Winst = Papie = ZeroT0ne
Guildwars main selling point is altijd balans geweest, en de reden waarom PvP nog altijd leeft na 7 jaar GW1.Brummetje schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:44:
Ik zat net een beetje op de TP te kijken en het viel mij op dat (als voorbeeld even level 80) alle items de zelfde weapon strength hebben... Dus dat er alleen verschil zit in stats... nu is een wapen met power/precision en condition dmg (2H Zwaard) maar 50s... Dat zou gewoon betekenen dat als je 80 bent je even een uurtje op de TP kijkt en je een volledige level 80 set hebt...
Wat valt er dan op 80 te doen qua farmen voor gear ? Is dat dan echt alleen om gear te krijgen met looks zodat je gear er dan ook echt tof uit ziet of is er ook nog iets anders te doen zodat je beter wordt qua gear ?
Correct me if Im wrong(I hope so)..
Ja maar dat gaat hier niet op he want PVP is totaal gescheiden van PVEunfor schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:55:
[...]
Guildwars main selling point is altijd balans geweest, en de reden waarom PvP nog altijd leeft na 7 jaar GW1.
Dus ik zie die forgot your password echt nergens?
Steam/uPlay: EvulKlowne
Als het mogelijk is ook een exemplaar voor mij?Merroc schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:15:
Is er iemand in de omgeving van de Saturn in Venlo die mij aan GW 2 kan helpen?
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
en het craften is best leuk, wel duur.. heb nu alles op master gecrfaft voor mn lvl.. alle items zijn green dus, redelijke stats. zag wel dat je insignias kon kopen die rare waren, eentje gekocht en gemaakt.. maar dan worden het lvl 35 items, en je het een shitload aan fine crafting materials nodig.. te duur voor mij om alles rare te maken. Wie weet kan je mooie items op TP kopen.. ik zie vaak dat je items goedkoper zijn dan de grondstoffen.. maarja
[ Voor 68% gewijzigd door Nickrsd op 04-09-2012 21:48 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Inleveren bij de heart-quest npc om de quest sneller af te maken. Anders kun je ze weg gooien.ambi schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:42:
Hebben trophies (soulbound, niet-salvageable) enig nut, want totnogtoe gooi ik die weg?
De één uit Shenzhen en de ander uit Zhengzhou.
Iemand die weet wat ik hier tegen kan doen?
De lvl-30 dungeon is Ascalonian Catacombs, te vinden in Plains of Ashford. Best pittig, dus succes!Nickrsd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:46:
ik ben nu lvl 30, en wil me echt is wagen aan de eerste dungeon, maar waar kan ik deze uberhaupt vinden...?
en het craften is best leuk, wel duur.. heb nu alles op master gecrfaft voor mn lvl.. alle items zijn green dus, redelijke stats. zag wel dat je insignias kon kopen die rare waren, eentje gekocht en gemaakt.. maar dan worden het lvl 35 items, en je het een shitload aan fine crafting materials nodig.. te duur voor mij om alles rare te maken. Wie weet kan je mooie items op TP kopen.. ik zie vaak dat je items goedkoper zijn dan de grondstoffen.. maarja
Die ene, met die snor
Onmiddellijk je paswoord veranderen. Betekent dat ze je email & paswoord succesvol hebben gematched uit gehackte databases.Obversarix schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:55:
Ik heb gister en vandaag mails ontvangen of ik log-ins wil authorizen.
Alsook uiteraard geen toestemming geven. Zondere deze e-mail auth. was je nu alles kwijt. Beschouw het als een waarschuwing.
Steam: Grim
ik krijg ook dagelijks deze mails, dat mensen proberen te connecten,NuCl3aR schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:03:
[...]
Onmiddellijk je paswoord veranderen. Betekent dat ze je email & paswoord succesvol hebben gematched uit gehackte databases.
Alsook uiteraard geen toestemming geven. Zondere deze e-mail auth. was je nu alles kwijt. Beschouw het als een waarschuwing.
heb er denk al zeker 4/6 stuks op Japan/China.
Onmiddelijk een ander password nemen dus, ik nam het niet zo serieus eigenlijk..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ongeveer hetzelfde hier.Obversarix schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:55:
Ik heb gister en vandaag mails ontvangen of ik log-ins wil authorizen.
Op een of andere manier kreeg ik een bericht op m'n hotmail account dat m'n Guild Wars 2 email was aangepast. Ik heb helemaal geen GW2 account op m'n hotmail adres...
Email Authentication
Once you validate your account email address, we help protect you from attempted account hacking (even if the hacker guesses your password) by sending you an email every time you attempt to login from a new location, asking you to approve or deny the login attempt. Keep in mind, if you receive an email asking you to approve or deny a login attempt and you didn't make that login attempt, that means a hacker knows your password. Change your password immediately.
Be sure not to flag an email authentication message as spam; if you do, your email provider may prevent future email authentication messages from reaching you.
If email authentication is preventing you from logging in, contact our customer support team following these instructions and we'll disable it for your account.
Dat ze moeilijk zijn op XP mode kan ik begrijpen maar dit...
Nee hoor. Betekent meer dat ze het hebben geprobeerd. Je krijgt namelijk die mail ook als het password fout isNuCl3aR schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:03:
[...]
Onmiddellijk je paswoord veranderen. Betekent dat ze je email & paswoord succesvol hebben gematched uit gehackte databases.
EDIT: Ok blijkbaar niet dus
Het is vooral AC die moeilijk is. CM is namelijk goed te doen en best makkelijk. Die level 50 dungeon is ook best te doen. AC explorer mode is bugged en vaak spawnt de laatste boss niet >.> . Ook heeft die mode een boss die ook glitchy is en je naar je toe zuigt van 5 km en je dan 1 hit.Wolfos schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:22:
Ik vind die dungeons echt veel te moeilijk en veel te lang. We gingen constant dood en ik ben gestopt toen we op 75% ofzo waren.
[ Voor 39% gewijzigd door Rutix op 04-09-2012 22:26 ]
Nothing to see here!
Nou, ik kan op dit moment alleen voor AC spreken maar deze was zeer makkelijk. Met een ongecoördineerde (enkel mobs marken met ctrl+t) en onervaren (één iemand had het eerder gedaan) party liepen we zo door AC heen zonder ook maar één keer te wipen.Wolfos schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:22:
Ik vind die dungeons echt veel te moeilijk en veel te lang. We gingen constant dood en ik ben gestopt toen we op 75% ofzo waren.
Gebruiken jullie wel een goede kill-order? In het geval van AC was het in ieder geval healer -> ranged -> melee. Deze laatsten werden ook meestal gekite zodat ze geen damage deden.
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:00:
Alvast sorry als de vraag al eerder is gesteld, maar ik heb afgelopen vrijdag een mail van anet gekregen inzake password reset. Hierom heb ik echter niet gevraagd en zoals al in de mail staat zal ik in deze situatie de mail ook negeren en mijn wachtwoord behouden.
Meer mensen hier last van gehad en wat moet ik verder doen? Account gehackt of niet?
Ik zou sowieso voor de zekerheid je wachtwoord veranderen (kan nooit kwaad), aangezien je niet voor de reset had gevraagd, kan het zijn dat ze je proberen te hacken.
AAaah, nee ik vind dit vreselijk! Ik vind alle onderdelen in verhouding te groot. Dit ziet er zo onhandig uit haha. Vind het spel en design helemaal top hoor, maar ik ben meer iemand van leren pakjes of strakke beplating met als wapen het liefst een boog of anders samurai-achtige zwaarden.Seditiar schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 23:18:
Norn male heavy armor ziet er zo geweldig uit:
Leuk dat jij het leuk vindt, dus veel plezier ermee!
Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Vind zelf een Gladiator set wel veel mooier, één (grote) shoulder plate, alleen armor op de buik etc.. Vooral bij een Norn vind ik het zeer goed passen, daar kan je ook bijna geen strakke plating krijgen.Playa del C. schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 23:28:
[...]
AAaah, nee ik vind dit vreselijk! Ik vind alle onderdelen in verhouding te groot. Dit ziet er zo onhandig uit haha. Vind het spel en design helemaal top hoor, maar ik ben meer iemand van leren pakjes of strakke beplating met als wapen het liefst een boog of anders samurai-achtige zwaarden.
Leuk dat jij het leuk vindt, dus veel plezier ermee!
https://forum-en.guildwars2.com/forumThe Support section of the forums is open. The rest will be opened once we're satisfied with performance under load
Bron: twitter
Verwijderd
Ben lvl 18 en zit min of meer vast rond dit level, schiet niet op en ik doe denk ik verkeerde dingen.
Hoe levelen jullie sneller?
Ik raad je aan om gewoon nog een 1-15 area (starter area dus) van een ander ras te doen. Of naar een 15-25 area. Welk ras speel je?Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 00:59:
Tips om verder te komen met Mesmer?
Ben lvl 18 en zit min of meer vast rond dit level, schiet niet op en ik doe denk ik verkeerde dingen.
Hoe levelen jullie sneller?
Verwijderd
Maar wil het graag onder de knie krijgen dus ben vastbesloten!
Verwijderd
Krijg het nu een beetje warm, aangezien ik ook een mail heb gekregen met een password reset zonder dat ik hierom heb gevraagd. In de mail staat ook dat het wachtwoord pas gewijzigd wordt nadat ik op de bijgeleverde link druk. Als ik het niet doe, verandert er ook niks aan mijn wachtwoord. Kan het zijn dat een hacker mijn inloggegevens heeft, maar hier eigenlijk niks mee kan? Of zie ik het verkeerd?
Ik zou graag zelf willen checken of mijn account nog oke is, maar dat gaat me niet lukken.
ik ga em je toch aanradenLikeAKing schreef op woensdag 05 september 2012 @ 01:17:
Iemand mechanical keyboards aan te raden dat comfortable is bij games zoals dit? Ik heb niet echt verstelbare knoppen nodig. Die G13 vind ik overbodig
ik gebruik hem zelf, en ik zie echt niet hoe ik het relaxed zonder zou kunnen spelen
het grootste voordeel is dat je de movement onder je thumbstick hebt, dus je kan veel meer vingers voor skills gebruiken
verstelbare knoppen heeft je gewone tobo ook trouwens, kan je gewoon ingame instellen
post hier ff je inloggegevens, iemand zal dat vast wel voor je willen checkenVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 03:52:
Vraagje; ik ben al een tijdje op vakantie (launch niet meegemaakt) en nou heb ik meegekregen dat je bij het inloggen bij de launcher je email adres moet invoeren voor verificatiedoeleinden (om bijv hackers tegen te gaan). Nou heb ik nog niet ingelogd via de launcher (over een paar dagen wel; yaay!) en dus geen email opgegeven voor verificatiedoeleinden. Is dit alleen voor dat niet iedereen vanaf elke pc in kan loggen? En dat je dan moet toestaan? Is dit echt noodzakelijk voor een veilige account?
Krijg het nu een beetje warm, aangezien ik ook een mail heb gekregen met een password reset zonder dat ik hierom heb gevraagd. In de mail staat ook dat het wachtwoord pas gewijzigd wordt nadat ik op de bijgeleverde link druk. Als ik het niet doe, verandert er ook niks aan mijn wachtwoord. Kan het zijn dat een hacker mijn inloggegevens heeft, maar hier eigenlijk niks mee kan? Of zie ik het verkeerd?
Ik zou graag zelf willen checken of mijn account nog oke is, maar dat gaat me niet lukken.
serieus: ik heb het vrij weinig gevolgd, weet alleen dat er dus al hackers actief zijn
zo'n mailtje heb ik ook gehad, maar niks over email verificatie
mijn tip: gewoon zorgen dat je een goed sterk wachtwoord op zowel je email en je GW2 acc hebt (2 verschillende dus!)
denk niet dat je dan nog problemen moet verwachten (tenzij je een keylogger oid installeert)
zoiezo, je hebt nog niet gespeeld dus je kan vrij weinig verliezen
Even een kleine uitleg over de verificatie en beveiliging.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 03:52:
Vraagje; ik ben al een tijdje op vakantie (launch niet meegemaakt) en nou heb ik meegekregen dat je bij het inloggen bij de launcher je email adres moet invoeren voor verificatiedoeleinden (om bijv hackers tegen te gaan). Nou heb ik nog niet ingelogd via de launcher (over een paar dagen wel; yaay!) en dus geen email opgegeven voor verificatiedoeleinden. Is dit alleen voor dat niet iedereen vanaf elke pc in kan loggen? En dat je dan moet toestaan? Is dit echt noodzakelijk voor een veilige account?
Je hebt een email adres opgegeven toen je je account gemaakt hebt. Wanneer je nu voor het eerst inlogt, krijg je als het goed is een mailtje met daarin een link waarin je email adres geverifieerd wordt. Als je daarna in probeert te loggen, krijg je opnieuw een mailtje, met daarin het bericht: iemand heeft geprobeerd in te loggen via dit IP adres. Als je vervolgens op de link klikt in dit mailtje, kun je aangeven of je de inlog procedure wilt laten doorgaan of niet. (je client wacht op dat moment op toestemming van de server om door te mogen). En je kunt dan ook aangeven of je dat IP adres vertrouwd. Als dat zo is, krijg je de volgende keer als je via dat IP adres inlogt geen email meer. Als je bijvoorbeeld in een internet cafe zit, kun je aangeven dat je het voor 1 keer wilt toelaten. En als je het niet zelf bent, kun je aangeven dat je het niet wilt toelaten (duh!)
En dan over dat mailtje wat je gekregen hebt: als je niet zelf een wachtwoord wijziging hebt aangevraagd, NOOIT op een link klikken. Ga in dat geval zelf naar https://account.guildwars2.com en log daar in. En wijzig je wachtwoord. En als je er niet in komt, schiet een ticket in bij ANet. Ze zijn er heel druk mee bezig en proberen alles zo snel mogelijk op te lossen.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik was blij verrast met de bak EXP die ik erbij kreeg, ook nog mooie rare geloot. Leuke avond zo
Nu snel lvl 40 worden en dan lekker CM runs doen
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Had misschien beter kunnen gaan lvlen dan had ik vanavond lvl80 geweest , maar het was gewoon te leuk al dat traden
Voor de geinteresseerden: Link
Niet iedereen wil de G13, en hij geeft zelf al aan dit niet te willen. En sorry 100 (excuus, 65 volgens pricewatch) euro uitgeven "om te kijken of het wat is"? Beetje overkill.godofal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 06:12:
[...]
ik ga em je toch aanraden![]()
ik gebruik hem zelf, en ik zie echt niet hoe ik het relaxed zonder zou kunnen spelen
het grootste voordeel is dat je de movement onder je thumbstick hebt, dus je kan veel meer vingers voor skills gebruiken
verstelbare knoppen heeft je gewone tobo ook trouwens, kan je gewoon ingame instellen
[...]
post hier ff je inloggegevens, iemand zal dat vast wel voor je willen checken![]()
serieus: ik heb het vrij weinig gevolgd, weet alleen dat er dus al hackers actief zijn
zo'n mailtje heb ik ook gehad, maar niks over email verificatie
mijn tip: gewoon zorgen dat je een goed sterk wachtwoord op zowel je email en je GW2 acc hebt (2 verschillende dus!)
denk niet dat je dan nog problemen moet verwachten (tenzij je een keylogger oid installeert)
zoiezo, je hebt nog niet gespeeld dus je kan vrij weinig verliezen
Over mechanisch? Gister getest (Coolermaster mechanical keyboard), werkt heerlijk. Even wennen omdat vooral de toetsaanslag toch anders is dan normale keyboards. Maar ik vind het wel beter werken.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
pricewatch: Guild Wars 2, PC
Ikzelf gebruik de Razer BlackWidow en ik zweer tegenwoordig bij Mechincal het tikt zo fijn gewoon alleen ik kan me nog herinneren dat ik in het begin enorm moest wennen aan het verschil in "druk" kracht wat je moet gebruiken tussen een "normaal" tobo en een mechanische maar in the end, Mechanical ftw.lanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:55:
Over mechanisch? Gister getest (Coolermaster mechanical keyboard), werkt heerlijk. Even wennen omdat vooral de toetsaanslag toch anders is dan normale keyboards. Maar ik vind het wel beter werken.
Zo gister mijn Digital Deluxe key binnen gekregen client geinstalleerd maar uit het oogpunt "Hmm ik moet morgen werken" en" Verrek het is al 1 uur" besloten om de client maar niet meer op te starten en wijselijk richting bedje te gaan.
Dus vanavond lekker eens kijken wat het is, heb ik de hele dag de tijd om me in te lezen m.b.t. de classes en professions.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Toen ik gisteren avond begon had ik iets van 1.5 gold. Tot ik door had dat de TP open was.. Vervolgens ging ik steeds 200 lappen leer kopen voor 4c per stuk via de TP (totaal 8s). Vervolgens kocht ik bij een merchant 10x minor holding rune a 4s96c (totaal 49s60c). Samen een totaal van 57s60c.
Hier craften ik dan 10x10slots bags van die ik weer verkocht voor gemiddeld 6s50c per/stuk, waar ik na tp fee aftrek in het totaal zon 55s aan over hield bij de TP. Dus per 10 bags maakte ik dus zo'n 2s50c verlies om mijn crafting te levelen.
Tot ik er op eens achterkwam (door een foutmelding) dat ik bij mijn 4e rondje craften in eens al mijn geld kwijt was
Ik baal hier wel enorm van wat nu ben ik dus blut
Controleer dus regelmatig je goud als je spullen koopt/verkoopt.
@reacties hieronder: Ik haalde het geld steeds op als ik nieuwe leertjes kocht.
[ Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 05-09-2012 09:24 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
die trading post. Waarom zou je nog salvagen? Salvage kits kosten geld, je krijgt misschien 2 ore voor 1 salvage. Als je het item verkoopt aan een vendor/TP krijg je 1s of meer voor dat item. En daar koop je 10 ore of meer voor op de TP. Ach, dit doet wonderen voor mijn money count in de game
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Idd ik verkoop alles aan de merchant en koop dus ook mijn crafting spul via de ah, dan ben je idd een stuk goedkoper uit (vooral bij hout en leer). Alleen bij light armor kan het nog wel eens intressant zijn ze te salvagen.ye-roon schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:19:
hmmmmmm
die trading post. Waarom zou je nog salavagen? Salavge kits kosten geld, je krijgt misschien 2 ore voor 1 salavage. Als je het item verkoopt aan een vendor/TP krijg je 1s of meer voor dat item. En daar koop je 10 ore of meer voor op de TP. Ach, dit doet wonderen voor mijn money count in de game
[ Voor 6% gewijzigd door Uhmmie op 05-09-2012 09:21 ]
Ben nu level 69 op mijn sylvari ranger en level 19 op mijn human warrior. Ranger vind ik denk wel het fijnst om te spelen, zoveel verschillende speelstijlen om door elkaar heen te gebruiken. Zeker sinds ik mijn level 60 book en mijn ranger spirits met mij meelopen heb ik weer een hele nieuwe speelstijl erbij.
Qua dungeons heb ik de Story mode van de eerste drie gedaan, erg leuk in ieder geval
@Uhmmie heb je wel je geld opgehaald bij het trading post mannetje?
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Bedankt! Ik heb net zo'n email gehad dat iemand probeerde in te loggen vanuit japan. Gelijk me wachtwoord aangepast, wel kut dat dat dus betekent dat ze mijn (oude) wachtwoord hebben
Yup dat haalde ik steeds op als ik weer de nieuwe leertjes op ging halen.. En de bags verkochten echt ziek snel (10 bags waren vaak binnen 1 minuut verkocht). Maar ik ben dus ook bang dat daar iets misgaat (bij het ophalen van je geld)GonzoNL schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:21:
@Uhmmie heb je wel je geld opgehaald bij het trading post mannetje?
[ Voor 10% gewijzigd door Uhmmie op 05-09-2012 09:24 ]
Waarschijnlijk staat je geld nog op de TP, moet je oppikken he. Je krijgt je geld niet automatisch als je wat verkoopt, dus eerst weer naar de TP.Uhmmie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:18:
Gisteren waarschijnlijk een flinke bug in de TP gevonden![]()
![]()
Lamaar.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Rekening gehouden met die posting fee?Uhmmie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:23:
[...]
Yup dat haalde ik steeds op als ik weer de nieuwe leertjes op ging halen.. En de bags verkochten echt ziek snel (10 bags waren vaak binnen 1 minuut verkocht).
Althans zo ver mij bekend heb je iets van een 5% posting fee. Die je niet terugkrijgt.
Ik heb die celebration hats gespammed, voor als ik meer characters ga maken ( nu nog iets van 6 over ofzo ).
Dan nog wat Sigils stuk of 7, blacklion chests en weapons voor andere characters omdat jezelf niet kan mailen T.T. en dan zit de bank al vol.
Yup dat heb ik allemaal in mijn berekeningen mee genomen (5% post + 10% extra als het verkoopt)..Yogoi schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:24:
[...]
Rekening gehouden met die posting fee?
Althans zo ver mij bekend heb je iets van een 5% posting fee. Die je niet terugkrijgt.
Voor items onder de level 50 lijkt het er in ieder geval op dat het beter is om ze te verkopen aan een merchant, want op TP staan ze gemiddeld zo'n 400 keer erop (zelfs rares) voor maar 1 copper meer dan dat ze bij de merchant waard zijnye-roon schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:19:
hmmmmmm
die trading post. Waarom zou je nog salvagen? Salvage kits kosten geld, je krijgt misschien 2 ore voor 1 salvage. Als je het item verkoopt aan een vendor/TP krijg je 1s of meer voor dat item. En daar koop je 10 ore of meer voor op de TP. Ach, dit doet wonderen voor mijn money count in de game
Guild zit op 500 influence, met 2x guild architecture researched
Moet wel zeggen dat influence wel goed te doen is met een 2 member guild. Je haalt het nog lekker snel binnen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gisteren met 4 guildies ook een dungeon gedaan, was echt heel tof! Soms idd aardig lastig, maar dat maakt het juist leuk. Goed samenwerken, een beetje overleg, wat tips aan elkaar geven, en knallen!Wolfos schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:22:
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Wel als die niet overal uitverkocht is. Dat is het probleem nu juist.SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:05:
Shodan je kan hem toch gewoon van een winkel kopen? ~40 euro.
pricewatch: Guild Wars 2, PC
Tweakers Discord
Kan iemand mij vertellen wat het beste/leukste gebied is om heen te gaan na queensdale ?
Kessex Hills zou ik zeggen.Cyberthube1 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:44:
Gisteren op mijn Lvl 15 ranger queensdale map completion gehaald, erg leuk om te doen als ex-wow speler bevalt Guildwars 2 mij erg goed. Ik zit sinds gisteren ook in de Guild van tweakers waarmee ik hoop vanavond een WvWvW te kunnen gaan doen.
Kan iemand mij vertellen wat het beste/leukste gebied is om heen te gaan na queensdale ?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
We're making non-disruptive changes throughout the day. We'll publish the next software update tonight at midnight Seattle time. We'll perform a significant update tomorrow night at midnight Seattle time, during which the game will be unavailable for approximately 60 minutes.
May Lyssa aid you
Ik moet zeggen dat ze de updates telkens wel vrij vlot doorgevoerd krijgen. Bij SWTOR waren de servers steeds een halve dag offline voor een paar kleine patches.ZypherNL schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:47:
Next software updates
We're making non-disruptive changes throughout the day. We'll publish the next software update tonight at midnight Seattle time. We'll perform a significant update tomorrow night at midnight Seattle time, during which the game will be unavailable for approximately 60 minutes.
Sowieso merk ik persoonlijk wel dat ze hard bezig zijn. Goed er zijn nog de nodige bugs, maar het wordt en voelt wel continue beter, terwijl de game officieel net 1 week uit is (anderhalf als je de early access meetelt).
+50% magic find betekent natuurlijk niet dat je 50% kans op een rare item hebt als je een mob killed.Weakling schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:36:
Wat een lol met die Magic Find 50% boost gister. Ik vond na die boost genomen te hebben helemaal niks meer op de eerste stuk of tien mobs, vervolgens niets dan witte items en uiteindelijk twee blauwe claws (crafting materials). Werkte dus niet echt als gehoopt. Niet dat ik verwachte bij iedere drop iets te vinden maar in het uur daarvoor heb ik betere drops gehad.
Het vergroot je base % dus als je normaal gesproken bijvoorbeeld 2% kans hebt op een groen item wordt het met +50% magic find 3% kans op een groen item. Nu weet ik de base percentages niet en hoe hoger dit is hoe meer effect MF heeft.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Helemaal mee eens! Tenzij die 60 minuten natuurlijk uiteindelijk een halve dag blijken te zijn weten ze die updates wel de hele tijd heel snel en bijna onmerkbaar in te voeren.KoekjevanLU schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:02:
[...]
Ik moet zeggen dat ze de updates telkens wel vrij vlot doorgevoerd krijgen. Bij SWTOR waren de servers steeds een halve dag offline voor een paar kleine patches.
Sowieso merk ik persoonlijk wel dat ze hard bezig zijn. Goed er zijn nog de nodige bugs, maar het wordt en voelt wel continue beter, terwijl de game officieel net 1 week uit is (anderhalf als je de early access meetelt).
Ook is het erg fijn om te kunnen lezen waar hun aandacht naartoe gaat.
Goed punt, maar als niemand zou salvagen, zou er misschien minder aanbod aan ore zijn. Hoewel er misschien ook genoeg ore wordt gemined. Hoe dan ook salvage ik eerder light en medium armor, omdat cloth en leather schaarser zijn naar mijn idee.ye-roon schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:19:
hmmmmmm
Ben wel benieuwd hoe de prijzen zich ontwikkelen. Omdat iedereen kan gatheren en het ook voordeel heeft qua xp en qua geld, zal het aanbod volgens mij altijd hoog zijn en de prijzen daardoor laag. Wat weer effect heeft op de prijs van items die gecraft zijn met die materialen, enzovoort. Het lijkt mij dat er dus niet heel veel gegrind hoeft te gaan worden voor mats en items, alles stroomt volgens mij de markt wel op.
Fout. Het geeft je +50% kans. Ik heb het nu meerdere malen getest (echt lucky geweest met de 100% en de chests), en voor zover ik zie is het +50% boven je base.JohnnyV76 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:03:
[...]
+50% magic find betekent natuurlijk niet dat je 50% kans op een rare item hebt als je een mob killed.
Het vergroot je base % dus als je normaal gesproken bijvoorbeeld 2% kans hebt op een groen item wordt het met +50% magic find 3% kans op een groen item. Nu weet ik de base percentages niet en hoe hoger dit is hoe meer effect MF heeft.
Denk het ook, vandaar ook mijn opmerking dat ik niet van elke mob iets verwacht. Wel dat er een tikje vaker iets zou droppen dan normaal gesproken, maar het omgekeerde was het geval, er viel nagenoeg niks meer. Ach op zich ook niet zo belangrijk hoor, want mijn gecraft spul is vrijwel altijd beter, maar vond het toch raar.JohnnyV76 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:03:
+50% magic find betekent natuurlijk niet dat je 50% kans op een rare item hebt als je een mob killed.
Vanavond me maar eens storten op geld verdienen, want ik ben ondertussen level 45 en heb nog steeds niet voldoende geld om het 20 punten traits boek te kopen.
Hmm, eens kijken of ik hier meer over kan vinden, want ik zou eerlijk gezegd ook de eerste uitleg van JohnnyV76 verwachten.lanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:10:
Fout. Het geeft je +50% kans. Ik heb het nu meerdere malen getest (echt lucky geweest met de 100% en de chests), en voor zover ik zie is het +50% boven je base.
[ Voor 17% gewijzigd door Plekuz op 05-09-2012 10:15 ]
Zodra er een nieuwe build is log herstart ik de game altijd zo snel mogelijk om de grote golf van opnieuw inloggende spelers voor te zijn. Als je wacht tot je vanzelf word gekicked weet je zeker dat je het komende kwartier/half uur niet kan inloggen.tuinïnen schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:10:
Na de nieuwe build hebben de login servers een forse tik gekregen weer. Maar weer even wachten..
Haha, hier hetzelfde. Teveel rond gekloot en alles gekocht wat ik wilde. Nu geen cent te makken.Weakling schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:12:
Vanavond me maar eens storten op geld verdienen, want ik ben ondertussen level 45 en heb nog steeds niet voldoende geld om het 20 punten traits boek te kopen.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 10:18 ]
Duurt langer dan hetzelfde op mijn level te farmen.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:17:
Doe een paar keer area completion10s voor starter zones, 18s voor level 15+ en 24s voor level 25+ geloof ik.
En 1 keer een dungeon levert ook nog een stuk meer op.
@TP tja der zit ook wel wat vertraging op. Kan goed zijn als je vandaag inlogged dat je gold dat je te kort komt op je TP staat. ( ze loggen elke transactie en dit kan soms ff duren )
Ik moet zeggen dat we met GoT nooit zo een grote toestroom hadden verwacht in de guild
En ik kom toch regelmatig NL-talige guilds tegen. Gisteren LLL tegen gekomen die een dungeon run gingen doen.
World vs World was echt retarded gister, tegen 2 duitse servers, beetje rondjes lopen rennen.
Wij pakken een kasteel en rennen naar de volgende, duitsers komen en pakken de kasteel weer af.
Repeat voor 2 uur..
Niet echt leuk dus ben maar vroeg gestopt, enige reden dat ik het deed was om weer was geld te hebben, meerdere pogingen waren gedaan om het eindeloos rondjes rennen tegen te houden, maar men bleef maar doorgaan.
Verwijderd
Ja dat is waar. Misschien doe ik zelf gewoon liever eerst dingen die ik nog niet gedaan heb voordat ik spullen ga herhalen of ga farmenhexta schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:18:
[...]
Duurt langer dan hetzelfde op mijn level te farmen.
En 1 keer een dungeon levert ook nog een stuk meer op.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 10:21 ]
Voor de steden die ik complete heb, heb ik voornamelijk XP gekregen en 1c gekregen. Daar word je niet rijk van heb ik ontdekt. Start zones gaat harder idd maar geen 10s dacht ik.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:17:
Doe een paar keer area completion10s voor starter zones, 18s voor level 15+ en 24s voor level 25+ geloof ik. De hogere zones weet ik zo even niet, maar telt wel flink aan!
Verwijderd
Ook niet even 1-2-3 gedaan hoor haha, kan me voorstellen dat er betere methodes zijnVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:17:
Doe een paar keer area completion10s voor starter zones, 18s voor level 15+ en 24s voor level 25+ geloof ik. De hogere zones weet ik zo even niet, maar telt wel flink aan!
Kan die laatste 'point of interest' nog steeds niet vinden in Plains of Ashford..
Verwijderd
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/guild+wars+2_PC.htmlVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:25:
Is er al bekend wanneer de verkoop weer start? ga vrijdag een nieuwe pc halen en wil wel graag spelen, maar niet debiele prijzen als 65-70 euro betalen waar GW2 nu voor aangeboden word
Kijk even welk nog op voorraad heeft zou ik zeggen.
Verwijderd
Als je kijkt naar €10-15 euro per maand heb je dat na 4-6 maanden er al uit.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 10:37 ]
Verder hier gelukkig 0,0 problemen met karakters aanmaken, inloggen, etc. Zit af en toe in de overflow op PS maar daar heb ik geen last van.
Dan eindelijk mijn vraag: is er een Tweakers guild op PS? Zo niet, mogelijk een ander NL guild?
Veel gameplezier!
Heb ik gisteren allemaal bekeken. De eerste die weer leveren kan is op 8 september. De andere aanbieders zijn allemaal later. Die ene aanbieder is GameDiscounter.nl. Eventueel kan je langs de Saturn in Venlo gaan, daar zijn ze 29 euro per stuk.psychodude schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:27:
[...]
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/guild+wars+2_PC.html
Kijk even welk nog op voorraad heeft zou ik zeggen.
De verkoop bij GW2 zelf gaat half september weer van start, wat dus eind volgende week is.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:25:
Is er al bekend wanneer de verkoop weer start? ga vrijdag een nieuwe pc halen en wil wel graag spelen, maar niet debiele prijzen als 65-70 euro betalen waar GW2 nu voor aangeboden word
[ Voor 28% gewijzigd door Yorinn op 05-09-2012 10:47 ]
Tweakers Discord
Bij een launch van software kan je perfect een objectieve meting doen om te bepalen of de launch wel of niet succesvol kan worden genoemd, kwestie van de juiste 'metrics' bepalen (vrij vertaald meetpunten).Bekse schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:44:
Wat een mooi geblaat allemaal over een wel of niet geslaagde launch. Iemand ooit bedacht dat iedereen een mening heeft en niemand hier kan beweren dat een launch wel of niet geslaagd "is"? Je kunt er wel iets van vinden...
Verder hier gelukkig 0,0 problemen met karakters aanmaken, inloggen, etc. Zit af en toe in de overflow op PS maar daar heb ik geen last van.
Dan eindelijk mijn vraag: is er een Tweakers guild op PS? Zo niet, mogelijk een ander NL guild?
Veel gameplezier!
Verwijderd
Bedoel je niet "geslaagd" ipv "is"Bekse schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:44:
Wat een mooi geblaat allemaal over een wel of niet geslaagde launch. Iemand ooit bedacht dat iedereen een mening heeft en niemand hier kan beweren dat een launch wel of niet geslaagd "is"? Je kunt er wel iets van vinden...
Veel gameplezier!
Anywho, ik ondervind ook vrij weinig problemen. Enkel 1x dat ik geen characters aan kon maken.
Ben pas net begonnen, heb een lvl7 elementalist. Speelt wel grappig, heb de class alleen nog niet helemaal door.
Verwijderd
saturn venlo is geen optie....woon in rotterdamYorin schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:46:
[...]
Heb ik gisteren allemaal bekeken. De eerste die weer leveren kan is op 8 september. De andere aanbieders zijn allemaal later. Die ene aanbieder is GameDiscounter.nl. Eventueel kan je langs de Saturn in Venlo gaan, daar zijn ze 29 euro per stuk.
[...]
De verkoop bij GW2 zelf gaat half september weer van start, wat dus eind volgende week is.
Hij doelt waarschijnlijk op het verschil tussen "het is een geslaagde release" of "ik vind het een geslaagde release"Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:47:
[...]
Bedoel je niet "geslaagd" ipv "is".
Anywho, ik ondervind ook vrij weinig problemen. Enkel 1x dat ik geen characters aan kon maken.
Ben pas net begonnen, heb een lvl7 elementalist. Speelt wel grappig, heb de class alleen nog niet helemaal door.
Saturn Hoofddorp heeft er ook nog genoeg, stukkie dichterbij. Uurtje of zo van rotterdamVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:48:
[...]
saturn venlo is geen optie....woon in rotterdammisschien toch hier even alle winkels nog een keer afstruinen in de hoop dat ze een verdwaalde kopie hebben liggen
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Welkom bij de discussie die gisteren al uitgebreid gevoerd is.Bekse schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:44:
Hier kun je guilds zoeken:Dan eindelijk mijn vraag: is er een Tweakers guild op PS? Zo niet, mogelijk een ander NL guild?
Veel gameplezier!
http://www.gw2guilds.org/guilds/eu
Laten we niet opnieuw beginnen alsjeblieft.Cronax schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:47:Bij een launch van software kan je perfect een objectieve meting doen om te bepalen of de launch wel of niet succesvol kan worden genoemd, kwestie van de juiste 'metrics' bepalen (vrij vertaald meetpunten).
Dat is het stomme hier, hier heb ik alleen maar een Free Record Shop in de buurt zitten. En die bied hem aan voor 51 euro, wat naar mijn idee redelijk veel is als die op andere plekken ook voor rond de 40 euro aangeboden wordt.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:48:
[...]
saturn venlo is geen optie....woon in rotterdammisschien toch hier even alle winkels nog een keer afstruinen in de hoop dat ze een verdwaalde kopie hebben liggen
Tweakers Discord
Verwijderd
Je kan hem vast ergens goedkoper krijgen, maar had eigenlijk vrij weinig zin om te bestellen en te moeten wachten.
Bingo.Cronax schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:48:
[...]
Hij doelt waarschijnlijk op het verschil tussen "het is een geslaagde release" of "ik vind het een geslaagde release"
Ik vond het maar raar dat ze niets op voorraad hadden(Dixons, Dynabyte), ik bedoel het is de release date, come on. Op internet waren de levertijden onbekend, dus vandaar dat ik hem uiteindelijk in een andere stad gekocht hebt.
hier staan trouwens lang niet alle guilds opWeakling schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:49:
Hier kun je guilds zoeken:
http://www.gw2guilds.org/guilds/eu
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Voor nederlandse guilds kun je ook kijken in de guildbrowser van GW2NL: www.gw2nl.nl/guilds
Daar staan op dit moment 4 guilds die op PS zitten.
Maar daaaaammmnnn wat is zo’n beer overpowered in solo PVE! Blijft dat zo, op hoge levels (ben nu lvl15)? Mobs 2 levels hoger dan ik slaan vrijwel geen hp van de beer af, hij tankt er vaak wel 4 tegelijk zonder veel moeite.
Overigens leek het geven van namen aan ranger pets gisteren wat buggy. Ik had m’n beer (waar ik ook mee begon na character creation) Bolke genoemd en ook mijn andere pets namen gegeven (een raaf, een snow leopard, een ice drake en een wolf geloof ik). Niks aan het handje maar toen ik een tweede beer temde (juvenile polar bear, ergens bij de keg brawl in Hoelbrak) heette die automagisch ook Bolke. Daarna heb ik nog een beer (arctodus) getemd en die heette ook Bolke. Ik dacht, nou dan is die naam blijkbaar per animal type ofzo. Tot ik later op de avond voor een personal story ding in Hoelbrak terugkwam en toevallig zag dat mijn beer ineens weer juvenile polar bear heette. Checkte ik mijn andere pets… juvenile raven, juvenile snow leopard, juvenile wolf, juvenile ice drake, juvenile arctodus… Alleen de bruine beer, die niet eens actief was, heette nog Bolke. Schiet mij maar lek.
Maar ik ben ook blij met mijn ice bear. tankt ook hardstikke veel op level 35. dan heb ik nog een snowleopard voor de damages en CC.
Ja daar was ik al bang voorSHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:08:
Ik kan je zeggen Snoeikoei in de eerste dungeon / instance wordt hij ongeveer ge 3shot.
Hartstikke fijn, bedankt!Stroopwafel Inc schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:58:
@ Bekse
Voor nederlandse guilds kun je ook kijken in de guildbrowser van GW2NL: www.gw2nl.nl/guilds
Daar staan op dit moment 4 guilds die op PS zitten.
Er was wel voorraad, maar die is inmiddels uitgeput bij veel winkels. De ontwikkelaar heeft even een stop op de verkopen gezet zodat ze de belasting van de servers onder controle kunnen krijgen en ze zich kunnen voorbereiden op het feit dat er weer een hele golf spelers bij komtk1NG schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:55:
Ik heb het spel nu iets meer dan een week, gehaald bij de MediaMarkt in Rijswijk voor €44,-. Hier in Delft waren ze of uitverkocht, of ze verkochten het spel nog niet omdat ze het nog niet op voorraad hadden(Dynabyte, Dixons, Gamemania).
Ik vond het maar raar dat ze niets op voorraad hadden, ik bedoel het is de release date, come on. Op internet waren de levertijden onbekend, dus vandaar dat ik hem uiteindelijk in een andere stad gekocht hebt.
De ontwikkelaar heeft tijdelijk een stop gezet voor de eigen digitale verkoop omdat deze de servers te veel belasten.Cronax schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:18:
[...]
Er was wel voorraad, maar die is inmiddels uitgeput bij veel winkels. De ontwikkelaar heeft even een stop op de verkopen gezet zodat ze de belasting van de servers onder controle kunnen krijgen en ze zich kunnen voorbereiden op het feit dat er weer een hele golf spelers bij komt
dacht ik dus.
Is toch net even wat anders. Maar zo komen dus kletsverhalen in de wereld.
[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 05-09-2012 11:22 ]
Inderdaad, er is geen stop op winkel distributie gezet, daar is demand gewoon het grote probleem. ArenaNet had niet verwacht dusdanig veel producten te verkopen.maartend schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:21:
[...]
De ontwikkelaar heeft tijdelijk een stop gezet voor de eigen digitale verkoop omdat deze de servers te veel belasten.
dacht ik dus.
Is toch net even wat anders.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.