ik heb een level 15 mesmer alt en dat bevalt me prima. Je bent wel heel erg glass canon in het begin (nu nog steeds dus) maar daar leer je wel goed van dodgen/weapon switchen. Sowieso is dit 1 van de classes met de meeste weapon switches omdat je constant zoveel mogelijk clonen up wil hebben en als die van je ene set op cooldown zijn, dan summon je ze van je andere set. Beste wapen wat je kan gebruiken voor clones is de scepter, dit is namelijk de enige die een constante stroom clones kan poppen. Elke derde auto attack = 1 clone. Je block skill op 2 geeft een clone. En dan heb je ook confusion van je 3 skill die bij het applyen al damage doet, maar als ze dan een skill gebruiken dan zie je al heel vroeg grote cijfers in beeld staan.
Voor 2de wapen heb ik een tijdje Greatsword gebruikt, die is namelijk zo ongelofelijk sterk. Echter puur single target en weinig survival skills. Ik heb nu net een lvl 15 focus, scepter en staff gemaakt met toughness(het was of dat, of healing/precision). Dus maar voor wat extra toughness, misschien leef ik dan wat langer

Ook van me power build naar Ilusion build gegaan, nog niet kunnen testen, maar met + condition damage lijkt de way to go. Misschien nog even testen met een torch voor dat vuur en iMage.
Mijn favo class is denk ik de guardian. Al heb ik die pas op lvl 2. Echter ik ben heel bang dat als ik die ga spelen ik alle andere classes links laat liggen. Maar voor nu speel ik vooral een sylvari ranger. Met sbow/lbow build en dat werkt fantastisch. Helemaal nu de puntjes in +condition damage elk lvl hoger worden

(ik speel met een skirmishing build). Mijn Norn warrior is ook tof (vooral met de long bow, waar ik verbazing wekkend genoeg weinig mensen mee zie). En dan heb ik dus nog een Norn Guardian level 2.
Oh en gisteren, keihard zitten knokken om de 100k without dying te halen. En die haalde ik, en was dus blij. Zo'n 5 min later, BAM disconnected. Roll back. En ik sta op 97k/100k. Dus ik haal meer dan die 3k die ik nodig heb, maar er komt niets bij.

. Maar een bug report geplaatst.