Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Niet om reclame te maken, maar voor degenen die nog een "goedkope" GW2 deluxe key willen scoren:
https://cdkeys.com.au

Was 49,99 australische dollars kwijt, wat neerkomt op €40,64, dus iets meer dan wat je op de site ziet (€38.96). Had 'em binnen 20 minuten binnen :P

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Is er al een manier om in dezelfde instance als je vrienden te komen?

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 12:00
Bertus15 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:09:
Is er al een manier om in dezelfde instance als je vrienden te komen?
Als je op dezelfde server zit en niet in de overflow, zit je in dezelfde "instance".

Verwijderd

Als jij op de gewone server zit en je vrienden op overflow of andersom, kan je op elkaar's portret klikken en "join in overflow" of "join in [area]" kiezen.

Als je het hebt over "instances" zoals personal story onderdelen en dungeons, moeten jij en je vrienden in een party zitten en in dezelfde zone zijn, dan krijgen zij de optie om mee te gaan in de instance. De problemen die er waren om met een party in een dungeon te komen zijn vrijwel allemaal opgelost.

• Bertus15
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:40:
Als jij op de gewone server zit en je vrienden op overflow of andersom, kan je op elkaar's portret klikken en "join in overflow" of "join in [area]" kiezen.

Als je het hebt over "instances" zoals personal story onderdelen en dungeons, moeten jij en je vrienden in een party zitten en in dezelfde zone zijn, dan krijgen zij de optie om mee te gaan in de instance. De problemen die er waren om met een party in een dungeon te komen zijn vrijwel allemaal opgelost.
Incorrect. We zitten in een lvl35-45 gebied. Er is daar geen overflow. We hebben een aantal keer gezoned om te proberen bij elkaar te komen, maar dat werkt niet. De opties die je beschrijft door op elkaars portret te klikken verschijnen ook niet. 3 van ons komen altijd bij elkaar in dezelfde instance en de 4e nooit. Zelfs bij dungeons moet hij er als eerste in en als we dan de groep joinen, dan krijgen we de optie om bij hem in de instance te komen. Raakt hij z'n connectie kwijt, dan is er geen enkele manier anders dan helemaal overnieuw beginnen om weer bij elkaar te komen. Zelfs private instances werken niet goed.

Het is zo buggy als de ziekte.

De enige plek waar we elkaar wel zien is als we in de starter gebieden allebei in de overflow terecht komen. Daar ben je snel op uit gekeken. Het is zo verschrikkelijk waardeloos als je niet met je vrienden samen kunt spelen.

• Lasteraar
  • Laatst online: 25-09 09:34
Toch apart dat dit soort klachten er in de beta's niet uitgehaald zijn.

Verwijderd

De betas geven niet de mogelijkheden om het systeem te testen met de stress van launch. Maar toch raar, er waren inderdaad veel problemen mee maar daar zijn ze de laatste week toch echt hard mee opgeschoten. In onze alliance heeft niemand meer problemen gehad de laatste paar dagen. Zelfs de Ascalonian Catacombs dungeon werkte goed.

Toch maar even voor de zekerheid, jullie zitten toch wel allemaal op dezelfde home world, hè?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 00:48 ]

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:49:
[...]

Ik ken die site zeker wel en heb al research gedaan..maar ik heb die laptops nog niet dus dan kan ik dat programma niet gebruiken of wel? En ik vind hem niet altijd even accuraat! Dus ik vroeg het hier omdat er mensen met ervaring aanwezig zijn ;).. dus nogmaals als iemand mij wilt helpen?

myReact
gallery

Denken jullie dat een van deze 2 laptops gw2 kan draaien?

first the :

Medion AKoya x7811
I7-740QM 1.73 ghz
4gig ram
Ati radeon HD 5870 1 gb gddr5

Second:

Medion Erazer x6811
I5-480m 2.66ghz
4 gig ram
Nvidia geforce gtx460M 1.5gb GDDR5

thanks
Ik speel (nog maar sinds vandaag, dus echte zware gebieden heb ik vast niet meegemaakt) op een XPS 15 uit 2010 met een i7-740QM, 4Gig ram en een GT435m (Zwakker dan die 5870) met mijn resolutie op 1600*900 en het meeste op low. Echt gekeken heb ik nog niet naar de instellingen, maar so far loopt alles prima.

Overigens begonnen met een hunter.. uh... ranger? Ik noem het gewoon een hunter. Toen ik nog WoW speelde verreweg meeste plezier beleefd met mijn shaman, maar écht een gelijkende class is er in GW2 niet. Misschien de engineer die ook een soort totems heeft. Nu maar kijken of ik wat melee kan doen met die hunter. Necromancer leek me stiekem ook nog wel leuk. Daarnaast misschien een keer mesmer gebruiken en guardian. Moet wel zeggen dat ik me al flink heb lopen ergeren bij de character creation. Je moet weer van alles selecteren terwijl je geen enkel idee hebt wat wat nou eigenlijk bepaald. Ook op de website en via youtube wordt je niet veel wijzer. Eerste week zal wel vooral wat omklooien zijn, en daarna maar eens gaan kijken welke class ik nu echt wil zijn. Hunter vindt ik toch alweer teveel long-range. Ik ben meer van de close-combat spells.

[ Voor 29% gewijzigd door Adanteh op 12-09-2012 04:41 ]

• Bertus15
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:44:
De betas geven niet de mogelijkheden om het systeem te testen met de stress van launch. Maar toch raar, er waren inderdaad veel problemen mee maar daar zijn ze de laatste week toch echt hard mee opgeschoten. In onze alliance heeft niemand meer problemen gehad de laatste paar dagen. Zelfs de Ascalonian Catacombs dungeon werkte goed.

Toch maar even voor de zekerheid, jullie zitten toch wel allemaal op dezelfde home world, hè?
Ja we zitten allemaal op dezelfde Homeworld.

Je hebt wel een punt: z'n eerste toon (niet degene met wie hij met ons samen speelt) had een andere Homeworld. We hebben gisteravond laat als test z'n eerste toon gedelete en toen kwamen we wel in dezelfde instance. We hebben toen niet verder durven expirimenteren want we waren al lang blij dat het een keer werkte, maar we gaan vandaag zien of dat het probleem verhelpt.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Bertus15 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 07:17:
[...]

Ja we zitten allemaal op dezelfde Homeworld.

Je hebt wel een punt: z'n eerste toon (niet degene met wie hij met ons samen speelt) had een andere Homeworld. We hebben gisteravond laat als test z'n eerste toon gedelete en toen kwamen we wel in dezelfde instance. We hebben toen niet verder durven expirimenteren want we waren al lang blij dat het een keer werkte, maar we gaan vandaag zien of dat het probleem verhelpt.
Hier is het sinds een dag of 2 ook weer buggy, het werkte daarvoor perfect. Nu zien we het portret van de ander niet zodra hij / zij op een kleine afstand staat, ook konden we party members niet zien, totdat we allemaal naar dezelfde waypoint warpten (we stonden naast elkaar, op de homeserver, en nog zagen we niet iedereen)

Ook werkt het binnengaan van dungeons of storyline questen niet meer.

De guild is ook weer buggy, ranks lijken omgewisselt en als je ze probeerd te wijzigen vlieg je uit het spel (Erg handig, nieuwe members kunnen in de guild stash en officers mogen helemaal niks).

De lag in queensdale en gendaran fields is ook niet normaal, je staat zo een paar seconden op een mob te kloppen zonder dat hij damage krijgt.

Al deze dingen werkten een paar dagen geleden perfect.

Dit alles op Piken trouwens, ik weet niet of het server afhankelijk is.

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Dit spel is zo goed in afleiden, wilde aan het begin van de avond een lvl 40 gebied completen, maar toen kwam ik weer een portal naar een ander gebied tegen, en als je er eenmaal inloopt ben je de rest van de avond daar weer zoet met DE/hearts, vista's. Lekker 3 lvl's erbij op en dan jezelf afvragen wat was ik ook alweer van plan :P
heerlijk spel!

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:34
Waarschijnlijk heeft iedereen m al gezien, maar die Vista in LA is wel grappig, met het logo van ArenaNet :)

Gister me weer lekker rond laten dolen door alle voorbij komende events en ongemerkt weer ineens twee levels en een aantal skill punten verzameld. Dit alles zonder ook maar enig doel gehad te hebben, heerlijk. Net als Nidhiki hierboven continue door weer wat anders leuks afgeleid :)
Sneezydevil schreef op woensdag 12 september 2012 @ 07:29:
[...]

Hier is het sinds een dag of 2 ook weer buggy, het werkte daarvoor perfect. Nu zien we het portret van de ander niet zodra hij / zij op een kleine afstand staat, ook konden we party members niet zien, totdat we allemaal naar dezelfde waypoint warpten (we stonden naast elkaar, op de homeserver, en nog zagen we niet iedereen)

Ook werkt het binnengaan van dungeons of storyline questen niet meer.

De guild is ook weer buggy, ranks lijken omgewisselt en als je ze probeerd te wijzigen vlieg je uit het spel (Erg handig, nieuwe members kunnen in de guild stash en officers mogen helemaal niks).

De lag in queensdale en gendaran fields is ook niet normaal, je staat zo een paar seconden op een mob te kloppen zonder dat hij damage krijgt.

Al deze dingen werkten een paar dagen geleden perfect.

Dit alles op Piken trouwens, ik weet niet of het server afhankelijk is.
Ik had gisteravond ook een behoorlijk buggy game-experience op Far Shiverpeaks. Ik ben vrijwel de hele avond bezig geweest in Fields of Ruin, een 30-40 zone. En het liep allemaal niet erg lekker; inderdaad flinke lag spikes en random disconnects van de game server, bijna alleen maar bugged events (1 waarbij je iemand moet begeleiden van A naar B, blijft bij A staan… 1 waarbij je een Griffon moet mollen nadat je hem met een kampvuur gelokt hebt maar het kampvuur gaat niet aan ondanks dat er continu spelers met brandhout aan komen draven… 1 waarbij je dorpelingen van harpies moet redden (maar je kunt ze niet redden), 1 waarbij je honden van een Sylvari moet redden (idem), etc. Allemaal bugged.) Er waren echt maar een paar events die wel werkten en hoewel ik dus van 19:00 tot bijna 1:00 heb gespeeld had ik mijn 5e event voor de daily achievement pas binnen vlak voordat ik uitlogde :X Volgens mij wordt het weer tijd voor onderhoud.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik ben gister de drempel van level 50 gepasseerd en vind het nog steeds een geweldig spel. Enige doel die ik voor ogen heb in een gebied is de 100% behalen, maar ondertussen kom je echt van alles tegen qua events en resources dat je door zo'n map heen schiet. Het levelen voelt in ieder geval niet geforceerd! :)

Nu ik alleen de level 50 ben gepasseerd kreeg mijn character door nieuwe loot wel een hele nieuwe look en was toch meer een voorstander van mijn ouder look.
Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/cc0qtemap/lonestarr.jpg
Ben nu van Ninja Ranger naar Piet Piraat gegaan ...., maar goed smaken verschillen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Loadichus op 12-09-2012 08:45 . Reden: image ]

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Gisteren wat geld proberen te maken op de TP maar ik blijf me verbazen dat:
1) Mensen spullen tekoop aanbieden voor vendor price + 1c.
2) Mensen op items die ca 20s aan mats kosten en tekoop staan voor 25-35s in eens undercutten met 10s..Terwijl undercutten met 1c net zo goed werkt en dan hou je er tenimniste nog iets aan over.
3) Het enorm irrantant is dat je laatste zoekopdracht in de TP niet onthouden wordt.
4) Je continue tijdens het craften je items op moet pikken bij de TP.
5) Lvl 60 gele items voor belachelijk lage prijzen verkocht worden (1-5s terwijl dezelfde items op lvl35 en 50 voor 25-35s tekoop staan).

[ Voor 12% gewijzigd door Uhmmie op 12-09-2012 08:51 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
Remco20 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:57:
Niet om reclame te maken, maar voor degenen die nog een "goedkope" GW2 deluxe key willen scoren:
https://cdkeys.com.au

Was 49,99 australische dollars kwijt, wat neerkomt op €40,64, dus iets meer dan wat je op de site ziet (€38.96). Had 'em binnen 20 minuten binnen :P
Ik heb hier wel een vraag over, zit er tussen EU en US keys een verschil? Want als ik de Standard US key selecteer ben ik minder geld kwijt. En als ik EU selecteer is de standard edition niet te kiezen...

• disturbedmind
  • Laatst online: 28-08 13:54
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:36:
[...]

Heb jij gehoord van mensen die al 80 waren in de closed beta''s? Ik niet namelijk.

En wat betreft skill points, als je op 65-70 nog niet alle skills unlocked hebt... dan ben je een beetje traag ;) Je kan bijna het dubbele aan points halen dan dat je kan spenderen.
Het is dan ook niet slim om al jouw skill points te gebruiken voor je skills, want je kan die skill points inleveren bij Miyani om materialen te krijgen voor de mystic forge
disturbedmind schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:54:
[...]

Het is dan ook niet slim om al jouw skill points te gebruiken voor je skills, want je kan die skill points inleveren bij Miyani om materialen te krijgen voor de mystic forge
Leuk idd maar dat is volgens mij beduidend interessanter op lvl80 toch?

• disturbedmind
SnoeiKoei schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:56:
[...]

Klopt, maar dan is het wel iets om over na te denken dat je niet alle skills koopt die je waarschijnlijk toch nooit gebruikt. Zo kan je mooi wat opsparen voor als je 80 bent. Want ik heb nu het gevoel dat iedereen alles standaard gaat unlocken wat imo zonde is.

• Loadichus
SnoeiKoei schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:56:
Ik zou ook liever eerst al mijn skills unlocken, wat ik daarna overhoud zou ik materialen voor halen. Materialen kun je ten alle tijden farmen en de skills kun je dan later niet meer verdienen/ unlocken.

[ Voor 9% gewijzigd door Loadichus op 12-09-2012 09:03 ]

• Sneezydevil
Ik ben toch spaarzaam met alle skills unlocken, die 200 skillpunten die je nodig hebt voor je legendary wapen, klinkt best veel.

• disturbedmind
Loadichus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:00:
[...]

Ik zou ook liever eerst al mijn skills unlocken, wat ik daarna overhoud zou ik materialen zoeken. Materialen kun je ten alle tijden farmen.
1 item kost zelfs 200 skill points.

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Het ligt er natuurlijk aan hoeveel je speelt, maar in mijn ervaring lopen de punten hard genoeg binnen om gewoon alle skills te unlocken. Zeker als je gaat voor een legendary weapon, dat duurt nog wel even voordat je voldoende andere spullen bij elkaar hebt.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Jasperklaren schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:53:
[...]

Ik heb hier wel een vraag over, zit er tussen EU en US keys een verschil? Want als ik de Standard US key selecteer ben ik minder geld kwijt. En als ik EU selecteer is de standard edition niet te kiezen...
Het grote verschil is door welk customer service center je word afgehandeld ikzelf gebruik de Digital Deluxe US versie en heb echt nergens last van ( Speel op Far Shiverpeaks een Eu server ). Ik ben gegaan voor de grote korting op de Digital Deluxe scheelde het meer dan 35 EUR !!!! in Prijs tussen US en EU.

De ingame dingen zijn allemaal niet regio gebonden je kan opzowel EU als US servers spelen enz enz, het is enige risico is misschien dat als de US inlog servers problemen hebben dat de mensen in de EU er wel in kunnen maar US niet en omgekeerd. Ik ben in ieder geval geen enkel verschil tegen gekomen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:42

Dreanor

Joene

Ik heb sinds gisteren ook GW2, heerlijk spel maar ...

Ik heb als ik alles op max gooi ongeveer 28 tot 30 fps, dus ik dacht ik gooi wat minder belangrijke opties uit (v-sync, fxaa ofzo, etc). Nog steeds 28-30 fps. WTF.

Dus ik gooi alles op low, nog steeds 28-30 fps. How the hell!?

Heeft iemand anders dit probleem? Ik heb een AMD phenom x4, 955 be (3.2 ghz), 8gb drr2 ram en ATI Radeon 5780 (of 5870 weet niet precies hoe de cijfers staan :P). Beetje vreemd dat de fps op alle settings gelijk blijft!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

disturbedmind schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:59:
[...]

Klopt, maar dan is het wel iets om over na te denken dat je niet alle skills koopt die je waarschijnlijk toch nooit gebruikt. Zo kan je mooi wat opsparen voor als je 80 bent. Want ik heb nu het gevoel dat iedereen alles standaard gaat unlocken wat imo zonde is.
Ah op die fiets... idd, ik ben ook spaarzaam met mijn skill points, ook al omdat ik nog 1 elite skill wil unlocken en daar heb ik er 30 voor nodig. Ik vind het al tamelijk zonde dat de utility skills in tiers moeten worden unlocked, 5 skills kiezen waarvan er wel 1 nuttig is voordat je een skill uit de volgende tier kan kiezen 8)7 jammer.

Na lvl80 krijg je 1 skill point voor iedere keer dat je je XP-balk vol krijgt toch? Of zo'n legendary weap er voor mij ooit komt zie ik nog wel.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-09-2012 09:09 ]

Sneezydevil schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:03:
Ik ben toch spaarzaam met alle skills unlocken, die 200 skillpunten die je nodig hebt voor je legendary wapen, klinkt best veel.
Ik unlock m'n skills tijdens het spelen. En de gear die ik als lvl80 zal dragen, zal ik wel zien als ik lvl80 ben... Ga me daar nu absoluut niet druk over maken. In GW1 heeft mijn main ook 2000+ extra skill points die ze nooit zou kunnen gebruike behalve door spullen te kopen die ook een skill point nodig hebben.

Ik ben nu m'n skill points aan het sparen voor m'n race specific elite...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• disturbedmind
SnoeiKoei schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:08:
[...]

Ah op die fiets... idd, ik ben ook spaarzaam met mijn skill points, ook al omdat ik nog 1 elite skill wil unlocken en daar heb ik er 30 voor nodig. Ik vind het al tamelijk zonde dat de utility skills in tiers moeten worden unlocked, 5 skills kiezen waarvan er wel 1 nuttig is voordat je een skill uit de volgende tier kan kiezen 8)7 jammer.

Na lvl80 krijg je 1 skill point voor iedere keer dat je je XP-balk vol krijgt toch? Of zo'n legendary weap er voor mij ooit komt zie ik nog wel.
Je krijgt inderdaad elke keer 1 skill point op lvl 80 als je xp balk weer vol is, het lijkt er zelfs op dat die sneller vol gaat dan normaal.

• Kupauw
  • Laatst online: 14-10 16:37
ShadowBumble schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:06:
[...]

Het grote verschil is door welk customer service center je word afgehandeld ikzelf gebruik de Digital Deluxe US versie en heb echt nergens last van ( Speel op Far Shiverpeaks een Eu server ). Ik ben gegaan voor de grote korting op de Digital Deluxe scheelde het meer dan 35 EUR !!!! in Prijs tussen US en EU.

De ingame dingen zijn allemaal niet regio gebonden je kan opzowel EU als US servers spelen enz enz, het is enige risico is misschien dat als de US inlog servers problemen hebben dat de mensen in de EU er wel in kunnen maar US niet en omgekeerd. Ik ben in ieder geval geen enkel verschil tegen gekomen.
Bedankt voor de info, zojuist maar de EU deluxe gekocht (38 euro) aangezien de US standard plotseling uitverkocht was |:(
disturbedmind schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:11:
[...]

Je krijgt inderdaad elke keer 1 skill point op lvl 80 als je xp balk weer vol is, het lijkt er zelfs op dat die sneller vol gaat dan normaal.
Oh nice, ik had verwacht dat het juist trager zou gaan omdat je op een gegeven moment niks nieuws meer te ontdekken hebt waar je nog XP voor krijgt en crafting XP houdt ook een keer op.

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:34
Loadichus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:42:
Ben nu van Ninja Ranger naar Piet Piraat gegaan ...., maar goed smaken verschillen :+
Vervangen van de (looks van) de hoed doen waarschijnlijk al wonderen :) Het zwarte vind ik voor de rest nog wel wat hebben.

• disturbedmind
SnoeiKoei schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:12:
[...]

Oh nice, ik had verwacht dat het juist trager zou gaan omdat je op een gegeven moment niks nieuws meer te ontdekken hebt waar je nog XP voor krijgt en crafting XP houdt ook een keer op.
Ik doe daarbij nog veel WvW dus dat schiet wel op en ben nog bezig met mijn personal story, waar ik nu vast zit want ik moet de dungeon Arah doen voor mijn personal story maar die gaat alleen open door een event... En daarbij moet je ook nog 4 anderen vinden die mee willen.

• Sneezydevil
Wailing_Banshee schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:08:
[...]

Ik unlock m'n skills tijdens het spelen. En de gear die ik als lvl80 zal dragen, zal ik wel zien als ik lvl80 ben... Ga me daar nu absoluut niet druk over maken. In GW1 heeft mijn main ook 2000+ extra skill points die ze nooit zou kunnen gebruike behalve door spullen te kopen die ook een skill point nodig hebben.

Ik ben nu m'n skill points aan het sparen voor m'n race specific elite...
Echt druk maak ik me er ook niet om, ik heb alle elites geunlocked en alle skills die ik denk ooit te gaan gebruiken.

Heb nog 140 Skillpoints over, maar skill waarvan ik denk dat ik ze niet ga gebruiken unlock ik niet.

Er zitten trouwens ingredienten in die wapens waar ik me stiekem veel meer zorgen over maken :p.

• Loadichus
KoekjevanLU schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:14:
Vervangen van de (looks van) de hoed doen waarschijnlijk al wonderen :) Het zwarte vind ik voor de rest nog wel wat hebben.
Wellicht heb je gelijk. Ik heb ook nog niet echt op end game looks gekeken voor de Ranger. Zal toch eens wat meer rangers bekijken als ik volgende keer in Lions Arch of Div. Reach ben.
Sneezydevil schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:16:
[...]

Echt druk maak ik me er ook niet om, ik heb alle elites geunlocked en alle skills die ik denk ooit te gaan gebruiken.

Heb nog 140 Skillpoints over, maar skill waarvan ik denk dat ik ze niet ga gebruiken unlock ik niet.

Er zitten trouwens ingredienten in die wapens waar ik me stiekem veel meer zorgen over maken :p.
Ach, ik ben pas 43? 44? ( Ik zou het niet eens weten! Volgens mij had ik gisteren twee level-ups, dus ik zou 44 moeten zijn...) Tegen de tijd dat ik eindelijk de 80 eens bereikt heb, zal de TP zo vol staan dat ik alles voor een fractie van de prijs kan kopen :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Playa del C.
  • Nu online
Dreanor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:06:
Ik heb sinds gisteren ook GW2, heerlijk spel maar ...

Ik heb als ik alles op max gooi ongeveer 28 tot 30 fps, dus ik dacht ik gooi wat minder belangrijke opties uit (v-sync, fxaa ofzo, etc). Nog steeds 28-30 fps. WTF.

Dus ik gooi alles op low, nog steeds 28-30 fps. How the hell!?

Heeft iemand anders dit probleem? Ik heb een AMD phenom x4, 955 be (3.2 ghz), 8gb drr2 ram en ATI Radeon 5780 (of 5870 weet niet precies hoe de cijfers staan :P). Beetje vreemd dat de fps op alle settings gelijk blijft!
Veel mensen denken snel dat het spel dan niet goed zou zijn gecodeerd en geoptimaliseerd. Maar gelukkig is het tegendeel waar. In jouw geval is de processor de 'bottleneck'. Dit betekent dat door je cpu de fps al maximaal 30 fps is, en dat je videokaart op elke setting die je kiest sneller is dan 30 fps. Je gaat die extra fps dus nooit zien. Check trouwens wel even voor de zekerheid dat je het spel niet op 30 fps hebt vastgezet in dat graphics menu.
Als je dit wil oplossen, zal je dus een snellere processor nodig hebben, door bijvoorbeeld een overclock of een sneller model dat nog in je moederbord past.

Het spel draait vrij zwaar, qua wat je terugziet, maar het is dan ook een enorm groot spel. Het schijnt in ieder geval vrij zwaar voor de processor te zijn, en daar kan je vrij weinig aan doen met de ingame instellingen.

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
dat denk je maar :p de cost om alles zelf te craften is rond de 250 gold atm.

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Stroopwafel Inc
disturbedmind schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:15:
[...]

Ik doe daarbij nog veel WvW dus dat schiet wel op en ben nog bezig met mijn personal story, waar ik nu vast zit want ik moet de dungeon Arah doen voor mijn personal story maar die gaat alleen open door een event... En daarbij moet je ook nog 4 anderen vinden die mee willen.
Doe maar rustig aan met die dungeon, het einde lijkt op dit moment nog bugged. Hoewel je de dungeon gewoon kan afmaken, doet dit wel af aan de ervaring. Totdat bekend is of dit gefixed gaat worden (er is nog geen bevestiging van Anet dat het daadwerkelijk bugged is) zou ik de laatste dungeon eventjes laten liggen.

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik heb momenteel een hele mooie gecrafte set liggen voor lvl 50, die looks zijn echt awesome, zodra ik hem aankan zal ik een screenie posten, nu heb ik een mooie longcoat met piratehat van CM story. Vind de gear erg mooi allemaal, en ook leuk hoe elke race er weer anders uitziet met de zelfde gear :)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• disturbedmind
Stroopwafel Inc schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:19:
[...]

Doe maar rustig aan met die dungeon, het einde lijkt op dit moment nog bugged. Hoewel je de dungeon gewoon kan afmaken, doet dit wel af aan de ervaring. Totdat bekend is of dit gefixed gaat worden (er is nog geen bevestiging van Anet dat het daadwerkelijk bugged is) zou ik de laatste dungeon eventjes laten liggen.
Hmm dat is we jamer.. Nu kan ik dus niet verder met mijn personal story... Iets wat ik wel graag wou afmaken aangezien ik het nu wel heel spannend vind worden, want zeer waarschijnlijk is dit 1 van de laatste personal story quest.

• Playa del C.
  • Nu online
Ik kreeg net een update binnen en ik kan op dit moment niet inloggen. Lijkt dus wat onderhoud te zijn en in ieder geval dus een nieuwe build. Via de officiële site kan je naar een wiki over updates met linkjes naar een forum. Wat ik al vanaf release wat jammer vind, is dat ik nergens duidelijk zie of de servers nu offline zouden moeten zijn en wat de nieuwe build voor veranderingen meebrengt. Ook zie je elke keer als het inloggen niet werkt dat er een paar pagina's met vragen over inloggen op fora verschijnt. Achteraf is het allemaal wel te vinden, zoals een update van 9 en 10 september. Misschien weet iemand een betere plek op internet voor dit soort informatie?

Edit: het werkt alweer, ter info.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

KoekjevanLU schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:14:
Helemaal in het roze lijkt me ook wel wat hebben :P ;)
Uhmmie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:47:
Gisteren wat geld proberen te maken op de TP maar ik blijf me verbazen dat:
...
3) Het enorm irrantant is dat je laatste zoekopdracht in de TP niet onthouden wordt.
4) Je continue tijdens het craften je items op moet pikken bij de TP.
QFT! Ook dat ie steeds weer naar de eerste tab springt als je opnieuw TP opent. Deze punten mogen van mij ook heel snel aangepast worden!
5) Lvl 60 gele items voor belachelijk lage prijzen verkocht worden (1-5s terwijl dezelfde items op lvl35 en 50 voor 25-35s tekoop staan).
Oh? Dat wist ik niet. Zit me helemaal blut te craften om mijn armor en weaponsmithing naar mijn karakter level te tillen, terwijl ik me voor een paar silver in geel spul kan hijsen? Interesting! Nou ja, met een crafting booster gaat het crafting levellen vrij vlot en alleen al door de XP van een avondje craften ben ik alweer bijna twee levels op mijn karakter verder.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Nidhiki schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:21:
Ik heb momenteel een hele mooie gecrafte set liggen voor lvl 50, die looks zijn echt awesome, zodra ik hem aankan zal ik een screenie posten, nu heb ik een mooie longcoat met piratehat van CM story. Vind de gear erg mooi allemaal, en ook leuk hoe elke race er weer anders uitziet met de zelfde gear :)
Erg handig ook! Ik had een lvl10 armour gemaakt voor m'n Charr elementalist en die is doorgegeven aan m'n Asuran necromancer. En dat paste ook nog!

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:29:
[...]

Erg handig ook! Ik had een lvl10 armour gemaakt voor m'n Charr elementalist en die is doorgegeven aan m'n Asuran necromancer. En dat paste ook nog!
Past ook nog? Mutant Charr of mutant Asura?! :D

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Handschoenen van een charr , middelvinger er af knippen en je hebt een full body suit voor de asura :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Sabrac schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:32:
Handschoenen van een charr , middelvinger er af knippen en je hebt een full body suit voor de asura :)
_O-

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:30:
[...]

Past ook nog? Mutant Charr of mutant Asura?! :D
:P De kleinste Asuran en de grootste Charr... Ik vind het wel briljant dat ze dit zo gedaan hebben trouwens. Gewoon drie armour-classes en daar je character classes onder verdelen. Ras onafhankelijk. Bespaart aardig wat geld uit!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:45
Heeft iemand Trading Skill leveling guide? Ik snap geen drol van die trade skill, maak nu al tig linnen en kom nu niet meer verder dan lvl 25. Volgens mij hoor ik een beetje bij te blijven met mijn character level (26), dus dat is lvl 75?..

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Loadichus
Over armor gesproken ik had gister (wat ik dacht) een glove met stats die beter waren dan mijn gloves. Ik deze equipen komen mijn pant in één keer in mijn inventory. Bleek dat het pants waren, maar de icon was voor gloves. Zal wel een kleine bug geweest zijn...

• Loadichus
JerX schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:44:
Heeft iemand Trading Skill leveling guide? Ik snap geen drol van die trade skill, maak nu al tig linnen en kom nu niet meer verder dan lvl 25. Volgens mij hoor ik een beetje bij te blijven met mijn character level (26), dus dat is lvl 75?..
Gewoon even in Google gooien "GW2 crafting guide". Bedoeling is uiteindelijk dat je ook je eigen recipes gaat ontdekken met de discovery mode.

• Sneezydevil
Loadichus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:45:
Over armor gesproken ik had gister (wat ik dacht) een glove met stats die beter waren dan mijn gloves. Ik deze equipen komen mijn pant in één keer in mijn inventory. Bleek dat het pants waren, maar de icon was voor gloves. Zal wel een kleine bug geweest zijn...
Ja 50% van mijn pants hadden ook een glove icon, bij mij was het trouwens medium armor.

• Loadichus
Sneezydevil schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:51:
[...]
Ja 50% van mijn pants hadden ook een glove icon, bij mij was het trouwens medium armor.
Ik speel als ranger, dus bij was het ook medium armor. Maar waren wel meer kleine bugs volgens mij, had ook een tweetal events die vast zaten in een loop en niet eindigen. Ik stoor mij er in ieder geval niet echt aan. Het spel speelt gewoon heerlijk weg.

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Ashilh schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:19:
[...]

Hoeveelheid stacks die op de mob zitten is bepalende voor de hoeveelheid ticks per tijdseenheid voor alles dat "stacks intensify" doet.
Er is 1 stack op de mob, ongeacht hoeveel mensen condition dmg erop plakken.
De dmg per tick wordt bepaald door de eerste persoon die de debuff erop geplakt heeft.
Om dit toch nog even op te rakelen. Zoals gezegd is burning, "stack duration" ivm verschillende dmg lvls.

10sec burning met 200 dmg. En daar word op 5sec een nieuwe burning van 5sec 300 dmg toegepast.
Dan zou er 5sec + 5sec = 10sec burning zijn met (5*200 + 5*300) / 10sec = 250schade per sec.
Aangezien Arenanet 1tick per sec neemt. ( hier moet je enorm met opletten met de +xx% duration increase geen volle sec increase is deze skill/rune overbodig )

Dit systeem van berekenen is ook het meest eerlijke. ( ivm met debuff van conditions )

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
experiment gestart. Character gemaakt. en alles wat ik kan, verkopen op trading post. Zit nu op level 11 met 80 silver <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

lanerios schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:58:
experiment gestart. Character gemaakt. en alles wat ik kan, verkopen op trading post. Zit nu op level 11 met 80 silver <3
Nice :o Gooi je items erop zoals je ze vindt of salvage je ze tot ruwe materialen?

• corset
salvage equipment, en probeer puur raw materials te verkopen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:41

psyy138

blackbulls.nl

SnoeiKoei schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:00:
[...]

Nice :o Gooi je items erop zoals je ze vindt of salvage je ze tot ruwe materialen?
ik verkoop eigenlijk alles gewoon bij de merchant heb nu 10 silver op lvl 8 ofzo. (engineer sylvari)

O.R.C. Black Bulls Rugby

JerX schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:44:
Het is heel simpel eigenlijk.

Ik neem aan dat je Tailor bedoelt en niet Trader...

Je maakt een aantal bolts of Jute (en niet linen want daar moet je 150 voor hebben).
Je maakt ook een aantal stukken leer en wat hout.

Dan maak je een panel en een lining (bijvoorbeeld een Jute Tunic Panel en een Jute Tunic Lining). En je maakt een insignia. Al deze dingen staan standaard in je recepten lijst. Dan ga je naar het eerste panel (discovery). Daar drag je je insignia, je lining en je panel op. Hij geeft dan aan dat er een nieuw recept mogelijk is. Je drukt op "Ok, ga je gang" (weet even niet precies wat er op dat knopje staat...) en je zult zien dat je crafting level omhoog schiet. Dit herhaal je voor alle armour stukken en voor alle insignia's. Er zijn in het eerste level 6 verschillende soorten isignia's, en elke soort heeft twee smaken: een standaard en een Master versie. Tegen de tijd dat je alle standaard versies hebt doorgelopen, hoef je nog maar 1 master versie te maken om het volgende niveau te halen. Je stapt dan over van Jute naar Wol. En hier herhaalt zich het proces (behalve dan dat er 7 mogelijke insignia's zijn, ook weer in twee smaken)

psyy138 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:02:
[...]
ik verkoop eigenlijk alles gewoon bij de merchant heb nu 10 silver op lvl 8 ofzo. (engineer sylvari)
Tja met de huidige prijsontwikkelingen op de trading post moet ik ook zeggen dat aan de merchant verkopen vaak het beste lijkt. Mijn systeem is nu:

- Vendor alle heavy armor, weapons
- Vendor low level light en medium als het redelijk wat oplevert
- Salvage overige low en light armor voor cloth en leather

Ik salvage dus alleen cloth en leather omdat die grondstoffen redelijk lastig te krijgen zijn. Erts en hout is zo algemeen en laag geprijsd dat salvagen of op TP zetten niet de moeite waard is. Je moet met salvagen niet vergeten ook nog de kosten van de salvage kit mee te nemen. En natuurlijk ook niet vergeten dat TP een 5% listing fee en 10% cut neemt.

Moet overigens wel zeggen dat ik me lichtelijk zorgen maak over de economie in dit spelletje. Veel verwachten dat prijzen van items wel omhoog zullen gaan, maar ik vraag het me af. Er dropt gewoon zoveel blauwe en groene loot dat je veel meer items krijgt dan je karakter nodig heeft. Er zal dus altijd een overschot blijven volgens mij en dus blijven de prijzen laag. Maar goed, we zullen het zien.

Wat er wel een beetje jammer aan is, is dat het craften op deze manier ook een beetje zinloos voelt. Je maakt nu in feite spul voor de merchant en niet om gebruikt te worden. Zelfs op level 400 merk ik dat items (exotics) op het TP bijna goedkoper zijn dan om ze zelf te maken... Ook daar vraag ik me af of dat gaat veranderen. Enerzijds zal de vraag toenemen als meer mensen op 80 aankomen, maar de beschikbaarheid van materialen zal eveneens (en misschien evenredig) toenemen....

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
het craften zal gaan om de skins en unique weapons. nog niemand heeft die, en die zijn pokkeduur en vragen heel wat tijd.
dusk of rage kost rond de 60 gold, is een exotic greatsword, en wordt gebruikt om twilight te craften.
en dat is wss het goedkoopste crafting material.

ik lvl armourcrafting, en so far heb ik nog niets gevonden wat beter is dan de masterwork pieces die ik maak. en aangezien mats verzamelen echt niet moeilijk is moet ik niets kopen op TP.

edit : ik begin mij ferm te ergeren aan de WvWvW queue op FS. ik zit in een pvp guild met 50+ man, en daarvan geraakt er mss 2 man per dag effectief in pvp. sinds de launch heb ik toch al 15 kills kunnen maken in eternal battleground...

[ Voor 20% gewijzigd door kowlier op 12-09-2012 10:26 ]

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-11 20:50
GuardMoony schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:54:
[...]

Om dit toch nog even op te rakelen. Zoals gezegd is burning, "stack duration" ivm verschillende dmg lvls.

10sec burning met 200 dmg. En daar word op 5sec een nieuwe burning van 5sec 300 dmg toegepast.
Dan zou er 5sec + 5sec = 10sec burning zijn met (5*200 + 5*300) / 10sec = 250schade per sec.
Aangezien Arenanet 1tick per sec neemt. ( hier moet je enorm met opletten met de +xx% duration increase geen volle sec increase is deze skill/rune overbodig )

Dit systeem van berekenen is ook het meest eerlijke. ( ivm met debuff van conditions )
Dat zou inderdaad het meest eerlijke zijn, dat is helaas alleen niet hoe het werkt in situaties met meerdere spelers met dezelfde soort debuff, ik specificeerde in het eerste gedeelte het verschil met stacks intensify, had ik duidelijker in kunnen zijn.
We hebben het uitgebreid getest met en zonder condition dmg armour sets in situaties met meerdere spelers met dezelfde soort debuffs.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:50
Morrar schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:22:
Wat er wel een beetje jammer aan is, is dat het craften op deze manier ook een beetje zinloos voelt. Je maakt nu in feite spul voor de merchant en niet om gebruikt te worden. Zelfs op level 400 merk ik dat items (exotics) op het TP bijna goedkoper zijn dan om ze zelf te maken... Ook daar vraag ik me af of dat gaat veranderen. Enerzijds zal de vraag toenemen als meer mensen op 80 aankomen, maar de beschikbaarheid van materialen zal eveneens (en misschien evenredig) toenemen....
Komt deels omdat veel mensen puur rushen naar max craft, alles wat daartussen zit verkopen ze tegen 'order' prijs (die een 1/10de is van normale verkoop).

Daarnaast boeit het bar weinig mensen of ze nu met een 'rare' wapen rondlopen die 40 condition geven of 40 vitality, marginaal en je pkat gewoon de goedkoopste. Mischien dat het op 80 nog interessant is, maar als ik zie hoeveel rare er dropt in de 70-80 bracket, is crafting dus eigelijk enkel voor exotics en straks legendary.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

kowlier schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:25:
het craften zal gaan om de skins en unique weapons. nog niemand heeft die, en die zijn pokkeduur en vragen heel wat tijd.
dusk of rage kost rond de 60 gold, is een exotic greatsword, en wordt gebruikt om twilight te craften.
en dat is wss het goedkoopste crafting material.

ik lvl armourcrafting, en so far heb ik nog niets gevonden wat beter is dan de masterwork pieces die ik maak. en aangezien mats verzamelen echt niet moeilijk is moet ik niets kopen op TP.
Mwoh heb armorsmith op 400. Alles wat ik kon maken staat voor merchant prijs + 1 copper op het TP, inclusief masterwork / groene items. Enige waar geld in zat waren de rare / gele items die je kunt maken door voor karma recipes te kopen. Daar pak je dan zo'n 10 - 20 silver op max en beetje afhankelijk van wat de gek er voor geeft.

Nu op 400 zie ik exotics voor 2-3 goud over de toonbank gaan. Als ik dan even uitreken dat exto's nu voor 18 silver gaan en rare items ook voor ongeveer die prijs, dan ben ik al ongeveer 1 goud kwijt aan het krijgen van 5 ecto's. Dan moet er nog 5 hoge level trophies bij (blood, claws, fangs) die ook voor rond de 20 silver gaan en die je niet zo makkelijk farmt (alleen nog in Arah zien droppen tot nu toe). Wederom dus een goud erbij. Dan nog Orichalcum ore en cloth en je winst wordt heel erg marginaal...
SinergyX schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:29:
[...]

Komt deels omdat veel mensen puur rushen naar max craft, alles wat daartussen zit verkopen ze tegen 'order' prijs (die een 1/10de is van normale verkoop).

Daarnaast boeit het bar weinig mensen of ze nu met een 'rare' wapen rondlopen die 40 condition geven of 40 vitality, marginaal en je pkat gewoon de goedkoopste. Mischien dat het op 80 nog interessant is, maar als ik zie hoeveel rare er dropt in de 70-80 bracket, is crafting dus eigelijk enkel voor exotics en straks legendary.
Klopt, dit zie ik dus ook; het boeit weinig en het aanbod is enorm. Deels door craften, maar je kunt ook prima rondkomen met wat er dropt.

Ook qua exotics vind ik het aanbod nog groot. Maar goed, dit komt nu ook omdat je 2-3 exotics krijgt voor elke map completion na level 70. Die stroom zal eerdaags wel opdrogen en dat zal de prijzen opdrijven.

Legendaries weten we verder nog heel weinig van, behalve dat de materialen daarvoor behoorlijk pittig zijn. Overigens zijn daar een enorme bulk aan Mystic Coins nodig, waarvan de introom gewoon hard capped is (daily + monthly achievements). Dat wordt ook nog interessant :)

[ Voor 30% gewijzigd door Morrar op 12-09-2012 10:35 ]

• Stroopwafel Inc
Crafting is ook om echte max stats op je gear te krijgen, heb nog geen enkel weapon of armor zien droppen met max stats. Was in totaal ongeveer 10G kwijt om max armor incl. runes te maken, al kan er nog wel wat van de prijs af als je weet wat je doet :P

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Moet overigens wel zeggen dat ik me lichtelijk zorgen maak over de economie in dit spelletje. Veel verwachten dat prijzen van items wel omhoog zullen gaan, maar ik vraag het me af. Er dropt gewoon zoveel blauwe en groene loot dat je veel meer items krijgt dan je karakter nodig heeft. Er zal dus altijd een overschot blijven volgens mij en dus blijven de prijzen laag. Maar goed, we zullen het zien.
Alleen is het overgrote deel van de blauwe en groene loot (naar mijn mening) qua stats vaak erg oninteressant. Ik verwacht dat dit soort "troep" steeds minder vaak op TP terecht zal komen. Erts en hout zal steeds minder gemined/gehakt worden, want levert niets meer op op TP. Daardoor zal erts en hout juist weer in prijs gaan stijgen, waardoor weer meer mensen gaan minen en houthakken en begint het cirkeltje weer van voren af aan,.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:45
Wailing_Banshee schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:06:
[...]

Het is heel simpel eigenlijk.

Ik neem aan dat je Tailor bedoelt en niet Trader...

Je maakt een aantal bolts of Jute (en niet linen want daar moet je 150 voor hebben).
Je maakt ook een aantal stukken leer en wat hout.

Dan maak je een panel en een lining (bijvoorbeeld een Jute Tunic Panel en een Jute Tunic Lining). En je maakt een insignia. Al deze dingen staan standaard in je recepten lijst. Dan ga je naar het eerste panel (discovery). Daar drag je je insignia, je lining en je panel op. Hij geeft dan aan dat er een nieuw recept mogelijk is. Je drukt op "Ok, ga je gang" (weet even niet precies wat er op dat knopje staat...) en je zult zien dat je crafting level omhoog schiet. Dit herhaal je voor alle armour stukken en voor alle insignia's. Er zijn in het eerste level 6 verschillende soorten isignia's, en elke soort heeft twee smaken: een standaard en een Master versie. Tegen de tijd dat je alle standaard versies hebt doorgelopen, hoef je nog maar 1 master versie te maken om het volgende niveau te halen. Je stapt dan over van Jute naar Wol. En hier herhaalt zich het proces (behalve dan dat er 7 mogelijke insignia's zijn, ook weer in twee smaken)
Thanks voor de tip! En ik bedoelde wel gewoon Trading Skill, want ik had geen flauw idee wat ik moest doen xD Nu wel! Thanks.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Ashilh
Exotic wapens staan nu al bijna een week op de TP onder de mats kosten. Ik heb begrepen dat het met armour smithing/leather working een stukje beter is, maar dat je hooguit een 10/40 silver na de TP kosten vangt.
Ik heb enorm veel aan mijn weaponsmithing gehad en heb nog wapens verkocht voor 6 tot 8 goud ps, maar als je me vraagt is het zinvol om weaponsmithing te nemen op dit moment, zou ik volmondig nee zeggen met de hoeveelheid wapens die ik heb zien droppen en de forge crafts.
AS/LW is een stuk beter, bags + het kunnen uitkiezen van de stats die je wil op je armour een groot voordeel is.

• Loadichus
Ik merk dat mijn bottleneck met craften echt de trophy resources zijn zoals blood, claws, totems etc. Heb ook 2 crafting professions gekozen die gebruik maken van deze resources. Ik ben bang dat ik eerst maar weer een inhaal slag met craften moet doen.

Ben nu level 51 en zit met crafting voor beide professions (huntsman / leatherworking) zo ronde de 125 ...
Ashilh schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:35:
Exotic wapens staan nu al bijna een week op de TP onder de mats kosten. Ik heb begrepen dat het met armour smithing/leather working een stukje beter is, maar dat je hooguit een 10/40 silver na de TP kosten vangt.
Ik heb enorm veel aan mijn weaponsmithing gehad en heb nog wapens verkocht voor 6 tot 8 goud ps, maar als je me vraagt is het zinvol om weaponsmithing te nemen op dit moment, zou ik volmondig nee zeggen met de hoeveelheid wapens die ik heb zien droppen en de forge crafts.
AS/LW is een stuk beter, bags + het kunnen uitkiezen van de stats die je wil op je armour een groot voordeel is.
Ja het zelf kunnen kiezen is ook de reden dat ik voor AS heb gekozen. Jammer dat er geen droog brood mee valt te verdienen, maar ik kan in ieder geval voor mezelf maken wat ik wil. Ook verschillende sets voor verschillende builds als dat nodig is.

Zit nog te twijfelen of ik Weapon Smith ga levelen, heb daar nu niet zo'n haast mee eerlijk gezegd. Ben nu vooral bezig met alts, WvW en afronden maps en story line.
Loadichus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:39:
Ik merk dat mijn bottleneck met craften echt de trophy resources zijn zoals blood, claws, totems etc. Heb ook 2 crafting professions gekozen die gebruik maken van deze resources. Ik ben bang dat ik eerst maar weer een inhaal slag met craften moet doen.
Trophies zijn inderdaad de grootste bottleneck en zeker de hogere level trophies zijn nogal prijzig op de TP. Je kunt ze natuurlijk wel farmen als je ongeveer weet welk type mob welke trophy dropt. Ook een goed alternatief zijn mobs die loot bags droppen. In die bags zit vaak vanalles zoals cloth maar ook trophies van alle soorten.

[ Voor 23% gewijzigd door Morrar op 12-09-2012 10:41 ]

Verwijderd

Ben nu level 51 en zit met crafting voor beide professions (huntsman / leatherworking) zo ronde de 125 ...
Zal je zeggen dat alle crafting proffs, behalve cooking, dezelfde "speciale" matts gebruiken

• Fearsome0ne
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 15:21

Ik heb hetzelfde probleem, ben ook huntsman + leatherworking en kom ook de trophy resources te kort.
Ben al wel lvl125 met crafting gepasseerd terwijl ik zelf pas lvl28 ben... maar maak nu dus niet zoveel progressie meer :(

I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain

• corset
[...]

Tja met de huidige prijsontwikkelingen op de trading post moet ik ook zeggen dat aan de merchant verkopen vaak het beste lijkt. Mijn systeem is nu:

- Vendor alle heavy armor, weapons
- Vendor low level light en medium als het redelijk wat oplevert
- Salvage overige low en light armor voor cloth en leather

Ik salvage dus alleen cloth en leather omdat die grondstoffen redelijk lastig te krijgen zijn. Erts en hout is zo algemeen en laag geprijsd dat salvagen of op TP zetten niet de moeite waard is. Je moet met salvagen niet vergeten ook nog de kosten van de salvage kit mee te nemen. En natuurlijk ook niet vergeten dat TP een 5% listing fee en 10% cut neemt.

Dat merk ik dus totaal niet. Sinds mn laatste post 25 silver verdiend, en zit nu net boven de 1G. TP is heerlijk incashen

• Fearsome0ne
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 15:21
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:41:
[...]

Zal je zeggen dat alle crafting proffs, behalve cooking, dezelfde "speciale" matts gebruiken
Ik dacht dat jeweler deze trophies niet gebruikte maar weer juist gems die je met minen krijgt

I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain

• Ashilh
Fearsome0ne schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:47:
[...]

Ik dacht dat jeweler deze trophies niet gebruikte maar weer juist gems die je met minen krijgt
Klopt, gebruikt ook silver/gold ore ipv iron/steel.
[...]

Klopt, gems van mijnen en van houthakken (amber). Maar volgens mij geen trophies. Cooking gebruikt ze ook niet (uiteraard).
lanerios schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:45:
[...]
Dat merk ik dus totaal niet. Sinds mn laatste post 25 silver verdiend, en zit nu net boven de 1G. TP is heerlijk incashen
M'n punt si niet dat er geen geld valt te verdienen op het TP; ik heb gisteren ook ruim 75 silver verdient, maar dat de marges echt belachelijk klein zijn (1c boven merchant prijs voor veel items en dan gaat cut + fee er nog vanaf). Dus wellicht had je 30 silver kunnen verdien door gewoon te vendoren :)

Je moet nu gewoon mazzel hebben en net een item hebben waar wel marge op zit. Of je moet gewoon het item er op zetten voor een redelijke prijs en hopen dat de prijzen vanzelf tot dat niveau stijgen.

Hoe dan ook, de marges op items (armor / weapons) zijn gewoon in de meeste gevallen negatief momenteel (TP is globaal, dus lijkt me vreemd dat het voor jou anders is). Het meeste geld heb ik gemaakt door trophies per bulk op te kopen en hoger er op te zetten. De 15% voor TP maakt dat echter snel onrendabel en met veel trophies is dat nu niet meer mogelijk (dus geen rare sprong in de prijzen die je uit kunt buiten of te groot aanbod).

[ Voor 64% gewijzigd door Morrar op 12-09-2012 10:54 ]

Verwijderd

[...]

Ok die dan ook, maar wie wil er nu met shinies spelen? Dan ga je maar met de Skritt praten, echte helden maken armor en wapens ;)

• corset
En die echte helden maken crap armor als je ze niet gemmed. Dus dan heb je alsnog ons nodig

• Loadichus
Fearsome0ne schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:45:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, ben ook huntsman + leatherworking en kom ook de trophy resources te kort.
Ben al wel lvl125 met crafting gepasseerd terwijl ik zelf pas lvl28 ben... maar maak nu dus niet zoveel progressie meer :(
Als ik de 150 voorbij ben kan ik natuurlijk weer mijn gehele voorraad nieuwe leathers, wood etc er door heen gooien. Zo ben ik binnen notime 200, om vervolgens weer resources/trophy te zoeken voor de volgende stage.

Vanavond maar alvast gaan farmen op bepaalde items.

• Sneezydevil
Morrar schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:48:
[...]

Klopt, gems van mijnen en van houthakken (amber). Maar volgens mij geen trophies. Cooking gebruikt ze ook niet (uiteraard).
Alle gems krijg je nu van houthakken toch? In beta kreeg ik ook nog amber maar nu krijg ik altijd een hidden stash waar een random gem in zit.

Jeweler valt op dit moment ook weinig mee te verdienen volgens mij, voor een exotic heb je 5 ecto's nodig en 15 van die exotic orbs, en dan nog de ore. Op de TP wordt het resultaat al voor 1.85 goud aangeboden.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ashilh schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:35:
...maar als je me vraagt is het zinvol om weaponsmithing te nemen op dit moment, zou ik volmondig nee zeggen met de hoeveelheid wapens die ik heb zien droppen ...
Ik heb ook het idee dat er veel meer wapens dan armorpieces droppen.

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:57:
En die echte helden maken crap armor als je ze niet gemmed. Dus dan heb je alsnog ons nodig
Ik haal al mijn goeie gems en sigils uit de loot die ik krijg, zelfs de set-sigils die ik heb komen uit salvage.

Daarbij kan je als weapon en armor crafter ook sigils maken.

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Ik heb gevraagd of ik de TS kan overnemen, hij kan wel een update gebruiken en ik ben van plan er gelijk een kleine 'crafting guide' aan toe te voegen aangezien dat toch wel een van de zaken is die bij GW2 toch net even anders loopt als bij andere MMO's. Veel mensen zijn gewend om dezelfde recepten te grinden en dat is gewoon verre van optimaal...

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

kowlier schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:19:
dat denk je maar :p de cost om alles zelf te craften is rond de 250 gold atm.
dat is voor de koopbare mats :P
daarnaast ga je nog de 200 skillpoints nodig hebben en 1 of 2 crafting professions op lvl400 :X
voor mij de reden geweest om door te zetten met cooking, vind het zelf niet echt relaxed, anderen zijn er lyrisch over
moet wel zeggen dat er goed over nagedacht is en dat ik zie waarom het geweldig is, vind het alleen zo iritant dat sommige low-tier ingredients gewoon niet te krijgen zijn waardoor de helft van de discoveries onmogelijk zijn :(

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 14:28
Geld verdienen via de TP is redelijk makkelijk. Ben zelf ook ooit begonnen met crafting maar aangezien je voor bijna het zelfde geld gewoon de items koopt dan wanneer je ze zelf maakt vind ik het niet rendabel genoeg. Meestal zit ik dus in een lvl80 gebied nodes te farmen en andere kostbare items om die daarna op de TP te zetten. Heb meestal met een uurtje farmen zo 2-3 gold. ;)

Daarbij zijn de prijzen op de TP inderdaad ontzettend vreemd. Als je kijk naar het prijs verschil tussen exotic en rare bijv terwijl de stats niet dramatisch veel beter zijn maar je wel opeens in gold moet betalen in plaats van wat zilver.

Heb ook op lvl80 allemaal rare armour/wapens gekocht zodat alles wat ik hard rare is. Daarna langzaam naar exotic gaan.

Heb overigens in het begin ook veel gold verdient met die mini's

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
godofal schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:17:
[...]

dat is voor de koopbare mats :P
daarnaast ga je nog de 200 skillpoints nodig hebben en 1 of 2 crafting professions op lvl400 :X
voor mij de reden geweest om door te zetten met cooking, vind het zelf niet echt relaxed, anderen zijn er lyrisch over
moet wel zeggen dat er goed over nagedacht is en dat ik zie waarom het geweldig is, vind het alleen zo iritant dat sommige low-tier ingredients gewoon niet te krijgen zijn waardoor de helft van de discoveries onmogelijk zijn :(
Welke ingredienten kan je niet vinden dan? Ik ben ergens in de 200 aan cooking en heb toch alle ingredienten wel kunnen vinden eigenlijk...

Verwijderd

Cronax schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:31:
[...]

Welke ingredienten kan je niet vinden dan? Ik ben ergens in de 200 aan cooking en heb toch alle ingredienten wel kunnen vinden eigenlijk...
Dingen die je niet met cooking gebruikt, zoals claws, bones, dusts en al dat soort spul.
Morrar schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:31:
[...]

Mwoh heb armorsmith op 400. Alles wat ik kon maken staat voor merchant prijs + 1 copper op het TP, inclusief masterwork / groene items.
Waarom vendor je ze dan niet gewoon? Dan hoef je tenminste een fee + cut aan de TP af te dragen :?

Ik heb gisteren en eergisteren redelijk kunnen verdienen door wat lvl35 rare armor items te craften en op TP te zetten (items die je discovert door scaled iron armor pieces te maken met de insignias waarvan je de recepten bij de trainer koopt). Voor de rest ben ik nog geen winstgevende crafting recipes tegengekomen.

Die items (bv honed gladiator items) zien er trouwens bruut uit (shoulders met flinke spikes erop enzo) en gaan qua stats een heel stukje mee, op lvl42 hebben de drops mindere of vergelijkbare stats. En als ik betere items vind of craft kan ik mooi het uiterlijk van mijn gladiator items transmuten naar de nieuwe.

[ Voor 18% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-09-2012 11:52 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 08-11 22:14
Waarom gooi je niet gewoon alles in de mystic forge :D, heb ik ook gedaan alle items die ik loot gooi ik in de mystic forge en dan krijg ik er goeie gear van voor over 3 levels ofzo
SnoeiKoei schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:49:
[...]

Waarom vendor je ze dan niet gewoon? Dan hoef je tenminste een fee + cut aan de TP af te dragen :?
Dat doe ik ook :P Maar goed, mijn punt was dus dat ik het jammer vond dat gecrafte gear direct naar de vendor gaat terwijl het leuker is als iemand anders er nog wat aan heeft + je er wat aan kunt verdienen op het TP.
Ik heb gisteren en eergisteren redelijk kunnen verdienen door wat lvl35 rare armor items te craften en op TP te zetten (items die je discovert door scaled iron armor pieces te maken met de insignias waarvan je de recepten bij de trainer koopt). Voor de rest ben ik nog geen winstgevende crafting recipes tegengekomen.
Ja dat zei ik ook; rare items verkochten nog best redelijk, maar dat waren ook de enige items waar ik een redelijke en betrouwbare winst op kon maken. Op level 400 heb je alleen exotics (geen rares) en zelfs daarop is het lastig winst maken.

Hoe dan ook, het punt is niet zozeer dat ik geen geld kan verdienen, maar dat ik craften een beetje nutteloos vind als het meeste meteen doorgaat naar de vendor. Ik hoop dus dat de economie zich zo ontwikkeld dat het wat meer in balans komt.
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:51:
Waarom gooi je niet gewoon alles in de mystic forge :D, heb ik ook gedaan alle items die ik loot gooi ik in de mystic forge en dan krijg ik er goeie gear van voor over 3 levels ofzo
Hmm ik heb de Forge nog niet veel gebruikt, maar heb er weinig mee. Tot nu toe alleen maar gear gekregen die ik niet kon gebruiken en die niets waard was. Bijvoorbeeld 4 groene greatswords erin en dan een groene scepter ofzo er voor terugkrijgen. Die heb ik dus gevendored, maar 4 greatswords vendoren had meer opgeleverd dan ik :+

[ Voor 20% gewijzigd door Morrar op 12-09-2012 11:56 ]

Morrar schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:55:
Ik hoop dus dat de economie zich zo ontwikkeld dat het wat meer in balans komt.
Dat hoop ik ook ja! Maar voorlopig heb ik gewoon nog lol in het craften zelf.

[ Voor 56% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-09-2012 11:57 ]

[...]

Dat doe ik ook :P Maar goed, mijn punt was dus dat ik het jammer vond dat gecrafte gear direct naar de vendor gaat terwijl het leuker is als iemand anders er nog wat aan heeft + je er wat aan kunt verdienen op het TP.
Iedereen craft nu voor het craften. Om het op het maximum te krijgen. Zodra dat gebeurt is, zullen de mensen zich meer gaan richten op het geld. En ik denk dat de mensen die nu iets voor 1 zilver aanbieden wat ze eigenlijk 20 zilver heeft gekost, dat over een paar maanden niet meer doen!

SnoeiKoei schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:57:
[...]

Dat hoop ik ook ja! Maar voorlopig heb ik gewoon nog lol in het craften zelf.
Ja dat is waar, het is geen ramp en craften gaat redelijk vlot ook. Overigens moet ik wel zeggen dat er echt zoveel gave armors te vinden zijn, ik moet alleen nog uitzoeken waar en wat het allemaal mag kosten. Dit is wel een goed begin:

http://wiki.guildwars2.com/wiki/List_of_armor_sets

Eventueel daarbij Googlen naar screenshots en je krijgt een aardige indruk. Alleen 42K karma voor een stuk armor is soms echt veel... Denk dat WvW nog het snelste is qua karma farmen zou het niet? Orr maps spawnen ook wel redelijk wat events, maar die duren toch vaak wat langer. Wel krijg je dan ook redelijk wat andere loot (vooral events als Gates of Arah waar veel zwakke mobs bij spawnen).

[ Voor 21% gewijzigd door Morrar op 12-09-2012 12:07 ]

• Uhmmie
Hmm ik heb de Forge nog niet veel gebruikt, maar heb er weinig mee. Tot nu toe alleen maar gear gekregen die ik niet kon gebruiken en die niets waard was. Bijvoorbeeld 4 groene greatswords erin en dan een groene scepter ofzo er voor terugkrijgen. Die heb ik dus gevendored, maar 4 greatswords vendoren had meer opgeleverd dan ik :+
Volgens mij is dat niet waar.. Ik heb nu iets van 6 pogingen gedaan.. Stopte ik er bijvoorbeeld een gun/warhorn/scepter/sword in.. Dan kwam er ook altijd een van de 4 uit.. Zelfde qua stats sets.. Dus volgens mij wordt er gewoon random het type van 1 van de 4 items gepakt.. +random stat set van 1 van de 4 items en dan worden er een paar levels bij opgetelt met de kans dat het in rarety stijgt..

Dan nog over classes.. Ik heb nu in de beta elementalist, guardian en hunter gespeeld.. En ik retail elementalist (op lvl10 ofzo gestopt), daarna thief tot lvl 40 en nu uit eindelijk mijn warrior.. En OMG wat speelt warrior lekker zeg.. Ik wil echt niet meer terug naar mijn thief.. Merk ook sinds ik mijn warrior speel ik weer veel meer moeite heb met stoppen met gamen :P.

[ Voor 18% gewijzigd door Uhmmie op 12-09-2012 12:12 ]

Uhmmie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:08:
[...]

Volgens mij is dat niet waar.. Ik heb nu iets van 6 pogingen gedaan.. Stopte ik er bijvoorbeeld een gun/warhorn/scepter/sword in.. Dan kwam er ook altijd een van de 4 uit.. Zelfde qua stats sets.. Dus volgens mij wordt er gewoon random het type van 1 van de 4 items gepakt.. +random stat set van 1 van de 4 items en dan worden er een paar levels bij opgetelt met de kans dat het in rarety stijgt..
Ik heb er ooit eens 4 helmets (heavy) in gedaan en ik kreeg een rebreather (medium) terug... En heb ook een light armour tunic gekregen voor 4 wapens...

Uhmmie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:08:
[...]

Ja hier was ik dus ook van overtuigd en volgens mij had ik ook op internet gelezen dat het type wapen afhangt van wat je erin stopt. Met 4x Greatsword dacht ik dus ook 100% kans te hebben op een nieuw Greatsword. Maar dat bleek dus niet zo te zijn of ik moet een fout hebben gemaakt... Verder klopte het wel met je verhaal; het items was inderdaad een paar levels hoger, was ook groen, etc.

• Uhmmie
Wailing_Banshee schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:11:
[...]

Ik heb er ooit eens 4 helmets (heavy) in gedaan en ik kreeg een rebreather (medium) terug... En heb ook een light armour tunic gekregen voor 4 wapens...
Dat is wel apart dan.. Ik heb het alleen maar geprobeerd met wapens die ik zelf gecraft had.. en ik kreeg echt elke keer een wapen terug van de 4 die ik er in stopte.. alleen dan een paar levels hoger.. Ik heb zelf nooit gemerkt dat het omhoog ging in rarety (maar dat moet volgens mij wel mogelijk zijn).. Na die 6 pogingen, ben ik weer terug gegaan naar vendoren. Dat levert toch meer op..

[edit] Het zal dan wel niet 100% zijn, maar de kans is dus wel groter dat je het type wapen terug krijgt van wat je er in stopt.

[edit2] Je hebt trouwens ook van die salvage kits.. En de duurste die je bij de vendor kan kopen zegt iets als '25% to get rarer materials'.. Weet iemand wat dit betekend? Ik heb namelijk voor de grap een stuk of 10 gele items gekocht op de ah en deze kapot gemaakt met die duurste salvage kits. Maar ik kreeg alleen maar normale mats + sigils terug.. Niks wat zou kunnen vallen onder 'rarer' materials.

[ Voor 44% gewijzigd door Uhmmie op 12-09-2012 12:17 ]

Uhmmie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:12:
[...]

Dat is wel apart dan.. Ik heb het alleen maar geprobeerd met wapens die ik zelf gecraft had.. en ik kreeg echt elke keer een wapen terug van de 4 die ik er in stopte.. alleen dan een paar levels hoger.. Ik heb zelf nooit gemerkt dat het omhoog ging in rarety (maar dat moet volgens mij wel mogelijk zijn).. Na die 6 pogingen, ben ik weer terug gegaan naar vendoren. Dat levert toch meer op..
Het grootste probleem met de Forge zijn de "soulbound upon acquire" items. Wat heb ik als ranger aan een soulbound light armour of rifle? Ik had dat armour graag aan m'n ele willen geven, maar ja, dat kon dus niet...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:50
1 van de minpunten van de legendary vind ik wel dat je verplicht WvW moet gaan doen, 1 item moet je maken vanuit 500 badges van WvW.
and an item (name unknown) created from: Gift of Exploration (100% world completion), Gift of Battle (500 Badges from WvW), Bloodstone Shard (200 skill points), and 250 Onyx Shards (bought for karma from a vendor on Orr)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
waar kan ik die forge vinden waar je items kan combineren? en kost het geld om dat te doen?
SinergyX schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:20:
1 van de minpunten van de legendary vind ik wel dat je verplicht WvW moet gaan doen, 1 item moet je maken vanuit 500 badges van WvW.

[...]
Maar dat impliceert dat je maar 1 legendary kunt maken... En ik heb gehoord dat er nul reward is voor world completion.... (van een guildie)

Pagina: 1 ... 160 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.