Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

snowD schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:42:
ik ben er vrij zeker van dat er een guild met de naam 'Guild of Tweakers' bestaat
Guilds zijn toch niet server gebonden? Dus de GoT op FS kan toch net zo goed actieve leden op PS of welke server dan ook hebben?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Volgens mij is een Guild bij GW juist wel server gebonden, correct me if i'm wrong !

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Je kan de game altijd ergens anders halen, liever wat meer aanvoer van spelers en stabiele servers, dan een compleet platgetrokken server met een 40-50 minuten queue (referend aan een 'andere' MMO :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

GluonC schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:50:
Volgens mij is een Guild bij GW juist wel server gebonden, correct me if i'm wrong !
I'll correct you because you're wrong :D

Een guild kan mensen van alle servers en regios bevatten. Maar.... Alle influence wordt per wereld verdiend en besteed. Als voorbeeld, mijn guild bestaat op 3 servers. Elk van die drie servers heeft zijn eigen pool van influence. Op Aurora Glade hebben we al een guild emblem, op Stormbluff Isle, bijvoorbeeld nog niet. Maar we kunnen wel gezellig met z'n allen kletsen en (zodra het guesting werkt) questen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 14:52
thermisol schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:22:
[...]

descendants of gwen denk ik ? (anders is het een typo)
woops inderdaad een typo :P

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Moet je voor Guild Wars 2 ook per maand betalen?

Verwijderd

nee

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Grudgie schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:57:
Moet je voor Guild Wars 2 ook per maand betalen?
Neen enkel het spel zelf kopen

• Grudgie

Grudgie

Ah oke. Dat is wel nice :)

Lijkt me namelijk leuk spel om te spelen, alleen vind ik dat per maand betalen vaak niks, zoals bij WoW ofzo.

Maar bij dit spel hoeft dat dus niet, nice! :)

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:53

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hoe kan ik beste m'n gaurdian spelen?
ik merk dat ik een mace+shield of soms een torch & Greatsword heb, dit vind ik het lekkerste spelen.

Mijn mn traits bij vitality en toughness gezet.
Wil veel HP en veel dmg kunnen verdragen.

Meer tips om lekker te spelen met een guardian? of een andere aanpak wat beter gaat?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Grudgie

Grudgie

Heb je in dit spel ook instances of raids ofzoiets?

• GluonC
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:57:
[...]

I'll correct you because you're wrong :D

Een guild kan mensen van alle servers en regios bevatten. Maar.... Alle influence wordt per wereld verdiend en besteed. Als voorbeeld, mijn guild bestaat op 3 servers. Elk van die drie servers heeft zijn eigen pool van influence. Op Aurora Glade hebben we al een guild emblem, op Stormbluff Isle, bijvoorbeeld nog niet. Maar we kunnen wel gezellig met z'n allen kletsen en (zodra het guesting werkt) questen.
Oke dat is wel zeer nice :o
En je hebt niet een bepaald level nodig om een guild te joinen ofzo?
Ik ben pas level 15 maar vind mezelf nog eigenlijk een veel te laag level hebben om een guild te joinen, moet zoiezo nog veel leren want het is best even inkomen voor iemand die geen MMO's speelt :)

Verwijderd

Grudgie schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:09:
Heb je in dit spel ook instances of raids ofzoiets?
ja

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
GluonC schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:11:
[...]

Oke dat is wel zeer nice :o
En je hebt niet een bepaald level nodig om een guild te joinen ofzo?
Neen dat is niet nodig. Er zijn misschien wel guilds die een minimum level vragen maar dat zijn eerder uitzonderingen

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Nickrsd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:07:
ik merk dat ik een mace+shield of soms een torch & Greatsword heb, dit vind ik het lekkerste spelen.

Meer tips om lekker te spelen met een guardian? of een andere aanpak wat beter gaat?
Ik zelf speel Greatsword / Staff.
De staff is dan voor een buff af en toe (voornamelijk de runspeed buff tijdens rondlopen) en de optie om toch ranged te zijn indien handigerer/beter tijdens een event of tijdens het aggro hebben van bewegende bosses (en de runspeed boost werkt ook hier wonderen).

Maar het gaat er meer om dat je speelt wat je leuk vind. Aangezien tot zover ik heb gezien je eigenlijk met alle type wapens wel rondkomt.

[ Voor 7% gewijzigd door ErikRedbeard op 31-08-2012 13:23 ]

• SinergyX

Let bij je traits ook op de 10 en hoger unlock, soms staan er juist bij andere traits betere buffs voor bv veel HP of damage kunnen krijgen, warrior heeft bij support bv een unlock dat je banners 20% sneller rechargen en grotere AoE hebben, maar zo heb je ook random boons bij crits, etc.

Nu alleen mensen nog uitleggen, dat als ik banners neerzet, ze niet steeds op moeten pakken en er mee gaan meppen, dan werkt die buff niet :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik ben nu level 40 en heb erg veel lol met een greatsword en hammer.

Greatsword is voor damage en de hammer gebruik ik voor control.
Ik heb 20 punten in Honor gestoken voor het sneller rechargen van mijn 2 handed skills. Ik ben nu punten in Zeal aan het stoppen voor de extra 10% damage op een burning target en straks de +5% damage met greatsword.

Veel damage verdragen lukt niet echt (alhoewel Honor wel wat extra hitpoints en healing geeft), maar daarvoor heb je de hammer. Je kan een barrier maken om een mob op te sluiten, de mob rooten of de mob naar de andere kant van de map tikken :)

Tegen de tijd de tjid dat je al je CC's hebt gebruikt is de heal wel weer van Cooldown

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 14:52
ik speel voornamelijk hammer gaurdian
en ik heb punten in zeal 10 en 5 punten in de 2 eronder precision en toughness

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-11 13:46

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

is het verstandig om nu vast de WvsW area's te discoveren, nu het nog lekker rustig is? ( aangezien zo goed als alles voor onze server is )

of maakt het niet zo veel uit en gaat het discoveren straks ook nog makkelijk?

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 22:13
WishmasterNL schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:42:
is het verstandig om nu vast de WvsW area's te discoveren, nu het nog lekker rustig is? ( aangezien zo goed als alles voor onze server is )

Ik heb het nu alvast gedaan....je weet niet hoe het later gaat.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-11 13:46

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Tukker_T schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:46:
[...]

Ik heb het nu alvast gedaan....je weet niet hoe het later gaat.
ik denk dat ik het ook maar ga doen ;)

Lijkt me een goed idee. Ik ben zondag in WvW geweest, maar met Piken Square deden we het niet zo goed. Ik heb twee keer geprobeerd om bij een jumping puzzle te komen in gebied dat wij controleerden. Maar ik moest ook twee keer heel snel wegwezen, omdat we onder attack kwamen. Dus als je de kans hebt in WvW voor discovery vooral doen.

• GluonC
Wat betekent de blauwe kleur tekst?
Ik probeer iets te craften ik heb 2 Vials of Weak Blood maar die tekst is blauw gekleurd, wil dat zeggen dat ik er nog meer moet gaan zoeken?

Verwijderd

RoseSolane schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:50:
[...]

Lijkt me een goed idee. Ik ben zondag in WvW geweest, maar met Piken Square deden we het niet zo goed. Ik heb twee keer geprobeerd om bij een jumping puzzle te komen in gebied dat wij controleerden. Maar ik moest ook twee keer heel snel wegwezen, omdat we onder attack kwamen. Dus als je de kans hebt in WvW voor discovery vooral doen.
Ze mogen die WvW servers wel eens rematchen. Het zou om de dag gewisseld worden, maar we vechten nu al dagen tegen Seafarer's rest, die de boel flink domineren.

Wat me op dit moment een beetje tegenvalt is dat de WvW meer lijkt op player vs door. (Begrijp me niet verkeerd: ik heb dikke fun in WvW, maar gisteren zo'n 2 uur alleen maar kampjes / towers gepakt met minimale weerstand van de tegenstander. Goed voor de XP, maar niet echt PvP :( )

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Heeft je ras-keuze eigenlijk nog (directe) gevolgen voor je profession? Of is het voornamelijk looks en begingebied?
GluonC schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:00:
Wat betekent de blauwe kleur tekst?
Ik probeer iets te craften ik heb 2 Vials of Weak Blood maar die tekst is blauw gekleurd, wil dat zeggen dat ik er nog meer moet gaan zoeken?
De kleur van items geeft aan hoe zeldzaam ze zijn. Grijs = junk (nergens goed voor, behalve verkopen aan vendors), wit = gewoontjes, blauw = minder algemeen, groen = schaars zegmaar en geel zeldzaam.
Ferreur schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:02:
Heeft je ras-keuze eigenlijk nog (directe) gevolgen voor je profession? Of is het voornamelijk looks en begingebied?
Raskeuze heeft gevolgen voor uiterlijk (van jezelf en later ook van rasgebonden "cutural armour & weapons"), begingebied + verhaallijn en voor ras-gebonden elite skills. Niet voor je stats ofzo. Een Asura warrior is even sterk als een Charr warior.

[ Voor 74% gewijzigd door SnoeiKoei op 31-08-2012 14:05 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Ferreur schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:02:
Looks, begingebied,verhaal en de racial elite skills zijn afhankelijk van je gekozen ras. Daarnaast zijn er bepaalde armor sets die alleen maar door een bepaald ras gedragen kunnen worden.

• GluonC
SnoeiKoei schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:03:
[...]

De kleur van items geeft aan hoe zeldzaam ze zijn. Grijs = junk (nergens goed voor, behalve verkopen aan vendors), wit = gewoontjes, blauw = minder algemeen, groen = schaars zegmaar en geel zeldzaam.
Oke, maar waarom kan ik mijn staf dan niet craften?:P
Want ik heb alle bij elkaar wat er in de lijstje staat, of zie ik iets over het hoofd
Dat craften is nieuw voor mij maar je schijnt er veel XP voor te krijgen

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:18
Heb vandaag al 3 authorize login attempts uit verwegistan gehad. Gaat lekker zo.
GluonC schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:06:
[...]

Oke, maar waarom kan ik mijn staf dan niet craften?:P
Want ik heb alle bij elkaar wat er in de lijstje staat, of zie ik iets over het hoofd
Dat craften is nieuw voor mij maar je schijnt er veel XP voor te krijgen
Ik weet niet waarom je je staff niet kunt craften, heb je er wel het juiste skillniveau voor? Sta je wel bij een artificer station? Heb je je materialen in je tassen of in de bank?

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11 13:57

Madstorm

Derping all the way!

maartend schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:07:
Heb vandaag al 3 authorize login attempts uit verwegistan gehad. Gaat lekker zo.
Hoe kan je dat zien? Of zie je dit door de mailtjes die je krijgt?

I'm an Ironman!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-10 22:37

Probeer als het rustig is de jumping puzzle bij de waterval te doen. Je kunt hem in elke borderlands ongeveer 1 keer per dag doen, in de borderlands van je eigen server is het het eenvoudigst. Als je de puzzle uitspeelt krijg je als beloning 2 random siege equipment blueprints en wat andere spullen. Omdat de siege equipment redelijk duur kan zijn is de jumping puzzle erg efficient, zeker op lagere levels. Als je het wat vaker doet ren je zo door de jumping puzzle heen en kun je dus een flinke hoeveelheid blueprints opsparen (zelfs golem suits kunnen dropper).

[ Voor 15% gewijzigd door RaCio op 31-08-2012 14:13 ]

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-11 09:56
Ben gisteren een beetje met het craften begonnen. Niet echt eenvoudig, maar ik begin het te begrijpen. Gisteren in ieder geval 3 bags met 8 slots gemaakt . Altijd handig!

Wel nog een vraag; als ik bij een craftingstation ben, heb ik "discover + production + bank + collection".

Alles wat ik transfer vanuit het slagveld gaat rechtstreeks naar collection.
Maar, alles wat ik wil maken bij production of als ik wil iets wil uitproberen bij discover, dan moet ik alles eerst kopieren naar de linker balk, mijn inventory. En dan pas kan ik dit selecteren om te experimenteren of iets in productie te gebruiken. Blijft dat altijd zo? Best onhandig.
Het zou toch makkelijker zijn als je dit rechtstreeks vanuit je collection kan kiezen? Of zie ik iets over het hoofd?

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
@loones ja, maar je kan gewoon dubbel klikken :P

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 23:27

Erikie

www.erikie.nl

StealthyPeanut schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:11:

Alles wat ik transfer vanuit het slagveld gaat rechtstreeks naar collection.
Hoe dan!!!??

traktor scratch!

• SinergyX
Inventory -> tandwiel -> deposit? :P

In je inventory-scherm ("I") rechtsboven op het icoontje met het tandwieltje drukken en dan "deposit all collectibles" -> alle crafting materials verdwijnen uit je tas en je vindt ze terug in de collections tab van je bank. Je bank is toegankelijk voor al je characters dus je hoeft niks meer naar je crafting character te mailen.
Er zit wel een maximum stackgrootte aan je materialen in je collections tab. Heb je die stack bereikt, dan werkt deze methode voor dat materiaal niet meer.

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-11 16:47
Hoe pakken jullie crafting aan?

Ik heb nu een human guardian die weaponsmithing en armorsmithing als crafting disciplines heeft. Ik zit echter steeds door mijn materialen heen bij het craften. Vooral voor de insignias en inscriptions die venom sacs, tiny totems enz. nodig hebben heb ik nooit genoeg materiaal.

Omdat ik niet genoeg materialen heb lopen mijn crafting disciplines bijzonder achter op de ontwikkeling van mijn char... Dit heeft als gevolg dat ik nu enkel in gebieden kom met iron ore, terwijl ik nog copper ore nodig heb om te leren craften...

Iemand hints :?

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Je verdient veel meer exp met discoveries ongeveer 2 keer zoveel dus je kon als je alleen maar discoveries deed zover komen met de helft minder rescources (en zelfs beter want je hebt kans op 150procent meer xp per discoverie).
EDIT: en vergeet niet wat je niet gebruikt te salvagen.
EDIT 2: Wat wel misschien probleem is dat ze allebei ores nodig hebben. Ik had iets gelezen van dat je namelijk niet zoveel ores krijgt voor alle 2.

[ Voor 31% gewijzigd door -kardo- op 31-08-2012 15:39 ]

• Broken
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-11 07:59
Wat ik nu doe voor het craften is voor uit kijken wat ik wil hebben en maken voor mij zelf.

Ik heb leatherworking en weaponsmithing.

Ik doe het als volgt:

1. Ik maak een lijst je met items voor de volgende tier die ik wil maken (ongeveer iedere 5 levels)
2. Zoek op guildhead.com de mats uit. (excel is hiervoor handig)
3. Ik ga lekker questen etc tot ik 1 level voor het level ben dat die items kan gebruiken. Daar bij zorg ik dat ik alles loot, salavage en mine/harvest.
4. Ga naar me bank en check me mats tegen me excelsheet.
5. Maak een lijstje met mats die ik mis
6. Farm de mats
7. Craft de items
8. Profit! 1 level er bij en je hebt een hele nieuwe gear set!

Oftewel goede voorbereiding. Probeer hier bij te focussen op items die je wilt gaan gebruiken en kunt verkijgen via discoveries.

01101000 01100101 01101100 01110000

Verwijderd

Kopen jullie recepten bij heart vendors? Kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat het niet nodig is in dien je discovered, en dat je je funds beter kan bewaren voor gear enzo. (heb het niet over koken btw)

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 19:51
Docho schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:31:
Omdat ik niet genoeg materialen heb lopen mijn crafting disciplines bijzonder achter op de ontwikkeling van mijn char... Dit heeft als gevolg dat ik nu enkel in gebieden kom met iron ore, terwijl ik nog copper ore nodig heb om te leren craften...

Iemand hints :?
Meestal betekend dit gewoon dat je even nodes moet gaan farmen in de lagere gebieden... of resources op moet gaan kopen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Broken schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:38:
Wat ik nu doe voor het craften is voor uit kijken wat ik wil hebben en maken voor mij zelf.

Ik doe het als volgt:

1. Ik maak een lijst je met items voor de volgende tier die ik wil maken (ongeveer iedere 5 levels)
3. Ik ga lekker questen etc tot ik 1 level voor het level ben dat die items kan gebruiken. Daar bij zorg ik dat ik alles loot, salavage en mine/harvest.
6. Farm de mats
7. Craft de items

Oftewel goede voorbereiding. Probeer hier bij te focussen op items die je wilt gaan gebruiken en kunt verkijgen via discoveries.
Lol dat is mij veel te georganiseerd. :X Ik ben zelf lekker aan het experimenteren met discoveries, niks opzoeken. Veel leuker! Alleen als ik een ingredient 2x moet hebben en ik heb er maar 1 (Crystal sliver is zo'n ingredient, geen idee waar ik de eerste vandaan heb maar ik heb er 2 nodig voor een discovery :( ) kijk ik of ik op internet kan achterhalen waar zoiets dropt (en daar ben ik in dit geval niet achter gekomen).

Dat mijn skill niet hard omhoog gaat boeit me niet eens zo eigenlijk. Komt wel!

• GluonC
Hoe krijg/vind ik Bolt of Jute?

• Crankyslap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04 21:59
Volgens mij moet je die gewoon maken met jute scraps

• -kardo-
Koop je bij de vendor naast de crafting ding.

• Broken
Maak je van 2x Jute craps, Jute craps krijg je door light gear te salvagen.
SnoeiKoei schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:42:
[...]

Lol dat is mij veel te georganiseerd. :X Ik ben zelf lekker aan het experimenteren met discoveries, niks opzoeken. Veel leuker! Alleen als ik een ingredient 2x moet hebben en ik heb er maar 1 (Crystal sliver is zo'n ingredient, geen idee waar ik de eerste vandaan heb maar ik heb er 2 nodig voor een discovery :( ) kijk ik of ik op internet kan achterhalen waar zoiets dropt (en daar ben ik in dit geval niet achter gekomen).

Dat mijn skill niet hard omhoog gaat boeit me niet eens zo eigenlijk. Komt wel!
Mja, het kost me 15 minuten om uit te zoeken. Plus een hoop plezier door er bij te lopen als een pimp ;)

-kardo- schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:46:
Koop je bij de vendor naast de crafting ding.
Bolts niet, draad wel.
Broken schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:47:
[...]

Mja, het kost me 15 minuten om uit te zoeken. Plus een hoop plezier door er bij te lopen als een pimp ;)
Ieder zijn voorkeur, ik vind het leuker recipes zelf te discoveren met de middelen die ik loot ipv op te zoeken wat een bruikbare combi is om zsm te levelen. Iedereen speelt het spel anders en haalt ergens anders zijn gevoel van bevrediging vandaan, dat is zo leuk aan een spel als GW2 :)

[ Voor 58% gewijzigd door SnoeiKoei op 31-08-2012 15:50 ]

Verwijderd

Nope, je moet telkens alles vanuit je bank in je inventory zetten. Het was inderdaad handiger geweest als alles rechtstreeks bij het craften uit je bank gehaald wordt maar dat is helaas niet.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Docho schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:31:
Vooral voor de insignias en inscriptions die venom sacs, tiny totems enz. nodig hebben heb ik nooit genoeg materiaal.
Die mats zijn idd het ergste om te vergaren. Laatst ook weer een dik uur bezig geweest om 32 vials of weak blood te krijgen. Ik weet de mobs die ik er voor moet killen, maar de droprate werkt niet altijd even goed mee. Zit er af en toe nog weleens een aardige andere drop tussen, maar tis wel een beetje ploeteren.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Broken
Je moet voorkomen dat je gaat farmen, het is beter om een beetje voorbereiding te hebben dat je weet hoeveel je van wat nodig hebt. Dan een stuk te gaan questen tot je het level bent dat je wilt zijn. Kijken welke mats je nog mist en die te verzamelen.

Drop locations zijn redelijk bekent, gewoon even kijken op guildhead.com ofzo.

• -kardo-
SnoeiKoei schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:48:
[...]

Bolts niet, draad wel.

[...]
Oops verkeerd gelezen mijn fout

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Yeah, vanavond me G13 i.c.m. GW2 uit proberen! (Gekocht van medetweaker)

• StealthyPeanut
Broken schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:38:

Ik doe het als volgt:

6. Farm de mats
7. Craft de items

Thanks.

Handige site :). Ik heb vaak geen enkel idee wat waarvoor nodig is. Ik zal es wat gaan rond speuren _/-\o_ .

Verwijderd

En natuurlijk is de GW2 GoT guild ook precies dat soort guild op FSP waar ik zon hekel aan heb.

Ik maakte 1x een geintje over "youp****" kijken.
Gelijk direct daarop komt hoogstpersoonlijk de guild master mij even vertellen dat dit niet mag.
Want het is niet "tweaker-waardig"

Ik zei dat hij niet zo moeilijk moest doen, en ook gewoon sex (en alles erom heen). gewoon een part of life is, en niet iets is wat we moeten "stilhouden/verbergen".
(Niet dat het allemaal over sex ging, het was van mijn slechts 1 opmerking, iemand wou spotify integratie waarop ik voor de gein antwoorden waarom geen youp**** integratie?)

Dus ik zeg maar: "Sure, np its jou guild".
Gewoon om geen stress te veroorzaken of whatever.

Krijg ik 10 minuten later ineens een officier, die verteld dat het tegen de regels is/was en dat ik niet meer welkom was bij het volgende "incident".

Dus ben gelijk de guild verlaten, wat een zielig soort machtsvertoon in deze guild.
Neem me niet verkeerd de mensen zijn aardig en behulpzaam in de guild hoor.

Maar zodra geintjes niet meer kunnen is die guild niks voor mij.
Beetje jammer die "censuur" dat de guild wel even bepaald wat wel en niet "tweaker-waardig" is, alsof tweakers nooit naar dat soort sites gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 16:36 ]

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:33:
Beetje jammer die "censuur" dat de guild wel even bepaald wat wel en niet "tweaker-waardig" is, alsof tweakers nooit naar dat soort sites gaan.
Imho is de waarde van een 'tweakerguild' in huidige games al jaren niet meer het niveau wat echte Tweaker-guilds waren. En het gros wat daar rondloopt, hebben niet eens idee wat nu eigelijk 'tweaker-waardig' is.

(maar dat staat naast mijn algemene afkeer van Nederlands in MMO's :P).

Ik heb na diverse MMO's sowieso geen zin meer in guild-geneuzel, of de regels nou logisch zijn of niet: ik heb er geen geduld meer voor. Gelukkig is de "wilde" GW2-populatie behoorlijk sociaal gebleken tot nu toe (onbekenden die elkaar met gevaar voor eigen hachje reviven halverwege een jumping puzzle of helpen met een skill challenge die ze allang hebben of de weg wijzen naar een moeilijk bereikbare vista enzo) en voor de rest geniet ik lekker van de vrijheid van geen guild.

Verwijderd

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik niet helemaal, netjes was voordat ik de guild leavde :p
Maar dit was frustratie (voelt onterecht.) en niks persoonlijks.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

"Het gras is groener ...". In elke guild komt wel gezeik voor denk ik. Zeker als er allerlei regeltjes komen en de guild minder casual wordt. Mijn mening tenminste. Heb zelf een keer virtueel slaande ruzie gehad met de leiders van het guild waar ik in WoW bij zat.

Niet kort daarna met het spel gestopt, omdat voor endgame het deel zijn van een guild wel enorm helpt, maar ik geen zin meer in guilds had. High level dungeons puggen is niet snel een doorslaand succes in ieder geval. Ik geloof niet dat dat in GW2 anders gaat zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Plekuz op 31-08-2012 16:54 ]

Weakling schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:50:
omdat voor endgame het deel zijn van een guild wel enorm helpt. High level dungeons puggen is niet snel een doorslaand succes in ieder geval. Ik geloof niet dat dat in GW2 anders gaat zijn.
So be it. Voor sommigen begint het spel pas op lvl80 met end-game content, maar wat mij betreft doet dat geen eer aan de geweldige spelwereld waarin je je naar lvl80 avonturiert. En daar heb je geen guild voor nodig.

• Grudgie

Grudgie

Hoe gaat het levelen in dit spel?

Heb wat reviews gelezen maar het is me soms nog niet echt duidelijk.
In MMO's zoals WoW of AION had je echt iemand die je quests ofzo geeft maar hier werkt dat niet zo meer lees ik.

Hoe gaat dat in zn werk?

En voor diegene die dit spel spelen, is dit echt een leuk spel om te spelen, is het een aanrader?
De meeste reviews die ik lees zeggen van wel :)

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Weakling schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:50:
"Het gras is groener ...". In elke guild komt wel gezeik voor denk ik. Zeker als er allerlei regeltjes komen en de guild minder casual wordt. Mijn mening tenminste. Heb zelf een keer virtueel slaande ruzie gehad met de leiders van het guild waar ik in WoW bij zat.

Niet kort daarna met het spel gestopt, omdat voor endgame het deel zijn van een guild wel enorm helpt, maar ik geen zin meer in guilds had. High level dungeons puggen is niet snel een doorslaand succes in ieder geval. Ik geloof niet dat dat in GW2 anders gaat zijn.
Ach, mijn instelling is dan dat jullie niet de enigen zijn die op die manier het spel willen spelen dus dan lijkt het me dat er best guilds zijn met gelijkgestemde mensen...en als die er nog niet is, wat let je om die zelf te starten? Ik stel me voor dat er genoeg mensen zijn die het niet zo hebben op al dat soort regeltjes maar die wel graag endgame content willen zien...

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:48
@TheAngel wtf mocht je het daar niet over hebben? 1 grapje nota bene? Dat vind ik best kinderachtig.

Ik kan me nog wel wat lollige gesprekken herinneringen in guilds van een andere mmo's over dit onderwerp. Ik had de Tweakers guild wel wat volwassener ingeschat dan dit soort Amerikaanse praktijken.

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:19
Grudgie schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:55:

In MMO's zoals WoW of AION had je echt iemand die je quests ofzo geeft maar hier werkt dat niet zo meer lees ik.

Hoe gaat dat in zn werk?

En voor diegene die dit spel spelen, is dit echt een leuk spel om te spelen, is het een aanrader?
Wel je neemt niet meer op de traditionele manier quests aan. Je loopt rond en zoekt zowat in de wereld en dan stuit je op dingen die je xp geven. Zo zijn er hearth quest (gewoon taakjes doen voor mensen) en dynamic events. Maar je krijgt ook xp door te craften, gatheren, ontdekken ...

Het is zeker een aanrader!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SnoeiKoei schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:53:
So be it. Voor sommigen begint het spel pas op lvl80 met end-game content, maar wat mij betreft doet dat geen eer aan de geweldige spelwereld waarin je je naar lvl80 avonturiert. En daar heb je geen guild voor nodig.
Klopt helemaal hoor. Ik geniet ook meer van de weg naar level 80 dan van wat erna komt. Althans dat was tot nu toe wel zo in andere MMO's. Maar uiteindelijk wil ik wel ook altijd iets van de end-game content meekrijgen en dan werkt het samenwerken met guildies altijd fijner dan met een random groepje mensen. Niet dat dat nooit lollig is overigens.

Verwijderd

AppieNL schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:57:
@TheAngel wtf mocht je het daar niet over hebben? 1 grapje nota bene? Dat vind ik best kinderachtig.

Ik kan me nog wel wat lollige gesprekken herinneringen in guilds van een andere mmo's over dit onderwerp. Ik had de Tweakers guild wel wat volwassener ingeschat dan dit soort Amerikaanse praktijken.
Inderdaad, ik werd direct aangesproken/teruggefloten dat dit helemaal niet mocht. (Niet van ArenaNet, en dus ook niet van hun.)

Waarna ze het later gooiden op "geen fatsoen".

Ahja, time to move on zeggen ze.

Ontopic:

Is er een al meer informatie over de TP, en wanneer we die weer online kunnen verwachten?
Ik heb nog een berg wat ik echt moet verkopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 17:02 ]

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 09:17

Hoe gaat dat in zn werk?

Pro tip:
Ga niet op checklist mode alle Hearts af om zo te lvl'en, dat werkt niet in GW2. Het beste is om naar Hearts te gaan om de dynamic events te doen, te gatheren, te craften, te ontdekken, enzo. Doe je dat, dan zal je het veel meer naar je zin hebben en niet tegen underlvl'd problemen aanlopen

Verwijderd

Hoe gaat dat in zn werk?
Exp haal je door de volgende dingen:
1. Personal Story Quests. Deze staan rechtsboven in je scherm en volg je chronologisch.
2. Door mensen te helpen, je loopt door de wereld en ziet daar hart symbolen, daar zijn mensen die willen dat je iets voor je doet. Je krijgt op die plek rechtsboven in je scherm te zien wat je moet doen. Heb je dit gedaan krijg je Karma, Gold en Exp.
3. Door de vele events. Sommige van deze events trigger je zelf, andere gebeuren maar eens in de zoveel tijd, etc. Door deze events te doen krijg je Karma, Gold en Exp.
4. Door crafting. Als je craft krijg o.a. ook exp.
5. Door te exploren. Ja, zo simpel als een nieuw gebied binnenlopen geeft al exp, en ook extra rewards als je het gebied geheel verkend hebt. Ook moet je dan alle Vista's, Points of Intrests, Portals verzameld hebben (welke afzonderlijk ook weer exp geven)
6. Door monsters te killen (al geeft dat relatief weinig exp)
7. Door gathering.
Ja en Ja.

• Grudgie

Grudgie

Ah oke! :)

Allemaal bedankt voor jullie informatie! :)
Ben erg benieuwd naar het spel! :)

Thanks! (K)

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Cronax schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:56:
Ach, mijn instelling is dan dat jullie niet de enigen zijn die op die manier het spel willen spelen dus dan lijkt het me dat er best guilds zijn met gelijkgestemde mensen...en als die er nog niet is, wat let je om die zelf te starten? Ik stel me voor dat er genoeg mensen zijn die het niet zo hebben op al dat soort regeltjes maar die wel graag endgame content willen zien...
Dat is naar mijn mening het "probleem" van op een fatsoenlijke manier end-game content spelen, dan ontkom je er niet aan regeltjes te stellen anders wordt het snel een frustrerende bedoening met veel gezeur en onduidelijkheid.

Voor een goede en soepele dungeonraid MOET je bijna wel TeamSpeak of iets soortgelijks gebruiken, moet je afspraken hebben over de loot, moet je afspraken maken over wanneer de raids plaatsvinden (zeker als er veel man nodig zijn), moet je afspraken maken over welke soorten spelers nodig zijn etc etc. Zonder die afspraken kan wel, maar levert ook gegarandeerd weer gemor op.

Damned if you do, damned if you don't.

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024

Hoe gaat dat in zn werk?

Het spel is zeker een aanrader! In de meeste MMO's ben je gebonden aan het doen van quests of het doden van monsters, in Guild Wars kan je nog steeds monsters gaan doden maar de quests zijn dynamischer, en een beetje onderverdeeld in twee soorten. Aan de ene kant heb je de 'hartjes' die wel een beetje vergelijkbaar zijn met reputations in WoW, je doet bepaalde zaken voor een bepaald persoon of bepaalde groep en krijgt daar XP, karma en geld voor, maar aan de andere kant heb je ook dynamische events. Deze dynamische events hebben vaak meerdere 'stages' en beïnvloeden ook daadwerkelijk de spelwereld. Je hebt bijvoorbeeld een dorpje wat aangevallen word door Centaurs. Als de Centaurs afgehouden worden zullen ze later terugkomen, maar als de Centaurs het dorpje innemen kan je vervolgens een event krijgen om het dorpje te ontzetten of om hun voorraden te gaan stelen. Deze events hoef je niet te tracken, je krijg ze gewoon 'getracked' als je in de buurt bent maar je kan ook halverwege de event vertrekken, dan krijg je nog altijd XP, karma en geld. Bij deze dynamische events zijn er drie niveaus van beloning: brons, zilver en goud. Welk niveau beloning je krijgt hangt af van hoe actief je meegedaan hebt, als je veel schade toegebracht hebt aan de monsters of veel mensen ondersteuning gegeven hebt krijg je meer XP, karma en geld dan iemand die net aan is komen lopen en net een paar klappen uitgedeeld heeft.

Daarnaast heb je nog je 'personal story', dit is een wat meer traditionele quest maar hier heb je net als in bijvoorbeeld een Bioware spel steeds bepaalde opties om uit te kiezen. Deze quest kan je eventueel samen met anderen spelen maar over het algemeen doe je hem alleen.

Als je geen zin hebt om te questen kan je ook gewoon materialen gaan verzamelen en gaan craften, het is mogelijk om zonder ooit een beestje te doden het maximale level bereikt (hoewel je dan wel zelf de wereld in moet om de materialen te verzamelen, of ze op de Trading Post (= auction house) kopen maar dan moet je dus geld hebben.

Daar ook geen zin in? Er zijn verschillende soorten PVP en ook van PVP krijg je experience. Ook hier is het volledig mogelijk om het maximale level te bereiken. De grote trekpleister is de zogeheten WvWvW, World versus World versus World. Hierbij worden 3 servers op een aparte kaart tegen elkaar gezet en moet je door andere spelers te doden en punten in te nemen de kaart gaan domineren.

Natuurlijk krijg je ook voor het vergaren van materialen en het ontdekken van gebieden en "points of interest" xp dus als je even gewoon van de wereld wilt genieten kan je nog steeds xp verdienen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Cronax op 31-08-2012 17:14 ]

• Baroshir
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

SnoeiKoei schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:45:
Ik heb na diverse MMO's sowieso geen zin meer in guild-geneuzel, of de regels nou logisch zijn of niet: ik heb er geen geduld meer voor. Gelukkig is de "wilde" GW2-populatie behoorlijk sociaal gebleken tot nu toe (onbekenden die elkaar met gevaar voor eigen hachje reviven halverwege een jumping puzzle of helpen met een skill challenge die ze allang hebben of de weg wijzen naar een moeilijk bereikbare vista enzo) en voor de rest geniet ik lekker van de vrijheid van geen guild.
Moet ook zeggen dat het er op Seafarer's Rest ook best sociaal aan toegaat, je krijgt altijd wel een revive als er iemand in de buurt is, ook tijdens gevechten (doe ik zelf ook), zeker omdat je elkaar toch vaak wel nodig blijkt te hebben. Kan ook komen door het feit dat zo ongeveer alles wat je doet exp geeft, maar goed ;) Soms zie ik ook groepjes mensen bij een skill challenge die gewoon een halfuurtje anderen blijven helpen hoewel ze er zelf niks beter van worden. Goed om te zien!

• SinergyX
Baroshir schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:09:
Moet ook zeggen dat het er op Seafarer's Rest ook best sociaal aan toegaat, je krijgt altijd wel een revive als er iemand in de buurt is, ook tijdens gevechten (doe ik zelf ook), zeker omdat je elkaar toch vaak wel nodig blijkt te hebben. Kan ook komen door het feit dat zo ongeveer alles wat je doet exp geeft, maar goed ;) Soms zie ik ook groepjes mensen bij een skill challenge die gewoon een halfuurtje anderen blijven helpen hoewel ze er zelf niks beter van worden. Goed om te zien!
Op de meeste servers gaat het zo, je kan enkel beter worden van elkaar helpen, er zit geen 'wedstrijdje' in een mob neermeppen of iemand dood te laten gaan zodat jij spul kan gaan looten. Grote delen van de game zijn juist zo 'vriendelijk' ingericht dat je continue interactie hebt met de andere spelers.

• StealthyPeanut
Hoe kan ik mijn Initiative verhogen bij mijn Thief? Het enige wat ik heb gevonden is een skill die me elke 10 sec 1 initiative geeft. Ook niet echt de moeite :(

• Jveer
  • Laatst online: 17-11 09:17
StealthyPeanut schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:18:
Hoe kan ik mijn Initiative verhogen bij mijn Thief? Het enige wat ik heb gevonden is een skill die me elke 10 sec 1 initiative geeft. Ook niet echt de moeite :(
Wat meer atk'en voordat je weer een skill gebruik? Volgens mij kan je niet je initiative verhogen

[ Voor 5% gewijzigd door Jveer op 31-08-2012 17:22 ]

Verwijderd

Jveer schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:21:
[...]

Wat meer atk'en voordat je weer een skill gebruik? Volgens mij kan je niet je initiative verhogen
Met de juiste traits kun je de regen wel verbeteren. (Heb zelf alleen in beta thief gespeeld, dus de exacte details weet ik niet)
Dat was een van de problemen met de thief op dat moment. Om hem viable te maken had je eigenlijk wel persé die traits nodig, waardoor je minder ruimte had om creatief te zijn met de rest van je build.
Op dit moment zal het nog wel niet veel anders zijn.

• Miezjell
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09 20:43
Denk ik slim te zijn en een paar dagen na de release pas het spel te halen. Was nl. een beetje klaar met al die chaos rondom een release. Net de stad in geweest en ja hoor, overal uitverkocht! Vanavond op de gok nog maar even naar het dorp verderop in de hoop dat ze hem daar nog hebben, maar het ziet er somber uit.. :(

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 17:40

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou ik speel het spel sinds de launch.. Ik zit met een probleem. Dat craften wil niet echt lukken.. Ben een Human Engineer met Leatherworking en Huntman. Nu snap ik alleen de eerste optie niet als je zo crafting facility opend.. Dit is het zogenaamde Discover.. WTF moet je hier allemaal in plaatsen om nieuwe recepten te krijgen. Ik bedoel.. Ik druk er 1 in , bv copper ignots dan zegt ie dat er nog 25 mogelijkheden zijn.. Vervolgens druk ik een tweede in en dan bats.. geen mogelijkheden meer en geen mogelijkheid om te craften.. Is er ergens een website om te kijken wat je bij elkaar kunt gooien om te "discoveren"

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:24
Er is een commando om te zien hoeveel uur je gespeeld hebt, weet iemand welk commando dit is?

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-11 10:21
/age

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

• DjKahless
  • Laatst online: 14-07-2024
Stronkie schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:36:
Nou ik speel het spel sinds de launch.. Ik zit met een probleem. Dat craften wil niet echt lukken.. Ben een Human Engineer met Leatherworking en Huntman. Nu snap ik alleen de eerste optie niet als je zo crafting facility opend.. Dit is het zogenaamde Discover.. WTF moet je hier allemaal in plaatsen om nieuwe recepten te krijgen. Ik bedoel.. Ik druk er 1 in , bv copper ignots dan zegt ie dat er nog 25 mogelijkheden zijn.. Vervolgens druk ik een tweede in en dan bats.. geen mogelijkheden meer en geen mogelijkheid om te craften.. Is er ergens een website om te kijken wat je bij elkaar kunt gooien om te "discoveren"
Ik weet niet hoe het bij LW of HM zit, maar als voorbeeld bij armorsmithing pak ik de 2 onderdelen van een armor (dus het armor zelf niet maken), deze doe ik in de discovery samen met een van de sigals / insignias. Nu krijg je dat armor met de extra stats van de insignia en extra XP omdat je een recipt hebt ontdekt.

Stream @ http://twitch.tv/nessiroj

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Events grinden word saai na een dag, ben nu gewoon bij bosses auto-attack aan het doen terwijl ik afk en forums lees.

Verwijderd

DjKahless schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:43:
[...]

Ik weet niet hoe het bij LW of HM zit, maar als voorbeeld bij armorsmithing pak ik de 2 onderdelen van een armor (dus het armor zelf niet maken), deze doe ik in de discovery samen met een van de sigals / insignias. Nu krijg je dat armor met de extra stats van de insignia en extra XP omdat je een recipt hebt ontdekt.
YouTube: Guild Wars 2 Complete Beginner Crafting Guide is hoe het in feite zit. Het is oude beta footage, maar het is nog grotendeels hetzelfde. Voor alle crafts (behalve cooking) gaat het hetzelfde, alleen met net wat andere items.

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Heeft iemand toevallig een mirror voor het grootste installatiebestand? (Gw2.dat)

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

• fuqua
GW2 kent toch geen maandelijkse kosten ?

• Xufuja
fuqua schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:49:
Klopt

• SinergyX
fuqua schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:49:
Nee, wie zegt dan van wel? :P

• fuqua
SinergyX schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:49:
[...]

Nee, wie zegt dan van wel? :P
was niet geheel zeker vandaar :)

waar is het spel het goedkoopst te krijgen ?

Verwijderd

Dixons uit mijn hoofd

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Creqaw schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:45:
Events grinden word saai na een dag, ben nu gewoon bij bosses auto-attack aan het doen terwijl ik afk en forums lees.
You're doing it wrong.

Steam: Grim

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:37
of mycomm of dynabyte

• fuqua
goedkoper dan online ? bij gamekey sellers ? (ennuh waar in belgie ? haha)

• Xufuja
Denk het ook, misschien meer WvWvW doen.

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 10:48
Is de PVP vergelijkbaar/beter dan in WoW?
Er is alleszins gebrek aan de in GW1 5v5 formule heb ik gehoord. Hopelijk komt dit toch nog terug en is er meer variatie...

Verwijderd

bij mediamarkt kreeg ik trouwens een gratis tshirt
en wat zijn nog goeie high servers? want got guild server is full

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Cappuccino schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:56:
Is de PVP vergelijkbaar/beter dan in WoW?
Er is alleszins gebrek aan de in GW1 5v5 formule heb ik gehoord. Hopelijk komt dit toch nog terug en is er meer variatie...
Gebrek? je hebt sPVP (structured) van 4v4 tot 10v10.
Daarnaast heb je ook tournaments in 5v5 modus.
Denk niet dat er iets aan ontbreekt.

Steam: Grim

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:37
fuqua schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:53:
[...]

net zo duur als online, maar online gamekey zou ik niet weten.
denk dat je hem dan voor 45 wel kan krijgen, alleen waar moet je even naar google :P

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
fuqua schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:53:
[...]

g2play.net

Binnen 15 minuten heb je de key binnen die je kan gebruiken op de site van GW2.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 10:48
Dus sPVP bestaat dan toch in GW2? Gewoon random joinen en pvp'en tot er iemand overblijft.

Ik had een review gezien waarop ze zeiden dat het jammer was dat dit niet meer beschikbaar was en dat er alleen maar PVP was vergelijkbaar met AV en AB (WoW).
NuCl3aR schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:57:
[...]

Gebrek? je hebt sPVP (structured) van 4v4 tot 10v10.
Daarnaast heb je ook tournaments in 5v5 modus.
Denk niet dat er iets aan ontbreekt.
Pagina: 1 ... 138 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.