Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:53

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik baal er ook van de TP nog niet werkt, maar ben nu lvl 27 en maar ik heb nog niet de drang om items te verkopen op TP. de groene items die ik heb gedraagd die worden gewoon gedropt door mobs. Dus zo speciaal zijn ze nog niet. Dus voor de makkelijkheid verkoop/salvage ik gewoon de wit/blauwe items zoizo.. en vaak sell ik de groene items. als ikwat hoger lvl ben en verder ben met mijn crafting armor/weapon. dan ga ik zulke dingen pas op TP zetten. Ik hoef dus geen lvl 15/20 groene items te sellen, dat is useless.. vind ik. Je vind ze om te haverklap.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:24
JohnnyV76 schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:04:
Iemand anders die moeite heeft om crits te onderscheiden?
Ik heb 20% crit kans nu maar ik zie echt nooit critical hits op mn scherm
Nee gaat best makkelijk, ik heb zelf 31% crit chance, en ik moet eerlijk zeggen dat ik echt focus op meer precision. Crits doen echt behoorlijk meer damage, en als je een skill hebt die meerdere keren raakt dan crit je 2-3 levels hoger je zo neer :)

Verwijderd

De TP zou in principe een gedeelte van de dag voor je moeten werken.. Zo roteren de TP tussen een gedeelte van de spelers, voor zover ik weet. Ik kon vandaag en gisteren 's middags de TP gebruiken, en 's avonds niet en 's morgens vroeg niet.

Gisteravond was 'ie een aantal uur open voor alle spelers.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2012 12:19 ]

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik heb 88% crit chance op dit moment :) Volgens mij crit ik alles lol.

Nouja op dit moment niet want ik kan sinds gister morgen al niet meer spelen, wordt er om de minuut uit gegooid. Begin het, om eerlijk te zijn, aardig zat te raken momenteel

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Verwijderd

Ik wordt een beetje simpel van al dat volk wat meent mij ongevraagd uit te moeten nodigen voor een guild. Ik krijg 10 keer op een dag de melding dat ik gevraagd ben om een guild te joinen en heb dus tot dat ik in een guild wil zelf maar een guild gemaakt voor mezelf :)

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 14:52
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:27:
Ik wordt een beetje simpel van al dat volk wat meent mij ongevraagd uit te moeten nodigen voor een guild. Ik krijg 10 keer op een dag de melding dat ik gevraagd ben om een guild te joinen en heb dus tot dat ik in een guild wil zelf maar een guild gemaakt voor mezelf :)
oke waarom wordt je dan zo vaak uitgenodigt?
heb je een hoog level ofzo?

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Verwijderd

ocwil schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:37:
[...]

Ben lvl 32 maar mensen die een guild beginnen willen ook graag leden. In WoW heb ik ook eerst een tijdje zonder guild gespeeld en heb daarna ruim vijf jaar in hetzelfde guild gezeten. Ik wil gewoon eerst wat in de game zelf rondkijken voor ik in een guild stap.

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Een vraagje, de events zijn tot nu toe nogal makkelijk te behalen met andere spelers, komt misschien omdat het de eerste zijn tot lvl 20... wordt het later moeilijker om de events te behalen? Als er nu iets gebeurt worden de meeste monsters direct gekilled, voordat ze sowieso maar iets kunnen doen. Ik vind dat een groep spelers ook wel eens overdonderd mogen worden en een slag kunnen verliezen, het is nog wat makkelijk

[ Voor 12% gewijzigd door Paniohitus op 02-09-2012 13:00 ]

BF1: Don-Panio

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 14:50
Preddie schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:58:
Een vraagje, de events zijn tot nu toe nogal makkelijk te behalen met andere spelers, komt misschien omdat het de eerste zijn tot lvl 20... wordt het later moeilijker om de events te behalen? Als er nu iets gebeurt worden de meeste monsters direct gekilled, voordat ze sowieso maar iets kunnen doen. Ik vind dat een groep spelers ook wel eens overdonderd mogen worden en een slag kunnen verliezen, het is nog wat makkelijk
Komt vanzelf wel op hogere levels ;) dan sta je in plaats van met 20 spelers, nog maar met 5 tegenover een champion

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 23:19
Zo, shaemoor volledig ontdekt en alles gedaan. Net level 15. Heerlijk spel tot nu toe om te spelen. Denk dat lotro voorlopig niet wordt gebruikt..

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Uhm is er een probleem met inloggen toevallig of ligt het aan mij?

• Grudgie
  • Laatst online: 19:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb soms wel veel FPS drops met mijn CFX 6950 setup :(

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
ocwil schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:37:
[...]

Er zijn gewoon mensen die alles en iedereen inviten zonder te vragen, zodat ze een zo groot mogelijke guild krijgen. In dit geval krijg je ook nog influence voor elke member.

Verwijderd

Volgens mij kan een kleinere guild die samenwerkt sneller influence verdienen dan een grote guild met leden die allemaal individueel dingen doen. Je krijgt namelijk veel meer influence als je samen met je guild events doet.

Ik heb nog maar één random invite gehad, dus het valt voor mij mee, tot nu toe :P (afkloppen)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2012 13:21 ]

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik ging op level ~22 in zo'n spinnengrot met mijn warrior.
Toen kwam ik een champion spider tegen..

Anyway, na heel erg lang meppen had ik hem neer, maar ik kreeg geen loot van hem? Is dit standaard of hoe moet ik dat zien.

Door met double axes(alle combo's kunnen gedaan worden terwijl je loopt) te circle strafen, kon hij me niet raken met zijn slows/poison en ik recoverde sneller dan zijn auto-attacks damage deden. Hij had alleen belachelijk veel HP, duurde wel bijna 5+ minuten voor ik hem neer had.

Edit: Over de random guild invites, wanneer je alleen op "ignore" klikt, blijft de guild invite terugkomen elke keer dat je je aanmeldt. Je moet op "Open guild pane" (ofzo) klikken en dan onderaan op "Decline invitation", dan pas gaat en blijft hij weg.

[ Voor 20% gewijzigd door kaluro2 op 02-09-2012 13:26 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

kaluro2 schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:25:
Ik ging op level ~22 in zo'n spinnengrot met mijn warrior.
Toen kwam ik een champion spider tegen..

Anyway, na heel erg lang meppen had ik hem neer, maar ik kreeg geen loot van hem? Is dit standaard of hoe moet ik dat zien.
Je krijgt niet voor elke kill loot.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Izamito
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 16:44
Zo, gisteravond voor het eerst WvWvW gedaan. :) Erg tof. Met een groepje van 5 (een Mesmer, Warrior, Ranger en 2 Thiefs) rondlopen en strategisch de vijand van de poorten afleiden.

Op een gegeven moment werd een keep tegenover ons waypoint overgenomen en werden we plat gebombardeerd met katapulten en pijlen. Echt tof. Laptopje trekt grote WvWvW gevechten echter alleen met 7 fps ofzo. xD

En voor je het wist was het van 11 uur, half 6 geworden. :D

"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."

• shadylog
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-11 18:55
InflatableMouse schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:11:
Uhm is er een probleem met inloggen toevallig of ligt het aan mij?
Ik krijg oppeens een "Incorrect password". Iemand anders ook?

Verwijderd

Xylon schreef op zondag 02 september 2012 @ 11:31:
[...]

Verschillende mensen hebben verschillende manieren van spelen ;) .

Sommige vinden het fijn om zo snel mogelijk 80 te worden om daarna andere dingen te gaan doen, terwijl andere mensen juist liever rustig levelen en alles bekijken. Iedereen heeft gewoon zo z'n eigen voorkeur.
Yep, is zo.
Maar wilde het toch even share, zoveel misverstanden over de game. :) Ik blijf me gewoon verbazen dat mensen snel 80 willen worden in deze game, zolang op gewacht en dan rushen. Maar het is zeker ieder zijn keus. :)

Verwijderd

Grudgie schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:18:
Heb soms wel veel FPS drops met mijn CFX 6950 setup :(
Ja helaas is dat bij veel games een bijeffect van CF. Ik heb het ook met mijn 6870's. Maar een enkele kaart is vlot genoeg om het aan te kunnen, denk de 6950 ook wel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:13:
[...]

Ja helaas is dat bij veel games een bijeffect van CF. Ik heb het ook met mijn 6870's. Maar een enkele kaart is vlot genoeg om het aan te kunnen, denk de 6950 ook wel.
Echt niet in een group event hoor.. als er meer dan 10 mensen spells spammen dan lig je al op de 15 op medium settings. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:14:
[...]

Echt niet in een group event hoor.. als er meer dan 10 mensen spells spammen dan lig je al op de 15 op medium settings. :P
HMm bij mij niet. Ik heb niet alles op Max staan, shadows bijv. Blijft normaal rond de 60fps hangen, en als het wat drukker is is 30/25 wel de min.

Verwijderd

Weet iemand nog waar ik een cd key kan halen?

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 21:25
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:34:
Misschien zit hier nog wat tussen?

Ik lust geen rotte appels...

Verwijderd

weet iemand misschien hoe je bij de point of interest van Hrotghar's Pass komt (snowden drifts 15-25 gedeelte)

ik kan nergens in de bergen een cave vinden en volgens mij ligt hij toch echt onder de grond, want als ik er gewoon boven de grond over heen loop gebeurt er niks

EDIT: gevonden, als iemand anders hem zoekt hij is inderdaad onder de grond, loop een stuk naar het zuiden (vanaf de marker) dan kom je bij een meer, in dat meer zit de cave waar de point of interest is

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2012 15:12 ]

• dacken
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 14:59
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:34:
MMOGA heeft een aanbieding voor 49,95 voor de standaard edition. :)

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:03:
weet iemand misschien hoe je bij de point of interest van Hrotghar's Pass komt (snowden drifts 15-25 gedeelte)

ik kan nergens in de bergen een cave vinden en volgens mij ligt hij toch echt onder de grond, want als ik er gewoon boven de grond over heen loop gebeurt er niks

EDIT: gevonden, als iemand anders hem zoekt hij is inderdaad onder de grond, loop een stuk naar het zuiden (vanaf de marker) dan kom je bij een meer, in dat meer zit de cave waar de point of interest is
Als ik het goed heb (had dacht ik hetzelfde probleem) zit ten zuiden van dat punt water. Ga het water in en daar zou je een grot moeten vinden die langs dat punt gaat.

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:09
dacken schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:05:
[...]

MMOGA heeft een aanbieding voor 49,95 voor de standaard edition. :)
Yup net besteld en netjes geleverd. Handig is dat je met ideal kan betalen.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Verwijderd

Aangezien hier de mensen zitten die het spel ook echt spelen wil ik het nog 1 keer na vragen voor ik deze aanschaf. Denken jullie dat ik hiermee GW2 goed kan spelen inc. WvWvW

#ProductPrijsSubtotaal
1Asrock 970 Extreme3€ 70,21€ 70,21
1Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB€ 72,20€ 72,20
1LG GH24NS90 Zwart€ 14,57€ 14,57
1Antec One Hundred€ 43,49€ 43,49
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 25,95€ 25,95
1MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC€ 193,51€ 193,51
1Corsair Builder CX500 V2€ 53,90€ 53,90
1Corsair CMV8GX3M2A1333C9€ 33,50€ 33,50
1AMD Phenom II X4 965 Black Edition€ 85,95€ 85,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 593,28

Excuses als ik het zo vaak vraag maar ik ben liever zeker dan dat ik daalijk spijt heb :)

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 19:27
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:04:
Aangezien hier de mensen zitten die het spel ook echt spelen wil ik het nog 1 keer na vragen voor ik deze aanschaf. Denken jullie dat ik hiermee GW2 goed kan spelen inc. WvWvW

#ProductPrijsSubtotaal
1Asrock 970 Extreme3€ 70,21€ 70,21
1Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB€ 72,20€ 72,20
1LG GH24NS90 Zwart€ 14,57€ 14,57
1Antec One Hundred€ 43,49€ 43,49
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 25,95€ 25,95
1MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC€ 193,51€ 193,51
1Corsair Builder CX500 V2€ 53,90€ 53,90
1Corsair CMV8GX3M2A1333C9€ 33,50€ 33,50
1AMD Phenom II X4 965 Black Edition€ 85,95€ 85,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 593,28

Excuses als ik het zo vaak vraag maar ik ben liever zeker dan dat ik daalijk spijt heb :)
Ik heb een vergelijkbaar systeem, zelfde processor en een HD5850.

PVE speel ik 30+++ fps, 1920*1080 alles max behalve shadows high, reflections off en sample default.
Ik zal morgen Wvw voor je testen, tot nu toe liep alles bij mij goed met uitzondering van Lions Arch.

Verwijderd

Oke dankje..goed om te horen! Om wat hogere fps te krijgen en eventueel medium te spelen vind ik ook niet erg aangezien het er dan nog best goed ziet!

• Automaticoo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-11 22:57
Ik heb mijn serial besteld bij mmosale om 14:00. Kreeg inderdaad na ongeveer anderhalf uur zoals vele hier een gebrakkig engels sprekende vrouw aan de telefoon om mijn email adress te bevestingen.

Vervolgens binnen 10 minuten een email met een scan van een serial code. Deze serial geprobeert te registreren. Krijg ik de melding dat de serial al in gebruik is. Heeft iemand deze ervaring ook gehad met mmosale?

Heb al mailtje terug gestuurd met de vraag of ze misschien al een account hebben aangemaakt of dat de serial incorrect is.

UPDATE: klanten service heeft me geholpen en een correcte code gegeven.

[ Voor 7% gewijzigd door Automaticoo op 02-09-2012 17:25 ]

• Crankyslap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04 21:59
Ik krijg net een mailtje

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
A login attempt from the following location is currently awaiting your authorization.

Address: 120.199.166.72
 City: Songyuan
 Region: 02
 Country: CN

This location is approximated based on information provided by your Internet Service Provider. If in doubt, deny the request and try again.

For security purposes, we alert you each time your account is accessed from an unrecognized location. To authenticate this login attempt, please click the link below:

Houd dit in dat die hacker/bruteforcer/whatever dus mijn wachtwoord al heeft, maar enkel niet binnen kan komen omdat ik hog het OK-signaal moet geven?

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-11 17:10
Ik zou voor de zekerheid je wachtwoord veranderen ja, maar het lijkt er op dat ze de oude sowieso al hebben. Gebruik je het wachtwoord voor meerdere logins?

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Klinkt als een hack Cranky! Je wachtwoord even wijzigen en zorgen dat je wachtwoord van je emailadres niet hetzelfde of iets soort gelijks is. Ook even uitkijken op welke PC je je mail checkt, als je iets van een trojan hebt kunnen ze je wachtwoord van je mail ook snel achterhalen (al zal dat niet het geval zijn).

Voor degene die nog een serial van GW2 nodig hebben, Gamesync.nl heeft er NU 3 op voorraad voor 55 euro...
Heb er zelf 50 voor betaald twee dagen geleden, de inflatie slaat hard aan zeg maar ;-)
http://www.gamesync.nl/guild-wars-2-digital-key-version.html

Levering klopt, ik had binnen 30 seconden mijn mail met code.

Verwijderd

Hey als ik naar heart of the mists ga om te pvpn, hoe kan ik dan terug gaan naar het plek waar ik was voordat ik naar pvp ging?

• MrMolotov
  • Laatst online: 01-10 19:31
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:01:
Hey als ik naar heart of the mists ga om te pvpn, hoe kan ik dan terug gaan naar het plek waar ik was voordat ik naar pvp ging?
Gewoon weer op 'H' drukken en dan naar het PVP tab gaan en dan op 'Leave Heart of the Mists' klikken. No problem ;)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
character creation en deletion werkt niet op het moment. Login server errors ><

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

wat is een beetje leuke class om mee te beginnen?
ik heb nog nooit gw gespeeld..

ik twijfel zelf tussen human warrior of ranger...
hou veel van pvp en pve :P dus als iemand tips heeft?

• Metian
  • Laatst online: 20-11 18:14

Metian

Snert is vies

lanerios schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:08:
character creation en deletion werkt niet op het moment. Login server errors ><
Dacht al dat het aan mij lag, kon me pvp-char niet verwijderen.. xD Maar goed, ik zit nu lekker naar me chars te turen, aangezien ik niet eens verder kom dan Play..
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:21:
wat is een beetje leuke class om mee te beginnen?
ik heb nog nooit gw gespeeld..

ik twijfel zelf tussen human warrior of ranger...
hou veel van pvp en pve :P dus als iemand tips heeft?
Gewoon alle twee proberen en kijken welke jij het leukste vind. Ik speel zelf Ranger, heb vandaag level 40 aangetikt. Moet alleen wel bekennen dat Ranger me nu langzaam begint te vervelen. Dus ga ik van de week beginnen met een nieuwe char richting 40 te brengen, zie dan wel wat ik verder doe.

[ Voor 45% gewijzigd door Metian op 02-09-2012 18:27 ]

Rupsen, Rapsen.

• Crankyslap
MonkeySandwich schreef op zondag 02 september 2012 @ 17:32:
Ik zou voor de zekerheid je wachtwoord veranderen ja, maar het lijkt er op dat ze de oude sowieso al hebben. Gebruik je het wachtwoord voor meerdere logins?
Ja, maar niet voor belangrijke dingen zoals email of paypal etc. Daarvoor gebruik ik altijd 'n lang wachtwoord met mix van kleine.- en hoofdletters en tekens zoals # en $ etc.

Ik heb m'n wachtwoord iig veranderd naar iets lastigs. Echt idioot hoe snel die hackers er al weer bij zijn, en ik vraag me af waar ze m'n email adres vandaan hebben, die zou nergens aan GW2 gelinkt moetne kunne worden 0.o

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Crankyslap schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:26:
[...]

Ja, maar niet voor belangrijke dingen zoals email of paypal etc. Daarvoor gebruik ik altijd 'n lang wachtwoord met mix van kleine.- en hoofdletters en tekens zoals # en $ etc.

Ik heb m'n wachtwoord iig veranderd naar iets lastigs. Echt idioot hoe snel die hackers er al weer bij zijn, en ik vraag me af waar ze m'n email adres vandaan hebben, die zou nergens aan GW2 gelinkt moetne kunne worden 0.o
Niet toevallig bij 1 of andere vage shop GW2 gekocht? :P

• Metian
  • Laatst online: 20-11 18:14

Metian

Snert is vies

Heb inmiddels ook maar voor zekerheid me wachtwoord veranderd naar een stuk moeilijkere wachtwoord. Meer uit voorzorg, aangezien de meldingen van hack-pogingen steeds meer worden.

Al moet ik wel zeggen dat ik tot heden maar 2 emails heb ontvangen over 'password reset' en voor de rest niks.

[ Voor 24% gewijzigd door Metian op 02-09-2012 18:31 ]

Rupsen, Rapsen.

• Crankyslap
Remco20 schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:30:
[...]

Niet toevallig bij 1 of andere vage shop GW2 gekocht? :P
lol daar had ik nog niet eens aan gedacht; ja, eigenlijk well. Bij "allcdkey", kreeg ook zo'n Chinees aan de telefoon om alles te verifiëren. Overigens stond ik versteld van hoe snel & goed ze alles afhandelde want ik had een 'verkeerd' (lees: nep) telefoonnummer opgegeven en ze hebben alles toch mooi geregeld binnen een uur ^^

Maar ze zijn hoe dan ook toch 'n beetje shady dus 't zou zomaar kunnen.

• MADG0BLIN
Ik ben nu lvl 45 weaponsmith, maar dingen die ik craft leveren geen xp meer op. Enig idee waarom?

Verwijderd

Hey ik ben nu bezig met het levelen van mijn thief, en ben nu bezig met die story quest. En ben nu op het gedeelte van dat ik lvl 8 moet zijn maar ben net lvl 5 geworden... Enige tips hoe ik nu snel kan levelen of moet ik maar monsters lope slachten?

Verwijderd

Ik ga vanavond beginnen met spelen, raden jullie nog een bepaalde server aan?

Groeten.

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Voor mensen die het niet betrouwen. Je hebt onder Windows een virtual keyboard, waarmee je visueel je login info ingeeft ipv via keyboard. Handig tegen keyloggers. Of als je het niet helemaal betrouwt.

Onder Windows 7: configuratiescherm > toegankelijkheid > toegankelijkheidscentrum > schermtoetsenbord starten. Of eventueel onder startknop meteen 'schermtoetsenbord' ingeven als zoekterm.

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

MADG0BLIN schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:54:
Ik ben nu lvl 45 weaponsmith, maar dingen die ik craft leveren geen xp meer op. Enig idee waarom?
Zijn het grijze recipes? Dan krijg je inderdaad geen xp meer. Je zal nieuwe recipes moeten gaan ontdekken wil je verder komen!

• MADG0BLIN
Baroshir schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:29:
[...]

Zijn het grijze recipes? Dan krijg je inderdaad geen xp meer. Je zal nieuwe recipes moeten gaan ontdekken wil je verder komen!
Ja, heb nog wel een aantal andere maar probeer die dan wel even. Thanks for the tip.

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

MADG0BLIN schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:33:
[...]

Ja, heb nog wel een aantal andere maar probeer die dan wel even. Thanks for the tip.
you're doing it wrong ;)
je moet je focussen op nieuwe recepten, dus discoveries
de standaard dingen maken is echt enorm nutteloos en verspilling van materialen
dingen maken die je al kunt leveren geen tot weinig XP op vergeleken met discoveries

is ook niet erg moeilijk trouwens, over het algemeen is het: standaard ingredienten+bonus element=discovery
dus als je een chest armor maakt, ipv de standaard ingredienten bij elkaar te gooien, craft er een insignia bij en gooi de ingredienten van de armor+insignia bij elkaar via de discovery tab
levert je in 1x meer XP op dan 10 normal chest armors maken

• MADG0BLIN
Dat heb ik al meerdere keren gedaan. Dat levert een hoop op inderdaad.

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:19
Heb net een serial gekocht en account aangemaakt.
Op het moment dat ik op 'Play' druk in de launcher verdwijnt de launcher en knipper het scherm een aantal keer en vervolgens gebeurt er niks?

Draai met een geschikt systeem (o.a. phenom X3 720 @ 3Ghz en HD4870 1GB videokaart..) op windows 7.
Iemand enig idee? Ben al paar uur aan het zoeken en kom niet verder....

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

godofal schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:50:
[...]

you're doing it wrong ;)
je moet je focussen op nieuwe recepten, dus discoveries
de standaard dingen maken is echt enorm nutteloos en verspilling van materialen
dingen maken die je al kunt leveren geen tot weinig XP op vergeleken met discoveries

is ook niet erg moeilijk trouwens, over het algemeen is het: standaard ingredienten+bonus element=discovery
dus als je een chest armor maakt, ipv de standaard ingredienten bij elkaar te gooien, craft er een insignia bij en gooi de ingredienten van de armor+insignia bij elkaar via de discovery tab
levert je in 1x meer XP op dan 10 normal chest armors maken
Inderdaad
Zo heb ik zelf bijvoorbeeld me hele armor kunnen upgraden met allen discoveries, waarmee ik dus 2 vliegen in een klap heb geslagen.
BenJG schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:15:
Heb net een serial gekocht en account aangemaakt.
Op het moment dat ik op 'Play' druk in de launcher verdwijnt de launcher en knipper het scherm een aantal keer en vervolgens gebeurt er niks?

Draai met een geschikt systeem (o.a. phenom X3 720 @ 3Ghz en HD4870 1GB videokaart..) op windows 7.
Iemand enig idee? Ben al paar uur aan het zoeken en kom niet verder....
Dit heb ik gevonden met google.
Problem #5 Guild Wars 2 Crash Fix – Guild Wars 2 Crashes right after pressing the ‘Play’ button

In Windows 7 go the Guild Wars 2 installation folder, right-click the Guild Wars 2 exe file, go to the ‘Compatibility Mode’ tab and check ‘Disable Desktop Composition.’ Then try running Guild Wars 2 once more.
Source (Pas op! Veel reclame.)

Problem 4 zou misschien ook nog iets kunnen zijn. Check de source.

[ Voor 80% gewijzigd door ErikRedbeard op 02-09-2012 20:24 ]

• Fonz11
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-11-2023
Hallo mensen! ik zit op de server Ring of Fire en op dit moment nog guild loos.. iemand recruiting over there?

• KaleBatzZ
  • Laatst online: 19-11 21:25
Fonz11 schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:37:
Hallo mensen! ik zit op de server Ring of Fire en op dit moment nog guild loos.. iemand recruiting over there?
Mitchell-NBS schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:32:
Zijn er nog tweakers die op Ring of Fire spelen? Ik heb een NL guild opgezet.Gezelligheid is bij ons het belangrijkst, iedereen is welkom. PM om te joinen.
Zelf heb ik ook net een invite gehad :)

Ik lust geen rotte appels...

Verwijderd

Pff zijn er meer mensen die ondertussen echt inv/bank ruimte tekort komen?

Gems kopen is erg duur, kan niet eens een extra bank slot aanschaffen en je kan niks verkopen op trading post.
Zomaar mats verkopen aan vendors wil ik al helemaal niet, want je zult zien dat die zaken geweldig veel geld opleveren.... en dan heb ik de veel voorkomende zaken er al uit gefilterd. :(

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

pak een profession op waar je bags mee kan maken, zodra je een aantal 8 of 10slot bags heb heb je nérgens last meer van
of vind iemand die ze voor je kan maken :)

• MADG0BLIN
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:04:
Pff zijn er meer mensen die ondertussen echt inv/bank ruimte tekort komen?

Gems kopen is erg duur, kan niet eens een extra bank slot aanschaffen en je kan niks verkopen op trading post.
Zomaar mats verkopen aan vendors wil ik al helemaal niet, want je zult zien dat die zaken geweldig veel geld opleveren.... en dan heb ik de veel voorkomende zaken er al uit gefilterd. :(
Je kan ook spullen in de collection list, dat weet je he?
Scheelt enorm veel ruimte.

• Grudgie
  • Laatst online: 19:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Waar kan ik mijn profession kiezen?

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:12:
[...]

Je kan ook spullen in de collection list, dat weet je he?
Scheelt enorm veel ruimte.
@godofal, dat ben ik zelf ;) heb alleen maar 10 slotters.

Maar ik wist niet dat het in de collection list kon! Vroeg mij al af hoe dat werkte, awesome! Thanks :)

• MADG0BLIN
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:20:
[...]

@godofal, dat ben ik zelf ;) heb alleen maar 10 slotters.

Maar ik wist niet dat het in de collection list kon! Vroeg mij al af hoe dat werkte, awesome! Thanks :)
Kan zelfs vanuit je inventory slot in de world, rechtermuisknop -> deposit collectible.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:35
MADG0BLIN schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:22:
[...]

Kan zelfs vanuit je inventory slot in de world, rechtermuisknop -> deposit collectible.
Nog makkelijker: in inventory op setting knopje drukken, deposit all collectibles. :p is alles ineenkeer in je bank

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:52
Hey, ik en 3 andere vrienden zijn dus vanavond begonnen...

Nouja, we hebben in ieder geval geprobeerd samen te spelen, maar na het begin gebied is iedereen in overflow geplaatst. Dan zit weer de helft niet in overflow en de helft wel...

Maar ondanks dat we in een party zitten, allemaal op dezelfde homeworld, allemaal in dezelfde zone, allemaal in overflow, kunnen we niet elkaar 'Join In'en... Hoe kan dit toch? We willen gewoon met z'n allen spelen en dat wordt onmogelijk gemaakt.

We hebben al geprobeerd om party opnieuw te maken, elkaar te joinen in een daadwerkelijke instance. Wat gebeurd er :')

Verwijderd

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Game_status_updates

"We've made significant fixes to parties and guilds. However, you may still see intermittent outages. These outages cause symptoms such as party members not appearing on the map, party members not staying in the same overflow servers as they travel between maps, party members not joining dungeons together, and guild invites not working."

Ze zijn er nog mee bezig, dus je zal nog even moeilijkheden ondervinden met je party. Elke dag spreiden de spelers zich meer en meer uit over de verschillende zones, dus de overflowtijden worden steeds minder. Sinds een paar dagen zit ik persoonlijk nooit langer dan een paar minuten op overflow voordat ik naar de main server mag gaan, ook in de startgebieden.

Elkaar joinen is nog een beetje wankel, dus nog maar even geduld hebben :) komt goed!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2012 22:24 ]

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Morgen beginnen er weer een hoop studenten, plus het feit dat het weekend afgelopen is zal ook een hele hoop schelen qua drukte. Denk dat het vanaf morgen allemaal een stuk beter zal gaan.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Hm, zou het nog zin hebben om voor de extra item unlocks e.d. de originele Guild Wars te spelen of is deze inmiddels zo dood als een pier omdat iedereen al naar Guild Wars 2 is verhuisd (en het origineel niet meer aanraakt?)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 16:41
En zojuist level 80 behaald! Nu op naar 100% world completion :p.

Verwijderd

Wauw netjes, gratz. Hoeveel speeldagen heb je er op zitten?

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 17:31
Net met een vriend een gestoorde actie gedaan. We zijn beide level 44 en we vinden het nogal leuk om een hoog level cooking te hebben, dus na de oranges (Bloodtide Coast, 10 levels te hoog) waren we level 310 cooking en hadden we peaches nodig. Die konden we halen in level 60-70 gebied in Ascalon na het completen van een renown heart. Nadat we op de map hadden gekeken zagen we dat we het grootste stuk door 70-80 zone moesten (zo'n 35 levels te hoog dus).

Klinkt onmogelijk maar we hebben het toch maar geprobeerd, en na flink wat doodgaan en routes proberen kwamen we steeds een waypoint verder. We kwamen erachter dat een level 1 character nog mee zou kunnen lopen want die is net zo goed in een hit dood. Op een gegeven moment moesten we ruim 20 snow trolls van level 80 dodgen maar ook dat lukte en het verbaasde ons enorm dat we op dit level in dat gebied kunnen komen. Ook de renown heart was goed te doen zonder combat :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0pg8M.jpg

Het valt me trouwens op dat je vanaf Wayfarer Foothills (1-15) met één portal in level 80 gebied bent, dat zal behoorlijk vaak misgaan?

Als iemand nog suggesties heeft voor het exploren van high-level zones op level 45 dan hoor ik het graag, het is een leuke uitdaging :)

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:11

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb zaterdag in zo'n Chinese webshop een GW2 key gekocht, maar ze hebben geen stock meer omdat Ncsoft geen keys meer wil uitgeven.

Ik moet dus weer wachten totdat NCSoft weer keys gaat verkopen. Weet iemand hoe lang dat nog gaat duren?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Fonz11
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-11-2023
http://www.mmosale.com/ heeft nog steeds keys, daar heb ik mijn key ook vandaan.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:11

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb hem al gekocht bij ecrazymarket.com voor €25 :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• jayvol09
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09-2020
mindcrash schreef op zondag 02 september 2012 @ 23:04:
Hm, zou het nog zin hebben om voor de extra item unlocks e.d. de originele Guild Wars te spelen of is deze inmiddels zo dood als een pier omdat iedereen al naar Guild Wars 2 is verhuisd (en het origineel niet meer aanraakt?)
Mwah is nog goed te doen hoor, er zijn zelfs guides om de eerste 30 punten in de HoM zo efficient mogelijk te unlocken. Er zijn nog mensen in de amerikaanse zones maar je kan eigenlijk alles met heroes (npcs) doen.

"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]

Verwijderd

Compizfox schreef op maandag 03 september 2012 @ 01:29:
Die site bestaat niet.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 16:41
Enkel met www. ervoor werkt het.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 19:51
Wahaha gisteravond met mn vrouw samen ons koeiendiploma gehaald :P
Na een cursus loeien, hoorn stoten en charge waren we klaar om de wijde (weide?) wereld in te trekken.
Voor de genen die niet weten waar ik het over heb... dit is een event/quest in het 15-20 charr gebied. Wat een lol :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Derpeus
  • Laatst online: 11-03-2022
Compizfox schreef op maandag 03 september 2012 @ 01:29:
Daar heb ik hem ook gekocht, alleen zijn de prijzen op hun site nu verhoogt

[ Voor 3% gewijzigd door Derpeus op 03-09-2012 08:27 ]

• Marlie1981
  • Laatst online: 22:21
Bovenstaande quest heeft bij mij ook een glimlach opgeleverd. Ik vind de diversiteit van quests behoorlijk goed in dit spel. Blijft leuk om gewoon wat rond te rennen en overal aan mee te doen. Na heel veel omzwervingen vanuit WoW is dit het eerste spel waarbij ik er tijd voor wil maken en niet alleen wil spelen op het moment dat ik echt niets anders te doen heb.

Mochten er trouwens nog mensen op Gunnar's Hold een Nederlandse guild zoeken: laat het maar weten.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 15:12
Dynamic quests werken leuk, de rassen zijn goed verzonnen (charr speelbaar <3) de graphics zijn héél mooi en het artwork en design van de levels (ruines in black citadel O_o) erg mooi en goed gemaakt. Pvp ga ik me later nog wel eens in verdiepen =p M'n computertje trekt gewoon questen met alles op high met niet meer dan 30 fps, maar damn hoe het er dan uit ziet...

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren caduceus manor dungeon gedaan. manman, wat een verschil met ascalon catacombs :p er werkelijk doorgerushed. dan 'savonds ook wat tournaments met de guild gespeeld. we moeten duidelijk nog aan onze tactiek en group setup spijkeren. defensive guardian gespeeld, maar was totaal mijn speelstijl niet. 2h hammer attacks zijn veel te traag, en met mace+shield ben je idd invincible, maar daar blijft het ook bij.
terug naar mijn 2h sword blind/fire spec, die is echt superlekker.

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

kowlier schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:22:
gisteren caduceus manor dungeon gedaan. manman, wat een verschil met ascalon catacombs :p er werkelijk doorgerushed.
Zo simpel ja? Gister ook geprobeerd maar voor de deur ging het al mis, we kregen het maar niet voorelkaar om bijelkaar op dezelfde server te komen en hebben het na, mwah, een half uur maar opgegeven. De join in optie was ook nergens te bekennen.

Oh ja enne vistas: da's wel heel erg Assassins Creed niet? Denk telkens weer even dat ik in een ander spel zit als ik een vista view.

[ Voor 3% gewijzigd door Plekuz op 03-09-2012 09:27 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
de eerste boss in caduceus is de moeilijkste, maar dat is enkel omdat het een perfect voorbeeld is van de gameplay die GW2 aanmoedigt. dodgen en spacial awareness.
er zijn nog altijd soms problemen met de dungeons en party's. gisteren ging het redelijk vlot bij ons, maar andere guildies hebben een half uur nodig gehad om maar met 3 samen te komen :p nu, ze zullen dat wel fixen. ik kan niet echt klagen so far, nu pas een eerste hearth tegengekomen dat gebugged lijkt te zijin. in de 50-60 charr zone, waar je met jachthonden spies moet zoeken. de jachthonden gaan random naar bomen staan blaffen zonder dat er wat gebeurt :p

[ Voor 15% gewijzigd door kowlier op 03-09-2012 09:31 ]

PSN - ps4 : sir_kowlier

• mr_das
  • Laatst online: 17-11 09:27
Dit weekend mijn Charr engineer (Das Greasepaw 8) ) naar 30 gekregen. Wat een leuke class!
De eerste teleurstelling 'Wat? Ik kan enkel maar pistols en rifles gebruiken?' wordt ruimschoots goedgemaakt door de weapon kit. Flamethrower? Grenades? Bombs? Wrench? Voor elk probleem een oplossing. Zonder veel moeite krijg ik 6+ mobs neer van gelijke lever zonder maar geraakt te worden.

De wereld is zo levendig en overal is wel iets te doen. Verkennen, mobs slopen, materiaal verzamelen, tasks/events, craften.. en WvW O+

Zondag om 14u als complete WvW-newb (lvl 22) Eternal Battlegrounds binnengewandeld en als veteraan (lvl 30) om 19u mijn schild/pistool aan de haak gehangen. Wat een ervaring :9~
Het is al sinds DAoC geleden dat ik nog zoveel plezier heb gehad met pvp (hoewel ik mij ook goed vermaakt heb met WAR).
3 partijen in pvp geeft zoveel meer dynamiek en mogelijkheden dan 2. Als er 1 kleur de map vult, kunnen de andere 2 samenwerken om die kleur terug te dringen en daarna is het weet ieder voor zich. Geweldig!

Voorlopig zit ik vast in de mijn personal story door een bug, dus vanavond weer meer RvR WvW!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister weer lekker guild wars 2 kunnen spelen, ben nu al lvl 30 :D vind het al hele prestatie ondanks dat me vrienden rond lvl 60 zitten xD Heb gewoon minder tijd om te spelen. Momenteel is mijn story quest bugged dus die zal ik later maar moeten inhalen helaas. Vanavond weer eens even pvp proberen en anders WvW, ben daar ook benieuwd naar.
Al met al vermaak ik me heel erg, alleen jammer dat ik zo weinig tijd heb om te spelen :)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Tijdens de BWE's heb ik nog wat PvP gedaan (niet in de grote gebieden) maar gewoon random in groepen 10vs10 met objectives? Hoe kom ik daar nu weer?

Gister nog even gekeken maar kom alleen maar in de grote pvp gebieden.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:10
Lekker een weekje gespeeld, ben nu lvl 42.
Moet zeggen dat ik het spel aardig smooth vind draaien. Enkel wel jammer van al die storende bugs met guildroster ed. en de trading company.

Na 3 dagen hadden we al de eerste guildy die lvl 80 was (en nee, we hebben hem niet via crafting geholpen).
Hij heeft vanaf zaterdag (pre-launch) t/m maandag ochtend slechts 3 uurtjes geslepen en dingde toen 80... zou ik zelf geen zin aan hebben overigens.

Handig is het wel, hij schrijft nu op ons forum waar de beste farm plekken zijn voor crafting (vooral voor cooking).

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
level 40 met mijn mesmer, ik moet zeggen dat hij het steeds moeilijker krijgt. Zouden ze hem nog gaan aanpassen, of is mijn speelstijl gewoon niet goed genoeg?
In PvP ben ik snel dood, ik kan een tijdje de vijand verwarren met de clones, maar de dmg output is zo laag dat het verwarren gewoon te weinig invloed heeft.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Ik moet hier maar even een paar dagen niet lezen geloof ik. Word ik alleen maar jaloers van. ;)

Vrijdag even twee uurtjes (ofzo) gespeeld met een Human Warrior. Beviel erg goed! Alleen was ik vergeten mijn random gegenereerde wachtwoord in mijn password manager op te slaan, dus zaterdag kon ik niet meer inloggen. :'(

En vanwege die spam-run/hack acties hebben ze de password reset functionaliteit uitgeschakeld. Wel een ticket voor support aangemaakt, maar die geven prio aan alle 'ik ben gehackt!' issues. Dus voorlopig nog steeds geen reactie gehad en dus ook nog steeds niet spelen...

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• BenJG
  • Laatst online: 13-09 22:19
Ik heb tot nu toe nog niet echt mijn main gevonden.
Gisteren een norn ranger en een human thief geprobeert, ze hebben beide nog geen grote indruk gemaakt.
Ik speelde (vroeger) Guild Wars altijd een ranger met een trap+bow mix.. Ik hou niet van active combat pet's (in geen enkele game trouwens)..
Een engineer komt hier het beste bij in de buurt, toch?

Ik zal me binnenkort proberen met de tweakers guild in contact te komen :)
Als jullie me willen toevoegen (vind ik leuk): Legitemy.9041

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dit weekend aardig wat uurtjes in m'n charr warrior weten te steken..

Mijn jeweler craft van 20 skill naar 320 skill gehaald.
Van level 42 naar level 70 gegaan.
World vs World voor zón 5 á 10 uur gedaan.

Vooral de XP met crafting is echt ziek, had wat materialen (200/300 gold ore + 200/300 platinum ore) gemined, iets van 6 (character) levels gekregen voordat ik zonder materialen zat

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• mr_das
Loadichus schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:55:
Tijdens de BWE's heb ik nog wat PvP gedaan (niet in de grote gebieden) maar gewoon random in groepen 10vs10 met objectives? Hoe kom ik daar nu weer?

Gister nog even gekeken maar kom alleen maar in de grote pvp gebieden.
PvP: Via het hero paneel (H) en het onderste tabje met de gekruiste zwaarden. 'Join .. Mist..' Daarna doorloop je even de tutorial en kan je met de Game Browser NPC praten.

WvWvW : Via 'B' kom je in het WvW overzicht. Door op de witte balk bovenaan dat venster te klikken kan de WvW zones joinen (of ervoor queuen).

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo dit weekend besloten om een ander poppie te starten. Mijn Ranger was lvl 25, maar ik miste toch ontzettend het melee smacken. Besloten dus een Warrior aan te maken, en wel een Charr. Nou dat was een goeie keuze :) Inmiddels lvl 26 en wat is Warrior vet. Wat ook erg cool is zijn de Guns op Warriors. Geeft een echte gunknal, en doet dikke damage.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 09:13

D-rez

dexels

ik zou wel eens server wide statistieken willen zien van de verdeling bij de rassen en professions.

deze was ik al tegen gekomen, ook interessant, maar niets over rassen en professions.
http://www.asuralabs.com/serverPoll.php

[ Voor 39% gewijzigd door D-rez op 03-09-2012 11:24 ]

• Phntm
  • Laatst online: 21-11 07:27

Phntm

Tlingelingeling

rob_erwt schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:06:
Ik moet hier maar even een paar dagen niet lezen geloof ik. Word ik alleen maar jaloers van. ;)

Vrijdag even twee uurtjes (ofzo) gespeeld met een Human Warrior. Beviel erg goed! Alleen was ik vergeten mijn random gegenereerde wachtwoord in mijn password manager op te slaan, dus zaterdag kon ik niet meer inloggen. :'(

En vanwege die spam-run/hack acties hebben ze de password reset functionaliteit uitgeschakeld. Wel een ticket voor support aangemaakt, maar die geven prio aan alle 'ik ben gehackt!' issues. Dus voorlopig nog steeds geen reactie gehad en dus ook nog steeds niet spelen...
I know datfeel.

God man, konden we maar al spelen. Ik zit nu al sinds 31-08 te wachten. Hurry up Arena.net

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
mr_das schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:14:
PvP: Via het hero paneel (H) en het onderste tabje met de gekruiste zwaarden. 'Join .. Mist..' Daarna doorloop je even de tutorial en kan je met de Game Browser NPC praten.

WvWvW : Via 'B' kom je in het WvW overzicht. Door op de witte balk bovenaan dat venster te klikken kan de WvW zones joinen (of ervoor queuen).
Dank je wel, deze informatie zocht ik.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 23:27

Erikie

www.erikie.nl

Dakreal schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:19:
Zo dit weekend besloten om een ander poppie te starten. Mijn Ranger was lvl 25, maar ik miste toch ontzettend het melee smacken. Besloten dus een Warrior aan te maken, en wel een Charr. Nou dat was een goeie keuze :) Inmiddels lvl 26 en wat is Warrior vet. Wat ook erg cool is zijn de Guns op Warriors. Geeft een echte gunknal, en doet dikke damage.
Je kunt toch swappen met melee gear?

traktor scratch!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Erikie schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:46:
[...]

Een Ranger met een 2-h sword is inderdaad wel leuk, maar het komt niet in de buurt bij de warrior natuurlijk. En het is nog steeds een leren knaapje met een groot zwaard. Ipv een vechter/soldaat met een zwaard :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
Erikie schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:46:
[...]

Gelukkig wel en i'm loving it.
Dat skills op wapens baseren idee is echt leuk.
Ok je hebt niet zoveel skills maar daardoor ga ik juist meer van een type wapen houden.

Met m'n warrior lekker met een 2handed mace questen en 3-5 mobs tegelijk de grond in slaan om daarna met een mace en shield rondjes om een boss te rennen. (Ja ik speel de combat bijna alsof het een FPS game is)

• mr_das
Loadichus schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:34:
[...]

Dank je wel, deze informatie zocht ik.
Geen probleem! :)

Weet iemand waarvoor die supplies allemaal dienen in WvW? Ik weet dat je ze kan oppakken en gebruiken om deuren te maken of mee te helpen met het bouwen van een ram/treb/..
Gisteren veel gehoord dat Stonemist meer supplies nodig had. Maar waarom? En geven ze ook WvW punten?

(ik kan niet aan de wiki - werk blokkeert alles ivm games)
Pagina: 1 ... 142 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.