Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Pff het zijn wel een stelletje prutsers hoor, kan je eindelijk inloggen. Wil je met je char playen kan je zogenaamd nog niet inloggen terwijl je al ingelogged bent :)

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Verwijderd

Hopelijk wordt het wel wat spannender vanaf level 15. Mis toch wel de interactie met andere spelers, bijvoorbeeld een dungeon met 5 man of de spanning van PvP op de eigen server (alliance vs horde). Continu die hartjes quests doen begint best saai te worden.

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:31:
Trouwens, ik hoop wel dat ze crafted armor wat sterker maken. Ben level 9, en heb al blauwe items gekregen die beter zijn dan mn level 10 crafted items :( Beetje jammer.

Ook een zeer vage bug gehad:

Charr area

is een plek met ruins, en loopgraven eromheen

loopgraven = downleveld naar 9 (ben zelf 25)
in de ruins in het midden! van de loopgraven met level 10 mobs? downleveled naar 7.

Voordat iemand begint uit te leggen hoe downlevellen werkt, dat snap ik.
Uhm seriously?

Gast, low lvl crafting is het nooit waard, wacht maar tot je crafting op ongeveer 100 zit, dan kan je echt leuke dingen maken.

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:34:
Hopelijk wordt het wel wat spannender vanaf level 15. Mis toch wel de interactie met andere spelers, bijvoorbeeld een dungeon met 5 man of de spanning van PvP op de eigen server (alliance vs horde). Continu die hartjes quests doen begint best saai te worden.
Op lvl 30 en 40 heb je sowieso een dungeon voor 5 man! verder zitten er zeker meer in het spel ja!

Battle.net tag

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:53

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

en maak zelf party aan? loop met mensen mee..? be social

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 14:52
shoney24 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:31:
Oh boy, het is weer zover:

We're aware of the login problems in EU and they're on it–thanks for your patience. ~RB2
doet me denken aan LoL waar ook EU altijd een probleem was totdat ze meer capaciteit toevoegden
xD

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
lanerios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:28:
[...]
Laten we hopen dat deze patch de Mailing heeft gefixed en misschien Trade Post (hoewel ik dat laatste niet denk)
Mailing hebben ze offline gehaald vanwege het vele phising & hacking dat momenteel aan de gang is, via het mail systeem werden dan de items overgezet naar andere characters in het bezit van de hackers.

Trading post kunnen ze aan en uitzetten wanneer ze willen. In de loop van vandaag hebben ze een willekeurige 15% toegang (tijdelijk) gegeven tot de trading post om te testen. Hier moest geen patch voor worden uitgerold.

Nu hopen (ijdele hoop) dat mensen zoekfunctie gebruiken of een paar pagina's/posts terug kijken voor deze dingen nog 100x gevraagd worden.

Steam: Grim

• Mieze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-07 23:44
Kan weer inloggen :P

Verwijderd

mauro101 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:35:
Op lvl 30 en 40 heb je sowieso een dungeon voor 5 man! verder zitten er zeker meer in het spel ja!
Dat duurt dus nogal even voordat je 30 bent, van mij had je eerste dungeon best op lvl 15 mogen starten.

• FrozenToast
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 09:53
Jeeej ik ben erin

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
lanerios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:31:
Trouwens, ik hoop wel dat ze crafted armor wat sterker maken. Ben level 9, en heb al blauwe items gekregen die beter zijn dan mn level 10 crafted items :( Beetje jammer.

Ook een zeer vage bug gehad:

Charr area

is een plek met ruins, en loopgraven eromheen

loopgraven = downleveld naar 9 (ben zelf 25)
in de ruins in het midden! van de loopgraven met level 10 mobs? downleveled naar 7.

Voordat iemand begint uit te leggen hoe downlevellen werkt, dat snap ik.
Met het craften ben ik het niet eens, hoewel ik wel vind dat ze de drop rates van beginnende mobs wat hoger mogen doen. Ik zat heel lang op level 50 crafting vast. Toen ik eenmaal 75 haalde, kon ik instant naar 324 door craften.

Het downlevelen vind ik ook maar heel slecht werken over het algemeen. Heb vaak genoeg gehad dat ik gewoon 4-6 levels onder de mobs gegooid wordt, en dan blijft er niets van me (achterkant) over.

• ocwil
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:38:
[...]

Dat duurt dus nogal even voordat je 30 bent, van mij had je eerste dungeon best op lvl 15 mogen starten.
daar kan ik het wel mee eens zijn ik had ook iets eerder een dungeon verwacht
maar ik denk dat dit komt door de personal story hierin heb je al een soort van dungeons af en toe
en die kun je alleen doen maar je kan ook vrienden mee laten doen

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:38:
[...]

Ook dit is weer gedaan om bepaalde redenen.
Voornamelijk om mensen te laten wennen aan hoe het nieuwe systeem van moving combat, geen heal/tank/dps werkt.

Steam: Grim

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Xylon schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:44:
[...]

Tips:
[list]
• Koop gathering tools. Axe, pick en sickle en gather alles wat je tegen komt. Hier hoef je niks voor te trainen.
Voor je kan gatheren eerst de tools dubbelklikken om ze te equippen. Kostte me een aantal levels voor ik door had dat ze kopen niet genoeg was. 8)7
sbmuc schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:16:
[...]

Wel erg jammer van Guild Wars 2 dat wanneer een server vol zit je gewoon pech hebt... Wat als al je vrienden daarop zitten en jij bent de laatste? Dan ben je gewoon f*cked... 8)7
Dan kan je met al je vrienden gratis transsferen naar een iets rustigere server. Moet nu geen probleem zijn.

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:28:
[...]

Graag stoppen met je pseudo mod postjes. Of je meld het aan een mod, of je probeert er wat aan te doen. Constant (bijna elke pagina nu) zeuren dat iets anders moet levert alleen irritatie op.

Laten we hopen dat deze patch de Mailing heeft gefixed en misschien Trade Post (hoewel ik dat laatste niet denk)
Excuse me?

Ik probeer het hier enigszins leesbaar te houden. Dat jij je daar aan ergert, das jouw probleem, er zijn zat mensen die het blijkbaar niet begrijpen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:34:
[...]

Uhm seriously?

Gast, low lvl crafting is het nooit waard, wacht maar tot je crafting op ongeveer 100 zit, dan kan je echt leuke dingen maken.
Uhm seriously?

...yikes..wow.. ik weet gewoon niet hoe ik hierop moet reageren. Misschien met feiten:

1.) Warhammer online, na launch waren de crafted low level items geweldig vergeleken met wat je kreeg van PQ's e.d.
2.) WoW vlak na launch precies hetzelfde

voor de rest nog iets? Of ga je nog meer vreemde dingen zeggen?

Items die je craft moeten nuttig zijn! Je stopt er moeite en tijd in, dus moet je er iets voor terugkrijgen. Zeggen dat ze bedoelt zijn om nutteloos te zijn (wat jij gewoon zegt) is kansloos.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:24

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

RoseSolane schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:28:
[...]

En je krijgt antwoord van Freakie via mij :) Je kunt hem in-game benaderen, username Freakie Beakie. Dit kan via de Contacts screen (Y), tik z'n naam in en hij zal proberen je te inviten.
Thanks!, ga ik zeker doen :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:41:
[...]

Uhm seriously?

...yikes..wow.. ik weet gewoon niet hoe ik hierop moet reageren. Misschien met feiten:

1.) Warhammer online, na launch waren de crafted low level items geweldig vergeleken met wat je kreeg van PQ's e.d.
2.) WoW vlak na launch precies hetzelfde

voor de rest nog iets? Of ga je nog meer vreemde dingen zeggen?

Items die je craft moeten nuttig zijn! Je stopt er moeite en tijd in, dus moet je er iets voor terugkrijgen. Zeggen dat ze bedoelt zijn om nutteloos te zijn (wat jij gewoon zegt) is kansloos.
De begin items zijn zeker zo slecht nog niet, als je de goede discoveries doet kan je best goede wapens en gear krijgen. Maar nee ze zijn niet overpowered en ja je krijgt pas op hogere levels de betere gear om te craften.

De reden is vrij simpel: het nuttig maken voor mensen om meerdere wapens te blijven gebruiken en niet de hele tijd met OP wapen of gear X rond te laten lopen om het zo te makkelijk te maken.

Verwijderd

NuCl3aR schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:40:
[...]

Ook dit is weer gedaan om bepaalde redenen.
Voornamelijk om mensen te laten wennen aan hoe het nieuwe systeem van moving combat, geen heal/tank/dps werkt.
Vind ik op zich slim, maar dat heb je imo wel geleerd na level 15. Bovendien zijn er nog redelijk wat aanvallen van enemies die niet volgens de moving combat werken. Bijvoorbeeld iemand die met een zwaard slaat, terwijl je achter hem staat. Je wordt niet geraakt maar verliest wel health. Leuk dus dat dodgen, maar dan moet het wel goed werken.

Daarnaast vind ik dat je pas echt leert hoe alles werkt in moeilijke omgevingen, zoals dungeons waar het er echt op aan komt.

• corset
Discover heb ik gedaan.

Laat ik kijken:

1.) Vital X (Medium chestplate voor THief) zelf discovered! Level 10
2.) Vital X (Medium chestplate voor Thief) van storyline quest gekregen ergens voor 10

1.) heeft 2 minder vitality, 5 minder armor

Maak ze dan tenminste gelijkwaardig. Nu is het gewoon compleet nutteloos om te craften. Zo simpel is het. En voordat je begint met "JA MAAR op max!" Er is meer dan max level! vooral in dit spel.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• jezzer
  • Laatst online: 12-02-2023
Wordt er om de 30sec uitgegooid

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-11 16:51
Ik kan er niet eens meer in...

Krijg error 9:4:5:1268 no event or not authorized :(

• ocwil
lanerios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:46:
Discover heb ik gedaan.

Laat ik kijken:

1.) Vital X (Medium chestplate voor THief) zelf discovered! Level 10
2.) Vital X (Medium chestplate voor Thief) van storyline quest gekregen ergens voor 10

1.) heeft 2 minder vitality, 5 minder armor

Maak ze dan tenminste gelijkwaardig. Nu is het gewoon compleet nutteloos om te craften. Zo simpel is het. En voordat je begint met "JA MAAR op max!" Er is meer dan max level! vooral in dit spel.
daarom heb ik jeweler gekozen uit ervaringen met WoW
de jeweler is gewoon veel moeilijker als reward van iets te krijgen
+ iedereen heeft het nodig :P
+ upgrades!
+ shiny! :9

• corset
Ga ik denk ik ook maar, leatherworking is nutteloos. Zelfde met Huntsman ><

Enige nuttige tot nu toe = Cooking (puur voor de dyes) en Jeweler

• Crankyslap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04 21:59
Ik vind het op de een of andere manier toch niet echt als een volwaardige mmorpg aanvoelen. Wel een aardige game om af en toe (uurtje per dag maybe) te spelen, maar ik kan me niet voorstellen dat een echte addict hiermee aan z'n trekken zal komen.. maar misschien wordt dat op een later level wel anders, we zullen zien ^^

• ocwil
ik doe tot nu toe elke dag de dailies en daar ben ik toch wel langer dan een uur mee bezig

• Crankyslap
En hoe lang gaat dailies herhalen leuk blijven? ^^

Zoiets geld natuurlijk voor zo'n beetje alles MMO's, maar voor GW2 voelt 't niet aan alsof het ook echt de moeite waard is.. nog niet in ieder geval.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat mij vooral opvalt is dat het allemaal wel heel erg individueel is. Je ziet amper groepen die iets samen doen en ook op de chat is het soms erg rustig. Tot nu toe vind ik het iets te veel grind werk om te levellen voordat je weer een mini stukje verhaal kunt doen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Als ik wil gaan craften is bij mij vial of week blood blauw gekleud wat wil dat zeggen?
Dat ik er nog meer moet gaan zoeken ?

• ocwil
ow de dailies kun je overal doen
en achievments halen is ook altijd leuk
tussendoor even een jumping puzzle doen
dan gaat het levelen miss niet super snel maar wel snel
en ik heb nog geen ervaring met dungeons en hun replayability
dus daar kan ik nog niks overzeggen

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Heeft iemand paraat wat een rustige server is met NL-ers?
Ik begreep dat GoT op een erg drukke zit dus die sla ik over. Misschien een rustige waar ook tweakers zitten?

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-11 12:37

BioHazard

*\o/*

Bekse schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:36:
Heeft iemand paraat wat een rustige server is met NL-ers?
Ik begreep dat GoT op een erg drukke zit dus die sla ik over. Misschien een rustige waar ook tweakers zitten?
Ik zit op Piken Square. Ben al redelijk wat nederlanders tegen gekomen. Maar verder is het sowieso een relaxe server met fijn volk. Behalve dan dat we zwaar verliezen continue bij WvWvW.

• corset
Er zitten ook een paar op Piken Square, en idd Shiverpeaks vermijden is slim. Te drukke server

• Bekse
BioHazard schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:44:
[...]

Ik zit op Piken Square. Ben al redelijk wat nederlanders tegen gekomen. Maar verder is het sowieso een relaxe server met fijn volk. Behalve dan dat we zwaar verliezen continue bij WvWvW.
PvP gaat hem niet worden voor mij dus klinkt goed. Nog andere?

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 11:44
Ik zou toch Far Shiverpeaks aanraden.

Het zorgt juist voor een beetje sfeer als het wat drukker is.

-

• corset
Er zit een verschil in druk en "hopen en bidden dat transfer ernaartoe nog gaat werken"

Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de obsessie hier echt niet snap om letterlijk bijna iedereen die naar een leuke server vraagt bijna te recruteren (ronzelen had ik eerst, maar dat is denk ik vragen om een godwin) voor FS.

Sure, als je een server wil waar in /map nauwelijks engels wordt gepraat (in de ochtend en nacht), ga dan voor FS, wil je een server waar wat normaler en socialer wordt omgegaan, blijf dan weg van FS (dit zijn MIJN!!!!!!!! ervaringen met FS, dit heb ik nu 2 nachten meegemaakt, en daarom ben ik daar snel weg gegaan)

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 30-08-2012 21:50 ]

Verwijderd

Heb nu mijn weapon- en armorsmith samen met huntsman en leatherwork over de 75 heen. Jeweler wil echter niet vlotten. Ik zit rond de level 40 maar er valt niets meer te discoveren. Heb ik iets over het hoofd gezien soms? Ik heb alle gems in overvloed.

Verwijderd

Centurion schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:45:
Ik zou toch Far Shiverpeaks aanraden.

Het zorgt juist voor een beetje sfeer als het wat drukker is.
Ik ben vanochtend juist van Far Shiverpeaks naar Piken Square gegaan en ook al staat die server op medium, ik merk er niet zo heel veel van behalve dat ik nauwelijks in de overflow heb gezeten vandaag.

• Bekse
lanerios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:48:
Er zit een verschil in druk en "hopen en bidden dat transfer ernaartoe nog gaat werken"

Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de obsessie hier echt niet snap om letterlijk bijna iedereen die naar een leuke server vraagt bijna te recruteren (ronzelen had ik eerst, maar dat is denk ik vragen om een godwin) voor FS.

Sure, als je een server wil waar in /map nauwelijks engels wordt gepraat (in de ochtend en nacht), ga dan voor FS, wil je een server waar wat normaler en socialer wordt omgegaan, blijf dan weg van FS (dit zijn MIJN!!!!!!!! ervaringen met FS, dit heb ik nu 2 nachten meegemaakt, en daarom ben ik daar snel weg gegaan)
Liever niet heel de tijd NL geblaat, staat zo niet internationaal ;)
Wel lekker om in groepen of whispers NL te kunnen praten. PS dan maar misschien!
Eerst nog maar 80% installeren 8)7

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00
Overflow join werkt weer niet... zucht.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Bekse
Tijdens d einstallatie krijg ik ineens de error:"

Incorrect password please try again". Uuuuuh wut?

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:42
Downloading percentage slaat ook nergens op. Is het percentage van het aantal files, niet van het aantal MB of GB.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:10
Bor de Wollef schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:16:
Wat mij vooral opvalt is dat het allemaal wel heel erg individueel is. Je ziet amper groepen die iets samen doen en ook op de chat is het soms erg rustig. Tot nu toe vind ik het iets te veel grind werk om te levellen voordat je weer een mini stukje verhaal kunt doen.
Tsja, dat is feitelijk altijd al zo in MMO's geweest. Enkel is het verschil met vroeger dat de spelersoort toen gewoon heel anders was. MMO's waren toen feitelijk gezien veelal crap, maar werden juist opgezocht door mensen welk RPG's met anderen wilde spelen. In de loop der jaren is de kwaliteit van MMO's sterk verbeterd, en spelen er nu grote aantallen gewoon voor de overige elementen. Het sociale samenspel is een beetje op de achtergrond geraakt.

Op een drukke server als far shiverpeaks blijft dat hetzelfde, alhoewel spelers bij events en dergelijke wel samenkomen is het daarna ook erg snel weer individueel.

Enkel in WvWvW ontstaat er wat meer echt samenspel.
Bekse schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:19:
Tijdens d einstallatie krijg ik ineens de error:"

Incorrect password please try again". Uuuuuh wut?
En dat is precies wat je moet doen :) Dat schijnt voor de meeste mensen gewerkt te hebben. Had zelf gelukkig geen last met installeren.
maartend schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:25:
Downloading percentage slaat ook nergens op. Is het percentage van het aantal files, niet van het aantal MB of GB.
Klopt. Is soms vervelend, maar je zult er mee moeten leren leven. Iemand heeft hier al eens uitgelegd dat het te maken heeft met het patching proces dat ArenaNet gebruikt. En die werkt beter (en sneller) dan bij de meeste andere games. Dus leven we met deze kleine irritatie.

[ Voor 41% gewijzigd door RoseSolane op 30-08-2012 22:41 ]

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Ik ben ook van FS naar PS en ook ik ben van mening dat de gemiddelde speler op PS een stuk vriendelijker is.. Helaas maar waar (naar mijn ervaring).. Ook veel minder last van de overflow..

[ Voor 11% gewijzigd door Uhmmie op 30-08-2012 22:41 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Dat komt omdat er op FS veel Nederlanders zitten en geloof mij die zijn over het algemeen nou niet bepaald vriendelijk te noemen

• Bekse
Uhmmie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:41:
Ik ben ook van FS naar PS en ook ik ben van mening dat de gemiddelde speler op PS een stuk vriendelijker is.. Helaas maar waar (naar mijn ervaring).. Ook veel minder last van de overflow..
Bedankt, je duwt me weer meer richting PS!
Nog maar 55% ;-)

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 11:44
Het valt mij erg mee hoor.

Ik wordt altijd gerevived, en als ik mensen revive helpen er veel mee, en bedanken mensen je ook gewoon.

-

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Waarschijnlijk ga ik ook kiezen voor Piken Square. Nog niet echt hinder ondervonden van Overflow (vooral omdat ik nog geen online vrienden heb etc.) maar in de toekomst ga ik me hier waarschijnlijk aan ergeren.

Waar ik me wel aan erger is dat ik inderdaad merk dat bijna niemand in is voor wat tekst wisseling. Als ik de bovenstaande verhalen moet geloven biedt PS toch meer voordelen dan nadelen. Nadeel is dan dat er minder Nederlanders opzitten. Maar is dat een nadeel?

Zijn er trouwens Nederlandse guilds op PS?

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

lanerios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:57:
Ga ik denk ik ook maar, leatherworking is nutteloos. Zelfde met Huntsman ><

Enige nuttige tot nu toe = Cooking (puur voor de dyes) en Jeweler
Niet mee eens, ik maak tot nu toe elke 5 levels (inmiddels lvl 30) nieuwe bogen en die zijn toch echt beter dan wat ik vind aan drops of krijg uit quests... Af en toe is het wel een beetje grinden voor de uncommon items, maar dat vind ik dan weer niet zo'n probleem ;)

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Coevering schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:49:
Waarschijnlijk ga ik ook kiezen voor Piken Square. Nog niet echt hinder ondervonden van Overflow (vooral omdat ik nog geen online vrienden heb etc.) maar in de toekomst ga ik me hier waarschijnlijk aan ergeren.

Waar ik me wel aan erger is dat ik inderdaad merk dat bijna niemand in is voor wat tekst wisseling. Als ik de bovenstaande verhalen moet geloven biedt PS toch meer voordelen dan nadelen. Nadeel is dan dat er minder Nederlanders opzitten. Maar is dat een nadeel?

Zijn er trouwens Nederlandse guilds op PS?
Ik heb meerdere nederlandse guilds gezien, maar ik ben zelf nog geen van de guilds gejoined.. Meestal wacht ik hiermee tot ik wat verder in de game ben (zoals het runnen van dungeons) en dan zie ik vanzelf wel met welke mensen ik vaker in een groep terecht kom.. En vanuit daar join in dan meestal een guild (dat kan zowel NL of EN zijn).

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Uhmmie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:57:
[...]

Ik heb meerdere nederlandse guilds gezien, maar ik ben zelf nog geen van de guilds gejoined.. Meestal wacht ik hiermee tot ik wat verder in de game ben (zoals het runnen van dungeons) en dan zie ik vanzelf wel met welke mensen ik vaker in een groep terecht kom.. En vanuit daar join in dan meestal een guild (dat kan zowel NL of EN zijn).
Het is niet alsof je ooit iets met je guild doet, tenminste ik niet. Ik ga altijd met random mensen die er toevallig zijn.

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Hmm.. oke. Ben geswitched naar PS. Tot mijn verbazing ook in de overflow. Hopelijk niet zo lang als bij Far shiverpeaks. Dus qua drukte merk ik direct nog niets..

Verwijderd

Coevering schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:04:
Hmm.. oke. Ben geswitched naar PS. Tot mijn verbazing ook in de overflow. Hopelijk niet zo lang als bij Far shiverpeaks. Dus qua drukte merk ik direct nog niets..
Speel daar sinds vandaag op maar ik heb overdag en vanavond geen of heel kort overflow gehad.

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 20:46
Hmm, heb al 2 dagen geen zin meer om te spelen.. Niet echt een goed begin. Iemand anders ook last van? Of ligt het gewoon aan mij?

• maartend
Yeppa

• Munki
  • Laatst online: 19-11 20:46
Top! Bedankt voor je bijdrage.

• Crankyslap
Ozjifu schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:18:
Hmm, heb al 2 dagen geen zin meer om te spelen.. Niet echt een goed begin. Iemand anders ook last van? Of ligt het gewoon aan mij?
Ook last van; maar ik zet dapper door! Misschien kwestie (sp? xD) van wennen... heb er 47 euri voor neergelegd dus geef niet zomaar op :P

• maartend
Ozjifu schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:21:
[...]

Top! Bedankt voor je bijdrage.
Is korte omschriving voor ;
Is persoonsafhankelijk en afhankelijk van wat je verwachtte en of het daar aan voldoet.
Maar dat vind ik teveel typen

• sdk1985
  • Laatst online: 03:00
Waar spawnen de world invasions? Moet er 5 voor de montlhy. Ben er nog gee één tegen gekomen!

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• ocwil
ik ben erin geslaagd om ergens buiten de map te komen xD
natuurlijk gelijk gereport

• Xufuja
ocwil schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:51:
ik ben erin geslaagd om ergens buiten de map te komen xD
natuurlijk gelijk gereport
Buiten...? Als in outside boundary? Screenshot?

• ocwil
heb geen screenshot gemaakt behalve de report
maar ik heb wel de locatie even gemarkt
http://i.imgur.com/5Yb9s.jpg

beetje dom maar vergeten een screen te maken voor jullie 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door ocwil op 30-08-2012 23:57 ]

• Xufuja
Dus zat je dan in de berg vast ofzo?

• ocwil
nee kon uit de map lopen
maar dan ging ik een afgrond af dus dat heb ik maar niet gedaan
het is een klein stukje berg alleen het begin zodat je van buiten af de rand van de map niet ziet
dit is ongeveer wat ik zag
YouTube: Guild Wars 2 BWE - Wayfarer Foothills "Out of Map" Glitches
maar dan op een andere plek maar dit geeft wel weer wat ik bedoel

[ Voor 73% gewijzigd door ocwil op 31-08-2012 00:05 ]

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Hmm mooi klote, de naam voor mijn thief die ik had bedacht is gereserveerd.. Ik dacht dat reserveren van namen tot en met de launch dag kon?

Zonnepanelen

• Ricmaniac
  • Laatst online: 00:00

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

voxxel schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:24:
Hmm mooi klote, de naam voor mijn thief die ik had bedacht is gereserveerd.. Ik dacht dat reserveren van namen tot en met de launch dag kon?
maar het spel is nu toch ook al 3 dagen gelaunched

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ricmaniac schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:27:
[...]

maar het spel is nu toch ook al 3 dagen gelaunched
Ik bedoel dus dat de naam weer vrij komt op dag 2 ;) Maar ik zie net dat je naam ook 24 uur gereserveerd blijft als je je character delete.

Zonnepanelen

• Oggy
  • Laatst online: 10:11
Wie is perma gebanned omdat ze die karma wapens gekocht hebben?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• YbonG
  • Laatst online: 20-11 20:55
Oggy schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:12:
steekt hand op

Verwijderd

Hoezo word je daarom gebanned?

Hun boden die wapens toch aan voor 1k?
Of sla ik nu compleet de plank mis?

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:43

yzx

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:15:
Hoezo word je daarom gebanned?

Hun boden die wapens toch aan voor 1k?
Of sla ik nu compleet de plank mis?
Guild Wars 2 ‏@GuildWars2
Let me assure you: All the people we banned were fully aware of it being an exploit. Feel free to give your details here:...
Yee who shall exploit will get butthurt ;)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-11 17:10
Ze hebben iig niet stilgezeten met de banhammer :P
Botting - Yesterday we applied 72-hour account suspensions to 500 players who were running bots. We're continuing to detect and ban bots. Soon we will ramp up to our normal policy of applying permanent account bans to anyone who runs a bot.

Exploits - If you discover an exploit in the game, do not exploit it or publicize it, but instead notify us immediately at this new email address: exploits (at) arena (dot) net.

This morning there was a widely-publicized, newly-introduced exploit in which specific cultural weapons were selling for one-thousandth of their normal price. We fixed it with an emergency build this morning. We want to thank the vast majority of players who became aware of the issue, responsibly reported it, and did not exploit it. However, a smaller group of players did significantly exploit it, each purchasing hundreds or thousands of these weapons. We permanently banned 3,000 accounts of players who substantially exploited it, and applied 72-hours bans to another 1,000 accounts of players who mildly exploited it.
bron

• Vandro
  • Laatst online: 13-09-2022
Ok, we moeten nu dus bij alles wat goed in de game is gaan beoordelen of het een exploit is?

Wapen goedkoop? exploit!
Build overpowered? exploit!
Asura klein in PvP? exploit!

Dat is toch werkelijk triest dan?:D

• yzx

yzx

Vandro schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:29:
Ok, we moeten nu dus bij alles wat goed in de game is gaan beoordelen of het een exploit is?

Wapen goedkoop? exploit!
Build overpowered? exploit!
Asura klein in PvP? exploit!

Dat is toch werkelijk triest dan?:D
Als je level 80 wapens voor 21 karma kunt kopen

Dan weet je dat er een bug is :z
Exploits - If you discover an exploit in the game, do not exploit it or publicize it, but instead notify us immediately at this new email address: exploits (at) arena (dot) net.
This morning there was a widely-publicized, newly-introduced exploit in which specific cultural weapons were selling for one-thousandth of their normal price. We fixed it with an emergency build this morning. We want to thank the vast majority of players who became aware of the issue, responsibly reported it, and did not exploit it. However, a smaller group of players did significantly exploit it, each purchasing hundreds or thousands of these weapons. We permanently banned 3,000 accounts of players who substantially exploited it, and applied 72-hours bans to another 1,000 accounts of players who mildly exploited it.
En als ze het weten en je doet het nog dan vraag je er gewoon om }:O

[ Voor 51% gewijzigd door yzx op 31-08-2012 01:33 ]

• Crankyslap
Dit is toch echt onzin hoor... het is toch hun (ANet) schuld dat een item zo goedkoop is, zelfs al koopt iemand er zoveel als 'ie kan.. dat moeten ze toch zelf weten ;/ Ik weet zeker dat er een hoop onschuldige mensen tussen al die bans zitten, die gewoon zoiets hadden van 'oh nice, cheapo!'

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-11 13:02

riffey#4

aka Beever#4

However, a smaller group of players did significantly exploit it, each purchasing hundreds or thousands of these weapons. We permanently banned 3,000 accounts of players who substantially exploited it, and applied 72-hours bans to another 1,000 accounts of players who mildly exploited it.
Ergens vind ik dit niet kunnen. Een temp ban is nog tot daar aan toe, maar een perm ban voor iets wat je zelf veroorzaakt hebt vind ik te ver gaan.

Anet speelt aanklager en rechter tegelijk. Ze leggen je een boete op van pak 'm beet 45 euro (niet meer kunnen gebruiken van je aankoop) zonder dat je er iets tegen kunt doen. De misbruikers hebben geen externe tools of wat dan ook gebruikt.

Er is zat jurisprudentie van bedrijven die iets te goedkoop aanbieden, en het dan alsnog (moeten) leveren. Ik herinner me iets met Hema taarten.

• Ricmaniac
  • Laatst online: 00:00

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Crankyslap schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:31:
Dit is toch echt onzin hoor... het is toch hun (ANet) schuld dat een item zo goedkoop is, zelfs al koopt iemand er zoveel als 'ie kan.. dat moeten ze toch zelf weten ;/ Ik weet zeker dat er een hoop onschuldige mensen tussen al die bans zitten, die gewoon zoiets hadden van 'oh nice, cheapo!'
inderdaad, ik zou er zelf ook niet aan denken namelijk

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Oggy
Ik was 63 vandaag toen ik er achter kwam, dus ik heb alle wapens die ik kan gebruiekn voor level 60 gekocht, stuk of 5 als thief. Nu ben ik perma ban.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• yzx

yzx

riffey#4 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:36:
[...]

Ergens vind ik dit niet kunnen. Een temp ban is nog tot daar aan toe, maar een perm ban voor iets wat je zelf veroorzaakt hebt vind ik te ver gaan.

Anet speelt aanklager en rechter tegelijk. Ze leggen je een boete op van pak 'm beet 45 euro (niet meer kunnen gebruiken van je aankoop) zonder dat je er iets tegen kunt doen. De misbruikers hebben geen externe tools of wat dan ook gebruikt.

Er is zat jurisprudentie van bedrijven die iets te goedkoop aanbieden, en het dan alsnog (moeten) leveren. Ik herinner me iets met Hema taarten.
Mja als je op twitch keek waren er streams gewoon devotted met centjes maken met die exploit hoor :| :/

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 09:17
Crankyslap schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:31:
Dus je vind het nog steeds onzin als mensen al hun karma uitgeven en zo ineens (na wat gespeeld te hebben met de Forge) lvl 80 exotic wapens hebben en zo bakken met geld verdienen?

Sorry hoor, de mensen die hiervan wisten en er gretig gebruik van hebben gemaakt zijn terecht gestraft, ze wisten waar ze aan begonnen en moeten niet zo onschuldig doen en raar opkijken. Though perma ban wel erg ver gaat, had liever gezien dat ze een roll back hadden gedaan. Maar vind als nog dat ze gestraft horen te worden.

My 2 cents.

• psychodude
riffey#4 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:36:
[...]

Hema en taarten moest niets, hema heeft zelf besloten de taarten alsnog te leveren, één per klant. Daarnaast biedt arenanet een online dienst welk gratis is bij het product welk ze verkopen. Dat de software zonder de dienst waardeloos is, is iets waar de gebruiker zich vooraf goed van bewust is.

Bovendien moet je rekening houden met het feit dat dit soort zaken tot deflatie van de ingame economie leidt. Duizenden extra wapens, mogelijk zelfs tien- tot honderdduizenden afhankelijk van het aantal spelers en de hoeveelheid aangeschafte wapens. Voor een ingame economie welk hand in hand gaat met hun gem store betekend dat mogelijk inkomsten verlies voor arenanet, en hebben zij hun goed recht om daar tegen op te treden.

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

psychodude schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:49:
[...]

Hema en taarten moest niets, hema heeft zelf besloten de taarten alsnog te leveren, één per klant. Daarnaast biedt arenanet een online dienst welk gratis is bij het product welk ze verkopen. Dat de software zonder de dienst waardeloos is, is iets waar de gebruiker zich vooraf goed van bewust is.

Bovendien moet je rekening houden met het feit dat dit soort zaken tot deflatie van de ingame economie leidt. Duizenden extra wapens, mogelijk zelfs tien- tot honderdduizenden afhankelijk van het aantal spelers en de hoeveelheid aangeschafte wapens. Voor een ingame economie welk hand in hand gaat met hun gem store betekend dat mogelijk inkomsten verlies voor arenanet, en hebben zij hun goed recht om daar tegen op te treden.
even though dat allemaal 100% waar is dit toch een blunder
zoals Anet dit soort rechten heeft (en misbruikt imo nu) heeft de klant het recht om zijn geld ergens anders te besteden
als het waar is dat mensen die een paar wapens hebben gekocht permabanned zijn is dat érg onrechtvaardig imo, en veel mensen zullen hetzelfde vinden (zeker degenen die dus permabanned zijn)

die gaan dus minder/geen geld meer uitgegeven bij Anet, waardoor ze zichzelf de strop omdoen

anyway, ik heb er verder weinig van meegekregen en denk dat niemand zoiezo de exacte info heeft (buiten Anet)
zou kunnen dat Anet de waarheid verteld en dat ze alleen degenen hebben gebanned die 100+ wapens hebben gekocht, misschien hebben degenen die zeggen dat ze er <10 hebben gekocht en permabanned zijn wel gelijk
wij als buitenstaanders kunnen het niet zeker weten

ben trouwens best wel blij dat ik het gemist heb, was namelijk dayz aan het spelen vandaag :P

• Crankyslap
psychodude schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:49:
[...]

Sorry hoor, maar:
Oggy schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:36:
Ik was 63 vandaag toen ik er achter kwam, dus ik heb alle wapens die ik kan gebruiekn voor level 60 gekocht, stuk of 5 als thief. Nu ben ik perma ban.
Dat is toch ziekelijk oneerlijk man.. praktisch gezien ~50 euro van die gast gestolen omdat 'ie dacht even cheapo wat wapens in te slaan. Als ze het nou bij de échte exploiters hielden met hun ban.. maar nee :/

• yzx

yzx

godofal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:57:
[...]

ben trouwens best wel blij dat ik het gemist heb, was namelijk dayz aan het spelen vandaag :P
Exploit is er een dag of 3 al hoor en gisteren werd het nog al opgeblazen :9

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

yzx schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 02:00:
[...]

Exploit is er een dag of 3 al hoor en gisteren werd het nog al opgeblazen :9
dan is het wel heel vaag, ik durf er zo 100 euro om te wedden dat Anet al minimaal 48 uur er een report van had, waar ze dus niks mee hebben gedaan

net nu ik dacht eindelijk een bedrijf te hebben gevonden die een beetje normaal nadenkt bij dit soort situaties -O-
klein beetje hoop dat zodra de bazen daar wakker worden oid er nog iets aan verandert word

• Crankyslap
godofal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 02:05:
klein beetje hoop dat zodra de bazen daar wakker worden oid er nog iets aan verandert word
Don't hold your breath :P

• yzx

yzx

godofal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 02:05:
[...]

dan is het wel heel vaag, ik durf er zo 100 euro om te wedden dat Anet al minimaal 48 uur er een report van had, waar ze dus niks mee hebben gedaan

net nu ik dacht eindelijk een bedrijf te hebben gevonden die een beetje normaal nadenkt bij dit soort situaties -O-
Mja zag op twitter een bericht van iemand dat mensen de exploit bezig waren.
En toen was een gast aan streamen met die exploit, was chill aant kijken :+ hij had 2-300 gold gemaakt en hij werd ge perma banned, en dat was ergens rond 1-2uur deze morgen geweest :O

• psychodude
godofal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:57:
[...]

even though dat allemaal 100% waar is dit toch een blunder
zoals Anet dit soort rechten heeft (en misbruikt imo nu) heeft de klant het recht om zijn geld ergens anders te besteden
als het waar is dat mensen die een paar wapens hebben gekocht permabanned zijn is dat érg onrechtvaardig imo, en veel mensen zullen hetzelfde vinden (zeker degenen die dus permabanned zijn)

die gaan dus minder/geen geld meer uitgegeven bij Anet, waardoor ze zichzelf de strop omdoen

anyway, ik heb er verder weinig van meegekregen en denk dat niemand zoiezo de exacte info heeft (buiten Anet)
zou kunnen dat Anet de waarheid verteld en dat ze alleen degenen hebben gebanned die 100+ wapens hebben gekocht, misschien hebben degenen die zeggen dat ze er <10 hebben gekocht en permabanned zijn wel gelijk
wij als buitenstaanders kunnen het niet zeker weten

ArenaNet heeft aangegeven dat de permabans gaat om mensen die in de orde der duizenden gekocht hebben. Mensen die minder gekocht hebben 72 uur bans en mensen die bijv 50 gekocht hebben niet eens gebanned zijn.

Mogelijk zitten er een paar tussen die wel met een laag aantal een ban te pakken heeft gekregen, maar daarvoor is er altijd support, soms gaat er wel eens wat mis. Ook daarvan zijn de meeste tweakers zich wel bewust dat een systeem als deze welk honderd duizenden accounts nagaat voor dit soort fratsen, niet direct 100% waterdicht is.

En dat hoeft ook niet. Key is om in dit soort instanties snel te handelen, en achteraf daarbij het één en ander te corrigeren. De server moet namelijk snel weer online voor het grote aandeel spelers welk wel fair speelt, en je kunt de mensen welk dit soort dingen doen niet te langen binnen de economie laten gezien ze binnen korte termijn grote hoeveelheden gold kunnen verkrijgen door het vendoren bijv, daarnaast grote hoeveelheden mats, high-end weaponry via de mystic forge, etc.

Zie het als een soort opt-out systeem nadat je stout geweest bent.

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Mensen perma bannen die tientallen, honderden, of zelfs meer items hebben gekocht om in de Mystic Forge te gooien? Oké.
Mensen perma bannen die gewoon dachten "Oh, lekker goedkope items, laat ik er even een paar kopen om zelf te gebruiken!"? Dat gaat net te ver.

In principe hadden ze gewoon een rollback moeten doen op die mensen, gewoon 24 uur zodat er zeker niks van over was. Daar zouden ze dan nog eventueel een (tijdelijke) ban bij kunnen doen.

Ik zat vanmiddag nog te twijfelen. "Zal ik een 2h sword en longbow kopen die ik nu kan gebruiken om te lvlen... Nah, toch net wat te risicovol, al zijn het maar twee items.".

• yzx

yzx

But if you expected a roll-back, you knew the situation represented an exploit. And yet you continued?
You exploited 2,167 time. Two thousand one hundred and sixty seven times. I will not comment further.
Dit zei Anet over iemand die zijn onschuld wou pleiten

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Via via heeft blijkbaar een medewerker van ArenaNet gezegd dat er niets werd gedaan met mensen die minder dan 40 items hebben gekocht. Mensen die tussen de 40 en 100 items hebben gekocht hebben een tijdelijke ban gekregen en mensen die meer dan 100 items hebben gekocht hebben een permanente ban gekregen.

Of dit klopt? Geen idee. Aan de ene kant heb ik mensen horen zeggen dat ze geband zijn voor het kopen van één item, waar ze natuurlijk over kunnen liegen. Aan de andere kant kunnen de nummers van die link natuurlijk ook nep zijn.

• SirNobax
  • Laatst online: 29-09 19:02
Oggy schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:12:
Ik :')

Tja, wat moet ik er van zeggen. Lomp, vervelend, terecht.
Morgen maar R'dam in voor nieuw examplaar, hopelijk hebben ze GW2 nog ergens op voorraad.

Pentaxiaan

• yzx

yzx

SirNobax schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 02:27:
[...]

Morgen maar R'dam in voor nieuw examplaar, hopelijk hebben ze GW2 nog ergens op voorraad.
ze hebben de verkoop gestaakt :+ op digitaal vlak dan
Effective immediately we have disabled sales via http://buy.guildwars2.com: http://ow.ly/dmtyw ~RB2

• Jveer
SirNobax schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 02:27:
[...]

Zou je het nog via support kunnen proberen of was het echt teveel?

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Net even watje potjes pvp gespeeld en ik kom tot de conclusie dat een engeneer een belachelijke trieste aanfluiting van een profession is.
Speelde net 3 potjes tegen dezelfde engeneer, het enige wat hij deed is mijnen strooien en turrets plaatsen, te triest voor woorden.

• Jveer
kaasaanfiets schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 02:34:
Net even watje potjes pvp gespeeld en ik kom tot de conclusie dat een engeneer een belachelijke trieste aanfluiting van een profession is.
Speelde net 3 potjes tegen dezelfde engeneer, het enige wat hij deed is mijnen strooien en turrets plaatsen, te triest voor woorden.
Ik heb al meer negatieve dingen gehoord over de Enigeer prof. Hopelijk hoef ik me alt niet straks te rerollen :( Though een Guardian me wel leuk lijkt O-)

• SirNobax
Jveer schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 02:32:
Zou je het nog via support kunnen proberen of was het echt teveel?
Het was behoorlijk ja, daarom heb ik er wel begrip voor dat idioten zoals mij zonder pardon een ban krijgen.

Jammer, maar helaas. (al had ik blijer geweest met een 24hr account rollback)

Pentaxiaan

• Oggy
perma ban bij eerste overtreding is een beetje absurd. Botters die het doen voor het geld krijgen een 72 uur ban, een paar items kopen, verschillend tussen 1 stuk en 1000 stuks geeft bij bijna iedereen een perma ban....

Vind het wel knap lullig, ben zelf ook gebanned. had een level 80 exotic wapen voor mijzelf gemaakt. Char was op level 79 en 50%..... Kan mezelf wel met een koekepan op mijn voorhoofd slaan.

• SirNobax
Zo, de stoute jongens/meisjes onder ons worden wakker met goed nieuws van ArenaNet. _/-\o_
Today we banned a number of players for exploiting Guild Wars 2. We take our community and the integrity of the game very seriously, and want to be clear that intentionally exploiting the game is unacceptable.
[...]
We also believe and respect that people make mistakes.
[...]
Thus, just this once, we will offer to convert permanent bans to 72-hour suspensions. Should those involved want to accept this offer of reinstatement, contact us on our support website, support.guildwars.com, and submit a ticket through the "Ask a Question" tab.
Please use the subject heading of "Karma Weapons Exploit Appeal", then confirm in the body of your ticket that you will delete any items/currency that you gained from the exploit.
You should submit only one ticket. Once you have done so, we will lower your ban to 72 hours, and following your re-activation we will check your account to make sure that you have honored your commitment. If that commitment is not hindered, we will re-terminate the account.

This is a first and final warning. Moving forward, please make sure you that when you see an exploitable part of the game, you report it and do not attempt to benefit from it.
We look forward to seeing you in game.

Yours Sincerely,
Chris Whiteside- Lead Producer ArenaNet
En ook voor de minder stoute mensen belangrijk:
ArenaNetSupportTeam - IMPORTANT NOTE:
Please note that anyone who used the exploit has been flagged. If you used it 1 time or 1,000 times, you have cheated items or wealth in your inventory.

You must delete all gold and items gained through the use of the exploit now, or immediately upon the expiration of your suspension, or immediately upon account reinstatement after you have filed a formal appeal and after your account has been reinstated.
If you gained items on a small scale and were not suspended, consider this episode a very firm warning. Delete the items and gold immediately no matter how many or how few.

[ Voor 31% gewijzigd door SirNobax op 31-08-2012 06:23 ]

Pentaxiaan

Pagina: 1 ... 136 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.