raar joh ;p is toch net een snoepwinkel zonder beheer of wat in een speeltuin zetten.
ze moeten gewoon zorgen dat het spel op orde is ;p
ze moeten gewoon zorgen dat het spel op orde is ;p
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
BF1: Don-Panio
Thus, just this once, we will offer to convert permanent bans to 72-hour suspensions. Should those involved want to accept this offer of reinstatement, contact us on our support website--support.guildwars2.com—and submit a ticket through the "Ask a Question" tab. Please use the subject heading of "Karma Weapons Exploit Appeal", then confirm in the body of your ticket that you will delete any items/currency that you gained from the exploit. You should submit only one ticket. Once you have done so, we will lower your ban to 72 hours, and following your re-activation we will check your account to make sure that you have honored your commitment. If that commitment is not honored, we will re-terminate the account.
[ Voor 61% gewijzigd door BinaryRun op 31-08-2012 08:21 ]
Het is niet echt een exploit.lanerios schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:27:
raar he, je misbruikt een exploit en krijgt permaban. Echt kansloos dat mensen hier gaan zeuren dat het onterecht is. >_>
Gewoon harder optreden dan in andere MMO's is heerlijk
PS4: DonSigario
De prijzen waren een bug. Is misbruikt. Dus een exploit. >_>Daisai schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:22:
[...]
Het is niet echt een exploit.
Een exploit is meer een bug misbruiken, bijvoorbeeld door een scenery heen glitchen om bij een boss te komen.
Bijvoorbeeld zoals je ze zag tijdens TBC in een van die SSC instances.
Er zijn inderdaad spelers die behoorlijk gebruik hebben gemaakt van deze fout van Arenanet en dat is te begrijpen.
Een permaban is alleen belachelijk, maar te verwachten van een developer die niet van inkomsten van een subscription afhankelijk is.
In een subscription based mmo/game was er een rollback gedaan en waarschijnlijk was het veel sneller gefixed.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dit vind ik zeer slecht nieuws.. Wat ik hier tussen de regels door lees is dat ze dus gewoon niet zelf de mogelijkheid hebben om individuele characters te roll-backen... Echt slecht.. Daar gaat voor mij de geloofwaardigheid van Anet. Ze hadden die mensen die nu dus een 72uur ban hebben, gewoon terug moeten zetten tot het moment waar ze begonnen met hun exploits.SirNobax schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 05:13:
you will delete any items/currency that you gained from the exploit
Currently playing: MTG Arena (PC)
Nice! Hoe doe je dat? Spullen opkopen en hoger terugzetten neem ik aan? Of had je een hoop spul liggen om te verkopen?Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:40:
Ben erg blij dat de "AH" nu werkt.
Zit nu op 7 gold, als level 6 zijnde.
Verwijderd
Spullen opkopen, wachten, en weer terug verkopen.Morrar schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:51:
[...]
Nice! Hoe doe je dat? Spullen opkopen en hoger terugzetten neem ik aan? Of had je een hoop spul liggen om te verkopen?
Dat is wel risicovol hoor! Zeker nu die hele AH net begint kan je zomaar een miskoop doen waardoor je dus niet duurder kan verkopen. Wel een leuke bezigheid natuurlijk, zeker door de drukte fluctueert de prijs lekker hardVerwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:52:
[...]
Spullen opkopen, wachten, en weer terug verkopen.
En dan steeds duurdere items kopen, zodat je ook meer winst gaat maken.
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
[ Voor 3% gewijzigd door Cyclonic op 31-08-2012 08:56 ]
hoe doe je dat, als in welke shizzle verkoop je?Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:40:
Ben erg blij dat de "AH" nu werkt.
Zit nu op 7 gold, als level 6 zijnde.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
54% magic find? Welk level ben je dan? en hoe doe je dat?lanerios schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:10:
power = meer damage
healing power = meer healing
condition damage = dot damage
condition duration = debuff duration
magic find = + kans op vinden van blauwe items (ik zit nu op +54%)
vitality = HP
preciscion = kans om te raken
Voor necromancer, hangt veel van je wapens af. Als je een condition based spec speelt, dan is +condamage en + conduration heerlijk. Zo niet, +Power
[ Voor 4% gewijzigd door ye-roon op 31-08-2012 09:24 ]
Die heb ik ook! (en velen met ons wss)lanerios schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:20:
aaah! rare naam dan vind ik. Maar goed.
Vanavond dan maar een crit thief maken, sword+dagger ftwmet Shortbow ernaast voor als het fout gaat
Intel core I5 2500K | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | 2x Crucial m4 64GB (dual boot Win7/Hackintosh) | XFX HD 6870
Dus voor iedereen die perma banned is, maak een ticket aan en je PERMA-ban word omgezet in 72 uur. Je moet dan wel al je items/geld die je d.m.v. de exploit heb verkregen deleten!Chris Whiteside- Lead Producer ArenaNet:
[...]
Today we banned a number of players for exploiting Guild Wars 2. We take our community and the integrity of the game very seriously, and want to be clear that intentionally exploiting the game is unacceptable. The players we banned were certainly intentionally and repeatedly exploiting a bug in the game. We intended to send a very clear message that exploiting the game in this way will not be tolerated, and we believe this message now has been well understood.
We also believe and respect that people make mistakes. This is in fact the first example of a widespread exploit in the game. With this in mind, we are offering the members of our community who exploited the game a second chance to repair the damage that has been done.
Thus, just this once, we will offer to convert permanent bans to 72-hour suspensions. Should those involved want to accept this offer of reinstatement, contact us on our support website--support.guildwars2.com—and submit a ticket through the "Ask a Question" tab. Please use the subject heading of "Karma Weapons Exploit Appeal", then confirm in the body of your ticket that you will delete any items/currency that you gained from the exploit. You should submit only one ticket. Once you have done so, we will lower your ban to 72 hours, and following your re-activation we will check your account to make sure that you have honored your commitment. If that commitment is not honored, we will re-terminate the account.
This is a first and final warning. Moving forward, please make sure you that when you see an exploitable part of the game, you report it and do not attempt to benefit from it.
We look forward to seeing you in game,
Yours Sincerely,
Chris Whiteside- Lead Producer ArenaNet
Verwijderd
En hoe ga je je geld deleten?mauro101 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:27:
[...]
Dus voor iedereen die perma banned is, maak een ticket aan en je PERMA-ban word omgezet in 72 uur. Je moet dan wel al je items/geld die je d.m.v. de exploit heb verkregen deleten!
Bijna elke chest die ik unlock heeft een +50% magic find buff voor een uur. Die gebruik ik, en ga ik gewoon gridnen. Heerlijk makkelijkye-roon schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:23:
[...]
54% magic find? Welk level ben je dan? en hoe doe je dat?
Oh en pistol/pistol voor een crit build op een thief is geniaal. Je 3 skill schiet snel 8 keer, en als je een paar crits hebt kan je die skill blijven spammen. En het doet zieke, zieke damage. Combineer het met de life steal signet en je gaat ook nog is niet dood
Je kunt altijd nog gems sparen met ingame gold, voor je transfer. Vraag met niet details over hoe het werkt, heb me er nog niet in verdiept, maar het kan wel.Cyclonic schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:56:
Kan nog steeds niet transferen naar Far ShiverpeaksMijn oude guild zit daar en paar irl vrienden
![]()
Hoelang is dat transferen nog free? Ga echt niet betalen ervoor
Ik ben 1 van die 25%! Kon eindelijk eens wat spullen verkopen.... (tenminste, te koop zetten... nu nog kopers zien te vindensnowD schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:31:
Trading Post - Yesterday we tested Trading Post with a random 15% of players. This test helped us gather valuable data to fix important bottlenecks. This afternoon we will test Trading Post with a random 25% of players, and then work to ramp up from there.
http://www.reddit.com/r/G...tatus_thursday_august_30/
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
oh ik wil wel copper ore kopen xDWailing_Banshee schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:37:
[...]
Ik ben 1 van die 25%! Kon eindelijk eens wat spullen verkopen.... (tenminste, te koop zetten... nu nog kopers zien te vinden)
Uurtje in Queensdale bijvoorbeeld minen en je hebt er dik 100. Ik kwam er altijd in om in ieder geval (totdat ik ze gezien mijn level niet meer nodig had).snowD schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:45:
oh ik wil wel copper ore kopen xD
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
En je collectibles ruimte gebruik je ook?Dakreal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:51:
ik heb nu bijna volle bags omdat ik niets kan versturen, niets op de ah kan zetten en een ontzettend kleine bankspace heb...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
We have the "password reset" feature temporarily disabled. If you need to reset your password, contact our customer support team.Phntm schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:51:
Ik kom er net achter dat forgot your password het niet doet en dus ik niet meer kan inloggen op mijn account.
Ik had namelijk mijn wachtwoord te snel verandert en ben al vergeten wat het was dus ik geef het volledig op.
Geen gw2 meer voor mij tot de Forgot Your Password? functie weer online is.
Ik vind zelf de longbow een beetje lacken. En de greatsword, tja, als je in melee range komt als ranger dan ga je al snel hard doodDakreal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:51:
Gisteren weer eens tijd gehad om te spelen. De serverlag van laatst was weg, maar helaas werkte de overflow zoning nog steeds niet *zo spijtig*. Ben inmiddels lvl 23 en heb nu een Longbow en Great Sword op mijn Ranger. Wat is dat toch verdomde kickass zeg
Geweldig spel, maar tot nu toe is het leuker om Solo te spelen gezien die overflow nog steeds jammerlijk is. Tevens viel het me op dat het versturen van mail _WEER_ niet werkte.. ik heb nu bijna volle bags omdat ik niets kan versturen, niets op de ah kan zetten en een ontzettend kleine bankspace heb...
Ja alles wat daarin kan pleur ik daar in, geweldige optie trouwens. 1 nadeel is dat je het er uit moet halen voordat je het kan gebruiken. Maar het is cool dat het voor al je characters is.Weakling schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:53:
[...]
En je collectibles ruimte gebruik je ook?
Hmm, op lvl 23 is het zwaar kickass nog met Greatsword, misschien dat het moeilijker is op hoger level. Nu beuk ik ze iig harder neer dan met een boog.ye-roon schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:58:
[...]
Ik vind zelf de longbow een beetje lacken. En de greatsword, tja, als je in melee range komt als ranger dan ga je al snel hard doodZelf speel ik nu met Shortbow/Longbow. De machine gun style van de Sbow, met de bleed en op de target af rennen en in close range je poison casten zodat die dot lekker lang op het target zit en dan je retreat gebruiken om weer op range te komen. En dan de cripple op 4 en de daze/stun op 5. Veel meer utility. Enige waar ik nu de longbow voor gebruik is huntersshot, rapid fire. En de aoe wanneer er veel mobs zijn, daarna weer snel naar de Sbow
[ Voor 54% gewijzigd door Dakreal op 31-08-2012 10:02 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Tja wel begrijpelijk dat ze het zo geleidelijk invoeren, maar beetje jammer dat sommigen zo al dik gold kunnen verdien terwijl bij anderen (hoi!) de bank overstroomt met goede meuk die je wil verkopensnowD schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:31:
Trading Post - Yesterday we tested Trading Post with a random 15% of players. This test helped us gather valuable data to fix important bottlenecks. This afternoon we will test Trading Post with a random 25% of players, and then work to ramp up from there.
http://www.reddit.com/r/G...tatus_thursday_august_30/
Waar kun je zien of je eraan deel mag nemen? Krijg je daar een e-mail over?Baroshir schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:08:
[...]
Tja wel begrijpelijk dat ze het zo geleidelijk invoeren, maar beetje jammer dat sommigen zo al dik gold kunnen verdien terwijl bij anderen (hoi!) de bank overstroomt met goede meuk die je wil verkopen
Heb dat allemaal verkocht voor wat snel geld...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Nee, ik kijk gewoon elk uur of het al werkt, en lo and behold, vanmorgen werkte hetDakreal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:16:
[...]
Waar kun je zien of je eraan deel mag nemen? Krijg je daar een e-mail over?
PSN - ps4 : sir_kowlier
Hier net ook gecheckt, ik krijg nog het maintenance vensterWailing_Banshee schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:17:
[...]
Nee, ik kijk gewoon elk uur of het al werkt, en lo and behold, vanmorgen werkte het
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 10:22 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Hey, niet mijn post jatten!kowlier schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:19:
gisteren eerste maal ascalon catacombs gedaan. was een kleine teleurstelling als guardian.
all de wall en shield skills werken niet op elite mobs (90% vd mobs dus...) en mijn healing en support waren zo laag ivm de damage dat ik uit miserie scepter/torch damage spam ben gegaan.
ook het signet dat een dead partymember moet ressen, werkt niet...
toch kunnen uitspelen een een waardeloze yellow helmet gekregen
Dus je gebruikt een exploit, geeft het toe, en vind het dan oneerlijk dat andere geen suspension krijgen?Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:21:
Ik ben ook 72h suspended. Opzich terecht, ookal waren het er "maar" 80 items ofzo. (bijna allemaal omgeforged)
Opzich terecht, wel jammer zo voor het weekend. 3 dagen is wel lang, en de karma zal je ook wel niet terug krijgen.
In mijn geval is dat maar 1700 karma, maar sommige mensen hadden 100k+.
Wel raar dat sommige mensen een kans krijgen om het te verwijderen, en dus geen suspension krijgen.
In principe is dat gewoon oneerlijk.
Ze krijgen WEL suspension, maar in plaats van een permanente ban. Ze kunnen dus -net als jij- niet dit weekend spelen. Hoezo is dat oneerlijk?Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:21:
Wel raar dat sommige mensen een kans krijgen om het te verwijderen, en dus geen suspension krijgen.
Of je het in je story zelf krijgt weet ik niet, maar ik ben gewoon gegaan en kon storymode AC zonder problemen doen.SnoeiKoei schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:23:
Krijg je op een gegeven moment in je personal story een reden om naar AC (story) te gaan of doe je dat gewoon wanneer je het juiste level hebt bereikt? Met andere woorden, moet die story zich aandienen of ga je gewoon?
hectisch vooral, zoveel damage, aoe, omgevingsvariabelen.Weakling schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:24:
[...]
Hey, niet mijn post jatten!Ben dus ook voor het eerst in AC geweest en guardian en waardeloze gele helm. Was dat samen met jou soms? Hoewel, ik dacht dat ik de enige guardian was, maar kan me vergissen. Had het veel te druk met proberen te begrijpen waar ik in godsnaam mee bezig was en geacht was te doen. Was enorm hectisch, voor mij tenminste. Wel erg lollig!
Ja, tis wel wennen. Ik merkte dat ik vooral in het begin in oude gewoonten verviel en aan het wachten was totdat een tank de mobs zou binnenhengelen. Dat werkt dus zo niet. Vrij constant anderen reviven was ook wennen, maar zal minder worden zodra we de dungeon beter in de vingers krijgen.kowlier schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:27:
hectisch vooral, zoveel damage, aoe, omgevingsvariabelen.
het is vooral aanpassen als je gewone mmo's gewend bent met trinity.
Verwijderd
Nee. Mensen die nog niet suspended of banned zijn, krijgen een kans om de boel te verwijderen, ookal zijn ze al geflagged.SnoeiKoei schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:26:
[...]
Ze krijgen WEL suspension, maar in plaats van een permanente ban. Ze kunnen dus -net als jij- niet dit weekend spelen. Hoezo is dat oneerlijk?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 11:00 . Reden: Verkeerde 2e link ]
Verwijderd
met ralena en vazar hebben wij ook veel moeite mee gehad gister, vooral omdat je ze uit elkaar moet houden want anders krijgen ze er weer healt bij... maar over het algemeen vond ik de dungeon wel pittig vooral dat je telkens je mede spelers moet reviven.... maar toch wel leuk om te doen.kowlier schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:33:
mja, mijn enige conclusie was dat mijn support build niet werkt
terug naar blind / fire condition spreader.
vooral die voorlaatse bosses, ralena en vazar, daar hebben we hard gezweet
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Far Shiverpeaks... Maar succes om daar binnen te geraken de server is namelijk redelijk volViper2k1 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:03:
Op welke server zitten de meesten nu? Is daar een staatje van bekend ofzo? Of staan bepaalde servers al bekend als 'Nederlands'?
Ik ben geneigd om te zeggen dat je het woordje "redelijk" kunt laten vallen.Evengeduld schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:05:
Far Shiverpeaks... Maar succes om daar binnen te geraken de server is namelijk redelijk vol
Lijkt me niet, voor zover ik weet was die 2 dagen alleen voorwaarde om door te kunnen blijven spelen. Ik denk dat je nu weer kunt spelen zodra je de code invoert en dan gewoon je account weer hebt hoor.thermisol schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:02:
Ik had een headstart key (1-day) voorwaarde daarvan was dat ik binnen 2 dagen na de official launch moest activaten. Echter heb ik daar gisteren dus geen tijd voor gehad. Is mijn account nu weg? of locked? weet iemadn dit toevallig
Lijkt me dat je blij mag zijn dat je niet meteen een perma ban hebt gekregen...Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:21:
Ik ben ook 72h suspended. Opzich terecht, ookal waren het er "maar" 80 items ofzo. (bijna allemaal omgeforged)
Opzich terecht, wel jammer zo voor het weekend. 3 dagen is wel lang, en de karma zal je ook wel niet terug krijgen.
In mijn geval is dat maar 1700 karma, maar sommige mensen hadden 100k+.
This is a first and final warning. Moving forward, please make sure you that when you see an exploitable part of the game, you report it and do not attempt to benefit from it.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Piken Square is mischien een betere keuze als je niet van druk houdt. Ik ben in ieder geval vertrokken van FS want ik vond het niet grappig meer zo druk dat het was.Viper2k1 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:03:
Op welke server zitten de meesten nu? Is daar een staatje van bekend ofzo? Of staan bepaalde servers al bekend als 'Nederlands'?
Hulde voor Arenanet, hebben ze netjes opgelostsdk1985 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:09:
[...]
Lijkt me dat je blij mag zijn dat je niet meteen een perma ban hebt gekregen...
[...]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Ja, oh wat ben ik blij.sdk1985 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:09:
[...]
Lijkt me dat je blij mag zijn dat je niet meteen een perma ban hebt gekregen...
[...]
Als je zo voor eerlijkheid bent had je die expoit nooit moeten gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:12:
[...]
Ja, oh wat ben ik blij.
Maar dat is mijn punt niet. Het gaat om eerlijkheid en consistency. Mensen die dezelfde exploit hebben gebruikt, sommige kunnen in het weekend spelen, en sommige niet.
zover ik heb gelezen niet:Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:12:
[...]
Ja, oh wat ben ik blij.
Maar dat is mijn punt niet. Het gaat om eerlijkheid en consistency. Mensen die dezelfde exploit hebben gebruikt, sommige kunnen in het weekend spelen, en sommige niet.
Verwijderd
Ja, prima. Maar stel je nou eens voor dat ik die exploit niet gebruikt had, en dit post als onschuldige.maartend schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:14:
[...]
Als je zo voor eerlijkheid bent had je die expoit nooit moeten gebruiken.
Je kunt nooit iets oneerlijx doen en dan achteraf om eerlijkheid over dat geval gaan zitten roepen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 11:18 ]
De mensen die nu nog niet gepakt zijn worden dan vanzelf wel, grote kans dat ze dit gewoon in waves doen.Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:12:
[...]
Ja, oh wat ben ik blij.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dat is wel heel erg Nederlands... Ik heb geen Porsche dus jij mag er ook geen!Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:12:
[...]
Ja, oh wat ben ik blij.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ook Gandara hier, hellaas zit Kungen daar ook en dus een berg fanboys tegen gekomen. Maja, Nihilum op je server voor WvW is altijd goedthermisol schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:09:
ik speel op Gandara. Al wel een heel aantal nederlanders gezien. Maar ik heb totaal niet het gevoel dat het een "nederlandse" server is
Kungen ken ik niet. Maar nihilium wel ooit van gehoord. Waarschijnlijk zit ik dan in een guild met een hoop "fanboys" want de guildleader heeft ook een eigen heel goede guild gehad op WoW (Echter zit ik er via een vriend in die nog nooit WoW heeft gespeeld, maar hem kent van andere spellen).ye-roon schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:23:
[...]
Ook Gandara hier, hellaas zit Kungen daar ook en dus een berg fanboys tegen gekomen. Maja, Nihilum op je server voor WvW is altijd goedAl is Desolation onze aarsch aant kicken, maar dat kan ook komen omdat ze daar direct WvW in zijn gegaan en op Gandara meer mensen de pve wereld aan het verkennen zijn en later pas WvW in stappen.
Oh en proud member van de guild Protrolls! althans, Infinite was al beschikbaar of niet mogelijk om te kiezen om 7.30 afgelopen zaterdag. En toen heeft de guild leader in al zijn wijsheid besloten dit er van te maken
Maar hier ook al de nodige nederlanders tegen gekomen.
Level 34 Sylvari Ranger. Vandaag waarschijnlijk weer 2 leveltjes op de weg naar de daily achievement en daarna verder met me warrior altjethermisol schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:29:
[...]
Kungen ken ik niet. Maar nihilium wel ooit van gehoord. Waarschijnlijk zit ik dan in een guild met een hoop "fanboys" want de guildleader heeft ook een eigen heel goede guild gehad op WoW (Echter zit ik er via een vriend in die nog nooit WoW heeft gespeeld, maar hem kent van andere spellen).
Vindt het wel fijn om in een Stabiele guild te spelen. Het zijn allemaal mensen die elkaar al grotendeels kennen (de kern dan) en Daar ben ik dus een nieuwere van.
Welk lvl ben je ?
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Staat hierboven anders al meerdere malen gequote dat Arenanet je unbanned en je dan item en goud moet wegsmijten, waarna ze controleren of je dat ook echt gedaan hebt en zo niet alsnog een perma aan de broek krijgt.jezzer schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:40:
Helaas lees ik niks over een rollback van de mensen die door de exploit tijdelijk gebanned zijn.
Als die mensen alleen een ban hebben lachen ze zich rot.
Ik wil ook wel 72 uur even pauze en 100000 GOUD in mijn pocket hebben..
Het goud moet gedelete worden. en ja dat wordt gecontroleerd. Mocht er nog goud opstaan wat onterecht is buitgemaakt. Dan resulteert dit alsnog in een Permabanjezzer schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:40:
Helaas lees ik niks over een rollback van de mensen die door de exploit tijdelijk gebanned zijn.
Als je 100000G hebt door die exploit heb je geen tijdelijke maar een permanente ban aan de broek, die je om kunt zetten in een tijdelijke als je belooft goud en items te deleten (en dat ook doet).jezzer schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:40:
Verwijderd
Dan heb je niet goed gelezen. Arenanet eist dat iedereen die zijn 'voordeel' heeft gedaan met deze exploint al zijn verdiende items en goud vernietigd. Al die accounts zijn flagged dus dat zal later wel weer gecontroleerd worden.jezzer schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:40:
ik ben gister avond ook level 20 geworden met me human thief.thermisol schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:40:
aah ok. ik ben pas lvl 20. Heb nog veel intehalen op iedereen
Zelfde plan hier. En zojuist erachter gekomen dat ik maandag vrij ben. Dus dat wordt een mooi lang weekend! Met GW2 en een BBQSHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:45:
Tijdens het weekend er flink tegenaan gaan level 30 worden en dan met een groep een dungeon doen. HEB ER ZIN IN.
Ik speel zelf ook Guardian, mijn ervaring is dat guardians erg afhankelijk zijn van gear, meer dan andere classes. De eerste keer dat ik AC story mode deed was ik lvl 32 ofzo met een of twee lvl 28 items en ging ik constant dood en was mijn support niet echt nuttig, tweede keer had ik een volledige kit van 28-32 spullen en ging het een stuk beter. Gisteren ook nog eventjes geweest toen ik lvl 36 was, nu ram ik er doorheen...greatsword om botte damage uit te delen en als de mobjes wat harder slaan pal ik mijn mace/focus weaponswitch. Jammer dat mijn guildies nog niet hoog genoeg waren, ik ben zeer benieuwd naar de Exploration mode...Weakling schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:32:
[...]
Ja, tis wel wennen. Ik merkte dat ik vooral in het begin in oude gewoonten verviel en aan het wachten was totdat een tank de mobs zou binnenhengelen. Dat werkt dus zo niet. Vrij constant anderen reviven was ook wennen, maar zal minder worden zodra we de dungeon beter in de vingers krijgen.
Wat ik wel een probleem vond was dat ik geen ranged mogelijkheden bij me had en ondanks al mijn toughness, vitality en support skills toch steeds binnen 3 tellen uitgeteld op de grond lag. Aan de andere kant waren er ook een paar bosses waarbij ik hele tijd boven op de tenen stond en nul damage van kreeg.
Ik heb nog veel te leren over mijn guardian merkte ik in ieder geval wel.
Battletag Vakasha#2284
Staan een paar GW2 op V&ADembar schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:58:
zijn er nog shops met codes is dit bij iemand bekent?
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
descendants of gwen denk ik ? (anders is het een typo)ocwil schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:17:
er is geen tweaker guild er is wel een guild waar veel tweakers/nederlanders zitten "desendants of gwen" guild leader die je een pm kunt sturen is Freakie Beakie
ik ben er vrij zeker van dat er een guild met de naam 'Guild of Tweakers' bestaatthermisol schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:22:
[...]
descendants of gwen denk ik ? (anders is het een typo)
PSN RobinNova
Verwijderd
Precies op lvl 30 is de eerste instanceDenman schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:46:
Wanneer kom je ongeveer de eerste instance tegen die je met een groep moet voltooien? Rond lvl 30?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq