Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Blue-eagle schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:56:
[...]

Ja, alle wapens en skills. Met beide characters overigens. Ik kwam op een gegeven moment terecht in een zone waar ik weer level 5 was, met alle skills, en het doden van beestjes ging super moeizaam waar het eerder echt een piece of cake was.

Toen het niet verbeterde na wat flinke gear upgrades had ik er wel genoeg van; kiten is eventjes leuk, maar je verwacht toch echt een soort basis te hebben waar je op verder bouwt. Daarnaast leken de skills van water, air en earth niet bijzonder boeiend. En zelfs bij fire was een gedeelte gefocussed rond AOE, wat ik solo toch niet vaak gebruik of wil gebruiken :)
Earth is zowat het meest underrated element van een ele. Probeer scepter(mainhand)/dagger(offhand) maar eens. Die bleeding is gewoon heerlijk. :)

Steam: Grim

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 11:35
sutro schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:06:
hallo,

ik heb net gw2 gekocht maar vind nergens de optie om m'n cd key in te voeren :S
graag een beetje hulp aub :)
https://register.guildwars2.com/

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 16:41
hallo,

Een beetje dan ;)

https://register.guildwars2.com/

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:39
Bij de ele ligt het er ook heel erg aan wat je met je traits doet. (Wat ik heb begrepen bij alle proffs).

Ik heb alles op Fire / Water gezet (Ben nu Earth aan het uitbouwen totdat ik lvl 40 ben) en speel met staff vanwege AoE en de range. Ik doe zware damage en zeker met dodge hoef ik niet echt te kiten.

Zeker nu ik als elite skill "Transform into bear" heb, die heeft een armor en doet heavy damage wat niet meer normaal is. Vaak ook nog een P. Skill erbij gooien voor aggro op een summon fire element en er zijn niet veel mobs die mij dood krijgen (maximaal 5+ lvl).

Ele (Nu lvl 37) speelt tot nu toe geweldig voor mij. Heb een alt aangemaakt Sylvari Warrior (nu lvl 3) maar pak toch elke keer terug naar me Ele char!

[ Voor 26% gewijzigd door Vecodo op 03-09-2012 17:15 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-11 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Vecodo schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:12:
Bij de ele ligt het er ook heel erg aan wat je met je traits doet. (Wat ik heb begrepen bij alle proffs).

Ik heb alles op Fire / Water gezet (Ben nu Earth aan het uitbouwen totdat ik lvl 40 ben) en speel met staff vanwege AoE en de range. Ik doe zware damage en zeker met dodge hoef ik niet echt te kiten.

Ele (Nu lvl 37) speelt tot nu toe geweldig voor mij. Heb een alt aangemaakt Sylvari Warrior (nu lvl 3) maar pak toch elke keer terug naar me Ele char!
Ik speel ook Ele, heb jij nog tips over hoe ik die char het beste kan spelen? Ben lvl 14. :)

• Izamito
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 16:44
(jarig!)
hallo,

Ik dacht dat de url hiervoor register.guildwars2.com was. Daar kan je dan kiezen of je een nieuwe of huidige account wilt gebruiken voor Guild Wars 2 :)

"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:39
Grudgie schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:14:
[...]

Ik speel ook Ele, heb jij nog tips over hoe ik die char het beste kan spelen? Ben lvl 14. :)
Het ligt er dus aan hoe je wilt gaan spelen.

Wil je veel DPS/Damge doen dan is vuur je vriend.
Wil je de focus leggen op healing dan is water je vriend.
Wil je meer richting tank gaan dan is earth weer je vriend.

Kies je eigen speelstijl en pas daar je traits en weapon keuze op aan.

Ken ook veel ele chars die met dagger/dagger (Scepter/dagger) spelen en traits volledig fire.

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-11 21:58
hallo,

Waar heb je GW2 gekocht? Ik kan hem nergens meer krijgen op deluxe editie na.

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
op g2play

bedankt :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Verwijderd

weet iemand nog een leuke nickname voor human warrior?
iets met Aggressor .. en dan nog een naam ervoor of erachter.. zit de hele dag al te puzzelen voor een naam :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24
Gewoon Lord ervoor zetten, werkt 99% van de keren :P

Of anders soortgelijke voornaam namen, zoals Agnes Agressor. Zo heb ik Mindy Mayhem en daar komt Mandy Mindstorm nog bij :)

[ Voor 57% gewijzigd door SinergyX op 03-09-2012 17:36 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Haha, geweldig hoe hard we over Piken Square heen stampen, alleen Blacktide maakt op dit moment nog enigszins een kans.

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:40
Ik heb net Guild Wars 2 gehaald bij de Saturn in Venlo, maar €29,- !
Seditiar schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:57:
Haha, geweldig hoe hard we over Piken Square heen stampen, alleen Blacktide maakt op dit moment nog enigszins een kans.
to do voor vanavond:
1. Terug gaan stampen
2. Zoeken naar Seditair en grote rotschop geven

Ik ga toch eerst maar een Guardian aanmaken. Veel plezier met stampen :)

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
Stealing Secrets is gefixed. Ik ben hem nu aan het spelen. Eindelijk weer verder met mijn personal story. :D

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 14:52
Dragor schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:26:
Stealing Secrets is gefixed. Ik ben hem nu aan het spelen. Eindelijk weer verder met mijn personal story. :D
yup its awesome :)
SinergyX schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:34:
Gewoon Lord ervoor zetten, werkt 99% van de keren :P

Of anders soortgelijke voornaam namen, zoals Agnes Agressor. Zo heb ik Mindy Mayhem en daar komt Mandy Mindstorm nog bij :)
ik heet zelf Birdan Cryll vind ik best orgineel en bekt opzich nog best goed :)

[ Voor 43% gewijzigd door ocwil op 03-09-2012 18:54 ]

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Seditiar
  • Niet online
RoseSolane schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:16:
[...]

to do voor vanavond:
1. Terug gaan stampen
2. Zoeken naar Seditair en grote rotschop geven

Ik ga toch eerst maar een Guardian aanmaken. Veel plezier met stampen :)
;-) Ik moet eerst nog maar eens erin komen. Zit al een uur erin en nog steeds niets.
Seditiar schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:53:
[...]

;-) Ik moet eerst nog maar eens erin komen. Zit al een uur erin en nog steeds niets.
Mooi. Dan heb ik straks misschien mijn Guardian af en kan ik je met mijn Ranger alsnog een schop geven :)

• Seditiar
  • Niet online
RoseSolane schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:58:
[...]

Mooi. Dan heb ik straks misschien mijn Guardian af en kan ik je met mijn Ranger alsnog een schop geven :)
Alweer aan de tweede level 80 character begonnen? Of halverwege met Guardian begonnen?
Seditiar schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:59:
[...]

Alweer aan de tweede level 80 character begonnen? Of halverwege met Guardian begonnen?
Nee. Mijn Sylvari Ranger heeft Caledon Forest nu helemaal bekeken. Ze is nog niet lvl 30, maar ik wil eens wat anders proberen. De Ranger bevalt me, maar ik heb de naam van mijn tweede poppetje gereserveerd en die wil ik nu gebruiken. Straks lopen dus Solane en Rose Solane rond in Tyria :) Andere namen heb ik nog niet bedacht.

• Seditiar
  • Niet online
RoseSolane schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:03:
[...]

Nee. Mijn Sylvari Ranger heeft Caledon Forest nu helemaal bekeken. Ze is nog niet lvl 30, maar ik wil eens wat anders proberen. De Ranger bevalt me, maar ik heb de naam van mijn tweede poppetje gereserveerd en die wil ik nu gebruiken. Straks lopen dus Solane en Rose Solane rond in Tyria :) Andere namen heb ik nog niet bedacht.
Ah ok, ben zelf altijd meer van het maxen van één character voor ik aan de volgende begin. Maar vond het op 80 uiteindelijk zo leuk dat ik nog geen aansporen maak om een alt te gaan levelen.

Maar goed, mischien zien we elkaar ooit nog in WvWvW :)

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Iemand nog een goed idee om GW2 goed werkend te krijgen ?

Mijn verhaal:
[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Weer login problemen :< balen! Dungeons lijken ook niet te werken.

Nothing to see here!

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
luuj schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:59:
Ik heb net Guild Wars 2 gehaald bij de Saturn in Venlo, maar €29,- !
Helaas niet in Tilburg. :(

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
godver.. en weer is char deletion + creation broken. Wordt er moe van

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:02
Nou lvl 80. Heb me prima vermaakt met het lvlen en WvW is erg leuk, helemaal als je met een groepje zit :)
Maar.. qua endgame is er niks en de kleine irritaties stapelen zich flink op.

Er is namelijk maar 1 dungeon die een uurtje duurt, WvW waar ik uren voor in de wachtrij staat, personal quest die bugged is, TP die nog steeds down is, lag, Spvp eentonig met maar 1 gamemode.

Laat de game even 2 weken liggen en kijk daarna wel weer hoe het werkt.

• Grudgie

Grudgie

Wie van jullie spelen als Elementalist en kan me vertellen wat beter is? Daggers of Staff?

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Grudgie schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:55:
Wie van jullie spelen als Elementalist en kan me vertellen wat beter is? Daggers of Staff?
staff, of scepter+offhand
daggers zijn leuk (die skills zijn zó leuk om mee te spelen) maar het werkt niet, hooguit als je specced op survivability
maar dan mis je de damage weer
zeker in WvW waar er zo 20V20 staan wil je die extra range van je staff, daggers doe je niks mee daar

• highflyer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-04 19:31
oke, vandaag het spel gekocht. maar zit vast bij character creation: error 42:22:2:108:101.
ik kan mijn gastje niet completen

klopt het dat anderen daar ook last van hebben?

oops verkeerde topic, moest andere tab hebben

[ Voor 14% gewijzigd door highflyer op 03-09-2012 23:08 ]

• Grudgie

Grudgie

godofal schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:04:
[...]

staff, of scepter+offhand
daggers zijn leuk (die skills zijn zó leuk om mee te spelen) maar het werkt niet, hooguit als je specced op survivability
maar dan mis je de damage weer
zeker in WvW waar er zo 20V20 staan wil je die extra range van je staff, daggers doe je niks mee daar
Omdat ik op sommige forums lees daggers. Maar ik doe zelf niks met pvp hoor, doe alleen maar pve. :)

• HcV83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 13:08
highflyer schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:06:
oke, vandaag het spel gekocht. maar zit vast bij character creation: error 42:22:2:108:101.
ik kan mijn gastje niet completen

klopt het dat anderen daar ook last van hebben?
Same here. Ook al geprobeerd om een andere server te pakken en char opnieuw aanmaken maar zonder geluk.

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
lanerios schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:21:
godver.. en weer is char deletion + creation broken. Wordt er moe van
Blijven proberen ik kwam er ineens tussen.

May Lyssa aid you

• Joostjah
  • Laatst online: 20-11 19:27
Hoe levelen jullie zo snel door? Ik ben pas level 20, en het schiet gewoon echt niet op. Ik heb me heel erg verdiept in dit spel, maar het is me nog niet duidelijk hoe je nou echt moet levelen. Zo nu en dan kom ik een event tegen, maar echt in een hele lage frequentie.. Is dit gebruikelijk of komt dit door de overflow maps?

Verwijderd

Hey hey,

Ondertussen het spel ook maar eens aangeschaft en ben voor Mesmer gegaan als Sylvari zijnde.

Echter ik kom weinig los uit de begin fase. Lvlen gaat hard en snap het spel nog niet echt.

Zijn er wat tips die erg nuttig zijn zodat ik verder kom?
Gebrek aan inzet is er echt nog niet, ik denk dat ik bepaalde dingen niet erg begrijp maar uit guides kom ik ook niet al te best eruit..

Alvast bedankt, en ik hoop jullie eens igm tegen te komen! :)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Joostjah schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:17:
Hoe levelen jullie zo snel door? Ik ben pas level 20, en het schiet gewoon echt niet op. Ik heb me heel erg verdiept in dit spel, maar het is me nog niet duidelijk hoe je nou echt moet levelen. Zo nu en dan kom ik een event tegen, maar echt in een hele lage frequentie.. Is dit gebruikelijk of komt dit door de overflow maps?
Echt snel levelen doe je met cooking :P
Maar verder gewoon 't spel spelen en het gaat snel zat.

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Wat ik echt irritant vind, is die sigil die 25 keer stacked.

Je krijgt dan bijvoorbeeld bij de minor sigil 5 power voor elke enemy die je dood maakt, en dit stacked 25 keer.
Dus in totaal 25x5 = 125 power passive.

Bij de descriptie staat dat dit alleen weg gaat als je dood gaat, anders niet.
Nou..

- Als je van overflow naar de gewone server gaat, is de stack weg.
- Als je naar een andere zone TPed op je map, is de stack weg.
- Als je met je karakter door een teleport loopt, is de stack weg (al is het maar een storyline, of een border naar een nieuwe locatie).

Dit begint uiteindelijk aardige frustraties op te wekken :P.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Grudgie schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:07:
[...]

Omdat ik op sommige forums lees daggers. Maar ik doe zelf niks met pvp hoor, doe alleen maar pve. :)
ach, in PVE kan het wel lijkt me
je zal het iets lastiger hebben dan met staff/scepter+offhand, of je moet je wat verdigender speccen

• SinergyX
chiIIed schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:52:
had je anders verwacht als 90% van de rest van de spelers amper op de helft zit? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• chiIIed
  • Laatst online: 19:02
SinergyX schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:59:
[...]

had je anders verwacht als 90% van de rest van de spelers amper op de helft zit? :P
Of er nou veel of weinig lvl 80 heeft niks te maken met te irritaties die ik heb. Zit trouwens in een guild met ongeveer 10 of meer die ondertussen 80 zijn. Dus qua groepen zit het wel goed :)

• Seditiar
  • Niet online
6 uur in de queue gezeten. Net voordat ik na wat craften naar bed wil gaan... gelukkig is m'n wilskracht nog net aan sterk genoeg om toch naar bed te gaan. Maar ongelofelijk zeg... wat een onzin.

Van mij mogen ze zo snel mogelijk die TP aanvuren en daarna gelijk die player cap met 500 omhoog gooien zoals ze beloofd hadden.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 23:27

Erikie

www.erikie.nl

Seditiar schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:22:
6 uur in de queue gezeten. Net voordat ik na wat craften naar bed wil gaan... gelukkig is m'n wilskracht nog net aan sterk genoeg om toch naar bed te gaan. Maar ongelofelijk zeg... wat een onzin.

Van mij mogen ze zo snel mogelijk die TP aanvuren en daarna gelijk die player cap met 500 omhoog gooien zoals ze beloofd hadden.
yes, die tp is rete irritant . ( of naja, die is er gewoon niet ) . . .

traktor scratch!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Seditiar schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:22:

Laat me raden, je bent max level omdat je door de content heen gerushed bent terwijl de gemiddelde speler amper level 15 á 20 heeft aangetekt, en nu vind je het irritant dat er geen mensen zijn om mee te spelen, omdat de rest wel van het spel geniet? 8)7

Die irritaties creëer je zelf, ik vind het dan ook uitermate hypocriet om geïrriteerd te zijn over iets wat je zelf in de hand gewerkt hebt.

Je gaat me niet vertellen dat je level 80 geworden bent door "rustig aan" te doen. Je hebt willens en wetens door de content heen gerushed, ver vooruit de massa. leg de game maar een maand in de ijskast, of 2 maanden.. misschien dat je dan meer geluk hebt.

Mocht jouw post over iets anders gaan, excuseer en negeer maar :-).

• Seditiar
  • Niet online
kaluro2 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:31:
[...]

Laat me raden, je bent max level omdat je door de content heen gerushed bent terwijl de gemiddelde speler amper level 15 á 20 heeft aangetekt, en nu vind je het irritant dat er geen mensen zijn om mee te spelen, omdat de rest wel van het spel geniet? 8)7

Die irritaties creëer je zelf, ik vind het dan ook uitermate hypocriet om geïrriteerd te zijn over iets wat je zelf in de hand gewerkt hebt.

Je gaat me niet vertellen dat je level 80 geworden bent door "rustig aan" te doen. Je hebt willens en wetens door de content heen gerushed, ver vooruit de massa. leg de game maar een maand in de ijskast, of 2 maanden.. misschien dat je dan meer geluk hebt.

Mocht jouw post over iets anders gaan, excuseer en negeer maar :-).
Gaat over totaal iets anders, juist het omgekeerde ;-) maar ik excuseer je. Ik heb het er juist over dat de queue 6 uur is, dus juist veel te veel mensen om mee te spelen. Behalve dat het er zoveel zijn, dat ik er niet meer bij kom |:(

Edit: Ik joinde de queue om 18:00, ging toen eten, nog wat klusjes enzovoorts. Na een uur kwam ik terug maar nog steeds niets, vervolgens lekker exploren en een dungeon gedaan. Toen was het 23:00, nog steeds niks. Nog wat craften: 23:45, maar eens naar bed: pop, je kan nu in WvWvW.

[ Voor 11% gewijzigd door Seditiar op 04-09-2012 00:35 ]

Character creation was vanavond idd borked, maar paar keer proberen en je kwam er wel doorheen. Norn ranger gemaakt en tot lvl5 gespeeld. In de Beta had ik een ranger geprobeerd en vond dat de pets snel doodgingen maar ik heb toen geen beer geprobeerd. En tsjonge, dat maakt dus echt wel een verschil! Waar ik in de beta de hele tijd dieren moest reviven na combat, gaat die beer gewoon NIET neer.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Seditiar schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:33:
[...]

Gaat over totaal iets anders, juist het omgekeerde ;-) maar ik excuseer je. Ik heb het er juist over dat de queue 6 uur is, dus juist veel te veel mensen om mee te spelen. Behalve dat het er zoveel zijn, dat ik er niet meer bij kom |:(

Edit: Ik joinde de queue om 18:00, ging toen eten, nog wat klusjes enzovoorts. Na een uur kwam ik terug maar nog steeds niets, vervolgens lekker exploren en een dungeon gedaan. Toen was het 23:00, nog steeds niks. Nog wat craften: 23:45, maar eens naar bed: pop, je kan nu in WvWvW.
Hmm ik heb WvWvW totaal niet geprobeerd verder, en is standaard instanced PvP anders niks? daar kan je in notime uit de voeten geloof ik.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:04
Eerste dungeon gedaan vandaag (ac story mode). Viel me erg tegen. Er waren geen leuke mechanics, het waren gewoon mobs die hard hitten en (erg) veel health hebben. Daarnaast was veel trash moeilijker dan de meeste bazen. Verhaal was ook flinterdun. Voor deze dungeons hoef je deze game in ieder geval niet te spelen, dan kun je beter Rift gaan doen (daar heb je tenminste meer dan 1 mechanic per boss).

Dit staat eigenlijk in schril contrast met wat ik van de rest van de game vindt... Story mode is namelijk erg vermakelijk en de combat, dynamic events, etc ook.

Die EB que is inderdaad ook problematisch moet nog diverse world bosses verslaan. Hoop dat ze het binnen een maand fixen ivm montly achievement.

[ Voor 26% gewijzigd door sdk1985 op 04-09-2012 01:24 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 20:46
Iemand een key kopen? Heb er nog 1 over. PM me maar!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Seditiar schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:33:
[...]

Dat is mijn reden waarom ik (en volgens mij best wat andere tweakers) naar Piken Square zijn gegaan.

BF1: Don-Panio

Verwijderd

chiIIed schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:52:
Nou lvl 80. Heb me prima vermaakt met het lvlen en WvW is erg leuk, helemaal als je met een groepje zit :)
Maar.. qua endgame is er niks en de kleine irritaties stapelen zich flink op.

Er is namelijk maar 1 dungeon die een uurtje duurt, WvW waar ik uren voor in de wachtrij staat, personal quest die bugged is, TP die nog steeds down is, lag, Spvp eentonig met maar 1 gamemode.

Sorrie, maar 1 dungeon? Er zijn 8 dungeons, elk met een story en een explorable mode, en elke dungeon heeft in explorable drie verschillende paden om te doorlopen.

WvW kan je eigenlijk altijd wel op de Borderlands terecht, voor zover ik gemerkt heb. In ieder geval op Sanctum of Rall, en die server zit toch regelmatig vol. Nu zijn ze nog bezig met de populaties te stabiliseren en de mogelijkheden te vergroten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 07:15 ]

• corset
Ik heb echt veel respect voor arenanet, maar nu begin ik me toch te irriteren aan ze.

Chaaracter creation is de laatste 3 dagen vaker down dan niet. Trading post werkt nog niet. Joining werkt niet goed. Het idee "als in groep, dan zelfde overflow" werkt ook niet.
Jaja, ze zijn er mee bezig, maar sorry als je zelfs al geen chars kan maken/deleten?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister eens met een pug AC story mode gedaan, was heel benieuwd hoe dungeons zouden bevallen. Ik moest wel even wennen aan de moeilijkheidsgraad, maar na goed te leren dodgen ging dat al beter. Alleen sommige champions kwamen we echt niet voorbij, toen hadden we nog niet eens een boss tegengekomen.
Uiteindelijk vloog me internet eruit en kreeg ik een DC, dus vanavond nog maar eens proberen of eerst verder lvlen :) Keuzes haha

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 13:50
lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:15:
Ik heb echt veel respect voor arenanet, maar nu begin ik me toch te irriteren aan ze.

Chaaracter creation is de laatste 3 dagen vaker down dan niet. Trading post werkt nog niet. Joining werkt niet goed. Het idee "als in groep, dan zelfde overflow" werkt ook niet.
Jaja, ze zijn er mee bezig, maar sorry als je zelfs al geen chars kan maken/deleten?
Idd het geduld begint op te raken, zo hoor ik van meerdere mensen.
Ze hebben gewoon geluk dat deze game prachtig is en zonder deze bugs nog steeds heerlijk speelt
Maar de banken puilen uit van rare en exotic spulletjes die graag verkocht willen worden.
Ik wou ook even alts maken, maar dat werkt dus helaas ook niet.
Erg jammer allemaal, dit is al gaande sinds 25-8 :(
Toont maar weer aan hoe ontzettend ongeduldig de moderne gamer is. Even diep adem halen en gewoon weer gaan genieten van het spel joh, de meeste MMO's zijn überhaupt niet speelbaar de eerste dagen. Arenanet doet het prima, de rest komt echt ook wel.

TP -> ja jammer dat die nog dicht is, ook ik wil wel spullen kunnen kopen en verkopen.
Character creation -> ik heb afgelopen dagen gewoon 3 characters kunnen maken op prime time dus zo'n drama is het niet, als het even niet lukt gewoon een half uurtje later weer proberen.

• psychodude
Azerox schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:30:
[...]

Idd het geduld begint op te raken, zo hoor ik van meerdere mensen.
Ze hebben gewoon geluk dat deze game prachtig is en zonder deze bugs nog steeds heerlijk speelt
Maar de banken puilen uit van rare en exotic spulletjes die graag verkocht willen worden.
Ik wou ook even alts maken, maar dat werkt dus helaas ook niet.
Erg jammer allemaal, dit is al gaande sinds 25-8 :(
En dat terwijl veel van dit soort zaken in de beta's al een issue waren. De trading post hield er toen al frequent mee op, begon proxy errors te generen of was niet in staat om nieuwe auctions te maken doordat het timed out onder de overbelasting. Het joinen van andere overflows werkte toen al niet lekker, etc.

Jammer dat dit soort dingen na launch nog zo lang moeten aanhouden. En ook hier houdt het qua bankspace allemaal wel een beetje op, ik begin er momenteel al maar mee om inventories van alts te vullen.

Van al dat stacken loopt de economie ook gelijk een flinke klap op. Veel mensen welk normaal zouden kopen hebben nu zelf maar al hun trading skills naar 400 geleveled, en ook zij hebben hierbij flinke stacks verkregen. Zelf lopen mijn item stacks ook de pan uit, zo zit ik met een enkele collectable al met meer dan 1000 items, en begint het totaal aantal van > 250 ook snel te groeien.

Ik zal daarin niet de enige zijn, waardoor het aanbod straks voor honderd duizenden zal worden. En gezien veel spelers geen rekening houden met de 15% tax op de trading post je nog steeds niet in de trading post kunt verkopen omdat er teveel items op staan met vendor price + 1 copper (-15% is dus simpelweg verlies).

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Ik heb de laatste 2 dagen een character geprobeerd te maken, maar dat is nog niet gelukt van 19:00 - 22:00 ofzo.

• Seditiar
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:42:
Toont maar weer aan hoe ontzettend ongeduldig de moderne gamer is. Even diep adem halen en gewoon weer gaan genieten van het spel joh, de meeste MMO's zijn überhaupt niet speelbaar de eerste dagen. Arenanet doet het prima, de rest komt echt ook wel.

TP -> ja jammer dat die nog dicht is, ook ik wil wel spullen kunnen kopen en verkopen.
Character creation -> ik heb afgelopen dagen gewoon 3 characters kunnen maken op prime time dus zo'n drama is het niet, als het even niet lukt gewoon een half uurtje later weer proberen.
Wat heb je het toch steeds over de moderne gamer? Het is gewoon terechte kritiek, het spel is nu officieel een week uit, en eigenlijk al tien dagen. Dan mag iedere klant toch wel verwachten dat alles fatsoenlijk werkt? Dat vind ik wel tenminste.

[ Voor 4% gewijzigd door Seditiar op 04-09-2012 08:47 ]

SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:43:
Ik heb de laatste 2 dagen een character geprobeerd te maken, maar dat is nog niet gelukt van 19:00 - 22:00 ofzo.
Ik heb gisteravond mijn meest recente character gemaakt, lukte rond 21u niet, kwartiertje later wel.
Seditiar schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:47:
[...]

Wat heb je het toch steeds over de moderne gamer? Het is gewoon terechte kritiek, het spel is nu officieel een week uit, en eigenlijk al tien dagen. Dan mag iedere klant toch wel verwachten dat alles fatsoenlijk werkt? Dat vind ik wel tenminste.
Steeds?? 8)7 Heb je mijn vorige tien keer achter elkaar gelezen ofzo? :D

Er zijn 2 dingen die niet goed werken, TP en groups op de overflow. Daarnaast lukt het soms niet characters te maken / deleten. Nou, big deal, geen reden om daar na tien dagen al over opgefokt te raken, voor de rest heb je een perfect speelbaar spel. Bij WoW duurde het maanden voor men zover was en daar werd minder over geklaagd dan hier na 10 dagen. 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door SnoeiKoei op 04-09-2012 08:53 ]

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik heb even een vraag over de WvW kills voor de monthly achievement.
Wanneer heb je een WvW kill? Als je damage doet tegen een speler of echt bij Finish Him gedoe? Kom er niet echt uit.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Seditiar schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:47:
Glas half vol of half leeg? Ik zie het omgekeerd: verreweg het meeste werkt en werkt goed. Ik kan elke avond spelen en vrijwel alles doen wat ik wil. Ja een paar dingetjes werken nog niet of niet goed, maar dat komt nog wel. Het bederft mijn spelplezier allerminst.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Spunkjah schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:52:
Ik heb even een vraag over de WvW kills voor de monthly achievement.
Wanneer heb je een WvW kill? Als je damage doet tegen een speler of echt bij Finish Him gedoe? Kom er niet echt uit.
Finish him = kill. :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 19:21
Ook dan krijg je pas een Loot bag naast je / in de buurt

• Ricmaniac
  • Laatst online: 11:49

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wel balen dat die instance groups nog zo buggy werkt. gister alles geprobeerd maar na half uur konden we elkaar ng steeds niet joinen. toen maar opgegeven

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• hexta
Cyborg3201 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:59:
[...]

Ook dan krijg je pas een Loot bag naast je / in de buurt
idd. wel even wennen, ik wil elke keer naar het lijk lopen, maar dan moet ik weer terug omdat de loot al naast me lag. :P

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Oké maar dat is nog best lastig om te krijgen aangezien er gelijk 100man op duiken? Of kunnen 100man finish him doen ? :P

Want ik heb er deze maand 17 maar nooit dat ik 17x finish him gedaan heb...

[ Voor 12% gewijzigd door Spunkjah op 04-09-2012 09:02 ]

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren mij eens toegelegd op tournaments met de guild. healing support build geprobeerd, en dan de free tournaments in. 2x halve finale en 1x finale voor een eerste keer deftig pvpen vond ik niet slecht.
die healing build is wel super. 2k+ heals om de 4 seconden, shields, blind, rally, kortom, de perfecte support.
samen met een thief guildie het volledige vijandige team afgehouden op henge cappoint.
veel top player geweest :p
RoseSolane schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:03:
[...]

Kun je dit toelichten? Ik heb zelf even in een stress test met een Guardian gespeelt en juist die deftige damage output viel mij tegen. Hoe speel je jouw Guardian? Ik ben aan het kijken naar een tweede char die totaal iets anders is dan mijn Ranger. Ik wil in ieder geval een andere armor klasse dan medium, dus de Guardian zou een optie kunnen zijn.
damage met guardian is heel goed mogelijk, mits de juiste traits. echt goed kom je pas wel rond lvl 45+, eens je je burning en blind traits kan speccen. dan kan je in pve echt grote groepen aan als ze een beetje vlot sterven. massas burning damage + refreshable blind on kill.

in spvp is dps guardian al iets moeilijker, veel hangt af van je team setup.

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

WvW is soms echt te ziek voor XP, gister als een lvl 70 de eternal battleground in gegaan (Gunnar's hold) en zat in een behoorlijk actieve zerg, enkele keeps overgenomen (voor 37k xp per stuk) en wat supply camps (20k xp per stuk) en uiteindelijk de stonemist keep overgenomen (52k xp).

Einde van de avond (3 uur later) liep ik er als lvl 75 uit.. te ziek :), natuurlijk heb je hiervoor wel een WvW nodig waar zowel jou server als de tegenstander servers elkaar constant blijven aanvallen :).

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• hexta
Heeft iemand tips voor speelstijl/wapens voor Mesmer in WvW?
Op eenofandere manier lijkt het elke keer maar niet lekker te lukken.

• hexta
Spunkjah schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:01:
[...]

Oké maar dat is nog best lastig om te krijgen aangezien er gelijk 100man op duiken? Of kunnen 100man finish him doen ? :P

Als hij gewoon sterft telt het ook.
Je kent dat als je down bent dat je dan vanaf de grond nog aanvallen enzo kan doen? Tot je echt dood dood bent?

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:46
Gister ook in verschillende wvw queue's gestaan, nergens doorheen gekomend. sPvP toch minder interessant omdat je geen character progression hebt, en je character simpelweg niks te maken heeft met je PVE en WvW character. Hopelijk verzinnen ze iets op het WvW, het is tenslotte Guild Wars.

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Ben ook wel benieuwd hoe die kills berekend worden, zit ondertussen op 650 WvW kills, maar heb hooguit maar 30x een finish him gedaan. In dat geval, telt de game degene die de meeste damage doet? of telt het iedereen die je hebt ge 'tagged'.

Het laatste lijkt me niet gezien ik dan al op veel meer zou zitten, maar de eerste lijkt me ook onwaarschijnlijk gezien ik als 'meatshield' fungeer en meer op klappen opvangen focus dan klappen uitdelen.

Verwijderd

Weakling schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:56:
[...]

Glas half vol of half leeg? Ik zie het omgekeerd: verreweg het meeste werkt en werkt goed. Ik kan elke avond spelen en vrijwel alles doen wat ik wil. Ja een paar dingetjes werken nog niet of niet goed, maar dat komt nog wel. Het bederft mijn spelplezier allerminst.
Helemaal mee eens :D

Overigens, de TP gewoon goed in de gaten houden want het heeft de hele tijd geroteerd tussen spelers. Ik heb vaak genoeg mijn exta spullen kunnen verkopen en toch maar weer mooi 1 à 2 gold verdiend. Verder breekt het het spel echt niet zo vreselijk op om nog geen constante TP te hebben.

WvW queues moet dus inderdaad wat aan gedaan worden, party systeem werkt steeds beter. Gisteren kwamen wij als party ook steeds allemaal op dezelfde overflow terecht en geen problemen meet met dungeons behalve Ascalonian Catacombs.

Ik ben nu level 60, net mijn derde manual gekocht, onze guild richt zich op de treasure trove voor wat extra opslag en ik vermaak me prima, het spel werkt over het algemeen gewoon erg goed, het gaat smooth, en ik heb enorm veel plezier :D

De problemen die er zijn komen allemaal voort uit het feit dat ze deze dingen gewoon niet van tevoren konden testen met de stress die het nu ondervindt. Zoveel mankracht was er gewoon niet, ook niet tijdens de beta en stress test weekenden.
Sabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:18:
Ben ook wel benieuwd hoe die kills berekend worden, zit ondertussen op 650 WvW kills, maar heb hooguit maar 30x een finish him gedaan. In dat geval, telt de game degene die de meeste damage doet? of telt het iedereen die je hebt ge 'tagged'.

Het laatste lijkt me niet gezien ik dan al op veel meer zou zitten, maar de eerste lijkt me ook onwaarschijnlijk gezien ik als 'meatshield' fungeer en meer op klappen opvangen focus dan klappen uitdelen.
Speculatie, maar ik gok dat je een kill krijgt als je redelijkerwijs meegaan hebt. Zo werkt dat met events en een scalen van gevechten ook, dat is gebaseerd op het aantal spelers dat een effectieve bijdrage levert, ANet heeft altijd een policy tegen kill-stealing en dergelijken gehad. Iedereen werkt samen aan een kill, dus het lijkt me logischer dat iedereen dan ook credit krijgt.

Daar kan overigens nog wat aan gedaan worden, vind ik. Als je bij grote gevechten (in Dynamic Events) bijvoorbeeld helpt door heel veel mensen te reviven krijg je vaak alleen maar een bronze medaille omdat je uiteraard niet veel schade aan heb gericht. Ik zou nog wel graag zien dat je op meerdere manieren kan helpen en toch een goeie reward krijgt.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 09:34 ]

• SinergyX
lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:15:

Grappig is, het raakt dus elke groep van spelers. Binnen elk aspect is er wel iets wat niet werkt (crafters met TP, pvp's met de queue op WvW, dungeon/pug's met de grouping).

Gelukkig wordt overflow hier al wat minder, ik zit nu in de 35-45 zone waar je aanzienlijk sneller weer in je eigen server zit (ik zit op gunnar's hold).

Was gisteren nog in Ascalon, al die grafstenen in het zuiden, zijn allemaal namen uit GW1, zitten mooie referenties in :) Beetje tegenvaller dat Gwen enkel een simpel steentje heeft gekregen (jorna heeft een compleet standbeeld).

Verwijderd

Professor Yakkington :D

De verschillende begraafplaatsen door het spel heen zijn inderdaad fantastisch.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 09:37 ]

• psychodude
Spunkjah schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:01:
[...]

Het is net als met revive: als jij met 3 andere revive doet, krijgen alle 4 de exp. Als jij met 3 andere finish him doet, krijgen alle 4 de reward. Daarnaast hoef je niet mee te doen aan de finish him, maar krijg je al de reward voor als je eerder mee hebt gedaan aan de damage. De finish is er alleen goed voor om zeker van te zijn dat de reward er ook komen gaat. Soms gebeurd het namelijk nog wel eens dat er 50 man gewoon over je heen lopen terwijl je daar ligt in downed state en alsnog kunt self-ressen :p.

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

SinergyX schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:36:
[...]

Grappig is, het raakt dus elke groep van spelers. Binnen elk aspect is er wel iets wat niet werkt (crafters met TP, pvp's met de queue op WvW, dungeon/pug's met de grouping).

Gelukkig wordt overflow hier al wat minder, ik zit nu in de 35-45 zone waar je aanzienlijk sneller weer in je eigen server zit (ik zit op gunnar's hold).

Was gisteren nog in Ascalon, al die grafstenen in het zuiden, zijn allemaal namen uit GW1, zitten mooie referenties in :) Beetje tegenvaller dat Gwen enkel een simpel steentje heeft gekregen (jorna heeft een compleet standbeeld).
Cool, eerste medetweaker die ook op gunnar's hold speelt :)
Overflow heb ik sinds lvl 30 geen last meer van gehad (was vorige week).

Overigens vond ik de overflow niet zo erg voor gathering, verzamel alle materialen in overflow, travel naar de gewone zone en alles is er weer (ook de rich veins :))

• SinergyX
Sabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:38:
Cool, eerste medetweaker die ook op gunnar's hold speelt :)
Overflow heb ik sinds lvl 30 geen last meer van gehad (was vorige week).

Overigens vond ik de overflow niet zo erg voor gathering, verzamel alle materialen in overflow, travel naar de gewone zone en alles is er weer (ook de rich veins :))
Lopen inderdaad wat Nederlanders daar rond, gelukkig gaat alles daar gewoon Engels en ben nog weinig belachelijke namen tegengekomen. Ik speel nog in het human gedeelte, daar heb ik er nog veel last van.

• hexta
SinergyX schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:40:
[...]

Lopen inderdaad wat Nederlanders daar rond, gelukkig gaat alles daar gewoon Engels en ben nog weinig belachelijke namen tegengekomen. Ik speel nog in het human gedeelte, daar heb ik er nog veel last van.
Op FS zijn de enige belachelijke namen van FOK! mensen. :')

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

SinergyX schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:40:
[...]

Ah ja, er zijn ongeveer 2x zoveel humans als andere races (http://www.learnmyself.com/poll2353xF37f5B37-1)
Dat kan ook verklaren waarom die zones drukker zijn :).

En ja, zeker blij met alles Engels, kameraad van me speelt op Blacktide, welke geclaimed is door polen.. erg irritant :).

• corset
Net weer wat geprobeerd. Je kan blijkbaar nu een char items mailen als deze char ook online is! Naar account name mailen werkt niet. Naar die character name "X is not found"

Dood irritant zeg. Ze hebben wel een zeer buggy spel geleverd

Mail werkt nog niet
Joining in overflow werkt sporadisch
Character creation/deletion sporadisch
TP ga ik niet over beginnen

Jammer, maar het is gewoon echt te buggy weer aan het worden.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:43:
Op FS zijn de enige belachelijke namen van FOK! mensen. :')
Ben er nog geen tegengekomen, maar ik let er ook niet echt op.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:51:
Net weer wat geprobeerd. Je kan blijkbaar nu een char items mailen als deze char ook online is! Naar account name mailen werkt niet. Naar die character name "X is not found"

Dood irritant zeg. Ze hebben wel een zeer buggy spel geleverd

Mail werkt nog niet
Joining in overflow werkt sporadisch
Character creation/deletion sporadisch
TP ga ik niet over beginnen

Jammer, maar het is gewoon echt te buggy weer aan het worden.
Ja dat werkt niet en ja dat is slordig.. maar er zijn ook dingen die wel werken he ;) En dat zijn er toch een stuk meer. Dus om nu te zeggen dat ze een ZEER buggy spel hebben geleverd ben ik het niet mee eens.

• corset
Sorry maar dat is het wel. Iemand koopt een nieuw spel, en kan GEEN char maken. Want dat werkt niet. Dan is het gewoon een slecht ding. Zo simpel is het.

• psychodude
Sabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:43:
[...]

Ah ja, er zijn ongeveer 2x zoveel humans als andere races (http://www.learnmyself.com/poll2353xF37f5B37-1)
Dat kan ook verklaren waarom die zones drukker zijn :).

En ja, zeker blij met alles Engels, kameraad van me speelt op Blacktide, welke geclaimed is door polen.. erg irritant :).
Blijft als je het mij vraagt nog steeds de reden dat dit soort Amerikaanse bedrijven toch eigenlijk gewoon moeten kappen met het idee dat geheel Europa binnen dit soort spellen Engels spreekt, en vervolgens een stuk of 20 EU - English servers online gooit met een aantal French en German.

In plaats daarvan moeten ze gewoon zorgen voor iets van 25% EU - English, en de overige 75% EU - International (in de zin van laat de community bepalen welke taal ze willen gebruiken in de chats) of zelf opdelen naar frequente combinaties (EU - Benelux + Scandinavia 2x, EU - Balkan 1x, EU - Turkey 1x, EU - Poland + (White) Russia 2x, EU - Spain 1x, EU - Italian 1x, etc).

Tijdens beta's kunnen ze al een aardige inschatting verkrijgen over de demographische verdeling van hun spelers om het exacte aantal servers te bepalen.

• Rivandu
  • Laatst online: 25-08-2024
Weakling schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:53:
[...]

Ben er nog geen tegengekomen, maar ik let er ook niet echt op.
Werd laatst tijdens wat exploren verrast door een horde centaurs, die over het gebied heen galoppeerden. Moest alles uit de kast trekken en leek het te halen toen ik ook per ongeluk 2 andere mobs pullde.

Gelukkig schoot Truus Inlegkruus me te hulp :X
psychodude schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:57:
[...]

Blijft als je het mij vraagt nog steeds de reden dat dit soort Amerikaanse bedrijven toch eigenlijk gewoon moeten kappen met het idee dat geheel Europa binnen dit soort spellen Engels spreekt, en vervolgens een stuk of 20 EU - English servers online gooit met een aantal French en German.

In plaats daarvan moeten ze gewoon zorgen voor iets van 25% EU - English, en de overige 75% EU - International (in de zin van laat de community bepalen welke taal ze willen gebruiken in de chats) of zelf opdelen naar frequente combinaties (EU - Benelux + Scandinavia 2x, EU - Balkan 1x, EU - Turkey 1x, EU - Poland + (White) Russia 2x, EU - Spain 1x, EU - Italian 1x, etc).

Tijdens beta's kunnen ze al een aardige inschatting verkrijgen over de demographische verdeling van hun spelers om het exacte aantal servers te bepalen.
Ja, en dan geen plekje kunnen vinden op de Engelse servers... Ik wil niet op een server waar met name Nederlands gesproken wordt...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:47:
[...]

Ik heb gisteravond mijn meest recente character gemaakt, lukte rond 21u niet, kwartiertje later wel.

Er zijn 2 dingen die niet goed werken, TP en groups op de overflow. Daarnaast lukt het soms niet characters te maken / deleten. Nou, big deal, geen reden om daar na tien dagen al over opgefokt te raken, voor de rest heb je een perfect speelbaar spel. Bij WoW duurde het maanden voor men zover was en daar werd minder over geklaagd dan hier na 10 dagen. 8)7
Waarom moet er gewezen worden naar andere games? WoW was 1 van de eerste Grooootschalige mmo's. We zijn nu 7 jaar verder, en er komen de volgende problemen voorbij:

1. lag op servers
2. problemen met het versturen van ingame mail ( de enige manier om items te laten circuleren ).
3. Er zijn problemen met het aanmaken van characters.
4. Problemen met bugged quests die vast staan of uberhaupt pas weer iets gaan doen NA een server herstart.
5. Tevens is de Trading Post down..

Ik had in ieder geval verwacht dat ze het na al die beta/stresstests iets beter voor elkaar hadden.

Ik neem trouwens aan dat als jij een nieuwe auto koopt dat je genoegen neemt met lekke banden, deuken en een halve paintjob?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Rivandu schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:57:
[...]

Werd laatst tijdens wat exploren verrast door een horde centaurs, die over het gebied heen galoppeerden. Moest alles uit de kast trekken en leek het te halen toen ik ook per ongeluk 2 andere mobs pullde.

Wil je dat niet meer doen als ik op kantoor zit 8)7

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:28
Even kijken hoe dat WvsW werkt..snap er nu nog niks van :)

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Rivandu schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:57:
[...]

*proest

_O-

• corset
SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:47:
[...]

[...]

LOL! sorry hoor, maar vergelijken met WoW moet je niet doen! Compleet kansloos.

Ze concureren met MMO's NU! in 2012!!! Niet toen ze uitkwamen. Groot verschil. En als je na 10 dagen als NIEUWE SPELER (Let op de laatste 2 woorden!) GEEN chars kan maken. Is het slecht.
Grouping wat niet werkt?

etc.

Sure het spel is goed, maar als iemand nu begint is het een verloren zaak, want de starting systems (creation en evt joining met vrienden) werkt gewoon niet goed!

Je gaat toch ook niet nu een auto merk oprichten en beginnen "Ja maar BMW deed in het begin ook X dus wij kunnen nog slecht zijn" Of is dat wel logisch?

• Dakreal
Dacuuu schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:01:
Even kijken hoe dat WvsW werkt..snap er nu nog niks van :)
WvW = helaas geen WvW, het is een battleground met een pop cap. Dus geen WvW, maar gewoon zoiets als Tol Barad (WoW) of Conquest (Rift). Terwijl er gemeld werd dat er GEEN population cap op de WvW zou zitten.. erg spijtig.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• corset
Mee eens Dakreal, het is nu gewoon te leeg helaas.

Vanavond maar verder met Jeweler en Huntsman (Thief). Allebei nu op 50 zonder veel moeite ervoor te doen. Wat zijn professions makkelijk te levellen

• psychodude
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:59:
[...]

Ja, en dan geen plekje kunnen vinden op de Engelse servers... Ik wil niet op een server waar met name Nederlands gesproken wordt...
Op servers met met name Nederlanders + Scandinaviërs wordt veelal nog steeds vaak Engels gesproken. Zelfs op TS als wij met enkel Nederlanders zitten in mijn guild spreken we vaak nog steeds gewoon Engels met elkaar bijvoorbeeld. De hoofd reden om er alternatieve talen bij te laten accepteren is er simpelweg voor te zorgen dat het continue gezeik over wel of geen Nederlands, Zweeds of wat dan ook binnen public chats gewoon eens ophoudt.

Iedereen 100% Engels laten spreken gaat toch nooit gebeuren, en met het gebroken Engelse van sommigen maar beter ook.

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Truus Inlegkruus :' )

Ik vind het wel straf. De eerste headstart zaterdag waren er tot na de middag problemen, maar vanaf dan ging het zeer vlotjes allemaal. Ook zondag en maandag. En dan opeens komen er maar problemen en bugs bij. Maar goed, meestal kan ik spelen, dus al bij al valt het nog wel mee. Ik hoop wel dat de WvW queues in orde komen. Ook helemaal geen idee welke van de verschillende battlegrounds vol zitten, anders kon je daar nog kiezen. En geen idee hoe lang de wachtrij is, ik zou toch graag een indicatie weten of ik nu 10 minuten moet wachten, of het eerder nog 4 uren gaat duren.

Eerste regel van wachtrijen, het is altijd jouw beurt in het midden van een gigantische event.

I'll do what I can, but expect very little.

• Dakreal
lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:07:

Vanavond maar verder met Jeweler en Huntsman (Thief). Allebei nu op 50 zonder veel moeite ervoor te doen. Wat zijn professions makkelijk te levellen
lulwut?

Weet je hoeveel coppers ik heb besteed aan Armor smithing en Weapon smithing om die 100+ te krijgen? :p Tis wel gelukt, maar dat was echt niet makkelijk haha.

• corset
haha die 2 zijn lastig ja. Ik kwam met 2x 255 copper ore en 1x 255 wood op allebei 50 uit :P

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Moest het trading post niet plat liggen kon je tenminste nog ontbrekende dingen bijkopen.

I'll do what I can, but expect very little.

• hexta
lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:07:

Ik kom met tailor toch echt niet voorbij die 40. Jute kom ik nergens meer tegen. :')

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:03:
Ze concureren met MMO's NU! in 2012!!! Niet toen ze uitkwamen. Groot verschil. En als je na 10 dagen als NIEUWE SPELER (Let op de laatste 2 woorden!) GEEN chars kan maken. Is het slecht.
Wat een onzin. Je mag het juist niet vergelijken met spellen van deze omvang die inmiddels al jaren draaien en nu stabiel draaien omdat ze ondertussen honderden updates hebben gehad.
Je gaat toch ook niet nu een auto merk oprichten en beginnen "Ja maar BMW deed in het begin ook X dus wij kunnen nog slecht zijn" Of is dat wel logisch?
Nee, maar als je een vergelijking maakt dat moet je dat wel met een gelijkwaardig product doen die op hetzelfde punt in zijn levenscyclus is. Of als we toch met analogietjes bezig zijn: moet een kind dat net op de wereld is gekomen meteen net zo goed kunnen praten en bewegen als een volwassene?

Nee, je moet echt kijken naar de opstartproblemen van dit spel in vergelijking met andere MMO's en niet anders.

• SinergyX
Dakreal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:09:
lulwut?

Weet je hoeveel coppers ik heb besteed aan Armor smithing en Weapon smithing om die 100+ te krijgen? :p Tis wel gelukt, maar dat was echt niet makkelijk haha.
Inderdaad, en niet te spreken over die special mats als vial of blood etc waar je er per item steeds meer nodig hebt :X Wood heb ik in overvloed, maar Iron en die special mats kom ik altijd tekort.

Pagina: 1 ... 144 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.