Je kan ze gewoon stacken heaL7LYNX schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:57:
[...]
Grootste probleem dat ik heb met die chests is dat ze mijn bank zooo snel vullen
dat wel, is er hier btw iemand die al grotere bags heeft van 8 slots?? En kan je je bankspace ook upgraden?
Momenteel stuur ik naar een vriend van me mailtjes die hij dan return to sender doet met items erin.
Edit grote baggs van 8slots. niet groter dan 8 slots
Momenteel stuur ik naar een vriend van me mailtjes die hij dan return to sender doet met items erin.
[ Voor 12% gewijzigd door thermisol op 30-08-2012 10:02 ]
Verwijderd
Gister voor het eerst gestart. Vindt de game wel tof maar ik vindt het nog 'lastig' meer het feit dat ik niet goed weet wat ik moet doen. Ik doe alle hartjes en dan de events die er ineens komen. Het vechten vind ik wel tof het is tenminste een uitdaging om iets te killen.
Enige wat ik minder vindt is dat ik niet weet 'waarom' ik die quests/events do. Voor de storyline is het redelijk duidelijk maar als er zo'n world event is staat er alleen maar 'bescherm die gast!'. Maar er is geen inleidend verhaaltje wat je kan lezen zodat je weet waar je echt mee bezig bent.
Al met al, vind de game tof hoewel ik er erg aan moet wennen maar dat is zeg maar normaal voor een game die een totale andere opzet heeft. Irriteer me wel aan het gebitch van mensen dat er wat lagspikes op de server waren gister... het is de launch ik vindt het niet meer dan logisch
Enige wat ik minder vindt is dat ik niet weet 'waarom' ik die quests/events do. Voor de storyline is het redelijk duidelijk maar als er zo'n world event is staat er alleen maar 'bescherm die gast!'. Maar er is geen inleidend verhaaltje wat je kan lezen zodat je weet waar je echt mee bezig bent.
Al met al, vind de game tof hoewel ik er erg aan moet wennen maar dat is zeg maar normaal voor een game die een totale andere opzet heeft. Irriteer me wel aan het gebitch van mensen dat er wat lagspikes op de server waren gister... het is de launch ik vindt het niet meer dan logisch
Die heb ik nooit gehad daarbij, wel bij een story questthermisol schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:51:
haha okik vind het overigens wel handig dat je van die sleutels krijgt, voor die chests
Heb alle bags op 8 slots en kan nu ook 10 slots maken, maar dat verschil is mij te klein. Voorlopig genoeg inventory space zo met die collectibles en bank mogelijkheden.thermisol schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:01:
dat wel, is er hier btw iemand die al grotere bags heeft van 8 slots??
[ Voor 43% gewijzigd door Plekuz op 30-08-2012 10:15 ]
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
die is er dus wel.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:04:
een world event komt nadat er een aantal dingen zijn gebeurd.
maar vaak werk je daar zelf niet aan mee waardoor je alleen de world event zelf ziet.
maar als je aan een event voorafgaant aan een world event mee doet word het iets duidelijker.
Quote van facebook, maintenance is dus voorbijGuild Wars 2
6 minutes ago
The maintenance is now over and you should be able to log in again. Thanks for your patience and understanding!
We've started activating the Guild Wars Account E-mail Authentication System for some players. Once you have successfully verif
ied your e-mail address, e-mail authentication may be enabled for you. For both verification and authentication, you'll first see a message on the Guild Wars 2 launcher and then click on a link in an e-mail (login information will not be requested). For a step-by-step guide, go to: http://en.support.guildwa...answers/detail/a_id/9192/
Our goal is to roll the Guild Wars Account E-mail Authentication System out to all players as soon as possible. You can find more tips on how to secure your Guild Wars Account in this article: https://www.guildwars2.co...ld-wars-2-account-secure/
~SL
Verwijderd
Is er niet iets van een log wat ik kan lezen?sk1nny666 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:09:
[...]
die is er dus wel.
een world event komt nadat er een aantal dingen zijn gebeurd.
maar vaak werk je daar zelf niet aan mee waardoor je alleen de world event zelf ziet.
maar als je aan een event voorafgaant aan een world event mee doet word het iets duidelijker.
Verwijderd
Heyhey,
Ik heb met gems primeval armour gekocht.(een heavy armour skin)
Nu zie ik dat je dit over je gear heen moet plakken, mijn vraag is krijg ik dit nog eraf? Of blijft het vooraltijd aan je kleding zitten en heb je er dus niks aan als lvl 12..
Nu zie ik dat je dit over je gear heen moet plakken, mijn vraag is krijg ik dit nog eraf? Of blijft het vooraltijd aan je kleding zitten en heb je er dus niks aan als lvl 12..
Transmutation stones kunnen het uiterlijk overzetten op andere armor.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:28:
Heyhey,
-
Waarschijnlijk niet. Het hele idee is vermoedelijk dat, doordat je iedere keer op een ander moment invalt, de events herhaaldelijk interessant blijven. Ook dit is een van de dingen die je kunt 'ontdekken', uitzoeken hoe een heel event verloopt. Ieder event bestaat uit hele reeksen gebeurtenissen, sommige kort en simpel, andere behoorlijk uitgebreid in complex.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:27:
[...]
Is er niet iets van een log wat ik kan lezen?
Ze willen juist af van 'lees een stuk tekst en je bent op de hoogte'-principe van traditionele questing. Alles wat je normaal leest, gebeurd nu echt.
Verwijderd
Belachelijk.. effe genaaid dus imo..Centurion schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:30:
[...]
Transmutation stones kunnen het uiterlijk overzetten op andere armor.
Want?Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:32:
[...]
Belachelijk.. effe genaaid dus imo..
1 map 100% complete en je krijgt waarschijnlijk wel zo'n stone!Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:32:
[...]
Dus niet genaaid!
Zit je op FSP? dan stuur ik je er wel een stuk of 5 ;-)
[ Voor 10% gewijzigd door Vecodo op 30-08-2012 10:34 ]
Ik heb 3 gewone voor items tot lvl 79, en 5 fine voor alle items (ook lvl 80 dus).Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:32:
[...]
-
Verwijderd
Ik dacht dat je die stones moest kopen? Maargoed.. als ik voor elke armour set die ik krijg van lvl 12 tot 80 zo'n stone nodig heb.. heb ik er veel nodig.
Nope, krijg je vaak als reward voor iets (bijvoorbeeld: 100% complete map). Vaak krijg je er drie tegelijk. Ik heb er volgens mij een stuk of 18 en ben lvl 28. Heb ook nog 3 fine stone's!Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:35:
Ik dacht dat je die stones moest kopen? Maargoed.. als ik voor elke armour set die ik krijg van lvl 12 tot 80 zo'n stone nodig heb.. heb ik er veel nodig.
[ Voor 4% gewijzigd door Vecodo op 30-08-2012 10:38 ]
http://wiki.guildwars2.com/wiki/MiniatureVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:38:
Blijven mini's voor altijd? Of zit daar ook een addertje onder t gras.
Op de wiki staan heel veel antwoorden
Is het normaal dat ik net in de mail een paswordchange request heb gekregen? Ik weet dat ze bezig zijn met die mail authorisatie maar ik wil toch zeker zijn...
Wanneer jij het zelf niet aangevraagd heb gewoon negeren en verwijderen, er is op dit moment een grote hoeveelheid aan 'scamming' aan de gang.Calderas schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:43:
Is het normaal dat ik net in de mail een paswordchange request heb gekregen? Ik weet dat ze bezig zijn met die mail authorisatie maar ik wil toch zeker zijn...
Rupsen, Rapsen.
Maar niet het antwoord op z'n vraagVecodo schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:40:
[...]
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Miniature
Op de wiki staan heel veel antwoorden.
In vorig BWE heb ik een mini pack gekocht. Deze konden gewoon in de bank en zijn volgens mij aan je account gebonden (niet per chararcter, maar weet dat niet 100% zeker). Je kunt zo'n mini in je inventory stoppen en als je er dubbel op klikt summon je het beestje. Het zijn dus geen consumables die verdwijnen.
P.S. Zie ook hier voor een lijst: http://www.guildhead.com/items/catg/9
P.P.S. Schijnt nu trouwens nog wel zo te zijn dat je niet het character moet deleten waar je mini's of andere account -bound items op hebt, want dan ben je ze natuurlijk wel kwijt: "Be careful with who you have this and other digital deluxe items on. As of now if you delete the character they are with they will be lost and not mailed to any new characters you make."
[ Voor 28% gewijzigd door Morrar op 30-08-2012 10:53 ]
Bedoel de contents ervan, wil steeds meteen zien wat er in zitRushleader schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:00:
[...]
Je kan ze gewoon stacken headan neemt het maar één spot in. Verder is het jammer dat die keys te random zijn. Maat van me heeft voor al z'n chests al een key gevonden en ik heb nog 5/6 chests op de bank.
http://www.guildhead.com/item/48231/invaders-staff
Iemand enige idee hoe je aan bovenstaande staff kan komen?
Heb nu de volgende staff:
http://www.guildhead.com/item/47854/invaders-staff
Iemand enige idee hoe je aan bovenstaande staff kan komen?
Heb nu de volgende staff:
http://www.guildhead.com/item/47854/invaders-staff
[ Voor 34% gewijzigd door Vecodo op 30-08-2012 10:59 ]
Invader spul is te kopen in World vs World bij de karma trader, deze kost z'on 12000 karma uit m'n hoofdVecodo schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:58:
Iemand enige idee hoe je aan die staff komt?
Karma vendor in WvWvW meen ikVecodo schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:58:
Iemand enige idee hoe je aan die staff komt?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Thanks man!Morrar schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:50:
[...]
Maar niet het antwoord op z'n vraag
In vorig BWE heb ik een mini pack gekocht. Deze konden gewoon in de bank en zijn volgens mij aan je account gebonden (niet per chararcter, maar weet dat niet 100% zeker). Je kunt zo'n mini in je inventory stoppen en als je er dubbel op klikt summon je het beestje. Het zijn dus geen consumables die verdwijnen.
P.S. Zie ook hier voor een lijst: http://www.guildhead.com/items/catg/9
P.P.S. Schijnt nu trouwens nog wel zo te zijn dat je niet het character moet deleten waar je mini's of andere account -bound items op hebt, want dan ben je ze natuurlijk wel kwijt: "Be careful with who you have this and other digital deluxe items on. As of now if you delete the character they are with they will be lost and not mailed to any new characters you make."
voor welke stats moet ik gaan als ik Necro ben, Ik stack toughness en vitality met traits. En power met items. Klopt dit een beetje (voor lvlen)
Hangt er een beetje vanaf, als je veel conditions gebruikt kun je beter daarop mikken (condition dmg of condition duration).thermisol schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:00:
voor welke stats moet ik gaan als ik Necro ben, Ik stack toughness en vitality met traits. En power met items. Klopt dit een beetje (voor lvlen)
Verwijderd
Ik veronderstel van niet, ik had een pre-order. Ik kreeg er zo'n miniature mannetje van.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:38:
Blijven mini's voor altijd? Of zit daar ook een addertje onder t gras.
Ik liet het maar wat rondlopen, en na een uurtje (of twee) was het verdwenen.
Misschien een bug, weet het niet ^^
Je mini's verdwijnen als je naar een andere zone gaat (tenminste, dat was zo toen ik het testte). Ze zijn er nog wel gewoon, in je inventory.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:02:
[...]
Ik veronderstel van niet, ik had een pre-order. Ik kreeg er zo'n miniature mannetje van.
Ik liet het maar wat rondlopen, en na een uurtje (of twee) was het verdwenen.
Misschien een bug, weet het niet ^^
Let op dat ze naar je bank verdwijnen als je "deposit all collectibles" gebruikt in je inventory, tenzij je mini in een invisible bag/box zit.
Verwijderd
Ik snap wel dat ze niet de stukken tekst willen maar ik was gister met een sy lvarie aan het spelen en ineens was er een quest dat ik zon gast moest beschermen. Als er dan simpelweg 1 regeltje staat met 'bescherm hem totdat hij punt x bereikt zodat hij een gate openzet naar punt y.. " of iets in die trend. Nu liep ik maar doelloos achter de meute aan en viel mobs aan zonder dat ik daar enig doel voor hebKoekjevanLU schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:31:
[...]
Waarschijnlijk niet. Het hele idee is vermoedelijk dat, doordat je iedere keer op een ander moment invalt, de events herhaaldelijk interessant blijven. Ook dit is een van de dingen die je kunt 'ontdekken', uitzoeken hoe een heel event verloopt. Ieder event bestaat uit hele reeksen gebeurtenissen, sommige kort en simpel, andere behoorlijk uitgebreid in complex.
Ze willen juist af van 'lees een stuk tekst en je bent op de hoogte'-principe van traditionele questing. Alles wat je normaal leest, gebeurd nu echt.
Zijn marks condition dmg? en mijn minions?SnoeiKoei schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:01:
[...]
Hangt er een beetje vanaf, als je veel conditions gebruikt kun je beter daarop mikken (condition dmg of condition duration).
Ik gebruik 3 minions en marks. Als die op cooldown zijn dan switch ik naar mn dagger en doe ik nogmeer AOE dmg met mijn Locust swarm.
(sorry maar ik ben een gw groentje=)
Momenteel speel ik een Human Thief, heeft iemand een advies ontremt welke stats ik moet stacken??
please let me know!
please let me know!
Een makkelijke manier om te zien wat voor soorten damage je doet is door je wapens / skills in te vullen bij
gw2skills.net/editor/
Onderin zie je dan wat voor effecten je onder andere doet
en welke abilities die effecten veroorzaakt, best handig
gw2skills.net/editor/
Onderin zie je dan wat voor effecten je onder andere doet
Ik weet het niet hoor, maar dat ziet er nogal uh russisch uit?Sabrac schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:06:
Een makkelijke manier om te zien wat voor soorten damage je doet is door je wapens / skills in te vullen bij
gw2skills.net/editor/
Onderin zie je dan wat voor effecten je onder andere doeten welke abilities die effecten veroorzaakt, best handig
Currently playing: MTG Arena (PC)
Conditions zijn:thermisol schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:03:
[...]
Zijn marks condition dmg? en mijn minions?
Ik gebruik 3 minions en marks. Als die op cooldown zijn dan switch ik naar mn dagger en doe ik nogmeer AOE dmg met mijn Locust swarm.
(sorry maar ik ben een gw groentje=)
Bleeding
Blind
Burning
Chilled
Confusion
Crippled
Fear
Immobilized
Poison
Vulnerability
Weakness
Dus wat marks op je vijanden aanbrengen zijn idd conditions maar er zijn er meer dan van die marks.
Verwijderd
Ach zo, dan zal hij waarschijnlijk op mijn bank staan ^^SnoeiKoei schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:03:
[...]
Je mini's verdwijnen als je naar een andere zone gaat (tenminste, dat was zo toen ik het testte). Ze zijn er nog wel gewoon, in je inventory.
Let op dat ze naar je bank verdwijnen als je "deposit all collectibles" gebruikt in je inventory, tenzij je mini in een invisible bag/box zit.
Bedankt voor de info
Handig ook dat russischSabrac schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:06:
gw2skills.net/editor/
Onderin zie je dan wat voor effecten je onder andere doeten welke abilities die effecten veroorzaakt, best handig
En er zit een knop met "en"
[EDIT] http://gw2skills.net/editor/en/ voor degene die de "EN" knop niet zien
[ Voor 17% gewijzigd door Sabrac op 30-08-2012 11:10 ]
Hehe, ja dat heb ik ook wel eens gehad ja: "Hey, een groepje dat n koe volgt, laat ik maar meegaan"Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:03:
[...]
Ik snap wel dat ze niet de stukken tekst willen maar ik was gister met een sy lvarie aan het spelen en ineens was er een quest dat ik zon gast moest beschermen. Als er dan simpelweg 1 regeltje staat met 'bescherm hem totdat hij punt x bereikt zodat hij een gate openzet naar punt y.. " of iets in die trend. Nu liep ik maar doelloos achter de meute aan en viel mobs aan zonder dat ik daar enig doel voor heb
Sowieso merk ik dat ik vaak de neiging heb om anderen op te zoeken en/of te helpen, in plaats van alleen rond te gaan. Het feit dat je elkaar niet in de weg zit, maar altijd juist helpt, maakt dit wel aantrekkelijk. In andere MMO's had ik nog wel eens iets van 'snel naar die boss voordat de anderen er zijn, anders kan ik dadelijk wachten op de respawn'.
Mijn dank is heel groot voor u, MeneerSnoeiKoei schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:07:
[...]
Conditions zijn:
Bleeding
Blind
Burning
Chilled
Confusion
Crippled
Fear
Immobilized
Poison
Vulnerability
Weakness
Dus wat marks op je vijanden aanbrengen zijn idd conditions maar er zijn er meer dan van die marks.
Als ik iemand in mijn contactlist zet, krijgt de ander dan een invite? Of hoeft de persoon het niet eens door te hebben dat ik de persoon in mijn lijst heb?
dat vond ik ook al raar. Want vrienden moesten mij toevoegen, en ik hunNoFearz schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:14:
Als ik iemand in mijn contactlist zet, krijgt de ander dan een invite? Of hoeft de persoon het niet eens door te hebben dat ik de persoon in mijn lijst heb?
Dan sta je wel in zijn lijstje met 'followers' dus ongemerkt kan je dat niet doen.
Verwijderd
Volgens mij zijn ze inderdaad flink met GW2 hacks bezig. Vanaf het moment dat ik het spel besteld had krijg ik al meldingen van een password reset en heb hem nog niet eens binnen.
Heeft er iemand toevallig de mesmer al geprobeerd lijkt me een gave class, maar ben bang dat hij een beetje snel dood gaat en de meeste bosses ineens vrolijk immune zijn voor alle illusions.
Heeft er iemand toevallig de mesmer al geprobeerd lijkt me een gave class, maar ben bang dat hij een beetje snel dood gaat en de meeste bosses ineens vrolijk immune zijn voor alle illusions.
Zucht.. dat is geen hack, nogmaals: Dit is een bug vanuit de arenanet servers.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:16:
Volgens mij zijn ze inderdaad flink met GW2 hacks bezig. Vanaf het moment dat ik het spel besteld had krijg ik al meldingen van een password reset en heb hem nog niet eens binnen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Dat heb ik zelf ook ja, zo kom ik amper toe aan mijn Story quests. Dit maakt het spel voor mij wel juist toppieKoekjevanLU schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:12:
[...]
Hehe, ja dat heb ik ook wel eens gehad ja: "Hey, een groepje dat n koe volgt, laat ik maar meegaan"![]()
Sowieso merk ik dat ik vaak de neiging heb om anderen op te zoeken en/of te helpen, in plaats van alleen rond te gaan. Het feit dat je elkaar niet in de weg zit, maar altijd juist helpt, maakt dit wel aantrekkelijk. In andere MMO's had ik nog wel eens iets van 'snel naar die boss voordat de anderen er zijn, anders kan ik dadelijk wachten op de respawn'.
Tenzij je te laat komt en ze de boss down hebben voordat je ook maar 1x zelf hebt kunnen meppen. Dat overkwam me gisteren twee keer. Zie je de meter aflopen terwijl je naar de boss aan het lopen bent: "Neeeeeee!!!"KoekjevanLU schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:12:
In andere MMO's had ik nog wel eens iets van 'snel naar die boss voordat de anderen er zijn, anders kan ik dadelijk wachten op de respawn'.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Of ook een mooie: je loopt ergens en aan twee kanten 'popt' ineens een event. "Aaaargh, welke ga ik heen?!" Snel kijken welke het spannendst lijkt en daar vlug een (en hopen dat je inderdaad op tijd bent)Weakling schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:31:
[...]
Tenzij je te laat komt en ze de boss down hebben voordat je ook maar 1x zelf hebt kunnen meppen. Dat overkwam me gisteren twee keer. Zie je de meter aflopen terwijl je naar de boss aan het lopen bent: "Neeeeeee!!!"
Gisteren die Aatxe boss in het swamp van Queensdale met een heel stel platgelegd. Geweldige battle en fijne rewards ook. (sowieso aatxes ftw
kan iemand mij vertellen waar ik die lion chests vind? Want ik heb wel al x aantal keys maar nog geen chests?
.
Blue Eyed Devil, misschien kunnen we 3 kisten ruilen voor 3 sleutels
?
Lucky you... Ik heb al een aantal van die kisten, maar geen sleutel om ze te openen... Wordt tijd dat ze de TP online zetten, dan kan ik ze tenminste verkopen!Blue Eyed Devil schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:42:
kan iemand mij vertellen waar ik die lion chests vind? Want ik heb wel al x aantal keys maar nog geen chests?.
Die kisten zijn drops. Of je had ze kunnen kopen in de TP als die open was geweest...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Die krijg je random en als reward voor sommige quests als ik het me goed herinner.Blue Eyed Devil schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:42:
kan iemand mij vertellen waar ik die lion chests vind? Want ik heb wel al x aantal keys maar nog geen chests?.
Ook in instances droppen ze wel.
Gisteren kwam ik ineens in een ruimte terecht met een paar control panels. Klik je erop, dan verschijnen een soort projecties van platformen in de lucht waar je overheen moet springen voor ze verdwijnen. Doe je het fout: val je in de lava. Doe je het goed: leuke reward op het eind
Bizar leuk spel dit...
Jumping puzzle in Sylvari begin gebiedBlue-eagle schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:46:
Gisteren kwam ik ineens in een ruimte terecht met een paar control panels. Klik je erop, dan verschijnen een soort projecties van platformen in de lucht waar je overheen moet springen voor ze verdwijnen. Doe je het fout: val je in de lava. Doe je het goed: leuke reward op het eindBizar leuk spel dit...
Dit soort puzzels zitten er veel in!
[ Voor 3% gewijzigd door Vecodo op 30-08-2012 11:47 ]
Idd, zo'n gnome asura laboratory, geweldige plek. Gebeurt ook van alles om je heen, leuk uitgewerkt!Vecodo schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:47:
[...]
Jumping puzzle in Sylvari begin gebied...
Dit soort puzzels zitten er veel in!
Twijfel twijfel twijfel.. Ik heb op de prelaunch day 5 chars aangemaakt, maar nu twijfel ik of ik wel alle rassen wil spelen
.. De azure vind ik zeer leuk gemaakt qua animaties (zou er daar wel meer van willen).. En de Sylvari vind ik ook erg mooi gemaakt (alleen spijt dat ik die niet female is).. Maar ik vind mijn female Norn en Male Charr toch een stuk qua animaties (iig met de class die ik speel).. Dus nu zit ik te twijfelen om die iig om te zetten naar azure/sylvari.. Enige twijfel is hoeveel ik ga missen als ik geen char/norn speel? Ik heb van beide de tutorial zone al gedaan, en alles daarna is volgens mij zichtbaar voor andere rassen? Enige wat je mist is de personal story stukken die op je ras zijn gebaseerd? En ik krijg mijn birthday presents een week later op die chars.. Kortom twijfel twijfel twijfel..
Currently playing: MTG Arena (PC)
Verwijderd
Zeker geen slechte class gekozen hoor.Crankyslap schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 01:06:
Ik heb zeker weer een rotclass gekozen.. 't zal eens een keer niet zo zijn.
YouTube: Guild Wars 2 - Elementalist
Er zijn al een paar tips voorbij gekomen, vooral over het wisselen tussen attunements.
Ik denk dat in fire spec alleen ook wel moet lukken.
Wat het makkeljiker zou moeten maken:
- Pas op met je aggro (aan het begin van het filmpje staan er 2 bats achter elkaar. Je valt de achterste aan. Waarom niet eerst die voorin aanvallen?
- Je hebt heel erg de neiging om richting de mobs te lopen en daardoor ging je de eerste keer dood. Met een staf wil je juist afstand houden. Vanaf ongeveer 20 seconden in het filmpje wordt je door 3 mobs tegelijk aangevallen. Als je op afstand was gebleven was het er hopelijk maar eentje geweest.
- Denk eraan om je heal te gebruiken! (Vanaf ongeveer 32 seconden heb je 15 seconden de tijd om hem te gebruiken, maar dat gebeurt niet
). (Heal early, heal often)
- Gebruik die fire trail (4) ability als escape als de mob te dichtbij komt
- Je utility skills zijn het hele filmpje ongebruikt. Probeer deze toch meer te gebruiken, want de effecten zijn vaak wel de moeite waard. (Volgens mij heb je elemental glyph en air signet? In deze situatie zou ik de glyph op Cooldown gebruiken. De blind van air signet zou ik gebruiken als de mob te dichtbij komt en ability 4 op CD is)
- Als je toch tegen meerdere mobs moet vechten... Open dan met meteor shower. De casttijd maakt hem minder praktisch om tijdens combat te casten. (niet onmogelijk, maar je moet wel een setup doen dan, of iemand anders moet aggro hebben)
Hint: probeer in die zelfde zone de spiral boom(waar het skill point aan de basis zit) op te klimmen. Voor een gedeelte is het handig als je lvl 7+ bent ^^Blue-eagle schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:46:
Gisteren kwam ik ineens in een ruimte terecht met een paar control panels. Klik je erop, dan verschijnen een soort projecties van platformen in de lucht waar je overheen moet springen voor ze verdwijnen. Doe je het fout: val je in de lava. Doe je het goed: leuke reward op het eindBizar leuk spel dit...
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Om even in te haken op de NPC's. Ik vind ze ook complete bagger. AI van 0 komma 0. Tijdens de Human story had ik een NPC die engaged de tegenstander niet of veel en veel te laat waardoor ik me afvraag waarom die uberhaupt mee is. Sta ik daar als een Rambo een heel leger te solo-en. Tijdens de Charr story net zoiets. Ik had 3 domme schapen mee die het een goed plan vonden na een wipe (en ik ze dus reviven) constant terug naar de mob te rennen die we aan het meppen waren voor ze doodgingen. Deze laatste stoort me nog het meest aangezien ik "de leider" zou moeten zijn van deze "warband". Als ik dus niet aanval of jou een order geef tot aanvallen, doe jij dus niks! Ik heb er spijt van dat ik deze quests niet in de BWE's heb gedaan, want dit had zeker feedback van me gekregen. Het enige waar de NPC's dusver goed voor zijn imo is een bliksemafleider aangezien ze wel een minuut of 2 kunnen tanken voordat ze als een dom schaap sterven.Crankyslap schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 01:06:
Ik snap hier echt helemaal niets van.. ik ben nu level 17 op m'n elementalist, en ik heb al een tijdje geen story quests gedaan.
Dus ik denk,'effe inhalen.' Resultaat? Ik wordt superhard geowned.. tig keer dood gegaan in de eerste wave alleen al, totdat al m'n armor kaduuk was en dan komt doodleuk de volgende wave mobs aankakken. En die quest is gvd level 11! Die NPC's helpen ook geen ruk. Zijn in no-time dood.
Wat doe ik nou verkeerd? Toen ik hieraan begon (voor het recorden) was m'n armor gewoon heel trouwens. Krijg ik 't wonder boven wonder voor elkaar ook die 2e wave nog af te maken (die kan je gelukkig individueel pullen), komt er een derde met een veteran er tussen...
Ik heb zeker weer een rotclass gekozen.. 't zal eens een keer niet zo zijn.
YouTube: Guild Wars 2 - Elementalist
Haha ik heb pas m'n lvl20-story-quest gedaan als Charr, moest ik met Rytlock aan m'n zijde een ruïne in met allemaal ghosts. Ik was zelf wat underleveled (19) maar hé, Rytlock gaat toch niet voor de kat z´n kut mee!!!AppieNL schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:22:
[...]
Om even in te haken op de NPC's. Ik vind ze ook complete bagger. AI van 0 komma 0. Tijdens de Human story had ik een NPC die engaged de tegenstander niet of veel en veel te laat waardoor ik me afvraag waarom die uberhaupt mee is. Sta ik daar als een Rambo een heel leger te solo-en. Tijdens de Charr story net zoiets. Ik had 3 domme schapen mee die het een goed plan vonden na een wipe (en ik ze dus reviven) constant terug naar de mob te rennen die we aan het meppen waren voor ze doodgingen. Deze laatste stoort me nog het meest aangezien ik "de leider" zou moeten zijn van deze "warband". Als ik dus niet aanval of jou een order geef tot aanvallen, doe jij dus niks! Ik heb er spijt van dat ik deze quests niet in de BWE's heb gedaan, want dit had zeker feedback van me gekregen. Het enige waar de NPC's dusver goed voor zijn imo is een bliksemafleider aangezien ze wel een minuut of 2 kunnen tanken voor ze als een dom schaap sterven.
Verwijderd
Weet iemand een goeie tactiek voor de Giant Ooze in Metrica Province? Als Thief met daggers kom ik niet bij hem, lijkt wel als je 'm aanraakt dat je dood gaat?
Kun je echt alleen met daggers knokken? Thieves kunnen ook met ranged wapens werken he, verdient volgens mij altijd wel aanbeveling om te zorgen dat je de skills daarvan ook unlockt want bij boss fights is ranged soms ook gewoon handiger.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:28:
Weet iemand een goeie tactiek voor de Giant Ooze in Metrica Province? Als Thief met daggers kom ik niet bij hem, lijkt wel als je 'm aanraakt dat je dood gaat?
Tijdens het spelen opeens ''incorrect password''?? WTF. Daar gaat m'n instance.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik kan er ook niet in.
Op dit moment.
Had ik tijd om weer wat te doen helaas.
Op dit moment.
Had ik tijd om weer wat te doen helaas.
PSN: McMillan0984
Via MMOGA heb ik een aantal dagen geleden de ''code'' ontvangen. Werkte ook prima, tot ik vanmorgen opstartte en ik kreeg de melding ''Grace period is over. Please enter retail key''. Zonder optie om ook daadwerkelijk een code in te voeren. Heel vaag. Ik kon wel nog spelen, moest inloggen en toen op Play drukken, dat werkte nog wel.
Bovendien ontvang ik nog steeds de melding:
''The link you clicked is expired or invalid.'' zodra ik mijn e-mail adres probeer te bevestigen.
Ik was er eerst nog wel rustig onder, maar aangezien de head start echt al bijna een week terug is, zou je verwachten dat dit soort vervelende dingen wel is worden opgelost. Heb niet voor niets 42 euro betaald.
Bovendien ontvang ik nog steeds de melding:
''The link you clicked is expired or invalid.'' zodra ik mijn e-mail adres probeer te bevestigen.
Ik was er eerst nog wel rustig onder, maar aangezien de head start echt al bijna een week terug is, zou je verwachten dat dit soort vervelende dingen wel is worden opgelost. Heb niet voor niets 42 euro betaald.
[ Voor 35% gewijzigd door Royeboi op 30-08-2012 12:37 ]
Verwijderd
Klopt, heb nu net mijn tweede weapon set geunlockt. Eens proberen op een afstandje met dual pistols.SnoeiKoei schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:30:
[...]
Kun je echt alleen met daggers knokken? Thieves kunnen ook met ranged wapens werken he, verdient volgens mij altijd wel aanbeveling om te zorgen dat je de skills daarvan ook unlockt want bij boss fights is ranged soms ook gewoon handiger.
Oh fijn, daar mag ik me dus nog op verheugenSnoeiKoei schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:28:
[...]
Haha ik heb pas m'n lvl20-story-quest gedaan als Charr, moest ik met Rytlock aan m'n zijde een ruïne in met allemaal ghosts. Ik was zelf wat underleveled (19) maar hé, Rytlock gaat toch niet voor de kat z´n kut mee!!!Maar goed, ik dus een paar keer doodgaan terwijl Rytlock geen deuk in een pakkie boter slaat. Die gast doet gewoon GEEN damage!
Niet een beetje minder dan ik, nee gewoon vrijwel niks. Hij staat wel op een lvl20 ghost in te hakken maar als je het aan hem overlaat duurt het gerust 10min voor die ghost een keer neer gaat. Nou ja, een paar retries vanaf het waypoint later is het dus gelukt maar niet dankzij onze grote war leader.
En weer eruit gegooid en kan er niet meer in, was net bijna 65...
Boem, mensen vliegen er weer uit met de error "Password incorrect." Net lekker wat crafting materials aan het farmen (zit nog steeds vast op copper met weaponsmithing terwijl ik level 71 ben), vliegt 'ie eruit.
Gelukkig, was al even bang dat ik gehackt was oid. Ik kan namelijk ook niet meer op Guild Wars 2 inloggen vreemd genoeg. Waarschijnlijk zijn die servers weer gewoon gaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Xylon op 30-08-2012 12:42 ]
Hoe levelen jullie zo snel? Spelen jullie 12-16u per dag of zijn er nog wat tips?
Daarbij toegevoegd is eens staf een vrij langzaam wapen, welk handig is voor bijv WvWvW of als je tegen ranged characters speelt. Maar op dit soort bats en soortgelijke mobs welk snel je richting uit willen komen gaat bij mij veel meer de voorkeur uit naar een dual dagger build.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:07:
[...]
Zeker geen slechte class gekozen hoor.
Er zijn al een paar tips voorbij gekomen, vooral over het wisselen tussen attunements.
Ik denk dat in fire spec alleen ook wel moet lukken.
Wat het makkeljiker zou moeten maken:Met deze tips verwacht ik dat het wel moet lukken met alleen maar fire spec. Als je dan ook nog eens van attunements gaat wisselen dan wordt je helemaal sick
- Pas op met je aggro (aan het begin van het filmpje staan er 2 bats achter elkaar. Je valt de achterste aan. Waarom niet eerst die voorin aanvallen?
- Je hebt heel erg de neiging om richting de mobs te lopen en daardoor ging je de eerste keer dood. Met een staf wil je juist afstand houden. Vanaf ongeveer 20 seconden in het filmpje wordt je door 3 mobs tegelijk aangevallen. Als je op afstand was gebleven was het er hopelijk maar eentje geweest.
- Denk eraan om je heal te gebruiken! (Vanaf ongeveer 32 seconden heb je 15 seconden de tijd om hem te gebruiken, maar dat gebeurt niet
). (Heal early, heal often)
- Gebruik die fire trail (4) ability als escape als de mob te dichtbij komt
- Je utility skills zijn het hele filmpje ongebruikt. Probeer deze toch meer te gebruiken, want de effecten zijn vaak wel de moeite waard. (Volgens mij heb je elemental glyph en air signet? In deze situatie zou ik de glyph op Cooldown gebruiken. De blind van air signet zou ik gebruiken als de mob te dichtbij komt en ability 4 op CD is)
- Als je toch tegen meerdere mobs moet vechten... Open dan met meteor shower. De casttijd maakt hem minder praktisch om tijdens combat te casten. (niet onmogelijk, maar je moet wel een setup doen dan, of iemand anders moet aggro hebben)
Leer het dodgen een beetje onder de knie krijgen en je kunt met de snelle skills welk deze build je toegang tot geeft een bat of 3 zonder problemen neerhalen. Klein stukje kiten, snel omdraaine, burning speed er doorheen vervolgens één keer op v (of doubletap s voor sprong terug), gooi er een ring of fire overheen, snel F2 om naar frozen spec te swappen, doe een frozen burst, nogmaals v om uit je ring of fire te springen en begin je mobs welk al bijna dood zijn met vapor blade de laatste klappen te geven.
De elementelist is een uitermate sterke klasse, zolang als je maar efficiënt gebruik maakt van je attunements, dodges en diversiteit aan wapens binnen de verschillende situaties waarin je terecht kunt komen.
Blijkt dus dat ik de Headstart key heb ingevuld, niet de retail key. Weet iemand hoe ik de juiste key in kan vullen? Als ik inlog via de site van GW2 zijn er bar weinig account opties, behalve het veranderen van je wachtwoord...
Dit, heb geloof ik 75 uur op m'n character (en het is m'n enige character, op wat naam reserveringen na).Annedouwe schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:43:
Hoe levelen jullie zo snel? Spelen jullie 12-16u per dag of zijn er nog wat tips?
Hier ook zojuist de 75 uur gepasseerd, het is enkel een kwestie van tijd. Behalve events abusen uiteraard of veel vrienden hebben welk je op de crafting manier kunen laten levelen.Seditiar schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:44:
[...]
Dit, heb geloof ik 75 uur op m'n character (en het is m'n enige character, op wat naam reserveringen na).
www.register.guildwars2.com, code invoeren en dan op "Yes" klikken bij "Do you have a Guild Wars account".Royeboi schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:44:
Blijkt dus dat ik de Headstart key heb ingevuld, niet de retail key. Weet iemand hoe ik de juiste key in kan vullen? Als ik inlog via de site van GW2 zijn er bar weinig account opties, behalve het veranderen van je wachtwoord...
welkom bij de clubXylon schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:42:
Gelukkig, was al even bang dat ik gehackt was oid. Ik kan namelijk ook niet meer op Guild Wars 2 inloggen vreemd genoeg. Waarschijnlijk zijn die servers weer gewoon gaar.
https://register.guildwars2.com/Seditiar schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:46:
[...]
www.register.guildwars2.com, code invoeren en dan op "Yes" klikken bij "Do you have a Guild Wars account".
Thanks!
Wow, het is me ook zowaar gelukt om mijn e-mail adres te verifiëren:
''You have successfully verified your email address.
Please log in.''
[ Voor 20% gewijzigd door Royeboi op 30-08-2012 12:47 ]
Ik zit op iets meer dan 50 uur volgens mij. Wat mijn tip is om altijd food te gebruiken, bijna al het eten heeft +10 xp/kill en hogere lvl's zelfs +10% xp/kill. en crafting helpt ook. BV armorsmithing items maken(op je eigen lvl) geeft ongeveer hetzelfde op als een dynamic event.Seditiar schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:44:
[...]
Dit, heb geloof ik 75 uur op m'n character (en het is m'n enige character, op wat naam reserveringen na).
lol kwam vandaag een lvl 80 tegen die liep te jammer dat ie niet wist wat ie nou moest doen... eerste wat er in me op kwam SUKKKEELLLLL moet je maar niet zo hard lvlen, slaat toch nergens op om binnen 4 dagen 80 te worden . DIT IS GEEN WOW ! xD
YO! fucknuts! It's Probing time!
Mhm heb nu gewone loaf of breads die zeggen dat ik +10xp/kill krijg maar ze geven me gewoon +10%...Yerap schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:47:
[...]
Ik zit op iets meer dan 50 uur volgens mij. Wat mijn tip is om altijd food te gebruiken, bijna al het eten heeft +10 xp/kill en hogere lvl's zelfs +10% xp/kill. en crafting helpt ook. BV armorsmithing items maken(op je eigen lvl) geeft ongeveer hetzelfde op als een dynamic event.
Is dit een bug of is de beschrijving gewoon verkeerd?
@ Freakie:
Waarschijnlijk was ie gewoon aan het patsen over zn lvl80. Lijkt me duidelijk wat je doet als je lvl80 bent.... evt nog wat gear farmen, PvPen of nieuw char
Waarschijnlijk was ie gewoon aan het patsen over zn lvl80. Lijkt me duidelijk wat je doet als je lvl80 bent.... evt nog wat gear farmen, PvPen of nieuw char
[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 30-08-2012 12:51 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Guild Wars is all about PVP het is inderdaad een sukkelFreakiebeakie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:47:
lol kwam vandaag een lvl 80 tegen die liep te jammer dat ie niet wist wat ie nou moest doen... eerste wat er in me op kwam SUKKKEELLLLL moet je maar niet zo hard lvlen, slaat toch nergens op om binnen 4 dagen 80 te worden . DIT IS GEEN WOW ! xD
ik was van de week even in de WvW mijn god wat is dat goed in elkaar gezet , kan niet wachten nog 10 lvls en gear farmen
...
Kudos voor MMOGA trouwens, binnen 3 minuten kreeg ik antwoord op mijn vraag / klacht waar mijn retail code was. Bleek dat ik zelf gewoon niet goed gekeken heb. Ik heb een aantal dagen geleden in één e-mail, zowel de headstart als de retail code gekregen. In mijn enthousiasme van het zien van de eerste code, heb ik de rest van de e-mail niet gelezen.
En je winkel ervaring heeft te maken met dit spel, omdat?Royeboi schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:51:
Kudos voor MMOGA trouwens, binnen 3 minuten kreeg ik antwoord op mijn vraag / klacht waar mijn retail code was. Bleek dat ik zelf gewoon niet goed gekeken heb. Ik heb een aantal dagen geleden in één e-mail, zowel de headstart als de retail code gekregen. In mijn enthousiasme van het zien van de eerste code, heb ik de rest van de e-mail niet gelezen.
Ik kreeg trouwens net ineens een mail, password incorrect, en toen ik weer wilde inloggen stond er, transaction in progress.. Weet iemand hier iets van?
Als je snel wil levelen zijn deze tips wellicht wat.Annedouwe schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:43:
- Harvest everything you see, you get 0.5% to 0.65% (for comparison a mob gives 0.125%) of the area level in xp when you do this (0.5% of your level in WvW), it's always worth it to go out of the way to get these.
- Try to not level crafting skills till you get to level 50+, the content becomes harder and there are less hearts to complete while crafting xp stays the same (its % level based).
- Do WvW but only to get full zone completion, I managed to clear full zones in under two hours for close to a full level at 80 (includes the awesome xp from gathering). Even without doing the zone completion WvW is amazing xp if you gather every harvest node you see.
- Cooking buffs are amazing, not only do they give you bonus xp but they give great stats/boosts. Itt's very easy to get your hands on food (a lot of vendors in lions arch have them), if you want super cheap xp boosts get a bag of rice balls from the cooking trainer (costs 25 karma) and give you 250 minutes worth of xp boost (be warned it deposits on depositing all).
- Try and level with friends or in a group/zerg as much as possible, not only does it make it so you can kill dynamic events (group ones) that you couldn't if you were solo but it helps speed up hearts as well.
- Try and do dungeons at the right level, the xp from clearing is based of the level of the dungeon so it doesn't scale but if you want to help a guildie or friend out I would go for it, its still decent xp and gear drops that is your level.
- Have one AoE weapon and one single target weapon, clearing 2-3 non-veteran mobs with aoe is very easy and swapping out to a single target weapon for bosses speeds things up a lot.
- Check karma vendors (hearts) for upgrades all the time, you should be able to buy one blue item every time you unlock a vendor with karma you get from normal dynamic events.
- If you don't mind missing out on some gear try waiting till level 70+ to do full map completions. The xp you get will always be 10% of your level so it's better to do it at higher levels when the content is harder.
- Explore a lot, the bonus xp you get from killing mobs that haven't been killed in a while is amazing (some mobs with the bonus gave me around 1.4k xp per kill at level 80), not to mention you find a lot of things to harvest while doing so.
- If you're solo don't try to do hearts/dynamic events that are 3+ levels higher than you are, try going to a different zone (even if the other zone is a few levels below you).
- Personal story is not that great for xp but its a lot of fun and worth doing, if you want to rush to 80 asap I would just wait till 80 to start working on it.
- Clear farms that are in zones your level (or even a few levels lower), for those of you who don't know about them each zone has a "farm" where there are 8-10 plant nodes to gather. This is awesome xp and rests every 24 hours so if you can't spend a lot of time on each day and still want levels I would check out the farms in each zone.
- Don't worry if you have to go back to other lower level zones to level, you might be a few levels under but the xp is still very good because you can clear stuff faster.
- Rez everyone (even ranger pets) the xp from reviving someone is great and you're helping some one out.
- If you have extra mats sitting in your collection but can't use them for your profession, spend a few silver to swap over to something else and use up all those mats for some quick xp.
- Weapon rune's that give +(3/5/7/) damage on kill and stack to 25 are amazing for making things go a lot faster.
- Skills that give you bonus move speed are amazing to help you get from place to place faster.
Mwoah, vind ik niet. Zijn er zat die niet in PVP geinteresseerd zijn en zich prima vermaken.Guild Wars is all about PVP het is inderdaad een sukkel
ik was van de week even in de WvW mijn god wat is dat goed in elkaar gezet , kan niet wachten nog 10 lvls en gear farmen
pve is heel goed te doen, maar het was meer voor mensen die lvl 80 zijn en niet weten wat ze moeten doenBekse schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:57:
[...]
Mwoah, vind ik niet. Zijn er zat die niet in PVP geinteresseerd zijn en zich prima vermaken.
...
Het leven na level 80 is denk ik wel heel beperkt als je niet aan PvP doet. Ben zelf ook niet zo van de PvP, maar heb gelukkig nog even te gaan.AwesomE schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:58:
pve is heel goed te doen, maar het was meer voor mensen die lvl 80 zijn en niet weten wat ze moeten doen
En je usericon leidt me telkens enorm af
heb ook een tip, als je vind dat je zakken te vol zitten van de crafting materials, klik op zo`n mat en doe ze in je collectie
[ Voor 189% gewijzigd door ipl op 30-08-2012 13:03 ]
Ik heb niks met PvP en vermaak me prima met PvE. Als al mijn characters op lvl 80 zitten begin ik gewoon aan nog een ander character als ik er dan nog zin in heb. Met de verschillende story lines blijft het vast wel even boeien. En zelfs als ik in het huidige tempo maar 1 character op 80 krijg en het dan wel gezien heb was het het geld waard.AwesomE schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:58:
[...]
pve is heel goed te doen, maar het was meer voor mensen die lvl 80 zijn en niet weten wat ze moeten doen
Betere tip: als je zakken vol zitten met crafting materials druk je op het tandwieltje rechtsboven het inventory-scherm en doe je deposit all collectibles, dan ben je ze allemaal kwijt (en zie je ze terug in het collections-scherm van je bank).ipl schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:01:
heb ook een tip, als je vind dat je zakken te vol zitten van de crafting materials, klik op zo`n mat en doe ze in je collectie
[ Voor 29% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-08-2012 13:05 ]
pvp is wel grappig, maar vind het niet erg als ze pvp velden vullen met pve`s die kastelen over gaan nemen uit zich zelf als er niemand is, want `t is echt saai. hele mappen bezet zonder iemand te bekennen
Verwijderd
Leuk die tips maar om nu alles te gaan bewaren tot je lvl 50 bent voor he gaat craften lijkt me ook niet zinvol, tenzij je extra banktabs wilt kopen. Voedsel lijkt me wel handig voor extra xp maar ik doe het gewoon rustig aan met mijn warrior en ranger en ben nog volop bezig in elkaars startgebieden om ores te verzamelen voor het levelen van huntsman, armor- en weaponsmith. Als ik het nu niet doe zal ik op lvl 80 alsnog moeten grinden, maakt dus weinig verschil behalve dat ik nu gewoon de xp er voor krijg.
oehwwwwwBetere tip: als je zakken vol zitten met crafting materials druk je op het tandwieltje rechtsboven het inventory-scherm en doe je deposit all collectibles, dan ben je ze allemaal kwijt (en zie je ze terug in het collections-scherm van je bank).
Ik ben nu lvl 7, is het normaal dat ik nog niets ben tegengekomen om te harvesten, of doe ik echt iets fout.
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.