Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je bent niet de enige die hier wat problemen mee heeft, ik heb er al verschillende mensen mee geholpen. Veel dodgen en zorgen dat mijn hp hoog bleef heeft mij er vrij goed doorheen gesleept, ik had wel nog wat minions, die ook wat klappen hebben opgevangen.Cyberthube1 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:30:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met wat tips, ik ben een human ranger (lvl 15) en ik zit vast in me personal storyline, (Seek loganis aid) speak with captain tervelan at eldvin monastery lvl 14, daar moet ik die captain verslaan plus zijn 4 soldaten dit lukt mij niet want zodra hij 50% health of minder heeft vlucht hij naar de volgende groep soldaten, waardoor ik dan alsnog dood ga.
Ik vind dit vrij irritant worden aangezien ik echt mijn best doe om hem en zijn soldaten te verslaan maar tevergeefs lukt mij dit niet!
hoe hebben jullie dit gedaan ?
Focus eerst op de soldaten, vervolgens die kerel weer wat hitten, als hij wegloopt laat je hem lekker rennen zelf laat je rustig je HP weer vollopen en je cooldowns resetten en vervolgens ga je weer verder.Cyberthube1 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:30:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met wat tips, ik ben een human ranger (lvl 15) en ik zit vast in me personal storyline, (Seek loganis aid) speak with captain tervelan at eldvin monastery lvl 14, daar moet ik die captain verslaan plus zijn 4 soldaten dit lukt mij niet want zodra hij 50% health of minder heeft vlucht hij naar de volgende groep soldaten, waardoor ik dan alsnog dood ga.
Ik vind dit vrij irritant worden aangezien ik echt mijn best doe om hem en zijn soldaten te verslaan maar tevergeefs lukt mij dit niet!
hoe hebben jullie dit gedaan ?
Op mijn thief heeft het me een keer of 3-4 ressen gekost tot ik dit door had...
Voor de personal storyline kan je dingen trouwens beter in spoiler tags plaatsen en dan vantevoren alleen ff vertelen welke keuzes je gemaakt hebt bij character creation, met die info + het lvl van de quest kan men zien of ze diezelfde al gedaan hebben of niet dus vermijd je spoilers.
Het refinen is gewoon één van de 'recepten' die je onder Production vind. Je leert automatisch de nieuwe recepten voor refinen van materialen zodra je nieuwe materialen kan gebruiken.LikeAKing schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:31:
[...]
Oh ja, nu snap ik het al wat beter. Alleen weet ik nog niet hoe ik het refine.
[ Voor 49% gewijzigd door LikeAKing op 11-09-2012 13:37 ]
Ik laat jullie weten hoe het is gegaan!
Daar gebruik je salvage kits voor. De kits kun je kopen bij veel Vendors/NPC'sLikeAKing schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:31:
Oh ja, nu snap ik het al wat beter. Alleen weet ik nog niet hoe ik het refine.
Deze kuts gebruik je dus ook op Leather Hide drops die je Beren en andere mobs krijgt.
One-handed swort. Nee er zit dan geen cooldown op, die komt pas wanneer je de 2e keer op 2 hebt gedrukt.RoseSolane schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:56:
[...]
Die skill (van het zwaard voor Ranger) gebruik ik niet, want krijg ik maar niet goed werkend. Je moet twee keer op de 2 drukken om weer terug te keren? Maar er zit toch een cooldown op van een aantal seconden?
Ik vind het nog altijd onduidelijk wanneer je welke kit je moet gebruiken. Die kits zijn tenslotte ook niet goedkoop. Heeft het bijvoorbeeld nut om te te gebruiken op armor die droppen? Of kan ik die beter aan een vendor verkopen. En bij welk level of welke kleur moet je welke kit hebben.Loadichus schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:46:
[...]
Daar gebruik je salvage kits voor. De kits kun je kopen bij veel Vendors/NPC's
Deze kuts gebruik je dus ook op Leather Hide drops die je Beren en andere mobs krijgt.
[ Voor 39% gewijzigd door Devata op 11-09-2012 13:55 ]
ik wil graag mezelf nog een keer quoten omdat mijn vraag verdwenen is in de flood over een ander onderwerpocwil schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:12:
oke nog even geprutst met de skill calc voor een gaurdian met hammer en hier kom ik nu op uit
tips?
linkje
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Deels. Natuurlijk maak je met een hoger crafting level armor voor hogere level characters die dus beter zijn, maar je hebt ook nog inscriptions/insignia's (verschilt per proffession) die een item bepaalde stats meegeven. Hiervan zijn er verschillende versies. Eerst krijg je de 'normale' versie, na een paar lvls kan je dan vaak een verbeterde versie maken (groen) en tenslotte kan je bij je trainer met Karma recepten kopen voor een nog betere versie (geel).LikeAKing schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:37:
Oh ja, ik zie het, bedankt! hoe hoger mijn crafting level, hoe vetter de armor?
Het maken van zo'n gele item kost redelijk wat resources maar levert ook lekker veel XP op, en als je dus zorgt dat het een item is die je zelf kan dragen kan je er nog de ideale stats voor jouw build op zetten ook.
Qua looks blijven gecrafte items vrij lang hetzelfde, maar daar is ook iets voor, voor zaken als het 100% completen van een kaart krijg je Transmutation Stones waarmee je de stats van één item kan combineren met de looks van een andere item. Vind je dus een armor die je er tof uit vind zien maar die slechter is als wat je kan craften dan gebruik je zo'n steen, selecteer je de twee armors, en kies je tussen de looks en stats van de twee items.
'Nadeel' is wel dat je ALLE stats overneemt, ook de hoeveelheid armor die op een item zat, je kan dus niet zeggen neem de power van item 1 en de precision en armor hoeveelheid van item 2.
Ook goed om te vermelden is dat hierbij de oude item verloren gaat, je combineert de 2 items echt tot 1 nieuwe item.
Verder heb je voor lvl 80 items speciale transmutation stones nodig maar behalve de naam en het feit dat ze dus ook op lvl 80 items werken is er niet veel anders voor zover ik weet.
haha ik had hem gelezen en doorgekeken maar eerder ik daarmee klaar was kon ik je post niet meer vinden.ocwil schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:48:
[...]
ik wil graag mezelf nog een keer quoten omdat mijn vraag verdwenen is in de flood over een ander onderwerp
Het ziet er opzig prima uit. Ik zie dat je vooral veel focust op het dealen van burning damage. Dit is een mogelijkheid om de DPS van een hammer te verhogen. Ik kan je ook aanraden om met hammer misschien spirit weapons te gebruiken en daarvoor de desbetreffende traits te nemen. Dit verhoogt ook gelijk de range die je kwijtraakt als je met je hammer skills gebruikt waarbij je zowat stilstaat.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Denk terug naar hoe je craft.Devata schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:47:
Ik vind het nog altijd onduidelijk wanneer je welke kit je moet gebruiken. Die kits zijn tenslotte ook niet goedkoop. Heeft het bijvoorbeeld nut om te te gebruiken op armor die droppen? Of kan ik die beter aan een vendor verkopen. En bij welk level of welke kleur moet je welke kit hebben.
Wit en blauw hebben geen nut om daar dure salvage aan uit te geven, maar green/yellow zeker interessant.
Verder moet je denken wat je wil doen, 30 copper voor een witte chest of mischien 5 copper voor wat ore? Craft je zelf is die ore veel interessanter om te hebben (plus goed voor je monthly achievement).
Ik koop altijd de blue-salvage kit met karma, heb ik toch genoeg
En qua looks van armor? Nog steeds geen betere heavy armor gezien dan de HoM variant
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 11-09-2012 14:05 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik deed iets vergelijkbaars maar nu ik weet dat je op lvl 80 veel karma nodig hebt om leuke armorpieces te kopen ga ik er toch wat zuiniger mee omspringen...SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:04:
[...]
Denk terug naar hoe je craft.
Wit en blauw hebben geen nut om daar dure salvage aan uit te geven, maar green/yellow zeker interessant.
Verder moet je denken wat je wil doen, 30 copper voor een witte chest of mischien 5 copper voor wat ore? Craft je zelf is die ore veel interessanter om te hebben (plus goed voor je monthly achievement).
Ik koop altijd de blue-salvage kit met karma, heb ik toch genoeg
En qua looks van armor? Nog steeds geen betere heavy armor gezien dan de HoM variant
Zelf heb ik altijd 2 soorten salvage kits bij me, 2x een stack 'simple' salvage kits en 1x de beste salvage kit. Die laatste gebruik ik dan om groene of gele items te salvagen waarbij ik de 'enchantment' wil hebben en daar doe ik dus best lang mee, met die simple salvage kits salvage ik de meeste dingen gewoon tenzij ik ergens geld voor aan het sparen ben (zoals nu voor het lvl 60 boek om tot 30 punten per trait line te kunnen gaan).
Ben ik de eerste hier of is dit een algemeen probleem bij sommige/meeste?
support account is een ander account dan je officiele. Het is inderdaad een bug dus gewoon even een support account aanmaken een een ticket zenden.rain2reign schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:18:
Heeft iemand hier ook ene probleem met GW2? ik login, eerste beste wat ik zie is dat ik enige in de guild bent(ik zit overigens niet bij GoT). Kan whisperen, in-game mail verzenden, ticket aanmaken duurt weken voordat je een antwoord krijgt, twitter reageren ze niet op mijn tweets
en als ik als last resort op hun officiële forum probeert in te loggen zet hij dat mijn account niet bestaat terwijl ik ingelogd bent op de homepage
.
Ben ik de eerste hier of is dit een algemeen probleem bij sommige/meeste?
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
blijkbaar waren mijn lagproblemen veroorzaakt door iemand in dit huis die youtube filmpjes upload
ik kan dus elke keer als hij bezig is alles zien, iedereen beweegt en gebruikt skills enzo, maar zelf niks doen
is er een manier om te beperken hoe snel er word geupload naar youtube? dan kan ik gewoon spelen en hij zijn youtube filmpjes uploaden zonder problemen elke keer
er is niemand anders die je op een of andere manier kan helpen. Ik ben bang dat je moet wachten.rain2reign schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:21:
Is dat wel handig? Ik heb wel een support account, maar je kunt zo op zijn minst een week wachten voordat je antwoord krijgt... Een vriend van mij die wacht nu al bijna 2weken op een reactie ...
helaas welIIsnickerII schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:23:
[...]
er is niemand anders die je op een of andere manier kan helpen. Ik ben bang dat je moet wachten.
http://www.reddit.com/r/G..._recipe_for_mystic_forge/One each of yellow, green, and blue salvage kits + 3 mystic forge stones = 250 use Yellow Quality Salvage kit when put in the mystic forge.
Die gele, groene en blauwe salvage kits kan je dan met karma kopen (iets van 1500 in totaal). De 3 mystic forge stones met gems (ongeveer 60s voor 5 dacht ik). Voordeel is als je al uw 70+ rares salvaged dat je een kans hebt op een item (even naam vergeten) dat voor 20s gaat op de TP. Ik heb die 60s al lang goed gemaakt. Echt een aanrader!
Verwijderd
Ja gewoon op je router aangeven dat hij en jij gereserveerde bandbreedte hebben. Afhankelijk van de router natuurlijk.godofal schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:22:
slightly offtopic:
blijkbaar waren mijn lagproblemen veroorzaakt door iemand in dit huis die youtube filmpjes upload
ik kan dus elke keer als hij bezig is alles zien, iedereen beweegt en gebruikt skills enzo, maar zelf niks doen
is er een manier om te beperken hoe snel er word geupload naar youtube? dan kan ik gewoon spelen en hij zijn youtube filmpjes uploaden zonder problemen elke keer
ik heb nog even verder zitten kloten met runes onder andere en mij lijkt "flame legion" de beste optie als runes voor mijn armor voor mijn wapen weet ik het nog niet zeker of burn duration of is er een sigil die burning procced bij een crit ofzo?IIsnickerII schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:50:
[...]
haha ik had hem gelezen en doorgekeken maar eerder ik daarmee klaar was kon ik je post niet meer vinden.
Het ziet er opzig prima uit. Ik zie dat je vooral veel focust op het dealen van burning damage. Dit is een mogelijkheid om de DPS van een hammer te verhogen. Ik kan je ook aanraden om met hammer misschien spirit weapons te gebruiken en daarvoor de desbetreffende traits te nemen. Dit verhoogt ook gelijk de range die je kwijtraakt als je met je hammer skills gebruikt waarbij je zowat stilstaat.
ow en spirit weapons vind ik niet veel aan xD dus dat is geen optie
[ Voor 3% gewijzigd door ocwil op 11-09-2012 14:31 ]
WoooooowPaterpor schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:26:
Voor de salvage kits is dit de beste oplossing.
[...]
http://www.reddit.com/r/G..._recipe_for_mystic_forge/
Die gele, groene en blauwe salvage kits kan je dan met karma kopen (iets van 1500 in totaal). De 3 mystic forge stones met gems (ongeveer 60s voor 5 dacht ik). Voordeel is als je al uw 70+ rares salvaged dat je een kans hebt op een item (even naam vergeten) dat voor 20s gaat op de TP. Ik heb die 60s al lang goed gemaakt. Echt een aanrader!
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
flame legion is in dat geval echt de beste. Misschien zelfs wel de beste sigil voor een guardian.ocwil schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:31:
[...]
ik heb nog even verder zitten kloten met runes onder andere en mij lijkt "flame legion" de beste optie als runes voor mijn armor voor mijn wapen weet ik het nog niet zeker of burn duration of is er een sigil die burning procced bij een crit ofzo?
zou in princiepe niet moeten mogen. is misschien een bug. Als het geen bug is hadden ze je van tevoren moeten waarschuwen. Maar toch, hoe duur zijn sigils nouSinergyX schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:39:
Jammer dat trouwens die stackende sigils niet werken op main/offhand, ik heb Bloodlust en <naamkwijt, stackende conditional dmg), maar slechts 1 van de 2 werkt.
Corrupted dacht ik dat die conditional dmg sigil heet.SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:39:
Jammer dat trouwens die stackende sigils niet werken op main/offhand, ik heb Bloodlust en <naamkwijt, stackende conditional dmg), maar slechts 1 van de 2 werkt.
Is inderdaad erg jammer dat er maar 1 actief kan zijn.
Al denk ik dat het wel slim is dat ze dat gedaan hebben gezien je anders 4 sigils tegelijkertijd gemaxed kunt hebben dan
Verwijderd
Kan zijn dat je alleen het icoontje mist, kijk anders even in je character scherm misschien heb je de buff wel, maar gewoon niet het icoontje.SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:39:
Heb er ook paar screenshots van en /bug gedaan, maar verder geen reactie meer op gekregen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:41:
Kan zijn dat je alleen het icoontje mist, kijk anders even in je character scherm misschien heb je de buff wel, maar gewoon niet het icoontje.
Gaat me ook niet om het geld, maar omdat ik bijna alles in toughness/vitality heb zitten, is elke damage meegenomen
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
- sigil of force | +5% damage
- sigil of strenght | kans op might
- sigil of fire | fire blast AoE (doet ie ook burning?)
- sigil of smoldering | +10% burn duration
- sigil of leech/blood | life steal
Dan zou je iets specifieker moeten zijn met o.a. je class en je trait build.. en eventueel ook nog je slot skills.ocwil schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:50:
en welke sigil zou ik op mijn hammer moeten doen
- sigil of strenght | kans op might
- sigil of fire | fire blast AoE (doet ie ook burning?)
- sigil of leech/blood | life steal
Want er zijn meerdere classes en speelwijzes voor ee hamer.
dat kanErikRedbeard schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:52:
[...]
Dan zou je iets specifieker moeten zijn met o.a. je class en je trait build.. en eventueel ook nog je slot skills.
Want er zijn meerdere classes en speelwijzes voor ee hamer.
linkje
42K per stuk, 6 stuks... Moet ik nog flink wat karma halen dan!disturbedmind schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:55:
Voor diegene die net als ik van WvW houd, kan je hier een leuk lvl 80 exotic setje "PvP" gear halen voor 42k Karma per stuk en je krijgt dan ook gelijk een mooie set bonus als je ze alle 6 hebt.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Gewoon met een zerg group meelopen in WvW en dan torens overnemen dan krijg je op lvl 80 600+ karma per torenWailing_Banshee schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:57:
[...]
42K per stuk, 6 stuks... Moet ik nog flink wat karma halen dan!
Zoals het ernaar uitziet zou de 10% burn duration de beste optie zijn voor jou, maar ik durf er niet meer over te zeggen aangezien ik pas lvl 44 ben met me guardian en sinds kort met me necro bezig ben.
als ik de change on crits bekijk lijkt het mij inderdaad ook beter om te kiezenErikRedbeard schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:01:
[...]
Zoals het ernaar uitziet zou de 10% burn duration de beste optie zijn voor jou, maar ik durf er niet meer over te zeggen aangezien ik pas lvl 44 ben met me guardian en sinds kort met me necro bezig ben.
uit de 2 die een passive boost geven
dan denk ik dat ik toch voor force ga om mijn damage output een boost te geven op het moment dat burning on cd is maar ik denk dat het er aan ligt hoe goed die burning up blijft want jha dan kan smoldering wel weer beter zijn
Verwijderd
Ik zou helemaal voor de 5% +damage gaan. Omdat het uiteindelijk een berg aan damage is dat je extra krijgt, het is constant, en burning is niet constant. Daarbij doet burning niet bijster veel extra damage, en 10% op korte tijd is niks t.o.v. constant +5%.
Helaas is mijn wiskunde ernstig roestig anders had ik het voor je getracht te berekenen...ocwil schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:21:
Dat was ook mijn gedachte maar weet nog niet zeker want als ik met die +10% burning duration veeel langer up kan houden dan heb ik via de traits wel +10% damage
Gewoon? Ik heb een tering hekel aan PvP. En trouwens, mijn server is een van de slechtste volgens mij in WvW. Dus dat "gewoon" is niet zo heel gewoon hoor.disturbedmind schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:59:
[...]
Gewoon met een zerg group meelopen in WvW en dan torens overnemen dan krijg je op lvl 80 600+ karma per toren
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Verwijderd
Stel dat je burning 5 sec duurt, dan heb je 0.5 sec extra burning, das dan iets van 1 tick extra.ocwil schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:21:
Dat was ook mijn gedachte maar weet nog niet zeker want als ik met die +10% burning duration veeel langer up kan houden dan heb ik via de traits wel +10% damage
Ik weet niet hoeveel damage burning doet, maar die 5% extra damage op alles wat je doet kan je ook makkelijk berekenen.
Anyway, GW2 is niet zoals WoW voor de theorycrafters, dus denk dan zo: wat gebruik je het meest?
Als je burning eigenlijk niet zo veel gebruikt dan heeft het weinig zin, en met hogere lvl''s kom ik steeds vaker mobs tegen die burning immune zijn dus daar gaat je extra dps.
Ik kwam op burning uit aangezien een groot deel van z'n traits enzo erop gebaseerd zijn, maar het is toch meer een survival game dan een nuke game. Dus het maakt allemaal niet zoveel uit.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:34:
[...]
Stel dat je burning 5 sec duurt, dan heb je 0.5 sec extra burning, das dan iets van 1 tick extra.
Ik weet niet hoeveel damage burning doet, maar die 5% extra damage op alles wat je doet kan je ook makkelijk berekenen.
Anyway, GW2 is niet zoals WoW voor de theorycrafters, dus denk dan zo: wat gebruik je het meest?
Als je burning eigenlijk niet zo veel gebruikt dan heeft het weinig zin, en met hogere lvl''s kom ik steeds vaker mobs tegen die burning immune zijn dus daar gaat je extra dps.
Dan is inderdaad bekend, volgens mij pakt hij zelfs altijd bloodlust ook al heb je die op je offhand zitten, of het een bug is of niet is echter nog geen uitspraak over gedaan volgens mij.SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:47:
[...]
Heb er ook paar screenshots van en /bug gedaan, maar verder geen reactie meer op gekregen.
Gaat me ook niet om het geld, maar omdat ik bijna alles in toughness/vitality heb zitten, is elke damage meegenomenZover ik weet zijn er geen stackende toughness buffs ofzo, had ook wel leuk geweest (andere kant, je downed zo enorm veel in dungeons, dat je toch nooit max stack kan halen
).
Welke server zit je?Wailing_Banshee schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:33:
[...]
Gewoon? Ik heb een tering hekel aan PvP. En trouwens, mijn server is een van de slechtste volgens mij in WvW. Dus dat "gewoon" is niet zo heel gewoon hoor.
De event chains in orr geven volgens mij ook best veel karma.
Ikzelf heb karma genoeg, maar die setjes spreken me kwa stats niet echt aan, ik denk dat ik toch zelf iets ga craften.
Zowel voor PVP (burst) als PVE lange gevechten waarbij veel van je skills op cooldown staan en je geneigd bent te swappen voor je overige skills.
Veel van de traits zijn gebaseerd op weaponswaps en daarbij haal je alleen max dps als je al je skills redelijk op cd kunt houden.
elke 30 sec een extra might buff kan in mijn ogen dus geen kwaad.
Edit: overigens is het dacht ik direct 2 of 3 stacks van might die je krijgt.
Might is a boon which increases power and condition damage and stacks in intensity. The effect of might is determined by the following formula:
0.375 * Level + 5 Power/Condition Damage per stack
[ Voor 25% gewijzigd door Yvilthi op 11-09-2012 16:01 ]
Mijn vraag: mis ik dan iets belangrijks; gebieden waar ik niet naar toe zou kunnen of gear waar ik dan geen toegang toe heb?
Verwijderd
Of je haalt gewoon might uit iemand van je party? Warrior kan nonstop 3 of 4 stack might geven, kan natuurlijk handig zijn om even een stack extra te hebben, maar per saldo is bijna niets een DPS race maar een survival race. 1x roll en teruglopen en je bent heel je 'dps winst' kwijt.Yvilthi schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:55:
i.m.o. is de might on weapon swap zelfs nog beter dan de 5% extra dmg.
Zowel voor PVP (burst) als PVE lange gevechten waarbij veel van je skills op cooldown staan en je geneigd bent te swappen voor je overige skills.
Veel van de traits zijn gebaseerd op weaponswaps en daarbij haal je alleen max dps als je al je skills redelijk op cd kunt houden.
elke 30 sec een extra might buff kan in mijn ogen dus geen kwaad.
Edit: overigens is het dacht ik direct 2 of 3 stacks van might die je krijgt.
Andere kant heb je weer 10x meer aan welke buff dan ook als je vulnerability stack hoog genoeg kan houden,
Wrong... Ook engineers hebben geen swap.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:02:
Trouwens (correct me if I am wrong), maar zijn elementalists de enige die niet aan weapon swapping kunnen doen?
Engineers ook niet, die hebben dan wel weer kits in de utility skillslots die je 1-5 skills vervangen (flamethrower, grenade kit, etc.. )Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:02:
Trouwens (correct me if I am wrong), maar zijn elementalists de enige die niet aan weapon swapping kunnen doen?
Ik liep gisteren ook tegen die bug aan dat ze bij de ingang van de tomb blijven staan en niet naar binnen gaan. Ik had het opgelost door die mobs die bij de ingang van de tomb niet zelf eerst aan te vallen maar ik liet hun aanvallen en toen ging die wel verder. Je mist wel leuke exotic gear en exotic upgrades en natuurlijk xp voor skill points.BadRespawn schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:00:
Ik ben nu net een paar dagen lvl80 en loop tegen de zoveelste bugged personal story quests aan (Against the corruption). Omdat het zo frustrerend om meer tegen de bugs te vechten dan tegen de mobs, en Anet kennelijk voorlopig geen tijd heeft het te fixen overweeg ik om de story line maar te laten voor wat die is, misschien over een paar maanden nog eens proberen.
Mijn vraag: mis ik dan iets belangrijks; gebieden waar ik niet naar toe zou kunnen of gear waar ik dan geen toegang toe heb?
Ja, maar elementalists hebben ipv kits in de utility skillslots de vier elementen onder F1 tot F4 om je 1-5 skills te vervangenMonkeySandwich schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:03:
[...]
Engineers ook niet, die hebben dan wel weer kits in de utility skillslots die je 1-5 skills vervangen (flamethrower, grenade kit, etc.. )
I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain
Toch zou ik wel graag een weaponswap willen hebben. Ik gebruik nu maar een staff omdat ik die het minst erg vind over de 4 elementen heen. Maar ik vond de dagger/dagger voor earth ook wel leuk. Maar niet voor fire, water en air...Fearsome0ne schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:07:
[...]
Ja, maar elementalists hebben ipv kits in de utility skillslots de vier elementen onder F1 tot F4 om je 1-5 skills te vervangen
Air is ook zeer vet, maar ik vond de ele veel te zwak in close combat, met zo weinig hp en light armor ben je zo snel dood, ook al doe je massive damage.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:09:
[...]
Toch zou ik wel graag een weaponswap willen hebben. Ik gebruik nu maar een staff omdat ik die het minst erg vind over de 4 elementen heen. Maar ik vond de dagger/dagger voor earth ook wel leuk. Maar niet voor fire, water en air...
Ik las ergens de suggestie voor out of combat-weapon swap. Lijkt me wel een goed idee, dat het lockt zodra je combat induikt, maar ervoor/ erna toch kan switchen.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:09:
[...]
Toch zou ik wel graag een weaponswap willen hebben. Ik gebruik nu maar een staff omdat ik die het minst erg vind over de 4 elementen heen. Maar ik vond de dagger/dagger voor earth ook wel leuk. Maar niet voor fire, water en air...
Ja maar om dat dan te balancen krijg je dat oftewel grandioze global cooldown op element swappen of je gaat 7 t/m 9 gebruiken voor element switches.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:09:
[...]
Mijn inziens is zoals ze het nu gedaan hebben dan inderdaad de beste en meeste makkelijk te balanceren manier.
Probleem hiermee is dat GW2 vaak heel slecht doorheeft wanneer je nu in combat mode of passive mode zit..microoo schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:13:
[...]
Ik las ergens de suggestie voor out of combat-weapon swap. Lijkt me wel een goed idee, dat het lockt zodra je combat induikt, maar ervoor/ erna toch kan switchen.
[ Voor 23% gewijzigd door ErikRedbeard op 11-09-2012 16:15 ]
helaas hebben wij echt de meest standaard router van 5jaar terug ofzo, mag al blij zijn dat ik poorten kan forwarden geloof ik...Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:27:
[...]
Ja gewoon op je router aangeven dat hij en jij gereserveerde bandbreedte hebben. Afhankelijk van de router natuurlijk.
zou prettiger zijn als hij gewoon een stukje software op zijn PC kan draaien ofzo, lijkt me wel dat zoiets bestaat maar als ik google krijg ik alleen mensen die zeiken dat hun youtube filmpjes zo traag laden
dus, nogmaals: kent iemand een programmaatje waardoor je op je PC de uploadspeed naar youtube kan verminderen?
Lijkt mij enigsinds off topicgodofal schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:18:
[...]
helaas hebben wij echt de meest standaard router van 5jaar terug ofzo, mag al blij zijn dat ik poorten kan forwarden geloof ik...
zou prettiger zijn als hij gewoon een stukje software op zijn PC kan draaien ofzo, lijkt me wel dat zoiets bestaat maar als ik google krijg ik alleen mensen die zeiken dat hun youtube filmpjes zo traag laden
dus, nogmaals: kent iemand een programmaatje waardoor je op je PC de uploadspeed naar youtube kan verminderen?
Met http://www.netlimiter.com/ kun je dat volgens mij per proces/programma aangeven.godofal schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:18:
[...]
helaas hebben wij echt de meest standaard router van 5jaar terug ofzo, mag al blij zijn dat ik poorten kan forwarden geloof ik...
Verwijderd
Gefeliciteerd trouwensDeepSeven schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:11:
[...]
Air is ook zeer vet, maar ik vond de ele veel te zwak in close combat, met zo weinig hp en light armor ben je zo snel dood, ook al doe je massive damage.
Maar ik moet ook zeggen dat ik alleen staff gebruik, soms zie ik leuke wands of daggers langskomen, maar gebruik ik ze niet omdat ik wil kunnen swappen
Ik heb het nu een paar keer geprobeerd en soms vallen de npcs wel zelf als eerste aan, soms niet. Bij m'n laatste poging waarbij ik het verst ben gekomen (zelf de route naar het quest doel in de tomb gecleared) deden ze dat dus niet. Ook nog voor nop een instant repair cannister gebruikt...disturbedmind schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:04:
[...]
Ik liep gisteren ook tegen die bug aan dat ze bij de ingang van de tomb blijven staan en niet naar binnen gaan. Ik had het opgelost door die mobs die bij de ingang van de tomb niet zelf eerst aan te vallen maar ik liet hun aanvallen en toen ging die wel verder.
Jammer dat wat bedoelt is als een leuke ervaring op deze manier zo anti-leuk wordt. Gelukkig is het spel meer dan de PQs.
Hoe zit dat eigenlijk ivm de closed beta tests? Gaat dat alleen om stabiliteit van servers en clients en zijn de PQs niet onderdeel vd test, of is het probleem dat de testers de bugs en de quirks -en de workarounds- zo goed kennen dat die niet als bugs worden gerapporteerd?
Hoezo dat? PQ rewards tot nu toe zijn niets bijzonders, is er later wel exotic gear als rewards?Je mist wel leuke exotic gear en exotic upgrades en natuurlijk xp voor skill points.
Verder kan ik trait points altijd wel gebruiken, maar volgens mij heb ik nu al meer skill points dan nodig om al m'n skills te unlocken.
Verwijderd
Heb jij gehoord van mensen die al 80 waren in de closed beta''s? Ik niet namelijk.BadRespawn schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:29:
[...]
Ik heb het nu een paar keer geprobeerd en soms vallen de npcs wel zelf als eerste aan, soms niet. Bij m'n laatste poging waarbij ik het verst ben gekomen (zelf de route naar het quest doel in de tomb gecleared) deden ze dat dus niet. Ook nog voor nop een instant repair cannister gebruikt...
Jammer dat wat bedoelt is als een leuke ervaring op deze manier zo anti-leuk wordt. Gelukkig is het spel meer dan de PQs.
Hoe zit dat eigenlijk ivm de closed beta tests? Gaat dat alleen om stabiliteit van servers en clients en zijn de PQs niet onderdeel vd test, of is het probleem dat de testers de bugs en de quirks -en de workarounds- zo goed kennen dat die niet als bugs worden gerapporteerd?
[...]
Hoezo dat? PQ rewards tot nu toe zijn niets bijzonders, is er later wel exotic gear als rewards?
Verder kan ik trait points altijd wel gebruiken, maar volgens mij heb ik nu al meer skill points dan nodig om al m'n skills te unlocken.
En wat betreft skill points, als je op 65-70 nog niet alle skills unlocked hebt... dan ben je een beetje traag
Normaal gezien zouden dit soort dingen inderdaad onderdeel moeten zijn van testing in Closed Beta, maar bij testen is het altijd zo dat je onmogelijk ALLES kunt testen en dus ergens prioriteiten gaat stellen. Ofwel hebben ze hier geen/niet genoeg prioriteit aan toegekend ofwel zijn de issues wel gevonden maar niet verholpen, ofwel zijn er fixes geschreven voor de issues maar zijn deze niet in de uiteindelijke versie verschenen, ofwel is het issue pas in de uiteindelijke versie ontstaan...BadRespawn schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:29:
[...]
Ik heb het nu een paar keer geprobeerd en soms vallen de npcs wel zelf als eerste aan, soms niet. Bij m'n laatste poging waarbij ik het verst ben gekomen (zelf de route naar het quest doel in de tomb gecleared) deden ze dat dus niet. Ook nog voor nop een instant repair cannister gebruikt...
[...]
Hoezo dat? PQ rewards tot nu toe zijn niets bijzonders, is er later wel exotic gear als rewards?
Er is een verschil tussen te Beta weekends en de closed beta, in een closed beta heb je mensen die speciaal op bepaalde manieren spelen om bepaalde zaken te testen waar BWE meer bedoeld zijn om bijvoorbeeld server load of een specifieke feature massaal te testen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:36:
[...]
Heb jij gehoord van mensen die al 80 waren in de closed beta''s? Ik niet namelijk.
En wat betreft skill points, als je op 65-70 nog niet alle skills unlocked hebt... dan ben je een beetje traagJe kan bijna het dubbele aan points halen dan dat je kan spenderen.
[ Voor 17% gewijzigd door Cronax op 11-09-2012 16:38 ]
Stel ik doe een healing-turrent die geeft 1 stack (op 30, zonder healingpower, zeg 45 HP/sec).
Nu cast iemand een 2de regeneration, maar nu met flinke healingpower die 80HP/sec geeft.
Krijg je nu een 2-stack die onder de tooltip 125HP/sec aangeeft, of worden dit aparte buffs?
Aangezien soortgelijke buffs (regen, might etc) ook een (healing)power component hebben, hoe is dit zichtbaar op je character? 2 dezelfde buffs stacken bv niet (2x healing turrent), maar buffs van verschillende sources zouden dan wel weer moeten stacken.
ik ben hier net zo verward mee als jij. Als ik met mijn guardian mijn burn proc, en ik gooi daarna een burning attack eroverheen dan schijnt de eerste opgeheven te zijn. maar deze burning attacks gaan lang door, en als ik dan weer een normale virtue burn proc is die burn van mijn burning attack weer weg. hoe werkt dit?SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:48:
Hoe werkt nu eigelijk het stacking van buffs?
Stel ik doe een healing-turrent die geeft 1 stack (op 30, zonder healingpower, zeg 45 HP/sec).
Nu cast iemand een 2de regeneration, maar nu met flinke healingpower die 80HP/sec geeft.
Krijg je nu een 2-stack die onder de tooltip 125HP/sec aangeeft, of worden dit aparte buffs?
Aangezien soortgelijke buffs (regen, might etc) ook een (healing)power component hebben, hoe is dit zichtbaar op je character? 2 dezelfde buffs stacken bv niet (2x healing turrent), maar buffs van verschillende sources zouden dan wel weer moeten stacken.
Als dat zo is, zou dat niet heel eerlijk zijn...MonkeySandwich schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:51:
Volgens mij worden zwakere boons en conditions overschreven door sterkere. Ik heb hier echter geen bewijs van.
I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain
Ik heb uberhaubt weinig gehoord over de betas, vandaar dat ik er naar vraag.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:36:
[...]
Heb jij gehoord van mensen die al 80 waren in de closed beta''s? Ik niet namelijk.
Bijdehand ben je wel, behulpzaam niet.En wat betreft skill points, als je op 65-70 nog niet alle skills unlocked hebt... dan ben je een beetje traag
Ik unlock wat ik denk nodig te hebben, inmiddels heb ik de meeste ook wel unlocked. En zoals ik zei: voldoende punten om alle skills te unlocken
Wat dus min of meer mijn punt in m'n vorige post was.Je kan bijna het dubbele aan points halen dan dat je kan spenderen.
Dank voor je inzicht.
Dank voor de uitleg.
[ Voor 8% gewijzigd door BadRespawn op 11-09-2012 17:00 ]
Verwijderd
Volgens mij stacked het gewoon in duration. Het kan wat verwarrend zijn omdat de debuff timer op de unitframe van de tegenstander weer op vol komt te staan. Als het niet in duration stacked dan is het een bug.IIsnickerII schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:50:
[...]
ik ben hier net zo verward mee als jij. Als ik met mijn guardian mijn burn proc, en ik gooi daarna een burning attack eroverheen dan schijnt de eerste opgeheven te zijn. maar deze burning attacks gaan lang door, en als ik dan weer een normale virtue burn proc is die burn van mijn burning attack weer weg. hoe werkt dit?
Volgens mij werkt het qua damage van een duration stackende (de)buff zo dat de power van de hoogste applicatie gebruikt wordt. (Wel even flinke disclaimer: dit heb ik van horen zeggen, dus neem het met een korreltje zout)
Dus bijvoorbeeld: iemand steekt de mob in de fik voor 10 seconden maar met lage power/condition damage. Na 4 seconden doet iemand er 1 seconde burning bij, maar met hoge power/condition damage.
Dan zou de totale duur van de burn 11 seconden zijn. De eerste 4 seconden ticken voor de lage damage en de resterende 7 seconden ticken voor de hoge damage.
Ja, debuffs zijn ook zo'n groot misterie.IIsnickerII schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:50:
ik ben hier net zo verward mee als jij. Als ik met mijn guardian mijn burn proc, en ik gooi daarna een burning attack eroverheen dan schijnt de eerste opgeheven te zijn. maar deze burning attacks gaan lang door, en als ik dan weer een normale virtue burn proc is die burn van mijn burning attack weer weg. hoe werkt dit?
Nu zijn vulnerability en blind nog wel logisch, maar burning en poison hebben weer een cond.damage component die dus varieert.
Maar toch zie je burn altijd resetten, dan zou dus iedereen elkaar dus continue moeten 'overrulen', als jij zelf 10sec burn doet en op 5sec weer 10sec burn doet, reset de burn gewoon naar 10seconde.Dus bijvoorbeeld: iemand steekt de mob in de fik voor 10 seconden maar met lage power/condition damage. Na 4 seconden doet iemand er 1 seconde burning bij, maar met hoge power/condition damage.
Dan zou de totale duur van de burn 11 seconden zijn. De eerste 4 seconden ticken voor de lage damage en de resterende 7 seconden ticken voor de hoge damage.
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 11-09-2012 17:03 ]
Hoe het precies werkt qua verschillende levels van mensen die de debuff op een monster gooien weet ik niet. Maar in de tooltips staat wel duidelijk wat het doet. Bij bleeds en Might staat "Stacks intensity", dus de damage wordt hoger naarmate er meer stacks op zitten. Bij poisons, Swiftness, Cripples en Fury staat er "Stacks duration" oftewel, hoe meer van die debuffs (of buffs) er op een target zitten, hoe langer het duurt. Daarom heb je door sommige monsters ook op een gegeven moment 3 minuten lang een cripple op je.SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:00:
[...]
Ja, debuffs zijn ook zo'n groot misterie.
Nu zijn vulnerability en blind nog wel logisch, maar burning en poison hebben weer een cond.damage component die dus varieert.
Verwijderd
In mijn voorbeeldje zou je na 4 seconden inderdaad de debuff weer zien resetten. Na de reset zou het nog 7 seconden door moeten tikken.SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:00:
Maar toch zie je burn altijd resetten, dan zou dus iedereen elkaar dus continue moeten 'overrulen', als jij zelf 10sec burn doet en op 5sec weer 10sec burn doet, reset de burn gewoon naar 10seconde.
Ik zal dit straks als ik thuis ben even proberen te testen, want nu raak ik aan de twijfel
Verwijderd
first the :
Medion AKoya x7811
I7-740QM 1.73 ghz
4gig ram
Ati radeon HD 5870 1 gb gddr5
Second:
Medion Erazer x6811
I5-480m 2.66ghz
4 gig ram
Nvidia geforce gtx460M 1.5gb GDDR5
bij voorbaat dank
Maar de uitzondering zit weer bij Guardian, Symbol of Faith die in 1x een 4stack healing kan doen. Dacht dat complement of Purity dit ook kan, als jij meerdere stacks van 1 debuff op je hebt (en het wordt een regen boon).Seditiar schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:06:
Hoe het precies werkt qua verschillende levels van mensen die de debuff op een monster gooien weet ik niet. Maar in de tooltips staat wel duidelijk wat het doet. Bij bleeds en Might staat "Stacks intensity", dus de damage wordt hoger naarmate er meer stacks op zitten. Bij poisons, Swiftness, Cripples en Fury staat er "Stacks duration" oftewel, hoe meer van die debuffs (of buffs) er op een target zitten, hoe langer het duurt. Daarom heb je door sommige monsters ook op een gegeven moment 3 minuten lang een cripple op je.
Meh, ik ga maar een guardian maken en volgooien met healing power, paladin ftw
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspxVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:13:
Denken jullie dat een van deze 2 laptops gw2 kan draaien?
first the :
Medion AKoya x7811
I7-740QM 1.73 ghz
4gig ram
Second:
Medion Erazer x6811
I5-480m 2.66ghz
4 gig ram
bij voorbaat dank
Simpele google search
In de praktijk werkt het volgens mij zo:Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:08:
![]()
[...]
In mijn voorbeeldje zou je na 4 seconden inderdaad de debuff weer zien resetten. Na de reset zou het nog 7 seconden door moeten tikken.
Ik zal dit straks als ik thuis ben even proberen te testen, want nu raak ik aan de twijfel
<-------debuff 1----------------------->
<-------debuff 2----->
Debuff 1 is een burn van 10 seconden, voor 200 dmg per seconde
Debuff 2 is een burn van 5 seconden voor 300 dmg per seconde
Gedurende de tijd dat beide debuffs actief zijn krijgt de enemy dus 500 dmg per seconde, maar de tijd van debuff 2 word intern bijgehouden en blijft 5 seconden, dus voor de 5 seconden die debuff 2 duurt doet de debuff 500 dmg/sec maar verder blijft de dmg en duration van debuff 1 hetzelfde.
Wat de website e.d. vertelt is anders als bovenstaande, maar dit is hetgeen ik zelf vastgesteld heb.
Verwijderd
Even met elementalist geprobeerd. Eerst Signet of Fire gebruikt die een 9 seconden burn doet en daarna snel Flame Burst die 5 seconden burn doet.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:08:
![]()
[...]
In mijn voorbeeldje zou je na 4 seconden inderdaad de debuff weer zien resetten. Na de reset zou het nog 7 seconden door moeten tikken.
In totaal duurde het 14 seconden, dus hier ging het wel goed.
Om te testen met verschillende powers/condition damages heb ik iemand anders nodig, dus dat komt later wel.
Er zijn elite skills die 30 skill points per stuk kosten, dus om op 65-70 alle skills te unlocken moet je ook veel skill chalenges doen. Het hangt er dus vanaf, als je veel craft en zo lvl 70 wordt of veel WvW doet, ben je niet perse traag.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:36:
[...]
En wat betreft skill points, als je op 65-70 nog niet alle skills unlocked hebt... dan ben je een beetje traagJe kan bijna het dubbele aan points halen dan dat je kan spenderen.
[ Voor 14% gewijzigd door Wouter64 op 11-09-2012 18:53 ]
toch wel, als je een goed aantal skill challenges doet is dat echt wel voor elkaar te krijgenWouter64 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:52:
[...]
Er zijn elite skills die 30 skill points per stuk kosten, dus om op 65-70 alle skills te unlocken moet je ook veel skill chalenges doen. Het hangt er dus vanaf, als je veel craft en zo lvl 70 wordt of veel WvW doet, ben je niet perse traag.
omdat te halen zul je moeten focussen op het doen van skill challenges want als je je tijd anders besteed red je dat nietgodofal schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:56:
[...]
toch wel, als je een goed aantal skill challenges doet is dat echt wel voor elkaar te krijgen
Winst = Papie = ZeroT0ne
Verwijderd
Nu te veel keuzes, weet niet wat ik moet pakken
Verwijderd
Die glow color zie ik soms in town e.d. wel voorbij komen, zal wel iets te maken hebben met dag/avond...Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:33:
Wat is eigenlijk de glow color? En wat is het lame dat de standaardkleur niet te zien is (welke geselecteerd is). Vaak vind ik de standaard namelijk mooi en dan klik ik even om iets anders te proberen en dan weet ik niet meer precies welke het is geweest1st world problems...
Verwijderd
Ik ken die site zeker wel en heb al research gedaan..maar ik heb die laptops nog niet dus dan kan ik dat programma niet gebruiken of wel? En ik vind hem niet altijd even accuraat! Dus ik vroeg het hier omdat er mensen met ervaring aanwezig zijnZantiath schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:28:
[...]
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx
Simpele google search
myReact
gallery
first the :
Medion AKoya x7811
I7-740QM 1.73 ghz
4gig ram
Second:
Medion Erazer x6811
I5-480m 2.66ghz
4 gig ram
thanks
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 19:51 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Hoeveelheid stacks die op de mob zitten is bepalende voor de hoeveelheid ticks per tijdseenheid voor alles dat "stacks intensify" doet.Cronax schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:31:
[...]
In de praktijk werkt het volgens mij zo:
<-------debuff 1----------------------->
<-------debuff 2----->
Debuff 1 is een burn van 10 seconden, voor 200 dmg per seconde
Debuff 2 is een burn van 5 seconden voor 300 dmg per seconde
Gedurende de tijd dat beide debuffs actief zijn krijgt de enemy dus 500 dmg per seconde, maar de tijd van debuff 2 word intern bijgehouden en blijft 5 seconden, dus voor de 5 seconden die debuff 2 duurt doet de debuff 500 dmg/sec maar verder blijft de dmg en duration van debuff 1 hetzelfde.
Wat de website e.d. vertelt is anders als bovenstaande, maar dit is hetgeen ik zelf vastgesteld heb.
Er is 1 stack op de mob, ongeacht hoeveel mensen condition dmg erop plakken.
De dmg per tick wordt bepaald door de eerste persoon die de debuff erop geplakt heeft.
Haha, daar heb ik ook wel even naar lopen zoeken!Dacuuu schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:48:
Leuk tunneltje die je niet snel vind! [afbeelding] En veel vragende mensen..
Gezien de specs wss wel, je kan sowieso op de site van GW2 (en natuurlijk op google) de system requirements opzoeken, dan zul je zien dat deze specs ruim voldoende zijn. Daarnaast kun je op http://www.game-debate.com/ even GW2 opzoeken, specs invullen en zien of het spel gedraaid kan worden.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:13:
first the :
Medion AKoya x7811
I7-740QM 1.73 ghz
4gig ram
Second:
Medion Erazer x6811
I5-480m 2.66ghz
4 gig ram
bij voorbaat dank
Ga er vanuit dat je op low detail speelt.
Ik speel GW2 op een GeForce 8600M GT 1440x900 op low, en ik haal rond de 20 fps. WvW is wel bijna onspeelbaar door het grote aantal spelers. Ik denk dat de meeste GPU´s van tegenwoordig het spel sowieso op low wel redelijk vloeiend moeten kunnen spelen (als bij min specs zelfs al de intel HD 3000 staat).unfor schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:57:
Een mobile gpu is vaak maar half zo sterk als zijn desktop broertje, iets om rekening mee te houden.
Ga er vanuit dat je op low detail speelt.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
En veel vragende mensen..