kowlier schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:25:
het craften zal gaan om de skins en unique weapons. nog niemand heeft die, en die zijn pokkeduur en vragen heel wat tijd.
dusk of rage kost rond de 60 gold, is een exotic greatsword, en wordt gebruikt om twilight te craften.
en dat is wss het goedkoopste crafting material.
ik lvl armourcrafting, en so far heb ik nog niets gevonden wat beter is dan de masterwork pieces die ik maak. en aangezien mats verzamelen echt niet moeilijk is moet ik niets kopen op TP.
Mwoh heb armorsmith op 400. Alles wat ik kon maken staat voor merchant prijs + 1 copper op het TP, inclusief masterwork / groene items. Enige waar geld in zat waren de rare / gele items die je kunt maken door voor karma recipes te kopen. Daar pak je dan zo'n 10 - 20 silver op max en beetje afhankelijk van wat de gek er voor geeft.
Nu op 400 zie ik exotics voor 2-3 goud over de toonbank gaan. Als ik dan even uitreken dat exto's nu voor 18 silver gaan en rare items ook voor ongeveer die prijs, dan ben ik al ongeveer 1 goud kwijt aan het krijgen van 5 ecto's. Dan moet er nog 5 hoge level trophies bij (blood, claws, fangs) die ook voor rond de 20 silver gaan en die je niet zo makkelijk farmt (alleen nog in Arah zien droppen tot nu toe). Wederom dus een goud erbij. Dan nog Orichalcum ore en cloth en je winst wordt heel erg marginaal...
SinergyX schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:29:
[...]
Komt deels omdat veel mensen puur rushen naar max craft, alles wat daartussen zit verkopen ze tegen 'order' prijs (die een 1/10de is van normale verkoop).
Daarnaast boeit het bar weinig mensen of ze nu met een 'rare' wapen rondlopen die 40 condition geven of 40 vitality, marginaal en je pkat gewoon de goedkoopste. Mischien dat het op 80 nog interessant is, maar als ik zie hoeveel rare er dropt in de 70-80 bracket, is crafting dus eigelijk enkel voor exotics en straks legendary.
Klopt, dit zie ik dus ook; het boeit weinig en het aanbod is enorm. Deels door craften, maar je kunt ook prima rondkomen met wat er dropt.
Ook qua exotics vind ik het aanbod nog groot. Maar goed, dit komt nu ook omdat je 2-3 exotics krijgt voor elke map completion na level 70. Die stroom zal eerdaags wel opdrogen en dat zal de prijzen opdrijven.
Legendaries weten we verder nog heel weinig van, behalve dat de materialen daarvoor behoorlijk pittig zijn. Overigens zijn daar een enorme bulk aan Mystic Coins nodig, waarvan de introom gewoon hard capped is (daily + monthly achievements). Dat wordt ook nog interessant
[
Voor 30% gewijzigd door
Morrar op 12-09-2012 10:35
]