Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Iemand toevallig in de guild "The one and only" op Piken Square?
Ik wil er graag bij en heb ze gemaild maar nog steeds geen reactie.

Vanavond online dus misschien een ingame invite?

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Morrar schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:18:
[...]

Heh als je net 2 uurtjes bezig bent lijkt het me nog niet zo relevant om over builds te gaan praten. Heb zelf de Necro alleen even in de beta getest (tot level 10 ofzo) dus ben niet echt expert. Houd in het begin wel je pet op (Blood Fiend?) zodat je een heal beschikbaar hebt en je pet ook de klappen kan vangen. Verder heb je als Necro weinig armor en kun je weinig klappen vangen. Blijf dus uit de buurt van mobs. Je kunt spells casten terwijl je beweegt, dus ga niet stil blijven staan terwijl een mob je in elkaar mept :)

Verder heb je als Necro nog een groene balk die langzaam vult als je spells gebruikt. Als je op F1 drukt neem je een andere vorm aan en is die groene balk je nieuwe health bar. Als je bijna doodgaat kun je dus snel op F1 rammen en heb je weer extra leven en tijd om een mob af te maken.

Tot zover mijn beginnerstips :+
Danku.

Btw, mannelijke thiefs zijn echt lelijk. Toch maar even een female thief aanmaken haha

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-11 15:41
Hallo,

Ik speel nu met Human Engineer + Rifle. Wat een heerlijke combi zeg .Ik vroeg me af of iemand weet of een bepaalde spec zoals Power of Condition de Range van je gun kan beinvloeden of is dit altijd een vaste waarde?

PS4: DonSigario

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-11 17:10
Er is een trait die je range iets verhoogd, maar weet niet hoeveel.

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Repelsteelke schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:57:
Hallo,

Ik speel nu met Human Engineer + Rifle. Wat een heerlijke combi zeg .Ik vroeg me af of iemand weet of een bepaalde spec zoals Power of Condition de Range van je gun kan beinvloeden of is dit altijd een vaste waarde?
Ik speel zelf geen Engineer maar een vriend van me is er gisteren een begonnen en had het wel over een trait die je range kan beinvloeden, maar power en condition enzo beinvloeden dat niet, het is echt een trait die je moet nemen.

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Ik ben nu een Salvari Elementalist maar ik heb het idee dat ik een te moeilijke class heb gekozen voor iemand die nog nooit een MMO heeft gespeeld, ben nu level 26 maar wil er graag nog een poppetje bij hebben om het wat beter mee te leren
Iemand tips/suggestie's ?

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-11 13:07
Cronax schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:58:
[...]

Ik speel zelf geen Engineer maar een vriend van me is er gisteren een begonnen en had het wel over een trait die je range kan beinvloeden, maar power en condition enzo beinvloeden dat niet, het is echt een trait die je moet nemen.
Ik speel dat dus wel, maar er is wel een trait om je dmg bij gebruik van rifles te verhogen, en volgens mij zijn atributes alleen te verkrijgen per spended trait point per categorie.
Dus je kan het enigzins beinvloeden.

Ik vind het alleen wel aparte skills die ze voor rifle hebben gekozen, namelijk iig 2 short range wat ik niet zo verwacht bij een rifle. Maargoed, het zijn wel heerlijke skills om te poppen :o

Steam

Repelsteelke schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:57:
Hallo,

Er is idd een trait die de range beinvloedt;
"Rifled Barrels": Improves rifle, pistol, harpoon gun, and elixir gun range
Moet je (minimaal) 10 punten voor in de Firearms trait line stoppen, dus voor lvl20 heb je die trait sowieso niet. Iedere trait point die je in deze trait line stopt verhoogt je precision (crit chance) en condition dmg met 10 dus die gaan sowieso vooruit.
Power vergroot de dmg die je burst attacks doen, condition dmg / duration hebben invloed op bleeds, poison etc.

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 06-09-2012 16:09 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
GluonC schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:05:
Ik ben nu een Salvari Elementalist maar ik heb het idee dat ik een te moeilijke class heb gekozen voor iemand die nog nooit een MMO heeft gespeeld, ben nu level 26 maar wil er graag nog een poppetje bij hebben om het wat beter mee te leren
Iemand tips/suggestie's ?
Ik heb tijdens de BWE's alle classes geprobeerd en naar mijn mening waren de classes Warrior en Ranger het makkelijkst te leren.

Uiteraard is dit mijn mening

• GluonC
Zat zelf ook te denken aan Human Ranger, ik ga er eens na kijken bedankt !

• Mr.Monk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 22:54
Met een guardian faceroll je er zo doorheen :) hoe moeilijk kan het zijn, 5 knopjes. De rest nog niet geprobeerd
Mr.Monk schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:27:
Met een guardian faceroll je er zo doorheen :) hoe moeilijk kan het zijn, 5 knopjes. De rest nog niet geprobeerd
GluonC schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:22:
Zat zelf ook te denken aan Human Ranger, ik ga er eens na kijken bedankt !
Ik heb een Ranger op lvl 23 en een Guardian op lvl 4. Bij een Ranger moet je aan pet-management doen, verder makkelijk te doen. Guardian is inderdaad maar 5 knoppen, maar tot nu toe vooral support en maar weinig eigen damage. Maar die moet ik waarschijnlijk nog beter leren kennen.

• Loadichus
Ik verwacht dat Guardian in een later stadium niet een faceroll class zal zijn, aangezien de support binnen groepen belangrijk is in dungeons etc.

Mijn main is ook een Ranger en bevalt mij echt super. Pet management is nauwelijks nodig in mijn geval.
In PvP wordt ik af en toe wel hard aangepakt door Warriors...

• GluonC
Ik ga heel vaak dood, maar dat is vooral denk ik omdat ik nog niet zo veel snap van het spel:P
Maar heb ook gehoord dat Elementalist het snelste dood gaat

Verwijderd

RoseSolane schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:31:
[...]

[...]

Ik heb een Ranger op lvl 23 en een Guardian op lvl 4. Bij een Ranger moet je aan pet-management doen, verder makkelijk te doen. Guardian is inderdaad maar 5 knoppen, maar tot nu toe vooral support en maar weinig eigen damage. Maar die moet ik waarschijnlijk nog beter leren kennen.
Ik snap niet helemaal wat er bedoelt wordt met Guardian heeft maar 5 knoppen?

Je hebt sowieso 3 virtues, 5 wapens skills (x2), 1 heal, 3 utilities en 1 elite

Neemt niet weg dat Guardian inderdaad een van de makkelijkste classes is om te leren spelen.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
GluonC schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:35:
Ik ga heel vaak dood, maar dat is vooral denk ik omdat ik nog niet zo veel snap van het spel:P
Ele gaat inderdaad snel dood! een tip is om te kiten en vooral dodge te gebruiken op de juiste moment!

Verwijderd

Ele''s gaan redelijk snel dood inderdaad, maar alles op range houden en bij groepjes 3 AoE casts en het is ook echt dood!

Bij defence in een WvW zijn Ele''s echt schijtirritant als ze boven op een fort staan en alles staan te spammen van AoE spul. Tenminste, ik haal er vreselijk veel kills mee :)

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Mr.Monk schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:27:
Faceroll. Weer een term bijgeleerd. Ik moest erg om de definitie lachen die ik ergens vond:
The individual literally only has to roll their face over the keyboard repeatedly to win a match.
Edit: ik zal dit straks eens proberen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Plekuz op 06-09-2012 16:50 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:43:
Ele''s gaan redelijk snel dood inderdaad, maar alles op range houden en bij groepjes 3 AoE casts en het is ook echt dood!

Bij defence in een WvW zijn Ele''s echt schijtirritant als ze boven op een fort staan en alles staan te spammen van AoE spul. Tenminste, ik haal er vreselijk veel kills mee :)
Je kan deze build proberen, lijkt me redelijk stevig en niet al te glass cannon: YouTube: Elementalist D/D Build, My progress, Achievements

Verder: ik zit op Piken Square, maar kan je dan ook Guild of Tweakers joinen? Kon op de website niet echt wat vinden. Of zijn er nog leuke pve guilds op Piken Square? :>
Bekse schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:40:
Iemand toevallig in de guild "The one and only" op Piken Square?
Ik wil er graag bij en heb ze gemaild maar nog steeds geen reactie.

Vanavond online dus misschien een ingame invite?
Als het goed is heb je nu een antwoord op je mail ontvangen ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Devata op 06-09-2012 16:54 ]

• Vecodo
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:48:
[...]

Je kan deze build proberen, lijkt me redelijk stevig en niet al te glass cannon: YouTube: Elementalist D/D Build, My progress, Achievements

*Knip
Jezus, die gast speelt wel hard! Heb nog veel te leren met mijn ELE.. haha!

Huppakeee, nog helemaal niet bezig geweest met combo's
http://en.gw2codex.com/build/7420-staff-aoe-boon-bomber

[ Voor 12% gewijzigd door Vecodo op 06-09-2012 17:06 ]

• LikeAKing
Ik zit te twijfelen tussen necromancer, thief, elementist, mesmer, en ranger als main.
Maar necromancer blijft slap voelen, geen nuke, traag, en consistent damage.
Weet iemand wat pro's + cons? Tips & tricks voor een beginner, en raden jullie het aan om eerst een main zo hoog mogelijk te levelen.. of ?

Ik ben echt zeer slecht :')

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 09:27

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

heeft er iemand een goede build voor een guardian met Mace+focus en een Greatsword (soms hammer)
dacht zelf aan 30 zeal, 20 honor en 20 valor.

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:22
Bestaat er nog een key site die niet EU keys verkoopt voor 65€ +?

• LikeAKing
rejer schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:35:
Bestaat er nog een key site die niet EU keys verkoopt voor 65€ +?
Mediamarkt 42 euro :P

• rejer
2 weken levertijd :\

• LikeAKing
Ophalen, locale mediamarkt in groningen had nog een dikke 10 over.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:51
GluonC schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:35:
Ik heb een 42 elementalist en een 14 ranger (in de stress test een 14 warrior).

Game heeft 3 groepen, solders (heavy) adventurers (medium) en scholars (light). Als je solo speelt en nieuw bent is een light class misschien niet zo'n goed idee. Punten in vitality stoppen is eigenlijk ook niet de bedoeling. De truuk is juist voorkomen dat melee mobs op je inhakken. Dit gaat extra makkelijk als je samen met iemand speelt.

Persoonlijk had ik een dipje in mijn elementalist op level 23, maar dit kwam omdat ik nog geen enkel trait point had uitgegeven. De kracht zit hem dus in ieder geval niet in "builds". De truuk is de juiste wapens kiezen, eigenlijk vallen vrijwel alle mobs dan in één burst neer. Lukt het niet dan is het een kwetsie van slowen (water), wegrollen (air) en overnieuw starten (fire).

Ik kies zelf meestal voor de Scepter+Daggers. De scepter geeft de dragon tooth. De daggers geven de ring of fire (oid) en de blast. Je opent met de Tooth, gooit een ring neer, plaatst de aoe en als de mob bij je is druk op 5 voor de finisher. Deze doet dubbel damage omdat de mob in de fik staat. Als de mob dan nog niet dood is dan arcane blast (7). Lukt het dan nog niet dan wordt het tijd om weg te rollen en zodra de cooldowns eraf zijn opnieuw proberen. Eventueel wisselen naar air kan ook (kun je ook mee wegrollen).

Voor solo play is een Ranger met een Beer makkelijk. Guardian heeft veel self healing dus ook die is makkelijk. De self healing van een Elementalist is niet zo goed (zowel 6 als de water spells vallen tegen).

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 06-09-2012 17:54 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• rejer
LikeAKing schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:43:
[...]

Ophalen, locale mediamarkt in groningen had nog een dikke 10 over.
Zal er morgen maar eens even zien.

• Fearsome0ne
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 15:21
Kwam er net achter dat als er op de map een klein geel pijltje bij bv een ore deposit of point of interest staat dat dit betekend dat je omhoog of omlaag moet om erbij te kunnen 8)7

En ik af en toe maar zoeken en zoeken |:(

I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain

• GluonC
sdk1985 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:47:
[...]

Game heeft 3 groepen, solders (heavy) adventurers (medium) en scholars (light). Als je solo speelt en nieuw bent is een light class misschien niet zo'n goed idee. Punten in vitality stoppen is eigenlijk ook niet de bedoeling. De truuk is juist voorkomen dat melee mobs op je inhakken. Dit gaat extra makkelijk als je samen met iemand speelt.

Persoonlijk had ik een dipje in mijn elementalist op level 23, maar dit kwam omdat ik nog geen enkel trait point had uitgegeven. De kracht zit hem dus in ieder geval niet in "builds". De truuk is de juiste wapens kiezen, eigenlijk vallen vrijwel alle mobs dan in één burst neer. Lukt het niet dan is het een kwetsie van slowen (water), wegrollen (air) en overnieuw starten (fire).

Ik kies zelf meestal voor de Scepter+Daggers. De scepter geeft de dragon tooth. De daggers geven de ring of fire (oid) en de blast. Je opent met de Tooth, gooit een ring neer, plaatst de aoe en als de mob bij je is druk op 5 voor de finisher. Deze doet dubbel damage omdat de mob in de fik staat. Als de mob dan nog niet dood is dan arcane blast (7). Lukt het dan nog niet dan wordt het tijd om weg te rollen en zodra de cooldowns eraf zijn opnieuw proberen. Eventueel wisselen naar air kan ook (kun je ook mee wegrollen).

Voor solo play is een Ranger met een Beer makkelijk. Guardian heeft veel self healing dus ook die is makkelijk. De self healing van een Elementalist is niet zo goed (zowel 6 als de water spells vallen tegen).
Ty hier heb ik veel aan gehad (Y)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47
Leuk die trading post issue vna gisteren, ik heb blijkbaar 950 iron ore en 75 scales gekocht.. /wave 1,5 gold :X

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:39
MediaMarkt Den Haag uitverkocht maar die man las uit het systeem dat er morgen weer voorraad is...
rejer schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:55:
[...]

Zal er morgen maar eens even zien.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 16:41
SinergyX schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:34:
Leuk die trading post issue vna gisteren, ik heb blijkbaar 950 iron ore en 75 scales gekocht.. /wave 1,5 gold :X
Ach ja, je kunt het altijd weer verkopen, enkel de 15% AH fee kwijt :p.

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
29-aug besteld bij Dixons maar nog steeds niets gehoord over de bestelling. Mwa heb geen haast maar vraag mij wel af waarom het zo lang duurt om de voorraad bij te vullen.

Hoe is de release verlopen tot zo ver? Zijn de servers lekker soepel?

Ik weet nog niet zo goed waar ik mee zal beginnen, de mesmer of de engineer. De rest spreekt mij niet echt aan.

}:O

• sdk1985
Foxhound83 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:33:
29-aug besteld bij Dixons maar nog steeds niets gehoord over de bestelling. Mwa heb geen haast maar vraag mij wel af waarom het zo lang duurt om de voorraad bij te vullen.

Hoe is de release verlopen tot zo ver? Zijn de servers lekker soepel?

Ik weet nog niet zo goed waar ik mee zal beginnen, de mesmer of de engineer. De rest spreekt mij niet echt aan.

}:O
Omdat er een verkoop stop is:
nieuws: NCsoft staakt onlineverkoop Guild Wars 2 om servers te ontzien

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Goh dat ik dat bericht gemist heb. :+ Oh well gelukkig ben ik geduldig.
Tsja indirect heb je gelijk, Dixons heeft geen voorraad meer omdat de ONLINE verkoop gestopt is (nu gaan een boel mensen die anders de digitale editie hadden gekocht alsnog naar de winkel). Er is dus geen algehele verkoopstop, alleen voor de download-versie.

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Had vanavond even een leuk moment. Na kort spelen had ik vier unidentified dyes in mijn inventory (om kleren mee te verven). Ik open ze altijd om te kijken welke kleur het wordt, waarna ik alle kleuren die ik nog niet heb gebruik, ook al zijn ze veel waard.
Uit deze vier items kreeg ik twee Abyss Dye (rare item). Ik check even de prijs op de TP en daar bleek dat ze verkocht werden voor 3,5g! Heb er één zelf gebruikt en toegepast op mijn kleren en de ander natuurlijk verkocht voor dat geld. Ik had zelf net 3g gespaard met een level 50 character en nu dus met wat geluk zo maar onverwacht mijn vermogen verdubbeld.

• GluonC
Ik heb net een human ranger aangemaakt, maar ik heb tot nu alleen een hatchet
Waar kan ik een pijl&boog kopen?

Verwijderd

Is er al bekend of de verkoop snel weer start? of weet iemand in de buurt van rotterdam een winkel die GW2 nog heeft?

Verwijderd

GluonC schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:46:
Ik heb net een human ranger aangemaakt, maar ik heb tot nu alleen een hatchet
Waar kan ik een pijl&boog kopen?
Standaard wapenverkopers zijn er in de steden en in outposts in de zones. Zoek naar een zwaard icoontje op je kaart :)

Kijk ook altijd naar de NPCs die je de Renown Hearts geven, daar kan je vaak gear met Karma (dit krijg je door mee te doen aan Dynamic Events) kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 00:23 ]

• sdk1985
SnoeiKoei schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:22:
[...]

Tsja indirect heb je gelijk, Dixons heeft geen voorraad meer omdat de ONLINE verkoop gestopt is (nu gaan een boel mensen die anders de digitale editie hadden gekocht alsnog naar de winkel). Er is dus geen algehele verkoopstop, alleen voor de download-versie.
Eerste bericht in het item staat dat ook de leveranciers niks meer krijgen tot halverwege september.

• Nickrsd

Nickrsd

A login attempt from the following location is currently awaiting your authorization.

Address: 122.29.134.54
City: Nerima
Region: 40
Country: JP

elke dag krijg ik wel zo'n mail..

wat doen die lui toch allemeel...

• Nickrsd

Nickrsd

Playa del C. schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:35:
Had vanavond even een leuk moment. Na kort spelen had ik vier unidentified dyes in mijn inventory (om kleren mee te verven). Ik open ze altijd om te kijken welke kleur het wordt, waarna ik alle kleuren die ik nog niet heb gebruik, ook al zijn ze veel waard.
Uit deze vier items kreeg ik twee Abyss Dye (rare item). Ik check even de prijs op de TP en daar bleek dat ze verkocht werden voor 3,5g! Heb er één zelf gebruikt en toegepast op mijn kleren en de ander natuurlijk verkocht voor dat geld. Ik had zelf net 3g gespaard met een level 50 character en nu dus met wat geluk zo maar onverwacht mijn vermogen verdubbeld.
ik heb ook wel af en toe zo flesje, die maak ik ook open, en zie je een kleur die je kan gebruiken.
ik klik hier ook altijd op, maar zie geen verschil ik kleuren op mn armor. hoe werkt dit dan precies?
en je kan ze dus ook verkopen voor wat gold? wist niet dat daar vraag naar was!

maar hoe kan ik die kleur gebruiken dan..?want heb er in de tijd wel een stuk of 10/15 open gemaakt en gebruikt, maar zag nooit een verandering!

Nickrsd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 03:19:
[...]

ik heb ook wel af en toe zo flesje, die maak ik ook open, en zie je een kleur die je kan gebruiken.
ik klik hier ook altijd op, maar zie geen verschil ik kleuren op mn armor. hoe werkt dit dan precies?
en je kan ze dus ook verkopen voor wat gold? wist niet dat daar vraag naar was!

maar hoe kan ik die kleur gebruiken dan..?want heb er in de tijd wel een stuk of 10/15 open gemaakt en gebruikt, maar zag nooit een verandering!
Open je Hero panel (H) en dan boven je helm zie je een colour picker, als je daar op klikt kun je nieuwe kleuren voor je spullen kiezen. Kleuren die je gevonden hebt staan daar bij.

• InflatableMouse
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Nickrsd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 03:13:
A login attempt from the following location is currently awaiting your authorization.

Ze moeten naast die authorize button nog een button maken: BLOCK!

Verwijderd

Nickrsd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 03:13:

Simpel: WIJZIG JE WACHTWOORD!

Moge dat duidelijk zijn.

• GluonC
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:22:
[...]

Kijk ook altijd naar de NPCs die je de Renown Hearts geven, daar kan je vaak gear met Karma (dit krijg je door mee te doen aan Dynamic Events) kopen.
Heb hem gevonden, ben voor de Longbow gegaan, ik ga vanmiddag poging 2 waging om te craften, heb me er vorige keer niet genoeg in verdiept om het goed te snappen, met mijn Ranger wil ik wel gaan craften

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Ik ben nog nooit gehacked geweest in een game (en ik speel al mmorpgs sinds 1998 :P), maar sinds vanochtend was het raak :S 174 login attemp mailtjes. Meteen mijn wachtwoord natuurlijk aangepast, maar echt vrolijk wordt ik er dus niet van.. Vraag me toch wel af hoe ze het hebben weten te achterhalen want ik gebruik voor GW2 een uniek wachtwoord.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
SnoeiKoei schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 07:10:
[...]

Open je Hero panel (H) en dan boven je helm zie je een colour picker, als je daar op klikt kun je nieuwe kleuren voor je spullen kiezen. Kleuren die je gevonden hebt staan daar bij.
Die mogen ze trouwens wel cross char maken xD

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

lanerios schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:09:
[...]
Die mogen ze trouwens wel cross char maken xD
Die dyes zijn niet zo belangrijk, maar bank en bag slots, dat vind ik echt triest dat dat niet op account is.

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:17
sdk1985 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:47:
[...]

Persoonlijk gebruik ik nog altijd dual daggers, maar dat is meer een principekwestie dan dat het echt beter is. Eigenlijk ben je te close combat met twee daggers, maar ach, ik vind het grappig spelen :)

De offhand dagger daarvan is overigens wel erg handig. Een handige skill om aan bovenstaand verhaal toe te voegen is "Earthquake". Mocht je niet goed wegkomen, dan switch je naar earth en gebruik je 4, dat doet een flinke knockdown, wat je meer tijd geeft om er vandoor te gaan of je afstand te vergroten.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
InflatableMouse schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:16:
[...]

Die dyes zijn niet zo belangrijk, maar bank en bag slots, dat vind ik echt triest dat dat niet op account is.
bank is gewoon per account toch?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 08-11 22:14
Bank slots zei hij, maar ik zou geen idee hebben:O

• hexta
SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:40:
Bank slots zei hij, maar ik zou geen idee hebben:O
Die extra slots? Ik ging er vanuit dat die ook per account zijn. Is dat niet zo? :|

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren eens sorrow's furnace gedaan.
toch wel een leuke dungeon, de laatste 2 bosses zijn subliem.
voorlaatste boss was insanely hard tot ik mijn guardian skills wat aanpaste.
en de laatste boss, tjsah, die kan je niet anders dan leuk vinden :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

• KoekjevanLU
hexta schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:41:
[...]

Die extra slots? Ik ging er vanuit dat die ook per account zijn. Is dat niet zo? :|
Lijkt me wel toch, aangezien de bank zelf ook per account is??

Per account dus

Bag slots niet, die zijn wel per character

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:02:
Ben ik de enige die geen idee heeft wat ie doet als necromancer zijnde, of is het gewoon de class die hard to play is, hij voelt ook zwak aan :P
Ik heb ook een Necromancer, zwak is hij absoluut niet, en hard to play, tsja, daar zullen de meningen over verschillen. Welk level ben je nu?

~Hardist (http://www.touchofdarkness.com)
KoekjevanLU schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:47:
[...]

Lijkt me wel toch, aangezien de bank zelf ook per account is??

Per account dus

Bag slots niet, die zijn wel per character
Ik kan uit die tekst nou niet halen of het echt alleen voor een character unlockt. Ze hebben het wel erover dat het om een character-slot gaat maar ze zeggen niet dat je het ook maar voor een character unlockt. Als ik bovendien naar de prijs kijk (400 gems) lijkt het me ook wel sterk (en anders slecht) dat het voor maar een character is. Een nieuw character kost 800 gems, een extra bankslot van 30 voor alle character kost 600 en dan zou een bag-slot voor een character 400 gems kosten?

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Devata schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:56:
[...]

Ik kan uit die tekst nou niet halen of het echt alleen voor een character unlockt. Ze hebben het wel erover dat het om een character-slot gaat maar ze zeggen niet dat je het ook maar voor een karkter unlockt. Als ik bovendien naar de prijs kijk (400 gems) lijkt het me ook wel sterk (en anders slecht) dat het voor een character. Een nieuw character kost 800 gems, een extra bankslot van 30 voor alle character kost 600 en dan zou een bag-slot voor een character 400 gems kosten?
Ik snap niet wat je nu probeert te bewijzen hoor.

Bag slots unlock je per character, dat moet je dus op elke alt opnieuw kopen. Bank slots dacht ik ook (aangezien ik het op een character gedaan had maar dit niet terug zag op een andere char) maar mischien heb ik niet goed opgelet dus dat laat ik even in het midden.

• KoekjevanLU
Devata schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:56:
[...]

Ik kan uit die tekst nou niet halen of het echt alleen voor een character unlockt. Ze hebben het wel erover dat het om een character-slot gaat maar ze zeggen niet dat je het ook maar voor een karkter unlockt. Als ik bovendien naar de prijs kijk (400 gems) lijkt het me ook wel sterk (en anders slecht) dat het voor een character. Een nieuw character kost 800 gems, een extra bankslot van 30 voor alle character kost 600 en dan zou een bag-slot voor een character 400 gems kosten?
True, ik baseerde mijn conclusie dan ook alleen op de verschillen in de tekst. Die prijzen lijken me inderdaad wat gortig.

Daarentegen geeft InflatabelMouse aan dat hij het geprobeerd heeft. Lijkt me de beste methode om het uit te vinden :) Blijft het overigens wel duur voor een extra bag slot.

Then again, hoe moet ik anders mijn geld bij ArenaNet in de schoot gooien, per maand willen ze het niet hebben? "Take my money already!" :+

[ Voor 18% gewijzigd door KoekjevanLU op 07-09-2012 09:05 ]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Uhmmie schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 07:40:
Vraag me toch wel af hoe ze het hebben weten te achterhalen want ik gebruik voor GW2 een uniek wachtwoord.
Da's best eng als dat zo is. Aan de andere kant zou kunnen komen door een keylogger op je eigen PC en dan helpt een uniek wachtwoord natuurlijk ook niet.

Ik schrok gister ook een klein beetje, want kreeg maar geen mail via de verificatie. Dacht heel even dat ik gehackt was en ze het email adres hadden weten te veranderen. Maar even logisch nagedacht is dat eigenlijk ook onmogelijk. Dag daarvoor ook zo'n hackmailtje gehad en mijn wachtwoord aangepast, maar dat was tot nu toe het eerste en enige mailtje dat een chinees GW2 wilde spelen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Vecodo
Gisteren drie alts aangemaakt en allemaal tot lvl 5 gespeeld. Twijfel heel sterk met wie verder te gaan.

Sylvari - Warrior
Human - Ranger
Asura - Engineer

Heb nu een Norn lvl 48 ELE als main. Merkte dat ik met de ranger het snelste levelde en met engineer het langzaamste. Iemand die de keuze voor mijn alt kan bepalen ;)?

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Vecodo schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:07:
Iemand die de keuze voor mijn alt kan bepalen ;)?
Necro :).

Verwijderd

InflatableMouse schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:01:
[...]

Bag slots unlock je per character, dat moet je dus op elke alt opnieuw kopen. Bank slots dacht ik ook (aangezien ik het op een character gedaan had maar dit niet terug zag op een andere char) maar mischien heb ik niet goed opgelet dus dat laat ik even in het midden.
Bag slots zijn per character, bank slots zijn dat niet omdat je bank account bound is.

Dus een grotere bank is voor al je characters te zien.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

• Vecodo
Gelieve te kiezen uit één van mijn drie alts ;) en argumenten zijn prettig :)
Weakling schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:14:
[...]

Waarom kiezen? Speel gewoon wat je die dag de leukste lijkt. Lekker afwisselen.
Naaah, is niet echt mijn ding! Heb zelfs moeite om een alt te gaan spelen maar wil toch even verder kijken dan mijn main ELE!

[ Voor 57% gewijzigd door Vecodo op 07-09-2012 09:15 ]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Vecodo schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:13:
[...]

Gelieve te kiezen uit 1 van mijn drie alts ;) en argementatie is prettig :)
Waarom kiezen? Speel gewoon wat je die dag de leukste lijkt. Lekker afwisselen.

InflatableMouse schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:01:
[...]

Ik probeer niets te bewijzen, het was meer een vraag + opmerking (dat ik het te duur zou vinden als het voor een char zou zijn)

Als ik al iets probeer te bewijzen is dat ik het niet uit hun wiki kan halen en dat het prijstechnisch 'logischer' zou zijn als het voor alle chars is.

Edit:
"You can have up to 8 bank tabs on your account."
Dan zou je dus veel beter bank-slots kunnen bijkopen voor 600 gems in plaats van de extra bag-slot voor 400. (of op aanbiedingen wachten voor de bag-slot)

[ Voor 23% gewijzigd door Devata op 07-09-2012 09:38 ]

• Loadichus
Gister een heerlijke game avond gehad sinds een week. Ik heb inmiddels level 40 bereikt en ook mijn crafting flink omhoog gehaald, op het einde nog wat pvp gedaan en ben gestopt op rank 3.

Normaal ben ik toch wel een redelijke PvP fan, maar moet eerlijk toegeven dat ik in GW2 eigenlijk liever verder wil met PvE en crafting. Wellicht komt dit meer als ik door de content heen ben.

Volgens mij ben ik van de weinige Rangers die zich op de bow specialiseerd, ik gebruik namelijk een longbow en shortbow ipv een melee wapen.

• Bekse
Loadichus schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:36:
Gister een heerlijke game avond gehad sinds een week. Ik heb inmiddels level 40 bereikt en ook mijn crafting flink omhoog gehaald, op het einde nog wat pvp gedaan en ben gestopt op rank 3.

Normaal ben ik toch wel een redelijke PvP fan, maar moet eerlijk toegeven dat ik in GW2 eigenlijk liever verder wil met PvE en crafting. Wellicht komt dit meer als ik door de content heen ben.

Volgens mij ben ik van de weinige Rangers die zich op de bow specialiseerd, ik gebruik namelijk een longbow en shortbow ipv een melee wapen.
Hier nog een ranger met Longbow en Shortbow! :D

• SinergyX
Vecodo schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:07:
Gisteren drie alts aangemaakt en allemaal tot lvl 5 gespeeld. Twijfel heel sterk met wie verder te gaan.

Sylvari - Warrior
Human - Ranger
Asura - Engineer

Heb nu een Norn lvl 48 ELE als main. Merkte dat ik met de ranger het snelste levelde en met engineer het langzaamste. Iemand die de keuze voor mijn alt kan bepalen ;)?
Enigneer heeft wat opstart problemen, richting de 15 als je bomb/flametrower/nades setje heb (en healing turret), kan je al behoorlijk wat meer neermaaien, hoe meer power, hoe meer fun.

Warrior speelt lekker weg, ranged of melee, aoe of ST, vind het een erg fijne class om mee te spelen en je hebt best interessante traits (passive healing).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Loadichus
Bekse schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:37:
Hier nog een ranger met Longbow en Shortbow! :D
Gelukkig een mede-stander :). Op PvE content is echt ideaal. Gewoon starten met de longbow en indien de mobs te dichtbij komen switch ik naar shortbow (waardoor ik meteen ook weer extra skills krijg om afstand te creëren)
Op mijn ranger is mijn main ook de longbow, als 2e set ben ik er nog niet uit, (one handed) Shortbow / Sword of misschien toch ax? en in de offhand horn of torch?

Je longbow heeft ook de optie om vijanden weg te shieten en je swort heeft ook de optie om naar achter te springen.

[ Voor 26% gewijzigd door Devata op 07-09-2012 09:43 ]

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Ik heb main hand de longbow, offhand sword/axe (i.p.v. 2h sword). Vooral omdat je dan 2x een weaponslot kan toepassen en de 5e skill (ben naam vergeten) van de axe is een goede crowd control.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• Bekse
Loadichus schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:41:
[...]

Gelukkig een mede-stander :). Op PvE content is echt ideaal. Gewoon starten met de longbow en indien de mobs te dichtbij komen switch ik naar shortbow (waardoor ik meteen ook weer extra skills krijg om afstand te creëren)
Eensch :)

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
[...]

Hier nog een :)
Al gebruik ik bijna altijd mijn shortbow. De longbow gebruik ik alleen voor de AoE en als opening.
Weakness + dmg skill (2) en dan switchen naar shortbow (krijg ik ook meteen speed bonus)

• corset

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Stroopwafel Inc
  • Laatst online: 20-08-2021
Altijd shortbow, tweede set voornamelijk sword + axe/warhorn. Zodra je pet aan het tanken is kan je prima flanken met je shortbow om zo bleeding te stacken. Sword bied met zn drie skills bijna alles wat je nodig hebt: standaard damg (met cripple), een skill om te ontwijken en een skill met weg te komen. Bied ruimte voor de axe om wat meer AoE te doen of de warhorn voor die lange stukken lopen.

Doordat ik hiermee vaak redelijk close range sta heb ik ook 2 traps bij me met de trait dat ik ze kan gooien en dat ze groter worden, dit geeft met bv spike trap en frost trap wat crowd control, of gebruik flame trap voor de dmg. Verder nog Quickening Zephyr om je dps soms flink omhoog te schroeven en om te combineren met combo-fields. Troll Unguent bied een leuke heal voor mijzelf en mn pet, alleen de elite skill ben ik nog niet uit. Moet me daarvoor eerst nog meer verdiepen in de Norn Forms.

Enige nadeel met de shortbow (zeker in combinatie met de trait waarmee je door vijanden heen schiet) is dat de trait waarmee Opening Strike recharged bij een kill nutteloos is, aangezien Opening Strike vaak direct verwijderd wordt doordat er nog pijlen in de lucht zijn wanneer Opening Strike reapplied wordt. Ik hoop dat ze dit fixen dat je voor Opening Strike ook daadwerkelijk een foe moet raken.

[ Voor 18% gewijzigd door Stroopwafel Inc op 07-09-2012 09:55 ]

• Loadichus
Yogoi schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:46:
[...]
Hier nog een :)
De longbow gebruik ik alleen voor de AoE en als opening.
Weakness + dmg skill (2) en dan switchen naar shortbow (krijg ik ook meteen speed bonus)
Amen :+ , ik doe exact hetzelfde en heb ook die speed bonus. Maar goed om te lezen dat meer mensen hetzelfde denken als mij. Great Sword heeft wel een redelijke dmg output, maar je krijgt ook snel damage terug. Door ze op afstand te houden kan ik wel meer mobs tegelijk managen.

• Fearsome0ne
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 15:21
[...]

Gewoon starten met de longbow en indien de mobs te dichtbij komen switch ik naar shortbow (waardoor ik meteen ook weer extra skills krijg om afstand te creëren)
Ik gebruik voornamelijk ook longbow, maar als ze te dichtbij komen sword + axe maar meestal leg ik het snel af.
Ik ga vanavond eens kijken of de longbow + shortbow combi een speelstijl is die me bevalt

I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain

• GuardMoony
  • Laatst online: 09-12-2024
Wailing_Banshee schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:09:

Mijn GW2 staat op m'n 1TB HDD omdat mijn snelle OS schijf niet zo leeg is... Da's maar een 32Gb. En die was toen al duur genoeg!
Al eens een controle gedaan op die hdd ? lijkt mij eerder zo een gevalletje waarvan de harde schijf het wel eens binnenkort zou begeven.

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Fearsome0ne schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:02:
[...]

Ik gebruik voornamelijk ook longbow, maar als ze te dichtbij komen sword + axe maar meestal leg ik het snel af.
Ik ga vanavond eens kijken of de longbow + shortbow combi een speelstijl is die me bevalt
Jah, ga ik ook maar eens proberen. Nadeel van de bogen is wel dat je vrijwel altijd single target aan het spelen bent. Met melee pak je gelijk alles wat binnen 'zwaard bereik' is. (even afgezien de AoE spells ofc)

6) You just checked it.

• Stroopwafel Inc
  • Laatst online: 20-08-2021
Tyoi schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:10:
[...]

Jah, ga ik ook maar eens proberen. Nadeel van de bogen is wel dat je vrijwel altijd single target aan het spelen bent. Met melee pak je gelijk alles wat binnen 'zwaard bereik' is. (even afgezien de AoE spells ofc)
Daar is een trait voor, ik geloof dat deze Piercing Arrows heet. MEt deze trait gaan je pijlen door je vijanden heen, heel handig bij grotere groepen! (En minder handig als je niet te veel agro wilt trekken in een cave oid.)

[ Voor 7% gewijzigd door Stroopwafel Inc op 07-09-2012 10:17 ]

• Loadichus
True, maar zelf heb ik niet het gevoel dat ik AoE dmg mis. Ik heb namelijk de Longbow AoE skill en van de shortbow de AoE poison skill. Daarnaast gebruik ik de firetrap en elite skill met roots, dus al met al heb ik wel redelijk wat AoE voor verschillende mobs.

Meestal vangen mijn pets ook alle klappen wel op. Die kan je namelijk tijdens een gevecht ook gewoon swappen als hij lowhealth of "dood" is.

• psychodude
[...]

Afhankelijk van de level range waarin je speelt, en de map waarop je zit, maakt dat ook weer niet uit. Gezien er voldoende situaties zijn waarin je helemaal geen 2 of meer mobs binnen melee range wilt hebben. Denk aan zaken als trolls waar je liever een beetje uit de buurt blijft of indien mogelijk 1 voor 1 neerhaalt.

Daarnaast kun je middels traits je bow skills ook aardig opleuken om multiple targets te raken. Moet je alleen wel wat praktisch kite werk voor doen.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ik zou weleens de verdeling van de rassen willen zien. Zo was ik gisteren met mijn human guardian in Hoelbrak, de norn thuishaven, om ook daar even de 100% completion er doorheen te jagen. Ik zat niet in de overflow en toch was er werkelijk geen kip te bekennen in heel Hoelbrak. Als ik in dat uurtje tien spelers heb zien rondrennen dan is het al veel. De steden zijn naar mijn mening ook veel te groot. Krijg je over een paar jaar weer van die GW1 spooksteden.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Ik speel alleen maar Lbow/Sbow op mijn Ranger. Bruine Beer als pet 1, sneeuw luipaard als pet 2. Het is ff wachten tot ik en Lynx vind. Die extra bleed van de hem is beter dan die chill. Ik moet wel zeggen dat ik op een punt was aangekomen waar ik mijn Lbow wilde gaan inwisselen voor iets anders. Toen zei een vriend van me: zit je in die zone? Kom snel hier, dik event met dikke loot. Die zone was meer gericht op mijn level en ik zie ineens hele grote cijfers van mijn Longbow komen. Ik denk dat dit typish zo'n geval is waar het wapen in het begin wat zwak is. Maar op hogere levels echt tot z'n recht komt. Verder gebruik ik fire trap/poison trap/movement speed signet en rampage as one. Ik zit er wel over te denken om Entanglement te nemen, alle targets rooten om je heen voor dikke damage en dan alle aoe er op gooien doet echt heel veel damage.

Misschien toch maar is kijken of ik daar wat meer mee kan doen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:16:
[...]

Daar is een trait voor, ik geloof dat deze Piercing Arrows heet. Met deze trait gaan je pijlen door je vijanden heen, heel handig bij grotere groepen! (En minder handig als je niet te veel agro wilt trekken in een cave oid.)
Ik vroeg me al af wat die trait deed... Zo ben ik er ook nog niet helemaal achter wat nou de 'might' boon doet. (meer dmg?).

6) You just checked it.

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:39
Ikkkkk willll kopennnnn nuuuuuuu
Had ik maar niet zo getwijfeld in het begin! ;-)
Ik gebruik voor mijn Sylvari Ranger naast een bow meestal een zwaard. En alleen maar om te genieten van de animaties van de 1 van het zwaard. Dan staat er zo'n ranke plant (ik heb een dame aangemaakt) fanatiek om zich heen te meppen. De eerste keer dat ik het zag was ik al verkocht.
Misschien niet handig voor hogere levels. Maar op de wandeling gisteravond van de Groove naar de NW punt van Caledon Forest kon mijn lvl 24 ranger met haar spinnetje het prima af met Longbow/Sword/Horn. Longbow voor de AOE en het kapot maken van de tegenstanders op afstand (helpt de range van de spin goed bij), horn om wat sneller te kunnen lopen en sword voor die keren dat de tegenstander toch ietsje dichterbij kwam.

• psychodude
Weakling schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:24:
Ik zou weleens de verdeling van de rassen willen zien. Zo was ik gisteren met mijn human guardian in Hoelbrak, de norn thuishaven, om ook daar even de 100% completion er doorheen te jagen. Ik zat niet in de overflow en toch was er werkelijk geen kip te bekennen in heel Hoelbrak. Als ik in dat uurtje tien spelers heb zien rondrennen dan is het al veel. De steden zijn naar mijn mening ook veel te groot. Krijg je over een paar jaar weer van die GW1 spooksteden.
Gezien het feit dat namen uniek zijn, de economie toch allemaal tot één grote economie behoort en servers in principe maar één doel hebben (WvWvW participatie) zal er weinig hoeven zijn om servers te mergen.

Daarnaast is wat je vertelt denk ik sterk afhankelijk van de server waar je op zit. Zo kom ik op far shiverpeaks op meeste maps nog steeds overflows tegen, en zit het allemaal nog bomvol op dit moment. Steden zijn daarin dan ook goed gevuld.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

psychodude schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:38:
Gezien het feit dat namen uniek zijn, de economie toch allemaal tot één grote economie behoort en servers in principe maar één doel hebben (WvWvW participatie) zal er weinig hoeven zijn om servers te mergen.
Ten dele uniek toch? Je account naam is uniek (die met dat getal er achter), maar je ingame naam was dacht ik per server. Als dat zo is, dan wordt het mergen weer iets lastiger.
Daarnaast is wat je vertelt denk ik sterk afhankelijk van de server waar je op zit. Zo kom ik op far shiverpeaks op meeste maps nog steeds overflows tegen, en zit het allemaal nog bomvol op dit moment. Steden zijn daarin dan ook goed gevuld.
Dat was dus op FS. In Lions Arch bijvoorbeeld kom ik ook altijd in de overflow, hoewel dat tegenwoordig nog maar erg kort is. Echter in Hoelbrak mocht ik direct op FS. Ach, er zal wel een norn uitje geweest zijn waar ik niet van op de hoogte was, waardoor het zo uitgestorven leek.

Inderdaad. Je ingame naam is alleen zonder cijfers als er niemand anders is met die naam, anders staan de cijfers er weer achter. Dat is in ieder geval de uitleg als je je inlognaam aanmaakt.

• corset
Piken Square heeft soms een overflow, maar vooral erg kort. Ik heb er tenminste weinig last van.

Gister mn Mesmer naar 10 gekregen, met sword/sword en sword/torch. Alles gaat heerlijk snel dood, nog nooit is Queensland zo makkelijk geweest.

• hexta
Gister was er iemand met de tip om te kijken naar mijn stats op mesmer (zoals bijv condition dmg weghalen aangezien ik daar toch weinig aan heb in mijn build) Dit heeft erg veel geholpen, nog bedankt. :D

• SinergyX
Weakling schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:24:
Is niet alleen ras-verdeling, maar ook verdeling van de startersmappen. Ik zie bij human ook veel asura en norm rondrennen, ieder heeft voorkeur naar bepaald startgebied, die gaan bijna direct naar de portal en beginnen in andere starterszone.

Zelf ga ik altijd naar human gebied, norm gebied is mij te groot, veel lopen, weinig killen. Enige voordeel dat ze in gebied in het noorden veel events hebben lopen, die je continue mee kan nemen (waaronder een chain-event, lootbox als reward :P).

• Vecodo
SinergyX schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:03:
[...]

Is niet alleen ras-verdeling, maar ook verdeling van de startersmappen. Ik zie bij human ook veel asura en norm rondrennen, ieder heeft voorkeur naar bepaald startgebied, die gaan bijna direct naar de portal en beginnen in andere starterszone.

Zelf ga ik altijd naar human gebied, norm gebied is mij te groot, veel lopen, weinig killen. Enige voordeel dat ze in gebied in het noorden veel events hebben lopen, die je continue mee kan nemen (waaronder een chain-event, lootbox als reward :P).
Ik wil sowieso met mijn main 100% map compleet hebben :) dus moet alle start gebieden en steden wel doen ;)
Pagina: 1 ... 153 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.