Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
Weakling schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:28:
[...]

Ik doe het anders en start eerst gewoon foobar (mediaplayer) met mijn muziek en daarna GW2. Tis een multitasking PC, dan zal ie potdrie multitasken ook!
Klopt, echter kun je playlists per situatie maken.
Bijv. mijn crafting playlist begint met Dolly Parton, working 9 to 5, mijn Battle list begint met Come out and play van The offspring.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Sneezzer
Devata schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:31:
[...]

Voor de XP zal het wel goed zijn maar dat is niet mijn motivatie om te craften (XP is sowieso voor mijn geen grote motivatie) en items en armor daar richt ik me pas op als ik level 80 ben, dan is het dus de vraag of het beste wapen dat je met crafting kunt maken ook beter is als het beste wapen dat je kunt vinden. Het zal sowieso minder rare zijn en ik vind het in zulke spellen juist leuk om zo'n uniek mogelijke spullen / wapens te verzamelen. (Daar geeft GW2 over het algemeen overigens weinig ruimte voor)
Ook al is het niet het beste, transmutationstone is je vriend.
Verder kun je met craften een aantal unieke skins maken.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Sneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:35:
Klopt, echter kun je playlists per situatie maken.
Bijv. mijn crafting playlist begint met Dolly Parton, working 9 to 5, mijn Battle list begint met Come out and play van The offspring.
Oh kijk dat wist ik niet! Da's wel weer leuk. :)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Devata schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:31:
[...]

Voor de XP zal het wel goed zijn maar dat is niet mijn motivatie om te craften (XP is sowieso voor mijn geen grote motivatie) en items en armor daar richt ik me pas op als ik level 80 ben, dan is het dus de vraag of het beste wapen dat je met crafting kunt maken ook beter is als het beste wapen dat je kunt vinden. Het zal sowieso minder rare zijn en ik vind het in zulke spellen juist leuk om zo'n uniek mogelijke spullen / wapens te verzamelen. (Daar geeft GW2 over het algemeen overigens weinig ruimte voor)
Ter verduidelijking, de XP die je krijgt met crafting krijg je zowel voor je karakter als voor je profession. Als je dus je profession bij wil houden is het de meest efficiënte manier en als je het systeem eenmaal een beetje door hebt kan je zorgen dat je precies de goede recepten ontdekt om items te maken waar je iets aan hebt. Voor mij is de XP voor mijn karakter ook van minder belang maar als je meerdere versies van hetzelfde item gaat craften kost het gewoon veel te veel materialen om je profession te levelen...

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
Heeft iemand ergens een link naar een goeie guide????

Jah, ik heb gegoogled, jah er waren een heleboel hits maar dit waren allemaal websites die iets over het spel tov gw1 vergeleken en uitlegden.
Waar ik naar op zoek ben is een guide die de voordelen van crafting en blablabla uitlegt waar jullie het over hebben. Want ik snap er weinig snars van.

• Sneezzer
DelinQ schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:43:

Jah, ik heb gegoogled, jah er waren een heleboel hits maar dit waren allemaal websites die iets over het spel tov gw1 vergeleken en uitlegden.
Waar ik naar op zoek ben is een guide die de voordelen van crafting en blablabla uitlegt waar jullie het over hebben. Want ik snap er weinig snars van.
Al op de wiki gekeken?

google -> GW2 + Wiki

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

De digital guide die arenanet verkoopt op de gw2 site? Daar staat een hele hoop in, o.a. over craften.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Brummetje schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:34:
[...]

Mja maar dan kun je ook een soort van "Event dungeon" ofzo maken.. dat je net voor de boss begint..

Er werden gewoon wat mogelijkheden genoemd natuurlijk. Je kan heel veel verzinnen en dat was er 1 van.
Ik denk dat je teveel wilt. Het zijn dailies. Deze moeten niet te lang duren (want het moet FUN blijven!) en dus geen dingen bevatten die mensen mogelijk niet leuk vinden. Wat er nu in zit, zijn dingen die je altijd doet, met gewoon normaal spelen: verzamelen, jagen en dynamische events.

Wat ze eventueel zouden kunnen doen, is de levels afhankelijk maken van je eigen level. Dus een lvl 10 moet 3 events doen, maar een lvl 40 moet er 15 doen (bijvoorbeeld)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:28:
Local chat is de groene chat en krijg je door /l(ocal) te gebruiken. Dit wordt alleen gezien in het gebied waar je op dat moment bent. Map chat is de rood/bruine en kun je krijgen door /m(ap) en is in het gehele gebied te zien. Het zijn beide chats door de spelers.
O+
Nu begrijp ik het weer een beetje. Ik wil weten wat mijn guildies te melden hebben, wat iemand mij persoonlijk wil vertellen en wat er in de directe omgeving gebeurd. /guild, /whisper en /local dus. Ga ik vanavond eens instellen. En in WvW inderdaad ook nog /world erbij om te weten wanneer ik snel naar een bepaald gebied moet.
Heel erg bedankt (ook voor de steun in de daily achievement :) )

• Cronax
hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:33:
[...]

Maar een dungeon clearen, daar kan je al snel een uurtje voor uittrekken of niet?
Dat hangt van de dungeon af, met een redelijke groep kan je de lvl 40 instance, Caudecus' Manor, op story mode binnen een uur clearen. Als je snel wil levelen is dit de snelste manier om van 40 naar 45 te komen, kost je in totaal iets van 5 a 6 runs. Voor het voltooien van de dungeon krijg je meer dan 20k exp en als je dan ook nog een stukje food eet aan het begin van de instance heb je 10% extra xp per mob kill, tikt behoorlijk aan. Als je helemaal snel wil gaan kan je ook nog een XP booster gebruiken voor +50% xp, dan heb je maar 4 of 5 runs nodig om tot lvl 45 te komen.

Btw voor de mensen die het nog niet door hadden, iedere dungeon heeft 2 versies, story mode en exploration mode. Story mode is bedoeld voor mensen vanaf een 'rond' level (30, 40, 50) maar hoewel de exploration mode van diezelfde dungeon 5 levels later beschikaar komt zijn ze eigenlijk bedoeld voor karakters op hogere levels. Dit is te merken aan de moeilijkheidsgraad van de exploration modes maar ook aan de gear die je met de betreffende tokens kan kopen, voor de AC, de lvl 30 instance, heeft de gear die je met exploration mode tokens koopt een lvl requirement van lvl 60 als ik me niet vergis.

Is ergens ook wel logisch, als je hoger level bent worden die exploration modes een stuk beter te doen omdat je simpelweg meer trait points hebt kunnen spenderen en dus ook na het 'downlevelen' betere stats hebt.

De voordelen? Geen. Is het handig? Ja. Meestal krijg je met craften betere spullen dan je kunt kopen.

Voorbeeld:
Ik was eindelijk 30! Ik besloot dus nieuw armour te kopen. Aangezien de TP nog niet online was had ik niet genoeg materialen om een nieuw armour te craften voor mijn eigen level. Dus, ik heb lvl30 armour gekocht. Een tijdje later had ik eindelijk even toegang tot de TP en kon ik wat fine materials kopen. Dus ik kon m'n leathercrafting omhoog werken. En het armour wat ik toen maakte was voor een lvl25, maar had identieke stats als het armour wat ik gekocht had, en dat had een lvl30 requirement...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Cronax

Op de Wiki staat veel uitgelegd en in deze thread zijn veel vragen al wel beantwoord, maar als je nog vragen hebt mag je me best een DM sturen dan zal ik proberen om het allemaal aan je uit te leggen ;)
Sneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:36:
[...]

Ook al is het niet het beste, transmutationstone is je vriend.
Verder kun je met craften een aantal unieke skins maken.
Met uniek bedoel ik bijvoorbeeld een recept met een drop-kans van 1/1000 of een mini die maar zeer beperkt dropt. Op welke manier is die skin dan uniek? Iedereen met die profession kan die toch maken?

Maar samengevat, er is dus geen profession die je hier zulke 'fun' items kan leveren?

In dat geval zal het wel cooking worden en tailoring voor de bags (al kan ik via iemand anders al gemakkelijk aan bags komen).

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:48:
De voordelen? Geen. Is het handig? Ja. Meestal krijg je met craften betere spullen dan je kunt kopen.

Voorbeeld:
Ik was eindelijk 30! Ik besloot dus nieuw armour te kopen. Aangezien de TP nog niet online was had ik niet genoeg materialen om een nieuw armour te craften voor mijn eigen level. Dus, ik heb lvl30 armour gekocht. Een tijdje later had ik eindelijk even toegang tot de TP en kon ik wat fine materials kopen. Dus ik kon m'n leathercrafting omhoog werken. En het armour wat ik toen maakte was voor een lvl25, maar had identieke stats als het armour wat ik gekocht had, en dat had een lvl30 requirement...
Ik zag op 125 dat je nu 'strong iron' en 'strong bandit' kan maken, die laatste moet je met iets meer mats maken (recipe koop je bij de NPC). Zouden deze dan weer gelijk zijn aan greenie gear?

Zoals deze 2 bijvoorbeeld:
http://www.gw2db.com/recipes/10567-strong-bandit-cleaver
http://www.gw2db.com/recipes/6346-strong-iron-axe

Gaat dit op hogere craftlevels dan nog verder uit elkaar?
Ik probeerde het in de guild uit te leggen (wapens):
-wapen
-wapen met prefix
-wapen met upgraded prefix
-??

Bij het laatste blijf ik hangen, veel guides praten enkel over prefix, maar daar zit dus ook weer onderling verschil in.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 04-09-2012 14:06 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
Tyoi schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:44:
De digital guide die arenanet verkoopt op de gw2 site? Daar staat een hele hoop in, o.a. over craften.
Thnx, voor mensen die twijfelen hieronder een link naar een review.
Ik ga hem vanavond denk ik wel lezen.

http://www.mmorpg.com/gam...rums/post/5251353#5251353

• InflatableMouse
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik geloof niet in dat soort guides en ik denk dat het een waste of money is. Alles en meer staat al op tientallen fansites.
InflatableMouse schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:17:
Ik geloof niet in dat soort guides en ik denk dat het een waste of money is. Alles en meer staat al op tientallen fansites.
Heb je de review in de link gelezen?
Daar staat precies in welk deel de reviewer wel en niet nuttig vind. Eén van de bekende You-Tubers (weet niet meer welke) zei over dit soort guides voor een MMO dat een hoop van de informatie snel achterhaald is. Maar uit de review:
•Basics of the Game (125 Pages)
◦I have to say, well done. It covers EVERY aspect of game play and explains EVERY mechanic / feature of the game.
◦This also covers a bunch of MMO basics for those who are new.
◦To be honest, if a Player wrote these 87 pages and threw it on the forum, it would be hands down the most thourough detailed guide (more detailed than the currently linked one).
Er is idd weinig echt unieks te craften volgens mij maar omdat je verreweg de meeste items moet ontdekken en maar een deel van de recepten koopt kun je genoeg dingen maken die je niet overal tegenkomt.

Wat ik wel een leuke crafting profession vind is cook. Iig een van de nuttigste crafts want die bonussen komen het hele spel van pas, van low-lvl tot end-game. Aangezien ik toch het type ben die de hele map wil completen ben ik met 1 van mijn toons begonnen met cooking gisteren. Leuk!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
RoseSolane schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:25:
[...]

Heb je de review in de link gelezen?
[...]

Daar staat precies in welk deel de reviewer wel en niet nuttig vind. Eén van de bekende You-Tubers (weet niet meer welke) zei over dit soort guides voor een MMO dat een hoop van de informatie snel achterhaald is. Maar uit de review:
•Basics of the Game (125 Pages)
◦I have to say, well done. It covers EVERY aspect of game play and explains EVERY mechanic / feature of the game.
◦This also covers a bunch of MMO basics for those who are new.
◦To be honest, if a Player wrote these 87 pages and threw it on the forum, it would be hands down the most thourough detailed guide (more detailed than the currently linked one).
Helemaal super. Maar ik ontdek het liever zelf met hulp van de guides op internet.
Wellicht duurt het iets langer, of moet je iets meer dingen bij elkaar zoeken, maar een gids voor een spel kopen.. 8)7

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:26:
Er is idd weinig echt unieks te craften volgens mij maar omdat je verreweg de meeste items moet ontdekken en maar een deel van de recepten koopt kun je genoeg dingen maken die je niet overal tegenkomt.
Ik ben blij dat ik niks om looks geef. Alleen stats interesseren me.Mijn armor heb ik zelf gemaakt, omdat de drops nog nooit beter zijn geweest.

Wapentuig wil nog weleens wat leuks bij zitten tussen de drops. Zo kocht ik laatst voor karma een fijne hammer, dropt nog geen twee minuten later een geel hamertje met betere stats. Dank je Arenanet. Maar amor drops vallen me tot nu toe (level 44) vies tegen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:29:
[...]

Helemaal super. Maar ik ontdek het liever zelf met hulp van de guides op internet.
Wellicht duurt het iets langer, of moet je iets meer dingen bij elkaar zoeken, maar een gids voor een spel kopen.. 8)7
"This also covers a bunch of MMO basics for those who are new" was toch wel erg handig voor de MMO noob die ik ben. Ik speel al eeuwen spellen, maar MMO's hebben toch zo hun eigenaardigheden (en gevoeligheden).
Weakling schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:32:
[...]

Ik ben blij dat ik niks om looks geef. Alleen stats interesseren me.Mijn armor heb ik zelf gemaakt, omdat de drops nog nooit beter zijn geweest.

Wapentuig wil nog weleens wat leuks bij zitten tussen de drops. Zo kocht ik laatst voor karma een fijne hammer, dropt nog geen twee minuten later een geel hamertje met betere stats. Dank je Arenanet. Maar amor drops vallen me tot nu toe (level 44) vies tegen.
Ik heb juist nog niets gecraft dat echt de moeite was buiten bags. En sommige drops die ik kreeg waren nu juist weer erg aardig. Toch grappig hoe iedereen weer een ander beleving heeft. Nu kan mijn beleving op dt punt ook te maken hebben met het lage level dat mijn main nog maar heeft en wordt dit op hogere levels anders.

[ Voor 44% gewijzigd door RoseSolane op 04-09-2012 14:36 ]

• hexta
RoseSolane schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:33:
[...]

"This also covers a bunch of MMO basics for those who are new" was toch wel erg handig voor de MMO noob die ik ben. Ik speel al eeuwen spellen, maar MMO's hebben toch zo hun eigenaardigheden (en gevoeligheden).
Zoals?

[ Voor 32% gewijzigd door hexta op 04-09-2012 14:39 ]

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik hoop dat dit spel zijn geld waard word, Het spel moet leuk zijn, en het lijkt me wel gaaf enzo, maar ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld. Het is gewoon een 60 euro retail game toch? Die je in de GameMania ofzo kan halen. Is het rsi gevend? :p

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
LikeAKing schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:43:
Ik hoop dat dit spel zijn geld waard word, Het spel moet leuk zijn, en het lijkt me wel gaaf enzo, maar ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld. Het is gewoon een 60 euro retail game toch? Die je in de GameMania ofzo kan halen. Is het rsi gevend? :p
G13 gebruiken ;-) werkt als een trein voor mij! Eenmalige aanschaf bij dit spel ja, geen maandelijkse kosten!

Je kan hem online bestellen of bij retail winkel.

• Sneezzer
Over craften: met jewellery kan ik toch echt betere (en vooral precies de stats die ik wil) rings ed. maken dan dat er droppen. Idem voor artificing(spellfail??), met jewellery geupgrade gems gebruik ik bij het maken van mijn focus bijv.
Tevens gebruik ik de pots die ik maak met artificing, eigenlijk permanent een buff van 10%

[ Voor 16% gewijzigd door Sneezzer op 04-09-2012 14:44 ]

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:00
Echt zo balen gewoon dat met grote gevechten (bijv dat grote schaduwmonster in de moerassen) dat mijn FPS zakt naar 6 :/ :D Het is dan gewoon op juiste momenten maar klikken.

Verder top spel. Heb nu Human Elementist level 30 en een Human Mesmirezer level 12. Wat een verschil zit er tussen die 2 qua speelstyle :*) Daarom blijft het leuk om soms te wisselen tussen die 2.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Heb jeweler bijna op max (373 van de 400) en heb daar sinds level 15 constant upgrades uit gehaald, zoals Sneezzer ook al aangaf, met de stats die ik zelf handig vind :D.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Sneezzer
60 euro? Ik heb er (destijds) 35 voor betaald bij mycom. Wellicht nog even goed zoeken.

Edit: Pricewatch 41,99

• LikeAKing
Vecodo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:44:
[...]

G13 gebruiken ;-) werkt als een trein voor mij! Eenmalige aanschaf bij dit spel ja, geen maandelijkse kosten!

Je kan hem online bestellen of bij retail winkel.
Ik wou de steelseries 6vg2 mechanical keyboard ofzo kopen in de toekomst, ik heb een muismat met polssteun en de razer deathadder : D

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Sabrac schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:45:
Heb jeweler bijna op max (373 van de 400) en heb daar sinds level 15 constant upgrades uit gehaald, zoals Sneezzer ook al aangaf, met de stats die ik zelf handig vind :D.
Datzelfde heb ik ook met armor en weapon crafting. Maar ...
RoseSolane schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:33:
Ik heb juist nog niets gecraft dat echt de moeite was buiten bags. En sommige drops die ik kreeg waren nu juist weer erg aardig. Toch grappig hoe iedereen weer een ander beleving heeft. Nu kan mijn beleving op dt punt ook te maken hebben met het lage level dat mijn main nog maar heeft en wordt dit op hogere levels anders.
wellicht hangt het toch een beetje af van de crafts die je gekozen hebt, het level van jezelf tov de mobs, de stats die je zoekt en zo ongetwijfeld nog wat zaken.

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 16:25
explorable mode dungeons moet je echt pas op lvl 80 doen anders zijn ze onmogelijk :P

• hexta
Ik heb op level 40 ook nog niets bruikbaars voor mezelf kunnen craften, maar ik denk dat dat voornamelijk komt doordat ik maar niet door dat *%#&*$@(% tailoring heen kom.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Stats, termen, combatmechanics, skilltree/layout, profession en crafting, elke MMO heeft zijn eigen smaakje. Al zijn er maar een handje vol waar je even flink moet induiken om het door te krijgen, principes blijven veelal gelijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ik vind het een erg leuk spel. Is ook mij eerste MMORPG. Als ik het even met Skyrim mag vergelijken (wat je volgens mij ook speelt). De vergelijking met Skyrim is niet omdat de spellen op elkaar zouden lijken. Maar het is makkelijker om een spel in te schatten als je het kunt vergelijken met iets dat je kent
Het heeft een personal story, maar is lang niet zo diepgaand. Ik vind het zelf erg mooi, maar Skyrim heeft grafisch meer te bieden. Combat is wel veel uitdagender dan in Skyrim voor mij. Wat betreft het verkennen van de wereld heeft het misschien nog wel meer te bieden. De weidse wereld van Skyrim vind ik ook in GW2.

Al met al een goede investering van €55 voor mij.

• hexta
SinergyX schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:52:
[...]

Stats, termen, combatmechanics, skilltree/layout, profession en crafting, elke MMO heeft zijn eigen smaakje. Al zijn er maar een handje vol waar je even flink moet induiken om het door te krijgen, principes blijven veelal gelijk.
Dit is toch allemaal spelenderwijs te leren in een zeer korte tijd? 8)7

• Sneezzer
hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:53:
[...]

Als het je eerste mmorpg is én je er redelijk vers induikt dan kan het best veel zijn in het begin.
Verder, wat maakt het uit dat jij het een eitje vindt terwijl een ander het best bijzonder vindt?

hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:53:
[...]

Sterker nog, in het nieuws-schermpje dat je ziet als je het spel opstart staan linkjes naar een soort officiële handleiding-voor-dummies in videovorm, waarin alles wat je moet weten over GW2 wordt uitgelegd om het te kunnen spelen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• LikeAKing
RoseSolane schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:53:
[...]

Ik vind het een erg leuk spel. Is ook mij eerste MMORPG. Als ik het even met Skyrim mag vergelijken (wat je volgens mij ook speelt). De vergelijking met Skyrim is niet omdat de spellen op elkaar zouden lijken. Maar het is makkelijker om een spel in te schatten als je het kunt vergelijken met iets dat je kent
Het heeft een personal story, maar is lang niet zo diepgaand. Ik vind het zelf erg mooi, maar Skyrim heeft grafisch meer te bieden. Combat is wel veel uitdagender dan in Skyrim voor mij. Wat betreft het verkennen van de wereld heeft het misschien nog wel meer te bieden. De weidse wereld van Skyrim vind ik ook in GW2.

Al met al een goede investering van €55 voor mij.
Yea, skyrim is wel mooi. :)
Ik had het ook wel verwacht hoor dat het zoiets als skyrims zal zijn, MMO (massive multiplayer online) RPG. een online RPG. Maar mmorpg's zijn gewoon hard to get into to. overpowered pvp'ers enzo..

[ Voor 10% gewijzigd door LikeAKing op 04-09-2012 15:00 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Weet iemand toevallig een youtube channel of een twitch channel van iemand die wat streamed van een mesmer PvE? Ik ben nu een mesmer aant levelen als altje en ik vind het echt geweldig maar wat meer bewegend materiaal, evt wat gelul er onder zou wel tof zijn om wat meer over de mesmer te leren.

Verder heeft het me gisteren bijna 4 uur geduurd voordat ik de daily had op me ranger ... er waren gewoon GEEN events. Ik ga echt niet meer naar me eigen server, lekker op de overflow hangen, minder lag, meer events :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

ye-roon schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:06:
Weet iemand toevallig een youtube channel of een twitch channel van iemand die wat streamed van een mesmer PvE? Ik ben nu een mesmer aant levelen als altje en ik vind het echt geweldig maar wat meer bewegend materiaal, evt wat gelul er onder zou wel tof zijn om wat meer over de mesmer te leren.

Verder heeft het me gisteren bijna 4 uur geduurd voordat ik de daily had op me ranger ... er waren gewoon GEEN events. Ik ga echt niet meer naar me eigen server, lekker op de overflow hangen, minder lag, meer events :)
Was dus niet de enige die dat probleem had!

• Sneezzer
LikeAKing schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:59:
[...]

Maar mmorpg's zijn gewoon hard to get into to. overpowered pvp'ers enzo..
... en terug naar start.

PVP is een afgesloten deel van GW2 maw. in de PVE wereld bestaat ganken niet.
Je hebt WvWvW waarin iedereen een boost krijgt naar 80 (sommige klassen werken beter in groepen en anderen buffen beter etc. maar echt OP is er niet 1 volgens mij)
En je hebt sPVP, dit is weer een andere afgezonderd deel.

Sneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:07:
[...]

... en terug naar start.

Je hebt WvWvW waarin iedereen een boost krijgt naar 80 (sommige klassen werken beter in groepen en anderen buffen beter etc. maar echt OP is er niet 1 volgens mij)
Je hebt sPvP waar iedereen een boost krijgt naar 80.
En je heb WvWvW waar drie werelden tegen elkaar strijden en waarbij de spelers hun eigen level en gear gebruiken.

Gelukkig geen PvP in de PvE gebieden.

• LikeAKing
Sneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:07:
[...]

... en terug naar start.

Maar vrienden zeiden altijd dat dat het enige leuke was in die oude games als world of warcraft enzo. Maar sinds er 1000en andere dingen te doen zijn dan alleen pvpen kan het gewoon niet tegenvallen :P Ik ben namelijk niet helemaal van de PvP, ik kan er niet tegen als ik mensen niet kan slopen. haha.

Verwijderd

Iemand hier die ook op Gunnar's Hold speelt?
Ik zoek nog een vriendelijk guildje met wat Nederlanders.

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:17:
Ja, ik speel er, maar speel wel in een volledig engelse guild (15 members waarvan 12 britten, 1 uit wales ,een duitser en ik xD)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:09:
[...]

En je heb WvWvW waar drie werelden tegen elkaar strijden en waarbij de spelers hun eigen level en gear gebruiken.

Je krijgt bij WvWvW en bij sPvP beide een boost naar level 80.
Echter heb je bij sPvP speciale PvP gear, waardoor je (wel naar eigen keuze) alle stats al max hebt, en heb je toegang tot alle traits en skills, en bij WvWvW wordt alles wat je op dat moment hebt (armor, skills, traits) gebruikt, maar wel omhoog gescaled naar lvl 80 (maar je hebt nog niet meteen alle skills enzo).
PhysicalMagic schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:29:
[...]

Je krijgt bij WvWvW en bij sPvP beide een boost naar level 80.
Echter heb je bij sPvP speciale PvP gear, waardoor je (wel naar eigen keuze) alle stats al max hebt, en heb je toegang tot alle traits en skills, en bij WvWvW wordt alles wat je op dat moment hebt (armor, skills, traits) gebruikt, maar wel omhoog gescaled naar lvl 80 (maar je hebt nog niet meteen alle skills enzo).
Ik dacht dat je in WvW gewoon je eigen level hield... Zoveel ervaring heb ik dus in WvW!

• Sneezzer
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:37:
[...]

Ik dacht dat je in WvW gewoon je eigen level hield... Zoveel ervaring heb ik dus in WvW!
Och ik queue meteen voor WvWvW, ik denk dat ik van mijn 45 levels er zo'n 35 in WvWvW heb bereikt ;-)
PvE is zoooo saai 8) (grapje, de wereld is heel netjes uitgewerkt, ik ben alleen niet zo van de dailies, ik kom eigenlijk alleen voor mats in de PVER wereld, waarbij ik uiteraard wel zoveel mogelijk dingen mee pak mbt. de pve wereld).

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Word je in WvW ook omhoog gescaled, of niet? Ik ga vanmiddag het eens proberen :)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Sneezzer
Nidhiki schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:45:
Word je in WvW ook omhoog gescaled, of niet? Ik ga vanmiddag het eens proberen :)
ja, lvl 80 maar wel met je huidige gear/skills ed.
verwacht dus niet als lvl 10 Ele een lvl 50 Ele makkelijk aan te kunnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Sneezzer op 04-09-2012 15:47 ]

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Sneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:46:
[...]

Oh okj, dat is wel zo eerlijk ja. Maar ik begrijp dat je wel exp krijgt om te lvlen, en niet zoals met pvp ranks
Dat is wel leuke afwisseling om te lvlen :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Cronax
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:17:
Handig voor jou en voor alle andere mensen die een guild zoeken op een bepaalde server:

http://www.gw2guilds.org/guilds/eu/

Op die site kan je je server selecteren en dan kan je zien welke guilds er zijn, wat hun website is etc.
Nidhiki schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:49:
[...]

Oh okj, dat is wel zo eerlijk ja. Maar ik begrijp dat je wel exp krijgt om te lvlen, en niet zoals met pvp ranks
Klopt, als je geen zin hebt in PvE kan je vanaf lvl 2 de PvP induiken en zo levelen. Als noch PvE, noch PvP je interesseert kan je volledig met crafting levelen, maar dan moet je wel op één of andere manier aan materialen komen :P

[ Voor 36% gewijzigd door Cronax op 04-09-2012 15:57 ]

• Sneezzer
Nidhiki schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:49:
[...]

Klopt WvWvW is standaard Exp. sPVP is enkel PVP ranks (maar die tellen ook enkel in sPVP).

Verwijderd

Cronax schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:50:
[...]

Handig voor jou en voor alle andere mensen die een guild zoeken op een bepaalde server:

http://www.gw2guilds.org/guilds/eu/

Op die site kan je je server selecteren en dan kan je zien welke guilds er zijn, wat hun website is etc.
Bedankt! :)

En @ Sabrac: Wat is je ingame name? Dan kan ik je keertje /w doen ;)

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Enig idee wanneer de online verkoop van GW2 weer doorgaat? Hij is echt overal uitverkocht..

Verwijderd

Nidhiki schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:45:
Je word in alle PVP naar 80 geschaald wat betreft damage en health, betere gear zorgt dus voor nog een hogere boost. Daarbij heb je dus alleen je skills en traits die je in normale PvE ook hebt.

Het loont dus om op hoger lvl PvP te doen, afhankelijk van je profession en speelstijl.

• hexta
Sneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:56:
[...]

Als het je eerste mmorpg is én je er redelijk vers induikt dan kan het best veel zijn in het begin.
Verder, wat maakt het uit dat jij het een eitje vindt terwijl een ander het best bijzonder vindt?
Goed, dus ik mag er niets over zeggen?

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mavix schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:52:
Enig idee wanneer de online verkoop van GW2 weer doorgaat? Hij is echt overal uitverkocht..
Wat ik gehoord heb, gaat de online verkoop half september weer verder. Je kan hem eventueel ergens in de winkel nog halen, als die daar nog ligt.

Saturn Venlo heeft hem bijvoorbeeld voor 29 euro liggen, maar dat is redelijk ver weg voor mij.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-11 17:34
Mavix schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:52:
MediaMarkt utrecht (vlakbij Utrecht Centraal) had voor het weekend nog een hele plank vol. Bovendien voor €45 ipv €55 zoals bij bijv GameMania.

• hexta
Sneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:46:
[...]

De traits kan je wel al gelijk inzetten, of is dat alleen in PvP?

• Sneezzer
hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:56:
[...]

Dat is niet wat ik zeg, ik vroeg me gewoon af wat je met je vragen wilde bereiken.
Vandaar mijn vraag in ongeveer dezelfde trent als je eigen manier van vragen stellen.
hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:58:
[...]

De traits kan je wel al gelijk inzetten, of is dat alleen in PvP?
Nope, in WvWvW kun je enkel de traits gebruiken die je in pve al had.

In sPVP kun je wel alle traits, skills wapens ed. gebruiken die er in het spel zitten voor je klasse.

[ Voor 35% gewijzigd door Sneezzer op 04-09-2012 16:02 ]

• Cronax
hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:56:
[...]

Tuurlijk mag je er iets over zeggen, maar mensen hebben vaak de gewoonte om hun eigen ervaring te presenteren als 'universele waarheid' en dat is natuurlijk niet zo, als je jouw ervaringen ook daadwerkelijk als zijnde jouw ervaringen presenteert is er geen vuiltje aan de lucht ;)

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Yorin schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:56:
[...]

Wat ik gehoord heb, gaat de online verkoop half september weer verder. Je kan hem eventueel ergens in de winkel nog halen, als die daar nog ligt.

Saturn Venlo heeft hem bijvoorbeeld voor 29 euro liggen, maar dat is redelijk ver weg voor mij.
Pff, dat duurt nog wel erg lang...

Ben 7 winkels in Den Bosch afgegeaan, nergens was ie meer te krijgen.

• hexta
Sneezzer schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:00:
[...]

Dat is niet wat ik zeg, ik vroeg me gewoon af wat je met je vragen wilde bereiken.
Vandaar mijn vraag in ongeveer dezelfde trent als je eigen manier van vragen stellen.
In dat geval:
Het maakt niets uit, en als ze dat graag wil lezen moet ze het vooral kopen. Het is alleen zonde om geld uit te geven aan iets wat misschien helemaal niet zo nodig is. :)

Maar goed, ik heb zelf 10 horloges. :') Dus wie ben ik om daar wat van te zeggen.
Toch is het iets waar ik mijn vraagtekens bij zette, vandaar mijn vragen. ;)

• hexta
Cronax schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:02:
[...]

Tuurlijk mag je er iets over zeggen, maar mensen hebben vaak de gewoonte om hun eigen ervaring te presenteren als 'universele waarheid' en dat is natuurlijk niet zo, als je jouw ervaringen ook daadwerkelijk als zijnde jouw ervaringen presenteert is er geen vuiltje aan de lucht ;)
Niet enkel gewoonte, ik geloof er heilig in dat mijn overtuigingen de enige echte waarheid zijn, en dat iedereen die het niet volledig met mij eens is ongelijk heeft, of niet goed geinformeerd is. ;) Maar dat heeft iedereen wel een beetje. O+

• hexta
Zoek aub wat meer informatie voor je dit soort bizarre conclusies trekt. 8) :D

Verwijderd

hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:05:
[...]

Niet enkel gewoonte, ik geloof er heilig in dat mijn overtuigingen de enige echte waarheid zijn, en dat iedereen die het niet volledig met mij eens is ongelijk heeft, of niet goed geinformeerd is. ;) Maar dat heeft iedereen wel een beetje. O+
I refuse your reality and substitute my own!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:56
Ik ben nu Thief en dat bevalt me wel. Helaas kom ik vaak in de knoei met mijn knoppen.

Ik ben op zoek naar een ander toetsenbord met de knoppen 5 t/m 0 op een andere plek. Bijvoorbeeld recht boven 1 t/m 4 of links naast mijn toetsenbord. Of een andere oplossing om niet in de knoop te komen met mijn handen.

Iemand suggesties?

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Numpads via USB?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Sneezzer
StealthyPeanut schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:33:
Ik ben nu Thief en dat bevalt me wel. Helaas kom ik vaak in de knoei met mijn knoppen.

Ik ben op zoek naar een ander toetsenbord met de knoppen 5 t/m 0 op een andere plek. Bijvoorbeeld recht boven 1 t/m 4 of links naast mijn toetsenbord. Of een andere oplossing om niet in de knoop te komen met mijn handen.

Iemand suggesties?
Muis ala razer naga?
Of ipv wasd, tfgh gebruiken

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Al gedacht aan de knoppen ergens anders op te binden?
Zelf doe ik veel met mouse3/mouse4/mouse5 bijvoorbeeld voor de skills die standaard op nr 5+ staan

Verwijderd

Iemand suggesties?
De G13 vind ik zelf heerlijk werken. Samen met een muist met 4 extra knoppen.

Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j81/Yajuu17/M1GW2.jpg

Gebruik met de G13 deze setup.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43

Iemand suggesties?
http://www.logitech.com/nl-nl/keyboards/keyboards/5123

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

5 t/m 0 binden aan ctrl + 1 t/m 6

ik heb zelf 1 t/m 5

en dan ctrl 1 t/m 5

Werkt perfect :) dat is makkelijker dan zo`n extern ding vind ik zelf... toch onhandig weer een extra toetsenbord ernaast (zelf ook geprobeerd).

• Cronax
hexta schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:05:
[...]

Ik moest gelijk denken aan de regeltjes die Amerikanen moeten zeggen voordat ze getuigen in een rechtzaal: "I swear to tell the truth, the whole truth, and nothing but the truth (so help me God)"

Ik zou dus gelijk weigeren om dit te zweren, als wetenschappelijk ingesteld persoon kan ik niet garanderen dat de waarheid zoals ik die zie de objectieve waarheid is, simpelweg omdat ik als mens onmogelijk een volledig objectieve observatie kan maken. Daarnaast heb ik niet alle informatie die bestaat dus kan ik ook niet beoordelen of de informatie die ik bezit objectief gezien volledig is.

Stellen dat ik de universele waarheid, de volledige waarheid en niets dan de waarheid zal verkondigen is dus redelijk arrogant te noemen :P Als ze er nu 'to the best of my knowledge' aan toevoegen word het een ander verhaal ;)

In het verlengde daarvan kan ik ook niet nagaan of God wel of niet bestaat en aangezien het redelijk onzinnig is om iets dat niet bestaat te vragen om je te helpen gaan we daar ook maar niet aan beginnen.

Iemand suggesties?
Persoonlijk gebruik ik een gewoon toetsenbord in combinatie met een Razer Naga (zo'n muis met 12 knoppen onder je duim). Ik heb de 'draai' commando's onder a en d vervangen door de strafe versies en gebruik Q en E voor de skills die normaal 1 en 2 zijn, de rest zit dus onder mijn Naga gebonden. Voor de F1 t/m F4 skills gebruik ik R, F, Z en X. F is normaal 'interact' maar dat heb ik onder C gebonden.

Klinkt ingewikkeld en zal best even wennen zijn, maar het werkt als een tierelier.

• Izamito
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 16:44
(jarig!)
Ik heb nu momenteel 1 t/m 5 en q en e (strafen op a en d gezet), r, g (klik ik wel) en shift staan. Ik vind dit zelf erg fijn.

Als ik weer in Nederland ben heb ik zo een apart toetsenbordje met stickje erop (beetje zoals die logitech maar van ander merk), wat ook erg fijn werkt. :D

"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."

• Ikkuh84
Ik heb het gevoel dat door al die patches elke dag, mijn GW2 steeds slechter begint te lopen qua FPS. Normaal heb ik in lege gebieden nog wel rond de 20-30 FPS, maar laatste tijd begint dat ook al daar te zakken :?

• StealthyPeanut
In lege gebieden 20-30?

Komt het er niet door dat er steeds meer mensen online komen en de gebieden betreden?

• Ikkuh84
StealthyPeanut schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 17:06:
In lege gebieden 20-30?

Komt het er niet door dat er steeds meer mensen online komen en de gebieden betreden?
Mja speel op laptop, dus ben al blij dat ik 20-30 FPS haal (alles op low :P ), maar nu is het soms niet echt speelbaar meer.

• StealthyPeanut
Bedankt voor de suggesties allemaal :).

Ik zal het eerst proberen met wat re-binding. Anders wordt het een G13 of een andere muis :).

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik ben ook Mesmer en weet nog steeds niet precies hoe ik moet spelen.

Ik speel mainly met Scepter en Focus.

Ik heb een build aangemaakt en zal het hier even posten (het is wel in het engels maar in tegenstelling tot mij kunnen jullie dat vast wel ;) )

Im still testing and im not happy about this build at all but the intention was good. (in my opinion. )
The most frustrating thing in PvP and WvW to me is that people get away when i was just about to kill them.

To counteract this i focus my build on crippeling, pumping out clones fast and teleport.

Every fight is different so i will not describe the whole atacking proces(hmm it looks like i did but oke ;) ) but the summary is:

STEP 1 - Start attacking with the 2nd wepon slot (Greatsword)

(when enemy not moving) with 3. Mindstab, then 2. Mirror blade and 4. Phantasmal Berserker
When they are closing in use 5. Illusionary Wave to get some distance.

Then swap to your main weapons.

STEP 2 - Use 3. Confusing Images and 5. Phantasmal Warden. The 5. skill does al LOT of damage but doenst move a lot, the problem is that the enemy needs to run towards the Phantasmal Warden. So move around en let the warden between u and the opponent.

In the meanwhile put out 2 clones with your 9. skill Mirror images. Use 7. Blink to distract the enemy and use 8. Decoy to distract him some more.

Confuse the enemy let let him think u are one of your clones.
When u have done all this, the opponent should have less then 50% health, so step 3

STEP 3 - repeat step 2 ;)

STEP 4 - if u still have survived, the enemy is most likely almost dead. And tries to run and flee. This is where the skill trait come into play.

Domination level 10 Trait 5. Crippling Dissipation - Crippling Dissipation

Domination level 20 Trait 3. Empowred Illusions - Illusions inflict 15% more damage

Inspiration level 10 Trait 5. Persisting Images - Phantasms have 20% more health

Illusions level 10 Trait 3. Compounding Power - 3% more damge per illusion

Illusions level 10 Trait 5. Master of misdirection - Confusion u inflict lasts 33% longer

So cripple and confuse your opponent with your clones with F2 - Cry of Frustration.

When the enemy runs away use skill 4. Temporal Curtain 2 times on him to pull him towards u and 7. Blink to cach up with him.
Switch back to Greatsword to use the long range skill 1 Spatial Surge.

Afbeeldingslocatie: http://en.gw2codex.com/build/16289/sign

Verwijderd

ik heb nu een lvl 7 human warrior?
en ik kan toch 2 proffs leren? waar dat?
en welke proffs raden jullie aan voor warrior?

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:47:
Steeds?? 8)7 Heb je mijn vorige tien keer achter elkaar gelezen ofzo? :D

Er zijn 2 dingen die niet goed werken, TP en groups op de overflow. Daarnaast lukt het soms niet characters te maken / deleten. Nou, big deal, geen reden om daar na tien dagen al over opgefokt te raken, voor de rest heb je een perfect speelbaar spel. Bij WoW duurde het maanden voor men zover was en daar werd minder over geklaagd dan hier na 10 dagen. 8)7
Had ze niet achter elkaar gelezen, maar viel me gewoon op :p WvWvW heeft ook nog flink wat kinderziektes, erge lag als je tegen twee andere grote servers zit, en queue tijden van minstens 4+ uur vanaf 16:00. Aan dit laatste kunnen ze natuurlijk niks doen, behalve de belofte nakomen om de cap naar 2000 te gooien vanaf 1500.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:21
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:09:
[...]

Gelukkig niet? Ik vind het echt een gemiste kans. Het was gemakkelijk geweest om world pvp en non world pvp servers te maken, zodat er voor ieder wat wils is. Tuurlijk heb je nu wvw maar pve en pvp combineerd is mijns inziens nog leuker, daarnaast kan ik door de queue onmogelijk in wvw komen wat een probleem is dat ik niet snel opgelost zie.

• Cronax
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 17:20:
ik heb nu een lvl 7 human warrior?
en ik kan toch 2 proffs leren? waar dat?
en welke proffs raden jullie aan voor warrior?
Voor die keuze zou je eigenlijk even op http://gaiscioch.com/tave..._crafting/post_35198.html moeten kijken daar staat uitgelegd welke proffessions voor welke klasse nuttig zijn en in hoeverre. Afhankelijk van de wapens die je gebruikt zou het in theorie optimaal zijn om de proffession te nemen die die wapens kan maken en daarnaast armorsmithing om je eigen armor te maken, maar in de praktijk kost dat zoveel ore dat je vrij veel moet farmen. Voor mijn Guardian heb ik een vergelijkbaar dilemma gehad, ik heb uiteindelijk gekozen voor armorsmithing samen met chef (chef is voor iedere proffession nuttig).

In jouw geval zou ik kiezen voor ofwel armorsmithing ofwel een proffession waarmee je je eigen wapens kan maken(meestal weaponsmith, misschien huntsman als je graag met bogen schiet), en daarnaast dan Chef of Jeweler omdat die voor alle klassen nuttig zijn.

Kleine waarschuwing, de officiële term voor de klassen van Guild Wars 2 is 'proffessions' en voor de proffs is dat 'Crafting discipline' of gewoon 'discipline'.
Seditiar schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 17:24:
[...]

Had ze niet achter elkaar gelezen, maar viel me gewoon op :p WvWvW heeft ook nog flink wat kinderziektes, erge lag als je tegen twee andere grote servers zit, en queue tijden van minstens 4+ uur vanaf 16:00. Aan dit laatste kunnen ze natuurlijk niks doen, behalve de belofte nakomen om de cap naar 2000 te gooien vanaf 1500.
Aan de ene kant is het natuurlijk vervelend dat je lange queue tijden hebt voor WvWvW op drukke servers maar aan de andere kant heb ik liever dat het uberhaupt werkt dan dat we ongelimiteerde caps hebben...het beste zou natuurlijk zijn om dynamische caps te hebben, zodat er van alle 3 de servers even veel mensen kunnen meedoen. Als er dan bij iedere server 1 extra persoon in de queue staat komen die er alle 3 in, gaan er mensen weg dan kunnen er alleen mensen bij komen van die servers waar iemand van vertrokken is. Dan heeft geen enkele server het voordeel dat ze 'meer zerg' hebben dan een andere server en komt het echt op PvP skills aan ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Cronax op 04-09-2012 17:36 ]

• shoombak
  • Niet online
Can your WoW do this? ;)
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2079wud.jpg

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 21:25
Ik zat een beetje te surfen op internet en kwam een PDF tegen met alle crafting recepten.
Dacht zal het even met jullie delen, misschien wel zo handig :+

Hier te vinden!

Edit: Deze staat gewoon op www.bradygames.com

[ Voor 14% gewijzigd door KaleBatzZ op 04-09-2012 18:43 ]

Ik lust geen rotte appels...

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:41
Grappig dat jij dat als een mooi plaatje in GW2 beschouwd :) Mag je natuurlijk gewoon zelf bepalen hoor.
Toen ik zelf voor het eerst dit soort bossen zag, vond ik dit namenlijk opvallend minder mooi dan andere gebieden die ik had gezien. Blijft gewoon persoonlijke smaak hoor.

Verder hoeven we WoW niet aan te vallen :) het spel is ook een stuk ouder. Daarnaast heeft GW2 zichzelf ook willen onderscheiden door graphics en doen ze dus hun best erop.

Ik weet dat de meeste (verstandige) gamers zullen zeggen dat gameplay veel belangrijker is dan graphics, maar ik moet toegeven dat de graphics van GW2 mij hebben overgehaald om voor het eerst een MMORPG te spelen. Ik was al groot fan van The Elder Scrolls en rpg games, maar vond de screenshots van alle oude MMORPG's altijd zo lelijk dat ik er nooit aan ben begonnen.

Het is niet eens zozeer dat GW2 de mooiste effecten gebruikt, of de scherpste textures, maar het is gewoon het geheel en het design. Alles klopt. Erg knap om zo'n groot team van designers en programmeurs zo aan te sturen dat ze samen zo'n geheel kunnen bouwen.

• Cronax
Playa del C. schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 18:45:
[...]

Grappig dat jij dat als een mooi plaatje in GW2 beschouwd :) Mag je natuurlijk gewoon zelf bepalen hoor.
Toen ik zelf voor het eerst dit soort bossen zag, vond ik dit namenlijk opvallend minder mooi dan andere gebieden die ik had gezien. Blijft gewoon persoonlijke smaak hoor.

Verder hoeven we WoW niet aan te vallen :) het spel is ook een stuk ouder. Daarnaast heeft GW2 zichzelf ook willen onderscheiden door graphics en doen ze dus hun best erop.

Ik weet dat de meeste (verstandige) gamers zullen zeggen dat gameplay veel belangrijker is dan graphics, maar ik moet toegeven dat de graphics van GW2 mij hebben overgehaald om voor het eerst een MMORPG te spelen. Ik was al groot fan van The Elder Scrolls en rpg games, maar vond de screenshots van alle oude MMORPG's altijd zo lelijk dat ik er nooit aan ben begonnen.

Het is niet eens zozeer dat GW2 de mooiste effecten gebruikt, of de scherpste textures, maar het is gewoon het geheel en het design. Alles klopt, erg knap om zo'n groot team van designers en programmeurs zo aan te sturen dat ze allemaal samen zo'n geheel kunnen bouwen.
Het gaat hem vermoedelijk om de drake die in een boom zit. Bij WoW hebben beesten geen flauw idee wat objecten zijn, ze lopen er vrolijk doorheen over het algemeen ;P
Playa del C. schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 18:45:
[...]

Het is niet eens zozeer dat GW2 de mooiste effecten gebruikt, of de scherpste textures, maar het is gewoon het geheel en het design. Alles klopt, erg knap om zo'n groot team van designers en programmeurs zo aan te sturen dat ze allemaal samen zo'n geheel kunnen bouwen.
d:)b Je kunt nog zo'n fantastische gameplay hebben, zonder aantrekkelijke graphics ga ik toch echt niet lang spelen. GW2 is wat dat betreft zeer geslaagd.
Cronax schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 18:47:
[...]

Het gaat hem vermoedelijk om de drake die in een boom zit. Bij WoW hebben beesten geen flauw idee wat objecten zijn, ze lopen er vrolijk doorheen over het algemeen ;P
In GW2 kunnen we alleen door andere spelers heenlopen :) Koste me een paar uur om daar aan te wennen.

[ Voor 17% gewijzigd door RoseSolane op 04-09-2012 18:51 ]

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 16:41
Weet iemand of er een limit is op het aantal items welk je op de trading post kunt plaatsen?

Verwijderd

Alvast sorry als de vraag al eerder is gesteld, maar ik heb afgelopen vrijdag een mail van anet gekregen inzake password reset. Hierom heb ik echter niet gevraagd en zoals al in de mail staat zal ik in deze situatie de mail ook negeren en mijn wachtwoord behouden.

Meer mensen hier last van gehad en wat moet ik verder doen? Account gehackt of niet?

• shoombak
  • Niet online
Cronax schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 18:47:
[...]

Haha, was ook geen flame naar WoW hoor, aangezien ik beide speel, vond het vooral grappig om zo'n beest in een boom te zien :)

• Ikkuh84
Misschien een stomme vraag, maar als Merzmerizer zijnde, moet ik dan voor power gaan of condition damage ?? Zie door de bomen het bos niet meer.

Verwijderd

Hey mensen, even een vraagje, zou ik Guild Wars 2 met deze samenstelling kunnen runnen? en hoe goed zou hij dan ongeveer lopen? :) Thanks alvast!

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/16iv7t2.png

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik zat net een beetje op de TP te kijken en het viel mij op dat (als voorbeeld even level 80) alle items de zelfde weapon strength hebben... Dus dat er alleen verschil zit in stats... nu is een wapen met power/precision en condition dmg (2H Zwaard) maar 50s... Dat zou gewoon betekenen dat als je 80 bent je even een uurtje op de TP kijkt en je een volledige level 80 set hebt...

Wat valt er dan op 80 te doen qua farmen voor gear ? Is dat dan echt alleen om gear te krijgen met looks zodat je gear er dan ook echt tof uit ziet of is er ook nog iets anders te doen zodat je beter wordt qua gear ?

Correct me if Im wrong :) (I hope so)..
Pagina: 1 ... 147 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.