"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik vind dat juist wel leuk... En ik moet zeggen, ik vind dat gebroken Engels leuker om te lezen dan het Nederlands wat ik zo nu en dan voorbij zie komen... Dan schaam ik me er gewoon voor Nederlandse te zijn...psychodude schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:07:
[...]
Iedereen 100% Engels laten spreken gaat toch nooit gebeuren, en met het gebroken Engelse van sommigen maar beter ook.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Zelfs met discoveries? Dat vind ik straf. Met 1 discovery met een geel insignia/inscription komen er zo 3 levels bij in crafting.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:09:
haha die 2 zijn lastig ja. Ik kwam met 2x 255 copper ore en 1x 255 wood op allebei 50 uit
Ik weet niet in welk gebied je zit, maar met piraten meppen in de human startgebieden kon ik vrij vlot genoeg jute bijelkaar krijgen. Maar goed dat was voor armorsmithing en die heeft er een pak minder nodig wellicht.hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:13:
Ik kom met tailor toch echt niet voorbij die 40. Jute kom ik nergens meer tegen.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Het is inderdaad goed om naar een ander spel te wijzen als Guildwars 2 een aantal problemen heeft die de game-ervaring sterk beinvloeden. Dat is een stuk beter vind je niet?Weakling schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:13:
[...]
Nee, je moet echt kijken naar de opstartproblemen van dit spel in vergelijking met andere MMO's en niet anders.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ja er zijn beta tests geweest maarja je kan er niet onderuit dat er problemen terug blijven komen de eerste paar weken.. Dat is met elke game zo ..
Als we kijken naar hoe het spel verder is werkt het gewoon goed en we zullen de komende weken meer functionaliteit krijgen namate er meer gefixed word. Geduld is een schone zaak
Nee, dat is niet wijzen, dat is de problemen van dit spel in het juiste perspectief plaatsen. Door het te vergelijken met WoW zoals deze nu draait doe je dat in ieder geval niet.Dakreal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:19:
Het is inderdaad goed om naar een ander spel te wijzen als Guildwars 2 een aantal problemen heeft die de game-ervaring sterk beinvloeden. Dat is een stuk beter vind je niet?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Ik heb er wel een hoop gehad, maar ik heb voor elk losse ding 10 jute nodig, dus dan gaat het hard.Weakling schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:19:
Ik weet niet in welk gebied je zit, maar met piraten meppen in de human startgebieden kon ik vrij vlot genoeg jute bijelkaar krijgen. Maar goed dat was voor armorsmithing en die heeft er een pak minder nodig wellicht.
Idd, de pirates waren wel een goed gebied daarvoor, als ik daar weer mats voor ga farmen ga ik dat stuk weer even opzoeken.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Vergelijking maken met een spel van 2005 is zeker wel de juiste manier? Feit is gewoon dat ik de release bagger vind. Core features hebben problemen, zoals loginserver en zelfs instance servers.Weakling schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:21:
[...]
Nee, dat is niet wijzen, dat is de problemen van dit spel in het juiste perspectief plaatsen. Door het te vergelijken met WoW zoals deze nu draait doe je dat in ieder geval niet.
Als je dat ontkent dan zit je gewoon met een stuk beton voor je kop te gamen of je kan de politiek in.
Ik ben fan van Guildwars2, maar ik zie dingen wel zoals ze zijn. En dat is in dit geval dus een brakke release.
De reden dat ik het nog speel is omdat het een goed spel is. Gisteren heeft een maat van mij een uur verspilt om 1 character aan te maken. Das normaal?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
WvWvW is nog niet unlimited acces, maar daar zijn ze mee bezig, TP valt nu wel tegen, maar dat schijnen ze vanmorgen gefixed te hebben. Overflow kan irritant zijn, maar verder kan iedereen wel gewoon spelen.
Overdrijven is ook een vak.Dakreal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:23:
[...]
Vergelijking maken met een spel van 2005 is zeker wel de juiste manier? Feit is gewoon dat ik de release bagger vind. Core features hebben problemen, zoals loginserver en zelfs instance servers.
Als je dat ontkent dan zit je gewoon met een stuk beton voor je kop te gamen of je kan de politiek in.
Ik ben fan van Guildwars2, maar ik zie dingen wel zoals ze zijn. En dat is in dit geval dus een brakke release.
De reden dat ik het nog speel is omdat het een goed spel is. Gisteren heeft een maat van mij een uur verspilt om 1 character aan te maken. Das normaal?
Dit is een account.
Zijn ze daar mee bezig? De wvw map is veel te klein voor unlimited acceshexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:24:
Ik snap dat het erg zuur is als je geen character kan maken. Maar verder vallen de bugs eigenlijk wel heel erg mee.
WvWvW is nog niet unlimited acces, maar daar zijn ze mee bezig, TP valt nu wel tegen, maar dat schijnen ze vanmorgen gefixed te hebben. Overflow kan irritant zijn, maar verder kan iedereen wel gewoon spelen.
Gezien deze tekst zou er dus weer een update komen (avond = nacht), dus morgen zou het allemaal weer beter moeten werken?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
We hebben gewoon de TP nodig! Als het goed is, komt hij vandaag online...hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:22:
[...]
Ik heb er wel een hoop gehad, maar ik heb voor elk losse ding 10 jute nodig, dus dan gaat het hard.
Idd, de pirates waren wel een goed gebied daarvoor, als ik daar weer mats voor ga farmen ga ik dat stuk weer even opzoeken.
Trading Post
We've been expanding the Trading Post's capacity to handle the huge volume of requested trades. After our test yesterday, we've been working to resolve some issues reported by players. We expect to have the Trading Post online for all players this evening (edit: after tonight's software update).
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De WvWvW maps zijn zeer groot, ik weet even niet exact hoeveel forts, keeps, castles, whatever more maar ik meen dat het een stuk of 50 zeker was over de diverse locations. Voor al die locations zou je ongoing battles kunnen hebben van 50 vs 50, dat geeft ruimte tot zeker 5000 man in WvWvW.SCIxX schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:28:
[...]
Zijn ze daar mee bezig? De wvw map is veel te klein voor unlimited acces
Het probleem is meerendeel de balancing problemen als je iedereen maar toe laat, een drukke server zou gemakkelijker de aantallen kunnen behalen.
Daarnaast moet de community bij een groter aantal spelers trachten te voorkomen dat ze alsmaar hetzelfde blijven doen; castle zerg.
Haha.. nee >_>
iedereen die ik ken heeft dezelfde ervaring met GW2.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Vroeg ik me ook al af... 5:00 uur is 20:00 uur hun tijd (en niet 21:00). Het is nu 1:30 (hun tijd) dus het zou nu moeten werken, toch?SinergyX schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:31:
Lekker onduidelijk, 5 uur geleden was 5AM, dus 9PM Seattle time, is dan 'tonight' nog gisteren of inmiddels 4september?
Hier hetzelfde probleem, wat een chaos en irritaties bij Diablo 3.MacrosSimga schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:32:
Alsof de release van Diablo 3 veel beter was? Volgens mij heb ik daar gewoon niet eens kunnen inloggen in de eerste 3 dagen... dat kon wel bij gw2 ... niet zeuren en gewoon genieten van het spel. Wees uberhaubt blij dat het spel is uitgekomen....
Dat zal zich vanzelf oplossen denk ik, aangezien mensen vanzelf nieuwe taktieken bedenken, en def/off moet blijven veranderen om te blijven werken?psychodude schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:32:
Daarnaast moet de community bij een groter aantal spelers trachten te voorkomen dat ze alsmaar hetzelfde blijven doen; castle zerg.
En ik vind weer dat jij overdrijftDakreal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:23:
[...]
Vergelijking maken met een spel van 2005 is zeker wel de juiste manier? Feit is gewoon dat ik de release bagger vind. Core features hebben problemen, zoals loginserver en zelfs instance servers.
Aangenaam, ik ben Hexta.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:34:
Ik vind de problemen heel erg meevallen.
Jaartal boeit niet nee. Het gaat om het soort spel en de problemen ten tijde van release en de weken daarna, uit welk jaar dan ook. Ja de techniek schrijdt voort, maar dat mag nooit een excuus zijn.Dakreal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:23:
Ik ontken niks. Je hebt me nergens horen zeggen dat er geen problemen zijn. Ik vind de problemen alleen niet zo groot als anderen ze doen voorkomen en zeker niet groter dan ik bij andere spellen heb meegemaakt.Als je dat ontkent dan zit je gewoon met een stuk beton voor je kop te gamen of je kan de politiek in.
Kan het beter? Jazeker. Is het spel onspeelbaar? Absoluut niet. Werkt het overgrote deel van GW2 goed? Jazeker! Maar goed, blijkbaar ligt het in de aard van veel mensen om vooral de nadruk op problemen te leggen en daarbij uit het oog te verliezen wat wel allemaal goed is.
Nee, maar nogmaals, dat zul je me ook niet horen zeggen. Gelukkig zeg je zelf ook dat het een goed spel is!De reden dat ik het nog speel is omdat het een goed spel is. Gisteren heeft een maat van mij een uur verspilt om 1 character aan te maken. Das normaal?
Je kan dit ook prima anders brengen, nu komt het mij over als een mogelijke troll/flame.
[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 06-09-2012 14:09 ]
Zodra er meer mensen level 80 worden en meer guilds zich gaan focussen op het claimen van keeps, zal het verdedigen van dit soort keeps ook verbeteren. Op het moment blijft iedereen de zerg volgen om zo maar snel wat xp te halen. Ow de keep die we net aanvielen is alweer van de tegenpartij? yey.. meer xp als we deze weer terugpakken.
Wie zegt dat het goddelijk is en allemaal werkt?lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:37:
Zucht.. blinde fanboys zijn altijd leuk. Als je niet in WIL zien dat dit spel problemen heeft, zeg dat dan gewoon. Ga niet doen alsof het spel goddelijk is
het spel heeft problemen maar het absoluut niet onspeelbaar.... Ik zie verder niet waar iedereen zich zo ontiegelijk druk om maakt .... alsof geen enkele andere mmo problemen bij de launch heeft? Geef het gewoon wat tijd en over 2 weken zal het grootste gedeelte allemaal wel opgelost zijn. Geduld mensen geduld.. heb je dat niet ga dan gewoon geen nieuwe game spelen bij release en wacht 3 maanden...lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:37:
Zucht.. blinde fanboys zijn altijd leuk. Als je niet in WIL zien dat dit spel problemen heeft, zeg dat dan gewoon. Ga niet doen alsof het spel goddelijk is
Dat denk ik ook.Sabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:37:
Castle zerg in WvW gebeurd (naar mijn mening) maar om 1 reden, experience.
Zodra er meer mensen level 80 worden en meer guilds zich gaan focussen op het claimen van keeps, zal het verdedigen van dit soort keeps ook verbeteren. Op het moment blijft iedereen de zerg volgen om zo maar snel wat xp te halen. Ow de keep die we net aanvielen is alweer van de tegenpartij? yey.. meer xp als we deze weer terugpakken.
Dan zullen er ook groepen mensen zijn die bijv via teamspeak goed samenwerken en samen een kasteel verdedigen, waardoor de "zerg" taktiek lang niet meer goed genoeg is.
100% zeker weten? ;pBrummetje schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:38:
Voor de mensen die de TP willen gaan gebruiken. Hij werkt nu
Je hebt hier niemand horen zeggen dat er geen problemen zijn, dus bewaar je troll pogingen alsjeblieft voor een ander forum.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:37:
Die vorm van castle zerg doelde ik niet eens op, maar meer de zerg op de main castle in het midden. Terwijl de world vol zit met lege kastelen om te pakken, supply depots, etc blijven grote aantallen mensen op een gate van een heavily fortified castle rammen.Sabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:37:
DIt soort tactieken worden al wel gedaan, zit zelf in een guild die het niet voor de xp doet, maar voor de fun en challenge in pvp.hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:39:
[...]
Dat denk ik ook.
Dan zullen er ook groepen mensen zijn die bijv via teamspeak goed samenwerken en samen een kasteel verdedigen, waardoor de "zerg" taktiek lang niet meer goed genoeg is.
Paar dagen geleden met 3 groepen van 2 man supply camps van de tegenparty lopen overnemen om zo de enemy supply tegen te houden.
Vervolgens met alle 6 bij een keep snel 2 flame rams opgebouwd (1 bouwen, 2 teleporteren terug en halen meer supply) en dus met een kleine groep toch wat schade kunnen aanrichten
Jammer genoeg kan ik nu geen bestellingen plaatsen!Brummetje schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:38:
Voor de mensen die de TP willen gaan gebruiken. Hij werkt nu
Tof! Hopen dat in de Tweakers Guild daar ook veel animo voor is.Sabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:41:
[...]
DIt soort tactieken worden al wel gedaan, zit zelf in een guild die het niet voor de xp doet, maar voor de fun en challenge in pvp.
Paar dagen geleden met 3 groepen van 2 man supply camps van de tegenparty lopen overnemen om zo de enemy supply tegen te houden.
Vervolgens met alle 6 bij een keep snel 2 flame rams opgebouwd (1 bouwen, 2 teleporteren terug en halen meer supply) en dus met een kleine groep toch wat schade kunnen aanrichten.
Hmm, moet eerlijk zeggen dat ik dit nog niet heb mee gemaakt, zodra de main castle te sterk verdedigd is wordt er vaak trebuchets gebruikt om van afstand de keep te verzwakken, terwijl de zergs de supply camps overnemen om de main keep van supply aanvoer te beroven, het duurt dan even maar na een tijd hebben ze de supply niet meer om de trebuchets tegen te houden en moeten ze wel uit de keep komen om de trebutchets neer te halenpsychodude schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:41:
[...]
Die vorm van castle zerg doelde ik niet eens op, maar meer de zerg op de main castle in het midden. Terwijl de world vol zit met lege kastelen om te pakken, supply depots, etc blijven grote aantallen mensen op een gate van een heavily fortified castle rammen.
Ik moet me toch eens in de WvW gaan mengen, dit klinkt echt heel vetSabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:44:
[...]
Hmm, moet eerlijk zeggen dat ik dit nog niet heb mee gemaakt, zodra de main castle te sterk verdedigd is wordt er vaak trebuchets gebruikt om van afstand de keep te verzwakken, terwijl de zergs de supply camps overnemen om de main keep van supply aanvoer te beroven, het duurt dan even maar na een tijd hebben ze de supply niet meer om de trebuchets tegen te houden en moeten ze wel uit de keep komen om de trebutchets neer te halen.
Je bedoelt: iedereen die je kent, praat wat met elkaar mee. Je blijft hier maar posten dat je het spel te buggy vindt, terwijl er door veel meer mensen wordt aangegeven dat je soms wat overdrijft en dat de release eigenlijk goed verlopen is.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:34:
[...]
Haha.. nee >_>
Het is misschien tijd voor wat begrip. Ten eerste is het ontzettend complex om een spel als Guild Wars 2 te maken. Daarnaast zijn ze hard bezig om problemen te verhelpen. Het is niet zo dat de fouten er door luiheid of onwetendheid in zijn gekomen.
Guild Wars 2 is de grote MMO die het blijkbaar nog veel beter doet dan verwacht. Als je zoveel toestroom van spelers krijgt, is het vrijwel logisch dat bijvoorbeeld de TP het nog niet doet. Daar moet je niet bij gaan zwart kijken, of denken dat je recht hebt op de werking van de TP. Het is een goede feature en ze zullen de TP zo snel mogelijk in werking brengen.
Daarom geven verstandige mensen hier al aan dat je zoveel mogelijk van het spel moet gaan genieten. 99,99% van het spel werkt wel en die losse eindjes komen binnen een paar dagen er ook nog bij. Fantastisch dus.
Heb je al wvw gespeeld? Het is nu al vrij druk en het zijn natuurlijk verschillende servers en niet 1 grote. Meestal is er 1 grote groep(naast kleine parties die hun eigen ding doen) per server die heen en weer gaat naar forten, omdat die het meest effectief is, dit zal betekenen dat je groepen krijgt van 1000 man dan ontploft mijn pc. Belangrijk punt is dat je meestal naar 1 wayppoint hebt om te beginnen.psychodude schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:32:
[...]
De WvWvW maps zijn zeer groot, ik weet even niet exact hoeveel forts, keeps, castles, whatever more maar ik meen dat het een stuk of 50 zeker was over de diverse locations. Voor al die locations zou je ongoing battles kunnen hebben van 50 vs 50, dat geeft ruimte tot zeker 5000 man in WvWvW.
Het probleem is meerendeel de balancing problemen als je iedereen maar toe laat, een drukke server zou gemakkelijker de aantallen kunnen behalen.
Daarnaast heeft het gros van de spelers minimale last, de TP zie ik zelfs als een pluspunt omdat er meer activiteit is in de chat. In Lion's Arch zie je veel mensen handelen in items en gear, veel mensen in normale zones geven gewoon blue en greenies weg, ik mis het op dit moment enkel omdat ik even 'vast zit' met mijn weaponcrafting.MacrosSimga schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:39:
het spel heeft problemen maar het absoluut niet onspeelbaar.... Ik zie verder niet waar iedereen zich zo ontiegelijk druk om maakt .... alsof geen enkele andere mmo problemen bij de launch heeft? Geef het gewoon wat tijd en over 2 weken zal het grootste gedeelte allemaal wel opgelost zijn. Geduld mensen geduld.. heb je dat niet ga dan gewoon geen nieuwe game spelen bij release en wacht 3 maanden...
Goed, Ascalon dungeon is jammer, we hebben de eerste 5 30's in de guild en we kunnen dus niets doen.
Maar we kunnen nog steeds rondmeppen op de stranden vol met mobs, van event naar event rennen, andere mensen helpen, lachen, exp en gear halen, simpelweg.. we kunnen spelen.
Al merk ik wel dat de server het soms bizar moeilijk krijgt als er een event is met veel mensen. Ergens in Norn gebied heb je eerst een aanval van die mol-mensen mobs, daar gaat het nog (spawnen er 5-6 gelijktijdig nonstop), maar als de boss komt begint de lag pas echt.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 04-09-2012 10:47 ]
En hier gaat het uiteindelijk om, dat je kan spelen!SinergyX schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:46:
[...]
Maar we kunnen nog steeds rondmeppen op de stranden vol met mobs, van event naar event rennen, andere mensen helpen, lachen, exp en gear halen, simpelweg.. we kunnen spelen.
Dit zie je wel vaker trouwens in dergelijke games. Was ook vaak het geval met Warhammer Online. Maakt het niet minder leuk though. Ik was gisteren in de ' battlegrounds ' van Guildwars, wat vinden jullie daarvan? Ik kreeg nog niet echt het gevoel te pakken in ieder geval.Sabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:37:
Jij vindt dat positief... Ik heb er een bloedhekel aan. Elke WTS en WTB trade spammer gaat linea recta in mijn block lijst...SinergyX schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:46:
[...]
Daarnaast heeft het gros van de spelers minimale last, de TP zie ik zelfs als een pluspunt omdat er meer activiteit is in de chat. In Lion's Arch zie je veel mensen handelen in items en gear, veel mensen in normale zones geven gewoon blue en greenies weg, ik mis het op dit moment enkel omdat ik even 'vast zit' met mijn weaponcrafting.
En vergeet niet (imho een van de belangrijkste dingen) dat ze iedereen zo veel mogelijk op de hoogte houden. Dit zorgt ervoor dat heel veel mensen hier niet aan het schelden zijn, maar veel meer begrip kunnen tonen. Er worden excuses aangeboden, er worden tijden aangegeven, we krijgen te horen waar ze mee bezig zijn, en dat maakt een wezenlijk verschil.Playa del C. schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:45:
[...]
Je bedoelt: iedereen die je kent, praat wat met elkaar mee. Je blijft hier maar posten dat je het spel te buggy vindt, terwijl er door veel meer mensen wordt aangegeven dat je soms wat overdrijft en dat de release eigenlijk goed verlopen is.
Het is misschien tijd voor wat begrip. Ten eerste is het ontzettend complex om een spel als Guild Wars 2 te maken. Daarnaast zijn ze hard bezig om problemen te verhelpen. Het is niet zo dat de fouten er door luiheid of onwetendheid in zijn gekomen.
Guild Wars 2 is de grote MMO die het blijkbaar nog veel beter doet dan verwacht. Als je zoveel toestroom van spelers krijgt, is het vrijwel logisch dat bijvoorbeeld de TP het nog niet doet. Daar moet je niet bij gaan zwart kijken, of denken dat je recht hebt op de werking van de TP. Het is een goede feature en ze zullen de TP zo snel mogelijk in werking brengen.
Daarom geven verstandige mensen hier al aan dat je zoveel mogelijk van het spel moet gaan genieten. 99,99% van het spel werkt wel en die losse eindjes komen binnen een paar dagen er ook nog bij. Fantastisch dus.
De WvW ervaring kan enorm verschillen per server.voxxel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:45:
[...]
Ik moet me toch eens in de WvW gaan mengen, dit klinkt echt heel vet
Het is afhankelijk van hoe goed je eigen server speelt en hoe leuk de tegenpartij het voor je maakt.
Vorige week hadden we op Gunnar's hold het probleem dat Jade Sea [FR] en een andere server tegen ons liepen samen te werken (zo leek het in ieder geval) dus de 'haat' tegenover Jade Sea liep op.
Na de nieuwe matchups van het weekend zijn we deze week weer in een groep met Jade Sea [FR] geplaatst en wederom lijkt het erop dat beide servers het op ons voorzien heeft (lijkt zo voor elke server waarschijnlijk). Dus op het moment is het een beetje zo dat iedereen in de Gunnar's Hold battleground het op Jade Sea voorzien heeft, tot het punt dat ze soms de andere server totaal negeren om de fransen neer te halen
Dit soort 'competities' onder servers maakt het natuurlijk alleen maar leuker, als je vaker tegen elkaar gespeeld hebt
Ik zie het eigenlijk nooit, maar ik kijk dan voornamelijk in de guild chat. Waar mensen enkel dingen posten die ze gratis weg willen geven aan iemand die het kan gebruiken.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:49:
[...]
Jij vindt dat positief... Ik heb er een bloedhekel aan. Elke WTS en WTB trade spammer gaat linea recta in mijn block lijst...
Ach, een beetje fransman geeft zich zo over, dus ik denk niet dat we ons druk hoeven te maken @ Gunnars Hold.. nu nog een keer in WvW komen.. en het zou ook fijn zijn als er meer portals zijnSabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:50:
[...]
De WvW ervaring kan enorm verschillen per server.
Het is afhankelijk van hoe goed je eigen server speelt en hoe leuk de tegenpartij het voor je maakt.
Vorige week hadden we op Gunnar's hold het probleem dat Jade Sea [FR] en een andere server tegen ons liepen samen te werken (zo leek het in ieder geval) dus de 'haat' tegenover Jade Sea liep op.
Na de nieuwe matchups van het weekend zijn we deze week weer in een groep met Jade Sea [FR] geplaatst en wederom lijkt het erop dat beide servers het op ons voorzien heeft (lijkt zo voor elke server waarschijnlijk). Dus op het moment is het een beetje zo dat iedereen in de Gunnar's Hold battleground het op Jade Sea voorzien heeft, tot het punt dat ze soms de andere server totaal negeren om de fransen neer te halen.
Dit soort 'competities' onder servers maakt het natuurlijk alleen maar leuker, als je vaker tegen elkaar gespeeld hebt
Haha nederlanders en de haat voor fransen.Sabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:50:
tot het punt dat ze soms de andere server totaal negeren om de fransen neer te halen.
Je mist iets. Het gaat de 'tegenstanders' er om dat er zo veel mensen zijn die de problemen verbloemen, terwijl dat in hun ogen nergens op slaat. Ergens kan ik me daar wel in vinden, het is tenslotte nu eenmaal zo dat een nieuw product moet kunnen concurreren met de andere producten uit die sector, anders heeft het nieuwe product geen bestaansrecht. Als ik nu fietsen ga maken dan worden die fietsen vergeleken met andere fietsen van vandaag, niet met de eerste fietsen die gemaakt zijn. Bij fysieke producten is dat voor iedereen de normaalste zaak van de wereld maar bij computersoftware is dat ineens een vreemd concept...MacrosSimga schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:39:
[...]
het spel heeft problemen maar het absoluut niet onspeelbaar.... Ik zie verder niet waar iedereen zich zo ontiegelijk druk om maakt .... alsof geen enkele andere mmo problemen bij de launch heeft? Geef het gewoon wat tijd en over 2 weken zal het grootste gedeelte allemaal wel opgelost zijn. Geduld mensen geduld.. heb je dat niet ga dan gewoon geen nieuwe game spelen bij release en wacht 3 maanden...
Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf softwaretester van beroep dus ik realiseer me volledig dat je niet alles kan testen en dat je niet altijd alles werkend kunt hebben voor de release, maar ik weet wel dat als het totaalplaatje zo is zoals het hier bij GW2 is dat je dan zo veel problemen hebt dat je normaal gesproken niet zou releasen. Ze werken er hard aan en dat is te merken, maar als je nagaat dat we tot enkele dagen geleden amper parties en guilds konden gebruiken, amper dungeons konden doen, nog steeds de TP niet konden gebruiken, veel mensen vastzaten in hun personal story, WvWvW op bijna geen enkele servergroep goed gebalanceerd is, sommige classes een stuk sterker zijn dan andere, en misschien nog wel meer...alles bij elkaar opgeteld heeft het spel toch echt stevige problemen. De zaken DIE werken werken wel redelijk tot zelfs hier en daar goed, daar niet van, maar dat is niet meer dan normaal, als je een product koop mag je verwachten dat het werkt, daarom koop je het product namelijk.
Met iedere minuut die ik het spel speel word ik meer fan, maar om de release geslaagd te noemen is gewoon niet realistisch...
Nou, snel opbokken dan met je azijnpisserij, heb ik minder last van overflow.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:37:
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Zucht.. laat ik langzaam beginnen. Dat is blijkbaar nodigPlaya del C. schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:45:
[...]
Je bedoelt: iedereen die je kent, praat wat met elkaar mee. Je blijft hier maar posten dat je het spel te buggy vindt, terwijl er door veel meer mensen wordt aangegeven dat je soms wat overdrijft en dat de release eigenlijk goed verlopen is.
Ik en mijn oude WoW guild wilden gister samen beginnen weer. 3 man die al speelden, 4 die net de game hadden.
4 kunnen geen chars maken, van 20.00 tot 23.30. Dat is GEEN goed begin als eerste indruk. Als je dat zelfs al niet werkend krijgt, dan doe je het gewoon fout.
Stop nou met het spel heiligverklaren, en zie gewoon dat er fouten in zitten >_>
Je hebt gelijk, maar het is ook wel een andere wereld, met andere verwachtingen.Cronax schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:52:
-knip-
Met iedere minuut die ik het spel speel word ik meer fan, maar om de release geslaagd te noemen is gewoon niet realistisch...
Om het met de fietsen te vergelijken, als je een fiets maakt voor 12 miljoen mensen, dan ik het ook niet gek dat bij de eerste rijpogingen wat onderdelen beter gelast moeten worden.
Qoute eens een paar posts met heiligverklaringen voor me?lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:55:
[...]
Zucht.. laat ik langzaam beginnen. Dat is blijkbaar nodig
Ik en mijn oude WoW guild wilden gister samen beginnen weer. 3 man die al speelden, 4 die net de game hadden.
4 kunnen geen chars maken, van 20.00 tot 23.30. Dat is GEEN goed begin als eerste indruk. Als je dat zelfs al niet werkend krijgt, dan doe je het gewoon fout.
Stop nou met het spel heiligverklaren, en zie gewoon dat er fouten in zitten >_>
De eerste 3 dagen tegen Jade Sea was dit wel het geval ja, tot ze op een avond in de nacht alles hadden overgenomen (tussen 2 en 6 uur 's nachts) en hier hevige verdedigingen bouwde, daarna was het een behoorlijke strijd alles terug te krijgen en zodra we het hadden deden ze hetzelfde trucje in de nacht weer.Dakreal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:52:
[...]
Ach, een beetje fransman geeft zich zo over, dus ik denk niet dat we ons druk hoeven te maken @ Gunnars Hold.. nu nog een keer in WvW komen.. en het zou ook fijn zijn als er meer portals zijn
Daarnaast zodra we met een gevecht tegen ze begonnen gingen ze in hun kastelen zitten om ons met mortieren / cannons en noem het maar op verder te belagen.
Van het weekend speelden we tegen 2 duitse servers welke zelfs als ze samenwerkten ons niet van de meerderheid van de battleground afkregen.
Gunnar's hold is niet zo groot as Far Shiverpeaks nee, maar zou wel leukzijn om daar een keer een WvW tegen te doen
Zo erg is het gelukkig nog niet, buiten de powerlevel en gold-sell servicesWailing_Banshee schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:49:
Jij vindt dat positief... Ik heb er een bloedhekel aan. Elke WTS en WTB trade spammer gaat linea recta in mijn block lijst...
Nee, gaat op onze server nog best netjes, 1-2x maximaal, geen extreme spam. En aangezien je in Lion's toch bijzonder weinig anders kan doen, maak ik me er niet zo druk over.
Er zitten fouten in, dat geeft iedereen ook toe. Maar dat jij nu voor lul staat voor die 4 man, maakt het voor ons absoluut niet erger.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:55:
En synergy komt me weer aanvallen, elk topic opnieuw
Ik snap het echt niet. GW2 forum, MMO champion versie. Iedereen daar ziet dat er gewoon crippling flaws op het moment zijn met het spel. Hier? Totaal niet, stel je voor dat er iets fout is.
Geslaagd als in: er waren geen problemen. Nee, dan zeker niet. Maar je hebt ook te maken met een verwachtingspatroon van de gebruiker. Wat ik meen op te maken uit de reacties hier en elders is dat de gemiddelde MMO speler weet dat bij elke release van een nieuw spel aanloopproblemen zullen opduiken.Cronax schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:52:
De mate waarin die problemen het spelen belemmeren bepalen dan of de release als succesvol wordt gezien of niet. Vanuit dat oogpunt wordt door velen deze release wel als geslaagd ervaren. Daardoor zal dit bij elke MMO wel weer hetzelfde welles-nietes spelletje opleveren tussen mensen die hun ervaringen uit het verleden laten meewegen en mensen die steeds weer opnieuw nagenoeg perfectie verwachten.
Anders gezegd: als puur de aanwezigheid van problemen bepalen dat een release niet geslaagd genoemd mag worden, dan is geen enkele MMO release ooit succesvol geweest.
Ik ga pas aan de WvW weer als het werkelijk WvW is en geen verkapte bgSabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:57:
[...]
De eerste 3 dagen tegen Jade Sea was dit wel het geval ja, tot ze op een avond in de nacht alles hadden overgenomen (tussen 2 en 6 uur 's nachts) en hier hevige verdedigingen bouwde, daarna was het een behoorlijke strijd alles terug te krijgen en zodra we het hadden deden ze hetzelfde trucje in de nacht weer.
Daarnaast zodra we met een gevecht tegen ze begonnen gingen ze in hun kastelen zitten om ons met mortieren / cannons en noem het maar op verder te belagen.
Van het weekend speelden we tegen 2 duitse servers welke zelfs als ze samenwerkten ons niet van de meerderheid van de battleground afkregen.
Gunnar's hold is niet zo groot as Far Shiverpeaks nee, maar zou wel leukzijn om daar een keer een WvW tegen te doen.
Ben iig wel benieuwd hoe het straks settled met guilds. Zou wel cool zijn als je gewoon een keep claimed als guild en deze dan door dik en dun verdedigd ( netzoals in Warhammer
Juist, en guildwars is geen uitzondering daaropWeakling schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:02:
[...]
Anders gezegd: als puur de aanwezigheid van problemen bepalen dat een release niet geslaagd genoemd mag worden, dan is geen enkele MMO release ooit succesvol geweest.
[ Voor 12% gewijzigd door Dakreal op 04-09-2012 11:05 ]
- Ultima online
- Everquest
- Anarchy Online
- City of Heroes/Villains
- Warhammer Online
- Age of Conan
- Rift
- Tera
- Planetside
- World of Warcraft
- Asheron’s Call
- Star wars galaxies
- SW ToR
- Etc etc
En ik moet zeggen dat GW2 een van de betere releases is tot nu toe.
Kan niets vinden,voor mijn huidige casual playstyle, dat nog niet werkt.
Ik kan in ieder geval inloggen , spelen en mijn skills (talents) toewijzen, en laten dat nou net dingen zijn in andere MMO's (*cough* WoW *cough*) uberhaupt niet werkten bij release
[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 04-09-2012 11:05 ]
FUMES et CARNES
Zou jij mij wat bronnen van deze "crippling flaws" willen geven? Ik wil GW2 binnenkort graag aanschaffen maar als het zo erg is dan kan ik beter nog enkele weekjes wachten (zoveel vrije tijd heb ik op moment toch niet).lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:59:
"Er zijn geen problemen, het spel is goed, je overdrijft, het spel is awesome" etc Moet ik doorgaan? Het staat er vol mee nu
En synergy komt me weer aanvallen, elk topic opnieuwvoel me gewoon geliefd nu.
Ik snap het echt niet. GW2 forum, MMO champion versie. Iedereen daar ziet dat er gewoon crippling flaws op het moment zijn met het spel. Hier? Totaal niet, stel je voor dat er iets fout is.
Ik heb namelijk enkele let's play's gekeken en daar vielen mijn geen grove fouten/problemen op die het spel niet/slecht speelbaar maken ...
Moet sowieso nog wachten gezien mijn winkel GW2 nog niet op voorraad heeft.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Haal die baksteen es voor uw hoofd weg. Iedereen zegt dat het spel nog niet soepel loopt, maar dat het wel een zeer vermakelijk en geweldig spel is. Dat er een paar dingen niet 100% werken is irritant, maar een beetje begrip ervoor kan geen kwaad. Sommige bugs KUN je nou eenmaal niet altijd in stress test etc verhelpen.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:59:
"Er zijn geen problemen, het spel is goed, je overdrijft, het spel is awesome" etc Moet ik doorgaan? Het staat er vol mee nu
Om maar even je eigen voorbeeld te gebruiken: Als je een nieuwe auto koopt moet je die ook eerst inrijden.
En quote nu eens werkelijk iemand die zegt dat er geen problemen in zitten. Dat gaat je niet lukken of je moet de quote wel heel erg uit zijn verband rukken. Je bent echt aan het zwetsen.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:59:
Nieuwe auto's hoeven niet meer ingereden te worden.mauro101 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:05:
[...]
Haal die baksteen es voor uw hoofd weg. Iedereen zegt dat het spel nog niet soepel loopt, maar dat het wel een zeer vermakelijk en geweldig spel is. Dat er een paar dingen niet 100% werken is irritant, maar een beetje begrip ervoor kan geen kwaad. Sommige bugs KUN je nou eenmaal niet altijd in stress test etc verhelpen.
Om maar even je eigen voorbeeld te gebruiken: Als je een nieuwe auto koopt moet je die ook eerst inrijden.
Tevens allen: Kap is met Lanerios bashen.
Hij vind het een slechte release, en dat is hem goed recht. Jullie niet en jullie hebben kennelijk ook geen last van de problemen die zich de afgelopen week hebben voorgedaan.
Is nog steeds geen reden om iemand af te branden op ZIJN ervaring met de game.
[ Voor 19% gewijzigd door Dakreal op 04-09-2012 11:07 ]
Een qoute met "er zijn geen problemen" zou ik graag zien.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:59:
Ja, en die zerg groep is dus een probleem willen ze de limits kunnen ophogen. En in plaats van dat men zich verdeelt, blijft het nu veelal bij een zerg. Waardoor er 3 dingen kunnen gebeuren bij ophogen:SCIxX schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:46:
[...]
Heb je al wvw gespeeld? Het is nu al vrij druk en het zijn natuurlijk verschillende servers en niet 1 grote. Meestal is er 1 grote groep(naast kleine parties die hun eigen ding doen) per server die heen en weer gaat naar forten, omdat die het meest effectief is, dit zal betekenen dat je groepen krijgt van 1000 man dan ontploft mijn pc. Belangrijk punt is dat je meestal naar 1 wayppoint hebt om te beginnen.
- Men blijft zergen, en wrs veel klagen over lag.
- Men houdt maar op met WvWvW vanwege de lag.
- Men splitst zelfstandig de zerg op naar meerdere kleine zergs.
En wat ik dusver heb gezien in dit soort PvP in games als DAoC, WAR en nu GW2... lijkt me de kans dat het laatste zomaar gebeurd zeer klein.
Haha, dit gaat nergens over. Zoals eerder aangegeven, niemand verklaart het spel heilig of speelt de fanboy-rol. We weten allemaal dat TP niet werkt, en dat hier en daar een bug zit of zat.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:55:
[...]
Zucht.. laat ik langzaam beginnen. Dat is blijkbaar nodig
Het enige ... en ik zal het langzaam vertellen, dat is blijkbaar nodig ... het enige is dat je zo ontzettend overdrijft en de goede kant van het spel blijkbaar niet meer kan zien.
Daarnaast helpt het ook niet om te zeggen dat je met je 'oude WoW guild' speelt. Heeft hier niks mee te maken, maar is een soort statement van, wij van WoW hebben zo veel MMO ervaring, enz.
Ik heb gister in een chat gevraagt naar een paar mensen die graag een dungeon wilden doen:
Na een paar aanmeldingen had ik zonder enige problemen een party met vijf leden. Iedereen ging de dungeon binnen in story mode en vier van de vijf leden waren meteen samen in de dungeon. Eén speler dus niet, maar iemand deed de suggestie om even opnieuw in te loggen. Dit koste één minuut en daarna hebben we met vijf man een uur leuk bezig geweest zonder problemen.
Iedereen mag het een slechte release vinden, maar gaan dan niet vertellen dat alle andere mensen hier niet zien dat er problemen zijn. Dat is waar hij op aangevallen wordt.Dakreal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:06:
Hij vind het een slechte release, en dat is hem goed recht. Jullie niet en jullie hebben kennelijk ook geen last van de problemen die zich de afgelopen week hebben voorgedaan.
Dat is waar maar andersom respecteert hij absoluut niet dat anderen positief zijn gestemd over de release, wij zijn blinde fanboys omdat we een kreupel spel normaal vinden. Prima, speel het dan niet, ik vermaak me kostelijk en als het hem niet lukt is dat zijn probleem.Dakreal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:06:
[...]
Nieuwe auto's hoeven niet meer ingereden te worden.
Lekker fransozen meppen , en misschien Far Shiverpeaks ook
Hoop overigens wel vanavond TP te hebben , ben zwaar door me geld heen na het lvlen van cooking(400) , was wel dikke xp
Okay, maar laten wij dan de volwassene zijn, met z'n 4en op de man spelen is ook zo kinderachtig.SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:10:
[...]
Dat is waar maar andersom respecteert hij absoluut niet dat anderen positief zijn gestemd over de release, wij zijn blinde fanboys omdat we een kreupel spel normaal vinden. Prima, speel het dan niet, ik vermaak me kostelijk en als het hem niet lukt is dat zijn probleem.
Verwijderd
- De release is niet vlekkenloos gelopen, maar geef maar eens een MMO aan waar dat wel zo is.
- Geef uberhaupt eens een game aan met de benodigde connectie met het internet die vlekkenloos verloopt (zelfs niet MMO of online games hebben veel release issues).
- Vergelijk de release eens met de release van (bijvoorbeeld) een uitbreiding van WoW. Zelfs Blizzard heeft veel issues met de implementatie van een uitbreiding die volledig op een bestaand netwerk en engine gemaakt is.
- De support en vooral de communicatie vanuit het GW2 team is enorm goed, geef mij een andere ontwikkelaar aan waar ze dat ook zo goed hebben geregeld vanaf dag 1.
- Kijk naar hoe veel patches (kleine en grote) er al zijn geweest. Er zijn altijd veel problemen die niemand verwacht, maar de reactietijd is bijzonder goed.
En als laatste, perfectie bestaat niet!
Niemand brandt hem af op zijn ervaring met de game, enkel op de soms wat bizarre posts met verdraaingen en dingen die anderen zogenaamd gezegd zouden hebben.Dakreal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:06:
Prima als iemand de problemen zeer vervelend vind. Logisch ook. Maar dat is niet wat hij post.
Seafarers zit op het moment in een WvW tegen Jade Sea[FR] en Gunnar's hold, tenzij ze weer gereset zijnkowapanga schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:10:
Nog een paar dagen en Seafarers rest gaat eindelijk beginnen met WvW.
Lekker fransozen meppen , en misschien Far Shiverpeaks ook
Hoop overigens wel vanavond TP te hebben , ben zwaar door me geld heen na het lvlen van cooking(400) , was wel dikke xp
Weet je waarom? Omdat jullie fanboys het volgende blijkbaar doodnormaal vinden bij een release:SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:10:
[...]
Dat is waar maar andersom respecteert hij absoluut niet dat anderen positief zijn gestemd over de release, wij zijn blinde fanboys omdat we een kreupel spel normaal vinden. Prima, speel het dan niet, ik vermaak me kostelijk en als het hem niet lukt is dat zijn probleem.
1.) Geen characters kunnen maken (dit is redelijk duidelijk dat het een mandatory feature is)
2.) Geen goede grouping
3.) Geen goed werkend mail systeem
Nu maar even iets anders, jullie zien geen problemen, ik zie er veel als iemand die met nieuwe spelers werkt: Heeft iemand een manier gevonden om money over te zetten naar alts? Heb nu 9 gold die ik graag naar een nieuwe char wil overhevelen ><
Enige manier die ik tot nu toe zie: Mail naar ander persoon, die mailed het weer naar mn alt. Aangezien je niet naar jezelf kan mailen
Ik ben nu lvl 14 (heb niet veel tijd gehad om te spelen) en speel met 1h Sword en Focus of Torch in offhand. Vooral met sword + focus heb je 2 aanvallen die blindness veroorzaken, erg goed voor dmg ontwijken. Op nummer drie staat een brute aanval die projectielen afweert en ontzettend veel damage doet op close range. Daarnaast is de aanval op 4 echt heel erg goed tegen groepen van 2-3 mobs.RoseSolane schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:03:
[...]
Kun je dit toelichten? Ik heb zelf even in een stress test met een Guardian gespeelt en juist die deftige damage output viel mij tegen. Hoe speel je jouw Guardian? Ik ben aan het kijken naar een tweede char die totaal iets anders is dan mijn Ranger. Ik wil in ieder geval een andere armor klasse dan medium, dus de Guardian zou een optie kunnen zijn.
Op m'n weapon switch heb ik een 2h hammer want die heeft op 3 een aanval die mobs immobilized, erg handig. De damage met een 2h basis aanval treft alle mobs in bereik, ook fijn. En 2-3 mobs kan je standaard erg goed hebben. Dat moet ik niet proberen op m'n Thief.
Stop je gold in je bank, je bank is shared tussen alle characterslanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:16:
[...]
Weet je waarom? Omdat jullie fanboys het volgende blijkbaar doodnormaal vinden bij een release:
1.) Geen characters kunnen maken (dit is redelijk duidelijk dat het een mandatory feature is)
2.) Geen goede grouping
Nu maar even iets anders, jullie zien geen problemen, ik zie er veel als iemand die met nieuwe spelers werkt: Heeft iemand een manier gevonden om money over te zetten naar alts? Heb nu 9 gold die ik graag naar een nieuwe char wil overhevelen ><
Enige manier die ik tot nu toe zie: Mail naar ander persoon, die mailed het weer naar mn alt. Aangezien je niet naar jezelf kan mailen
Groot commentaar op de game maar je weet zelf niet eens hoe het werkt lol!
lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:16:
[...]
Weet je waarom? Omdat jullie fanboys het volgende blijkbaar doodnormaal vinden bij een release:
2.) Geen goede grouping
[ Voor 4% gewijzigd door MacrosSimga op 04-09-2012 11:18 ]
Verwijderd
Hebben anderen ook gemerkt dat voor die maandelijkse "achievement" om 100K exp te halen zonder dood te gaan er iets niet klopt?
Ik ga letterlijk niet dood, tellertje loopt goed, maar ik merk dat kills niet mee telden op rank 4, betekend dit dat uitsluitend exp rewards tellen?
En is dood gaan ook echt dood gaan? of mag je ook al niet neergaan en dan nog overleven als je de mob afmaakt en je weer op springt?
Ben weer blind
De "teller" geeft alleen aan wat het hoogste is wat je tot nu toe gehaald hebt en is niet per sé je huidige progress in de achievementVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:18:
Oh trouwens, toch nog een ingame vraagje:
Hebben anderen ook gemerkt dat voor die maandelijkse "achievement" om 100K exp te halen zonder dood te gaan er iets niet klopt?
Ik ga letterlijk niet dood, tellertje loopt goed, maar ik merk dat kills niet mee telden op rank 4, betekend dit dat uitsluitend exp rewards tellen?
En is dood gaan ook echt dood gaan? of mag je ook al niet neergaan en dan nog overleven als je de mob afmaakt en je weer op springt?
Je begint steeds meer op een enorme troll te lijken.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:16:
[...]
2.) Geen goede grouping
Verwijderd
Klopt dat weet ik, maar ik was gisteren bezig met die streak te halen (daar voor stond hij op 60K, nu op 85K). Maar na een dikke reward aan exp ging hij niet mee omhoog, en ik was zeker niet dood gegaan, zelfs niet down...Sabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:19:
[...]
De "teller" geeft alleen aan wat het hoogste is wat je tot nu toe gehaald hebt en is niet per sé je huidige progress in de achievement.
@Hexta andere mening betkend niet dat ik een troll ben. En stop meer doorzagen >_>
[ Voor 22% gewijzigd door corset op 04-09-2012 11:22 ]
Hmm, ik heb mijne gehaald door crafting. (van 30 in jeweler naar 300 in jeweler gaf me meer dan genoeg xpVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:20:
[...]
Klopt dat weet ik, maar ik was gisteren bezig met die streak te halen (daar voor stond hij op 60K, nu op 85K). Maar na een dikke reward aan exp ging hij niet mee omhoog, en ik was zeker niet dood gegaan, zelfs niet down...
De 1 day heads-up gebeuren vond ik eigenlijk best cool. En ik vond het geniaal dat je voor 15 euro meer ofzo, 3 dagen eerder kon beginnen! Niet gedaan, maar een geniale manier om geld te verdienen =)
111k? Ik dacht dat het limiet voor de monthly op 100k stond.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:21:
ik sta op 111k en ik kom niet verder. Zelfde char heb ik dat mee gehaald, en wat ik ook doe, events e.d. Hij telt gewoon niet verder. Lijkt beetje buggy.
@Hexta andere mening betkend niet dat ik een troll ben. En stop meer doorzagen >_>
[EDIT] thuis maar even kijken dan, weet dat ik dat deel in ieder geval al voor de monthly gehaald had, mis alleen de salvage kit uses nog
[ Voor 16% gewijzigd door Sabrac op 04-09-2012 11:24 ]
nvmSabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:22:
[...]
111k? Ik dacht dat het limiet voor de monthly op 100k stond.
[ Voor 13% gewijzigd door mauro101 op 04-09-2012 11:24 ]
Jongen, hou nou op, als je nu nog niet doorhebt dat we de problemen wel zien en hinderlijk vinden maar dat we gewoon meer geduld hebben tot het is opgelost, dan ga je dat niet meer doorhebben ook. Wat wil je horen? Dat je gelijk hebt? Okee, je hebt gelijk, het is een kreupel kutspel, speel het maar niet meer.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:16:
[...]
Hap nou niet, lekker laten rusten.
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 06-09-2012 14:14 ]
Net even op de wiki gekeken, daar staat nog iets interesants over de experience streak.
http://wiki.guildwars2.co...t_of_monthly_achievements
"Progress on Experience Survivor is reset whenever the player disconnects, teleports to a new zone, or dies. "
On topic:
Waarom zo weinig Charr
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 06-09-2012 14:13 ]
Verwijderd
Maar meeste achievements werken enkel als je geen gebruik maakt van teleport, zoning, character switchen of story in gaat (kom je terug in overflow -> reset).
Iemand trouwens HoM gear al gezien? Heavy armor is mooooooooi
de 37 % die je ziet is je progress in de daily achievement, zodra je dat op 100 % krijgt (dus 15 verschillende enemies killed, 60 enemies totaal hebt gekilled, 20x iets hebt geharvest / mined en 5 events gedaan hebt), krijg je een chest.SinergyX schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:29:
Ik snap die daily en monthy ook niet echt, soms komt achievement naar boven met een compleet onlogisch cijfer (was aan het minen, komt hij opeens met 37%), andere keer hele tijd niets gehad en opeens een chest-reward popup.
Maar meeste achievements werken enkel als je geen gebruik maakt van teleport, zoning, character switchen of story in gaat (kom je terug in overflow -> reset).
Iemand trouwens HoM gear al gezien? Heavy armor is mooooooooiItems zijn gratis, wel jammer dat je dus elke keer nieuw item moet kopen als je je gear vervangt, maar loop nu wel in teh bling bling armor rond (lijkt een beetje op oude Elite Templar armor).
Haha, ja helemaal mee eens Ik speel het spel meer en intensiever dan alle andere spellen het afgelopen jaar, maar inderdaad: omdat ik geen items kan verhandelen in de Trading Post en andere spelers geen karakter kunnen maken, vind ook ik het echt een complete mislukking en wil ik mijn geld terug. Het is verder misschien wel de beste MMO die ik ooit heb gespeeld, maar dit kan echt niet hoor. Ook al worden de problemen snel opgelost en zal het hoogstens nog een paar dagen duren voordat alles normaal is, ik heb daar geen geduld voor. Ik was wel van plan om dit spel maanden en misschien jaren te spelen, erg jammer.SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:24:
[...]
Jongen, hou nou op, als je nu nog niet doorhebt dat we de problemen wel zien en hinderlijk vinden maar dat we gewoon meer geduld hebben tot het is opgelost, dan ga je dat niet meer doorhebben ook. Wat wil je horen? Dat je gelijk hebt? Okee, je hebt gelijk, het is een kreupel kutspel, speel het maar niet meer.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.