Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanoontje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-09 18:20
Oké, Top! Bedankt voor de antwoorden. Ik ga nu wel even opzoeken wat WvWvW betekend want kennelijk loop ik dramatisch achter.

(is toch een beetje gerust gesteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:22:
[...]

Incorrect. Je kunt ook op een amerikaanse server PVE spelen als je dat wilt. Je homeserver is alleen wel europeesch.
Ik bedoelde met mijn antwoord dat de homeserver rekening houdt met region locks ;). Ik dacht dat hij het had over home-servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:25:
Region-lock heeft bij mijn weten alleen met de login-servers te maken. Je kan inderdaad vrij van PvE server wisselen wanneer je wil. Ook je homeserver kan later nog (geloof ik tegen kleine vergoeding oid) veranderd worden.
Daar is nog niets over vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:28:
[...]

True

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakiebeakie schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:06:
als ze het net als guildwars 1 doen krijgen we meer endgame content als er een nieuw deel word gereleased
ik ga er van uit dat het spel 1x per jaar een uitbreiding krijgt met leuke dingen erin en dan misschien net als eye of the north toen in gw1 een berg dungeons etc , ik maak me er niet echt druk om dat komt vast wel goed
ik heb in wow in een raid guild gezeten maar mis het totaal niet als ik gw1 speel
het idee dat je het in gw2 met maar 5 moet doen vind ik juist wel uitdagend ,niet net als in wow een 25 man raid met 3 noobs erin en het dan toch nog halen maar gewoon 5 man die zn best moet doen of keihard faalt

sylvari zat niet in de closed dus hoop voor bovenstaande dat dat nu wel zo is ;P
Idd en vergis je niet.. naast end content op dungeon gebied zijn er ook nog zat mogelijkheden zoals die open wereld bosses waar je echt met Tig gasten tegelijk kan spelen (100+ ofzo).

Verder kijk naar naar gw.. de meeste bezochte plek naast Kama (voor de handel) is zeker TOA. UW en FoW zijn al zo oud als de weg naar Rome en nog steeds wordt dit gedaan.

Over de eind content maar ik mij totaal geen zorgen.. enige kleine punt van zorgen heb ik over de hele cosmetische "zaak" mbt tot eindcontent wapens. Persoonlijk hoop ik dat ze hier het net even iets anders gaan doen dan in gw. Naast dat een item er gewoon zeer netjes uitziet hoop zie ik liever ook dat er net iets kleins op zit dat mij net even dat extra geeft.. Het moet natuurlijk geen item race worden zoals World of pandcraft, maar helemaal zoals vroegah op de gw manier zie ik in relatie tot eindcontent niet zo zitten.... maar gezien het vertrouwen dat ik heb in A'net hebben ze hier vast wel over nagedacht....

over echte eindcontent gesproken.. dat fimpje met die robot die aan het einde nog even al die emmers met lava laat leeglopen.. dat lijkt mijn verdacht veel op Sorrow Furnace.. lvl 80 dungeon.. kan niet wachten om hem weer te slopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Aangezien je items kunt "omsmelten" als in stats overzetten verwacht ik niet dat er een echte item race zal komen voor de looks.

Edit: Wel fijn dat er dus geen 200 clonen van jezelf rondlopen op lvl 80 zoals in SWTOR.

[ Voor 26% gewijzigd door Sneezzer op 24-04-2012 14:42 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Mensen moeten eerst ook nog eerst de leukste sets ontdekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:28:
[...]

"Some of our more astute fans asked about the complications involved with switching servers and how it would interact with world bonuses. Every account has a home server where your characters are created. You can only fight for your home world in WvW. You can visit other servers, and while you are visiting, you still get the world bonus from your home world instead of the bonus for the world you are visiting. If you switch your home server, you lose the bonus from your previous home world and are not eligible for the bonus for your new server at least until the beginning of the next battle for the Mists. We may extend this disqualification into the next match or possibly even longer to discourage people from switching servers right before a battle ends in order to get an awesome bonus. You will have to pay a fee to change your home server (price undetermined), and that will also discourage people from server hopping to chase world bonuses.

http://www.arena.net/blog...stions-here-and-on-reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:43:
[...]

"Some of our more astute fans asked about the complications involved with switching servers and how it would interact with world bonuses. Every account has a home server where your characters are created. You can only fight for your home world in WvW. You can visit other servers, and while you are visiting, you still get the world bonus from your home world instead of the bonus for the world you are visiting. If you switch your home server, you lose the bonus from your previous home world and are not eligible for the bonus for your new server at least until the beginning of the next battle for the Mists. We may extend this disqualification into the next match or possibly even longer to discourage people from switching servers right before a battle ends in order to get an awesome bonus. You will have to pay a fee to change your home server (price undetermined), and that will also discourage people from server hopping to chase world bonuses.

http://www.arena.net/blog...stions-here-and-on-reddit
Oh toch al! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, twas as weer een tijdje terug. Dacht even dat ik het zelf gredroomd had :P Het zal wel niet heel hoog zijn, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Is er eigenlijk al officieel bekent gemaakt waar de servers komen te staan in de EU?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:57:
Is er eigenlijk al officieel bekent gemaakt waar de servers komen te staan in de EU?
Niet dat ik weet maar ik gok zoiezo duitsland of londen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Sneezzer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:57:
Volgens mij wel, Frankfurt. Aion heeft zijn Europese servers daar ook staan en bij mijn weten staan de GW1 servers daar ook.

*edit: Confirmation van ArenaNet's resident Duitser, Frankfurt it is.
We have an office in Europe, NCsoft in Brighton (I should know, I worked there for 3 years :P ).

Also - all European servers are based in Frankfurt.

http://www.guildwars2guru...php?p=226427&postcount=31

[ Voor 36% gewijzigd door Sagaris op 24-04-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Sagaris schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:59:
[...]
*edit: Confirmation van ArenaNet's resident Duitser, Frankfurt it is.
[...]
Niet alleen resident duitser, ook lead van het CM team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 08:19

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

maar weten we mischien ook al een server naam of is er tijdens het beta weekend maar 1 server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 09-10 13:26
InflatableMouse schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:10:
maar weten we mischien ook al een server naam of is er tijdens het beta weekend maar 1 server?
Voor WvWvW heb je er al drie nodig dus dat zal toch wel het minimum zijn. Maar ik denk eerder richting een server of 15 of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:11:
[...]

Voor WvWvW heb je er al drie nodig dus dat zal toch wel het minimum zijn. Maar ik denk eerder richting een server of 15 of zo ?
Minstens 15 denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:30:
[...]
over echte eindcontent gesproken.. dat fimpje met die robot die aan het einde nog even al die emmers met lava laat leeglopen.. dat lijkt mijn verdacht veel op Sorrow Furnace.. lvl 80 dungeon.. kan niet wachten om hem weer te slopen :P
Dat is em ook:
"Iron Forgeman is a boss[1] in Sorrow's Furnace.
Originally constructed by the Stone Summit, the Forgeman was a massive golem powered by enslaved elemental djinns. It was to play a part in the Summit's on-going war with the Deldrimor until a group of Ascalonian heroes destroyed their base in Sorrow's Furnace. The golem's technological and magical remains have since been used to rebuild an updated version that is slightly different than its original counterpart.[2] "
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars2.com/images/thumb/c/cc/Iron_Forgeman.jpg/800px-Iron_Forgeman.jpg

Vond het jammer dat je niet direct tegen de Forgeman vocht in GW1, hopelijk komt daar nu verandering in. De referenties naar GW1 vind ik persoonlijk erg leuk, en hoop er veel tegen te komen. Nieuwe GW2 spelers zullen er niks van merken, maar de 'oudjes' wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wow dat ding ziet er cool uit. Ik wil deze boss dood hebben :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Ernstig veel klappen gehad daar door die fire-imps / fire-nimfs of wat die dingen ook waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:20:
[...]

Dat is em ook:

Vond het jammer dat je niet direct tegen de Forgeman vocht in GW1, hopelijk komt daar nu verandering in. De referenties naar GW1 vind ik persoonlijk erg leuk, en hoop er veel tegen te komen. Nieuwe GW2 spelers zullen er niks van merken, maar de 'oudjes' wel ;)
ja precies.. just dit soort dingen kijk ik erg naar uit.. allemaal herrineringen aan het oude gw.. zo zag ik ook een fimpje waarin TOA helemaal onder water stond.. en je zag al die beelden verspreid over de bodem liggen.. ja dat is net als de HoM items.. gewoon pure nostalgie. idd waarschijnlijk gewoon leuk.. voor nieuwe mensen, maar net even iets meer speciaal voor de veteranen :P

trouwens als /kneel dan ook iets doet. dan kan mijn dag sowieso niet meer stuk _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zo eindelijk ook maar de pre-purchase gekocht en geactiveerd. Heb bijna alle winkels in Groningen door moeten gaan. Ze hadden hem alleen nog maar bij de bart smit aan de markt, waar hij dezelfde prijs als bij Anet was, dus maar niet gedaan. FRS op het station is er nu btw doorheen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:50
Ligt het aan mij of lijkt de game (beta) niet echt geoptimaliseerd voor 2560x1600? :( Ziet er niet zo super strak uit als ik had gehoopt in het log in menu/settings menu. Ook de giant draak heeft geen scherpe lijntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no00waa schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:55:
Ligt het aan mij of lijkt de game (beta) niet echt geoptimaliseerd voor 2560x1600? :( Ziet er niet zo super strak uit als ik had gehoopt in het log in menu/settings menu. Ook de giant draak heeft geen scherpe lijntjes.
Zitten nog veel dingen niet in bij de Beta, net zoals de beta alleen met DirectX9 werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:08:
[...]

Zitten nog veel dingen niet in bij de Beta, net zoals de beta alleen met DirectX9 werkt..
Ik hoop wel dat er iets van UI-scale is anders wordt mijn actionbar wel heel groot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
Splendid schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:11:
[...]

Ik hoop wel dat er iets van UI-scale is anders wordt mijn actionbar wel heel groot :X
Jawel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem nu ook aan het binnen harken :*)

Dacht; ga niet meer wachten op die mail, dan maar zo. Het is toch hetzelfde 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Vaag, waar downloaden jullie het dan? Heb nog geen e-mail gehad en er staat ook niks op de site of het forum (nog steeds 'not available').

[ Voor 11% gewijzigd door Xanaroth op 24-04-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Laatst online: 09-10 08:19

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik kreeg em met > 2MB/s binnen, was echt zo gedaan. Als ik probeer in te loggen zegt tie dat m'n account er helemaal klaar voor is, maar dat er nu geen beta is :D klinkt goed!

Ander vraagje, ik lees de specs maar ik haal daar niet direct uit of een ATi 4600 aan het minimum voldoet. Gaat dat werken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
Myrdreon schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:58:
Vaag, waar downloaden jullie het dan? Heb nog geen e-mail gehad en er staat ook niks op de site of het forum (nog steeds 'not available').
Staat nog 1 pagina terug.. Tadaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
InflatableMouse schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:58:
Ik kreeg em met > 2MB/s binnen, was echt zo gedaan. Als ik probeer in te loggen zegt tie dat m'n account er helemaal klaar voor is, maar dat er nu geen beta is :D klinkt goed!

Ander vraagje, ik lees de specs maar ik haal daar niet direct uit of een ATi 4600 aan het minimum voldoet. Gaat dat werken of niet?
Je kunt het proberen, maar ga er van uit dat je alles op 'low' moet zetten. Ik heb een paar keer aan closed beta's mogen meedoen, en daar merkte ik gewoon dat optimalisaties van het spel tot het einde van de development wordt uitgesteld (is logisch natuurlijk). Mijn 6850 had er in ieder geval af en toe best moeite mee... (medium/high settings)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swandertj schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:32:
[...]

Je kunt het proberen, maar ga er van uit dat je alles op 'low' moet zetten. Ik heb een paar keer aan closed beta's mogen meedoen, en daar merkte ik gewoon dat optimalisaties van het spel tot het einde van de development wordt uitgesteld (is logisch natuurlijk). Mijn 6850 had er in ieder geval af en toe best moeite mee... (medium/high settings)
Ik heb een 6870 dus neem aan dat het moet lukken bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel op de officiële mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Ah ok, de oude client dus, de nieuwe is niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:15
Leuk hoe je soms 3 pagina's kan lezen met constant dezelfde vragen 8)7

De oude client update naar de nieuwe en dan begint de download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Ze spreken over een public beta weekend op Guildwars2 website.
Betekent dit dat iedereen mee kan doen, alsin een open beta? of is het echt alleen gericht op de pre-orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 00:25
Vecodo schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:43:
Ze spreken over een public beta weekend op Guildwars2 website.
Betekent dit dat iedereen mee kan doen, alsin een open beta? of is het echt alleen gericht op de pre-orders?
Alleen mensen die het spel al gekocht hebben (pre-purchase) of die op een andere manier een key kregen (spelconventies, of via een invite via mail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Cooki3s schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:45:
[...]

Alleen mensen die het spel al gekocht hebben (pre-purchase) of die op een andere manier een key kregen (spelconventies, of via een invite via mail).
Bedankt voor snelle reactie. Als ik nu via bol.com een bestelling doe (Pre-order resevering) krijg je dan meteen de email, of moet je hem dan echt pre-orderen via Guildwars2 website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 09:32
Bol.com zou ik je niet aanraden, had hem daar ook besteld maar die konden hem niet leveren op de door hun gestelde leverdatum. Geen idee of ze nu weer voorrraad hebben, maar ik heb mijn pre-purchase gewoon bij de FRS gehaald. Mocht Bol.com voorraad hebben dan moet je nog wachten totdat jij de code fysiek in handen/thuis krijgt, daarna kun je registeren. En volgens mij krijg je op de website van GW2 de code direct in de mailbox.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaOne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2022
Vecodo schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:47:
[...]

Bedankt voor snelle reactie. Als ik nu via bol.com een bestelling doe (Pre-order resevering) krijg je dan meteen de email, of moet je hem dan echt pre-orderen via Guildwars2 website?
En enkel pre-purchase garandeerd beta-acces, pre-order niet.
bij de pre-purchase krijg je doosje met key of via guildwars2 site pre-purchase krijg je mail met key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
JA het is open beta dit weekend! Betekende dat mensen met een beta key en pre-purchase online zullen mogen spelen. DIT HOUD OOK IN DAT DE NDA IS AFGELOPEN!!!!!!!

Tip voor andere tester. Je kan nu al de client updaten voor dit weekend. Zodat je binnenkort niet in de download storm van de pre-purchase mensen zit ;)

[ Voor 3% gewijzigd door GuardMoony op 24-04-2012 20:13 . Reden: pre-purchase ipv order ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier zojuist mn closed beta bestandje geopend, en de game update/patched/reinstalled(?) met 190,000 files. 700mb gedownload geefttie aan als 2%.
Heb de game nog niet gekocht, hoopte op stress test als zetje in de rug maar die was niet echt op tijd live zeg maar. :p Mocht ik er nog in trappen van de week staattie iig alvast op mn Pc. Al blijft t bagger dat de game aangeschaft moet worden voor betas zonder dat er een launche date bekend is. :(
Na wat meer betas is er een dikke kans dat ik m koop, deze manier werkt bij mij juist tegen.
Maar goed...will see. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekte hier om een oude client.... 8)7
Gewoon vergeten jongens & meisjes dan lijkt de tijd sneller te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
GuardMoony schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:11:
JA het is open beta dit weekend! Betekende dat mensen met een beta key en pre-purchase online zullen mogen spelen. DIT HOUD OOK IN DAT DE NDA IS AFGELOPEN!!!!!!!

Tip voor andere tester. Je kan nu al de client updaten voor dit weekend. Zodat je binnenkort niet in de download storm van de pre-purchase mensen zit ;)
Ik zou er wel bijzetten, dat zonder enige vorm van verificatie van ArenaNet, je deze client wel op eigen risico download.

Ja, het is een officiele file, ja hij is van Guild wars 2, ja hij is van een domein van Arenanet, maar er is nog geen officiele melding gemaakt door ArenaNet dat DIT de client is voor dit weekend.

Neemt niet weg, dat ik wel denk dat dit de BWE client is voor dit weekend, en ik hem ook al klaar heb staan, en de muziek nu op de achtergrond heb ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ActualFantasy op 24-04-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve door de client zelf, dan.

Ik denk dat er misschien nog wel een update komt, maar die zal net als eerdere updates gaan.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ActualFantasy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:22:
[...]

Ik zou er wel bijzetten, dat zonder enige vorm van verificatie van ArenaNet, je deze client wel op eigen risico download.

Ja, het is een officiele file, ja hij is van Guild wars 2, ja hij is van een domein van Arenanet, maar er is nog geen officiele melding gemaakt door ArenaNet dat DIT de client is voor dit weekend.

Neemt niet weg, dat ik wel denk dat dit de BWE client is voor dit weekend, en ik hem ook al klaar heb staan, en de muziek nu op de achtergrond heb ;)
Op zich waar, maar de client maakt wel melding van het BWE. Het lijkt er dus op dat de client al wel is aangepast voor dit event, al zouden er natuurlijk theoretisch gezien nog dingen kunnen veranderen. Ik zou dan echter geen geheel nieuwe client verwachten, maar eerder een update van bepaalde files.

Maar goed, garanties heb je inderdaad niet. Aan de andere kant is de client echt flink groot en komt het BWE gestaag dichterbij. Ik denk dat je rustig 12 uur mag uitrekken voor het downloaden van de client. Als dan op donderdag pas informatie over de client komt zou ik dat aan de krappe kant vinden. Maar eigen risico inderdaad en dus ieder zijn eigen afweging of je wel of niet een download aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we vanaf nu alleen nog maar bijgewerkte clients zullen zien. Dat is dit in principe ook, alleen hebben ze de dat file opnieuw aangemaakt / hernoemd op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Ik verheug me enorm op het beta weekend! Het kan me niet snel genoeg komen... onze nieuwe site van de guild is er al helemaal klaar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend wordt leuk, de verjaardag van GW1 vieren en natuurlijk GW2 Beta-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Zoals hier boven al vermeld. Op de client word het vermeld. Het is zeker een paar GB groot de patches. Zouden de nieuwe rassen nu ook toegankelijk zijn?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is al een paar keer gezegd, zeer kleine kans dat we met de Asura en Sylvari mogen spelen. Zeer klein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah geen eens een kleine kans volgens de beta blog op de site kun je alleen met norn, human en char spelen. Ik denk dat die grote patches vooral voor Lions arch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoniera
  • Laatst online: 22-05-2019
Fijn.. Ik had de client download aangezet, toen even tv wezen kijken, kwam ik terug en was die al op een nette 12%, dus ik denk 'Ik onderbreek de download even, morgen weer verder', maar nee hoor heb ik dus heel die download gestopt en moet ik morgen dus weer bij 0% beginnen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Leoniera schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:27:
Fijn.. Ik had de client download aangezet, toen even tv wezen kijken, kwam ik terug en was die al op een nette 12%, dus ik denk 'Ik onderbreek de download even, morgen weer verder', maar nee hoor heb ik dus heel die download gestopt en moet ik morgen dus weer bij 0% beginnen! :(
Heb je de client eerst ge-unzipped ? en naar een andere folder gekopieerd ?

Waarschijnlijk staat hij nog ergens half in je temp folder. Dit bestand gewoon even bij de exe in een folder zetten, en hij gaat waarschijnlijk verder.

Volgensmij verlies je ook niet je progress, hij begint alleen weer op 0 procent te tellen, maar het aantal bestanden zal al veel lager zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door ActualFantasy op 24-04-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Client volledig geupdate inmiddels, en als ik nu wil inloggen zegttie dat ik er helemaal klaar voor ben. ^^
Lijkt me dus wel in orde nu. :)
Ongeveer 12 gig in het GWmapje nu, de rest zal wel waar ergens anders verstopt zitten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:29:
[...]

Heb je de client eerst ge-unzipped ? en naar een andere folder gekopieerd ?

Waarschijnlijk staat hij nog ergens half in je temp folder. Dit bestand gewoon even bij de exe in een folder zetten, en hij gaat waarschijnlijk verder.

Volgensmij verlies je ook niet je progress, hij begint alleen weer op 0 procent te tellen, maar het aantal bestanden zal al veel lager zijn.
Het percentage gaat niet over het aantal MB maar over het aantal bestanden ;) Je kan bv drie updates gemist hebben, dan worden die alledrie gelijktijdig gedownload en heb je dus maar 1 update.

Zo ging het ook in GW1, dus dat is niets nieuws :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:33:
Client volledig geupdate inmiddels, en als ik nu wil inloggen zegttie dat ik er helemaal klaar voor ben. ^^
Lijkt me dus wel in orde nu. :)
Ongeveer 12 gig in het GWmapje nu, de rest zal wel waar ergens anders verstopt zitten.
Wat raar is, aangezien de cbt groter was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Wachten op de mail. >:) :P
"We've started sending out emails with instructions for where/how to download the Beta client. Thanks for your patience; happy patching! ^MK "
"Sending such a large volume of mail takes some time, so don't fret if you don't get yours immediately. When you do receive it, keep in mind that the site is getting an enormous amount of traffic, so you may get a 502 error briefly. Just hang in there and give it a few minutes, then try again. ~RB2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 154% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Laatst online: 13:07

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Heb de email binnen. Alleen verwijzen ze naar een forum post die er niet is. Ietwat amateuristisch om zo door te linken, ze hadden gerust de instructies in de mail kunnen zetten. Dit is overigens de link: https://forum-en.guildwars2.com/#post23793 en nee inderdaad die doet het (nog) niet.

[ Voor 7% gewijzigd door tuinïnen op 25-04-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derherp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 16:34
Link voor de client: http://cloudfront.guildwars2.com/client/Gw2.exe

Instructies:
http://i168.photobucket.com/albums/u185/gtyrant/cloud.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Derherp op 25-04-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 22:57
Hmm 10% en 2.1gig, dat is nog best een forse client voor een beta waar nog niet alles inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derherp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 16:34
Ashilh schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:44:
Hmm 10% en 2.1gig, dat is nog best een forse client voor een beta waar nog niet alles inzit.
De download client schijnt 'bugged' te zijn. totaal zou de beta iets van 13 gig moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 22:57
Derherp schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:54:
[...]

De download client schijnt 'bugged' te zijn. totaal zou de beta iets van 13 gig moeten zijn
Ah als het enkel 13 gig is zou hij er met een minuutje of 3 moeten zijn met de huidige snelheid. Zal kijken waar hij op uit komt.

Edit 1 Bam , dl snelheid is weg ;'''( duurt nog even voor ik kan gaan slapen dus

Edit 2 Yep 13.3 gig, het percentage versprong 2 keer, beetje vreemd maar het zaakje is binnen nog voor ik de E-mail heb ontvangen =_=

[ Voor 24% gewijzigd door Ashilh op 25-04-2012 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-10 15:53
Iemand de info al gezien over de Worlds? Moet je nog beslissen ook uit die grote lijst :(

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja, het is de client die gister al gelekt was + een update van 9 kleine bestanden (~40mb) :+ (je hoeft de client niet handmatig opnieuw te downloaden)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 14:02
Ashilh schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:58:
[...]

Ah als het enkel 13 gig is zou hij er met een minuutje of 3 moeten zijn met de huidige snelheid. Zal kijken waar hij op uit komt.

Edit 1 Bam , dl snelheid is weg ;'''( duurt nog even voor ik kan gaan slapen dus

Edit 2 Yep 13.3 gig, het percentage versprong 2 keer, beetje vreemd maar het zaakje is binnen nog voor ik de E-mail heb ontvangen =_=
Op een gegeven moment moet ie allemaal kleine files downloaden (Je ziet de filecount dan belachelijk snel kleiner worden) en dat is de reden dat je DL snelheid instort. beetje 't zelfde idee als met een hardeschijf, veel kleine bestanden is moeilijk verplaatsen/kopieren.

Also, je kan de clien toch gewoon afsluiten tijdens het downloaden en dan 's ochtends weer opstarten? Dan download ie vrolijk verder waar je gebleven bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:01
Zou het niet leuk zijn om een poll te doen op welke world je gaat spelen? Dan is het dalijk misschien heel gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Forums up? 3 topics maar :( erg jammer. Ik zat te hopen op het complete forum.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Ashilh schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:44:
Percentage gaat over aantal verschillende bestanden, niet de hoeveelheid data, net als bij GW1.

World kiezen wordt inderdaad lastig, aangezien het account gebonden is ipv character gebonden. Hoewel je uiteindelijk met guesting er toch helemaal niks van gaat merken.
Ik zit zelf te denken aan Fort Ranik.

[ Voor 25% gewijzigd door Xanaroth op 25-04-2012 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Laatst online: 21-07 11:39
lanerios schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:26:
Forums up? 3 topics maar :( erg jammer. Ik zat te hopen op het complete forum.
forum gaat helemaal open zodra de beta start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

meer info over servers en world traden enzo

*klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:41:
meer info over servers en world traden enzo

*klik*
Is het mogelijk om deze informatie te posten of in een pdf bestand te plaatsen? Ik bevind mij op mijn werk en kan geen de blog hier niet bekijken..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

For our first Beta Weekend Event (April 27-29), home-world selection and world transfers will work just as they will when Guild Wars 2 launches. When you log in to the game for the first time, you will have the opportunity to pick any available server, or home world. If you choose to select a home world that is in a different region from where you purchased your game, you will be logged out for a short period of time while your account is moved to your new region. Once you have selected a home world, all the characters you create will play on this world and will represent it in our world-versus-world (WvW) format.

While you can change your home world, there is a limit of one world transfer every seven days per account and a charge of 1,800 gems for each transfer. A world transfer moves all of your existing characters to your new home world. Any subsequent characters you create will also play in this new home world.
When Guild Wars 2 launches, you will also have the option to play with your friends on another world with our free “guesting” feature. With guesting, your characters can play on any world where you have friends—with certain restrictions. For instance, you will not be able to participate in WvW while guesting.

While home-world selection and world transfers will be available during our Beta Weekend Event, guesting is not currently available. All players will be able to receive 2,000 gems free for the Beta Weekend Event, so you will be able to purchase a world transfer if you find yourself in need of one. Since the limit is one transfer every seven days, you’ll only be able to change worlds once during the Beta Weekend Event.
We strongly recommend that you plan ahead and choose your server before the event begins on April 27.
Here is a list of worlds that will be available during the Beta Weekend Event:

[b]US Worlds[/v]
Anvil Rock
Borlis Pass
Yak’s Bend
Henge of Denravi
Maguuma
Sorrow’s Furnace
Kaineng
Jade Quarry
Fort Aspenwood
Ehmry Bay
Ferguson’s Crossing
Darkhaven
Vasburg
Eredon Terrace
Crystal Desert
Tarnished Coast
Steamspur Mountains
Blazeridge Mountains
Isle of Janthir
Sea of Sorrows
Deldrimor
Scavenger’s Causeway
Moladune
Eternal Grove

EU Worlds
Kodonur
Gandara
Kodash
Blacktide
Istan
Vabbi
Kourna
Fissure of Woe
Underworld
Ring of Fire
Far Shiverpeaks
Petrified Forest
Jade Sea
Desolation
Magus Falls
Whiteside Ridge
Fort Ranik
Ruins of Surmia
Sharp’s Corner
Aurora Glade
Riverside
Elona Reach
Augury Rock
Abaddon’s Mouth
Job's done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik heb nog steeds geen email ontvangen, ik vrees dat hij is gestuurd naar het email adress van mijn guildwars 1 account, die email is namelijk gehackt en kan ik niet meer bij. Heb al meerdere malen geprobeerd dat adress te veranderen via guildwars opties als je opstart, maar daar staat altijd unavailable helaas...

Hoop niet dat ik nu het beta weekend moet missen..

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Dan moeten we maar eens met alle medetweakers een homeserver (EU) kiezen, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:47:
Ik heb nog steeds geen email ontvangen, ik vrees dat hij is gestuurd naar het email adress van mijn guildwars 1 account, die email is namelijk gehackt en kan ik niet meer bij. Heb al meerdere malen geprobeerd dat adress te veranderen via guildwars opties als je opstart, maar daar staat altijd unavailable helaas...

Hoop niet dat ik nu het beta weekend moet missen..
Voor zo een problemen ga naar "support.guildwars2.com". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Ah, wil net naar support.guildwars2.com gaan en ja hoor: Email: You're invited to the guild wars 2 beta event!
Vanavond direct client downloaden :D Ik heb er zin in!

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:59:
Ah, wil net naar support.guildwars2.com gaan en ja hoor: Email: You're invited to the guild wars 2 beta event!
Vanavond direct client downloaden :D Ik heb er zin in!
Mooi! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
En welke server gaan we bestormen met NL sprekende mensen ? :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-08 19:18
Ik stem voor Desolation. Klinkt leuk en het maakt feitelijk toch niet echt uit welke server we nemen. Het enige verschil is de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Laatst online: 10-10 12:46
Raar, wanneer ik op de link in de mail klik, krijg ik "You need a Guild Wars 2 account"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik vind zelf kodonur toffer klinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Ixtli schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:19:
Raar, wanneer ik op de link in de mail klik, krijg ik "You need a Guild Wars 2 account"
Klopt, mocht je deze nog niet aangemaakt hebben:

https://register.guildwars2.com/

Je hebt er dus wel een pre-purchase key voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eierdopje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-04-2022
Heb zelf altijd Jade Sea erg mooi gevonden (siege turtles...)

Maak anders een poll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eierdopje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:34:
Heb zelf altijd Jade Sea erg mooi gevonden (siege turtles...)

Maak anders een poll?
Inderdaad poll lijkt me het beste, ik zal deze aanmaken (geef me 10 minuten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Doe maar phrenicske :) ik vond de manier van aanmaken niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Laatst online: 10-10 12:46
Sneezydevil schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:22:
[...]

Klopt, mocht je deze nog niet aangemaakt hebben:

https://register.guildwars2.com/

Je hebt er dus wel een pre-purchase key voor nodig.
Dat had ik er best bij vermeld, maar ik heb reeds geregistreerd. De mail met Thanks for registering! en m'n GW2 user id heb ik ontvangen.

Wanneer ik nu wil inloggen gebeurt er gewoon niets. Geen foutmelding, geen login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Poll zou leuk zijn :p ik kies wel wat grappig klinkt (GW1 noob)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 19:21
Hebben andere servers een andere bonus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyborg3201 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:38:
Hebben andere servers een andere bonus ?
De bonus die je krijgt heeft te maken met de WvWvW battles. Dus dat hangt helemaal af van de PvP'ers.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Neen maar dit is ook puur voor World vs World :) Is altijd leuk dat je met een hele bende samen kunt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Wat betreft server keuze, voor de BWE's zou ik gewoon een server kiezen zonder poll. Het maakt voor de BWE's natuurlijk geen flauss aus welke server je kiest, het is toch maar voor 3 dagen. Natuurlijk kunnen we allemaal heel democratisch gaan doen (voor de release juig ik dat juist toe), maar aangezien het toch maar voor 3 dagen is.

[ Voor 27% gewijzigd door Sagaris op 25-04-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Opzich heeft hij wel een punt, veel moeite, weinig gain met een poll

Dus dan zeg ik gewoon kodonur :)

[ Voor 54% gewijzigd door Gropah op 25-04-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:41:
Wat betreft server keuze, voor de BWE's zou ik gewoon een server kiezen zonder poll. Het maakt voor de BWE's natuurlijk geen flauss aus welke server je kiest, het is toch maar voor 3 dagen.
Voor diegene die het toch willen (mijzelf inbegrepen), heb ik een kleine poll opgesteld ;)

http://www.learnmyself.com/poll79206x6113442c

Voten maar! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
kzal eens kijken of ik een teamspeak 3 server kan opstellen tegen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 00:08
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:42:
[...]

Voor diegene die het toch willen (mijzelf inbegrepen), heb ik een kleine poll opgesteld ;)

http://www.learnmyself.com/poll79206x6113442c

Voten maar! :9~
Je bent Abaddon's Mouth vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ring of Fire! :P gewoon vanwege het feit dat iedereen dat liedje dan in z'n hoofd heeft

Pagina: 1 ... 32 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.