Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Welke server zit je dan? Wij zitten namelijk nu tegen Riverside. Maar lopen nu naar 3,5 uur al 3000 punten voor o.O

[ Voor 16% gewijzigd door Seditiar op 09-09-2012 04:35 ]

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

boreal station

de reden dat jullie hun nu zo hard afmaken is omdat ze zo hard gedemoraliseerd zijn door ons dat ze het niet eens meer proberen ;)

edit;
wij zitten nu weer tegen riverside, en zij hebben weer een voorsprong van 8k punten opgebouwd :X

[ Voor 26% gewijzigd door godofal op 09-09-2012 06:30 ]

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ik vond die Asura er eerst maar wat belachelijk uitzien, maar heb onlangs toch een warrior gerolled om eens te proberen en verdorie zeg die Asura spelen wel superlekker weg, ook vooral omdat ze zo snel rennen. In vergelijking daarmee is mijn Norn engineer een logge olifant. De animaties van de Asura vind ik ook veel beter, grappiger uitgewerkt. Ik vergelijk ze wat met de greenskins in WAR, die speelde ik ook veel liever dan de andere rassen omdat ze beter uitgewerkt waren.

Steam/uPlay: EvulKlowne

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:41
ambi schreef op zondag 09 september 2012 @ 09:56:
Ik vond die Asura er eerst maar wat belachelijk uitzien, maar heb onlangs toch een warrior gerolled om eens te proberen en verdorie zeg die Asura spelen wel superlekker weg, ook vooral omdat ze zo snel rennen. In vergelijking daarmee is mijn Norn engineer een logge olifant. De animaties van de Asura vind ik ook veel beter, grappiger uitgewerkt. Ik vergelijk ze wat met de greenskins in WAR, die speelde ik ook veel liever dan de andere rassen omdat ze beter uitgewerkt waren.
Agreed, het is en blijft jammer voor grotere rassen als humans, maar zeker norn dat runspeed binnen MMO's altijd balanced dient te zijn. Daardoor krijg je altijd hele bizarre animation. Het zou gewaagder zijn geweest als ze hadden gezegd de run speed is gewoon anders, norn heeft nu eenmaal gewoon langere benen. Maar tegelijkertijd is de norn groot en log, waardoor endurance moves veel beperkter zijn.

Racial trait norn: run speed +50%
Racial trait asura: endurance +500%

Binnen PvE gameplay geeft dit behoudens een voordeel in traveling time voor norn, juist weer een pluspuntje gedurende combat voor asura.

Wat betreft voor structured PvP is het gewoon zorgen voor een kat en muis spel, vaak voldoende hoekjes en dergelijke om snel in te dodgen en zo de klappen te ontwijken terwijl je even snel een tik teruggeeft. Zorg er alleen niet voor dat je rechtlijnig weg zou rennen :p.

En wat betreft WvWvW des te meer incentive om op een gegeven moment mounted combat te introduceren.

Maarja, gezien vooralsnog balance nagenoeg hetzelfde als equality blijft betekenen binnen MMO's, zullen dit soort zaken niet snel gebeuren.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Jammer genoeg gaat dat totaal in tegen het idee van GW2. Als je dat gaat doen, dan krijg je "om het beste in X te zijn, moet je ras Y zijn" etc.

Daar willen ze totaal van af, WoW, Shaiya e.d. hebben hier nog wel zeer veel last van

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Hey, heel raar maarrehh..
Ik speelde met mijn dual core 2 3.0ghz en HD4870 512mb..

Ongeveer 60fps met bijna alles low en textures high.. en tijdens drukte 20-40fps..

Nu zet ik dus shaders op high en nog wat dingen omhoog... heb ik opeens 90 fps? raar toch?

Verwijderd

Hoe kan ik mijn titles showen aan anderen. Meen dat je ergens aan kunt klikken die je wilt laten zien?

En kun je mensen meenemen naar je Eye of the North?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 10:18 ]

• psychodude
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 10:16:
Hoe kan ik mijn titles showen aan anderen. Meen dat je ergens aan kunt klikken die je wilt laten zien?
In je achievement panel, links bovenin zit een dropdown box met titles.

• Seditiar
  • Niet online
godofal schreef op zondag 09 september 2012 @ 06:28:
boreal station

de reden dat jullie hun nu zo hard afmaken is omdat ze zo hard gedemoraliseerd zijn door ons dat ze het niet eens meer proberen ;)

edit;
wij zitten nu weer tegen riverside, en zij hebben weer een voorsprong van 8k punten opgebouwd :X
Aha! Wij zitten tegen Riverside [DE], dat verklaart een hoop. En we lopen 30k punten achter nu, geloof dat ze een nachtje doorgespeeld hebben. Wel knap, logde om 04:00 uit en we hadden +450 punten en nog hebben ze zo'n voorsprong behaald.

• godofal
  • Niet online

godofal

Seditiar schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:31:
[...]

Aha! Wij zitten tegen Riverside [DE], dat verklaart een hoop. En we lopen 30k punten achter nu, geloof dat ze een nachtje doorgespeeld hebben. Wel knap, logde om 04:00 uit en we hadden +450 punten en nog hebben ze zo'n voorsprong behaald.
dat deden ze gisteren dus ook, en dat hebben we met veel moeite weer goed weten te maken
dat was alleen een verschil van ~10k

ik geloof dat de high population servers hier toch een (te) groot voordeel van hebben :(

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

godofal schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:33:
[...]

dat deden ze gisteren dus ook, en dat hebben we met veel moeite weer goed weten te maken
dat was alleen een verschil van ~10k

ik geloof dat de high population servers hier toch een (te) groot voordeel van hebben :(
Overdag hebben ze geen voordeel omdat het dan volgepakt zit met 500 per server... Als je genoeg nerds hebt die 's nachts doorgaan (en bij een grotere server heb je er dan al snel meer), tja dan heb je dan voordeel.

Kwantiteit =/= kwaliteit.. ;) Zelf heb ik nog nauwelijks WvW gedaan, tijden waarop ik kan heb ik een flinke queue te pakken helaas.

• Seditiar
  • Niet online
Queue time is bugged, heel erg hard bugged. Als je flink zones switched heb je een grote kans dat de invite tevoorschijn komt.

• godofal
  • Niet online

godofal

Baroshir schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:41:
[...]

Overdag hebben ze geen voordeel omdat het dan volgepakt zit met 500 per server... Als je genoeg nerds hebt die 's nachts doorgaan (en bij een grotere server heb je er dan al snel meer), tja dan heb je dan voordeel.

Kwantiteit =/= kwaliteit.. ;) Zelf heb ik nog nauwelijks WvW gedaan, tijden waarop ik kan heb ik een flinke queue te pakken helaas.
hey, daar val ik ook onder :+

ach, we hebben ze verslagen op piek-moment gisteren, dus ik vind het wel best dat ze nu een win pakken (ook al is het door een sneaky tactic :P )

• Seditiar
  • Niet online
godofal schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:53:
[...]

hey, daar val ik ook onder :+

ach, we hebben ze verslagen op piek-moment gisteren, dus ik vind het wel best dat ze nu een win pakken (ook al is het door een sneaky tactic :P )
Ach, het hoort erbij natuurlijk. Maar Desolation is pas echt smerig, die hebben gewoon 2-3 US guilds die op voor hun normale tijden spelen. Bij Duitsers moet je in ieder geval nog slaap opofferen..

• godofal
  • Niet online

godofal

Seditiar schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:57:
[...]

Ach, het hoort erbij natuurlijk. Maar Desolation is pas echt smerig, die hebben gewoon 2-3 US guilds die op voor hun normale tijden spelen. Bij Duitsers moet je in ieder geval nog slaap opofferen..
achja, zij offeren een lage ping op, dus 1op1 zal je het van ze winnen :)
Players can now do the production portion of crafting without having to pull the resources from their bank. Note: Discovery still requires use of the bank. This is something we would like to change but decided that getting part of the way there was better than making players wait for the entire fix.
ik wist niet dat dit origineel de bedoeling was, maar wauw, dat is relaxed!
scheelt toch een aantal keer klikken en vooral het zoeken naar de juiste mats
Pets can no longer be revived using the “F” prompt. This is because you can either use F4 to swap pets which will bring that pet back alive or you can wait until you are out of combat at which point you pet will revive automatically. We felt it was doing a disservice to Ranger players to incentivize them to spend a long time reviving their pet when it was a very inefficient thing to do and happened after combat anyway. This will also help clear up “F” to interact functionality.
en nog zo'n relaxte fix, zó iritant om bovne op een muur te staan en een revive prompt te zien, in te drukken terwijl je een meteor shower tanked en na 5 seconden (en half je HP bar) te zien dat je een snow leopard aan het ressen bent ofzo

persoonlijk zou ik het toch graag zien dat er een aparte keybind komt voor looten, of een optie waardoor hij automatishc alles oppakt zodra het kan (dus zonder een knop in te drukken, autoloot heb ik al aanstaan)
in veel games vond ik het iritant dat je alles automatisch oppakt, maar in GW2 zijn er geen nutteloze items en heb je meer dan genoeg inventory space

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
hexta schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 22:54:
[...]

Je hebt een bericht van me. :)
Zou je dit ook willen delen met de rest? Ben wel benieuwd waar je goedkoper een digitale versie kan vandaan halen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
TheKillingBean schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:50:
[...]

Zou je dit ook willen delen met de rest? Ben wel benieuwd waar je goedkoper een digitale versie kan vandaan halen.
Ik had voor vrienden een gekocht in de winkel en extra meegenomen om wellicht tweakers blij te kunnen maken.
Ik heb er nog 1 over, eigenlijk voor een tweaker die er naar vroeg, maar die heeft nog geen reactie gegeven.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik kom er niet helemaal uit met Guild Wars 2

Ik heb rond de 1500 uur aan Guild Wars 1 gespeeld en ik ben momenteel bezig met de 2de maar voor elke quest die ik moet doen moet ik een bepaald level zijn. Ik ben level 5 en de volgende quest die ik moet doen is voor level 6. Arenanet zeg zelf dat je niet hoeft te grinden in de game maar hoe gaat mijn rank snel omhoog. Het wandelen in Rata Sum wordt ik een beetje zat? Iemand tips?

Tot nu toe ben ik nog niet echt onder de indruk van toen ik Guild wars 1 voor het eerst aan het spelen was.

[ Voor 11% gewijzigd door Rockvee2 op 09-09-2012 14:05 ]

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
Rockvee2 schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:03:

Ik heb rond de 1500 uur aan Guild Wars 1 gespeeld en ik ben momenteel bezig met de 2de maar voor elke quest die ik moet doen moet ik een bepaald level zijn. Ik ben level 5 en de volgende quest die ik moet doen is voor level 6. Arenanet zeg zelf dat je niet hoeft te grinden in de game maar hoe gaat mijn rank snel omhoog. Het wandelen in Rata Sum wordt ik een beetje zat? Iemand tips?
Doe de hart missies en ga ontdekken (vistas enz). Als je alles in 1 gebied hebt gedaan, ga je precies mee met het verhaal.
Verder maakt 1 a 2 leveltjes niet altijd uit (afhankelijk van je speelstijl en class).
Ik heb nog niks gegrind.
Ben nu level 26 ofzo en bezig met het charr begin gebied als human (voor de fun). Kan allang m'n level 24 human missie doen, maar wacht nog even :)

• godofal
  • Niet online

godofal

méér dan genoeg te doen
exploration (waypoints, map en points of interest) renown hearts en dynamic events, craften en gatheren, WvW en dan vergeet ik er nog wel een paar

ik ben lvl80 geworden zonder ook maar 1 moment het gevoel te hebben dat ik echt underleveled was
gewoon alles doen wat je kan en je hebt geen enkel probleem

• Rockvee2
  • Niet online
Ok, bedankt beiden, ik heb dus nog wat te doen. Denk dat Guild wars 2 iets teveel nieuwe dingen heb in het begin.

• ixl85
  • Laatst online: 21-10 19:58
Rockvee2 schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:07:
Ok, bedankt beiden, ik heb dus nog wat te doen. Denk dat Guild wars 2 iets teveel nieuwe dingen heb in het begin.
In het begin dacht ik ook "mmmhh what?", omdat het niet leek op GW1. Maar hoe verder ik kom, hoe beter het wordt.
Bij level 7 kan je ook gaan wisselen van wapen en krijg je wat meer skills. Succes in elk geval :D

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11 13:16
Ga in iedergeval ratasum uit, dan wijst het zich al meer vanzelf. Die quest is je persoonlijke verhaallijn. De rest kom je onderweg tegen.

• Rockvee2
  • Niet online
Bedankt voor de tips, ben nu in Lions Arch aangekomen. Maar het lijkt wel alsof iedereen mij negeert in de game zelf want niemand reageert op mijn berichten. De /map channel is toch het juiste kanaal om te praten tegen andere mensen in hetzelfde dorp/stad?

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Tot nu toe ben ik nog niet echt onder de indruk van toen ik Guild wars 1 voor het eerst aan het spelen was.
Wandel gewoon de wereld eens in zonder al teveel te denken aan wat je allemaal moet doen om b.v. zo snel mogelijk te levellen. In het begin vond ik er ook niet zoveel aan en wist ik niet goed hoe of wat en waarom, tot de dag dat ik gewoon de wereld besloot te verkennen zonder al teveel verwachtingen en nog veel minder verplichtingen in mijn achterhoofd en toen heb ik me uitstekend vermaakt, want je komt automatisch zoveel dingen tegen die je kan doen (of niet doen) en dit zonder saaie tekstdialogen te moeten doorlopen. GW2 vergde gewoon een beetje een andere mind-set van mij, maar nu kan ik me er heel goed in vinden en vermaak ik me elke dag :)

Steam/uPlay: EvulKlowne

• SinergyX
  • Laatst online: 17:30
Rockvee2 schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:24:
Bedankt voor de tips, ben nu in Lions Arch aangekomen. Maar het lijkt wel alsof iedereen mij negeert in de game zelf want niemand reageert op mijn berichten. De /map channel is toch het juiste kanaal om te praten tegen andere mensen in hetzelfde dorp/stad?
Waarschijnlijk zit je in overflow, daar reageren mensen aanzienlijk minder op /map omdat je niet op 'je eigen' server zit (zeker als je iets wil kopen/verkopen). Lion's arch is ook beetje de central hub voor de 80s om te craften, de hub om naar alle startgebieden te gaan, niet echt een plek om even lekker te chatten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-11 17:53
Is er al iemand die van ze kopie af wilt? ;-)

Verwijderd

Zijn er meer mensen die problemen hebben met op de server komen ?

Kan gewoon zoals gebruikelijk inloggen en door naar character select.
Dan character selecteren en vast blijven op het laadscherm van de zone. Ook al reeds andere characters geprobeerd maar zelfde probleem.

Is ook niet 1,2,3 iets over terug te vinden op het forum van GW2 zelf. (eergister nog ingelogged)

• psychodude
Heb er hier geen problemen mee gehad de afgelopen uren, kan inloggen zonder issues.

Verwijderd

psychodude schreef op zondag 09 september 2012 @ 10:18:
[...]

In je achievement panel, links bovenin zit een dropdown box met titles.
Found it! Maar niemand kan mijn "show-off-show" zien. Een vriend gevraagd of hij iets zag, niet dus. Heb Champion of the Gods aan. Iemand dezelfde ervaring? Of moet ik nog meer doen? Of ligt dat aan een setting bij de "kijkende" partij?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:55
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 00:22:
[...]

Found it! Maar niemand kan mijn "show-off-show" zien. Een vriend gevraagd of hij iets zag, niet dus. Heb Champion of the Gods aan. Iemand dezelfde ervaring? Of moet ik nog meer doen? Of ligt dat aan een setting bij de "kijkende" partij?
Het is ook niets bijzonders, je titel komt klein onder je naam te staan als iemand er op klikt.

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Van het weekend maar 2 uurtjes kunnen spelen maar toch lvl 40 aangetikt :) Heb nu echt mooie gear aan de hand van storyquests dus vanavond maar eens Caduceus Manor run doen met de guild :D
Heb gehoord dat deze beter te doen is dan AC dus ben benieuwd

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Ik kan maar geen class kiezen, telkens rond lvl 20 raak ik uitgekeken op de class en begin ik een nieuwe. Ik heb nu een lvl 22 warrior, lvl 25 elementalist en een lvl 9 Guardian. Guardian is erg vet, maar de thief lijkt me ook cool. Ik speel die 2 nog tot lvl 20 en dan kies ik gewoon 1 van de 4, anders kan ik dadelijk nog extra char slots bij kopen ook :P .

Verwijderd

Nidhiki schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:00:
Van het weekend maar 2 uurtjes kunnen spelen maar toch lvl 40 aangetikt :) Heb nu echt mooie gear aan de hand van storyquests dus vanavond maar eens Caduceus Manor run doen met de guild :D
Heb gehoord dat deze beter te doen is dan AC dus ben benieuwd
Nou... weet niet of CM is aangepast, maar van de week was het een ware wipefest al tegen de eerste baas, de hele tijd 1-shotted worden als je uberhaput de kamer binnen komt lopen...

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:22:
[...]

Nou... weet niet of CM is aangepast, maar van de week was het een ware wipefest al tegen de eerste baas, de hele tijd 1-shotted worden als je uberhaput de kamer binnen komt lopen...
Haha, oh dat is wel weer een heel ander verhaal :9 Nu ben ik al helemaal nieuwsgierig, gelukkig is een guild run altijd leuk en zijn we al blij als we 1 baas neer halen 8) Wat een heerlijk spel is het toch _/-\o_

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Afgelopen zaterdag 7 uurtjes WvW gedaan, zaten tegen Riverside[DE] en Blacktide.

Toen we begonnen zaten we op op 7000 punten achterstand op Riverside[DE] en hadden we een 14 000 voorsprong op Blacktide.

Voor het eerst werden aanvallen en verdedigen gecoordineerd, Riverside van z'n resources voorzien en tegelijk verdedigen tegen Blacktide om geen onnodige punten verliezen.

Dit ging door tot de match eindigde en wat was me dat spannend, 30 minuten voor het einde liepen we nog maar 400 punten achter.

Uiteindelijk:

Afbeeldingslocatie: http://files.enjin.com.s3.amazonaws.com/211079/module_gallery/original/787377.jpg

Toch nog net gehaald :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 21:55
Sabrac schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:34:
Afgelopen zaterdag 7 uurtjes WvW gedaan, zaten tegen Riverside[DE] en Blacktide.

Toen we begonnen zaten we op op 7000 punten achterstand op Riverside[DE] en hadden we een 14 000 voorsprong op Blacktide.

Voor het eerst werden aanvallen en verdedigen gecoordineerd, Riverside van z'n resources voorzien en tegelijk verdedigen tegen Blacktide om geen onnodige punten verliezen.

Dit ging door tot de match eindigde en wat was me dat spannend, 30 minuten voor het einde liepen we nog maar 400 punten achter.

Uiteindelijk:

[afbeelding]

Hoera voor de Avengers van Gunnars Hold! :D Meer buffs voor mij! :P

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

microoo schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:54:
[...]

Hoera voor de Avengers van Gunnars Hold! :D Meer buffs voor mij! :P
Naja, dag erna zaten we weer tegen Riverside[DE] en Gandara, Riverside had een 40 000 punten voorsprong toen ik die middag had ingelogd :P. Heeft voor die ene keer dus weinig geholpen.

En Avengers? :P nee nee, Monkey Knife Fighters :)

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Toch een beetje deprimerend dit. Allemaal enthousiaste verhalen in dit topic, maar voorlopig nog nergens een kopie van gw2 te vinden :( achja het zij zo.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Icyzer schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:02:
Toch een beetje deprimerend dit. Allemaal enthousiaste verhalen in dit topic, maar voorlopig nog nergens een kopie van gw2 te vinden :( achja het zij zo.
He psssst hier heb ik de mijne vorige week gekocht ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Uiteindelijk:

[afbeelding]

Hmmm dat is raar. Gisteren zat ik tegen Gunnars Hold en Riverside. Maar ik speel op Gandara. Reset dat per dag? Of is dat wekelijks?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• microoo
ye-roon schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:33:
[...]

Hmmm dat is raar. Gisteren zat ik tegen Gunnars Hold en Riverside. Maar ik speel op Gandara. Reset dat per dag? Of is dat wekelijks?
Nee, want gisteren was het zondag, en hij had het over zaterdag. :Y)

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:00
De mediamarkt in Leeuwarden had afgelopen vrijdag nog genoeg retail verpakkingen liggen. Zal bij alle MM's wel zo zijn denk ik.

XPENG G9 Performance 2024

• corset
Zoetermeer heeft er nog 0, Game Mania, FRS en Media Markt

Snelle vraag:

Cultural armor (level 35) waard of niet? Voor Charr Warrior

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• microoo
lanerios schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:42:
Zoetermeer heeft er nog 0, Game Mania, FRS en Media Markt

Snelle vraag:

Cultural armor (level 35) waard of niet? Voor Charr Warrior
Als je de looks het waard vindt, ja. Je zal zeer waarschijnlijk snel betere armor vinden.

• corset
aaah, laat dan maar. Gaat me nu meer om de stats dan de looks haha

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:22:
[...]

Geen last van gehad van de week :) gingen er echt super makkelijk door heen (de complete instance)

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

ye-roon schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:33:
[...]

Op het moment reset het dagelijks, geen idee voor hoelang ze dit blijven doen, uiteindelijk is het de bedoeling dat het twee wekelijks reset.

Kan niet wachten tot het zover is, de 24 uur matches zijn alleen echt interessant in het weekend (andere dagen niet genoeg tijd om gezellig mee te kunnen doen).

Kun je de looks van alle armour en weapons via transmutes op andere gear zetten, ook van cultural armour en bv die armour skins uit de gem shop?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:18
lanerios schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:45:
aaah, laat dan maar. Gaat me nu meer om de stats dan de looks haha
Volgens mij kun je dat probleem verhelpen met een transmutation stone... looks van het ene armour met de stats van het andere.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Hebben die dungeons eigenlijk nog zin om te doen als je al lang en breed voorbij het minimum required level bent? Het levelen ging tussen 30 en 60 wel zo ontzettend hard, dat ik o.a. CM compleet overgeslagen heb.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
Dus, ik had gehoord dat je gems ook met ingame currency kan kopen. Bedoelen ze daarmee de auction house, of is er nog een andere manier?

Verwijderd

Weakling schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:52:
Hebben die dungeons eigenlijk nog zin om te doen als je al lang en breed voorbij het minimum required level bent? Het levelen ging tussen 30 en 60 wel zo ontzettend hard, dat ik o.a. CM compleet overgeslagen heb.
Zeker,

Mijn CM run laatst leverde mij gewoon gear op van mijn eigen lvl.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:54:
Zeker,

Mijn CM run laatst leverde mij gewoon gear op van mijn eigen lvl.
Oh tof! In story en/of exploration mode?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Odysseus87
  • Laatst online: 18-11 22:20
Vraagje:

Als casual is het dan verstandig om op medium of high populated servers te spelen.

Met medium, heb ik gegarandeerd geen queue's en kna ik lekker mn ding doen, maar WvW lijkt me lastig
op High servers is het WvW makkelijker denk ik, maar queue's??

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Xplosivv schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:54:
Dus, ik had gehoord dat je gems ook met ingame currency kan kopen. Bedoelen ze daarmee de auction house, of is er nog een andere manier?
Bij de trading post is een "Currency Exchange" hierin kun je voor gold (silver / copper) gems kopen of gems verkopen.

Van het weekend 150 coppers gekocht voor geloof iets van 30 silver.

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt...als je het Black Lion Trading Post scherm (default 'o') opent en aan de linker kant het tweede tabje selecteert ('currency exchange') kan je daar kiezen of je gems voor goud wilt kopen of goud voor gems. Zo kan je dus met ingame currency (goud) crystals kopen.

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Baelrog schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:55:
Vraagje:

Als casual is het dan verstandig om op medium of high populated servers te spelen.

Met medium, heb ik gegarandeerd geen queue's en kna ik lekker mn ding doen, maar WvW lijkt me lastig
op High servers is het WvW makkelijker denk ik, maar queue's??
Er bestaan geen queues in GW2 :) Alleen overflow servers maar die zijn de laatste dagen ook bijna allemaal weg. Alleen in start gebieden kom je deze nog tegen.
Druk op O (Black Lions Company, o.a. gem store en trade post) en dan links voor "Currency Exchange" kiezen. Dan kun je aangeven voor hoeveel in-game geld je gems wil kopen en dan zie je meteen hoeveel gems je ervoor krijgt. Prijs wordt bepaald door vraag en aanbod want in feite koop je gems die door andere spelers in de gem store zijn gekocht en zijn ingewisseld voor "quick in-game cash".

Verwijderd

Weakling schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:55:
[...]

Oh tof! In story en/of exploration mode?
Ik was op story mode.

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Brummetje schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:56:
[...]

Er bestaan geen queues in GW2 :) Alleen overflow servers maar die zijn de laatste dagen ook bijna allemaal weg. Alleen in start gebieden kom je deze nog tegen.
"Geen queues" is niet helemaal waar, voor World vs World heb je een queue en soms kunnen sPvP servers vol zitten, maar daar houd het dan ook wel mee op :). Rest wordt inderdaad opgevangen door overflow servers

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:50
Weakling schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:52:
Sterker, álles heeft nog zin als je een hoger level bent. Van de week nog 1-2 levels bijgehaald (ben nu level 30 human), door level 1-10 Asura gebied te doen. Ook drops zijn dan gewoon voor je eigen level. Bags met loot die je dan vindt leveren ook gewoon materials voor je eigen level op, zat bij mij bijvoorbeeld o.a. boter in. Mats die je gewoon vind zijn dan wel weer voor het level van het gebied (ook wel logisch, anders kun je nooit low-level materials meer krijgen).

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
Cronax schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:56:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt...als je het Black Lion Trading Post scherm (default 'o') opent en aan de linker kant het tweede tabje selecteert ('currency exchange') kan je daar kiezen of je gems voor goud wilt kopen of goud voor gems. Zo kan je dus met ingame currency (goud) crystals kopen.
Sabrac schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:56:
[...]

Bij de trading post is een "Currency Exchange" hierin kun je voor gold (silver / copper) gems kopen of gems verkopen.

Van het weekend 150 coppers gekocht voor geloof iets van 30 silver.
Righto, thanks. Is dat dan van andere spelers, of een default price die door anet is bepaald?

(Ik heb nog niet echt veel gespeeld, vandaar.)

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
[...]

Er zijn wel degelijk queues voor WvW.

Ik zit op een medium pop server, en in de dal uren ben je vaak 5 tegen 40 aan het spelen, niet altijd leuk.

En in de piek uren hebben we queues van 10 minuten ofzo.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Wat op dit moment tot de "leuke" situatie leidt dat je in een overflow terecht komt en vrijwel meteen er achteraan een bericht dat je de op je eigen server mag.

• Odysseus87
  • Laatst online: 18-11 22:20
Tweede vraagje:

Ik las een poos terug dat Cooking erg handig is voor het levelen (mede door de buffs) maar door de recente nerfs voor Cooking (mats zijn duurder bij de karma vendor en sommige mats worden niet meer verkocht maar allene nog drops)
is het misschien handiger om nu JC + Wep /armor te nemen voor t levelen?

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Baelrog schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:59:
Tweede vraagje:

Ik las een poos terug dat Cooking erg handig is voor het levelen (mede door de buffs) maar door de recente nerfs voor Cooking (mats zijn duurder bij de karma vendor en sommige mats worden niet meer verkocht maar allene nog drops)
is het misschien handiger om nu JC + Wep /armor te nemen voor t levelen?
Ik heb zelf Jeweler + Armorsmithing en ik kan zeggen dat Jeweler echt 10x makkelijk te levelen is als Armorsmithing *voornamelijk vanwege de cloth requirements*. Armorsmithing loop ik me op het moment een beetje aan te ergeren, maar dat is meer dat ik geen geduld heb :) *en geen geld om de benodigde materialen te kopen*

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Bij leatherworker heb ik vooral dat ik geen claws enzo, genoeg heb. Ik zou ze kunnen kopen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Boter enzo dropt nu echt veel trouwens.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Sabrac schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:01:
Ik heb zelf Jeweler + Armorsmithing en ik kan zeggen dat Jeweler echt 10x makkelijk te levelen is als Armorsmithing *voornamelijk vanwege de cloth requirements*. Armorsmithing loop ik me op het moment een beetje aan te ergeren, maar dat is meer dat ik geen geduld heb :) *en geen geld om de benodigde materialen te kopen*
Ik nooit echt problemen met armorsmithing gehad, maar ja, ik ben wel iemand die rustig een uurtje of twee in het rond kan gaan meppen (mob, rots of boom) om mats te verzamelen. Mijn weaponsmithing kwam er zelfs gruwelijk door op achterstand te staan. Die ben ik nu maar weer op gelijke hoogte aan het trekken.

Wat betreft de keuze van je crafts: ik denk vooral dat je moet pakken wat je leuk en handig lijkt voor je karakter, niet of het nu heel snel helpt bij levellen of niet. Dat levellen gaat toch al vlot genoeg als je een beetje vanalles wat doet. Of je moet koste wat het kost binnen twee weken level 80 willen worden, dan wordt het een ander verhaal.

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Weakling schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:05:
[...]

Ik nooit echt problemen met armorsmithing gehad, maar ja, ik ben wel iemand die rustig een uurtje of twee in het rond kan gaan meppen (mob, rots of boom) om mats te verzamelen. Mijn weaponsmithing kwam er zelfs gruwelijk door op achterstand te staan. Die ben ik nu maar weer op gelijke hoogte aan het trekken.

Wat betreft de keuze van je crafts: ik denk vooral dat je moet pakken wat je leuk en handig lijkt voor je karakter, niet of het nu heel snel helpt bij levellen of niet. Dat levellen gaat toch al vlot genoeg als je een beetje vanalles wat doet. Of je moet koste wat het kost binnen twee weken level 80 willen worden, dan wordt het een ander verhaal.
Hehe, ik kan dat dus echt niet, 2 uur mobs rondmeppen :).

2uur+ mining nodes hameren is daarentegen geen probleem *vandaar dat Jeweler ook zo makkelijk ging*

Ik ga wel gewoon WvW spammen en met het geld dat ik daar uit haal (ongeveer 1 gold per uur) koop ik wel materialen :)

Small claws... gisteren ineens een hele berg van gekregen, door mede-Charr te mollen in een deel van m'n story :D

Dit is het verhaal:
spoiler:
Ik ben de Vigil gejoined want leek me meest toepasselijk voor een warrior. Confrontatie tussen de lieden van de verschillende volkeren aanschouwd in Lions Arch, waarbij de verzoeningspoging mislukt. Daarna word je naar Ebonhawke gestuurd omdat daar lieden zijn die vredesonderhandelingen proberen te verstoren. Dat blijken dus renegade Charr te zijn en die droppen zo rond lvl35 flink wat small claws. Heb ik de hele stad gecleared...

Kom ik bij het einde, dialoog wil niet laden maar krijg een pop-up dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de game server. Log uit en opnieuw in, zit ik weer aan het begin van die instance, kan ik nog een keer alles looten :9 En nee, ik heb dit niet expres gedaan. Wel een mogelijke exploit denk ik.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SnoeiKoei schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:09:
Kom ik bij het einde, dialoog wil niet laden maar krijg een pop-up dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de game server. Log uit en opnieuw in, zit ik weer aan het begin van die instance, kan ik nog een keer alles looten :9 En nee, ik heb dit niet expres gedaan. Wel een mogelijke exploit denk ik.
Ban! ;)

Nah, ik zou het pas een exploit noemen als het reproduceerbaar is. Nou zou je misschien steeds je netwerkkabel los kunnen trekken om hetzelfde te bewerkstelligen, maar dat lijkt me teveel werk.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023

Uiteindelijk:

[afbeelding]

Dat heb jij goed geregeld voor onze server dude, met je team uiteraard!

Ik heb dit weekend even een slootje tijd in Guildwars gestoken en ben van 33 naar lvl 60 gegaan. Gisteren nog ff dikke lvl 60 rare set aangeschaft, en dan gaan we vanavond weer een begin maken richting lvl 80 :)

Ik heb een Warrior, en het spel begint steeds plezieriger aan te voelen. Had gister zelfs een wow moment van de omgeving hoe cool het eruit zag.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Sabrac schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:50:
[...]

Op het moment reset het dagelijks, geen idee voor hoelang ze dit blijven doen, uiteindelijk is het de bedoeling dat het twee wekelijks reset.

Kan niet wachten tot het zover is, de 24 uur matches zijn alleen echt interessant in het weekend (andere dagen niet genoeg tijd om gezellig mee te kunnen doen).
Aha, mja ik had inderdaad gelezen dat ze dat per 2 weken zouden gaan doen. Maar ik dacht dus dat dit al aan de gang was. Ach, het was op zich wel tof gister, maar ik maak toch liever een premade groep en ga daarmee roamen of zo.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Weakling schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:13:
[...]

Ban! ;)

Nah, ik zou het pas een exploit noemen als het reproduceerbaar is. Nou zou je misschien steeds je netwerkkabel los kunnen trekken om hetzelfde te bewerkstelligen, maar dat lijkt me teveel werk.
Tsja reproduceerbaar is het wel natuurlijk, volgens mij leidt zelfs uitloggen voor je de instance uit gaat ertoe dat je de volgende keer weer voor de instance staat en dat deel van de story opnieuw moet doen, zolang je maar uitlogt voor de story als "completed" is geflagged. En ik denk niet dat veel mensen de moeite nemen om dit te gaan misbruiken maar feit is dat ik iets van 20 small claws had na die 2x, ter waarde van zo'n 40 silver (redelijk bedrag op dit level).

Maar goed ik had weinig keus dan het een tweede keer te doen want anders kwam ik niet verder met mijn story. En de fout lag niet aan mijn verbinding maar aan drukte op de server neem ik aan.

[ Voor 10% gewijzigd door SnoeiKoei op 10-09-2012 11:19 ]

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dakreal schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:16:
[...]

Ik heb dit weekend even een slootje tijd in Guildwars gestoken en ben van 33 naar lvl 60 gegaan. Gisteren nog ff dikke lvl 60 rare set aangeschaft, en dan gaan we vanavond weer een begin maken richting lvl 80 :)

Ik heb een Warrior, en het spel begint steeds plezieriger aan te voelen. Had gister zelfs een wow moment van de omgeving hoe cool het eruit zag.
Ik ben zelf een fervent WoW speler geweest en ik moet zeggen dat Guild Wars echt op alle fronten grote indruk maakt, zowel kwa design als graphics ik vind het bizar aangenaam dat je automatisch terug gescaled word naar het bij behorende level waarin je je bevind, zo blijf je altijd een uitdaging houden.

Ik speel het met veel plezier, plezier wat ik echt de laatste jaren in WoW bijzonder miste. :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

SnoeiKoei schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:18:
[...]

Tsja reproduceerbaar is het wel natuurlijk, volgens mij leidt zelfs uitloggen voor je de instance uit gaat ertoe dat je de volgende keer weer voor de instance staat en dat deel van de story opnieuw moet doen, zolang je maar uitlogt voor de story als "completed" is geflagged. En ik denk niet dat veel mensen de moeite nemen om dit te gaan misbruiken maar feit is dat ik iets van 20 small claws had na die 2x, ter waarde van zo'n 40 silver (redelijk bedrag op dit level).
Ik zou het voor de zekerheid wel even reporten. Zometeen is het al wel bekend en zien ze jou het "perongeluk" doen.. En krijg je een ban aan je broek..
Brummetje schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:19:
[...]

Ik zou het voor de zekerheid wel even reporten. Zometeen is het al wel bekend en zien ze jou het "perongeluk" doen.. En krijg je een ban aan je broek..
True! Maar ff doen dan.

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dakreal schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:16:
[...]

Ben zelf ook een warrior en moet toch zeggen dat ik blij verrast bent met de verschillende speelstylen die je kan aannemen.

Bij mij in de guild (z'on 15 tot 20 man, kleine guild dus) zitten 4 andere warriors, en toch speelt iedereen net iets anders :).

Ik ben zelf een Power / Toughness / Vitality *meatshield* warrior met een Longbow + Axe / Shield. en Veel group buffs *banners met regeneration, 70 power aan iedereen bij me in de buurt etc*

Een ander speelt weer meer offensive, en werkt met precision en conditional damage.

Vindt het alleen wel jammer dat je geen duels kan doen, om wat meer te kijken wat nu effectiever is.

Verwijderd

hoe levelen jullie het snelste? ik zie dat er hier mensen zijn die van 30 naaar 60 zijn gegaan op een weekendje tijd...
Wat doen jullie dan allemaal? Ik ben momenteel level 20, en juist klaar met het eerste norn gebied :)

Zou graag ook wat sneller willen levelen.

• Rushleader
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 11:06
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:22:
hoe levelen jullie het snelste? ik zie dat er hier mensen zijn die van 30 naaar 60 zijn gegaan op een weekendje tijd...
Wat doen jullie dan allemaal? Ik ben momenteel level 20, en juist klaar met het eerste norn gebied :)

Wat goed werkt is exploren en craften. Dat geeft zo belachelijk veel XP. Ow en world/dynamic events geven bij gold veel XP

• godofal
  • Niet online

godofal

Uiteindelijk:

[afbeelding]

wtf, ik zat er ook in tijdens dat gevecht (riverside borderlands) maar ik had een andere eindscore, scheelt maar een paar puntjes maar toch:
Afbeeldingslocatie: http://i917.photobucket.com/albums/ad18/godofal/guild%20wars%202/gw023.jpg?t=1347150152

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Crafting - van 1 tot 400 in een craft levert je minstens 10 levels op, combineer dat met een crafting booster (50 % kans op een critical craft, wat je extra xp oplevert) kan je zo 15 levels opleveren.

World vs World - Als je een goede zerg te pakken hebt kun je zo in een paar levels per uur vangen.

Hearts / DE + Exploration - Zolang je deze 2 met elkaar combineert, en daarmee ook Mining / Gathering etc combineert, krijg je best leuke xp :).

Weekend terug ging ik op deze manier van 42 naar 72 in een weekend. (ongeveer 25 uur totaal).
godofal schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:23:
[...]

wtf, ik zat er ook in tijdens dat gevecht (riverside borderlands) maar ik had een andere eindscore, scheelt maar een paar puntjes maar toch:
[afbeelding]
Dat is echt bijzonder, zou het komen door de tijd van de screenshot? Dat de punten zelfs na het eindigen van WvW gewoon doorgaan?

[ Voor 21% gewijzigd door Sabrac op 10-09-2012 11:26 ]

Verwijderd

Sabrac schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:24:
[...]

Crafting - van 1 tot 400 in een craft levert je minstens 10 levels op, combineer dat met een crafting booster (50 % kans op een critical craft, wat je extra xp oplevert) kan je zo 15 levels opleveren.

World vs World - Als je een goede zerg te pakken hebt kun je zo in een paar levels per uur vangen.

Hearts / DE + Exploration - Zolang je deze 2 met elkaar combineert, en daarmee ook Mining / Gathering etc combineert, krijg je best leuke xp :).

Weekend terug ging ik op deze manier van 42 naar 72 in een weekend. (ongeveer 25 uur totaal).
Zal dit weekend dan maar eens alle mats aankopen om in 1 keer mijn crafting naar 400 te doen.
Zal ik al een hele eind verder komen zo te horen...
Deze week naar aanleiding daarvan maar al wat gold beginnen maken ^^

Verwijderd

Hebben ze weer onderhoud?

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:29:
Zal dit weekend dan maar eens alle mats aankopen om in 1 keer mijn crafting naar 400 te doen.
Zal ik al een hele eind verder komen zo te horen...
Deze week naar aanleiding daarvan maar al wat gold beginnen maken ^^
Dan heb je wel heel veel gold nodig als je echt alles wilt kopen.

• godofal
  • Niet online

godofal

Sabrac schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:22:
Vindt het alleen wel jammer dat je geen duels kan doen, om wat meer te kijken wat nu effectiever is.
dan nog weet je niet wat effectiever is ;)
dan weet je welke van de 2 beter is in een 1V1 situatie, maar je kan dan niet weten of jouw buff/meatshield niet effectiever is in een teamfight

ik zit op het moment met een ele build die enorm gefocussed is op AOE en DoT damage, perfect voor sieges (zowel offensive/defensive)
maar ik kan níémand aan in een 1V1 situatie, gewoon omdat zoveel van m'n skills moeten chargen (2sec voordat effect begint, easy dodge)

maar sta ik bovenop een muur, dan doe ik óngelooflijk veel schade, vaak staat m'n scherm compleet vol met damage counters
Sabrac schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:24:
[...]

dan krijg je (afaik) geen extra exp voor je levels hoor, alleen voor crafting
je krijgt XP voor lvls van elk crafting lvl, je krijgt dus dezelfde XP maar dan sneller

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Is de loginserver nou weer kapot?

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

godofal schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:31:
[...]

dan nog weet je niet wat effectiever is ;)
dan weet je welke van de 2 beter is in een 1V1 situatie, maar je kan dan niet weten of jouw buff/meatshield niet effectiever is in een teamfight

ik zit op het moment met een ele build die enorm gefocussed is op AOE en DoT damage, perfect voor sieges (zowel offensive/defensive)
maar ik kan níémand aan in een 1V1 situatie, gewoon omdat zoveel van m'n skills moeten chargen (2sec voordat effect begint, easy dodge)

maar sta ik bovenop een muur, dan doe ik óngelooflijk veel schade, vaak staat m'n scherm compleet vol met damage counters
Klopt, maar op het moment zie ik sommige classes (thiefs bijvoorbeeld) zelfs m'n meatshield in 3-4 seconde neerleggen, daar waar een andere thief niet eens een deukje maakt. Dus je kan er dan wel mee testen wat absoluut niet werkt :).
godofal schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:31:
dan krijg je (afaik) geen extra exp voor je levels hoor, alleen voor crafting
je krijgt XP voor lvls van elk crafting lvl, je krijgt dus dezelfde XP maar dan sneller
Ah, ik dacht dat het ook op je echte xp ging, heb er zelf nooit echt op gelet.
godofal schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:23:
[...]

[afbeelding]
Zie nu wel een verschil van 1 minute (in de minimap) tussen onze screenshots en een geheel andere vraag. Hoe overleef jij WvW met slechts 13.3k hp? (goed ik ben een meatshield, maar zelfs met 30k hp overleef ik het niet altijd, wel vaak :))

Verwijderd

Weakling schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:31:
[...]

Dan heb je wel heel veel gold nodig als je echt alles wilt kopen.
zal wel meevallen denk ik... tegen dit weekend heb ik wel 10-15G ofzo :)

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023

Mja wat ik heb ik eigenlijk gedaan, gewoon het spel spelen eigenlijk :P
Hearts doen, events doen, lekker veel gatheren. Overdreven veel mobs nakken onderweg ernaar toe. Vista's, Poi's. Verder heb ik nog mijn weaponsmithing 50 lvls omhoog geknalt waardoor ik van 57-59 ging.

Ik vind het niet zo moeilijk om te levelen, je kunt gewoon rond gaan hakken voor hout en je krijgt zo een sloot xp erbij. Ik zou zeggen, doe wat je leuk vind, de levels komen wel :)

@ Sabrac

Ik gebruik zelf een critbuild met 5 signets + 40 precision voor elk lvl. Tevens focus ik voornamelijk daarnaast op power en critical hit damage. gaat als een trein, in WvW gebruik ik gewoon een rifle.

Zat nu op iets van 1500 power, 70% crit en rond de 2200 attack :)

[ Voor 14% gewijzigd door Dakreal op 10-09-2012 11:44 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:40:
zal wel meevallen denk ik... tegen dit weekend heb ik wel 10-15G ofzo :)
Wauw. Gold verzamelen, daar ben ik nog steeds erg slecht in. Ben nu level 60 en heb eenmalig 1 gold gehad op het moment dat ik op 40 mijn traits boekje wilde kopen. Verder kom ik zelden boven de 50 silver uit. :X

• godofal
  • Niet online

godofal

Sabrac schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:35:
[...]
Klopt, maar op het moment zie ik sommige classes (thiefs bijvoorbeeld) zelfs m'n meatshield in 3-4 seconde neerleggen, daar waar een andere thief niet eens een deukje maakt. Dus je kan er dan wel mee testen wat absoluut niet werkt :).

[...]

Ah, ik dacht dat het ook op je echte xp ging, heb er zelf nooit echt op gelet.

[...]
de opzet van GW2 is enorm anders dan andere MMO's, en omdat ik vrij weinig MMO's heb gespeeld en nog minder serieus heb ik denk ik een voordeel in het aanleren van de GW2 stijl
meatshield=useless, alles hakt iedereen in 3 tellen neer als je gewoon gaat staan tanken
met 13k HP overleeft ik het redelijk makkelijk, ik voel me vrij tanky tbh
bovendien heb ik nog een aantal last resort middelen, waaronder 2 goede passives: op 25% HP activeert m'n arcane shield die een aantal aanvallen gewoon compleet blocked, en op 10% activeert er een stealth van m'n runes

moet wel zeggen dat ik daar niet op vertrouw, dat is echt alleen als ik een flinke fout maak/random iets wat ik niet kan zien aankomen

gewoon blijven bewegen, dodgen en al dat soort spul en je hebt nergens last van

en zoals ik zei; meestal sta ik bovenop een muur oid en dan kan ik gewoon constant hell droppen en zodra het iets te heet onder mijn eigen voeten word terugtrekken en weer bijhealen

trouwens, als elementalist met 30 punten in arcana heb je een enorm voordeel, elke attunement geeft je een boon, dus als ik begin heb ik might van fire attunement en switch ik naar earth zodra ze me zien, dat geeft me 33% damage reduction O-)
gecombineerd met een bubble of stupidity waardoor alleen bepaalde AOE me nog kan raken heb ik meer dan genoeg tijd om al m'n aanvallen af te vuren :)

ik geloof dat ik nu zo rond de 400~500 kills heb in WvW, en misschien 50 deaths (kan je dat ook nog ergens zien?)
Zie nu wel een verschil van 1 minute (in de minimap) tussen onze screenshots en een geheel andere vraag. Hoe overleef jij WvW met slechts 13.3k hp? (goed ik ben een meatshield, maar zelfs met 30k hp overleef ik het niet altijd, wel vaak :))
dat kan zijn, maar er hoort geen verschil in score te zijn: punten worden alleen tijdens ticks geteld en ik maakte mijn SS bijna direct na de laatste tick

[ Voor 14% gewijzigd door godofal op 10-09-2012 11:48 ]

• microoo
Weakling schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:44:
[...]

Wauw. Gold verzamelen, daar ben ik nog steeds erg slecht in. Ben nu level 60 en heb eenmalig 1 gold gehad op het moment dat ik op 40 mijn traits boekje wilde kopen. Verder kom ik zelden boven de 50 silver uit. :X
Wazig dat er soms zo'n groot verschil in zit. Ik had op lvl 60 iets van 4 gold en 40 silver. Ik craft dan wel niet, maar het is nog steeds een gigantisch verschil... Zit nu op lvl 79 en heb 8 gold en 60 silver met alle trait books gekocht.

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
[...]

Als je eenmaal in Orr bent gaat het sneller. Ik heb de laatste dagen 4 exotics gekocht voor rond de 3 gold per ding en na elke exotic hang ik in de 20-60 silver range maar in no time zit je weer rond de 2 gold.
//edit Kan nog steeds niet inloggen =/

[ Voor 3% gewijzigd door Xufuja op 10-09-2012 11:47 ]

Verwijderd

[...]

op mijn thief had ik voor dit weekend reeds 3 gold :)
Toen was hij lvl 15. money makes more money :)

ik spendeer dan ook heel veel tijd bij trade post :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 11:49 ]

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

godofal schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:45:
[...]

de opzet van GW2 is enorm anders dan andere MMO's, en omdat ik vrij weinig MMO's heb gespeeld en nog minder serieus heb ik denk ik een voordeel in het aanleren van de GW2 stijl
meatshield=useless, alles hakt iedereen in 3 tellen neer als je gewoon gaat staan tanken
Niet geheel waar, ik kan in een groep van 15 enemies rondlopen en het makkelijk 20-30 seconde volhouden.

De reden dat ik meatshield speel is de afleiding, ik ben de gek die van de muur afspringt en midden in de enemy zerg rent, zodat mensen met minder health / meer damage, veilig vanaf de muren op ze kan schieten.

Zodra ik lower health kom activeer ik m'n damage immunities terwijl ik terug ren, er zijn dan genoeg gekken die denken dat ik een easy kill ben en erachter aan rennen. Om vervolgens neergeschoten te worden door de mensen op de muur :)

Ieder zo z'n speelstyle :) Mij maakt het niet uit dat ik niet veel schade doe. Is wel leuk als je dan iemand tegenkomt als je zelf maar 10 % hp hebt en ze toch nog weet neer te halen omdat je automatische regeneratie hoger is dan de schade die ze op je doen (yey toughness)

• Madstorm
  • Laatst online: 15:27

Madstorm

Derping all the way!

In het weekend van level 45 naar 61 gegaan, met name door mijn chef (cooking or whatever) te levelen van 1 naar 400. Ik had geluk dat ik alle mats gekocht heb voordat de vendors generfed werden, dus heeft me misschien maar 50 silver gekost. En 1 tot 400 is te doen in 15 min, als je alle mats hebt liggen.

Moet zeggen dat naar mate ik hoger level ben het spel wel leuker begint te worden. Maar ik zie veel mensen over meerdere gold praten terwijl ik zelf nog nooit meer heb gehad dan 1,8 gold. Hebben jullie een goed manier gevonden om gold te farmen? Of kom ik dan echt uit op: Hartjes doen, monsters slayen elke event meedoen.

I'm an Ironman!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Volgens mij stevenen we met dit topic hard af op de meeste pagina's in een topic ... |:(

/inflatablemouse vraagt zich af of er een limiet aan zit ...

• godofal
  • Niet online

godofal

Sabrac schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:49:
[...]

Niet geheel waar, ik kan in een groep van 15 enemies rondlopen en het makkelijk 20-30 seconde volhouden.

De reden dat ik meatshield speel is de afleiding, ik ben de gek die van de muur afspringt en midden in de enemy zerg rent, zodat mensen met minder health / meer damage, veilig vanaf de muren op ze kan shieten.

Zodra ik lower health kom activeer ik m'n damage immunities terwijl ik terug ren, er zijn dan genoeg gekken die denken dat ik een easy kill ben en erachter aan rennen. Om vervolgens neergeschoten te worden door de mensen op de muur :)

Ieder zo z'n speelstyle :) Mij maakt het niet uit dat ik niet veel schade doe. Is wel leuk als je dan iemand tegenkomt als je zelf maar 10 % hp hebt en ze toch nog weet neer te halen omdat je automatische regeneratie hoger is dan de schade die ze op je doen (yey toughness)
ik gok dat niet al die 15 mensen jou aimen dan, of niet alles gebruiken om je neer te krijgen

eigenlijk wel jamer dat er niet een soort van skill-test oid zit, op het moment lijkt het also het constant georganiseerd tegen zerg is van beide kanten (dus de georganiseerde zitten op andere plekken)
InflatableMouse schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:53:
Volgens mij stevenen we met dit topic hard af op de meeste pagina's in een topic ... |:(

/inflatablemouse vraagt zich af of er een limiet aan zit ...
die bereiken we zodra GW2 weer een uurtje of 2 kapoet is, dan krijgen we weer de "HIJDOETHETNIET" berichten B)

[ Voor 13% gewijzigd door godofal op 10-09-2012 11:55 ]

Pagina: 1 ... 156 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.