Ik heb een 42 elementalist en een 14 ranger (in de stress test een 14 warrior).
Game heeft 3 groepen, solders (heavy) adventurers (medium) en scholars (light). Als je solo speelt en nieuw bent is een light class misschien niet zo'n goed idee. Punten in vitality stoppen is eigenlijk ook niet de bedoeling. De truuk is juist voorkomen dat melee mobs op je inhakken. Dit gaat extra makkelijk als je samen met iemand speelt.
Persoonlijk had ik een dipje in mijn elementalist op level 23, maar dit kwam omdat ik nog geen enkel trait point had uitgegeven. De kracht zit hem dus in ieder geval niet in "builds". De truuk is de juiste wapens kiezen, eigenlijk vallen vrijwel alle mobs dan in één burst neer. Lukt het niet dan is het een kwetsie van slowen (water), wegrollen (air) en overnieuw starten (fire).
Ik kies zelf meestal voor de Scepter+Daggers. De scepter geeft de dragon tooth. De daggers geven de ring of fire (oid) en de blast. Je opent met de Tooth, gooit een ring neer, plaatst de aoe en als de mob bij je is druk op 5 voor de finisher. Deze doet dubbel damage omdat de mob in de fik staat. Als de mob dan nog niet dood is dan arcane blast (7). Lukt het dan nog niet dan wordt het tijd om weg te rollen en zodra de cooldowns eraf zijn opnieuw proberen. Eventueel wisselen naar air kan ook (kun je ook mee wegrollen).
Voor solo play is een Ranger met een Beer makkelijk. Guardian heeft veel self healing dus ook die is makkelijk. De self healing van een Elementalist is niet zo goed (zowel 6 als de water spells vallen tegen).
[
Voor 8% gewijzigd door
sdk1985 op 06-09-2012 17:54
]