"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Snap ik ook niet, wat mij betreft is Charr het leukste ras om te spelen. Zolang ze maar male zijn. En eigenlijk vind ik alleen heavy armor erg goed staan bij Charr. Maar erg leuke start zone, Black Citadel, leuke cultuur, lekker rauw.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:25:
Waarom zo weinig CharrZo raar, ze zijn echt leuk om te spelen.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik heb eruit gekregen:Weakling schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:35:
[...]
Ik heb er tot nu toe alleen maar een mystic coin en wat xp van gekregen, maar kan dus ook iets anders zijn?
Mystic Coins
Transmutation stones
+50% magic find voor 60 minuten
e.d. +50% magic find = godly trouwens
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Charr Warrior present!SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:35:
[...]
Snap ik ook niet, wat mij betreft is Charr het leukste ras om te spelen. Zolang ze maar male zijn. En eigenlijk vind ik alleen heavy armor erg goed staan bij Charr. Maar erg leuke start zone, Black Citadel, leuke cultuur, lekker rauw.
Name: Bloodfeast Gorge
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ben gisteren toch bijna 1 1/2 uur bezig geweest... Maar ik kon geen events vinden. Uiteindelijk maar op m'n Charr gaan spelen (zit nog in het starter gebied) en binnen een half uur had ik een stuk of 10 events gehad...lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:34:
mee eens, maar 15 minuten is ook iets te kort
Ik denk dat die dailies ongeveer tussen 30 en 60 minuten zouden moeten duren en dat klopt wel aardig. Ik krijg echt geen 5 events + 15 verschillende soorten kills binnen 15 minuten...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Verwijderd
What the fuck? nou lekker is datSabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:25:
@SythAdmin
Net even op de wiki gekeken, daar staat nog iets interesants over de experience streak.
http://wiki.guildwars2.co...t_of_monthly_achievements
"Progress on Experience Survivor is reset whenever the player disconnects, teleports to a new zone, or dies. "
Types is makkelijk. Gewoon tussen verschillende zones teleporten.
Wat ik wel echt heel heel heel jammer vind:
hartje vol? Je kan die event niet meer doen. Dus als je 100% in een zone hebt, ben je afhankelijk van oranje events.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
klopt, maar op hogere lvl krijg je repeatable hartjes dingetjes datjes. Per dag resetten ze dan. En voor de events krijg je wel veel meer exp/karma/gold.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:38:
Events zijn het lastigste stuk.
Types is makkelijk. Gewoon tussen verschillende zones teleporten.
Wat ik wel echt heel heel heel jammer vind:
hartje vol? Je kan die event niet meer doen. Dus als je 100% in een zone hebt, ben je afhankelijk van oranje events.
Trouwens, begint jouw naam niet met een i ? Iedereen hier noemt je Lanerios...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 11:41 ]
Dat scheelt echt met het vinden van speciale items? Dit is voor mij tot nu toe echt een stat waar ik totaal niet naar omgekeken heb. Hm, misschien een idee om twee armor setjes te maken, eentje voor het echte werk en eentje met vooral veel magic find voor tijdens het farmen en grinden.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:37:
+50% magic find voor 60 minuten
e.d. +50% magic find = godly trouwens
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Hangt natuurlijk ook van je level af. Op lvl 80 wat ik nu ben is een level ongeveer 245k experience, dus het is ongeveer 2/5e van een level. Zelf had ik hem gehaald rond level 40, waar het ongeveer 2.5 levels waren. Gewoon zorgen dat je een zone rond je level hebt waar je nog niks / heel weinig hebt gedaan en waar je een paar levels hoger bent, zodat je gewoon snel alle heart en andere events kunt doen zonder in de problemen te geraken.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:38:
[...]
What the fuck? nou lekker is datDan is alleen crafting de enige zekere manier voor mij om het goed te krijgen
Dat kan je normaal echt niet in 15 minuten doen, het begint alweer met jou zeker.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:34:
mee eens, maar 15 minuten is ook iets te kort
Je moet onder andere 5 events doen, waarbij een event gemiddeld zo'n vijf minuten neemt. Daarnaast nog wat rondlopen om allerlei dingen te minen. Verder ook nog 15 verschillende soorten tegenstanders killen. Ik denk dat een normale speler er ongeveer een uur tot twee uur over doet en dat is voor een daily bonus ook wel een mooie tijd. Mocht je het echt willen en ooit in 15 minuten hebben gedaan, dan is dat een grote uitzondering.
Daarnaast vind ik de chest die je krijgt trouwens niet heel waardevol. Om de chest te halen heb je dus al 5 events gedaan, waar je per keer toch flink xp voor krijgt, naast de xp voor alle kills die je doet. De beloning is vervolgens bij mij ongeveer net zo groot als de xp voor één event. Er zit daarnaast qua geld nog iets bij wat vergelijkbaar is met drie hearts. Wel leuk om te krijgen, maar niet iets waar ik tijdens het spelen op zit te wachten zegmaar
In de hogere level zones met 1k exp per gathering node, 15k exp reward voor events en bijna 1k exp per mob is het slechts een kwestie van partyen met een stuk of 2 - 3 mensen om te zorgen dat je in leven blijft, en heb je die 100k exp in een uurtje ongeveer met gemak.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:38:
[...]
What the fuck? nou lekker is datDan is alleen crafting de enige zekere manier voor mij om het goed te krijgen
15 types
20 gathering
30 mobs
is makkelijk in een minuut of 10 te doen.
Gathering = Asura potato field. is al 5-8 (ik heb er 1x 8 gekregen, meerdere keren 5 a 6). Dan de rest eromheen. 3 minuten
15 types = teleporten tussen starting zones, verschillende types afslachten. Asura begin kan je apparaten gebruiken om 3 verschillende mobs te spawnen, die + inquest ernaast = 4 in minder dan een minuut.
30 mobs = Ga naar Charr gebied, en ga voor de scale drakes/minotaurs die je moet krijgen voor een hartje (arena oid)
Heb je binnen 10/15 minuten dat al gedaan, en dan zijn de events gewoon heen en weer teleporten en ze doen. Klaar.
Nah, niet waardevol, maar wel leuk om elke dag een doel te hebben! Ik probeer het ook altijd op 1 character te doen (wat gisteren dus niet lukte omdat ik gewoon geen events tegen kwam... Heb alleen de laatste seconde van een stuk of wat events gezien. En twee events die niet werkten...)Playa del C. schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:43:
[...]
Daarnaast vind ik de chest die je krijgt trouwens niet heel waardevol. Om de chest te halen heb je dus al 5 events gedaan, waar je per keer toch flink xp voor krijgt, naast de xp voor alle kills die je doet. De beloning is vervolgens bij mij ongeveer net zo groot als de xp voor één event. Er zit daarnaast qua geld nog iets bij wat vergelijkbaar is met drie hearts. Wel leuk om te krijgen, maar niet iets waar ik tijdens het spelen op zit te wachten zegmaar
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Verwijderd
Hmm ja das waarschijnlijk wel een beter idee. Ben nu 51, maar ga eerst de lagere gebieden afmaken voor de full completion op het einde. En september is nog lang.psychodude schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:43:
[...]
In de hogere level zones met 1k exp per gathering node, 15k exp reward voor events en bijna 1k exp per mob is het slechts een kwestie van partyen met een stuk of 2 - 3 mensen om te zorgen dat je in leven blijft, en heb je die 100k exp in een uurtje ongeveer met gemak.
iemand ideen hoe ik dit snel kan oplossen? om goed te kunnen farmen op fine crafting items..
ik weet niet zo goed wie/wat precies dropt.. ik wil veel small scales en bone shard voor Power/Toughness en Vitality...
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
En is een mooie benchmark om een aantal dingen te doen, vaak gaat het spelenderwijs. Prima toch, als je er extra exp voor krijgt?
Ik wacht op de Trading Post... Dan kan ik m'n weaponcrafting eindelijk eens omhoog te krijgen. M'n bone shards zijn op na m'n leathercrafting en armourcrafting...Nickrsd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:49:
om een beetje rap te lvlen met craften heb een veel insignias nodig, daarmee maak je de meeste discoveries en die leveren het meeste exp op!, ik ben vaak zo door fine crafting materials heen. ik ben nu alleen met armorsmithing bezig, als je ook nog is weaponsmith erbij wilt doen heb ik never nooit genoeg fine crafting materials hiervoor..
iemand ideen hoe ik dit snel kan oplossen? om goed te kunnen farmen op fine crafting items..
ik weet niet zo goed wie/wat precies dropt.. ik wil veel small scales en bone shard voor Power/Toughness en Vitality...
Daily 1: de versie zoals hij nu is
Daily 2: Gewoon wat zwaarder en betere rewards. Geeft de grinders (zoals ik en anderen) gewoon wat meer te doen
Ik heb het ook nog niet 1x bewust gedaan en volgens mij toch iedere dag wel gehaald. Gewoon alles gatheren wat je tegenkomt, meedoen met events en verkennen, die kills gaan ook zo'n beetje vanzelf.Omoe schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:51:
Een daily quest hoeft toch niet een epische of zware quest te zijn?
En is een mooie benchmark om een aantal dingen te doen, vaak gaat het spelenderwijs. Prima toch, als je er extra exp voor krijgt?
Ga dan voor map completion? 100% Kessex hills (of welk gebied je ook zit.)lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:52:
Ok, laten we het anders oplossen
Daily 2: Gewoon wat zwaarder en betere rewards. Geeft de grinders (zoals ik en anderen) gewoon wat meer te doen
Als je daarvoor gaat heb je al heel snel je daily. Je komt echt veel gather stuff tegen. Alle mobs die je killt droppen wel wat, salvage je alle witte/blue en crappy greens.
Die rewards voor 100% gebieden zijn echt wel de moeite waard! En daar ben je wel iets langer mee bezig!
Als de casual spelers beloond worden mogen de HC Grinders ook wel beloond worden!
Als je sessies van 4 uur houdt ofzo en je hebt de daily al na 30 minuten lijkt het ook krom.
Maar ze hebben het wel handig gedaan met die Tiers, ze kunnen later altijd upgraden =)
lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:52:
Ben ik het mee eens, tijdens het gewoon spelen afentoe toch even dat "yeah" moment als de daily opeens gedaan is.Omoe schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:51:
Een daily quest hoeft toch niet een epische of zware quest te zijn?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Waar ik uiteraard natuurlijk direct op klik zonder te kijken. (Ik verwacht dan toch een take all knopje ofzo.
Weg +50% craft xp, weg nieuwe key, weg overige dingen.
Trouwens Black chest key, die had ik eerst en nu ben ik hem kwijt.... Weet niet of ik het perongeluk destroyed heb, of kan je het maar 1 keer gebruiken? Krijg je die maar 1 keer?
Lucky streak op het moment:
1 key, 6 chests ><
Hoorde van iemand op /map (dus met een kilo zout nemen) dat hij 16 op 1 key had.
Zoek even in dit topic, er schijnt een manier te zijn om toch je password handmatig te resetten, ik meen me te herinneren dat het op register.guildwars2.com was maar ik ben niet 100% zeker.Phntm schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:59:
Iemand al een reactie gehad van Arena.Net email support over password reset? Ik wacht al 4 dagen en ze hebben me nog steeds niet beantwoord. Ik wil mijn level 29 mesmer verder levelen
Cronax schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:02:
[...]
Zoek even in dit topic, er schijnt een manier te zijn om toch je password handmatig te resetten, ik meen me te herinneren dat het op register.guildwars2.com was maar ik ben niet 100% zeker.
Zerotorescue schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:11:
[...]
https://register.guildwars2.com/
->
Yes
->
Forgot your password? Click here to reset it.
Die doet het wel.
kijk hier even!Zerotorescue schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:11:
[...]
https://register.guildwars2.com/
->
Yes
->
Forgot your password? Click here to reset it.
Die doet het wel.
en over het salvagen he, welke kit gebruiken jullie nu eigenlijk?
ik ben lvl 30, en gewoon de standaard kit die van 88copper oid. maar ik salvagen nooit iets boeiends, normaal 1/2 ore of een boom..of 1 leather meer niet,
Je kan iedere key maar 1x gebruiken maar van personal story quests krijg je met enige regelmaat keys en daarnaast kunnen ze ook van random mobjes droppen, zelfs uit 'loot bags' heb ik er al gehad, en als je een kist openmaakt heb je kans dat er een nieuwe key uit komt zetten. Verder kan je ze eventueel nog met echt geld kopen als je daar zin in hebt (150 crystals, voor 800 crystals betaal je 10EU ofzo).Omoe schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:01:
Vind het een mooie opzet, gebieden op 100% krijgen. Lekker duidelijk.
Trouwens Black chest key, die had ik eerst en nu ben ik hem kwijt.... Weet niet of ik het perongeluk destroyed heb, of kan je het maar 1 keer gebruiken? Krijg je die maar 1 keer?
Droprates varieren duidelijk erg, ik ben net van server getransferred gisteravond maar in mijn guild op de oude server zat ook iemand die een stuk of 15 keys had gevonden en maar 4-5 kisten.
Maar daar moet je niet de dailys voor hebben, maar legendary en al die andere achievements. of zijn die anders?lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:52:
Magical Find raad ik zeker aan. LEvert goede spullen op
Ik loop eigenlijk altijd met meerdere kits rond, 2x de 'simple' (niet de crude, maar ééntje beter, kost 80c per stack van 25 ofzo) en 1x de duurste voor als ik een groene item of beter tegenkom waar een sigil/gem/whatever in zit die ik wil hebben.Nickrsd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:07:
dus die magical find is dus wel aan te raden met de loot van een mob? die droppen dan wel mooie dingen?
ik ben lvl 30, en gewoon de standaard kit die van 88copper oid. maar ik salvagen nooit iets boeiends, normaal 1/2 ore of een boom..of 1 leather meer niet,
Voor mij is het salvagen trouwens echt wel boeiend, als ik niet alles zou salvagen zou ik nooit genoeg cloth hebben om mijn professions te levelen en dan heb ik nog Armorsmith en Chef, waarbij armorsmith nog een van de minder cloth-intensieve professions is..
Ik kan trouwens ook de 'safe box' bags aanraden die armorsmiths kunnen maken, alle items die je er in steekt kunnen niet automatisch verkocht worden of gebruikt worden voor crafting ofzo, daar steek ik de zaken in die ik echt niet kwijt wil en vervolgens kan ik na salvagen + deposit to collection gewoon blind alles verkopen bij de vendor
Met hoeveel MF begint dit nuttig te worden? Ik heb nu 2 sigil's met 1% mf ofzo, lijkt me niet echt de moeite waardlanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:08:
Ik gebruik nu de Black Lion kit omdat ik er 3 stacks van heb.
Ik heb echt iets van 14 van die Black Lion chest's en 0 keys
Maarja, als ik een key vind kan die meteen gebruikt worden
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Vanaf +5% is het leuk. Ik heb een armor set die ik steeds met mn sigils volgooi, todtat ik +5% heb.
Hoe krijg je daar veel van dan?lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:08:
Ik gebruik nu de Black Lion kit omdat ik er 3 stacks van heb.
Al kreeg ik gister gele pirate pants van een champion cave spider in gandarra foothills. Even later een champion centaur, niets noppes nada. 2 normale centaurs later een gele dagger... Het was alsof de game me vertelde: sorry we waren net je loot vergeten, hier als je
En nog weer later mijn story quest gedaan in dezelfde zone, de baas verslagen en die dropt een Hammer, geel, lvl 38 403-xxx dmg (weet het ff niet meer). Power en Precision als stats en een major sigil of power (7 power per kill, max stack 25, gaat weg als je down gaat). Als ik ff reken is dat 175 whopping power, best wel een hoop
Weet iemand hoe je nu kan traden? Gewoon via de mail en dan op goed geluk? Ik ga zoiets als dit namelijk niet zo maar naar iemand sturen. Behalve een vriend van me die het kan gebruiken, maar daar moet ik nog ff goede afspraak over maken
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik krijg de kits vaak uit of de daily achievement, of 100% van een map. of de keys
Traden is nu inderdaad via mail, op goed geluk sturen en hopen dat je het beloofde terugkrijgt...zeker nu server transfer gratis is moet je hier natuurlijk mee uitkijken, dus ik zou zolang de TP offline is geen trades doen voor dure items...ye-roon schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:19:
[...]
Hoe krijg je daar veel van dan?
Al kreeg ik gister gele pirate pants van een champion cave spider in gandarra foothills. Even later een champion centaur, niets noppes nada. 2 normale centaurs later een gele dagger... Het was alsof de game me vertelde: sorry we waren net je loot vergeten, hier als je
En nog weer later mijn story quest gedaan in dezelfde zone, de baas verslagen en die dropt een Hammer, geel, lvl 38 403-xxx dmg (weet het ff niet meer). Power en Precision als stats en een major sigil of power (7 power per kill, max stack 25, gaat weg als je down gaat). Als ik ff reken is dat 175 whopping power, best wel een hoopjammer dat me AH nog niet online is, maar anders had ik het wel geweten.
Weet iemand hoe je nu kan traden? Gewoon via de mail en dan op goed geluk? Ik ga zoiets als dit namelijk niet zo maar naar iemand sturen. Behalve een vriend van me die het kan gebruiken, maar daar moet ik nog ff goede afspraak over makenBij niet meer nodig de sigil terug of zo
Dus sparen tot je level 80 bent.
Dat gaat dus wel. Rechtermuisknop op die persoon zijn karakter naam en kiezen voor "Mail to". ^^SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:25:
Met mailen moet je trouwens sowieso oppassen, ik zou een paar bags (lage waarde dus als het daar mis was gegaan was het geen probleem) naar een collega sturen. Ik doe rechter muisknop op de bag, mail item. Staat er in het adresvak gewoon een naam van een willekeurige character die dichtbij stond. Ik vervang dat door de naam van die collega, ik typ een tekstje erbij en wil op send drukken, zie ik dat er weer de naam van een verkeerde speler staatZou handig zijn als je direct een naam kon kiezen uit je contact list maar dat is dus niet zo.
Klopt, als je je mailtje vanuit de contact list maakt wel. Maar niet als je vanuit je inventory iets selecteert en dan rechtermuisknop -> mail item.Guido001 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:26:
[...]
Dat gaat dus wel. Rechtermuisknop op die persoon zijn karakter naam en kiezen voor "Mail to". ^^
Wel, als je mail scherm open staat kan je vanuit je inventory gewoon mail item doen, dan verschijnt die in je huidige mail. Veiligste weg is dus rechtmuis op char, en dan rechtmuis in de inventory.SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:28:
[...]
Klopt, als je je mailtje vanuit de contact list maakt wel. Maar niet als je vanuit je inventory iets selecteert en dan rechtermuisknop -> mail item.
Ja precies, mailtje aanmaken vanuit mail scherm / contact list dus en niet vanuit inventory. Het ging ook goed uiteindelijk, ik waarschuw alleen dat je op moet letten dat het verkeerd kan gaan als je het andersom doet. Wie weet heeft iemand er wat aan.voxxel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:30:
[...]
Wel, als je mail scherm open staat kan je vanuit je inventory gewoon mail item doen, dan verschijnt die in je huidige mail. Veiligste weg is dus rechtmuis op char, en dan rechtmuis in de inventory.
1. bij grote gevechten / evenementen is het 1 groot lichtflits / vuurwerk walhalla .
Vind dat erg irritant .
Totaal onoverzichtelijk om bv de elite die gekilled moet worden nog maar enigsinds te onderscheiden
tussen al het visueel geweld in.
spectakel ten top , zeker in het begin maar zie liever wat er gebeurd!
2. donder regelmatig in het water , of van een trap/brug af , of kom tussen andere mobs terecht tijdens aanvallen .
heb het gevoel soms niet altijd controle te hebben over de aanvallen (practice ? )
3. bij het killen van een mob , blijft je range (pistoolschot) nog even na schieten , waardoor ongevraagt de volgende mob alweer wordt ''geaggro-ed''
4. tijdens battles veranderd camerabeeld soms zodanig dat ik nog alleen grote takken/bladeren zie.
.... en voor de rest gaat alles goed
Ik ben nu in Harathi Hinterlands bezig om de kol chain te doen (champion kol skullsmasher doodmeppen en daana nog een paar andere steps).
Aan het einde van de chain, net voor de eind-eindbaas komen er 2 elemental hands uit de grond. Constant lopen mensen te spammen dat je die niet mag aanvallen (wat ik dus ook niet doe, in tegenstelling tot een paar andere r*tards). Ze zeggen dit omdat als je de hands 'in leven laat' je betere (gele) drops krijgt aan het einde van de chain en meer (15k?) exp.
Heeft iemand daar ervaring mee?
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
is goedkoper dan de grondstoffen kopen..
Geen last van (misschien iets verder uitzoomen?samuel123 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:36:
Meer mensen last van het volgende :
1. bij grote gevechten / evenementen is het 1 groot lichtflits / vuurwerk walhalla .
Vind dat erg irritant .
Totaal onoverzichtelijk om bv de elite die gekilled moet worden nog maar enigsinds te onderscheiden
tussen al het visueel geweld in.
spectakel ten top , zeker in het begin maar zie liever wat er gebeurd!
-Gebruik je skills waarmee je verplaatst? Dan inderdaad daar wat beter mee leren omgaan.2. donder regelmatig in het water , of van een trap/brug af , of kom tussen andere mobs terecht tijdens aanvallen .
heb het gevoel soms niet altijd controle te hebben over de aanvallen (practice ? )
-Knock-backs/pulls blijven lastig, goed bezig zijn met positioneren van jezelf kan helpen.
-Koffie?
Gebruik je auto target? Niet doen dus.3. bij het killen van een mob , blijft je range (pistoolschot) nog even na schieten , waardoor ongevraagt de volgende mob alweer wordt ''geaggro-ed''
Rechtermuisknop gebruiken om je beeld aan te passen.4. tijdens battles veranderd camerabeeld soms zodanig dat ik nog alleen grote takken/bladeren zie.
Gelukkig maar..... en voor de rest gaat alles goed
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
De HC spelers worden nu opdezelfde manier beloont, waarom zouden die meer moeten krijgen? je krijgt nu ook een reward.Omoe schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:56:
Zeker!
Als de casual spelers beloond worden mogen de HC Grinders ook wel beloond worden!
Als je sessies van 4 uur houdt ofzo en je hebt de daily al na 30 minuten lijkt het ook krom.
Maar ze hebben het wel handig gedaan met die Tiers, ze kunnen later altijd upgraden =)
[...]
Waarom nou weer meteen retards? Iedereen moet het toch leren?Tyoi schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:40:
Heren & dames, even kijken of jullie dit zijn tegengekomen/weten:
Ik ben nu in Harathi Hinterlands bezig om de kol chain te doen (champion kol skullsmasher doodmeppen en daana nog een paar andere steps).
Aan het einde van de chain, net voor de eind-eindbaas komen er 2 elemental hands uit de grond. Constant lopen mensen te spammen dat je die niet mag aanvallen (wat ik dus ook niet doe, in tegenstelling tot een paar andere r*tards). Ze zeggen dit omdat als je de hands 'in leven laat' je betere (gele) drops krijgt aan het einde van de chain en meer (15k?) exp.
Ik heb een hekel aan geschreeuw, sterker nog, ik heb als chat enkel guild, en tells aanstaan als ik in pve zit.
Maar van de crafting krijg je XP. Volgens mij moet je van craften geen uber items verwachten. Ik heb volgens mij pas 1 keer een gecraft item ook zelf gebruikt (buiten de bags natuurlijk). De rest meteen weer gesalveged. Ik vind meer nuttige items dan dat ik kan maken (of kopen). Mij bevalt dat eigenlijk wel.Nickrsd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:43:
ik heb even op de Trading Post wat fine crafting materials gekocht. Bijna alle Tier 3 spulletjes á 25 stuks gekochtdie waren spot goedkoop.. Maar ik zie wel, de items die ermee kan craften.. Master stuff voor mn lvl.
is goedkoper dan de grondstoffen kopen..wat een balance...
Uit de kistjes krijg je tijdelijke buffs in de vorm van 'boosters' en 'elixirs'. De buffs die je ervan krijgt zijn eigenlijk allemaal nuttig tijdens het levelen maar ook op maximum level. De enige die je misschien tijdens het levelen wil gebruiken is de experience booster, aangezien je op max level nog wel exp krijgt maar hier alleen skillpoints voor terugkrijgt, dat is een kwestie van smaak.Omoe schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:24:
Ik heb nu inderdaad ook 8 chests en 0 keys. Heeft het nut om ze op latere level te openen? =)
Dus sparen tot je level 80 bent.
tellsSneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:47:
[...]
Waarom nou weer meteen retards? Iedereen moet het toch leren?
Ik heb een hekel aan geschreeuw, sterker nog, ik heb als chat enkel guild, en tells aanstaan als ik in pve zit.
Omdat je dan laat zien dat je swag hebt (doe ik de hipster taal zo goed?). Beetje zielig inderdaad.Sneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:47:
[...]
Ja, /tell ook wel bekend als /whisper. maw. Directe berichtjes.
En voor mij vaak de reden om gewoon te doen wat ze eisen wat ik niet zou moeten doen...lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:51:
[...]
Omdat je dan laat zien dat je swag hebt (doe ik de hipster taal zo goed?). Beetje zielig inderdaad.
Alle witte items en scraps met een crude kit, alle blauwe items met een basic kit, alle blauwe items met een upgrade waarvan het leuk is om 'm over te houden, maar niet noodzakelijk, een fine kit en alles waar ik zeker de upgrade van wil salvagen de black lion kit. Het slaat waarschijnlijk nergens op, maar zo doe ik het.Nickrsd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:07:
dus die magical find is dus wel aan te raden met de loot van een mob? die droppen dan wel mooie dingen?
Grappig, gisteren ook twee keer bij dit event geweest en vroeg me ook net af of dit klopt. Plus, je kunt de kist daar al eerder openen. Is het verstandiger om dat pas later te doen of maakt dat niks uit?Tyoi schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:40:
Met opzet het tegenovergestelde doen vind ik persoonlijk dan weer wat extreem, ik negeer schreeuwers gewoon en doe waar ik zelf zin in heb tenzij men een goed argument kan geven voor hetgeen ze vragen te doen.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:55:
[...]
En voor mij vaak de reden om gewoon te doen wat ze eisen wat ik niet zou moeten doen...
Ah, /whisper is ook bekend als /tell. Ik ben nog steeds een MMO noob en leer elke dag weer wat bijSneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:51:
[...]
Ja, /tell ook wel bekend als /whisper. maw. Directe berichtjes.
Heeft het trouwens zin om een aparte chat-box te maken met /guild, /whisper en /map? Of heb je dan eigenlijk alles?
Verwijderd
of het zin heeft moet je naar jezelf kijken, ik vind een aparte guild chatbox wel handig, de rest heb ik gewoon in de main chatboxRoseSolane schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:57:
[...]
Ah, /whisper is ook bekend als /tell. Ik ben nog steeds een MMO noob en leer elke dag weer wat bij![]()
Heeft het trouwens zin om een aparte chat-box te maken met /guild, /whisper en /map? Of heb je dan eigenlijk alles?
Ik denk zelf dat de daily al wat leuker zal worden voor de grinders als het niet iedere dag hetzelfde is. Maar bijv een pool met 100 verschillende daily zaken, waarvan er iedere dag een random 5 - 7 behaald moeten worden. Zo brengt iedere dag iets nieuws. Hetzelfde zou voor de monthly moeten gelden.lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:52:
Goeie!psychodude schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:59:
Ik denk zelf dat de daily al wat leuker zal worden voor de grinders als het niet iedere dag hetzelfde is. Maar bijv een pool met 100 verschillende daily zaken, waarvan er iedere dag een random 5 - 7 behaald moeten worden. Zo brengt iedere dag iets nieuws. Hetzelfde zou voor de monthly moeten gelden.
Laat ik het zo zeggen, ik heb de chain afgelopen paar dagen welgeteld 28x gedaan. Bij de eerste shout in chat 'dont attack de hands' was het mij wel duidelijk. In geen van de 28x is het goed gegaan, er was altijd wel iemand die ze aanviel.Sneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:47:
[...]
Dat jij general chat niet hebt aanstaan maakt jou ook behoorlijk wat vatbaarder voor dergelijk gedrag, je ziet immers ook niet de spam 'Don't attack the hands!
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Of het zin heeft is je eigen keuze, ik kan me goed voorstellen dat het prettig kan zijn om niet te veel 'ruis' in je chat te hebben. In WoW had ik geen aparte boxen maar 3 (eigenlijk 4) tabjes, één voor guild/party/raid/whispers, een aparte voor whispers, en eentje die ik 'spam' gedoopt had waar letterlijk alles in kwam.RoseSolane schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:57:
[...]
Ah, /whisper is ook bekend als /tell. Ik ben nog steeds een MMO noob en leer elke dag weer wat bij![]()
Bij GW2 moet ik nog even kijken wat ik prettig vind, tot nu toe voldoet het nog om één centrale chatbox te hebben hoewel ik soms wel wat guildchat mis als ik een cutscene aan het kijken ben (guildchat word dan soms verdronken in de 'subtitles' van het filmpje)...misschien toch maar eens wat sorteerwerk gaan doen
Dus omdat ze een random order van een random persoon op internet niet aanemen zijn ze retards?Tyoi schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:02:
[...]
Laat ik het zo zeggen, ik heb de chain afgelopen paar dagen welgeteld 28x gedaan. Bij de eerste shout in chat 'dont attack de hands' was het mij wel duidelijk. In geen van de 28x is het goed gegaan, er was altijd wel iemand die ze aanviel.
Dat jij general chat niet hebt aanstaan maakt jou ook behoorlijk wat vatbaarder voor dergelijk gedrag, je ziet immers ook niet de spam 'Don't attack the hands!
Dus als ik midden in de stad sta, en ik schreeuw hard "Stop met lopen" en iedereen loopt door zijn het retards?
ik zie niet helemaal in wat ik me hierbij moet voorstellen, op dit moment is de daily toch dat je van alles een beetje moet doen? Eventueel kan je dan nog zeggen dat de hoeveelheden wat veranderen van dag tot dag, maar ik vind het juist wel een leuke incentive om je spel gevarieerd te houden. Als ik een avond lang hetzelfde ga zitten doen dan begin ik lichtjes scheel te kijken, maar op deze manier word ik gemotiveerd om van alles wat mee te pakken.psychodude schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:59:
[...]
Ik denk zelf dat de daily al wat leuker zal worden voor de grinders als het niet iedere dag hetzelfde is. Maar bijv een pool met 100 verschillende daily zaken, waarvan er iedere dag een random 5 - 7 behaald moeten worden. Zo brengt iedere dag iets nieuws. Hetzelfde zou voor de monthly moeten gelden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat heb ik dus gedaan (2 stuks, eentje met slechts het bovenstaande en eentje met alles voor WvWvW)RoseSolane schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:57:
[...]
Nu kun je alleen maar 'nuttige' dingen maken die vaak toch niet nuttig zijn. Volgens mij is het zelfs niet mogelijk stadskleren te maken.
Ook vind ik het vervelend dat bepaalde items alleen in de gem-store te koop zijn, zoals die mini's en stadskleren. Er werd gezegd dat er in dit spel niet gefarmt hoefde te worden voor rare drops, iets dat ik bij hebbedingetjes zoals mini's geen probleem vind, maakt het alleen maar unieker / leuker om te hebben. Maar menen die er nu niet met echt geld voor willen betalen zullen goud moeten gaan farmen en dan lijkt me farmen voor een voorwerp leuker dan farmen voor een goud om er vervolgens het voorwerp mee te kunnen kopen.
Iemand een idee of er toch niet een craft is die mij toch iets in die richting kan brengen?
[ Voor 37% gewijzigd door Devata op 04-09-2012 13:14 ]
Ja heb ik ook al meermaals gehad. Waarschijnlijk wordt er al aan gewerkt.voxxel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:57:
Wat ik me trouwens wel afvraag. Hebben julllie ook last dat het geluid gedeeltelijk wegvalt als er heel veel vechtende mensen in het scherm zijn. Ik heb dit tot nu toe alleen gehad in hele grote events zoals de shadow behemoth. De fps blijft wel altijd stabiel overigens.
Wat ik ook al gehad heb is dat als je sterft - door bv een DOT - net na je een boss mob neerlegt tijdens de story quest cinematic je geen spraak hebt. Na de cinematic kan je kiezen om te volledig te restarten of aan een checkpoint maar toch is het completed...strange.
Ik heb nog nooit van dat /tell gehoord...RoseSolane schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:57:
[...]
Ik heb 1 aparte chat box gemaakt. Hier staan m'n whispers, m'n guild chat en local chat in. Deze gebruik ik als er teveel mensen zijn die WTS/WTB spam lopen te schreeuwen.
Meestal dit ja, maar er zijn wel eens zeikerds geweest waar ik expres volledig het tegenovergestelde doe als dat ze eisen. Als ze het vragen en er een reden bij doen, wil ik me nog wel aanpassen. En als er geen reden bij is, en ik zie zelf ook geen goede reden, doe ik wat ik normaal gedaan zou hebben in zo'n situatie.Cronax schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:57:
[...]
Met opzet het tegenovergestelde doen vind ik persoonlijk dan weer wat extreem, ik negeer schreeuwers gewoon en doe waar ik zelf zin in heb tenzij men een goed argument kan geven voor hetgeen ze vragen te doen.
Nu is de daily iedere dag hetzelfde, de kills, de 15 types, het aantal events, de vaste gatherings. Daar kan meer variatie in als je het mij vraagt. Zo zou je aan de lijst toe kunnen voegen:Cronax schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:08:
[...]
ik zie niet helemaal in wat ik me hierbij moet voorstellen, op dit moment is de daily toch dat je van alles een beetje moet doen? Eventueel kan je dan nog zeggen dat de hoeveelheden wat veranderen van dag tot dag, maar ik vind het juist wel een leuke incentive om je spel gevarieerd te houden. Als ik een avond lang hetzelfde ga zitten doen dan begin ik lichtjes scheel te kijken, maar op deze manier word ik gemotiveerd om van alles wat mee te pakken.
- Participate in a snowball fights.
- Succesfully guard a supply delivery in WvWvW.
- Take down a boss character within a dungeon.
- Gather 15 underwater nodes.
- Kill 5 different fish type opponents.
- Set foot in Tyria's different climates (snow, temperate, tropical, desert).
- Etcetera.
Dat alles is te veel op 1 dag, maar daarmee kun je een pool creëeren waardoor je iedere dag een nieuwe selectie hebt.
Leuker vind ik de sound bug die kippen soms krijgen, alsof het norm-voetstappen zijnCalderas schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:11:
Ja heb ik ook al meermaals gehad. Waarschijnlijk wordt er al aan gewerkt.
Wat ik ook al gehad heb is dat als je sterft - door bv een DOT - net na je een boss mob neerlegt tijdens de story quest cinematic je geen spraak hebt. Na de cinematic kan je kiezen om te volledig te restarten of aan een checkpoint maar toch is het completed...strange.
Hoor je echt een compleet leger aankomen, draai je om.. 5 kippen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Local chat is gelijk aan /map? Want dat is dus dan precies wat ik ook gebruik. Ik vraag me alleen af wat het verschil is met all chat? Geen NPC gekwetter in de chat, maar verder zie je dan toch alles? Of is er nog meer?Wailing_Banshee schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:13:
[...]
Ik heb nog nooit van dat /tell gehoord...
Ik heb 1 aparte chat box gemaakt. Hier staan m'n whispers, m'n guild chat en local chat in. Deze gebruik ik als er teveel mensen zijn die WTS/WTB spam lopen te schreeuwen.
Klopt, echter ben ik mij niet bewust van dit "gedrag".Tyoi schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:02:
[...]
Laat ik het zo zeggen, ik heb de chain afgelopen paar dagen welgeteld 28x gedaan. Bij de eerste shout in chat 'dont attack de hands' was het mij wel duidelijk. In geen van de 28x is het goed gegaan, er was altijd wel iemand die ze aanviel.
Verder heb ik ook niet echt een boodschap aan schreeuwers in het algemeen, als ze iets willen regelen kan dat middels een /tell of nodig mensen uit voor een party oid als je dingen wilt afspreken.
Kreeg als Guardian laatst deze whisper "Bring your shitty pet over here dude!" ... ik ga er maar van uit dat het een gevalletje verkeerd verbonden was.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:13:
Meestal dit ja, maar er zijn wel eens zeikerds geweest waar ik expres volledig het tegenovergestelde doe als dat ze eisen. Als ze het vragen en er een reden bij doen, wil ik me nog wel aanpassen. En als er geen reden bij is, en ik zie zelf ook geen goede reden, doe ik wat ik normaal gedaan zou hebben in zo'n situatie.
Volgens mij is /local gelijk aan /say en /map is /map (maar in wvwvw kun je beter /world gebruiken).RoseSolane schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:15:
[...]
Local chat is gelijk aan /map? Want dat is dus dan precies wat ik ook gebruik. Ik vraag me alleen af wat het verschil is met all chat? Geen NPC gekwetter in de chat, maar verder zie je dan toch alles? Of is er nog meer?
Ja, zowel geestelijk als ingame bij die persoon.Weakling schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:15:
[...]
Kreeg als Guardian laatst deze whisper "Bring your shitty pet over here dude!" ... ik ga er maar van uit dat het een gevalletje verkeerd verbonden was.
WvWvW in daily achievement. Dat zullen ze op drukke werelden met wachtrijen van uren voor WvWvW leuk vindenpsychodude schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:15:
[...]
Nu is de daily iedere dag hetzelfde, de kills, de 15 types, het aantal events, de vaste gatherings. Daar kan meer variatie in als je het mij vraagt. Zo zou je aan de lijst toe kunnen voegen:
- Etcetera.
Dat alles is te veel op 1 dag, maar daarmee kun je een pool creëeren waardoor je iedere dag een nieuwe selectie hebt.
Dungeon in daily. Dat vind mijn lvl 25 niet zo leuk
snowball fights? Heb ik die dan in Caledon Forest? Vind mij Sylvari niet leuk
Moet ik nog ingaan op "set foot in different climates"
Ben het spoor wat betreft chat nu echt bijsterSneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:19:
[...]
Volgens mij is /local gelijk aan /say en /map is /map (maar in wvwvw kun je beter /world gebruiken).
[ Voor 11% gewijzigd door RoseSolane op 04-09-2012 13:24 ]
-zet het hele pad in de .m3u ( dus c:/../../muziek/liedje.mp3).
-Zorg dat er geen leestekens in de namen van de liedjes zitten.
Om een soort shuffle te hebben, gebruik een leeg mp3 file (google op silence.mp3+GW2 oid.)
Als je je crafting bijhoudt kan je juist hele nuttige dingen maken. Zoals ik al eerder heb aangegeven moet je zo veel mogelijk vermijden dat je een item meer dan 1x maakt, met uitzondering van het refinen van resources natuurlijk. Discoveries geven 2x zo veel XP waardoor je veel sneller levelt. Van de equipment die ik als armorsmith kan maken voor mijn eigen level is de blauwe versie even goed, soms zelfs beter dan wat ik kan vinden voor dat level en dan kan je ook nog groene of gele versies maken...Devata schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:10:
Ik mis wel echt nog een craft gewoon voor de fun. Over het algemeen gebruik je buiten bags toch nooit de dingen die je maakt. Daarom zou ik veel liever een craft zoals engineering zien om gewoon leuke dingen te maken. Mini robot, parachuutje, backpack rockets een radio, een op afstand bestuurbaar bootje/ vliegtuigje/ helikopter, ballonnen, skateboard, springstok en noem maar op.
Nu kun je alleen maar 'nuttige' dingen maken die vaak toch niet nuttig zijn. Volgens mij is het zelfs niet mogelijk stadskleren te maken.
Ook vind ik het vervelend dat bepaalde items alleen in de gem-store te koop zijn, zoals die mini's en stadskleren. Er werd gezegd dat er in dit spel niet gefarmt hoefde te worden voor rare drops, iets dat ik bij hebbedingetjes zoals mini's geen probleem vind, maakt het alleen maar unieker / leuker om te hebben. Maar menen die er nu niet met echt geld voor willen betalen zullen goud moeten gaan farmen en dan lijkt me farmen voor een voorwerp leuker dan farmen voor een goud om er vervolgens het voorwerp mee te kunnen kopen.
Iemand een idee of er toch niet een craft is die mij toch iets in die richting kan brengen?
Voor een guide met veel tips & tricks over crafting:
http://gaiscioch.com/tave..._crafting/post_35198.html
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Vrienden van me hebben op mmoga gisteravond het spel nog kunnen kopen en je kan gewoon met iDeal betalen. Geef wel een geldig telefoonnummer op want ze bellen je even op om te verifiëren dat je inderdaad het spel wil kopen.Phusebox schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:22:
Kun je eigenlijk ergens nog online deze game kopen? Tig winkels afgezocht maar hier is nergens meer wat te vinden...
Ik heb een attack playlist, maar die begint of pas heel laat, of is alweer gestopt voor ik de 2e mob kan aanvallen, waardoor het voornamelijk irritant is eigenlijk.Sneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:22:
Trouwens nog even voor de mensen die de eigen playlist niet aan de praat krijgen:
Om een soort shuffle te hebben, gebruik een leeg mp3 file (google op silence.mp3+GW2 oid.)
Alleen bij events is het wel heel fijn om "Down with the sickness" uit de boxen te hebben knallen voor de gehele duur van de event.
Dat is straks na 6 maanden van de huidige dailies in deze niet veranderen, ruim 180 keer hetzelfde gedaan te hebben, nu niet langer bepaald interessant.RoseSolane schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:21:
[...]
WvWvW in daily achievement. Dat zullen ze op drukke werelden met wachtrijen van uren voor WvWvW leuk vinden![]()
Dungeon in daily. Dat vind mijn lvl 25 niet zo leuk![]()
snowball fights? Heb ik die dan in Caledon Forest? Vind mij Sylvari niet leuk![]()
[...]
Ben het spoor wat betreft chat nu echt bijster
Daarnaast worden queue tijden minder zodra server populations stabiliseren en het nieuwe eraf is, zullen veel mensen een lvl 30+ char hebben, en zullen veel mensen gemakkelijk toegang krijgen tot de fun events e.d. doordat hun map explore steeds hoger wordt.
GEBRUIK JE BANK VOOR GOLD/ITEMS TSS CHARACTERS TE VERPLAATSEN!
Er is een reden waarom deze account gebonden is.
Ik doe het anders en start eerst gewoon foobar (mediaplayer) met mijn muziek en daarna GW2. Tis een multitasking PC, dan zal ie potdrie multitasken ook!Sneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:22:
Trouwens nog even voor de mensen die de eigen playlist niet aan de praat krijgen:
psychodude schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:15:
[...]
Nu is de daily iedere dag hetzelfde, de kills, de 15 types, het aantal events, de vaste gatherings. Daar kan meer variatie in als je het mij vraagt. Zo zou je aan de lijst toe kunnen voegen:
- Etcetera.
Het grootste probleem is dat je hiermee mensen verplicht naar andere gebieden te gaan. En dat is een bepaalde playstyle opdringen terwijl ze dat dus niet willen doen. En dan hebben we het nog niet eens over de dungeons (zoals RoseSolane al schreef...)RoseSolane schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:21:
[...]
WvWvW in daily achievement. Dat zullen ze op drukke werelden met wachtrijen van uren voor WvWvW leuk vinden![]()
snowball fights? Heb ik die dan in Caledon Forest? Vind mij Sylvari niet leuk![]()
Local chat is de groene chat en krijg je door /l(ocal) te gebruiken. Dit wordt alleen gezien in het gebied waar je op dat moment bent. Map chat is de rood/bruine en kun je krijgen door /m(ap) en is in het gehele gebied te zien. Het zijn beide chats door de spelers.RoseSolane schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:15:
[...]
Local chat is gelijk aan /map? Want dat is dus dan precies wat ik ook gebruik. Ik vraag me alleen af wat het verschil is met all chat? Geen NPC gekwetter in de chat, maar verder zie je dan toch alles? Of is er nog meer?
Voor de XP zal het wel goed zijn maar dat is niet mijn motivatie om te craften (XP is sowieso voor mijn geen grote motivatie) en items en armor daar richt ik me pas op als ik level 80 ben, dan is het dus de vraag of het beste wapen dat je met crafting kunt maken ook beter is als het beste wapen dat je kunt vinden. Het zal sowieso minder rare zijn en ik vind het in zulke spellen juist leuk om zo'n uniek mogelijke spullen / wapens te verzamelen. (Daar geeft GW2 over het algemeen overigens weinig ruimte voor)Cronax schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:22:
[...]
Als je je crafting bijhoudt kan je juist hele nuttige dingen maken. Zoals ik al eerder heb aangegeven moet je zo veel mogelijk vermijden dat je een item meer dan 1x maakt, met uitzondering van het refinen van resources natuurlijk. Discoveries geven 2x zo veel XP waardoor je veel sneller levelt. Van de equipment die ik als armorsmith kan maken voor mijn eigen level is de blauwe versie even goed, soms zelfs beter dan wat ik kan vinden voor dat level en dan kan je ook nog groene of gele versies maken...
Voor een guide met veel tips & tricks over crafting:
http://gaiscioch.com/tave..._crafting/post_35198.html
Negatief, Negatief... Negatief..... Natuurlijk maak je het dan zo dat het voor jou poppetje haalbaar is. WvW is natuurlijk niet zo`n succes maar die dungeons kun je gewoon level afhankelijk maken.. geen 30? dan krijg je die niet.. ben je 30 krijg je AC ben je 40 krijg je de volgende of gewoon ook AC... Dat is natuurlijk geen probleem. Snowball fights kan prima.. leuk dat jou Sylvari daar nog niet is geweest maar des de meer reden om even te explorenRoseSolane schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:21:
[...]
[...]
Ben het spoor wat betreft chat nu echt bijster
Maar een dungeon clearen, daar kan je al snel een uurtje voor uittrekken of niet?Brummetje schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:31:
[...]
Negatief, Negatief... Negatief..... Natuurlijk maak je het dan zo dat het voor jou poppetje haalbaar is. WvW is natuurlijk niet zo`n succes maar die dungeons kun je gewoon level afhankelijk maken.. geen 30? dan krijg je die niet.. ben je 30 krijg je AC ben je 40 krijg je de volgende of gewoon ook AC... Dat is natuurlijk geen probleem. Snowball fights kan prima.. leuk dat jou Sylvari daar nog niet is geweest maar des de meer reden om even te explorenEn die climates kan ook prima
Mja maar dan kun je ook een soort van "Event dungeon" ofzo maken.. dat je net voor de boss begint..hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:33:
[...]
Maar een dungeon clearen, daar kan je al snel een uurtje voor uittrekken of niet?
Er werden gewoon wat mogelijkheden genoemd natuurlijk. Je kan heel veel verzinnen en dat was er 1 van.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.