Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:34

Metian

Snert is vies

mortare schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:10:
Ik ben nu lvl 7, is het normaal dat ik nog niets ben tegengekomen om te harvesten, of doe ik echt iets fout.
Je doet het dan toch echt fout, houd de minimap maar is in de gaten naar boomstammen of gras etc. Dat zijn harvest nodes, let wel dat je equipment er voor nodig heb.

Lees deze link ook even door, http://wiki.guildwars2.com/wiki/Harvesting

[ Voor 8% gewijzigd door Metian op 30-08-2012 13:11 ]

Rupsen, Rapsen.

Even een kleine aanpassing: tenzij je al 250 items in je storage hebt! Want je kunt maximaal 250 per item in je material storage hebben...

(kwam erachter dat ik een stack hout had liggen... Nadat ik dat allemaal in planken had gezaagd, was m'n profession van 0 naar 21 gegaan :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• ipl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10-2019

ipl

je moet in ieder geval zorgen dat je je bijltje en zo bij je hebt voor `t geval `t zo ver komt :D

• ipl

ipl

Wailing_Banshee schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:11:
[...]

Even een kleine aanpassing: tenzij je al 250 items in je storage hebt! Want je kunt maximaal 250 per item in je material storage hebben...

(kwam erachter dat ik een stack hout had liggen... Nadat ik dat allemaal in planken had gezaagd, was m'n profession van 0 naar 21 gegaan :P
oooo, dank je :)

• mortare
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-10 19:29
Metian schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:10:
[...]

Je doet het dan toch echt fout, houd de minimap maar is in de gaten naar boomstammen of gras etc. Dat zijn harvest nodes, let wel dat je equipment er voor nodig heb.
Ja, heb alle 3 de slots gevuld met equipment, raar :-)

Kun je op de minimap dan zien waar er geharvest kan worden?

Verwijderd

mortare schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:10:
Ik ben nu lvl 7, is het normaal dat ik nog niets ben tegengekomen om te harvesten, of doe ik echt iets fout.
Op level 7 zou je het toch wel gezien moeten hebben. Op je minimap kun je drie icoontjes tegenkomen. Een mining node, een boom of een bosje. Die kom je tegen zodra je uit het tutorial gebiedje bent.

Om ze te gatheren moet je wel even gathering tools equippen. Die kun je bij de meeste standaard merchants wel kopen. (Deze merchant hebben een paar muntstukken als icoon.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 23:53

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

dat gatheren en niks craften werkt niet, althans ik had ondervonden dat mn bank niet meer dan 250 copper ores kan opslaan, dan moet je deze craften naar copper ingot, dan heb ik weer plek voor copper ores.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-11 12:33
Hoi,

Vraagje, heeft er iemand problemen met het registreren van een GW 2 account?
Ik kan namelijk niet voorbij stap 2 komen.

Wanneer ik op "Next" klik refreshed de pagina en staan alle gegevens er nog vermeld op me wachtwoord na...
Ik heb meerdere browsers geprobeerd, zelfs me buurjongen gevraagd mee te kijken of ik iets verkeerd doe :P

Ben inmiddels meer dan een uur bezig, dus wordt een beetje kranky.....
Help anyone? :D

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Pixeljunk_NL schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:17:
Hoi,

Wanneer ik op "Next" klik refreshed de pagina en staan alle gegevens er nog vermeld op me wachtwoord na...
Ik heb meerdere browsers geprobeerd, zelfs me buurjongen gevraagd mee te kijken of ik iets verkeerd doe :P

Klinkt alsof je op die pagina toch iets bent vergeten in te vullen of aan te vinken. Ken de pagina niet uit mijn hoofd, maar heb je niet bijvoorbeeld onderaan de pagina vergeten aan te vinken dat je akkoord gaat met de voorwaarden of iets dergelijks? Dat vergeet ik tenminste nog al eens.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-10 18:27
Ik moest net m'n serial invoeren omdat m'n headstart was verlopen. Dus dat doe ik, wijzig meteen even m'n wachtwoord want ik vond hem onhandig. Als ik nu probeer in te loggen met zowel het oude als het nieuwe wachtwoord krijg ik een melding dat het fout is. Weet iemand wat ik kan doen?

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 20:39
Hallo,

Iemand die toevallig een kopie extra heeft? (voor een scherp prijsje)
Of zal ik hem toch maar bestellen...;-)

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-11 12:33
Weakling schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:20:
[...]

Klinkt alsof je op die pagina toch iets bent vergeten in te vullen of aan te vinken. Ken de pagina niet uit mijn hoofd, maar heb je niet bijvoorbeeld onderaan de pagina vergeten aan te vinken dat je akkoord gaat met de voorwaarden of iets dergelijks? Dat vergeet ik tenminste nog al eens.
Ik kan in dit geval niets extras aanvinken...
Heb wel even een ander wachtwoord geprobeerd omdat die telkens verdwijnt.. zonder resultaat helaas

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SuperVliegNL schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:20:
Hallo,

Iemand die toevallig een kopie extra heeft? (voor een scherp prijsje)
Of zal ik hem toch maar bestellen...;-)
Gewoon kopen. Voor die paar euro en geen subscription kosten heb je het geld er zo weer uit. Meer uren lol aan dit spel dan aan vele andere spellen waar je in een uur of 8 de single player uit hebt.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Saul
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-11 21:57
In de centaur camps in Kessex Hills wordt vaak door een vendor wapens verkocht zodra het kamp is veroverd (zgn centaur wapens).

Nu ben ik op zoek naar http://www.gw2db.com/items/20949-centaur-greatsword. Weet iemand welke vendor deze verkoopt?

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
ipl schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:01:
heb ook een tip, als je vind dat je zakken te vol zitten van de crafting materials, klik op zo`n mat en doe ze in je collectie
Dit was op het moment dat ik al ingelogd wat en aan het spelen was, toen werd ik ineens uitgelogd met de message password incorrect..

En toen ik weer ingelogd was en in de chatacter selection screen was en de wereld in wilde gaan, kreeg ik de message transaction in progress..

(ben nu weer ingelogd btw)

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Pixeljunk_NL schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:21:
Ik kan in dit geval niets extras aanvinken...
Heb wel even een ander wachtwoord geprobeerd omdat die telkens verdwijnt.. zonder resultaat helaas
Wachtwoord verdwijnt bij dit het refreshen van dit soort pagina's altijd, dat is vrij standaard, het zit 'm ergens anders in, maar wat dat is voor mij ook gokken.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-11 21:10
klopt het dat je chests kunt looten en dat je met echt geld een key moet kopen om hem te kunnen openen?

Bron:
NotSorry wrote:GW2's P2W model is such a turn off

Been playing GW2 this weekend and I have to agree with you. It is much more than "just" cosmetic stuff. I got a chest which supposedly contains, "A random tool, a random buff, and a random stack of tonics". I need a key to open it though which I have to spend about $1.56 real money to get.

Verwijderd

Nee keys krijg je ook uit loot geloof ik (in GW1 tenminste)

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

sbmuc schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:25:
klopt het dat je chests kunt looten en dat je met echt geld een key moet kopen om hem te kunnen openen?
Ja, dat klopt, maar is slechts een deel van de waarheid. Er droppen af en toe Black Lion Chests als loot en daar heb je een sleutel voor nodig. Die kun je kopen met echt geld, maar je krijgt ook weleens sleutels als rewards van quests en heel soms droppen ze ook.

Ja, die keys kun je ook krijgen als reward (en mogelijk ook loot).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Plus je kunt straks (als de Trading Post online is) gems kopen voor ingame gold, dan kun je met de gems de keys kopen.

• Nfear
  • Laatst online: 21-11 19:32
P2W? Ik vond het echt tegenvallen toen ik mijn kist opende. Ik heb de andere kist juist weggegeven.
sbmuc schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:25:

Bron:
NotSorry wrote:GW2's P2W model is such a turn off

Been playing GW2 this weekend and I have to agree with you. It is much more than "just" cosmetic stuff. I got a chest which supposedly contains, "A random tool, a random buff, and a random stack of tonics". I need a key to open it though which I have to spend about $1.56 real money to get.
Ooit hierover iets geschreven bij een videoreport, dus herhaal ik dat even :)
En voordat mensen denken dat microtransacties dus een pay2win-systeem opleveren; hier hoef je weinig zorgen over te hebben. Om 2 redenen:

1 - Alles wat je met echt geld kunt kopen, kun je ook met in-game gold kopen
2 - Spullen die je kunt kopen leveren geen competitief voordeel op

1) Verkopen gaan via "gems". Deze gems kun je met je creditcard aanschaffen, maar ook met in-game gold. Je kunt dus ook gewoon in-game gaan farmen om de extra's aan te schaffen. Iemand die er echt geld in steekt wint dus eigenlijk alleen tijd, maar wordt niet per se beter.

2) De bonussen die je kunt kopen zijn vooral kosmetisch (denk aan speciale kleding, mini-pets, etc) of leveren een tijdelijk voordeel op (boosts voor sneller levellen, sneller levellen van craft, meer HP, meer schade doen, etc.). Je kunt dus *geen* betere gear krijgen door te betalen. De boosts lijken misschien oneerlijk, maar sneller levellen scheelt bijvoorbeeld alleen tijd. Belangrijkste is dat de boosts *niet* werken in PVP. Dus extra HP boost vervalt zodra je PVP gaat doen. Ook level maakt in PVP (behalve WvWvW) niet uit omdat iedereen naar level 80 wordt geschaald en alle skills krijgt.

Kortom, het systeem met microtransacties is behoorlijk goed uitgedacht en fair :)

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 04:01
Phntm schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:52:
[...]

En je winkel ervaring heeft te maken met dit spel, omdat?
Mocht iemand GW2 nog niet hebben die dit forum leest, kan hij of zij dus binnen 10 minuten een retail code ontvangen. Dat heeft het met het spel te maken.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Nfear
DeepSeven schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:30:
Plus je kunt straks (als de Trading Post online is) gems kopen voor ingame gold, dan kun je met de gems de keys kopen.
Dat kan ook zonder de TP. Toen de TP down was kon ik gewoon gems kopen met coins.

[ Voor 9% gewijzigd door Nfear op 30-08-2012 13:34 ]

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
NoFearz schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:33:
[...]

Dat kan ook zonder de TP. Toen de TP down was kon ik gewoon gems kopen met coins.
Oh dat kan nu al? Hoeveel gold voor 100 gems kost het dan?

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
DeepSeven schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:35:
[...]

Ik ben niet ingelogd op dit moment, maar ik heb ongeveer 3,7 gold waarmee ik net wat meer dan 1000 gems kan kopen.

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Klopt. Je hebt echter 125 gems nodig voor één key. Een gem koop je voor (gister rond 8 uur) ongeveer 35 silver. Ik heb op mijn level 16 iets van 50 silver. Nog even sparen dus voordat ik één key kan kopen.
-- EDIT: aan de andere reacties te zien heb ik gister verkeerd gekeken en zijn dit 100 gems. Dan wordt het natuurlijk een heel ander verhaal.

Over de locked chests: Ik snap niet waarom mensen niet zelf een beetje moeite kunnen doen; linkje.

[ Voor 14% gewijzigd door NIEKler op 30-08-2012 13:40 ]

• Nfear
DeepSeven schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:35:
[...]

Rond de 30 silver per 100 gems geloof ik. Er staat een grafiek met gemiddelden, maar niet de hoeveelheid van gems. Volgens mij is dat 100.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Pixeljunk_NL schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:17:
Hoi,

ANet heeft door de mailtjes die sommige krijgen over wachtwoord resetten (scam) dacht ik het "stel nieuwe wachtwoord in" vandaag uitgezet. Waarom je dan niet met de oude in kan loggen weet ik ook niet. Misschien een bugje toen ze dit hebben uitgezet?

• Nfear
NIEKler schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:37:
[...]

Klopt. Je hebt echter 125 gems nodig voor één key. Een gem koop je voor (gister rond 8 uur) ongeveer 35 silver. Ik heb op mijn level 16 iets van 50 silver. Nog even sparen dus voordat ik één key kan kopen.
-- EDIT: aan de andere reacties te zien heb ik gister verkeerd gekeken en zijn dit 100 gems. Dan wordt het natuurlijk een heel ander verhaal.

Over de locked chests: Ik snap niet waarom mensen niet zelf een beetje moeite kunnen doen; linkje.
Met 10 silver kan ik momenteel meer dan 1 gem mee kopen. Volgens mij is de prijs die getoond wordt per 100.

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 07:27

Phntm

Tlingelingeling

Royeboi schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:33:
[...]

Mocht iemand GW2 nog niet hebben die dit forum leest, kan hij of zij dus binnen 10 minuten een retail code ontvangen. Dat heeft het met het spel te maken.
Ik denk dat het geen reet uitmaakt als er 20 andere winkels die hetzelfde spel kunnen verkopen. Als iemand echt dit spel wilt, dan willen zij het meestal gelijk hebben en dus gaan ze naar de lokale gamestore.

Verwijderd

Niet de bedoeling je V&A advertentie op het forum te spammen.

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2012 18:37 ]

Verwijderd

die keys krijg je uit word events of uit de Quests van je story line.
maar ze zijn wel heel rare. maar idd je kan ze ook kopen voor 2 euro de stuk....

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Net een uur geleden via webwinkel gekocht :S |:(

[ Voor 33% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2012 18:38 ]

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-10 01:05

Hironshy

Orooo!!!

So hey dit spel is echt boven mijn verwachting. Heb voor het eerst het gevoel dat ik niet hoef te grinden om te levelen. Ook super gedaan zijn de dungeons.

Ik kreeg op 30 en 40 een mail met invitation naar bepaalde plekken. Dacht dat het een normale quest was dus ging ik solo even clearen. Werd ik keihard gekilled door een normale white mob.

Sprak toen met de npc die voor de portal stond zei ie dat het een 5players recommended dungeon is :P Straks maar even een paar vrienden uitnodigen en de dungeon wipen. Die van lvl 30heet Ascalonian Catacombs.
Gems kopen voor in-game geld kon toch alleen van andere spelers die ze aanbieden via de TP??? Of mis ik nou iets? Hoe kom je dan aan gems als de TP down is? (zonder gem store te gebruiken want dat wil ik nog even vermijden eigenlijk)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 04:01
Phntm schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:45:
[...]

Ik denk dat het geen reet uitmaakt als er 20 andere winkels die hetzelfde spel kunnen verkopen. Als iemand echt dit spel wilt, dan willen zij het meestal gelijk hebben en dus gaan ze naar de lokale gamestore.
Dus een lokale game store is sneller dan een webshop die de code binnen 10 minuten aan je levert? Volgens mij heb je m'n posts niet echt gelezen...

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:49:
[...]

Ik heb ook nog een paar keys.

Snelle levering. zie mijn advertentie op tweakers.
V&A aangeboden: Guild Wars 2, PC
Dat had ik ietsjes eerder moeten weten. Heb hem nu bij BPgames besteld.

• PhysicalMagic
  • Laatst online: 13-10 20:26
Wat ik trouwens wel super slecht vind, is dat je bij bijvoorbeeld champions alleen een reward krijgt op basis van de damage die je doet. Ik ben al een paar keer bij een champion fight geweest, waarbij we eerst met zn 3en waren (dus helemaal aan het begin van de fight) en uiteindelijk met z'n 20en.. Waarbij ik continu mensen aan het reviven was, want de een na de ander lag op de grond en niemand deed er wat aan. Wat krijg ik uiteindelijk: een bronze reward.. Volgende keer maar weer gewoon mensen dood laten gaan en zo veel mogelijk damage doen dus..

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

PhysicalMagic schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:12:
Volgende keer maar weer gewoon mensen dood laten gaan en zo veel mogelijk damage doen dus..
Herkenbaar. Zou wel mooi zijn als je healing/reviving in de medaille score wordt meegerekend.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45
Zelfde principe zit ook in normale events, als je geen 'event mobs' neermaait en slechts helpt met buffen en reviven mag je blij zijn als je uberhaubt brons krijgt. Zeker bij Events waar je een sterke boss moet neermeppen is dit beetje 'waste of time'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Events in World vs World zijn ook 'bijzonder'

"Help defending the keep" - constant aan het vechten, mensen killen, rams vernietigen etc om de keep veilig te houden - bronze medaille
"Help defending the keep" - kom op het laatste moment aanrennen, heb nog niets gedaan om te helpen - gouden medaille.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• ipl

ipl

wees blij dat er iets is om tegen te vechten, hebben we niet allemaal ;p

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:58
Annedouwe schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:43:
Hoe levelen jullie zo snel? Spelen jullie 12-16u per dag of zijn er nog wat tips?
Een level duurt ongeveer een uur. De experience is lineair, dus doe je er veel langer over dan doe je iets verkeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 30-08-2012 14:28 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ipl schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:26:
wees blij dat er iets is om tegen te vechten, hebben we niet allemaal ;p
Je zou er bijna voor gaan verhuizen van FS naar een andere server.

Maar inderdaad het bepalen van de medaille lijkt vaak nogal random.

Verwijderd

Ga er maar vanuit dat wij op FS het momenteel vrije luxe hebben. Het slimste is om nu alles te discoveren aangezien dit een stuk moeilijker gaat worden wanneer wij tegen servers spelen die weerstand kunnen bieden.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
sdk1985 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:28:
[...]

Een level duurt ongeveer een uur. De experience is lineair, dus doe je er veel langer over dan doe je iets verkeerd.
niet helemaal! er komt +- 1000-1500 xp per level bij heb ik gemerkt (tussen 20-30)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

lanerios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:44:
[...]

niet helemaal! er komt +- 1000-1500 xp per level bij heb ik gemerkt (tussen 20-30)
Ja maar je krijgt ook meer EXP van mobs/hearts ;) dus jahwel een uur klopt wel zo`n beetje.. ligt er aan hoe snel je speeld natuurlijk maar ieder level duurt zo goed als even lang.

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
haha ik doelde meer op het lineare :) de beloofde "na 10 blijft de xp hetzelfde" van arenanet klopt niet :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

lanerios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:48:
haha ik doelde meer op het lineare :) de beloofde "na 10 blijft de xp hetzelfde" van arenanet klopt niet :p
Jij leest gewoon te recht.... Hun bedoelen natuurlijk dat de tijd per level vanaf 10 het zelfde blijft ;)

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Furfoot schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:30:
[...]

Grootste boosdoener voor mijn FPS was reflections zet deze uit of op sky & terrain. Dat scheelde zo 15-20 fps in bepaalde areas op mijn i5-3750k.
Thanks, is er ook een manier om FPS in-game te zien zonder het menu open te hebben?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Experience
Absolute exp per level gaat omhoog (tot een max), maar je exp is blijft altijd een percentage van een absolute exp :)

Daarom is het vaak handiger een andere startzone te gaan doen ipv events en hartjes bij elkaar te scrapen in een bijna complete zone.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2012 14:51 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Weakling schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:14:
[...]

Herkenbaar. Zou wel mooi zijn als je healing/reviving in de medaille score wordt meegerekend.
Inderdaad ik krijg als Thief bijna altijd gold met puur spammen van Unload.. Zodra ik mensen ga reviven, etc zit ik vaak op zilver of bronze... Doet me een beetje denken aan Rift waar je rewards ook gebaseerd werden op de hoeveelheid skills die je uitvoerde (ipv de impact van je acties).
lanerios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:48:
Dat hebben ze niet gezegd.. Althans dat wat ik gelezen had zei dat de snelheid van het levelen na level 10 hetzelfde blijft.. Natuurlijk wil ze het wel intressant maken om naar hoger level gebieden tegaan.. (Wat op deze manier dus goed lukt).

[ Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 30-08-2012 14:52 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
SinergyX schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:50:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Experience
Absolute exp per level gaat omhoog (tot een max), maar je exp is blijft altijd een percentage van een absolute exp :)

Daarom is het vaak handiger een andere startzone te gaan doen ipv events en hartjes bij elkaar te scrapen in een bijna complete zone.
Renown Hearts geven echt hardstikke veel of lijkt dat maar :P?

• sdk1985
lanerios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:44:
[...]

Lineair betekent niet gelijk maar dat het constant toeneemt;). Bij andere mmo's neemt het exponentieel toe.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Sommige events kun je echt constant achter elkaar blijven herhalen als je een beetje in de buurt blijft...

Bij asura heb je b.v. dat dorpje van die kikkers die om de x minuten(zeer vaak) wordt aangevallen door veel rode kikkers.
En dinsdag deed ik constant hetzelfde event in kessex hills waar je in een vissersdorp 1 of andere champigon moet aanvallen en even daarnaast is een groot kamp van die paardmensen waar je 4 leaders moet killen en tussenin ligt een skillpoint waar ook constant een champion rondloopt.

Je loopt de hele tijd van A naar B om dezelfde events te voltooien. :/

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:47
kaasaanfiets schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:07:
Je loopt de hele tijd van A naar B om dezelfde events te voltooien. :/
Nee, ho. Jij loopt de hele tijd van A naar B om dezelfde events te voltooien :P

PS5 PSN: UnrealKazu

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11 22:24
Het is uiteraard mogelijk om heel vaak hetzelfde event te doen , maar waarom zou je ? Er is zo ontzettend veel te doen.
Ik loop af en toe gewoon rond om me te verbazen over alles wat er gebeurd.
De steden verkennen, de events als verhaal volgen , en mijn persoonlijke verhaal is al helemaal genieten.
Heel bewust doe ik het heel heel rustig aan. ( heb ook niet heel veel tijd, maar de tijd die ik heb benut ik om rustig te genieten )
Kazu schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:13:
[...]

Idd. Zulke events heb je in iedere (low-lvl) zone volgens mij wel. Bij de Charr heb je ook een paar van die officieren die je uitdagen tot een gevecht voor een skill-point, of zo'n golem + engineer van de flame legion in het zuiden in een grot langs een meer. Als ik daar in de buurt ben help ik anderen wel snel even als ik zie dat ze met het event bezig ben maar ik blijf niet tijden rondhangen om het maar zo vaak mogelijk te doen. Het houdt een keer op!

Verwijderd

Hey ik heb een vraag! Ik heb het geluk gehad een Beta key te bemachtigen via een mede tweaker en heb toen met veel plezier deze nieuwe MMORPG gespeeld. Nou zat ik alleen met het feit dat tijdens massive battles in de WvWvW het allemaal niet zo soepel liep aangezien ik geen top notch computertje heb. Verder liep het prima! Nou vroeg ik me af of er meer mensen hier last van hadden en of het nu beter loopt? Zou misschien kunnen dat er tijdens de beta nog performance issues waren?!

Have fun met spelen verder ;)

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:18:
Hey ik heb een vraag! Ik heb het geluk gehad een Beta key te bemachtigen via een mede tweaker en heb toen met veel plezier deze nieuwe MMORPG gespeeld. Nou zat ik alleen met het feit dat tijdens massive battles in de WvWvW het allemaal niet zo soepel liep aangezien ik geen top notch computertje heb. Verder liep het prima! Nou vroeg ik me af of er meer mensen hier last van hadden en of het nu beter loopt? Zou misschien kunnen dat er tijdens de beta nog performance issues waren?!

Een groot verschil merk ik niet in WvW, maar desalniettemin, is er wel een verschil.

Gewoon questen zit ik rond de 60 fps en in WvW is het eerder rond de 45 (tijdens grote groep gevechten).

1x gehad dat het naar 30 fps dropte maar toen waren ook de main forces van alle 3 de servers elkaar tegengekomen (en mijn server zat er precies tussen in)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Verwijderd

Met questen zat ik ook wel rond de 50-60 fps maar in de WvWvW leek het af en toe een dia show :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:18:

Met een betere pc heb ik gemerkt dat het vele leuker is om snel te reageren in WvW. Op mijn vaste pc draai ik daar zo een 115 fps. Maar op men laptop waar ik iets van een 40 fps haal normaal heb ik toch soms wel serieuze drops in wvw.

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:16:
[...]
Bij de Charr heb je ook een paar van die officieren die je uitdagen tot een gevecht voor een skill-point, of zo'n golem + engineer van de flame legion in het zuiden in een grot langs een meer. Als ik daar in de buurt ben help ik anderen wel snel even als ik zie dat ze met het event bezig ben maar ik blijf niet tijden rondhangen om het maar zo vaak mogelijk te doen. Het houdt een keer op!
Die gevechten voor skillpoint krijg je alleen de eerste keer een reward voor (skillpoint + bijbehorende xp). Daarna krijg je helemaal niets meer als je meehelpt. (En terecht, anders zou dat flink misbruikt worden :) )

Sommige andere events herhalen inderdaad behoorlijk vaak.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:33:
[...]

Die gevechten voor skillpoint krijg je alleen de eerste keer een reward voor (skillpoint + bijbehorende xp). Daarna krijg je helemaal niets meer als je meehelpt. (En terecht, anders zou dat flink misbruikt worden :) )

Gisteren in Kessex was het achter elkaar die 3 events met de centaurs, tegen de tijd dat de centaur leader dood was gingen ze alweer in de tegenaanval, druk dat het was... niet gezond!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:30:
[...]

Met een betere pc heb ik gemerkt dat het vele leuker is om snel te reageren in WvW. Op mijn vaste pc draai ik daar zo een 115 fps. Maar op men laptop waar ik iets van een 40 fps haal normaal heb ik toch soms wel serieuze drops in wvw.
115 FPS met alles op full en goede resolutie?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Ik heb mijn FPS gecapped op 30 anders verbruikt hij 70% CPU haha :D
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:33:
[...]

Skillpoint krijg je maar 1x maar ik meen dat je later nog wel XP krijgt, al zal het minder zijn dan de eerste keer.

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:45:
[...]

Skillpoint krijg je maar 1x maar ik meen dat je later nog wel XP krijgt, al zal het minder zijn dan de eerste keer.
Nope, alleen de eerste keer
Preau schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:46:
[...]

Nope, alleen de eerste keer
Ok... nou ja, maakt mij niet uit, als ik mensen die skill point zie doen dan help ik ze als ik tijd heb. Niet alles hoeft beloond te worden.

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:47:
[...]

Ok... nou ja, maakt mij niet uit, als ik mensen die skill point zie doen dan help ik ze als ik tijd heb. Niet alles hoeft beloond te worden.
Dat zeg ik ook niet, ik speel ook voor de lol.

Vind het sowieso al verrassend hoeveel mensen schijnbaar haast hebben met het levelen.

• Rost
  • Laatst online: 19-11 19:34
Je kan die keys gewoon krijgen als je een map complete, maar in die chest zit sws niet zoveel interessants

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Rost schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:53:
Je kan die keys gewoon krijgen als je een map complete, maar in die chest zit sws niet zoveel interessants
Ach, het ligt er maar aan wat je interessant vindt, persoonlijk vind ik een XP boost best interessant en daar heb ik er nu al 2 van, die ga ik dus mooi bewaren voor de hogere levels. Daarnaast heb ik ook al een aantal consumables die wel eens interessant zouden kunnen zijn voor 'raiding' zoals buffs en instant repairs.

• Nfear
SnoeiKoei schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:02:
Gems kopen voor in-game geld kon toch alleen van andere spelers die ze aanbieden via de TP??? Of mis ik nou iets? Hoe kom je dan aan gems als de TP down is? (zonder gem store te gebruiken want dat wil ik nog even vermijden eigenlijk)
Het is geen onderdeel van de trading post. Het heeft een eigen tab onder de gemshop. Currency Exchange heet het volgens mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Nfear op 30-08-2012 15:58 ]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Rost schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:53:
Hoe? Want ik krijg ze niet als ik een map complete. :/

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Weakling schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:58:
[...]

Heb toch al aardig wat mappen 100% complete maar nog nooit zo'n sleutel gekregen :|
Weakling schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:58:
[...]

Random is random. Maar ik heb ook van mensen gehoord die als drop hebben gekregen.

• Rost
  • Laatst online: 19-11 19:34
Dan is het vast random want gisteren heb ik een key gekregen toen ik een 15-25 gebied had gecomplete
NoFearz schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:58:
[...]

Het is geen onderdeel van de trading post. Het heeft een eigen tab onder de gemshop. Currency Exchange heet het volgens mij.
Ah ok! Dat heb ik idd tot nu toe gemist dan. Vanavond maar eens zien! Thnx.

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Ik heb een keer zo'n sleutel ontvangen als deel van mijn personal story. Volgens mij was dit rond lvl 12 - 14.
Stond gewoon in het rijtje van rewards waar je dan 1 van kan kiezen en 1 zoiezo krijgt. De key kreeg ik zoiezo

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:10:
[...]

Dat had ik ietsjes eerder moeten weten. Heb hem nu bij BPgames besteld.
De advertentie is al actief sinds de release dag van GW2 |:(

• sdk1985
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:04:
[...]

De advertentie is al actief sinds de release dag van GW2 |:(
Twee jaar "lid" 300 karma 1 advertentie. Ik vertrouw het niet :+ . (Staan overigens wel 3 positieve reviews bij).

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 30-08-2012 16:15 ]

Verwijderd

sdk1985 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:15:
[...]

Twee jaar "lid" 300 karma 1 advertentie. Ik vertrouw het niet :+ . (Staan overigens wel 3 positieve reviews bij).
Kijk maar naar mijn feedback

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Kazu schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:13:
[...]

Toen ik het poste wist ik dat ik deze vraag had moeten opvangen maar had geen zin meer te editen.
Mariekeb schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:16:
Het is uiteraard mogelijk om heel vaak hetzelfde event te doen , maar waarom zou je ? Er is zo ontzettend veel te doen.
Ik loop af en toe gewoon rond om me te verbazen over alles wat er gebeurd.
De steden verkennen, de events als verhaal volgen , en mijn persoonlijke verhaal is al helemaal genieten.
Heel bewust doe ik het heel heel rustig aan. ( heb ook niet heel veel tijd, maar de tijd die ik heb benut ik om rustig te genieten )
Ja nou precies zo speel ik ook. En dan komt er onvermijdelijk een moment dat je in jou gebied alles hebt gezien en je alle hartjes hebt gedaan en het volgende gebied nog te high level is.
Dus wat doe je dan? Idd xp halen om wat levels te groeien. Nu vind ik het heel leuk om wat te ouhoeren met lieve beertjes aan te vallen en ze in verwarring te brengen met mijn clones (mesmer idd) Maar daar raak ik na een paar uur wel op uitgekeken, en het levert niet zoveel xp op.
(ff offtopic, hehe ik was gister bezig om met 1 clone 1 beer te killen zonder zelf er bij aan te vallen en het is me ook nog gelukt. met de Phantasmal Warden skill. Deze is best goed en als je je aandacht op jezelf gericht kan houden en steeds schuilt achter die clone dan kan je zonder autoattack je clone hem laten killen 8) )

Maar anyway, dan ga je die random/world/oranje/hoezeookheten events doen, maar ik weet nog niet precies waar die zich allemaal bevinden en om nou aldoor van links naar recht door kessex hills te lopen in de hoop toevallig een event tegen te komen is niet mijn ding dus doe je events waar je wel wat xp mee krijgt en die dicht bij elkaar liggen.

Ik vind het nogal vreemd dat als ik een camp heb bevrijd van mobs dat ze er 10 minuten later weer staan en het event zich keer op keer op keer op keer op keer herhaalt.

En idd ik doe het zelf maar het is wel een handige sneller manier om op relatief snelle manier wat xp binnen te krijgen.

• sdk1985
Yaribo is in ieder geval fake:
Registratiedatum Donderdag 30 augustus 2012

Je maakt mij niet wijs dat deze persoon een account heeft gemaakt om alleen je key te kopen en vervolgens ook nog de moeite heeft genomen 5 sterren te geven.

• sdk1985
De ervaring van Yaribo ziet er fake uit:
Registratiedatum Donderdag 30 augustus 2012

Het lijkt me niet waarschijnlijk dat deze persoon een account heeft gemaakt om je key te kopen en vervolgens ook nog de moeite heeft genomen om een review van de verkoop te schrijven.

[Verwijderde gebruiker]

gallery: koevoetnet

[ Voor 20% gewijzigd door sdk1985 op 30-08-2012 16:25 ]

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Een level tip:
Discovery tab bij craften.
Ik ga gemiddeld 1 tot 3 levels omhoog met discoveries maken. Geen craften maar puur discoveries doen.
Deze geven nu @ lvl 32 iets van 2x600 xp per discovery.

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 14:52
RoseSolane schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:18:
[...]

Niet één specifieke guild. Ik ken zelf The Only One (Devata) en The Descendents Of Gwen (Freakie Beakie). Hoe het de guild van Devata vergaat weet ik niet. In [Gwen] zitten op dit moment een stuk of twintig personen (waaronder ik :) )

/edit
[...]

Vraag Freakie en Devata in game :)
Devata heb ik kunnen toevoegen freakie voegde hij ook toe maar dat was een character name

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

ocwil schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:22:
[...]

Devata heb ik kunnen toevoegen freakie voegde hij ook toe maar dat was een character name
Iets hoger staat dan ook dat de charname Freakie Beakie is en niet Freakie (volgensmij).

Maar goed nog een paar minuutjes en dan zit het werken er weer op voor vandaag.
kaasaanfiets schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:17:
Maar anyway, dan ga je die random/world/oranje/hoezeookheten events doen, maar ik weet nog niet precies waar die zich allemaal bevinden en om nou aldoor van links naar recht door kessex hills te lopen in de hoop toevallig een event tegen te komen is niet mijn ding dus doe je events waar je wel wat xp mee krijgt en die dicht bij elkaar liggen.
Gisteravond had ik alleen nog events nodig om mijn Daily achievement te halen. Na een half uur vergeefs rond te hebben gelopen in een gebied dat ik nog niet zo goed kende, heb ik ook maar van deze taktiek gebruik gemaakt. Misschien niet zo leuk, maar wel even handig :)
ocwil schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:22:
[...]

Is Freakie Beakie. Sorry, ik ging er gisteravond laat blindelings vanuit dat iedereen mijn guild leader wel kent 8)

edit 2: Je mag mij ook toevoegen. Solane of Rose Solane zou allebij moeten werken. Ik ga nu naar huis, in game waarschijnlijk na 19:00.

[ Voor 24% gewijzigd door RoseSolane op 30-08-2012 16:31 ]

kaasaanfiets schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:17:
[...]
En dan komt er onvermijdelijk een moment dat je in jou gebied alles hebt gezien en je alle hartjes hebt gedaan en het volgende gebied nog te high level is.
Hoe je dit voor elkaar krijgt snap ik dus niet :X Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je dan toch nog delen van het gebied gemist hebt. En ALS je al "vast" komt te zitten is er altijd nog wel een ander gebied om even een leveltje in te pakken (een andere start zone bijvoorbeeld).

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-08-2012 16:30 ]

• GluonC
  • Laatst online: 03-11 16:16
Level je daar zo snel mee dan dat craften? ik heb me er nog niet in verdiept maar ben nu level 11 en het gaat best langzaam nu
Moet wel nog veel leren heb ik het idée

• Myke
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-08 00:34
GluonC schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:30:
Level je daar zo snel mee dan dat craften? ik heb me er nog niet in verdiept maar ben nu level 11 en het gaat best langzaam nu
Moet wel nog veel leren heb ik het idée
Je kunt (omgerekend) 20 normale levels krijgen door 2 crafting professions te maxen (rank 400).
Myke schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:35:
[...]

Je kunt (omgerekend) 20 normale levels krijgen door 2 crafting professions te maxen (rank 400).
En dan dump je die crafting professions en pak je 2 andere en level je weer 20 levels en als je dan terug wilt naar je eerste professsions dump je ze weer en betaal je wat en heb je al je oude recipes weer.

• Sanny_83
  • Laatst online: 11-08 12:57
Is het niet mogelijk om met een andere speler te traden? Of moet dat allemaal via mailing.
Op dit moment krijg ik daarmee continu: Unavailable

• GluonC
Myke schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:35:
[...]

Tering :o
Moet ik toch maar eens gaan doen dan :)

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je geld van je ene character naar de andere kan krijgen ?

Je kan jezelf blijkbaar niet mailen ingame ?

Verwijderd

Ik lees net op Reddit dat de prijs van de level 40 cultural items verhoogd is naar 9800 Karma.

Dat was gisteren nog ~1000 karma. Heb ik even dikke mazzel dat ik gisteren aan het einde van mijn sessie level 40 werd en mijn beide 2handers heb geupgrade :)

• GluonC
Ik heb gister 2 van zo'n stations gekozen voor te craften maar kan ik die keuzen ergens nog wijzigen?
En wat raden jullie dan aan voor een Sylvari Elementalist, heb er zelf niet zo heel veel verstand van wat de beste keuze
Pagina: 1 ... 134 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.