Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Wailing_Banshee schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:22:
[...]

Maar dat impliceert dat je maar 1 legendary kunt maken... En ik heb gehoord dat er nul reward is voor world completion.... (van een guildie)
Je moet gewoon 500 kills maken in WvW, voor dus meer wapens moet je nogmaal 500kills maken. (in ieder geval om dat onderdeel te maken)
Wailing_Banshee schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:22:
[...]

Maar dat impliceert dat je maar 1 legendary kunt maken... En ik heb gehoord dat er nul reward is voor world completion.... (van een guildie)
Je krijgt 2x Gift of Exploration als je 100% ontdekt hebt (zoals aangegeven op de world map).

Zie: YouTube: Guild Wars 2: 100% World Completion Rewards (2 Gifts of Exploration) [HD]

Overigens is het volgens mij nog niet 100% zeker dat ze voor Legendaries gebruikt worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Morrar op 12-09-2012 12:29 ]

Morrar schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:26:
[...]

Je krijgt 2x Gift of Exploration als je 100% ontdekt hebt (zoals aangegeven op de world map).
Hmm, ik heb nu van twee mensen gehoord die 100% hebben en niets hebben gekregen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Wailing_Banshee schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:27:
[...]

Hmm, ik heb nu van twee mensen gehoord die 100% hebben en niets hebben gekregen...
Was dat voor 2 september, want sindsdien is er iets veranderd schijnt:
Hey everyone,

As you may know, I got 100% world completion on Thursday, August 31.

As of Sunday, September 2nd, they added a new POI to the game. Upon finding it, I got a new reward.

Screenshot found here: http://imgur.com/Romo7,JY4Sq#1

So, while I first received no rewards upon my initial completion, upon my second completion I received a gift that can get me a(some) legendary weapon(s). Cool right?

I also posted a guide about how I got 100% world completion, and you can find it on my twitch page at www.twitch.tv/misterslin underneath the Guild Wars 2 header.

Enjoy!
De POI waar het over gaat is in het Chantry of Secrets.

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 12-09-2012 12:35 ]

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 15:37
Op welke server zitten jullie als tweakers het meest? Vind het wel leuk om op een server met wat nederlanders te zitten
Morrar schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:34:
[...]

Was dat voor 2 september, want sindsdien is er iets veranderd schijnt:
Nee, gisteren.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
RemkoDJ schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:38:
Op welke server zitten jullie als tweakers het meest? Vind het wel leuk om op een server met wat nederlanders te zitten
De meeste Nederlanders zitten op Far Shiverpeaks en Piken Square, hoewel er op Desolation ook een redelijke hoeveelheid lijkt te zitten. De officiele Tweakers guild zit op Far Shiverpeaks, op Piken Square is er een onofficiele tweakers guild.

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

RemkoDJ schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:38:
kijk onderaan de thread. er staat een post over de guild of tweakers.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Cronax schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:43:
op Piken Square is er een onofficiele tweakers guild.
Hoe heet die guild? Of met wie kan ik contact zoeken? Ik zie wel eens posts tegen komen van nederlandse guilds, maar dat zijn steeds hele kleine guilds van een paar man.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Uhmmie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:47:
[...]

Hoe heet die guild? Of met wie kan ik contact zoeken? Ik zie wel eens posts tegen komen van nederlandse guilds, maar dat zijn steeds hele kleine guilds van een paar man.
nogmaals, lees eens de thread die staat aangegeven bij de waarschuwing onderaan deze thread mensen 8)7

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
IIsnickerII schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:48:
[...]

nogmaals, lees eens de thread die staat aangegeven bij de waarschuwing onderaan deze thread mensen 8)7
Waarom staat het bij Waarschuwing^^? inplaats van Informatie ofzo :/

• Fearsome0ne
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 15:21
[...]

Het is geen thread maar een link naar de homepage van het GOT guild op Far Shiverpeaks, echter de vraag was volgens mij of iemand de naam weet van het onofficiele guild op Piken Square. Misschien handig om die dan ook onderaan te vermelden?

I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain

• Uhmmie
[...]

En je hebt ook mensen zoals jij die niet lezen wat er gevraagd wordt en meteen beginnen te zeiken..
Ik ben niet opzoek naar de GoT guild op FS, maar naar de onofficiele guild op Piken Square.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Uhmmie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:52:
[...]

En je hebt ook mensen zoals jij die niet lezen wat er gevraagd wordt en meteen beginnen te zeiken..
Ik ben niet opzoek naar de GoT guild op FS, maar naar de onofficiele guild op Piken Square.
Je ziet mij niet zeiken. Ik geef het alleen even aan. Mijn excuses als ik zo overkwam.
Maar ik zie dit soort vragen vaak genoeg langskomen, terwijl in de meeste gevallen het antwoord gewoon te vinden is boven de quickreply. Het is niet dat ik me eraan erger, het valt me alleen op.

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-10 22:37
Uhmmie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:12:
[...]

[edit2] Je hebt trouwens ook van die salvage kits.. En de duurste die je bij de vendor kan kopen zegt iets als '25% to get rarer materials'.. Weet iemand wat dit betekend? Ik heb namelijk voor de grap een stuk of 10 gele items gekocht op de ah en deze kapot gemaakt met die duurste salvage kits. Maar ik kreeg alleen maar normale mats + sigils terug.. Niks wat zou kunnen vallen onder 'rarer' materials.
Gele en Oranje items van boven de level 70 kun je als het goed is globs of ectoplasm van krijgen.

Wat je trouwens ook met salvage kits kunt doen is de blauwe, groene en gele salvage kits in de mystic forge gooien met 3 mystic forge stones (uit de gem store, dus je moet even coins omzetten in gems). als je die 4 bij elkaar doet krijg je een Mystic Forge salvage kit met 250 uses en hoge kans op "rare materials".
Wailing_Banshee schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:27:
[...]

Dungeon en WvW POI's tellen als het goed is ook mee.

[ Voor 12% gewijzigd door RaCio op 12-09-2012 13:01 ]

• Uhmmie
IIsnickerII schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:59:
Je ziet mij niet zeiken. Ik geef het alleen even aan. Mijn excuses als ik zo overkwam.
Maar ik zie dit soort vragen vaak genoeg langskomen, terwijl in de meeste gevallen het antwoord gewoon te vinden is boven de quickreply. Het is niet dat ik me eraan erger, het valt me alleen op.
Nouja dubbele misverstand dan, maar ik heb echt al het hele topic door zitten spitten naar de naam van de guild op PS... Ik heb ingame al meerdere keren via de /map in contact proberen te komen... Maar ik kan niemand vinden :S..
RaCio schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:01:
Gele en Oranje items van boven de level 70 kun je als het goed is globs of ectoplasm van krijgen.
Hmm ok, jammer dat het niks doet op lagerere levels items dan.. Ik heb hetzelf geprobeerd met lvl60-65 gele items :P net te laag dus..

[ Voor 21% gewijzigd door Uhmmie op 12-09-2012 13:06 ]

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Mystic Forge, ik snap er de ballen van. Ben laatst met stat gems bezig geweest. Die had ik een hele hoop ver onder mijn level, dus konden gemist worden. Stop je vier willekeurige gems in de forge, krijg je vervolgens één van die gems terug als resultaat, precies dezelfde. Nog een paar keer gedaan, maar kreeg nooit iets hogers er voor terug.

Verder las ik ook iets over blauw, groen en geel salvaging kits er in mikken met 3 coins en je zou een hele goede kit er voor terug krijgen, maar dat werkte ook niet. De mystic coin kon er niet bij. Kortom: ik snap de Mystic Forge nog niet en is tot nu toe alleen maar verspilling geweest.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Cronax
Weakling schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:04:
Mystic Forge, ik snap er de ballen van. Ben laatst met stat gems bezig geweest. Die had ik een hele hoop ver onder mijn level, dus konden gemist worden. Stop je vier willekeurige gems in de forge, krijg je vervolgens één van die gems terug als resultaat, precies dezelfde. Nog een paar keer gedaan, maar kreeg nooit iets hogers er voor terug.

Verder las ik ook iets over blauw, groen en geel salvaging kits er in mikken met 3 coins en je zou een hele goede kit er voor terug krijgen, maar dat werkte ook niet. De mystic coin kon er niet bij. Kortom: ik snap de Mystic Forge nog niet en is tot nu toe alleen maar verspilling geweest.
Als ik me niet vergis is het de witte, blauwe en groene die je bij elkaar moet steken in de Forge...

Maar je hebt gelijk dat het niet bepaald duidelijk is wat precies welk effect geeft in de Forge, er zijn wel mensen mee bezig maar voor we er echt achter zijn zullen we nog wel even verder zijn...

• Uhmmie
Dat zijn de coins.. maar je moet voor dat (zoals hierboven uitgelegd) de stones uit de store hebben..

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Uhmmie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:06:
Dat zijn de coins.. maar je moet voor dat (zoals hierboven uitgelegd) de stones uit de store hebben..
Ah, ik las het ook net. Jammer dat je die stones alleen kunt kopen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Dat is het hele idee he, dat de MYSTIC Forge wat onvoorspelbaar en geheimzinnig lijkt. Weinig mystieks aan als alles voorspelbaar resultaat geeft. Er zijn idd wel reproduceerbare resultaten maar een heleboel lijkt random.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Weakling schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:12:
[...]

Ah, ik las het ook net. Jammer dat je die stones alleen kunt kopen.
Kan ook met in-game gold. En je schijnt ze ook te kunnen krijgen als reward van personal story, map completion, daily achievement, etc.

@hieronder: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Forge_Stone. Dus in de gemstore die je ziet door op O te drukken.

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 12-09-2012 13:21 ]

• Cronax
Uhmmie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:06:
[...]

Welke stones zijn dat dan? Volgens mij kan je dezelfde stones ook bij de vendor naast de Forge kopen?

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ja maar, ja maar, ja maar, ik ben al 65 levels lang straatarm! :X :D
En je schijnt ze ook te kunnen krijgen als reward van personal story, map completion, daily achievement, etc.
Dat zou wel tof zijn!

Morrar schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:18:
[...]

Kan ook met in-game gold. En je schijnt ze ook te kunnen krijgen als reward van personal story, map completion, daily achievement, etc.

@hieronder: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Forge_Stone. Dus in de gemstore die je ziet door op O te drukken.
Ik heb er een gekregen voor een map completion geloof ik dat het was...

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Hoe werken coins nou precies? Ik heb er een stuk of 10, maar je kunt ze niet als 4e item erin doen en je kan ook niet 4 coins in de mystic forge gooien :O
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:26:
Hoe werken coins nou precies? Ik heb er een stuk of 10, maar je kunt ze niet als 4e item erin doen en je kan ook niet 4 coins in de mystic forge gooien :O
Er zijn recepten die ze gebruiken:

http://wiki.guildwars2.co...eation_.2F_Mystic_Clovers

• SmokingAces
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-01-2022
Even een vraagje.

Zijn er mensen op de hoogte van de populatie binnen de servers en of er binnenkort nog nieuwe servers/werelden online zullen komen??

Binnen nu en 2 weken ga ik Guild Wars 2 aanschaffen om vervolgens op mijn net aangeschafte game pc te spelen.

Vaak met dit soort spellen kan ik maar een beperkt aantal Nederlanders vinden dus ik zou het dan ook wel lache vinden om met meerdere nederlanders/tweakers te starten/gamen.
Om elkaar te helpen en ervaring op te doen en indien deze er nog niet is een nederlandse Guild aanmaken indien hier ook animo voor is.

PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging

• Cronax

Even zitten rondkijken, voor de salvage kit moet je de volgende materialen combineren:
3 Mystic Forge Stone
25 Fine Salvage Kit
25 Journeyman's Salvage Kit
25 Master's Salvage Kit

Je krijgt dan een kit met 250 charges die 80% kans heeft om upgrades te recoveren uit de items en 25% kans geeft op zeldzame materialen.
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:26:
Mystic Coins kun je niet met wat willekeurige dingen in de Forge gooien maar worden gebruikt in vaste recepten voor voedsel (trays) en hoge level wapens en armor. Ik zou ze sparen en er zuinig op zijn, want je hebt er later veel nodig en de instroom is beperkt tot 3 per dag plus 20 per maand maximaal. Dit betekent dus dat er een harde limiet is (enige item met harde limiet in het spel volgens mij) en ik verwacht dat naarmate meer mensen level 80 bereiken, de Mystic Coins wel eens een bottle neck kunnen vormen. Ze staan nu nog redelijk goedkoop op het TP, dus kun je ook je voordeel nog mee doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 12-09-2012 13:39 ]

• Cronax
SmokingAces schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:31:
Even een vraagje.

Zijn er mensen op de hoogte van de populatie binnen de servers en of er binnenkort nog nieuwe servers/werelden online zullen komen??

Binnen nu en 2 weken ga ik Guild Wars 2 aanschaffen om vervolgens op mijn net aangeschafte game pc te spelen.

Vaak met dit soort spellen kan ik maar een beperkt aantal Nederlanders vinden dus ik zou het dan ook wel lache vinden om met meerdere nederlanders/tweakers te starten/gamen.
Om elkaar te helpen en ervaring op te doen en indien deze er nog niet is een nederlandse Guild aanmaken indien hier ook animo voor is.
Dit staat op de vorige pagina nog vermeld...maar goed, op Far Shiverpeaks zit de officiele Tweakers guild en deze server word ook voor een flink deel door Nederlanders bevolkt, maar ook op Piken Square (onofficieel een roleplaying server maar je zal er geen last van hebben) zitten er ook veel. Op Desolation waar ik zelf speel lijkt ook een redelijke hoeveelheid NL-ers en Belgen te zitten.
Cronax schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:33:
[...]

Even zitten rondkijken, voor de salvage kit moet je de volgende materialen combineren:
3 Mystic Forge Stone
25 Fine Salvage Kit
25 Journeyman's Salvage Kit
25 Master's Salvage Kit

Je krijgt dan een kit met 250 charges die 80% kans heeft om upgrades te recoveren uit de items en 25% kans geeft op zeldzame materialen.
Lijkt me dus niet de moeite waard. Als je bedenkt dat een Master Salvage Kit dezelfde stats heeft en 25 uses, dan is de waarde van deze Mystic Salvage Kit dus gelijk aan 10 Master Salvage Kits. Enige wat je wint is gemak en ruimte in inventory, maar dat mag dan ook flink wat kosten...

Kosten 1x Mystic Kit:
150 gems
25 x 2s 88c = 72s
25 x 8s = 2g
25 x 15s 35c = 3g 83s 75c
Totaal: 6g 55s 75c + 150 gems

Kosten 10 x Master Kit:
10 x 15s 35c = 1g 53s 50c
Totaal: 1g 53s 50c + 0 gems

Edit: overigens staat elders op de Wiki dat het 1 van elke kit is. Dat lijkt me logischer, want dan is het tenminste wel rendabel. Dus waar die 25x vandaan komt is een raadsel, maar zal wel komen omdat elke kit 25 uses heeft? Als we met 1 van elke kit rekenen wordt het:

150 gems
1 x 2s 88c
1 x 8s
1 x 15s 35c
Totaal: 26s 23c + 150 gems

Edit@SnoeiKoei:
Ja maar op deze pagina (en de quote hierboven) staat het dus fout: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Forge
Hier staat inderdaad ook maar 1 van elke kit: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Salvage_Kit

[ Voor 34% gewijzigd door Morrar op 12-09-2012 14:19 ]

Ik begreep dat je maar 1 van ieder van die kits nodig hebt (1 kit heeft 25 uses, misschien ben je daarmee in de war), niet 25.

http://www.reddit.com/r/G..._recipe_for_mystic_forge/
Morrar schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:43:
[...]
Edit: overigens staat elders op de Wiki dat het 1 van elke kit is. Dat lijkt me logischer, want dan is het tenminste wel rendabel. Dus waar die 25x vandaan komt is een raadsel, maar zal wel komen omdat elke kit 25 uses heeft? Als we met 1 van elke kit rekenen wordt het:

150 gems
1 x 2s 88c
1 x 8s
1 x 15s 35c
Totaal: 26s 23c + 150 gems

Edit@SnoeiKoei:
Ja maar op deze pagina (en de quote hierboven) staat het dus fout: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Forge
Hier staat inderdaad ook maar 1 van elke kit: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Salvage_Kit
Ah juist ik snap de verwarring dan wel.

Overigens zie ik nergens de eis dat het ongebruikte kits moet betreffen (kwestie van uitproberen). Stel, je gooit kits in de mystic forge waarbij je 24 van de 25 "charges" al hebt opgebruikt, werkt het dan nog en krijg je dan nog steeds een kit met 250 uses? Zo ja, dan valt je rekensom wel heel erg veel goedkoper uit nog :9

[ Voor 70% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-09-2012 13:58 ]

• Cronax
SnoeiKoei schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:50:
Ik begreep dat je maar 1 van ieder van die kits nodig hebt (1 kit heeft 25 uses, misschien ben je daarmee in de war), niet 25.

http://www.reddit.com/r/G..._recipe_for_mystic_forge/
Ik vermoed dat je gelijk hebt, ik heb het uiteindelijke recept rechtstreeks van de officiële wiki geplukt maar die schrijven dingen soms wat verwarrend op...

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 21:55
Ik heb er vanochtend nog een gemaakt:

Je hebt slechts een van iedere kit nodig (deze kan je ook met karma kopen bij de Master Weaponsmith Trainer in Lions Arch, kost je 2250 karma in totaal) en 3 mystic forge stones. (Deze koop je per 5 in de gemstore voor 250 gems, die haalde ik vanochtend voor 65 silver). Hier komt een Mystic Salvage kit met 250! Uses uit. Deze heeft dezelfde stats als die gele salvage kit, alleen met 250 uses, wat de prijs kwaliteit verhouding erg goed maakt en voordeliger dan 10x een gele kit met 25 uses kopen.

[ Voor 19% gewijzigd door microoo op 12-09-2012 14:02 ]

microoo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:01:

Je hebt slechts een van iedere kit nodig (deze kan je ook met karma kopen bij de Master Weaponsmith Trainer in Lions Arch, kost je 2250 karma in totaal) en 3 mystic forge stones. (Deze koop je per 5 in de gemstore voor 250 gems, die haalde ik vanochtend voor 65 silver). Hier komt een Mystic Salvage kit met 250! Uses uit. Deze heeft dezelfde stats als die gele salvage kit, alleen met 250 uses, wat de prijs kwaliteit verhouding erg goed maakt en voordeliger dan 10x een gele kit met 25 uses kopen.
Ok mooi, dit klopt dus. Vond het al zo vreemd dat je er 25 nodig zou hebben omdat het gezien de berekening dan totaal onrendabel zou zijn. Ga vanavond ook maar eens kijken of ik er een paar kan maken dan.
microoo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:01:

Heb je het toevallig alleen met "nieuwe" kits geprobeerd of ook met deels gebruikte?

• microoo
SnoeiKoei schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:04:
[...]

Heb je het toevallig alleen met "nieuwe" kits geprobeerd of ook met deels gebruikte?
Alleen met nieuwe, maar heb al van meerdere mensen gehoord op reddit dat het niet werkt met gebruikte kits en de blauwe, groene en gele kit allemaal 25 uses moeten hebben.
SnoeiKoei gaat voor maximale winst! Een echte Hollander :+ Als het kan met kits waar nog 1 use op zit, zou het wel mooi wezen :D
Haha tuurlijk, als het goedkoop kan ben ik er bij :D maar blijkbaar ben ik niet de eerste met dit idee ook ;w

• Cronax
SnoeiKoei schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:07:
Haha tuurlijk, als het goedkoop kan ben ik er bij :D maar blijkbaar ben ik niet de eerste met dit idee ook ;w
Ik vermoedde al zoiets, aangezien je kits met 25 uses er op nog kan verkopen aan de vendor maar zodra je er 1 use van hebt gebruikt kan je hem niet meer verkopen...

• microoo
SnoeiKoei schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:07:
maak je niet druk, het is nog steeds veel goedkoper:

10x gele kit à 15s 35c = ~1gold 53 silver.
Mystic salvage kit is 1x 15s35c, 1x 8s, 1x 1s 44c, 1x 65s in gems = ~90 silver

Edit: en dan houd je ook nog eens 2 mystic forge stones over voor de volgende keer, dus op den duur bespaar je eenmaal die 65 silver aan gems.

[ Voor 15% gewijzigd door microoo op 12-09-2012 14:13 ]

Is nog steeds veel goedkoper inderdaad! Vanavond misschien even 1 maken ook, hoewel ik op mijn level (42ish) maar zelden gear salvage waar interessante upgrades in zitten of bijzondere materialen maar als ik lees hoeveel gele items er later gaan droppen verandert dat nog wel.

• microoo
SnoeiKoei schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:19:
Is nog steeds veel goedkoper inderdaad! Vanavond misschien even 1 maken ook, hoewel ik op mijn level (42ish) maar zelden gear salvage waar interessante upgrades in zitten of bijzondere materialen maar als ik lees hoeveel gele items er later gaan droppen verandert dat nog wel.
Ik zou lekker wachten. Gele salvage kits worden pas interresant om gele items van lvl 70+ te salvagen voor blobs of ectoplasm (worden gebruikt bij het craften van lvl 80 exotics)
Ik zou nu nog alle groene en blauwe items lekker vendoren en de witte en salvage items gewoon met een basic salvage of evt fine salvage kit slopen.

• Cronax
SnoeiKoei schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:19:
Ach ik heb toch al sets gehad waar bijvoorbeeld +3 to all stats in zat, die wil ik best meenemen. Ook geloof ik dat jeweler met sommige upgrades weer andere upgrades kan maken maar daar ben ik niet zeker van.

Maar inderdaad, misschien moet ik toch maar eens wat gaan ruimen in de upgrades die ik nu heb...
microoo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:21:
[...]

Ik zou lekker wachten. Gele salvage kits worden pas interresant om gele items van lvl 70+ te salvagen voor blobs of ectoplasm (worden gebruikt bij het craften van lvl 80 exotics)
Ik zou nu nog alle groene en blauwe items lekker vendoren en de witte en salvage items gewoon met een basic salvage of evt fine salvage kit slopen.
Dit is wat ik nu ook doe. Daarnaast gaat een Ecto nu ongeveer rond de 18 - 19 silver op de TP, dus als je een rare voor meer weet te verkopen zou ik dat zeker doen.
Cronax schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:22:
[...]
Ach ik heb toch al sets gehad waar bijvoorbeeld +3 to all stats in zat, die wil ik best meenemen. Ook geloof ik dat jeweler met sommige upgrades weer andere upgrades kan maken maar daar ben ik niet zeker van.

Maar inderdaad, misschien moet ik toch maar eens wat gaan ruimen in de upgrades die ik nu heb...
Ik weet nog niet precies hoe het zit met upgrades en benodigde materialen, maar gisteren als armorsmith een gemaakt. In dit geval Rune of the Krait gemaakt door een Pile of Putrid Essence (geel item) te combineren met een Oricalchium ingot. Andere recepten moet ik nog ontdekken, maar zijn bijvoorbeeld hier te vinden: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Rune_of_the_Krait en http://wiki.guildwars2.com/wiki/Rune.

Overigens heb je alleen met een Black Lion Salvage kit echt 100% kans dat je de upgrade er uit krijgt: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Black_Lion_Salvage_Kit.

Superior Rune of the Pirate zijn trouwens wel grappig :):
+10% Magic Find
+20% Might Duration
+15% Magic Find
5% chance to shout Yarr and grant Might to nearby allies when hit. (Cooldown: 10s)
+25% Magic Find
5% chance to summon a Parrot. (Cooldown: 60s)

[ Voor 53% gewijzigd door Morrar op 12-09-2012 14:37 ]

• Fearsome0ne
Uhmmie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:03:
[...]

Nouja dubbele misverstand dan, maar ik heb echt al het hele topic door zitten spitten naar de naam van de guild op PS... Ik heb ingame al meerdere keren via de /map in contact proberen te komen... Maar ik kan niemand vinden :S..
Zit zelf ook op PS... Ik weet wel dat er een mede-tweaker, ik geloof "freakie beakie" een guild heeft met een stel vrienden maar of dit nou de onofficiële GOT guild is?? :?

En er is een tweede tweaker "Devata" die de website http://www.pikensquare.eu/ heeft opgericht. Op die pagina staat dat er ook de guild "Piken Square" is opgericht.

Misschien is dat wat?? Zal vanaaf eens proberen contact te zoeken.

I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain

• Uhmmie
Fearsome0ne schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:43:
[...]

Zit zelf ook op PS... Ik weet wel dat er een mede-tweaker, ik geloof "freakie beakie" een guild heeft met een stel vrienden maar of dit nou de onofficiële GOT guild is?? :?

En er is een tweede tweaker "Devata" die de website http://www.pikensquare.eu/ heeft opgericht. Op die pagina staat dat er ook de guild "Piken Square" is opgericht.

Misschien is dat wat?? Zal vanaaf eens proberen contact te zoeken.
Ja er zijn heel veel kleine nederlandstalige guilds (denk dat ik wel 5 of 6 verschillende in /map langs heb zien komen).. Ik hoop alleen zelf een wat grotere guild te vinden :).

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Morrar schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:33:
[...]

Mystic Coins kun je niet met wat willekeurige dingen in de Forge gooien maar worden gebruikt in vaste recepten voor voedsel (trays) en hoge level wapens en armor. Ik zou ze sparen en er zuinig op zijn, want je hebt er later veel nodig en de instroom is beperkt tot 3 per dag plus 20 per maand maximaal.
Hoe haal je er 3 per dag? 3 per character o.i.d.? Ik dacht dat je ze alleen voor daily/monthly achievement kreeg..

• Cronax
Baroshir schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:12:
[...]

Hoe haal je er 3 per dag? 3 per character o.i.d.? Ik dacht dat je ze alleen voor daily/monthly achievement kreeg..
Volgens mij zijn er meerdere daily achievements, maar ikzelf krijg ze iig ook regelmatig voor zaken als map completion of personal storyline, of kistjes na het slopen van event bazen.

• Loadichus
Baroshir schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:12:
Je kan in ieder geval munten halen met je personal story line en gebieden 100% te verkennen. Naast bepaalde achievements kom je volgens mij snel op 3.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Loadichus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:14:
[...]

Je kan in ieder geval munten halen met je personal story line en gebieden 100% te verkennen. Naast bepaalde achievements kom je volgens mij snel op 3.
Ik ben nu op de lvl 53 story quest en heb voor de story quest nog nooit een mystic coing gehad. En gezien je de daily maar 1 keer kan completen per account per dag, heb je er niets aan om het te proberen op een alt. Mijn mystic coins so far:

1 per dag van de daily
20 voor de monthly

Nog geen andere plekken gevonden waar ze kunnen droppen/krijgen voor events.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Ik heb al van alles gekregen (gear, geld, transmutation stones, transformation pots) bij area completion en personal story spul maar mystic coins heb ik tot nu toe alleen maar van dailies gekregen en dat is er idd 1 per dag.

Edit: met ^ dus.

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-09-2012 15:18 ]

• Cronax
Schiet me net te binnen, ik heb er ook al een stel uit Black Lion chest's gekregen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:26

Darrell

Fiat moonboy

Remco20 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:57:
Niet om reclame te maken, maar voor degenen die nog een "goedkope" GW2 deluxe key willen scoren:
https://cdkeys.com.au

Was 49,99 australische dollars kwijt, wat neerkomt op €40,64, dus iets meer dan wat je op de site ziet (€38.96). Had 'em binnen 20 minuten binnen :P
Heb net de EU digital deluxe besteld. Ook binnen 20 mins binnen, maar de key wordt door Arenanet niet herkend als ik deze wil registreren. Contact opgenomen en ben in afwachting van antwoord.

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
Darrell schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:22:
[...]

Heb de EU digital deluxe besteld. Ook binnen 20 mins binnen, maar de key wordt door Arenanet niet herkend als ik deze wil registreren. Contact opgenomen en ben in afwachting van antwoord.
Vanochtend ook de EU deluxe besteld en binnen 2 uur had ik de key binnen. Direct kunnen registreren en kunnen spelen.

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Straks een 2h melee ranger aanmaken, heb deze build in gedachte.

Iemand hier ervaring met een soortgelijke build?
Timmor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:35:

Ik heb aan het begin ongeveer zo gespeeld maar ik vond een 2H sword maar saai op den duur en ben weer overgegaan op ranged (short- of longbow of axe + warhorn), speelt veel leuker imho.

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 20:37
Darrell schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:22:
[...]

Heb net de EU digital deluxe besteld. Ook binnen 20 mins binnen, maar de key wordt door Arenanet niet herkend als ik deze wil registreren. Contact opgenomen en ben in afwachting van antwoord.
Damm dat je niet via paypal kan betalen..
Iemand misschien voor mij kopen en ik hem terug betalen? :)

• Loadichus
Timmor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:35:

Je komt er al snel achter dat spelen met bow een stuk vriendelijker voor je health bar is :9

• N0EPie0910
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-11 12:55
Beste Guild Wars-spelers,

Guild Wars 2 lijkt me erg leuk, maar ik zou niet weten of mijn laptop het aan kan. En ik ben niet echt iemand die alles van System Requirements weet, en ik zou dus niet weten of mijn laptop hem kan draaien.. Zou iemand mij kunnen vertellen of mijn laptop GW2 kan draaien? Ik snap dat het dan hoogst waarschijnlijk op Low is, maar ik ben niet zo'n graphics-type, dus dat vind ik niet erg. ;)

Mijn systeem (kan hem niet vinden in de Pricewatch: Packard Bell LJ61 sb 013nl):
  • AMD Athlon(tm) X2 Dual-Core QL-64 2,1 GHz
  • 4,00 GB DDR2 Geheugen
  • ATI Mobility Radeon HD 4570 512 mb
Vergelijk.nl

Groetjes,

N0EPie0910

P.s. excuses als dit bij het verkeerde forum staat, ik heb de search gebruikt maar kon niks anders vinden, tenzij dit bij GW2 Problemen hoort.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:26

Darrell

Fiat moonboy

Jasperklaren schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:23:
[...]

Vanochtend ook de EU deluxe besteld en binnen 2 uur had ik de key binnen. Direct kunnen registreren en kunnen spelen.
Ik denk dat ik een teken mis voor de eerste streep. In de tutorial werken ze met een key met 6 tekens voor de eerste streep en ik heb er maar 5.

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
De dodge traits zouden samen met de regen en counter 2h skills best een gode combi moeten zijn volgens mij.
We gaan we zien :D

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
N0EPie0910 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:55:

Guild Wars 2 lijkt me erg leuk, maar ik zou niet weten of mijn laptop het aan kan. En ik ben niet echt iemand die alles van System Requirements weet, en ik zou dus niet weten of mijn laptop hem kan draaien.. Zou iemand mij kunnen vertellen of mijn laptop GW2 kan draaien? Ik snap dat het dan hoogst waarschijnlijk op Low is, maar ik ben niet zo'n graphics-type, dus dat vind ik niet erg. ;)

Mijn systeem (kan hem niet vinden in de Pricewatch: Packard Bell LJ61 sb 013nl):
  • 4,00 GB DDR2 Geheugen
Vergelijk.nl

Groetjes,

N0EPie0910

P.s. excuses als dit bij het verkeerde forum staat, ik heb de search gebruikt maar kon niks anders vinden, tenzij dit bij GW2 Problemen hoort.
Vraag even een bekende of je snel met zijn account mag testen. Dat heb ik ook gedaan voordat ik mijn key had geregistreerd. Het is natuurlijk zonde als het niet geod werkt. Ik zit met een I7-740QM, GT435m en 4gig geheugen.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

N0EPie0910 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:55:

• 4,00 GB DDR2 Geheugen
Vergelijk.nl

Groetjes,

N0EPie0910

http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=684&game=Guild%20Wars%202

Hij zou het in princiepe moeten doen.

EDIT: je kunt ook dit proberen: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

EDIT2: De mijne haalt het net (hij failt omdat ik W8 draai en die herkent hij niet). En mijn specificatie qua cpu is iets zwakker, dus ik ga er van uit dat je hem wel op low zou moeten kunnen draaien.

[ Voor 11% gewijzigd door IIsnickerII op 12-09-2012 16:08 ]

• Elcappucino
  • Laatst online: 31-07-2024
Wordt nog een paar daagjes wachten totdat ik GW2 kan halen door die gestopte verkoop.

Nog tips voor een beginner GW'er? :*)

[ Voor 80% gewijzigd door Elcappucino op 12-09-2012 16:44 ]

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Elcappucino schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:39:
Wordt nog een paar daagjes wachten totdat ik GW2 kan halen door die gestopte verkoop.

Verkoop is deze ochtend of gisteren (weet niet meer zo direct) terug begonnen.

https://buy.guildwars2.com/en/

Steam: Grim

• Fearsome0ne
:?

[ Voor 107% gewijzigd door Fearsome0ne op 12-09-2012 17:34 . Reden: Vaag, bericht dat geqoute heb is verdwenen... nu heeft mijn post niet veel zin meer ]

• Playa del C.
  • Laatst online: 18:23
Elcappucino schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:39:

tips voor beginners:

1. Probeer niet te levelen, dit gaat namenlijk vanzelf.
2. Verdiep je even in het craften voor je daar aan begint.
3. Niet vergeten dat je alle materialen vanuit je inventory naar je centrale materialenopslag kan versturen.
4. Dungeons kunnen erg lastig zijn en duren lang.
5. Probeer niet teveel verslaafd te raken. Niet kopen als je huidige relatie te gevoelig is, of als je in tijdnood zit.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:24
Hmm mssn moet ik toch maar eens aan dat craften beginnen :P Nog niks aan gedaan namelijk (heb een lvl 47 Elementist). Had geen zin in al die discoveries te zoeken en dan ook nog alle juiste ingredienten. Naja toch maar ff alles zoeken.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Ben ik de enige die de haarkleur "white" bij een human female character aardig geel vind lijken? Ik wil per se witte haren voor mijn character, alleen niet als het zo pisgeel eruit ziet 8)

Weet iemand trouwens welk video het is (volgens mij official Anet video) waarin een geheel witte female elementalist voorkomt?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 20:30 ]

• N0EPie0910
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-11 12:55
Adanteh schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:57:
[...]

Vraag even een bekende of je snel met zijn account mag testen. Dat heb ik ook gedaan voordat ik mijn key had geregistreerd. Het is natuurlijk zonde als het niet geod werkt. Ik zit met een I7-740QM, GT435m en 4gig geheugen.
IIsnickerII schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:58:
[...]

http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=684&game=Guild%20Wars%202

Hij zou het in princiepe moeten doen.

EDIT: je kunt ook dit proberen: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

EDIT2: De mijne haalt het net (hij failt omdat ik W8 draai en die herkent hij niet). En mijn specificatie qua cpu is iets zwakker, dus ik ga er van uit dat je hem wel op low zou moeten kunnen draaien.
Game-debate geeft aan dat ik hem niet kan draaien ( CPU is -10% en GPU is -51%), maar die Can I Run It geeft aan dat ik hem wel kan draaien. Ik zal dus even een vriend moeten vragen of ik het kan proberen.
Bedankt voor jullie ideeën ;)

Verwijderd

Iemand suggesties voor een achternaam van mijn human female elementalist? Haar naam bestaat uit een paar letters en begint met een E. Wil graag de achternamen ook met dezelfde letter laten beginnen. Liefst iets wat bij haar profession (en ras) past. Iemand? Mijn dank is groot.

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:48:
Iemand suggesties voor een achternaam van mijn human female elementalist? Haar naam bestaat uit een paar letters en begint met een E. Wil graag de achternamen ook met dezelfde letter laten beginnen. Liefst iets wat bij haar profession (en ras) past. Iemand? Mijn dank is groot.
Elementalist :+

Hier komt ooit nog wat te staan..

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Ellestria
Emeniala
Ephena

...een beetje fantasie? :P Ik weet ook niet precies wat je zoekt SyNqii

• HermanX
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-02 14:47
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:48:
Everblast
Everwind
Eviltorrent

Zoiets misschien?

Verwijderd

Haha, thanks!

Had toch nog iets bedacht: Everspark :9
Voornaam lijkt een beetje op de suggestie Ephena

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Sneezydevil schreef op woensdag 12 september 2012 @ 07:29:
[...]

Hier is het sinds een dag of 2 ook weer buggy, het werkte daarvoor perfect. Nu zien we het portret van de ander niet zodra hij / zij op een kleine afstand staat, ook konden we party members niet zien, totdat we allemaal naar dezelfde waypoint warpten (we stonden naast elkaar, op de homeserver, en nog zagen we niet iedereen)

Ook werkt het binnengaan van dungeons of storyline questen niet meer.

De guild is ook weer buggy, ranks lijken omgewisselt en als je ze probeerd te wijzigen vlieg je uit het spel (Erg handig, nieuwe members kunnen in de guild stash en officers mogen helemaal niks).

De lag in queensdale en gendaran fields is ook niet normaal, je staat zo een paar seconden op een mob te kloppen zonder dat hij damage krijgt.

Al deze dingen werkten een paar dagen geleden perfect.

Dit alles op Piken trouwens, ik weet niet of het server afhankelijk is.
Hmm... Wij zitten ook op Piken. Ken je nog een leuk Guild?

Voor wat betreft de grouping problemen: met het deleten van toons van andere homeworlds lijkt het probleem nu verdwenen. We zijn de hele avond bezig geweest en overal heen gerend en hebben geen enkel probleem meer gehad. (vingers crossed) Ik hoop dat het zo blijft, want niet met je vrienden samen kunnen spelen is zwaar naadje.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Bertus15 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:38:
[...]

Hmm... Wij zitten ook op Piken. Ken je nog een leuk Guild?

Voor wat betreft de grouping problemen: met het deleten van toons van andere homeworlds lijkt het probleem nu verdwenen. We zijn de hele avond bezig geweest en overal heen gerend en hebben geen enkel probleem meer gehad. (vingers crossed) Ik hoop dat het zo blijft, want niet met je vrienden samen kunnen spelen is zwaar naadje.
Gisteren waren de problemen inderdaad weer verdwenen, en hebben we onze storyline ook weer voort kunnen zetten.

Wat voor guild zoek je?
Gisteravond ben ik voor het eerst een dungeon in geweest, Caudecus's Manor (CM). Ik had gelezen dat je de story mode daar redelijk snel doorloopt en omdat er buiten de dungeons zoveel te verkennen valt heb ik tot nu toe nog niet het geduld gehad om me er meer mee bezig te houden. PUGje gejoind die nog 1 persoon zochten (PUG was verder van een Deens guild) en naar binnen. Nou, dat was idd zo gepiept, denk dat het in totaal nog geen half uur duurde. Alleen jammer dat ik, met een boss op 5% ofzo, een crashende game client had, terwijl ik verder de hele avond probleemloos heb kunnen spelen, ook bij events met meer dan 50 man en een boel mobs :X Moest dus reloggen en stond toen in mijn eentje buiten de dungeon. Even later zag ik 1 van de Denen verschijnen en heb hem nog even aangesproken, bleek dat het het eindgevecht was geweest en dat ik niet veel had gemist, "alleen maar" 35K XP ofzo :X

CM story mode is vast ook nog niet als "complete" gemarkeerd dus hoe dan ook moet ik het nog maar een keer doen binnenkort en dan duimen dat het goed gaat. :'(

• Elcappucino
Weer een gein bij Bol.com zeg. Ik zag gisteren dat Guild Wars 2 Collectors Edition bij bol.com voor 5,99 te bestellen was. Meteen besteld, en..

Vanochtend een verzendbevestiging gekregen! :o

Geachte heer *******,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 1234567890 van 12 september 2012 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Titel Aantal Prijs Totaal
Guild Wars 2 Collector's Edition Schrijf een review 1 € 5.99 € 5.99

Betaald met acceptgiro, en hopelijk vandaag binnen!

>:)

• Stroopwafel Inc
  • Laatst online: 20-08-2021
Als je na een error buiten de dungeon spawnt, moet je gewoon weer door de portal naar binnen lopen. Dan kom je in mijn ervaring weer gewoon bij je party terecht!
Stroopwafel Inc schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:49:
Als je na een error buiten de dungeon spawnt, moet je gewoon weer door de portal naar binnen lopen. Dan kom je in mijn ervaring weer gewoon bij je party terecht!
Dat is goed om te weten, gezien het feit dat mijn GW2 regelmatig naar de desktop crasht... (over het algemeen elk uur, tenzij ik door een portal stap, dan wil het dan nog wel eens gebeuren)

Stroopwafel Inc schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:49:
Geprobeerd maar dan stond ik alleen in een "verse" CM. Blijkbaar was na het reloggen de party al ontbonden of ik was eruit geknikkerd. :|

Mijn "party-interface" was ook leeg meteen na het reloggen, dus ik dacht al dat ik niet meer in de party zat.

Maar ja, hoe dan ook vermoed ik dat ik die XP toch was misgelopen, ik neem aan dat je die krijgt zodra de laatste boss neergaat en alleen als je er op dat moment bent.

[ Voor 24% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-09-2012 08:57 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
1 ding wat me opvalt. Nu een groot deel van de spelers hoger level is, kan je nog nauwelijks AC storymode groups vinden :( En dat is juist degene die ik wil doen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 21:02
Elcappucino schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:48:
Weer een gein bij Bol.com zeg. Ik zag gisteren dat Guild Wars 2 Collectors Edition bij bol.com voor 5,99 te bestellen was. Meteen besteld, en..

Vanochtend een verzendbevestiging gekregen! :o

Geachte heer *******,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 1234567890 van 12 september 2012 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Titel Aantal Prijs Totaal
Guild Wars 2 Collector's Edition Schrijf een review 1 € 5.99 € 5.99

Betaald met acceptgiro, en hopelijk vandaag binnen!

>:)
Ik heb precies hetzelfde gedaan >:) Hij wordt tussen 10 en 12 bezorgd dus ik merk het snel genoeg.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

• SmokingAces
jooncheez schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:00:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gedaan >:) Hij wordt tussen 10 en 12 bezorgd dus ik merk het snel genoeg.
Ik kan hem er niet op vinden!!
Anders dan wil ik er ook even snel 1 bestellen :$

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
En ik hoor graag hoe het verloopt met de CE! Mijn broertje wou ook GW2 kopen, misschien de goedkoopste oplossing tot nu toe XD

• Elcappucino
Nice! Ik schrok wel, had eerst op bol.com gekeken of het nog leverbaar was, maar dat was niet meer het geval!
Toen bij mijn bestelling gekeken, en toen stond er verzonden. Tussen 10:30 en 12:30 binnen!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
SmokingAces schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:01:
[...]

Ik kan hem er niet op vinden!!
Anders dan wil ik er ook even snel 1 bestellen :$
is helaas niet meer bestelbaar :(

• SmokingAces
Yogoi schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:02:
[...]

is helaas niet meer bestelbaar :(
Ja dat merkte ik al...
Nonneju.. :(

Ze zijn zeker net achter de fout gekomen..
Jammer..

• Elcappucino
SmokingAces schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:03:
[...]

Ja dat merkte ik al...
Nonneju.. :(

Ze zijn zeker net achter de fout gekomen..
Jammer..
Denk het wel ja, om 01:00 kreeg ik de verzendbevestiging binnen. Dus vannacht of net zijn ze erachter gekomen. Gelukkig is die van mij al verzonden. Lees het vaak genoeg dat bol.com snel alles annuleerd. :'(
Voor het topic helemaal overspoeld wordt door berichten over Bol.com: als je het geprobeerd hebt weet je dat het een fout op de site was, niet miepen als er niet wordt geleverd of als je ipv GW2 een lullige waardebon of een inkt-cardridge ofzo ontvangt. Deze prijs is duidelijk een fout dus Bol is niet verplicht te leveren. Zijn genoeg voorbeelden van de vinden elders op Tweakers, dus dan zijn we de discussie misschien voor. :P

• Elcappucino
SnoeiKoei schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:06:
Voor het topic helemaal overspoeld wordt door berichten over Bol.com: als je het geprobeerd hebt weet je dat het een fout op de site was, niet miepen als er niet wordt geleverd of als je ipv GW2 een lullige waardebon of een inkt-cardridge ofzo ontvangt. Deze prijs is duidelijk een fout dus Bol is niet verplicht te leveren. Zijn genoeg voorbeelden van de vinden elders op Tweakers, dus dan zijn we de discussie misschien voor. :P
Vooruit ^^ Heb je gelijk in,

Alleen hoop ik niet op een inkt-cardridge,. heb geen printer!
Maarja, ik neem de bovenstaande beginnerstips mee.

Hopelijk kan ik net zoals de rest genieten van GW2! _/-\o_

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Snetver, dacht ik gister voor het slapen gaan: "Kom nog snel even een personal story questje doen". Forging the pact. Was een eind lopen, maar had er wel zin in mijn verhaal weer wat verder te zien gaan. Story quest gestart, pittige quest, langer bezig dan ik eigenlijk van plan was, maar goed, even volhouden! Is ie helemaal aan het eind bugged. Kon niet meer verder. Argh! Eerste keer dat ik tegen een game breaking bug aanloop. :(

Aan de positieve kant: gister voor het eerst spulletjes op TP verkocht, wat rommel uit mijn collectibles tabje dat ik niet (meer) nodig had. Binnen twee seconden ruim 70 silver verdient. Ja, da's veel voor mij. :P

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
is geen game breaking bug, maar besides that :p

Gister op 14, 1G50S aangetikt, lekker makkelijk incashen zeg.

Ben nu druk bezig met een 2man guild, heb al Economy research 1, guild emblem template, Architecture 1 en 2, en de guild vault.

Influence is iets te makkelijk te verdienen nu merk ik wel. 1k per dag ongeveer is makkelijk met 2 man.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

lanerios schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:33:

Gister op 14, 1G50S aangetikt, lekker makkelijk incashen zeg.

Ben nu druk bezig met een 2man guild, heb al Economy research 1, guild emblem template, Architecture 1 en 2, en de guild vault.

Influence is iets te makkelijk te verdienen nu merk ik wel. 1k per dag ongeveer is makkelijk met 2 man.
Dat influence-systeem snap ik niet goed. Wat kun je er mee, hoe verdien je het (pvp, pve?) Sowieso kan ik niet veel vinden over hoe het guild-systeem nou echt werkt, heeft iemand een beetje complete "handleiding" voor het guild-systeem gevonden?

Ik overweeg een 1mansguild te maken, puur voor de guild bank en eventuele voordelen die te verdienen zijn maar ik kan bijvoorbeeld nergens vinden of ik dan mijn andere characters kan inviten of dat ik daarvoor tijdelijk een andere speler moet lid maken en inschakelen.

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Die denkt dat dit de nieuwe Assassin Creed is? :+ Ik weet bijna zeker dat mijn Asura male thief er straks net zo impressive uitziet :F ...not.

[ Voor 13% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-09-2012 09:48 ]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

lanerios schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:33:
Dan is jouw definitie van game breaking anders dan de mijne.

Pagina: 1 ... 161 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.