
Staat nog 1 pagina terug.. TadaaMyrdreon schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:58:
Vaag, waar downloaden jullie het dan? Heb nog geen e-mail gehad en er staat ook niks op de site of het forum (nog steeds 'not available').
Je kunt het proberen, maar ga er van uit dat je alles op 'low' moet zetten. Ik heb een paar keer aan closed beta's mogen meedoen, en daar merkte ik gewoon dat optimalisaties van het spel tot het einde van de development wordt uitgesteld (is logisch natuurlijk). Mijn 6850 had er in ieder geval af en toe best moeite mee... (medium/high settings)InflatableMouse schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:58:
Ik kreeg em met > 2MB/s binnen, was echt zo gedaan. Als ik probeer in te loggen zegt tie dat m'n account er helemaal klaar voor is, maar dat er nu geen beta isklinkt goed!
Ander vraagje, ik lees de specs maar ik haal daar niet direct uit of een ATi 4600 aan het minimum voldoet. Gaat dat werken of niet?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/
Verwijderd
Ik heb een 6870 dus neem aan dat het moet lukken bij mij.Swandertj schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:32:
[...]
Je kunt het proberen, maar ga er van uit dat je alles op 'low' moet zetten. Ik heb een paar keer aan closed beta's mogen meedoen, en daar merkte ik gewoon dat optimalisaties van het spel tot het einde van de development wordt uitgesteld (is logisch natuurlijk). Mijn 6850 had er in ieder geval af en toe best moeite mee... (medium/high settings)
Ah ok, de oude client dus, de nieuwe is niet beschikbaar.
Alleen mensen die het spel al gekocht hebben (pre-purchase) of die op een andere manier een key kregen (spelconventies, of via een invite via mail).Vecodo schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:43:
Ze spreken over een public beta weekend op Guildwars2 website.
Betekent dit dat iedereen mee kan doen, alsin een open beta? of is het echt alleen gericht op de pre-orders?
Bedankt voor snelle reactie. Als ik nu via bol.com een bestelling doe (Pre-order resevering) krijg je dan meteen de email, of moet je hem dan echt pre-orderen via Guildwars2 website?Cooki3s schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:45:
[...]
Alleen mensen die het spel al gekocht hebben (pre-purchase) of die op een andere manier een key kregen (spelconventies, of via een invite via mail).
En enkel pre-purchase garandeerd beta-acces, pre-order niet.Vecodo schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:47:
[...]
Bedankt voor snelle reactie. Als ik nu via bol.com een bestelling doe (Pre-order resevering) krijg je dan meteen de email, of moet je hem dan echt pre-orderen via Guildwars2 website?
[ Voor 3% gewijzigd door GuardMoony op 24-04-2012 20:13 . Reden: pre-purchase ipv order ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 20:16 ]
Verwijderd
Ik zou er wel bijzetten, dat zonder enige vorm van verificatie van ArenaNet, je deze client wel op eigen risico download.GuardMoony schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:11:
JA het is open beta dit weekend! Betekende dat mensen met een beta key en pre-purchase online zullen mogen spelen. DIT HOUD OOK IN DAT DE NDA IS AFGELOPEN!!!!!!!
Tip voor andere tester. Je kan nu al de client updaten voor dit weekend. Zodat je binnenkort niet in de download storm van de pre-purchase mensen zit
[ Voor 9% gewijzigd door ActualFantasy op 24-04-2012 20:28 ]
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 20:37 ]
Op zich waar, maar de client maakt wel melding van het BWE. Het lijkt er dus op dat de client al wel is aangepast voor dit event, al zouden er natuurlijk theoretisch gezien nog dingen kunnen veranderen. Ik zou dan echter geen geheel nieuwe client verwachten, maar eerder een update van bepaalde files.ActualFantasy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:22:
[...]
Ik zou er wel bijzetten, dat zonder enige vorm van verificatie van ArenaNet, je deze client wel op eigen risico download.
Ja, het is een officiele file, ja hij is van Guild wars 2, ja hij is van een domein van Arenanet, maar er is nog geen officiele melding gemaakt door ArenaNet dat DIT de client is voor dit weekend.
Neemt niet weg, dat ik wel denk dat dit de BWE client is voor dit weekend, en ik hem ook al klaar heb staan, en de muziek nu op de achtergrond heb
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heb je de client eerst ge-unzipped ? en naar een andere folder gekopieerd ?Leoniera schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:27:
Fijn.. Ik had de client download aangezet, toen even tv wezen kijken, kwam ik terug en was die al op een nette 12%, dus ik denk 'Ik onderbreek de download even, morgen weer verder', maar nee hoor heb ik dus heel die download gestopt en moet ik morgen dus weer bij 0% beginnen!
[ Voor 10% gewijzigd door ActualFantasy op 24-04-2012 21:35 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 21:34 ]
Verwijderd
Het percentage gaat niet over het aantal MB maar over het aantal bestandenActualFantasy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:29:
[...]
Heb je de client eerst ge-unzipped ? en naar een andere folder gekopieerd ?
Waarschijnlijk staat hij nog ergens half in je temp folder. Dit bestand gewoon even bij de exe in een folder zetten, en hij gaat waarschijnlijk verder.
Volgensmij verlies je ook niet je progress, hij begint alleen weer op 0 procent te tellen, maar het aantal bestanden zal al veel lager zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 21:58 ]
Verwijderd
Wat raar is, aangezien de cbt groter wasVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:33:
Client volledig geupdate inmiddels, en als ik nu wil inloggen zegttie dat ik er helemaal klaar voor ben. ^^
Lijkt me dus wel in orde nu.
Ongeveer 12 gig in het GWmapje nu, de rest zal wel waar ergens anders verstopt zitten.
"We've started sending out emails with instructions for where/how to download the Beta client. Thanks for your patience; happy patching! ^MK "
"Sending such a large volume of mail takes some time, so don't fret if you don't get yours immediately. When you do receive it, keep in mind that the site is getting an enormous amount of traffic, so you may get a 502 error briefly. Just hang in there and give it a few minutes, then try again. ~RB2"
[ Voor 154% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:36 ]
[ Voor 7% gewijzigd door tuinïnen op 25-04-2012 00:10 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Derherp op 25-04-2012 00:24 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:36 ]
De download client schijnt 'bugged' te zijn. totaal zou de beta iets van 13 gig moeten zijnAshilh schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:44:
Hmm 10% en 2.1gig, dat is nog best een forse client voor een beta waar nog niet alles inzit.
Ah als het enkel 13 gig is zou hij er met een minuutje of 3 moeten zijn met de huidige snelheid. Zal kijken waar hij op uit komt.Derherp schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:54:
[...]
De download client schijnt 'bugged' te zijn. totaal zou de beta iets van 13 gig moeten zijn
[ Voor 24% gewijzigd door Ashilh op 25-04-2012 01:34 ]
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 07:30 ]
Op een gegeven moment moet ie allemaal kleine files downloaden (Je ziet de filecount dan belachelijk snel kleiner worden) en dat is de reden dat je DL snelheid instort. beetje 't zelfde idee als met een hardeschijf, veel kleine bestanden is moeilijk verplaatsen/kopieren.Ashilh schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:58:
[...]
Ah als het enkel 13 gig is zou hij er met een minuutje of 3 moeten zijn met de huidige snelheid. Zal kijken waar hij op uit komt.
Edit 1 Bam , dl snelheid is weg ;'''( duurt nog even voor ik kan gaan slapen dus
Edit 2 Yep 13.3 gig, het percentage versprong 2 keer, beetje vreemd maar het zaakje is binnen nog voor ik de E-mail heb ontvangen =_=
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Percentage gaat over aantal verschillende bestanden, niet de hoeveelheid data, net als bij GW1.Ashilh schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:44:
Hmm 10% en 2.1gig, dat is nog best een forse client voor een beta waar nog niet alles inzit.
[ Voor 25% gewijzigd door Xanaroth op 25-04-2012 08:36 ]
forum gaat helemaal open zodra de beta start.lanerios schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:26:
Forums up? 3 topics maarerg jammer. Ik zat te hopen op het complete forum.
Verwijderd
Is het mogelijk om deze informatie te posten of in een pdf bestand te plaatsen? Ik bevind mij op mijn werk en kan geen de blog hier niet bekijken..Gropah schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:41:
meer info over servers en world traden enzo
*klik*
Job's done!For our first Beta Weekend Event (April 27-29), home-world selection and world transfers will work just as they will when Guild Wars 2 launches. When you log in to the game for the first time, you will have the opportunity to pick any available server, or home world. If you choose to select a home world that is in a different region from where you purchased your game, you will be logged out for a short period of time while your account is moved to your new region. Once you have selected a home world, all the characters you create will play on this world and will represent it in our world-versus-world (WvW) format.
While you can change your home world, there is a limit of one world transfer every seven days per account and a charge of 1,800 gems for each transfer. A world transfer moves all of your existing characters to your new home world. Any subsequent characters you create will also play in this new home world.
When Guild Wars 2 launches, you will also have the option to play with your friends on another world with our free “guesting” feature. With guesting, your characters can play on any world where you have friends—with certain restrictions. For instance, you will not be able to participate in WvW while guesting.
While home-world selection and world transfers will be available during our Beta Weekend Event, guesting is not currently available. All players will be able to receive 2,000 gems free for the Beta Weekend Event, so you will be able to purchase a world transfer if you find yourself in need of one. Since the limit is one transfer every seven days, you’ll only be able to change worlds once during the Beta Weekend Event.
We strongly recommend that you plan ahead and choose your server before the event begins on April 27.
Here is a list of worlds that will be available during the Beta Weekend Event:
[b]US Worlds[/v]
Anvil Rock
Borlis Pass
Yak’s Bend
Henge of Denravi
Maguuma
Sorrow’s Furnace
Kaineng
Jade Quarry
Fort Aspenwood
Ehmry Bay
Ferguson’s Crossing
Darkhaven
Vasburg
Eredon Terrace
Crystal Desert
Tarnished Coast
Steamspur Mountains
Blazeridge Mountains
Isle of Janthir
Sea of Sorrows
Deldrimor
Scavenger’s Causeway
Moladune
Eternal Grove
EU Worlds
Kodonur
Gandara
Kodash
Blacktide
Istan
Vabbi
Kourna
Fissure of Woe
Underworld
Ring of Fire
Far Shiverpeaks
Petrified Forest
Jade Sea
Desolation
Magus Falls
Whiteside Ridge
Fort Ranik
Ruins of Surmia
Sharp’s Corner
Aurora Glade
Riverside
Elona Reach
Augury Rock
Abaddon’s Mouth
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Verwijderd
Voor zo een problemen ga naar "support.guildwars2.com".Nidhiki schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:47:
Ik heb nog steeds geen email ontvangen, ik vrees dat hij is gestuurd naar het email adress van mijn guildwars 1 account, die email is namelijk gehackt en kan ik niet meer bij. Heb al meerdere malen geprobeerd dat adress te veranderen via guildwars opties als je opstart, maar daar staat altijd unavailable helaas...
Hoop niet dat ik nu het beta weekend moet missen..
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Verwijderd
Mooi!Nidhiki schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:59:
Ah, wil net naar support.guildwars2.com gaan en ja hoor: Email: You're invited to the guild wars 2 beta event!
Vanavond direct client downloadenIk heb er zin in!
Klopt, mocht je deze nog niet aangemaakt hebben:Ixtli schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:19:
Raar, wanneer ik op de link in de mail klik, krijg ik "You need a Guild Wars 2 account"
Verwijderd
Inderdaad poll lijkt me het beste, ik zal deze aanmaken (geef me 10 minuten)Eierdopje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:34:
Heb zelf altijd Jade Sea erg mooi gevonden (siege turtles...)
Maak anders een poll?
Dat had ik er best bij vermeld, maar ik heb reeds geregistreerd. De mail met Thanks for registering! en m'n GW2 user id heb ik ontvangen.Sneezydevil schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:22:
[...]
Klopt, mocht je deze nog niet aangemaakt hebben:
https://register.guildwars2.com/
Je hebt er dus wel een pre-purchase key voor nodig.
De bonus die je krijgt heeft te maken met de WvWvW battles. Dus dat hangt helemaal af van de PvP'ers.Cyborg3201 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:38:
Hebben andere servers een andere bonus ?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
[ Voor 27% gewijzigd door Sagaris op 25-04-2012 09:42 ]
[ Voor 54% gewijzigd door Gropah op 25-04-2012 09:42 ]
Verwijderd
Voor diegene die het toch willen (mijzelf inbegrepen), heb ik een kleine poll opgesteldSagaris schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:41:
Wat betreft server keuze, voor de BWE's zou ik gewoon een server kiezen zonder poll. Het maakt voor de BWE's natuurlijk geen flauss aus welke server je kiest, het is toch maar voor 3 dagen.
Je bent Abaddon's Mouth vergetenVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:42:
[...]
Voor diegene die het toch willen (mijzelf inbegrepen), heb ik een kleine poll opgesteld![]()
http://www.learnmyself.com/poll79206x6113442c
Voten maar!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq