Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Bij andere MMOS moet je er niet aan denken om alles te ontdekken, maar bij guildwars 2 is dit zeker goed mogelijk. Ik zie veel mensen die zich aansporen om 100% world compleet te halen. Ikzelf ook. Ik zit pas op lvl 45 en heb al 33% van de world uitgespit. Ik zie later ook graag een 100% indicatortje verschijnen als ik de map open :)

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Vecodo schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:05:
Ik wil sowieso met mijn main 100% map compleet hebben :) dus moet alle start gebieden en steden wel doen ;)
Zelfde hier wat betreft de 100% completion. Mijn vier alts die al vanaf de release staan te trappelen moeten nog even geduld hebben. Eerst wil ik met mijn main elk hoekje van GW2 gezien hebben en pas daarna ga ik lekker casual met alts spelen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47
IIsnickerII schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:07:
Bij andere MMOS moet je er niet aan denken om alles te ontdekken, maar bij guildwars 2 is dit zeker goed mogelijk. Ik zie veel mensen die zich aansporen om 100% world compleet te halen. Ikzelf ook. Ik zit pas op lvl 45 en heb al 33% van de world uitgespit. Ik zie later ook graag een 100% indicatortje verschijnen als ik de map open :)
Het is leuk bij je login scherm te zien, maar wat krijg je er eigelijk mee?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

IIsnickerII schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:07:
Waarom niet? Er waren zat mensen die in WoW (maar ook andere MMO's) alles wilde ontdekken. In WoW krijg je er achievements en uiteindelijk een title voor.

Ik zie het verschil neit zo eigenlijk.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

elke keer als je een 100% compleet haalt krijg je exp, gold, en wat items. bij 100% world compleet weet ik het niet zeker, maar het is vast awesome :D

@hierboven:

Het probleem is dat bij wow het niet helemaal duidelijk was wat er nog allemaal te ontdekken was, en de content per map is daar zo ontiegelijk groot, dat niemand zit te wachten om dagenlang rond te spitten op 1 map.

[ Voor 43% gewijzigd door IIsnickerII op 07-09-2012 11:13 ]

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

SinergyX schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:10:
[...]

Het is leuk bij je login scherm te zien, maar wat krijg je er eigelijk mee?
100% completion op een map krijg je een reward, ik neem aan op hogere level maps betere rewards. mischien ook nog iets aan het eind als je world 100% completion haalt.

Rewards en achievements dus, niets bijzonders verder maar wel leuk :).
Weakling schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:08:
[...]

Zelfde hier wat betreft de 100% completion. Mijn vier alts die al vanaf de release staan te trappelen moeten nog even geduld hebben. Eerst wil ik met mijn main elk hoekje van GW2 gezien hebben en pas daarna ga ik lekker casual met alts spelen.
Ik ga met mijn eerste char bewust nog niet alles verkennen, dat wordt het levelen van de andere minder leuk.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47
InflatableMouse schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:12:
100% completion op een map krijg je een reward, ik neem aan op hogere level maps betere rewards. mischien ook nog iets aan het eind als je world 100% completion haalt.

Rewards en achievements dus, niets bijzonders verder maar wel leuk :).
Die rewards.. weer een XP stone, weer een transmute stone, weer een gold coin.

Wel grappig, ging op lvl42 even terug naar start gebied om iemand te helpen, mep ik een lvl 4 mob neer, loot ik een 41 green shield :D Zelfs de loot schaalt gewoon met je mee :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

InflatableMouse schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:11:
[...]

Waarom niet? Er waren zat mensen die in WoW (maar ook andere MMO's) alles wilde ontdekken. In WoW krijg je er achievements en uiteindelijk een title voor.

Ik zie het verschil neit zo eigenlijk.
Het verschil met WoW is dat de gebieden hier veel uitgebreider zijn en er veel meer te ontdekken valt naast bekende quest hubs. In WoW is op een map niets te vinden dan quest givers, quest mobs en wat resource nodes. Bijna alles op de map kom je langs en waar je niet langs komt is ook niet interessant; daar staan wat losse mobs, misschien nog een resource node en hooguit een kistje. Daarnaast is ontdekken in WoW met een vliegende mount gewoon vervallen tot een rondje over de zone vliegen.

In GW2 zijn de gebieden veel groter en valt er veel meer te ontdekken naast de gebaande paden en quest hubs. Er zijn geheime gebieden waar je alleen met een jumping puzzle naar toe kan. Soms is de beloning alleen een mooie omgeving, soms een hoop resource nodes (farms) en soms een kist met loot.

Hoe dan ook is de wereld een stuk groter en minder vol in GW2 dan in WoW naar mijn mening.

P.S. Gisteren trouwens Claw of Jormag event gezien en damn die draak is bad ass! Was helaas nog geen 80 dus kon maar erg weining uitrichten, maar een paar mooie screens gemaakt. The Shatterer was trouwens ook een erg cool event :)

[ Voor 8% gewijzigd door Morrar op 07-09-2012 11:21 ]

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

IIsnickerII schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:11:
elke keer als je een 100% compleet haalt krijg je exp, gold, en wat items. bij 100% world compleet weet ik het niet zeker, maar het is vast awesome :D
Ja, dan springt alles weer op 0% en mag je van voor af aan beginnen! >:) Nah, ik ben wel benieuwd, maar duurt nog wel even voor alles op 100% is.
Devata schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:13:
Ik ga met mijn eerste char bewust nog niet alles verkennen, dat wordt het levelen van de andere minder leuk.
Die insteek snap ik heel goed. Voor mij is een nieuw character levellen vooral interessant vanwege andere skills, traits etc waardoor ik op een andere manier moet spelen en op een andere manier dezelfde mobs te lijf moet gaan. Daarnaast heb ik bij alts niet het geduld om alles heel rustig aan te doen. Die rush ik ook meer naar level 80 en dan is het weer handig om te weten waar je moet zijn.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Heb op dit moment voor bijna elk level nog wel een gebied waar ik met mn level 80 nog niet geweest ben. Er valt voor een nieuw character dus nog heel wat te ontdekken, bijna een compleet nieuwe ervaring.

• scorpioorpio
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-08-2023
Als ik een tank-wise character wil maken, welke profession zou ik dan kiezen?
En wat zou zijn trukendoos inhouden? tank door evasion, door CC, door hoge armor/vit

Het zou vooral dienen om met een glasscannon samen te kunnen roamen.

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Je mag nog de meest tanky build hebben. Op boss fights overleef je geen 10rake slagen. Het hele spel is bedoeld om met de mobs te kitten/dodgen/...

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
scorpioorpio schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:25:
En wat zou zijn trukendoos inhouden? tank door evasion, door CC, door hoge armor/vit

Guardian komt redelijk in de buurt dan.

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-11 12:01
All, aangezien ik eerst toch niet kan spelen omdat het spel nergens te krijgen is... kan iemand mij iets vertellen over de PvP? Hoe bevalt dit?

Zijn er bv nog steeds lange que's voor WvWvW zoals dat in de beta's vaak het geval was?

Pve klink veel belovend te zijn als ik dit topic zo doorlees maar PvP is toch waar het voor mij om moet gaan draaien!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
biggydeen2 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:31:
All, aangezien ik eerst toch niet kan spelen omdat het spel nergens te krijgen is... kan iemand mij iets vertellen over de PvP? Hoe bevalt dit?

Zijn er bv nog steeds lange que's voor WvWvW zoals dat in de beta's vaak het geval was?

Pve klink veel belovend te zijn als ik dit topic zo doorlees maar PvP is toch waar het voor mij om moet gaan draaien!
Ik heb zelf pvp battlegrounds gestart, maar ik had er niet zoveel mee. kan ook gewoon zijn omdat ik nog niet ervaren ben met het spel. WvW ben ik nog niet ingekomen omdat de mensen die erin zitten er niet uitgaan.

So far voor PvP ;-)

Ik ben nu maar aant focussen om lekker door de wereld heen te trekken, pvp heeft toch pas nut als je lvl 80 bent. Xp krijg je wel door te gatheren/mobs/hearts/event whatever.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 22:20
Ben nu aan het installeren, welke server zitten de meeste NLérs ??

Twijfel zelf nog tussen Mesmer / Thief / Warrior

Mediamarkt Zwolle had er nog zat (lees 20+)

[ Voor 97% gewijzigd door Odysseus87 op 07-09-2012 11:34 ]

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Als ik een paar van die spellen op de kop zou kunnen tikken bij een niet veel bezochte gameboer, zou ik daar hier mensen blij mee kunnen maken?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024

In FS op piektijden kan je soms voor WvW een paar uur queue hebben. ( Denk dat deze buggy is, lijkt te resetten als je van zone switch ) Voor sPvP is het wel fun. Zeker een goede build. Kwa tornooien heb ik nog niet mee gedaan. Maar daarvoor lijkt een goeie strategie en team het vooral te halen van de killerbuilds die je met sPvP hebt

Verwijderd

hexta schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:34:
Als ik een paar van die spellen op de kop zou kunnen tikken bij een niet veel bezochte gameboer, zou ik daar hier mensen blij mee kunnen maken?
Daar zou je mij heeeeeeel blij mee kunnen maken! d:)b
GuardMoony schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:34:
[...]

In FS op piektijden kan je soms voor WvW een paar uur queue hebben. ( Denk dat deze buggy is, lijkt te resetten als je van zone switch )
Voor WvWvW op Piken Square heb ik nog geen queues gehad. Queues zijn server afhankelijk, net als de duur dat je in overflow zit. Drukke server= veel overflow + queues

Verwijderd

KoekjevanLU schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:37:
[...]

Persoonlijk gebruik ik nog altijd dual daggers, maar dat is meer een principekwestie dan dat het echt beter is. Eigenlijk ben je te close combat met twee daggers, maar ach, ik vind het grappig spelen :)

De offhand dagger daarvan is overigens wel erg handig. Een handige skill om aan bovenstaand verhaal toe te voegen is "Earthquake". Mocht je niet goed wegkomen, dan switch je naar earth en gebruik je 4, dat doet een flinke knockdown, wat je meer tijd geeft om er vandoor te gaan of je afstand te vergroten.
Ik zelf heb voornamelijk tot lv 15-20 van alles geprobeerd, daarna kwam ik tot conclusie dat (voor mij althans) alles, ja alles :P te makkelijk ging met staff, en de leukste manier van spelen dual daggers (af en toe dagger - scepter) is. Short range burst damage + aoe (voornamelijk fire) vond ik echt geniaal en super leuk om te spelen :)

Als het nog wel eens te lastig werd, of je echt een dikke range nodig had (dungeons/champions/draken) dan switch ik naar staff.

Staff OP ;)

Nu net gister lv 80 geworden, enige van elementalist vind ik wel, dat zelfs met cc switch onder water af en toe niet te doen is. kan dat ik iets verkeerd doe, maar onder water ben ik echt het meest dood gegaan (ik praat dan vooral over de personal story underwater quests).

• hexta
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:36:
[...]

Ik ga van het weekend dan even kijken. :)
Ik weet alleen niet hoe duur ze daar zijn.

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Voor wie het wil weten: Media Markt in Arnhem heeft er nog een stuk of 10 liggen.
Ben nu win7 op m'n MBP aan het zetten via bootcamp en ga straks m'n eerste passen in GW2 zetten :)

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
scorpioorpio schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:25:

Als je tank wil spelen moet je inderdaad Guardian pakken, met Mace mainhand en Focus offhand heb je allerlei defensieve abilities waarmee je je glazen kanon levend kan houden. Ik gebruik het zelf ook naast mijn Greatsword en het heeft zijn vruchten al afgeworpen.

Als je hem echt volledig tank style wil spelen zou ik er een Scepter mainhand en Torch offhand bij nemen om op range mobs te kunnen pullen, of net als ik een Greatsword voor AoE dmg en mobiliteit.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:37:
[...]

Ik zelf heb voornamelijk tot lv 15-20 van alles geprobeerd, daarna kwam ik tot conclusie dat (voor mij althans) alles, ja alles :P te makkelijk ging met staff, en de leukste manier van spelen dual daggers (af en toe dagger - scepter) is. Short range burst damage + aoe (voornamelijk fire) vond ik echt geniaal en super leuk om te spelen :)

Als het nog wel eens te lastig werd, of je echt een dikke range nodig had (dungeons/champions/draken) dan switch ik naar staff.

Staff OP ;)

Nu net gister lv 80 geworden, enige van elementalist vind ik wel, dat zelfs met cc switch onder water af en toe niet te doen is. kan dat ik iets verkeerd doe, maar onder water ben ik echt het meest dood gegaan (ik praat dan vooral over de personal story underwater quests).
Ik vind sowieso dat *sommige* delen van de personal story bizar moeilijk zijn, slaat nergens op.

Verwijderd

hexta schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:40:
[...]

Ik ga van het weekend dan even kijken. :)
Ik weet alleen niet hoe duur ze daar zijn.
Thanks! En waar zit die winkel als ik vragen mag? Ik ben in de buurt van Rotterdam nog steeds op zoek!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Cronax schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:40:
[...]

Als je tank wil spelen moet je inderdaad Guardian pakken, met Mace mainhand en Focus offhand heb je allerlei defensieve abilities waarmee je je glazen kanon levend kan houden. Ik gebruik het zelf ook naast mijn Greatsword en het heeft zijn vruchten al afgeworpen.

Als je hem echt volledig tank style wil spelen zou ik er een Scepter mainhand en Torch offhand bij nemen om op range mobs te kunnen pullen, of net als ik een Greatsword voor AoE dmg en mobiliteit.
Waarom geen shield offhand? :S

• hexta
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:42:
[...]

Thanks! En waar zit die winkel als ik vragen mag? Ik ben in de buurt van Rotterdam nog steeds op zoek!
Ik ga dit weekend naar limburg :) Dus daar zitten meerdere winkels waar ik even ga kijken, maar in een vrij rustig stad/dorpje zou de kans groot moeten zijn dacht ik zo. :)
Kan altijd even kijken voor de mensen hier natuurlijk.

Verwijderd

hexta schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:43:
[...]

Ik ga dit weekend naar limburg :) Dus daar zitten meerdere winkels waar ik even ga kijken, maar in een vrij rustig stad/dorpje zou de kans groot moeten zijn dacht ik zo. :)
Kan altijd even kijken voor de mensen hier natuurlijk.
Cool! Kan je me een berichtje sturen als je wat weet? je zou echt de held van de dag zijn dan! ;)

• Odysseus87
Welke server zitten de meeste GoTers ?

• hexta
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:44:
[...]

Cool! Kan je me een berichtje sturen als je wat weet? je zou echt de held van de dag zijn dan! ;)
Uiteraard :)
Als iedereen die op zoek is even een DM kan sturen dan weet ik wie ik moet contacteren als ze er nog zijn en hoeveel er gewenst zijn. :)

• Fearsome0ne
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 15:21
Baelrog schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:44:
Welke server zitten de meeste GoTers ?
De Tweakers guild zit op Far Shiverpeaks en een hele hoop andere op Piken Square (waaronder ik :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Fearsome0ne op 07-09-2012 11:47 . Reden: typfoutje ]

I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain

• Dakreal
Op Gunnars Hold zitten ook een hoop NLérs en een paar tweakers *als je niet van queue's houdt*

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Ook ik heb interesse om Guild Wars eens uit te proberen, maar wat is nou hét salespoint van Guild Wars 2 t.o.v. de concurrentie?

Historie:
Asheron's Empire (2)
WoW vanilla - TBC

In betreffende twee spellen was ik vooral aan het exploren, en wanneer dit ophield begon de hardcore end-game, dat hardcore zit er niet meer, aangezien ik tegenwoordig rekening moet houden met de wederhelf + huishouden. Ik speel ongeveer 5 uur per week.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 12:00 . Reden: . = ? ]

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:59:
Ook ik heb interesse om Guild Wars eens uit te proberen, maar wat is nou hét salespoint van Guild Wars 2 t.o.v. de concurrentie?

Historie:
Asheron's Empire (2)
WoW vanilla - TBC

In betreffende twee spellen was ik vooral aan het exploren, en wanneer dit ophield begon de hardcore end-game, dat hardcore zit er niet meer, aangezien ik tegenwoordig rekening moet houden met de wederhelf + huishouden. Ik speel ongeveer 5 uur per week.
Ik zou zeggen, bekijk filmpjes op youtube. Deze informatie staat zelfs in de startpost van dit topic :) Daarnaast bestaat Wow Vanilla- TBC niet meer, dus dat is geen vergelijking.

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:11
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar Guild Wars 2. Bij de Saturn in Venlo is het maar 29 euro :)

• Odysseus87
Mediamarkt zwolle 42euro met nog 20+ exemplaren.. (pff 29 is wel eeeeerg goedkoop)

Verwijderd

damn, dat is allemaal zo ver weg...echt niks in de buurt van rotterdam iemand?

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Shield is in tegenstelling to een Focus meer gericht op het beschermen van je teammaten ipv jezelf.

• luuj
  • Laatst online: 23:11
Ik moet er trouwens bij zeggen dat het een10 euro kortings actie die alleen deze week nog geldig is;)

• Fearsome0ne

Historie:
Asheron's Empire (2)
WoW vanilla - TBC

Heb zelf de end-game nog niet bereikt maar wat ik wel weet dat als je bijvoorbeeld teruggaat naar een gebied wat lager in lvl is je terug geschaald wordt. Het blijft daar dan nog steeds een kleine uitdaging om doorheen te lopen. In die gebieden zijn dynamische events die schalen met de hoeveelheid spelers die aan het event meedoen. Dus ook met de beperkte tijd van 5 uurtjes die je aangeeft te willen besteden per week is er altijd wel wat te doen en het hoeft niet continue end-game content te zijn.

I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain

• Odysseus87
Pff al 30 min klaar met installeren, maar moet hij nog van alles downloaden (totaal zon 4gb.. ) Maja meer tijd om na te denken welke profession / server ik ga spelen !1

Ik hoorde trouwens dat cooking erg handig is met leveling, mensen meer ervaring mee?

[ Voor 20% gewijzigd door Odysseus87 op 07-09-2012 12:15 ]

Historie:
Asheron's Empire (2)
WoW vanilla - TBC

OK, selling points vooral relevant voor jouw situatie die ik kan verzinnen:

1. Geen maandelijkse kosten
2. Geen sociale verplichtingen
3. Erg goed casual te spelen

Toelichting:
1. Niet maandelijks hoeven betalen maakt dat het ook niet vervelend voelt als je het spel een tijd niet aanraakt omdat andere zaken (gezin) prioriteit hebben.

2. Er zijn geen raids en er is geen gear grind. Op max level kun je goede gear gewoon van vendors kopen. Je hoeft alleen te grinden als je goede looks wilt of speciale items. PVP wordt je automatisch naar max level gezet en krijg je gratis een gearset; je kunt dus meteen competitief goed meekomen. Verder gaat samenspelen heel makkelijk; je hoeft nooit een groep te zoeken behalve als je een dungeon wilt doen. Evenementen en bosses in de wereld kun je gewoon bijspringen en meteen meedoen.

3. Er is vanalles te doen in het spel en je kunt het grotendeels op je eigen tempo doorlopen. Je kunt rustig alles verkennen, craften, world PVP of een event doen en weer stoppen wanneer je wilt. Alleen dungeons en gestructureerde / kleinschalige PVP vergen een tijdsinvestering omdat je daarvoor in een groep moet zijn.

Kortom, er is genoeg te beleven en het meeste kun je gewoon op eigen tempo doen. Omdat er geen maandelijkse kosten zijn, is het spel financieel ook heel aantrekkelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 07-09-2012 12:19 ]

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
LikeAKing schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:02:
Ben ik de enige die geen idee heeft wat ie doet als necromancer zijnde, of is het gewoon de class die hard to play is, hij voelt ook zwak aan :P
Hmmm Necro is niet zo lastig hoor.

En met dagger+focus kill je echt heel snel, als bijl/scepter + warhorn kun je ook behoorlijk hard slaan en veel cc doen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Sneezzer schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:26:
[...]

Hmmm Necro is niet zo lastig hoor.

En met dagger+focus kill je echt heel snel, als bijl/scepter + warhorn kun je ook behoorlijk hard slaan en veel cc doen.
Ik heb de necro een uurtje uitgeprobeerd en begin game met je standaard axe kun je met je (2) skill all een hele hoop damage doen. Wordt dit zo drastisch minder tegen midgame aan dan?

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:39
Yes please!!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:36:
[...]

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Necro's speelstijl vind ik gewoon extreem saai, en je minions voelen waardeloos :P
Elementalist, Ranger of Thief. Wie zal ik gaan mainen? Ik hou voornamelijk ervan om met een groep vrienden quests te doen en wat PvE enzo. PvP komt later, maar al deze proffesions voelen even fijn.

[ Voor 54% gewijzigd door LikeAKing op 07-09-2012 12:41 ]

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-11 20:50
Na het pve gedeelte zo goed als afgerond te hebben, net WvW uitzitten proberen. Beetje een zergfest, maar wel aardig zo weer terug aan het werk, zie ik ineens repair kosten voor pvp =_=.
3.5 silver per death is het ineens niet heel erg leuk meer.

• Fonz11
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-11-2023
Voor mensen die nog meer info willen over de game.. http://www.ign.com/articl...wars-2-review-in-progress check deze link, goede gameplay filmpjes met goede uitleg!

• LikeAKing
Tot wanneer kunnen we free transferen btw. :L

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:17
LikeAKing schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:40:
Necro's speelstijl vind ik gewoon extreem saai, en je minions voelen waardeloos :P
Elementalist, Ranger of Thief. Wie zal ik gaan mainen? Ik hou voornamelijk ervan om met een groep vrienden quests te doen en wat PvE enzo. PvP komt later, maar al deze proffesions voelen even fijn.
Ik vond zelf de Necro (pas lvl 10) interessanter worden op het moment dat ik de blood-fiend een schop onder z'n undead-*ss gegeven heb en vervangen door Well of Blood. Dan heb je tenminste een heal die niet net doodgaat op het moment dat jij m het hardst nodig hebt (wat mij altijd lijkt te overkomen), bovendien ook voor je ally's nuttig is én nog n combofield heeft (weet ff zo niet meer welke).

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
LikeAKing schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:47:
Tot wanneer kunnen we free transferen btw. :L
tot 7 dagen na het aanmaken van je character.

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
let op! van je 1e char! Dus je kan niet nu een character aanmaken en gelijk transferen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:41
RoseSolane schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:53:
[...]

Inderdaad. Je ingame naam is alleen zonder cijfers als er niemand anders is met die naam, anders staan de cijfers er weer achter. Dat is in ieder geval de uitleg als je je inlognaam aanmaakt.
Terugkomend hierop, het is andersom.

Je login naam is niet uniek.

Zo kan betje op piken square inlognaam betje.0007 hebben en betje op far shiverpeak inlognaam betje.4839 hebben. Echter kunnen de beide betjes geen character genaamd betje hebben, deze eer is slechts aan één weggelegd.
Weakling schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:47:
[...]

Ten dele uniek toch? Je account naam is uniek (die met dat getal er achter), maar je ingame naam was dacht ik per server. Als dat zo is, dan wordt het mergen weer iets lastiger.
Zie ook hierboven. Je account naam is niet uniek, enkel uniek door de identifier. Maar je ingame naam is global, dus die is wel echt uniek.

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:52
psychodude schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:59:
Zie ook hierboven. Je account naam is niet uniek, enkel uniek door de identifier. Maar je ingame naam is global, dus die is wel echt uniek.
De character naam is toch hopelijk uniek per server?
want anders moet ik wel heel creatief zijn.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Jullie begrijpen het verkeerd:
Account naam: je email adres om in te loggen
Display naam: naam die je hebt gekozen en die iedereen (global) kan zien. De combinatie tussen cijfers en letters maakt het uniek.
Character naam: naam van je character

Dit zijn de enigste namen die je op GW2 hebt en hou a.u.b. op met ze door elkaar te halen, het is verwarrend :P

[ Voor 12% gewijzigd door Xeiji op 07-09-2012 13:10 ]

• psychodude
ocwil schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:06:
[...]

De character naam is toch hopelijk uniek per server?
want anders moet ik wel heel creatief zijn.
De character name is uniek, mogelijk per regio, maar zover mijn weten globaal. In ieder geval niet per server. En ja, je dient vrij creatief te zijn. Is ook de reden dat ik op pre-launch om 5:30 al achter de PC zat, login servers te hammeren, om uiteindelijk 5/8 namen te pakken te kunnen krijgen, < 3 minuten waren 3 van mijn andere frequent gebruikte namen namelijk al gelocked.

Het aantal mogelijke namen wordt echter wel sterk vergroot omdat je jezelf een achternaam of meerdere namen kunt geven.

Zo is 'betje buqu' en 'betje boekoe' voor de 2 eerdere genoemde betjes bijv een alternatief. Enkel hoop ik niet dat er een betje boekoe rondloopt...

• corset
btw, klopt dit:

Human -> Shadow Behemoth als end event
Charr -> Fire Shaman
Asura -> Fire Elemental
Sylvari -> ??
Norn -> ??

Zijn dit de level 15 end of zone events? En hoe werken ze allemaal, kan eigenlijk alleen maar info over de Shadow ding vinden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

lanerios schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:10:
btw, klopt dit:

Charr -> Fire Shaman
Asura -> Fire Elemental
Sylvari -> ??
Norn -> ??

Zijn dit de level 15 end of zone events? En hoe werken ze allemaal, kan eigenlijk alleen maar info over de Shadow ding vinden.
Ligt er aan welke story line je quest bij het aanmaken van je poppetje.

• corset
Ik bedoel de Dynamic Events, sorry :)

Verwijderd

Die fire elemental is niet leuk.... }:|

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:25:
Die fire elemental is niet leuk.... }:|
Ik heb ze nog geen van allen gezien of mee mogen maken, ik was schijnbaar nooit in de buurt en als ik het in chat voorbij zag komen was ik te laat ter plekke (als ik het al kon vinden).

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 08-11 22:14
Die fire shaman is idd charr en is niet zo moeilijk, maar volgens mij is dat <15.
Er lopen 2 NPCs naar de shaman toe, enige gebuggte is dat dat skelettenkopje boven op die 2 npcs staan.
Niet echt een moeilijke opgave ofzo, die shaman was in een paar tellen weg :D
http://gw2cartographers.com/#/show/161/

[ Voor 7% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 07-09-2012 13:30 ]

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:51
Fonz11 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:46:
Voor mensen die nog meer info willen over de game.. http://www.ign.com/articl...wars-2-review-in-progress check deze link, goede gameplay filmpjes met goede uitleg!
Veel te langdradig allemaal. Ze kunnen beter eens een echte review van 5-10 minuten in elkaar zetten.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Verwijderd

InflatableMouse schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:26:
[...]

Ik heb ze nog geen van allen gezien of mee mogen maken, ik was schijnbaar nooit in de buurt en als ik het in chat voorbij zag komen was ik te laat ter plekke (als ik het al kon vinden).
begrijpelijk, maar die dingen zijn zo enorm overpowered (vooral die elemental omdat je over een tering small bruggetje moet en je daar zowat meteen dood gaat).

Ik was druk bezig met helpen en healen en what not, ga uiteindelijk dood, geen kans op een ress, dus ik pak een waypoint. Kom terug aangelopen... Is de baas down en kan ik niet looten omdat ik niet in de buurt was...

Uiteindelijk duurde het een half uur voor het hele gevecht.

• corset
Elemental is makkelijk. Teveel mensen die constant op de brug blijven staan, doe je dat niet, dan is het makkelijk

• psychodude
InflatableMouse schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:26:
[...]

Tsja, om de fire elemental kort toe te spitsen:

Grote fire elemental met fire harpies als ads. Het aantal ads + kracht van de skills is afhankelijk van het aantal deelnemende spelers. Om de kamer binnen te komen zit een smal bruggetje binnen de range van de fire missiles e.d.

Wat gebeurt er? Veel spelers gaan angstig staan op de brug, worden geraakt, gaan snel dood. Andere spelers proberen deze te ressen, gaan zelf ook dood. Deze spelers zijn actief in de boss fight waardoor de boss fight voor het handjevol mensen welk het wel aandurft om door te zetten naar binnen, vele malen lastiger wordt.

Om de fire elemental goed te kunnen beaten dient te hele groep:

- zich goed aggressief op te stellen.
- goed te blijven focussen op dodgen.
- alles behalve te blijven hangen rondom de brug richting de chamber.

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:31:
Elemental is makkelijk. Teveel mensen die constant op de brug blijven staan, doe je dat niet, dan is het makkelijk
Ja maar dat is makkelijk praten, je krijgt die mensen gewoon niet weg daar, gaat er iemand dood, dan gaan er 5 anderen hem ressen en gaan die ook dood, rinse and repeat...

Daarbij word die baas natuurlijk ook vele malen sterker naarmate er veel meer mensen bij komen, en aangezien iedereen op de chat zit te roepen dat hij er is, trekt dat hordes aan debielen naar dat beest toe.

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11 18:42

SECURITEH

Man of legend.

Ik vond de Shadow Behemoth ook niet echt moeilijk en die spawnde in Godlost Swamp wat een level 15 gebied is.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

lanerios schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:10:
btw, klopt dit:

Charr -> Fire Shaman
Asura -> Fire Elemental
Sylvari -> ??
Norn -> ??

Sylvari moeten een grote worm verslaan. Eerst wat currupted lopende bomen en uiteindelijk die worm.
Norn moeten een shaman stoppen, eerst waves minions daarna shaman in Norn vorm, en daarna veranderd hij in een ice elemental.

Beide geven je een chest als reward. Ik heb wel de elemental verslagen, maar kreeg geen kist. Bij de sylvari en de Norn wel. De charr area wel gedaan maar de boss lokatie niet gevonden. Human boss locatie wel gevonden op me mesmer, maar. The swamp seems to be quiet...... elke freaking keer. Hoe start ik die?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

ye-roon schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:44:
[...]

Sylvari moeten een grote worm verslaan. Eerst wat currupted lopende bomen en uiteindelijk die worm.
Norn moeten een shaman stoppen, eerst waves minions daarna shaman in Norn vorm, en daarna veranderd hij in een ice elemental.

Beide geven je een chest als reward. Ik heb wel de elemental verslagen, maar kreeg geen kist. Bij de sylvari en de Norn wel. De charr area wel gedaan maar de boss lokatie niet gevonden. Human boss locatie wel gevonden op me mesmer, maar. The swamp seems to be quiet...... elke freaking keer. Hoe start ik die?
De trigger is mij ook nog niet helemaal duidelijk, volgens mij moet die chained zijn aan een aantal andere dingen.

• LikeAKing
hawker schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:51:
[...]

tot 7 dagen na het aanmaken van je character.
Dank!
En nog snel een vraagje, ik ben een elementalist, level 5, met een scepter en een dulldagger. Hoe krijg ik de laatste aarde attribuut en waar moet ik mijn points aan spenderen? Straks zijn mijn points op zonder dat ik een racial elite skill kan krijgen ofzo :p Oh en als je gems koopt / items in the cash shop / exchangen van ingame money naar real money gems. Krijg je dat per character of gewoon op je hele account,

[ Voor 15% gewijzigd door LikeAKing op 07-09-2012 13:53 ]

Verwijderd

LikeAKing schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:49:
[...]

Dank!
En nog snel een vraagje, ik ben een elementalist, level 5, met een scepter en een dulldagger. Hoe krijg ik de laatste aarde attribuut en waar moet ik mijn points aan spenderen? Straks zijn mijn points op zonder dat ik een racial elite skill kan krijgen ofzo :p
Alle waepon skills unlocken na een aantal kills met dat wapen equipped (en bij elemental ook nog op die spec fir/air/water/earth).

Je hoeft dus niet perse de kills te maken op een speciale manier, gewoon in earth spec lopen en de dagger equippen en dan kills maken met welke attack dan ook.

• LikeAKing
Huh, hoe bedoel je? Krijg je dan lvl up points ofzo?

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
LikeAKing schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:49:
[...]

Dank!
En nog snel een vraagje, ik ben een elementalist, level 5, met een scepter en een dulldagger. Hoe krijg ik de laatste aarde attribuut en waar moet ik mijn points aan spenderen? Straks zijn mijn points op zonder dat ik een racial elite skill kan krijgen ofzo :p Oh en als je gems koopt / items in the cash shop / exchangen van ingame money naar real money gems. Krijg je dat per character of gewoon op je hele account,
Die is level based dacht ik.
ik weet alleen niet meer precies welk level, ik dacht 12. (mijne is 18 en ik heb ze wel allemaal)

• LikeAKing
Yogoi schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:54:
[...]

Die is level based dacht ik.
ik weet alleen niet meer precies welk level, ik dacht 12. (mijne is 18 en ik heb ze wel allemaal)
Oh oke, thanks!

• Cronax
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:49:
[...]

De trigger is mij ook nog niet helemaal duidelijk, volgens mij moet die chained zijn aan een aantal andere dingen.
De trigger is als er in gebieden naast de swamp portals beginnen te spawnen maar wat daar dan weer de trigger voor is is nog niet bekend...hij gaat wel pas verder als de event van de portals buiten de swamp successvol afgesloten word.
Xeiji schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:08:
Jullie begrijpen het verkeerd:
Account naam: je email adres om in te loggen
Display naam: naam die je hebt gekozen en die iedereen (global) kan zien. De combinatie tussen cijfers en letters maakt het uniek.
Character naam: naam van je character

Dit zijn de enigste namen die je op GW2 hebt en hou a.u.b. op met ze door elkaar te halen, het is verwarrend :P
Oké, duidelijkheid met betrekking tot wat we welke naam geven. Daar zat ik met mijn eerste antwoord al mee en was dus niet gelukt :)

Maar:
De combinatie tussen cijfers en letters maakt de Display naam inderdaad uniek. Echter als de Display naam al uniek is zonder de cijfers (over alle servers!) dan worden (meestal) alleen de letters getoond. Er is maar één Rose Solane in de game, dus zie ik eigenlijk nooit .1027 achter mijn display naam. Er is ook maar één Freakie Beakie in de game, dus daar zie ik ook nooit cijfers achter.
Bovenstaande is in overeenstemming met wat er wordt aangegeven als je een Display naam kiest. Denk je toch dat het anders is dan hoor ik het graag. Maar wel graag met uitleg en voorbeelden :)

Verwijderd

Sorry dacht dat je je weapon skill bedoelde.

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-11 17:10
Ik ging meestal een uurtje portal bashen in Godlost Swamp, dan spawnde het event vanzelf wel een keer. Vlak daarbij (iets naar het westen) spawned ook nog wel eens een corrupted wandelende reuzentak die soms ook nog wel eens een leuke uitdaging kan vormen.

Andere events waarbij je op de hoogte blijft van de situatie in het moeras vind je bij de brouwerij die er in de buurt zit (daar spawned ook 1 van de events die een trigger is naar de behemoth).
Die display naam is sowieso wat raar.

Maakte je een account aan via een bèta-key (heb ik voor iemand gedaan) dan kreeg je een ID, update je hem later met een pre-purchase code dan krijg je een nieuw ID en op het moment dat je de uiteindelijke key in vult kreeg je alweer een nieuw ID.

En nu wetende hoe het werkt denk ik dat als je manueel later GW1 eraan had gekoppeld je ook weer een nieuw ID kreeg net als wanneer er een expansie komt en het huidige systeem nog niet is aangepast.
Devata schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:18:
Die display naam is sowieso wat raar.

Maakte je een account aan via een bèta-key (heb ik voor iemand gedaan) dan kreeg je een ID, update je hem later met een pre-purchase code dan krijg je een nieuw ID en op het moment dat je de uiteindelijke key in vult kreeg je alweer een nieuw ID.

En nu wetende hoe het werkt denk ik dat als je manueel later GW1 eraan had gekoppeld je ook weer een nieuw ID kreeg net als wanneer er een expansie komt en het huidige systeem nog niet is aangepast.
Met maar 4 cijfers ter beschiking gaat dat een probleem worden voor veel voorkomende display namen :)

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

MonkeySandwich schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:11:
Ik ging meestal een uurtje portal bashen in Godlost Swamp, dan spawnde het event vanzelf wel een keer. Vlak daarbij (iets naar het westen) spawned ook nog wel eens een corrupted wandelende reuzentak die soms ook nog wel eens een leuke uitdaging kan vormen.

Andere events waarbij je op de hoogte blijft van de situatie in het moeras vind je bij de brouwerij die er in de buurt zit (daar spawned ook 1 van de events die een trigger is naar de behemoth).
Ah die wandelende tak die heb ik wel een keer meegemaakt. Ik viel dat ding aan had niet door dat tie zo sterk was, kreeg een klap van dat ding en ik was meteen bijna dood. Ik maar kiten dodgen en loop me onwijs uit te sloven op die tak maar ik kreeg er geen deuk in. Dat hield ik nog best lang vol maar gelukkig kreeg ik al snel hulp en hebben we em even omgezaagd :+ .

• Sneezzer
LikeAKing schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:40:
Ik ben lvl 47 met mijn necro, ik gebruik totaal geen minions.
Met de dagger spelen is echt als een melee dps die moet "dansen" zoals je in veel spellen een rogue hebt, hoge dps maar erg goed opletten. (eigenlijk speel ik mijn necro zoals ik eigenlijk zou verwachten van een thief 8) enige dat ik mis is cloaken ).

Edit: maar inderdaad smaken verschillen.
Edit 2: Voor de mensen die WaR hebben gespeeld, mijn Necro is een kruising van de witch-hunter met een Warrior Priest.

[ Voor 11% gewijzigd door Sneezzer op 07-09-2012 14:39 ]

• Fearsome0ne
Sneezzer schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:38:
[...]

Ik ben lvl 47 met mijn necro, ik gebruik totaal geen minions.
Met de dagger spelen is echt als een melee dps die moet "dansen" zoals je in veel spellen een rogue hebt, hoge dps maar erg goed opletten. (eigenlijk speel ik mijn necro zoals ik eigenlijk zou verwachten van een thief 8) enige dat ik mis is cloaken ).

Edit: maar inderdaad smaken verschillen.
Edit 2: Voor de mensen die WaR hebben gespeeld, mijn Necro is een kruising van de witch-hunter met een Warrior Priest.
Wat is de reden dat je dan geen thief hebt aangemaakt? :?

• Sneezzer
Fearsome0ne schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:45:
[...]

Wat is de reden dat je dan geen thief hebt aangemaakt? :?
Ik ben gek op dingen als Health back on hit ed. en houd niet van pistolen, bogen etc.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Sneezzer schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:47:
[...]

Ik ben gek op dingen als Health back on hit ed. en houd niet van pistolen, bogen etc.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Signet_of_Malice ? :)

• Cronax
Op mijn thief heb ik die geprobeerd maar het zette niet echt zoden aan de dijk, misschien heb ik gewoon iets verkeerd gedaan, maar waarschijnlijk zit er een bug in...

• psychodude
Cronax schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:19:
[...]

Op mijn thief heb ik die geprobeerd maar het zette niet echt zoden aan de dijk, misschien heb ik gewoon iets verkeerd gedaan, maar waarschijnlijk zit er een bug in...
Als je endgame zit is 100hp ook gewoon niets meer. Mobs hitten met gemaakt voor 3k als ze je raken, 30 hits doe je er vervolgens niet over eer ze dood zijn.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Vriend van me zei dat 1 keer unload casten (dual pistol) voor zo veel healde dat hij zowat alles aan kon :) Sowieso een unload crit build (more energy, energy regen on crit etc) waar je unload kan blijven spammen + deze signet = veel damage en veel hp terug. Denk dat het voor pvp niet echt viable is. Mijn rogue is lvl 2 (beginning area done) dus zelf geen ervaring.

• Cronax
psychodude schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:24:
[...]

Als je endgame zit is 100hp ook gewoon niets meer. Mobs hitten met gemaakt voor 3k als ze je raken, 30 hits doe je er vervolgens niet over eer ze dood zijn.
Mijn thief is net lvl 20 geworden, volgens mij heb ik die signet van lvl 12 tot 16 geprobeerd ofzo...ik kon gewoon geen procs ontdekken...

• psychodude
Cronax schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:29:
[...]

Mijn thief is net lvl 20 geworden, volgens mij heb ik die signet van lvl 12 tot 16 geprobeerd ofzo...ik kon gewoon geen procs ontdekken...
Iedere attack is een proc, maar ik weet niet zeker of het schaalt met je level hoeveel het healt. Het kan zijn dat ook op een lager level het dus al gewoon neerkomt op ongeveer 0.5 ~ 1% healing per hit.

• KoekjevanLU
psychodude schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:32:
[...]

Iedere attack is een proc, maar ik weet niet zeker of het schaalt met je level hoeveel het healt. Het kan zijn dat ook op een lager level het dus al gewoon neerkomt op ongeveer 0.5 ~ 1% healing per hit.
Ik gok van wel, de elementalist variant (heal on cast ipv attack) doet dit wel namelijk.

Verwijderd

KoekjevanLU schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:39:
[...]

Ik gok van wel, de elementalist variant (heal on cast ipv attack) doet dit wel namelijk.
Nou.... als ik met 18K health rond loop heal ik nog steeds maar iets van... 100 Health per cast... }:|

• KoekjevanLU
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:46:
[...]

Nou.... als ik met 18K health rond loop heal ik nog steeds maar iets van... 100 Health per cast... }:|
Ik zeg ook niet dat het veel is, wel dat het verandert per level. Als je naar n level 5 area gaat is het iets van 8 per cast, schiet ook niet bepaald op.

Of ik heb bovenstaande opmerkingen totaal verkeerd begrepen, in dat geval heb ik niets gezegd :X :)

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:05
Toch stoor ik mij wel altijd aan die Dagger/Dagger aanvallen van de thief op kleine smalle bruggetjes... 9 van de 10 keer val je er vanaf als je skill 3 gebruikt..

Verwijderd

disturbedmind schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:12:
Toch stoor ik mij wel altijd aan die Dagger/Dagger aanvallen van de thief op kleine smalle bruggetjes... 9 van de 10 keer val je er vanaf als je skill 3 gebruikt..
Tip van de dag: niet gebruiken!

Is niet vervelend bedoeld of als wise-ass, maar er zijn gewoon situaties dat je bepaalde attacks niet moet gebruiken (ik op mijn Ele heb een soort van "spring ver naar achter en laat een vurige scheet" attack die vaak mijn dood is geweest).

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:16:
[...]

Tip van de dag: niet gebruiken!

Is niet vervelend bedoeld of als wise-ass, maar er zijn gewoon situaties dat je bepaalde attacks niet moet gebruiken (ik op mijn Ele heb een soort van "spring ver naar achter en laat een vurige scheet" attack die vaak mijn dood is geweest).
Het is namelijk wel een belangrijke/goede aanval, je springt dan over de mob heen, evade dan gelijk zijn aanvallen en raakt hem 3 x achter elkaar en je stacked hem dan ook gelijk met bleed
Pagina: 1 ... 154 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.