Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Rupsen, Rapsen.
Dat vind ik het mooie van het spel. Het wordt meteen opgeslagen en bij je volgende login ga je verder waar je gebleven was.chiIIed schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:37:
Dus... zat op 97k van de 100k van de monthly, wordt ik er uitgegooid.. achja niet de eerste keer.
Gisteren had ik middenin een gebied een "login error" en keek ik ineens naar mijn bureaublad.
Ik log opnieuw en en sta precies op dezelfde plek als waar ik eruit werd gegooid. En ik had nog dezelfde inventory als 2 minuten daarvoor. Geniaal
The game client is unable to gain acces to the login server at this time. This is most commonly caused by firewall or router settings, security applications or connecting through a campus network.
Voor de update geen problemen, AVG firewall staat uit.
Iemand een idee waarom dit is en hoe ik er weer in kom?
Edit:
Ah ik begrijp dat dit ook capaciteitsproblemen van hun kant kunnen zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Bekse op 01-09-2012 12:00 ]
Ik dacht in het begin van wtf.. 5 skills die ik heb op lvl 5 en dat zijn dus ook de enige waar ik de rest van mn GW2 leven mee moet doen?
Maar toen kwamen de skillpunten... en toen kwam mn vlammenwerper tot leven, en mn turrets en grenade outfit.. Holy mozes wat een skills heb ik nu hahaha.
Vind het echt wel lachen..
ps: ik zit op desolation in een guild genaamd Dutch Canibals. Prima guild en ook op desolation lopen veel Nederlanders rond. En in WvWvW staan we aldoor bovenaan.
Klopt, maar voor de monthly, reset het als je opnieuw inlogd/zone veranderd/doodgaat. Althans zo is mij verteldStealthyPeanut schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:59:
[...]
Dat vind ik het mooie van het spel. Het wordt meteen opgeslagen en bij je volgende login ga je verder waar je gebleven was.
Gisteren had ik middenin een gebied een "login error" en keek ik ineens naar mijn bureaublad.
Ik log opnieuw en en sta precies op dezelfde plek als waar ik eruit werd gegooid. En ik had nog dezelfde inventory als 2 minuten daarvoor. Geniaal
Haha nee. Was het maar. Die achievement is op dit moment kapot. Uitloggen? Reset. Van zone wisselen? Reset. Van overflow naar gewone server? Reset. Maintenance? Reset. Crash? Reset. Pech? Reset.StealthyPeanut schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:59:
[...]
Dat vind ik het mooie van het spel. Het wordt meteen opgeslagen en bij je volgende login ga je verder waar je gebleven was.
Je moet het in één zone doen in één sitting en hopen dat je ingelogd kunt blijven.
Ach, ikzelf heb het gewoon gedaan in één area. Paar vrienden van me hebben gewoon cooking gedaan totdat ze 100k exp hadden.Xylon schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:18:
[...]
Haha nee. Was het maar. Die achievement is op dit moment kapot. Uitloggen? Reset. Van zone wisselen? Reset. Van overflow naar gewone server? Reset. Maintenance? Reset. Crash? Reset. Pech? Reset.
Je moet het in één zone doen in één sitting en hopen dat je ingelogd kunt blijven.
Klopt dit werd later op de desbetreffende Facebook-pagina weergegeven:Grudgie schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 09:55:
[...]
Toen ik bestelde kon ik nergens lezen dat het Out of Stock was.
All outstanding Guild Wars 2 orders should be fulfilled later today, sorry for the delay to anyone affected.
GW2 Standard orders can be collected
[ Voor 6% gewijzigd door KnooL op 01-09-2012 13:02 ]
wat mij opvalt is:
1 dat je qeust krijgt wat eeuwig duurt.(eieren verzamelen is extreem grinding)
2 je vecht acties beetje stijf uitzien (vergeleken met tera)
3 de eerst bos fight ging die gast 1 keer best wel snel dood door zijn onkunde of is dat normaal?
ik speel tera maar sinds tera beetje leeg raakt wilde ik naar deze overstappen.
en ik ben een cod gast wat in houd dat het vechten een beetje een hoog tempo moet zijn.
en aan die video valt het op dat alles traag loopt met het vechten.
gewoon wachten tot Black Ops 2raro007 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:08:
hoi ik heb even deze youtube filmpje gekeken [video]
wat mij opvalt is:
3 de eerst bos fight ging die gast 1 keer best wel snel dood door zijn onkunde of is dat normaal?
en ik ben een cod gast wat in houd dat het vechten een beetje een hoog tempo moet zijn.
Verwijderd
Salvage kits gebruiken op stukken armor die je als loot krijgtrain2reign schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:44:
Heeft iemand enig idee waar je wool kan "farmen" aangezien ik het voor mijn leatherworking nodig heb en het maar niet krijgt. Iemand een idee?
Elke MMO heeft grinding, in meer of mindere mate. In hoeverre het gecamoufleerd is dat is de kunst, in GW2 krijg je voor vanalles en nog wat XP, en dus is het mijns inziens goed gecamoufleerd.raro007 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:08:
wat mij opvalt is:
Verwijderd
Even gecopy/pasted van mijn support email.
Want ik maak me nu wel aardig gek..Hi i had about 2g 60s when i went to the trading post.
There i sold my abyssal dye for 4g 50s, i took the money into my inventory.
Then I removed my cellestial dye that I was selling, because it wouldnt sell. I get the dye in my inventory, but then i see i only got 2g 60s!!
The cellestial dye is in my inventory but where is the rest of my gold?
Im double checking what im selling and buying on AH, but there is nothing there.
So how can i just "lose" 4g 50s, where is it?
Ik heb overal gekeken in mijn inventory, de "logs" @ TP waar ik kan zien wat ik heb gekocht/gesold/en wat ik nog opkoop..
Nergens staat iets?
Je moet naar een fysieke trading post NPC gaan (kan je binnen de main cities vinden) om je gold daar te collecten, duurde mij ook een tijdje om achter te komen
Verwijderd
Ja dat deed ik.Powrot schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:38:
@TheAngel
Je moet naar een fysieke trading post NPC gaan (kan je binnen de main cities vinden) om je gold daar te collecten, duurde mij ook een tijdje om achter te komen
Dat wist ik al.
1. Tasks duren niet eeuwig, sommige gaan snel (zeker met de events er bij), sommige duren wat langer. Maar uit eindelijk ligt het ook aan jezelf.raro007 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:08:
wat mij opvalt is:
2. Ik heb niet het gevoel dat het er stijf uitziet, maar dan heb ik tera ook nog nooit gespeeld.
3. Het filmpje komt uit april (wat dus nog een beta is), lijkt me twee redenen hebben, zijn eerste uur in GW2 en het feit dat een beta niet altijd goed is, dus bosses die teveel dmg doen etc.
Ik zou gewoon meer filmpjes gaan kijken, en zeker aan te raden zijn filmpjes uit de release versie. Dat is het meest accuraat.
Rupsen, Rapsen.
Het werkte al half (aankopen die niet binnenkwamen, maar je geld wel pleite), hij is inmiddels weer platMetian schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:53:
Voor de mensen die het gemist hebben, Trading Post lijkt weer te werken
Tera is in dat opzicht veel 'actiever', enkel keer bij een boss moet je wat heen en weer lopen/springen, maar de actie binnen Tera is een behoorlijk stuk intenser.raro007 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:08:
k speel tera maar sinds tera beetje leeg raakt wilde ik naar deze overstappen.
[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 01-09-2012 13:58 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kennen jullie nog webshops (zoals bovenstaande) die ze nog wel op voorraad heeft?
In de beta had ik vaak dat na het verkopen van een item wel even duurde voor de gold in de tab van black lion trading verscheen. Mss dat er ook een delay is naar de char toe.
g2play.net kan je ook met iDeal betalencls schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:08:
[...]
En dan het liefst een Nederlandse shop of waar je in ieder geval met iDeal kan betalen
[ Voor 6% gewijzigd door KaleBatzZ op 01-09-2012 14:16 ]
Ik lust geen rotte appels...
Dan heb ik niks gezegdterrorvogel schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:15:
[...]
g2play.net kan je ook met iDeal betalen
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Spamfolder heb ik uiteraard al gechecked
[ Voor 3% gewijzigd door beve op 01-09-2012 14:24 ]
Server ligt er denk ik uit voor onderhoud... kan ook niet inloggen @ the moment.beve schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:23:
ik word er net uitgesmeten, en nu kan ik niet inloggen, ik krijg de melding dat ik een e-mail moet verfieren om te authenticeren maar ik krijg niets.
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Spamfolder heb ik uiteraard al gechecked
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
[ Voor 16% gewijzigd door chiIIed op 01-09-2012 15:00 ]
edit: kan er weer op
[ Voor 27% gewijzigd door Oggy op 01-09-2012 15:05 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
wauw 62 al je gaat best hardchiIIed schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:59:
Monthly is binnen om vervolgens 2 seconden later dood te gaanOndertussen al hard op weg naar de 62.
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Verwijderd
Damn, ik zit nog in de trein... ben voorlopig nog niet thuis... Cdkeys toch ook?
Jep! Cdkeys!Magic666 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:23:
[...]
Damn, ik zit nog in de trein... ben voorlopig nog niet thuis... Cdkeys toch ook?
Je moet alles downloaden, wat voor downloadsnelheid krijg je ?TheSelfishGene schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:38:
Net een deluxe key via MMOGA.com gekocht (cc), alles binnen paar minuten binnen. Wie weet er toevallig hoeveel procent vd game er gedownload moet zijn voor ik kan starten? Zit nu op ca 20%/4gb, maar bagger snelheid natuurlijk....
Negaiido schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:39:
[...]
Je moet alles downloaden, wat voor downloadsnelheid krijg je ?
Zat gisteren op 7mb/s.. Zal wel druk zijnTheSelfishGene schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:42:
Was ik al bang voor.... Vond ik wel aardig bij GW1, kon je al beginnen met spelen wanneer je een deel binnen had. Download gaat op zo'n 500KB/sec, gaat dus nog wel een paar uur duren helaas.
[...]
Ik lust geen rotte appels...
Klopt alles blijft netjes behouden behalve experienced survivor. Die reset zich telkens zodra je dood gaat/zone wisselt of uitlogd.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:23:
Die monthly blijft bij mij gewoon aanwezig ondanks uitloggen. No way dat ik vandaag al 100 events gedaan heb.
May Lyssa aid you
Ja een bank zit in de stad ik weet alleen niet waar deze in de Sylvari wereld zit dat is de enige starter town waar ik nog heen moet.GluonC schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:05:
Kan ik spullen uit mijn inventory ergens op een bank zetten? en zo ja waar kan ik die vinden, ben nu al een half uur aan het rond lopen in het gebied waar je begint (Sylvari) maar ik kan nergens een bank vinden
May Lyssa aid you
LOL EU: InXzitoWeTrust
Verwijderd
Ik weet dat het vaak is gepost maar er zijn zoveel pagina's om nou te moeten zoeken ben ik veel te lui voor:P.
Dus zou iemand een link kunnen posten(A)!
Alvast bedankt!
Download je met nieuwsgroepen ofniet? dan heb ik wel wat voor jeVerwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:13:
Sorry hoor maar waar kan ik het spel downloaden?
Ik weet dat het vaak is gepost maar er zijn zoveel pagina's om nou te moeten zoeken ben ik veel te lui voor:P.
Dus zou iemand een link kunnen posten(A)!
Alvast bedankt!
Ik laat het weten wanneer ik de key binnen heb.
@GluonC ik download via Spotnet, dus ik ben geinteresseerd.
Verwijderd
Nou heb ik voor mijn studie eigenlijk een laptop nodig maar als ik een goede laptop wil kopen die gw2 etc decent draait ben ik 1000euro kwijt en dan koop ik liever een goede desktop die lang meegaat en upgradable is en een goedkope laptop voor word
Nou vroeg ik me af is deze desktop een beetje geschikt:
Medion:
I7-3770 3.2ghz
4gb ddr3 ram
nvidia gt 640 1536 mb ddr 3
700 euro
heb ook nog een laptop gespot:
i7-3610qm 4x 2.3 ghz
6gb ddr3ram
geforce 630 m
829 euro
Ik zou het neit weten..bedankt alvast!
Best Buy Guide, vandaag uit gekomen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:22:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen en jullie zijn er ondertussen vast al moe van maar ik ben echt een computer leek en mijn ouwe dell wil voor de 2e keer niet meer opstarten dus ben het beu..
Nou heb ik voor mijn studie eigenlijk een laptop nodig maar als ik een goede laptop wil kopen die gw2 etc decent draait ben ik 1000euro kwijt en dan koop ik liever een goede desktop die lang meegaat en upgradable is en een goedkope laptop voor word
Medion:
I7-3770 3.2ghz
4gb ddr3 ram
700 euro
i7-3610qm 4x 2.3 ghz
6gb ddr3ram
geforce 630 m
829 euro
Ik heb je een PM gestuurtObversarix schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:18:
Rond net mijn aankoop af op mmoga.com voor de Digital Deluxe.
Ik laat het weten wanneer ik de key binnen heb.
@GluonC ik download via Spotnet, dus ik ben geinteresseerd.
nzbindez gebruik ik altijd als ik iets niet kan vinden
Heb de key (in mijn spambox of course) binnen.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:22:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen en jullie zijn er ondertussen vast al moe van maar ik ben echt een computer leek en mijn ouwe dell wil voor de 2e keer niet meer opstarten dus ben het beu..
Medion:
I7-3770 3.2ghz
4gb ddr3 ram
700 euro
i7-3610qm 4x 2.3 ghz
6gb ddr3ram
geforce 630 m
829 euro
Verwijderd
[/quote]
Dat gaat dus al te ver..ik kan mijn eigen pc niet in elkaar zetten of doen die leveranciers dat ook?
thnx
[quote]hawker schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:30:
Beide videokaarten zijn compleet ongeschikt om op te gamen. Zeker op 1080p
Oke:(
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2012 16:31 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:30:
[...]
Dat gaat dus al te ver..ik kan mijn eigen pc niet in elkaar zetten of doen die leveranciers dat ook?
thnx
Meeste welVerwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:30:
[...]
thnx
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Jammer, dan maar voor €15 meer bij de collega's uit Duitsland..
Verwijderd
GluonC schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:16:
[...]
Download je met nieuwsgroepen ofniet? dan heb ik wel wat voor je
Verwijderd
Denniz0229 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:31:
iemand een snelle gamekey site? op google zijn ze allemaal uitverkocht
Verwijderd
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2012
niet het eerste systeem van 300euro maar die daar onder:)
vriendelijk bedankt
Heb de key ook
Heb je al een account? zo ja moet je hier even inlkoggen: https://account.guildwars2.com/loginVerwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:32:
Nee, ik download niet met nieuwsgroepen is er geen link waar ik kan downloaden?
[...]
Kun je de game client downloaden.
May Lyssa aid you
Zo heb ik het ook gedaan. Mijn Spotnet snapt niet wat hij met nzb-files aan moet schijnbaar >_>ZypherNL schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:40:
[...]
Heb je al een account? zo ja moet je hier even inlkoggen: https://account.guildwars2.com/login
Kun je de game client downloaden.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:38:
Zou dat basisgamesysteem van de best buy guide gw2 prima kunnen draaien?
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2012
niet het eerste systeem van 300euro maar die daar onder:)
vriendelijk bedankt
Verwijderd
Pff te nice...en dan te bedenken dat ik in de mediamarkt stond van ..nou nou dat lijkt me wel een mooi dingetje die draait het vast prima! En dan hier horen dat er totaal niet mee te gamen valt en een computer van 100 euro minder in de bbg draait het zonder problemen!Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:45:
Die kan Gw2 zonder problemen draaien.
[...]
Harstikke bedankt jongens voor de hulp..ik denk dat ik die dan maar ga bestellen!
Je kan toch ook gewoon launcher open gooien en hem laten downloaden ?TheSelfishGene schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:43:
hmz, waar is dat ding op usenet te vinden dan? ik zie m nergens....
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:48:
[...]
Pff te nice...en dan te bedenken dat ik in de mediamarkt stond van ..nou nou dat lijkt me wel een mooi dingetje die draait het vast prima! En dan hier horen dat er totaal niet mee te gamen valt en een computer van 100 euro minder in de bbg draait het zonder problemen!
Harstikke bedankt jongens voor de hulp..ik denk dat ik die dan maar ga bestellen!
Obversarix schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:48:
Na hoogstens een kwartier sinds de aankoop, heb ik al (ondanks falen) geregisteerd en zit ik op 10% gedownload (constante 2,89 Mb/sec)
edit: nvm, hij is al aan t downloaden. AVG issue.
[ Voor 22% gewijzigd door Japser op 01-09-2012 17:02 ]
Zit op een abbo die richting 50 zou moeten kunnen, maar dat is mij niet gegunt helaas.TheSelfishGene schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:52:
Wauw? Ik nog steeds niet meer dan 500KB/sec... Zit ik hier met mn breedband....
[...]
Obversarix schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:55:
[...]
Zit op een abbo die richting 50 zou moeten kunnen, maar dat is mij niet gegunt helaas.
Kreeg al een mailtje dat mijn email aangepast was en of ik deze wilde verifiëren. Ziet er naar uit dat er iemand bezig is met mijn accountdavey s. schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:38:
Mijn hele junkbox van mijn mail wordt gespammed door ArenaNet: Authorize login attempt
Nog vager, want ik heb niet eens een account onder dat email adres...
Ze zijn wel desperate met die phishing attempts
[ Voor 13% gewijzigd door Jerry op 01-09-2012 17:22 ]
Een strakke 7 tot 12mb/secObversarix schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:48:
Na hoogstens een kwartier sinds de aankoop, heb ik al (ondanks falen) geregisteerd en zit ik op 10% gedownload (constante 2,89 Mb/sec)
Ik sta al in de vriendenlijst van collega's, komt dus goed zeg ik zo
May Lyssa aid you
Magic666 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:09:
[...]
Een strakke 7 tot 12mb/sec
Ik sta al in de vriendenlijst van collega's, komt dus goed zeg ik zo
Ik ga de wereld eens in om te zien hoe of wat
Bestelling afgerond, keurig na 5 minuten een mailtje. Ik denk: Wauw dat werkt perfect. Maar helaas het onderstaande bericht. Snap met mijn gebrekkige duits ook maar de helft van wat er staat, dus ga zo maar eens een woordenboek ernaast leggen.
Het was ook gewoon te mooi om waard te zijn..
"Danke für den Einkauf bei MMOGA LTD. Wir entschuldigen uns dafür, dass unser System nicht in der Lage ist,
ihre Bezahlung per Click and Buy aufgrund der folgenden Gründe, zu vervollständigen:
1. Ungewöhnliches Einkaufverhalten ihrerseits (z.B. eine sehr große Summe oder viele Bestellungen).
2. Hohe Rückbuchungsrate aus ihrem Land.
3. Ihr Click and Buy Konto ist nicht beglaubigt.
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten die dadurch verursacht werden, allerdings sind sie notwendig
um betrügerische Bestellungen so gering wie möglich zu halten.
Aus Sicherheitsgründen benötigen wir von ihnen eine Email an info@mmoga.de mit einer digital
kopierten Version des folgenden:
1. Eine Kopie ihres Personalausweises/ Reisepass und falls Sie mit Kredit Karte bezahlt haben, ein
Kreditkartenabrechnung welche deutlich ihren
Namen und Adresse zeigt, welche mit ihrem Click and Buy Konto übereinstimmen.
2. Das Zulassungsformular, vorher ausgedruckt, komplett ausgefüllt, als Photo oder in gescannter Form.
3. Ein Bild von Ihnen nach unterem Beispiel. Dieses Photo muss unzensiert sein. Als Ausweis ist anders als im
Beispiel gezeigt der Personalausweis oder Reisepass erforderlich.
Unten finden sie unser Click and Buy Zulassungsformular. Dieses drucken sie bitte aus, füllen es aus und
unterschreiben es. Ihre Bestellung wird komplett ausgeführt werden nachdem wir ihre Sendung erhalten haben.
Email: info@mmoga.de (international)
MMOGA LTD – Click and Buy Zulassungsformular"
Voor degene die willen weten wat ik een uber-rig noem:
i5 3570K
P8Z77-V
Club3D HD Radeon 7950
OCZ Vertex 2 120 GB SSD
OCZ Vertex 4 512 GB SSD
Unknown 1TB HDD
Unknown 2TB HDD
En random meuk
Bij mij is het net andersom een matige pc:Obversarix schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:25:
Ik heb echt een uber-rig maar internet is echt een bottleneck >_>
Voor degene die willen weten wat ik een uber-rig noem:
i5 3570K
P8Z77-V
Club3D HD Radeon 7950
OCZ Vertex 2 120 GB SSD
OCZ Vertex 4 512 GB SSD
Unknown 1TB HDD
Unknown 2TB HDD
En random meuk
GTS 250
Phenom XII 550
OCZ Vertex 2 60 GB
2TB HDD
Maar dan 100/100Mbit netwerk met altijd lage pingtimes
May Lyssa aid you
Verwijderd
Hoe vul je die aan? Ik sta al de hele dag op hetzelfde aantal xp.chiIIed schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:58:
[...]
Klopt alles blijft netjes behouden behalve experienced survivor. Die reset zich telkens zodra je dood gaat/zone wisselt of uitlogd.
Dan is ie een keer gereset naar 0 en heb je nog niet meer xp gehaald dan waar de achievement nu op staat. Het nummer hier reset namelijk niet.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:30:
[...]
Hoe vul je die aan? Ik sta al de hele dag op hetzelfde aantal xp.
Zit ik hier met een 120mbit lijntje.
Dacht dat ik het slecht hadGrudgie schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:36:
Bij mij gaat het downloaden ook traag, rond de 500kb. In het begin ging het rond de 1mbit.
Mijn verbinding staat wel lekker constant though.
nu moet ik eens server zoeken
welke is het beste en waar kan ik me aanmelden voor de Gotguildwars guild
En op welke server zitten jullie het meeste
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Grudgie schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:36:
Bij mij gaat het downloaden ook traag, rond de 500kb. In het begin ging het rond de 1mbit.
Ja, enorm gaar!TheSelfishGene schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:43:
Gaar he? Ik zit nu al 5 uur 'te wachten', ongeveer 7,5 gb binnen, dat wordt vanavond niet meer spelen
[...]
Zit al vanaf uur of 1/2 te downloaden en zit op 12 gig.
Zelfde results met ruim 1 uur lang downloaden.Grudgie schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:44:
Zit al vanaf uur of 1/2 te downloaden en zit op 12 gig.
Ben begonnen rond half 5.
of gewoon een torrentje er van maken zou ook wel eens handig zijn maar goed ik heb de DVD versie dus heb er minder last van..TheSelfishGene schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:49:
Ik vermoed dat ze enigzins random downloads verdelen over servers, of misschien op basis van ip ranges ofzo. Heel jammer dat je ook niet zelf een andere mirror kan selecteren. Grrrrr
ook wel een uurtje bezig geweest maar goed dat was met guild wars 1 ook het geval
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.