Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Creqaw schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:45:
Events grinden word saai na een dag, ben nu gewoon bij bosses auto-attack aan het doen terwijl ik afk en forums lees.
je speelt het spel dan ook echt wel compleet anders dan het bedoeld is.

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:07:
[...]

je speelt het spel dan ook echt wel compleet anders dan het bedoeld is.
Om eerlijk te zijn heb ik best wel het zelfde, ik grind niks maar auto attack is gewoon te makkelijk als er 2 andere ook aan het killen zijn.
Solo een baas doen zal het wel moeilijker worden, maar met zo'n enorm aantal spelers in de lagere lvl's wals je echt alles plat.. jammer =(

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Cappuccino schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:02:
Dus sPVP bestaat dan toch in GW2? Gewoon random joinen en pvp'en tot er iemand overblijft.

Ik had een review gezien waarop ze zeiden dat het jammer was dat dit niet meer beschikbaar was en dat er alleen maar PVP was vergelijkbaar met AV en AB (WoW).

[...]
Nee, het is een soort van conquest mode, punten cappen en eerste tot 500 wint.
Of er een soort random arena's bijkomt, tot het andere team dood is' kan er nog bijkomen uiteraard, maar voorlopig is dit de enige gamemode.

Steam: Grim

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Creqaw schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:45:
Events grinden word saai na een dag, ben nu gewoon bij bosses auto-attack aan het doen terwijl ik afk en forums lees.
motormuus schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:11:
[...]

Om eerlijk te zijn heb ik best wel het zelfde, ik grind niks maar auto attack is gewoon te makkelijk als er 2 andere ook aan het killen zijn.
Solo een baas doen zal het wel moeilijker worden, maar met zo'n enorm aantal spelers in de lagere lvl's wals je echt alles plat.. jammer =(
Ik snap jullie niet. Waarom ga je überhaupt een MMORPG spelen als je grinden niks vind? 8)7 8)7 MMORPGS zijn een grote grind. Geld verzamelen, betere gear krijgen, levelen, craften, exploren.. alles is een grote grind. Time invested == rewards earned.

Als je grinden niks vind, ga dan een fast paced FPS of een RTS game doen ofzo. Ik vind het een beeeeetje hypocriet om te gaan zeuren over grinden, na aanschaf van een MMORPG. WIllens en wetens.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
kaluro2 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:19:
[...]

[...]

Ik snap jullie niet. Waarom ga je überhaupt een MMORPG spelen als je grinden niks vind? 8)7 8)7 MMORPGS zijn een grote grind. Geld verzamelen, betere gear krijgen, levelen, craften, exploren.. alles is een grote grind. Time invested == rewards earned.

Als je grinden niks vind, ga dan een fast paced FPS of een RTS game doen ofzo. Ik vind het een beeeeetje hypocriet om te gaan zeuren over grinden, na aanschaf van een MMORPG. WIllens en wetens.
Zeker als de MMO in kwestie er dan ook nog alles aan doet om je allerlei opties te geven naast het 'standaard' grinden van monstertjes en quests...

• Feyva
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-02-2024
Cronax schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:21:
[...]

Zeker als de MMO in kwestie er dan ook nog alles aan doet om je allerlei opties te geven naast het 'standaard' grinden van monstertjes en quests...
Daarbij de tip om eens een andere character te kiezen. Ik heb zelf een asura Elementalist. Op fire attunement is alles ontzettend fastpaced, je kunt het spel heel erg naar je eigen hand zetten. Je moet er alleen even .. tijd in steken om alle variaties te leren kennen. Niet simpel 1, 1, 1, 2, 3, 1, 1, 1, ... dan wordt het wel heel saai.

Edit: Niet alleen fire trouwens. Het is heel leuk om af te wisselen tussen een ondersteunende, healende en damage dealende rol.

[ Voor 9% gewijzigd door Feyva op 31-08-2012 18:32 ]

• Bermbom
  • Laatst online: 20-11 17:44
Iemand een linkje waar ik een digital key kan aanschaffen?

Verwijderd

Bermbom schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:40:
Iemand een linkje waar ik een digital key kan aanschaffen?
www.guildwars2.com

edit:

oops niet meer dus.

probeer: g2play.net
Zelf heb ik al tal van keren bij hun besteld.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 18:43 ]

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 10:36
Feyva schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:31:
[...]

Daarbij de tip om eens een andere character te kiezen. Ik heb zelf een asura Elementalist. Op fire attunement is alles ontzettend fastpaced, je kunt het spel heel erg naar je eigen hand zetten. Je moet er alleen even .. tijd in steken om alle variaties te leren kennen. Niet simpel 1, 1, 1, 2, 3, 1, 1, 1, ... dan wordt het wel heel saai.

Edit: Niet alleen fire trouwens. Het is heel leuk om af te wisselen tussen een ondersteunende, healende en damage dealende rol.
Mmm Feyva ik heb een sylvari elementalit level 10, en heb alle skills voor staff en scepter vrij gespeeld.

Het ding is, ik heb nu al alle skills. Het enige wat ik nu nog doe is een goeie manier van het toepassen van skills zoeken, en dat is best lastig aangezien je daar slim in moet zijn, en handig in moet worden.

Op dit moment gebruik ik bijna alle elements. Alle elements hebben wel lekkere debuffs om te gebruiken waar ook een lang cd op zit. Als die goeie skill(s) op cd staan switch ik snel van element en gebruik daar die goeie skills. Bijv (weet niet pcies de skill names) bij scepter fire eigenlijk alles (2, 3, 4 en 5), bij water 3, 4 en 5, bij air 2, 3 en 5 en earth ook vrijwel alles.

En dan uiteraard nog naar omstandigheden, bij multiple mobs aoe skills.

Alleen nu kom ik toch wel tot de conclusie dat ik het toch liever anders had gehad. Namelijk het volgende: ik irriteer me dat ik zelfs niet out of combat op een gemakkelijke manier tussen dagger/scepter/staff kan switchen.

Hoe had ik het liever gezien: focussen op één, dan wel 2 elements. Dan had er meer variatie geweest tussen elementalists en waarschijnlijk ook mogelijke combo's, en dan had ik graag de mogelijkheid gezien om in combat van wapens te wisselen en zo nieuwe skills te gebruiken.

1. het focussen op bepaalde elementen spreekt mij meer aan

2. er is een grotere variëteit mogelijk om meer aan te passen naar situatie > AoE staff, AoE/focus scepter en full focus (dus alle skills gericht naar 1 tegenstander) met dagger

3. het maakt pvp wat makkelijker. Er is dan maar 1 knop: ` die dan ook elementalists wordt gebruikt in plaats van 4 knoppen.

Maar misschien is het ook wel geen goed idee hoor... maar dat had wel beter bij het spel gepast, ook gezien de andere classes (imo)

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik nou via de bank ( ? ) geld en voorwerpen kan traden tussen mijn onderlinge characters.

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:43:
[...]

Grappig hoe je zelfs mijn edit nog quote. :P
Inderdaad, je loopt vast een paar koppen koffie voor op me ;-).

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:44:
[...]

Inderdaad, je loopt vast een paar koppen koffie voor op me ;-).
Energies! :D

Moet wat in de hoop dat TP terug online komt en ik meer gold kan gaan verdienen.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-11 17:54
Ik was eerst niet van plan GW2 te gaan spelen, maar verwacht een erg saai weekend dus dacht, ik koop dan toch GW2 maar effe. Zie ik het nieuwsbericht.

Is er nog een andere optie om vanuit mijn luie stoel aan een key te komen :?

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:50:
Ik was eerst niet van plan GW2 te gaan spelen, maar verwacht een erg saai weekend dus dacht, ik koop dan toch GW2 maar effe. Zie ik het nieuwsbericht.

Is er nog een andere optie om vanuit mijn luie stoel aan een key te komen :?
www.g2play.net

Astu

• Bermbom
http://www.g2play.net/ is niet vooruit te branden....

Verwijderd

Ik heb wel pech met mijn aanradingen vandaag.

Sec ik zal even kijken.

Verwijderd

http://www.onlinekeystore...key-digital-download.html

48E

Ook mijn BF3 key bij besteld, geen problemen gehad.
Site is wel beetje langzaam, maar werkt wel.

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:41
op de duitse sites is die vanaf 42 euro te vinden, ik vraag me alleen of je dan vast zit aan de taal ?

Verwijderd

fuqua schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:55:
op de duitse sites is die vanaf 42 euro te vinden, ik vraag me alleen of je dan vast zit aan de taal ?
Volgens mij niet nee.

Verwijderd

hier is ie 49EU http://www.gamecardwinkel.nl had de code ong 5 seconden na betalen :)

• Bermbom
Me key bij onlinekeystore.com besteld, nu de client downloaden :)

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik snap het niet: als ik dood ga en uit mezelf terug kom, dan duik ik altijd 2x weg van de enemies, maar toch ga ik dan weer binnen een seconde dood. Hoe kan dat? Ik wordt volgens mij niet geraakt, of lijkt dat maar zo?

• Bermbom
Is er een manier op het downloaden te versnellen? P2P uitschakelen?

• fuqua
zojuist hier bestelt http://www.mmoga.de key na 5 min ontvangen.

downloaden gaat lekker 4.5 mb/sec

hoe groot is het spel ?

[ Voor 33% gewijzigd door fuqua op 31-08-2012 19:35 ]

Verwijderd

15gb zo'n beetje, zou dus niet al te lang moeten duren

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Lasteraar schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:44:
Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik nou via de bank ( ? ) geld en voorwerpen kan traden tussen mijn onderlinge characters.
Heel simpel, in de bank kan je geld 'depositten' en alle items die je in de bank steekt kan je er met al je characters uithalen.

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:10

Magic666

No one's neighbour!

en die is dus nog wel gewoon te koop? Blijft vreemd dat ze zelf dan de boel op slot gooien..?

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 16:41
Magic666 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:08:
[...]

en die is dus nog wel gewoon te koop? Blijft vreemd dat ze zelf dan de boel op slot gooien..?
Ik meen ergens gelezen te hebben enkele dagen geleden dat als de digital sale bij hunzelf in zulke hoge getalen bleef verkopen ze deze tijdelijk stop zouden zetten om ervoor te zorgen dat fysieke winkels de discs ook nog kwijt kunnen raken in deze initiële periode, om op deze manier ervoor te zorgen dat de fysieke winkels ook met het oog op de toekomst (wrs het idee van frequente expansions) het product nogmaals groots in de schappen willen aabieden.

Als je als fysieke winkel namelijk het toch niet kwijt raakt, dan kun je het als uitgever wel vergeten dat je veel discs kwijt raakt, en daarmee dus veel publiciteit.

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Als ik die link nu een paar uur eerder had gehad >< dan had ik nu geen 50 euro betaald.
Ach ja, het is jammer maar nu toch te laat :)

Misschien is het al eerder gevraagd, maar op welke server spelen de meeste nieuwe GW 2 tweakers?
Veel servers zijn al vol en ik vind het wel gezellig om met een aantal tweakers in een guild of in ieder geval een zelfde world te zitten.

Laat even weten op welke server je zit en dan kijk ik even waar nog plek is.

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
Even een andere vraagje. Ik heb geen GW2, enkel een trial van GW1. Nu kreeg ik een half uurtje terug twee mailtjes van Arena Net (in deze volgorde):

Your e-mail address has been changed. Please remember to use this new address the next time you log in to your account.

To confirm this change, please click on the link below.

*snip link*

Need help or have questions about your Guild Wars account? Visit our support site: http://support.guildwars2.com/.

Thanks!

-The ArenaNet Team

Someone -hopefully you!- has requested to change the email address associated with your Guild Wars account.

Need help or have questions about your Guild Wars account? Visit our support site: http://support.guildwars2.com/.

Thanks!

-The ArenaNet Team

Nu heb ik niets aangevraagd of wat dan ook. Is er iets aan de gang bij Arena Net? Ik heb geprobeerd in te loggen, maar ben mn wachtwoord vergeten en de wachtwoord reset functie werkt niet..

• Andiaen
Kijk eens naar de links die er in de mail staan. Hou de muis over de link en kijk of de inhoud van de link overeenkomt met de site van GW2.

Het kan goed dat het een legitieme mail is. Ik heb het gevoel dat er behoorlijk wat dingen fout gaan vanwege de drukte bij GW2.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Awaiting approval, enig idee hoe lang het duurt voor je de key krijgt?

Ben na al die verhalen en filmpjes wel lichtelijk benieuwd... :P

• Miezjell
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09 20:43
Laat even weten als je de key daadwerkelijk binnen hebt, dan durf ik het ook aan om hem daar te bestellen.

• minimals
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 09:41
Magic666 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:39:
[...]

Ben na al die verhalen en filmpjes wel lichtelijk benieuwd... :P
Op welke wijze heb je betaald? Afhankelijk van hoe lang het duurt voor je je key aankrijgt ga ik daar ook bestellen.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21-11 17:54
Top! Vond er ook 1 via V&A voor 35,- maar die reageert niet, dus pak deze.
Magic666 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:39:
[...]

DM eens als je een indicatie hebt ;)

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Betaald met CC, mocht het mislopen ben je altijd verzekerd.
Mocht ik de key hebben geef ik een brul :)

• Andiaen
Laten jullie hier ook even weten op welke server jullie gaan spelen, want dan maak ik daar ook een karakter aan!
Andiaen schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:45:
Laten jullie hier ook even weten op welke server jullie gaan spelen, want dan maak ik daar ook een karakter aan!
Far Shiverpeak: Benelux/Scandinavian, GoT guild, veel tweakers, vol
Piken Square: onofficieel RP server, alternatief voor Benelux, ook aardig wat tweakers, ook guilds aanwezig, zit ik zelf op, medium population
Verder zijn er nog andere servers waar wat tweakers zitten. Volgens mij zeker op Gandara en Desolation

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:53

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik speel zelf op desolation, maar heb er weinig mee.. bijna geen NL. is er op Piken Square nog plek..? en wat NL popu?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-11 11:43

xTmPizzaMan

Error

Maakt het uit welke ras je kiest voor PvP? Nee toch..?

No sig!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 10:00
Ras maakt helemaal niet uit uiteindelijk behalve personal story, gewoon kiezen welke je de leukste vind.

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
Andiaen schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:33:
Kijk eens naar de links die er in de mail staan. Hou de muis over de link en kijk of de inhoud van de link overeenkomt met de site van GW2.

Het kan goed dat het een legitieme mail is. Ik heb het gevoel dat er behoorlijk wat dingen fout gaan vanwege de drukte bij GW2.
Links kloppen, en zover ik wijs kon komen uit de verborgen info bij mails (geen flauw idee hoe het heet, in gmail: show original) klopte het daar ook.

Zal wel iets fout zijn gegaan. Even in de gaten houden en zodra het kan pw reset. Tis niet alsof er iets aan de account vast zit :).

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb hier ook mijn key besteld via CC. Nog geen key binnen :)

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:35
Ik heb hem enkele uren geleden bij GameKeyStore.net gehaald voor 42 euro. Beetje vage site zo leek het maar alles werkte prima, betaalt met iDEAL en na ongv 25 minuten een key.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

een kleine 2 uur verder en nog steeds awaiting approval. Geen probleem natuurlijk maar het voordeel van online keys halen is dus niet aanwezig.

Ik zie het morgen wel, het heeft geen haast :)

• Miezjell
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09 20:43
twit schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:52:
Ik heb hem enkele uren geleden bij GameKeyStore.net gehaald voor 42 euro. Beetje vage site zo leek het maar alles werkte prima, betaalt met iDEAL en na ongv 25 minuten een key.
En hij doet het ook nog? :+

• Grudgie

Grudgie

Magic666 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:53:
een kleine 2 uur verder en nog steeds awaiting approval. Geen probleem natuurlijk maar het voordeel van online keys halen is dus niet aanwezig.

Ik zie het morgen wel, het heeft geen haast :)
Same as me
Nickrsd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:10:
ik speel zelf op desolation, maar heb er weinig mee.. bijna geen NL. is er op Piken Square nog plek..? en wat NL popu?
Plek zat. PS was vanmiddag nog één van de weinige servers met Medium population. NL population is zeker aanwezig. Ik zie regelmatig chars langslopen met NL namen. Ik zit zelf in een internationale guild, maar met een behoorlijke populatie uit NL. Voertaal in chat is wel Engels.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
En waar 1 game opkomt.. sluit NCsoft de andere
http://na.cityofheroes.co...ews_archive/thank_you.php

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• fuqua
iemand van tweakers guild aanwezig om mij te inviten op Far Shiverpeak ?

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:56
Weet iemand hier waar je wool kan krijgen? Maak niet waar ik ga, hoogste aantal dat ik gezien heb is 6 :/

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:35
Is het zo dat als je een baas verslagen hebt, en die een kist achterlaat met dingen erin dat het geldt van ''wie eerst komt, wie eerst maalt''. Had net namelijk een kist voor mijn neus en iedereen had al gepakt, en ik kon hem niet eens selecteren met F... Terwijl ik event wel met gold medal had afgesloten.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• rain2reign
  • Laatst online: 19:56
Timocos schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 00:02:
Is het zo dat als je een baas verslagen hebt, en die een kist achterlaat met dingen erin dat het geldt van ''wie eerst komt, wie eerst maalt''. Had net namelijk een kist voor mijn neus en iedereen had al gepakt, en ik kon hem niet eens selecteren met F... Terwijl ik event wel met gold medal had afgesloten.
Dat hoort niet zo te zijn. Als het goed is krijgt iedereen zijn "fair share" loot uit die kist.

Verwijderd

@Timocos Dit is niet het geval, de loot is random dus de een kan het hebben de ander niet.

• fuqua
bedankt !

btw is er ook loot wat je veilig kunt verkopen zoals de grey loot in wow ?

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:35
rain2reign schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 00:05:
[...]

Dat hoort niet zo te zijn. Als het goed is krijgt iedereen zijn "fair share" loot uit die kist.
Hmmm dan was het een bug, want paar anderen om mij heen probeerden ook op verschillende manieren te krijgen wat er in de kist zat....

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:35
Hij doet het inderdaad ook nog ja, geloof me ik was ook niet zo happig op een site die by default in het Turks wordt weergegeven ;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Derpeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-03-2022
Met alle hype toch maar ff Guild Wars 2 gecheckt.
Heb de standard editie gekocht voor 25 euro op een of andere shady looking site, maar is allemaal goedgekomen gelukkig. Support ging via msn, haha. Ik kreeg zelfs de deluxe edition, per ongeluk denk ik.
Ben niet zo thuis in de mmorpg wereld, speel wel nog af en toe Aion, maar daar ben ik ook niet bij de end-game gekomen oid.
Ben net begonnen als een Sylvari Ranger en het verbaast me hoe mooi de wereld is.
Vind het vooral leuk dat ik hier ook echt de quests en het verhaal wil volgen.
Ook super tof dat je niet aan een bepaald wapen gebonden ben.
Speel nu met Axe en Torch, en Shortbow.
Verder nog niet echt gekeken naar builds en craft etc. moet ik me maar ff een keer inlezen.

Ohja, wel een vraagje. Kan ik die thropies gewoon aan de npc verkopen, zit helemaal volgepakt met die dingen.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 16:41
Derpeus schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 00:53:
Ohja, wel een vraagje. Kan ik die thropies gewoon aan de npc verkopen, zit helemaal volgepakt met die dingen.
Bij vendor NPC's zit een gemakkelijke button:

Sell junk.

Alles wat je daarmee verkoopt, is totaal waardeloos. Trophies die je daarmee niet verkoopt, zijn hoogst waarschijnlijk trophies welk deel van één van de events uitmaakt. Als je de event al klaar hebt, verkoop ze. Zo niet, lever ze dan in bij de event voor wat extra van de rep.

Daarnaast is een handige optie om snel tijdens het levelen items kwijt te raken de deposit collectibles opties. Klik hiervoor op het kleine 'gear symbol' in de rechter bovenhoek van de inventory.

[ Voor 14% gewijzigd door psychodude op 01-09-2012 01:33 ]

Verwijderd

psychodude schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 01:32:
[...]

Bij vendor NPC's zit een gemakkelijke button:

Sell junk.

Alles wat je daarmee verkoopt, is totaal waardeloos. Trophies die je daarmee niet verkoopt, zijn hoogst waarschijnlijk trophies welk deel van één van de events uitmaakt. Als je de event al klaar hebt, verkoop ze. Zo niet, lever ze dan in bij de event voor wat extra van de rep.

Daarnaast is een handige optie om snel tijdens het levelen items kwijt te raken de deposit collectibles opties. Klik hiervoor op het kleine 'gear symbol' in de rechter bovenhoek van de inventory.
De trophies die je van events krijgt kun je niet verkopen als ik het me goed herinner van de beta's. Er zijn echter ook andere trophies (gray items) die je krijgt van mobs. Dit zijn vooral flavour items (globby goo etc) en kunnen gewoon verkocht worden. Deze items hebben namelijk geen enkel nut in de game behalve wat flavour toevoegen.

• chiIIed
  • Laatst online: 21:03
Kwam tijdens het questen ineens een boze draak tegen :P

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/ezewc7.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door chiIIed op 01-09-2012 02:02 ]

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/30kugep.jpg

ben nu level 20 met een arms trait die +40 precision geeft per ongebruikte sigil.
Ik heb 3 sigils en dus 100% crit chance. Let maar niet op het groene, ik was downleveled. Daar staat anders 105% crit chance.

Er zit ook geen soft cap op ofzo, ik vind het een beetje apart.

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

kaluro2 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 04:07:
[afbeelding]

ben nu level 20 met een arms trait die +40 precision geeft per ongebruikte sigil.
Ik heb 3 sigils en dus 100% crit chance. Let maar niet op het groene, ik was downleveled. Daar staat anders 105% crit chance.

Er zit ook geen soft cap op ofzo, ik vind het een beetje apart.
40 precision is later helemaal niets.. ik krijg als lvl 37 maar ongeveer 2% crit chance van 40 precision.

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

ErikRedbeard schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 04:27:
[...]

40 precision is later helemaal niets.. ik krijg als lvl 37 maar ongeveer 2% crit chance van 40 precision.
Daarom is er in het MMO genre scaling in het leven geroepen. Ik snap dan ook niet dat ze het statisch hebben gelaten.

Verwijderd

Zo, bijna al mijn characternamen bij elkaar. Zoek alleen nog een leuke (lore/passende) achternaam voor mijn humans. Ging eerst voor Thackeray, maar dat is misschien net te, om te doen alsof mijn chars neven en nichten zijn van Logan :P
Iemand andere opties?

Nog een vraagje en wellicht slightly off topic; de vriendin gaat ook spelen ( _/-\o_ O+ ) en nu moet ik haar pc even upgraden, maar twijfel alleen over de videokaart. Price range: net boven de 200 euri en dan kom ik dus uit op de 560ti of de 7850. Welke is beter voor GW2, iemand?

Thanks!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

ik hoorde dat ATI kaarten beter waren voor GW2, weet niet in hoeverre en waarom dit waar zou zijn though
denk trouwens niet dat je niet genoeg performance bij een van de 2 kaarten zou krijgen, meer dan genoeg voor GW2 :)

wanneer gooien ze die TP 's helemaal online :(

hoe split je een stack trouwens? als in een stack van 200 iron ore in 2 stacks van 100 splitsen zodat je er maar 100 verzend via mailsysteem ofzo
kon het gewoon niet vinden :S

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
[b][message=38846976,noline]
hoe split je een stack trouwens? als in een stack van 200 iron ore in 2 stacks van 100 splitsen zodat je er maar 100 verzend via mailsysteem ofzo
kon het gewoon niet vinden :S
Alt+drag naar een leeg slot vervolgens kun je kiezen in hoeveel items je de stacks wilt splitsen.

May Lyssa aid you

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

antwoord van cdkey warehouse:

Sorry about the wait on your order, although we're unfortunately out of stock at the moment.
We should have more available within the next 24 hours. We've had supplier delays and over 50 orders are held back along with yours, once it's ready, you will receive an email stating it's ready for pickup.

Regards,
Staff

ff wachten dus nog... digitale keys out of stock... het blijft een raar iets ;)

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Vaag... krijg email van arenanet in mijn mailbox dat mijn email adres (login) is veranderd.
Best wel vreemd, omdat ik mails krijg op een email address, die ik totaal niet heb gebruikt voor mijn account bij arenanet.

Poging tot kaping van GW2 accounts?

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:17
dCY schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 08:16:
Vaag... krijg email van arenanet in mijn mailbox dat mijn email adres (login) is veranderd.
Best wel vreemd, omdat ik mails krijg op een email address, die ik totaal niet heb gebruikt voor mijn account bij arenanet.

ik kreeg die melding nu net ook..raar

leuker is nog dat ik de mail krijg op een email adress waarop ik niet eens mijn account heb staan

[ Voor 10% gewijzigd door tntkiller op 01-09-2012 08:41 ]

Iseci

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
zo gisteren tot lvl 80 geplayed en nu gaat het pas beginnen sinds te guild de lvl 80 dungeons will gaan doen. nog een paar tips:

wil je wat snel XP verdienen neem cooking profession en gebruik de lionkey/chest items met extra xp bij craften. je kunt trouwens meerdere professions doen door te switchen en je level wordt gewoon onthouden. Maar men raad aan om vooral te focussen op jewelry en cooking. (magic find food)

Als je de story line doet en een faction hebt gekozen (vigil, whisper, priory) dan kun je bij lvl80 vrij mooie gele gear kopen voor 15-20 silver (geen exploit)

...

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55

ik zou er mooi niks mee doen. krijg dagelijks zulke mails over d3, wow, runescape, aion etc. zijn skim mails

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
tntkiller schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 08:38:
[...]

ik kreeg die melding nu net ook..raar

leuker is nog dat ik de mail krijg op een email adress waarop ik niet eens mijn account heb staan
als je die melding krijgt en het account idd gekoppeld is aan je gameid , schakel voor de zekerheid auto login uit en weet zeker dat je password uniek is.

...

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:17
AwesomE schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 08:43:
[...]

als je die melding krijgt en het account idd gekoppeld is aan je gameid , schakel voor de zekerheid auto login uit en weet zeker dat je password uniek is.
denk dat ze misschien accounts aan het veranderen zijn die niet zijn gebonden aan een game

ik had me wel geregistreerd voor de website maar het het spel zelf nog niet.

als ik probeer in te loggen op het email adres waarop ik hem had staan krijg ik alleen maar "The Email / Account Name provided does not belong to an account"

Iseci

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 09:17

Krijg net ook twee mailtjes, vreemd want ik heb buiten een gratis weekend nog nooit guildwars gespeelden.
En dat is destijds ook via een ander mail account gegaan.

Ik vermoed een scam, maar moet zeggen dat de e-mail wel echt lijkt (geen rare afzender / links in de mail)

En de link in de mail lijkt gewoon legitiem.
https://account.guildwars...serid>&sessid=<sessionid>

edit:

Net mijn oorspronkelijke inloggegevens gevonden, en die heeft een compleet ander userid dan welke er in de mail staat.

Misschien dat ze mailadressen gebruik uit een spamlijst ofzo en daar accounts aan hangen ?

[ Voor 14% gewijzigd door Slamdance op 01-09-2012 09:22 ]

• Remi
  • Laatst online: 14-11 23:12

Remi

Moo!

Ik kreeg vanochtend ook 2 e-mails met het verzoek om de wijziging van het e-mailadres van "mijn" account te bevestigen. Op zich vreemd aangezien ik naar mijn beste weten geen GW account heb laat staan ooit te hebben gespeeld.

Maar waarschijnlijk is er wel iets gaande gezien de mededeling op de GW website.

"The Guild Wars 2 reset password feature is currently unavailable."

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Waar en wanneer kan ik tools om te gatheren oppikken? Meteen al ergens in het Asura startgebied?

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:24
En een nieuwe update.

Verwijderd

Bekse schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 09:35:
Waar en wanneer kan ik tools om te gatheren oppikken? Meteen al ergens in het Asura startgebied?
Jazeker. Bij de meeste merchants (degene die ook salvage kits verkopen) kan je gathering tools kopen. Gewoon in Rata Sum dus.

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Gevonden! gaan per 50/100. Ik moet er dus rekening mee houden om af en toe nieuwe te halen? Dat wordt wennen :D

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Lasteraar schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:44:
Toch niet moeilijk :s 1ste char zet items op zijn bank. ( Rechtsonder banktab voor gold ). En dan log je met een ander char in. Loop je naar de bank en haal je het af.

• Grudgie

Grudgie

Heb hier https://cdkeys.com.au/products/Guild-Wars-2-.html gisteravond mijn key besteld maar nog steeds geen key :S

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
out of stock las ik hier eerder volgens mij

• Grudgie

Grudgie

Remco20 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 09:54:
[...]

out of stock las ik hier eerder volgens mij
Toen ik bestelde kon ik nergens lezen dat het Out of Stock was.

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Hm, geweldig, mijn story mode zit vast op Stealing Secrets. Schijnbaar is het een bekend probleem, maar nog niet opgelost.. -.-

• manmad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 16:07

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Dat geldt alleen voor hun eigen website.
Uit dat stuk:
Het spel is nog wel te koop bij andere web- en fysieke winkels
Op de website van cdkeys stond nergens dat bij hun de keys ook out of stock waren.
Als het goed is krijgen we vandaag een key, aldus de support.
Sorry about the wait on your order, although we're unfortunately out of stock at the moment.
We should have more available within the next 24 hours. We've had supplier delays and over 50 orders are held back along with yours, once it's ready, you will receive an email stating it's ready for pickup.

[ Voor 36% gewijzigd door Magic666 op 01-09-2012 11:06 ]

Verwijderd

hallo wat zijn nog meer goeie gw2 servers?
want de got server zit full helaas:(

het liefst een goeie high server... iemand tips?

Verwijderd

Er zijn 6 nieuwe home worlds bijgekomen en de capaciteit van servers is weer vergroot :) Misschien als je even wacht komt er wel een plekje vrij.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

mooi, krijg ik vast ook wel m'n key :P
Meh vandaag is het wel behoorlijk instabiel allemaal moet ik zeggen. Steeds network errors en dan harde crash. Denk dat het TP het netwerk volledig overbelast. Sowieso moet ik zeggen dat het TP zo vastloopt dat verkopen toch onmogelijk is...

In ieder geval verstandig dat ze voorlopig even geen nieuwe spelers toelaten. Nu hopen dat ik weer mag inloggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 01-09-2012 11:34 ]

Verwijderd

Ben er net ook uitgemikt en uiteraard ligt dat aan mijn internetverbinding volgens de mededeling op het scherm.
Aan de ene kant een goed teken dat er zoveel spelers zijn, aan de andere kant jammer dat het tot problemen leidt.

• Seditiar
  • Niet online
Morrar schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:33:
Meh vandaag is het wel behoorlijk instabiel allemaal moet ik zeggen. Steeds network errors en dan harde crash. Denk dat het TP het netwerk volledig overbelast. Sowieso moet ik zeggen dat het TP zo vastloopt dat verkopen toch onmogelijk is...

In ieder geval verstandig dat ze voorlopig even geen nieuwe spelers toelaten. Nu hopen dat ik weer mag inloggen.
Yeap, hier ontploft het ook flink. En ik hoop dat het een bug is, dat je je current transactions niet kan zien, want anders ben ik 3 level 70 exotic items kwijt, terwijl ik ze niet verkocht heb.

Edit: Zojuist de TP weer online en kan nu wel gelukkig m'n items zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Seditiar op 01-09-2012 11:37 ]

• samuel123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-11 09:27
Ben er wel ff klaar mee . lag , dan weer uit wvwvw geknikkerd , restarts en nu weer white screen error.
zit mijn tijd te verdoen zo ;p

• chiIIed
  • Laatst online: 21:03
Dus... zat op 97k van de 100k van de monthly, wordt ik er uitgegooid.. achja niet de eerste keer.

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Misschien toch niet zo slim dat ze de server capacity hebben verhoogd.
Pagina: 1 ... 139 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.