Weakling schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:56:
[...]
Glas half vol of half leeg? Ik zie het omgekeerd: verreweg het meeste werkt en werkt goed. Ik kan elke avond spelen en vrijwel alles doen wat ik wil. Ja een paar dingetjes werken nog niet of niet goed, maar dat komt nog wel. Het bederft mijn spelplezier allerminst.
Helemaal mee eens
Overigens, de TP gewoon goed in de gaten houden want het heeft de hele tijd geroteerd tussen spelers. Ik heb vaak genoeg mijn exta spullen kunnen verkopen en toch maar weer mooi 1 à 2 gold verdiend. Verder breekt het het spel echt niet zo vreselijk op om nog geen constante TP te hebben.
WvW queues moet dus inderdaad wat aan gedaan worden, party systeem werkt steeds beter. Gisteren kwamen wij als party ook steeds allemaal op dezelfde overflow terecht en geen problemen meet met dungeons behalve Ascalonian Catacombs.
Ik ben nu level 60, net mijn derde manual gekocht, onze guild richt zich op de treasure trove voor wat extra opslag en ik vermaak me prima, het spel werkt over het algemeen gewoon erg goed, het gaat smooth, en ik heb enorm veel plezier
De problemen die er zijn komen allemaal voort uit het feit dat ze deze dingen gewoon niet van tevoren konden testen met de stress die het nu ondervindt. Zoveel mankracht was er gewoon niet, ook niet tijdens de beta en stress test weekenden.
Sabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:18:
Ben ook wel benieuwd hoe die kills berekend worden, zit ondertussen op 650 WvW kills, maar heb hooguit maar 30x een finish him gedaan. In dat geval, telt de game degene die de meeste damage doet? of telt het iedereen die je hebt ge 'tagged'.
Het laatste lijkt me niet gezien ik dan al op veel meer zou zitten, maar de eerste lijkt me ook onwaarschijnlijk gezien ik als 'meatshield' fungeer en meer op klappen opvangen focus dan klappen uitdelen.
Speculatie, maar ik gok dat je een kill krijgt als je redelijkerwijs meegaan hebt. Zo werkt dat met events en een scalen van gevechten ook, dat is gebaseerd op het aantal spelers dat een effectieve bijdrage levert, ANet heeft altijd een policy tegen kill-stealing en dergelijken gehad. Iedereen werkt samen aan een kill, dus het lijkt me logischer dat iedereen dan ook credit krijgt.
Daar kan overigens nog wat aan gedaan worden, vind ik. Als je bij grote gevechten (in Dynamic Events) bijvoorbeeld helpt door heel veel mensen te reviven krijg je vaak alleen maar een bronze medaille omdat je uiteraard niet veel schade aan heb gericht. Ik zou nog wel graag zien dat je op meerdere manieren kan helpen en toch een goeie reward krijgt.
[
Voor 42% gewijzigd door
Verwijderd op 04-09-2012 09:34
]