Ik zie zelfs dat hij de laatste vier gewoon niet genomen heeft.. Raar, nodig om een nieuwe poll te maken?
- Riverside
- Elona Reach
- Augury Rock
- Abaddon’s Mouth
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ik zie zelfs dat hij de laatste vier gewoon niet genomen heeft.. Raar, nodig om een nieuwe poll te maken?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Verwijderd
Verwijderd
Ok morgen 8u s'avonds it isGuardMoony schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:21:
beta is pas vrijdag je kan gerust tot morgen avond wachte
Verwijderd
1-5 vind ik nog makkelijk te gebruiken maar 6-9 vind ik niet echt handig, in hoeverre ze van gw2 een esports willen maken zal het volgens mij nodig zijn om modifiers te kunnen gebruiken denk ik..?Sneezzer schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:27:
Waarom? Je hebt max 10 keys nodig ;-)
Geen modifiers erin op dit moment.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:24:
[...]
Ok morgen 8u s'avonds it is![]()
![]()
Btw klein vraagje, hoe zit het met modifiers in gw2? (ctrl / shift)? Anders wordt pvp wel erg moeilijk denk ik..
want ? je hebt max 10 skills tegelijk of zo.
[ Voor 19% gewijzigd door ActualFantasy op 25-04-2012 10:41 ]
[ Voor 12% gewijzigd door gebruikerfz1 op 25-04-2012 10:44 ]
Verwijderd
Nogmaals ik heb het over professionele pvp, of hoog rated pvp.. Hier is klikken niet mogelijk.. Dan voorlopig alles maar proberen te binden rond WASD..ActualFantasy schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:41:
[...]
want ? je hebt max 10 skills tegelijk of zo.
https://forum-en.guildwar...Controls/page/1#post23799
YO! fucknuts! It's Probing time!
Ik ben het half met je eens, in een spel als World of Warcarft of zo, waar er zoveel skills zijn, en zoveel bars verdeeld over het hele sherm.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:45:
[...]
Nogmaals ik heb het over professionele pvp, of hoog rated pvp.. Hier is klikken niet mogelijk.. Dan voorlopig alles maar proberen te binden rond WASD..
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 10:51 ]
Verwijderd
Dit valt natuurlijk af te wachten bij het uiteindelijke spel, en de uiteindelijke pvp competitie. Ach we zullen wel zienActualFantasy schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:48:
[...]
Ik ben het half met je eens, in een spel als World of Warcarft of zo, waar er zoveel skills zijn, en zoveel bars verdeeld over het hele sherm.
Maar ik denk dat het in GW2 wel meevalt, aangezien al je knoppen dicht bijelkaar zitten.
yep das 7th anneversary , items uit welk event dan ook kan vallen zoals cupcakes,honeycombs,victory tokens,grog(pirate drank,hunters ale hard apple cider en noem maar opVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:48:
Hey mensen.. voor iedereen hierzo die zijn/haar HoM nog wat wil boosten voor gw2.... ga komende dagen even flink farmen. Heb nu net een paar raptors gesloopt en er dropt echt van alles.. cupcakes, grog, party crap, tokens en slices pie... het is net of ze alle party drops samengevoegd hebben.
Zelf heb ik het niet meer nodig, maar dit is erg handig voor iedereen die HoM nog wat wil boosten.. suc6
Precies, eerst maar genieten dit weekend.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:49:
[...]
Dit valt natuurlijk af te wachten bij het uiteindelijke spel, en de uiteindelijke pvp competitie. Ach we zullen wel zien
Lijkt me wel tochFreakiebeakie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:47:
seeyall in the underworldgaan we tweakers beta guildje maken?
Ik was van plan een Guardian te spelen. Lees veel over crowd control en kiting van melee classes, maar volgensmij heeft de guardian veel utility die er voor zorgt dat dit niet werkt.Freakiebeakie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:51:
in pvp ownde ik Zwaaar met mn guardian tijdens closed (mag ik nu eindelijk zegge)
Je hebt sowieso maar 10 skillslots. Daarnaast zou ik zeggen WASD voor strafen en vooruit / achteruit. Tot slot heb je ~ (tilde) nodig voor weaponswaps en F1 - F4 voor je class skills. Het enige dat je hoeft te herbinden zijn utility skills 7-9 (bijvoorbeeld naar Q, E en C). De elite skill op 0 zou je ook moeten herbinden, alleen weet ik niet hoe belangrijk die skill gaat worden voor de gameplay (sommigen lijken meer voor de lol dan dat ze echt heel effectief zijn).Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:49:
[...]
Dit valt natuurlijk af te wachten bij het uiteindelijke spel, en de uiteindelijke pvp competitie. Ach we zullen wel zien
[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 25-04-2012 10:53 ]
Verwijderd
Die F1-F4 zou ik toch ook graag rebindenMorrar schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:52:
[...]
Je hebt sowieso maar 10 skillslots. Daarnaast zou ik zeggen WASD voor strafen en vooruit / achteruit. Tot slot heb je ~ (tilde) nodig voor weaponswaps en F1 - F4 voor je class skills. Het enige dat je hoeft te herbinden zijn utility skills 7-9 (bijvoorbeeld naar Q, E en C). De elite skill op 0 zou je ook moeten herbinden, alleen weet ik niet hoe belangrijk die skill gaat worden voor de gameplay (sommigen lijken meer voor de lol dan dat ze echt heel effectief zijn).
Is er al: http://www.guildoftweakers.comFreakiebeakie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:47:
Freakiebeakie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:47:
http://guildoftweakers.com/jdpowr schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:49:
[...]
Lijkt me wel tochLeuk ook als iedereen dezelfde server pakt na die poll voor de WvW waar ik persoonlijk ERRUG veel zin in heb!
[ Voor 5% gewijzigd door Sagaris op 25-04-2012 10:56 ]
Thanks, had geen idee. Ga gelijk even registrerenXeiji schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:55:
[...]
Is er al: http://www.guildoftweakers.com
Donderdag gaan we voor de server voten.
Mja denk dat het een beetje van de klasse af gaat hangen en hoe vaak je de skill nodig gaat hebben.Bij sommige klasses lijkt dat vaker te zijn dan anderen.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:54:
[...]
Die F1-F4 zou ik toch ook graag rebinden, dit is me wat te ver.. Zeker voor wat ik ga spelen (elementalist)
Verwijderd
Is al bezigXeiji schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:55:
[...]
Is er al: http://www.guildoftweakers.com
Donderdag gaan we voor de server voten.
Verwijderd
Verwijderd
ja die cupcakes wist ik nog van vroeger.. die waren super handig in SC's, maar nu al die extra "zooi" die dropt is dacht ik wel nieuws hoor!!.. ben er een beetje uit wat/hoeveel iets kost, maar die stacks cupcakes gingen dacht ik zo weg voor 20e..Freakiebeakie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:49:
[...]
yep das 7th anneversary , items uit welk event dan ook kan vallen zoals cupcakes,honeycombs,victory tokens,grog(pirate drank,hunters ale hard apple cider en noem maar op
Verwijderd
Dat is dan jouw keuzeVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:58:
Ik denk niet dat het verstandig is om UW te pakken, aangezien deze wellicht bij heel veel mensen gewild is. Krijg je een lekke drukke server. Mij niet gezien. Ik kies mijn eigen weg mocht het UW worden.
Er zitten ook wel voordelen aan een drukke server hoor. In SWTOR had ik een rustige server gekozen omdat op Red Eclipse (waar meerendeel Tweakers zat) queue's waren. Gevolg was dat er geen hol te beleven was toen ik eenmaal level 50 was en het van daar af alleen maar minder is geworden. Uiteindelijk om die reden ook gestopt. Hopelijk gaat het met Guildwars een stuk beter natuulijk, maar toch...Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:58:
Ik denk niet dat het verstandig is om UW te pakken, aangezien deze wellicht bij heel veel mensen gewild is. Krijg je een lekke drukke server. Mij niet gezien. Ik kies mijn eigen weg mocht het UW worden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Hier heb je volkomen gelijk in! Let wel op deze poll is enkel voor dit beta-weekend..Morrar schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:03:
[...]
Er zitten ook wel voordelen aan een drukke server hoor. In SWTOR had ik een rustige server gekozen omdat op Red Eclipse (waar meerendeel Tweakers zat) queue's waren. Gevolg was dat er geen hol te beleven was toen ik eenmaal level 50 was en het van daar af alleen maar minder is geworden. Uiteindelijk om die reden ook gestopt. Hopelijk gaat het met Guildwars een stuk beter natuulijk, maar toch...
Overigens kun je geloof ik levellen op elke wereld naar jouw keuze, maar maakt je homeserver alleen uit voor WvWvW PVP. Dus ik denk dat je de drukte evengoed wel kunt omzeilen.
Edit: en GOT guild ook maar even gejoined.
Correctie: je kunt van homeserver switchen voor geld. Je kunt andere servers gewoon bezoeken, deze poll het gaat enkel om het kiezen van je homeserver. Met dezelfde homeserver kun je samen vechten in WvWvW.GuardMoony schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:09:
Je kunt van server switchen met je char. Maar er zit een blokkade van 1 maand ofzo op. Zodat niet iedereen world swapped om bij het winnende pvpworld te zitten
Ging mij over het guesting-systeem, niet over een world-change:GuardMoony schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:09:
Je kunt van server switchen met je char. Maar er zit een blokkade van 1 maand ofzo op. Zodat niet iedereen world swapped om bij het winnende pvpworld te zitten
Zie: http://www.arena.net/blog...ng-worlds-in-guild-wars-2When Guild Wars 2 launches, you will also have the option to play with your friends on another world with our free “guesting” feature. With guesting, your characters can play on any world where you have friends—with certain restrictions. For instance, you will not be able to participate in WvW while guesting.
[ Voor 12% gewijzigd door Morrar op 25-04-2012 11:13 ]
Verwijderd
Inderdaad dit is de reden om samen op 1 server te zitten, voor het WVWVW-spektakelXeiji schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:11:
[...]
Correctie: je kunt van homeserver switchen voor geld. Je kunt andere servers gewoon bezoeken, deze poll het gaat enkel om het kiezen van je homeserver. Met dezelfde homeserver kun je samen vechten in WvWvW.
Verwijderd
Zo hoor ik het graagVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:13:
Ik heb trouwens net een mail gehad met de client.. dus Downloaden maar
bron: http://www.mmo-champion.c...ansfers-and-WvWvW-bonusesSome of our more astute fans asked about the complications involved with switching servers and how it would interact with world bonuses. Every account has a home server where your characters are created. You can only fight for your home world in WvW. You can visit other servers, and while you are visiting, you still get the world bonus from your home world instead of the bonus for the world you are visiting. If you switch your home server, you lose the bonus from your previous home world and are not eligible for the bonus for your new server at least until the beginning of the next battle for the Mists. We may extend this disqualification into the next match or possibly even longer to discourage people from switching servers right before a battle ends in order to get an awesome bonus. You will have to pay a fee to change your home server (price undetermined), and that will also discourage people from server hopping to chase world bonuses.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Home_server#Home_worldHome world
When a player logs on to Guild Wars 2 for the first time, they will be asked to select a home world. This determines which world the player will represent in World versus World PvP, and the bonuses the player receives from power of the Mists.
Changing to another home world will cost 1,800 Gem and can only be done once every seven days.[1] In addition, after changing to a new home server, players will lose their power of the Mists bonuses until the beginning of the next World versus World match.[2]
[ Voor 22% gewijzigd door GuardMoony op 25-04-2012 11:17 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 25-04-2012 11:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
Volgensmij is switchen tijdens de beta (nog) niet mogelijk. Zo was het in ieder geval tijdens de closed beta. Daarom zit ik op dit moment in de world 'Vabbi' (1 van de 3 EU worlds tijdens de closed beta), en ik zou het liefst willen switchen naar een wat rustigere wereld. Eens kijken of dat van het weekend mogelijk is...Sagaris schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:20:
Vergeet ook niet dat we in de BWE 2,000 gems krijgen, waarmee je alsnog van home server zou kunnen veranderen mocht je dat willen.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/
Nee, het is maar 13GBSniperFox schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:24:
Oei, hij download in één keer de volle ~25GB ( 500MB = 2% ). Dit gaat even duren, maar wel redelijke snelheid gelukkig.
Jawel hoor, je kan het testen, maar een keer.Swandertj schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:24:
[...]
Volgensmij is switchen tijdens de beta (nog) niet mogelijk. Zo was het in ieder geval tijdens de closed beta. Daarom zit ik op dit moment in de world 'Vabbi' (1 van de 3 EU worlds tijdens de closed beta), en ik zou het liefst willen switchen naar een wat rustigere wereld. Eens kijken of dat van het weekend mogelijk is...
geen quests? wat kunnen we dan doen? alleen WvWvW?Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:24:
Wel onthouden dat guesting tijdens dit beta weekend event niet beschikbaar is! Dus als je verkeerd zit zul je je gems moeten gebruiken
http://www.arena.net/blog...ng-worlds-in-guild-wars-2
Er waren al geen quests in GW2......roeltjow schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:36:
[...]
geen quests? wat kunnen we dan doen? alleen WvWvW?
Verwijderd
screenshot plzgebruikerfz1 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:38:
Was het downloaden klaar green ik een zwart scherm, kon mijn mouse pointer nog wel bewegen en zien maar verder niks. PC opnieuw opgestart en nu loopt de exe direct vast met een melding.
Geïnstalleerd in Program Files op Windows 7? Al als administrator gerund?gebruikerfz1 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:38:
Was het downloaden klaar green ik een zwart scherm, kon mijn mouse pointer nog wel bewegen en zien maar verder niks. PC opnieuw opgestart en nu loopt de exe direct vast met een melding.
Nee, niet hier aub maar in het problemen topic!
Verwijderd
Check ff de post op het forum KNOWN ISSUESgebruikerfz1 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:38:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 11:42 ]
Verwijderd
Ow ja, sorry ik was te behulpzaamSneezzer schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:40:
[...]
Nee, niet hier aub maar in het problemen topic!
Verwijderd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Percentage gaat om aantal files, niet om de grootte er van. De client is zo'n 13 GB in totaal.Wolfos schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:48:
4% = 1GB, maar 8% = 1.5GB. Waarschijnlijk rekent hij de decompressie mee.
I'll do what I can, but expect very little.
Verwijderd
Even over dit lijsje.. is er meer duidelijkheid waar welke server staat? heb echt een schufthekel aan lag.. dus een server zo dicht mogelijk in de buurt vind ik persoonlijk het belangrijkst.
Verwijderd
maar allemaal?.. zijn het allemaal eu server dit?Sneezzer schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:51:
Frankfurt DE
Ja er is net zo'n lijstje van US servers....Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:52:
[...]
maar allemaal?.. zijn het allemaal eu server dit?
[ Voor 12% gewijzigd door Morrar op 25-04-2012 11:53 ]
YepVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:52:
[...]
maar allemaal?.. zijn het allemaal eu server dit?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 11:57 ]
[ Voor 9% gewijzigd door GuardMoony op 25-04-2012 12:06 . Reden: url foutje ]
Daar doelde hij juist op, volgens de stemming zou het UW gaan worden. Maar hij denkt dat dit een slechte keuze is omdat hier naar zijn mening 12 jarigen op komen. (vraag me niet waarom, Igor may stop by to ask you why?!GuardMoony schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:05:
Stemming is al bezig albeto55. Om 20u morgen zal resultaat er zijn.
Zie: http://www.learnmyself.co...ke-poll&qp=79206x6113442c
Motivatie hiervoor? Ben wel nieuwsgierig.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:55:
hmm ok thxs.. nou als ik de results bekijk dan lijkt UW mij niet de beste keuze... dit heeft een veel te hoge aantrekkignskracht op al die 12jarigen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Zijn wel genoeg 12jarigen die hun ouders met gemak erin praten het spel voor ze te kopen..GuardMoony schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:17:
vergeet niet dat het beta is voor alleen betaalde gebruikers. Denk dat er niet veel 12jarige via creditcard dit spel al kunnen kopen
Verwijderd
Dat ook, maar tegenwoordig beginnen ze met alles vroeg; seks, drugs, roken, drank, dus waarom niet een creditcard?Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:19:
[...]
Zijn wel genoeg 12jarigen die hun ouders met gemak erin praten het spel voor ze te kopen..
Heb een pre-purchase gekocht via een nederlandse site en betaald met ideal wat tegenwoordig iedereen heeft? Ook lagen er op 10 april pre-purchase versies in de meeste winkels. Dus zo moeilijk is het niet voor een 12jarige om in de beta te komenGuardMoony schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:17:
vergeet niet dat het beta is voor alleen betaalde gebruikers. Denk dat er niet veel 12jarige via creditcard dit spel al kunnen kopen
Verwijderd
Ja 't kan inderdaad.. kan tegenwoordig van die V3 kaartjes krijgen die gewoon als creditcard werken maar prepaid vooraf betaald worden =PVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:22:
[...]
Dat ook, maar tegenwoordig beginnen ze met alles vroeg; seks, drugs, roken, drank, dus waarom niet een creditcard?![]()
Sorry voor deze OT, maar kon het niet laten.
12jarige is de term van zulke kinderachtige mensen, ze zaten trouwens ook gewoon in de voorgaande CBT's, de 'OMG wow-clone' mensen, de 'fail game' mensen, de 'epic fail a.net lag!!!' mensen (altijd leuk met stress-test) en natuurlijk niet de vergeten 'omg class X is OP, nerf plx' mensen, eigelijk heeft elke beta wel zulke mensen. Voordeel van console (zoals bij DC Universe), chatten gaat daar aanzienlijk moeilijker, dus 90% van die kiddies nemen niet eens de moeten om wat te trollendnbo schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:20:
Mwah je kan ook gewoon via paypal betalen hooren iedereen kan een paypal account aanmaken dus ja..... Ik denk dat het over het algemeen wel mee zal vallen met de "12 jarigen" (wat hier ook erg aan mag zijn? er zijn ook zat ouderen die zich kinderachtig gedragen, het ligt meer aan de persoon dan aan de leeftijd denk ik)
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 25-04-2012 12:27 ]
En het grappige hierbij is dat de meeste die dit soort reacties plaatsen geen eens een geboortedatum in hun profiel hebben staan..... Iets te verbergen?lanerios schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:22:
@Dnbo. Het is gewoon zo makkelijk voor mensen om 12 jarige zo te behandelen, maar tegelijk beseft deze groep zich niet dat ze zelf hun ontbreken van enige volwassenheid goed laten zien.
Is toch wel skill haha.
[ Voor 12% gewijzigd door dnbo op 25-04-2012 12:28 . Reden: wat extra ]
Is Voorlopig voor iedereen hier in tweakers.net die Guildwars2 beta gaat spelenlanerios schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:35:
Guard, is dat voor de http://guildoftweakers.com guild?zo ja, vanavond maar ff joinen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq