PromWarMachine schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:17:
Ik ben level 41 en heb nog nooit zo'n jumping challenge gezien?

Tenzij jullie gewoon die rode uitkijkpunten bedoelen daarmee?
Overigens heb ik bewust nog geen enkele map op 100%
Verder word ik echt wat treurig van die TP.
Waar mensen eergister nog leuke winsten hebben kunnen maken, wilde ik gisteravond ook m'n crafting levelen. Ik heb veel materialen opgepakt en loop er ook regelmatig voor om.
Heb dan ook meteen van level 0 naar level 100 kunnen levelen, maar ik kon niets verkopen of inkopen. Dat maakte het hele levelen een beetje zinloos.
Het probleem is ook niet zozeer dat het down is, maar er is geen alternatief om je spullen op te bewaren. De bank is veel te klein, de grote bags kun je niet betalen zonder handel en er is geen 'tussenstation' waar je je goederen op kwijt kunt. Dat is vrij frustrerend. Ik was juist zo blij dat mijn bagspaceprobleem uit WoW was verholpen. (dmv collections, maar gele items kunnen daar weer niet in...)
Deze game kent juist relatief weinig bagspace problemen.Je moet alleen even je bankmentaliteit omschakelen....
-Alle gegatherde items kun je depositen zonder naar een bank te hoeven lopen. Dat is dus ideaal!
-Alle items die niet nuttig zijn kun je met een salve kit salvagen en vervolgens weer depositen.
-De mining/gathering/harvesting picks worden geequiped en nemen dus geen ruimte in. Met de hogere gather tools kun je ook prima low level nodes minen.
-Als je al 250 van een item hebt dan sla je die boompjes dus lekker over.
-Wat er dus in je bags overblijft zijn salvage kits (1 of 2 stacks) en een alternatieve gearset (van elk wapen één).
-Daarnaast stop je de volgende dingen in je bank; chets,dye packs, mystic coincs, xp boosts en enkele items die je wellicht later wilt gebruiken op een andere character.
Overigens is het helemaal niet lastig om aan een 8 slot bag te komen. Leatherworking, Armorsmithing en Tailoring kunnen deze vrij voordelig maken (10x basis materiaal). Je kunt ook alle professions leren, alleen terugschakelen kost geld. In het geval dat je dus niemand kent met level 50 van één van deze professions (lijkt me sterk!) dan kun je het dus altijd nog zelf doen...