Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

microoo schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:46:
Wazig dat er soms zo'n groot verschil in zit. Ik had op lvl 60 iets van 4 gold en 40 silver. Ik craft dan wel niet, maar het is nog steeds een gigantisch verschil... Zit nu op lvl 79 en heb 8 gold en 60 silver met alle trait books gekocht.
Ik ben daar ook eerlijk gezegd nooit echt mee bezig geweest, met gold sparen. Heb me meer geconcentreerd op craften en ondanks het zelf heel veel bijelkaar verzamelen kost dat stiekem toch een klein fortuin aan materialen die je niet kunt farmen/grinden.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

godofal schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:54:
[...]

ik gok dat niet al die 15 mensen jou aimen dan, of niet alles gebruiken om je neer te krijgen

eigenlijk wel jamer dat er niet een soort van skill-test oid zit, op het moment lijkt het also het constant georganiseerd tegen zerg is van beide kanten (dus de georganiseerde zitten op andere plekken)
Evade
Endure pain - 5 seconde geen schade
Evade
Shield Stance - 5 seconde geen schade
Evade
*rennen naar de muur*

repeat process :).

Daarnaast activeert endure pain nogmaals zodra ik op 25 % health kom.

Dus zelfs als ze alle 15 op me aimen en all out gaan kan ik het z'on 20 seconde volhouden :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 21:55
Weakling schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:54:
[...]

Ik ben daar ook eerlijk gezegd nooit echt mee bezig geweest, met gold sparen. Heb me meer geconcentreerd op craften en ondanks het zelf heel veel bijelkaar verzamelen kost dat stiekem toch een klein fortuin aan materialen die je niet kunt farmen/grinden.
Ik moet zeggen dat ik niet actief aan het sparen ben. Maar ik heb wel dat dynamic events als een rode lap op een stier werken bij mij. Op het moment dat er een in beeld verschijnt, laat ik alles vallen wat ik aan het doen ben en sprint ik er op af. Ook als ik het event al 4x eerder heb gedaan 8)7. Dat zal ook wel het een en ander opleveren. Daarnaast heb ik de tic dat als ik een nieuw gebied kom er pas weer uit mag als deze 100% is lol.

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Weakling schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:54:
[...]

ik negeer gold vrij veel, ik merk dat zolang je niet enorm dure dingen koopt (die je ook niet echt nodig hebt) de cashflow hoog zat zit dat ik nergens last van heb als ik iets nodig heb

volgens mij is gold zoiezo vrij waardeloos, alle echt indrukwekkende dingen (speciaal armor e.d.) kan je alleen krijgen door bepaalde events zoals WvW, SPVP en dungeons e.d.
de stats zijn iig nooit écht speciaal imo

edit: voor degenen die wél graag een flinke zakcent hebben: die ene dungeon van de flame legion kan je erg makkelijk gold farmen, 1G/uur is niet uitzonderlijk daar
gewoon erheen gaan, de dynamic event doen terwijl je wacht op een team en daarna speedruns doen
met name de dynamic event er net buiten lever véél loot en gold op omdat iedereen die staat te wachten meedoet waardoor er zo een 50tal flame legion per wave spawnen
gooi er wat AOE overheen en ze zijn zo neer, waardoor je een *hoop* loot krijgt die je kan verkopen bij vendors/TP

[ Voor 25% gewijzigd door godofal op 10-09-2012 11:59 ]

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

InflatableMouse schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:53:
Volgens mij stevenen we met dit topic hard af op de meeste pagina's in een topic ... |:(

/inflatablemouse vraagt zich af of er een limiet aan zit ...
OT: Mwah, het Ziggo topic heeft altijd nog zo'n 5.000 reacties meer, dus kan nog wel even.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

microoo schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:57:
[...]

Ik moet zeggen dat ik niet actief aan het sparen ben. Maar ik heb wel dat dynamic events als een rode lap op een stier werken bij mij. Op het moment dat er een in beeld verschijnt, laat ik alles vallen wat ik aan het doen ben en sprint ik er op af. Ook als ik het event al 4x eerder heb gedaan 8)7. Dat zal ook wel het een en ander opleveren. Daarnaast heb ik de tic dat als ik een nieuw gebied kom er pas weer uit mag als deze 100% is lol.
heb ik ook hoor :D gebied niet 100% cleared? Niet naar het volgende...

En de oh zo hart-verscheurende keuze... 2 events... Vlak Bij elkaar... Welke doe ik...
microoo schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:57:
[...]

Hetzelfde hier... Maar ik heb nog een tic: geen gebruik van waypoints en asuran portals... En toch heb ik net pas 1g (en ik zou eigenlijk een trait boek moeten kopen, maar vind dat zonder van het goud...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• microoo
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:00:
[...]

heb ik ook hoor :D gebied niet 100% cleared? Niet naar het volgende...

En de oh zo hart-verscheurende keuze... 2 events... Vlak Bij elkaar... Welke doe ik...
Oeh, wat ik dan doe: Naar een event, even snel aantikken (bijvoorbeeld 1 monster dood maken), zodat ik iig brons heb en dan naar andere event. Die completen voor goud en als ik nog terug kan andere event ook afmaken :P
Wailing_Banshee schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:02:
[...]

Hetzelfde hier... Maar ik heb nog een tic: geen gebruik van waypoints en asuran portals... En toch heb ik net pas 1g (en ik zou eigenlijk een trait boek moeten kopen, maar vind dat zonder van het goud...)
Je weet neem ik aan wel dat je altijd gratis nar lions arch kan (via heart of the mists/ WvW) :)
microoo schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:04:
[...]

Je weet neem ik aan wel dat je altijd gratis nar lions arch kan (via heart of the mists/ WvW) :)
Ja. En dat is het enige waarin ik een heel klein beetje mee "cheat". Als ik in een stad ben, ga ik wel eens heel even naar LA om de Forge te gebruiken. En dan weer terug naar de stad waar ik vandaan kwam. Ik heb LA wel pas 100% discovered nadat ik er via Kessex en Gendarran Fields heen gelopen was.

(dus nooit via de mist!)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• microoo
Wailing_Banshee schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:07:
[...]

Ja. En dat is het enige waarin ik een heel klein beetje mee "cheat". Als ik in een stad ben, ga ik wel eens heel even naar LA om de Forge te gebruiken. En dan weer terug naar de stad waar ik vandaan kwam. Ik heb LA wel pas 100% discovered nadat ik er via Kessex en Gendarran Fields heen gelopen was.

(dus nooit via de mist!)
Heh, nou ik spreek je nog wel eens een keer als je door jouw storyline quests van het noordoosten van de world map naar zuid-midden wordt gestuurd, dat ga je dan echt niet lopen denk ik hoor lol....

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:36
Hoe werkt deze Forge eigenlijk en waar kan ik hem vinden? Ik heb nu al een paar mystic coins en nog iets anders waarin staat dat ik deze bij de forge kan gebruiken voor iets "speciaals" te krijgen :?

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
luuj schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:08:
Hoe werkt deze Forge eigenlijk en waar kan ik hem vinden? Ik heb nu al een paar mystic coins en nog iets anders waarin staat dat ik deze bij de forge kan gebruiken voor iets "speciaals" te krijgen :?
In het midden van Lion's Arch.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25
Hij vraagt hoe die werkt, niet waar die staat :P
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_forge

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• microoo
Hier staan nog wat recepten met mystic coins:

http://www.reddit.com/r/G...esearch_it_makes_exotics/

• SinergyX
Ik heb hem enkel gebruikt om wat materials up te graden naar volgende versie, maar verder nog niet zo bijzonder interessant (buiten 80 gear natuurlijk :P)

Nadeel vind ik wel van de coins, als je dus niet weet wat het doet (je krijgt verder helemaal geen uitleg dat dit dus voor 'endgear' crafting is), je ze allemaal doodleuk verkoopt.

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2012 12:17 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Eerst vraagt hij hoe die werkt, daarna waar die staat =X

• SinergyX
Ah inderdaad, ach hij heeft z'n antwoord :D
Maar nu het topic nog een tijdje doorgaat, mischien tijd om de TS eens bij te werken? Releasedate is al tijdje 'bekend' :P

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

SinergyX schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:21:
Ah inderdaad, ach hij heeft z'n antwoord :D
Maar nu het topic nog een tijdje doorgaat, mischien tijd om de TS eens bij te werken? Releasedate is al tijdje 'bekend' :P
we moeten eigenlijk gewoon een nieuw topic hebben met een verse TS

anyway, tip voor allen: voedsel is enorm goedkoop en enorm handig
daarnet 20 eggplant fritters kunnen kopen voor de lage prijs van 11silver
gevolg? 26% magicfind, 60 conditon damage en +10exp/kill
erg relaxed in dungeons en WvW met mijn bouw :)
SinergyX schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:21:
...
godofal schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:28:

we moeten eigenlijk gewoon een nieuw topic hebben met een verse TS
Mee eens. Maar wie gaat dat doen? Ik zie g0tanks en Joostjah hier de laatste tijd nooit meer, dus zij zullen het waarschijnlijk niet gaan doen.

Ik denk dat het opzetten van een vers topic wel wat uurtjes gaat kosten en die stop ik liever in het spelen :)

edit: Even naar de huidige TS gekeken. Is het misschien een idee om deze voor het grootste deel over te nemen? Game beschrijving moet opnieuw geschreven worden. Met wat tekstuele aanpassingen kan Professions blijven. Races en Leveling zijn nog steeds van toepassing. Polls, Videos en Release Date verwijderen. Links updaten. En een FAQ toevoegen met antwoorden op een aantal hier heel veel gestelde vragen.
Op die manier is het wellicht te doen.

[ Voor 24% gewijzigd door RoseSolane op 10-09-2012 12:47 ]

microoo schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:08:
[...]

Heh, nou ik spreek je nog wel eens een keer als je door jouw storyline quests van het noordoosten van de world map naar zuid-midden wordt gestuurd, dat ga je dan echt niet lopen denk ik hoor lol....
Waarom niet? Het gaat mij toch niet om het levelen, de story is nice-to-have... Ik ben lvl42 en m'n personal story is nu op req 21... Dat zou genoeg moeten zeggen... Ik doe ze wel als ik weer eens in de buurt ben...

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
en guild research werkt niet meer >< Ik vind het echt een geweldige game, maar als ze ding a fixen, en dan de volgende dingen slopen, dan werkt het gewoon niet.

Ja relog al geprobeerd
Ja ik respresent de guild
Ja ik ben de guild leader

Ik kan op Add drukken, en er gebeurt vervolgens niks meer ><

En nee fanboys! Ik heb NIKS tegen het spel, wordt alleen dit soort dingen zat.

Personal story, te lang op 20 gezeten, heb nu 1 van de orders gekozen en moet daarmee verder. Ben zelf 35 en mn quest is 26 ofzo. Ben te druk met andere dingen bezig om met personal story te bemoeien lol

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SinergyX
lanerios schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:53:
Personal story, te lang op 20 gezeten, heb nu 1 van de orders gekozen en moet daarmee verder. Ben zelf 35 en mn quest is 26 ofzo. Ben te druk met andere dingen bezig om met personal story te bemoeien lol
Pas op 29/31 maak je een definitieve keuze voor 1 van de 3, dit zijn nog vrije keuzes ;)

Maar voor zulke dingen zijn dus supporttickets :) Als andere wel kunnen upgraden, is dus niet meteen 'het spel kapot'.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2012 13:00 ]

Heb het volgens mij hier niet zien langskomen nog maar sinds een mini-patch ergens dit weekend kun je craften met materialen die nog in de collections van je bank staan. Alleen voor discoveries hoef je je spullen nog uit je collections te halen. Fijne aanpassing!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Stel dat ik het wel op me wil nemen om de TS te updaten voor een nieuw topic, bij wie moet ik dan zijn?

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
SinergyX schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:59:
[...]

Pas op 29/31 maak je een definitieve keuze voor 1 van de 3, dit zijn nog vrije keuzes ;)

Maar voor zulke dingen zijn dus supporttickets :) Als andere wel kunnen upgraden, is dus niet meteen 'het spel kapot'.
Nop, heb al echt moeten kiezen voor. Als in, ben deel van order en Dinky is nu leider van mn Warband (All hail Dinky!)

26 t/m 29,5 is meer een initiation.

Guild upgrade is bij veel meer guilds dood, beetje rondvragen in /map lijkt het op een uitgebreide bug :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

lanerios schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:05:
[...]

Nop, heb al echt moeten kiezen voor. Als in, ben deel van order en Dinky is nu leider van mn Warband (All hail Dinky!)

Guild upgrade is bij veel meer guilds dood, beetje rondvragen in /map lijkt het op een uitgebreide bug :(
Zolang we onze progress maar niet kwijt zijn, want die moet nu zo ongeveer klaar zijn (heb hem vrijdag gestart, rond deze tijd en het was een 3-dagen research...)

SnoeiKoei schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:01:
Heb het volgens mij hier niet zien langskomen nog maar sinds een mini-patch ergens dit weekend kun je craften met materialen die nog in de collections van je bank staan. Alleen voor discoveries hoef je je spullen nog uit je collections te halen. Fijne aanpassing!
Mee eens. Maar ik gebruik craften vooral voor de discoveries, dus als dat ook kan vanuit collections dan ben ik pas echt blij. Het lijkt dat ANET dat ook vind, maar dat ze dat nog niet meteen konden aanpassen en dus maar eerst deze wijizging hebben doorgevoerd. Nu wil ik meteen meer :)
Cronax schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:04:
Stel dat ik het wel op me wil nemen om de TS te updaten voor een nieuw topic, bij wie moet ik dan zijn?
Goeie vraag, had ik ook al. Kun je niet een mod een berichtje sturen?
RoseSolane schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:07:
[...]

Mee eens. Maar ik gebruik craften vooral voor de discoveries, dus als dat ook kan vanuit collections dan ben ik pas echt blij. Het lijkt dat ANET dat ook vind, maar dat ze dat nog niet meteen konden aanpassen en dus maar eerst deze wijizging hebben doorgevoerd. Nu wil ik meteen meer :)
Er komt meer...
Crafting
· Players can now do the production portion of crafting without having to pull the resources from their bank. Note: Discovery still requires use of the bank. This is something we would like to change but decided that getting part of the way there was better than making players wait for the entire fix.

• Cronax
lanerios schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:05:
[...]

Volgens mij is het afhankelijk van je personal story, de één zal eerder echt al kunnen kiezen als de ander? Ikzelf kon met mijn Guardian pas definitief kiezen na 3 personal story missies waar ik moest kiezen tussen het plan van de ene faction vs het plan van de andere en daarna kon ik nog steeds de Durmand Priory kiezen hoewel ik geen enkele keer voor hun plan gekozen had.

Eigenlijk grappig, hoewel de Vigil beter bij mijn Guardian past qua proffession en denkwijze vond ik hun plan na de 1e keer dusdanig slecht ('gooi er meer mensen tegenaan!') dat ik toch voor de Order of Whispers ben gegaan...de Durmand Priory lijkt me ook wel erg fanatiek soms en hoewel de Order misschien soms offers maakt waar mijn character het niet mee eens is zijn ze wel de enige die het hele plaatje bekijkt in plaats van symptoombestrijding te doen...

Verwijderd

Cronax schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:10:
[...]

Volgens mij is het afhankelijk van je personal story, de één zal eerder echt al kunnen kiezen als de ander? Ikzelf kon met mijn Guardian pas definitief kiezen na 3 personal story missies waar ik moest kiezen tussen het plan van de ene faction vs het plan van de andere en daarna kon ik nog steeds de Durmand Priory kiezen hoewel ik geen enkele keer voor hun plan gekozen had.

Eigenlijk grappig, hoewel de Vigil beter bij mijn Guardian past qua proffession en denkwijze vond ik hun plan na de 1e keer dusdanig slecht ('gooi er meer mensen tegenaan!') dat ik toch voor de Order of Whispers ben gegaan...de Durmand Priory lijkt me ook wel erg fanatiek soms en hoewel de Order misschien soms offers maakt waar mijn character het niet mee eens is zijn ze wel de enige die het hele plaatje bekijkt in plaats van symptoombestrijding te doen...
Die plan keuzes zijn NIET je uiteindelijke keuze.

Je krijgt op lvl 30-35 een story missie waar je daadwerkelijk moet kiezen tussen de Priory, Vigil of Whispers.

Vanaf dat moment krijg je ook de banner te zien bij je character select scherm dat je die order hebt gekozen.

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of de game in Leiden nog ergens te krijgen is? Heb weinig zin in digital purchases, aangezien die veelal een stuk duurder zijn op dit moment..

• TheSolutioner
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2024

TheSolutioner

Enemy Terrorist

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:28:
Heeft iemand enig idee of de game in Leiden nog ergens te krijgen is? Heb weinig zin in digital purchases, aangezien die veelal een stuk duurder zijn op dit moment..
Zitten een paar game winkels op de haarlemmerstraat, daar al geprobeerd?

You shall not pass!!!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik ben nu proud member van de Order of Whispers :) Vind de keuzes (sneaky aanpak) mooi passen bij m'n thief. Heb gehoord dat er ook een order of whispers armor is, ben benieuwd hoe die eruit zal zien :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Mensen mensen mensen wat een lag weer op de TP.. Ik wilde mijn vrouw wat items kado doen.. En voor dat ik het wist heb ik 10x dezelfde axe gekocht :(.. Ook het plaatsen van items die je zoekt werkt weer eens niet... Achja ik was eigenlijk toch aan het klussen :P.

[edit]Ondertussen al 14x dezelfde axe gekocht :S

[ Voor 10% gewijzigd door Uhmmie op 10-09-2012 13:39 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

TheSolutioner schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:34:
[...]

Zitten een paar game winkels op de haarlemmerstraat, daar al geprobeerd?
Alle winkels die ik ken al geprobeerd, die hebben 'm niet meer..

• TheSolutioner
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2024

TheSolutioner

Enemy Terrorist

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:42:
[...]

Alle winkels die ik ken al geprobeerd, die hebben 'm niet meer..
Ah jammer, meeste van wat ik hoor is het ook overal uitverkocht.. zelfs digitaal nog erg lastig te krijgen.

You shall not pass!!!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:18:
Vanaf dat moment krijg je ook de banner te zien bij je character select scherm dat je die order hebt gekozen.
Ik kies ook al niet meer voor het verhaal, maar puur om die banners te krijgen.

Ik hoop dat ze dan nog iets van je eerdere keuzes bij charactercreation laten terug komen, die van je ouders/zus/circus vond ik wel bizar matig op z'n best.

Verwijderd

TheSolutioner schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:45:
[...]

Ah jammer, meeste van wat ik hoor is het ook overal uitverkocht.. zelfs digitaal nog erg lastig te krijgen.
Zelfs de intertoys/bart smit/v&d geprobeert? meestal worden die wel vergeten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:48:
[...]

Zelfs de intertoys/bart smit/v&d geprobeert? meestal worden die wel vergeten.
Stuk voor stuk, allemaal uitverkocht helaas
Uhmmie schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:37:
Mensen mensen mensen wat een lag weer op de TP.. Ik wilde mijn vrouw wat items kado doen.. En voor dat ik het wist heb ik 10x dezelfde axe gekocht :(.. Ook het plaatsen van items die je zoekt werkt weer eens niet... Achja ik was eigenlijk toch aan het klussen :P.

[edit]Ondertussen al 14x dezelfde axe gekocht :S
Ik zie vaker klachten over lag in de TP. Is het niet verstandig om altijd maar één keer op een button te klikken? En als dat niet het resultaat oplevert even te wachten om te kijken of er geen lag is?
Ik heb zelf gelukkig nog helemaal geen last van lag gehad, TP doet het bij mij of doet het helemaal niet. Dus misschien slaat mijn advies wel nergens op.

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 13:02
Kreeg een mail dat mijn emailadres was gewijzigd. Blijkt dat mijn account is gehacked...fijn...
Net een support ticket aangemaakt, iemand enig idee hoe lang zoiets duurt??

ICH WILL SPIELEN!! :)
Annedouwe schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:51:
Kreeg een mail dat mijn emailadres was gewijzigd. Blijkt dat mijn account is gehacked...fijn...
Net een support ticket aangemaakt, iemand enig idee hoe lang zoiets duurt??

ICH WILL SPIELEN!! :)
Was het geen vraag om bevestiging van de wijziging? Dan is de hack nog niet geslaagd en kun je gewoon spelen. Wel je wachtwoord aanpassen.

Verwijderd

Hacked accounts krijgen op dit moment de prioriteit, ze hebben eerder in een update gezegd dat ze proberen binnen 72 uur te reageren. Maar goed, support is op dit moment super druk bezig.

Wel balen zeg!

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 13:02
Kreeg simpel dit mailtje:

Someone -hopefully you!- has requested to change the email address associated with your Guild Wars account.

Need help or have questions about your Guild Wars account? Visit our support site: http://support.guildwars2.com/.

Thanks!

-The ArenaNet Team

Dacht eerst dat het om fishing ging dus dacht laat maar, maar probeer vandaag in te loggen en kan niet omdat hij email adres niet herkent.

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 16:28
Ze hadden die van mij ook geprobeerd te hacken… kreeg ineens uit het niets een mailtje van Arenanet dat m'n wachtwoord opnieuw was aangevraagd. Gelukkig heb ik voor m'n email en Arenanet Account een totaal ander (en ingewikkeld) wachtwoord, dus dat was ze niet gelukt. Maar je merkt wel dat Guild Wars 2 aantrekkelijk is voor hackers. Bij WoW, LOTR Online, Conan en Rift heb ik dat probleem nog niet hoeven meemaken :)

Moet zeggen dat het, op enkele punten na, behoorlijk lekker speelt en best goed gebalanceerd is. De Guardian is wat overpowered denk ik, want ik pak daar elites mee die 2 levels hoger zijn dan mezelf, terwijl m'n elementalist daar én qua survivability én qua dps niet bij in de buurt kan komen. Nu draagt de Elementalist natuurlijk cloth, maar qua dps zou je verwachten dat een elementalist meer dps zou hebben dan een guardian (of ten minste net zoveel).

Neemt natuurlijk niet weg dat ik beide professions/classes net zo lekker vindt spelen… ze hebben voor mij allebij hun voor- en nadelen :) Maar het leukste tot zover (ben nu level 21 en 42 met de guardian en elementalist) vindt ik nog altijd de boss battles waar je met een hele groep staat in te hakken op een soms wel érg groot monster (geweldig!).

Heb overigens ook al een dungeon gedaan, de Ascalonian Catacombs op Story Mode. Leuke instance en zeker als je gear nog niet gemaxed is voor het level (level 30) merk je dat het een leuke uitdaging is. Explorer Mode daarentegen was écht een stuk lastiger, en is met een PUG niet altijd goed te doen. Op zich ook goed, want dan merk je dat je gewoon wat meer ervaring moet op doen :) De random gear in zo'n dungeon valt me overigens soms wel wat tegen. Tegen de tijd dat je zo'n dungeon kan uitlopen is het al mogelijk dat je met je armorsmithing (bijvoorbeeld) al betere gear kunt maken.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mensen die gehacked waren hadden email authenticatie niet aan staan ?
Annedouwe schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:23:
Dacht eerst dat het om fishing ging dus dacht laat maar, maar probeer vandaag in te loggen en kan niet omdat hij email adres niet herkent.
Ik weet niet wanneer je het geprobeerd hebt maar er klaagden vanmorgen meer mensen dat ze niet konden inloggen, blijkbaar lagen de servers plat (wellicht voor onderhoud).

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 16:28
Ik denk het Brummetje… gelijk nadat ik dat mailtje had gehad en wilde inloggen op GW2, werd ik doorgeleid naar een IP-authenticatie en email-authenticatie (kon m'n IP adres koppelen aan m'n account e.d.) :) Gelijk maar gedaan om slimme(re) hackers voor te zijn.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Dan krijg je gewoon weer een mailtje, dat iemand probeerd in te loggen, met de vraag om de locatie goed te keuren.

Verwijderd

Devata schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:44:
Maar wat als je provider nieuwe Ip-adressen uitdeelt.
maakt toch niet uit... De meeste hackers zullen wel uit aziatische landen zijn ipv belgie en nederland :)
en je kan dacht ik oude locaties deleten ook :)

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:49:
maakt toch niet uit... De meeste hackers zullen wel uit aziatische landen zijn ipv belgie en nederland :)
en je kan dacht ik oude locaties deleten ook :)
Niet zo bijzonder onlogisch, het gros van CDkeys die recent verkocht zijn, komen ook uit Azie ;)

Ze proberen met de login-gegevens die men gebruikt op hun site alsnog in GW2 te komen, genoeg idioten die hetzelfde wachtwoord/email gebruiken op hun site als bij GW2.

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:51

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Er wordt hier aangegeven dat je voor discoveries nog wel mats uit je bank moet halen?

Daar had ik vanochtend geen last van, of gaat het dan om onderdelen die al gecraft zijn en niet bij de collectibles zitten?

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-11 16:14
tuinïnen schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:57:
Er wordt hier aangegeven dat je voor discoveries nog wel mats uit je bank moet halen?

Daar had ik vanochtend geen last van, of gaat het dan om onderdelen die al gecraft zijn en niet bij de collectibles zitten?
Ik had bij armorsmithing dat alles vanuit de collectibles werkte
maar bij jeweler werkten de gems niet maar de ignots wel

dus ik ga er vanuit dat alles "sooner or later" via de collectibles werkt maar dat sommige nog niet volledig werken op het moment

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:36

PromWarMachine

Forsaken Archer

SinergyX schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:29:
[...]

De 125 'imbued' recipes kan je kopen bij je weaponcrafter NPC, daarmee kan je 'rare' lvl35 components maken, die via discovery dus een 'rare' wapen geeft (zonder die recipe maak je 'masterwork').

Standaard model
http://www.gw2db.com/recipes/6429-vigorous-iron-greatsword

de 'imbued' versie (prefix: bandit)
http://www.gw2db.com/recipes/10582-vigorous-bandit-sunderer

Die laatste gaan minimaal 20silver in de verkoop, de vigorous vaak 25-30.

Special material is nog duurste aspect (bone shard, vial of blood, etc), maar af en toe refreshen en ze staan er soms voor 40-50 copper (tegen normaal 1-1,5 silver). De rest van de mats heb ik gefarmed (wood en iron), kosten dus 5-15 silver en verkoop 20-30silver. Naarmate je meer geld binnenhaalt kan je grotere hoeveelheden kopen en dus meer craften, begin gaat even traag, maar daarna trek je 40-80 silver per 'craft run' binnen.

Vermoed dat de prijzen nog wel flink gaan veranderen, dus even de winst gepakt nu het nog kan.
Meeste geld gaat naar de guild, die op zijn beurt weer mij van mats voorziet :)

Dit hele systeem schijnt bij Huntsman (gun en rifle) nog interessanter te zijn, die wapens gingen gisteren nog 30-40 silver 'order' prijs.
Thanks! Dat heeft me precies 2x geholpen. :)

Nu is de prijs namelijk alweer gezakt tot 35s (van 50s), terwijl de materiaalkosten (15x Vial of Thin Blood) gestegen zijn tot 30s+. En dat is dan nog exclusief het hout voor de pistols. ;(

Hopelijk werkt het trucje op hogere levels wel weer. Ben nu level 133 geloof ik.

Dividend for Starters

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Op de server; Desolation (drukste EU server) lagg ik wel af en toe met een i5 3550 ivy bridge quadcore processor en een Nvidia Geforce gtx560 :/

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Ik zie op de AMD site dat er een nieuwe CAP is (12.8 CAP 2)

New profiles added to this release:
- Guide Wars 2 – Improves games performance.

Iemand al performance verschil gezien in CFX?
LikeAKing schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:47:
Op de server; Desolation (drukste EU server) lagg ik wel af en toe met een i5 3550 ivy bridge quadcore processor en een Nvidia Geforce gtx560 :/
Lag heeft dan ook geen fuck met je processor of videokaart te maken. 8)7

• SinergyX
ocwil schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:05:
dus ik ga er vanuit dat alles "sooner or later" via de collectibles werkt maar dat sommige nog niet volledig werken op het moment
Dan moet eerst de collectibles ook semi-producten van crafting accepteren, zoals hilts, barrels en dergelijke. Die moet je nu namelijk in je bank/inventory houden.
PromWarMachine schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:06:
Thanks! Dat heeft me precies 2x geholpen. :)

Nu is de prijs namelijk alweer gezakt tot 35s (van 50s), terwijl de materiaalkosten (15x Vial of Thin Blood) gestegen zijn tot 30s+. En dat is dan nog exclusief het hout voor de pistols. ;(

Hopelijk werkt het trucje op hogere levels wel weer. Ben nu level 133 geloof ik.
Eerstvolgende mogelijkheid wordt dan pas bij 200, dan kan je weer duo-craften (dus de 'rare' variant).
Daartussen is het opnieuw beginnen met normale crafts en zo snel mogelijk naar 'masterwork' te gaan, dacht bij 150 stap je over op Steel (iron+npc-ding).

[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2012 15:54 ]

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:50:
[...]

Ja natuurlijk wel joh! uhm... ligt aan.. die ene... dat ding...

Nee ik kan niks verzinnen 7(8)7

• LikeAKing
[...]

Waar de fuck aan dan 8)7

• SinergyX
De server zelf mischien? :) Je zegt het namelijk zelf al: drukste.
Zeker in overflow zal het flink stukje meer laggen, omdat daar meer mensen zitten dan normaal op de server horen te zitten.

[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2012 15:59 ]

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
disturbedmind schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:48:
Ik zie op de AMD site dat er een nieuwe CAP is (12.8 CAP 2)

New profiles added to this release:
- Guide Wars 2 – Improves games performance.

Iemand al performance verschil gezien in CFX?
In eerste instantie niet, totdat ik van supersample naar normal overschakelde. Waar eerst de load praktisch hetzelfde bleef, lijkt de load nu 10-20% lager te zijn.
Aan de server, aan je internetverbinding, aan je netwerk? Lag is vertraging in de informatieoverdracht tussen jouw computer en de game server, voordat je processor of videokaart daar de bottleneck is heb je het over een apple2 ofzo 8)7

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Stroopwafel Inc schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:59:
[...]

In eerste instantie niet, totdat ik van supersample naar normal overschakelde. Waar eerst de load praktisch hetzelfde bleef, lijkt de load nu 10-20% lager te zijn (2x HD6950).
Ik heb ook 2x een HD6950 en overal ben ik wel redelijk tevreden met de FPS maar zoals bij iedereen is het wel enorm laag in een zerg groep in WvW rond de 15 fps

• LikeAKing
SnoeiKoei schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:00:
[...]

Aan de server, aan je internetverbinding, aan je netwerk? Lag is vertraging in de informatieoverdracht tussen jouw computer en de game server, voordat je processor of videokaart daar de bottleneck is heb je het over een apple2 ofzo 8)7
En daar krijg je framelaggs van? Telkens zit ik op 50-70fps, maar dan draai ik me om en dan is het meer van "tok-tok-tok" lagg. kleine drop dus. Geen pinglagg.
LikeAKing schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:09:
[...]

En daar krijg je framelaggs van? Telkens zit ik op 50-70fps, maar dan draai ik me om en dan is het meer van "tok-tok-tok" lagg. kleine drop dus. Geen pinglagg.
Lage framerate is gewoon geen lag. En er zijn meer mensen met zo'n systeem die klagen over een lage framerate, vaak helpt het om de dirvers te updaten naar de laatste beta-versie, misschien helpt dat jou ook.

[ Voor 21% gewijzigd door SnoeiKoei op 10-09-2012 16:13 ]

Verwijderd

[...]

Hmmmm... Wikipedia: Lag

verders: bekend probleem met de engine, maakt bijna niet uit hoe zwaar je pc is, bijna iedereen heeft er last van. Drivers schijnen inderdaad een oplossing te bieden soms.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 16:14 ]

• LikeAKing
SnoeiKoei schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:11:
[...]

Lage framerate is gewoon geen lag. En er zijn meer mensen met zo'n systeem die klagen over een lage framerate, vaak helpt het om de dirvers te updaten naar de laatste beta-versie, misschien helpt dat jou ook.
Ik weet dat je af en toe eens een dropje niet kan vermijden, maar waar ligt het voor het grote deel aan?

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 15:50

Erikie

www.erikie.nl

[...]

Ik perste voorheen met een q8200 (2.3 ghz) , 560gtx en 4gb ddr2 geheugen maar 5 - 9 fps bij dikke zergs in wvw.. Niet te doen dus..Even door m'n bios heen gewandeld, fsb op 400 gezet (wat uitkomt op 2.8ghz), m'n memory speed van 400mhz naar 533mhz gezet, en haal nu 14 - 18 fps bij dikke zergs.. Toch zijn m'n 4 cores maar voor 80% bezig op dat moment, zelfde geldt voor m'n videokaart. Ik heb zo'n idee dat m'n internetverbinding tegenstribbeld, maar vd andere kant, je raakt er aan gewend, en 14 fps kun je nog aardig spelen. :) . 't maakt overigens geen hol uit op welke videosettings ik speel.

Ik zou m'n pc wel willen updaten, maar om nou een smak geld uit te geven voor een pc die 2 x sneller is heb ik er niet echt voor over.. dan denk ik aan een i7, en een exotische videokaart.

Ik denk dat een duurder abonnementje bij een andere provider ook al scheelt. 'k heb op t moment de goedkoopste kpn internet verbinding (1/8mb), met een vieze oude modem die om de week eruit ligt.....

traktor scratch!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Brummetje schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:26:
Mensen die gehacked waren hadden email authenticatie niet aan staan ?
Ik krijg iedere dag wel een mailtje dat er een chinees probeert in te loggen op mijn account.
Gelukkig zit mijn gmail stevig dicht getimmerd met een uniek wachtwoord en google authenticator.

• LikeAKing
Erikie schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:16:
[...]

Ik perste voorheen met een q8200 (2.3 ghz) , 560gtx en 4gb ddr2 geheugen maar 5 - 9 fps bij dikke zergs in wvw.. Niet te doen dus..Even door m'n bios heen gewandeld, fsb op 400 gezet (wat uitkomt op 2.8ghz), m'n memory speed van 400mhz naar 533mhz gezet, en haal nu 14 - 18 fps bij dikke zergs.. Toch zijn m'n 4 cores maar voor 80% bezig op dat moment, zelfde geldt voor m'n videokaart. Ik heb zo'n idee dat m'n internetverbinding tegenstribbeld, maar vd andere kant, je raakt er aan gewend, en 14 fps kun je nog aardig spelen. :) . 't maakt overigens geen hol uit op welke videosettings ik speel.

Ik zou m'n pc wel willen updaten, maar om nou een smak geld uit te geven voor een pc die 2 x sneller is heb ik er niet echt voor over.. dan denk ik aan een i7, en een exotische videokaart.

Ik denk dat een duurder abonnementje bij een andere provider ook al scheelt. 'k heb op t moment de goedkoopste kpn internet verbinding (1/8mb), met een vieze oude modem die om de week eruit ligt.....
Haha, ik speel op high en ultra graphics, maar speel niet constant op lage fps. Gemiddeld tussen de 50/70fps, maar soms haal ook ook wel de 90/100 fps. Het is meer de drop die ik af en toe krijg, terwijl ik 50fps run, merk ik WEL wat van die drop. heel raar is dat.
[...]

'Lag' niet maar enorme lage FPS wordt vaak (onterecht) gezien als lag en dat komt dan wel weer door je processor of videokaart.

(Ik heb er zelf op de PC gelukkig geen last van maar bij de laptop is WvW gewoon onspeelbaar daardoor)

[ Voor 13% gewijzigd door Devata op 10-09-2012 16:24 ]

Verwijderd

Devata schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:22:
[...]

'Lag' niet maar enorme lage FPS wordt vaak (onterecht) gezien als lag en dat komt dan wel weer door je processor of videokaart.
Hakkende graphics en dergelijken zijn meestal gewoon lage FPS direct op het systeem.

Lag is meestal als een dolle rammen op een knopje en pas een seconde of langer later pas de actie zien gebeuren.

Oftewel, know your definitions. Anders kunnen we ook niet proberen te helpen ;)

• LikeAKing
Framelaggs <<<<< FRAME... LAG. ik heb hakkerig beeld soms, terwijl ik 50+ fps run normaal gesproken.

Verwijderd

FPS drops mensen, FPS drops .. geen lag

Verwijderd

LikeAKing schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:26:
Framelaggs <<<<< FRAME... LAG. ik heb hakkerig beeld soms, terwijl ik 50+ fps run normaal gesproken.
Nogmaals: Wikipedia: Lag

(tip van de dag: als je serieus genomen wilt worden reageer dan wat anders)
Het blijft raar dat ik zoveel problemen zie met FPS en lag terwijl ik nergens last van heb. Nou heb ik een nieuwe gaming PC dit voorjaar gekocht, maar of die nou zoveel sterker is dan wat velen anderen hebben? Is een i5 2500K, 8GB RAM, HD7950 3GB videokaart en 128 GB SSD nou zo extreem goed? Ik heb standaard 60 FPS (v-sync staat bij mij altijd aan) en ik heb maar een enkel keer gezien dat ik "terugviel" naar 40 FPS.

Wat maakt dit grote verschil met velen anderen? Is mijn PC zoveel beter? Heb ik minder hoge eisen? Is mijn internet-verbinding van XS4ALL dan zoveel beter?

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
RoseSolane schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:33:
Het blijft raar dat ik zoveel problemen zie met FPS en lag terwijl ik nergens last van heb. Nou heb ik een nieuwe gaming PC dit voorjaar gekocht, maar of die nou zoveel sterker is dan wat velen anderen hebben? Is een i5 2500K, 8GB RAM, HD7950 3GB videokaart en 128 GB SSD nou zo extreem goed? Ik heb standaard 60 FPS (v-sync staat bij mij altijd aan) en ik heb maar een enkel keer gezien dat ik "terugviel" naar 40 FPS.

Wat maakt dit grote verschil met velen anderen? Is mijn PC zoveel beter? Heb ik minder hoge eisen? Is mijn internet-verbinding van XS4ALL dan zoveel beter?
Ik heb een oudje staan, dat 5 jaar geleden echt een bijzonder bruut beest was, maar nu alles nog net op high settings kan draaien. Maar ik heb over het algemeen nergens last van eigenlijk.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Verwijderd

Heb jij met de zergs in WvW ook geen enkele drops in FPS of hoge latency?

Ik heb precies het zelfde systeem, en uitsluitend met een groot world event of in WvW last van een klein beetje vertraging, soms FPS, en de latency schiet alleen omhoog als ik meerdere mensen er over hoor dus das gewoon serverside.
LikeAKing schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:26:
Als jij bij arenanet's helpdesk gaat klagen over lag adviseren ze je modem te resetten, een kabeltje te gebruiken ipv draadloos netwerk of een duurder internetabootje te nemen. Neem onze tip nou eens aan en heb het niet over lag als je je lage fps bedoelt. Serieus advies.

• Fearsome0ne
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 15:21
Malfius schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:20:
[...]

Ik krijg iedere dag wel een mailtje dat er een chinees probeert in te loggen op mijn account.
Gelukkig zit mijn gmail stevig dicht getimmerd met een uniek wachtwoord en google authenticator.
Maar als ik het goed begrepen heb, houdt het in dat ze toch op de een of andere manier je GW2 wachtwoord hebben weten te achterhalen.

Maar lees hier op het forum wel dat echt veel mede-tweakers last hebben van die vervelende chineesjes :(

I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42

Heb je WvW dan wel eens geprobeerd? Mijn systeem kan de PvE events makkelijk aan, maar als je bij WvW een gevecht hebt met honderden tegelijk, dan gaat bijna ieder systeem onderuit. Hopelijk optimaliseren ze nog het een en ander bij A.net, maar eigenlijk is het spel te vroeg uitgebracht (alsnog ben ik blij, want we kunnen in ieder geval spelen).

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• LikeAKing
SnoeiKoei schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:35:
[...]

Als jij bij arenanet's helpdesk gaat klagen over lag adviseren ze je modem te resetten, een kabeltje te gebruiken ipv draadloos netwerk of een duurder internetabootje te nemen. Neem onze tip nou eens aan en heb het niet over lag als je je lage fps bedoelt. Serieus advies.
Lol, ok. >:) niks mis met "lag als in framedrops" toch?

Verwijderd

Fearsome0ne schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:36:
[...]

Maar als ik het goed begrepen heb, houdt het in dat ze toch op de een of andere manier je GW2 wachtwoord hebben weten te achterhalen.

Maar lees hier op het forum wel dat echt veel mede-tweakers last hebben van die vervelende chineesjes :(
Simpele oplossing: je kan dat IP-filtering verhaaltje aan zetten bij arenanet, dan kan je zonder meldingen verder spelen.

Verwijderd

LikeAKing schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:37:
[...]

Das het zelfde zeggen als: "Bloemkool als in wortelen"

Beiden zijn groenten, maar zien er anders uit en smaken anders, en een bloemkolenboer kan je niet helpen aan wortelen...
LikeAKing schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:37:
[...]

Ja wel wat mis mee, want de term lag suggereert dat je die frames verlaat alsnog te zien krijgt en dat is niet zo.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
SnoeiKoei schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:38:
[...]

Ja wel wat mis mee, want de term lag suggereert dat je die frames verlaat alsnog te zien krijgt en dat is niet zo.
Een paar seconden later 240 fps. _O-

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• LikeAKing
Oké, aan wat kunnen die framedrops liggen? :D

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:51

tuinïnen

Eventus stultorum magister

LikeAKing schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:39:
Of lag wat bedoel je nou? :D

Gaat lekker hier ^^
LikeAKing schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:39:
Wie weet? Slechte optimalisatie voor multi-cores, slechte ondersteuning door drivers van je video-kaart (vandaar mijn advies te updaten naar de laatste beta-drivers als je dat nog niet gedaan hebt, schijnt bij veel mensen wel te helpen)... Zie onderaan dit topic voor een linkje naar een speciaal problementopic, wie weet vind je daar meer informatie.

• LikeAKing
Ok, danku.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-11 10:50

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik denk dat drivers voor de grafische kaarten over een maandje of 2-3 een groot aantal problemen oplossen.

Al moet ik zeggen dat mijn HD7970 geen moeite heeft met Guild Wars 2, er zijn af en toe wel framedrops waar te nemen inderdaad, van strak 60 naar 50 fps.

Op twee andere computers met een HD3870 aan boort gaat het minder vluggetjes, maar ook daar kan met low/medium settings nog prima gegamed worden. Je mist wat eyecandy, maar het is prima te doen.
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:24:
[...]

Hakkende graphics en dergelijken zijn meestal gewoon lage FPS direct op het systeem.

Lag is meestal als een dolle rammen op een knopje en pas een seconde of langer later pas de actie zien gebeuren.

Oftewel, know your definitions. Anders kunnen we ook niet proberen te helpen ;)
Ik weet het, ik zeg toch ook 'onterecht', toch is het niet zo heel verwonderlijk dat veel mensen het verschil niet kennen / herkennen, als je 2 FPS haalt dan druk je naar links en lijkt het ook even te duren voordat hij naar links gaat (om eens iets te noemen).

Het kan er ook aan liggen dat een systeem het gewoon niet aan kan. Toch heb ik er geen last van, is zal vast well lagere frames hebben als het druk is maar het is zeker niet storend.

[ Voor 12% gewijzigd door Devata op 10-09-2012 17:06 ]

• LikeAKing
Ik zou even mijn drivers updaten :P
Anyways, zal ik puur voor power gaan als elementalist?

Verwijderd

Lijkt me verstandig ook wat toughness in te bouwen .. zeker voor het PvE'en.
LikeAKing schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:06:
Ik zou even mijn drivers updaten :P
Anyways, zal ik puur voor power gaan als elementalist?

• Cronax
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:24:
Lijkt me verstandig ook wat toughness in te bouwen .. zeker voor het PvE'en.

[...]
Als je goed blijft kiten heb je geen toughness nodig, hangt er een beetje van af welke elementen je kiest en welke traits je pakt...dat is tenminste wat ik heb begrepen na zelf wat onderzoek te doen hier en daar ^^
Ik heb gisteren zelf een elementalist gespeeld tot ergens lvl 12-13-14 ofzo en tot nu toe lijkt het nog te kloppen, maar het is ook erg afhankelijk van de wapens die je kiest.

Als je graag veelzijdig wil zijn kan je trouwens het beste eerst de Arcane trait line vol gooien, daar zitten bonussen in die je dan krijgt als je van element switcht bijvoorbeeld.

[ Voor 30% gewijzigd door Cronax op 10-09-2012 17:30 ]

Verwijderd

Dat klopt. Ik heb alleen nog vaak problemen in PvE en mijn personal story line. Als er meerdere mobs komen wordt kiten lastig en dan ben je errug snel dood.
Pagina: 1 ... 157 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.