Verwijderd
Ingame mail is tijdelijk uitgezet i.v.m. een of andere exploit die gefixed moet worden. Althans, zo heb ik begrepen.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:45:
Iemand enig idee hoe je geld van je ene character naar de andere kan krijgen ?
Je kan jezelf blijkbaar niet mailen ingame ?
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2012 18:35 ]
Je bank account is voor alle chars. Hier kan je ook gewoon gold in depositen!Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:45:
Iemand enig idee hoe je geld van je ene character naar de andere kan krijgen ?
Je kan jezelf blijkbaar niet mailen ingame ?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/
Verwijderd
Yup, je craftkeuze kan je altijd wijzigen.GluonC schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:45:
Ik heb gister 2 van zo'n stations gekozen voor te craften maar kan ik die keuzen ergens nog wijzigen?
Artificer en Jeweler zijn mooie keuzes, hoewel Tailor ook kan. Je kan dan je eigen weapons maken en jewels zijn ook zeer gewild! Tenminste, zodra de Trading Post weer werkt.GluonC schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:45:En wat raden jullie dan aan voor een Sylvari Elementalist, heb er zelf niet zo heel veel verstand van wat de beste keuze
En anders gewoon deze link eens volgen ;)
Die keuze kun je wijzigen ja, volgens mij bij de crafting trainers (kan iemand dat bevestigen?)GluonC schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:45:
Ik heb gister 2 van zo'n stations gekozen voor te craften maar kan ik die keuzen ergens nog wijzigen?
En wat raden jullie dan aan voor een Sylvari Elementalist, heb er zelf niet zo heel veel verstand van wat de beste keuze
Wat een handige keus is qua crafting professions hangt af van je eigen voorkeur en je speelstijl. Wil je als ele je eigen wapens en kleding craften, dan kies je artificer en tailor denk ik. Alternatief is jeweler is voor iedere profession handig, net als cook maar die keuze schijnt vooral te lonen als je het type bent dat graag elk hoekje van het spel verkent en het niet erg vindt bakken geld en karma uit te moeten geven aan ingrediënten en recipes.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Die ingrediënten die ik nodig heb kan ik ook in de buurt waar ik mijn spullen maak kopen neem ik aan of moet ik die gaan zoeken?
De reden achter crafting is vaak dat mensen er ook mee willen verdienen.
Naar wat ik allemaal van mensen heb gehoord kan denk ik worden geconcludeerd dat crafting in GW2 bedoeld is voor degenen die het leuk vinden om te doen en niet om geld aan te verdienen. Ik bedoel, we hebben ongeveer 400 man in de tweakers guild zitten (op dit moment dan), er zijn vast zat mensen te vinden die craften leuk vinden. En als je dan zelf de mats regelt en die mensen lief vraagt zijn ze vast bereid voor je te craften.
Het is duur en niet per sé nodig. En dat vind ik wel een beetje jammer. Ik ben zo'n persoon die het zou doen om er aan te verdienen
Verwijderd
Dan zou je moeten uitzoeken welke twee het makkelijkst dan wel goedkoopst zijn en die levelenVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:08:
Je kunt inderdaad je crafting verwisselen door te praten met een andere craft master. Dan kies je welke van je 2 huidige je tijdelijk wilt stop zetten (je verliest geen voortgang, nooit).
Ja daar ben ik ook mee bezig met juweler.ErikRedbeard schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:21:
[...]
Een level tip:
Discovery tab bij craften.
Ik ga gemiddeld 1 tot 3 levels omhoog met discoveries maken. Geen craften maar puur discoveries doen.
Deze geven nu @ lvl 32 iets van 2x600 xp per discovery.
Maar ik snap niet helemaal hoe je nou precies discoveries kan doen. (of bij juweler heb je die misschien heel weinig.)
Ik heb het idee dat je daar alleen maar haken, ringen en dingetjes die je standaard altijd nodig hebt + een pebble kan gebruiken om dingen te ontdekken.
Ik had na een paar pebbles al wat dingen ontdekt maar veel nieuws krijg ik niet.
Hopelijk blijft het wat meer boeien als ik iets meer begrijp van wat ik om me heen zie. Iemand toevallig enig idee voor een site die dat netjes en in < 100 pagina's uitlegt?
Er was ook iemand die een gigantische pagina met echt alles had gecompileerd maar die kan ik zo snel niet vinden. Anders gewoon even naar wiki.guildwars2.com gaan en gewoon klikken op wat je interessant lijkt.
[ Voor 51% gewijzigd door Wolfos op 30-08-2012 17:24 ]
LoL dat is nog eens een manier om een verhaaltje te vertellen (te laten zien)
Verwijderd
Heeft iemand nog beginner tips? (guild wars 1 heb ik niet gespeeld)
en mijn neeft uit amerika is hier momenteel, als hij in amerika gw2 koopt kan hij dan op de europese servers? of moet hij hem hier dan kopen?
Hebben ze nou al gereageerd op die bug waarbij zo'n item 20 karma kostte in plaats van 20k ofzo? Weinig zin om te spelen als we straks een rollback krijgen.
[ Voor 65% gewijzigd door Wolfos op 30-08-2012 17:34 ]
zakkie chipsjes en biertje glaasje jus (bier is op
[ Voor 5% gewijzigd door Bundin op 30-08-2012 17:36 ]
Iedereen kan vrij beginnen waar hij wil, waar je de game koopt heeft enkel effect op je support. (EU key krijgt dus EU support, EU datacenter en taal etc, US dus US omgeving).Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:32:
ik heb ook guild wars 2 gekocht.
Heeft iemand nog beginner tips? (guild wars 1 heb ik niet gespeeld)
en mijn neeft uit amerika is hier momenteel, als hij in amerika gw2 koopt kan hij dan op de europese servers? of moet hij hem hier dan kopen?
Na het inloggen kan je elke wereld kiezen, US en EU, maar dat wordt dan je 'homeworld', als je neef hier lang blijft en eerst besluit om bij jouw op een EU server te gaan zitten, is de kans groot dat als hij thuis is en toch op een US server wil gaan spelen, hij moet betalen voor de transfer.
Verder komt er nog wel Guesting, waar mensen van andere worlds jou kunnen joinen, maar geen WvW of dergelijke mee doen.
https://www.guildwars2.co...e-regions-of-guild-wars-2
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb er 2 gevonden in een korte tijd
inderdaad heel mooi filmpje dat de lore laat zien
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
bewaren tot je een sleutel krijgt bij het completen van een zone (exclusief steden)GluonC schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:49:
Wat kan ik met een black lion chest? ik heb nog een sleutel nodig staat erbij
Heb er 2 gevonden in een korte tijd
en dan open maken
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Als je er ingame geld of echt geld tegenaan wilt gooien kan je ook keys kopen in de gemshop.
Steam: Grim
Zoals met veel dingen, kijk even op de wiki van je crafting discipline! Daar staat exact weergegeven welke items je moet combineren voor discoveries en welk crafting lvl je nodig hebt om dat item te kunnen makenkaasaanfiets schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:18:
[...]
Ja daar ben ik ook mee bezig met juweler.
Maar ik snap niet helemaal hoe je nou precies discoveries kan doen. (of bij juweler heb je die misschien heel weinig.)
Ik heb het idee dat je daar alleen maar haken, ringen en dingetjes die je standaard altijd nodig hebt + een pebble kan gebruiken om dingen te ontdekken.
Ik had na een paar pebbles al wat dingen ontdekt maar veel nieuws krijg ik niet.
Voor de extreem luie mensen: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Crafting
http://www.reddit.com/r/G...ploit_going_on_right_now/
EDIT: Nu opeens wel, gelukkig
[ Voor 22% gewijzigd door GluonC op 30-08-2012 18:33 ]
Grappig hoe dat nu pas op reddit staat, terwijl dit al eigenlijk de hele dag bekend was. Heb zelf vanmorgen ook stiekem even een short bow gekocht.XanaduNL schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:26:
Zo te zien is een ernstige exploit actief, waar op reddit over gediscussieerd wordt.
http://www.reddit.com/r/G...ploit_going_on_right_now/
Maar wat me wel opvalt is dat mensen nu al verbannen worden vanwege het misbruiken van een exploit. Overigens verwacht ik niet dat mensen verbannen worden als ze iets gekocht hebben, eerder de mensen die hem met de forge verder hebben misbruikt.
Rupsen, Rapsen.
Maar ben wel benieuwd wat het was!
En kan ik die staff ook nog beter maken door er bijv. krachten op te zetten?
Ik ookmauro101 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:38:
Ik zie dat de post al is verwijderd. Wat was het als ik vragen mag? ik ga het absoluut niet gebruiken o.i.d.
Maar ben wel benieuwd wat het was!
/edit: Slecht geformuleerd hierboven: Ik wil de exploit allen hier weten als deze niet meer mogelijk is. Anders gewoon niet vertellen.
[ Voor 13% gewijzigd door RoseSolane op 30-08-2012 18:40 ]
Goed, een poging om het te formuleren, waar het op neer komt is dat men items kan aanschaffen voor een lagere prijs dan normaal de bedoeling zou zijn. Mensen hebben dit misbruikt door diverse dingen te doen zoals het in de forge te gooien en/of salvage.
[ Voor 122% gewijzigd door Metian op 30-08-2012 18:53 ]
Rupsen, Rapsen.
Was te snel. Heb het al gelezenMetian schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:48:
Bericht verwijderd, vendor in kwestie is nog steeds aanwezig. Zal proberen om het zo uit te leggen dat het te snappen is zonder enige manier te geven hoe en waar het mogelijk is.
Het maakt niet veel uit of iemand het leest, laat het gewoon duidelijk zijn dat het allemaal op eigen risico is of iemand er misbruik van wilt maken of niet. Indien iemand dat wel zou willen doen, verwacht een ban van 72uur, en natuurlijk een eventuele roll-back.RoseSolane schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:53:
[...]
Was te snel. Heb het al gelezenIk zal het weer heel snel proberen te vergeten.
[ Voor 4% gewijzigd door Metian op 30-08-2012 18:54 ]
Rupsen, Rapsen.
Daar ben jij niet bang voor? Niet dat ik je een ban wil aanpraten, maar ik begrijp dat je ook gebruik heb gemaakt van de exploit?Metian schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:54:
[...]
Het maakt niet veel uit of iemand het leest, laat het gewoon duidelijk zijn dat het allemaal op eigen risico is of iemand er misbruik van wilt maken of niet. Indien iemand dat wel zou willen doen, verwacht een ban van 72uur, en natuurlijk een eventuele roll-back.
Nee, ik heb 2 bows gekocht, 1 van de bows ligt nog altijd in me bag. De andere bestaat uit een houtje en een sigil (kortom salvage).RoseSolane schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:55:
[...]
Daar ben jij niet bang voor? Niet dat ik je een ban wil aanpraten, maar ik begrijp dat je ook gebruik heb gemaakt van de exploit?
Denk dat ze eerder mensen aanpakken die 100-en wapens kopen, salvage of in de forge gooien.
Rupsen, Rapsen.
Heb dus ook enkel een staff, scepter & focus, dual daggers en een trident gekocht.
Hoe dan ook, ik heb eindelijk 1 gold binnen gehaald. Heeft mijn beleid van bezuinigen toch geholpen
[ Voor 18% gewijzigd door Metian op 30-08-2012 19:11 ]
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2012 18:37 ]
Hoewel het hier het GW2 topic is, is het niet de bedoeling (en ook niet toegelaten) om hier je eigen advertenties te promoten.
[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2012 18:37 ]
Diablo 3 is niet mijn ding (wel gespeeld even) en WoW heb ik ook nog wel even gespeeld, ik ben meer van PvE dan PvP en ik kan vaak niet uren achter elkaar spelen (wat bij WoW endgame wel vaak nodig was). Ik kan niet zo snel iets vinden over een demo oid, maar voor 48 euro is het niet snel een miskoop?
Verwijderd
en wat is nou een goeie server? en waar zit got nu op? ik lees 2 servers?
Als je je 5 character slots gebruikt die je in het begin krijgt en ze alle 5 naar level 80 brengt ben je toch zeker een 400-500 uur bezig.Xevoo schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:17:
Hmm... is dit een aanrader? Ik heb GW2 veel gespeeld en vond het echt een heel goede game, probleem was alleen dat je op lvl 20 bleef zitten, daarna was er in mijn ogen niet veel meer te doen.
Diablo 3 is niet mijn ding (wel gespeeld even) en WoW heb ik ook nog wel even gespeeld, ik ben meer van PvE dan PvP en ik kan vaak niet uren achter elkaar spelen (wat bij WoW endgame wel vaak nodig was). Ik kan niet zo snel iets vinden over een demo oid, maar voor 48 euro is het niet snel een miskoop?
Dungeons zijn beschikbaar in story mode (makkelijk) en explorable mode (moeilijk). Bij de story mode krijg je cutscenes die het verhaal uitlegt zoals de naam van de modus het al zegt. Zodra als je deze uithebt kun je explorable mode doen. Dit is dezelfde dungeon maar hier kan je echter 3 (of 4, niet zeker) verschillende wegen nemen en krijg je voor elke weg dus ook weer een achievement (mocht je dat interesseren). De dungeons duren iets van een 1 à 2 uur, afhankelijk van de dungeon en hoe goed/snel je groepje is (5 personen max.).
Verder zijn er nog minigames, de enige momenteel is kegbrawl. Er is nog sprake geweest van andere minigames maar deze zitten niet in de game momenteel en komen uiteraard gratis als patch zodra ze fatsoenlijk werken.
Uiteraard is dit een vorm van PvP maar toch leuk, en zeker het proberen waard, als afwisseling.
Conclussie: Als het spel je bevalt heb je zeker je waar voor je geld of je nu PvE, PvP of PvX georiënteerd bent.
Verdere vragen? Shoot!
Tips:Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:19:
heeft iemand nog een paar beginner tips?
en wat is nou een goeie server? en waar zit got nu op? ik lees 2 servers?
- Koop gathering tools. Axe, pick en sickle en gather alles wat je tegen komt. Hier hoef je niks voor te trainen.
- Koop salvage kits en salvage alle witte en blauw items die je krijgt, als je ze niet nodig hebt.
- Zeldzaamheid is grijs < wit < blauw < groen < geel < oranje.
- Crafting is fijne xp maar het draait hier allemaal om het discoveren van items. Als je niet aan het discoveren bent ben je inefficiënt bezig. Voor meer info zijn er genoeg filmpjes.
- Verken elke zone. Het ontdekken van POI's, skillpoints et cetera geeft mooie xp.
Hebben hier ook mensen in een guild last van het probleem dat er niet in de /g gezegt kan worden. Ik krijg steeds de melding "not in a guild"
01101000 01100101 01101100 01110000
Dat is elke dag om dezelfde tijd. 's Morgens en 's nachts is het vaak goed, maar zodra er meer mensen online komen gaat het weer falen.Broken schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:02:
Hebben hier ook mensen in een guild last van het probleem dat er niet in de /g gezegt kan worden. Ik krijg steeds de melding "not in a guild"
Ik zit zelf op Westside Ridge (een van de tegenstanders van Far Shiverpeaks en kan bijvoorbeeld gewoon niet connecten met WvWvW.. en zover ik weet zijn er nogal wat meer die dit probleem hebben.
Klopt, vanmorgen en in begin van de middag was er niks aan de hand, later in de middag toen meer mensen begonnen in te loggen begonnen de problemen meer. Overigens had ik vanmorgen zelfs dat ik niet eens in een overflow terecht kwamXylon schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:04:
[...]
Dat is elke dag om dezelfde tijd. 's Morgens en 's nachts is het vaak goed, maar zodra er meer mensen online komen gaat het weer falen.
Rupsen, Rapsen.
8 nieuwe files te downloaden, duurt een eeuwigheidYerap schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:10:
haha zijn we op 40% van claw of jormag(lvl 80 dynamic event) server herstart...
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
Uhm... 40MB was bij mij nog geen 10 seconden.-Marc- schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:12:
[...]
8 nieuwe files te downloaden, duurt een eeuwigheid
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 20:13 ]
41mb! ik ben ervoor al uit gegaan om iedereen voor te zijn, heb alles gedownload maar Play knop is grey!-Marc- schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:12:
[...]
kan dus niet opstarten atm
Met 56k snelheden wel. Hij is nu al klaar, je kan ook overdrijven.-Marc- schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:12:
[...]
Ben tot nu toe erg tevreden. Inmiddels level 6 maar wel weer erg leuk om alles te ontdekken.
Verwijderd
Heb ik al 2 dagen last van inderdaad. Zit nu wel in de guild, dat was gisteren nog niet, maar kan ook nog steeds niet chatten.Broken schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:02:
Om een of andere reden crashed het spel vaak vandaag bij mij. Niet heel erg, alleen jammer van het reparen er aan.
Verifying archivemauro101 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:12:
[...]
41mb! ik ben ervoor al uit gegaan om iedereen voor te zijn, heb alles gedownload maar Play knop is grey!
kan dus niet opstarten atm
Reken er niet op. Ik denk eerder dat het een fix is voor de exploit in Hoelbrak met de karma vendor.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:12:
Zo, patch. Werd eruit geknikkerd
Hopelijk AH gefixet.
If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.
Rupsen, Rapsen.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Weaponsmithing heb ik nu wel redelijk door, alleen leatherwork lijkt wel lastig. Ik las ergens dat de eerste 25 levels het lastigste waren
Anders had ik nu gewoon nog kunnen spelen
[ Voor 94% gewijzigd door mauro101 op 30-08-2012 20:17 ]
Verwijderd
Anders check je de support page eens:Thrace Grumble schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:15:
Geeft mij mooi de tijd om aan RoseSolane te vragen wie ik moet pm-en ingame voor een invite in de guild van Freakie Beakie*hinthint*
Guild invites may only be received intermittently. Additionally, some players who were in guilds have been kicked and cannot be reinvited. We're investigating.
Wel erg jammer van Guild Wars 2 dat wanneer een server vol zit je gewoon pech hebt... Wat als al je vrienden daarop zitten en jij bent de laatste? Dan ben je gewoon f*cked...Xylon schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:44:
[...]
GoT zit op Far Shiverpeaks. Het zou kunnen dat die nu full zit, maar je kunt nog een paar dagen een gratis server transfer. Dit zou ik dan wel zo snel mogelijk doen, want die aanbieding is volgens mij binnenkort afgelopen.
Verwijderd
Woeps...FrozenToast schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:17:
Ach ja, de guild chat deed het toch al weer niet meer.
Vanochtend deed die het nog.
[ Voor 14% gewijzigd door Swandertj op 30-08-2012 20:19 ]
Die dingen zijn toch superduur?Xylon schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:44:
[...]
Tips:
- Koop salvage kits en salvage alle witte en blauw items die je krijgt, als je ze niet nodig hebt.
BF1: Don-Panio
1. Echt knap hoe ze zo'n verhaal creeren. Nog beter dan LOTR? Nee ffe serieus, echt knap
2. Echt knap hoe die kerel met z'n art het verhaal brengt. Hij praat alleen een beetje snel.
Nu weet ik dus niet precies wie nou the chosen zijn. Sowieso de leiders van the shining blade, maar toch ook de vanguard van prince Rurik?
Wel petje af hurr, ben nooit zo van de lores, maar dit is wel goed gemaakt
Ow, my bad, heb nu pas de game geinstalleerd, dit was gewoon een subtiele vraag aan RoseSolaneVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:16:
[...]
Anders check je de support page eens:
[...]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
https://twitter.com/guildwars2
[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic
Heel duur, 88copper.
Rupsen, Rapsen.
Je fantasie!Swandertj schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:18:
[...]
Met wie heb ik dan de afgelopen uren gepraat
Nee.. even serieus...
De functies waarmee worlds met elkaar in contact zijn hebben nogal resource problem lijkt het. Want hoe meer er ingelogd zijn hoe slechter die dingen werken.
Valt wel mee. 88 copper oid voor de goedkoopste? Maar in de lagere levels kocht ik de crude versie altijd met karma.
Verwijderd
May Lyssa aid you
Zo spec ik ook mn porto als ik niet alles salvage
*gebruik tot nu toe de minste salvage kit*
[ Voor 6% gewijzigd door Nickrsd op 30-08-2012 20:26 ]
IngamerX schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:18:
[...]
1. Echt knap hoe ze zo'n verhaal creeren. Nog beter dan LOTR? Nee ffe serieus, echt knap
2. Echt knap hoe die kerel met z'n art het verhaal brengt. Hij praat alleen een beetje snel.
Nu weet ik dus niet precies wie nou the chosen zijn. Sowieso de leiders van the shining blade, maar toch ook de vanguard van prince Rurik?
Wel petje af hurr, ben nooit zo van de lores, maar dit is wel goed gemaakt(and more to come)
Verwijderd
Salvagen is enorm handig, sterker nog, het is de enige fatsoenlijke manier om cloths te krijgen voor tailoring.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:22:
Zal zo eens gaan kijken naar salvagen. Dacht dat dit niet zo nuttig was. Helaas ook niet direct op internet te vinden nu de GW2 wiki down is.
Bij hogere versies van de salvage gear kan je ook gems en speciale upgrades of zelfs plans uit een wapen salvagen.
Ik baal hier altijd een beetje van, hoe een login server je van spelen afhoud terwijl de servers wel online zijn. Ik snap deze manier van werken wel maar er zou toch een betere manier moeten zijn, echt bij alle online games die ik gespeeld heb heb ik dit "probleem" wel voorbij zien komen.Broken schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:22:
Het draait weer een soort van, de login server heeft het nog wel even moeilijk.
Graag stoppen met je pseudo mod postjes. Of je meld het aan een mod, of je probeert er wat aan te doen. Constant (bijna elke pagina nu) zeuren dat iets anders moet levert alleen irritatie op.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:19:
Mensen, check ook de twitter van GW2, daar kan je ook zien dat er meer aan de hand is, voor verdere login shizzle, ga naar het login-troubles topic:
https://twitter.com/guildwars2
[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic
Laten we hopen dat deze patch de Mailing heeft gefixed en misschien Trade Post (hoewel ik dat laatste niet denk)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
En je krijgt antwoord van Freakie via mijThrace Grumble schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:19:
[...]
Ow, my bad, heb nu pas de game geinstalleerd, dit was gewoon een subtiele vraag aan RoseSolane
Ook een zeer vage bug gehad:
Charr area
is een plek met ruins, en loopgraven eromheen
loopgraven = downleveld naar 9 (ben zelf 25)
in de ruins in het midden! van de loopgraven met level 10 mobs? downleveled naar 7.
Voordat iemand begint uit te leggen hoe downlevellen werkt, dat snap ik.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
We're aware of the login problems in EU and they're on it–thanks for your patience. ~RB2
If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.