Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ah, ok dus met die namen is een 'known bug' begrijp ik. Nou ja dan wacht ik wel ff met het geven van verdere namen, geen zin om het iedere keer weer opnieuw te doen.Stroopwafel Inc schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:18:
Er zitten nog wel wat bugs in het hele pet gebeuren, al bevalt het me tot nu toe beter dan ik had gedacht. Begin nu ook steeds meer te managen. Dat je namen niet blijven staan is inderdaad wel irritant, evenals het bericht 'charm' bij pets van iemand anders. De leukste bug blijft nog wel bij de skill 'Search and rescue', waarbij je je pet laat zoeken naar een neergelegde ally en hem deze ally laat ressen. Als deze ally op een andere wijze dan door de pet wordt geressed (zoals een rally) zal je pet achter deze ally blijven aanrennen totdat je hem een ander commando geeft. Ziet er zo komisch uit, een Asura met een beer achter zich geplakt, en maar rennen
Search and rescue heb ik niet nog maar klinkt als een grappige bug
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Het 'order' en 'supply' systeem van Trading post is echt briljant, weet je precies wat je op dat moment ook kan krijgen voor een item en hoeveel een item te koop staat. Ga je ertussen zitten, 99% kans dat je hem alsnog direct verkoopt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vond het al zo raar dat er geen verhaal was (a)
Voor de mensen op Ring of Fire die een gezellige guild zoeken --> contact me
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Ik begrijp nog niet zo goed hoe je hier gemakkelijk winst uit kan halen. Alle groene (!) items die ik vind, staan er voor vendorprice +1 copper op. Tientalle of honderden keren? Daar valt geen droog brood mee te verdienen.SinergyX schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:46:
Trading post draaide weer, uurtje werk en 4 gold winst gemaakt. Met als bonus 1,5 lvl en m'n crafting met 30 punten omhoog gekregen. Had die 125 recipes gekocht, maakte 5-20silver per wapen winst
Het 'order' en 'supply' systeem van Trading post is echt briljant, weet je precies wat je op dat moment ook kan krijgen voor een item en hoeveel een item te koop staat. Ga je ertussen zitten, 99% kans dat je hem alsnog direct verkoopt.
Jij hebt veel recipes gekocht, de materialen ingekocht, gecraft en voor meer dan de investering verkocht? Hoe hoog level waren die recipes dan?
De 125 'imbued' recipes kan je kopen bij je weaponcrafter NPC, daarmee kan je 'rare' lvl35 components maken, die via discovery dus een 'rare' wapen geeft (zonder die recipe maak je 'masterwork').PromWarMachine schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:20:
Ik begrijp nog niet zo goed hoe je hier gemakkelijk winst uit kan halen. Alle groene (!) items die ik vind, staan er voor vendorprice +1 copper op. Tientalle of honderden keren? Daar valt geen droog brood mee te verdienen.
Jij hebt veel recipes gekocht, de materialen ingekocht, gecraft en voor meer dan de investering verkocht? Hoe hoog level waren die recipes dan?
Standaard model
http://www.gw2db.com/recipes/6429-vigorous-iron-greatsword
de 'imbued' versie (prefix: bandit)
http://www.gw2db.com/recipes/10582-vigorous-bandit-sunderer
Die laatste gaan minimaal 20silver in de verkoop, de vigorous vaak 25-30.
Special material is nog duurste aspect (bone shard, vial of blood, etc), maar af en toe refreshen en ze staan er soms voor 40-50 copper (tegen normaal 1-1,5 silver). De rest van de mats heb ik gefarmed (wood en iron), kosten dus 5-15 silver en verkoop 20-30silver. Naarmate je meer geld binnenhaalt kan je grotere hoeveelheden kopen en dus meer craften, begin gaat even traag, maar daarna trek je 40-80 silver per 'craft run' binnen.
Vermoed dat de prijzen nog wel flink gaan veranderen, dus even de winst gepakt nu het nog kan.
Meeste geld gaat naar de guild, die op zijn beurt weer mij van mats voorziet
Dit hele systeem schijnt bij Huntsman (gun en rifle) nog interessanter te zijn, die wapens gingen gisteren nog 30-40 silver 'order' prijs.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 05-09-2012 12:31 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het enige wat je momenteel kan selecteren is standard edition dus voor de rest niet, gister mijn Digital Deluxe hier nog besteld ( echt snel binnen ) toen moest ik nog Region electeren ook al was er maar 1 optie, welke versie en hoeveel, nu hoef je alleen nog maar aantal te selecteren.Merroc schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:27:
Ben ik de enige die op cdkeys.au.com bij GW2 geen opties meer kan selecteren? Kan dus ook geen bestelling doen...
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Bij mij helaas niet, als ik op add to cart klik krijg ik de volgende popup: Please choose one or more options to add this product to your cart. Zelfs met verschillende quantities.ShadowBumble schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:36:
[...]
Het enige wat je momenteel kan selecteren is standard edition dus voor de rest niet, gister mijn Digital Deluxe hier nog besteld ( echt snel binnen ) toen moest ik nog Region electeren ook al was er maar 1 optie, welke versie en hoeveel, nu hoef je alleen nog maar aantal te selecteren.
Nu ben ik alleen bang dat dit een exploit is, maar ik ben ook van mening dat ik moet kunnen spelen zonder bang te zijn voor bans ( als je dus gewoon het spel speelt zonder vage dingen ).
Wat vinden jullie?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik vind dat persoonlijk geen exploit. Op level 32 is het schijnbaar redelijk op.. Op level 80 stelt die +200 precision een stuk minder voor.. Ik denk dan ook dat je het vrij veilig kan gebruiken en uit eindelijk zal het wel gebalanced worden..Dakreal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:41:
Gisteren 30 geworden en uiteindelijk 32. Dus ik heb nieuwe traitpoints gekozen op mijn warrior. 1 daarvan zorgte ervoor dat ik voor alle unused signets +40 precision kreeg. Dus ik equipte vervolgens 5 signets en had toen +200 precision wat resulteerde in 80% crit.
Nu ben ik alleen bang dat dit een exploit is, maar ik ben ook van mening dat ik moet kunnen spelen zonder bang te zijn voor bans ( als je dus gewoon het spel speelt zonder vage dingen ).
Wat vinden jullie?
Currently playing: MTG Arena (PC)
leuke boost toch
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Deze "exploit" is al een tijdje bekend en ArenaNet heeft er nog niets aan gedaan dus het lijkt me dat het veilig kunt gebruiken.Dakreal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:41:
Gisteren 30 geworden en uiteindelijk 32. Dus ik heb nieuwe traitpoints gekozen op mijn warrior. 1 daarvan zorgte ervoor dat ik voor alle unused signets +40 precision kreeg. Dus ik equipte vervolgens 5 signets en had toen +200 precision wat resulteerde in 80% crit.
Wat vinden jullie?
Dat je de vraag uberhaupt moet stellen vind ik wel een beetje jammer. ArenaNet heeft een hoop mensen bang gemaakt met de grote ban-actie rond de exploit van de te goedkope karma vendor. Het geeft een wat onveilig gevoel tijdens het spelen. Is het voordeel dat ik nu krijg van deze specifieke actie/object niet te groot en wordt ik straks niet geband?
Dat bedoel ik dusDakreal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:50:
Ja natuurlijk, maar er zijn wel meer mensen gebanned door slim te spelen. Ik was bang dat dit er 1 van was hehe. Ik heb nu met mijn warrior class in events nu altijd gold. maar dat raakt de rest natuurlijk weer niet.
Zolang je niet ineens alles van alle levels kan oneshotten of onsterfelijk kan worden is het geen exploit als het op character skills aankomt.Dakreal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:41:
Wat vinden jullie?
Zo zijn er volgens mij voor alle characters die signets gebruiken wel vergelijkbare zaken, als Thief kan je voor iedere dignet 5 stacks might krijgen dus krijg je daar ook een stevige boost mee, en die schaalt volgens mij zelfs beter op hogere levels.
Als je gewoon logisch nadenkt valt het wel mee..als een bepaalde klasse te sterk is dan moet die waarschijnlijk worden generfed maar dat is wel even iets heel anders als 1000en items kopen voor een fractie van de te verwachten prijs en daar vervolgens allerlei dingen mee doen...RoseSolane schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:51:
[...]
Deze "exploit" is al een tijdje bekend en ArenaNet heeft er nog niets aan gedaan dus het lijkt me dat het veilig kunt gebruiken.
Dat je de vraag uberhaupt moet stellen vind ik wel een beetje jammer. ArenaNet heeft een hoop mensen bang gemaakt met de grote ban-actie rond de exploit van de te goedkope karma vendor. Het geeft een wat onveilig gevoel tijdens het spelen. Is het voordeel dat ik nu krijg van deze specifieke actie/object niet te groot en wordt ik straks niet geband?
[...]
Dat bedoel ik dus
[ Voor 31% gewijzigd door Cronax op 05-09-2012 12:57 ]
Ik heb er nu 2 gehad, ik speel een necro en ik ben nou niet bepaald een slechte speler al zeg ik het zelf.
De eerste waar ik bijna 10 keer dood ben gegaan was in die kermis met de Ringmaster en gisterenavond bij het verdedigen van de Queen tegen die undead (the risen).
Deze events zijn voor mij gewoon niet te doen. Ze rennen naar me toe en ik krijg niet eens de kans iets te doen en binnen 2 seconden ben ik dood. Goed opnieuw proberen, ik pletter een paar van die wells neer en de helft van die mannetjes vallen dood neer, mn life force 100%. Nu houd ik het dus wat langer vol, kan mooi kiten en kan omschakelen naar death shroud. Er zijn er nu nog een stuk of 4 over en de 'baas' staat nog bij de deur. Ik ga zo nog een paar keer dood omdat ik niet 4 of 5 mobs kan kiten en slowen en m'n wells zijn in CD.
Ik kan me niet voorstellen wat ik daar nou verkeerd doe hoor. Op dat moment zie ik dat eigenlijk al die soldiers inclusief Logan allemaal al dood zijn
Met die kermis was het precies hetzelfde. Veels te veel mobs, ik heb daar niet genoeg crowd control voor maar bij die kermis kon ik nog om die draaimolen rondjes rennen. niet dat het veel hielp want ze rennen net zo hard achter je aan
Kweenie hoor, maar als je het mij vraagt zitten die twee events echt verkeerd in elkaar, of zouden ze alleen maar warriors en guardians in gedachte gehad hebben?
Jij hebt de keuze genomen om 5 signets te nemen, andere zullen banners of shouts gebruiken, die hebben minder precision. Hetzelfde heb je ook met bepaalde sigels en traint-punten, waarmee je gecombineerd behoorlijk wat extra damage krijg.Dakreal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:41:
Wat vinden jullie?
Tip, neem die sigel die healing geeft bij een crit, helpt enorm
Per level moet je meer precision hebben voor 1% crit, dus naarmate je hoger lvl wordt, wordt dit cijfer steeds minder.
Ik kan zelf enorm veel power stacken (sigel, signet, shout, banner) en condition damage, die via die eerste traint weer 5% vitality geven. Dus hoe langer ik vecht, hoe meer HP ik heb
Ik ben zelf nu 38, mobs rond mijn level kan ik soms met enkel skill 2 neermaaien, doet crit tegen de 2400-2600 dmg totaal.
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 05-09-2012 12:59 ]
Je hebt crit, maar je levert tegelijk een hoop andere zaken in. In dat opzicht is zelfs een 80% crit rate, zoveel nog niet.Dakreal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:41:
Wat vinden jullie?
Dat is echt geen exploit hoor.Dakreal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:50:
Ja natuurlijk, maar er zijn wel meer mensen gebanned door slim te spelen. Ik was bang dat dit er 1 van was hehe. Ik heb nu met mijn warrior class in events nu altijd gold. maar dat raakt de rest natuurlijk weer niet.
En wat jij 'slim' spelen noemt is het kopen van honderden, zo niet duizenden wapens en deze in de Mystic Forge gooien om level 80 exotics te krijgen om deze vervolgens te verkopen.
Mensen die gewoon voor eigen gebruik een paar wapens hebben gekocht zijn dan ook niet in de problemen gekomen.
Na die karma bug zijn mensen helaas heel snel geneigd om overal exploit te roepen, maar ik verwacht dat dit weer vanzelf minder zal worden.
Ik had eigenlijk al 4 signets actief, al die passives zijn gewoon erg fijn om te hebben terwijl je het spel leert. Die On Use items kan ik altijd nog gebruiken als ik alles 100% door heb hehe. de 5e kreeg ik dus op lvl 30 inclusief die traitpoint.SinergyX schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:57:
[...]
Jij hebt de keuze genomen om 5 signets te nemen, andere zullen banners of shouts gebruiken, die hebben minder precision. Hetzelfde heb je ook met bepaalde sigels en traint-punten, waarmee je gecombineerd behoorlijk wat extra damage krijg.
Tip, neem die sigel die healing geeft bij een crit, helpt enorm
Per level moet je meer precision hebben voor 1% crit, dus naarmate je hoger lvl wordt, wordt dit cijfer steeds minder.
Ik kan zelf enorm veel power stacken (sigel, signet, shout, banner) en condition damage, die via die eerste traint weer 5% vitality geven. Dus hoe langer ik vecht, hoe meer HP ik heb
Ik ben zelf nu 38, mobs rond mijn level kan ik soms met enkel skill 2 neermaaien, doet crit tegen de 2400-2600 dmg totaal.
Ik heb op dit moment ook een healing signet, deze genereerd passief health (best wel veel ook)
Inderdaad.psychodude schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:59:
[...]
Je hebt crit, maar je levert tegelijk een hoop andere zaken in. In dat opzicht is zelfs een 80% crit rate, zoveel nog niet.
80% van weinig is nog steeds weinig. Als je power zou stacken is je damage output vlak, met zoveel crit piekt het gewoon. Probleem daarmee is simpel, je kan een minuut lang niet critten als het tegen zit omdat het change based is.
En de quest levels zijn hetzelfde als je eigen level? Ben je de enige of zijn er NPC's die meehelpen in het gevecht? Bij dat laatste kun je je misschien beter eerst wat terugtrekken van het gevecht. Daarnaast: aggro je alles zelf met AoE skills? Dan zijn single target aanvallen handiger. Ik weet het: gruwelijke algemeenheden. Heb zelf geen grote probleem met de story line, maar ja, guardian he.InflatableMouse schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:54:
Hebben anderen nou geen moeite met sommige story line quests?
Ik heb er nu 2 gehad, ik speel een necro en ik ben nou niet bepaald een slechte speler al zeg ik het zelf.
De eerste waar ik bijna 10 keer dood ben gegaan was in die kermis met de Ringmaster en gisterenavond bij het verdedigen van de Queen tegen die undead (the risen).
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Na die kermis affaire zorg ik dat ik een paar levels hoger ben, 2 of zo. Ik agro ze niet zelf allemaal, ze rennen automatisch naar me toe en de NPC's die me helpen rennen niet achter me aan of zo. De ruimte is daar ook te klein voor. Maar hun probleem is hetzelfde als de mijne: ze zijn met een paar seconden allemaal dood!Weakling schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:03:
[...]
En de quest levels zijn hetzelfde als je eigen level? Ben je de enige of zijn er NPC's die meehelpen in het gevecht? Bij dat laatste kun je je misschien beter eerst wat terugtrekken van het gevecht. Daarnaast: aggro je alles zelf met AoE skills? Dan zijn single target aanvallen handiger. Ik weet het: gruwelijke algemeenheden. Heb zelf geen grote probleem met de story line, maar ja, guardian he.
De overige quests gingen verder allemaal goed overigens. Een andere met veel mobs was de ontvoering van m'n vriend op m'n home coming party. Dat ging me allemaal moeiteloos af.
Welke class speel je dan dat je zulke extreme problemen hebt? Je houdt wel je gear netjes op niveau neem ik aan?InflatableMouse schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:07:
[...]
Na die kermis affaire zorg ik dat ik een paar levels hoger ben, 2 of zo. Ik agro ze niet zelf allemaal, ze rennen automatisch naar me toe en de NPC's die me helpen rennen niet achter me aan of zo. De ruimte is daar ook te klein voor. Maar hun probleem is hetzelfde als de mijne: ze zijn met een paar seconden allemaal dood!
De overige quests gingen verder allemaal goed overigens. Een andere met veel mobs was de ontvoering van m'n vriend op m'n home coming party. Dat ging me allemaal moeiteloos af.
Met mijn Guardian had ik ook hier en daar wat problemen maar dat kwam gewoon doordat mijn gear 4-5 levels achterliep, met mijn Thief let ik hier beter op en kan ik personal story missies van 1 level boven het mijne zelfs completen tot nu toe (ben nu lvl 20). Moet ik wel bij vertellen dat hoewel ze beide human zijn ik ze een andere background gegeven heb dus krijgen ze andere personal story missies. Niet vergeten dat de keuzes die je maakt je personal story beinvloeden, niet iedereen heeft dezelfde keuzes gemaakt
Met 80% crit is alleen je damage dus wel weer redelijk stabiel... Maar idd zonder power doet crit nog steeds niks.. Echter maakt juist deze combo crit op gear overbodig, waardoor je je volledig op power kan focussenInflatableMouse schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:02:
[...]
Inderdaad.
80% van weinig is nog steeds weinig. Als je power zou stacken is je damage output vlak, met zoveel crit piekt het gewoon. Probleem daarmee is simpel, je kan een minuut lang niet critten als het tegen zit omdat het change based is.
Ik zou zeggen geniet er lekker van tijdens het levelen.. Op level 80 stelt het niet veel meer voor
Volgens mij heb je standaard 50% crit dmg, daar komt dan nog de extra crit dmg bovenop.SnoeiKoei schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:03:
En als je crits nauwelijks extra damage doen heb je er ook niet veel aan.
Ik dualwield axes, en mobs gaan nu ( van hetzelfde lvl 32 ) erg snel neer, aangezien al mijn attacks aoe zijn ram ik groepen zo kapot. crit voor 400-700 met base attack en adrenaline skill gaat voor rond de 1500 op mobs van mijn level.SnoeiKoei schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:03:
En als je crits nauwelijks extra damage doen heb je er ook niet veel aan.
Ik blijf dat mooi vinden. Dat mensen denken dat ze dan 1 copper overhouden, terwijl de TP 10% cut neemt en het kost ook nog eens geld om het op de TP te kunnen gooien. Op een item van 1s (en dus 1s 1c op TP) houden ze maar iets van 85c van over, in plaats van 1s bij de vendor.PromWarMachine schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:20:
Ik begrijp nog niet zo goed hoe je hier gemakkelijk winst uit kan halen. Alle groene (!) items die ik vind, staan er voor vendorprice +1 copper op. Tientalle of honderden keren? Daar valt geen droog brood mee te verdienen.
Inderdaad, niet vergeten dat precision zowel meer kans om te critten als meer crit damage geeft. Daarom is het voor mensen die een crit-focussed build hebben zo handig om precision te stacken. Als je vervolgens ook nog power erbij gaat stacken gaat het helemaal hard.DeepSeven schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:18:
[...]
Volgens mij heb je standaard 50% crit dmg, daar komt dan nog de extra crit dmg bovenop.
Voor Guild Wars 2 zullen de berekeningen nog gemaakt moeten worden maar bij veel games is het zo dat het boven een bepaalde hoeveelheid crit kans een stuk minder zin heeft om die stat nog te stacken en het interessanter wordt om je base damage te verhogen (in dit geval door power). Nu is dat bij Guild Wars 2 iets anders omdat je ook nog crit damage erbij krijgt, maar dan nog stel ik me voor dat meer dan 60% crit kans niet veel meer toevoegt ten opzichte van extra power.
Ik ben nog steeds op zoek naar een site zoals Elitist Jerks is voor WoW, een plek waar de wiskundig beter onderlegde spelers samen komen om uit te puzzelen wat nu daadwerkelijk meer damage oplevert. Zelf mis ik de kennis om de berekeningen zelf uit te voeren maar ik kan vaak wel fouten spotten in de denkwijze die gevolgd is en de resultaten boeien me alleszins ook
Jawel maar als je power heel laag is omdat je alleen crit% stackt doe je wel ruim anderhalf keer niks aan damage als je crit, yayDeepSeven schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:18:
[...]
Volgens mij heb je standaard 50% crit dmg, daar komt dan nog de extra crit dmg bovenop.
ik heb nu iets van 800-900 power. Das ook echt wel belangrijk om te stacken. maar ik heb nu zo ontzettend veel crit door die traitSnoeiKoei schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:28:
[...]
Jawel maar als je power heel laag is omdat je alleen crit% stackt doe je wel ruim anderhalf keer niks aan damage als je crit, yay
Je stackt eigelijk weinig, het komt puur vanuit die traits dan je stats nu ziekelijk omhoog gaan.SnoeiKoei schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:28:
Jawel maar als je power heel laag is omdat je alleen crit% stackt doe je wel ruim anderhalf keer niks aan damage als je crit, yay
Zelfs als je je gear volledig power zou hebben, 10 punten in je trait geven al bijna meer (10 per punt?).
En aangezien je tot 40 maar tot 10 punten kan, kan je dus makkelijk 3 traits (of 2 plus 2x 5) volgooien, met alle bonussen die erbij zitten
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 05-09-2012 13:40 ]
ben een Guardian en speel met mace/torch en greatsword..
misschien moet ik iets anders proberen?
Valor is 10 traits, Zeal 6 en honor 6 oid..
[ Voor 39% gewijzigd door Nickrsd op 05-09-2012 13:41 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Mja veel mensen snappen geen hol van het TP blijkt. Groene items (en veel blauwe ook) staan standaard voor vendor + 1c op het TP. Daar maakt men dus dik verlies op dan.Seditiar schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:23:
[...]
Ik blijf dat mooi vinden. Dat mensen denken dat ze dan 1 copper overhouden, terwijl de TP 10% cut neemt en het kost ook nog eens geld om het op de TP te kunnen gooien. Op een item van 1s (en dus 1s 1c op TP) houden ze maar iets van 85c van over, in plaats van 1s bij de vendor.
Maar goed, eerlijk gezegd staat die 10% cut nergens duidelijk aangegeven dus dat is ook wel een fout van ANet lijkt me. De listing fee staat er wel, maar geen idee waarom mensen daar geen rekening mee lijken te houden...
Ik bewaar in ieder geval m'n groene zooi totdat mensen een beetje beginnen te vatten hoe het wel werkt en de prijzen wat realistischer zullen worden
Probeer je team te splitsen bij dat gevecht, laat je beste "tanks" de man bezig houden terwijl de rest alles op de vrouw gooit, zodra zei weg is wordt het makkelijker. Let alleen wel goed op confussion debuffs bij die man, heb gister mezelf vermoord omdat ik het niet doorhad en flink aan het backstabben wasNickrsd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:39:
ik heb die AC dungeon geprobeerd, maar ik krijg niet voor elkaar.. ik blijf echt dood gaan bij die man/vrouw boss
Voor de rest kan een thief met scorpion wire zijn, maar probeer gewoon de aggro te pakken en ze weg te leiden
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Ik heb alles er gewoon op staan. Gewoon voor de prijs die ik er voor wil hebben. Take it or leave it. Ze zitten mij niet in de weg...Morrar schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:45:
[...]
Mja veel mensen snappen geen hol van het TP blijkt. Groene items (en veel blauwe ook) staan standaard voor vendor + 1c op het TP. Daar maakt men dus dik verlies op dan.
Maar goed, eerlijk gezegd staat die 10% cut nergens duidelijk aangegeven dus dat is ook wel een fout van ANet lijkt me. De listing fee staat er wel, maar geen idee waarom mensen daar geen rekening mee lijken te houden...
Ik bewaar in ieder geval m'n groene zooi totdat mensen een beetje beginnen te vatten hoe het wel werkt en de prijzen wat realisitscher zullen worden
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
AC is ook overdreven lastig, CM is vele malen makkelijker...ik heb AC één keertje gedaan voor het verhaal en verder hoeft het voor mij niet zo ;PNickrsd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:39:
ik heb die AC dungeon geprobeerd, maar ik krijg niet voor elkaar.. ik blijf echt dood gaan bij die man/vrouw boss
Wat je trouwens beter kan doen voor defensive is mace/focus, met die twee shields kan je je groep nog net wat langer levend houden. Probeer ook de trait te pakken die de range van symbols groter maakt dan is het makkelijker voor jezelf en je teammaten om in je healing cirkeltje te blijven staan
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Dat kan natuurlijk ook, alleen betaal je dan wel de listing fee terwijl je nooit weet of het ooit verkocht gaat worden. Dat verbaast me sowieso een beetje aan de TP; er lijkt geen tijdslimiet te zijn dat een item er op staat. Eens geplaatst lijkt dus voor altijd geplaatst. Kan me voorstellen dat er op die manier een hoop troep in je database achterblijft en dat lijkt me niet echt optimaal. Je hebt ook maar 1 pagina met transacties, dus ik zou ook niet weten of je zelf een item weer van het TP af kunt halen...Wailing_Banshee schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:47:
[...]
Ik heb alles er gewoon op staan. Gewoon voor de prijs die ik er voor wil hebben. Take it or leave it. Ze zitten mij niet in de weg...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Jammer van de TP idd., maar heb je nog wel leuke dingen gedaan?lanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:53:
TP werkt nog voor geen meter. Kan niks kopen. Spullen die ik verkoop krijg ik cash niet van (ja ik weet hoe het werkt, heb gister paar gold verdient ermee). Erg jammer
Hmm dat lijkt erg op mijn probleem wat ik een aantal posts terug dus hadlanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:53:
TP werkt nog voor geen meter. Kan niks kopen. Spullen die ik verkoop krijg ik cash niet van (ja ik weet hoe het werkt, heb gister paar gold verdient ermee). Erg jammer
[ Voor 15% gewijzigd door Uhmmie op 05-09-2012 13:56 ]
Ben nu kwijt: 20 Silver (2 dyes, geld weg, items niet gekregen) 150 copper, zooi wood en potatoes ><
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik denk dat je niet weet hoe het werkt. Het werkte namelijk uitstekend. Ik heb iets van 1.5 gold gemaakt.lanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:53:
Je moet wel eerst naar een tradepost voordat je je winnings/aanschaffen op kan halen.
Kun je hier terugvinden: YouTube: Wooden Potatoeslanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:57:
Jep, ben nu met een elementalist samen aan het levellebn. Erg leukAllebei Asura, totaal andere opties gekozen en dus zeer ander verhaal.
Ben nu kwijt: 20 Silver (2 dyes, geld weg, items niet gekregen) 150 copper, zooi wood en potatoes ><
lees je mn post wel goed? Graag even doenDakreal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:59:
[...]
Ik denk dat je niet weet hoe het werkt. Het werkte namelijk uitstekend. Ik heb iets van 1.5 gold gemaakt.
Je moet wel eerst naar een tradepost voordat je je winnings/aanschaffen op kan halen.
Ik zou het nog niet opgeven, er heeft wel vaker een vertraging gezeten tussen koop en levering...lanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:57:
Jep, ben nu met een elementalist samen aan het levellebn. Erg leukAllebei Asura, totaal andere opties gekozen en dus zeer ander verhaal.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Eerst lezen, dan bericht typen, nog eens je eigen bericht doorlezen, dan pas op "Verstuur bericht" klikken. Meerdere mensen (inclusief ik) hebben er last van dat de TP niet meer goed werkt. Items die ik cancel komen niet bij completed items te staan, geld ook niet en kan ook geen buy/sell orders maken.Dakreal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:59:
[...]
Ik denk dat je niet weet hoe het werkt. Het werkte namelijk uitstekend. Ik heb iets van 1.5 gold gemaakt.
Gelukkig is er ook nog positief nieuwslanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:57:
Over de TP:
Dit is vaker gebeurd en een volgens mij een bekend probleem dat veroorzaakt wordt door overbelasting. ANet heeft al aangegeven (meen ik me te herinneren) dat de transacties wel gelogd zijn en afgehandeld zullen worden op termijn. Kortom, het is vervelend maar als het goed is ben je niets kwijt.
Gisteren werkte de TP overigens wel prima en zelfs zonder vertraging. Heb toen voor het eerst een beetje kunnen handelen. Daarvoor was het steeds posten, wachten en hopen dat het item er uiteindelijk op komt
Ach ja, er zijn problemen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me prima vermaak desondanks. Warrior nu op 72 en dus (helaas!) al weer dicht tegen het einde van het spel. Daarna denk ik maar een altje maken. Heb een Asura engineer op level 21, maar ga denk ik toch eerst een ranged klasse proberen (ranger, necro of toch lekker standaard een elementalist
Oef, dat is zeker lastig spelen, WASD is lopen, muis om gewoon rond te bewegen, en dan moet je OOK nog eens over het algemeen je numpad gebruiken. Of heb ik het nou verkeerd? 3 handen nodig?godofal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 06:12:
[...]
ik ga em je toch aanraden![]()
ik gebruik hem zelf, en ik zie echt niet hoe ik het relaxed zonder zou kunnen spelen
het grootste voordeel is dat je de movement onder je thumbstick hebt, dus je kan veel meer vingers voor skills gebruiken
verstelbare knoppen heeft je gewone tobo ook trouwens, kan je gewoon ingame instellen
[...]
post hier ff je inloggegevens, iemand zal dat vast wel voor je willen checken![]()
serieus: ik heb het vrij weinig gevolgd, weet alleen dat er dus al hackers actief zijn
zo'n mailtje heb ik ook gehad, maar niks over email verificatie
mijn tip: gewoon zorgen dat je een goed sterk wachtwoord op zowel je email en je GW2 acc hebt (2 verschillende dus!)
denk niet dat je dan nog problemen moet verwachten (tenzij je een keylogger oid installeert)
zoiezo, je hebt nog niet gespeeld dus je kan vrij weinig verliezen
Dat is zeker waar, gisteren werkte de TP perfect, heb dan ook gelijk tientallen gold muntjes aan winst kunnen maken. Verbaasde me er vandaag wel over dat hij overbelast is, of wat de oorzaak ook mag zijn.Morrar schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:02:
[...]
Gelukkig is er ook nog positief nieuws
Over de TP:
Dit is vaker gebeurd en een volgens mij een bekend probleem dat veroorzaakt wordt door overbelasting. ANet heeft al aangegeven (meen ik me te herinneren) dat de transacties wel gelogd zijn en afgehandeld zullen worden op termijn. Kortom, het is vervelend maar als het goed is ben je niets kwijt.
Gisteren werkte de TP overigens wel prima en zelfs zonder vertraging. Heb toen voor het eerst een beetje kunnen handelen. Daarvoor was het steeds posten, wachten en hopen dat het item er uiteindelijk op komt
Ach ja, er zijn problemen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me prima vermaak desondanks. Warrior nu op 72 en dus (helaas!) al weer dicht tegen het einde van het spel. Daarna denk ik maar een altje maken. Heb een Asura engineer op level 21, maar ga denk ik toch eerst een ranged klasse proberen (ranger, necro of toch lekker standaard een elementalist).
Overigens, op level 80 is het even een uurtje wennen dat je niet meer hoeft te levelen (dit kan nog wel, je krijgt nog steeds skill points bij level up!), maar er valt juist veel meer te doen dan toen je nog aan het levelen was.
Eigen stats in WvWvW, in plaats van upscaling, dus je kan je character veel beter bouwen naar wat jij wilt.
Je kan alle dungeons doen, je kan in alle areas fatsoenlijk overleven, je kan je eigen endgame armor craften en nog een hoop meer.
Mja dit vind ik dus ook lastig aan de knoppen. Dat je moet sturen met de muis, moet bewegen met de toetsen maar ook je skills moet doen met de toetsen. De standaardknoppen (1 t/m 0) zijn totaal ongeschikt, dus heb ik mijn skills op 1 t/m 5 + Q t/m R + S. Dodge zit nu op muisknop nummer 4 en strafe zit op A + D. Gevolg is dus wel dat ik bewegen grotendeels niet meer met de toetsen doe...LikeAKing schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:04:
[...]
Oef, dat is zeker lastig spelen, WASD is lopen, muis om gewoon rond te bewegen, en dan moet je OOK nog eens over het algemeen je numpad gebruiken. Of heb ik het nou verkeerd? 3 handen nodig?
Zoek nog een beetje naar een betere setup.
@Seditair: Goed om te horen dat level 80 niet end-of-game is maar dat er goede end-game is
Trouwens wel netjes als je tientallen goudstukken hebt verdiend op het TP. Ik ben nog niet zo bezig met winst maken daar en richt me liever eerst op andere aspecten van het spel, maar goud kun je nooit te veel hebben lijkt me
[ Voor 22% gewijzigd door Morrar op 05-09-2012 14:13 ]
Dus nooit bijzonder vreemde of toffe legendary's die er uitspringen, of hele bijzondere eigenschappen hebben.
(Nu heb je natuurlijk nog die superior gems/charms/dingen die je in je wapens kan zetten, maar zonder die zou mijn aanname wel kloppen of niet?)
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Verwijderd
ik zou persoonlijk de TP gewoon even met rust laten en de items die hebt op je bank gooien (crafting spul).lanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:09:
dat is zeker waar! gister werkte het perfect. Vind het zo raar dat het overdag (wat je niet verwacht) overbelast is blijkbaar
Over het algemeen verdien je best genoeg geld met de quests e.d. en de crafting supplies kan je weer prima gebruiken op een alt of om met je main een andere craft sneller omhoog te werken zonder eerst weer te moeten farmen.
Maar das mijn mening
Ik maak er gewoon gebruik van. Heb al een paar buy-orders uit staan en een paar wapens. Niet dat ik er rijk van word, maar het is wel handig!Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:13:
[...]
ik zou persoonlijk de TP gewoon even met rust laten en de items die hebt op je bank gooien (crafting spul).
Over het algemeen verdien je best genoeg geld met de quests e.d. en de crafting supplies kan je weer prima gebruiken op een alt of om met je main een andere craft sneller omhoog te werken zonder eerst weer te moeten farmen.
Maar das mijn meningIk zie de huidige problemen met de TP en denk: nah ik probeer het wel als het goed werkt.
Verwijderd
En dat is je goed recht natuurlijk, maar ik wil het risico gewoon niet nemen om me te gaan zitten frustreren op een (mogelijk) buggy TP.Wailing_Banshee schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:14:
[...]
Ik maak er gewoon gebruik van. Heb al een paar buy-orders uit staan en een paar wapens. Niet dat ik er rijk van word, maar het is wel handig!
Het spel bied zo veel meer dan de TP, het is een extra gimmick, en voor mij totaal niet relevant aan het spel. Misschien later een keertje, maar ik was in WoW ook nooit zo een koopjesjager op de AH.
Ik kijk even in m'n glazen bol en zie dat ....LikeAKing schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:12:
Misschien dat ik het spel zo ga halen. Ik hou van drukte, is het spel druk? blijft het lang actief?
Tja kunnen we niks over zeggen nog. Denk dat de hype momenteel best groot is en er zijn zat mensen op de servers, maar de toekomst blijft gissen. Wat we wel weten is dat Guild Wars I een redelijk trouwe fanbase had / heeft, dus dat geeft hoop. Deel 2 is echter wel flink anders, maar ik denk dat er veel verbeteringen zijn. Wel was GW1 erg op PVP gericht, dus als dat aspect je minder aanspreekt kan het misschien tegenvallen.
Overigens is samenspelen in GW2 wel een genot en gaat het heel makkelijk en automatisch. Samenwerken wordt echt gepromoot en je zit elkaar niet in de weg zoals bij vele andere MMO's.
Ik zoek gewoon een leuke game, en wou wel eens MMORPG's proberen. PvP geen probleem, zolang ik win is het leukMorrar schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:16:
[...]
Ik kijk even in m'n glazen bol en zie dat ....
Tja kunnen we niks over zeggen nog. Denk dat de hype momenteel best groot is en er zijn zat mensen op de servers, maar de toekomst blijft gissen. Wat we wel weten is dat Guild Wars I een redelijk trouwe fanbase had / heeft, dus dat geeft hoop. Deel 2 is echter wel flink anders, maar ik denk dat er veel verbeteringen zijn. Wel was GW1 erg op PVP gericht, dus als dat aspect je minder aanspreekt kan het misschien tegenvallen.
Overigens is samenspelen in GW2 wel een genot en gaat het heel makkelijk en automatisch. Samenwerken wordt echt gepromoot en je zit elkaar niet in de weg zoals bij vele andere MMO's.
Alhoewel gw2 niet meer verkocht word tot midden september ofzo hoorde ik?
Het wordt nog steeds verkocht. Ze hebben enkel tijdelijk hun eigen digitale verkoop gestaakt. Winkels zitten echter met het probleem dat de vraag dusdanig groot is, dat veel locaties door hun voorraad heen zijn (vergelijkbaar als rondom de diablo 3 launch), als je goed rondzoekt kun je vast nog wel een exemplaar vinden. Anders is het online bestellen en hopen op snelle levering.LikeAKing schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:18:
[...]
Ik zoek gewoon een leuke game, en wou wel eens MMORPG's proberen. PvP geen probleem, zolang ik win is het leuk
Nu met een totaal andere samenstelling, maar nog steeds erg makkelijk.
Wat ik eigenlijk jammer vind (maar stiekum ook erg fijn), is dat je direct kunt respawnen en zo het gevecht weer in kunt lopen, op die manier krijg je vanzelf alles dood...
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ik maak me er geen zorgen over... Ik zet gewoon de dingen te koop en plaats een koop order en vergeet het gelijk weerVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:16:
[...]
En dat is je goed recht natuurlijk, maar ik wil het risico gewoon niet nemen om me te gaan zitten frustreren op een (mogelijk) buggy TP.
Het spel bied zo veel meer dan de TP, het is een extra gimmick, en voor mij totaal niet relevant aan het spel. Misschien later een keertje, maar ik was in WoW ook nooit zo een koopjesjager op de AH.
Ik "bespeel" de markt niet. Het is voor mij een makkelijke tool om dingen te verkopen zonder dat ik me er zorgen over hoef te maken (ik heb ook spulletjes te koop gezet toen de TP nog niet 100% open was en dat ging ook allemaal goed...)
Er zijn nog wel sites waar je een key kan bemachtigen en sommige winkels hebben nog voorraad.LikeAKing schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:18:
[...]
Ik zoek gewoon een leuke game, en wou wel eens MMORPG's proberen. PvP geen probleem, zolang ik win is het leuk
Twee dagen geleden hebben twee vrienden van me nog een key kunnen bemachtigen via mmoga bijvoorbeeld.
Wat drukte betreft, voorlopig zit dat wel goed en zolang je servers kiest waar een aantal WvWvW focussed guilds zitten zal die drukte op die servers ook wel redelijk aanwezig blijven, die guilds zitten er immers voor de lange adem en er zijn ook vrij veel mensen die daar op letten bij het kiezen van een server.
Blijft natuurlijk een 'educated guess'...
Diablo had ik zonder problemen gekocht, nooit veel gespeeld maar goed.psychodude schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:21:
[...]
Het wordt nog steeds verkocht. Ze hebben enkel tijdelijk hun eigen digitale verkoop gestaakt. Winkels zitten echter met het probleem dat de vraag dusdanig groot is, dat veel locaties door hun voorraad heen zijn (vergelijkbaar als rondom de diablo 3 launch), als je goed rondzoekt kun je vast nog wel een exemplaar vinden. Anders is het online bestellen en hopen op snelle levering.
Ik kijk wel even rond.
Gaat natuurlijk niet helemaal op... Elke defeat kost je armour... Op het laatst sta je in je nakie en dan wordt het wel lastig hoor!Sneezzer schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:22:
Gisteren voor de tweede maal AC-story gedaan (eerste keer was een fluitje van een cent)
Nu met een totaal andere samenstelling, maar nog steeds erg makkelijk.
Wat ik eigenlijk jammer vind (maar stiekum ook erg fijn), is dat je direct kunt respawnen en zo het gevecht weer in kunt lopen, op die manier krijg je vanzelf alles dood...
Als je voor de gein eens een MMORPG wilt proberen is het geen gekke optie. Je zit namelijk niet meteen aan een abbonement vast en betaalt alleen de aanschaf kosten (net als bij ieder ander spel). Of je PVP wint hangt vooral van je eigen kunnen af; iedereen krijgt dezelfde gear en dus dezelfde kansen in gestructureerde PVP matches. In World versus World gaat het er wel wat losser aan toe; dat is grootschalige PVP zeg maar waar hele servers aan mee doen.LikeAKing schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:18:
[...]
Het spel is momenteel inderdaad wat lastiger te krijgen, maar met een beetje zoeken moet het nog wel lukken om aan een exemplaar te komen denk ik
Guild of Tweakers.HardCoreGamer schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:27:
Kan ik nog op de GoT Guild aansluiten?
Mijn naam is Lord Frank.
Alleen omdat veel mensen in dit topic in Guild of Tweakers zitten, betekent het nog niet dat alle guild zaken ook hier besproken kunnen worden
[ Voor 25% gewijzigd door Xylon op 05-09-2012 14:31 ]
Verwijderd
Daar heb je gelijk in, maar dat komt dan ook omdat dit met intentie is gedaan. De gedachte achter Guild Wars (zowel 1 en nu ook in 2) is dat het niet gaat om gear, maar om skill. Je moet je af zien te scheiden van anderen door jouw manier van spelen. Vooral in PvP zal je dit naar voren zien komen, diegene die zijn (en andere) classes het beste snapt, zal een voordeel hebben boven de anderen.hexta schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:10:
Ik heb toch het idee dat de endgame wapens en armor allemaar hetzelfde zijn, alleen de 1e heeft power en de andere heeft vitality. (als voorbeeld)
Dus nooit bijzonder vreemde of toffe legendary's die er uitspringen, of hele bijzondere eigenschappen hebben.
(Nu heb je natuurlijk nog die superior gems/charms/dingen die je in je wapens kan zetten, maar zonder die zou mijn aanname wel kloppen of niet?)
Zodoende is het verschil tussen gear relatief laag. Alhoewel dit in 2 wel nog steeds groter is dan het in 1 was.
PS5 PSN: UnrealKazu
Noord van de bossroom heb je een gang met 2 gesloten deuren. Daar heb je een pressure plate waarop je een boulder kan leggen om de deuren te openen. Gebruik dit mechanisme om de 2 bosses te splitsen en ze zijn damn easyNickrsd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:39:
Verwijderd
En toch is het leuk genoeg om te blijven spelen (vind ik dan), verder helemaal met je eens, dit kan je veel meer casual spelen.Uhmmie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:37:
Ik merk trouwens wel dat ik bij deze game veel minder gefocussed ben op levelen/spelen.. Dit komt voor mij grotendeels door het ontbreken van nieuwe skills.. Waar ik bijvoorbeeld in wow graag die volgende nieuwe skill wilde zien is dat in deze game een stuk minder (zeker na level 30). Voordeel is dat ik veel meer aanslapen toekom aangezien ik nu gewoon om 23:00 stop ipv 1:00/2:00 s'nachts.
Heel herkenbaar. En dat betekent niet dat ik me niet een hele avond kan vermaken. Maar ik kan me er een stuk makkelijker van los scheuren, en dat is wel erg goed voor me.Uhmmie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:37:
Ik merk trouwens wel dat ik bij deze game veel minder gefocussed ben op levelen/spelen.. Dit komt voor mij grotendeels door het ontbreken van nieuwe skills.. Waar ik bijvoorbeeld in wow graag die volgende nieuwe skill wilde zien is dat in deze game een stuk minder (zeker na level 30). Voordeel is dat ik veel meer aanslapen toekom aangezien ik nu gewoon om 23:00 stop ipv 1:00/2:00 s'nachts.
Yay, meteen aangemeld en aangevraagd.Xylon schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:30:
[...]
Guild of Tweakers.
Alleen omdat veel mensen in dit topic in Guild of Tweakers zitten, betekent het nog niet dat alle guild zaken ook hier besproken kunnen worden.
An a day keeps the doctor away.
hexta schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:42:
[...]
Heel herkenbaar. En dat betekent niet dat ik me niet een hele avond kan vermaken. Maar ik kan me er een stuk makkelijker van los scheuren, en dat is wel erg goed voor me.
Dat is het ook zeker.. Maar ik verbaasde mezelf gewoon hoe makkelijk ik bij deze game stopVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:39:
[...]
En toch is het leuk genoeg om te blijven spelen (vind ik dan), verder helemaal met je eens, dit kan je veel meer casual spelen.
Exactly! Ik heb het gister in de GoT chat wel gehad over een knuppel van Fok die om te beginnen vloekend kwam aanlopen en vervolgens terwijl ik dood lag te gaan naast mij een mine node leegtrok en daarna weer vertrok. Erg fraai. Het was trouwens ook nog eens een Charr, dat zijn sowieso knuppelsVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:31:
Trouwens, wie was dat die gisteren zei dat FOK! een onderdeel-/guild van GoT was? That person needs a spanking!
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Maar goed, genoeg over specifieke guilds...
[ Voor 5% gewijzigd door Sneezzer op 05-09-2012 14:57 ]
Blijkbaar weten ze die namelijk.
Verwijderd
Thanks voor je reactie! Ook jij godofal. Samen met jullie uitleg en nadat ik een vriend in NL heb gevraagd om voor mij in te loggen, ben ik weer gerust gesteld. Hij heeft gewoon in kunnen loggen. Dus zoals het er nu naar uit ziet, niks aan de hand. Nog 4 dagen en dan kan ik losWailing_Banshee schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:02:
[...]
Even een kleine uitleg over de verificatie en beveiliging.
Je hebt een email adres opgegeven toen je je account gemaakt hebt. Wanneer je nu voor het eerst inlogt, krijg je als het goed is een mailtje met daarin een link waarin je email adres geverifieerd wordt. Als je daarna in probeert te loggen, krijg je opnieuw een mailtje, met daarin het bericht: iemand heeft geprobeerd in te loggen via dit IP adres. Als je vervolgens op de link klikt in dit mailtje, kun je aangeven of je de inlog procedure wilt laten doorgaan of niet. (je client wacht op dat moment op toestemming van de server om door te mogen). En je kunt dan ook aangeven of je dat IP adres vertrouwd. Als dat zo is, krijg je de volgende keer als je via dat IP adres inlogt geen email meer. Als je bijvoorbeeld in een internet cafe zit, kun je aangeven dat je het voor 1 keer wilt toelaten. En als je het niet zelf bent, kun je aangeven dat je het niet wilt toelaten (duh!)
En dan over dat mailtje wat je gekregen hebt: als je niet zelf een wachtwoord wijziging hebt aangevraagd, NOOIT op een link klikken. Ga in dat geval zelf naar https://account.guildwars2.com en log daar in. En wijzig je wachtwoord. En als je er niet in komt, schiet een ticket in bij ANet. Ze zijn er heel druk mee bezig en proberen alles zo snel mogelijk op te lossen.
Hey, mijn Charr is geen knuppel! Hij heeft er zelfs niet een...Weakling schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:52:
[...]
Exactly! Ik heb het gister in de GoT chat wel gehad over een knuppel van Fok die om te beginnen vloekend kwam aanlopen en vervolgens terwijl ik dood lag te gaan naast mij een mine node leegtrok en daarna weer vertrok. Erg fraai. Het was trouwens ook nog eens een Charr, dat zijn sowieso knuppels
Gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt, wel dat ik met moeite naar iemand toe vecht (een dooie) en net als ik wil gaan ressen, poef... gaat hij weg....
Zo snel mogelijk je paswoord veranderen..maikelbeerkens schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:03:
wat kun je eigenlijk doen tegen die login attempt, ik krijg ze sinds gister heel vaak, dat iemand vanuit china wil inloggen.
Ik heb een apart 'login' e-mailadres voor dit soort games. Daarbij heeft elke game/applicatie een ander paswoord.
En een apart e-mail adres! Zodat als de database van Blizzard (lees ook Riot, Ubisoft, EA, etc.) gekraakt wordt niet mijn GW2 account naam ook meteen bekend is.mr_das schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:13:
[...]
Zo snel mogelijk je paswoord veranderen..
Ik heb een apart 'login' e-mailadres voor dit soort games. Daarbij heeft elke game/applicatie een ander paswoord.
Ghehe.Wailing_Banshee schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:12:
Hey, mijn Charr is geen knuppel! Hij heeft er zelfs niet een...
Ook herkenbaar ja.Gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt, wel dat ik met moeite naar iemand toe vecht (een dooie) en net als ik wil gaan ressen, poef... gaat hij weg....
Ik vind het wel tof dat Arenanet er met de huidige opzet voor gezorgd heeft dat je elkaar vrijwel nooit in weg loopt. Dat heeft naar mijn gevoel het sociale karakter, met name het elkaar een handje helpen, enorm goed gedaan. Komt me nu wel geregeld voor dat ik naar een dooie toe vecht, res en er vervolgens achter kom dat het een dooie NPC is. Ah, is weer leuk voor de achievement.
Tsja, dat is slimmer inderdaad, maar om nu voor iedere game en forum etc weer een ander mail en password te gebruiken gaat ook weer wat ver. Want als je dat voor GW2, waarom niet voor alles op dezelfde manier.RoseSolane schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:16:
En een apart e-mail adres! Zodat als de database van Blizzard (lees ook Riot, Ubisoft, EA, etc.) gekraakt wordt niet mijn GW2 account naam ook meteen bekend is.
[ Voor 24% gewijzigd door Plekuz op 05-09-2012 15:19 ]
Kun je op de map herkennen: blauw is player, zwart is NPC qua res symbol.Weakling schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:17:
Komt me nu wel geregeld voor dat ik naar een dooie toe vecht, res en er vervolgens achter kom dat het een dooie NPC is. Ah, is weer leuk voor de achievement.
Oh, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan! Goeie!psychodude schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:19:
Kun je op de map herkennen: blauw is player, zwart is NPC qua res symbol.
Dat is dus het verschil tussen die kleuren. Soms ben ik toch niet helemaal meepsychodude schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:19:
[...]
Kun je op de map herkennen: blauw is player, zwart is NPC qua res symbol.
Zijn er nog van die 'obvious' dingen?
Mijn onderschrift, dief!Weakling schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:20:
[...]
Oh, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan! Goeie!
Ik zie bij jou geen onderschrift?
Ah, die heb ik hier ook niet.
Mijn Hunter S quote? De gebruik ik al sinds ik hier rondwandel, dus al *kijkt in profiel* ... hey binnenkort een feestje! Sinds 21 september 2002.hexta schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:37:
[...]
Ah, die heb ik hier ook niet.Die heb ik op de GoT GW2 site. Mijn fout.
Om maar weer ontopic te gaan: klopt het dat grote delen van de map niet gebruikt worden? Ik zie daar in ieder geval wel namen, maar geen level indicaties bij staan.
[ Voor 19% gewijzigd door Plekuz op 05-09-2012 15:46 ]
[ Voor 8% gewijzigd door SCIxX op 05-09-2012 16:14 ]
Dat soort zaken zijn met name CPU heavy, sowiezo is het spel niet GPU heavy. Hierdoor valt er weinig winst te behalen gezien het meerendeel van die settings die je aanpast GPU based zijn.SCIxX schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:14:
Net eindelijk fatsoenlijk in WvW kunnen komen (FS), tegen de frenchies! Was leuk, jammer dat ik op hoogste settings in een grote zerg 11 fps heb. Wat ik vreemd vind is dat ik maar zo'n 3fps win als ik de settings op allerlaagst zit, dit terwijl het spel er dan ongeveer uitziet als WoW, wat ik jaren geleden al prima kon draaien (en onderhand een nieuwe pc heb). 3 FPS is niet in verhouding met het verlies aan kwaliteit imo.
YouTube: GW2: Keg Brawl II
[ Voor 5% gewijzigd door 2020Media op 05-09-2012 17:07 ]
May Lyssa aid you
En weer platWe have taken the Trading Post offline while we investigate further, thank you for your continued patience with this matter.
Zoals?lanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:50:
Gelukkig dat het weer plat ligt. Misschien gaan ze dan de current issues fixen.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.