Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TheSelfishGene
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Is er niet een leuke tweaker met een uberlijn die ff een actuele gw2.dat op usenet/torrent kan gooien? :)

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
TheSelfishGene schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:57:
Is er niet een leuke tweaker met een uberlijn die ff een actuele gw2.dat op usenet/torrent kan gooien? :)
Leuke tweaker: check
Uberlijn: failure
Volledige versie van GW2: failure

Guess it wont be me.

• Miezjell
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09 20:43
Miezjell schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:24:
Heb ik weer hoor!! Net bestelling gedaan op mmoga.de.

Bestelling afgerond, keurig na 5 minuten een mailtje. Ik denk: Wauw dat werkt perfect. Maar helaas het onderstaande bericht. Snap met mijn gebrekkige duits ook maar de helft van wat er staat, dus ga zo maar eens een woordenboek ernaast leggen. ;(

Het was ook gewoon te mooi om waard te zijn.. :-( Lijkt mij een scam bericht als ik zo zie wat ze vragen.. Holy crap..

"Danke für den Einkauf bei MMOGA LTD. Wir entschuldigen uns dafür, dass unser System nicht in der Lage ist,
ihre Bezahlung per Click and Buy aufgrund der folgenden Gründe, zu vervollständigen:
1. Ungewöhnliches Einkaufverhalten ihrerseits (z.B. eine sehr große Summe oder viele Bestellungen).
2. Hohe Rückbuchungsrate aus ihrem Land.
3. Ihr Click and Buy Konto ist nicht beglaubigt.
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten die dadurch verursacht werden, allerdings sind sie notwendig
um betrügerische Bestellungen so gering wie möglich zu halten.
Aus Sicherheitsgründen benötigen wir von ihnen eine Email an info@mmoga.de mit einer digital
kopierten Version des folgenden:
1. Eine Kopie ihres Personalausweises/ Reisepass und falls Sie mit Kredit Karte bezahlt haben, ein
Kreditkartenabrechnung welche deutlich ihren
Namen und Adresse zeigt, welche mit ihrem Click and Buy Konto übereinstimmen.
2. Das Zulassungsformular, vorher ausgedruckt, komplett ausgefüllt, als Photo oder in gescannter Form.
3. Ein Bild von Ihnen nach unterem Beispiel. Dieses Photo muss unzensiert sein. Als Ausweis ist anders als im

Beispiel gezeigt der Personalausweis oder Reisepass erforderlich.
Unten finden sie unser Click and Buy Zulassungsformular. Dieses drucken sie bitte aus, füllen es aus und
unterschreiben es. Ihre Bestellung wird komplett ausgeführt werden nachdem wir ihre Sendung erhalten haben.
Email: info@mmoga.de (international)
MMOGA LTD – Click and Buy Zulassungsformular"
Mensen, zouden jullie hieraan meewerken?

Ik heb een mailtje gestuurd naar de support van de site, en deze hebben mij al keurig beantwoord dat ze dit steekproefsgewijs uitvoeren omdat er de laatste tijd mee fraude voor komt.

I dunno what to do.. :X

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Als ik zou weten wat er stond zou ik waarschijnlijk wel helpen ja.
Overigens heeft mijn download maar 1,5u geduurd :D

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 18:14

Metian

Snert is vies

Miezjell schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:09:
[...]

Ik heb een mailtje gestuurd naar de support van de site, en deze hebben mij al keurig beantwoord dat ze dit steekproefsgewijs uitvoeren omdat er de laatste tijd mee fraude voor komt.

Ik zou persoonlijk hier niet aan mee werken, zie geen reden in waarom hun mijn ID-kaart zouden moeten hebben, en al helemaal geen foto van mij. ( als ik het allemaal goed begrepen heb met mijn gebrekkige duits ).

Rupsen, Rapsen.

• Miezjell
Dus de €50 euro maar als verloren beschouwen dus..? =/

Crap..

• Metian
  • Laatst online: 20-11 18:14

Metian

Snert is vies

Miezjell schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:17:
Dus de €50 euro maar als verloren beschouwen dus..? =/

Crap..
Je kan de koop toch ontbinden. en het geld terug vragen. Je mag namelijk wel verwachten dat als jij hier niet mee akkoord wilt gaan, dat jij gewoon het geld terug krijgt. Maar goed, ik heb me er nooit echt in verdiept. Je zou eventueel ergens hier op het forum een topic openen om te zien wat tweakers er van zeggen die hier wel zich in verdiept hebben.

[ Voor 38% gewijzigd door Metian op 01-09-2012 18:25 ]

Rupsen, Rapsen.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

jeeej! 99%! Nog eventjes en kan ik ook eindelijk spelen.

Op welke servers spelen jullie? :)

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
TheSelfishGene schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:57:
http://www.loldict.com/GW2/Gw2.dat.torrent

eerste Torrent die ik ooit heb gemaakt kan uploaden met 6 MB/sec

May Lyssa aid you

• Miezjell
Metian schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:23:
[...]

Je kan de koop toch ontbinden. en het geld terug vragen. Je mag namelijk wel verwachten dat als jij hier niet mee akkoord wilt gaan, dat jij gewoon het geld terug krijgt. Maar goed, ik heb me er nooit echt in verdiept. Je zou eventueel ergens hier op het forum een topic openen om te zien wat tweakers er van zeggen die hier wel zich in verdiept hebben.
Net mee bezig geweest. Chat gevoerd via de support pagina en inmiddels is de order gecanceled en is mijn geld terug gestort naar clickandbuy.

Kwa service echt een 10.

Edit;
Nu op zoek naar een andere site om het te kopen dan.. :X

Edit2;
Screw it. Wacht wel tot ze weer in de winkel liggen.. Vertrouw het niet meer.. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Miezjell op 01-09-2012 18:45 ]

• Grudgie

Grudgie

Oke, 99% en is klaar met het downloaden, volgens mij moet nu toch echt wel dat Play knopje oplichten ofzo, maar er gebeurt niks :P

Verwijderd

heb je al ingelogd?

• Grudgie

Grudgie

Ik ben ingelogd in de Download Client als je dat bedoeld.

Edit: Hij doet het, had download client afgesloten en opnieuw opgestart en nu doet ie het! :D

Op welke server(s) spelen jullie? :)

[ Voor 54% gewijzigd door Grudgie op 01-09-2012 18:45 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Badass :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zQtMeUOGND8P11QM862shjlu/full.jpg

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:24
Ik wil wat craften, maar ik snap niet helemaal hoe het zit. Om de Bronze ingot te krijgen, moet ik Copper ore en Tin hebben. Nu heb ik 10 lumps of tin en 35 copper ore. Dat zijn de goede ingrediënten toch?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KIxgU.jpg

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:40
Dat klopt. nu moet je in je je craft menu op bronze ingot klikken, en deze eerst craften met 10 copper ore en 1 lump of tin. dan heb je bronze ingots die je kan gebruiken.

• Dacuuu
Wartooth schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:56:
Dat klopt. nu moet je in je je craft menu op bronze ingot klikken, en deze eerst craften met 10 copper ore en 1 lump of tin. dan heb je bronze ingots die je kan gebruiken.
Bedoel je dit? Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lhpRT.jpg Maar hier staat de copper en tin niet tussen.

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:40
Nee, in het menu van je eerste foto, helemaal onderaan zie je al bronze ingots staan met een (3) erachter. Daar moet je eerst de bronze ingots craften

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Dacuuu schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:59:
[...]

Bedoel je dit? [afbeelding] Maar hier staat de copper en tin niet tussen.
De onderste in de lijst van je 1ste plaatje. Waar mooi een getal achter staat hoeveel je er kunt maken.

Kijk ook meteen even dit filmpje voor meer informatie mbt crafting.

• unfor
Als er achter een items tussen haakjes een cijfer staat kun je dat craften.

• TheSelfishGene
  • Niet online
Cool, ff proberen! Thanks man

edit:
hmm, lijkt helaas nog niet goed te gaan, krijg geen peers te zien op torrent.
ZypherNL schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:32:
[...]

http://www.loldict.com/GW2/Gw2.dat.torrent

eerste Torrent die ik ooit heb gemaakt kan uploaden met 6 MB/sec

[ Voor 14% gewijzigd door TheSelfishGene op 01-09-2012 19:08 ]

• Fonz11
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik weet dat er al een aantal sites genoemd zijn waar je de game kan kopen...
Maar iemand vanavond nog ervaring met een site waar je de key ook vrijwel meteen ontving?

• Dacuuu
Xylon schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:00:
[...]

De onderste in de lijst van je 1ste plaatje. Waar mooi een getal achter staat hoeveel je er kunt maken.

Wartooth schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:00:
Nee, in het menu van je eerste foto, helemaal onderaan zie je al bronze ingots staan met een (3) erachter. Daar moet je eerst de bronze ingots craften
Xylon schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:00:
[...]

Thnx! ik zie het nu. Helder :o

• minimals
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 09:41
Fonz11 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:02:
Maar iemand vanavond nog ervaring met een site waar je de key ook vrijwel meteen ontving?
Ik ben momenteel aan het bestellen bij mmosale.com voor 42.5 euro, ik hou je op de hoogte.

• TheSelfishGene
  • Niet online
ik kreeg m vrijwel gelijk bij mmoga met gebruik creditcard...

• Fonz11
Thanks Minimal and gene. 42.5 is nog wel een redelijke prijs! Binnen 20 min ontvang je de key volgens de site. al binnen minimals? :)

• minimals
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 09:41
Fonz11 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:13:
Thanks Minimal and gene. 42.5 is nog wel een redelijke prijs! Binnen 20 min ontvang je de key volgens de site. al binnen minimals? :)
Jep, de key is binnen en geregistreerd! Nadat ik betaalde met Visa kreeg ik na nog geen 10 minuten een mail met de volgende tekst:
Dear <name>,

Thank you for ordering from our web. Due to large order, we need to request
your land line phone number for verification. This is to protect both of us
from fraud. We cannot send your gold until we hear from you. You can reply
directly to this letter to tell us your land line phone number. Once your
phone is verified, your further orders will directly be in process. Thanks
again for your understanding and patience. We look forward to your reply! If
you need more details about phone verification please use the following
link: http://www.mmosale.com/order-verification-p-1040.html

Sincerely,

Mmosale customer service team

http://www.mmosale.com/

Mail: support@mmosale.com

Msn messenger: support@mmosale.com
Ik heb even met hun chat support contact opgenomen en blijkbaar kan de bestelling ENKEL via deze manier bevestigd worden. Ik stuurde mijn nummer door en werd enkele minuten later opgebeld met de vraag of ik iets besteld had en of ik mijn e-mailadress even kon herhalen. Zo gezegd zo gedaan en nog een paar minuten later zat de key in mijn inbox.

Deze manier van bevestiging heb ik nog nooit meegemaakt, maar het is wel legit blijkbaar.

• unfor
minimals schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:20:
[...]

Jep, de key is binnen en geregistreerd! Nadat ik betaalde met Visa kreeg ik na nog geen 10 minuten een mail met de volgende tekst:

[...]

Ik heb even met hun chat support contact opgenomen en blijkbaar kan de bestelling ENKEL via deze manier bevestigd worden. Ik stuurde mijn nummer door en werd enkele minuten later opgebeld met de vraag of ik iets besteld had en of ik mijn e-mailadress even kon herhalen. Zo gezegd zo gedaan en nog een paar minuten later zat de key in mijn inbox.

Deze manier van bevestiging heb ik nog nooit meegemaakt, maar het is wel legit blijkbaar.
Denk dat dat is om te controleren of jij niet een nigeriaan met een gejatte CC bent ;)

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11 09:13
Wilde me aanmelden bij far shiverpeaks maar die is vol..
enig idee of er nog ruimte komt voor dinsdag?

Is het mogelijke om karakters op verschillende servers aan te maken?

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:48
Miezjell schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:09:
[...]

Je hebt het inmiddels al opgelost, maar gebeurd wel vaker dat sites vragen om een bankafschrift, kopie ID kaart oid om je CC te bevestigen. Waarom ze dit dan met Click&Buy doen weet ik niet. Dat bedrijf checked dat soort dingen normaal al voordat een webshop het zou doen.

• -kardo-
  • Laatst online: 08-11-2020
Hoe join je de dungeon voor lvl 30 gewoon zoeken naar een groep of zijn er andere manieren?

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

-kardo- schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:46:
Hoe join je de dungeon voor lvl 30 gewoon zoeken naar een groep of zijn er andere manieren?
ik raad het je af, dungeons zijn *lastig*
gister de lvl30 gedaan met 4 guildies (goede communicaties dus) waar we allemaal een aantal lvls boven 30 waren (33 tot 41 ofzo) (ja, je wordt gedownscaled, maar je hebt nog altijd je gear+traits die wel blijven helpen)
en het was nog steeds nouwelijks te doen, gewoon omdat de tegenstanders A: heul sterk zijn en heul veul HP hebben en B: je moet compleet anders spelen dan je gewend bent; ruwe damage werkt voor geen meter (zelfs als je dit op papier begrijpt is de praktijk érg anders) en niemand kan meer van 2~3 aanvallen head-on tanken, dus iedereen krijgt aggro

geloof me, begin er alleen aan met 5 man via een voicechat die je kent, dan is het goed te doen en erg leuk+uitdagend

onder lvl30 (zonder elite skills dus) lijkt het me echt enorm lastig te doen, zal je heel veel repair kosten opleveren iig

• Xylon
godofal schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:54:
[...]

gister de lvl30 gedaan met 4 guildies (goede communicaties dus) waar we allemaal een aantal lvls boven 30 waren (33 tot 41 ofzo) (ja, je wordt gedownscaled, maar je hebt nog altijd je gear+traits die wel blijven helpen)
en het was nog steeds nouwelijks te doen, gewoon omdat de tegenstanders A: heul sterk zijn en heul veul HP hebben en B: je moet compleet anders spelen dan je gewend bent; ruwe damage werkt voor geen meter (zelfs als je dit op papier begrijpt is de praktijk érg anders) en niemand kan meer van 2~3 aanvallen head-on tanken, dus iedereen krijgt aggro

geloof me, begin er alleen aan met 5 man via een voicechat die je kent, dan is het goed te doen en erg leuk+uitdagend

onder lvl30 (zonder elite skills dus) lijkt het me echt enorm lastig te doen, zal je heel veel repair kosten opleveren iig
Ik heb exact de tegenovergestelde ervaring. Een paar dagen terug heb ik AC gedaan met twee guildies uit GoT en twee random players. We hadden geen teamspeak oid en vier van ons hadden de dungeon nog nooit gedaan. Een van de random mensen echter wel en die heeft ons er een beetje doorheen geleid door gewoon killorders te zetten (een echte aanrader! Met, volgens mij, ctrl+t kun je een mob marken en met t kan vervolgens iedereen hem targetten).

Anyway, begin van de dungeon, gewoon pack voor pack gecleared door steeds de volgorder healer > ranged > melee aan te houden.

Al met al zijn we geen één keer gewiped. Alles ging gewoon soepel zonder problemen, zonder gezeur, alles geoneshot.

• -kardo-
[...]

Ohw en deden jullie de exploration mode of story mode? Dan moet ik me vrienden ff verder pushen naar 30 die nog geen 30+ zijn.

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:16

Grvy

Bot

[...]

Grappig; ik heb het 2 dagen geleden (de eerste dungeon level 30?) gedaan met een paar guildies van de Guild of tweakers.. zonder TS en dat ging meer dan prima.

Eigenlijk alleen lastig in het begin met thrash mobs, daarna rolde we over de bosses heen.. :P

Dit is een account.

• Fonz11
Ok wat een systeem! haha
half acht code besteld bij mmosale.com, na 10 minuutjes mail of ik mijn Landline phone number wilde geven for conformation. Na mijn 06 gegeven te hebben kreeg ik de vraag om toch echt mijn land line phone te geven. Echter heb ik deze niet! dus netjes verteld. 10 minuutjes later kreeg ik een vage thai ofzo aan de lijn die amper engels sprak. Na wat vragen beantwoord te hebben werd mijn order geconfirmed!

rare bedoeling maar het werkt wel, binnen 20 minuutjes de key in huis.

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik heb mijn gamekey via Gamesync.nl gehaald. Gisteravond rond half zes besteld voor 50 euro.
Er waren toen nog 10 gamekeys verkrijgbaar.
Binnen 30 seconden mijn mail met code en een plaatje van de code :)

Wel raar, want als ik nu de site open en zoek naar het artikel "guildwars2digital" is er niets meer van te vinden.
Ook geen link naar een lege voorraad.

Ik heb gisteravond nog een van de laatste plekken bij Far Shiverpeak kunnen bemachtigen (een vriend van me zit daar dus was blij dat er even een plekje was). Ga me vanavond aanmelden voor de Tweakers Guild :)

• -kardo-
Nog een vraagje over de dungeon leipen jullie gewoon daar heen of is er een manier om er sneller te komen (ik heb er geen waypoints daar)

• KaleBatzZ
  • Laatst online: 19-11 21:25
Gisteren bij g2play.net gekocht voor €50. Kon betalen met ideal en binnen 5 minuten had ik me key binnen.

Edit: Zie nu dat ie voor 54,95 te koop staat... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door KaleBatzZ op 01-09-2012 20:13 ]

Ik lust geen rotte appels...

• Grudgie

Grudgie

Ook aan het spelen nu. Grafisch ziet het er mooi uit. Alleen heb ik echt geen flauw idee wat ik aan het doen ben :P

Ik moet echt wennen aan hoe het gespeeld moet worden, soms heb ik geen idee waar ik heen moet. Bij WoW was dat voor mijn gevoel wel iets wat gemakkelijker.

Moet het denk ik maar even tijdje spelen. :)

• Fonz11
Ben de game nu aant downloaden. 6 mb per sec :) gaat lekker. iemand server suggesties?

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik moet toch even kwijt dat ik het een ge-wel-dig spel vind. De details ook in de omgeving. Skritt-city net ontdekt en ik vind het zo gaaf gedaan. De events zijn over het algemeen ook erg leuk en ik vind dat de meeste professions ook gewoon goed te spelen zijn.

Gewoon een vet spel dus :).

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Must... resist...
8)7

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
WTF ik kan niet meer inloggen, zou een email authenticatie moeten krijgen ofzo? Maar die komt niet, via de website hetzelfde verhaal..

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2rfas1i.png

[ Voor 17% gewijzigd door shoombak op 01-09-2012 20:31 ]

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 22:24
shoombak schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:29:
WTF ik kan niet meer inloggen, zou een email authenticatie moeten krijgen ofzo? Maar die komt niet, via de website hetzelfde verhaal..
had hetzelfde, bleek de mail in me mailbox ongewenst te zitten.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:33
Tot nu toe een zeer leuk spel! Blijf nieuwe dingen ontdekken, alleen beetje jammer van de foutjes in het spel, maarja ja kan niet alles hebben :p

Zijn er nog tweakers die op Ring of Fire spelen? Ik heb een NL guild opgezet.Gezelligheid is bij ons het belangrijkst, iedereen is welkom. PM om te joinen.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

w00t, ik ben meteen naar de stad gefietst toen ik terug kwam van vakantie :+ Er was bij Free Record Shop nog één Guild Wars 2 te krijgen, meteen meegenomen! :D

• -kardo-
Ik speel niet op ring of fire maar bij de laaste world vs world vs world moesten we tegen jullie. :P

• godofal
  • Niet online

godofal

hmm, ik zeg niet dat het onmogelijk was, maar wel erg uitdagend
lees mijn bericht net terug, en ik zette de toon verkeerd; ik wou benadrukken dat voor mensen onder lvl30 het erg lastig zou zijn

daarnaast hadden we in het begin er wat moeite mee omdat we allemaal hurrdurr klassiek gingen tanken en DPSen zonder te dodgen e.d.
zodra we daarmee begonnen ging het allemaal een stuk soepeler
spoiler: semi-spoiler over lvl30 dungeon bosses
die bosses zijn erg makkelijk vergeleken met de rest, alleen de lovers hadden we het ff lastig mee
en dan die koning, echt té zwak was die, alleen een buttload aan HP

• -kardo-
Dan ga ik maar morgen ff die dungeon doen iemand toevallig op de server blacktide die morgen zin heeft om de dungeon te doen.

• 2020Media
Lol zojuist de eerste Tweaker in game gezien "lord of siths" bij een boss mob, binnenkort ook maar aanmelden voor de guild, op welk lvl heb je trouwens voordeel van een guild? ik ben altijd wel iemand die nooit iets vraagt en alles zelf wil oplossen :P.

May Lyssa aid you

Verwijderd

Iemand zin om de ascalonian catacombs met een lvl 31 elementalist te doen? Server farshiver peaks.

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Zijn er nog mensen die in een leuke guild zitten die niet op Far ShiverPeaks zitten ? schijnt "nogal" vol te zijn ;) ik moet nog beginnen met de game maar altijd mmo's gespeeld.

Tevens gaat het mij om de gezelligheid, hardcore bezig zijn heb ik wel gezien. Dus als iemand nog een voorstel heeft dan hoor ik dat graag.

Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met de Ranger icm Longbow? zie voornamelijk op de streams mensen spelen met shortbow of melee?

Battle.net :: FazerFreak#2695

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:53

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik lees dungeon AC onder de 30? je moet toch minimaal lvl 30 zijn om daar in te gaan?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• 2020Media
fazerfreak schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:51:
Zijn er nog mensen die in een leuke guild zitten die niet op Far ShiverPeaks zitten ? schijnt "nogal" vol te zijn ;) ik moet nog beginnen met de game maar altijd mmo's gespeeld.

Tevens gaat het mij om de gezelligheid, hardcore bezig zijn heb ik wel gezien. Dus als iemand nog een voorstel heeft dan hoor ik dat graag.

Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met de Ranger icm Longbow? zie voornamelijk op de streams mensen spelen met shortbow of melee?
Longbow heeft een grotere range volgens mij de grootse range ingame ik had eerst eenrRanger maar ik ben niet zo van de pets veel micromanagement maar als je het kan is het wel ontzettend goed.

Ik speel nu een Rifle warrior, de range is volgens mij even groot als die van een longbow (kan iets korter zijn) en je hoeft geen pet te managen.

May Lyssa aid you

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
ZypherNL schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:56:
[...]

Longbow heeft een grotere range volgens mij de grootse range ingame ik had eerst eenrRanger maar ik ben niet zo van de pets veel micromanagement maar als je het kan is het wel ontzettend goed.

Ik speel nu een Rifle warrior, de range is volgens mij even groot als die van een longbow (kan iets korter zijn) en je hoeft geen pet te managen.
ok :) ben zelf wel gecharmeerd van de pets, schijnt wel dat de longbow erg traag is qua attackspeed ( wat op zich niet heel raar zou zijn, zolang het maar niet TE traag dat er niet mee te spelen valt )

edit: tevens ben ik altijd fan geweest van support chars. Dus een keuze voor een char in deze richting zou me ook erg liggen.

edit2: een NL-only guild zou trouwens ook gezellig zijn qua babbelen op ts enzo ;)

[ Voor 13% gewijzigd door fazerfreak op 01-09-2012 21:20 ]

Battle.net :: FazerFreak#2695

• Tidir
  • Laatst online: 20-11 19:27
shoombak schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:29:

[afbeelding]
Heb dit ook sinds vandaag. Maar ik trof ook 2 mailtjes van Arenanet in mijn mailbox aan waarin stond of ik mijn email change wilde bevestigen en de andere mail stond in dat mijn email adres succesvol is verranderd....
Dit heeft plaats gevonden toen ik nog lag te slapen.. Las al iets op het internet over hackers.. Denk dat ik nu al de dupe ben geworden van hackers.. erg jammer.. Hoop dat ze snel de security van alle account verbeteren.
Iemand hier al ervaring mee met die mailtjes of ben ik de enige?

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Tidir schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:22:
[...]Hoop dat ze snel de security van alle account verbeteren.
Sorry maar ik denk niet dat het aan de security ligt van de accounts, ik denk dat jouw mail- en account wachtwoord hetzelfde waren en te makkelijk te raden ... of je hebt ergens een keylogger tegen het lijf gelopen.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Tidir schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:22:
[...]

Heb dit ook sinds vandaag. Maar ik trof ook 2 mailtjes van Arenanet in mijn mailbox aan waarin stond of ik mijn email change wilde bevestigen en de andere mail stond in dat mijn email adres succesvol is verranderd....
Dit heeft plaats gevonden toen ik nog lag te slapen.. Las al iets op het internet over hackers.. Denk dat ik nu al de dupe ben geworden van hackers.. erg jammer.. Hoop dat ze snel de security van alle account verbeteren.
Neem contact op met support.Klik op 'Ask a question' en vandaar wijst het zichzelf wel uit.

http://en.support.guildwars2.com/

Steam: Grim

• Grudgie

Grudgie

Die quests met die groene ster, zijn dat nou quests die je met een groep moet doen? Vaak kom ik uit op instances die ik in moet gaan maar die gasten daarin zijn veels te sterk.

• Grim
Grudgie schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:37:
Die quests met die groene ster, zijn dat nou quests die je met een groep moet doen? Vaak kom ik uit op instances die ik in moet gaan maar die gasten daarin zijn veels te sterk.
Dat is je personal story. Je kan eventueel vrienden meenemen in deze instance.
Bij de tekst rechtsboven vind je een getal tussen haakjes. Dit is het aangeraden (recommended) level voor de instance. Als je hoger bent als dit level word je naar dit level gedownscaled.

Persoonlijk wacht ik altijd met personal story en doe er dan enkele achter elkaar. Ben bijvoorbeeld level 45 ofzo en zit op level 30 qua personal story. Echter ligt het volledig aan jou hoe je je personal story speelt en wanneer.

• Tidir
  • Laatst online: 20-11 19:27
InflatableMouse schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:32:
[...]

Sorry maar ik denk niet dat het aan de security ligt van de accounts, ik denk dat jouw mail- en account wachtwoord hetzelfde waren en te makkelijk te raden ... of je hebt ergens een keylogger tegen het lijf gelopen.
Email adres pas aangemaakt, wachtwoord is totaal niet te raden. Is een wachtwoord met geen logica compleet random. Keyloggers zou dan een optie zijn maar dan zou dit ook merkbaar bij andere sites of games moeten gebeuren. BTW er zijn duizenden mensen getroffen met zelfde probleem heeft Anet ook bevestigd. Hackers hebben tenslotte tijdens beta's genoeg tijd gehad om zich voor te bereiden. Ben nog nooit gehackt.. Ze moeten authenticators gaan uitgeven.

Heb al een ticket gemaakt. Hoop snel geholpen te worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Tidir op 01-09-2012 21:42 ]

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 22:04
zelfde probleem hier, wachten op email authentificatie. Net nu ik mijn RAT 7 gamingmouse heb gekocht en razend benieuwd was om hem vanavond in het spel te testen. Was ook de enige avond dat ik de kans had om het aan een goede vriend voor te stellen (het spel dan) :(

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Cumulus schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:42:
zelfde probleem hier, wachten op email authentificatie. Net nu ik mijn RAT 7 gamingmouse heb gekocht en razend benieuwd was om hem vanavond in het spel te testen. Was ook de enige avond dat ik de kans had om het aan een goede vriend voor te stellen (het spel dan) :(
vreemde is dat als ik een ticket log, wel binnen 2 seconden een bevestiging ontvang op datzelfde emailadres.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Tidir schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:41:
[...]...BTW er zijn duizenden mensen getroffen met zelfde probleem heeft Anet ook bevestigd.
Er zijn ook duizend maal duizenden mensen die veel te simpele wachtwoorden gebruiken en overal hetzelfde ook nog eens.

Als dat voor jou niet het geval was, fair enough. Hoop dat het goed komt en dat je niet alles kwijt bent.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:52
Heeft er iemand nog goede (liefst nederlandse) shops met GW2 keys? g2play heeft volgens mij gewoon de prijzen omhoog gegooid, staat er nu voor 55 euro op... ik heb 3 dagen geleden nog voor 42 euro van gamecardwinkel gehaald die blijkbaar de prijzen ook omhoog heeft gegooid en niks op voorraad heeft.

• Cumulus
Als dat probleem bij mij ook het gevolg is van hacking zou je toch eerder verwachten dat je iets in de aard van 'verkeerd paswoord' of 'deze accountnaam bestaat niet' krijgt als melding. Lijkt me pecies eerder een probleem bij de server zelf. Of misschien één van de servers waaronder Piken Square in mijn geval. Na een kwartier wachten krijg ik die foutmelding van de loginserver. Hopelijk is het dan tegen morgen opgelost en daar ze goed weer geven red ik het nog wel tot na zonsondergang ;) . Ik lees ondertussen ook al ergens dat de verkoop van het spel tijdelijk is stopgezet wegens overbelaste servers.

Verwijderd

wat is eigenlijk het verschil tussen een 'overflow' en een 'echte' server? speel nu al een tijdje maar merk vrij weinig verschil (al vind ik de overflow server wat voller, maar dat kan ook maar zo lijken)

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 19:50

shoney24

The Dude Abides!

Het is in iedergeval duidelijk dat er actief gevist wordt naar accounts en actieve email adressen. Ik kreeg vanavond een mailtje van ArenaNet dat ik ww verzoek ingedient zou hebben. Dat heb ik uiteraard niet gedaan dus kan ik er vanuitgaan dat men in iedergeval weet wat mijn login is.

Ook zijn er al waarschuwingen uitgegaan van ArenaNet zelf dat er actief gevist wordt naar accounts. Let dus goed op wat je doet!

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

• Playa del C.
  • Laatst online: 03:27
fazerfreak schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:51:

Ik zit op 'Ruins of Surmia'. Die is nog steeds medium (low toen ik voor release er in ging). Heb daar mijn eigen kleine guild gemaakt, die iedereen mag joinen. Doel van mijn guild is alleen maar plezier hebben.

Ik vind de server erg goed trouwens, waarschijnlijk omdat hij nog niet zo vol zit. Heb nooit serverproblemen gehad ingame. Zit soms een paar minuten in een overflow server. Verder erg vriendelijke spelers, waarbij reviven en samenwerken normaal is.

Ik speel als Ranger met op 1. longbow en 2. shortbow en daarnaast natuurlijk een pet.
Vind het zelf ideaal, iets meer micromanagement, maar heb altijd wel een krachtige actie ter beschikking. Ik begin dan altijd van longrange te schieten met een longbow. De damage van een longbow wordt groter op grotere afstand. Ik gebruik zoveel mogelijk de tweede skill, waarbij er heel snel een paar schoten achterelkaar aan komen.
Als de tegenstander dichtbij is, vuur ik skill 4 af, waarmee de tegenstander weer terug wordt gegooid. Vervolgens switch ik naar shortbow, die meer schade doet naarmate een doelwit dichterbij is. De shortbow schiet standaard ook veel sneller dan een longbow met iets minder damage. De shortbow heeft niet erg sterke opties verder, op een handige ontwijkskill na.
De vijfde skill van de longbow vind ik persoonlijk het leukst, die vuurt een pijlenregen af en daarmee raak je dus grote groepen. Kan je ook van ver inzetten (1000 geloof ik).

Tenslotte: ik heb een skill voor de pet gekozen, waarbij de pet gedurende tien seconden geen schade kan krijgen. Vrijwel alle mobs vallen de pet aan, en met die skill kan je dus lekker de pet laten 'tanken', terwijl ikzelf en de pet nog volop schade kunnen toebrengen.

Voor iemand die mijn guild wil joinen, even een pm hier op tweakers en dan wordt het geregeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Playa del C. op 01-09-2012 23:06 ]

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 16:41
shoney24 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 22:59:
Het is in iedergeval duidelijk dat er actief gevist wordt naar accounts en actieve email adressen. Ik kreeg vanavond een mailtje van ArenaNet dat ik ww verzoek ingedient zou hebben. Dat heb ik uiteraard niet gedaan dus kan ik er vanuitgaan dat men in iedergeval weet wat mijn login is.

Ook zijn er al waarschuwingen uitgegaan van ArenaNet zelf dat er actief gevist wordt naar accounts. Let dus goed op wat je doet!
Wat je het beste kunt doen voor MMO's sinds de introductie van email adres als login is een unieke email adres per game te maken voor jezelf, en deze nergens anders bij gebruiken. Dan is de kans uitermate klein dat iemand ooit tot je login gegevens komt.

Terwijl als je je reguliere mail adres gebruikt, dan is de kans veel groter dat ze je pakken. Zo ben ik er zelf ook een keertje slachtoffer van geworden toen mijn gmail account werd gehacked, hoeweel het paswoord vandaar unique was was het account adres wel bekend op diverse gaming fora. Enkele maanden na de kotaku hack enkele jaren geleden plotseling mijn account gehacked op gmail. En binnen 30 minuten na die hack password reset mails voor meerdere MMO's welk ik speelde verstuurd + chars leeg gevist.

Sindsdien heb ik per game een aparte mail adres als unieke login, nooit meer ergens problemen mee gehad.

Uiteraard helpt dat niet tegens trojans, dus blijf daar altijd nog voorzichtig mee.

• 2020Media
psychodude schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 23:29:
[...]

Wat je het beste kunt doen voor MMO's sinds de introductie van email adres als login is een unieke email adres per game te maken voor jezelf, en deze nergens anders bij gebruiken. Dan is de kans uitermate klein dat iemand ooit tot je login gegevens komt.

Terwijl als je je reguliere mail adres gebruikt, dan is de kans veel groter dat ze je pakken. Zo ben ik er zelf ook een keertje slachtoffer van geworden toen mijn gmail account werd gehacked, hoeweel het paswoord vandaar unique was was het account adres wel bekend op diverse gaming fora. Enkele maanden na de kotaku hack enkele jaren geleden plotseling mijn account gehacked op gmail. En binnen 30 minuten na die hack password reset mails voor meerdere MMO's welk ik speelde verstuurd + chars leeg gevist.

Sindsdien heb ik per game een aparte mail adres als unieke login, nooit meer ergens problemen mee gehad.

Uiteraard helpt dat niet tegens trojans, dus blijf daar altijd nog voorzichtig mee.
Ik gebruik ook altijd een mailadres van mijn eigen hosting ik denk dat je dan veel minder snel wordt gehacked het is immers lastiger om te je account te benaderen het is niet even simpel een bot schrijven voor gmail of hotmail en dan talloze adressen invoeren.

May Lyssa aid you

• Phntm
  • Laatst online: 21-11 07:27

Phntm

Tlingelingeling

ik wacht nog steeds op een reactie voor mijn password reset bij support. Ik heb nu al 3 dagen gewwn GW2 gespeeld en het lijkt alsof ik aan het afkicken ben van een drug...

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Phntm schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 23:33:
ik wacht nog steeds op een reactie voor mijn password reset bij support. Ik heb nu al 3 dagen gewwn GW2 gespeeld en het lijkt alsof ik aan het afkicken ben van een drug...
Al drie dagen? Crap... Ik heb vanmorgen een support ticket ingeschoten om mijn wachtwoord te laten resetten. Kan het waarschijnlijk dus wel vergeten om dit weekend nog te spelen...

Was ook niet slim van me om mijn wachtwoord precies dit weekend te vergeten. (Of beter: vergeten op te slaan in mijn password manager). :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
TP weer down??

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

• 2020Media
De hele tijd toch? hij heeft het bij mij vanmiddag 10 minuten gedaan ofzo.

May Lyssa aid you

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Metian schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:14:
Ik zou persoonlijk hier niet aan mee werken, zie geen reden in waarom hun mijn ID-kaart zouden moeten hebben, en al helemaal geen foto van mij. ( als ik het allemaal goed begrepen heb met mijn gebrekkige duits ).
De wetgever in Duitsland heeft een wat strengere wet mbt geweld in games voor elkaar weten te boksen dan hier in Nederland of België. ;) Destijds was AFAIK Carmageddon bijvoorbeeld verboden in Duitsland, of later (in een aangepaste versie) alsnog in de verkoop. Zo is bijvoorbeeld sowieso Dead Island in dat land verboden. (bron) Kan me daarom voorstellen dat men daar enorm fraudeert met leeftijden en ID's etc in Duitsland.

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 02-09-2012 00:52 ]

• jezzer
ZypherNL schreef op zondag 02 september 2012 @ 00:03:
[...]

De hele tijd toch? hij heeft het bij mij vanmiddag 10 minuten gedaan ofzo.
Bij mij de hele dag, iig tot 1530 daarna weet ik het niet meer.

Maar nu sowieso grotere problemen denk ik, wordt er telkens uitgegooid grrr

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 13:44
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 22:40:
wat is eigenlijk het verschil tussen een 'overflow' en een 'echte' server? speel nu al een tijdje maar merk vrij weinig verschil (al vind ik de overflow server wat voller, maar dat kan ook maar zo lijken)
de overflow server is waar mensen in worden gestopt als de map op je eigen server vol is, het verschil is dat het overschot van andere servers daar ok terecht komt, dus het is niet alleen mensen van je eigen server.

en ze laten gelijdelijk meer random mensen op de trading post, vandaag waren het 50% morgen waarschijnlijk 75% of meer, voor het einde van volgende week zal deze wel voledig werken

[ Voor 14% gewijzigd door dakka op 02-09-2012 00:50 ]

• jezzer
Een overflow server is een grappig staaltje van Marketing, indien goed uitgevoerd een leuk idee, indien slecht uitgevoerd super irritant.

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Begint bij mij ook wel irritant te worden nu, word soms wel om de 5min in de overflow geplaatst
Hoop dat ze hier snel wat aan doen

• godofal
  • Niet online

godofal

GluonC schreef op zondag 02 september 2012 @ 01:49:
Begint bij mij ook wel irritant te worden nu, word soms wel om de 5min in de overflow geplaatst
hier word niks aan gedaan, het lost zichzelf op;
nu speelt iedereen (of iig het grootste gedeelte) nog in de starting areas en lage lvl areas, dus die maps zijn snel te vol
dat terwijl de high-lvl areas compleet leeg zijn

uiteindelijk word het beter verspreid waar iedereen zit, en zul je dus minder spelers/map krijgen en dus geen overflow meer nodig hebben

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ze hebben de wiki geupdate wat ze aan het fixen zijn: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Game_status_updates

• Grim
GluonC schreef op zondag 02 september 2012 @ 01:49:
Je gaat nooit van normaal naar overflow, dus je zult altijd wel uit de zone weggaan of dergelijke.
Het principe van: 'Weg gegaan is plaats vergaan'. De server weet namelijk niet of je over 5 minuten terug in die zone komt of pas over 30 minuten. Daarom als je weg gaat komt er een plaats vrij voor iemand anders om zo de zone op volledige capaciteit te laten draaien.

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Dat overflow enzo heb ik totaal geen problemen mee.

Het enige wat ik zo irritant vindt is dat het Party systeem de halve tijd niet normaal werkt.
Gelukkig zijn ze er mee bezig.
Parties, Guilds, etc.
We've made significant fixes to parties and guilds. However, you may still see intermittent outages. These outages cause symptoms such as party members not appearing on the map, party members not staying in the same overflow servers as they travel between maps, party members not joining dungeons together, and guild invites not working.
Die zo genoemd "outages" komen nog geregeld voor. Vandaag had ik er met een vriend ook weer last van. De locatie van de party member bleef doodleuk op een story quest instance staan en ook al stonden we langs elkaar dan nog stond dit op die specifieke instance. Je kan elkaar dan ook niet op de map zien als je uit range van elkaar komt.

Imo heel erg vervelend.

• IngamerX
  • Laatst online: 20-11 10:36
Klopt Erik. Vandaag kon ik ook niet eens mee doen met de quests van een maat van me. Normaal gesproken als hij dan de quest instance in gaat zou er bij mij ook een pop up moeten komen (we zaten uiteraard in een party), maar dit gebeurde niet.

En elementalist ben ik alweer best wel beu. Fire is OP en water UP, je speelt dus vrijwel altijd Fire/air of fire/earth, en dat vind ik jammer.

Ik focus me liever op air/water bijvoorbeeld.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 19:51
Wilde gisteravond samen met mn vrouw een stukje levellen maar hoewel we op onze mains waren ingelogd en in een groep zaten zagen we elkaars alt ingame. We konden wel in een party maar niet naar elkaar toe komen en dus ook niet samen questen. Na een poosje zagen we wel de juiste characters maar gezamenlijk een instance in voor de main story line lukte ook niet en als de 1 dan uit de instance kwam... ja hoor kwam die weer in de overflow waardoor je weer niet samen kon lopen. Hoop dat dit snel opgelost wordt want het is rete irritant.... naja kinderziekte van een nieuwe game gaan we vanuit.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Ik vind de Mesmer echt leuk spelen. Hij is niet perse enorm sterk, maar je bent lekker bezig om de vijanden van je af te stoten, tactisch clones plaatsen en zorgen dat ze niet achter jou aangaan. Je kan best wat vijanden tegelijkertijd bevechten en als het te lastig wordt warp je gewoon snel weg en doe je 'runaway'. Moest wel wennen aan de manier waarop je vecht, maar het is niet zoals in standaardgames dat je gewoon alleen hakt met je zwaard en af en toe een spell erdoorheen knalt. Constant dodgen, wegwarpen, spel eroverheen, switchen van wapen voor andere spells, teveel vijanden een gravity-point maken waar ze heen getrokken worden, etc etc. Erg leuk

BF1: Don-Panio

Verwijderd

ErikRedbeard schreef op zondag 02 september 2012 @ 02:30:
Dat overflow enzo heb ik totaal geen problemen mee.

Het enige wat ik zo irritant vindt is dat het Party systeem de halve tijd niet normaal werkt.
Gelukkig zijn ze er mee bezig.

[...]

Die zo genoemd "outages" komen nog geregeld voor. Vandaag had ik er met een vriend ook weer last van. De locatie van de party member bleef doodleuk op een story quest instance staan en ook al stonden we langs elkaar dan nog stond dit op die specifieke instance. Je kan elkaar dan ook niet op de map zien als je uit range van elkaar komt.

Imo heel erg vervelend.
Ik kon wel in een party komen maar niet lezen wat de ander schreef terwijl hij wel kon lezen wat ik terug schreef. Dat is erg lastig communiceren op deze manier als je samen wilt spelen.

• Cumulus
Iedereen wie problemen heeft met de authentificatie- email hoeft niet te wanhopen dat zijn / haar account gehacked en verloren is :) Ik heb welgeteld 11 uur en 35 uur nadat ik probeerde in te loggen de bevestigingsmail gekregen waarop ik wachtte, en na op de link geklikt te hebben werkte het spel weer.

Weer een hoop plezier voor de boeg dus, het spel draait ook heel vlot op mijn verouderde xps van Dell uit 2009 met zelfs enkele settings op high. Een van de weinige nadelen is dat je de andere spelers die je in een event tegenkomt daarna bijna nooit meer tegenkomt. Als er een Tweakers guild zit op Piken Square die me (cat whisperer) wil inviten zou dat leuk(er) zijn. Ik ben ingame heel gemakkelijk te herkennen aan dat icoontje van 'downed state' dat meestal boven mijn hoofd hangt ;)

Verwijderd

Zo, gisteravond mijn eerste character naar lvl 80 gekregen. Nu gaan we eens flink pvpen

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik vermaak me zeer met Guild Wars 2 op dit moment maar ik vind toch wel dat sommige bugs nooit in release had mogen komen. Dungeon joinen werkt 90% van de tijd niet of sommige mensen in je party komen in een andere instance id >.>. Guild dat 90% van de tijd lagt ect. Hoop dat ze dit snel fixen :D.

Nothing to see here!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Nu 3 dagen fantiek aan het spelen (lvl17), eerste gebied helemaal verkend, echt mooie sfeervolle omgevingen :)
Maar er storen me ook wel wat dingen:

-Ik wordt echt knettergek dat de Tradingpost het nog steeds niet doet, echt alle tassen zitten vol.
-Er dropt echt zoveel loot dat ik me serieus aafvraag wat het nut van de Tradingpost is als je binnen een uurtje maximaal echt veel sterke items vind.
-Dat alle events shared zijn, en niet als WoW diegene die de eerste hit doet pakt de xp/phat lewt. Hierdoor grouped echt niemand en het is echt een groot solo feest,ik mis wel het geouwehoer in een groupje wat samen wat quests doet.

Edit: Zie net dat ik een transfer kon doen? Ben nu dus op Far Shiverpeaks, ik zal een request sturen voor de GoT guild. :)

[ Voor 12% gewijzigd door motormuus op 02-09-2012 10:44 ]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• -kardo-
Over je bag probleem als je rechts boven in drukt op het tandwiel kan je al de crafting materials(collectibles) dumpen naar de bank. Om dan nog effentiever te zijn kan je je wapens en armor salvagen en die materials weer dumpen op de bank. Ik heb echt sinds ik dat gebruik geen problemen met invetoryu space.

Verwijderd

Inderdaad. Ik ben nu level 52 en ik heb geen moment last van gebrek aan ruimte in mijn inventory, en ik heb nog steeds een paar beginner 4-slot bags..

Ik kijk wel uit naar de trading post, ik heb wel een paar dingen die ik wil gaan verkopen :D

bij de GoT heb je straks neem ik aan niet meer het probleem zonder groep te zitten :) anders ook gewoon mensen aanspreken! zo kom ik regelmatig in een groep met iemand anders terecht.

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:33
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 10:59:
Inderdaad. Ik ben nu level 52 en ik heb geen moment last van gebrek aan ruimte in mijn inventory, en ik heb nog steeds een paar beginner 4-slot bags..

Ik kijk wel uit naar de trading post, ik heb wel een paar dingen die ik wil gaan verkopen :D

bij de GoT heb je straks neem ik aan niet meer het probleem zonder groep te zitten :) anders ook gewoon mensen aanspreken! zo kom ik regelmatig in een groep met iemand anders terecht.
Het is vrij eenvoudig om 8 slots bags te maken :)

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 10:14:
Zo, gisteravond mijn eerste character naar lvl 80 gekregen. Nu gaan we eens flink pvpen
Kon je ook al eerder doen hoor. Was zefs het idee achter het spel, lekker van alles doen terwijl je levelt zonder level rush.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2012 11:14 ]

• Xylon
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 11:12:
[...]

Kon je ook al eerder doen hoor. Was zefs het idee achter het spel, lekker van alles doen terwijl je levelt zonder level rush.
Verschillende mensen hebben verschillende manieren van spelen ;) .

Sommige vinden het fijn om zo snel mogelijk 80 te worden om daarna andere dingen te gaan doen, terwijl andere mensen juist liever rustig levelen en alles bekijken. Iedereen heeft gewoon zo z'n eigen voorkeur.

[ Voor 35% gewijzigd door Xylon op 02-09-2012 11:50 ]

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 19:51
Iemand anders die moeite heeft om crits te onderscheiden?
Ik heb 20% crit kans nu maar ik zie echt nooit critical hits op mn scherm

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Baroshir
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Critical hits zijn best duidelijk, in plaats van alleen witte cijfers komt er dan een rood vlak achter ;)
Pagina: 1 ... 141 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.