wow, gister lvl80 gedinged met m'n elementalist, 400 jeweler gehaald dus ik ging maar 's WvW, daarnet dus
een groep van m'n guild gejoined en keihard geowned, samen met nog wat andere guilds hebben we gewoon de kracht van organizatie laten zien, echt énorm vet
we begonnen met een aantal duizend punten achterstand (geloof 2 of 3) en hebben uiteindelijk gewonnen met 234 punten

(riverside was wss flink pissig

)
gewoon 4~5 uur gespeeld, 2~3 uur daarvan in en rondom 1 enkel kasteel verdedigend tegen beide servers wat enorm lekker ging dankzij strakke planning (kill everyone north; resupply, repair north, kill everyone south, resupply, repair south gate) en wat geuk; 2de keer dat ze erdoorheen kwamen kwam de andere server er ook net doorheen
gevolg: 2 servers die elkaar half slopen en wij erin springen om het af te maken in alle chaos
uiteindelijk lieten ze het kasteel met rust, dus ff pauze gepakt en daarna als vliegende formatie over de hele map supply camps en torens overnemen, op een gegeven moment hadden we de allernoorderlijkste, degene net boven de homecastle van de bordelands zeg maar en zaten we daar te campen
uiteindelijk kregen ze hem wel terug, maar pas nadat ze 3x onze aantallen hadden weten te verzamelen (die we ook nog ff bezighielden)
ook nog lekker getaunt natuurlijk, heb
hier een aantal plaatjes weten te schieten
ik ga me zo wel tijdens die 2weken gevechten vermaken