Toen ik het poste wist ik dat ik deze vraag had moeten opvangen maar had geen zin meer te editen.
Mariekeb schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:16:
Het is uiteraard mogelijk om heel vaak hetzelfde event te doen , maar waarom zou je ? Er is zo ontzettend veel te doen.
Ik loop af en toe gewoon rond om me te verbazen over alles wat er gebeurd.
De steden verkennen, de events als verhaal volgen , en mijn persoonlijke verhaal is al helemaal genieten.
Heel bewust doe ik het heel heel rustig aan. ( heb ook niet heel veel tijd, maar de tijd die ik heb benut ik om rustig te genieten )
Ja nou precies zo speel ik ook. En dan komt er onvermijdelijk een moment dat je in jou gebied alles hebt gezien en je alle hartjes hebt gedaan en het volgende gebied nog te high level is.
Dus wat doe je dan? Idd xp halen om wat levels te groeien. Nu vind ik het heel leuk om wat te ouhoeren met lieve beertjes aan te vallen en ze in verwarring te brengen met mijn clones (mesmer idd) Maar daar raak ik na een paar uur wel op uitgekeken, en het levert niet zoveel xp op.
(ff offtopic, hehe ik was gister bezig om met 1 clone 1 beer te killen zonder zelf er bij aan te vallen en het is me ook nog gelukt. met de Phantasmal Warden skill. Deze is best goed en als je je aandacht op jezelf gericht kan houden en steeds schuilt achter die clone dan kan je zonder autoattack je clone hem laten killen

)
Maar anyway, dan ga je die random/world/oranje/hoezeookheten events doen, maar ik weet nog niet precies waar die zich allemaal bevinden en om nou aldoor van links naar recht door kessex hills te lopen in de hoop toevallig een event tegen te komen is niet mijn ding dus doe je events waar je wel wat xp mee krijgt en die dicht bij elkaar liggen.
Ik vind het nogal vreemd dat als ik een camp heb bevrijd van mobs dat ze er 10 minuten later weer staan en het event zich keer op keer op keer op keer op keer herhaalt.
En idd ik doe het zelf maar het is wel een handige sneller manier om op relatief snelle manier wat xp binnen te krijgen.