Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

disturbedmind schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:19:
[...]

Het is namelijk wel een belangrijke/goede aanval, je springt dan over de mob heen, evade dan gelijk zijn aanvallen en raakt hem 3 x achter elkaar en je stacked hem dan ook gelijk met bleed
I know, hij is erg fijn, maar je moet bij GW2 meer nadenken over het feit of er ruimte voor is dan bij bijv. WoW, daar word je meestal gewoon ergens neer geplempt en kan de attack door gaan.

Vind dit eigenlijk wel een eerlijker systeem. Omdat je zo bij bijv. pvp gebruik kan maken van je omgeving.

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Hoe moet ik mijn pet trainen?
Snap er nog niet zo veel van, hij valt ook geen monsters aan als ik ze aanval

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
GluonC schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:29:
Hoe moet ik mijn pet trainen?
Snap er nog niet zo veel van, hij valt ook geen monsters aan als ik ze aanval
Kan je dat niet instellen bij je f1, f2, f3, f4 buttons?

Anyways. weet iemand een mmorpg guide voor dummies, of een gw2 guide voor dummy's. Ik snap niet zoveel van dat gecraft, alchemy, enchanten, mining, smithing, en als het goed is ook vissen vangen, heb je een bag waar je food kan eten of potions kan drinken? :)

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
Een vraagje over die E-mail authentication system.

Hoe kan ik die aanzetten. Ik kan me geen popup herinneren om mn email te verifieren. En ik heb voor mijn eigen pc nooit een email voor access gehad.

Ik heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie...

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:16:
[...]

Tip van de dag: niet gebruiken!

Is niet vervelend bedoeld of als wise-ass, maar er zijn gewoon situaties dat je bepaalde attacks niet moet gebruiken (ik op mijn Ele heb een soort van "spring ver naar achter en laat een vurige scheet" attack die vaak mijn dood is geweest).
Ik snap niet dat je dat een tip durft te noemen. Je moet gewoon per situatie kijken of het een voordeel oplevert of niet. Zoals hierboven werd vermeldt, doet het een hoop damage en je kan het als een extra dodge gebruiken, uitermate nuttig dus!

Verwijderd

Merroc schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 18:35:
Een vraagje over die E-mail authentication system.

Hoe kan ik die aanzetten. Ik kan me geen popup herinneren om mn email te verifieren. En ik heb voor mijn eigen pc nooit een email voor access gehad.

Ik heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie...
dat komt alleen als je bij een nieuwe pc inlogt, dus niet bij pc's waar je al eens op bent aangemeld

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Is het spel nu nog ergens verkrijgbaar? Ik zie alleen maar gele en rode vrachtautootjes in de pricewatch :(

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-11 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Meer mensen met inlog problemen?

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:27

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik vind mn guardian zo gaaf! is nu lvl 34, heb wat alt aangemaakt.. maar helemaal geen zin om daarmee te beginnen. alleen wil ik mn guardian een echt tank/survival maken. dat hij redelijk wat kan verdragen/ selfheal.

speel met een mace+focus en 2h greatsword( soms een hammer) weet niet wat lekkerder speel.
wel zie ik in de ZEAL trait als je tot 30 doe, 5%extra greatsword dmg en Greatsword heal on attack. mij lijkt dit helemaal uber werken..? is dat zo?

Wil 30 zeal : 10%extra dmg tegen burn foes, 5% exta dmg GS en GS heals.
20 honor: 2h skills 20% faster recharge en symsbols groter.
20 valor: 5% extra mace dmg en 5% toughness to precision.

Is dit iets? of zit ik helemaal verkeerd...?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 18:42:
[...]

dat komt alleen als je bij een nieuwe pc inlogt, dus niet bij pc's waar je al eens op bent aangemeld
Nieuwe pc klopt niet helemaal. Nieuw IP wel...
Kon zonder problemen en authenticatie op mijn laptop inloggen (terwijl ik altijd pc gebruikte)

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:07
staaapels guild wars 2 bij mm in deventer. thank god!

Een vraagje, op welke server speelt iedereen hier van tweakers? en met de guild of tweakers, welke server word hier op gespeeld?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Far Shiverpeaks of Piken Square. Let wel op: Paar mensen die ik ken, zijn gillend weg gerend van FS vanwege de bijna constante overflow in de avond en de NL chat in /map. (Dit heb ik zelf ook gemerkt in Asura 1-15)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:33

TheNephilim

Wtfuzzle

Shodan schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 18:48:
Is het spel nu nog ergens verkrijgbaar? Ik zie alleen maar gele en rode vrachtautootjes in de pricewatch :(
Nou volgens mij niet meer. Je kunt proberen om in de kleinere stadskernen een Dixons/Free Recordshop/Dynabyte/Intertoys/etc binnen te lopen. Daar heb ik mijn Guild Wars 2 vandaan. Ze hadden er nog net één.

Voor m'n vriendin en zusje heb ik ze besteld bij http://www.gameshock.nl/, maar ook daar zijn ze ondertussen volgens mij uitverkocht.

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:07
TheNephilim schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:09:
[...]

Nou volgens mij niet meer. Je kunt proberen om in de kleinere stadskernen een Dixons/Free Recordshop/Dynabyte/Intertoys/etc binnen te lopen. Daar heb ik mijn Guild Wars 2 vandaan. Ze hadden er nog net één.

Voor m'n vriendin en zusje heb ik ze besteld bij http://www.gameshock.nl/, maar ook daar zijn ze ondertussen volgens mij uitverkocht.
Me ouders waren toevallig in deventer, ik had ze gebeld of ze konden kijken voor guild wars 2 bij de media markt. En ja hoor raak meer als 100 liggen er volgens hun!

Misschien de moeite om is bij een media markt in de buurt te kijken? Hoor verhalen dat er hier vaak nog wel wat exemplaren liggen

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Waar vind ik of hoe maak ik leather square? ik heb stretched rawhide leather square nodig

• Grudgie

Grudgie

Leuk, kan niet inloggen.. krijg de volgende melding; The server was unable to authenticate your gameplay privileges. Please contact Customer Support to provide them with your registrered e-mail address .. bla bla bla..

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:52
klinkt als... valideer je mail ik weet het vervelend maar dit is een veiligheids maatregel tegen accoutn scammers etc.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Grudgie

Grudgie

Ik probeer ook mijn mail te valideren maar wil niet lukken via die site. Heb ook al mail gestuurd naar support maar nog steeds geen reactie. Jammer dat ze geen live chat hebben, is zoveel makkelijker :)

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:14
lanerios schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:06:
Far Shiverpeaks of Piken Square. Let wel op: Paar mensen die ik ken, zijn gillend weg gerend van FS vanwege de bijna constante overflow in de avond en de NL chat in /map. (Dit heb ik zelf ook gemerkt in Asura 1-15)
Om dit bericht nog een beetje objectiviteit mee te geven: Piken is wel de RP server, dus ipv af en toe NL gelul (ik zie het niet zo vaak meer tegenwoordig) in map chat krijg je dit gelul. Als dat je ding is, knock yourself out. Overflow heb ik niet zoveel last van gehad sinds launch op FS, maar daarin schijn ik in de minderheid te zijn. FS is wel nog lastig met queue voor WvW in de avonduren.

Verwijderd

AppieNL schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 23:06:
[...]

Om dit bericht nog een beetje objectiviteit mee te geven: Piken is wel de RP server, dus ipv af en toe NL gelul (ik zie het niet zo vaak meer tegenwoordig) in map chat krijg je dit gelul. Als dat je ding is, knock yourself out. Overflow heb ik niet zoveel last van gehad sinds launch op FS, maar daarin schijn ik in de minderheid te zijn. FS is wel nog lastig met queue voor WvW in de avonduren.
Het valt heel erg mee met het RP gehalte op Piken Square hoor. Het is echt neit dat je overal RP tegen het lijf loopt. Volgens mij zie je het af en toe een beetje in de grote steden en dan vooral in een paar taverns. Verder eigenlijk niet echt.

• LikeAKing
Hoe kom ik makkelijk van hoofdstat naar hoofstat? Als sylvarie naar charr bijvoorbeeld of moet ik het eerst verkent hebben?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54
LikeAKing schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 23:57:
Hoe kom ik makkelijk van hoofdstat naar hoofstat? Als sylvarie naar charr bijvoorbeeld of moet ik het eerst verkent hebben?
Vanuit je eigen 'stad' portal nemen naar Lion's Arch, vanuit daar kan je overal heen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:09
Ik zit dus over de recommended system requirements heen, maar mijn performance is echt bagger. Ik draai op 1680x1050 en moet subsampling aan zetten om überhaupt 25FPS te krijgen. Waar kan dit aan liggen?

Specs:
i5 3570K @ 3.4GHz
Sapphire Radeon HD5670 1GB
8GB DDR3-1600

Ik draai overigens Battlefield 3 op medium en Planetside 2 bijna maxed out met deze setup.

[ Voor 14% gewijzigd door Wolfos op 08-09-2012 00:22 ]

• LikeAKing
Wolfos schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:19:
Ik zit dus over de recommended system requirements heen, maar mijn performance is echt bagger. Ik draai op 1680x1050 en moet subsampling aan zetten om überhaupt 25FPS te krijgen. Waar kan dit aan liggen?

Specs:
i5 3570K @ 3.4GHz
8GB DDR3-1600

Ik draai overigens Battlefield 3 op medium en Planetside 2 bijna maxed out met deze setup.
Ik heb een i5 3550 @ quadcore 3,4ghz,
GTX560 Nvidia Geforce
8GB DDR3.

Geen problemen op ultra, heeeel af en toe lagg.

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-10 21:36
Wolfos schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:19:

Specs:
i5 3570K @ 3.4GHz
8GB DDR3-1600

Je videokaart is overduidelijk je bottleneck. De HD5670 was twee jaar geleden (toen hij uit kwam) al een budget kaart, en zal nu zeker met nieuwere releases beduidend minder presteren. Ik kan me niet voorstellen dat het ergens anders aan ligt, je CPU is gloednieuw en 8GB RAM is meer dan voldoende.

• Phntm
  • Laatst online: 13:23

Phntm

Tlingelingeling

Aan de mensen die ooit hun wachtwoord vergeten:

https://account.guildwars2.com/recovery

Hier moet je zijn. Kreeg dit nu eindelijk na 8 dagen opgestuurd van Arena.Net en hij doet het goed. kan nu eindelijk verder spelen waar ik was gestopt.

level 29 mesmer.

• LikeAKing
Help, mijn bliksen run dinges (nummer 4), die particles zijn zomaar verdwenen, anderen zien hem nog wel maar ik niet meer. :( Repair? soms zie ik hem nog wel, niet altijd.

[ Voor 21% gewijzigd door LikeAKing op 08-09-2012 01:32 ]

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 23:37:
[...]

Het valt heel erg mee met het RP gehalte op Piken Square hoor. Het is echt neit dat je overal RP tegen het lijf loopt. Volgens mij zie je het af en toe een beetje in de grote steden en dan vooral in een paar taverns. Verder eigenlijk niet echt.
Ik speel hier vanaf de launch op en heb nog maar 1 x keer kleinschalig RP event gezien met 5 mensen. RP is niets voor mij, maar het is de 2e Nederlandse server (wat ik niet echt merk) en het heeft geen overflow. FS zou ik wel willen spelen i.v.m. guilds en vrienden, maar de overflow en drukte wegen daar zwaar tegenop. Zo zwaar dat ik op PS speel..

Kom gezellig naar PS, same shit als FS maar dan 'rustiger'..

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
LikeAKing schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 01:31:
Help, mijn bliksen run dinges (nummer 4), die particles zijn zomaar verdwenen, anderen zien hem nog wel maar ik niet meer. :( Repair? soms zie ik hem nog wel, niet altijd.
Bij mij wilt hij soms ook dingen niet laden. Dat komt wel na een tijdje, niet ongerust worden.
Kwam daarstraks om 22u online en het heeft 5-10 minuten geduurd eer dat alles goed geladen was. Heb tegen een onzichtbare champion troll zitten vechten. :D

Steam: Grim

• Seroth
  • Laatst online: 21-10 21:36
NuCl3aR schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 02:09:
[...]

Bij mij wilt hij soms ook dingen niet laden. Dat komt wel na een tijdje, niet ongerust worden.
Kwam daarstraks om 22u online en het heeft 5-10 minuten geduurd eer dat alles goed geladen was. Heb tegen een onzichtbare champion troll zitten vechten. :D
Raar? Deze problemen niet tegengekomen. Geen issues gehad met lag (de server waar ik op zit, Underworld, presteert goed, en heb zelf een 120mbits lijn), en wat betreft het inladen van scenery/characters/effects, het spel staat op m'n SSD, dus ook laadtijden zijn geen issue.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:27

Nickrsd

ik vind mn guardian zo gaaf! is nu lvl 34, heb wat alt aangemaakt.. maar helemaal geen zin om daarmee te beginnen. alleen wil ik mn guardian een echt tank/survival maken. dat hij redelijk wat kan verdragen/ selfheal.

speel met een mace+focus en 2h greatsword( soms een hammer) weet niet wat lekkerder speel.
wel zie ik in de ZEAL trait als je tot 30 doe, 5%extra greatsword dmg en Greatsword heal on attack. mij lijkt dit helemaal uber werken..? is dat zo?

Wil 30 zeal : 10%extra dmg tegen burn foes, 5% exta dmg GS en GS heals.
20 honor: 2h skills 20% faster recharge en symsbols groter.
20 valor: 5% extra mace dmg en 5% toughness to precision.

Is dit iets? of zit ik helemaal verkeerd...?
iemand een andere build voor een guardian miss? of is deze goed..?

• LikeAKing
Just askin', ik heb 3 rank up/lvl up skills. Kan ik dus voor class 7 ook een waardeloze skill pakken? bewaren? nummer 7 skill vullen? hoe wat :P

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hmmm probleempje,

net in jumping puzzle binnen 5 seconden 2 man dood door 1 warrior.

Ook al was hij misschien echt level 80 en ik level 45 dat hij 2 man dood krijgt binnen 5 seconden dat kan gewoon echt niet. 1 hit was meer dan 8000.

Daar moeten ze echt wat aan doen, dit is te gek.

• Seditiar
  • Niet online
Ik sla ook binnen 2-3 sec gemiddeld zo'n 8000. Maar dan krijg ik zelf wel 50% extra damage binnen en moet ik je immobilizen. Als je zelf een glass cannon bent kan m'n damage oplopen tot zo'n 15.000 in 2 seconde.

Dus ik gok dat jij dan ook vrij weinig health/toughness hebt, als je binnen 5 seconden dood gaat. 2 man haalt overigens niets uit, als je niet uitspreidt, Warrior doet met vrijwel alle attacks standaard 100% damage op de targets in de buurt, ook al zijn het er 10.

• LikeAKing
kaasaanfiets schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 04:02:
Hmmm probleempje,

net in jumping puzzle binnen 5 seconden 2 man dood door 1 warrior.

Ook al was hij misschien echt level 80 en ik level 45 dat hij 2 man dood krijgt binnen 5 seconden dat kan gewoon echt niet. 1 hit was meer dan 8000.

Daar moeten ze echt wat aan doen, dit is te gek.
Je kan elkaar toch niet hitten in jumping obstacles? + ik ben level 6 en deed 172.000 damage als mage. Lol

Verwijderd

Mage? Hebben we het hier over dezelfde game? :+ En dan nog, wat voor mage ben je? Elementalist, Necromancer, Mesmer?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2012 07:32 ]

• Wolfos
Seroth schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:51:
[...]

Je videokaart is overduidelijk je bottleneck. De HD5670 was twee jaar geleden (toen hij uit kwam) al een budget kaart, en zal nu zeker met nieuwere releases beduidend minder presteren. Ik kan me niet voorstellen dat het ergens anders aan ligt, je CPU is gloednieuw en 8GB RAM is meer dan voldoende.
Ik weet best dat de videokaart de bottleneck is, maar dit IS de recommended GPU. Andere mensen draaien hem makkelijk op medium @ 1080P op deze kaart.

Volgens Game-Debate kan ik hem maxed out draaien.

[ Voor 4% gewijzigd door Wolfos op 08-09-2012 09:07 ]

Verwijderd

Ik ben onderweg naar MM Zwolle vanaf Woerden, is er nog iemand op de route die een kopie nodig heeft of in Woerden op komt halen?

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 17:39
Wolfos schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 09:06:
[...]

Ik weet best dat de videokaart de bottleneck is, maar dit IS de recommended GPU. Andere mensen draaien hem makkelijk op medium @ 1080P op deze kaart.

Volgens Game-Debate kan ik hem maxed out draaien.
Videokaart is geen bottleneck bij GW2, ga dan ook niet je videokaart upgraden voor deze game. De game vreet praktisch alleen van je CPU, dit kun je ook zien want als je alle grafische settings van hoogst naart laagst zet zul je maar een paar FPS winnen. Met een goede CPU moet je dit spel dus goed kunnen graaien.

• Wolfos
SCIxX schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:29:
[...]

Videokaart is geen bottleneck bij GW2, ga dan ook niet je videokaart upgraden voor deze game. De game vreet praktisch alleen van je CPU, dit kun je ook zien want als je alle grafische settings van hoogst naart laagst zet zul je maar een paar FPS winnen. Met een goede CPU moet je dit spel dus goed kunnen graaien.
Ja, en een quad core i5 3570K @ 3.4GHz is geen goede CPU?

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
SCIxX schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:29:
[...]

Je slaat de plank flink mis. Guild wars is intensief voor je CPU, dat is bekend. Of je nu maxed out speelt of ulta low, CPU gebruik zal er altijd zijn en flink veel ook. Mijn laptop heeft een i5 sandybridge en een HD5650m. CPU load is ongeveer 75%, maar hoger dan Low kan ik hem gewoon niet zetten, omdat mijn videokaart dat niet trekt. Mijn Desktop heeft een i7 2600k en een GTX 580 en ik draai hem maxed out. Hier heb ik een CPU load van 30/35%.

Je statement "Met een goede CPU moet je dit spel dus goed kunnen graaien." is deels waar. Ja je kan hem dan prima draaien, op laagste graphics. En Nee, je kan hem door alleen een goede CPU te hebben niet op een hogere resolutie of betere graphics draaien.

Voor betere graphics of meer frames moet je hoe dan ook investeren in een goede videokaart. Wil je AA ( of rendering sample in dit geval ) op max draaien heb je minimaal 1,5 of zelfs 2GB Video RAM nodig voor een minimaal speelbare fps.

Edit:
Op mijn desktop speel ik hem maxed out op 1080P met een framerate van 70
Mijn notebook op low op 720P met een framerate van 60.

[ Voor 12% gewijzigd door hawker op 08-09-2012 10:51 ]

Verwijderd

Wolfos schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:37:
[...]

Je kan eens kijken of je bepaalde settings in je control panel forced? Dat is altijd zoiets waar je overheen kijkt. Verder kun je proberen shadows wat lager te zetten, dat vreet altijd vrij veel. En draai je niet allerlei achtergrond programma's?

• hawker
Wolfos schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:37:
[...]

Check ff of Rendering Sample of Native staat, staat hij niet op native, dan is dat waarschijnlijk het probleem. Ook nieuwste videokaart drivers geïnstalleerd neem ik aan?

[ Voor 19% gewijzigd door hawker op 08-09-2012 10:52 ]

• SCIxX
hawker schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:42:
[...]

Je slaat de plank flink mis. Guild wars is intensief voor je CPU, dat is bekend. Of je nu maxed out speelt of ulta low, CPU gebruik zal er altijd zijn en flink veel ook. Mijn laptop heeft een i5 sandybridge en een HD5650m. CPU load is ongeveer 75%, maar hoger dan Low kan ik hem gewoon niet zetten, omdat mijn videokaart dat niet trekt. Mijn Desktop heeft een i7 2600k en een GTX 580 en ik draai hem maxed out. Hier heb ik een CPU load van 30/35%.

Je statement "Met een goede CPU moet je dit spel dus goed kunnen graaien." is deels waar. Ja je kan hem dan prima draaien, op laagste graphics. En Nee, je kan hem door alleen een goede CPU te hebben niet op een hogere resolutie of betere graphics draaien.

Voor betere graphics of meer frames moet je hoe dan ook investeren in een goede videokaart. Wil je AA ( of rendering sample in dit geval ) op max draaien heb je minimaal 1,5 of zelfs 2GB Video RAM nodig voor een minimaal speelbare fps.

Edit:
Op mijn desktop speel ik hem maxed out op 1080P met een framerate van 70
Mijn notebook op low op 720P met een framerate van 60.
Ik heb een radeon 5850, ultra low en ultra high scheelt 3 fps. Een nieuwe videokaart zou voor mij niet interessant zijn. GW2 is meer afhankelijk van CPU dan GPU, dit is rondom bekend.

• maartend
  • Laatst online: 18:21
Mensen, staat een GW2 te koop op VnA.
Is niet van mij en ook niet van een bekende

V&A aangeboden: Guild Wars 2

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:55
SCIxX schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:10:
[...]

Ik heb een radeon 5850, ultra low en ultra high scheelt 3 fps. Een nieuwe videokaart zou voor mij niet interessant zijn. GW2 is meer afhankelijk van CPU dan GPU, dit is rondom bekend.
Gelul.
Mijn broertje heeft behalve GPU exact hetzelfde systeem als mij.
Hij 5770 CFX, ik een 670.
Bij hem is het spel vrijwel onspeelbaar op low, terwijl bij mij het spel perfect draait maxed out.

• Wolfos
Blijkbaar had ie de framerate gelimiteerd op 25FPS, als ik hem limiteer op 60FPS dan draait ie op 40 (medium/high settings).
Wou alleen dat ik hem op 30 kon limiten, da's veel stabieler.

[ Voor 20% gewijzigd door Wolfos op 08-09-2012 11:22 ]

• Grudgie

Grudgie

Ik kan nog steeds niet inloggen :(

• unfor
Net gestart, geen problemen met inloggen.

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
unfor schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:19:
[...]

Gelul.
Mijn broertje heeft behalve GPU exact hetzelfde systeem als mij.
Hij 5770 CFX, ik een 670.
Bij hem is het spel vrijwel onspeelbaar op low, terwijl bij mij het spel perfect draait maxed out.
Dan moet hij dringend alles controleren. Want in beta draaide de game zelfs op een HD4870 stock. Veel kans dat zijn CFX niet goed ingesteld staat waardoor hij fps verlies heeft ipv winst.

• Grudgie

Grudgie

unfor schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:22:
[...]

Net gestart, geen problemen met inloggen.
Kan al sinds gister niet meer inloggen. Connectie faalt steeds en dan krijg ik weer een schermpje met dat hij mijn game privileges niet kan authentiseren. Al contact gehad met support en die zei dat ik mijn wachtwoord en email moest resetten maar wil ook niet lukken op die pagina, krijg ik een error :S

• hawker
SCIxX schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:10:
[...]

Dat kan gewoon niet, dan pas je of niet alle instellingen aan, je hebt of pc kut geconfigureerd of je zuigt het uit je duim.

*excuses voor het grove taalgebruik*

• SCIxX
hawker schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:26:
[...]

Dat kan gewoon niet, dan pas je of niet alle instellingen aan, je hebt of pc kut geconfigureerd of je zuigt het uit je duim.

Onzin, GW2 is simpelweg slecht geoptimaliseerd. Er zijn talloze topics met mensen die nauwelijks verschil merken tussen high and low graphics qua FPS. Heb je überhaupt al weer FPS intensieve delen gespeeld van Guild Wars 2? Dat wil zeggen WvW, op low ziet dat eruit als WoW maar haal ik alsnog maar 12 fps, alles op high haal ik 8 fps.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:41
hawker schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:26:
[...]

Dat kan gemakkelijk aangezien de CPU in veel gevallen gewoon de bottleneck is. Als je CPU het niet aan kan, maakt het helemaal niet uit wat voor graphics instellingen je gebruikt, daar doet je CPU namelijk helemaal niets mee.

• SCIxX
psychodude schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:44:
[...]

Dat kan gemakkelijk aangezien de CPU in veel gevallen gewoon de bottleneck is. Als je CPU het niet aan kan, maakt het helemaal niet uit wat voor graphics instellingen je gebruikt, daar doet je CPU namelijk helemaal niets mee.
En aangezien het spel CPU intensief is is de CPU snel de bottleneck. ;) Ik weet dat ik met mijn Atlhon X3 435 op 3,6 ghz geen top CPU heb, maar ik had toch wel meer dan 8fps gehoopt in heftige WvW.

• Wolfos
GW2 heeft inderdaad een hele slechte graphics/performance verhouding. Game ziet er niet slecht uit, daar niet van, maar op een mid-end laptop draait ie net op 25FPS op low.

Skyrim ziet er stukken beter uit en heeft ook nog lagere system requirements. Deze game draait ongeveer hetzelfde als Battlefield 3 op mijn 2 computers en om nou te zeggen dat de graphics dat rechtvaardigen...

[ Voor 39% gewijzigd door Wolfos op 08-09-2012 11:53 ]

Holy crap... Net Straits of Desolation ff bekeken, maar dat is echt irritant :-S Op iedere meter staat een risen en ze respawnen bijna sneller dan je ze kunt neermaaien (met glass cannon DPS build). Events soloen is er simpelweg niet bij, zonder groep spawnt alles veel te snel. En daarbij zijn alle waypoints contested, dus als je doodgaat mag je de halve map terugvechten.

Wel jammer, want had gehoopt ff snel het laatste level te vullen. Nou ja, dan maar craften en zo "lafjes" de 80 aantikken....

Edit: En yay, level 80 :+ :D

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 08-09-2012 12:19 ]

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:41
SCIxX schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:52:
[...]

En aangezien het spel CPU intensief is is de CPU snel de bottleneck. ;) Ik weet dat ik met mijn Atlhon X3 435 op 3,6 ghz geen top CPU heb, maar ik had toch wel meer dan 8fps gehoopt in heftige WvW.
Het is vrijwel hetzelfde probleem als WAR 3 jaar geleden had, en diverse MMO's daarvoor met een groot spelers aantal in de jaren daarvoor ook al had. De CPU's zijn de afgelopen jaren eigenlijk een beetje blijven hangen wat betreft clock speed. En alhoewel een i7 @ 4 Ghz wat efficiënter is dan een core2duo @ 4 Ghz bijv scheelt het binnen MMO's niet eens zo gek veel.

Zelf draai ik een i7-3820 @ 4.6 Ghz en daarmee behaal ik ongeveer 20 - 25 fps in WvWvW, houdt het iig speelbaar maar ook dat is nog niet zozeer om over naar huis te schrijven. Maar tegelijk zie je ook dat het nog steeds een probleem blijft voor dx < 11 games om echt lekker efficiënt van multi-cores gebruik te maken.

Verwijderd

De processoren zijn ondanks een 'stilstand" in de ghz oorlog wel degelijk veel sneller.
psychodude schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 12:23:
[...]

Het is vrijwel hetzelfde probleem als WAR 3 jaar geleden had, en diverse MMO's daarvoor met een groot spelers aantal in de jaren daarvoor ook al had. De CPU's zijn de afgelopen jaren eigenlijk een beetje blijven hangen wat betreft clock speed. En alhoewel een i7 @ 4 Ghz wat efficiënter is dan een core2duo @ 4 Ghz bijv scheelt het binnen MMO's niet eens zo gek veel.

Zelf draai ik een i7-3820 @ 4.6 Ghz en daarmee behaal ik ongeveer 20 - 25 fps in WvWvW, houdt het iig speelbaar maar ook dat is nog niet zozeer om over naar huis te schrijven. Maar tegelijk zie je ook dat het nog steeds een probleem blijft voor dx < 11 games om echt lekker efficiënt van multi-cores gebruik te maken.

• hawker
SCIxX schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:37:
[...]

Onzin, GW2 is simpelweg slecht geoptimaliseerd. Er zijn talloze topics met mensen die nauwelijks verschil merken tussen high and low graphics qua FPS. Heb je überhaupt al weer FPS intensieve delen gespeeld van Guild Wars 2? Dat wil zeggen WvW, op low ziet dat eruit als WoW maar haal ik alsnog maar 12 fps, alles op high haal ik 8 fps.
Mijn frames dalen in de gewone wereld niet onder de 60 fps in WvW niet onder de 50. En dat is maxed out met super sample op native. En hier praat ik over minimum fps, niet eens average.

Overigens als ik hem terug naar Low zet, dan springt mijn fps naar 150 minimaal in de gewone wereld.

[ Voor 11% gewijzigd door hawker op 08-09-2012 12:42 ]

• Big Venom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-11 14:42
Ik ben aangekomen bij het moment dat ik permanent een order moet kiezen.. Ik ben een elementalist dus ik dacht eerst priory maar vigil lijkt me ook wel vet.. Kan iemand die al heeft gekozen voor 1 van de drie mij helpen , ik heb gehoord dat je er ook armor krijgt uiteindelijk..
vala62 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 12:47:
Ik ben aangekomen bij het moment dat ik permanent een order moet kiezen.. Ik ben een elementalist dus ik dacht eerst priory maar vigil lijkt me ook wel vet.. Kan iemand die al heeft gekozen voor 1 van de drie mij helpen , ik heb gehoord dat je er ook armor krijgt uiteindelijk..
Ik heb gekozen voor de Vigil maar mijn alts zijn nog niet zo ver dat ik kan vergelijken met andere orders :) Tja ik vond het verhaal wel aardig, dus ben niet ontevreden over mijn keuze. Aan de andere kant was het ook niet heel spectaculair of een enorme aanrader. Heb Vigil vooral gekozen omdat ik het vond passen bij mijn warrior; niet te veel denken en lompe kracht gebruiken.

Ik ga voor m'n alts andere orders kiezen. M'n Asura Engineer waarschijnlijk voor de priory en m'n hunter voor order of whispers. Die laatste hebben trouwens wel een cool headquarters in Lion's Arch :)

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 19:37
vala62 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 12:47:
Naast Morrar voor Vigil, heb ik als elementalist gekozen voor Priory. Ik heb nu al aardig wat quests gehad, en ik kan niet zeggen dat ze vervelen. Voor mij, als oud GW1 speler, biedt het Priory verhaal wat diepgang ten opzichte van bepaalde storylines uit GW1, dus dat vind ik meer dan prima.

Het lijkt me dat er niet zo veel verschil tussen de drie groeperingen zit, behalve het verhaal natuurlijk. Dus echt weten zal je het niet, totdat je er één kiest :+

PS5 PSN: UnrealKazu

• SCIxX
hawker schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 12:40:
[...]

Mijn frames dalen in de gewone wereld niet onder de 60 fps in WvW niet onder de 50. En dat is maxed out met super sample op native. En hier praat ik over minimum fps, niet eens average.

Overigens als ik hem terug naar Low zet, dan springt mijn fps naar 150 minimaal in de gewone wereld.
Duik eens WvW in en zoek een grootschalige zerg op, vergelijk nu Low vs Max, je zal zien dat het verschil vele malen minder groot is.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Kazu schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 12:58:
[...]

Naast Morrar voor Vigil, heb ik als elementalist gekozen voor Priory. Ik heb nu al aardig wat quests gehad, en ik kan niet zeggen dat ze vervelen. Voor mij, als oud GW1 speler, biedt het Priory verhaal wat diepgang ten opzichte van bepaalde storylines uit GW1, dus dat vind ik meer dan prima.

Het lijkt me dat er niet zo veel verschil tussen de drie groeperingen zit, behalve het verhaal natuurlijk. Dus echt weten zal je het niet, totdat je er één kiest :+
Ik ben momenteel een Asura elementalist aan het spelen en heb logischer wijs voor Durmant Priory gekozen.
Bij mijn warrior ga ik Vigil kiezen en thief ga ik voor Order of Whispers. Vind het wel leuk als het nog een beetje samen gaat. :)

Steam: Grim

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik haal met 2x 6970 crossfire en een i5 2500k 4,9ghz nu eindelijk stabiele FPS dat constant boven de 60 blijft, no matter what.

Reflections uit en schaduwen op medium deed het hem voor mij.

Echter ik stream @ www.twitch.tv/kaluroo op normaal 720p50fps, echter dat gaat met dit spel niet lukken.
Ik stream nu op 720p30fps en daar heb ik al grootse moeite om boven de 30 FPS te blijven :+.

Zwaar spel, of slecht geoptimaliseerd? Crysis 2 kan ik nog soepeler streamen dan dit spel, met HD pack.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• LikeAKing
In een WvWvW battle op ultra speel ik ook 30 fps, normaal 70+- in steden.
Moet ik nu een nieuwe cpu kopen? (intel i5 3550 @ 3,4ghz) Alles op high / ultra high, hoogste wat ik kan instellen, maar zo'n 150vs150 man battle is nog wel zwaar geloof ik :P

@sanderev66; Elementalist ben ik.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Als mensen nog GW2 willen kopen, ik heb er nog een extra voor de liefhebber :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Verwijderd

Op welk level is dat, dat je een order moet kiezen?

Zijn er meer mensen die zich beginnen te storen aan mob respawn timers? Het valt me op dat je niet lekker tactisch een kampje vol met mobs kan solo'e, tegen die tijd dat ik er 1 of 2 heb neer gekregen respawned er wel weer 1. En dan heb ik het dus over stukken waar ik gewoon alleen aan het spelen was, de respawn timer voelt echt veel te kort aan.

Verwijderd

Je kiest een order ergens rond level 30 van je Personal Story geloof ik? Weet het zo even niet uit m'n hoofd.

En ja, de respawn rate is op bepaalde plekken nog een tikje hoog..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2012 15:17 ]

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
hawker schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 12:40:
[...]

In een volle fight in world vs world met 100man op je beeldscherm kan je niet 50 halen dat is complete onzin. 8)7
Het is gewoon een feit dat in zowat elke mmorpg je frames een stuk omlaag gaan als er heel wat players in je beeld komen maar bij gw2 is het wel zeer slecht geoptimaliseerd.

[ Voor 14% gewijzigd door bloodlynx op 08-09-2012 15:34 ]

• politieman
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-04-2023
Weet iemand wat een beetje een goedkope videokaart om dit spel op middelmatige graphics te draaien?

• unfor
politieman schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 15:58:
Weet iemand wat een beetje een goedkope videokaart om dit spel op middelmatige graphics te draaien?
Ik zou minimaal een 7770 nemen,

• politieman
unfor schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 16:20:
[...]

Ik zou minimaal een 7770 nemen,
pricewatch: Sapphire HD 7770 GHz Edition 1GB GDDR5

deze? deze is wel goedkoop genoeg ja.

• politieman
ging wat verkeerd

[ Voor 133% gewijzigd door politieman op 08-09-2012 16:31 ]

• jdevries21
  • Laatst online: 17-11 10:21
Als je een nieuwe videokaart wil kopen die niet al te duur is zal ik toch voor de:

pricewatch: Sapphire HD 6870 GHz Edition 1GB GDDR5

Hij is toch een stukje sneller dan de 7770 omdat dat een budget kaart is.

http://www.anandtech.com/bench/Product/536?vs=540

hier kan je een vergelijking zien van de 2 videokaarten.

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

Verwijderd

jdevries21 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 17:27:
[...]

Als je een nieuwe videokaart wil kopen die niet al te duur is zal ik toch voor de:

pricewatch: Sapphire HD 6870 GHz Edition 1GB GDDR5

Hij is toch een stukje sneller dan de 7770 omdat dat een budget kaart is.

http://www.anandtech.com/bench/Product/536?vs=540

hier kan je een vergelijking zien van de 2 videokaarten.
Heb zelf de Sapphire HD 6870 GHz Edition 1GB GDDR5 en een AMD x4 955 3.2 GHz CPU en speel alles op max op 1080p met 40 fps... Prima kaart dus.

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Hm, misschien doe ik er goed aan ook up te graden voor ik het spel heb. (ATI Radeon HD 5570.)

Maar goed. Ik heb niet eens een HD monitor. xD

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 17:35:
[...]

Heb zelf de Sapphire HD 6870 GHz Edition 1GB GDDR5 en een AMD x4 955 3.2 GHz CPU en speel alles op max op 1080p met 40 fps... Prima kaart dus.
Het lijkt me niet dat je reflections op max, shadows op max en eventueel supersampling aan hebt staan en nog 40 FPS minimum hebt.

Met mijn I5 2500k @ 4,9ghz en 2x 6970 Crossfire, daalt mijn minimum nog wel eens onder de 40 FPS in sommige gebieden> Soms piekt hij 130, soms onder de 40..

Of had jij het over een rustig gebied?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Verwijderd

kaluro2 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 18:21:
[...]

Het lijkt me niet dat je reflections op max, shadows op max en eventueel supersampling aan hebt staan en nog 40 FPS minimum hebt.

Met mijn I5 2500k @ 4,9ghz en 2x 6970 Crossfire, daalt mijn minimum nog wel eens onder de 40 FPS in sommige gebieden> Soms piekt hij 130, soms onder de 40..

Of had jij het over een rustig gebied?
Afbeeldingslocatie: http://s9.postimage.org/3zr4c7b9p/gw2_settings.jpg

Gemiddeld genomen als ik tijdens het spelen kijk zit ik op 40 fps...
In WvW met een 100 man zerg tussen de 10 a 15, en dit is nog aardig speelbaar gelukkig.

• Big Venom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-11 14:42
Kazu schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 12:58:
[...]

Ik ga dan ook maar voor Priory ! Ben van plan om een warrior te maken dus daar zal ik vigil dan doen.

• SCIxX
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 18:48:
[...]

[afbeelding]

Gemiddeld genomen als ik tijdens het spelen kijk zit ik op 40 fps...
In WvW met een 100 man zerg tussen de 10 a 15, en dit is nog aardig speelbaar gelukkig.
Ik vind tussen de 10 a 15 echt niet speelbaar..

• unfor
Hah, 10-15 fps speelbaar... Good one! :D
(misschien als je alleen wat autoattacked)

[ Voor 35% gewijzigd door unfor op 08-09-2012 20:14 ]

• Seditiar
  • Niet online
SCIxX schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:52:
[...]

Ik vind tussen de 10 a 15 echt niet speelbaar..
Ik haal zelf rond de 20-25 als er 100+ man staat. Vind het wat aan de lage kant maar is nog goed te doen. Het rare bij mij is: CPU load gaat niet boven de 75%, GPU gaat niet boven de 50% load en RAM blijft op 5GB zitten van de 8. Dus ik snap niet helemaal waarom Guild Wars er niet wat extra fps uitperst. Ik zal vast wel wat missen.

(i5 750 @ 3.6GHz, 6950 GPU).

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:32
unfor schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:14:
Hah, 10-15 fps speelbaar... Good one! :D
(misschien als je alleen wat autoattacked)
Mwoah ik heb dat best vaak (als het druk is op server), en valt an sich nog wel mee. Voel me niet echt in het nadeel en kan alles nog gewoon goed casten.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Hulp nodig als het kan.

Heb net de CE doos geopend. Moet ik GW2 gewoon via de dvd's installeren of is de client die ik gisteren gedownload heb ook goed? En hoe apply ik de laatste serial als ik niet via dvd's installeer?

Alvast bedankt.

• unfor
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 21:27:
Hulp nodig als het kan.

Heb net de CE doos geopend. Moet ik GW2 gewoon via de dvd's installeren of is de client die ik gisteren gedownload heb ook goed? En hoe apply ik de laatste serial als ik niet via dvd's installeer?

Alvast bedankt.
In principe heb je geen DVD's nodig, gewoon account aanmaken met je key.

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 21:28:
[...]

In principe heb je geen DVD's nodig, gewoon account aanmaken met je key.
Account aanmaken en dan aangeven dat ik al een gw account heb? Wat stom dat je niet gewoon je serial kunt applyen als je ingelogd bent? Dat was makkelijker geweest en geen kans op fouten.

• SCIxX
Timocos schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:32:
[...]

Mwoah ik heb dat best vaak (als het druk is op server), en valt an sich nog wel mee. Voel me niet echt in het nadeel en kan alles nog gewoon goed casten.
Probeer het maar eens al melee class. ;)

• unfor
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 21:29:
[...]

Account aanmaken en dan aangeven dat ik al een gw account heb? Wat stom dat je niet gewoon je serial kunt applyen als je ingelogd bent? Dat was makkelijker geweest en geen kans op fouten.
Geen idee eigenlijk, maar ik ga er vanuit dat je gewoon ergens een key kunt invoeren terwijl je een account aanmaakt.
Ik koop nooit meer fysieke media dus ik heb er geen ervaring mee.

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 21:29:
[...]

Hier: https://register.guildwars2.com/
Volgens een medewerker van ArenaNet op SA zijn ze aan het werk om een fatsoenlijk systeem in elkaar te draaien om het inderdaad allemaal wat makkelijker en duidelijker te maken om een cd-key aan je account toe te voegen.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:32
SCIxX schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 21:30:
[...]

Probeer het maar eens al melee class. ;)
Daarom speel ik geen melee :P Alleen ranged types :) Beetje op mijn specs inspelen >:)
Besides, speel ook geen PvP of WvWvW ofzo :) Tegen grote bazen is het soms wel irritant dat ie enorm lagt, maar battles zijn meestal toch wel snel voorbij.

[ Voor 23% gewijzigd door Ikkuh84 op 08-09-2012 21:56 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

De vriendin gaat ook GW2 spelen! (hangt de vlag uit!)

Nu maar mijn oude pc upgraden. Haal ik met dit systeempje (overige apparatuur niet nodig) alles high behalve shadows met redelijke fps?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 3450 Boxed€ 167,-€ 167,-
1Gigabyte GV-R785OC-2GD€ 191,49€ 191,49
1Corsair Builder CX430 V2€ 38,94€ 38,94
1Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9€ 35,70€ 35,70
1MSI H77MA-G43€ 73,71€ 73,71
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 506,84

Twijfel, als nvidia aanhanger, of ik misschien beter voor de 560ti kan gaan?

Extra info: budget is eigenlijk € 550, maar bovenstaand systeempje is voor € 540 bij Zercom te halen (wil niet overal losse onderdelen halen).

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Is GW2 nog ergens te koop als digitale download? Wil graag mijn vriendin een exemplaar kado doen maar de 75 euro van G2play.net vind ik net wat drastisch.

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 22:12:
De vriendin gaat ook GW2 spelen! (hangt de vlag uit!)

Nu maar mijn oude pc upgraden. Haal ik met dit systeempje (overige apparatuur niet nodig) alles high behalve shadows met redelijke fps?

Twijfel, als nvidia aanhanger, of ik misschien beter voor de 560ti kan gaan?

Extra info: budget is eigenlijk € 550, maar bovenstaand systeempje is voor € 540 bij Zercom te halen (wil niet overal losse onderdelen halen).
Geen idee of dat systeem het trekt, maar ik zou een nvidia kaart halen, ATI drivers ondersteuning is echt compleet ruk.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
sebastius schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 22:27:
Is GW2 nog ergens te koop als digitale download? Wil graag mijn vriendin een exemplaar kado doen maar de 75 euro van G2play.net vind ik net wat drastisch.
Je hebt een bericht van me. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Verwijderd

Thanks! Dan ga ik voor de nvidia.

Andere vraag - en door zoveel pagina's in dit topic niet meer gemakkelijk te vinden - maar hoe kan ik de items van de HoM ophalen?

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 22:55:
Thanks! Dan ga ik voor de nvidia.

Andere vraag - en door zoveel pagina's in dit topic niet meer gemakkelijk te vinden - maar hoe kan ik de items van de HoM ophalen?
Hebt ingame een vendor die een teleport stone verkoopt waarmee je naar de vendor kan gaan, geloof ik.

Verwijderd

Als je een nieuwe char maakt krijg je een teleportation stone. (Mits je een GW1 account met een HoM gelinkt hebt) Als je char er niet één heeft kan je er één krijgen door naar Lion's Arch te gaan en daar met de Karma-merchant Scornheart praten.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gLpWs7uQNrpcGZRyvpkIeI69/thumb.jpg

Die "verkoopt" deze stones voor 0c. Tweede tabblad.

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

wow, gister lvl80 gedinged met m'n elementalist, 400 jeweler gehaald dus ik ging maar 's WvW, daarnet dus
een groep van m'n guild gejoined en keihard geowned, samen met nog wat andere guilds hebben we gewoon de kracht van organizatie laten zien, echt énorm vet :D

we begonnen met een aantal duizend punten achterstand (geloof 2 of 3) en hebben uiteindelijk gewonnen met 234 punten *O* (riverside was wss flink pissig oOo )

gewoon 4~5 uur gespeeld, 2~3 uur daarvan in en rondom 1 enkel kasteel verdedigend tegen beide servers wat enorm lekker ging dankzij strakke planning (kill everyone north; resupply, repair north, kill everyone south, resupply, repair south gate) en wat geuk; 2de keer dat ze erdoorheen kwamen kwam de andere server er ook net doorheen
gevolg: 2 servers die elkaar half slopen en wij erin springen om het af te maken in alle chaos _/-\o_

uiteindelijk lieten ze het kasteel met rust, dus ff pauze gepakt en daarna als vliegende formatie over de hele map supply camps en torens overnemen, op een gegeven moment hadden we de allernoorderlijkste, degene net boven de homecastle van de bordelands zeg maar en zaten we daar te campen
uiteindelijk kregen ze hem wel terug, maar pas nadat ze 3x onze aantallen hadden weten te verzamelen (die we ook nog ff bezighielden)

ook nog lekker getaunt natuurlijk, heb hier een aantal plaatjes weten te schieten :)

ik ga me zo wel tijdens die 2weken gevechten vermaken :Y)
Pagina: 1 ... 155 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.