Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
zie paar posts eerder, heb rond een uur of 1500 al mn issues met de TP uitgelegd. Dingen kopen, geld weg, geen items. Dingen verkopen, items weg, geen geld e.d.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:48
Iemand nog een code for sale? wil 't graag spelen! (mag ook gewoon het doosje maar of ik dan de code al vooraf kan claimen zou chill zijn wil liefst vanaaf nog beginnen).

Kan nergens meer vinden (uitverkocht?)

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dit is echt geweldig, na een uur lopen kloten om met de hele party in dezelfde instance te komen, gingen we aan de gang (de allerlaatste dungeon by the way), na 2 uur knokken de hele dungeon gecleared, bugged de laatste boss na z'n dood, geen loot.

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:09

Roshnak

PSN: Roshgill

Kan je eigenlijk ook macro's maken? Ik wil graag mensen recruiten voor mijn Guild op Piken Square ( als iemand wil joinen add Roshak.9514), en daar zou een macro wel mooi voor zijn.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
vraagje! Ik zoek een bepaalde ability. Een mesmer die ik tegenkwam had hem.

Hij gooit AOE op de grond, loopt verder en gooit er nog 1 neer. Dan kan ik op F drukken en van de ene naar de andere teleporten. Kan er nergens iets over vinden.

gevonden! is een hoge 7/8/9 skill

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 05-09-2012 18:37 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 12:18
Roshnak schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:32:
Kan je eigenlijk ook macro's maken? Ik wil graag mensen recruiten voor mijn Guild op Piken Square ( als iemand wil joinen add Roshak.9514), en daar zou een macro wel mooi voor zijn.
Let me Google that for you... nope, no macros :) Je kunt vast wel een tekst in je klembord zetten en die regelmatig in de chat plempen. Is niet hetzelfde uiteraard, maar het lijkt me de enige optie.

[ Voor 17% gewijzigd door geert1 op 05-09-2012 18:55 ]

Verwijderd

geert1 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:53:
[...]

Let me Google that for you... nope, no macros :) Je kunt vast wel een tekst in je klembord zetten en die regelmatig in de chat plempen. Is niet hetzelfde uiteraard, maar het lijkt me de enige optie.
Als je macros wilt dan moet het extern met een gamer's keyboard zoals bv de G13...
Maar heb zelf nog niet het gevoel gehad dat ik ze nodig had ofzo...

• Roshnak
  • Laatst online: 09:09

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik wil gewoon een knop indrukken en dat ik dan een zin in de Map Chat krijg voor mijn recruitment.

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-11 13:03
weet iemand wanneer je de game weer online kunt kopen via arenanet?

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 16:41
Mastadont schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:23:
De mensen bij ArenaNet?

Buiten hun zal niemand het antwoord weten ben ik bang :).

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:48
Mastadont schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:23:
Ook erg benieuwd naar. wil graag spelen haha. Kom net uit parijs, en helemaal vergeten om 'm van te voren te halen en nu zit ik zonder :(

spelen jullie op de eu of op de us server? of is daar geen verschil in?

[ Voor 10% gewijzigd door Rokz op 05-09-2012 19:52 ]

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 20:39
Me 3 :'(
Rokz schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:49:
[...]

Ook erg benieuwd naar. wil graag spelen haha. Kom net uit parijs, en helemaal vergeten om 'm van te voren te halen en nu zit ik zonder :(

spelen jullie op de eu of op de us server? of is daar geen verschil in?

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 10:36
Ik vind het grootste ellende met deze game de keuzes.

Ik vind Guardian het leukst, en wil een Charr spelen omdat mijn beste maat een Charr Warrior wilt en dan kunnen we samen questen. Maar ik vind Guardian meer bij Human passen. Charrs zijn badass kill or be killed beesten, geen reddende engelen

Dus ik dacht, dan Human Guardian en dan ga ik met Charr wel een andere class spelen.

Engineer past lore wise het beste bij Charr, maar eigenlijk vind ik het nep dat die vet gruwelijk uitziende grote beesten met brilletjes en geweertjes rond gaan lopen, terwijl ze dikke spieren en klauwen hebben... Ik vind engineer meer iets voor Asura met hun dikke brains.

Dus dan eventueel Human Guardian voor solo, en dan past na engineer lore wise de thief het beste bij Charr (Ash Legion), dus ik dacht dan als Charr thief te gaan. Maar ik vind thief een beetje zwak, en niet echt leuk.

Bovendien is Guardian in PvE leuker om duo (of grotere party) te spelen door zijn dikke damage, protection buffs en heals (hoewel ik z'n heals maar matig vind).

Lastig lastig...

Dusver:

Asura: Engineer
Norn: Ranger
Sylvari: Elementalist
Human: ???????????????

Charr: ??????????????????????????// (ich weis nicht T.T)

Ik denk dat ik toch Charr Guardian ga, en dan misk Human Necromancer.

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb hem gehaald bij de mediamarkt, maar kan je ECHT maar 1x je server kiezen en niet meer switchen? :S

Verwijderd

Na een ruime week spelen ben ik bang dat ik toch niet overtuigd ben van GW2. Waarschijnlijk vergelijk ik het teveel met WoW en hoopte ik dat het een goede opvolger voor WoW zou zijn maar dat valt voor mij persoonlijk tegen.

Kan niet helemaal duidelijk beschrijven waarom ik er na een week op uitgekeken ben, maar toch een poging:
- Combat systeem: speelt niet lekker. Continu het gevoel alsof er een soort lag in het systeem zit waardoor je meerdere malen dezelfde button moet bashen voordat de aanval uitgevoerd wordt. Vooral met healen (6) lijkt dit
niet instant te gaan. Dodgen is leuk opgezet maar er zijn veel mobs die met een zwaar voor zich uit slaan en ik toch dik af ga terwijl ik achter ze sta.
- Main quest: leuke quests om te doen maar gezien het feit dat je per quest steeds 1-2 levels hoger moet zijn kun je niet linea recta door met de main quest. Dat is niet erg, maar dat betekent wel dat je relatief saaie side quests moet doen voordat je verder kunt met het echte werk.
- Hartjes: deze quests zijn in het begin leuk, maar op level 20 wordt het toch erg saai om weer bosjes te onderzoeken of appels op te rapen.
- Characters: tot heden heb ik totaal geen binding met mijn characters. Hoe dat komt weet ik niet maar het blijft uit. Heb 3 characters geleveld (Guardian 23, Necromancer 15 en Ranger 6) en nog steeds geen favoriet character. Necromancer heeft imo geen crowd control (nodig) op level 15 en is in staat om net als de ranger close combat te nuken. Voor mij zijn de classes op die manier niet zo extreem divers als bij WoW.
- Skill points: over het algemeen vind ik te veel skills die je kunt aankopen niet nuttig, vooral bij de guardian, wat ertoe leidt dat er eigenlijk weinig te kiezen is wat imo echt iets toevoegt
- Sociaal: behalve chatten in GoT vind ik het spel weinig sociaal. Tot heden geen whispers van vreemden of party invites om een paar quests samen te doen. Komt denk ik doordat de hartjes erg simpel zijn om solo te doen en dat er bij de world events geen tijd is om te praten omdat iedereen wil raggen.
- Dungeons: ik mis de dungeons zoals in WoW met echte mechanics en samenspel
- Doel: voor mijn gevoel is er (nog) geen doel in het spel waarom je experience moet verdienen. In lage gebieden word je teruggeleveld (niet goed of slecht, is een keuze) en voor mij is het niet duidelijk wat het oplevert om level 80 te zijn, zoals bij WoW echt endgame content beschikbaar is.

Ik vind GW2 zeker geen slecht spel, integendeel, maar ik heb net WoW gespeeld omdat ik nog wat moest verzamelen voor MoP en het voelde veel vloeiender en meer als mijn spel. Ook al is het enorm veel grinden en repeterend werk. Past op de een of andere manier toch beter bij mij.

Misschien dat ik de komende dagen nog wat verder speel maar ik ben bang dat de nieuwe WoW uitbreiding mijn voorkeur gaat hebben.

Verwijderd

IngamerX schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:20:
Ik vind het grootste ellende met deze game de keuzes.

Ik vind Guardian het leukst, en wil een Charr spelen omdat mijn beste maat een Charr Warrior wilt en dan kunnen we samen questen. Maar ik vind Guardian meer bij Human passen. Charrs zijn badass kill or be killed beesten, geen reddende engelen

Dus ik dacht, dan Human Guardian en dan ga ik met Charr wel een andere class spelen.

Engineer past lore wise het beste bij Charr, maar eigenlijk vind ik het nep dat die vet gruwelijk uitziende grote beesten met brilletjes en geweertjes rond gaan lopen, terwijl ze dikke spieren en klauwen hebben... Ik vind engineer meer iets voor Asura met hun dikke brains.

Dus dan eventueel Human Guardian voor solo, en dan past na engineer lore wise de thief het beste bij Charr (Ash Legion), dus ik dacht dan als Charr thief te gaan. Maar ik vind thief een beetje zwak, en niet echt leuk.

Bovendien is Guardian in PvE leuker om duo (of grotere party) te spelen door zijn dikke damage, protection buffs en heals (hoewel ik z'n heals maar matig vind).

Lastig lastig...

Dusver:

Asura: Engineer
Norn: Ranger
Sylvari: Elementalist
Human: ???????????????

Charr: ??????????????????????????// (ich weis nicht T.T)

Ik denk dat ik toch Charr Guardian ga, en dan misk Human Necromancer.
Je kan gewoon je ras keuzen maken en gewoon direct naar je maat toe gaan. In elke stad zit een portal waarnaar je snel naar iedereen kan reizen.

gewoon je guardian pakken met de ras die je wilt. Dan naar de stad en je bent binnen 5 minuten bij je maat in het charr gebied ( of je maat komt naar jouw toe :) )

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 16:41
LikeAKing schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:34:
Ik heb hem gehaald bij de mediamarkt, maar kan je ECHT maar 1x je server kiezen en niet meer switchen? :S
Nee, je kunt voorlopig een gratis server transfer doen, daarna een paid server transfer.

• LikeAKing
psychodude schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:39:
[...]

Nee, je kunt voorlopig een gratis server transfer doen, daarna een paid server transfer.
Hoe zit het dan van het switchen van PvP naar PvE enzo dan? Of is het switchen alleen voor continenten.

• IngamerX
  • Laatst online: 20-11 10:36
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:38:
[...]

Je kan gewoon je ras keuzen maken en gewoon direct naar je maat toe gaan. In elke stad zit een portal waarnaar je snel naar iedereen kan reizen.

gewoon je guardian pakken met de ras die je wilt. Dan naar de stad en je bent binnen 5 minuten bij je maat in het charr gebied ( of je maat komt naar jouw toe :) )
Ye dat ga ik waarschijnlijk doen :P

Eigenlijk wilde ik per ras een class en dan sowieso alle begin area's. Maar ik doe dit wel.

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Dat het jou spel niet is respecteer ik, je kunt nooit iedereen tevreden stellen. Toch enkele puntjes op jouw tekst.

Het combat systeem is een hele verbetering tegenover het statische van de andere MMO's, dat is echter iets wat je misschien niet leuk vindt. Lag heb ik zelden last van, de healing skill duurt +-1 seconde aan activatie tijd, heb je hier al op gelet?

Main quest: Ik doe gewoon lekker mijn zin, wat zones completen, van de ene DE naar de andere. Moet mezelf er regelmatig aan herinneren om de story line te doen omdat ik inmiddels 5-10 levels hoger ben. Vind het ook leuker zo, kan je er een paar achter elkaar doen en wordt het niet telkens onderbroken.

Hartjes: Je zegt dat je het beu bent om telkens weer bosjes te doorzoeken terwijl je later in je tekst het juist goed vindt in WoW vanwege bepaalde 'grindy' elementen. Wat in feite eigenlijk ook alleen maar herhaling is van hetzelfde. Alsook zie je alles als een 'quest', echter vind ik nergens dat woord ingame terug en raden de developers het ook af om te denken aan 'quest, quest, quest' en gewoon doen wat je wilt. When ever & where ever you want.

Professions: Je hebt 3 van de 8 professions geprobeerd met geen enkel 30+ waarbij jouw punt van de dungeons dus al volledig wegvalt.

Skill points: Je hebt bepaalde skills die je kan unlocken dmv de skillpoints. Welke je kiest ben je vrij in, als je die bepaalde skill oninteressant vindt, gewoon niet unlocken en doorgaan met de rest. Echter hebben ze wel skill tiers gemaakt om de mensen niet te overweldigen met de 'vele' skills die te unlocken zijn en moet je soms skill unlocken die je toch nooit gaat gebruiken vanwege het minimum vereist aan unlocks om door te mogen naar de volgende tier. (stimulans om de rest te proberen)

Dungeons: zie professions. + er zijn wel degelijk bepaalde technieken van aanpak anders wordt je helemaal met de vloer gelijk gemaakt, zeker in explorable mode. Samenspel is uitermate belangrijk is dungeons, als iemand dood gaat snel reviven en doorgaan. Met een PUG zonder teamspeak ga je 9/10 veel moeilijker krijgen dan met 5 op TS.

Doel: ieder heeft zo zijn eigen idee van 'endgame'. In GW2 zijn er imo genoeg dingen te doen <80 & vanaf 80.
Het downscalen is zodat je later andere kan helpen in low lvl areas of deze completen zonder er door te rushen als de hulk op anabole steroiden. Het gaat makkelijker maar toch nog een beetje uitdaging.
Wat je een beetje als 'echte' endgame kunt zien met een bepaald grind element. Het maken van een legendary weapon. Echter is hier nog niet zoveel over bekend omdat er serieus wat tijd inkruipt om er zo eentje te kunnen maken.

Dit zijn mijn standpunten op wat jij in je tekst te zeggen hebt. Zoals al eerder vermeld, als het niet jouw type game is. Geen probleem, jij gaat verder met MoP en het merendeel hier met GW2, ieder zo zijn ding.

Pfieuw wat een tekst 8)7

Steam: Grim

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 11:23
SinergyX schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:29:
[...]

De 125 'imbued' recipes kan je kopen bij je weaponcrafter NPC, daarmee kan je 'rare' lvl35 components maken, die via discovery dus een 'rare' wapen geeft (zonder die recipe maak je 'masterwork').

Standaard model
http://www.gw2db.com/recipes/6429-vigorous-iron-greatsword

de 'imbued' versie (prefix: bandit)
http://www.gw2db.com/recipes/10582-vigorous-bandit-sunderer

Die laatste gaan minimaal 20silver in de verkoop, de vigorous vaak 25-30.

Special material is nog duurste aspect (bone shard, vial of blood, etc), maar af en toe refreshen en ze staan er soms voor 40-50 copper (tegen normaal 1-1,5 silver). De rest van de mats heb ik gefarmed (wood en iron), kosten dus 5-15 silver en verkoop 20-30silver. Naarmate je meer geld binnenhaalt kan je grotere hoeveelheden kopen en dus meer craften, begin gaat even traag, maar daarna trek je 40-80 silver per 'craft run' binnen.

Vermoed dat de prijzen nog wel flink gaan veranderen, dus even de winst gepakt nu het nog kan.
Meeste geld gaat naar de guild, die op zijn beurt weer mij van mats voorziet :)

Dit hele systeem schijnt bij Huntsman (gun en rifle) nog interessanter te zijn, die wapens gingen gisteren nog 30-40 silver 'order' prijs.
Bij welke NPC kan je dan al recepten kopen? Ik kan ze wel kopen, maar overal is het minimaal 75 crafting level. Daar ben ik nog net niet :D

Verwijderd

Hey een kleine vraagje,, waarom zou ik mijn char levelen tot lvl 80 als ik toch gelijk lvl 80 ben als ik pvp doe en al gear heb?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:17:
Hey een kleine vraagje,, waarom zou ik mijn char levelen tot lvl 80 als ik toch gelijk lvl 80 ben als ik pvp doe en al gear heb?
Traits, skills, elite, gear, etc etc :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Grim
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:17:
(s)PvP & PvE staan volledig los van elkaar.
De reden dat je in sPVP je eigen gear kunt samenstellen met alles max is om iedereen gelijk te zetten en het op skill keuze & skills van de speler aan te laten komen en niet op degene die het vaakst een bepaalde raid/dungeon heeft gedaan om zo betere gear te krijgen.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 17:39
NuCl3aR schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:59:
[...]

Dat het jou spel niet is respecteer ik, je kunt nooit iedereen tevreden stellen. Toch enkele puntjes op jouw tekst.

Het combat systeem is een hele verbetering tegenover het statische van de andere MMO's, dat is echter iets wat je misschien niet leuk vindt. Lag heb ik zelden last van, de healing skill duurt +-1 seconde aan activatie tijd, heb je hier al op gelet?

Main quest: Ik doe gewoon lekker mijn zin, wat zones completen, van de ene DE naar de andere. Moet mezelf er regelmatig aan herinneren om de story line te doen omdat ik inmiddels 5-10 levels hoger ben. Vind het ook leuker zo, kan je er een paar achter elkaar doen en wordt het niet telkens onderbroken.

Hartjes: Je zegt dat je het beu bent om telkens weer bosjes te doorzoeken terwijl je later in je tekst het juist goed vindt in WoW vanwege bepaalde 'grindy' elementen. Wat in feite eigenlijk ook alleen maar herhaling is van hetzelfde. Alsook zie je alles als een 'quest', echter vind ik nergens dat woord ingame terug en raden de developers het ook af om te denken aan 'quest, quest, quest' en gewoon doen wat je wilt. When ever & where ever you want.

Professions: Je hebt 3 van de 8 professions geprobeerd met geen enkel 30+ waarbij jouw punt van de dungeons dus al volledig wegvalt.

Skill points: Je hebt bepaalde skills die je kan unlocken dmv de skillpoints. Welke je kiest ben je vrij in, als je die bepaalde skill oninteressant vindt, gewoon niet unlocken en doorgaan met de rest. Echter hebben ze wel skill tiers gemaakt om de mensen niet te overweldigen met de 'vele' skills die te unlocken zijn en moet je soms skill unlocken die je toch nooit gaat gebruiken vanwege het minimum vereist aan unlocks om door te mogen naar de volgende tier. (stimulans om de rest te proberen)

Dungeons: zie professions. + er zijn wel degelijk bepaalde technieken van aanpak anders wordt je helemaal met de vloer gelijk gemaakt, zeker in explorable mode. Samenspel is uitermate belangrijk is dungeons, als iemand dood gaat snel reviven en doorgaan. Met een PUG zonder teamspeak ga je 9/10 veel moeilijker krijgen dan met 5 op TS.

Doel: ieder heeft zo zijn eigen idee van 'endgame'. In GW2 zijn er imo genoeg dingen te doen <80 & vanaf 80.
Het downscalen is zodat je later andere kan helpen in low lvl areas of deze completen zonder er door te rushen als de hulk op anabole steroiden. Het gaat makkelijker maar toch nog een beetje uitdaging.
Wat je een beetje als 'echte' endgame kunt zien met een bepaald grind element. Het maken van een legendary weapon. Echter is hier nog niet zoveel over bekend omdat er serieus wat tijd inkruipt om er zo eentje te kunnen maken.

Dit zijn mijn standpunten op wat jij in je tekst te zeggen hebt. Zoals al eerder vermeld, als het niet jouw type game is. Geen probleem, jij gaat verder met MoP en het merendeel hier met GW2, ieder zo zijn ding.

Pfieuw wat een tekst 8)7
Ik denk wel dat het punten zijn waardoor mensen op langere termijn interesse verliezen in GW2. Een paar filosofieën lijken gewoon niet helemaal lekker te werken.

Punt1: Totaal geen reward gevoel. Een RPG draait om karakter progressie en dat ontbreekt mijns inziens in GW2. De hele game is endgame, dit houdt simpelweg in dat je nergens naar toe werkt, al je primaire skills heb je aan het begin van de game al en deze zullen nooit veranderen, het downlevelen doet nog meer afbreuk aan het gevoel van karakter progressie. Overige activiteiten zoals jumping puzzles zijn leuk, maar je wordt zo summier beloont dat je beter wat anders had kunnen doen. Je hebt natuurlijk geen gear treadmill, dit was bekend, maar er zou wel veel horizontale progressie zijn (zoals verschillende skins). Ik heb de end game gear gezien er hier zit weinig diversiteit in, ingame equip ik regelmatig nieuwe gear die er vaak weer precies hetzelfde uitziet.

Punt2: Geen klassieke healer/dps/tank classes. Eens dat het orgineel anders moet, maar voor zover ik kan zien is dit niet het antwoord. Als je kijkt ingame naar bossfights/dungeons doet iedereen maar wat en is er weinig groepstaktiek in te brengen, sowieso kun je nauwelijks zien wat er allemaal gebeurt.

PvP is aardig, maar je hebt totaal geen connectie met je karakter omdat deze los staat van PVE/WVW, daarnaast zijn er nog maar enkele maps beschikbaar en alleen domination (dit zal ongetwijfeld uitgebreid worden). Ik heb niet alleen maar kritiek want WvW vind ik erg leuk. :) Jammer dat ik jaren moet wachten tot ik erin kom. Ik zou graag WvW uitgebreider zien, dingen als PVE erin verwerken (die quaggans onderwater) maakt het veel dynamischer. Wat jammer is is dat als je bijvoorbeeld quaggan kamp bevriend hebt dat een vijand de node in zijn eentje kapot kan maken door simpelweg om de node heen te blijven zwemmen (de quaggans zullen je dan niet raken).

Verwijderd

Dus als ik alleen aan pvp doe en geen pve hoef ik niet te lvln?

• Grim
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:32:
Nee, bij sPVP krijg je alles max en kun je je stats zelf samenstellen.
Bij WvW wordt je PvE character ge-upscaled naar 80 en kun je ook meedoen. Echter heb je wel je PvE skills ter beschikking dus als je daar nog niets unlocked hebt, heb je ze in WvW ook niet. Je kan ze echter wel met WvW unlocken maar is toch niet de ideale manier imo.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:36:
- Combat systeem: speelt niet lekker. Continu het gevoel alsof er een soort lag in het systeem zit waardoor je meerdere malen dezelfde button moet bashen voordat de aanval uitgevoerd wordt. Vooral met healen (6) lijkt dit
niet instant te gaan. Dodgen is leuk opgezet maar er zijn veel mobs die met een zwaar voor zich uit slaan en ik toch dik af ga terwijl ik achter ze sta.

- Sociaal: behalve chatten in GoT vind ik het spel weinig sociaal. Tot heden geen whispers van vreemden of party invites om een paar quests samen te doen. Komt denk ik doordat de hartjes erg simpel zijn om solo te doen en dat er bij de world events geen tijd is om te praten omdat iedereen wil raggen.
- Dungeons: ik mis de dungeons zoals in WoW met echte mechanics en samenspel
Ik respecteer je mening maar even een reactie op een paar van je puntjes.

- Combat: Ik heb geen last van lag dus misschien ligt het aan de server waarop je speelt. Dodgen word veel belangrijker als je moeilijker mobs gaat doen (Events zoals Kol Skullsmasher is dodgen gewoon nodig.)

- Sociaal: Ik heb hier veel betere ervaringen mee dan bij WoW. Op WoW zitten veel kiddies die alleen maar lopen te schreeuwen in general chat enzo en je lastig valt. In GW2 heb ik regelmatig een goed gesprek in /m en is er ook veel conversaties. Dit komt vooral omdat op dit moment de meeste mensen in hogere level area's zijn.

- Dungeons: De echte dungeons beginnen pas van lvl 30. En imo zijn veel beter dan WoW (ook moeilijker). Eerste keer dat ik AC deed voelde het als de eerste keer dat ik een Heroic dungeon in WoW deed. Explorer mode is zelfs nog moeilijker.

Mijn mening is dat je nog niet genoeg hebt gezien om over sommige dingen iets te zeggen. :). Toch respecteer ik je mening hoor ;)
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:32:
Als je sPvP doet niet nee. WvW scale je alleen maar up en krijg je geen extra trait skills dan je al hebt en is je gear alleen geupscaled.

[ Voor 74% gewijzigd door Rutix op 05-09-2012 21:42 ]

Nothing to see here!

• LikeAKing
Welke races spawnen dicht bij elkaar? Een vriend heeft charr, een andere asura en ik wil sylvari. Is dit sterk aan te raden en zijn we makkelijk te zoeken of...

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:15

Japser

Jeej!

Klapt nou alles dr uit ineens?

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 17:39
aaand it's gone

• SinergyX
Lijkt erop, login server plat?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
haha jaaa hij ligt eruit.. :P

• SinergyX
LikeAKing schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:47:
Welke races spawnen dicht bij elkaar? Een vriend heeft charr, een andere asura en ik wil sylvari. Is dit sterk aan te raden en zijn we makkelijk te zoeken of...
Elke hoofdstad heeft een portal naar Lion's Arch, vanuit daar kan je naar elke stad gaan.

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-11 13:02

riffey#4

aka Beever#4

yep, hier ook

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 21:55
LikeAKing schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:47:
Je bent binnen 5 minuten vanaf je start area in een andere start area. Gewoon van je race capital naar lions arch gaan, en vandaar naar andere race capital.

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Dat was random, ineens uitgelogt...

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-11 13:02

riffey#4

aka Beever#4

SnoeiKoei schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:04:
D'r was onderhoud aangekondigd meen ik
Normaal krijg je dan in geel dat de server in x minuten down gaat. Heb ik nu niet gezien.

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 10:12
damm wou nog ff wat dingen verkopen ploef game weg

ik ben disle dislek dieslc woordblind

• SinergyX
This site is temporarily unavailable due to scheduled maintenance.
Please check back again soon.

Zelfs de Wiki ligt plat, kan je daar ook niet kijken wat de updates waren :P

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-11 15:33

TheNephilim

Wtfuzzle

Yup, ook hier liggen we eruit met z'n drieën XD

Verwijderd

Nog steeds blijft mijn Personal Story bugged met de missie "Tower Down". Frustrerend als je al een paar dagen niet verder kunt in het verhaal.

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11 23:25
Middenin eerste keer Ascalon Catacombs, erg leuk tot dusver (eerste 3 bosses down). En toen was het weg :( Hoop dat we zo wel nog verder kunnen. Dungeons voelen erg anders aan ten opzicht van Warcraft maar als "tank" beleef ik veel plezier aan de crowdcontrol-rol.

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Dacht ik eindelijk weer te kunnen spelen :')

• LikeAKing
microoo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:04:
[...]

Je bent binnen 5 minuten vanaf je start area in een andere start area. Gewoon van je race capital naar lions arch gaan, en vandaar naar andere race capital.
Dus je race is niet afhankelijk van samen PvE'en. Ik zit op Rings of Fire btw.
Iemand op Rings of Fire?!!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 11:35
Xato schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:06:
Middenin eerste keer Ascalon Catacombs, erg leuk tot dusver (eerste 3 bosses down). En toen was het weg :( Hoop dat we zo wel nog verder kunnen. Dungeons voelen erg anders aan ten opzicht van Warcraft maar als "tank" beleef ik veel plezier aan de crowdcontrol-rol.
Hoe ging het bij jou? Ik werd invited door de zin 'LF1M Melee'. Nou als thief... why not? Zat met 4 casters + thief (sword+pistol). Zeker al 15x dood gegaan. Had eigenlijk al meteen moeten kappen toen ik dat zag, maarja repair bills he. 8)7

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-11 17:10
* MonkeySandwich meld.

Zat eerst op FS, maar omdat FS na een paar uur al vol zat en een aantal vrienden niet meer konden joinen (klein vriendenguildje) zijn we verhuist naar RoF.

• SinergyX
Xato schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:06:
Heb hem eerder gedaan, best interssant hoe het agro systeem werkt (of eigelijk, hoe simpel). Ik samen met een andere warrior wisselde netjes af, afgestemde buffs en banners, ging eigelijk erg makkelijk.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

MonkeySandwich schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:08:
* MonkeySandwich meld.

Zat eerst op FS, maar omdat FS na een paar uur al vol zat en een aantal vrienden niet meer konden joinen (klein vriendenguildje) zijn we verhuist naar RoF.
Dat heb je slim gedaan want FS is zojuist dood gegaan.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Judge Nl
  • Laatst online: 29-05-2018
Zit hier op ring of fire.

Hadden we net storymode klaar, dachten we even naar explorable mode te gaan. Erg pijnlijk, maar dat zal ook wel een questie zijn van wennen aan de dungeon.

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-11 15:33

TheNephilim

Wtfuzzle

Dat wisselen van regio, kan dat altijd en gratis?

• Xato
Paprika schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:08:
[...]

Hoe ging het bij jou? Ik werd invited door de zin 'LF1M Melee'. Nou als thief... why not? Zat met 4 casters + thief (sword+pistol). Zeker al 15x dood gegaan. Had eigenlijk al meteen moeten kappen toen ik dat zag, maarja repair bills he. 8)7
Oh 15x pas, denk dat we dat al gehaald hebben voor de eerste boss. :+ Twee rangers, een necro en een mesmer en ik als warrior. Nee op zich gaat het aardig en we beginnen nu al een beetje op elkaar in te spelen. Ik moet wel mijn teammates blijven attenderen op het belang van stuns, knockdowns, criples en andere cc.

• Paprika
We hadden dan ook pas de 1e boss net down :P, waarna iedereen het water in sprong op zoek naar de entrance voor de volgende boss, waarbij ik achterbleef en rustig ging kijken welke van de 3 bruggetjes we mee zouden beginnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 05-09-2012 22:12 ]

Verwijderd

Hey
hebben jullie ook problemen met inloggen ?

• Paprika
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:12:
Hey
hebben jullie ook problemen met inloggen ?
Kijk eens een kleine 10 posts boven je.

• Fonz11
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-11-2023
yep het ligt plat. Kon net wel inlogge nog maar niet meer ingame. Nu kan ik ook niet meer inloggen

• Xato
Ingelogd, maar instance is gereset :(, misschien vrijdagavond maar weer proberen.

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
rolback van 10 min

...

• MonkeySandwich
Weakling schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:09:
[...]

Dat heb je slim gedaan want FS is zojuist dood gegaan.
Alles os dood denk ik, RoF ook namelijk. Precies aan het einde van een storyline quest welke ik al voor de 3e keer probeerde omdat deze zo f@#$%^king lastig is... :(

• Fonz11
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-11-2023
Is er nu maintenance of komen de servers zo weer online? kan niets vinden op de site verder hierover....

• LikeAKing
Op welke server speelt iedereen eigenlijk?, kun je ook contact hebben met mensen op een andere server (vriendenlijst)

[ Voor 47% gewijzigd door LikeAKing op 05-09-2012 22:17 ]

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
LikeAKing schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:16:
Op welke server speelt iedereen eigenlijk?, kun je ook contact hebben met mensen op een andere server (vriendenlijst)
Far Shiverpeaks, tenminste, daar is de Tweakers guild gevestigd.

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 01:10

razoon

"Keep on keeping on"

Ik zie soms een warrior een soort whirl maken, maar dan op één plaats. Dus heel snel om zn as draaien op dezelfde plek.
Dit is volgens mij niet de Whirl met die gele pijl in een bepaalde richting. Dus echt "on the spot" ronddraaien.
Weet iemand watvoor skill dat is en met welk wapen? Volgens mij was het een 2-hander.

• Playa del C.
  • Laatst online: 06:56
Dat was een flauwe grap hoop ik? Ik neem aan dat niemand daar nog iets over weet...

• Paprika
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/9Z7cm6CiRw47Xgg51o765VnSu6q2BN2OcRE0wj3w003h5.png

:+

En ook Far Shiverpeaks, al reageerde nooit iemand van GoT, dus geen guild.

[ Voor 29% gewijzigd door Paprika op 05-09-2012 22:19 ]

• Seditiar
  • Niet online
razoon schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:17:
Ik zie soms een warrior een soort whirl maken, maar dan op één plaats. Dus heel snel om zn as draaien op dezelfde plek.
Dit is volgens mij niet de Whirl met die gele pijl in een bepaalde richting. Dus echt "on the spot" ronddraaien.
Weet iemand watvoor skill dat is en met welk wapen? Volgens mij was het een 2-hander.
Ik denk dat je het over Whirling Axe hebt. Beschikbaar voor Warriors met een axe in hun off-hand.
Playa del C. schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:17:
[...]

Dat was een flauwe grap hoop ik? Ik neem aan dat niemand daar nog iets over weet...
Er is inderdaad een rollback, ik stond een skill point veteran af te maken en sta een flink eind uit de buurt nu.

[ Voor 23% gewijzigd door Seditiar op 05-09-2012 22:20 ]

• Seditiar
  • Niet online
Whoops.

[ Voor 96% gewijzigd door Seditiar op 05-09-2012 22:20 ]

• Webber
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-10 23:31
ja dat is warrior of guardian (weet zo niet meer) met een 2 handed sword. en als je die whirl doet kan je zelf weten of je beweegd of niet.
Guild Wars 2 ‏@GuildWars2

We are aware of login issues and are investigating. ^MK
}:O

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• SinergyX
Niet in de war met Guardian? Die doet ook een spin met blauwe flitsen. Andere gevallen is het Axe (main hand skill 2, 2 attacks, of offhand skill 5, 3 seconde spin).

• Playa del C.
  • Laatst online: 06:56
Ik kan er nog steeds niet in en daarnaast kan ik me voorstellen dat dit server-afhankelijk is. We zullen zien... Was net bezig met serieus craften :(

• MonkeySandwich
Dat kan met whirling axe (axe offhand warrior) en bij de skill whirling wrath (greatsword van de guardian).

[ Voor 15% gewijzigd door MonkeySandwich op 05-09-2012 22:23 ]

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Wat is de hoogste damage dealing weapon voor een warrior? En welke skills en traits lijnen geven de beste damage?
Je kunt crit gaan en volgens mij power. Maar welke geeft de hoogste damage?

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:54
Jeuh, eindelijk een reden om weer ff een serie te kijken :+ :D

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Paprika
Ook heerlijke cross-info. Zelfde minuut post ie op 't forum dat alles weer werkt.

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Webber schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:19:
[...]

ja dat is warrior of guardian (weet zo niet meer) met een 2 handed sword. en als je die whirl doet kan je zelf weten of je beweegd of niet.
Welke skill is dat dan? Ik bedoel niet die met die gele pijl.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Leuk dat ze zeggen dat alles weer goed moet zijn.. Ik kom er moeilijk in.. en als ik op de character select screen zit.. Krijg ik de melding dat er iets mis is en wordt ik weer naar de launcher getrapt.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Paprika schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:22:
[...]

Ook heerlijke cross-info. Zelfde minuut post ie op 't forum dat alles weer werkt.
Inderdaad. Maar dat er login-problemen zijn is wel correct :'(

• SinergyX
razoon schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:21:
Wat is de hoogste damage dealing weapon voor een warrior? En welke skills en traits lijnen geven de beste damage?
Je kunt crit gaan en volgens mij power. Maar welke geeft de hoogste damage?
Combinatie van alles :) Qua damage denk ik dat axe en greatsword wel behoorlijk meppen, greatsword skill 2 doet heerlijke damage en je kan een erg leuke chain doen (skill 3, skill 4, skill 5, skill 2).

Ze lijken met maintaince en downtime weer hun standaard te volgen, altijd in EU tijd ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 05-09-2012 22:23 ]

• Uhmmie
warrior met offhand axe en dan skill 5 zorgt voor dat je ronddraait ;)

• Webber
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-10 23:31
razoon schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:23:
[...]

Welke skill is dat dan? Ik bedoel niet die met die gele pijl.
de derde skill van guardian met een 2 handed sword.

1e is gewoon slaan
2e is een holy aura dacht ik
3e een spin
4e een leap
5e een whirl met and 2e optie om ze naar je toe te trekken.
Inderdaad stukkie roll-back, ik sta ineens weer in de vorige zone. En ik mis een skill-point en 2 groene items :(

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
SnoeiKoei schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:26:
Inderdaad stukkie roll-back, ik sta ineens weer in de vorige zone. En ik mis een skill-point en 2 groene items :(
Oh hell no... ik kan niet inloggen, maar heb het laatste uur een stuk of 6 groene items gevonden, hoop maar niet dat ik die kwijt ben :'(

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik kom er gewoon niet in, scherm op zwart, wel muziekje, al meer dan 10 minuten, vreemd.
Ben net begonnen, is dit normaal?

Cititzen of Ladonia

• Uhmmie
Ik kom niet eens in gelogd :S.. Maarja.. Na mijn thief op lvl35 nu dus een warrior op lvl10 (-rollback ;P dus ik weet niet hoever die nu is) en dat bevalt me echt perfect :).. Vooral Axe/Warhorn vind ik lekker (fijner dan dual axe) en Axe/Shield of Riffle als 2e wapen set :).

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-11 19:05
Iemand in de Tweakers guild op Far Shiverpeaks die mij een invite voor de guild wil sturen please? (char name is Dalythu)

[ Voor 10% gewijzigd door sc0ut84 op 05-09-2012 22:40 ]

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Swandertj schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:28:
[...]

Oh hell no... ik kan niet inloggen, maar heb het laatste uur een stuk of 6 groene items gevonden, hoop maar niet dat ik die kwijt ben :'(
Die ben je niet kwijt

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Nou ik heb wel een aardige rollback hier.
wat ik had gedaan 5/10 minuten voor de crash is goners :(

• Billiebier
  • Laatst online: 07-11-2024
Hoi,

voor degene die spelen met een Intel HD 3000 kaart, hoe bevalt dit? Kun je spelen op low settings of is het niet speelbaar ?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:21
Billiebier schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:35:
Hoi,

voor degene die spelen met een Intel HD 3000 kaart, hoe bevalt dit? Kun je spelen op low settings of is het niet speelbaar ?
Ik kan alleen spreken over een Intel HD 4000, zit in m'n macbook air, en dat is op low zeer goed speelbaar. Weet niet hoeveel dat over een 3000 zegt.

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Ok, ik ben erachter...het is Binding Blade van een Guardian.

Verwijderd

NuCl3aR schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:59:
[...]

Ik vind het combat systeem qua idee zeer zeker een verbetering, het maakt het spel een stuk interessanter om te spelen dan enkel een rotation uitvoeren zoals bij WoW. Echter voor mijn gevoel zit er een soort vertraging in de aanvallen ten opzichte van het moment waarop ik op de knop druk en dat voelt voor mij niet lekker aan. Bij WoW reageert de aanval directer. Ik zeg niet dat dit zo is, maar zo voelt het voor mij.
Hoor van veel mensen dat ze op deze manier spelen. Wellicht ben ik meer iemand die een duidelijker doel moet zien omdat het exploreren en zien waar je terecht komt voor mij niet de voldoening biedt die het voor jou wel biedt.
Je hebt 100% gelijk maar op de een of andere manier gaat dat bij WoW op een andere manier vervelen. Het is even saai als de hartjes maar toch ben ik het minder snel beu. Waarom? Geen enkel idee.
Deels eens, ik vind 3 professions wel voldoende om een beeld te krijgen van de game. Als er na 3 chars nog niks bij zit waar ik echt een goed gevoel bij krijg dan ben ik persoonlijk niet echt gemotiveerd om nog een vierde character te gaan starten. Qua dungeons had het wellicht gekund om bijvoorbeeld op lvl 10-15 al een dungeon te doen zodat mensen wat meer getriggerd werden om hun profession te ontdekken en de sterke en zwakke punten te leren kennen door tegen moeilijke bosses te spelen.
Ongetwijfeld dat ik een zeikerd ben hoor, maar ik merkte bij Guardian dat ik vanaf de skills waar je 6 skillpoints in moet steken geen enkel skill een toegevoegde waarde vind. Vergeleken bij WoW (wat helaas nu ook vereenvoudigd is) heb ik gewoon minder het gevoel dat je echt verschillende builds kunt inzetten omdat je skills los staan van je traits in GW2, terwijl de WoW Talent Tree en bijbehorende skills gebaseerd zijn op je rol (ivm Guardian -> Paladin -> Holy / Prot / Ret)
Kan ik niet beoordelen, maar maakt me wel nieuwsgierig.

Pfieuw wat een tekst 8)7
Je hebt op een aantal punten zeker een punt en ik ben wel van plan om nog 6 levels door te gaan zodat ik AC kan doen. Misschien dat een aantal punten die ik mis dan meer belicht wordt. Anderzijds zijn er onvoldoende dungeons om daar alleen maar mee bezig te zijn dus ik verwacht dat ik op langere termijn toch af zal haken.

Het is een beetje wat SCIxX ook zegt:
SCIxX schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:28:
Punt1: Totaal geen reward gevoel. Een RPG draait om karakter progressie en dat ontbreekt mijns inziens in GW2. De hele game is endgame, dit houdt simpelweg in dat je nergens naar toe werkt, al je primaire skills heb je aan het begin van de game al en deze zullen nooit veranderen, het downlevelen doet nog meer afbreuk aan het gevoel van karakter progressie.

Punt2: Geen klassieke healer/dps/tank classes. Eens dat het orgineel anders moet, maar voor zover ik kan zien is dit niet het antwoord. Als je kijkt ingame naar bossfights/dungeons doet iedereen maar wat en is er weinig groepstaktiek in te brengen, sowieso kun je nauwelijks zien wat er allemaal gebeurt.
Dat zijn twee dingen die ik ook ervaar. Op de world bosses is het bijvoorbeeld 1 grote spam van DPS en elkaar tussendoor een keer reviven.

Het is verder ook niet mijn bedoeling GW2 af te kraken maar ik begon me daarstraks af te vragen hoe het kan dat ik de eerste week al mijn vrije tijd in GW2 wilde steken en vandaag uit het niets WoW weer opstartte. Het is een geweldig spel, het is alleen jammer dat ik het (onbewust) teveel met WoW vergelijk.

Verwijderd

Billiebier schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:35:
Hoi,

Ik speel op HD3000 van de i5 in mijn laptop en dat speelt redelijk. Ongeveer 30FPS op 720P met alles op medium-low.

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 19:37
Wel grappig dit, ik kan vanwege een dringende deadline geen GW spelen. Dus ik zit ondertussen dit topic een beetje casual door te lezen. Met gemiddeld zo elke tien minuten één á twee nieuwe berichten.

Net ontplofte het topic ineens, met tien nieuwe berichten in een paar minuten, dus het was duidelijk dat toen GW2 down was. Nu is het topic weer terug gekeerd naar het oude tempo, dus het is duidelijk dat iedereen weer is ingelogd :+

PS5 PSN: UnrealKazu

• MonkeySandwich
Die deadline kun je dus ook wel vergeten met je ge-W.O.G. ;)

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 19:37
MonkeySandwich schreef op woensdag 05 september 2012 @ 23:13:
Die deadline kun je dus ook wel vergeten met je ge-W.O.G. ;)
Ik kan prima multi-tasken :9

PS5 PSN: UnrealKazu

• LikeAKing
Ik ben een beginner, maar mijn main word een necromancer :P

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Timocos schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:21:
Jeuh, eindelijk een reden om weer ff een serie te kijken :+ :D
Haha, precies dezelfde gedachte. Alleen jammer dat hij er halverwege een saaie storyline quest uitklapt.
Pagina: 1 ... 150 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.