Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo net ook nog een copy gevonden want dat was al een quest opzich. Geinstalleerd maar merk wel dat me pc wat oud begint te worden het draait maar niet zoals ik het wil :) zit trouwens op guild of tweakers server, zal me straks eens aanmelden!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-11 14:42

Dreanor

Joene

Is er al enig bericht wanneer GW2 verkoop hervat? Op de officiele site staat nog steeds tijdelijke stop. :(

Ik wil het spel ook spelen en dacht slim te zijn om de eerste twee weken te wachten met aankoop. Gezien bij de meeste MMO games juist in die eerste weken totale chaos en server problemen zijn (zo ook GW2). Maar ik kan niet meer wachten ... :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 10:07
Nope, en is overal uitverkocht.

• Dreanor

Dreanor

Joene

Yep, tell me about it! :(

En de enkeling die het spel nog verkoopt doet dat voor 75 euro en dat is mij toch teveel hoor. Ondanks dat dit spel het waarschijnlijk wel waard is zoveel. ;)

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:26

Sorbo

Uw hulp in huis!

Dreanor schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:45:
Is er al enig bericht wanneer GW2 verkoop hervat? Op de officiele site staat nog steeds tijdelijke stop. :(

Ik wil het spel ook spelen en dacht slim te zijn om de eerste twee weken te wachten met aankoop. Gezien bij de meeste MMO games juist in die eerste weken totale chaos en server problemen zijn (zo ook GW2). Maar ik kan niet meer wachten ... :P
Naar retailers wordt de verwachte hervatting van de levering rond half september gecommuniceerd. Ik verwacht hem zelf volgende week dus wel weer in de winkels. Da's geen garantie natuurlijk, qua servers lijkt er op dit moment nog weinig verbeterd te zijn, maar dat kan natuurlijk zo veranderen :)

Verwijderd

Bij gamediscounter krijg ik als het goed is morgen thuis geleverd. Dus als je mazzel hebt misschien daar nog?

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:08:
Bij gamediscounter krijg ik als het goed is morgen thuis geleverd. Dus als je mazzel hebt misschien daar nog?
Kan hem alleen maar pre-orderen en er staat 14-09-2012 dat het spel (weer) uitkomt. :P Maar op andere sites heb ik andere datum gezien dus in hoeverre dat accuraat is ...

Verwijderd

Heb hem 05-09 besteld en mij werd verteld dat ik hem waarschijnlijk morgen thuis kan verwachten. Dus ik zou het er gewoon op gokken. 14-09 is ook nog maar 4 dagen :)
Hmm zonder verder de discussie over framedrops op te willen rakelen, moet ik zeggen dat WvW of grote events bij mij ook vrij lastig te spelen zijn. Solo play gaat wel prima, maar m'n FPS dropt enorm als het druk wordt. Daarom zit ik aan upgraden te denken, alleen weet ik niet heel goed wat ik moet kopen; nieuwe videokaart of nieuwe CPU of wellicht zelfs beiden. Berichten zijn een beetje tegenstrijdig over in hoeverre GW2 nu gebruikt maakt van de CPU versus de GPU...

Ik heb nu:
- AMD Athlon II X3 @ 2.9 GHz
- ATI Radeon HD 5700 serie (5750 of 5770?)

Beiden niet echt meer de wauw-factor, dus wat is wijsheid? Liefst besteed ik natuurlijk zo min mogelijk; redelijke videokaart en wellicht nieuwe CPU zou kunnen, maar liever geen nieuw moederboard (nu een MSI 770-G45), etc. Heb ook 8 GB RAM dus dat lijkt me wel voldoende.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11 16:00
Ik ga zometeen beginnen met streamen van mijn engineer die aan pvp doet, mocht je zin hebben om te kijken, hierbij de link.
http://www.twitch.tv/arnlith#
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:35:
[...]

Heb jij met de zergs in WvW ook geen enkele drops in FPS of hoge latency?

Ik heb precies het zelfde systeem, en uitsluitend met een groot world event of in WvW last van een klein beetje vertraging, soms FPS, en de latency schiet alleen omhoog als ik meerdere mensen er over hoor dus das gewoon serverside.
Swandertj schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:36:
[...]

Heb je WvW dan wel eens geprobeerd? Mijn systeem kan de PvE events makkelijk aan, maar als je bij WvW een gevecht hebt met honderden tegelijk, dan gaat bijna ieder systeem onderuit. Hopelijk optimaliseren ze nog het een en ander bij A.net, maar eigenlijk is het spel te vroeg uitgebracht (alsnog ben ik blij, want we kunnen in ieder geval spelen).
TheNephilim schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:59:
Ik denk dat drivers voor de grafische kaarten over een maandje of 2-3 een groot aantal problemen oplossen.

Al moet ik zeggen dat mijn HD7970 geen moeite heeft met Guild Wars 2, er zijn af en toe wel framedrops waar te nemen inderdaad, van strak 60 naar 50 fps.

Op twee andere computers met een HD3870 aan boort gaat het minder vluggetjes, maar ook daar kan met low/medium settings nog prima gegamed worden. Je mist wat eyecandy, maar het is prima te doen.
Ja, ik heb WvW gespeeld.
Ik heb dus ook wel wat framedrops van 60 naar ruim 40. Dat stond toch in mijn stuk? Ik denk dat mijn verwachtingen van FPS dus minder hoog zijn. Als er ineens 100 man op elkaar in staan te hakken dan kijk ik niet vreemd op als mijn FPS dropt van 60 naar 40. Daar kan ik nog steeds prima mee spelen. Waarom wil iedereen toch altijd 60+ FPS hebben?
SnoeiKoei schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:35:
[...]

Als jij bij arenanet's helpdesk gaat klagen over lag adviseren ze je modem te resetten, een kabeltje te gebruiken ipv draadloos netwerk of een duurder internetabootje te nemen. Neem onze tip nou eens aan en heb het niet over lag als je je lage fps bedoelt. Serieus advies.
Daar zit misschien voor velen ook wel een probleem. Ik heb een internetverbinding die echt heel zelden down is, tot 40 Mbit/s snel is (modem geeft nu zelfs 51992 kbit/s aan op dit moment) en ik heb een kabel tussen modem en netwerkkaart. Ik heb echter geen goedkoop abonnement.

edit:
Morrar schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:36:
Hmm zonder verder de discussie over framedrops op te willen rakelen, moet ik zeggen dat WvW of grote events bij mij ook vrij lastig te spelen zijn. Solo play gaat wel prima, maar m'n FPS dropt enorm als het druk wordt. Daarom zit ik aan upgraden te denken, alleen weet ik niet heel goed wat ik moet kopen; nieuwe videokaart of nieuwe CPU of wellicht zelfs beiden. Berichten zijn een beetje tegenstrijdig over in hoeverre GW2 nu gebruikt maakt van de CPU versus de GPU...

Ik heb nu:
- AMD Athlon II X3 @ 2.9 GHz
- ATI Radeon HD 5700 serie (5750 of 5770?)

Beiden niet echt meer de wauw-factor, dus wat is wijsheid? Liefst besteed ik natuurlijk zo min mogelijk; redelijke videokaart en wellicht nieuwe CPU zou kunnen, maar liever geen nieuw moederboard (nu een MSI 770-G45), etc. Heb ook 8 GB RAM dus dat lijkt me wel voldoende.
Had dit bericht nog niet gezien :)
ArenaNet heeft een paar weken geleden performance-gegevens getoond van een aantal grafische kaarten tijdens beta-events en stress tests. Om een indicatie te geven van wat je kon gaan verwachten met welke kaart. Echter, ze hebben alleen naar kaarten gekeken van systemen met minstens een i5 processor. Ik denk dat een upgrade van een grafische kaart voor GW2 alleen zin heeft als je al een goede processor hebt. Eerst een i5 of beter en dan mag je meer verwachten van een betere grafische kaart. En dus niet omgekeerd.

[ Voor 22% gewijzigd door RoseSolane op 10-09-2012 18:50 ]

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 22:20
Dreanor schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:45:

Mediamarkt zwoll eheeft er nog 20+ voor €42,00

Verwijderd

Baelrog schreef op maandag 10 september 2012 @ 19:58:
[...]

Mediamarkt zwoll eheeft er nog 20+ voor €42,00
Zie ik het nou goed en kun je weer GW2 kopen via de site? https://buy.guildwars2.com/en/

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:04:
[...]

Zie ik het nou goed en kun je weer GW2 kopen via de site? https://buy.guildwars2.com/en/
Klopt! ik zag het net op Reddit. Ik wacht ff toch ze weer in de winkels komen _/-\o_

Verwijderd

Hoe switch je eigelijk naar een andere server. Zit nu op FS, maar veel van mijn vrienden zitten blijkbaar op Gunnar's Hold (in mijn vakantie gebeurd). Ik heb eergisteren voor het eerst een character aangemaakt. Dus ik kan nog kostenloos switchen, maar mijn vriendin niet. Hoe krijg ik haar daar naartoe. Hoe reken je af?

Heeft dit nog verdere consequenties? Ik raak toch niks kwijt of wel?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 20:10 ]

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:07:
Hoe switch je eigelijk naar een andere server. Zit nu op FS, maar veel van mijn vrienden zitten blijkbaar op Gunnar's Hold (in mijn vakantie gebeurd). Ik heb eergisteren voor het eerst een character aangemaakt. Dus ik kan nog kostenloos switchen, maar mijn vriendin niet. Hoe krijg ik haar daar naartoe. Hoe reken je af?

Heeft dit nog verdere consequenties? Ik raak toch niks kwijt of wel?
als het niet meer gratis kan zal je gems moeten kopen, volgens mij of in de gemstore of in de loginpage kan je dan voor X/Y/Z gems naar een andere server, kosten veranderen naarmate er meer spelers op die server zitten

en nee, je raakt (afaik) niks kwijt

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:04:
[...]

Geweldig, nog geen 6 minuten na mijn post dat er nergens meer GW2 te koop is krijg je dit! HAHAHA Happy me! XD

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-11 10:50

TheNephilim

Wtfuzzle

SinergyX schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:29:
[...]

De 125 'imbued' recipes kan je kopen bij je weaponcrafter NPC, daarmee kan je 'rare' lvl35 components maken, die via discovery dus een 'rare' wapen geeft (zonder die recipe maak je 'masterwork').

Standaard model
http://www.gw2db.com/recipes/6429-vigorous-iron-greatsword

de 'imbued' versie (prefix: bandit)
http://www.gw2db.com/recipes/10582-vigorous-bandit-sunderer

Die laatste gaan minimaal 20silver in de verkoop, de vigorous vaak 25-30.

Special material is nog duurste aspect (bone shard, vial of blood, etc), maar af en toe refreshen en ze staan er soms voor 40-50 copper (tegen normaal 1-1,5 silver). De rest van de mats heb ik gefarmed (wood en iron), kosten dus 5-15 silver en verkoop 20-30silver. Naarmate je meer geld binnenhaalt kan je grotere hoeveelheden kopen en dus meer craften, begin gaat even traag, maar daarna trek je 40-80 silver per 'craft run' binnen.

Vermoed dat de prijzen nog wel flink gaan veranderen, dus even de winst gepakt nu het nog kan.
Meeste geld gaat naar de guild, die op zijn beurt weer mij van mats voorziet :)

Dit hele systeem schijnt bij Huntsman (gun en rifle) nog interessanter te zijn, die wapens gingen gisteren nog 30-40 silver 'order' prijs.
Je moet zeker level 125 zijn om dat 'Masterpiece' te kunnen zien? Ik heb alleen maar bronze rommel. Ben alleen al de helft van m'n geld kwijt om iets proberen te craften ;( Kan nergens een trading post vinden, dus travelen gaat ook nog meer duiten kosten.. :o

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 22:20
Ik merk echt dat de meesten met pvp Thief of warrior zijn. ZIjn er hier nog mede necro's ?! :D

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25
TheNephilim schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:07:
Je moet zeker level 125 zijn om dat 'Masterpiece' te kunnen zien? Ik heb alleen maar bronze rommel. Ben alleen al de helft van m'n geld kwijt om iets proberen te craften ;( Kan nergens een trading post vinden, dus travelen gaat ook nog meer duiten kosten.. :o
Masterpiece is een discovery, je moet bij je weaponcrafter NPC (die bv in kessex) de recipes kopen, die maken en daarmee discovery doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11 16:00
Baelrog schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:11:
Ik merk echt dat de meesten met pvp Thief of warrior zijn. ZIjn er hier nog mede necro's ?! :D
Zijn vooral thiefs en warriors ja, necro's kom je wel wat minder tegen.... mesmers ook nog wel vaak.

Ik word vooral moe van thiefs en mesmers :P Thiefs kunnen gewoon healen als ze in stealth gaan, bij mesmers val je 10x de verkeerde kloon aan.

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Arnlith schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:19:
[...]

Zijn vooral thiefs en warriors ja, necro's kom je wel wat minder tegen.... mesmers ook nog wel vaak.

Ik word vooral moe van thiefs en mesmers :P Thiefs kunnen gewoon healen als ze in stealth gaan, bij mesmers val je 10x de verkeerde kloon aan.
Had ik ook, maar heb nu een mesmer naar level 8 gegooid en zie al een stuk duidelijker welke de echte is op m'n main.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:38
Hoe werkt dat nu eigenlijk met die stats die in het grijs staan bij een item? Hoe krijg je deze geactiveerd? En wat betekend bij bijv. een rune (bijv. Major Rune of Baltazar (1/4)? ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:01
Via hexta een key kunnen overnemen voor GW2! thnx! _/-\o_

Nou, na 15 min F5-en op de registratie pagina ben ik er doorheen gekomen vanavond...

Begonnen met een Human warrior (lvl 5) op far shiverpeaks. Leuk begin, goed verhaal volgens mij. Nog geen spijt :)

Wat me wel opvalt, alles wat dropt... maar dan ook alles is voor crafting?

Ik ben in de eerste stad uitgelogt, maar qwa drukte viel het me eigenlijk nog wel mee. Zal me ook niet verbazen als ik op de verkeerde plek aan het kijken was! 8)7

Maargoed, morgen even inlezen hoe en wat

Verwijderd

Ik kan mijn HoM rewards net zo vaak op elke character claimen als ik wil? Het is niet zo dat als een character een item gepakt heeft en ik raak hem kwijt (per ongeluk weggooien of iets dergelijks) dat ik hem dan niet opnieuw kan claimen?

• Phoenixx2000
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 21:49
Heb vanmiddag trouwens GW2 gekocht (2 x, ook voor een vriend) bij de media markt in Rotterdam Alexandrium. Daar hadden ze vandaag weer een lading binnen gekregen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:40:
Ik kan mijn HoM rewards net zo vaak op elke character claimen als ik wil? Het is niet zo dat als een character een item gepakt heeft en ik raak hem kwijt (per ongeluk weggooien of iets dergelijks) dat ik hem dan niet opnieuw kan claimen?
Je kan ze zo vaak claimen als je wil ;)

Btw. de verkoop via de officiële site is ook weer begonnen.

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Timocos schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:32:
Hoe werkt dat nu eigenlijk met die stats die in het grijs staan bij een item? Hoe krijg je deze geactiveerd? En wat betekend bij bijv. een rune (bijv. Major Rune of Baltazar (1/4)? ??
je hebt meerdere dezelfde runes nodig om de extra bonussen te activeren
1/4 betekent dat je er 1 hebt waar je er 4 nodig hebt voor de andere 3 bonussen
je zal dus nog 3 van die runes moeten equippen voor de rest :)

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister een leuke Caduceus Manor run gedaan, echt totaal andere dungeon dan AC. En voor we het wisten waren we er ook al doorheen. Alleen de eerste boss was wel uitdagend, de rest waren gewoon grote packs die je neer moest halen. lvl 43 momenteel dus snel door naar de 50! :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Nidhiki schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 07:49:
Gister een leuke Caduceus Manor run gedaan, echt totaal andere dungeon dan AC. En voor we het wisten waren we er ook al doorheen. Alleen de eerste boss was wel uitdagend, de rest waren gewoon grote packs die je neer moest halen. lvl 43 momenteel dus snel door naar de 50! :D
CM vond ik wel leuk, maar had wat moeilijker gemogen, zowel story als explorable, zelfs toen onze party opgesplitst raakte, kwamen we niet in de problemen.

Twilight Arbor, was weer meer op het niveau van Ascalon Catacombs, erg mooi.
Gisteren voor het eerst (op lvl36 dus ik ben er lekker snel bij weer :') ) op mijn warrior een longbow gebruikt, tot nu toe gebruikte ik altijd een rifle omdat ik dat er stoerder vond uitzien :$ Maar nou vond ik dus een gave boog bij een karma-vendor, een gear-assisted longbow of nogwat met erg goeie stats, (veel) hogere damage range dan de rifle die ik had en waarvan ik het minimum level requirement net had bereikt dus kon nog ff mee.

Even wennen dat je in tegenstelling tot de rifle niet zoveel crowd control hebt, het gaat meer om dikke AoE en combo-damage (de F1-skill in combinatie met de andere shots is bv lekkere burn-damage) maar tijdens events met veel mobs is het bijvoorbeeld heerlijk knallen. Solo mobs kiten gaat met de rifle echt lekkerder.

Melee speel ik nog steeds met 2 axes, dat blijft geweldig.

Warriors, wat voor wapens gebruiken jullie?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Dreanor schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:52:
[...]

Yep, tell me about it! :(

En de enkeling die het spel nog verkoopt doet dat voor 75 euro en dat is mij toch teveel hoor. Ondanks dat dit spel het waarschijnlijk wel waard is zoveel. ;)
75? damn.
Dus ik had eigenlijk nog dikke winst kunnen maken ook? :P
Nouja, ik heb 2 tweakers blij kunnen maken. _/-\o_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-11 15:34
Waar ik eigenlijk van schrik is de hoeveelheid servers die dagen op FULL hebben gestaan nu al naar High medium zijn verhuist. Iemand anders dit ook al opgevallen? In mijn ogen erg snel...

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Zantiath schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:16:
Waar ik eigenlijk van schrik is de hoeveelheid servers die dagen op FULL hebben gestaan nu al naar High medium zijn verhuist. Iemand anders dit ook al opgevallen? In mijn ogen erg snel...
Verhuizingen, wellicht ook uitbreiding server capaciteit. Ik merk in game er in ieder geval niks van.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:48

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik wil wel is een overzicht zien van de dungeons, bij welk lvl je toegang heb!
van pasgeleden AC storymode gedaan, heb nu een week niet kunnen spelen, dus hang nog op lvl 34...

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• microoo
  • Laatst online: 17-11 21:55
Nickrsd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:25:
ik wil wel is een overzicht zien van de dungeons, bij welk lvl je toegang heb!
van pasgeleden AC storymode gedaan, heb nu een week niet kunnen spelen, dus hang nog op lvl 34...
Uit mijn hoofd: 30-40-50-65-70-76-78-80

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Zantiath schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:16:
De server capaciteit is drastisch toegenomen. Ik merk er zelf ook niks van. Hooguit dat er in de hoger level gebieden steeds meer mensen komen :)

Zonnepanelen

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Malfius schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:20:
[...]

Ik krijg iedere dag wel een mailtje dat er een chinees probeert in te loggen op mijn account.
Gelukkig zit mijn gmail stevig dicht getimmerd met een uniek wachtwoord en google authenticator.
Als je dat mailtje krijgt, dan is je wachtwoord dus al achterhaald. Ik zou dan toch echt wel even een nieuw wachtwoord kiezen ;).

Currently playing: MTG Arena (PC)

voxxel schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:26:
[...]

De server capaciteit is drastisch toegenomen. Ik merk er zelf ook niks van. Hooguit dat er in de hoger level gebieden steeds meer mensen komen :)
Waar kun je die status eigenlijk zien?

• Zantiath
  • Laatst online: 18-11 15:34
[...]

ahh kijk... hier was ik niet van op de hoogte! gelukkig!!

Verwijderd

[...]

Uhm... Bron? Ik merk namelijk niks van een eventuele serverupgrade, en heb er niks over gezien bij Anet.

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gister avondje WvW gedaan met de guild , uiteraard SM overgenomen :+

Ben zelf al een tijdje lvl80 Ele nu maar merk wel in PvP dat ik helemaal niks te vertellen heb tegen warriors , als ik weg kom bij ze dan ga ik als nog kapot door de Bleed dmg :S

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:34:
[...]

Uhm... Bron? Ik merk namelijk niks van een eventuele serverupgrade, en heb er niks over gezien bij Anet.
De spontane toename van low lvl characters is wel een teken volgens mij, alhoewel ik niet merk dat het "drastisch" verhoogd is.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 19:37
Mijn daily achievement progress blijft hangen op 1/3 daily events (gele hartjes)
Op internet niet veel kunnen vinden. Iemand anders hier last van?

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

yur400 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:40:
Mijn daily achievement progress blijft hangen op 1/3 daily events (gele hartjes)
Op internet niet veel kunnen vinden. Iemand anders hier last van?
events zijn die oranje quests die oppoppen op het moment dat er iets gebeurd in je omgeving. Dus niet die hartjes :)

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• SinergyX
Gisteren nog een dungeon gedaan, ben ik wel tot het punt gekomen.. dungeon's in GW2 zijn echt matig.

Zelfs met maximale toughness gear (lvl50), elke toughness buff die je kan vinden én met mace/shield (rare 50) kan je gewoon niet normaal 1 klap opvangen, of je ligt op de grond door wéér een knockdown. Snap best het hele systeem van ontwijken, maar het verschil tussen melee/ranged (die laatste die nagenoeg geen klappen krijgt) is enorm.

Goed, we hadden slechts 1 wipe door foutje, ging verder wel makkelijk, maar fan van dungeon's ben ik absoluut niet.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ik ben nu bijna lvl40 en ik heb nog niet 1 dungeon gedaan :X Om 1 of andere reden heb ik ook niet zo'n behoefte aan dungeons in dit spel, misschien door de dynamic events en bijbehorende world-bosses. Heeft het überhaupt nog zin (loot, XP) voor mij om een keer AC story mode te doen of is dat alleen leuk voor het verhaal?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Qua loot en gold hoef je geen dungeons te doen. Het tijd/verdiensten ratio is triest vergeleken met andere dingen die je kan doen in GW2.
Ik probeer het over een half jaartje wel eens, dan rent niet iedereen meer clueless rond.

disclaimer, heb alleen AC (30) en Arah (80) story en explorable gedaan.

• itsleon
  • Laatst online: 12-11 14:28
SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:42:
Gisteren nog een dungeon gedaan, ben ik wel tot het punt gekomen.. dungeon's in GW2 zijn echt matig.

Zelfs met maximale toughness gear (lvl50), elke toughness buff die je kan vinden én met mace/shield (rare 50) kan je gewoon niet normaal 1 klap opvangen, of je ligt op de grond door wéér een knockdown. Snap best het hele systeem van ontwijken, maar het verschil tussen melee/ranged (die laatste die nagenoeg geen klappen krijgt) is enorm.

Goed, we hadden slechts 1 wipe door foutje, ging verder wel makkelijk, maar fan van dungeon's ben ik absoluut niet.
Dat was mij dus ookal opgevallen ben zelf lvl 80 warrior. Ben dan wel niet compleet als tank gespecced maar toch. Zijn genoeg basen in dungeons die geen ranged attacks hebben en je warrior one shotten (20k hp). We zouden in dungeons wel een buff kunnen gebruiken. In PVP niet daar zijn we al sterk genoeg.

En zoals hierboven over loot vind ik het niet slecht hoor. Doe zelf vaak citadel of flame zo uit me hoofd (char gebied) is een lvl75 dungeon. Duurt ongeveer 20-25 minuten en je haalt er dan toch meestal wel zo rond de 50 silver eruit. Maar ja als ik echt gold nodig heb doe ik dat wel op een andere manier.

[ Voor 13% gewijzigd door itsleon op 11-09-2012 09:58 ]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mijn story quest stelde me gisteren teleur.
spoiler:
Bij de herovering van Claw Island moet je aan het einde een draak meppen. Ik heb geen ranged weapons en kon daardoor de draak totaal niet raken. Nu ja, heeeeel af en toe zijn grote teen, maar ik was totaal geen onderdeel van het gevecht.

Gelukkig konden alle NPC's het zonder mij af. Misschien deed ik sowieso iets verkeerd, maar was wel erg jammer dat ik vrijwel niets kon doen. Nah ja, volgende keer beter :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:55:
Qua loot en gold hoef je geen dungeons te doen. Het tijd/verdiensten ratio is triest vergeleken met andere dingen die je kan doen in GW2.
Ik probeer het over een half jaartje wel eens, dan rent niet iedereen meer clueless rond.

disclaimer, heb alleen AC (30) en Arah (80) story en explorable gedaan.
Je verdient over het algemeen weinig geld maar je hebt meestal ook niet veel nodig, veel betaal je met karma enz. Alleen WvW en het levelen van crafting kost echt veel geld. (crafting van horen zeggen)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Weakling schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:03:
spoiler:
Bij de herovering van Claw Island moet je aan het einde een draak meppen. Ik heb geen ranged weapons en kon daardoor de draak totaal niet raken. Nu ja, heeeeel af en toe zijn grote teen, maar ik was totaal geen onderdeel van het gevecht.

Gelukkig konden alle NPC's het zonder mij af. Misschien deed ik sowieso iets verkeerd, maar was wel erg jammer dat ik vrijwel niets kon doen. Nah ja, volgende keer beter :P
Wellicht toch handig om voor dit soort zaken toch een geweer of boog bij je te dragen? Ik draag (met warrior) altijd voor de zekerheid ook een geweer en boog met me mee.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Ik ben wel blij dan dungions wat moeilijker zijn (al vind ik het nog mee vallen) beter dat ze net als zoveel spellen nu veel te gemakkelijk zijn. Daarbij, als jullie maar een whipe hebben gehad valt het dus best wel mee. Op het juiste moment dodgen enz is inderdaad waar het in GW2 om draait.

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
spoiler:

In principe heb je inventory space zat, zelf draag ik altijd van alle weapons die ik kan equipen een exemplaar mee. Vind het zelf trouwens sowieso prettig om een ranged en een melee weapon set te dragen, zorgt ervoor dat je altijd kan kiezen waar je staat zonder eerst de combat uit te moeten.
Stroopwafel Inc schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:21:
[...]

In principe heb je inventory space zat, zelf draag ik altijd van alle weapons die ik kan equipen een exemplaar mee. Vind het zelf trouwens sowieso prettig om een ranged en een melee weapon set te dragen, zorgt ervoor dat je altijd kan kiezen waar je staat zonder eerst de combat uit te moeten.
Dat doe ik ook. Wel merk ik dat ik maar een paar combinaties gebruik. Op mijn ranger heb ik shortbow of longbow als ranged weapon. Voor melee gebruik ik eigenlijk altijd sword met een horn. De horn geeft op 5 een snelheidsbuff die ik buiten combat gebruik om ietsje sneller te bewegen. En voor echt melee heb ik nog steeds niets beter gevonden dan een sword.

Gisteravond eens wat gespeeld met een Longsword, maar dat is het toch niet. Ik heb niet het gevoel dat melee combat er beter mee gaat. En buiten combat heeft het twee grote nadelen. Ik mis de snelheidsbuff van de horn en dat grote zwaard staat echt belachelijk op mijn Sylvari. Klein plantmeisje met een veel te grote zwaard, geen gezicht :)

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
RoseSolane schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:33:
[...]

Dat doe ik ook. Wel merk ik dat ik maar een paar combinaties gebruik. Op mijn ranger heb ik shortbow of longbow als ranged weapon. Voor melee gebruik ik eigenlijk altijd sword met een horn. De horn geeft op 5 een snelheidsbuff die ik buiten combat gebruik om ietsje sneller te bewegen. En voor echt melee heb ik nog steeds niets beter gevonden dan een sword.
Gebruik zelf ook Longbow en Shortbow. Buiten combat maak ik veel gebruik van de signet skill die mij 10% meer movement speed geeft.

• SinergyX
itsleon schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:56:
Dat was mij dus ookal opgevallen ben zelf lvl 80 warrior. Ben dan wel niet compleet als tank gespecced maar toch. Zijn genoeg basen in dungeons die geen ranged attacks hebben en je warrior one shotten (20k hp). We zouden in dungeons wel een buff kunnen gebruiken. In PVP niet daar zijn we al sterk genoeg.

En zoals hierboven over loot vind ik het niet slecht hoor. Doe zelf vaak citadel of flame zo uit me hoofd (char gebied) is een lvl75 dungeon. Duurt ongeveer 20-25 minuten en je haalt er dan toch meestal wel zo rond de 50 silver eruit. Maar ja als ik echt gold nodig heb doe ik dat wel op een andere manier.
Ik deed kort ervoor de Shattering event (eerste draak, die trouwens echt dom is, daar zit het mechanisme echt fout in elkaar), maar daar haalde ik 1,5 level uit, 3 gele items en 5 groene. Nee, geen dungeons meer voor mij.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Stroopwafel Inc schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:21:
Daar heb je wel gelijk in. Ik zat op dat moment trouwens wel in combat, maar zou er misschien wel uit hebben kunnen lopen. Maar min of meer verplicht worden om ook ranged te hebben is ietwat jammer. "Ja zeg, als jij alleen melee wil meenemen, dan moet je ook niet zeuren". Tsja, da's ook weer zo. >:)

• Stroopwafel Inc
Sword voor Ranger is inderdaad bijna ideaal voor single-melee combat, mis alleen nog een skill om naar vijanden toe te springen :P Voor iets meer AoE is de offhand axe ook erg leuk, skill 5 is erg multi-purpose (defense met reflect projectiles, AoE door de dmg, combofinisher voor extra effecten, 12 stacks vulnerability die ook leuk zijn op een single target)

[ Voor 33% gewijzigd door Stroopwafel Inc op 11-09-2012 11:05 ]

Verwijderd

spoiler:

Als je met the order of whispers speelt vind ik hem nog veel erger...

spoiler:
Vooral dat Tybalt (APPLES APPLES!) zijn heldendaad verricht. Vond dat zo een enorm leuk character in het spel. Trahearne mag van mij wel dood gaan en Tybalt terug!

Trouwens, nog mensen waar die story mission met trahearne een beetje bugged is dat je die digsite moet redden? Alle mobs respawnen als een malle zo snel, en Trahearne rent over de hele map heen om ze aan te vallen...
Loadichus schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:46:
[...]

Gebruik zelf ook Longbow en Shortbow. Buiten combat maak ik veel gebruik van de signet skill die mij 10% meer movement speed geeft.
Welke skill dan? Ik heb echt een speedbuff nodig in mijn ranger, vooral in WvW kan dat handig zijn.
Stroopwafel Inc schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:03:
Sword voor Ranger is inderdaad bijna ideaal voor single-melee combat, mis alleen nog een skill om naar vijanden toe te springen :P
Je hebt een skill (2) daarmee spring je weg maar kun je ook (nog eens 2) weer erna toe springen.

Ik vind het moeilijk bij de ranger een goede keuze te maken. Longbow heb ik altijd maar dan, een one-handed swort en de torch of de horn. die zijn allemaal erg fijn maar de shortbow is ook erg prettig.
Tussen die weet ik het dus nog niet, heb nu alles gewoon bij me (behalve Horn, moet nog een goede vinden) maar dan nog, de axe was ook erg prettig.

[ Voor 52% gewijzigd door Devata op 11-09-2012 11:13 ]

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:31
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:05:
[...]

Als je met the order of whispers speelt vind ik hem nog veel erger...

spoiler:
Vooral dat Tybalt (APPLES APPLES!) zijn heldendaad verricht. Vond dat zo een enorm leuk character in het spel. Trahearne mag van mij wel dood gaan en Tybalt terug!
Personal story spoilers:
spoiler:
Tybalt was een baas! Ik had eigenlijk verwacht dat ik in de vervolgmissie op claw island tegen een ondode Tybalt zou moeten vechten, dat was huilen geblazen geworden. :P
Trahearne is inderdaad een karakterloze drol die heel je personal story overneemt. Opeens gaat je eigen character 2e viool spelen voor deze groente die uit het niets komt.
Ik heb begrepen dat hij beter wordt geintroduceerd als je Sylvari bent. Het zwaard dat hij echter van de mother tree krijgt heb je dan weer zelf gevonden in 'n eerdere personal quest. Ook leuk dat hij er dan mee aan de haal gaat. :P

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-11 16:14
Skizzik0 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:12:
[...]

Personal story spoilers:
spoiler:
Trahearne is inderdaad een karakterloze drol die heel je personal story overneemt. Opeens gaat je eigen character 2e viool spelen voor deze groente die uit het niets komt.
Ben het volledig met je eens
spoiler:
"R.I.P Tybalt sniff sniff"

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Verwijderd

Skizzik0 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:12:
[...]

Personal story spoilers:
spoiler:
Tybalt was een baas! Ik had eigenlijk verwacht dat ik in de vervolgmissie op claw island tegen een ondode Tybalt zou moeten vechten, dat was huilen geblazen geworden. :P
Ik heb begrepen dat hij beter wordt geintroduceerd als je Sylvari bent. Het zwaard dat hij echter van de mother tree krijgt heb je dan weer zelf gevonden in 'n eerdere personal quest. Ook leuk dat hij er dan mee aan de haal gaat. :P
spoiler:
Ik verwacht Tybalt in Orr weer tegen te komen, als ze bij Anet enigzins de binding met zijn character met een reden hebben gedaan dan. Zo niet dan is dat een erg gemiste kans, want wat moet je in zo een spel zonder comic-character?
Devata schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:08:
[...]

Welke skill dan? Ik heb echt een speedbuff nodig in mijn ranger, vooral in WvW kan dat handig zijn.

[...]

Je hebt een skill (2) daarmee spring je weg maar kun je ook (nog eens 2) weer erna toe springen.

Ik vind het moeilijk bij de ranger een goede keuze te maken. Longbow heb ik altijd maar dan, een one-handed swort en de torch of de horn. die zijn allemaal erg fijn maar de shortbow is ook erg prettig.
Tussen die weet ik het dus nog niet, heb nu alles gewoon bij me (behalve Horn, moet nog een goede vinden) maar dan nog, de axe was ook erg prettig.
Ik vind die tweede skill van het zwaard vreselijk. De Greatsword vind ik helemaal geen prettige skills hebben voor mijn manier van spelen. Dus ik ben voor longbow en axe+torch gegaan. Beide zijn wel ranged, maar de axe is toch iets meer melee en kan ook perfect als melee gebruikt worden (zeker in combinatie met m'n torch)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Loadichus
Signet of the Hunt
Passive: Grants 10% increased movement speed to you and your pet.
Active: Your pet's next attack deals more damage.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 15:50

Erikie

www.erikie.nl

en Af en toe wat traps neerleggen kan ook geen kwaad. Helaas kun je niet kiten zoals in wow, zodat je in mid-air een enemie terug kan pushen , maar als er 20 man op je komt afrennen in wvw is t sowieso gedaan met je ;)

traktor scratch!

• tuinïnen
  • Laatst online: 02:51

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ranger / Greatsword heeft wel een 'spring' skill wat best grappig werkt.

Wat betreft de dungeons:

Ik hoor hier nog termen als 'tank' en klappen opvangen langskomen. Ik weet niet of dit de bedoeling is van GW2. Bepaalde skills kunnen blocken/absorben maar verder zal het vooral op ontwijken aankomen. Tank/heal/dps bestaat niet echt meer.
Een tank bestond in gw1 ook niet echt, alleen door een strakke combinatie van skills kon je goed klappen opvangen, niet door puur hp stacken.

• ocwil
zijn er hier ook mensen met tips voor een gaurdian wat betreft the traits
speel voornamelijk met een hammer en een hammer ow en nog een hammer xD

• microoo
ocwil schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:54:
Ik heb 20 power, 20 toughness en 30 vit. Werkt heerlijk, ben behoorlijk beefy.

• Loadichus
tuinïnen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:49:
Ranger / Greatsword heeft wel een 'spring' skill wat best grappig werkt.

Wat betreft de dungeons:

Ik hoor hier nog termen als 'tank' en klappen opvangen langskomen. Ik weet niet of dit de bedoeling is van GW2. Bepaalde skills kunnen blocken/absorben maar verder zal het vooral op ontwijken aankomen. Tank/heal/dps bestaat niet echt meer.
Een tank bestond in gw1 ook niet echt, alleen door een strakke combinatie van skills kon je goed klappen opvangen, niet door puur hp stacken.
Toch kun je niet helemaal zonder "Tank" class, je wil niet dat een elementalist de damage opvangt ...

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

ocwil schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:54:
damage, vitality en protection zijn dan je belangrijkste punten. enkele gaan ook voor precision traits, maar ik raad het af zonder een hoge crit dmg+. Je attk speed is redelijk laag dus als critten wil werken moet je veel crit dmg hebben.

[...]
Die skill (van het zwaard voor Ranger) gebruik ik niet, want krijg ik maar niet goed werkend. Je moet twee keer op de 2 drukken om weer terug te keren? Maar er zit toch een cooldown op van een aantal seconden?

Verwijderd

RoseSolane schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:56:
[...]

Die skill (van het zwaard voor Ranger) gebruik ik niet, want krijg ik maar niet goed werkend. Je moet twee keer op de 2 drukken om weer terug te keren? Maar er zit toch een cooldown op van een aantal seconden?
1 keer drukken voor disengage, dan flipt je skill even naar de secondary (paar seconden) en dan kan je weer drukken om weer te engagen.

Moet wel zeggen dat bij sommige classes die alternate fire mode (om het zo even te noemen) van skills een beetje te kort is (zoals onder water met een elementalist, dan heb je iets van een halve seconde soms).

• Stroopwafel Inc
RoseSolane schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:56:
[...]

De eerste keer dat je drukt zul je wegspringen, hierbij wordt de skill veranderd in de skill waarmee je terug kan springen. Pas nadat je bent teruggesprongen of er een bepaalde tijd is verstreken zal de skill in recharge gaan.

De tijd die je hebt tussen wegspringen en nog terug kunnen springen is niet al te lang, maar wel lang genoeg om bijvoorbeeld de ranged skill van je offhand te gebruiken.

Het leek er bij mij een aantal keer op dat ik naar een andere vijand sprong toen mn target dodd ging terwijl ik net weggesprongen was. Nog maar ff uitproberen, kun je mooi gebruiken om tijd te besparen.

• sjaggy
  • Laatst online: 19-06-2021
Om nog even terug te komen op wat net besproken werd hierboven, mijn systeem is als volgt:

intel Q6600 (lang op 3Ghz lopen maar toch terug naar 2.4 gezet wegens geluid).
ATI HD 7850
Asus P5Q-Pro
4 GB corsair 1066 mhz DDR2

Guildwars is speelbaar maar toch niet helemaal zoals ik wil. Zou een upgrade naar bijvoorbeeld een 3550 van intel het waard zijn? peace

• voxxel
sjaggy schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:02:
Om nog even terug te komen op wat net besproken werd hierboven, mijn systeem is als volgt:

ATI HD 7850
Asus P5Q-Pro

Guildwars is speelbaar maar toch niet helemaal zoals ik wil. Zou een upgrade naar bijvoorbeeld een 3550 van intel het waard zijn? peace
Ik weet niet wat je budget en performance nu is. Maar dan zal je meteen je mobo moeten vervangen voor 90€ en ik zou ook 8GB RAM nemen voor 40€. In elk geval is je systeem dan ruim voldoende om alles op max te draaien.

Zonnepanelen

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Mogelijk (kleine) exploit ontdekt.

Ik doe een Jumping Puzzle. Ik log uit vlak bij de chest. Ik log x tijd later terug in. Chest is gerespawned en ik kan hem opnieuw looten.

Ik weet niet wat de respawn time is op chests, maar ik kon vanmorgen de chest looten waar ik gisterenavond gebleven was.

• ocwil
qanar schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:05:
report en remove yhe post hier xD

EDIT: ook al respawnen ze een keer per dag vind ik het nog wel een beetje een exploit

[ Voor 61% gewijzigd door ocwil op 11-09-2012 12:08 ]

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11 21:21
chests van jumping puzzles kan je gewoon 1 keer per dag looten geen bug :)

• SinergyX
qanar schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:05:

Ik doe een Jumping Puzzle. Ik log uit vlak bij de chest. Ik log x tijd later terug in. Chest is gerespawned en ik kan hem opnieuw looten.

Ik weet niet wat de respawn time is op chests, maar ik kon vanmorgen de chest looten waar ik gisterenavond gebleven was.
Kijk voor de grap eens bij Lion's arch, daar zie je 10-15 van die mensen random inloggen en weer uitloggen :P

Niet bepaald een exploit, je kan verder nergens heen zonder hem opnieuw te doen, behalve gear weer via de mail versturen naar je andere characters. Dat beetje jumpen op een 24 uur reset is niet bepaald game-brekend :P

Zelfde principe kan je met nodes doen, die hebben soortgelijke respawn waar je ook makkelijk bij kan blijven staan. (Node farms, niet de wild of 'rare' nodes), zoals het aarbei-tuintje boven Charr gebied.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 11-09-2012 12:12 ]

• tuinïnen
  • Laatst online: 02:51

tuinïnen

Eventus stultorum magister

sjaggy schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:02:

ATI HD 7850
Asus P5Q-Pro

Speel het hier ook nog met mijn oude Q6600 op 2,4ghz. Eigenlijk nog steeds enorm tevreden over de performance van een dergelijke oude Quadcore. Heb hierbij ook 4 gb ddr2 en een HD5770 1 GB. Speel met auto detect op medium+ en draait perfect. FPS zal met zwermen spelers wel droppen maar verder draait het enorm soepel.

• ocwil
oke nog even geprutst met de skill calc voor een gaurdian met hammer en hier kom ik nu op uit
tips?
linkje

• sjaggy
voxxel schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:05:
[...]

Ik weet niet wat je budget en performance nu is. Maar dan zal je meteen je mobo moeten vervangen voor 90€ en ik zou ook 8GB RAM nemen voor 40€. In elk geval is je systeem dan ruim voldoende om alles op max te draaien.
dit zal zoiezo moeten gebeuren aangezien ik naar een andere socket ga. Ik zal dan gelijk
ddr 3 8gb halen. Maar zal het die 400 euro waard zijn?

Men FPS zit nu rond de 30-40 op auto-detect settings. (dacht medium/high) op 1920x1080.Ik heb ook het gevoel dat het zo laag is door de 12.8 drivers.

• voxxel
sjaggy schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:12:
[...]

dit zal zoiezo moeten gebeuren aangezien ik naar een andere socket ga. Ik zal dan gelijk
ddr 3 8gb halen. Maar zal het die 400 euro waard zijn?

Men FPS zit nu rond de 30-40 op auto-detect settings. (dacht medium/high) op 1920x1080.Ik heb ook het gevoel dat het zo laag is door de 12.8 drivers.
Tja zoals hierboven al staat draait het spel nu ook al met jouw pc. Antwoord zal je dus alleen zelf kunnen geven of het dat waard is. In elk geval zal je met de upgrade richting de 40-70fps gaan met max instellingen.

edit: persoonlijk zou ik het voor alleen gw2 niet doen. Speel je ook andere spellen dan is het natuurlijk een mooie upgrade en dan kan je over 2 jaar ofzo weer je gpu upgraden om dan weer mee te kunnen.

[ Voor 14% gewijzigd door voxxel op 11-09-2012 12:23 ]

Zonnepanelen

• sjaggy
voxxel schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:19:
[...]

Tja zoals hierboven al staat draait het spel nu ook al met jouw pc. Antwoord zal je dus alleen zelf kunnen geven of het dat waard is. In elk geval zal je met de upgrade richting de 40-70fps gaan met max instellingen.

edit: persoonlijk zou ik het voor alleen gw2 niet doen. Speel je ook andere spellen dan is het natuurlijk een mooie upgrade en dan kan je over 2 jaar ofzo weer je gpu upgraden om dan weer mee te kunnen.
Ik zal het zeker ook nog voor andere games doen hoor, en over het algemeen vind ik wel dat me pc weer een upgrade mag hebben. Even sparen en upgraden word het dus!
sjaggy schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:07:
[...]

Ik zal het zeker ook nog voor andere games doen hoor, en over het algemeen vind ik wel dat me pc weer een upgrade mag hebben. Even sparen en upgraden word het dus!
Even wachten tot het salaris erop is... De staatsloterij is weer niet over de brug gekomen met mijn miljoen :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
hoe krijg je Stretched Rawhide Leather Square?
Ik ben een hunter maar geen idee hoe je aan die leatherworking materials kom. Ik dacht aan huntsmen and leatherworking disciplines.

• SinergyX

• voxxel
LikeAKing schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:20:
Ik ben een hunter maar geen idee hoe je aan die leatherworking materials kom. Ik dacht aan huntsmen and leatherworking disciplines.
Je kan materialen salvagen/vinden die leather straps geven. Die kan je met leatherworking refinen naar Stretched Rawhide Squares.

Zonnepanelen

LikeAKing schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:20:
Salvaging. Alle ingredienten kunnen door alle classes gevonden/gemaakt/gesalvaged/geoogst worden...

• LikeAKing
Ik zag het, maar het blijft nog wat onduidelijk voor mij. Geen idee wat allemaal naar Stretched Rawhide Leather Square of straps salvaged. even die GW2DB bekijken :D

• voxxel
LikeAKing schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:24:
Ik zag het, maar het blijft nog wat onduidelijk voor mij. Geen idee wat allemaal naar Stretched Rawhide Leather Square of straps salvaged. even die GW2DB bekijken :D
Alle medium armors.

Zonnepanelen

Verwijderd

Het is ook grotendeels random welk type leather je krijgt. Echter om leathers te krijgen moet je medium armor salvagen.

heavy geeft ores, light geeft cloth.

• SinergyX
Niets salvaged direct naar Stretched, enkel naar Rawhide Leather Section.

Sections kan je halen uit leather-armor salvage, leather-based salvage materials, mobs met 'leather skin' (beer, koe, sommige drakes) en uit sacks van humans (centaurs, pirates etc).

• LikeAKing
Oh dus je bedoeld armor gaan salvagen naar leather straps? Even kijken welke monsters die leathers dropt.

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Niets salvaged naar de Stretched versie, je vind Rawhide Leather en die kan je vervolgens met Huntsman of Leatherworker "refinen" naar Stretched Rawhide Leather Square.

Vergelijkbaar met metalen, die vind je ook als erts en vervolgens ga je ze refinen naar ingots of bars.

Om het ruwe leer te krijgen moet je zoals gezegd Medium armor salvagen of beestjes gaan farmen die ofwel al direct leer droppen, ofwel bepaalde salvageable items droppen die naar leer salvagen (weet ik zo even niet uit mijn hoofd hoe ze heten voor rawhide leather)

• Cyberthube1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 09:37
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met wat tips, ik ben een human ranger (lvl 15) en ik zit vast in me personal storyline, (/SPOILER) (Seek loganis aid) speak with captain tervelan at eldvin monastery lvl 14, daar moet ik die captain verslaan plus zijn 4 soldaten dit lukt mij niet want zodra hij 50% health of minder heeft vlucht hij naar de volgende groep soldaten,(SPOILER) waardoor ik dan alsnog dood ga.

Ik vind dit vrij irritant worden aangezien ik echt mijn best doe om hem en zijn soldaten te verslaan maar tevergeefs lukt mij dit niet!
hoe hebben jullie dit gedaan ?

• LikeAKing
Cronax schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:29:
[...]

Niets salvaged naar de Stretched versie, je vind Rawhide Leather en die kan je vervolgens met Huntsman of Leatherworker "refinen" naar Stretched Rawhide Leather Square.

Vergelijkbaar met metalen, die vind je ook als erts en vervolgens ga je ze refinen naar ingots of bars.

Om het ruwe leer te krijgen moet je zoals gezegd Medium armor salvagen of beestjes gaan farmen die ofwel al direct leer droppen, ofwel bepaalde salvageable items droppen die naar leer salvagen (weet ik zo even niet uit mijn hoofd hoe ze heten voor rawhide leather)
Oh ja, nu snap ik het al wat beter. Alleen weet ik nog niet hoe ik het refine.

• microoo
LikeAKing schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:31:
[...]

Oh ja, nu snap ik het al wat beter. Alleen weet ik nog niet hoe ik het refine.
Hier:

https://sites.google.com/...eatherworking-1-400-guide
Pagina: 1 ... 158 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.